20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

דיווח: בידי המשטרה 'קלטת לוהטת', נתניהו מנהל מו"מ על הטבות הדדיות עם איש עסקים

 |  59
קלטת לוהטת
Share
התפתחות דרמטית בחקירת ראש הממשלה נתניהו? על פי דיווחו של העיתונאי גידי וייץ הבוקר ב'הארץ', בידי המשטרה נמצאת קלטת המגבה את החשדות נגדו.


מדובר בקלטת בה מתועד ראש הממשלה המנהל מגעים עם איש עסקים על הטבות הדדיות. על פי החשד "ניצב ניסיון לרקום דיל בוטה בין ההון והשלטון", כך כותב וייץ בהארץ. לא מדובר בהעברות כספים ישירות, אך הראיות מצביעות על שיתוף פעולה בין ראש הממשלה לאנשי הכסף, תמיכה שתסייע לו להמשיך לשלוט תמורת שימוש בכוחו לטובת הבטחת הישגים כלכליים. עוד כותב וייץ כי למרות שהברית המדוברת לא התממשה או הבשילה לחלוטין - מדובר בעניין המחייב חקירה פלילית מיידית.

אהוד ברק הגיב על ההקלטות ואמר "ביבי לא יוכל להמשיך לכהן". שלי יחימוביץ' אמרה הבוקר ברשת ב': "מה ההבדל בין מעטפות הכסף של טלנסקי ומוצרי היוקרה של מילצ'ן? זה אותו מהלך של העברת כסף לרה"מ מכהן".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

59 תגובות ב-39 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
39 el 08/01/2017 14:21 התקפות של ערפדים
אין תחליף לנתניהו, הוא היחיד שדואג למדינת ישראל...והשמאלנים כמו ערפדים מחפשים טיפות דם.....
38 vv 08/01/2017 13:38 בזמנו היה המלך נוני וכל עבדיו מפלגת העבודה שניהלו את ה
המדינה
37 בני יוסף 08/01/2017 11:48 אהוד ברק - אתה צודק.
אבל, גם אתה לא יכול לנהל את המדינה !! זמנך עבר !!!
גג 08/01/2017 13:37 אהוד ברק חבר של נוני מוזס שנים (ל"ת)
36 המודאגת 08/01/2017 11:48 כמו שארגון צלם מחובר בעורף לצה"ל כך השמאל לביבי. נקודה (ל"ת)
35 דד 08/01/2017 11:32 נוני מוזס???? מוכרים אותנו בנזיד עדשים (ל"ת)
34 מאיר פ 08/01/2017 11:32 מוזס
האוייב המר ביותר של ראש הממשלה.. ? לא הגיוני .... כל תקופת הבחירות מוזס פעל נגד ראש הממשלה .. פתאום הם מנהלים
33 איש שמאל לשעבר 08/01/2017 11:19 הגיע זמנו של ביבי ללכת הביתה. בנט ראש הממשלה הבא! (ל"ת)
32 כתבו 08/01/2017 10:52 סוחרי
סמים לוקחי השחתות "תחקירנים" חהחהחה
31 כתבו 08/01/2017 10:49 חדשות
גידי וויץ הסמים טרטרו תמוח
30 יאיר 08/01/2017 10:21 לא היה כלום כי אין כלום. יאללה כלומניק הביתה. (ל"ת)
שמטוב 08/01/2017 11:42 ביבי שקרניהו הוא כלום שתחזה למשהו. סופו קרוב. (ל"ת)
29 מגדת עתידות 08/01/2017 10:14 השמאלנים יעלילו על ביבי ויקבלו את בנט!!!! (ל"ת)
28 jחבר משה 08/01/2017 09:57 ביבי נחקר...
משפחת המלוכה הזו צריכה ללכת הביתה. אלוהים לא לשלטון לעד נבחרתם.
27 ל 08/01/2017 09:51 יש
יש הרבה! כי אין קצת
26 בא 08/01/2017 09:47 יש ימים גרועים ויש ימים ממש גרועים.הכול זמני ,הבעיה שאת
ה מושחת וזה אומר גיהנום להמון שנים .
25 יאושי השמאל מתחזקים 08/01/2017 09:46 ביבי כולנו אתך תמיד (ל"ת)
שמטוב 08/01/2017 11:44 ביבי כמו החלילן מהמלין מוליך את עכברי הימין לטביעה בנהר
מי שאובייקטיבי יודע שביבי זו סחורה זבל. אין לו מה למכור יותר.
24 העם לא קונה את זה!!! 08/01/2017 09:44 התיקשורת רק מחזקת את הליכוד והעם אוהב את נתניהו (ל"ת)
שוש 08/01/2017 10:50 העם אוהב את נתניהו
העם לא אוהב את נתניהו ,מי שאוהב אותו אילו הם אנשים שאין להם ערכים וגדלו על שקרים וגניבות שזה כביכול מותר ולכן לא רואים במעשים הפסולים של ביבי כדבר נורא
שמטוב 08/01/2017 11:45 העם ? בקושי קיבל 30 מנדטים שבנט נידב לו 4 מהם.
העידן של ביבי הסתיים, ניגמרו לו כל השטיקים.
אלכס 08/01/2017 11:27 תראו מי מדבר על ערכים
אם הייתם מדברים בלי הפסקה על הערכים בהקשר לסבא שמעון פרס עם מליונים שנשפחו במסיבות שלו ואף אחד לא שאל מאיפה המיליונים , הייתי אומר וואלה. אבל בינתיים במבחן התוצאה כל הפרשיות התחילו עם גוועלד והסת יימו ללא כלום. לא שאני חחסיד שלו , אבל הי , הוא הנבחר ,,,
23 יצא מחוזק בוודאות 08/01/2017 09:43 כול המצאה מנדט נוסף לליכוד!!! (ל"ת)
22 בא 08/01/2017 09:43 מי שמצביע לשמאל מצביע למפלגה הדמוקרטית האמריקאית
הם שפוטים שלהם ועושים את מה שאומרים להם , זה שקראו למפלגה המחנה הציוני ,מראה שיש להם חוש הומור .
שמטוב 08/01/2017 11:47 ביבי הוא גלובליסט שהורס את משק המדינה, כמו הדמוקרטים
באמריקה. ביבי אינו נחוץ לימין
21 מה שלא הורג מחשל 08/01/2017 09:42 ביבי תהיה חזק אל תתיחס ליאושי השמאל,תוצאות הבחירות פשוט (ל"ת)
20 רק ביבי יא חביבי 08/01/2017 09:42 השמאל חייב להימחק (ל"ת)
19 אפילו התמונה מגמתית 08/01/2017 09:41 מתי יטפלו כבר בתיקושרת?!רק ביבי!!!! (ל"ת)
שמטוב 08/01/2017 11:48 לפיד ויעלון כשיקימו ממשלה חדשה. (ל"ת)
18 צחי 08/01/2017 09:38 זה עונשו של נתניהו שדפק את הדור הצעיר ללא דיור. (ל"ת)
בא 08/01/2017 09:50 ביבי היה רוצה שזה יהיה העונש ,כנס ליוטיוב מוות קליני
תתרכז באנשים שיורדים לגיהנום , חמש דקות שם הספיקו לכולם להפוך לדתיים ,זה באתרים באנגלית ,
בא 08/01/2017 09:58 אם אנשים רציניים הפכו לדתיים אז זה אמיתי .בישראל אחד
מששה אנשים חווה חוויה חיובית במוות קליני ,מה שאומר שאנשים כאן אפילו לא מבינים איך אדם צריך להיות .
א רופא 08/01/2017 11:08 לבא
לא מתייחס לתוכן שאתה מעוניין להעביר. כן מתייחס ל: "בישראל אחד מששה אנשים חווה חוויה חיובית במוות קליני". המשפט שלך לא נכון בשום מובן.
17 לא מפסיקים לנסות 08/01/2017 09:37 אולי כבר תקבלו את הכרעת הבוחר?! (ל"ת)
16 לא מתייאשים מההמצאות 08/01/2017 09:36 השמאל הולך ונעלם... (ל"ת)
15 הכלבים נובחים וה 08/01/2017 09:35 קישקוש בלבוש,ביבי מאמינים רק לך. (ל"ת)
בא 08/01/2017 09:40 נראלי שזה רציני . (ל"ת)
14 בא 08/01/2017 09:33 טלנסקי 2, לא כתבתי לך 100 פעמים שאסור להיות מושחת . (ל"ת)
בא 08/01/2017 09:40 טוב זה היה 300 פעם . (ל"ת)
13 כבר מזמן לא מאמינה.. 08/01/2017 09:32 העם לא טיפש..רק ביבי!!! (ל"ת)
שמטוב 08/01/2017 11:50 רק טיפשים ממשיכים לתמוך בביבי השרלטן (ל"ת)
12 חייבים לטפל בתיקשורת 08/01/2017 09:31 אני במקום ביבי סוגר כמה אתרים שמאלנים בהגזמה (ל"ת)
11 בלה בלה בלה 08/01/2017 09:31 לא קונה שום דבר שהתישקורת ממציאה (ל"ת)
10 נתניהו העם אתך?? 08/01/2017 09:30 כמה המצאות נמאס כבר (ל"ת)
9 אם היא לוהטת 08/01/2017 09:30 אז הליכוד יגיע ל38 מנדטים אמן!!! (ל"ת)
שוש 08/01/2017 10:52 38 מנדטים
נכון כי כל הארחי פרחי הולכים אחריו כמו עכברים ,החלילן מהמלין אם אתה יודע בכלל מי זה
8 כותרות של ביזפורטל.. 08/01/2017 09:29 העם אמר את דברו...אז תפנימו!!! (ל"ת)
7 אלי 08/01/2017 09:26 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
6 אלי 08/01/2017 09:26 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
בא 08/01/2017 09:39 הוא לא דיקטטור ,הוא מנהל גרוע שדפק את הזוגות הצעירים
עם מחירי דירות בשמים .בסוריה יש דיקטטור ,או באירן .
5 אבי 08/01/2017 09:25 הברית לא הבשילה חחח חפשו... (ל"ת)
שוש 08/01/2017 10:55 ברית שלא הבשילה
וכמה כן הבשילו שאנחנו לא יודעים עדיין ,כמו הצוללות ומתווה הגז,עוד נשמע ,כשיעזוב ולא יפחדו ממנו ,אז יתחילו לזמזם
4 ישראלי 08/01/2017 09:15 כבר התרגלנו לסערות בכוס תה
התקשורת השמאנלית מזמן הרגילה אותנו לידיעות "לוהטות" על שחיטות הממסד הימני - שמענו. כנראה שזאת לא תהיה הפעם האחרונה...
ישראל לישראלי 08/01/2017 11:02 לפני שאתה צץ לבלבל את הביצים.
כדאי שתעבור קורס בכתיבה בשפה העברית.
3 שי 08/01/2017 09:10 כל הזאבים יצאו ממאורתם בעקבות הפצת שמועות של הארץ (ל"ת)
2 שמטוב 08/01/2017 08:55 מה זה העיסקה לא הבשילה ? מיתווה הגז המטומטם הוא ההבשלה
ציטוט: עוד כותב וייץ כי למרות שהברית המדוברת לא התממשה או הבשילה לחלוטין - מדובר בעניין המחייב חקירה פלילית מיידית. אהוד ברק הגיב על ההקלטות ואמר "ביבי לא יוכל להמשיך לכהן". סוף ציטוט. מה זה הטענה "העיסקה לא התממשה ולא הבשילה" מיתווה הגז העלוב שבו ביבי מכר את כלכלת המדינה תמורת הישארות בשלטון הוא הוא ההבשלה והמימוש של עיסזקת השוחד. מיתווה הגז לא יכניס לקופת המדיה כלום. רק יסבך אותה בהוצאות עבור עיסקות דמיוניות. זה ברור לכל מי שלא היה שפוט לתעמולה שך יצחק תשובה ולאילו שהשקיעו את מיטב כספם בעסיקות המפוקפקות של יצחק תשובה. האמת הפשוטה היא למדינת ישראל אין שוק לקוחות לגז כי אין לישראל צינור יבשתי לאירופה (לכן הגז הישראלי יקר מדי לשיווק באירופה).
1 שמטוב 08/01/2017 08:47 שקרניהו המושחת - לך הביתה או לכלא. מיתווה הגז = שוחד.
סוף סוף תפסו עדות מוצקת לכך שמיתווה הגז המטומטם (חסר ההכנסות בפועל) - מקורו בעיסקת שוחד בין ביבי לבין טייקוניo ביבי שקרניהו מכר את כלכלת ישראל תמורת הישארותו בשלטון.
בא 08/01/2017 09:34 מה הקשר למיתווה הגז . (ל"ת)