12:40 מניית מיילן עולה 1% ומשלימה עלייה של 21% מתחילת החודש

12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

12:02 אפגניסטן: לפחות 12 הרוגים בפיגוע במתקן משטרתי בדרום המדינה

10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו - אורן חזן משועשע אחרי שנתפס נוהג ב-150 קמ"ש: "מדובר באי הבנה"

 |  28
מהיר ועצבני
Share
חבר הכנסת אורן חזן נתפס נוהג במהירות של 150 קמ"ש כאשר היה בדרכו לכנס של לשכת עורכי הדין באילת. כאשר הגיע לכנס התייחס לעניין בהומור (וכך גם קהל עורכי הדין שנכחו באולם) וציין שמדובר ב"אי הבנה". חזן בעיקר התייחס לכותרות שתפס העניין וציין כי פורסמו על המקרה 27 ידיעות תקשורתיות, והשווה זאת למקרה של ח"כ אחר שלא הגיע לכותרות. יתכן שהעובדה שמדובר באורן חזן אכן הופכת כל פרט עליו לקצת יותר עסיסי, אבל האם זה מצדיק התייחסות בזלזול והומור לנסיעה במהירות של 60 קמ"ש מעל המותר?


צפו בדבריו של חזן:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

28 תגובות ב-22 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
22 שעשוע 14/12/2016 12:51 זה ממש לא משעשע
בושה וביזיון שאיש כזה נושא תפקיד ציבורי . מגעיל .
21 בנימין יוסף 14/12/2016 11:01 כל הכבוד...
כל הכבוד ושפו גדול לשוטר/ים שתפסו אותו על מהירות. אני מקווה שהצליחו למחוק לו את החיוך שלו. ולאותם עורכי הדין שמצאו שהנושא משעשע - תתביישו !!!!!
20 אולי היה מתודלק 13/12/2016 22:19 למה אורן מצועצע?...סתם מצב רוח לדעתי...סבבה של חבר כנסת (ל"ת)
19 אריה 13/12/2016 15:37 מי שמכיר את המשטרה מבפנים יודע שהוא צודק
כל המערכת מושחטת... שימו לב שרצו לשחרר אותו אבל אז קיבלו טלפון מגבוהה(מהשמאל) דווקא כן לשלול לו את הרשיון, כל אחד אחר היה משוחרר עם אזהרה, אבל המשטרע בשלה... ומה שהכי עצוב שהוא יכול לדבר לקיר כמה שהוא רוצה, המערכת מושחטת ואין מה לעשות בנושא מלבד להתחיל ולהעיף את כל המושחטים שיושבים גבוהה בממשל לכלא... אפשר להבין את התסכול שלו, ורואים שהוא דובר אמת לפי הצורה והתסכול בקול שלו... אין צדק במדינת ישראל, אזרחים שומרי חוק אוכלים אותה ומחבלים משוחררים בלי עונש...
18 מישו 12/12/2016 15:42 נסיעה ב150 קמ"ש זו עבירה
על החוק. אך זו לא מהירות גבוהה ברכב מודרני בכביש ישר עם ראות טובה. יש הרבה שנוסעים כך אבל... הוא ח"כ ולכן אמור לשמש דוגמה. נתפסת?,שלם את מחיר העבירה כמו כל אחד אחר. כל התירוצים לא מועילים אלא להיפך.
17 לייצי 11/12/2016 22:07 טיפשון שמקומו בצינוק (ל"ת)
16 אזרח 11/12/2016 21:06 מאות אלפי שוטרים עבי קרס מתחבאים מאחורי עץ!
ומציקים לאזרח היהודי הישר והתמים. הכביש מתאים למהירות גבהה. משטרה חסרת ערך חסרת תועלת מיותרת ובזבזנית. במקום להתמודד מול מאות אלפי עברייני הרכוש ופוגעי הטבע
15 אחד 11/12/2016 17:21 קיצר,ערס צעצוע. (רק הליכוד יכול) (ל"ת)
14 צדוק 11/12/2016 16:56 רשות מחוקקת
לצערנו הרב ככה נראים נבחרי הציבור שלנו שיושבים ברשות המחוקקת שצוחקת ומזלזלת על חוקייה שלה עצמה. ולעיתים שלא נראה להם החוק, הם אף משנים אותו (מקרה עמונה) עצוב מאוד.. לאחיי הישראלים אני מציע שבקלפי הבא תחשבו טוב טוב למי אתם מצביעים
13 סופו שימעד עוד ויכלא 11/12/2016 16:55 זבל שחי על שקר, מאמין בכוחו של השקר ושיני הסוס העירקיות (ל"ת)
אהרון הפרסי 13/12/2016 22:23 חזן הוא מרוקאי ולא עיראקי... (ל"ת)
12 puncho 11/12/2016 15:53 אורן חזן - ההגדרה המילונית לפרחח
פשוט בושה של בן אדם. יש דרכים להתנהג בתור נציג ציבור. אוי לציבור שזה הנציג שלו. מי שחושב שמשהו התשנה מאז ימי בורגס העליזים ממש טועה
11 פמעון שרס 11/12/2016 15:38 דיר בלאק ללכלך על חזן!
תקשיבו לי יא סמולנים טפשים: דיר בלאק להגיד מילה רעה על חזן. נסע במהירות מופרזת או לא נסע במהירות מופרזת, מושחת או לא מושחת, גנב או לא גנב, חזן או רגב - כל מילה רעה על פוליטיקאים מהימין רק מעלה את אחוזי התמיכה שלהם בקרב העם. אז לא משנה מה הם עושים - צחקו איתם, עשו להם נעים בגב, פרגנו להם!
מיואש 17/12/2016 12:48 ל11
מה הקשר שמאל (סמול) לעניין???. גם להעביר כתבה זה "ללכלך על הימין'???? מה עובר עליך????
10 עופר 11/12/2016 15:03 פני הדור כפני כלב (ל"ת)
9 עופר 11/12/2016 15:01 הזלזול שלו בחוק משקף את הזלזול של...
כל חברי מפלגתו ובראשם רוה"מ בחוקי המדינה ועושים כבתוך שלהם.
ומפלגת העבודה סמל 11/12/2016 15:24 לשמירה על החוק....פחחחחח
ועוד לא דיברנו על הערבים וגלנט רמטכלים וראשי ערים..כולם ליכודניקים???
8 יעקב 11/12/2016 14:51 אורן חזן
שלא ישמע לרגע שאני מצדיק את התיחסותו של חזן לארוע, אבל, כאחד שעושה שימוש בכביש הערבה, איני מכיר הרבה נהגים ששומרים על המהירות המותרת. מהירות הנסיעה הרגילה של רוב כלי הרכב נעה סביב ה 110 קמ"ש, כולל רוב המשאיות והאוטובוסים. הרוב מרשים לעצמם לחרוג עקב העדר כמעט מוחלט של משטרה על הכביש הנ"ל. ל"מזלו הרע" של חזן, אחד הסיורים הבודדים בכביש הבחין דווקא במכוניתו. ללא הדיווח על הארוע, הינו נחים עוד כמה ימים מאזכור שמו בתקשורת
יש ר א לי 12/12/2016 11:29 בבריכה תשתין בשקט במים אבל לא מהמקפצה כשאתה מחייך (ל"ת)
7 יוסי 11/12/2016 13:52 גם ה-IQ שלו 150.... במינוס...): (ל"ת)
6 לביזפורטל 11/12/2016 11:40 איך הפכתם לאתר רכילויות? (ל"ת)
5 יש ר א לי 11/12/2016 11:06 אתמר לי מי חברך ואדע מי אתה,תאמר לי מי הח"כ במפלגתך-
ואדע איזה מפלגה אתם. ארן חזן ח"כ של מפלגת הליכוד, אם כך זה פרצופופ של הליכוד, זה מה שחברי מרכז הליכוד בוחרים, אלה העובדות.
4 זאב זאב 11/12/2016 10:43 מגיע לכם כתבים בזיונים !!!
אתם מטרידים אותו על כל שטות ואז שמגיע משהו רציני ....הציבור כבר עייף ממכם.
3 שוגון הירושלמי 11/12/2016 10:38 עף על עצמו ברוורס
הסרסור הנרקומן אורן חזן , ממשיך להגחיך עצמו לדעת , ולא בכדי . זחיחותו המושפרצת ושפת הגוף מחליאים במיוחד . הדחקות שלו הלקוחות מעמקי הביב , מעצימות עד לזרא דמותו הגרוטסקית המעלה בחילה . איפה הגבר גבר מהליכוד שישים סוף פסוק לתופעה המליאה הזו ששמה אורן חזן .
2 צבועים קצת 11/12/2016 10:30 אם יש מישהו שלא נהג מעל למותר
אין סיכוי שכולם שומרים על החוקים. אבל מה? כשיש מישהו שכיף לרדת עליו אז למה לא?
א 11/12/2016 10:47 צודק ב-100%, אבל כולם נוהגים מעל המותר בשקט
ואם נתפסים אז משלמים בשקט. אבל רק לאורן חזן יש "אי הבנות" בנושא והוא גם מרשה לעצמו להתרברב. איך אומרים, ניחא להשתין בבריכה, אבל מהמקפצה?
1 חברים 11/12/2016 10:08 צוחק על כולם בדרך אל הבנק
זה פני הליכוד פשוטו כמשמעו
יצחק גלבוע 11/12/2016 14:06 האיש צריך להיות מואשם בנזיון להריגה
מי שנוסע במהירות כזו, צריך להיות מואשם בנסיון להריגה גם אם לא התכוון. תסתכלו על כמות ההרוגים והפצועים בכבישים שלנו
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש