ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

כבש את העם - הפוסט בעניין אלאור שצבר 60 אלף לייקים

אלאור אזריה, צילום: חדשות 2
אין סוף התייחסויות עלו לרשת הפייסבוק השבוע בעניין הרשעת אלאור עזריה, ואלו גררו תגובות רבות. אבל היה פוסט אחד שגרר כמות אדירה של לייקים ואהדה, זה היה הפוסט של זיו שילון, קצין צה"ל שאיבד את ידיו בפעילות מבצעית ברצועת עזה.

"אני מרגיש שהעם שלנו מפולג, כואב, שונא, מאוכזב, מיואש... אני יושב מול מסך הטלפון היום ופשוט קורא בניסיון לאתר שביב תקווה והנה הגעתי ל1:35 ופשוט לא מצאתי...אבי בן ה-70 ישב לצידי בסלון ואמר ״שנאה כזאת לא ראיתי בחיים שלי במדינה״ בפשטות הכל כך אופיינית לו.", כך כתב שילון בפוסט והוסיף כי "אף פעם לא עשיתי זאת, אבל במוצ״ש הקרוב בשעה 20:00 אני אשב, גם אם זה לבדי, בכיכר רבין עם שלט ענק שקורא לסולידריות ואהבה הדדית ולהחזרת מרכז הכח שלנו שהולך ומתפורר - האחדות שלנו".

מעל 60 אלף לייקים צבר הפוסט של שילון. לצורך השוואה, הפוסט של נתניהו על מתן חנינה לאלאור צבר 21 אלף לייקים בלבד.

הנה הפוסט המלא של שילון:

סליחה על השעה אבל אני פשוט חייב.
התקופה הקרובה הולכת להיות מורכבת והיא איננה פשוטה כלל.
אני מרגיש שהעם שלנו מפולג, כואב, שונא, מאוכזב, מיואש...
אני יושב מול מסך הטלפון היום ופשוט קורא בניסיון לאתר שביב תקווה והנה הגעתי ל1:35 ופשוט לא מצאתי...
אבי בן ה70 ישב לצידי בסלון ואמר ״שנאה כזאת לא ראיתי בחיים שלי במדינה״ בפשטות הכלכך אופיינית לו.
ואז זה הכה בי הכאב הזה בחזה, הלכתי לחדר ופשוט התחילו לזלוג לי דמעות.
כן אני, שלא בכיתי ברגעים קשים שאיני מאחל לאיש, ישבתי היום ופשוט וביכיתי, לבד עם עצמי, דמעות מאופקות אך מלאות כאב כפי שלימדו אותי לבכות בצבא על אחים לנשק שאבדו לי, בכיתי על עם ישראל שקורע את עצמו לרסיסים בשנאה חסרת תקדים.
בכיתי על הידיים שהשארתי בעזה ושאלתי את עצמי אולי בפעם הראשונה בחיי, האם היה שווה להילחם על עם ששונא את עצמו?
בכיתי על שירה שלי שבמציאות אחרת אני הייתי מלמד אותה לקשור נעליים והיום איני יכול לעשות זאת, בכיתי על המציאות אליה היא גדלה, על החברים לכיתתה שההורים שלהם ״לא ישלחו לצבא״, לצבא שאני כלכך אוהב, הם לא ילכו? לצבא שבו איבדתי חברים כה רבים בשמירה על המולדת, הם לא ילכו? לצבא שהיה עד כה קונצנזוס, מגדלאור לכל צבאות העולם והיום חלקים מהעם עליו הוא מגן קוראים לרצח של העומד בראשו? לצבא הזה הם לא ילכו...
לצבא היחיד שמבטיח את קיומו של העם הזה, אויי כמה כואב לי לשמוע את האמירות היום, בלי קשר לאג׳נדה פוליטית, הכל פשוט מלא שנאה!
מה קרה לנו עם ישראל?
מה קרה לנו עם ישראל?
מה קרה לנו עם ישראל?
אף פעם לא עשיתי זאת, אבל במוצ״ש הקרוב בשעה 20:00 אני אשב, גם אם זה לבדי, בכיכר רבין עם שלט ענק שקורא לסולידריות ואהבה הדדית ולהחזרת מרכז הכח שלנו שהולך ומתפורר - האחדות שלנו.
אגב, קצת קשה לי לכתוב בכתב יד אז אני אגיע עם שלט וטושים, אני קורא לכולכם ימין, שמאל, דתיים, חילונים, כאלו שאינם יהודים, פוליטיקאים, אומנים, אנשים מן השורה, אזרחי ישראל:
בואו עזרו לי לכתוב את השלט, בואו חבקו את המדינה שלנו - היא מדממת!
שלכם,
סרן במיל׳ זיו שילון.

תגובות לכתבה(19):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 13.
    השנאה היא לא רק בתוכנו
    בכל העולם! 16/01/2017 12:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אופי האדם, וזה עצוב.
    סגור
  • 12.
    צריכה לקום כאן מחאה ענקית
    דפני 07/01/2017 08:21
    הגב לתגובה זו
    1 3
    יום יום אנחנו משלמים את המחדלים הרבים במדינה בסופר בבנקים בחברות הביטוח בחברת החשמל ברכבת באוטובוסים וכו. ויש כמו זיו שילון ששלנו בגופם ורבים ששלנו בחייהם. וומאידך הקיסר ומשפחתו חיים חיי פאר סיגרים ויסקי שמפניה סוויטות במלונות יוקרה. מה שהכי מדהים איך הכי דפוקים עוד לצדו. אנומליה בהתגלמותה.
    סגור
  • 11.
    היו בארץ תקופות עם הרבה יותר שנאה
    אבגדה 07/01/2017 05:50
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה נשמע כמו ספין. אנשים חשים ניכור מהמדינה והצבא. אבל אין לבלבל את זה עם שנאה. גם אני מעדיף שהילדים שלי לא ישרתו תחתי טיפוסים כמו חג'בי ובוכריס ושהאלוף פיקוד שלהם יבזה את טקס יום השואה. גם אינני רוצה שבנותיי ישרתו בכפיה בשעה שהבנות הדתיות לא. מבחינת שנאה בין אדם לאדם זאת אחת מהתקופות הכי רגועות שהיו כאן. אבל מבחינת אמון יש משבר עמוק.
    סגור
  • אלטלנה וסזון
    אלכס 08/01/2017 19:46
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ץקופות קשות היו כאשר השמאל שיכור משליטה היה יורה על מנת להרוג באונייה של אצל ולכ"י ומסגיר את אחחיהם לבריטים בסזון. וגם היופם מי שמבעיר את השנאה זהו לא אחר השמאל הפוסט ציוני שלנו.
    סגור
  • 10.
    בשורה תחתונה מה עם אלאור עזריה (ל"ת)
    שלמה 06/01/2017 17:37
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • אין בו עניין לציבור
    סטפן 07/01/2017 00:00
    הגב לתגובה זו
    1 5
    מדובר בחייל שביצע עבירה, ביהמ"ש הצבאי פסק את דינו, ועליו למלא אחר גזר הדין
    סגור
  • לא ביצע שום עבירה. עשה מה שמתבקש לאחר שהמפקדים הפקירו
    שמטוב 13/01/2017 11:30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    את החיילים.
    סגור
  • 9.
    יש בארץ קומץ חאמשמואלנים קטן ....
    22 06/01/2017 17:30
    הגב לתגובה זו
    6 9
    אבל אתקשורת בידים שלו עושה הד כאלו הוא אריה אבל הוא זבוב קטן על פיל .
    סגור
  • 8.
    שילון היקר
    מאיר פ 06/01/2017 17:04
    הגב לתגובה זו
    10 9
    את המלחמה הזאת התחילו השמאלנים כי יש כיבוש כי צריך להחליף את נתניהו כי ההיתנחלויות הם סרטן של המדינה.. לא הלך לשמאל בקלפי פנו הם לשונאנו על מנצ להרוס את המדינה... לא תצליח לאחד את העם כי העם מאוחד.. קומץ קטן פנטי הורס את המדינה ומפלג אותה
    סגור
  • 7.
    יש לך ראש ממשלה שבונה את עצמו על הסטה ופילוג (ל"ת)
    מדוע אתה מתה מתפלא? 06/01/2017 17:01
    הגב לתגובה זו
    9 10
    סגור
  • עוד פעם ביבי
    אלכס 08/01/2017 19:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ראש ממשלה הזה לא מתראיין כבר שנתיים , על איזו הסטה אתה מדבר ? שמאל שמרוב היאוש הפך את עצמו לאנטי ציוני תומך שוברי שתיקה ובצלם ומהוה אולי 15% מאוכלוסייה היהודית התחבר לרשימה הערבית וכל התומכיהם בעולם וכך בנה לעצמו לגיטימציה. אז לפני שעוד פעם יורקים לכיוון של ביבי תביטו בעצמכם בראי.
    סגור
  • 6.
    וכמובן שהשמאלנים ינצלו את האירוע הניגוח הממשלה ובהסתה (ל"ת)
    רוקי 06/01/2017 17:00
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 5.
    זה גיבור אמיתי, לא אלאור עזריה ולא ביבי,בנט,רגב ושות'.
    יש ר א לי 06/01/2017 16:56
    הגב לתגובה זו
    13 4
    אלאור עזריה טעה טעות חמורה, יש סיבות מקלות שיש להתחשב בהן אבל הוא אשם ובטח ובטח אינו גיבור. זיו שילוני גיבור אמיתי!!! תומכי אלאור עזריה הקוראים לפגיעה ברמטכ"ל, בשופטים, בתובע וכן אלה הקוראים לעיוות הדין בסגנונה של מירי רגב שקרעה "משפט שדה", הח"כ לשעבר שרון שיצא ממחבואו ואמר "סכין בגב הלוחם", וכן הקוראים לחנינה לפני משפט כמו בנט, ח"כ חזן ועוד הם הורסי הדמוקרטיה, הורסי שלטון החוק, בורסי מערכת המשפט והורסי צה"ל, לא פחות. זזו הדרך להריסתה של מדינת ישראל כמדינה מאוחדת דמוקרטית ומוסרית. מירי רגב שעמדה בתל אביב וצרחה שהמהגרים הלא חוקיים הם סרטן בלב המדינה, לה אני אומר, את-המפלגת את העם, את ההורסת, ואיני יכול לומר מילים נבזיות כשלך אך את ראויה לאמירה שאמרת כלפי האחרים. פשטה מדיה וכבר בעבור הון פוליטי פוגעת פגיעה אנושה בצה"ל ובמוסד המשפט שלו, בוז לך שרת תת תרבות. בייאושי, לאחר ההפגנות של הימין הקיצוני ההזוי שקרא לפגיעה ברמטכל, הנה קם קול שפוי של זיו שילוני שמחזיר איזו שהיא תקווה. כל הכבוד לזיו שילוני ובוז לפוליטיקים שבעבור הון פוליטי הורסים את המדינה. אני אבוא להפגנה, בואו בהמוניכם.
    סגור
  • 4.
    זיו היקר - לצערי אחדות בעם יש רק בעיתות מלחמה...
    דוד א. 06/01/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    11 0
    זיו היקר, באמת אין כמוך, אתה אדם יקר משכמו ומעלה, סמל ודוגמה. לצערי, כשיש מלחמות העם מתאחד (ברובו) ויודע להתעלות מעל למחלוקות ומעל ליריבויות. בעיתות שקטות יותר מתגלה כל הרוע, הפילוג, ההתלהמות והמלחמות בין המחנות השונים. רק שיח ציבורי רגוע, עניני ולא מתלהם יכול להביא להבנה ואחדות בעמנו ושלום באזורנו. מאחל לך הצלחה רבה בהפגנה מחר בת"א. מי יתן ותצליח אפילו במעט להחזיר את השפיות לעם ולמהיגים.
    סגור
  • 3.
    קריאה מרגשת
    monka 06/01/2017 16:20
    הגב לתגובה זו
    8 6
    אך הוא נמנע מלשים אצבע על הגורמים למצב, המצב לא נוצר מעצמו. ביבי עם השנאה לערבים ולשמאל, רגב עם השד העדתי, בנט וכך הלאה.
    סגור
  • 2.
    בואו בהמונכם להזדהות (ל"ת)
    מלכה 06/01/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 1.
    3 מדינות ל 2 עמים, הגיע הזמן לשים את האופציה על סדר העו
    אחדות זה אוברייטד 06/01/2017 15:52
    הגב לתגובה זו
    8 8
    בנט, חוטבולי, ושות' שלא יאיימו עלינו
    סגור
  • מלך ישראל כמה כואב לשמאל ביבי אני מתה עלך חתיך (ל"ת)
    ביבי 06/01/2017 18:45
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • קופה ממרוקו (ל"ת)
    V 06/01/2017 23:26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור