20:30 לקראת תנודה חדה במדדים השבוע? שימו לב למצב הקיצון שמאיים להתפרץ >>

17:09 מחאת הנכים: כביש החוף נפתח לתנועה לאחר שנחסם למשך כשעה

17:03 שר החוץ הסעודי בנאומו באו"ם: "לא רואים סיבה להמשך הסכסוך הישראלי-ערבי

16:56 פרשת ישראל ביתנו: כתב אישום נגד איש העסקים משה קליסקי

13:55 מניית כלכלית ירושלים מרכזת מחזור חריג של 32.5 מיליון שקל >>

13:33 מדד SME60 ממשיך לתקן מעלה - מזנק עוד 1.4%

13:08 שטייניץ מגיב על החקירות בסביבתו >>

10:31 אקסלנס ברוקראז': "התקלה בתמר - אירוע חיובי לבזן" >>

10:16 תאת טכנולוגיות: חוזה בשווי של 40 מיליון דולר עם חברת תעופה גדולה >>

10:09 אירונאוטיקס רוכשת את Chassis Plans תמורת 6 מיליון דולר >>

10:05 טראמפ: איראן משתפת פעולה עם צפון קוריאה, הסכם הגרעין לא מוצלח

08:10 מזור חוזרת עם פער חיובי של 4.1%

08:10 טאואר חוזרת עם פער שלילי של 2.3%

08:10 טבע חוזרת עם פער שלילי של 1.2%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו תוקף: פרסם פוסט בפייסבוק בעניין החקירות - עם מסר אישי לדרוקר

3 שעות נחקר אתמול נתניהו ע"י שוטרי יחידת 433 בחשד לכך שקיבל טובות הנאה מאנשי עסקים
 |  163
ביום אחרי
Share
ביום שאחרי החקירה שעבר בשל חשדות כי קיבל טובות הנאה מאנשי עסקים. נתניהו משחרר פוסט בו הוא מבהיר את עמדתו, וגם שולח מסר לעיתונאים - בדגש על דרוקר.


וכך כותב נתניהו:

"ביביטורס" – כלום!
טענה למימון בחירות אסור – כלום!
טענה להטיית תוצאות פריימריז – כלום!
טענה לקבלת טובות הנאה בחו"ל ומימון טיסות – כלום!"שנים ארוכות של רדיפה יומיומית נגדי ונגד משפחתי התבררו אתמול כלא כלום – שום דבר. מישהו בתקשורת יתנצל על אלפי הכותרות, המאמרים ושעות השידור של "עיתונות חוקרת במיטבה", שהתבררו כקשקוש מוחלט? בטח לא דרוקר.""אני חוזר ואומר: לא יהיה כלום – כי אין כלום."

ההודעה שהוציא אתמול היועץ המשפטי לממשלה

בסיום חקירת נתניהו אתמול, הוציא היועמ"ש אביחי מנדלביט הודעה מסודרת לפיה בדיקה בעניינו של נתניהו נפתחה כבר ביולי האחרון ומרבית הטענות שנבדקו נמצאו כלא מצדיקות פתיחת חקירה פלילית (ואותן ציין נתניהו בפוסט שלו היום). אבל חלק מהטענות נמצאות במצדיקות חקירה באזהרה. כך נכתב בהודעה: "הטענות אשר הובילו בסופו של יום להחלטה על קיום חקירה באזהרה, עלו במסגרת הבדיקה אך לפני כשלושה חודשים כחשדות ראשוניים, ומאז נעשתה עבודה מאומצת של משטרת ישראל לברר את טיבן ולתמוך אותן בראיות. במהלך החודש האחרון נאספו ראיות ששינו את המצב הראייתי בהקשר זה". 

עוד נכתב בהודעת היועמ"ש כי "ממצאי הבדיקה מגבשים תשתית ראייתית המצדיקה את חקירת ראש הממשלה באזהרה.." ולכן "החליט היועץ המשפטי לממשלה לאשר את חקירת ראש הממשלה באזהרה, ובכך להפוך את הבדיקה המתנהלת בענין זה לחקירה".

היועמ"ש גם פירט את אותן טענות שנבדקו ונמצאו בשלב זה אינם יכולים להבשיל לראיות המצדיקות פתיחה בחקירה פלילית:

- טענה לקבלת מימון אסור בשנת 2009 לצורך הבחירות: למשטרה הגיע מידע במסגרתו נטען כי  ראש הממשלה היה מעורב כביכול בהפעלת מטה בחירות כפול. מטה אחד "רשמי", שדווח עליו כנדרש בחוק ומטה אחד שפעל באופן סמוי ושמומן על ידי כסף שלא דווח כדין. לצורך ברור הטענה נחקרו המעורבים בניהול מטה הבחירות, ונתפסו מסמכים שונים. ממצאי הבדיקה לא הניבו תמיכה לטענה האמורה.

- טענה להטיית תוצאות הפריימריז של שנת 2009 במפלגת הליכוד: למשטרה הגיע מידע במסגרתו נטען כי ראש הממשלה או מקורבים לו, היו מעורבים כביכול בהטיית תוצאות הפריימריז באמצעות זיוף נתונים במערכות המחשב. לצורך ברור הטענה נחקרו המעורבים במערכת הפריימריז, לרבות אנשי המקצוע האמונים על מערכות המחשב שלגביהן נטען זיוף זה. ממצאי הבדיקה שללו את הטענה בדבר הטיית תוצאות הפריימריז, או להטייתם בפועל.

- טענה לקבלת טובות הנאה בחו"ל ומימון טיסות על ידי בעלי הון: למשטרה הגיע מידע במסגרתו נטען כי בעלי הון מסוימים מימנו את ראש הממשלה באופן שיטתי במהלך נסיעותיו לחו"ל ונתנו לו טובות הנאה שם בקשר לאותן נסיעות. במסגרת זאת נגבו עדויות ממספר גורמים רלוונטיים, חלקם בחו"ל. חלקן של הטענות נשלל ונמצא כי אין להן בסיס עובדתי, ולגבי חלקן נמצאו ממצאים עובדתיים שלא העלו חשד סביר לביצוע עבירה המצדיק פתיחה בחקירה פלילית.

- טענה למימון כפול של טיסות לחו"ל: בעקבות מידע נוסף שהתקבל בעניין זה, נערכו בדיקות שונות בנוגע לאפשרות שראש הממשלה היה מעורב בתקופה שקדמה לבחירתו לכהונתו הנוכחית כראש ממשלה, בקבלת מימון עודף לטיסות, ובנוגע לאפשרות שנעשה שימוש במימון עודף זה לצרכיו האישיים. לצורך ברור הטענה נחקרו מעורבים בארגון טיסותיו של ראש הממשלה, ונבחנו מסמכים רבים מהתקופה הרלוונטית. זאת מעבר לבדיקה שנערכה בשעתו בהקשר דומה, שבעקבותיה הוחלט בעבר שאין מקום להורות על מעבר לחקירה פלילית בנושאים שנבדקו אותה עת. גם ממצאי הבדיקה הנוכחית והראיות החדשות שנאספו במסגרתה, בעקבות המידע הנוסף, לא הצדיקו מעבר לחקירה בהקשר זה.

ועדיין, לגבי החשד לפיו נתניהו קיבל טובות הנאה מאנשי עסקים הולחט לבצע חקירה. 



מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

163 תגובות ב-78 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
78 שמטוב 08/01/2017 08:39 שקרניהו הולך לבית או לכלא: מיתווה הגז נעשה תמורת שוחד
יש הקלטה של שיחה ביניין עיסקת שוחד בין שקניהו לבין "איש עסקים" משער שאיש העסקים הוא יצחק תשובה ארו שליח שלו. תמיד אמרתי שמתווה הגז הוא אעידיוטי מבחינה כלכלית כח אין לישראל למי למכור את הגז (וץ מלקוחות קיקיוניים). כל הקישקושים על מכירת גז (דרך תורכיה, דרך קפריסין, דרך יוון, דרך מצריים, דרך החור של המחט, דרך החור של התחת) - הם סיפורי שקרניהו לילדים מפגרים. הבחירות המודדמות בדרך. המבנה המושחת שביבי בנה כדי להנציח את שלטונו ואת התעשרותו (על חשבון אזרחי ישראל) - עומד לפפני קריסה.
77 ארדואן=ביב 07/01/2017 17:53 ביבי חמדן נהנתן קשקשקשן מוקף בעדת בלקקנים (ל"ת)
76 העם עם בנימין נתניהו 07/01/2017 14:43 בנימין נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל (ל"ת)
שמטוב 08/01/2017 08:39 חחחחה חחחחה (ל"ת)
75 העם עם בנימין נתניהו 07/01/2017 14:39 לא יעזור לדרוקר ולעדת השמאלנים שיכולים להמשיך לקשקש (ל"ת)
74 תום 05/01/2017 11:27 גם כל הנוכלים הגדולים אמרו כך השחיתות פשוט בנפשו (ל"ת)
נדב 05/01/2017 13:32 כמה מטומטם אתה יכול להיות? כנסו
כמה מטומטם אתה יכול להיות? השחיתות בנפשו ? עצם ההימצאות שלו עד היום מוכיחה שהוא נקי לחלוטין. אם היה בו באמת משהו השמאל היה דואג שהוא כבר לא יהיה איתנו. אפילו את אולמרט המאותרג העיפו על קמצוץ ממה שאתה מייחס לו.
73 כותב 04/01/2017 20:07 "הם" מפחדים
יש הם ויש אנחנו כולנו אידיוט מי שלא מבין את מה שמסתתר מאחורי החמור הלבנבן
72 אנונימי 04/01/2017 13:50 תזכורת לביבי
בזמן שנבחר מזוז הנני מזכירך שאת שרון אריק הוציא בטינה של חוסר ראיות וכן את בנוח שקיבל הון עתק. כן מזוז ניסה לתת לקצב עיסקת טיעון וקצב דחה זאת. הרי אתם בוחרים פרקליט ולפני זה אומרים לו שיפתור את בעיית השחיתות ללא העמדה לדין עבור האנשים הנבחרים, וכן כך עשה ויינשטיין
71 בא 04/01/2017 12:57 כמו פוטין ,כול מי שמגיע למעלה מנסה לגנוב כמה שיותר ,שכן
הוא יודע שהזמן שיהיה בתפקיד לא וודאי .אנחנו לא טיפשים ביבי .
70 בא 04/01/2017 12:48 טלנסקי 2,כנראה המלירדרים באמריקה,אדלסון ,החליט להחליף
את ביבי ,ביבי חושב שהוא ציוני ,אדלסון באמת ציוני . כול הצעירים בורחים מכאן בגלל יוקר הדירות והמחיה .
69 טלטל 04/01/2017 07:31 להזכיר לכולם.גם אולמרט נחקר במשך שנים על דירותיו
ולא נמצא מאומה.וטען שהכל כשר ולא קיבל שוחד.היום הוא יושב בכלבוש.אין זה אומר כמובן מאומה על ביבוש אבל לאור ניסיון העבר,אני לא מאמין לביבוש.ימים יגידו.
68 ענבל 04/01/2017 02:50 תודה לאל שיש פה עיתונאים אמיצים ואחראים כמו רביב דרוקר! (ל"ת)
העם עם בנימין נתניהו 07/01/2017 14:41 עיתונאים קשקשנים ששנים מיצרים כותרות של כלום (ל"ת)
67 עמי 03/01/2017 23:29 גם אולמארט אמר כלום גם קצב אמר כלום גם בוכריס אמר כלום (ל"ת)
66 יואב 03/01/2017 22:30 ביב נתניהו
ביב נתניהו
65 די לרדיפה 03/01/2017 21:04 אני עם ביבי !!!!! (ל"ת)
יואב 03/01/2017 22:32 כי אתה סתום (ל"ת)
64 דק 03/01/2017 21:00 אם צריך לבחור אני בוחר בדרוקר כי יש לי סבלנות
אם דרוקר טועה בכוונה יקבל את העונש ואם לא אז הוא המציל
בחירות יש כל 4שנים.. 03/01/2017 22:49 ודרוקר ומוזס מפסידים (ל"ת)
63 מאחורי הקלעים 03/01/2017 19:49 האיש עסקים ממנו קיבל ביבי טובת הנאה
הינו רמי לוי,שהביא לביבי מספר רב של שקיותלמה אנו האזרחים צריכים לשלם ההוצאות הענק של חקירות דיבה רעה נטו!!!
62 אשכנזי 03/01/2017 19:44 ביבי העם איתך! קומץ השמאל יכול לרקוד (ל"ת)
61 warren_buffet 03/01/2017 19:23 ההיסטוריה תוכיח שנתניהו אחד מראשי הממשלה הכי טובים
שהיו למדינת ישראל. ביבי תמשיך להיות חזק העם איתך
60 elielarat 03/01/2017 19:00 לפי הכתבה זה בולשיט דרןקר
אם עתונות ומשטרה רוצים להפיל ראש ממשלה זו הפיכה ולא דמוקרטיה
59 רחלה 03/01/2017 18:33 דרורר
האיש הזה מסוכן - שמלאני קיצוני שמשתמש בבמה של עיתונאי לרדוף את ביבי בטרוף, חוסר איזון ובאובססיביות
58 avis 210 03/01/2017 18:04 תתעוררו ביבי דואג לכל הספינים נגדו (ל"ת)
57 avis 210 03/01/2017 18:03 המסית הלאומי
בסוף זה ייגמר ברצח של דרוקר!!! שרק עושה את עבודתו.
56 התיקשורת נגד 03/01/2017 17:59 ורוב מוחץ של העם אתך!!!! (ל"ת)
55 אביהו 03/01/2017 17:51 הצטרפנו למדינות דרום אמריקה המושחתות
מאז שהיה שר אוצר ועד היום הזה. דאג להקיף את עצמו באנשים שיוכלו להגן עליו מכל שחיתות שיעשה.
אלכס 03/01/2017 19:06 הצטרפנו לפני שנים רבות
שאל את כל החברים של פרס מאיפה הגיעו אליו מאות מיליונים למרכז שלום שהוא פתח ? לאן הועברו כל המיליונים האלה? ביל קלינטון קיבל מיליון דולר על השתתפות במסיבת יום הולדת שלו , רוברט דה נירו כמה עשרות אלפי דולרים וגם ברברה סטריזנד. למה דרוקר לא חקר את זה ? מי מימן את הוצאות האלה? ויש עוד המון כתמים על מנהיגי שמאל . הבעיה שאין עיתונות ימנית חוקרת שיבדקו אותם.
כפי שנחשף פה ככל 03/01/2017 22:07 שהזמן עובר-אנחנו למדנו את דרום אמריקה
לחטוף ילדים מהוריהם חסרי הישע,ניסויים על עולים חדשים וכדו'אנחנו=פרס וחבריו.על שתי שקל אני בכיף סולח!גם על הצוללת אם היתהלבריאות!
54 BB נשאר מלך 03/01/2017 17:45 חיי כמו מלך, מצפצף על כולם כמו מלך, מאיים כמו מלך... (ל"ת)
53 די 03/01/2017 17:17 חתיכת אפס לך כבר הביתה
מושחת לך הביתה אתה לא שונה משרון מאולמרט לך כבר הביתה
52 אריק / 03/01/2017 17:07 ביבי לא מענין הצרות שלך אני מצביע למי שיבטל מס 3 דירות (ל"ת)
51 פישרקינג 03/01/2017 16:28 כל מי שמגיב,הן תומך והן נגד מבצעים השחתה
תרבותית. החכמים,בין אם בעד ,בין אם נגד,מתנזרים מה ביובייאדה הזאת. הפסיקו להשחית את נשמתכם. בשביל מה?
50 אלי 03/01/2017 16:25 ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל
דרוקר וקרקר יניב והביב כספית ושאר אנשי האפלולית - תאכלו את הלב! ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל מעולם - שם אתכם בארץ לא כלום! חבורת מלחכי פנכה עלובים - העם מנצח. אגב לגבי יניב האפס! האיש לא עבר את אחוז החסימה - אבל התקשורת המגוייסת נותנת לביוב הזה לבעבע
מי מלחך הפנכה?... 03/01/2017 17:47 BB הצביע 6 פעמים בכנסת בעד ההתנתקות..וזה מצולם ומתועד (ל"ת)
49 משה 03/01/2017 16:21 נתניהו אנחנו אתך. אל תשים לב לנמושות. בבחירות נתנקם בהם (ל"ת)
48 אזרח 03/01/2017 16:16 ביבי , יום אחד המזל יגמר לך.
ראש ממשלה מושחת שמעסיק את עורכי הדין הטובים ביותר כדי לצאת מכל הפרשיות. זה שמכל הפרשיות יצא בשלום זה לא אומר שאין כלום, אלא שפשוט היה קשה להוכיח. יום אחד המזל שלו יגמר.
אזרח 03/01/2017 17:58 מזל שביבי בשלטון . יש לך מישהו יותר טוב מימנו? (ל"ת)
לא חסר 03/01/2017 19:33 אפילו אחמד טיבי יהיה יותר טוב ממנו (ל"ת)
47 צבי 03/01/2017 15:57 רביב דרוקר ,כנס ותרא בעיון רב:
שמע חבר, אתה כנראה בנוי מזן מיוחד של נקרופילים ,שמגיעים לפורקן בכל פעם שהם מעלילים מחדש-גם כאשר יום קודם לכן הם חטפו בפרצוף. אבל ,לא לעולם חוסן ! ויום בהיר אחד, משומקום,בלי שתבין מאיפה זה בא לך - יפול על ראשך תיק כבד מנשוא- ושם תהיה קבורת כל תאוותיך הבלתי נלאות !החיים שלנו גלגל, ויש יד נעלמה במרומים,אשר רושמת ומקטלגת זדון ורישעות לשמה. עלה והצלח- כי ככל שתעלה מעלה (בעיני עצמך ובעיני אלו שמשסים אותך השכם והערב) כך תהיה מפלתך כואבת להחריד. בדיברי ימי המדינה,אתה תיזכר כרקק ,אשר הטריד פעם אחר פעם את ראש הממשלה ,ומנע ממנו תיפקוד שוטף בענייני המדינה .
דניאל 03/01/2017 19:35 חחחמור...
מנסה לדבר במילים גבוהות...לא אופייני לבוחרי ביבי המושחת...אבל מעבר לכך חוץ מהשחיתות המתמשכת מפקיר באופן יזום את העורף.את תושבי הדרום בעניין המנהרות.את מעמד הביניים ובכלל את כל אזרחי ישראל מלבד הטייקונים ווהחברה שמשמינה אותו.
אלכס 03/01/2017 19:16 רביב זה לא הנקודה
עמנואל רוזן אומר לך משהו ? יום אחד רביב יתעורר ויגלה שנופלת עליו האשמה שתשטח אותו. ואז נזכיר לך את כל הרע שעשית לנו או לא נזכיר , כי תהיה כמו חפץ ללא תועלת.
levi ovad 03/01/2017 17:12 כל מילה בסלע צבי (ל"ת)
רועי 03/01/2017 16:03 אל תאיים על עיתונאים איש קטן כביבי שכמותך (ל"ת)
מיקי 03/01/2017 16:58 גם אתה מחזיק מדרוקר מלך העולם? פששש (ל"ת)
צבי 03/01/2017 16:48 גם אתה למדת לסתום פיות? מי שמך לבטל דעת אחרים? (ל"ת)
אלי 03/01/2017 23:40 צבי, אהבתי! רועי, רק אל תוציא את התסכול בבית! (ל"ת)
46 אחד העם 03/01/2017 15:57 לכל הטמבלים, ביבי חי על חשבונכם ולא סופר אותכם
ואתם חיים בזבל
45 יהל ש. 03/01/2017 15:51 מנדבליט וביבי מזלזלים באינטיליגנציה של כולנו
זילזול ויהירות וזילות להתעסק בעיתונאים , בפייסבוק יש זמן ללא הגבלה להתריס ולתקוע אצבע לעין של הציבור לי לפחות די נימאס , והארץ מלאה אנשים טובים טובים האם זו ההנהגה האם לאן שהגענו בעשור - זה מה שיכולנו? האם אין כאן ביזבוז שנות לאום / ביזבוז בכיה לדורות
44 רונית,נתניהו שוגה 03/01/2017 15:38 שנותן כזה יחס לאדם שלא בוחל בשום אמצעי
כולם יודעים מי זה דרוקר.כולם יודעים מה הוא עשה וקולוגת שלו שותקים.יש כראלה
43 YL 03/01/2017 15:36 מסר ל סוכן רים לשעבר
מה שמנסה סוכן רים לשעבר מ גבעת שאול ירושלים זה לזרוק פיתיון ל רב אומן מר דרוקר ש בטוח יודע פרטים מוכמנים על מנת ש יפתח את פיו וידבר אז שהיה ברור מר סוכן רים לשעבר את מר דרוקר לא תצליח ללכוד כולנו יודעים ש ה***סוכן * לשעבר פרט לקול הבריטון הוא איש מכירות מעולה אבל מה לעשות העולם שייך לצעירים היום לא רצים ל TV לספר כמו שהסוכן רץ לספר לכל עם ישראל אלא שומרים קלפים צמוד
42 אנחנו עדיין לא מדינת 03/01/2017 15:32 רק כדי לעדכן את BB-בזכות עיתונאים כמו דרוקר
עולם שלישית, ובלעדי אנשים כמו דרוקר, מזמן היינו טורקיה , רוסיה וכדומה....אז נא להירגע. הסיבות לחקירות של BB, לא דרוקר אשם, אלא ההתנהלות של הצאר והצארינה ...
41 משה 03/01/2017 15:21 רביב דרוקר על רדיפה בלתי נלאית של נתניהו סופך
יהיה בהוספיס של תל השומר. " על דאטפת אטפוך וסוף מטיפיך יטופון. ". כל הרע שאדם גורם לחברו יחזור אליו עם ריבית דריבית.
40 מזל 03/01/2017 15:13 של BB יש זמן פנוי לכתוב בפייס ובטוויטר (ל"ת)
39 HAKY1 03/01/2017 15:01 יש גבול לעיתונאים .כשטועים מתפטרים כמו כול מקום עבודה. (ל"ת)
38 אחד העם 03/01/2017 14:58 ביבי, הרכבת יצאה מהתחנה והחלה במסעה.זה עניין של זמן עד
שתגיע לשלווה ולנחלה-חדר שכולו מיועד רק לך וזהו החדר בכלא. היתרון בחדר הוא שתהיה לך מנוחה גם משרה. חבל ומיותר להאשים את דרוקר במשהו. מי כמוך יודע על תאוות הבצע שבך ועל הנהנתנות שלא יודעת שובע!
העמותות של בוזי וברק 03/01/2017 15:32 נשכחו-רק ביבי זוכרים
הוא יותר מדי מוצלח....חחחחחחח.....
37 לך בחקירה הקרובה... 03/01/2017 14:56 BB לא לשמוח...סגרו לך רק את התיקים הקטנים..הצינור יחכה (ל"ת)
36 טוי 03/01/2017 14:54 תגובה של ילד בגן
ראש ממשלה לא ניכנס לוויכוח של "מי התחיל" עם עיתונאים. התנהגות של ילד בגן.
35 דן 03/01/2017 14:52 חקירת משטרה
אם החשדות יתבררו כפרסה ,הייתי מציע למשטרה לחקור את כל העתונאים המעורבים בכל התחקירים והפרשנויות המגמתיות. לי אין ספק שמדובר בכנופיה של אנשי שמאל,שלא קיבלו את מבוקשם בבחירות האחרונות ומשתמשים בתפקידם העיתונאי להפיל את המנהיג של הימין.זה נראה כפוטש של התתקשורת השמאלנית
34 ציוני 03/01/2017 14:47 הכי קל להאשים
יגידו עלייך שאחותך זונה, לך עכשיו תוכיח שאין לך אחות. מה שלי מפקיע שפה בישראל אפשר להטיל רפש על כל אחד ולהחשיד אותו בכל דבר , עכשיו הוא זה שצריך להוכיח שהוא חף מפשע , לאחר שאין הוכחות אמיתיות בכל הטענות הללו , אלה שזורקים את הרפש לא משלמים עבור הטלת הרפש , איך יתכן הדבר הזה ?
33 יויו 03/01/2017 14:46 דרוקר לוקח 90 אלף שקל מערוץ עדר לחודש
כל יום ראשון ביבי צוללות ביבי אכל פלפל ולא שילם צוחק על כולם בסוף
32 ישראלי 03/01/2017 14:36 דרוקר ה"דרייק" - לחקירות עם הקרן החדשה לישראל. אוייבים
העבריינים הגדולים - הם דרוקר הדרייק וחבריו. מוציאי דיבת הארץ רעה. אוייבי העם מבפנים, יחד עם הקרן החדשה לישראל הידועה לשמצה.
31 שלומי 03/01/2017 14:20 אני עשיתי חרם על ערוץ 10.ביבי אתה גדול מהחיים (ל"ת)
30 בני 03/01/2017 14:10 התקשורת בישראל = השמאל הפישיסטי והמסריח בהתגלמותו. (ל"ת)
29 יהל 03/01/2017 13:58 מישהו מזלזל באינטיליגציית ההמונים
במקום לעצור לחשוב נימשך סלוגן בחירות והתקפה מנהיג הוא לא
שמש 03/01/2017 14:30 וזה לא ביבי (ל"ת)
ליהל 03/01/2017 14:12 מכירה מישהו שיכול להחליף את ביבי? (ל"ת)
יהל 03/01/2017 15:48 אז....מותר הכל למלך / ואולי הוא המשיח..לא רק של ש..
מותר לנסות אלטרנטיבה מאשר להמשיך עם ההזייה הזאתי
אלי 03/01/2017 14:49 אפילו הכלב שלי יותר טוב מהביבי שלך. (ל"ת)
רועי 03/01/2017 14:49 מכיר אלפי אנשים טובים בארץ, המדינה תסדר בלעדיו
רק מצביעי ליכוד ממוצא ערבי מעריצים את המהיג כאילו אין לו תחליף
שלום 03/01/2017 15:23 זה עדיף מאשר להיות כוזרי (ל"ת)
רועי 03/01/2017 16:05 אני לא כוזרי, אני ממוצא מזרחי לא מעדת הליכוד (ל"ת)
28 טלטל 03/01/2017 13:58 מנדלבליט זה שפוט של ביבי
אסור היה לו לטפל בשום נושא שביבי מעורב בו.ביבי הוא שנתן לו התפקיד! העם מטומטם והינה עוד הוכחה שניתן להאכיל העם בכל!
שני 03/01/2017 14:32 למה הוא שפוט כי הוא לא רוקד 'בדיוק' לפי החליל שלכם?
מה קרה האיש עושה עבודה מדוייקת ואחראית, אז מה קרה בגלל שעוד לא הכניס את נתניהו לכלא כפי שתיכננתם אתם כועסים עליו?
עובדה 03/01/2017 16:23 כל החסידים השוטים מתעלמיםמהעובדות
האמון במנדלבחיט אינו גדול יותר מאשר בויינשטיין.אבל בניגוד לחסידים השוטים ה
מאיר 03/01/2017 14:45 מנדלבליט בניגוד אינטרסים והיה צריך לפסול עצמו (ל"ת)
27 חוקר 03/01/2017 13:48 גנבים לכלא! (ל"ת)
אבל כוללללם... 03/01/2017 22:44 פרס מת אבל ברק,בוזי,ליבני,חלוץ,ליברמן-לכלא
ולהרבה זמן...
26 מ.ירושלים 03/01/2017 13:46 שטייניץ יחליף את ביבי עד שתגמר החקירה
צריכים ראש ממשלה במשרה מלאה .יגמרו לחקור שיחזור .
שני 03/01/2017 14:34 כשיחקרו אותך בגלל תלונת סרק גם תתפטר מעבודתך מיידית?
איזה מין שיטה זו, לשיטתך אפשר להדיח כל איש ציבור, תלונה, חקירה ואתה וחבריך הטפשים כבר תדרשו שיעזוב את תפקידו. נגמר העידן הזה שהשמאל כך מדיח ראשי ממשלות. נתניהו חייב אבל חייב להישאר בתפקידו אלא אם כן בית משפט ירשיע אותו בבירור.
ורד 03/01/2017 15:02 ביבי דרש את התפטרות אולמרט בזמן חקירתו
מה ההבדל ????
מאיר 03/01/2017 14:46 מה קרה? אין בליכוד עוד כישרון תואם ביבי? (ל"ת)
25 יעקב 03/01/2017 13:46 העם צריך לצאת לרחובות ולומר את דעתו דרוקר וחבריו העלובי (ל"ת)
24 מזרחי גאה 03/01/2017 13:46 ביבי האשכנזי מדושן עונג מי שמך ליצג את הספרדים
העם צריך להפיל אותו סוף סוף ולשים מזרחי אוטנטי שייצג אותם ויביא מזור ביבי מומחה לשטיפת מוח של ההמונים והנדכאים
ראינו נשיא ספרדי 03/01/2017 14:25 יצא אנס (ל"ת)
שפינוזה 03/01/2017 14:12 אם אתה מזרחי במה אתה גאה? (ל"ת)
נהנה מכל רגע.. 03/01/2017 22:47 חולה על הטוקבקטיסטים הישראליים!! (ל"ת)
23 פוטקין 03/01/2017 13:46 הדיקטטור מאיים על האנושות (ל"ת)
22 יעקב 03/01/2017 13:45 צריך לבוא חשבון עם התקשורת שמנסה להפיל ממשלה (ל"ת)
ורד 04/01/2017 08:31 נפטר את התקשורת יחי הדיקטטורה
לנסן ות לנסות להפיל את הממשלה זה לגיטימי במשטר דמוקרטי. אולי נחסל את העיתונות ותהיה כאן דיקטטורה????
21 יעקב 03/01/2017 13:45 יש כאן כמה לבנים שמתנהגים כאילו ביבי מרוקאי...אידיוטים (ל"ת)
20 יעקב 03/01/2017 13:44 ביבי תן לכלבים לנבוח הכל בסדר (ל"ת)
מאיר 03/01/2017 14:49 ראינו כבר שאתם מעריצים את הקומבינטורים... (ל"ת)
19 דרעקר יפסיד 03/01/2017 13:40 אחלה ביבי שבעולם!! (ל"ת)
מאיר 03/01/2017 14:50 מה זה פה מגרש כדורגל? למה אתה מנבל את הפה? (ל"ת)
18 ורד 03/01/2017 13:36 לא יהיה כלום כי אין כלום?????
מה זה סלוגן בחירות ? ביבי מזלזל באינטלגנציה של האזרחים הוא מחלק את העם לשמאל ולימין . כולנו אותו עם ויש לנו ראש שרואה חושב ומסיק מסקנות מהתנהגות לא ראויה . חקירת משטרה היא אירוע לא קל אבל אי אפשר לעבור אותה בפוסטים בפייסבוק יש לכבד את רשויות החוק ורק אחר כך כשיתברר שאין דברים בגו יוכל ראש הממשלה לכתוב פוסט לגופו של עניין
שני 03/01/2017 14:36 זכות כל נחקר באשר הוא לומר את מה שהוא חושב!!!
גם את הזכות הבסיסית הזו לקחתם לנתניהו? מה קרה, למה אסור לו לומר את מה שהוא חושב? אם אתה לא מאמין לו, אתה רוצה שרשויות החוק יפסקו ויאמרו את דבריו - בכבוד, אבל אתה לא יכול למנוע מנחקר לומר את מה שהוא חושב!
ורד 03/01/2017 14:58 זו חקירה פלילית ולא כנס בחירות
נחקר יכול לומר לחוקריו מה הוא חושב וגם לתת את גרסתו אבל אין זה ראוי שהוא ינצל את מעמדו כראש ממשלה ויזרוק חול בעיני האזרחים בסיסמאות נבובות
יעקב 03/01/2017 13:41 ברור שאין כלום התקשורת דפקה לך תמח (ל"ת)
ורד 03/01/2017 15:27 מה כל כך ברור לך?
נחשפת לראיות ? אתה סתם חרטטן שנוהה אחרי ביבי ללא מחשבה,
גוני 05/01/2017 01:02 ורדהההה
תתעוררי ותצאי מחלום הבלהות שלך הקנאה אוכלת אותכם חבורת כלומניקים שלא עושים כלום ק בוכים כמו תינוקות ימעלילים
17 העם 03/01/2017 13:30 מספיק להפריע לראש הממשלה לנהל את המדינה
כשיפסיק להיות ראש ממשלה באופן דמוקרטי תעשו איזה חקירות שאתם רוצים אפילו על איסוף שקיות גופיה בחינם ובקבוקי פלסטיק .
16 רמי 03/01/2017 13:23 לא יעזור לכל המלשינים , ביבי ישאר ראש ממשלה
כל עוד ירצה ! פשוט כל השאר אינם מתקרבים לשוליים שלו .. מי השאר , לפיד..חחח בוזי'- לא הזמן לבדיחות ליברמן - סוס מת .. בנט .. אולי אחרי היחידה שאולי ......אילת שקד !
מאיר 03/01/2017 14:52 מה קרה ? אין עוד מוכשר כמוהו בליכוד? מה עם ביטן? חזן? (ל"ת)
עמית 03/01/2017 14:36 מסכים איתך לגמרי
כמעט אין סיכוי לראש ממשלה אחר ב10 שנים הקרובות
15 ליכודניק לשעבר 03/01/2017 13:23 האמת הגזימו איתו (ל"ת)
14 אלי 03/01/2017 13:21 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
גוני 05/01/2017 00:59 אלי חחחחחחח בדיחה
אתה מנובל שלא ברא השטן מתחבא מאחורי מילים נמושה חתיכת כלום מיץ של הזבל מריח יותר טוב ממך
לך אין דיפלומה 03/01/2017 14:06 זה בטוח גם לא את האינטליגנציה של ביבי (ל"ת)
מאיר 03/01/2017 14:53 בטח איטליגנט. מקמבן אותך ודומיך כהוגן. (ל"ת)
יעקב 03/01/2017 13:42 לביבי יש IQ שאין לכל המשפחה שלך יחד יא דביל (ל"ת)
13 אלי 03/01/2017 13:21 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
גוני 05/01/2017 00:58 אלי חחחחחחח בדיחה
סמרטוט שמאלן
פעם חשבת 03/01/2017 14:07 שמשכורת של ביבי לא מגיעה לעשירית ממנהלי בנק או חברה? (ל"ת)
אלי 03/01/2017 14:46 אתה משווה מנהל בנק לזבל????? (ל"ת)
12 אלי 03/01/2017 13:21 ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
גוני 05/01/2017 00:57 אלי חחחחחחח בדיחה
אתה זבל ומי שעשה אותךץ חבל שאין עונש מות במדינה כי אתה צריך להיות ראשון אחרי חכ ערבים מסריחים שרוצים להשמיד אותנו
לטינופת 03/01/2017 13:56 מי שמקלל ראש ממשלה הוא המיץ של הזבל (ל"ת)
אלי 03/01/2017 14:44 עוד בבון של ביבי מדבר. (ל"ת)
בנימין 03/01/2017 23:34 אלי, אתה זבל!
חחח
11 רן על מדינת החלם 03/01/2017 13:20 צודק ! היחידה שמתייחסת לתקשורת משטרת ישראל
רק בישראל מוציאים מיליונים , כדי לחפש את ראש הממשלה . היכן מבקר המדינה שיבדוק תלונות סרק שעלו מיליונים וניטרלו חוקרים מחקירות של פשעים אמיתיים . איך המבקר יבדוק הפרחת בלונים אם הוא עצמו מפריח כאלה . דרוקר הטיפש מת להפיל אותו ואף עושה על זה הרצאות , ששמעתי אחת מהן , פשוט תת-רמה . אף אישיות פוליטית לא היו חוקרים על פי שניים מהחשדות /הלשנות לכאורה נגד ראש הממשלה נתניהו . הלחץ עובד וגם מנדבליט נכנע ומורה על חקירה שברור לו כמשפטן שלא יצא ממנה כלום , אבל גם לא נגמר הכוח..
אזרח 03/01/2017 18:17 לחוקק חוק שעיתונאי ישלמו על דברי סרק לתקשורת
ולא משלם המסים צריך לשלם על כשלונות עיתונאים, ומנגד לתגמל עיתונאי שמוציא דברי אמת בחסיפה.
משה 03/01/2017 15:28 סופו של דרוקר יהיה בהוספיס של תל השומר (ל"ת)
אבי 03/01/2017 15:27 בזבוז משאבים
האובססיה לתפור תיק לביבי עלתה מיליוני שקלים!!! שעות חיקור בארץ או בחול. זה המחדל ואת מי שאחראי לו צריך להעניש
10 בא 03/01/2017 13:18 איזה עולם מטורף,אף אחד לא חוקר אותו שנתן למחירי הדירות
לטפס בלי חשבון . זה חוקי לחלוטין . כול הצעירים עוזבים זה חוקי , לקבל במבה ממליונר זה לא חוקי . רבע מליון זוגות מחקים לדירה .
עמית 03/01/2017 14:37 תרגיע הוא לא נתן, הם עלו לבד (ל"ת)
9 פיני 03/01/2017 13:10 צריך גם לתת לראש ממשלה לעבוד
אני לא מדבר רק על ביבי, אבל אני מתחיל לחשוב (קצת באיחור, סוג של תמימות) שזה הפך להיות "הנשק האפקטיבי להפיל נבחרי ציבור, ראשי ערים , ראשי ממשלות, שרים, רמטכלים, מפקלים וכו וכו... האם זה כן נקרא מינהל תקין, האם לדעתכם ניתן לעבוד למען הציבור באופן שיש 3 חוות דעת של עו"ד לפני כל ביצוע פעולה? בסופו של יום אנחנו במו ידנו הופכים את ההנגה שלנו לאימפוטננטית
בא 03/01/2017 13:20 המון פסיכופטים מטפסים לתפקידי ניהול ,אתה רוצה לתת להם
לגנוב בלי פיקוח , אז נגיע למצב של רוסיה , אוקראינה ,מצרים ,סודן ,ערב הסעודית ...והרשימה ארוכה מאוד .לפחות כאן שופטים אותם .
מאיר 03/01/2017 14:55 הם מעריצים אותם והיו מוכנים לנהוג כמוהם... לו רק יכלו. (ל"ת)
שני 03/01/2017 14:38 לא להיסחף אם נחזור להיות שפויים לא נהיה רוסיה
לא צריכים לחקור כל היום. ולא נגיע לרוסיה. מותר אפשר וחובה להישאר שפויים.
יעקב 03/01/2017 13:43 במקרה הגרוע מתנה...אתה מכיר שופט שלא קיבל מתנה ? (ל"ת)
8 דרוקר אדם נכלולי 03/01/2017 13:09 דרוקר אדם פטתי !רוב העם מבין שרודפים את ביבי סתם כי קשה
לאותם אנשים לקבל שהם הפסידו בבחירות, פעם הבאה פשוט תצביעו ביבי ותרגישו סוף סוף מה זה להיות ווינר והחיים שלכם השתנו לטובה!!
בא 03/01/2017 13:21 לצערי ביבי עשה צוללת לכול פועל וגם מעטפה לביבי . (ל"ת)
7 נתניהו הכושל 03/01/2017 13:06 10 שנות יוקר דיור= נתניהו. 10 שנות פערים גדלים=נתניהו
10 שנות יוקר מחיה = נתניהו. האדם הווירטואוז המשווק את עצמו בכך הוא טוב.
6 מיואש 03/01/2017 13:05 תהיה גבר
נתניהו. פניה אישית. תהיה גבר ותן לגוף או וועדה אובייקטיבים לחקור את כול מעלליך כספך אושרך והסבר מהיכן כול זה. אז כאשר תזוכה תאמר שאין כלום.תקח עו"ד על חשבונך . לא כאשר אתה ממנה את כולם שולט על כולם ( כולל חלק נכבד מהתקשורת).
שרית 03/01/2017 14:39 אם אתה מיואש אל תפרוק את זה כאן עלינו
אין שום סיבה שנתניהו יאפשר לאנשים לחטט במעשיו, לפני שאתה ההדיוט תעשה זאת.
למיואש 03/01/2017 14:04 למה לא חוקרים את ברק.? יותר עשיר מביבי (ל"ת)
רוני 03/01/2017 13:24 אדם לא צריך לממן עו"ד כי אחר מעליל עליו. (ל"ת)
5 דניאל 03/01/2017 13:05 חחח יש הרבה...
יש הרבה זו רק ההתחלה...בקרוב לכלא.
רועי 03/01/2017 14:40 יש לך משאלות לב לא רעים
אל תשתף את כולנו בהם. כאן עדיף לכתוב דברים יותר ריאליים שיש להם אחיזה במציאות וסיכוי שיתרחשו.
4 אבי 03/01/2017 13:05 ביבי אתה גדול
ביבי אל יאוש מי שרוצה לפגוע בראש ממשלה מכהן סופו ליפול לבאר שחפר .אוהבים אותך ביבי
בא 03/01/2017 13:22 אני דווקא אוהב את שרה ,לפחות היא בלונדינית .ולפחות אני
מקורי .
3 יוסי 03/01/2017 13:03 להפסיק את החקירות
הרי ביבי אמר שאין כלום! סתם...
2 השיטות של דרוקר 03/01/2017 13:02 לא יאומן שהתקשורת לא מקיאה אותו.
אין ספק שצריך לבדוק את הנהנתות של נתניהו אך הועבדה שכולם יודעים איך דרוקר מתנהל ושותקים מדאיגה מאוד ומעידה על אובדן ערכים בתקשורת.דרך אגב,כל מי שחושב שיהיר לפיד או הרצוג יביאו אור חדש למזרח התיכון טוענה בענק זה פשוט אותה גברת.הישנוי צריך להתבצע ע"י אנשים פחות זגזגנים ושדואגים לטובת הציבור כמו ברקת ומיכאל ביטון.
ליכודניק לשעבר 03/01/2017 13:26 השינוי צריך לבוא מהעם צריך מנהיגים חדשים מושחטים נמאסתם (ל"ת)
עתונאי בכיר 03/01/2017 13:26 דרוקר הינו
גדול העיתונאים שקמו לעם ישראל מאז ומעולם.
משה 03/01/2017 15:37 ימח שמו וזכרו. מגעיל ונאלח. (ל"ת)
רועי 03/01/2017 14:41 דרוקר הוא איש ממש לא אמיץ
אמיץ זה אחד שמוכן לתת לראש ממשלה גם אם הוא לא מקובל עליו לגמרי, לנהל את המדינה, לזה צריכים הרבה אומץ ואין אותו לדרוקר.
צביקה 03/01/2017 14:14 כן בוודאי הוא הרי נמנה עם גדולי ישראל לדורותיהם (ל"ת)
ranr 03/01/2017 14:10 לא בטוח ש"גדול העיתונאים" אבל בטוח שמהאמיצים שבהם.
עיתונאים רבים שבעבר ביצעו וכתבו תחקירים רציניים על פעולות הממשלה, התאיידו איכשהו לספרה אחרת. נשארו מתי מעט, ביניהם דרוקר ואילנה דיין ואחת וחצי תכניות סאטירה נשכנית. כל היתר מתיישרים לקו הרשמי, כולל גלי צה"ל שיש להם תכנית שבפתיחתה מצוטטות כל אמרות השפר הידועות של שרת התרבוש.
תומר 03/01/2017 13:46 עיתונאי פח (ל"ת)
1 שנית 03/01/2017 13:02 לא יעזור לשמאל ביבי אתה מלך כנסו
הספרדים כולם ביבי השכנזים חתול או כלב לעומת המיזרחיים עם ארבעה ילדים לפחות בבחירות זה מורגש משנה לשנה
לדביל 03/01/2017 13:23 אני לא יודע מה פרוש
אהל אני שכנזי גאה.
תומר 03/01/2017 13:47 תלמד לכתוב ....ועל אחד כמוך אנחנו אמורים לסמוך (ל"ת)
דניאל 03/01/2017 13:21 אתה ליצן...
אני מזרחי וביבי קטסטרופה...אם את מבין את משמעות המילה.
שנית 03/01/2017 13:58 אין מנהיג יותר טוב
הוא מספר אחד מי יותר טוב
יעקב 03/01/2017 13:44 כתבת קטסטרופה לבד בלי עזרה מאף אחד ? (ל"ת)
מיצי 03/01/2017 14:15 חחח הרגת אותי (ל"ת)
שנית 03/01/2017 14:07 תחפשו דרך אחרת ביבי מנהיג לעוד שנים (ל"ת)
דניאל 03/01/2017 15:33 להשהות את רביב דרוקר לאלתר !! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש