20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אבי גבאי מצטרף למפלגת העבודה - ובפוסט הוא מסביר מדוע

השר לשעבר לאיכול הסביבה בחר במפלגת העבודה כביתו הפוליטי החדש
 |  57
צעד מפתיע
Share
אבי גבאי, לשעבר השר לאיכות הסביבה מטעם מפלגת 'כולנו' של כחלון, הודיע הבוקר על חזרתו לפוליטיקה כאשר הוא מוצא לעצמו בית חדש: מפלגת 'העבודה'. מדובר בסוג של הפתעה, שכן לאחר הראיון שנתן גבאי השבוע לאילנה דיין בתכנית 'עובדה', היו לא מעט ספקולציות לפיהן הוא יבחר לרוץ בבחירות הבאות במשותף עם יעלון. לפי הערכות, גבאי צפוי להתמודד על תפקיד יו"ר העבודה - כלומר מכוון להתמודדות על ראשות הממשלה. 


וכך כותב גבאי הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו:

"בתקופת חברותי בממשלה, הבנתי שפוליטיקאי נטול כוח פוליטי משל עצמו, משול על פי רוב ליועץ טוב ולא יותר מכך. לכן החלטתי לצאת למסע לתיקונה של מדינת ישראל, אומר מיד: אני לא חושב שבידי לתקן לבדי בעיות ומחלות בנות עשרות שנים, אבל עם רצון בלתי נלאה שלי ועם עזרה, סיוע ותמיכה שלכם, אני חושב שזה לחלוטין לא בלתי אפשרי.""כצעד ראשון ובתור התחלה אני מבקש את תמיכתכם בגיבוי וביצירת כוח פוליטי שיאפשר לממש את התפישות האחרות שלנו לגבי אומץ ויושרה בשלטון.""מאז שהתפטרתי פגשתי רבים מהדמויות המוכרות במערכת הפוליטית וגם כאלה ששוקלים להצטרף אליה ובחנתי מהי הדרך הנכונה לייצר השפעה של ממש."

"אני יודע שרבים מכם ציפו שאקים או אצטרף למפלגה חדשה. שקלתי את האפשרות, התלבטתי לא מעט ולבסוף החלטתי ללכת עם האמת שלי ולבחור בדרך מאתגרת יותר וטריוויאלית פחות ולהצטרף למפלגת העבודה."

"למדתי ששינוי של ממש אפשר להוביל רק דרך המפלגות הגדולות ולא דרך מפלגות קטנות שמפציעות עם הבטחה גדולה, אבל אם נהיה כנים עם עצמנו, מזה 40 שנים שהמפלגות הללו לא מצליחות לייצר שינוי משמעותי באופן ניהול המדינה."

"ניסיון חיי לימד אותי שהדבר הנכון ביותר לעשות, הוא ללכת עם האמת הפשוטה, השורשית והאמיתית שלך וכשאתה הולך עם האמת שלך, המלאכה הופכת בהירה יותר והיעד ברור יותר. והיעד הוא, כאמור: לתקן."

"כן, גם אני יודע שהמפלגה רחוקה מימי השיא שלה, אבל זה בדיוק האתגר, לסייע ולחזק את המפלגה היחידה שהיא לטעמי אלטרנטיבה שלטונית אמיתית ולא סינתטית, לשלטון נתניהו. זה גם בדיוק היתרון של מי שכבר שכחה מה זה להיות מפלגת שלטון".

"תרבות השלטון כיום היא אולי הבעיה הגדולה ביותר שלנו וצריכה תיקון גדול שיכול להתבצע רק ממי שתקופה ארוכה לא נמצא בו."

"ואתם - אלה שקראו וביקשו ממני להיות מעורב, אלו שצלצלו בהתרגשות כשהתפטרתי, שאמרו שבהתפטרותי שמרתי על כבוד הפוליטיקה והותרתי תקווה שיש עוד ערכים ויושרה ולא רק היצמדות לכיסא ואלו שמשתוקקים למנהיגות עם אומץ לב ציבורי לכם אני קורא, בואו והצטרפו אלי."

"כמוכם, גם אני אוהב את המדינה שלנו וחושב שהיא נהדרת בבסיסה. כמוכם גם אני לא מחליף אותה באף מדינה אחרת בעולם. אבל אנחנו רחוקים מלממש את הפוטנציאל שלה ופשוט מגיע לנו יותר.מגיע לנו שהיא תשרת אותנו ולא אנחנו את השלטון. לשם כך אני צריך את תמיכתכם, היא זו שתאפשר לי להיות חלק מהתיקון."

היו"ר הנוכחי של מפלגת העבודה בוז'י הרצוג פרסם בירך: "אבי גבאי, אני מברך על הצטרפותך, ברוך בואך למפלגת העבודה! הצטרפותך היא בשורה חשובה ואני קורא לעוד אנשים טובים וישרים שרוצים בשינוי, להצטרף אלינו ולהמשיך לבנות ולהרחיב את האלטרנטיבה היחידה לשלטון."

ח"כ שלי יחימוביץ' כתבה: "הי אבי גבאי, זאת שלי. הבוקר התפקדת למפלגת העבודה, ושימחת אותנו מאוד. אתה אדם ראוי ביותר, מוכשר ונקי כפיים. טוב שאתה חוזר לפוליטיקה, עוד יותר טוב שאתה בא אלינו. ברוך הבא!"
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

57 תגובות ב-49 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
49 השמאל הולך ונעלם 03/01/2017 09:31 השמאל ינצח רק אם נתניהו יעבור אליהם (ל"ת)
48 נראה לי לא עוברים 03/01/2017 09:31 את אחוז החסימה... (ל"ת)
47 arnold128 02/01/2017 14:50 הנגידה קרנית פלוג אמרה בחדשות יום שישי בהתיחסות לדברי ג
הוא לא דובר אמת. במילים אחרות הוא משקר. בנוסף הוא דיבר על האשכנזים כגזען
46 arnold128 02/01/2017 14:39 אבי גבאי שקרן וגזען
אפילו נשיאת בנק ישראל הגברת פולג אמרה עליו שאינו דובר אמת.
45 אלי 01/01/2017 15:55 גבאי - לך תהיה נהג מונית
איש מגוחך עם ברמה של ליגה ד'. בסך הכל היה בבזק וכבר מרגיש שהוא יכול לנהל מדינה כישראל. פשוט נהג מונית - מקצוע מכובד עבור האיש!שם במונית הוא יוכל לקשקש כאוות נפשו...
44 אורי 01/01/2017 15:02 עלבון
עלבון לציבור לעסוק בתקשורת כל כך הרבה על אדם שרוקד בין מפלגות ומוכר לנו שטויות!
43 איזי 01/01/2017 13:49 מגלומן הזוי וחסר משמעות ...... (ל"ת)
42 בני 31/12/2016 18:13 מעבר גבאי לעבודה
גבאי - לדעתי לא תמצא שם לא אנשים יותר טובים ולא ממלכתיות . מה שכן יש שם אנשים שמפריחים בלונים באויר וסיסמאות בלי כיסוי. נראה לי שתתאכזב חבל
41 חזן 31/12/2016 15:09 הכיוון 6 מנדטים . ואוו איזה בלופר
חושב שמאמינים לו...17 שרים הצביעו בעד ורק המחפש צומי נגד.בא להקיא מממנו.
40 אריה 31/12/2016 12:21 אבי גבאי
ללא ספק האדם המתאים לעמוד בראש מפלגת העבודה
39 למנוע מאחרים סיבוב כ 31/12/2016 11:15 היה רגולטור של בזק, עבר לנהל אותה
נשמע הגיוני ומוסרי למנוע מאחרים באוצר ובמערכת השלטון להתעשר כמו שהוא התעשר. אחרי שלקח 50 מיליון שקל בתמורה לכישרון האדיר שהביא לבזק (ורגולציה נוחה בזכות החברים שנשארו באותר ומחכים לתורם). לא יפה, אחרי שלקחת את הכסף לירוק לחברים מהאוצר בפרצוף שמחכים גם הם לג'וב בחוץ
38 בא 30/12/2016 19:34 המחנה הציוני.יש להם חוש הומור
זה מפלגת שפוטים של אמריקה
37 1 30/12/2016 18:32 נקווה שהוא לא יהיה כמו כחלון (ל"ת)
36 בבונים מנשקי קמעות 30/12/2016 15:28 שואלים מי הוא? תשאלו מי זה ביבי, ולמה בחרתם בו (ל"ת)
35 ציון 30/12/2016 15:26 בזכותו -העבודה תעלה ל 6 מנדטים !הידד! (ל"ת)
34 אורי 30/12/2016 12:51 עוד אפס שגזל אותנו עם בזק. לך מכאן שודד (ל"ת)
33 רוקי 30/12/2016 08:25 סמרטוט זגזגן (ל"ת)
32 א.ד.גורדון 29/12/2016 20:52 עשה משהו למדינה כשר איכות הסביבה? או רק בכה?!
כל הלוזרים סביב השלי יחמוביציות כלבתיות זנותיות. (סליחה או הזונות נפגעו!)
31 עוד לא אבדה תקוותנו 29/12/2016 20:17 כל הבא ברוך הבא ומחכים גם ליעלון וייתר המאוכזבים
נתניהו זה בלוף "ימין" - ממש לא מנחם בגין הצנוע והישר והמקושר לעמך . נתניהו זה הון שלטון אסון וכולנו מאוכזבים -כל כולנו.
30 א.ד.גןרדון 29/12/2016 18:27 משך לעצמו 52 מיליון שח בבזק. ושלי הצבועה מאושרת מהטייקו (ל"ת)
29 דובון אכפתלי 29/12/2016 15:23 נתנו לי אז לקחתי. אם היה אכפת לך, היית מעיר בזמן,
לא עכשיו. זה מראה שאם ישמנו אותך היום, גם תיקח ותהנה. אז אתה לא אמין!!! חשבון ממש פשוט ע"ב העבר שאתה סיפרת. הכוונה למשכורת הגבוהה בבזק.
יוסי 01/01/2017 13:39 צודק -- הוא אמר" נתנו לי אז לקחתי" בזמן שבבזק מפטרים
גם נשים בהריון.
28 Yaronsng 29/12/2016 15:21 פופוליסט עלוב, מגעיל אותי (ל"ת)
27 יעל 29/12/2016 15:20 ברוך הבא
אני מברכת על אנשים חדשים (ככל הנראה ערכיים) ששמם עולה. מה שהיה עד כה,פשוט מאוס!
26 רועי 29/12/2016 15:18 יאלה בוגי לעבודה ומהפך ענק (ל"ת)
25 יריב 29/12/2016 13:58 עוד אדם עם אגו ענק ורודף פרסום שלא מבין שהוא אפס (ל"ת)
24 דור 29/12/2016 13:21 אדם ראוי וערכי, הלוואי שיבחר (ל"ת)
23 גבאי 29/12/2016 13:15 צריך לחזור לעבודה הקודמת שלו בבזק
הדבר היחיד הטוב שהוא הצטרף למפלגת הבולשביקים והם ישארו באופוציה. ויעלון יקים מפלגה נורמלית בלי ריכוז בני דודים של סטלין
22 למה לבחור במיליונר? 29/12/2016 13:09 השבע לא מרגיש כמו הרעב (ל"ת)
21 50 מיליון 29/12/2016 12:58 צבר בבזק איך ? (ל"ת)
20 סתם אזרח 29/12/2016 12:45 בלי לקרוא. מי זה לעזאזל אבי גבאי??? (ל"ת)
נדב 29/12/2016 14:50 עד לא מזמן השר להגנת הסביבה ובעבר מנהל בשוק הפרטי (בזק) (ל"ת)
19 פטריוט 29/12/2016 12:31 המנכל הכי מושחת בבזק
מדוע עיתונאים לא חוקרים שהיה מנכל בזק מימן לחבירו הטוב סגן סמנכל בבזק שני משרדי עורכי דין בט00 אלף שקל שהואשם בבית משפט על הטרדות של עובדות בזק מה לא עושים בשביל חברים.
18 מי הוא 29/12/2016 12:16 באמת מי הוא?
מי שמע עליו בכלל הוא בכלל עשה צבא יש לו ניהול כל שהוא האמת אם הוא ירוץ לראשות מפלגת העבודה על בטוח זה עוד 4 שנים לביבי הגדול מכולם.חחחחח הוא מחליט להצטרף ולא להקים מפלגה חדשה כי הוא יודע היטב שפשוט הוא לא עובר את אחוז החסימה בדיוק מאותה סיבה של ציפי לבני..חחחחח
17 אסתר 29/12/2016 12:12 נתניה
לכל מי ששואל מי זה ? תכנסו לשידור האחרון של תכנית עובדה ותכירו את השר לשעבר של איכות הסביבה ממפלגת כולנו שהעדיף להתפטר כאשר ביבי פיטר את יעלון ולא נצמד לכסאו
לא רוצים להכיר 29/12/2016 13:16 כל מי שהיה בכולנו נגוע בטמטום ושחיתות זה מדבק (ל"ת)
16 מי הוא 29/12/2016 12:05 באמת מי הוא?
מי שמע עליו בכלל הוא בכלל עשה צבא יש לו ניהול כל שהוא האמת אם הוא ירוץ לראשות מפלגת העבודה על בטוח זה עוד 4 שנים לביבי הגדול מכולם.חחחחח הוא מחליט להצטרף ולא להקים מפלגה חדשה כי הוא יודע היטב שפשוט הוא לא עובר את אחוז החסימה בדיוק מאותה סיבה של ציפי לבני..חחחחח
15 אווה 29/12/2016 11:58 ברוך
אני מאוד מעריכה את יושרך וודאי זה יקרין על מפלגת העבודה ותהיה תמורה רבה למדינה ואזרחיה
14 מי הוא 29/12/2016 11:43 באמת מי הוא?
מי שמע עליו בכלל הוא בכלל עשה צבא יש לו ניהול כל שהוא האמת אם הוא ירוץ לראשות מפלגת העבודה על בטוח זה עוד 4 שנים לביבי הגדול מכולם.חחחחח הוא מחליט להצטרף ולא להקים מפלגה חדשה כי הוא יודע היטב שפשוט הוא לא עובר את אחוז החסימה בדיוק מאותה סיבה של ציפי לבני..חחחחח
13 דב 29/12/2016 11:32 מה זה?
ועל זה נאמר: "מצא מין את מינו." אנו זוכרים מה היו הנסיבות להתפטרותו. עוד חדל אישים המצטרף למפלגת חדלת קיום, המחזיקה כבר כעת ארבעה-חמישה אנטי-ציוניים.
דוד 29/12/2016 11:39 אם הוא מאמין בדרכו והולך בה זה מראה על עצמאות מחשבתית (ל"ת)
זה מראה 29/12/2016 13:17 על ירידה מהפסים ועל חתרנות בלתי נלאית של אדם
שעף על עצמו. לא פחות ולא יותר ראש ממשלה הוא יכול להתחרות במטומטם לפיד
12 משה 29/12/2016 11:14 מישהו יכול לומר איך נקראת המפלגה (ל"ת)
בא 30/12/2016 19:32 מפלגת שפוטים של ארהב (ל"ת)
11 שרה 29/12/2016 10:49 מי הוא?
לא נעים להגיד אבל, עד היום אפילו לא שמעתי את השם שלו. כנראה לא עשה כלום!!! וימשיך לא לעשות כלום! הכנסת היא לשכת העבודה הכי טובה במדינה הזאת.
10 ישראל 29/12/2016 10:37 אכזבת
הצטרפת לאוניה טובעת- חבל
9 אזרח מודאג 29/12/2016 10:32 גיבוב שטויות, מפלגת העבודה היא היחידה שניתנת
להשתלטות חיצונית. ואין לכך שום קשר לאידיאולוגיה. הוא פשוט רוצה להיות יו"ר של מפלגה כלשהי וכיום רק מפלגת העבןדה ניתנת להשתלטות מבחוץ.
8 dd 29/12/2016 10:30 חחחחחח המפלגה שהמציאה את השיטה
פשוט פאתטי
7 העבודה עלאק 29/12/2016 10:29 עוד מליין קפיטליסט ששאב את בזק מצטרף למפלגת המליינים (ל"ת)
6 איציק 29/12/2016 10:21 מי זה אבי גבאי ???? (ל"ת)
מליונר 29/12/2016 13:18 מבזק שאחרי שעשה לביתו הוא רוצה גם כבוד מרוקאי (ל"ת)
5 י 29/12/2016 10:18 מיליונר חדש מצטרף למיליונרים האחרים
במפלגה הקוראת לעצמה מפלגת העם העובד. עובדים על הבוחרים שלהם במשכורות מימימום
4 HAKY1 29/12/2016 10:15 אם כך הראיון התקשורת מכורים לשמאל (ל"ת)
3 ברוריה שדל 29/12/2016 10:12 יישר כוח
חייבים לשקם את מפלגת העבודה
2 א 29/12/2016 10:09 אדם לא אמין במיוחד
מי שמלכלך על מקום עבודה יום לפני שנכנס למקום אחר מתחרה הוא לא אדם אמין , זה מלבד השטויות שהוא דיבר
1 אזרח מודאג 29/12/2016 10:08 הללוייה
סוף סוף שליח ציבור אמיתי שבא לייצג את העקרונות של העם ולא של השלטון. מנהיג עם אג'נדה אמיתית! מקווה לראותך כמו שיותר מהר במקום המושחת שיושב שם שמנותק מהעם. בהצלחה!!
איזה אג'נדה? 29/12/2016 13:19 אחרי שהוא עשה מליונים לו ולנכדים ולנינים
הוא בא לקחת עוד ממי שקצת דאג לעצמו ולחלק ללוזרים
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש