ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
הבתכב תוריינ

ניירות בכתבה

BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

יו"ר גולן טלקום החדש מבהיר את דעתו לגבי מחירי חבילות הסלולר בראיון לגל"צ

 |  30
שוק התקשורת
Share
יום אחרי סגירה העסקה לרכישה גולן טלקום, גיל שרון שצפוי להתמנות ליו"ר גולן טלקום תחת הבעלות של אלקטרה צריכה, אומר את המשפט הבא: "מחירי חבילות הסלולר כיום לא מאפשרים קיום לאורך זמן ואני מדבר גם על החברות הגדולות בענף. אני מניח שעל מנת שהענף יוכל להמשיך להשקיע בתשתיות, המחירים בישראל ככל הנראה חייבים לעלות לאזורים יותר ריאליים". כלומר אם עד כה הכותרות בדבר צמצום התחרות ביום שאחרי עסקת אלקטרה צריכה-גולן טלקום היו ספקולציות הגיוניות, הבוקר בא האיש שהוביל את הרכישה וצפוי לעוד בראש החברה ומבהיר באופן חד משמעי כי גולן לא תהיה גורם שתורם להגברת התחרות בענף הסלולר, גם הוא הוא חזר ואמר כי גולן תישאר חברת דיסקאונט ולא תהיה זו שתוביל את מהלך עליית המחירים.  


עוד אומר שרון: "המחירים בישראל באופן כללי הם נמוכים בצורה קיצונית, ומרכיבי החבילות הם גדולים מאוד, בכמות הדטה הניתנת וכמות הגלישה הניתנת ללקוחות, השיחות ללא הגבלה. הם הנמוכים ביותר בועלם המערבי. למעשה 30 שקלים כולל מעמ, שזה הרבה פחות מ10 דולר, הם לא מחירים סבירים שמאפשרים קיום לאורך זמן של חברות, גם הגדולות בענף, שלמעשה אינן מרוויחות היום בשירותי הסלולר. גולן טלקום מטרתה להיות המותג הזול. אינני יודע מה יקרה בשוק, גולן  תמיד תהיה שחקן הדיסקאונט של השוק, זו ההבטחה והמותג של החברה".

באופן כללי יותר אמר שרון כי "רכישת גולן על ידי אלקטרה היא בשורה גדולה. גולן היא זו שהביאה את  התחרות לישראל. עצם רכישתה על ידי אלקטרה תבטיח את קיומה לעוד שנים רבות בשוק בישראלי. אינני יכול לדבר בשם אלקטרה, אך מהתרשמותי אלקטרה מוצרי צריכה שפועלת בתחום הצרכני והיא הבעלים של הרשת המצליחה מחסני חשמל ושקם אלקטריק, הרכישה הזו משתלבת יפה בפורטפוליו הזו שפונה לצרכן הישראלי". סלקום (-1.32%) סלקום 3,300 -1.32% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי סלקום בסיס:3,344 פתיחה:3,344 גבוה:3,374 נמוך:3,290 תמורה:8,592,870 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות
אלקטרה צריכה (+0.32%) אלקטרה צריכה 7,252 +0.32% 17:24 16/11/2017תל אביב הוסף לתיק האישי אלקטרה צריכה בסיס:7,229 פתיחה:7,229 גבוה:7,333 נמוך:7,120 תמורה:1,744,262 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות אתמול בבוקר נסגרה העסקה לפי אלקטרה צריכה מקבוצת אלקו רכשה את גולן טלקום בסכום של 350 מיליון שקלים. להתייחסות האנליסטית סבינה לוי מלידר - לחץ כאן
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

30 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 עופר 04/01/2017 16:24 הבלוף
אם זה בלוף ואין תחרות לא נהסס לעזוב את גיל ונתגלגל לחברה אחרת
25 אשר 04/01/2017 15:27 זה אותו גיל שרון שבנה לעצמו מעלית
מעלית פרטית רק לו. לעובדים הנחותים והטמאים אסור להשתמש. בושה וחרפה. איש נאלח ומגעיל
24 סמים 04/01/2017 14:40 נראה שזהה כבר די אבוד.
אתה נוסע באלוף שדה ובא להשתלב בטור השמאלי לפנות להורודיצקי ותמיד יש את זה ששולח סמס ואז הוא חולם ונותן לכולם להשתלב במקרה הטוב או גורם לתאונה במקרה הרע.הוא מגיע לעבודה יש לו בעיה בכף היד ובאזור הכתף בגלל ההתמכרות לסלולאר.אף אחד לא מצליח לעמור את ההתמכרות לפייסבוק,עליאקספרס ווטסאפ וכו'....
23 משה ראשל"צ 04/01/2017 13:59 מיכאל גולן נוכל בינלאומי - רימה את כל המערכת וברח עם
מיליונים של שקלים
22 אמנון 04/01/2017 13:44 דיבר אמת! זאת המציאות.
בזק גובה על טלפון קוי, דמי שימוש חודשיים (ללא שיחות), שגבוהים יותר ממחיר חבילה סלולרית הכל כלול !! במחירים הללו שום חברה לא תצליח לפתח את הרשת כדי לתת שרות ראוי ולהרוויח רווח סביר.
21 יש ר א לי 04/01/2017 12:46 עם המשכורת החזירית שהוא נוהג לקחת ברור שהמחיר יעלה (ל"ת)
20 תום 04/01/2017 11:29 רק מדינה מושחתת יכולה לתת למונופול לקום שוב (ל"ת)
19 תום 04/01/2017 11:29 גנבו את הציבור במליארדים כל שנה ועכשיו המונופול קם שוב (ל"ת)
18 לימבו 04/01/2017 11:27 סלולר חינם זה זיהום האינטלקט, ופגיעה בתפקוד. (ל"ת)
17 אנונימי 04/01/2017 11:05 בעל בית חדש, אותו חזיר ישן.... (ל"ת)
16 בושה ! 04/01/2017 10:29 גיל שרון מייחצן את העלאת המחירים הוא בונה את
הקרטל באמצעות התקשורת , היה שפל ונשאר שפל ! הרגולטור יצטרך לבדוק אם לא נעשה תיאום ציפיות ומחירים בין המתחרים !
15 חיים 04/01/2017 10:10 הרשות להגבלים חייבת להתנגד לעיסקה
אם זה לא מונופול אז מה כן?
14 מה מצפים ממנכל פלאפו 04/01/2017 10:08 נקווה שיבטלו את העיסקה הזאת (ל"ת)
13 פסטרנק 04/01/2017 10:05 שיעלו רק את מחירי הגלישה באינטרנט
סלולרי חינם אך מי שגולש שישלם 300 ש"ח לחודש
12 אלי תל אביב 04/01/2017 10:03 יהפוך את גולן לפלאפון, חברה מחורבנת!
תמשיך להרוס חברות סלולר כמו שאתה מתמחה בזה. המזל הוא שאפשר לעבור חברה ללא בעיה וללא קנס. מה עם האנשים שיש להם חוזה מחיר לשנתיים?
11 לוך 04/01/2017 09:52 גיל שרון
לגיל שרון אסור לעסוק בבולולר אנכנו זוכרים את התרגילים שעשה בזמן שניהל את פלאפון
10 פל 04/01/2017 09:35 נתנו לחתול לשמור על השמת
מישהו אמר קרטל?
9 שר באחיזת עיניים... 04/01/2017 09:26 גם ההישג היחיד של פחלון עומד להתפוגג... (ל"ת)
8 ליאור 04/01/2017 09:23 גיל זבל היית וזבל תישאר חנטריש שכמותך
אני זוכר אותך ילד ותמיד היית מוקצה ...אידיוט היית וכזה תישאר
גיל החנטריש 04/01/2017 10:38 בבטן יש לו איש
איך קוראים לאיש? גיל החנטריש
7 אנונימי 04/01/2017 09:18 לא תהיה עסקה
ספק רב אם העסקה תאושר, קשר לווה מלווה בין סלקום לאלקטרה . באו לעשות סיבוב על גבו של הציבור . כחלון לא יאפשר .
6 ע.א 04/01/2017 09:16 הנחתום מעיד על עיסתו
אני מקווה שלקוחות גולן והרגולטור מקשיבים לדבריו של יו"ר גולן המיועד. למי ששכח גיל שרון היה מנכ"ל פלאפון בתקופת השוד במחירי השיחות של החברות הגדולות בימי הזוהר שלהם. אני תקווה שלקוחות גולן יצביעו ברגליים אם מחירי המסלולים שלהם יעלו והרגולטור יעקוב אם אין תאום מחירים בין החברות .מקווה שעם בחירתו של גיל שרון ליו"ר גולן לא חזרנו לאחור.
5 כל בר דעת 04/01/2017 09:16 חייב לעזוב את חברת גולן לאלאתר (ל"ת)
מבין עניין 04/01/2017 09:54 עזבתי אותם הבוקר - 2 קווים (ל"ת)
4 הסלולר והבורסה 04/01/2017 09:10 ביבי אמר שהעלו לנו מס על הבורסה בגלל ירידת מחירי הסלולר
וקיטון במס שהיה מגיע מהם. אז אם יעלו את מחירי הסלולר יורידו לנו את המס על הבורסה? ספק ביבי כמו עקרב יושב לו בצד ומחכה לעקוץ מישהו עכשיו גם מחירי הסלולר יעלו וגם המס בבורסה לא ירד וגם כחלון יצא פח
3 012 04/01/2017 09:09 זה 40 שקלים . וגם כל שנה צריך לשלם להם 20 שח מעבר תוכני
כך שזה יוצא יותר. די לבלבל במוח העיקר הפופוליסט כחלון נבחר בזכות הסלולר. שזה רמאות הכי גדולה שיש . פשוט עבדו על הצבור עם מתן סובסידיות לגולן טלקום ברור שאחרי שביטלו לו את כל ההנחות הוא לא ירויח החזיר השני מאלקטרה יעלה מחירים. ועל הסלולר הזול שילמנו כפול.
2 חברות הסלולר 04/01/2017 09:00 חברוץ הסלולר לקחו מיליארדים במשך שנים
הכסף שהחברות הגדולות לקחו במשך שנים רבות הם אין סופיים. לא צריך לספר לנו סיפורים. אתם לא מרוויחים זה סיפורים כיוון שהחברות יצרו מנגננונים מנופחים של ניהול ושירות מיותר שאף אחד לא צריך. כאשר המערכת רזה כמו בגולן טלקום אפשר להרוויח אבל צריך להציע חבילות פרימיום ושירותים נוספים אליהם תרוויחו.
גזילת הסלולר 04/01/2017 09:25 ההפקרות של חברות הסלולר
על גב הצרכן הישראלי - חייבת פיקוח ממשלתי וגם אפשר לחייב אותם להחזיר - בהשקעות - את המיליארדים שגזלו במשך השנים, ללא צורך בעושק נוסף של הצרכנים.
1 ברבור שחור 04/01/2017 08:58 חושב שנולדנו אתמול...תקצץ בשכר שלך (ל"ת)
שםטוב יעקב 04/01/2017 13:07 נא ליזכור צריך להחרים אבכל מקום שהאדם הזה יעמוד בראשו
וצריך ליזכור מי הבי עלינו ומנצייח את הקפיטליזם ה ח זי רי
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש