21:13 שער דכאו "העבודה משחררת" נמצא לאחר חיפושים בנורווגיה

21:12 ארה"ב מתכננת סנקציות חדשות על צ. קוריאה לאור ניסוי האטום

18:46 סגירה באירופה: לאחר הירידות החדות, הדאקס סגר ביציבות

17:30 לקראת הלילה: הגשמים ייחלשו, צפוי להיפסק לקראת הצהריים

12:19 הזהב השחור מאבד 0.7% ונסחר תמורת 50.7 דולר לחבית

11:36 מדד מנהלי הרכש בתחום הבניה בבריטניה רשם קריאה של 52.8

10:58 הירידות באירופה מחריפות: הדאקס מאבד 1.1%, הקאק יורד 1.3%

09:36 הנפט משיל הבוקר 0.3% ומחירו נסחר סביב רמה של 50.9 דולר לחבית

09:34 החוזים על המדדים המובילים באירופה נסחרים בירידות של עד 0.3%

21:03 נובמבר היה החודש השחון ביותר מאז החלו מדידות המשקעים

21:02 בשעה זו - שלג יורד בחרמון

20:06 שוק הרכב האמריקני מציג תמונה מדאיגה בעוד פורד מדווחת את תוצאותיה בנ...

19:49 מהאה וג'ירלונגקורן יורש העצר התאילנדי מונה רשמית כמלך החדש

19:47 הרב הראשי לישראל לרמטכ"ל: "תבורך על שיקול שילוב נשים

18:34 סגירה אדומה באירופה: הדאקס הגרמני נפל קרוב ל-1%

18:18 לקראת סגירה באירופה: המדדים נסחרים בירידות שערים

18:16 יום שני של ירידות במדד - הנאסד"ק נופל מעל ל-1%

18:16 הנפט ממשיך לטפס - מוסיף 4% ועולה לשיא שנתי

16:22 מט"ח: האירו נחלש ב-0.13% ושערו היציג נקבע על 4.0755 שקלים

15:16 צעיר שדד סניף בנק בהוד השרון ונמלט על אופנוע

13:10 115 עובדי קבלן בבי"ח איכילוב נקלטו להעסקה ישירה כעובדי עיריית ת"א

13:04 ת"א: מיטב דש מזנקת 31.3%, שיכון ובינוי עולה 3.3%, אלביט יורדת 2.6%

12:12 סודהסטרים הכירה בהתארגנות עובדיה בהסתדרות

11:13 ירושלים ברוקראז' על מנרב: המלצת קניה, מחיר יעד של 709 ש'

10:58 קריית אתא: 13 פצועים קל בתאונה בין אוטובוס למשאית

09:42 מט"ח: האירו נחלש ב-0.25% ונסחר סביב 4.0704 שקלים; הדולר יורד 0.2%

08:01 צים: EBIDTA חיובי של 17.7 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2016

07:53 עליות באסיה: הניקיי עולה 1%, האנג סנג ושנחאי בעליה של 0.5%

21:42 מחיר הנפט עלה קרוב ל-9.2% לכדי 50 דולר לחבית

18:46 סגירה באירופה: הדאקס מטפס 0.1%, הקאק הוסיף 0.6%

18:33 מדד מניות הגז והנפט של ה-S&P עולה היום בכ-10%

18:28 גל גדות נגד הטיעון של אופק בוכריס "איפה הצדק?"

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות
"ברכות לתכנית הרכילות"

התגובה הלא מצונזרת של נתניהו לתחקיר אמש של דרוקר

 |  85
"ברכות לתכנית הרכילות"
Share
עיתונאי ערוץ 10 רביב דרוקר פרסם אמש במהדורת החדשות פרטים נוספים על הקשר שבין בנו של נתניהו יאיר לבין הטייקון האוסטרלי ג'ימס פאקר. לפי דרוקר, יאיר נתניהו טס לניו יורק והתאכסן במלון יוקרה שבו שוכר פאקר כמה חדרים המחוברים זה לזה. עוד דיווח דרוקר כי בנו של נתניהו יאיר יצא לחופשות נוספות על חשבונו של פאקר ואף הוטס במטוס הפרטי של המיליארדר. כך לדוגמה דיווח אמש דרוקר כי  בפברואר האחרון יצא יאיר לחופשה בעיירת הסקי המפורסמת אספן שבקולורדו והתגורר באחוזתו המפוארת של פאקר. עוד דיווח דרוקר כי אשת ראש הממשלה, שרה, קיבלה 10 כרטיסים מפאקר להופעה של מאריה קארי (בזמנו זוגתו של פאקר) בישראל.  


הדיווח אמש הגיע לאחר שבפרסום הראשון בעניין מלפני כשבוע דיווח דרוקר כי בנו של נתניהו יאיר שהה במשך כחודש בדירתו של פאקר במלון רויאל ביץ' בת"א כאשר באותו הזמן עו"ד יעקב ויינרוט שמייצג את פאקר נפגש עם אריה דרעי, שר הפנים, וביקש בשמו של פאקר מעמד של תושבות קבע בישראל. 

נתניהו שלח תגובה קשה אך בערוץ 10, בהתאם למדיניות שאומצה לאחרונה, הוחלט לפרסם רק את החלק שנוגע לתחקיר עצמו וכך נמסר בתגובה: "יאיר הוא אזרח פרטי וסטודנט שלא חייב דין וחשבון לאף עיתונאי. מר פאקר הוא חבר קרוב של המשפחה ושל יאיר וככזה הוא היה נוכח כמה וכמה פעמים בנאומיו של ראש הממשלה בחו״ל במשך השנים. זכותו המלאה של יאיר להתארח אצל חברים בדיוק כפי שדרוקר עושה זאת בחו״ל. מאריה קארי, שהייתה זוגתו של חבר המשפחה הקרוב ג׳יימס פקר, היא שביקשה כמה פעמים מהגברת נתניהו לבוא למופע יחד עם כמה חברים. היא אף הזמינה באופן אישי את יאיר נתניהו שלא יכול היה לבוא".

את התגובה המלאה פרסם נתניהו בעמוד בפייסבוק שלו מיד לאחר פרסום הדברים וזאת עם הקדמה קלה: "ברכות לתוכנית הרכילות "ערב טוב עם גיא פינס" לרגל הצטרפותו של רביב דרוקר לצוות התוכנית. לאחר שלא מצא כלום במצולות הצוללות, דרוקר עבר להמצאה בדיונית חדשה וחובקת עולם. החיפוש הנואש של דרוקר אחר קונספירציות כבר מביך את כולם חוץ מאת שולחיו מ'הקרן החדשה לישראל'. אנחנו מצרפים את תגובתנו אותה ערוץ 10, שמרבה להטיף על חופש הביטוי, צינזר הערב כהרגלו".

"הניסיון הנואש והפתטי של הפוליטיקאי רביב דרוקר להכפיש את ראש הממשלה, באמצעות טפטוף בלתי פוסק של כזבים ושטיפת מוח, נועד לעשות רצח אופי לראש הממשלה ולבני משפחתו. דבר זה אינו חדש אצל רביב דרוקר. הוא שקוף וידוע לכל הציבור".

"עצוב לראות שיושרה והגינות בסיסית אינם מעניינים את דרוקר. מרדיפה יומיומית אחרי ראש הממשלה ורעייתו, הוא נודד כעת גם לבניו של ראש הממשלה, שהם אנשים פרטיים ולא בחרו בחיים הציבוריים."

"מעניין שילדי פוליטיקאים בכירים אחרים, כולל ילדי נשיאים וראשי ממשלה לשעבר (למשל ילדיו של ראש הממשלה לשעבר אולמרט יכולים לספק תחקיר מרתק) פחות מעניינים את דרוקר ואת מממניו בקרן החדשה."

"ככלל, התקשורת הישראלית מרשה לעצמה להכפיש באופן שיטתי שכזה רק את בניו של ראש הממשלה נתניהו, עוד מאז היותם ילדים רכים (לדוגמה חיקוי בחרצופים של יאיר שהיה ילד בן 3 זכה להתעלמות מביקורת בתקשורת וגם ״שוחרי זכויות הילד״ נעלמו והשתתקו)."

"ובתוך כך - עצוב לראות איך דרוקר מצליח לקבוע בכל פעם שיא חדש של עיתונות ירודה, זדונית ומבישה אפילו בהשוואה לתקשורת הישראלית המוטה מלכתחילה."

"יאיר הוא אזרח פרטי וסטודנט שלא חייב דין וחשבון לאף עיתונאי. מר פאקר הוא חבר קרוב של המשפחה ושל יאיר וככזה הוא היה נוכח כמה וכמה פעמים בנאומיו של ראש הממשלה בחו״ל במשך השנים. זכותו המלאה של יאיר להתארח אצל חברים בדיוק כפי שדרוקר עושה זאת בחו״ל."

"צר לנו שדרוקר שוב משדר רכילות צהובה, המעוותת את המציאות ומבוססת על שקרים מוחלטים וחצאי אמיתות, והכול במסווה של ׳תחקיר רציני׳ כביכול".

לתגובתו של דרוקר על תגובתו של נתניהו - לחץ כאן 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
לא תקינה captcha
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

85 תגובות ב-67 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
67 cinege 02/12/2016 17:40 זקוקים לדרוקר.
עיתונות חוקרת היא הכרח במדינה דמוקרטית ודרוקר דוגמה ומופט לזן הזה של עיתונאי כזה. הלואי וירבו כמוהו, שלא מתקרנפים, לא מפחדים ולא נרתעים מאיומי הממסד המושחט.
66 אזרח מתון 02/12/2016 10:46 הסמארט
התקשורת צריכה לבדוק האם חוקי להסית נגד ממשלה יהודית. האם לתקשורת יש את הזכות לכפות על היהודים שלטון ערבי אכזרי?
65 צביצ 01/12/2016 00:00 שקרניהו פינוקיהו פוטיטו מיארדוסו. (ל"ת)
64 רק נתניהו,כולם לקפוץ 30/11/2016 21:15 השמאל הולך ונעלם... (ל"ת)
63 המלש 30/11/2016 12:50 תעודת תושב לחבר של ביבי
לכל הגולשים .עברתי כמעט כל כל התגובות. האם לא מטריד אותכם שעורך דין של ביבי נתניהו מבקש מהשר דרעי תעודת תושב לחבר של ביבי שאינו יהודי. וזאת לצורך התחמקות מתשלומי מס למדינתו. האם עורך הדין יעקב ויינרוט לא יידע את דרעי שהגוי חבר של ביבי . כאן אני רוצה להתריע מפני עורכי דין שחושבים שאפשר בעזרת קשרים להכשיר הכל. בעיני המעשה מאד מאד חמור.
62 צימר 30/11/2016 11:18 מהיכן דרוקר מקבל מידע. עופר שולח מי יוד (ל"ת)
61 ללא 30/11/2016 09:58 תגובה על תגובה על תגובה על תגובה ועוד מאט תיגמר השורה
התעייפתי מהתגובות על תגובות. הייתי מציעה לראש הממשלה להתאפק ולא להגיב או לתבוע אם רביב דרוקר אם הדברים אינם נכונים ולהפסיק להתבזות, אבל אני יודעת שלא ישמע לי..
60 יעקב 30/11/2016 08:59 ממלכה מושחתת. נמאס צריך להגביל קדנציה של ראש ממשלה ל-2 (ל"ת)
עזוב..אולי כל שנה... 30/11/2016 14:48 לדעתי צריך כל 5 שנים-חבל על הכסף (ל"ת)
59 Avi Levin 29/11/2016 20:52 זוג מטורף , מושחת ופושע , מסית ושקרן מנהל את המדינה
שרה נתניהו(בן ארצי) : ל מ ה –למה ל ה ת א מ ץ ??!! נרד מהארץ ה- "ז א ת"... ושהמדינה ת י ש ר ף...כוונה ל (כרמל?) -2002 /// או "צוק אייתן"??... או ב24לנובמבר 2016 חייפה בוערת?-סוכנים אמריקאים-בוגדנים? זוג מטורף , מושחת ופושע , מסית ושקרן מנהל את המדינה יותר מידי זמן. התגובה של נתניהו רק הוסיפה עוד עדות למסכת העובדות המרשיעות. הראשונה, שמנאצת את המדינה, ומאיימת לעזוב אותה לאנחות..."כי לא מפרגנים לה", או משהו כזה. גם אבא של BB עזב את הארץ, והלך לארצות נכר (כשהטענה המופלצת היתה, שמנעו ממנו להיות ראש חוג או תחום בגלל שהוא "ימני"...מה שהתברר כשקר
58 ביביהו 29/11/2016 19:49 אתה לא שווה ציפורן קטנה של רביב דרוקר שהוא עיתונאי נושך
ביביהו תתרכז בהנהגת המדינה מזמן איבדת אתה ומשפחת האצולה שלך את הכיוון והשתן עלה לכם לראש, המזל שלך הוא שקהל בוחריך אוהבים שמשתינים עליהם מהמקפצה וכשהם שומעים שהערבים מצביעים בהמוניהם מיד שמים את כפכפי הפליפ פלופ ורצים להצביע.
57 אוריאל 29/11/2016 18:27 למנה אתם נותנים במה להסתה של נתניהו?
חבל שאתם נותנים פרסום לדברי הבלע של נתניהו ולא מאמצים את גישת ערוץ 10. הרי די בקרוב הוא ישתלח גם בכם.
56 ערוץ בקריסה 29/11/2016 13:51 חובות ענקיים כתבות/ים אובססיבים רכילות זולה (ל"ת)
55 יוסי 29/11/2016 13:47 "תחקירי" הדרק שיכנעו בפעם הבאה רק ביבי (ל"ת)
54 האמת 29/11/2016 13:42 דרקר הצהובון האובססיבי גורם נזק לערוץ 10 (ל"ת)
53 בא 29/11/2016 13:37 לצערי ביבי ,הילדים מקבלים את האינטלגנציה של האמא , זה
היה בוואלה , נכון היית צריך לחשוב על זה בזמן ולא להכניס את שרה להריון . טוב ,קשה להאשים אותך ,היא בלונדינית עם ציצים גדולים ,ואנחנו כולנו רק גברים .
52 בא 29/11/2016 13:34 דרוקר משחק לידיים של ביבירידיק ,הוא תופס אותו על שטויות
וזה רק עוזר לביבי ,ככה נראה שהתיקשורת נגדו , קשה לנצח את ביבי ,וחבל מאוד שבכלל צריך , למה היה צריך בועת נדלן , זאת כמובן הקדנציה האחרונה של ביבי,הוא הפסיד לעצמו . היית ראשממשלה דורסני ורשע לזוגות צעירים חלשים .
51 בא 29/11/2016 13:16 ביבי צודק,זה באמת שטויות כמובן ,זה הבן שיש לו . אבל
מהירות התגובה מפתיעה , בועת נדלן צמחה 8 שנים וביבי לא הגיב . לפחות יש לו בן אחד מוצלח , לא זה .אולי גם בת מוצלחת .
50 זיגמונד פרויד 29/11/2016 13:03 מושחת? טיפש? מה זה משנה?
על עובדה אחת אין עוררין. העובדה בפועל היא ש ב-ר-ב-י מרוקן לנו את הקופה הציבורית על נשק ועוד נשק ועוד... הרבה נשק. - אם המניע הוא דפק השחיתות - אז זה חמור ביותר, כי מי שגונב מאתנו לא מכבד אותנו. - אם המניע הוא טיפשות - אז זה גם חמור - כי הוא (ברבי) ברוב טיפשותו מסכן את הקיום של כולנו כאן במקום הקשה הזה. חברה ענייה ומושחתת סופה להיכחד. והדבר הכי גרוע – בד"כ, מי שקונה הרבה נשק גם משתמש בו, כי יש לו צורך להצדיק את הרכישה (את קיומו) – מה שאומר עוד מלחמות, ועוד שכול, ועוד נכות, ועוד הרס. חברה שכזאת לבסוף - קורסת כלכלית וחברתית .
בא 29/11/2016 13:43 אתה צודק . (ל"ת)
49 הם מפחדים 29/11/2016 12:52 למה לא חוקרים את מקורות הכספים של דרוקר (ל"ת)
48 אלי 29/11/2016 12:46 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
בא 29/11/2016 13:41 הוא לא טמבל ,הוא אוטיסט לוחם ,רידיק . (ל"ת)
47 אלי 29/11/2016 12:45 לכל תומכי ביבי, רק שמאלני מחזיר 1200 רוצחים עם דם על (ל"ת)
ורק שמאלני 29/11/2016 13:42 מבטיח למחוק את עזה אם טיל 1 ירו על אשקלון ובפועל יורים
250 טילים כל יום במשך חודשיים על ת"א והוא רץ והתחנן להפסקת אש... ורק שמאלני מתנצל על אירועי המרמרה ועוד מפצה את הטרוריסטים בסכומי עתק והרשימה עוד ארוכה הוא בעצמו לא יודע מה הוא שמאל ימין או מרכז בכלל לא מעניין אותו מה קורה פה...
46 אזרח 29/11/2016 12:37 יאיר -מי שממומן במאות עד מליוני שקלים בשנה ע"י אזרחי
ישראל חייב דין וחשבון לציבור.
45 יעקב 29/11/2016 12:28 לא מבין למה לא מגבילים קדנציה של ראש ממשלה ל 8 שנים
כמו בארה"ב.
44 שרה 29/11/2016 12:21 ילדי נתניהו אזרחים פרטיים
ולכן אם אכן כך למה ,יש עליהם שמירה קבועה ?למה עליי ועל עוד הרבה כמוני,שיש איומים עליי אין שמירה ,מתי בשח לאדון ביבי הילדים שלו הם אזרחים פרטיים וכשלא נח הם ילדי ראש הממשלה ,ובכל זאת מותר להם להינות ממנעמי השלטון של אביהם
43 יוסי 29/11/2016 12:21 נתניהו הנהנתן. במקום לתפקד כר"מ מבלה על יכטות מפוארות
אדון נתניהו הקשקשן. מאיפה יש לך כל כך הרבה חברים מיליארדרים? פלא? המיליארדרים חברים של לא מעט ראשי מדינות בעולם וכך הגיעו גם אליך. לו הייתה זו חברות רגילה - היית גם אתה מזמין אותם פעם על חשבונך לאיזה מלון או יאכטה. אבל זה לא קורה, נכון? אתה הצד שרק מקבל והם הצד שרק משלם... אגב, מעניין מה טיב החברות הקרובה בין מיליארדר אוסטרלי מבוגר ליאיר נתניהו ואיך זה שכל העשירים האלה תמיד הופכים לידידי "המשפחה". מילא, מסתחבקים איתך, אבל כולם הופכים לחברים קרובים (ומממנים גדולים) של שרה, של יאיר... לכולכם כנראה יש קסם לא מובן שרק העשירים מכירים
42 אני 29/11/2016 12:21 אני מצביע ביבי שוב רק בגלל התקשורת. תקשורת מושחתת.
הבעיה שאין מי שמבקר אותם.
41 אנונימי 29/11/2016 11:52 תגובת ביבי
אם כל הכתבות של דרוקר הן מוטות ושקריות מדוע הינך צפונה לערכאות משפטיות נגדו. ואולי כל מה שנאמר עליך זה נכון, אך אתה בוחר יועץ משפטי לממשלה רק באם הוא יעשה הכל כדי לא להעמיד אותך לדין
40 יויו 29/11/2016 11:51 הבן של המלך הנסיך בקרוב מלך ישראל (ל"ת)
39 ניר 29/11/2016 11:48 ביבי לחוץ .. מוקף בעורכי דין ולא תובע את דרוקר . למה ?
סיבה פשוטה אין לשון הרע יש תיאור מפורט של התנהלות עם עובדות את הפרשנות כל אחד יעשה לעצמו למה אני מיליארדר מאוסטרליה ( לא יהודי ) מארח את הבן של ראש הממשלה ומגיש בקשה חריגה לקבלת אזרחות / מעמד תושב ? מה יוצא לי מזה ? תפעילו את הראש חברים .. לא את הבטן
38 שלומו 29/11/2016 11:32 לא משנה אחרי 10 שנים צריך להחליף
כולכם הייתם עושים שיפוץ והחלפה כל 10 שנים לפחות אם היה לכם כסף הייתם עושים יותר אז הגיע זמן להחליף בלי קשר אם ההחלפה טובה תמיד יהיו תחליפים טובים יפה שנה 10 משנה אחריה
37 התקשורת משטרת מחשבות 29/11/2016 11:24 אל תצנזרו לנו!!! אנחנו נחליט מה רלוונטי ומה לא!!! (ל"ת)
36 אחד 29/11/2016 11:04 נתניהו האפס הפחדן יכל להעביר חוק עמותות שמייבש את הקרן
החדשה ... אבל כמו שרשמתי.. הוא אפס-טרפד את החוק
אבי קול 29/11/2016 12:19 אפס! מי אתה? גרגיר שהדמוקרטיה מצילה אותך...! (ל"ת)
35 רביב 29/11/2016 11:04 רביב דרוקר ירד מהפסים
רביב דרוקר ירד מהפסים.צריך דחוף להוציא אותו לחופשה.
34 אזרח תומך רוהמ 29/11/2016 11:04 רוהמ עונה לפופוליסטים בשפתם
כל מילה
33 יוני 29/11/2016 11:03 אני לא אוהב את ביבי אבל בגלל התקשורת אצביע לו שוב ושוב
שיאכלו את הלב , חבורה של צבועים מתנשאים
32 יעקב 29/11/2016 10:56 ראש רקוב מנצל את המוסד בלי בושה!!! (ל"ת)
31 בעל נסיון 29/11/2016 10:43 כך זה!
הבנים של המלך תמיד צמודים לו כדי ללמוד כיצד צריך להתנהג כאשר הכיסא מתפנה. התנהגות כזו צריך ללמוד ולתרגל מגיל צעיר
30 רק ביבי ושתיתפוצצו 29/11/2016 10:38 תמשיכו עכברושי הקרן החדשה
מבחירות לבחירות כוחו רק יעלה , ועכברושי השמאל בסוף יעלמו \ יאלמו !
29 אלי 29/11/2016 10:29 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
יוסף 29/11/2016 11:25 לאלי מ29 בדוק מי ממן את ערוץ 10 ומי טמבל
הערוץ הזה שקע בחובות ומומן על חשבון משלם המסים אבל ולשטופי מוח כל אזכור של המילה ביבי מעלה תגובה אוטומטית רפלקסיבית ואז הם פולטים מילים כמו דיקטטור ומאשימים את כל מי שלא חושב כמותם כטמבלים. ועל זה כבר אמרו חכמנו הפוסל במומו פוסל .
אלי 29/11/2016 12:44 יוסף אתה טמבל למופת. (ל"ת)
28 ישראלי 29/11/2016 10:28 דרוקר - אחד הדרייקים הגדולים. שקרן ומאוס בעם. מגעיל.
איך שאני רואה את הפרצוף המגעיל של הדרייק הזה, אני מעביר ערוץ. לא מסוגל לראות את העלוב הזה על המסך. המיץ של הזבל. מגעיל.
27 יוסיפון 29/11/2016 10:16 בערוץ 10 יושבים טפשים
ברגע שזה לא פעם ב...אלא על בסיס קבוע הם הופכים את זה לרדיפה אישית וכל כתבה מוסיפה לו מנדט.
26 TV 29/11/2016 10:12 אדם תמים
עִמָּדִי, הֹלֵךְ בְּדֶרֶךְ תָּמִים הוּא יְשָׁרְתֵנִי.
25 רק זה חסר 29/11/2016 10:07 שעוד נשמע על יהיר נתניהו שגם הוא בפוליטיקה
יהיה רע מאוד יש לו כבר ססמת בחירות"אבי היכה אותכם בשוטים ואני אכה אותכם בעקרבים" חחחחחח תארזו את המזוודות
ranr 29/11/2016 10:23 זו בדיוק הכוונה. (ל"ת)
24 "שָׂרַיִךְ 29/11/2016 10:05 "שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים וְחַבְרֵי גַּנָּבִים, כֻּלּוֹ אֹהֵ
"שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים וְחַבְרֵי גַּנָּבִים, כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים; יָתוֹם לֹא יִשְׁפֹּטוּ, וְרִיב אַלְמָנָה לֹא יָבוֹא אֲלֵיהֶם"" לֹא יֵשֵׁב בְּקֶרֶב בֵּיתִי עֹשֵׂה רְמִיָּה, דֹּבֵר שְׁקָרִים לֹא יִכּוֹן לְנֶגֶד עֵינָי
23 אנונימי 29/11/2016 10:03 כאזרח אני חש אי נוחות שזה ראש הממשלה, מריח רע ומושחת (ל"ת)
22 cinege 29/11/2016 09:54 משפחה מושחטת מהיסוד.
טוב שיש עתונאים כמו דרוקר ודיין שלא מפחדים להציף את הסירחון של שקרניהו.
גבי 29/11/2016 12:56 לפחות תלמד עברית שמאלן דפ"ר (ל"ת)
21 תחי 29/11/2016 09:46 למה אתם נותנים במה לביבי? כל פעם מפרסמים את התגובה שלו (ל"ת)
אבי קול 29/11/2016 12:24 אתה מייצג את השמאל הפשיסטי, רק לכם מותר להשמיץ וללכלך (ל"ת)
20 ranr 29/11/2016 09:43 בני משפחתו של נתניהו אינם בדיוק אזרחים פרטיים.
אשתו והבנים נהנים משרותים שונים ע"ח המדינה כמו בניית מבנה בחצר בית ראש הממשלה עבור הבנים שהם כבר בוגרים, הסעות מאובטחות ואבטחה צמודה בארץ ובחו"ל דבר שככל שידוע לי אין לו תקדים, יאיר מעורב בענייניו הפוליטיים של אביו ואיננו עובד לפרנסתו בשום עבודה אחרת והמשפחה כולה חיה על חשבון הציבור, כולל תחזוקה מוגזמת של בתיהם הפרטיים. אז לכנות אותם "אזרחים פרטיים שאינם חייבים דבר לציבור" זה פשוט מגוחך. אספקת הטבות כאלו ואחרות בעלות ערך כספי לא מבוטל לבן ראש הממשלה ולאחרים, כאשר יש לנותן ההטבות אינטרס כלכלי המותנה ברצון לקבל תושבות ישראלית, יש בה יותר מטעם לפגם. תפקיד העיתונות החוקרת לחשוף התרחשויות כאלו ותודה לרביב דרוקר אשר ממשיך בעבודתו ללא חת.
19 שימי 29/11/2016 09:40 חתיכת נמושה דרוקר. ערוץ 10 פסה וגם אתה מי רואה אותכם בכ
דרוקר תגיד האשה בלילה מחכה לך אתה הולך.או אתה מחפש עוד חומרים על ביבי אתה צריך אישפוז כפוי
18 פוקס מריוס 29/11/2016 09:37 בושה בושה בושה
רביב דרוקר עיתונאי קטן העובד בערוץ צהוב , בושה לכם
17 שימי 29/11/2016 09:37 דרוקר. לאן. תגיע אשתך מתייחסת אליך בכללללאן
לא יעזור כלום ביבי רק נתניהו ככל שתענו כן נפרוץ בבחירות הבאותר0 מנדטים
16 נמאסססססס 29/11/2016 09:36 לחקור מי עומד מאחורי דרוקר (ל"ת)
15 שני 29/11/2016 09:24 הופך שולחן בתגובות שלו
אכן גם לראש הממשלה מותר להפוך שולחן והוא עושה זאת טוב פעם אחר פעם. זה כבר ממש מגעיל הרדיפה הזו.
תובע אותו 29/11/2016 19:54 אם זה שקר שיואיל הביביהו לתבוע את דרוקר, מעניין למה לא (ל"ת)
14 העם 29/11/2016 09:21 לא מתומכו של ביבי אבל תאמת נמעס כבר מהרדיפה האובססיבית
לא מתומכו של ביבי אבל תאמת נמעס כבר מהרדיפה האובססיבית בנסיון נואש למצוא פגמים ביושרו של ביבי לעזאזל יש פה מדינה לנהל ותפסיקו להסיח את דעתו של זה שצריך לנהל את המדינה ובמקום זה לטפל בשטויות שלכם. רוצים להחליף שילטון , יש בשביל זה בחירות כל 4 שנים , מספיק!!!
מהצד 29/11/2016 12:57 לפי הרמה
לפי רמת הכתיבה שלך אתה בהחלט מהתומכים שלו
שרה 29/11/2016 14:49 מעניין
מה עם הרמה שלך? עם תגובה כל כך מטופשת.
13 levi ovad 29/11/2016 09:14 יכולת לגרום לסגירת ערוץ 10
ובחרת לא לסגור וחבל
12 דודי 29/11/2016 09:04 תמשיכו לבכות והוא המלך
שרביב ימשיך ללכלך הכלבים ..והשיירה עוברת
11 ד"ר ויקס 29/11/2016 09:02 תמשיכו ככה
אני רוצה לומר לכם כשמאלני לשעבר הכתבות מהסוג הזה הן הן שגרמו לי להבין שטעיתי והנרדפים האמיתיים הם לא הערבים אלא הם ביבי ומשפחתו. לכן בבחירות האחרונות הצבעתי ביבי.תמשיכו ככה ועוד עיניים עוורות יפקחו.בהצלחה ביזפורטל!
10 דרק רכלן 29/11/2016 09:02 יש להעמיד לדין את דרוקר על פגיעה בבטחון המדינה (ל"ת)
9 monka 29/11/2016 08:59 תמים למדי
צריך להיות מאד מאד תמים או פשוט אדיוט מושלם בכדי להאמין שהכל בסביבת נתניהו, משפחתו וביתו מתנהל כראוי.
8 אייל 29/11/2016 08:58 עיתונאי גדול
התקשורת העלתה את ביבי ובעזרת השם גם תפיל אותו
אבי קול 29/11/2016 12:34 516 לייק...!!! כנראה פייסבוק מוסיף לשמאל תמיכה...!!! (ל"ת)
שרה 29/11/2016 09:48 לא יכול להיות
מה שמאלני מאמין בשם לא יכול להיות. שנית השטויות של דרוקר לא יפילו את נתניהו אלא, הוא יקבל יותר קולות רק בגלל השנאה שיש לדרוקר. בקיצור כסילים גמורים!!!
7 ozzy 29/11/2016 08:45 כתבה ותגובה שמשרתת את נתניהו
אני בעד החלפת ראש ממשלה, כי להידבק לכיסא המון שנים זה רע. אבל הכתבה עשתה רק טוב לנתניהו. כל הנושא של אירוח בחו"ל וכרטיסים נראה מאד קטנוני. כולם מקבלים כרטיסים חינם בשל מעמדם הזה או האחר. זה לא מה שהופך את נתניהו לראש ממשלה רע. ישנן סיבות גדולות טובות אחרות. בכלל צריך להתחיל להתקיף את ה"אמת" שאין מחליף ראוי לנתניהו. זה מה שצריך לומר . יש ויש. רמטכלים לשעבר, אנשי חינוך , ראשי ערים ועוד אנשים טובים וראויים.
6 קורל 29/11/2016 08:45 בן מלך! המלך חוגג והיורש עוד יותר.
דרוקר הציג את האמת. והאמת כואבת.
5 דניאל 29/11/2016 08:38 נתניהו מושחת...
לא יעזור כלום... מיום ליום מתבררים עוד פרטים ותחומים לגבי נתניהו המושחת...
4 אורן 29/11/2016 08:34 אזרח פרטי אמנם אבל גם עליו חלים כללי התנהגות
זו לא פעם ראשונה שמשפחת נתניהו נהנית במישרין או בעקיפין מהטבות תמוהות של כל מני בעלי הון שיש להם אינטרסים בישראל. אז נכון הוא אזרח פרטי אבל אם אותו בעל הון מבקש תושבות קבע מאחורי הגב זה לא כל כך עניין פרטי
3 מק 29/11/2016 08:34 רביב ,אל תרא ואל תחת
אני מקווה שכל מה שרביב כותב הוא המצאות. חובת הרשויות לבדוק. אם אין אמת נעניש את רביב ורם יש אמת נעניש את האחרים
2 ilan raz 29/11/2016 08:32 אילן
למה זה מפורסם בבביזפורטל זו כתבה כלכלית ???? כאן רק רכילות מענין תתבישו
1 יאיר 29/11/2016 08:30 נראה שנתניהו בפניקה.מריח את הסוף. (ל"ת)
אבי קול 29/11/2016 12:38 ביבי לא בפניקה! למה? אין כלום...עיתונאי משנאה מפרסם!
צביעות רכילות שקרים - קונים רייטינג...הגיע הזמן שתבינו את ערוץ 10 שתמיד עומד בפני סגירה...בגלל בעיה כספית ואתם הטיפשים בסוף צועקים ומשלמים שגוף פרטי ממשיך לפעול כנגד המדינה.
שרה 29/11/2016 09:50 ההיפך
ההיפך הוא הנכון נראה לי שדרוקר מריח את הסוף. מה הוא ימשיך לברבר ואיך יקבל סכומים אדירים עבור שטויות? מה יהיה???
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש