13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אייל גולן על אביב גפן: "אתה המקבילה של זועבי - מעולם לא היה לך קול"

 |  47
רץ ברשת
Share
הזמר אייל גולן יצא היום במתקפה חזיתית כנגד אביב גפן, תוך שהוא מאשים אותו בעידוד השד העדתי. גולן כתב בחשבונו בפייסבוק: "אחרי שקראתי את הראיון הזול שלך היום ב'ידיעות אחרונות' אביבוש חמוד, אתה בן אדם מתוסכל ולא קשה להבין מאיפה זה נובע, גם אני הייתי מתנהל כנראה כמוך אם הייתי רואה את זמרי המוזיקה המזרחית ואני בראשם ממלאים את קיסריה, מנורה מבטחים (היכל נוקיה), בלומפילד ועוד ועוד בעוד אתה אוסף אנשים מהבתים לבוא לראות אותך מופיע בכל מיני מקומות שהסלון שלי בבית יותר גדול מהם."

השתלחותו של גולן הגיעה כתגובה על האמירות שנאמרו על ידי אביב גפן בעיתון סוף השבוע בידיעות אחרות בראיון שנעשה עם הכתב רז שכניק. אביב טען בראיון כי "הייתי שמח שאייל גולן יבוא לצילומים של 'The Voice', חבל שזה נפל לו באותה התקופה של עבודות השירות", אמר גפן בראיון לרז שכניק. "אייל הוא בדיוק מאלה שמנסים לשפוך בנזין על השד העדתי כי זה משרת אותם".

כתבת שאני ומוחמד דרוויש אותו דבר ורק ברית מילה מבדילה בינינו? אז המקבילה שלך מבחינתי היא חנין זועבי!!! שניכם עוכרי ישראל שונאי צה"ל והדבר שמבדיל בינכם זה הרווח שיש לך בשיניים. אה שניכם גם מכוערים!".

גולן אף הוסיף: "כל החיים שלך סובבים סביב סמים. אמרת שבגלל שנתנו לך לשתות מים מהבאנג הקול שלך התקלקל. תן לי לסדר לך את זה, מעולם לא היה לך קול!."

אייל גולן? זה דבר מורכב. גפן התייחס מכבר לכל מיני פרשיות שאפיינו את הקריירה של גולן. הנה דוגמא לכך, שימו לב מה יש לו לומר בדקה השנייה: 
 




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

47 תגובות ב-38 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
38 אוראור 20/02/2017 12:02 עם כל מה שקורה במדינה - נראה לי שזה הדבר האחרון שאמור
להטריד אותנו - הלוואי שרק הדברים השוליים האלו היו מעסיקים אותנו רב הזמן או כל הזמן.
37 חילבה 15/01/2017 15:52 גולן עדיף ש תיסע לתימן להופיע בפני החוטים
אבל כידוע יש מחסור בדלק ב תימן אז תיקח איתך את גפן כ חמור להובלות או לפחות ל תזמורת ליווי
36 מי זה 15/01/2017 13:31 גפן
? אפס לא מתייחסים אליו מובטל מתוסכל
35 לוך 15/01/2017 11:04 אייל גולן
אביב מתוסכל אולי אבל אתה מחייה המוזיקה הערבית בישראל איש עם מוח קטן
34 השופט 15/01/2017 10:25 צדק והגינות
למען האמת... שניכם צודקים!!!
33 גפן 15/01/2017 08:39 זה הז
יאללה לך לחברים שלך בברלין
32 רון 15/01/2017 08:33 גפן
יש לפרגן ולקבל באהבה ..... חבל שאביב מנסה לעלות לכותרות עם שטויות .... שלא יהיה בדיכאון זה משפחתי ... חבל
31 כל מילה בסלע 15/01/2017 07:31 אביב גפן סתם מחפש צומי (ל"ת)
30 משה ראשל"צ 15/01/2017 07:04 אביב גפן היה נזרק מכל תכנית ריאליטי כי אין לו קול
;אני לא מבין איך אפשר לשמוע אותו שר יש לו קול מזעזע - אולי הוא מוזיקאי בינוני אבל זמר הוא ממש לא
Lavironen 15/01/2017 09:05 מה הקשר - גם לדילן אין קול
אתה חושב במונחים של ההורים שלי , ״עתיקות ״ מסויימת. גם לדילן או מאיר אריאל או ניק קייב או רוגר ווטרס אין קול , נו אז? , זה המדד שלך לבדוק או להעריך?, אנחנו אנשי מוסיקה , אמנות אנחנו מחפשים מוסיקה אמיתית, עם אמרה, עם אישיות מתפתחת ומעניינת, אמן זה לא רק קול, קול זה לא בהכרכח אמן או מוסיקאי, זו מתת אל אחת ויחידה מתוך הרבה , יש רשימה ארוכה וטבה של מתת אל שאמנים שהזכרתי לעייל ועוד.... קיבלו והם עדיפות על רק ״קול״ יפה., תחשוב אחרת, בברכה
29 reuven.hus 15/01/2017 06:44 איל אל תעצור
מול גס הרוח,הלא זמר,המעליב והמשתמט מצהל
28 רואה 6 6 15/01/2017 01:04 אני אומר לא לריב . שניכם דפוקים ומכוערים באותה מידה (ל"ת)
אוראור 23/06/2017 15:07 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח - לא יפה , אבל למה ככה?
איזה רוע לב - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח - אתה כזה חסר טקט , מותק - חחחחחחחחחחחחחח - לא יפה.
27 הצלף 14/01/2017 22:46 אביב-אין מקום לגזענים בארץ , צא מהארץ מתוסכל לבנבן !!!! (ל"ת)
SHOSH 16/01/2017 12:22 לצלף הקסוקר :שים לב...
אהבתי את הסיומת "לבנבן" !!! היתה מת להיות "לבנבן" + עיניים ... נניח ...ירוקות. ככל שאתה חומחום יותר (מה קרה ,גם בני דודנו חומחומים..!!) כך אתה מתוסכל יותר .?!!! באהבת הארץ ננוחםםם.......!
26 גפן 14/01/2017 19:34 שייך
לצ.תא לא לנו
25 קלמן 14/01/2017 18:42 עלק זמרים
שני ג׳יפות לא זמרים ולא נעליים קקה של יהודים ,סירחון
24 1 14/01/2017 16:09 צודק בכל מיילה שלו החמאסמולן גפן ..............
הוא טיפוס מאוס ומגעיל ברמות הינן לאומיות
23 אמור לי כמה אתה מקלל 14/01/2017 15:59 ואומר לך מי אתה!! גולן לא פחות דחוי ודוחה מגפן (ל"ת)
22 רוני 14/01/2017 14:58 לא חובב זמר מזרחי, אבל אביב מתנשא ומגעיל (ל"ת)
21 אני 14/01/2017 14:30 איך נותנים במה לעבריין מין ומעלים מס...????? (ל"ת)
20 דן 14/01/2017 13:54 מה לזה ולעתון כלכלי? (ל"ת)
19 ירושלמי 14/01/2017 13:38 שטויות! ירדנה הרבה יותר שווה מעופרה!
היא גם יותר שאפה, ויותר מגניבה! אז מה המצב? חצב!
18 Max 14/01/2017 13:17 אייל גולן תת רמה ואביב גפן עדיף שלא ישיר בכלל
כי שניהם דור מזוין ! יש לי חלום לקנות לך יהלום עלק
17 גיל יוטינה 14/01/2017 12:42 לא יעזור לכם! ירדנה יותר שווה מעופרה! (ל"ת)
16 שאול 14/01/2017 11:50 אייל גולן דביל מושלם.
אייל מה?...........
15 ra 14/01/2017 11:43 אביב מלחין מוכשר בניגוד לך אינך מגיע לקרסוליו! (ל"ת)
14 המלש 14/01/2017 10:44 אין כל בקול
אייל צודק אף פעם לא היה לאביב גפן קול יפה. אסתפק בזה ולא אשמיץ על דברים אחרים בקשר לאביב.
13 זכרוני 14/01/2017 09:47 אייל גולן יישר כח !! כל הכבוד .
אייל גולן יישר כח , מסכים ומאמץ כל משפט שלך . אביב גפן שחצן ,יהיר ומתנשא וללא שום בסיס להישען עליו , אכן הגיע הזמן שיעמידו אותו במקומו!! פליטות הפה שלו או שלא פליטות נובעות בעיקר מתסכול גדול שמלווה את חייו ואת משפחתו למן היום שעמד על רגליו לראשונה . אביב גפן היקר ללא קשר לאייל גולן אני ורבים אחרים חשים כלפיך בוז ענק ורחמים . אין ספק שאתה זקוק לעזרה . לידיעתך איני שייך לז'אנר של אייל גולן אך כמי שעומד מהצד ומתבונן מסכים עם כל מילה של אייל גולן ...חדל מהשחצנות !! שבת שלום לכל בית ישראל .
12 האמיתי 14/01/2017 08:53 אייל אתה חרפה
אולי אתה זמר עם קול גדול אבל אביב צודק אתה חרא של אישיות שמנצל בנות צעירות למטרותיו המיניות לא מבין את כל הנשים הללו שתומכות בך אבא שלך סופר מגעיל ומי לעזעזאל שוכב עם בחורות ליד אבא שלו מקומך בבית סוהר לשנים רבות באמריקה היית יושב רבה שנים
11 אדם 14/01/2017 03:17 אביב כל הזמן בחורף. בן אדם עצוב ומסכן.
אייל, תמשיך לשמח את הקהל שלך. אין עבודה חשובה מזאת.
אוראור 20/02/2017 12:04 אהבתי - יעני אביב וחורף - אם כי עברו שניות אחדות עד
שאני הבנתי למה בדיוק התכוונת - אתה בהחלט חריף.
10 פנחס 14/01/2017 00:32 יללות מזרחיות
אייל גולן חוזר כל הזמן על אותן יללות, הלכת לי, ברחת לי, איפה את.????????לאן הדרדרה המוסיקה?מוצרט מתהפך בקברו????????
9 נאור 14/01/2017 00:28 ככל שאביב מוכשר מוסיקלית כאדם הוא בהמה גסת רוח עם פה שמ (ל"ת)
8 יש ר א לי 14/01/2017 00:04 אייל גולן, האמת שיש לך קול וזהו, כל השאר ... (ל"ת)
7 מעריץ מהעציץ 13/01/2017 21:33 תמיד אהבתי קרבות תרנגולים...סליחה טווסים (ל"ת)
אוראור 23/06/2017 15:09 במקרה הזה: קרב של קוף מול ערפד [ סתם בצחוק - תירגעו ]. (ל"ת)
אוראור 20/02/2017 12:05 שפכת אותי:" קרב טווסים" - כי למי שלא הבין - הרי טווסים
הם עופות שמתנפחים ומשוויצים - מראים לראווה את זנבם המהודר.
6 TIMATI 13/01/2017 19:59 אייל גולן חייב לכתוב שיר ולצאת עליו המילים
למרות שזה לא אותו הדבר, ומדובר פה על זמר מזרחי וזמר רוק, אבל כאשר היה תקל בין טימטי הרפר הרוסי לבין זמר הפופ פליפ קירקורוב, טימטי יצא עליו בשיר על אמאמא שלו , השיר " למה מי אתה? ייאלה ביי ! " ואם אייל גולן לא עושה את זה, אז שהצל יעשה את זה !!
5 ומי המקביל של אייל? 13/01/2017 19:37 נראה הגיוני שהמקביל של אייל גולן הוא אורן חזן (ל"ת)
4 אדם 13/01/2017 19:03 התשקורת מחפשת ללבות שינאה. 2 האומנים מוכשים
הזמר המזרחי . השטלת על הרכב וכרגע מוביל את המדינה
נילי 14/01/2017 19:43 אמנם שני האומנים מוכשרים. אבל דעתם וגישתם שונה לגמרי. (ל"ת)
אוראור 20/02/2017 12:05 לאאאאאאאאאאא... איך שמת לב לזה? איזו גאונה את..... (ל"ת)
3 אח 13/01/2017 18:55 שיר שגפן לא ישיר מעולם.אבל אני חייל (ל"ת)
2 אח 13/01/2017 18:55 שיר שגפן לא ישיר מעולם.אבל אני חייל (ל"ת)
1 אי 13/01/2017 18:33 יפה אייל עכשיו גפן לא יצא מהבית (ל"ת)
אני 14/01/2017 14:31 תת רמה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש