ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הממים על האמירה של נתניהו ששוברים עכשיו את הרשת - אל תפספסו

 |  47
לפחות צוחקים...
Share
הסיפור של הבוקר הזה הוא ללא ספק הדברים שאמר נתניהו בפגישה הלילית שקיים עימם בלשכתו בירושלים. ""אני מבין מה זה לאבד בית. אחרי ההפסד בבחירות ב-99' נאלצנו לעזוב את המעון ברחוב בלפור בהתראה אפסית. פשוט סילקו אותי ואת משפחתי מהבית בבלפור. ככה, עם כל החפצים, נזרקנו לרחוב. נאלצנו ללכת לשרתון פלאזה, זו תחושה נוראית". לפי הדיווח בעיתון, תושבי עמונה שנכחו בפגישה היו המומים מההשוואה ואמרו כי "בכל זאת, אדוני ראש הממשלה, זה קצת שונה", אבל נתניהו השיב "זה קשה, קשה מאוד".


וכמובן הרשת חוגגת, הנה כמה מהממים שתפסו לנו את העין:
   
  


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

47 תגובות ב-29 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
29 נוני תאכל ת'לב 28/12/2016 18:43 איזה חתיך ביבי...למות!!! ועוד בגילו...הורס!!! (ל"ת)
28 א.ד.גורדון 23/12/2016 18:43 התשקורת מעוות ומוציאה ממקשר. מסלפת ומרמה
ביבי התכוון לומר: צריך לזרוק את בג"ץ לרחוב
27 י. 22/12/2016 17:26 מותר לאדם חכם לומר לפעמים דבר שטות
מקווה שלא יהפוך אצלו להרגל.
26 אליעז 22/12/2016 11:04 אז מה אם הוא אמר את הדברים האלה...??? מה כואב לכם..??
אתם שם בתקשורת אבדתם את הצפון שלכם ואת אמון הציבור, לכן אתם מתנפלים על כל אמירה או פליטת פה של ביבי הגדול מכולם ....ולמה אתם מתנפלים ..?? כי הוא יודע מראש שכל מה שיגיד וכל מה שיואמר אתם תגררו לפרסם את הדברים ולעשות מזה כותרות ....ראש ממשלה חכם..!! שמהתל בתקשורת ועושה ממנה צחוק ולעג מדי יום......
25 חלם 21/12/2016 20:03 הבנאדם גאון
הבנאדם גאון. הוא זורק שטות בידיעה שיעשו מזה מטעמים..השמאל והתקשורת עושים מטעמים..הימין רואה בזה שנאת ביבי..הימניסטים בוחרים לא במי שטוב אלא בזה שהשמאל שונא..הביבי מתחזק עוד..
דניאלי 22/12/2016 11:16 הגאון הזה משטה בתקשורת ועושה ממנה צחוק...
עד מתי יבינו סו"ס אבירי התקשורת זבי החוטם שביבי משטה בהם ושם אותם ללעג ולקלס בעיני הציבור שכבר מזמן אבד לו האמון בהם ומאס בשטויות שהם מפרסמים מתוך יאוש ותסכול על כך שאינם מצליחים לייצר חדשות רציניות ומתעסקים כל הזמן בשטויות ורכילויות מצויצות מן האצבע
שי 22/12/2016 07:57 כמה שזה נכון וקולע (ל"ת)
24 אזרחית 21/12/2016 17:20 עכשיו ברור
ההקבלה אותה מכר נתניהו למתנחלים מלמדת כי הוא סבור שאלה אנשים נאיבים על גבול הכסילות. האם זה ראוי להשוואה? מה ענו לו המתנחלים או לפחות ילד אחד: המלך ערום.
23 אחד 21/12/2016 15:30 אין כמו ביבי
מעולם לא הרים מישהו להנחתה לליאור שליין ,כמו שהרים הביבי
22 ra 21/12/2016 15:25 מנותק מהעם! אם אין לחם תאכלו עוגות (ל"ת)
21 קותי 21/12/2016 15:23 אני יודע מה זה לאבד בית
אחרי שזרקו אותי ממעון ראש הממשלה למלון שרתון פלזה, יצאתי למרפסת לנשום קצת אויר, הסתכלתי למטה, ואז ראיתי את חיילי המנדט הבריטי מפטרלים ברחוב...
20 בגץ 21/12/2016 14:33 אני חושב שהוא יותר סבל מהם
תושבי עמונה עם כל הכבוד (ואין כבוד) כל משפחה מכם מקבלת מהמדינה 1000000 כן כן שמעתם נכון 1000000 שקל על מה על זה שהם השתלטו על קרקע ושיהיה לכם ברור אינני מדבר ממניעים של שמאל לא איכפת לי כלל אם זה קרקע של הפקר או של ערבים. ומעניין שבהצעה הראשונה תושבי עמונה היקרים סירבו ואני יגיד לכם למה ותבדקו אותי כי הציעו להם רק חצי מליון תושבי עמונה אתם מוכרים את האידאלים בכסף ובאמת נתניהו שעזב את ביתו בבלפור לא קיבל שום דבר להפך הפסיד בבחירות ולדעתי זה מכה קשה מאוד הרבה יותר מהעמונהים
בא 21/12/2016 15:57 האמת שהוא הפסיד בגלל שהלך נגד הבוחרים שלו ,כרגיל ,הוא
אוטיסט לוחם ותמיד בועט לשער הלא נכון .
19 נדב 21/12/2016 13:48 תקשורת שקרנית סמאלנית ובעקר פשיסטית (ל"ת)
טעויות כתיב 22/12/2016 09:14 נדב תחזור לכיתה א
שמאל כותבים עם ש. כן נדב, כולם שקרנים כולם נגדך. רק ביבי צודק. יחי ביבי מלך המשיח האלוהים היחיד השמש שזורחת לו מהתחת
מוסה 21/12/2016 20:01 טמבל, שוב לא לקחת הכדור הכחול ? (ל"ת)
guss 21/12/2016 15:07 כל כך הרבה שגיאות במשפט אחד, כוכב נולד (ל"ת)
ככ 21/12/2016 14:22 קוף מזרחי (ל"ת)
18 אריאל 21/12/2016 13:29 ביבי ושרה זיבייהו - תרדו ממגדל השן אתם לאבד בית?
זה ראש הממשלה הכי נהנתן , בזבזן , שחצן שהיה במדינת ישראל.הוא לא היא אף פעם רעב.כשהו נזרק מהבית למלון שרתון זה אחלה נפילה, החגיגה נמשכת ולא קרה כלום.פשוט ראש ממשלה מנותק שחי ברמת חיים דמיונית שמרוב. שהוא חי למעלה הוא לא רואה את קצה זנבם של הנתינים פשוטי העם או פושטי העם.תנחט על הקרע אתה חי בחלום. מי נתן לך כל כך הרבה קדנציות לרמות את העם?זה מחדל שאין כמותו.משפחת נתניהו פשוט משפח נצלנית
17 ממחזר 21/12/2016 13:28 אלה מחזור בקבוקים
תצטרף לאשתך ולך להחזיר בקבוקים שם תפגוש את עם ישראל
16 רוני 21/12/2016 13:06 הפעם התמונה שלנו נראית בסדר . (ל"ת)
15 סבא 21/12/2016 13:02 אדם שנכח בפגישה אומר שהדברים לא נאמרו,וזה אסופה של משפט (ל"ת)
אחד שיודע 21/12/2016 15:56 ביבי ידוע כאחד שתובע דיבה כשדברים לא נכונים
האיש הזה, בין שאר חובותיו כראש ממשלה ושר ל-5 משרדים, מוצא זמן לתבוע דיבה עיתונאים ואזרחים בפייסבוק. כשזה לא קורה, תבין את הרמז.
14 יוסי 21/12/2016 13:01 תגיד לי ביבי
אתה מאומטם או טיפש? החוק על לגליזציה של מריחואנה עדיין לא עבר ואתה כבר מסטול? כל מי שעיניו בראשו יודע כבר שנים שאתה ומשפחתך חיים על חשבוננו כאילו אתם בית מלוכה ואנחנו הנתינים. אני לא מופתע, אבל מה יחשבו הבוחרים שלך, אלה שאתה דופק בלי חשבון כבר 10 שנים?תתעוררו אנשים, עשו לעצמכם טובה ותשלחו כבר את היצור ההזוי הזה ואת אשתו המופרעת הביתה!!!
יעל 22/12/2016 21:11 גם וגם (ל"ת)
עודד 21/12/2016 15:09 הבוחרים יבקשו עוד.... (ל"ת)
13 ישראל 21/12/2016 12:58 התשקורת שוב משקרת. וממשיכה בהסתה.
כרגיל, התשקורת ממשיכה בשקרים שלה כנגד משפחת נתניהו. ההסתה חוגגת. ואתם אנשי השמאל (מרכז) שותקים ומלבים את ההסתה. תתביישו לכם שמאלנים. בע"ה ביבי ימשיך להנהיג אותנו עוד עשור לפחות !!
שיתבע 21/12/2016 14:32 על הוצאת דיבה
מישהו מהפגישה הדליף לתקשורת והוא יודע את זה
12 משה קסיצקי 21/12/2016 12:16 האובצסיה הפטלוגית של התקשורת לגבי נתניהו ומשפחתו
השנאה הפטלוגית של התקשורת לנתניהו היא לא יותר ממחלת נפש והיה מאד מועיל אם הייתם פונים לקבלת טיפול פסיכאטרי נתניהו הוא גדול המנהיגים שקמו לעם ישראל תחזקנה ידיו אהוד
אחד שיודע 21/12/2016 15:54 על כל ראש ממשלה מדברים
אם לא באה לו טוב תשומת הלב. שילך לתת הרצאות
מוכן לממן לו טיסה 21/12/2016 22:34 כיוון 1 להייד פארק שינהם שם לנצח... (ל"ת)
11 יעל 21/12/2016 12:14 עוד לא שמתם לב?האיש אוטיסט! מדכא אותנו רגשית וכלכלית (ל"ת)
10 בא 21/12/2016 11:53 ביבי הוא אוטיסט לוחם ,הוא לא מבין מה אנשים מרגישים
כמו רידיק בסרט ,ככה שעדיף שלא תדבר עם אנשים ביבי ,תהיה חזק ותישתוק . זאת סוג של נכות . זה מה שיש ביבי .
9 אבי 21/12/2016 11:49 לחמורים שמצביעים ביבי (ל"ת)
חמורו של משיח 21/12/2016 17:22 " לא תישא שם החמור לשוא יען כי החמור בע"ח חכם" (ל"ת)
8 "מחסני חשמל" 21/12/2016 11:42 מה זה בלפור עמונה זה אקשן זה צמיגים זה סולמות
זה אש זה אדרנלין !!!
7 ותחשבו על זה 21/12/2016 11:23 העיקר שיש חומר טוב לתוכניות הסטירה ... (ל"ת)
6 eby 21/12/2016 11:22 מה מוזר בציטוטים האלה של ביבי?נכון .אין הקלטה.אז זה בעמ (ל"ת)
אחד שיודע 21/12/2016 15:53 אסור להכניס לפגישות עם ביבי טלפונים (ל"ת)
5 אבי 21/12/2016 11:19 חי בסרט מישלו (ל"ת)
4 ורד 21/12/2016 11:10 נהנתן וטיפש
בעלה של שרהלה מרי אנטואנט אם אין לחם תואכלי עוגות חי בסרט
3 אמיתי 21/12/2016 10:59 לחייב כל אדם בתפקיד ניהולי-ממלכתי למבחן פסיכומטרי (ל"ת)
2 תרנגול כפרות 21/12/2016 10:19 ביבי ליצן החצר !
מקום ראשון בקומדיה דל ארטה ! מתי עולה לבמה הליצן הבא ?
1 תות 21/12/2016 10:13 נתניהו ביוב
ראש הממשלה הגרוע ביותר שהיה פה חוץ מלראות את השמש יוצאת לא מהישבן כל בוקר הוא לא רואה כלום
אזרח 21/12/2016 15:35 לא ארד לרמה שלך, אני גהה בראש ממשלתי
כאזרח גם אותי מעסיק כל בעיות המדינה והבטחון, יש לי 4 ילדים שילכו לצבא כי אני לא פתרתי את הבעייה עם שכנינו מבחוץ ומבפנים ונכון היא תישאר עוד זמן אחרי מותי. אבל אני לא מכיר אדם כיום טוב מביבי לנהל את המדינה , ביבי הוא לא הצלחה בשמיים אבל גם לא אכזבה קודרת וטוב הרע במיותו.
דני דנון 21/12/2016 19:26 גם אתה לא בשמיים (ל"ת)
חמורו של משיח 21/12/2016 17:27 שמור לך מקום ב "גהה" שאתה משבח על אף "הרע במיותו". (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש