21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו לאנשי עמונה בפגישה לילית: "אני יודע מה זה לאבד בית, גם אותי סילקו ב-99', נזרקנו למלון שרתון פלאזה"

 |  47
פגישה לילית
Share
ימים ספורים לאחר שהסתיים משבר עמונה בהסכמה לפיה הישוב יפונה, נפגש אמש בשעת לילה מאוחרת ראש הממשלה נתניהו עם אנשי עמונה. לפי דיווח בעיתון ידיעות, הדהים נתניהו את באי הפגישה כאשר אמר כך: "אני מבין מה זה לאבד בית. אחרי ההפסד בבחירות ב-99' נאלצנו לעזוב את המעון ברחוב בלפור בהתראה אפסית. פשוט סילקו אותי ואת משפחתי מהבית בבלפור. ככה, עם כל החפצים, נזרקנו לרחוב. נאלצנו ללכת לשרתון פלאזה, זו תחושה נוראית".


לפי הדיווח בעיתון, תושבי עמונה שנכחו בפגישה היו המומים מההשוואה ואמרו כי "בכל זאת, אדוני ראש הממשלה, זה קצת שונה", אבל נתניהו השיב "זה קשה, קשה מאוד".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

47 תגובות ב-38 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
38 לוי 23/12/2016 12:59 בוחרי הליכוד העיוורים "התקשורת אשמה, השמאל, איראן איראן (ל"ת)
37 שכיר עשוק במיסים 22/12/2016 10:03 ממש כואב הלב. מי שילם את החשבון במלון? (ל"ת)
36 כותב 22/12/2016 08:57 איך אמרה גברת אנטואנט אם אין לחם תוכלו עוגות
מטומטם מי שמאמין לפלצן ההזוי הזה
35 ההמומה 21/12/2016 19:31 מתי כבר תורידו את הקיסר מגדולתו????? (ל"ת)
34 דורון 21/12/2016 17:25 לקרוא ולפרוץ בבכי
מה קשים היו חיון של בנימין נתניהו ומשפחתוץ
33 החופר 21/12/2016 14:53 עברת אחרי 44 ימים לשרתון
שקרן . עברת אחרי 44 ימים לשרתון ושהית שם שישה חודשים בסוויטה + חדר לשומרי ראש +חדר לילדים . סגרו לך חצי קומה -מושחת ושקרן
32 סרגיי 21/12/2016 13:32 נראה לי הוא החליט להתחרות מול ארדואן בתואר הזוי
השנה
31 סימה 21/12/2016 13:22 מסכן.. רחמנות .. נזרק למלון פלאז'ה ... ביבי חיי בסרט
אפילו סרט בורקס לא יהיה מספיק טוב כדי לתאר את המנותקות של האיש מחיי האזרחים מהתקוות . מהרצונות. מהכאבים האמיתים מהמלחה על הקיום פשוט מנותק ....או בצוללת או ב-לה לה לנד הוא .. הגברת וילדהם
30 בא 21/12/2016 13:19 בוחרים את ביבי בגלל שהשמאל שפוט של המפלגה הדמוקרטית
האמריקאית ,ומבצע בחיבה בציתנות ובדיקנות את מה שמצווים עליהם , ראה רבין פרס בהסכמי אוסלו וברק ביציאה מלבנון ,ולכן המיילירדרים הציונים בארהב ,שלדון אריסון ,סגרו עם ביבי ,הוא אוטיסט לוחם אבל לפחות הוא שלנו ,חבל שעשה בועת נדלן אחרת לא היו מחליפים אותו , אבל כאמור הוא אוטיסט ולא מבין את בעיות אחיו האזרחים .
בא 21/12/2016 13:28 כחלון יהיה יותר מוצלח .הוא לא אוטיסט ולא מושחת .והוא
ימני .
29 האזרח 21/12/2016 13:07 לפי דיווח בעיתון ידיעות נכונות ? (ל"ת)
28 בן 21/12/2016 12:56 אתר "מידע קריטי לרוכשי הדירות" = הפרכת מיתוסים מטומטמים (ל"ת)
27 המומה 21/12/2016 12:23 אוי אוי אוי
על זה נאמר הפסוק
26 סייס המדינה 21/12/2016 12:02 יש אלטרנטיבה לביבי
הסוס של קליגולה שצבר ניסיון רב כקונסול לאחר שמינה אותו בעליו הקיסר . כרגע הוא נח באורווה וממתין לג'וב חדש שיציעו לו . לתשומת לב הפוליטיקאים של הליכוד והימין שמחפשים מנהיג חדש מקום ביבי המאכזב .
25 דודו 21/12/2016 11:50 נו טוף...
כבר ראיתי את הבדיחה הזאת מסתובבת ברשת זמן מה.. מישהו הטעה את "ידיעות" שמת להכשיל את נתניהו...
24 הקול השפוי 21/12/2016 11:35 בסך הכל הביע הזדהות וכאב מה שאי אפשר להגיד על הרבה ח"כ (ל"ת)
23 הוא קיבל תשובה ! 21/12/2016 11:30 אם למישהו היה ספק עד כמה האיש מנותק מהעם?!
יאללה שיעוף עם שרהלה' הבייתה. נמאס ממנו ומהשלטון המושחת...אורן חזן -10 מל' ₪ שוחד. נו באמת. עוד בית ----- להקים....
22 אריק 21/12/2016 10:48 לכל הבבונים .. אתם מבינים את מי המלכתם לקיסר ? (ל"ת)
מוישה 21/12/2016 11:52 למאלף הבבונים מהשמאל
ואם תכנה אותם בבונים הם יצביעו בשביל השמאלנים? עד כמה אפשר להיות יהיר וטיפש?
21 רוחמה 21/12/2016 10:42 לדעתי גם הלילה יישן במלון, אחרי ששרה תנעל בפניו ת'דלת (ל"ת)
20 דב 21/12/2016 10:28 תגובות
מדהים כיצד אנשים מגיבים - מי בהומור, מי בציניות, ובעיקר בשנאה, לדברים שלא נאמרו, אלא רכילות של עיתון ששם לו לדגל דבר אחד: להשמיץ ולהכפיש. הכל לגיטימי לעיתון מעוות זה, שביזפורטל שייך כנראה אליו. הדברים הוכחשו לחלוטין. אז מה? העיקר שאנשים לא בודקים - ומגיבים. אך אני מניח שדבריי לא יפורסמו...
שמיל 21/12/2016 12:43 הכחשות
לחסיד השוטה נודה לך אם תפרט מי הכחיש את האיוולת הזו ומתי.
19 ציון 21/12/2016 10:20 ועוד יש הטוענים שלאדם ההזוי הזה אין מחליף
תחשבו איך אדם הזוי כזה מנותק מהמציאות מנהל את המדינה. כרגיל האוכלוסייה החלשה תידפק ותמשיך לצעוק "אין עוד מלבדו" אין מלבד ביבי
18 שמעון 21/12/2016 10:00 גם. אני יודע מה זה להיות רעב ללחם כבר
שבוע שאני אוכל רק עוגות.ראש ממשלה מנותק
17 הקרן למען ביבי 21/12/2016 09:53 ביבי זקוק לעזרה נפשית
לא לכסף אלא למומחים בתחום שירפאו את הצלקות שלו שעדיין מדממות מאז הגירוש המכוער שלו ומשפחתו מהמעון בבלפור . (מי עשה זאת ?) העניין דחוף כי יש חשש כבד שהדימום הזה ממשיך לעוור את עיניו וגורם לו לקבל בייחוד לאחרונה כל מיני החלטות מוזרות בלשון המעטה שגורמות נזק רב לדמוקרטיה ולמדינה !
שמיל 21/12/2016 12:39 זקוק לעזרה
ומה עם העם הזה הנוהה אחריו בעיוורון?
16 די כבר 21/12/2016 09:51 מצביעים יקרים מה לא הבנתם? (ל"ת)
15 ממילא אנחנו מממנים 21/12/2016 09:48 תושבי עמונה מוזמנים לקיסריה ביבי כנראה לא שם (ל"ת)
14 זה האיש שבחרתם 21/12/2016 09:44 ביבי מבין רק את המצוקות של האלפיון העליון
והוא פועל בלא מורא כדי לפתור אותן: מתווה גז לתשובה, הורדת מסים לחברות ענק, בהחלט עובד כדי לפתור את מצוקות העם.
13 ranr 21/12/2016 09:32 "נזרקנו לשרתון פלאזה". עיני דמעו כשקראתי את הטכסט.
משפחת נתניהו הרגישה "בבית" בבית ראש הממשלה ברחוב בלפור, למרות הטיח המתקלף, החורים בשטיח וארונות המטבח הקורסים ולפתע בחירות, נתניהו מפסיד שלא לפי התכנית והמשפחה נזרקת עם כל חפציה למלון שרתון פלאזה. נשמע כאילו בוצעה בהם הוצאה לפועל, כאילו גרו בליפתא או בשכונת הארגזים. תחושה קשה מאד. מכאן ניתן להבין מדוע הם נאחזים בציפרניים בבית ראש הממשלה, שנית נתניהו לא תיפול.
12 yoramh 21/12/2016 09:31 ממש אידאולגיה רק כסף הם לוקחים!!! (ל"ת)
11 יוסי 21/12/2016 09:31 ממש רחמים...
לא יכלו להעביר את משפחת נתניהו להילטון במקום לשרטון פלאזה... נעשה מגבית למשפחת נתניהו (: פשוט ביזיון...(:
10 חיים 21/12/2016 09:27 דיביל
אטום וחסר רגש
9 רנדי 21/12/2016 09:26 @@@ אני מצביע נתניהו אבל זה פתטי. נתניהו צריך להיכנס ל
אתר האינטרנט "מידע קריטי לרוכשי הדירות" ולהבין איפה הוא חי.
ץ 21/12/2016 13:42 בזכותך ודומיך ביבי שם, עכשיו אתה מתבכיין ??? (ל"ת)
אריק 21/12/2016 10:49 כמו שאני מבין ,תמשיך להצביע לו (ל"ת)
8 אזרח 21/12/2016 09:24 חה חה חה, שוב פעם מוכיח עד כמה הוא מנותק
זה שביבי מנותק ממעד הביניים שקורס תחת מדיניותו וחוסר נכונותו לפתור את מצוקת הדיור ויוקר המחיה, את זה אנחנו יודעים. עכשיו הוא מראה שהוא מנותק גם מציבור בוחריו המובהק ביותר. תמשיכו להצביע לאיש, תמשיכו לקבל ממנו סטירות.
7 דייב 21/12/2016 09:24 נתניהו
ממש בוכה ועצוב שכך התעלליו בראש ממשלה...
6 אני 21/12/2016 09:11 זה היה בגלל שהעלתה את גיל הפרישה לגברים ל 67
אבל העם המטומטם החזיר אותך, וממשיך לאכול חרא מהמדיניות הכלכלית התומכת בשכבה קטנה של עשירים הפטורים על ידך ממס על חשבון כל העם. הסובלים משרותי בריאות וחינוך בתת תקצוב.
5 נחום 21/12/2016 09:09 אוי ואבוי
תושבי עמונה אני מקווה שאתם מבינים שאין לכם יותר על מי לסמוך או שהבן אדם ציני או שהוא סנילי כל טוב לכם
4 ג.גשר 21/12/2016 09:03 לא יאומן... האיש מנותק מסביבתו
נתנתיהו התנתק מהציבור התנתק מהמדינה ומרחף בעולמות עליונים שחוץ משרה איש לא נמצא בהם. אלוהים לשלטון בחרתנו...
3 נו באמת 21/12/2016 09:03 נזרקת לוילה בקיסריה (ל"ת)
2 חבל 21/12/2016 08:58 שביבי מנותק כל כך. הוא צריך להפנים את העובדה
שבבחירות הבאות הוא לא יבחר. הוא וכחלון בבית
בבון 21/12/2016 12:33 עד הבחירות אולי אתה צודק, לאחריהן אותו הדבר ! (ל"ת)
וטוב שכך 21/12/2016 09:58 שמענו.. ועוד איך יבחר (ל"ת)
ש יל 21/12/2016 12:35 עוד איך יבחר
חסיד שוטה.העיוורון והבחירה שלך וכשכמותך היא עיקר הבעיה של עם ישראל.
1 בא 21/12/2016 08:55 מנותק. כול מי שרוצה דירה בכרמיאל ב1.3 מליון יכול להצביע
לביבי .
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש