18:01 מניית פייסבוק צללה הלילה במחזור גדול >>

21:06 הנפט קופץ 3% ונסחר מעל 52 דולר לחבית מזה 4 חודשים

18:35 מסיבת העיתונאים שהחריפה את הלחץ הערב במדדים >>

17:06 השערים היציגים: הדולר נקבע על 3.512 שקלים, האירו על 4.170 שקלים

16:41 בולטת באדום - מניית פייסבוק נופלת 2.5% בפתיחה בוול סטריט

15:29 דודו מזרחי מונה לתפקיד משנה למנכ"ל בקבוצת תנובה >>

14:20 ארדואן על משאל העם בעיראק: "חיילנו ערוכים לתגובה בגבול"

13:38 מניית איידיאו מאבדת 2.55% במחזור ער

13:04 יפן: ראש הממשלה הכריז על הקדמת הבחירות לחודש הבא

12:25 בולטות בת"א: פורסייט טסה 9%, קרדן אן.וי מזנקת 13.2%

11:57 מחאת הנכים: המשטרה חילקה דוחות למוחים שחסמו את כביש 1

10:47 סיטיגרופ: "הרוכשים בפועלים רואים בעסקה כהשקעה לטווח ארוך" >>

10:21 מניית ארפורט סיטי יורדת 2.3% ומשלימה 4 ימי ירידות רצופים

10:20 בולטות בת"א: אל על עולה 1.7%, פרוטרום עולה 1.3%

10:10 המשטרה החלה לחלק דו"חות לנכים שחוסמים את כביש 1 >>

08:44 כוחות צה"ל עצרו הלילה 20 מבוקשים ביהודה ושומרון

08:21 הדולר מאבד 0.4% ונסחר סביב 3.50 שקלים

08:18 עיראק: היום ייערך משאל העם לעצמאות הכורדים

07:53 האירו נחלש הבוקר 0.1% מול הדולר ונסחר סביב 1.193

07:52 מדד הניקיי היפני עולה 0.4%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

השדרנית שכתבה "גם אני הייתי דורסת שוטר" ממשיכה: "לא תוציאו אותי סהרורית"

"מזרחים, בדואים, ערבים, האוכלוסיות החלשות ביותר במדינה, עומדים חסרי אונים אל מול כוחות גדולים ואלימים ואין בידם מספיק כוח שילחם על זכויותיהם"
 |  75
סערה בגל"צ
Share
שדרנית גלגל"צ שפוטרה מתפקידה אתמול לאחר שכתבה פוסט בפייסבוק תחת הכותרת "גם אני הייתי דורסת שוטר", לא מתנצלת. חן אלמליח (בפייסבוק Khen Elmaleh) פרסמה פוסט נוסף, הפעם תחת הכותרת "לא, לא תוציאו אותי סהרורית שתומכת ברצח, בשום אופן".


בלילה שבין שלישי לרביעי ניסתה המשטרה לפנות משפחות בתים שנבנו בניגוד לחוק בכפר הבדואי אום-אלחיראן שבנגב. במהלך הפינוי נרצח השוטר ארז לוי בפיגוע דריסה. לטענת קרובי משפחתו של הרוצח מוסא אבו אלקיעאן לא מדובר בפיגוע, אלא באיבוד שליטה לאחר שהוא נורה על-ידי שוטר.

לאחר פרסום אותו פוסט פוטרה שדרנית הרדיו ולאחר מכן היא פרסמה פוסט חדש ובו כתבה: "כל מי שעמד אי פעם מול פינוי והרס של ביתו, אם מדירות של עמידר או אם משטחים שהמדינה פתאום החליטה שהם שלה ויש לה דברים חשובים יותר לעשות איתם, העניין הוא שכל אלו, מזרחים, בדואים, ערבים, האוכלוסיות החלשות ביותר במדינה, עומדים חסרי אונים, בגבעת עמל, ליפתא, בכל שכונה או כפר, אל מול כוחות גדולים ואלימים ואין בידם מספיק כוח או לובי מספיק חזק בכנסת שילחם על זכויותיהם. בזמן שזה קורה, יש אוכלוסיות אחרות שיושבות על אדמות ששייכות למדינה ועושות בהן כרצונן כי אף אחד לא יזיז אותם משם, כי יש להם מנגנון חזק, הרבה כוח והם מאוגדים תחת שמות כמו ״התנועה הקיבוצית״ ושאר גופים כלכליים ופוליטיים חזקים, שבחסות החוק מאפשרים להם לגזול מכולנו.  אבל על זה אף אחד לא רוצה לדבר, כי זה לא סקסי, זה לא ״שדרנית גלגלצ תומכת בפיגועי דריסה״. אלוהים, רק לכתוב את זה מצמרר אותי".אלמליח מספרת שפנו אליה מאמצעי תקשורת רבים, אך היא בוחרת בשלב זה שלא להתראיין ולהבהיר שאינה תומכת חלילה ברצח שוטרים או באלימות: "לא אתן להם להפוך אותי לסהרורית שתומכת בהרג של אנשים, לא. מי שעוקב אחרי מספיק זמן יודע שבמצבים האלו אני תמיד מנסה להפנות את הזרקור למשוללי הכוח, האזרחים הפשוטים חסרי האונים, כל הקבוצות שבתחתית הפירמידה, מזרחים, אתיופים, ערבים, בדואים, ברה״מים וכל מי שלא נמנה על ההגמוניה, זו שמפילה עלינו תיקים והופכת אותנו עבריינים לפי ראות עיניה ובהתאם לאינטרסים שלה. והשוטר, גם הוא חלק מתחתית הפירמידה, גם הוא ממלא פקודות של מי ששלח אותו מלמעלה".אמש הפגינו כ-200 יהודים וערבים בירושלים ובתל אביב נגד הריסות הבתים באום אל חיראן, ונגד האלימות המשטרתית כלפי האזרחים הערביים. 


(התמונה באדיבות "עומדים ביחד")


סוער בנגב: כתב ערוץ 1 איציק זוארץ הותקף ופונה לקבלת טיפול
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

75 תגובות ב-57 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
57 אא 26/01/2017 09:29 מעוררת רחים
כמה בורות נמיכות....
56 אור לגויים 25/01/2017 18:46 חן אלמליח הקול השיםוי במדינה, המשטרה מחדל!
השוטר שנדרס נהרג בגלל השלומיאליות של המשטרה שירתה באזרח חף מפשע. על הרבה פחות מזה הייתי מפטר את המפכ"ל שכל כך לא מתאים לתפקידו. המפכ"ל הגיע מהשב"כ שמטפל ביד קשה בפלשתינאים בגדה הוא רק שכח שמדובר באזרחים ישראליים שאינם מחבלים! נראה אותו יורה על חרדים שפוגעים בחיילי צה"ל. חן אלמליח היא אחת מהאזרחים האמיצים הבודדים במדינה שלא חששה להציב לנו את המראה !!
55 שלמה 25/01/2017 11:12 החכם באדם
אף אחד לא הוציא אותך סהרורית את עשית את זה בגדול.גם טפשה וגם רעה. שילוב מנצח תוצרת גלי צהל
54 אליעז 24/01/2017 10:20 "השדרנית" משדרת התחזות למחבלת....
כאשר סהרורית אומרת על עצמה "אתם לא תוציאו אותי סהרורית" היא בעצם מזמינה את זה עליה, בגדר על ראש השדרנית בוער הכובע ובהמשך היא גם מנסה להציג לנו הוכחה לפיה היא מצליחה להתבטא חופשי מחוץ לאולפן השידור וכך יוצא מכל הסיפור האומלל שלה שהגב' הצעירה טיפשה מטופשת ובעצם הרסה לעצמה את התדמית והאגו........
53 אדם 23/01/2017 22:06 במקום להועיל לשכבות החלשות רק היזקת להם בדברייך.
עדיף להבא שתשתקי ולא תגרמי שום נזק.
52 turh 23/01/2017 13:21 ילדה מסכנה
זה לא בשבילך את לא מתאימה לכתוב ואולי אם יש לך באמת כאלה דאות תחפשי מדינה אחרת
51 לכי הביתה 22/01/2017 22:00 הם אוכלוסיה חלשה ? הם גובי דמי חסות ! את לא יודעת
תגידי את יודעת על מה את מדברת ? מה זה כאן ? הם משתלטים על אדמות סוחרי נשים גובי דמי חסות
50 ארי 22/01/2017 18:01 קומי תגני גם על עמונה
אני לא אחד שתומך מי יודע בעמונה אבל לפי דרכך הצעד הבא שלך הוא למחות על הרס בתי המתישבים שם
49 Mni 22/01/2017 10:49 השדרנית הסהרורית
אם היית כותבת את הפוסט הזה במרוקו משם הגיעה משפחתך היית מזמן מאחורי סורג ובריח .חתיכת נבלה סרוחה שכמותך
48 רונית 22/01/2017 08:53 השמאל במיטבו
השמאל בישראל זנח את הפריפריה ומאוד הקצין.מידי פעם כמו בצוק איתן נחשפת דעתו של השמאל בישראל בלי פוליטיקורקט.כמובן שאסור להכליל ואין הכוונה לשמאל המתון כמו בוז'י הרצוג.
47 אחד 22/01/2017 06:40 נו שלחת כבר קו"ח לאל ג'זירה?! (ל"ת)
46 דון 21/01/2017 18:11 אני מזרחי ובבקשה ממך אל תייצגי אותי !!!
הבדואים השתלטו על כל הנגב באופן לא חוקי ... את תומכת בזה ?
45 ישראלי 20/01/2017 23:47 את לא סהרורית אלה לא שפויה בעל משכל קשי
בשביל שכל צריך ד.מ.א נכונים שזה כנראה אין לך
44 ממש מטומטמת 20/01/2017 14:00 שדרנית שמאמינה בבדותות של יושבי החומוס אצל עלי קרואן
לסגור עכשיו את גל"צ ... זה רדיו של החמאס ולא של חיילי צה"ל
43 למפקד גל"צ 20/01/2017 01:05 לפטר גם את מי שקיבל אותה לעבודה! (ל"ת)
42 דבילית רעה עם קבלות 20/01/2017 01:00 הבדויים נלחמים להוכיח שלא דרס בכוונה וזו מצדיקה רצח (ל"ת)
41 לעצור אותה 20/01/2017 00:19 שלא תמצא עבודה כול החיים שלה!!! (ל"ת)
40 אחד שחושב 19/01/2017 19:33 להפגין כן
למחות כן, להאבק בבית משפט כן , אבל בטח לא לפעול באלימות, שדרנית חביבה , אם אכן את תומכת באלימות אזי חובה לפטר אותך וגם להאשים אותך בהסתה לאלימות.(אחד שלא קרא את הפוסט, רק את התגובות).
39 נין 19/01/2017 15:00 אל תתנו במה לסהרורית הזאת (ל"ת)
38 יעל 19/01/2017 15:00 לכי לעזה (ל"ת)
37 מרוקאי 19/01/2017 14:37 סתם ילדה טיפשה
הכלילה את כל העולם ואח שלו כחלשים, והיא הסמכות להגן על כולםםםם "שכל אלו, מזרחים, בדואים, ערבים, האוכלוסיות החלשות ביותר במדינה, " היא הילדה החליטה כך, ומי היותר מטומטם שנתן לילדה הזו מיקרופון להיות כתבת לפני שהחלב יבש לה מהשפתיים????
36 ישראלי 19/01/2017 14:30 מה לא סהרורי בהצדקת דריסה שהרגה שוטר?
השדרנית של הצבא הישראלי (לא הפלסטיני) הצדיקה דריסה והרג שוטר. עכשיו היא יכולה להתיפיף עד מחר וזה לא יבטל את הצדקת הרצח.
35 ר 19/01/2017 14:04 את יותר גרועה מסהרורית, את רעה.
משפחה של שוטר מתאבלת ואת מתבטאת בצורה כזאת.
34 משתכנז 19/01/2017 13:30 ברק אמר דברים דומים בקשר לפלשתינים ולא פיטרו אותו (ל"ת)
33 גדי 19/01/2017 13:23 כותרת טיפשה של טיפשה מטופשת!
היית צריכה להתבטא בצורה אחרת ולא בטיפשות שמוכיח שאת טיפשה. מה שאדם אומר זה מה שיש בו. תנחמי את אלמנת השוטר שננדרס. אטומה חסרת לב שראוי לפטר אותה ומייד!
32 אלי 19/01/2017 13:17 אם השפיטה לא הוגנת איתך ולא הגיונית האם תניח את ראשך
על הגיליוטינה כדי לרצות את השופט? או שתילחם?
31 ערן 19/01/2017 13:11 מזרחי שנשוי לאשכנזייה
חן אלימליח את בושה. אתמול בערב התקשרתי להורים של אשתי והתנצלתי בפניהם על הסאב טקסט של דברייך. את מייצרת קוטביות ושנאה לתועלתך האישית. אני מזרחי גאה שנשוי לאשכנזייה מדהימה ומגדלים ביחד 2 ילדות ישראליות במציאות העכשווית. אחת כמותך מנסה לפרק לטובת הקריירה שלה את כל מה שבניתי במשך חיי. לא יקום ולא יהיה. את לא מייצגת אותי ולא את עדות המזרח ולא את יוצאי מרוקו וגם לא את צה"ל. את בפוסט הפלילי שלך אתמול עשית עוול אדיר למשפחה (מזרחית אגב) שבנה נפל אתמול בעת מילוי תפקידו, מילות ההסבר העלובות והגזעניות שלך היום הוסיפו חטא על פשע. כבוד למפקד גלי צה"ל על ההדחה. כולנו מאחורייך, מזרחיים, אשכנזים, אתיופים, רוסים - זבל צריך להדיח!
הגיוני 20/01/2017 14:31 מילים כדורבנות (ל"ת)
משה 19/01/2017 17:11 מצטרף לדעתך מילה במילה (ל"ת)
30 אמנון 19/01/2017 12:58 לא סהרורית, סתם טפשה! (ל"ת)
29 בא 19/01/2017 12:50 השמאל בארהב ובעולם העביר את כול המפעלים לסין ,הם
בוגדים ,וזה לא מפתיע מה שהיא אומרת , וגם לא מפתיע שאובמה שחרר את מנינג . אם לפני 20 שנה שכול המפעלים מארהב יעברו לסין הייתם צוחקים .
28 levi ovad 19/01/2017 12:32 אל תהיי השופר של המזרחים את מביישת אותם (ל"ת)
27 אלכס 19/01/2017 12:30 למי מותר להיות שמאלני ?
לפרידמן כן , לצור , דור , גל גם כן, אבל ךאלמליח אסור ואם עדיין בוער לך חובה לעברת את השם. אחרת זה נשמע כמו מתיחה...
שלמה 25/01/2017 11:15 תשמע תשמע
אתה לא פחות סהרורי ממנה
א.מ 19/01/2017 12:50 למי שמשרת בגל"צ אסור!לא שמאל ולא ימין.גל"צ-בטאון הצבא! (ל"ת)
אלכס 19/01/2017 15:00 תתפקח כבר
גל"ץ זו חממה של אידאולוגיית שמאל כמו שאר אמצעי תשקורת להמונים. לא מאמין לאף מילה לאף פרשנות לאף ידיעה שלהם. בדרך כלל לא אכפת מהתשקורת אבל בגל"ץ זה על חשבון המיסים שאני משלם ותחת סמל של צה"ל שהוא כל כך יקר לנו.
26 אשכנזיה.... 19/01/2017 12:23 כנראה שהיא חשבה שאם היא תדבר כמו שמאלנית - יחשבו שהיא (ל"ת)
25 יעל 19/01/2017 12:22 אידיוטית שמאלנית טיפוסית
שתדבר בשם עצמה. השאלה היא איך מצליחים כל ההזויים השמאלנים האלה להיכנס לגלי צה"ל? מי מכניס אותם לשם?
בא 19/01/2017 12:52 כול המדינה המגעילה הזאת עובדת על פרוטקציה ,רק אחד משש
חווה חוויה חיובית במוות קליני , זה אומר משהוא על מצב השחיתות בישראל . אנשים אפילו לא יודעים איך צריך לחיות
בא 19/01/2017 12:50 תנסי בוגדת . (ל"ת)
24 לכי לסוריה 19/01/2017 12:22 כל השמאלנים סהרוריים!!!! זאת עובדה פשוטה.... (ל"ת)
23 שירה מיכאלי 19/01/2017 12:20 עוכרת ישראל
מה ההבדל בינה לבין חברי הכנסת הערביים שכל עיוסקם הוא הסתה והבערת אש??במקום לבנות גשר בין העמים הן בונים חומה וכל דאגתם לא לרווחת המיגזר הערבי שבחר בהם אלא לרווחתם הם שיבחרו בהם שוב....מה ההבדל בינה לבין חנין זועבי שעלתה על המרמרה???פח ההסטוריה מלא בזבל כמוה וחבל שבכלל נותנים לה במה
22 מאיר 19/01/2017 12:16 מה עושים המדוכאים ?
מצדיקים את המדכא אותם כי לא נעים להם שלהודות שהם מדוכאים. לכן גם מצביעים עבורו בבחירות מתוך אשליה שככה הם "מרפאים" את מעמדם הנחות ומצטרפים ל"גאוה" של המדכאים שמנצחים בבחירות.
21 דני מזרחי 19/01/2017 11:58 אל תדברי בשמי
מי את..???מי את שמעיזה לדבר בשם המזרחיים??לא את ולא אלף כמוך לא יכריחו אותי לאמר שדפקו אותי-קיפחו אותי=גזלו לי..לא את ולא אלף כמוך לא יכניסו אותי לקטגוריה של ערבים-בדוין שונאי המדינה(לא כל הערבים..לא כל הבדוים..אני מדבר על שונאי המדינה מבינהם)..אף אחד לא בחר בך להיות הדוברת שלי או של אלה שאת קוראת להם מזרחיים..אני אזרח גאה במדינה שלי ואם את לא- אממן לך כרטיס לעבור לעזה- שם יחכו לך 72 שהידים
דן 19/01/2017 12:48 גישתך ונימוקיך מקובלים: שהשדרנית לא תדבר בשם המזרחיים (ל"ת)
20 נסים 19/01/2017 11:15 מצאה על מי להגן
על האוכלוסיה הכי פורעת חוק במדינת ישראל. הם לא חלשים ולא מוחלשים. מטילים טרור על כל הנגב באין מפריע.
19 אין שכל אין דאגות! 19/01/2017 11:10 מסכנה. (ל"ת)
18 רוחי פיל רהט 19/01/2017 11:03 תרגום - עופי לרהט!! (ל"ת)
חיים 24/01/2017 21:58 יה חאינה (ל"ת)
17 אלי 19/01/2017 10:52 ואם אלו מתנחלים, מותר להרוס את בתיהם?
צביעות, כרגיל...
קורמורן 19/01/2017 11:15 אם בנו את הבתים על אדמה של מישהו אחר ? אין שאלה. (ל"ת)
! 19/01/2017 11:06 אם מתנחל היה כותב את דברי השדרנית, הוא היה היום במעצר! (ל"ת)
16 HAKY1 19/01/2017 10:49 צודקת אבל גם אותך האמבה תבלע (ל"ת)
15 אורי 19/01/2017 10:41 לא חשוב אם הממשל טועה או לא
אין שום הצדקה לדרוס שוטר. גם אם יפנו אותך מהבית.את בחורה סתומה שעדין לא מבינה אחרי הכל את חומרת הפוסטרים שכתבת
14 JO 19/01/2017 10:40 חצי מהקיבוצניקים חיים על משכורת מינימום
אבל ככה זה ששונאים, לא נותנים לעובדות להפריע...
אלכס 19/01/2017 15:04 שכחת לציין
משכורת מינימום אבל כל הכנסות מהרחבות ומדיניות המס וסובסידיות של עשרות מיליארדים משלימים לכם יופי של רמת החיים. אה גם תאילנדים שהם החקלאות הציונית ורוסים שזוהי התעשיה הקיבוצית.
13 אחד 19/01/2017 10:34 שאלה פתוחה
מה דעתכם על הטענה הבאה: "לו הייתי נולד בשכונת מצוקה, להורים נרקומנים ולא הייתי מקבל קורת גג וטיפול הולם בילדותי - גם אני הייתי הופך פושע" האם אתם מוצאים כאן עידוד לפשע? או שאולי זאת קריאה למיגור עוני כי עוני היום מוליד פשיעה בעתיד? לטעמי, מי שיעיד כי הוא היה שומר חוק בכל מקרה הוא שקרן או נפוח מחשיבות עצמית. אני מקווה שההקשר ברור
12 ישראלי 19/01/2017 09:53 שמשהו כבר יסביר לה שהיא מסיתה לרצח יהודים (ל"ת)
11 אבי 19/01/2017 09:47 התבנית נוצקה עם אלטלנה (ל"ת)
10 תלמדי את העובדות!! 19/01/2017 09:44 יש החלטות בג"צ שמאשרות פינוי אום-חיראן
בדובר בהטבות עתק שמקבל כל מפונה, כולל דונם אדמה, ואם יש לו יותר מאישה אחת אז דונם נוסף לכל אישה נוספת, כמובן לא חוקית. תלמדי את העובדות לפני שאת מפליצה את הגיגייך המטופשים וחסרי ההבנה. לכל מי שרוצה לעשות קצת סדר בנושא כדאי שיקרא את כתבתו של בן דרור ימיני בידיעות אחרונות שכותרתה "שטיפת המוח ניצחה"
סמי 19/01/2017 10:26 תלמד את העובדות אתה
יש גם החלטות בג"צ להחזיר תושבי כפרים אקרית וברעם למה לא מבצעים מדינת חוק עאאלק
אתה מחנטרש ומקשקש 19/01/2017 14:57 מי בכלל העלה או דיבר על איקרית וברעם?
ומי אמר שאם לא מקיימים את החלטות בג"צ בנושא כל שהוא אז מותר לא לקיים עוד ועוד החלטות בג"ץ?
9 מאיר פ 19/01/2017 09:44 הכסף מ- הנציזם הארופאי כבר מגיע
ללא ספק סידרה לעצמה משכורת לכול החיים משונאי יהודים
8 משה 19/01/2017 09:37 עוד פסיכית שמחפשת תשומת לב (ל"ת)
7 אנונימי 19/01/2017 09:32 זו דמוקרטיה?
פוליטיקאים כל הזמן אומרים בתקשורת שאנו המדינה הדמוקרטית היחידה באזור. אז מדוע אם כתב חושב אחרת מכן מפוטר לאלתר מפוטר לאלתר
גאוניקו 19/01/2017 11:43 או לא גאון
אם דעתה היא שלרצוח ולדרוס שוטר או אזרח נכון כי הוא צודק זה בסדר כי זה דעתו וזו דומורטיה אז כנראה שרמת האינטליגנציה שלך כנראה נושקת ל מוגבלת
6 יואב 19/01/2017 09:26 באופן עקרוני היא צודקת
1. העיתוי שאמרה שגם היא היתה דורסת מקומם ,לא רגיש ,ואלים , 2. היא צודקת באופן עקרוני לגבי האזרח הקטן שבא הגוף האלים והחזק שזה המדינה ומוציאה אותו מביתו , העניין שהבדואים הם היוצאים מהכלל , הם הגזלנים והאלימים שגוזלים אדמות מדינה ומתמסכנים , וזה לא דומה למי שמפונה מדירת עמידר חוקית לדוגמא , התנפלו עליה כאילו כל מה שאמרה שגוי , לא היה חייב לפטר אותה , היה אפשר לנזוף בה ולדרוש ממנה שתחזור בה מחלק מהדברים . יום טוב
גאוניקו 19/01/2017 11:45 לנזוף
כלומר רק במקרה ספציפי של רצח צריך היה לפטר? כי כוווולם מסכנים כמובן חוץ מהמתנחלים והמפונים מהמגזר הימני.
5 ישראלי 19/01/2017 09:18 הפוליטיקלי קורקט יכול להפיל אף שמאלנים מעת לעת... (ל"ת)
4 למעצר 19/01/2017 09:15 בארהב
היתה נשפטת למספר שנים לכלאבוש אין הנחות למסיתי רצח כולל שוטרים .
בא 19/01/2017 12:56 בארהב בתי כלא פרטיים ,אם אתה עושה אפצי אתה ניכנס
זה מה שאתה רוצה כאן ?
3 למעצר 19/01/2017 09:13 המשטרה
בארהב במקרה של הסתה לרצח בפייסבוק יכנסו עם אקדחים שלופים
2 אחד העם 19/01/2017 09:09 לאחר שקראתי - השתכנעתי !!! (ל"ת)
1 דניאל 19/01/2017 09:00 שדרנית
כמה שמבין לליבך !!!!!
rafel123 19/01/2017 11:08 מבין לליבה - כול שדרן מדבר מה שהוא רוצה , שדרנית = חתרנ
זו לא שדרנית היא חתרנית , לוקחים מיקרופון ומדברים מתי שרוצים , אז כתבה בפייסבוק , זו טעות , בנוסף עובדת בתחנה צה"לית במשכורת , סתם קשקשנית ,מה יצא לה מזה , בחורה טיפשה .שתיקח כדורי הרגעה ,
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש