21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר השווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה מטפסת 11% >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

12:13 מניית סודהסטרים יורדת 2.5% ומשלימה ירידה של כ-5% בחודש האחרון

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו: הסרטון המלא של שרון פרי מתפשטת - בפרסומת לפלאפון

 |  32
אחרי הבאזז
Share
אז אחרי שאתמול הטיזר של שרון פרי לפרסומת של פלאפון הצליח לעניין מדינה שלמה, בשעת ערב מאוחרת עלה הסרטון המלא, ממנו ניתן להבין את ההקשר לליהוק של השדרנית שלאחרונה נגנבו תמונות עירום שלה מהמכשיר הנייד שלה.


רשת פלאפון טוענת כי הרשת הסלולרית שלה היא הרשת הבטוחה בישראל, ופרי, שפושטת מעליה לא מעט שכבות בגדים לאורך הסרטון, יכולה להיות בטוחה שכשיראו אותה ערומה, זה יהיה בגלל שהיא תחליט.

אילן סיגל, סמנכ"ל השיווק בפלאפון: "המקרה של שרון העלה לסדר היום את נחיצות ההגנה על המידע והפרטים האישיים במכשיר הסמארטפון. ידוע כי גם כשהמכשיר בידינו באופן פיזי, אפשר להשתלט עליו ולבצע הונאה או גניבת זהות, ופלאפון סייבר מספק פתרון טכנולוגי להגנה בפני איומי הסייבר. אנחנו שמחים ששרון הסכימה להצטרף אלינו בקמפיין החשוב הזה, ומקווים שדמותה האופטימית תסייע לנו בהעברת המסר, ובהטמעת העובדה שפלאפון מובילה את הגלישה הסלולרית הבטוחה בישראל".
  
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

32 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 עובד הייטק 29/12/2016 14:35 מי שחושב שיש פרטיות ברשת טועה!
אני שמתי פלסטר על המצלמה שלי כבר לפני שנתיים. אם אתם חושבים שהטלפון שלכם בטוח אתם ממש טועים!
30 מנו 28/12/2016 14:44 הבכי עלייך בכי (ל"ת)
בוזמבו 28/12/2016 18:41 זה לא מודעה של אספנות יד 2??? (ל"ת)
29 מנו 28/12/2016 14:44 הבכי עלייך בכי (ל"ת)
28 שימי 28/12/2016 13:28 שרון כבר לא יכולה לחדש כלום הכל ברורר ןידוע
שרון יכולה להשלים את הדמיון באמצעות התמונות הידועות
27 אריאל 28/12/2016 13:26 לא צריך שתתפשט כבר ראינו הכל כולל הכל כלול
נראה שאדיוטית הזו לא למדה כלום.
26 מומחה אבטחת מידע 28/12/2016 10:54 המסר חשוב אבל מה הקשר לפלפון?
חינוך הציבור לאבטחת מידע בסמרטפון זו סוגיה חשובה שצריכה להיות על סדר היום. אני נתקל במקרי פריצות וגניבות מהסמרטפון כל הזמן. אבל מה זה הקישקוש על "רשת פלפון היא הבטוחה בישראל"? איך זה קשור למשתמשים ולסמרטפונים שלהם? איך הרשת של פלפון שונה מכל רשת סלולרית אחרת? את זה הם לא מסבירים. נראה לי קצת גובל בהונאה בפרסום.
25 lo 28/12/2016 10:25 השירות של פלאפון לא שווה כלום
זה כמו שספקיות אינטרנטמספקות לכם "אנטי ויארוס עוד דרך לקחת כסף מאנשים שלא מבינים
24 אוארי 28/12/2016 09:26 בושה
תתיבישי לך
23 משה ראשל"צ 28/12/2016 07:23 פלאפון חברה של רמאים ונוכלים וגנבים - פרסומת ירודה (ל"ת)
22 כבודי 27/12/2016 17:24 כבוד הנשים נפרץ
דמעות התנין של שרון כשפרסמו את תמונותיה האינטמיות, וצחוקה המתגלגל כשמתפשטת לעיני כל תמורת בצע כסף, על זה נאמר צוחקת מעורטלת כל הדרך אל הבנק
21 אלי יוסף 27/12/2016 16:11 שאפו גדול לשרון
שרון המדהימה. ידעת להפוך מגמה של פשלה קטנה מצידך למהלך חיובי ועוצמתי. ניטשה כינה זאת הרצון לעוצמה. המקום שהאדם לוקח אחריות לחייו ושואף להעצימם. כל כך קשה לבצע זאת שאתה בקרשים אבל את השכלת לעשות זאת נכון ובסטייל. אין ספק את מושא להערצה. הרבה הצלחה גם בהמשך זה מגיע לך.
20 א. 27/12/2016 15:23 שירת הדימדומים של הגברת ה - מ-ס -ז-קנה ! (ל"ת)
19 משה 27/12/2016 14:38 השכר כל כך נמוך
השדרנית שרון נאלצת להוריד בגדים בשביל פלא פון.
18 א.א 27/12/2016 14:26 פלאפון כל כך נואשים
ואת,אויש נו - תנוחי.
17 טל 27/12/2016 14:11 גאונה! עשתה כסף מהטיפשות שלה (ל"ת)
16 אאא 27/12/2016 13:28 את מי זה מענין
מעניין לי תתחת אין לכם מה לעשות בחיים רק כותרות
15 יהושע טייכנר 27/12/2016 13:26 כל הכבוד לשרון
שרון נתנה רמזים למי שלא מבינה מה עלול לקרות למי שלא לקחה אחריות על עצמה,איזה נזק יכול לקרות למי שלא חזקה. זכותה של כל אשה להגיד לא מתי שהיא רוצה.
14 אפי 27/12/2016 13:14 כל כך עצוב (ל"ת)
13 דב 27/12/2016 13:13 סתם זקנה
סתם זקנה שהכל סתום אצלה
12 סרגיי 27/12/2016 13:08 סתם פרסומת מטומטמת. רצית סרט פורנו - קיבלת. רוצה סקס
תעשי סקס בלי שטוית ויהיה בסדר. נראת עלובה.
11 השוטר אזולאי 27/12/2016 13:07 הצחמ בדרך למשרדי פלאפון (ל"ת)
10 עדנה 27/12/2016 13:06 ככה הופכים רע לטוב
כל הכבוד, שיחקת אותה, להוציא את הטוב מכל דבר
9 שרה 27/12/2016 12:46 את מי זה מענין בכלל (ל"ת)
8 חחחח 27/12/2016 12:41 הפילה בפח משטרה ואת השר הממונה עליה
נראה שכל ארוע "גניבת הטלפון" היה מכוון ומבוים.
7 eliya 27/12/2016 12:39 בושה !!!
"פרצה קורצת לגנב "
6 שגיא 27/12/2016 12:34 כל כך עלובה! רק לרחם עליה (ל"ת)
5 רמי 27/12/2016 12:27 יש מצב שהיא רצתה פרסום (ל"ת)
4 פחח פלאפון סייבר 27/12/2016 12:26 עולם השיווק השתדרג אה?
כמה חארטות
3 בעל הבית 27/12/2016 12:13 מה עם הפס? (ל"ת)
2 זאב 27/12/2016 12:08 ראינו כבר הכל , כאילו יש משהו חדש ?
שר המשטרה - יצאת פרייר . הכל היה מתוכנן
1 הצלף 27/12/2016 11:19 הכל היה מבויים רצית כסף !!!!
נכון שרון ??? (-:
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש