ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ביזיון: השיחה הלילית שהוקלטה בין ח"כ מיקי זוהר לדוד ביטן, "יא חתיכת... לא תקבל שקל!" - לשמוע כדי להאמין

 |  44
שוק הכנסת
Share
בגלי צה"ל פורסמה הבוקר שיחה לילית בין ח"כ מיקי זוהר מהליכוד ליושב ראש הקואליציה דוד ביטן, שיחה שעברה לפסים לא נעימים על רקע דרישתו של זוהר לקבל 150 מיליוני שקלים קואליציוניים תמורת תמיכתו בתקציב המדינה. זוהר התנה את תמיכתו בתקציב בקבלת הסכום לצורך מטרותיו. וזה נשמע רע, רע מאוד. 


זוהר אמר במהלך העימות: "לא מעניין אותי כלום - לא ראש הממשלה, לא הליכוד, לא ביטן. נטו מיקי זוהר. הגעתם לי עד פה". מן ההקלטות שהגיעו אל מיכאל שמש מגל"צ ניכר כי העימות החריף הפך לצורם מאוד. האזינו לוויכוח מתוך גל"צ:
 
מתוך השיחה:

ביטן: "אל תאיים עלי, שב בשקט יותר טוב".זוהר: "למה מי אתה?"ביטן: אני יושב ראש הקואליציה חבובי, כשאתה תהיה יושב ראש הקואליציה אני אקשיב למה שאתה אומר".

זוהר: "אתה לא מגיע לי לקרסול של הנעל".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

44 תגובות ב-34 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
34 שושי 21/04/2017 00:08 ההשמצות בין חברי הכנסת
תת רמה כל חברי הלכוד כולל הראש.כמו שנאמר הדג מסריח מהראש! להקיא מהם!
33 דני 14/01/2017 06:29 מזבלה
זקוק לפראמין דחוף נגד בחילה
32 משקיף צפוני 13/01/2017 17:39 אנשי הליכוד הם אנשי מאפיה בתחפושת.
מתנגים לכספי משלם המיסים כאל קופת חיסכון שלהם. הליכוד מגיע למצב שגרם להדחת מפא"י מהשלטון. אין פלא דג הזה מראש הממשלה.
31 אריק 13/01/2017 13:32 כנאמר, רק הליכוד יכול - גועל של הנהגה (ל"ת)
30 הימין=מחריבי ביתנו 13/01/2017 07:42 ממשלת הביבים גונבים את כספנו ואין כסף לבריאות ולחינוך (ל"ת)
29 אריאל 12/01/2017 22:27 פח אשפה - רפש מהדרג הכי נמוך מבייש את המפלגה
מאיפה הקריצו את הלוליאן הזה .כל טרמפיסט עולה לתוך מפלגת הליכוד
28 יוסי 12/01/2017 13:56 חלון הראווה של הליכוד
וכל זה, לא הזכרנו את כל "המאורות" האחרים שכולכם שומעים ומכירים מהתקשורת ....המנוח רוה"מ מנחם בגין ז"ל מתהפך בקברו מה דמות יורשיו ....
27 הליכוד זה פח 12/01/2017 11:32 ליכוד=ביוב זורם ברחובות (ל"ת)
26 רמי 11/01/2017 19:21 זו הרמה של חברי הכנסת של הליכוד בושה (ל"ת)
25 דני 11/01/2017 19:03 זה הכסף שלנו שכחתם
בושה סחר בכספי ציבור למטרות האישיות
24 יעקב חרמון 11/01/2017 17:25 פרצוף הליכוד
אלה אנשי הליכוד
23 אורן חזן 11/01/2017 16:20 הח"כים הם המראה של הבוחרים שלהם (ל"ת)
22 דורון 11/01/2017 16:05 בחילה!!! להקיא על חברי הכנסת!!
מכירים את הבחילה של לפני הקאה?? אני מחזיק את עצמי כדי לא ללכלך את רצפת המשרד. זו ההרגשה מחברי הכנסת והעומד בראשה. בסוף זה יתפוצץ ונהיה חייבים להקיא מכל מה שקורה פה. גונבים אותנו, משחקים בנו, משקרים לנו, מורחים אותנו, מצפצפים עלינו, מזלזלים בנו, מתעלמים מאיתנו ולא שוכחים לשתות ויסקי ולעשן סיגר בחדרי ממשלה. עצוב מאוד!! מגיע לעם הדפוק שבחר במנהיגים כאלה הבעיה שגם מי שלא בחר בהם נדפק. איכס!!!
21 שמאלנים 11/01/2017 15:33 מסננים כאן תגובות חופשי!תתביישו פושטקים (ל"ת)
מאיר 11/01/2017 15:56 אתה מנסה להגן על מי מהם? תתבייש לך "פושטק"!!!! (ל"ת)
ל"לפושטק מאיר" 11/01/2017 22:29 שכחתי לשאול אותך מה לעשות,אנרכיסט!!!! (ל"ת)
20 דן חסכן 11/01/2017 14:53 ללכת לבגצ שיעצור את התקציב - הליכוד במיטבו (ל"ת)
19 ניטראלי 11/01/2017 14:10 שמאלנים הזויים,עדיף שתשמרו על פה שלכם
כאשר כושי טיפש תומך באג'נדה שלכם אתם מתלהבים מארה"ב ,כאשר טראמפ רוצה לכנס בערבים אז אתם משמיצים אותו בלי סוף,תתביישו לכם,אין לכם זכות לצוטט אף אחד,תקשורת מושחטת!
אריק 13/01/2017 13:33 אתה פשוט דביל (ל"ת)
ל"ניטראלי" 11/01/2017 18:29 למד עברית לפני שאתה מפיץ את הזבל הטיפשי והגזעני שלך! (ל"ת)
ל"מלומד" 11/01/2017 22:24 זבל מי שעשה אותך,טיפש מכואר! (ל"ת)
אחד 11/01/2017 17:07 גולם שכמותך.
במקום להבין מה קורה ולדעת שהצבעת לחבורת פושעים - מה שמצאת לנכון לעשות זה לתקוף את השמאל והתקשורת. גגגגגגגגגגגגגגולם.
18 אזרחית 11/01/2017 14:09 חדש ? ידוע מכבר.
שני האפסים הללו (כך חושב ח"כ על רעו למפלגה). הם פנים של הכנסת הנוכחית. השאלה הגדולה שנותר לשאול לאן גולשת (במדרון תלול) החברה בישראל ושלוחי הציבו מטעמה. יש שמצאו תשובה והם עומדים בתור לטיסות יוצאות.
17 בא 11/01/2017 14:05 פסיכופתים מטפסים לתפקידי ניהול ,נטו מיקי זוהר ,
זה דוגמה נוספת למריבת פסיכופתים .
16 בא 11/01/2017 13:58 דוד ביטן לא אשם ,הוא הקורבן של המצב הזה . (ל"ת)
15 העם ישפוט 11/01/2017 13:50 הדג מסריח מהראש. ביב השופכין הלאומי (ל"ת)
14 גוגו הטברייני 11/01/2017 13:48 וואחשלנד זה פה (ל"ת)
13 בא 11/01/2017 13:45 120 מושחתים ,עוד כמה נשמות אבודות לגיהנום . (ל"ת)
אחד 11/01/2017 17:05 לא 120
95 זיבלונים מוציאים שם רע לכל ה - 120
12 יאן 11/01/2017 13:39 זה אמיתי!?!?!? (ל"ת)
11 יש ר א לי 11/01/2017 13:38 חבורת הזבל:רגב,חזן,ביטן,זוהר והמנהיג עסוק בעישון סיגר
לאחר שיסיים לעשן יזמן לו איזה מו"ל ויציע לו הצעה שאי אפשר לסרב לה, בסופו של יום יגיע לביתו ויצטרף לאשתו לשתיית כוס שמפניה ורודה (שקיבל מחבר) ויצאו לארוחת שחיתות (שיממן עוד חבר). ככה נראה שלטון במדינת עולם שלישית רקובה. בקצה הזה לא ירחק היום שמתנגדי ביבי ימצאו ראש של סוס ליד דלת ביתם. מאפיה של ממש.
10 פחחח 11/01/2017 13:37 תמשיכו להצביע לאנשי פח (ל"ת)
9 טל 11/01/2017 13:26 איכס צ׳חצ׳חים. משחקים בלנהל את המדינה (ל"ת)
8 אזרח 11/01/2017 13:22 ככה ממשלת הליכוד מנהלת את כספי משלם המיסים
מטילים עלינו מס אחרי מס , ומחלקים אותו בלי בקרה לכל ח"כ שעושה שרירים, שוד לאור יום של הקופה הציבוריות.
רמי 11/01/2017 19:25 מושחתים נמאסתם (ל"ת)
7 מדינת עולם שלישי 11/01/2017 13:04 ראש ממשלה מושחת, חבריו לסיעה מושחתים, זוהי מפלגת השלטון (ל"ת)
6 המלש 11/01/2017 12:48 באמת בזיון
לצערי זו הרמה של חבר הכנסת. אין כבוד .ונדמה שלמפלגות נכנסים אינטרסנטים שרוצים אך ורק את טובתם האישית. וגם על הדרך גוזלים את הציבור. לא זכור לי מעולם שחברי הכנסת דרשו לעצמם מיליוני שקלים לחלוקה לפי רצונם. הרי זה כסף שחור ללא כתובת. ועשוי להיות מופנה לשחיתויות אישיות או ציבוריות חייבים להפסיק מיד את חלוקת הגזל הזאת. איפוא שר האוצר. לפעמים חסר כסף למוסדות ציבוריים שנותנים שירות חיוני ונקלעים למצבים שלא נותר כסף לעזרה לציבור.
5 עצוב ומפחיד 11/01/2017 12:44 כך נראת המדינה כשערסים מנהלים אותה
זה ידוע שמרוקאים הם חמי מזג. זאת מנטליות ובעיה קשה שאזרחים רבים סובלים ממנה. איך הגענו למציאות שערסים אלימים מנהלים את המדינה? אנחנו בסכנה קיומית של ממש!!! המדינה לא תשרוד עם חומר אנושי ירוד כול כך בשלטון.
אנחנו במפה 12/01/2017 17:47 כנופית פשע (ל"ת)
4 דניאל 11/01/2017 12:39 ממשלה של פושעים מושחתים....
ממשלה זבל אחד אחד...מתחרים מי יותר מושחת וחולרה.כולם בלי יוצא מהכלל.מדינת ישראל הולכת לאבדון...
3 ע.א 11/01/2017 12:39 הקוזק הנגזל
שני מרוקאים רבים וכך נראית הממשלה שלנו . הוא רוצה 150 מליון ש"ח לצרכיו הפרטיים וזאת לאחר שהקופה כבר נגזלה .
2 ליכודניק לשעבר 11/01/2017 12:36 ראש הממשלה איגד לו ערימת צואה של אנשים שיהיו חברי כנסת
זה עובד לו טוב. אנשים שאין להם כל אמות מוסר, שהשחיתות היא חלק מההוויה הבסיסית שעל ברכיה הם כנראה חונכו מגיל צעיר, שאין להם בעיה להתלכלך, לאיים וגם לשקר, לרמות, לסרסר, למכור או לצרוך סמים ועוד ועוד. העיקר... העיקר שהם מריבים את האצבע בעבור כל מה שהואמאןמר להם ומעבירים כספים במהגנונים מורכבים לכל מיני פונקציונרין, ועדים, מקבלי ונותני ג'ובים, מו"לים ועיצונאים שדואגים שהאיש ישאר בשלטון.
בא 11/01/2017 13:56 מה הקשר בין הקריירה הפוליטית של ביבי לדינוזאורים ?
בינתיים אין קשר .
1 דנדון 11/01/2017 12:31 לתפארת מדינת ישראל
מנהיגים פח אחד אחד
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש