ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

נתניהו תוקף: פרסם פוסט בפייסבוק בעניין החקירות - עם מסר אישי לדרוקר

3 שעות נחקר אתמול נתניהו ע"י שוטרי יחידת 433 בחשד לכך שקיבל טובות הנאה מאנשי עסקים
בנימין נתניהו, צילום: קובי גדעון; לע"מ
ביום שאחרי החקירה שעבר בשל חשדות כי קיבל טובות הנאה מאנשי עסקים. נתניהו משחרר פוסט בו הוא מבהיר את עמדתו, וגם שולח מסר לעיתונאים - בדגש על דרוקר.
וכך כותב נתניהו:
"ביביטורס" – כלום!
טענה למימון בחירות אסור – כלום!
טענה להטיית תוצאות פריימריז – כלום!
טענה לקבלת טובות הנאה בחו"ל ומימון טיסות – כלום!
"שנים ארוכות של רדיפה יומיומית נגדי ונגד משפחתי התבררו אתמול כלא כלום – שום דבר. מישהו בתקשורת יתנצל על אלפי הכותרות, המאמרים ושעות השידור של "עיתונות חוקרת במיטבה", שהתבררו כקשקוש מוחלט? בטח לא דרוקר."
"אני חוזר ואומר: לא יהיה כלום – כי אין כלום."
ההודעה שהוציא אתמול היועץ המשפטי לממשלה
בסיום חקירת נתניהו אתמול, הוציא היועמ"ש אביחי מנדלביט הודעה מסודרת לפיה בדיקה בעניינו של נתניהו נפתחה כבר ביולי האחרון ומרבית הטענות שנבדקו נמצאו כלא מצדיקות פתיחת חקירה פלילית (ואותן ציין נתניהו בפוסט שלו היום). אבל חלק מהטענות נמצאות במצדיקות חקירה באזהרה. כך נכתב בהודעה: "הטענות אשר הובילו בסופו של יום להחלטה על קיום חקירה באזהרה, עלו במסגרת הבדיקה אך לפני כשלושה חודשים כחשדות ראשוניים, ומאז נעשתה עבודה מאומצת של משטרת ישראל לברר את טיבן ולתמוך אותן בראיות. במהלך החודש האחרון נאספו ראיות ששינו את המצב הראייתי בהקשר זה". 
עוד נכתב בהודעת היועמ"ש כי "ממצאי הבדיקה מגבשים תשתית ראייתית המצדיקה את חקירת ראש הממשלה באזהרה.." ולכן "החליט היועץ המשפטי לממשלה לאשר את חקירת ראש הממשלה באזהרה, ובכך להפוך את הבדיקה המתנהלת בענין זה לחקירה".
היועמ"ש גם פירט את אותן טענות שנבדקו ונמצאו בשלב זה אינם יכולים להבשיל לראיות המצדיקות פתיחה בחקירה פלילית:
- טענה לקבלת מימון אסור בשנת 2009 לצורך הבחירות: למשטרה הגיע מידע במסגרתו נטען כי  ראש הממשלה היה מעורב כביכול בהפעלת מטה בחירות כפול. מטה אחד "רשמי", שדווח עליו כנדרש בחוק ומטה אחד שפעל באופן סמוי ושמומן על ידי כסף שלא דווח כדין. לצורך ברור הטענה נחקרו המעורבים בניהול מטה הבחירות, ונתפסו מסמכים שונים. ממצאי הבדיקה לא הניבו תמיכה לטענה האמורה.
- טענה להטיית תוצאות הפריימריז של שנת 2009 במפלגת הליכוד: למשטרה הגיע מידע במסגרתו נטען כי ראש הממשלה או מקורבים לו, היו מעורבים כביכול בהטיית תוצאות הפריימריז באמצעות זיוף נתונים במערכות המחשב. לצורך ברור הטענה נחקרו המעורבים במערכת הפריימריז, לרבות אנשי המקצוע האמונים על מערכות המחשב שלגביהן נטען זיוף זה. ממצאי הבדיקה שללו את הטענה בדבר הטיית תוצאות הפריימריז, או להטייתם בפועל.
- טענה לקבלת טובות הנאה בחו"ל ומימון טיסות על ידי בעלי הון: למשטרה הגיע מידע במסגרתו נטען כי בעלי הון מסוימים מימנו את ראש הממשלה באופן שיטתי במהלך נסיעותיו לחו"ל ונתנו לו טובות הנאה שם בקשר לאותן נסיעות. במסגרת זאת נגבו עדויות ממספר גורמים רלוונטיים, חלקם בחו"ל. חלקן של הטענות נשלל ונמצא כי אין להן בסיס עובדתי, ולגבי חלקן נמצאו ממצאים עובדתיים שלא העלו חשד סביר לביצוע עבירה המצדיק פתיחה בחקירה פלילית.
- טענה למימון כפול של טיסות לחו"ל: בעקבות מידע נוסף שהתקבל בעניין זה, נערכו בדיקות שונות בנוגע לאפשרות שראש הממשלה היה מעורב בתקופה שקדמה לבחירתו לכהונתו הנוכחית כראש ממשלה, בקבלת מימון עודף לטיסות, ובנוגע לאפשרות שנעשה שימוש במימון עודף זה לצרכיו האישיים. לצורך ברור הטענה נחקרו מעורבים בארגון טיסותיו של ראש הממשלה, ונבחנו מסמכים רבים מהתקופה הרלוונטית. זאת מעבר לבדיקה שנערכה בשעתו בהקשר דומה, שבעקבותיה הוחלט בעבר שאין מקום להורות על מעבר לחקירה פלילית בנושאים שנבדקו אותה עת. גם ממצאי הבדיקה הנוכחית והראיות החדשות שנאספו במסגרתה, בעקבות המידע הנוסף, לא הצדיקו מעבר לחקירה בהקשר זה.
ועדיין, לגבי החשד לפיו נתניהו קיבל טובות הנאה מאנשי עסקים הולחט לבצע חקירה. 
תגובות לכתבה(163):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 78.
    שקרניהו הולך לבית או לכלא: מיתווה הגז נעשה תמורת שוחד
    שמטוב 08/01/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יש הקלטה של שיחה ביניין עיסקת שוחד בין שקניהו לבין "איש עסקים" משער שאיש העסקים הוא יצחק תשובה ארו שליח שלו. תמיד אמרתי שמתווה הגז הוא אעידיוטי מבחינה כלכלית כח אין לישראל למי למכור את הגז (וץ מלקוחות קיקיוניים). כל הקישקושים על מכירת גז (דרך תורכיה, דרך קפריסין, דרך יוון, דרך מצריים, דרך החור של המחט, דרך החור של התחת) - הם סיפורי שקרניהו לילדים מפגרים. הבחירות המודדמות בדרך. המבנה המושחת שביבי בנה כדי להנציח את שלטונו ואת התעשרותו (על חשבון אזרחי ישראל) - עומד לפפני קריסה.
    סגור
  • 77.
    ביבי חמדן נהנתן קשקשקשן מוקף בעדת בלקקנים (ל"ת)
    ארדואן=ביב 07/01/2017 17:53
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 76.
    בנימין נתניהו ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה למדינת ישראל (ל"ת)
    העם עם בנימין נתניהו 07/01/2017 14:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • חחחחה חחחחה (ל"ת)
    שמטוב 08/01/2017 08:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 75.
    לא יעזור לדרוקר ולעדת השמאלנים שיכולים להמשיך לקשקש (ל"ת)
    העם עם בנימין נתניהו 07/01/2017 14:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 74.
    גם כל הנוכלים הגדולים אמרו כך השחיתות פשוט בנפשו (ל"ת)
    תום 05/01/2017 11:27
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • כמה מטומטם אתה יכול להיות? כנסו
    נדב 05/01/2017 13:32
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כמה מטומטם אתה יכול להיות? השחיתות בנפשו ? עצם ההימצאות שלו עד היום מוכיחה שהוא נקי לחלוטין. אם היה בו באמת משהו השמאל היה דואג שהוא כבר לא יהיה איתנו. אפילו את אולמרט המאותרג העיפו על קמצוץ ממה שאתה מייחס לו.
    סגור
  • 73.
    "הם" מפחדים
    כותב 04/01/2017 20:07
    הגב לתגובה זו
    1 1
    יש הם ויש אנחנו כולנו אידיוט מי שלא מבין את מה שמסתתר מאחורי החמור הלבנבן
    סגור
  • 72.
    תזכורת לביבי
    אנונימי 04/01/2017 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בזמן שנבחר מזוז הנני מזכירך שאת שרון אריק הוציא בטינה של חוסר ראיות וכן את בנוח שקיבל הון עתק. כן מזוז ניסה לתת לקצב עיסקת טיעון וקצב דחה זאת. הרי אתם בוחרים פרקליט ולפני זה אומרים לו שיפתור את בעיית השחיתות ללא העמדה לדין עבור האנשים הנבחרים, וכן כך עשה ויינשטיין
    סגור
  • 71.
    כמו פוטין ,כול מי שמגיע למעלה מנסה לגנוב כמה שיותר ,שכן
    בא 04/01/2017 12:57
    הגב לתגובה זו
    1 4
    הוא יודע שהזמן שיהיה בתפקיד לא וודאי .אנחנו לא טיפשים ביבי .
    סגור
  • טען עוד
  • 70.
    טלנסקי 2,כנראה המלירדרים באמריקה,אדלסון ,החליט להחליף
    בא 04/01/2017 12:48
    הגב לתגובה זו
    0 3
    את ביבי ,ביבי חושב שהוא ציוני ,אדלסון באמת ציוני . כול הצעירים בורחים מכאן בגלל יוקר הדירות והמחיה .
    סגור
  • 69.
    להזכיר לכולם.גם אולמרט נחקר במשך שנים על דירותיו
    טלטל 04/01/2017 07:31
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ולא נמצא מאומה.וטען שהכל כשר ולא קיבל שוחד.היום הוא יושב בכלבוש.אין זה אומר כמובן מאומה על ביבוש אבל לאור ניסיון העבר,אני לא מאמין לביבוש.ימים יגידו.
    סגור
  • 68.
    תודה לאל שיש פה עיתונאים אמיצים ואחראים כמו רביב דרוקר! (ל"ת)
    ענבל 04/01/2017 02:50
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • עיתונאים קשקשנים ששנים מיצרים כותרות של כלום (ל"ת)
    העם עם בנימין נתניהו 07/01/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 67.
    גם אולמארט אמר כלום גם קצב אמר כלום גם בוכריס אמר כלום (ל"ת)
    עמי 03/01/2017 23:29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 66.
    ביב נתניהו
    יואב 03/01/2017 22:30
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ביב נתניהו
    סגור
  • 65.
    אני עם ביבי !!!!! (ל"ת)
    די לרדיפה 03/01/2017 21:04
    הגב לתגובה זו
    9 6
    סגור
  • כי אתה סתום (ל"ת)
    יואב 03/01/2017 22:32
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • 64.
    אם צריך לבחור אני בוחר בדרוקר כי יש לי סבלנות
    דק 03/01/2017 21:00
    הגב לתגובה זו
    4 11
    אם דרוקר טועה בכוונה יקבל את העונש ואם לא אז הוא המציל
    סגור
  • ודרוקר ומוזס מפסידים (ל"ת)
    בחירות יש כל 4שנים.. 03/01/2017 22:49
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 63.
    האיש עסקים ממנו קיבל ביבי טובת הנאה
    מאחורי הקלעים 03/01/2017 19:49
    הגב לתגובה זו
    2 5
    הינו רמי לוי,שהביא לביבי מספר רב של שקיותלמה אנו האזרחים צריכים לשלם ההוצאות הענק של חקירות דיבה רעה נטו!!!
    סגור
  • 62.
    ביבי העם איתך! קומץ השמאל יכול לרקוד (ל"ת)
    אשכנזי 03/01/2017 19:44
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סגור
  • 61.
    ההיסטוריה תוכיח שנתניהו אחד מראשי הממשלה הכי טובים
    warren_buffet 03/01/2017 19:23
    הגב לתגובה זו
    15 6
    שהיו למדינת ישראל. ביבי תמשיך להיות חזק העם איתך
    סגור
  • 60.
    לפי הכתבה זה בולשיט דרןקר
    elielarat 03/01/2017 19:00
    הגב לתגובה זו
    9 4
    אם עתונות ומשטרה רוצים להפיל ראש ממשלה זו הפיכה ולא דמוקרטיה
    סגור
  • 59.
    דרורר
    רחלה 03/01/2017 18:33
    הגב לתגובה זו
    8 4
    האיש הזה מסוכן - שמלאני קיצוני שמשתמש בבמה של עיתונאי לרדוף את ביבי בטרוף, חוסר איזון ובאובססיביות
    סגור
  • 58.
    תתעוררו ביבי דואג לכל הספינים נגדו (ל"ת)
    avis 210 03/01/2017 18:04
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • 57.
    המסית הלאומי
    avis 210 03/01/2017 18:03
    הגב לתגובה זו
    7 7
    בסוף זה ייגמר ברצח של דרוקר!!! שרק עושה את עבודתו.
    סגור
  • 56.
    ורוב מוחץ של העם אתך!!!! (ל"ת)
    התיקשורת נגד 03/01/2017 17:59
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 55.
    הצטרפנו למדינות דרום אמריקה המושחתות
    אביהו 03/01/2017 17:51
    הגב לתגובה זו
    6 9
    מאז שהיה שר אוצר ועד היום הזה. דאג להקיף את עצמו באנשים שיוכלו להגן עליו מכל שחיתות שיעשה.
    סגור
  • הצטרפנו לפני שנים רבות
    אלכס 03/01/2017 19:06
    הגב לתגובה זו
    2 5
    שאל את כל החברים של פרס מאיפה הגיעו אליו מאות מיליונים למרכז שלום שהוא פתח ? לאן הועברו כל המיליונים האלה? ביל קלינטון קיבל מיליון דולר על השתתפות במסיבת יום הולדת שלו , רוברט דה נירו כמה עשרות אלפי דולרים וגם ברברה סטריזנד. למה דרוקר לא חקר את זה ? מי מימן את הוצאות האלה? ויש עוד המון כתמים על מנהיגי שמאל . הבעיה שאין עיתונות ימנית חוקרת שיבדקו אותם.
    סגור
  • שהזמן עובר-אנחנו למדנו את דרום אמריקה
    כפי שנחשף פה ככל 03/01/2017 22:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לחטוף ילדים מהוריהם חסרי הישע,ניסויים על עולים חדשים וכדו'אנחנו=פרס וחבריו.על שתי שקל אני בכיף סולח!גם על הצוללת אם היתהלבריאות!
    סגור
  • 54.
    חיי כמו מלך, מצפצף על כולם כמו מלך, מאיים כמו מלך... (ל"ת)
    BB נשאר מלך 03/01/2017 17:45
    הגב לתגובה זו
    13 11
    סגור
  • 53.
    חתיכת אפס לך כבר הביתה
    די 03/01/2017 17:17
    הגב לתגובה זו
    10 23
    מושחת לך הביתה אתה לא שונה משרון מאולמרט לך כבר הביתה
    סגור
  • 52.
    ביבי לא מענין הצרות שלך אני מצביע למי שיבטל מס 3 דירות (ל"ת)
    אריק / 03/01/2017 17:07
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 51.
    כל מי שמגיב,הן תומך והן נגד מבצעים השחתה
    פישרקינג 03/01/2017 16:28
    הגב לתגובה זו
    0 6
    תרבותית. החכמים,בין אם בעד ,בין אם נגד,מתנזרים מה ביובייאדה הזאת. הפסיקו להשחית את נשמתכם. בשביל מה?
    סגור
  • 50.
    ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל
    אלי 03/01/2017 16:25
    הגב לתגובה זו
    25 15
    דרוקר וקרקר יניב והביב כספית ושאר אנשי האפלולית - תאכלו את הלב! ראש הממשלה הטוב ביותר שהיה לישראל מעולם - שם אתכם בארץ לא כלום! חבורת מלחכי פנכה עלובים - העם מנצח. אגב לגבי יניב האפס! האיש לא עבר את אחוז החסימה - אבל התקשורת המגוייסת נותנת לביוב הזה לבעבע
    סגור
  • BB הצביע 6 פעמים בכנסת בעד ההתנתקות..וזה מצולם ומתועד (ל"ת)
    מי מלחך הפנכה?... 03/01/2017 17:47
    הגב לתגובה זו
    11 4
    סגור
  • 49.
    נתניהו אנחנו אתך. אל תשים לב לנמושות. בבחירות נתנקם בהם (ל"ת)
    משה 03/01/2017 16:21
    הגב לתגובה זו
    18 8
    סגור
  • 48.
    ביבי , יום אחד המזל יגמר לך.
    אזרח 03/01/2017 16:16
    הגב לתגובה זו
    11 18
    ראש ממשלה מושחת שמעסיק את עורכי הדין הטובים ביותר כדי לצאת מכל הפרשיות. זה שמכל הפרשיות יצא בשלום זה לא אומר שאין כלום, אלא שפשוט היה קשה להוכיח. יום אחד המזל שלו יגמר.
    סגור
  • מזל שביבי בשלטון . יש לך מישהו יותר טוב מימנו? (ל"ת)
    אזרח 03/01/2017 17:58
    הגב לתגובה זו
    17 4
    סגור
  • אפילו אחמד טיבי יהיה יותר טוב ממנו (ל"ת)
    לא חסר 03/01/2017 19:33
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • 47.
    רביב דרוקר ,כנס ותרא בעיון רב:
    צבי 03/01/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    32 17
    שמע חבר, אתה כנראה בנוי מזן מיוחד של נקרופילים ,שמגיעים לפורקן בכל פעם שהם מעלילים מחדש-גם כאשר יום קודם לכן הם חטפו בפרצוף. אבל ,לא לעולם חוסן ! ויום בהיר אחד, משומקום,בלי שתבין מאיפה זה בא לך - יפול על ראשך תיק כבד מנשוא- ושם תהיה קבורת כל תאוותיך הבלתי נלאות !החיים שלנו גלגל, ויש יד נעלמה במרומים,אשר רושמת ומקטלגת זדון ורישעות לשמה. עלה והצלח- כי ככל שתעלה מעלה (בעיני עצמך ובעיני אלו שמשסים אותך השכם והערב) כך תהיה מפלתך כואבת להחריד. בדיברי ימי המדינה,אתה תיזכר כרקק ,אשר הטריד פעם אחר פעם את ראש הממשלה ,ומנע ממנו תיפקוד שוטף בענייני המדינה .
    סגור
  • חחחמור...
    דניאל 03/01/2017 19:35
    הגב לתגובה זו
    2 5
    מנסה לדבר במילים גבוהות...לא אופייני לבוחרי ביבי המושחת...אבל מעבר לכך חוץ מהשחיתות המתמשכת מפקיר באופן יזום את העורף.את תושבי הדרום בעניין המנהרות.את מעמד הביניים ובכלל את כל אזרחי ישראל מלבד הטייקונים ווהחברה שמשמינה אותו.
    סגור
  • רביב זה לא הנקודה
    אלכס 03/01/2017 19:16
    הגב לתגובה זו
    7 5
    עמנואל רוזן אומר לך משהו ? יום אחד רביב יתעורר ויגלה שנופלת עליו האשמה שתשטח אותו. ואז נזכיר לך את כל הרע שעשית לנו או לא נזכיר , כי תהיה כמו חפץ ללא תועלת.
    סגור
  • כל מילה בסלע צבי (ל"ת)
    levi ovad 03/01/2017 17:12
    הגב לתגובה זו
    12 6
    סגור
  • אל תאיים על עיתונאים איש קטן כביבי שכמותך (ל"ת)
    רועי 03/01/2017 16:03
    הגב לתגובה זו
    8 18
    סגור
  • גם אתה מחזיק מדרוקר מלך העולם? פששש (ל"ת)
    מיקי 03/01/2017 16:58
    הגב לתגובה זו
    14 3
    סגור
  • גם אתה למדת לסתום פיות? מי שמך לבטל דעת אחרים? (ל"ת)
    צבי 03/01/2017 16:48
    הגב לתגובה זו
    3 11
    סגור
  • צבי, אהבתי! רועי, רק אל תוציא את התסכול בבית! (ל"ת)
    אלי 03/01/2017 23:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 46.
    לכל הטמבלים, ביבי חי על חשבונכם ולא סופר אותכם
    אחד העם 03/01/2017 15:57
    הגב לתגובה זו
    17 19
    ואתם חיים בזבל
    סגור
  • 45.
    מנדבליט וביבי מזלזלים באינטיליגנציה של כולנו
    יהל ש. 03/01/2017 15:51
    הגב לתגובה זו
    9 15
    זילזול ויהירות וזילות להתעסק בעיתונאים , בפייסבוק יש זמן ללא הגבלה להתריס ולתקוע אצבע לעין של הציבור לי לפחות די נימאס , והארץ מלאה אנשים טובים טובים האם זו ההנהגה האם לאן שהגענו בעשור - זה מה שיכולנו? האם אין כאן ביזבוז שנות לאום / ביזבוז בכיה לדורות
    סגור
  • 44.
    שנותן כזה יחס לאדם שלא בוחל בשום אמצעי
    רונית,נתניהו שוגה 03/01/2017 15:38
    הגב לתגובה זו
    14 2
    כולם יודעים מי זה דרוקר.כולם יודעים מה הוא עשה וקולוגת שלו שותקים.יש כראלה
    סגור
  • 43.
    מסר ל סוכן רים לשעבר
    YL 03/01/2017 15:36
    הגב לתגובה זו
    7 13
    מה שמנסה סוכן רים לשעבר מ גבעת שאול ירושלים זה לזרוק פיתיון ל רב אומן מר דרוקר ש בטוח יודע פרטים מוכמנים על מנת ש יפתח את פיו וידבר אז שהיה ברור מר סוכן רים לשעבר את מר דרוקר לא תצליח ללכוד כולנו יודעים ש ה***סוכן * לשעבר פרט לקול הבריטון הוא איש מכירות מעולה אבל מה לעשות העולם שייך לצעירים היום לא רצים ל TV לספר כמו שהסוכן רץ לספר לכל עם ישראל אלא שומרים קלפים צמוד
    סגור
  • 42.
    רק כדי לעדכן את BB-בזכות עיתונאים כמו דרוקר
    אנחנו עדיין לא מדינת 03/01/2017 15:32
    הגב לתגובה זו
    8 12
    עולם שלישית, ובלעדי אנשים כמו דרוקר, מזמן היינו טורקיה , רוסיה וכדומה....אז נא להירגע. הסיבות לחקירות של BB, לא דרוקר אשם, אלא ההתנהלות של הצאר והצארינה ...
    סגור
  • 41.
    רביב דרוקר על רדיפה בלתי נלאית של נתניהו סופך
    משה 03/01/2017 15:21
    הגב לתגובה זו
    15 11
    יהיה בהוספיס של תל השומר. " על דאטפת אטפוך וסוף מטיפיך יטופון. ". כל הרע שאדם גורם לחברו יחזור אליו עם ריבית דריבית.
    סגור
  • 40.
    של BB יש זמן פנוי לכתוב בפייס ובטוויטר (ל"ת)
    מזל 03/01/2017 15:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 39.
    יש גבול לעיתונאים .כשטועים מתפטרים כמו כול מקום עבודה. (ל"ת)
    HAKY1 03/01/2017 15:01
    הגב לתגובה זו
    16 7
    סגור
  • 38.
    ביבי, הרכבת יצאה מהתחנה והחלה במסעה.זה עניין של זמן עד
    אחד העם 03/01/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    11 25
    שתגיע לשלווה ולנחלה-חדר שכולו מיועד רק לך וזהו החדר בכלא. היתרון בחדר הוא שתהיה לך מנוחה גם משרה. חבל ומיותר להאשים את דרוקר במשהו. מי כמוך יודע על תאוות הבצע שבך ועל הנהנתנות שלא יודעת שובע!
    סגור
  • נשכחו-רק ביבי זוכרים
    העמותות של בוזי וברק 03/01/2017 15:32
    הגב לתגובה זו
    12 1
    הוא יותר מדי מוצלח....חחחחחחח.....
    סגור
  • 37.
    BB לא לשמוח...סגרו לך רק את התיקים הקטנים..הצינור יחכה (ל"ת)
    לך בחקירה הקרובה... 03/01/2017 14:56
    הגב לתגובה זו
    12 21
    סגור
  • 36.
    תגובה של ילד בגן
    טוי 03/01/2017 14:54
    הגב לתגובה זו
    10 17
    ראש ממשלה לא ניכנס לוויכוח של "מי התחיל" עם עיתונאים. התנהגות של ילד בגן.
    סגור
  • 35.
    חקירת משטרה
    דן 03/01/2017 14:52
    הגב לתגובה זו
    14 10
    אם החשדות יתבררו כפרסה ,הייתי מציע למשטרה לחקור את כל העתונאים המעורבים בכל התחקירים והפרשנויות המגמתיות. לי אין ספק שמדובר בכנופיה של אנשי שמאל,שלא קיבלו את מבוקשם בבחירות האחרונות ומשתמשים בתפקידם העיתונאי להפיל את המנהיג של הימין.זה נראה כפוטש של התתקשורת השמאלנית
    סגור
  • 34.
    הכי קל להאשים
    ציוני 03/01/2017 14:47
    הגב לתגובה זו
    17 3
    יגידו עלייך שאחותך זונה, לך עכשיו תוכיח שאין לך אחות. מה שלי מפקיע שפה בישראל אפשר להטיל רפש על כל אחד ולהחשיד אותו בכל דבר , עכשיו הוא זה שצריך להוכיח שהוא חף מפשע , לאחר שאין הוכחות אמיתיות בכל הטענות הללו , אלה שזורקים את הרפש לא משלמים עבור הטלת הרפש , איך יתכן הדבר הזה ?
    סגור
  • 33.
    דרוקר לוקח 90 אלף שקל מערוץ עדר לחודש
    יויו 03/01/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    12 5
    כל יום ראשון ביבי צוללות ביבי אכל פלפל ולא שילם צוחק על כולם בסוף
    סגור
  • 32.
    דרוקר ה"דרייק" - לחקירות עם הקרן החדשה לישראל. אוייבים
    ישראלי 03/01/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    16 9
    העבריינים הגדולים - הם דרוקר הדרייק וחבריו. מוציאי דיבת הארץ רעה. אוייבי העם מבפנים, יחד עם הקרן החדשה לישראל הידועה לשמצה.
    סגור
  • 31.
    אני עשיתי חרם על ערוץ 10.ביבי אתה גדול מהחיים (ל"ת)
    שלומי 03/01/2017 14:20
    הגב לתגובה זו
    29 19
    סגור
  • 30.
    התקשורת בישראל = השמאל הפישיסטי והמסריח בהתגלמותו. (ל"ת)
    בני 03/01/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    33 15
    סגור
  • 29.
    מישהו מזלזל באינטיליגציית ההמונים
    יהל 03/01/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    14 9
    במקום לעצור לחשוב נימשך סלוגן בחירות והתקפה מנהיג הוא לא
    סגור
  • וזה לא ביבי (ל"ת)
    שמש 03/01/2017 14:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • מכירה מישהו שיכול להחליף את ביבי? (ל"ת)
    ליהל 03/01/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    16 6
    סגור
  • אז....מותר הכל למלך / ואולי הוא המשיח..לא רק של ש..
    יהל 03/01/2017 15:48
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מותר לנסות אלטרנטיבה מאשר להמשיך עם ההזייה הזאתי
    סגור
  • אפילו הכלב שלי יותר טוב מהביבי שלך. (ל"ת)
    אלי 03/01/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    9 17
    סגור
  • מכיר אלפי אנשים טובים בארץ, המדינה תסדר בלעדיו
    רועי 03/01/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    7 16
    רק מצביעי ליכוד ממוצא ערבי מעריצים את המהיג כאילו אין לו תחליף
    סגור
  • זה עדיף מאשר להיות כוזרי (ל"ת)
    שלום 03/01/2017 15:23
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • אני לא כוזרי, אני ממוצא מזרחי לא מעדת הליכוד (ל"ת)
    רועי 03/01/2017 16:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 28.
    מנדלבליט זה שפוט של ביבי
    טלטל 03/01/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    12 16
    אסור היה לו לטפל בשום נושא שביבי מעורב בו.ביבי הוא שנתן לו התפקיד! העם מטומטם והינה עוד הוכחה שניתן להאכיל העם בכל!
    סגור
  • למה הוא שפוט כי הוא לא רוקד 'בדיוק' לפי החליל שלכם?
    שני 03/01/2017 14:32
    הגב לתגובה זו
    7 4
    מה קרה האיש עושה עבודה מדוייקת ואחראית, אז מה קרה בגלל שעוד לא הכניס את נתניהו לכלא כפי שתיכננתם אתם כועסים עליו?
    סגור
  • כל החסידים השוטים מתעלמיםמהעובדות
    עובדה 03/01/2017 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    האמון במנדלבחיט אינו גדול יותר מאשר בויינשטיין.אבל בניגוד לחסידים השוטים ה
    סגור
  • מנדלבליט בניגוד אינטרסים והיה צריך לפסול עצמו (ל"ת)
    מאיר 03/01/2017 14:45
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 27.
    גנבים לכלא! (ל"ת)
    חוקר 03/01/2017 13:48
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • פרס מת אבל ברק,בוזי,ליבני,חלוץ,ליברמן-לכלא
    אבל כוללללם... 03/01/2017 22:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ולהרבה זמן...
    סגור
  • 26.
    שטייניץ יחליף את ביבי עד שתגמר החקירה
    מ.ירושלים 03/01/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 13
    צריכים ראש ממשלה במשרה מלאה .יגמרו לחקור שיחזור .
    סגור
  • כשיחקרו אותך בגלל תלונת סרק גם תתפטר מעבודתך מיידית?
    שני 03/01/2017 14:34
    הגב לתגובה זו
    13 5
    איזה מין שיטה זו, לשיטתך אפשר להדיח כל איש ציבור, תלונה, חקירה ואתה וחבריך הטפשים כבר תדרשו שיעזוב את תפקידו. נגמר העידן הזה שהשמאל כך מדיח ראשי ממשלות. נתניהו חייב אבל חייב להישאר בתפקידו אלא אם כן בית משפט ירשיע אותו בבירור.
    סגור
  • ביבי דרש את התפטרות אולמרט בזמן חקירתו
    ורד 03/01/2017 15:02
    הגב לתגובה זו
    7 7
    מה ההבדל ????
    סגור
  • מה קרה? אין בליכוד עוד כישרון תואם ביבי? (ל"ת)
    מאיר 03/01/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 25.
    העם צריך לצאת לרחובות ולומר את דעתו דרוקר וחבריו העלובי (ל"ת)
    יעקב 03/01/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    21 19
    סגור
  • 24.
    ביבי האשכנזי מדושן עונג מי שמך ליצג את הספרדים
    מזרחי גאה 03/01/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    17 13
    העם צריך להפיל אותו סוף סוף ולשים מזרחי אוטנטי שייצג אותם ויביא מזור ביבי מומחה לשטיפת מוח של ההמונים והנדכאים
    סגור
  • יצא אנס (ל"ת)
    ראינו נשיא ספרדי 03/01/2017 14:25
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור
  • אם אתה מזרחי במה אתה גאה? (ל"ת)
    שפינוזה 03/01/2017 14:12
    הגב לתגובה זו
    4 9
    סגור
  • חולה על הטוקבקטיסטים הישראליים!! (ל"ת)
    נהנה מכל רגע.. 03/01/2017 22:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    הדיקטטור מאיים על האנושות (ל"ת)
    פוטקין 03/01/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    8 13
    סגור
  • 22.
    צריך לבוא חשבון עם התקשורת שמנסה להפיל ממשלה (ל"ת)
    יעקב 03/01/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    22 17
    סגור
  • נפטר את התקשורת יחי הדיקטטורה
    ורד 04/01/2017 08:31
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לנסן ות לנסות להפיל את הממשלה זה לגיטימי במשטר דמוקרטי. אולי נחסל את העיתונות ותהיה כאן דיקטטורה????
    סגור
  • 21.
    יש כאן כמה לבנים שמתנהגים כאילו ביבי מרוקאי...אידיוטים (ל"ת)
    יעקב 03/01/2017 13:45
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • 20.
    ביבי תן לכלבים לנבוח הכל בסדר (ל"ת)
    יעקב 03/01/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    18 8
    סגור
  • ראינו כבר שאתם מעריצים את הקומבינטורים... (ל"ת)
    מאיר 03/01/2017 14:49
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • 19.
    אחלה ביבי שבעולם!! (ל"ת)
    דרעקר יפסיד 03/01/2017 13:40
    הגב לתגובה זו
    18 15
    סגור
  • מה זה פה מגרש כדורגל? למה אתה מנבל את הפה? (ל"ת)
    מאיר 03/01/2017 14:50
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 18.
    לא יהיה כלום כי אין כלום?????
    ורד 03/01/2017 13:36
    הגב לתגובה זו
    16 18
    מה זה סלוגן בחירות ? ביבי מזלזל באינטלגנציה של האזרחים הוא מחלק את העם לשמאל ולימין . כולנו אותו עם ויש לנו ראש שרואה חושב ומסיק מסקנות מהתנהגות לא ראויה . חקירת משטרה היא אירוע לא קל אבל אי אפשר לעבור אותה בפוסטים בפייסבוק יש לכבד את רשויות החוק ורק אחר כך כשיתברר שאין דברים בגו יוכל ראש הממשלה לכתוב פוסט לגופו של עניין
    סגור
  • זכות כל נחקר באשר הוא לומר את מה שהוא חושב!!!
    שני 03/01/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    8 0
    גם את הזכות הבסיסית הזו לקחתם לנתניהו? מה קרה, למה אסור לו לומר את מה שהוא חושב? אם אתה לא מאמין לו, אתה רוצה שרשויות החוק יפסקו ויאמרו את דבריו - בכבוד, אבל אתה לא יכול למנוע מנחקר לומר את מה שהוא חושב!
    סגור
  • זו חקירה פלילית ולא כנס בחירות
    ורד 03/01/2017 14:58
    הגב לתגובה זו
    6 3
    נחקר יכול לומר לחוקריו מה הוא חושב וגם לתת את גרסתו אבל אין זה ראוי שהוא ינצל את מעמדו כראש ממשלה ויזרוק חול בעיני האזרחים בסיסמאות נבובות
    סגור
  • ברור שאין כלום התקשורת דפקה לך תמח (ל"ת)
    יעקב 03/01/2017 13:41
    הגב לתגובה זו
    10 12
    סגור
  • מה כל כך ברור לך?
    ורד 03/01/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    נחשפת לראיות ? אתה סתם חרטטן שנוהה אחרי ביבי ללא מחשבה,
    סגור
  • ורדהההה
    גוני 05/01/2017 01:02
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תתעוררי ותצאי מחלום הבלהות שלך הקנאה אוכלת אותכם חבורת כלומניקים שלא עושים כלום ק בוכים כמו תינוקות ימעלילים
    סגור
  • 17.
    מספיק להפריע לראש הממשלה לנהל את המדינה
    העם 03/01/2017 13:30
    הגב לתגובה זו
    15 14
    כשיפסיק להיות ראש ממשלה באופן דמוקרטי תעשו איזה חקירות שאתם רוצים אפילו על איסוף שקיות גופיה בחינם ובקבוקי פלסטיק .
    סגור
  • 16.
    לא יעזור לכל המלשינים , ביבי ישאר ראש ממשלה
    רמי 03/01/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    18 24
    כל עוד ירצה ! פשוט כל השאר אינם מתקרבים לשוליים שלו .. מי השאר , לפיד..חחח בוזי'- לא הזמן לבדיחות ליברמן - סוס מת .. בנט .. אולי אחרי היחידה שאולי ......אילת שקד !
    סגור
  • מה קרה ? אין עוד מוכשר כמוהו בליכוד? מה עם ביטן? חזן? (ל"ת)
    מאיר 03/01/2017 14:52
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • מסכים איתך לגמרי
    עמית 03/01/2017 14:36
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כמעט אין סיכוי לראש ממשלה אחר ב10 שנים הקרובות
    סגור
  • 15.
    האמת הגזימו איתו (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 03/01/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    15 13
    סגור
  • 14.
    זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
    אלי 03/01/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    12 18
    סגור
  • אלי חחחחחחח בדיחה
    גוני 05/01/2017 00:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מנובל שלא ברא השטן מתחבא מאחורי מילים נמושה חתיכת כלום מיץ של הזבל מריח יותר טוב ממך
    סגור
  • זה בטוח גם לא את האינטליגנציה של ביבי (ל"ת)
    לך אין דיפלומה 03/01/2017 14:06
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • בטח איטליגנט. מקמבן אותך ודומיך כהוגן. (ל"ת)
    מאיר 03/01/2017 14:53
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • לביבי יש IQ שאין לכל המשפחה שלך יחד יא דביל (ל"ת)
    יעקב 03/01/2017 13:42
    הגב לתגובה זו
    13 7
    סגור
  • 13.
    לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
    אלי 03/01/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    21 20
    סגור
  • אלי חחחחחחח בדיחה
    גוני 05/01/2017 00:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סמרטוט שמאלן
    סגור
  • שמשכורת של ביבי לא מגיעה לעשירית ממנהלי בנק או חברה? (ל"ת)
    פעם חשבת 03/01/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • אתה משווה מנהל בנק לזבל????? (ל"ת)
    אלי 03/01/2017 14:46
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 12.
    ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
    אלי 03/01/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    15 18
    סגור
  • אלי חחחחחחח בדיחה
    גוני 05/01/2017 00:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה זבל ומי שעשה אותךץ חבל שאין עונש מות במדינה כי אתה צריך להיות ראשון אחרי חכ ערבים מסריחים שרוצים להשמיד אותנו
    סגור
  • מי שמקלל ראש ממשלה הוא המיץ של הזבל (ל"ת)
    לטינופת 03/01/2017 13:56
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • עוד בבון של ביבי מדבר. (ל"ת)
    אלי 03/01/2017 14:44
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • אלי, אתה זבל!
    בנימין 03/01/2017 23:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    חחח
    סגור
  • 11.
    צודק ! היחידה שמתייחסת לתקשורת משטרת ישראל
    רן על מדינת החלם 03/01/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    9 4
    רק בישראל מוציאים מיליונים , כדי לחפש את ראש הממשלה . היכן מבקר המדינה שיבדוק תלונות סרק שעלו מיליונים וניטרלו חוקרים מחקירות של פשעים אמיתיים . איך המבקר יבדוק הפרחת בלונים אם הוא עצמו מפריח כאלה . דרוקר הטיפש מת להפיל אותו ואף עושה על זה הרצאות , ששמעתי אחת מהן , פשוט תת-רמה . אף אישיות פוליטית לא היו חוקרים על פי שניים מהחשדות /הלשנות לכאורה נגד ראש הממשלה נתניהו . הלחץ עובד וגם מנדבליט נכנע ומורה על חקירה שברור לו כמשפטן שלא יצא ממנה כלום , אבל גם לא נגמר הכוח..
    סגור
  • לחוקק חוק שעיתונאי ישלמו על דברי סרק לתקשורת
    אזרח 03/01/2017 18:17
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ולא משלם המסים צריך לשלם על כשלונות עיתונאים, ומנגד לתגמל עיתונאי שמוציא דברי אמת בחסיפה.
    סגור
  • סופו של דרוקר יהיה בהוספיס של תל השומר (ל"ת)
    משה 03/01/2017 15:28
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • בזבוז משאבים
    אבי 03/01/2017 15:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    האובססיה לתפור תיק לביבי עלתה מיליוני שקלים!!! שעות חיקור בארץ או בחול. זה המחדל ואת מי שאחראי לו צריך להעניש
    סגור
  • 10.
    איזה עולם מטורף,אף אחד לא חוקר אותו שנתן למחירי הדירות
    בא 03/01/2017 13:18
    הגב לתגובה זו
    8 8
    לטפס בלי חשבון . זה חוקי לחלוטין . כול הצעירים עוזבים זה חוקי , לקבל במבה ממליונר זה לא חוקי . רבע מליון זוגות מחקים לדירה .
    סגור
  • תרגיע הוא לא נתן, הם עלו לבד (ל"ת)
    עמית 03/01/2017 14:37
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 9.
    צריך גם לתת לראש ממשלה לעבוד
    פיני 03/01/2017 13:10
    הגב לתגובה זו
    16 8
    אני לא מדבר רק על ביבי, אבל אני מתחיל לחשוב (קצת באיחור, סוג של תמימות) שזה הפך להיות "הנשק האפקטיבי להפיל נבחרי ציבור, ראשי ערים , ראשי ממשלות, שרים, רמטכלים, מפקלים וכו וכו... האם זה כן נקרא מינהל תקין, האם לדעתכם ניתן לעבוד למען הציבור באופן שיש 3 חוות דעת של עו"ד לפני כל ביצוע פעולה? בסופו של יום אנחנו במו ידנו הופכים את ההנגה שלנו לאימפוטננטית
    סגור
  • המון פסיכופטים מטפסים לתפקידי ניהול ,אתה רוצה לתת להם
    בא 03/01/2017 13:20
    הגב לתגובה זו
    5 2
    לגנוב בלי פיקוח , אז נגיע למצב של רוסיה , אוקראינה ,מצרים ,סודן ,ערב הסעודית ...והרשימה ארוכה מאוד .לפחות כאן שופטים אותם .
    סגור
  • הם מעריצים אותם והיו מוכנים לנהוג כמוהם... לו רק יכלו. (ל"ת)
    מאיר 03/01/2017 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא להיסחף אם נחזור להיות שפויים לא נהיה רוסיה
    שני 03/01/2017 14:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא צריכים לחקור כל היום. ולא נגיע לרוסיה. מותר אפשר וחובה להישאר שפויים.
    סגור
  • במקרה הגרוע מתנה...אתה מכיר שופט שלא קיבל מתנה ? (ל"ת)
    יעקב 03/01/2017 13:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 8.
    דרוקר אדם פטתי !רוב העם מבין שרודפים את ביבי סתם כי קשה
    דרוקר אדם נכלולי 03/01/2017 13:09
    הגב לתגובה זו
    21 29
    לאותם אנשים לקבל שהם הפסידו בבחירות, פעם הבאה פשוט תצביעו ביבי ותרגישו סוף סוף מה זה להיות ווינר והחיים שלכם השתנו לטובה!!
    סגור
  • לצערי ביבי עשה צוללת לכול פועל וגם מעטפה לביבי . (ל"ת)
    בא 03/01/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 7.
    10 שנות יוקר דיור= נתניהו. 10 שנות פערים גדלים=נתניהו
    נתניהו הכושל 03/01/2017 13:06
    הגב לתגובה זו
    26 11
    10 שנות יוקר מחיה = נתניהו. האדם הווירטואוז המשווק את עצמו בכך הוא טוב.
    סגור
  • 6.
    תהיה גבר
    מיואש 03/01/2017 13:05
    הגב לתגובה זו
    12 7
    נתניהו. פניה אישית. תהיה גבר ותן לגוף או וועדה אובייקטיבים לחקור את כול מעלליך כספך אושרך והסבר מהיכן כול זה. אז כאשר תזוכה תאמר שאין כלום.תקח עו"ד על חשבונך . לא כאשר אתה ממנה את כולם שולט על כולם ( כולל חלק נכבד מהתקשורת).
    סגור
  • אם אתה מיואש אל תפרוק את זה כאן עלינו
    שרית 03/01/2017 14:39
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אין שום סיבה שנתניהו יאפשר לאנשים לחטט במעשיו, לפני שאתה ההדיוט תעשה זאת.
    סגור
  • למה לא חוקרים את ברק.? יותר עשיר מביבי (ל"ת)
    למיואש 03/01/2017 14:04
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • אדם לא צריך לממן עו"ד כי אחר מעליל עליו. (ל"ת)
    רוני 03/01/2017 13:24
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 5.
    חחח יש הרבה...
    דניאל 03/01/2017 13:05
    הגב לתגובה זו
    4 11
    יש הרבה זו רק ההתחלה...בקרוב לכלא.
    סגור
  • יש לך משאלות לב לא רעים
    רועי 03/01/2017 14:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תשתף את כולנו בהם. כאן עדיף לכתוב דברים יותר ריאליים שיש להם אחיזה במציאות וסיכוי שיתרחשו.
    סגור
  • 4.
    ביבי אתה גדול
    אבי 03/01/2017 13:05
    הגב לתגובה זו
    16 22
    ביבי אל יאוש מי שרוצה לפגוע בראש ממשלה מכהן סופו ליפול לבאר שחפר .אוהבים אותך ביבי
    סגור
  • אני דווקא אוהב את שרה ,לפחות היא בלונדינית .ולפחות אני
    בא 03/01/2017 13:22
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מקורי .
    סגור
  • 3.
    להפסיק את החקירות
    יוסי 03/01/2017 13:03
    הגב לתגובה זו
    12 12
    הרי ביבי אמר שאין כלום! סתם...
    סגור
  • 2.
    לא יאומן שהתקשורת לא מקיאה אותו.
    השיטות של דרוקר 03/01/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    14 30
    אין ספק שצריך לבדוק את הנהנתות של נתניהו אך הועבדה שכולם יודעים איך דרוקר מתנהל ושותקים מדאיגה מאוד ומעידה על אובדן ערכים בתקשורת.דרך אגב,כל מי שחושב שיהיר לפיד או הרצוג יביאו אור חדש למזרח התיכון טוענה בענק זה פשוט אותה גברת.הישנוי צריך להתבצע ע"י אנשים פחות זגזגנים ושדואגים לטובת הציבור כמו ברקת ומיכאל ביטון.
    סגור
  • השינוי צריך לבוא מהעם צריך מנהיגים חדשים מושחטים נמאסתם (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 03/01/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • דרוקר הינו
    עתונאי בכיר 03/01/2017 13:26
    הגב לתגובה זו
    9 13
    גדול העיתונאים שקמו לעם ישראל מאז ומעולם.
    סגור
  • ימח שמו וזכרו. מגעיל ונאלח. (ל"ת)
    משה 03/01/2017 15:37
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • דרוקר הוא איש ממש לא אמיץ
    רועי 03/01/2017 14:41
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אמיץ זה אחד שמוכן לתת לראש ממשלה גם אם הוא לא מקובל עליו לגמרי, לנהל את המדינה, לזה צריכים הרבה אומץ ואין אותו לדרוקר.
    סגור
  • כן בוודאי הוא הרי נמנה עם גדולי ישראל לדורותיהם (ל"ת)
    צביקה 03/01/2017 14:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לא בטוח ש"גדול העיתונאים" אבל בטוח שמהאמיצים שבהם.
    ranr 03/01/2017 14:10
    הגב לתגובה זו
    1 8
    עיתונאים רבים שבעבר ביצעו וכתבו תחקירים רציניים על פעולות הממשלה, התאיידו איכשהו לספרה אחרת. נשארו מתי מעט, ביניהם דרוקר ואילנה דיין ואחת וחצי תכניות סאטירה נשכנית. כל היתר מתיישרים לקו הרשמי, כולל גלי צה"ל שיש להם תכנית שבפתיחתה מצוטטות כל אמרות השפר הידועות של שרת התרבוש.
    סגור
  • עיתונאי פח (ל"ת)
    תומר 03/01/2017 13:46
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 1.
    לא יעזור לשמאל ביבי אתה מלך כנסו
    שנית 03/01/2017 13:02
    הגב לתגובה זו
    16 22
    הספרדים כולם ביבי השכנזים חתול או כלב לעומת המיזרחיים עם ארבעה ילדים לפחות בבחירות זה מורגש משנה לשנה
    סגור
  • אני לא יודע מה פרוש
    לדביל 03/01/2017 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אהל אני שכנזי גאה.
    סגור
  • תלמד לכתוב ....ועל אחד כמוך אנחנו אמורים לסמוך (ל"ת)
    תומר 03/01/2017 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • אתה ליצן...
    דניאל 03/01/2017 13:21
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אני מזרחי וביבי קטסטרופה...אם את מבין את משמעות המילה.
    סגור
  • אין מנהיג יותר טוב
    שנית 03/01/2017 13:58
    הגב לתגובה זו
    10 3
    הוא מספר אחד מי יותר טוב
    סגור
  • כתבת קטסטרופה לבד בלי עזרה מאף אחד ? (ל"ת)
    יעקב 03/01/2017 13:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • חחח הרגת אותי (ל"ת)
    מיצי 03/01/2017 14:15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • תחפשו דרך אחרת ביבי מנהיג לעוד שנים (ל"ת)
    שנית 03/01/2017 14:07
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • להשהות את רביב דרוקר לאלתר !! (ל"ת)
    דניאל 03/01/2017 15:33
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור