16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ח"כ טרכטנברג מתקומם כנגד "סערת החצאית" בכניסה לכנסת ומתפשט כאות מחאה

 |  31
מסיר כפפות
Share
חבר הכנסת מנואל טרכטנברג (המחנ"צ) הגיע הבוקר (ד') לבניין הכנסת, ושם התקומם כנגד הסערה האחרונה שצצה - אי הכנסת עוזרות פרלמנטריות בעקבות לבישת שמלות או חצאיות "קצרות מדי". המדובר בשמלות או חצאיות באורך ברך, בעלות מראה מכובד ומחוייט, אך מאבטחי הכנסת סירבו להכניס את המתלבשות, בהן העוזרת של ח"כ מרב מיכאלי. 


טרכטנברג כעס על הגזירה והחליט לפשוט את בגדיו בכניסה לבניין ונשאר בגופיה ומכנסיים בלבד, וזאת על אף מזג האוויר הסוער. כמו כן, קרא בזעם כי "כל הנשים צריכות לבוא לכנסת עם בורקה". לא רק טרכטנברג התקומם, וחבר הכנסת אילן גילאון (מרצ) ניסה גם הוא לבדוק מול המאבטחים מהו האורך המותר לחצאיות, כמה ס"מ מעל הברכיים כבר נחשבים ל"לא צנועים" - אך לא קיבל תשובה.

צפו במהומה שהקים ח"כ טרכטנברג:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

31 תגובות ב-24 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
24 אליעז 21/12/2016 09:32 לשטוף את העניים ! מבקש הפרופ' מברכיים חשופות ??
.....דתיים..!! חרדים !! גם את זה אתם רוצים לגזול מאתנו ? יאמר הפרופ' "הכחול" לחברי הכנסת מהמגזר הדתי !! מה בסך הכל בקשנו " לא בקשנו תוספת תקציבים ,לא בקשנו לחלל שבת ...כל שבקשתי "לשטוף" מדי בוקר את העניים מברכיים צעירות חשופות כדי להרים מעט את המורל השפוף שבוז'י שלנו מוביל......
23 הכנסת 20/12/2016 16:01 הפכה לבית בושת. (ל"ת)
22 משקיע מיקרי 18/12/2016 14:10 גם אותנו הוא הפשיט עם המס החדש (ל"ת)
21 יייק 17/12/2016 12:50 פרטפסור מזוייף (ל"ת)
20 כלכלן 16/12/2016 12:54 בושה לכלכלנים פרופסור טמבל (ל"ת)
19 יוני 15/12/2016 18:38 טמבל
הוא עוד ישב בכלא על התאדה מינית הוא רוצה שיגעו במני וחזיה
18 בורסה 15/12/2016 15:01 לשתפשט כמו להעלות מיסים
טוב שהראת מי אתה אחרי שהעלת מיסים על הבורסה בלי שום בושה תתבייש פעמיים
17 קובי 15/12/2016 11:44 הפרופסור המנומנם התעורר
להזכיר לציבור: לאחר מחאת ההמונים ב-2011 מונה הנ"ל לדחליל בשם הסולטן ביבי. הדבר הראשון שיצא משולחנו.... העלאת המס על רווחים בבורסה. גועל נפש, ממש הציל את מצוקת הצעירים
16 גב 15/12/2016 11:34 חכ טרכטנברג
על פניו לא מוכן לוותר לראות רגליים
15 די לגזול מיסים 14/12/2016 23:11 איזו כרס???????????? מחשבון משלם המיסים!!! (ל"ת)
14 א.יצחק 14/12/2016 22:29 מכובדות דבר מקובל בכל הפרלמנטים באירופה
אבא אבן בא לכנסת בסנדלים ללא גרביים אחרי שרבין לא הכניס אותו כשר לממשלה, וכולם חשבו סהוא התחרפן, ובכלל ראוי שגם שופטי בג"ץ יישבו עם מכנסי טרייננג וחולצותטריקו ,למה לא ,מי צריך מכובדות , כנ"ל לגבי רשות השידור ,חליפות לקריינים ? שיבואו עם מטקות ...
13 יעקב 14/12/2016 22:09 פרופסור המכבד את עצמו לא יעמודלפני כיתה בגופיה
מר טרכטנברג היקר באף מקום המכבד את עצמו לא הייתה עושה את מה שעשיתה היום בכנסת כיבכל מקום היו זורקים אותך בלי להיתחשב בך מדוע אתה מזלזלבאחד המקומות החשובים לדמוקרטיה
12 חיים 14/12/2016 16:24 נשים בארץ מההגות בצורה יותר מדי ליברליות. אנחנו כאן לא
בשוויץ או בהולנד .זה מזרח התיכון ואנחנו יושבים פה על ארץ קדושה . אז בבקשה תתנהגנה בהתאם.
קובי 15/12/2016 11:46 בואו נסלק את הנשים לערי מקלט!
הבבונים והערסים יודו לקדוש ברוך
11 משעמם באופוזיציה... 14/12/2016 15:01 פיהוק אחד גדול.... (ל"ת)
10 אלכס 14/12/2016 13:36 ככה כשאין לך מה להציע
מחנ"ץ לא מצא את עצמו , לכן מתעסקים בשטויות.
9 Z 14/12/2016 13:35 קשקשון שמחםש כותרות...
בכל מקום צריך קוד לבוש גם בעבודה וביוחד בכנסת... כול עוד הוא במינון נכון הכל טוב.
8 משה 14/12/2016 13:31 מדהים, חברי כנסת לא ממושמעים ולא מכבדים את תקנון הכנסת.
הם רוצים שהאזרחים יכבדו את חוקי הכנסת אבל הם לא מכבדים את תקנון הכנסת. ממש פרדוקס..
7 להתפשט 14/12/2016 13:30 את העם הוא הפשיט מהר מאוד מכספו
תוך שבועיים הוא שלף דו"ח מוכן על העלאת מס הבורסה כדי לממן ילד בן 3 בגן.
בורסה 15/12/2016 15:03 כל מילה בסלע (ל"ת)
6 hagbi 14/12/2016 13:18 למה עם מכנסיים (ל"ת)
חיים 14/12/2016 16:25 כאילו הוא צנוע יעני. הבנת? (ל"ת)
5 מס בורסה 14/12/2016 12:54 זה לא ההוא עם 25% מס על הבורסה
ודחיפת משקיעים לקנות דירות?
4 דני 14/12/2016 11:56 בורקה..שטויות. הוא רוצה לראות שוקיים..חברי הכנסת צריכים
להשמע לתקנון הכנסת. הם צריכים לשמש דומה לאזרחים כדי שהאזרחים יכבדו את חוקי הכנסת.
חיים 14/12/2016 16:37 ראיתי היום שוקיים סקסיות... אבל של תרנגולת בסופרמרקט. (ל"ת)
חיים 14/12/2016 16:33 תעזוב כנסת ! שכחת שאנחנו פה בארץ הקודש וצריך
להתנהג בהתאם.? התנהגות כזאת ליברלית וחסרת גבולות מפקיעה מאתנו את הזכות להיות כאן גם כלפי שמים וגם כלפי הגויים(לדעתי) .
3 מזל 14/12/2016 11:53 כל הכבוד!!! לא ניתן לאירן להיות כאן!!!!! (ל"ת)
2 שני 14/12/2016 11:48 לא מבינה מה קרה לו
היום מתקוממים נגד מאבטחים שמבקשים קצת צניעות אז בבקשה לא להתפלא שכל יום שומעים במדינה מעשים נוראים. תחליטו מה אתם רוצים.
אחד 14/12/2016 13:54 חצאית בגובה הברך - כבר לא טוב ? (ל"ת)
1 אזרח 14/12/2016 11:48 זקן טיפש.תיראו על מה מחפש כותרות. (ל"ת)
אזרח 14/12/2016 16:02 מסיר כפפות
שיעסוק בנושאים שבשמם הגיע לכנסת.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש