15:39 רשות ניירות הערך האמריקאית: האקרים פרצו למאגר וגנבו מידע פנים >>

09:54 הזהב נופל מתחת ל-1300 דולר ברקע לזינוק בתשואות

08:51 ביל גרוס: "אם הפד' ימשיך לדבוק במדיניותו, ארה"ב בדרך למיתון" >>

08:22 מגמה חיובית הבוקר בבורסות המזרח: הניקיי מטפס 0.3%

23:05 סגירה מעורבת לאחר הצהרת הפד': מניות הטכנולוגיה משכו למטה, הבנקים עלו >>

17:57 אפל מאבדת 2.7% ברקע לביקורות מאכזבות על מוצר הדגל >>

11:48 אחד הסקטורים הבולטים של השנה האחרונה ממשיך להיחתך, הזדמנות קניה? >>

15:47 הערב ב-21:00: הנה התחזיות לקראת האירוע המרכזי של החודש בשווקים >>

11:54 הפאונד הבריטי קופץ 0.5% מול הדולר ל 1.35 דולר לפאונד

10:21 בורסות אירופה: המסחר נפתח בירידות שערים קלות, הקאק מאבד עד 0.1%

08:19 בורסות אסיה: מדד הונג קונג מטפס 0.3%

08:07 האירו עולה 0.1% מול הדולר ונסחר ברמה של 1.2 דולר לאירו

19:46 מנהל קרן הגידור הגדולה בעולם - "ביטקוין זו בועה" >>

16:09 מנכ"ל חלל תקשורת דוד פולק נחקר במסגרת פרשת בזק >>

15:41 בולטות בת"א: טבע נופלת 3%, פלוריסטם יורדת 4%

13:51 פרשת בזק: הותר לפרסום - גם מנכ"ל חלל תקשורת נחקר >>

13:00 כחלון חתם על צו שיאפשר נסיעה חינם בקו כרמיאל - אחיהוד >>

12:45 בולטות בת"א: טבע נופלת ביותר מ-4%, ארית מזנקת 7%

10:53 יציבות בבורסות אירופה - הדאקס משיל 0.15%

08:19 הניקיי היפני משלים פערים - מזנק הבוקר 1.7%

08:18 טאואר חוזרת עם פער שלילי של כ-0.5%

22:18 ברקע לזינוק בתשואות: הזהב ממשיך לאבד גובה ויורד 1.2%

21:20 חובות צריך לשלם, וזה מתחיל להעיק על הצרכן האמריקני, האם אנחנו בדרך... >>

18:05 התשואות בשוקי האג"ח ממשיכות לטפס הערב >>

15:36 לב לבייב ושאול אלוביץ נפלטו מרשמית העשירים של 'פורבס' >>

15:35 בולטות בת"א: פרוטרום קופצת 2% במחזור הגבוה בבורסה

12:49 רוסאריו על מניית סינאל: שווי ראוי של 44 שקל לעומת שווי נוכחי של 32...

12:41 פורסייט השלימה בהצלחה פיילוט נוסף בסין - המניה עולה 3.3% >>

10:56 באירופה - הדאקס מטפס 0.6%, הקאק עולה 0.4%

10:55 מניית מנדלסון תשתיות בולטת בעלייה של 3.4% במחזור חריג

10:55 הדולר מטפס 0.2% ונסחר סביב 3.53 שקלים

07:52 עליות באסיה - המדד בהונג קונה עולה 1%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

השופטת הלר: "פה אחד אנחנו מרשיעים את הנאשם אלאור אזריה בהריגה"

מירי רגב בגל"צ: "היה פה משפט שדה, אני הולכת ליזום חנינה". ומה אמרה שלי יחימוביץ' בעניין?
 |  89
הכרעת הדין
Share
בהרכב של שלושה שופטים, אל"מ מיה הלר, סא"ל ירון סיטבון וסא"ל כרמל וואהבי, הורשע אלאור אזריה בהריגה ובהתנהגות שאינה הולמת. "הונחו בפנינו יסודותיה של עבירת הריגה למעלה מכל ספק סביר", כך אמרה השופטת מאיה הלר שהוסיפה כי "לא הייתה הצדקה לירי על המחבל [...] עבירה שעניינה הריגה ובהתנהגות שאינה הולמת בחוק השיפוט הצבאי". 

קודם לכן במהלך הכרעת הדין, השופטת מאיה הלר דנה בהרחבה בדוחות הפתולוגיים המשמעותיים להכרעה וראשית קבעה כי המחבל נהרג מהירי של אלאור. בהמשך קבעה השופטת כי "תשתית הראיות מלמדת שהנאשם שוחח עם עו"ד - רק אז העלה את טענת החשש ממטען". עוד אמרה השופטת: "מצאנו לתת משקל מלא לגרסתו של המ"פ נעמן. הנאשם נימק את הירי במעשיו הקודמים של המחבל ולא בחשש ממעשיו העתידיים".

בית הדין הצבאי פרק היום לחלוטין את גרסתו של הנאשם אזריה, "הנאשם טען בחקירה שלא זכר שדיבר עם המ"פ ואז העלה גרסה חדשה שכוללת שיחה עם נעמן שסיפר לו על המטען והסכין - זו גרסה מתפתלת", כך קבעה השופטת. 

לדבריהם של השופטים האמירה של עזריה כי "הגיע למחבל למות" היא משמעותית ביחס להכרעה השיפוטית. השופט אמרה כי "זהו לב-לבו של התיק", ועל כן זהו משפט משמעותי. למשפט זה יש חשיבות רבה עד כדי הפללה. השופטת ציינה כי "הגרסה של עזריה היא גרסה מתפתלת וכבושה", וזאת לעומת גרסתו של המ"פ. עוד אמרו השופטים כי הם לא מצאו דופי בעדויות של עדי התביעה. 

ח"כ מירי רגב אמרה בראיון לגל"צ כי היא הולכת ליזום חנינה לאלאור אזריה. "היה פה משפטי שדה. זה מהלך שלא היה צריך להגיע לבית דין פלילי, וכבר עכשיו אנחנו רואים את התוצאות - ירידה בגיוס ליחידות לוחמות וזה ברור, אומרים החיילים לעצמם, אנחנו מקריבים את חיינו ובסופו של דבר מפקירים אותנו". 

שר הביטחון אביגדור ליברמן: "אנו מחויבים לכבד את ההחלטה - צה"ל צריך לצאת מחוזק. אסור שוויכוח בתוך החברה הישראלית יחליש את צה"ל"

שרון גל שהופיעה לאחר היעלמות ממושכת: "זו הכרעה חד צדדית ומזעזעת. בית המשפט בחר את גרסת בצלם על פני גרסת לוחם מצטיין בצה"ל. לא נתן שום משקל לשום טענה שהועלתה בצורה מסודרת. בית המשפט נראה מנותק לחלוטין שמדובר היה בזיר פיגוע ומחבל רוצח. אני הרגשתי שבית הדין הרים את הסכין מהריצפה ותקע אותה בגבו של לוחם מצטיין בצה"ל ושל כל הלוחמים. בוודאות יוגש ערעור ואלאור אזריה יזוכה".

ח"כ שלי יחימוביץ' כתבה כך: "אחרי שייגמרו הליכי המשפט, צריך לשקול בזהירות חנינה, באופן דומה לאנשי השב"כ בפרשת קו 300".

ח"כ אחמד טיבי השיב לדבריה של יחימוביץ' בציוץ משלו: "מעניין מה יחימוביץ׳ היתה אומרת למי שהיה מציע חנינה לנוחי דנקנר. אבל מה זה כבר כדור בראש אל מול עבירת ניירות ערך?!" בציוץ נוסף אמר טיבי כך: ״עוול״ נעשה לאלאור אזריה. איתו היו צריכים להיות מורשעים עשרות חיילים ומפקדים שהרגו פלסטינים לשווא. 50 שנות כיבוש מסתכמות בהרבה מעבר לאחד אזריה".

קרדיט תמונה: חדשות 2
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

89 תגובות ב-50 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
50 ציניקן 06/01/2017 22:23 הכיבוש הוא אם כל חטא (ל"ת)
49 קרקש 06/01/2017 09:05 התדרדרות מערכת המשפט.
יש לחכות לעונש ולערעור.
48 הזמנה למילואים 05/01/2017 15:42 מיה הלר מוזמנת לעשות 30 יום בחברון כדי להבין את הבעיות (ל"ת)
נגר 07/01/2017 00:34 אתה מנותק מהאמת ומתלהם, תקשיב בנושא הזה
ליחימוביץ'
47 כל הכבוד לשלי! 05/01/2017 11:50 שלי יחימוביץ המדהימה!!! (ל"ת)
לשלי יחימוביץ 05/01/2017 15:43 כל הכבוד, הכנסת להרצוג חזק ... (ל"ת)
46 שי 05/01/2017 09:32 אזריה לכנסת
המחאה הציבורית והדמוקרטית תהיה כשירוץ לכנסת בראשות מפלגה ייקח לפחות 30 מנדטים נסיון יוכל ללמוד מאולמרט.... מציע שם למפלגה TRUMP
45 מיה ה(יט)לר נאצית! 05/01/2017 03:52 בן זונה זה שנשאר בצה״ל. פולנים משמידי יהודים (ל"ת)
יש ר א לי 05/01/2017 09:18 מקווה שיחשפו אותך ותושלך לכלא (ל"ת)
44 מיה ה(יט)לר נאצית! 05/01/2017 03:51 שתשרף נשמתך הארורה והמטונפת בגהנום ונאמר כל ישראל אמן! (ל"ת)
יש ר א לי 05/01/2017 09:18 מקווה שיחשפו אותך ותושלך לכלא (ל"ת)
43 אזרח 04/01/2017 23:31 יום אבל לצבא, למוטיבציה, ולגאוות היחידה
יום אבל לצבא, מקווה שכל מי שלא שמר על החייל יבוא יומו .
42 עצה 04/01/2017 19:13 לרב אלוף גדי אייזנקוט
הודע לביבי שאם הוא לא מפטר מידית את מירי רגב כדי להוכיח לעולם ולאזרחי המדינה שזו מדינת חוק ,אתה מתפטר. בעצם שכחתי מי עמד המרפסת בכיכר ציון
41 יוסף 04/01/2017 17:57 כנראה אלאור אזריה לא היה צריך להופיע במשפט ...
עם מדי צה"ל מכוון שאם הוא היה לובש כאפיה הוא לא היה מורשע רק המחבלים מהכנסת צוחקים כל הדרך הביתה עם החאסמולנים עוקרי ישראל .
נגר 07/01/2017 00:39 יושרה, אמת ומוסר בונים עם ואני מקווה שאלאור
ישוחרר כמה שיותר מהר לחיק משפחתו, אך את האמת יש לאמור ללא כחל וסרק
40 בוז למסיתים! 04/01/2017 17:53 מסיתים מימין ומשמאל רוצים להרוס את רוח הלחימה של צה"ל ! (ל"ת)
39 ימים קשים לשלטון החו 04/01/2017 17:47 מסיתי עמונה, ניסו לערער שלטון החוק והמפקדים !
מסיתי הימין מנסים לערער שלטון החוק וסמכות המפקדים בצה"ל, והכל כדי להשליט אימה ופחד, ולהפוך את צה"ל לצבא של מילציות טרוריסטיות (ומי שלא מבין הנזק, שיסתכל על סוריה של אסאד)
38 יוסף 04/01/2017 17:08 יום אבל למדינת ישראל ונצחון להחמאסשמולנים...
שונאי ישראל והתולעים שהסתננו לשלטון הציוני
37 הרמטכל קנה ההרשעה 04/01/2017 16:57 הרמטכל העלה בדרגה את השופטת ראש ההרכב תוך כדי המשפט (ל"ת)
הוא חיזק אותה 04/01/2017 17:43 הרמטכ"ל חיזק אותה, מול מתקפות המלעיזים והמסיתים! (ל"ת)
36 jחלוץ מרכזי 04/01/2017 16:32 עצה מהמגרש למירי רגב
אם מירי רגב רוצה להשיג מהר חנינה לחיל אזריה , שתיקח אתה לכנסת את אוהדי ביתר ירושלים בצעקות " יאלה ביתר יאלה ..." רוב חברי הכנסת כיום הם אוהדי כדורגל שמכירים מזמן את קריאת הקרב הזאת והם יעזרו במליאה למירי רגב ללא כל ספק .
35 אדם 04/01/2017 15:59 לפחות אל שהכתבים לא יפרסו את דבריו המבזים של אחמד טיבי (ל"ת)
34 ינוקא 04/01/2017 15:59 שרון גל , לאן נעלמת ?
אמא מחפשת אותך בהיסטריה . דחיל רמבם , תרים טלפון הביתה!
33 monka 04/01/2017 15:57 מר ביטחון ביבי
לא הגיב עדיין, כי הוא מחכה לראות לאן נושבת הרוח.
32 monka 04/01/2017 15:53 שרון גל
קיבל כנראה יום חופש מהמוסד בו הוא מאושפז.
מה?? 05/01/2017 11:52 אולי לאשפז אותך? (ל"ת)
31 אלכס 04/01/2017 15:44 בילבול נוראי עובר על המדינה
גלעד שליט היה אמור מורשע בהפקרת עמדה , על כניעה ללא קרב ועוד עשרות סעיפים שמגדירים את חייל נכנע במקום לחרף נפשו בהגנת המולדת , אבל הוא בא משבט הנכון לכן גם הרמתכ"ל הצדיע לו וגם שר הביטחון חיבק אותו. אלאור למזלו בא משבט הלא נכון ועשה בדיוק ההיפך מגלעד , לא ברח לא הקטין ראש , לכן הוא מואשם. חבריה , משהו רע מאוד רע קורה כאן. גונבים לנו לא רק את מדינה , אלה נשמה. תחת פילפולי לשון מייבשים אותנו ע"י מערכות שאין לנו שליטה. הבא נתחזק וניתן גיבוי לשליחים שלנו בכנסת שישלימו את מלאכת הרפורמה בבחירת השופטים ועוד מקומות שוחונטה הלבנה ממשיכה ללחוץ ולהרוג כל חלקה טובה של המדינה.
אמיר 04/01/2017 18:55 אמת!!
אמת!!!
30 חיל מילואים 04/01/2017 15:37 מה חושבים באמת ביחידה קרבית .
החיל אזריה היה בשרותים בזמן שהמחבל נורה על ידי כוחות הביטחון ושכב מדמם על הכביש . החיל אזריה הגיע לאירוע לאחר שהסתיים למעשה .על פי העקרונות שחונך בביתו ולא בצהל ותוך הפרת נוהל קרב ופקודות , ירה בהפתעה בלי פקודה במחבל גוסס וגמר אותו סופית . המעשה של עזריה מזכיר את דאהש ששוחטים אנשים בעריפת ראשם מאחור . אוי ואבוי למדינה וצהל אם הנוהל הבזוי וההפקרי הזה של הצ'חצ'חים ישתלט עלינו . יכול להיות שאם האירוע לא היה מצולם ומופץ בכל רשתות התקשורת , צהל היה מעניש את החיל אזריה בשקט ועל ידי המגד שלו בלבד . היות והאירוע התפרסם לא נותרה לצהל ולבית הדין הצבאי ברירה אלא להעניש את החיל לפי החוק והנסיבות שפורטו בכפוף לעובדות בלבד . שהצ'חצ'חים כולל מירי רגב יחזרו לשוק למכור מלפפונים חמוצים ולא יבלבלו לנו החיילים הקרביים את המוח . אזריה לא היה צריך בכלל להתקבל לשרות בצהל !!! בושה וחרפה .
לא דומה 05/01/2017 14:02 לא דומה לדאהש. כאן הרג מ-ח-ב-ל (ל"ת)
יוסף 04/01/2017 17:59 כנראה אתה יותר נכון חייל מילאוים בשרות החאמס (ל"ת)
יש ר א לי 05/01/2017 09:22 אתה מאלה שכנראה לא שירתו בצה"ל,הרבה קרביים מתנגדים לעז (ל"ת)
כל מילה בסלע! 04/01/2017 17:51 אלאור פעל לפי צו ההמון המוסת והמסית, שלא מבין המשמעות!
צה"ל לא יכול להתנהל לפי הגחמות והרגשות והיצרים של ההמון (המפוחד או המוסת), אלא בצורה מקצועית וערכית (כפי שמובילים אותו הרמטכ"ל אייזנקוט, סגנו גולו ושר הבטחון לשעבר בוגי יעלון...ואגב, תגובת ליברמן היון חשובה לאחדות צה"ל)
29 דונלד 04/01/2017 15:17 והרי התחזית
הצ'חצ'חים כבר השתלטו על הכנסת וחלק מהתקשורת . כשהם ישתלטו גם על צהל ומערכת המשפט , לא תתקיים יותר מדינת ישראל !
שני 04/01/2017 23:07 תרגיע השלטון שלהם יהיה טוב יותר משלטון השמאל המאוס (ל"ת)
28 נבלות , בגץ יהפוך את 04/01/2017 14:58 במחבל נורו 5 כדורים של אזריה היה השישי
והכדור השישי גרם למותו... נו באמת כאילו שהחמישה שירו בו היו שולחים אותו לבית מלון והבראה, היה מת גם ככה עוד כמה דקות מאיבוד דם.מסכן החייל שפעל מתוך פזיזות וטמטום רצח בטח שלא היה וגם הריגה לא בטוח במיוחד בסיטואציה של פיגוע ועכשיו נראה מה יפסקו השופטים כנגד הבן שלהם בסיטואציה זו הנבלות האלה משפט בלי צדק רק יחסי ציבור וספינים
27 לא להתלאם 04/01/2017 14:52 יש הבדל בין בג"ץ הקיצוני לבית משפט צבאי.
נכון שהשופטים הגזימו בנחרצות אך השופטים בבשית המשפט הצבאי שונים משופטי בג"ץ שמאז תקופתו נבחרים בשיטת חבר מביא חבר.וידועי דבר יוכלו להעיד כיצד התקדמה אשתו ובניו בזמן שהוא בדרך למשרת הנשיא... אם כל זאת יש לציין אהרון ברק הוא אדם מבריק וגם אם נהג בשיטת חבר מביא חבר באותה תקופה זה היה יותר מקובל.
26 דוס 04/01/2017 14:52 אין שופטים בירושלים
כבר אמרו חכמינו בתלמוד כל המרחם על אכזרים (על מחבלים שפלים)סופו שמתאכזר על רחמנים (על חייל שמוסר את נפשו למען עם ישראל)
25 יודע 04/01/2017 14:52 מירי רגב
השרה רגב איבדה את הצפון. איך יכולה תא"ל במיל להצהיר כך. הבהמה רק מוכיחה שאת הדרגות קיבלה תמורת מעשיה שאינם קשורים לפעילות הצבאית שלה. אולי לפעילות אחרת....
24 Hעקב ק. 04/01/2017 14:46 עדיין יש שופטים בישראל
בקול צלול, נורמטיבי, נטול פופוליזם נוכח ההתלהמות של פוליטקאים והמון מוסת.
23 חברוני 04/01/2017 14:35 מדינת תל אביב פגעה "אנושות" בבטחון המדינה. זה מטורף.
הטרוף "חוגג" בהיכלי המשפט". לא צדק נעשה, אלא עוול בלתי יכופר. חייל מצטיין שנשלח להגן עלינו מפני הרוצחים השפלים - יכנס לכלא. עד היכן הטירוף מגיע?
22 חייל קרבי לשעבר 04/01/2017 14:27 לא כדאי
לשרת בקרבי, הצבא משתין עליך וגם אם תצוץ לך בעיה רפואית במהלך השירות ישתינו עליך עד שהיא תהיה כרונית כמו שקרה לי. כל טעות קטנה - הלכה השבת במקרה הטוב, במקרה הרע - יזנברו אותך עד הסוף כך שגם באזרחות אתה שרוף כמו שקרה לאלאור. הג'ובניקים מזיינים שלוש שנים וצוחקים על הקרביים.
stephane 05/01/2017 01:15 כל מילה שלך בסלע
כל מילה שלך בסלע, זה כבר לא צבא, ורק פריירים מגיעים לשם.
יש ברירה? 04/01/2017 17:54 למרות שיש הרבה מהצדק בדבריך אחי (ל"ת)
בא 04/01/2017 15:41 נכון,וגם גובניקים בקבע .8200 הפכו את עצמם לגיבורי תרבות (ל"ת)
21 דוס 04/01/2017 14:26 אין שופטים בירושלים
כבר אמרו חכמינו בתלמוד כל המרחם על אכזרים (מחבלים שפלים) סופו שמאכזר על רחמנים (על חייל שמסכן את נפשו למען עם ישראל)
20 מה הדין? 04/01/2017 14:25 למרות שאת הצדק יש לעשות בבית המשפט
היה ראוי כי תתקבל החלטה בה הצבא ומפקדיו הם העומדים פה לדין,הש"ג שזה בעצם אנחנו שמשרתים בסדיר ובמילואים ,נמצאים בהשאלה לצבא ולכן המשקל שלנו הוא זניח למה הדבר דומה ,עלפי הפקודה הטלתי פצצה על מנת לחסל מחבל אולם במקרה הפשוט הפצצה הרגה אותו ואת בנו,טיפה יותר מורכב גם השכן והשכנה נהרגו או נפצעו קשה,והמסובך הפצצה החטיאה את המטרה ונהרגו עשרה עוברי אורח,או לחלופין פגעה במטרה רק שהמטרה לא הייתה במקום באותו הזמן.האם מטיל הפצצה הרג במיתכוון או לא?,מה הדין של מי שבחר במטרה או אישר את הירי,2-3 הרוגים בנוסף למטרה כבדה,זה מתקבל כהיישג?.התשובה ברורה כאשר אתה בצבא קיימים נסיבות שהצבא בתור גוף אמור לספוג את הבקורת וללמוד וללמד את הלקח ולהפיק מסקנות,במקרה כזה יכל להיות ענישה על בסיס של חוסר התאמה כלוחם..
19 עוז 04/01/2017 14:00 מירי מלכה. שלי כלבה (ל"ת)
18 משה ראשל"צ 04/01/2017 13:55 בית המשפט נתן פרס כפול למחבל- אחד פגע במורל
הצבא ואחד פגע ביהודים כמה שהשופטים שמאלנים עלובים ולא מבינים איך פגעו במורל העם - מטומטמים לכו לברלין
יודע 04/01/2017 14:54 כלומניק
בעינך, כל אחד שאינו חושב כמוך הוא שמאלני ונגד המדינה. רק אתה מבין ובעד המדינה. אידיוט.
stephane 05/01/2017 01:20 אתה הוא אידיוט, בגלל אנשים כמוך לא היה צבא (ל"ת)
ליודע שלא יודע 04/01/2017 18:00 הוא לא שמואלני הוא חמאסשמולני יותר נכון (ל"ת)
17 קרבי 04/01/2017 13:48 כנסו לפה
כל מי שהייה בסיטואציה קרבית מלחיצה בזמן אירוע יודע שהוא לא היה צריך לירות. אבל.. ויש אבל גדול! בחיים שלי לא ראיתי מערכת צבאית שמתנערת מחייל שלה כמו שראיתי פה. הפכו אותו לפלילי עם תיק במקום לסגור את זה בצבא! וזאת הבושה הגדולה.
ranr 04/01/2017 19:00 הנושא יצא מהצבא לציבור ע"י פוליטיקאים, יחצ"ן אחד והמשפח
אילו כל אלו היו סותמים את הפה ומניחים למערכת המשפט הצבאי לבצע את עבודתה, הסיפור הזה אכן היה נסגר בצבא.
משה ראשל"צ 04/01/2017 15:47 טפש אחד(יעלון) שזרק אבן לבאר 10 חכמים לא יצליחו להוציא (ל"ת)
אחה"ע 08/01/2017 17:20 מוישלה, מה אתה עשית בשביל המדינה? בצבא היית?
ואם היית, אז ג'ובניק היית: טבח, ספר, מנקה שירותים
16 חייל ותיק 04/01/2017 13:28 מתבייש ששרתתי בצה"ל! (ל"ת)
stephane 05/01/2017 01:26 לצערי גם אני,
לצערי גם אני, התגייסתי במטרה לתת את כולי למדינה כי חשבתי שיש צדק ושיויון. לצערי נוכחתי לדעת שאין צדק ולא שיויון בצבא. ובנוסף הרבה גורמים שמאלנים דוהגים לעט לעט לחסל את המדינה . כמה חבל שלא רואים זאת.
15 דגדג 04/01/2017 13:26 כמה חבל שאלאור לא תלאביבי,היו מזכים אותו....... (ל"ת)
14 אלי 04/01/2017 13:21 בית דין שדה
האם אי פעם הרשות הפלשתינית העמידה לדין רוצח ישראלים. האם מישהו ממבצעי הלינץ ברמאללה בשני אנשי מילואים הועמד לדין ברשות הפלשתינית על רצח? למה אנחנו צריכים להיות יותר אפיפיור מהאפיפיור. הלקח מההרשעה נלמד . העונש צריך להיות מינימלי ולבקש חנינה מהנשיא. .
ranr 04/01/2017 19:02 אתה שואף להידמות לרשות ? אולי לסוריה ? או לחמאס ?
ישראל מצהירה על עצמה כמדינת חוק, לכן היא אמורה לכבד את חוקיה ואת כללי האמנות עליהן היא חתומה.
משה ראשל"צ 04/01/2017 15:48 זו בדיוק הבעיה של השמאל הם רוצים להרוס הכל (ל"ת)
4 04/01/2017 18:04 החאמסשמולנים נוטלים כדורי הזייה .....
ויש להם בעייה להבין את המציאות זה לא משנה כמה שטחים תחזיר הם עדיין ירצו לשחוט אותם . כנראה עם לא קראו את האמנה הבפלסטנית
13 ג 04/01/2017 13:19 כל הכבוד
כל הכבוד למערכת המשפט בא להקיא מכל הפוליטיקאים ובמיוחד משלי יחימוביץ הצביעות שלה מדהימה!
כל הכבוד 04/01/2017 14:59 נבלה אמיתית אתה
שתהיה בפיגוע תדבר זבל
12 בא 04/01/2017 13:18 אדלסון הוא ציוני אמיתי ,ביבי רק חושב שהוא ציוני . הוא
מושחת ששכח שהוא כזה . צעירים בורחים מכאן בגלל מחירי הנדלן וכול מוצר מחורבן אחר , מי מצביע לביבי , רק מחוברים גובניקים בצבא שהוא מאכיל אותם , ככה הם יכולים לאכול לחרבן ולא לעבוד במשך שנים . זה זמני בגלל שהם יורדים למטה לגיהנום ,שם מקומם .
בא 04/01/2017 15:43 בקיצור שני ,את עוד אוטומטית ,48 אחוז הם כמוך ,אין לך
נשמה ,ולכןאת כמו כלב או חתול או סתומה .
בא 04/01/2017 15:38 שני זאת בטח שלי יחימוביץ, עוד סתומה ,לא עשיתי העתק
הדבק ,וגם לא כתבתי משהו שהוא לא נכון ,כמה נישאר לך ,עוד 50 שנה ,הכול זמני , גם זה שאת סתומה . כנסי ליוטיוב מוות קליני באנגלית ,אם את יודעת כמובן ,ותביני ,אולי , משהו סתומה .
שני 04/01/2017 14:27 סתם עשית העתק-הדבק מתגובתך בכתבה אחרת
איש מוזר
שני 04/01/2017 23:09 איזה תגובות מלוכלכות
איש מגעיל שאני מרגישה בזיון להמשיך להתכתב עמך.
11 מאוכזב 04/01/2017 13:11 אל תגידו שמגיע למחבל למות ! ירשיעו אותכם (ל"ת)
10 בא 04/01/2017 13:07 שלי יחימוביץ מוגנת בתל אביב רק בזכות חיילים כמו אליאור
במקום ליסתום את הפה היא מדברת . רק מי שהיה בשטחים בקרבי יכול לדבר ,או לישפוט ,כוונה לשופטים ההזויים .
שמעת דברי שלי? 04/01/2017 17:55 תקראי טוב מה ששלי יחימוביץ אמרה, יא אהבלה! (ל"ת)
9 בלי להכנס לפרטים 04/01/2017 13:06 היום ברור מדוע 80% לא מאמינים במערכת המשפט.
אין ספק שטעה אך מכאן ועד הכרעה כל כך גורפת המרחק רב.ע"פ הסקרים 80% לא מאמינים במערכת המשפט איך הגענו למצב מזעזע כזה?!
רונלדו 04/01/2017 17:56 השופט תמיד צודק! (ל"ת)
stephane 05/01/2017 01:31 השופטים צריכים להבחר על ידי העם ולא חבר מביא חבר נקודה.
השופטים צריכים להבחר על ידי העם ולא חבר מביא חבר נקודה.
8 בא 04/01/2017 13:02 אליאור תהיה חזק ,הכול יעבור . (ל"ת)
7 יוסף 04/01/2017 12:50 יום קשה למדינת ישראל בושה .............
אולי השופטת הפלצנית מאיה הלר שתלך היא לשרת בשטחים הבורגנית יושבת במגדלי פאר בתל אביב וחושבת שהיא חייה בחלומות בבאספמיה גואל נפש של אישה
בא 04/01/2017 13:20 נכון,וחיילים כמו אליאור שומרים עליה . (ל"ת)
6 שקרניהו 04/01/2017 12:49 יחגוג
על התקשורת והוא והארי הישראלי יצחקו בגדול בדרך לבנק באיי קיימן
5 שאפו לחמאס. 04/01/2017 11:52 מחבל מת השתלט על צהל הרופס. (ל"ת)
4 יויו 04/01/2017 11:36 כל חייל שיש נשק שלא יחזיק מחסנית יחשב רוצח (ל"ת)
בא 04/01/2017 13:21 הבן של דוד לוי לא קיבל את הנשק מאיזה חייל מפוחד והמחבל
ירה בו בבטן .
3 ישראלי 04/01/2017 11:27 יהיו השלכות קשות על הרצון לקחת אחריות בסכנת חיים. מטורף (ל"ת)
2 יפי נפש נבלות 04/01/2017 10:42 נראה אותם אחרי שיהיו בפיגוע מה יגידו ויחשבו
החייל צריך להיענש אבל מה שעשו מהסיפור הזה מוגזם.אני מאחל לאנשי ערוץ 10 שישתו את מנת הדם שלהם יוםיום.
1 שני 04/01/2017 09:26 אם ירשיעו אותו זה יהיה עצוב מאוד
אם על כזו טעות בחור מורשע והולך לכלא, זה מסר רע לעם ישראל בכלל ולבנינו החיילים הצעירים בפרט.
חייל שמחכה 04/01/2017 10:40 לא אשלח את הילדים להתגייס
ובפועל עדיף לעזוב את המדינה כמה שיותר מהר.להשאיר את כל המשוגעים עם ההלקאה העצמית או בבית משוגעים, או לבד בארץ.
יוסף 04/01/2017 09:38 הוא צריך לקבל צל"ש לא מאסר יורה בצדק בפח זבל (ל"ת)
אחמד 04/01/2017 13:06 סוכריות ברמאלה ובסכנין גם מחבל מת מנצח (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש