21:03 יציבות בוול סטריט: העיניים מופנות לסין, נטפליקס מאבדת 1.8% >>

19:51 וול סטריט:מניית גולדמן זאקס נופלת 2.5% לאחר פרסום הדו"חות

18:08 התמונה העגומה על השווקים העולה מהדו"חות של הבנקים הגדולים בארה"ב >>

16:24 בני ברק: עשרות עצורים בהפגנות החרדים נגד מעצר העריקים

15:22 המאבק נמשך: ארגוני הנכים מפגינים כעת ליד ביתו של רה"מ בירושלים

14:40 השר בנט: אין לנהל משא ומתן עם ממשלה פלסטינית שנשענת על חמאס >>

13:11 למ"ס: הצמיחה במשק ברבעון השני עמדה על קצב של 2.4%

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

המילה שזרק אורן חזן שגרמה לזהבה גלאון להתפוצץ - הנה הקטע המלא

 |  43
מוועדת ה"חינוך"
Share
בלגן שלם הלך היום במהלך דיון בוועדת החינוך בהצעת החוק בעניין איסור כניסת "ארגונים שפועלים נגד צה"ל" (כלומר 'שוברים שתיקה') למערכת החינוך. הכל התחיל כאשר ח"כ אילן גילאון ניסה להגיד את דבריו נוכח הפרעות חוזרות ונשנות, בין היתר מצד אורן חזן. גילאון שלח לחזן עקיצה כשאמר "תשים על תילתן שחור, זה טוב" (כלומר קרא לו מהמר), וחזן מצידו השיב לו "לפחות אני לא בוגד". מפה העסק יצא משליטה, בעיקר בשל צעקות שהרימה יו"ר מרצ זהבה גלאון. אירוע כמעט מוזר התרחש כאשר תוך כדי הצעקות ניגש ח"כ יהודה גליק מהליכוד לחזן וניסה (ללא הצלחה) לנשק אותו.


הקטע הרלוונטי מתחיל ב-1:45:  
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

43 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 סורני יעקב 06/01/2017 11:11 זה כבר מגעיל
התקשורת לקחה על עצמה תפקיד רחוק מאד ממה שיועד לה. התקפות אישיות, אופן ההגשה והתדירות, הקפיצה על כל שיעול... של ראש הממשלה, פולחן האישיות של אנשיה הקדושים ושיודעים הכל - נמאס. לא מדבר על העיקרון שחייבים לחקור!!
31 עמוס 02/01/2017 21:32 הקריות
עדיף אורן חזן מחבורת הזיבורית של גלאון וחבריה
30 חיים 30/12/2016 16:28 החלאות לו מבינות שחזן עוננ להם ממקום של עוצה (ל"ת)
29 אחד 30/12/2016 13:23 מיילא הבושה
אבל לדעת שאני מממן את החרא הזה ?
28 מוקי 30/12/2016 00:06 עדיף לב אדום על תלתן שחור
מניסיוני עדיף לפרק את ההתנחלויות ולעשות שלום
המלצה חמה 01/01/2017 08:21 אתה יכול לנסות לפרק את התנחלות תל אביב (ל"ת)
27 גלאון וחזן 29/12/2016 15:05 זוג משמיים.גלאון מדברת כמו אחת שגדלה בביוב.
מי היה מאמין שזו גלאון שהכרנו לפני 10 שנים שיכלת לפנות אליה ולקבל מענה מכובד.
26 ranr 29/12/2016 10:28 מגוחך, אורן חזן מפעיל את הח"כים ממר"צ כמו מריונטות.
אנשים לא טיפשים עם נסיון חיים, אתם יכולים להתייחס לאמירות שמרגיזות אתכם בצורה קצת יותר מתואמת ואינטליגנטית.
25 ציון 29/12/2016 08:52 כרגיל: השמאל -נאור !..כל היתר ? חושך ! ..בושה וחרפה ! (ל"ת)
24 דן 29/12/2016 08:29 מחזה מביש במיוחד שתלמידים רואים את החיזיון. (ל"ת)
23 רז 29/12/2016 08:27 יחד נקצץ את הכנפיים של מרעילי הבארות.
יישר כח.
22 הקאפואים 29/12/2016 08:14 יודנראט
לדין בגין בגידה
21 הקאפואים 29/12/2016 08:13 לדין משתפים (ל"ת)
20 אורן 29/12/2016 06:46 זהבה ציפי שלי צריכות מנוי בטדי
הם אוהבות את ההולנדים מהאג אבל לה פמילייה הכי מתאים להם !!!
19 איזה ועדת חינוך 29/12/2016 02:51 ויש תלמידים בהלם ברקע.. בושה. במיוחד זהבה, הנאורה (ל"ת)
18 ללא קשר מרצ השתגעו 29/12/2016 00:59 צר לי אבל התנהגות כל חברי הועדה מביישת את הועדה (ל"ת)
17 השמאל הולך ונעלם. 28/12/2016 22:13 הקריז של גלאון וגילאון כי ביבי ימשיך עוד 30 שנה. (ל"ת)
16 א.ד. גורדון ( מתחזה) 28/12/2016 20:45 הסמול האנטי יהודי, אנטינ ציוני ותומך בטרור רצחני!
סה"כ ביקשו מארגון הטרור המפלצתי " שוברים שתיקה" להפיץ את תורת הרשע שלהם בקרב המחבלים. שיעזבו את תלמידיי ישראל היהודים והצחים והטהורים לנפשם!!!
15 1ביזיון של חברי כנסת 28/12/2016 20:09 2. ביזיון של חברי כנסת
3. ביזיון של חברי כנסת
14 אופיר 28/12/2016 20:03 הנחמד המסומם והנאיבית
אין דבר יותר מגוחך מגעיל ודוחה מהחזן הזה הוא נהפך לכוכב התקשורת (שוטה הכפר) זהבה גלאון מאמינה בעולם אוטופי שלא יכול להתקיים היא מחלישה את ישראל לא מתוך כוונה רעה
הקאפואים 29/12/2016 08:15 לדין גם יודנראט (ל"ת)
בא 28/12/2016 21:28 אתה טועה.היא פסיכופטית (ל"ת)
13 ישראל 999 28/12/2016 19:03 2 סרסורים על 118 זונות (ל"ת)
12 HAKY1 28/12/2016 19:00 הכותרת שקרית לחלוטין!! (ל"ת)
11 זה שוק, זה תת תרבות 28/12/2016 18:42 כשזהבה צועקת וצורחת כמו פסיכית זה בסדר כשמירי צועקת... (ל"ת)
10 ה 28/12/2016 18:41 האתר הביזשמאלן לכל שמאלן ושמאלנית (ל"ת)
9 איזידורה 28/12/2016 18:30 הם לא התגנבו לכנסת. הם נבחרו על ידנו. הם הפרצוף ששלנו. (ל"ת)
א.ד. גורדון ( מתחזה) 28/12/2016 20:47 מרץ נבחרה ע"י ערביי ישראל ! הסמול המטורף והרצחני!! (ל"ת)
8 ט 28/12/2016 18:23 חבורה בהמית . מירב בן ארי מתחרה בחזן
ומנצחת. ביזיון שזו ועדת חינוך של הכנסת. ביזיון שאנחנו מממנים את החבורה הזו. כנראה שמגיע לנו עונש חמור
רז 29/12/2016 08:31 אני דווקא רואה יותר התבהמות מהצד של מרצ כאן.
סורי. תראי איך רוזין צורחת כמו בהמה.
7 שרון תיכון 28/12/2016 18:21 ככה נראה החינוך במדינת ישראל (ל"ת)
6 מק 28/12/2016 18:10 אני גאה שאיני ליכודניק אם חזן הוא הנציג ו
זה המורשת של ביבי. כולם בוגדים
ליכוד 29/12/2016 13:29 מוותרים על אפס כמוך מ.ק (ל"ת)
א.ד. גורדון ( מתחזה) 28/12/2016 20:47 המורשת הרצחנית של מרץ מגעילה!!! (ל"ת)
5 גלעד 28/12/2016 18:10 כל הכבוד אורן
אמרת את האמת בפנים. לכן התעצבנו
4 אחד 28/12/2016 17:55 אורן חזן
כמה טפשות,בורות,גסות ובהמיות באדם אחד. כל כך מאפיין ומייצג את הליכוד. מדהים.
ליכוד 29/12/2016 13:30 מ.ק מוותרים על חרא מסריח כמוך .. (ל"ת)
רז 29/12/2016 08:32 למה ? כי הוא אומר את האמת בפנים?
מרצ היא המיץ של הסרחון שזורם בביוב של הכנסת לדורותיה, ומפריימריז לפריימריז כוחה נחלש.
א 28/12/2016 18:39 התכוונת לעצמך (ל"ת)
3 שי 28/12/2016 17:51 חבורת הזבל
חבורת הזבלסליחה, טעיתי כשחשבתי שחזן לא מתאים.מתאים בן בן לפורום שעוד היה שם הרבה לפניו על גווניו
2 אזרח 28/12/2016 17:50 ראש הממשלה הבא אורן חזן תרשמו
העיתונאים תומכים בו
1 דניאל 28/12/2016 17:46 סהבה היקרה...
אני ממש לא מדבר על פוליטיקה ואני ממש לא שמאלן אבל... אני מתפלא על זהבה ואילן שהם אנשים חכמים וישרים מאין כמותם.איך אתם יורדים לרמה של הסרסור והפושע שאם לא היה בכנסת בטח היה סוחר סמים איך אתם בכלל מתייחסים לחלאת המין האנושי הזה שאםילו את שמו אני מתבייש לכתוב.ואתם יישרו כח...
רז 29/12/2016 08:34 בטרמינולוגיה המעוותת שלך, זהבה, שרוצה
לזהם את הנפשות של הנערים והנערות עם "שוברים שתיקה" וסיוע לטרור היא "יקרה" וחזן הוא "חלאת המין האנושי"? תסתכל שוב על הסרטון, תנסה להבין מי בעדך ומי נגדך.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש