21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

התגובה הקשה של טראמפ למותו של מנהיג קובה לשעבר פידל קסטרו

 |  36
לא בורר מילים
Share
בקיץ 2015 חידשו ארה"ב וקובה את היחסים בין המדינות לאחר עשות שנים של נתק ואיבה. במארס האחרון הגיע ברק אובמה לביקור היסטורי בהוואנה. זה היה הביקור הראשון של נשיא ארה"ב בבירה הקובנית מאז 1928. שגרירויות נפתחו והמדינות עלו על מסלול של נירמול היחסים. כל זה לא הפריע לנשיא הנבחר דונלד טראמפ להוציא היום תגובה קשה ולא ממש דיפולמטית לדבר מותו של מנהיג קובה לשעבר וסימלה של המדינה פידל קסטרו.


זה התחיל עם ציוץ של טראמפ ("פידל קסטרו מת!") שלא מסתיר את תחושת האושר מהאירוע, ונמשך עם הודעה רשמית שמאוחר יותר גם פורסמה בפייסבוק טראמפ בזו הלשון: "המורשת של פידל קסטרו היא של איש אחד ששימש ככיתת יורים. הוא גרם לסבל בלתי נתפס, עוני ומניעת זכויות אדם. היום העולם מציין את מותו של שליט ברוטאלי שדיכא את בני עמו במשלך קרוב ל-6 עשורים. בעוד קובה נותרה אי טוטליטארי, אני כולי תקווה שהיום הזה מסמל סיום שת מראות האימה שנמשכו זמן רב מידי אל עבר עתיד שבו אזרחי קובה הנפלאים סוף סוף יקבלו את חירותם לה הם כ"כ זכאים".

וטראמפ המשיך: "אמנם את הטרגדיות, ההרוגים והכאב שנגרם ממשטרו של פידל קסטרו אי אפשר למחוק, הממשל שלנו יעשה כל שביכולתו כדי להבטיח שתושבי קובה יוכלו סוף סוף להתחיל את מסעם לעבר שגשוג וחירות. אני מצטרף לקובנים האמריקנים הרבים שתמכו בי לאורך קמפיין הבחירות שלי בתקווה שיום אחד קובה תהיה חופשית". הפוסט הזה של טראמפ הגיע תוך 45 דקות ל-75 אלף לייקים, מספר גבוה מאוד ביחס לזמן שעבר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

36 תגובות ב-30 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
30 אבי 28/11/2016 11:14 תגובה מאד מתונה למותו של רוצח ההמונים (ל"ת)
29 דניאל 28/11/2016 10:15 ביבי טעה גם בהימור על טראמפ
כאשר טראמפ רצה לבוא לביקור בירושלים ביבי התנגד לפגוש אותו. עכשיו נראה את ביבי מתנגד כאשר טראמפ יניח הצעה על השולחן. והוא יניח...
28 שאול 27/11/2016 23:49 הפוליטיקלי קורקט מת!!! דרכו של טראמפ היא דרך האמת (ל"ת)
27 אלי 27/11/2016 19:29 טראמפ הזה מלך אמיתי
פשוט אומר את הדברים כהווייתם! בלי חרטטת ובלי דיפלומטיה שקרנית.
מיכאל 27/11/2016 23:51 טראמפ
דעו לכם יש לנו עסק עים נשיא אמיתי אומר כול משהוא חושב (הוא לא דו פרצופי אחד בפה אחד בלב)
יוסקה בלגולה 27/11/2016 21:14 התכוונת שהוא מלכלך אמיתי! (ל"ת)
26 דור 27/11/2016 18:32 הבעיה פה היא שעיתונאים רגילים לתגובה פוליטיקלי קורקט
וטראמפ לא מיישר קו עם הציפיות שלהם. הם פשוט כ"כ התרגלו לזה שפוליטיקאים ברחבי העולם מתבטאים בצורה מזויפת-מנומסת שזה נראה להם הדבר הנורמלי כשזה ממש לא הדבר הנורמלי. כאשר רודן מת, גם אם הוא רודן לשעבר, זה אירוע משמח ואין סיבה להסתיר את השמחה.
25 פלמון המשקיע 27/11/2016 16:34 תגובה קשה ?
אתם אתר כלכלי.בעל דעות שמאל.היהקשה לכם לעכל את הנצחון הגדול של טראמפ.זו כותרת לאתר כלכלי ? מצדיק כל מילה שאמר טראמפ.
24 co007 27/11/2016 13:07 אמר את האמת לאמיתה
סוף , סוף מישהו אמר את מה שצריך להגיד על הרודן הקשיש . התחיל את המהפכה כתקווה . ונשאר כרודן כקודמו בטיסטה. רק שאת ארה"ב החליף בבריה"מ.....................:-)
23 שעון החול 27/11/2016 11:39 מי שצריך לברור במילים זה אתרי החדשות כדוגמתכם !
קסטרו מאחרוני הדיקטטורים בעולם ! זכר לימים חשוכים ! תראו איפה תקועה קובה לראיה ! ואתם מנסים רק להכפיש את טראמפ ! זה מה שנקרא להתעסק בתפל ולא בעיקר - ואנשים כבר קולטים אותכם! ימים טובים בדרך! מציאות חדשה בה תצתרכו לדבר אמת ! ולדווח על החדשות ולא על דעתכם האישים שלא מעניינת אף אחד !!!!
22 ביקורת העיתונות 27/11/2016 11:01 טמטום עיתונאי ומשוא פנים מגעיל !
לצ'אפר את פידל קסטרו זה כמו לתת מחמאות לרוצח ההמונים בשאר אסד . קסטרו , דיקטטור ורוצח שגרם לשני מליון קובנים לברוח מקובה . הם שהגישו לטראמפ את הניצחון בבחירות בפלורידה ולא לקלינטון ההעתק של אובמה . טראמפ בסך הכל נתן סטייטמנט דמוקרטי ברוחו של אברהם לינקולן, של שחרור מכבלי עריצות , תקווה ואופק חדש לפליטים הקובנים ובני משפחותיהם שנשארו מנותקים בקובה . הוא ידאג לשפר את ההסכם הטרי עם קובה לטובתם ולא כמו אובמה הנרפה . אז למה צריך בכלל להגיד או לכתוב מילה רעה על טראמפ בנושא הזה ? בושה וחרפה לתקשורת ובאשר לפידל קסטרו , טוב שהלך סוף סוף לעולמו . זה היה צריך לקרות כבר לפני עשרות שנים . את המילה זכרונו לברכה לא צריך להוסיף אחרי שמו !!!
21 Agent1 27/11/2016 10:55 תגובת טראמפ
מתברר לי יותר ויותר שאתם אתר שמאלני כמו,לצערי,רוב התקשורת וזה ממאיס אותכם על הציבור... מה אמר טראמפ נשיאה החדש הנבחר של ארה"ב בבחירות דמוקרטיות. פידל היה דיקטטור שהביא את עמו לשיא הסבל והעוני העולמי עם תל"ג של 400 & לנפש לשנה.... אז מה אתם כותבים "מילים קשות"......????? קשה לכם עם עובדות????????????????
20 שרה 27/11/2016 10:40 כל הכבוד!
כל הכבוד, סוף כל סוף יהיה לאמריקה נשיא ולא סמרטוט. קסטרו היה רוצח המונים ורודן כמו סטאלין. חבל שלקח לעם המסכן הזה כל כך הרבה שנים של סבל עד שהוא התפגר. מאחלת לעם הקובני חיים טובים אחרי מה שעברו.
19 מפוכח 27/11/2016 10:32 קאסטרו בסה"כ עשה את מה שבוחרי טראמפ רצו, רק הרבה לפניהם
בוחרי טראמפ רצו להראות אצבע משולשת לממסד הפוליטי בוושינגטון. זכותם. רק שקאסטרו עשה זאת 60 שנה לפניהם.
18 ירון 27/11/2016 10:27 אובמה מכבס מילים,,טראמפ אומר את האמת לאמיתה חד וברור ,, (ל"ת)
17 דב 27/11/2016 09:41 גברררררר
אחד שיש לו ביצים להגיד מול כל העולם את האמת לאמיתה בלי לגמגם בעני הוא גבר ותעודת כבוד לעם האמרקאי שבחר בו כנשיא ואני בטוח שיהיה נשיא טוב לאמריקה ולעולם כולו הוא קצת מזכיר לי את קנדי המנוח ביצים של סוסססס
16 מלכה 27/11/2016 09:04 טראמפ צודק לגמרי
אפשר למצוא "נקודות חיוב" אצל כל אחד. קאסטרו נתן לכל יהודי קובה לצאת! נו, אז גם היטלר, סטאלין ומאו "עשו" כמה דברים טובים ועדיין שמם ישאר לדיראון עולם. הם מחכים לו לקאסטרו למעלה.
15 טל 27/11/2016 08:46 סוף סוף גם הקובנים יוכלו לאכול מקדונלדס
לא כולם צריכים להיות אמריקה
14 לילי 27/11/2016 08:27 בלי צביעות זו רוב האמת -אין רעב בקובה וזה לחיוב (ל"ת)
13 י 27/11/2016 08:23 נכון
קובה ששיגשה כבית זונות של הצבא האמריקאי התדרדרה תחת קסטרו למדינה עצמאית (עניה אמנם כי קשה להתקים שהשכן שלך הגדול מחרים אותך) עם תושבים מאןשרים . מי שכותב שבקובה היה משטר טרור מעןלם לא ביקר בקובה. אבל טראמפ ןחסידיו השוטים מעולם לא נתנו לעובדות לבלבל אותם. או כמו שנאמר "הייל טראמפ"
מומחה לקנוניות 27/11/2016 23:08 כן ולא
הם היו עניים כי השלטון היה גרוע לא בגלל החרם. מה שכן עכשיו יתחילו מחלות אמריקאיות - חובות ובזבוזים.
12 אז מה הבעיה 27/11/2016 08:20 קסטרו היה רודן והוא עכשיו מת לגמרי (ל"ת)
11 יניב 27/11/2016 08:12 האמת קשה לתשקורת ולכן זוכה לביקורת ממנה (ל"ת)
10 יוסי 26/11/2016 23:35 עוד לייק שלי (ל"ת)
9 רועי 26/11/2016 23:01 לא תגובה קשה הוא אומר את האמת.. לא צבוע כמו האחרים
אובמה בטח אמר שהלך לעולם מנהיג גדול .. אבל האמת היא שהוא היה רודן שהתעלל בעם שלו וסגר אותם מהעולם בזמן שהוא חיי כמו מלך. במה הוא שונה מנשיא צפון קוריאה?! הגיע הזמן שיקום מנהיג שאומר את האמת..
8 ישאלי 26/11/2016 22:27 אוהב אנשים ופיו וליבו שווים
עדיף על הנחש חוסיין אובמה
פוטיומקין 27/11/2016 15:25 וכמובן סופר-טנקר ביבי-נירון.
שרה נתניהו(בן ארצי) : ל מ ה –למה ל ה ת א מ ץ ??!! נרד מהארץ ה- "ז א ת"... ושהמדינה ת י ש ר ף...כוונה ל (כרמל?) -2002 /// או "צוק אייתן"??... או ב24לנובמבר 2016 חייפה בוערת?-סוכנים אמריקאים-בוגדנים? זוג מטורף , מושחת ופושע , מסית ושקרן מנהל את המדינה יותר מידי זמן. התגובה של נתניהו רק הוסיפה עוד עדות למסכת העובדות המרשיעות.
7 יעקב 26/11/2016 22:26 לפי מערכת ביז התגובה לא בסדר...הבנתם מי הם אלה ביז ? (ל"ת)
6 יופיטר 26/11/2016 20:35 תגובה מעוררת כבוד של טראמפ. הנה הדגמה עד כמה טראמפ
עולה על קלינטון, ועד כמה בחירתו תורמת לעולם החופשי. נסתיים העידן העלוב של אובאמה, החל החופש.
5 Gershon 26/11/2016 20:23 מה לא בסדר? זה לא פוליטקלי קורקט? (ל"ת)
4 תל אביבי 26/11/2016 19:36 טראמפ מבין מצויין
מה שהכתב עדיין לא הפנים. לציבור נמאס מתרבות הפוליטקלי קורקט ומאימרות מס שפתיים. טראמפ אומר מה שהציבור חושב ומרגיש.
פוטיומקין 27/11/2016 15:24 אבל ביבי זה סי השקר וחתרנות ופלגנות,אז איך זה שהולך לו? (ל"ת)
3 איפה הבעיה 26/11/2016 19:09 אמר אמת (ל"ת)
פוטיומקין 27/11/2016 15:22 הייתי בן שלוש עשרה כש סטלין מת.3 יים צמנו ובכינו.
לאחר קונגרס ה-20 של ברית המועצות הבנתי ,מה זה שטיפת המוח.איך יכולתי לבכות על רוצח של 40 מיליון בני אדם? ביבי לקראת הבחירות הופיע בפרסום בחירות בבית "פרטי" ו "התנדב" להיות בייבי סיטר.שאלו הכיצד ה"הורים" ענה להם: זה או...אני בייבי סיטר או אירן. מנוול זכה ב-30% קולות.אין חדש תחת השמש.NIHIL NOVI.
2 Gershon 26/11/2016 18:56 מה לא בסדר? זה לא פוליטקלי קורקט? (ל"ת)
1 Yossi 26/11/2016 18:42 תגובה מעולה. (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש