09:45 הדולר מוסיף 0.1% ונסחר סביב 3.49 שקלים

09:12 דיווח: נבדק חשד לפלילים נגד יו"ר הקואליציה דוד ביטן >>

08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הפוסט של דרוקר הערב על "מלך הצוללות" - שהודח

 |  50
הפרשת מסתעפת?
Share
אחרי שאתמול החליט היועץ המשפטי לממשלה לפתוח בהליך של בדיקה משטרתית בנוגע לפרשת הצוללות, עיתונאי ערוץ 10 שחשף את הפרשה ממשיך לפרסם עוד ועוד סיפורים הקשורים לאותה פרשה. בפוסט שהוא מפרסם הערב בחשבון הפייסבוק שלו, הוא חושף דמות שעד כה לא דובר עליה אך יכולה לשפוך אור נוסף על התגלגלות העניינים.


וכך כותב דרוקר: "יש דמות אחת מרכזית בפרשת הצוללות שעד היום לא הצלחנו לחלץ מילה ממנה. שייקה ברקת היה דמות חשובה בהתקפה ההירואית של חיל האוויר במלחמת ששת הימים. החל מסוף שנות השמונים הוא רוקם את פרוייקט הצוללות והקשר הגרמני ישראלי והופך לאט לאט ל"מלך הצוללות", האיש שבלעדיו אי אפשר. הוא אחראי לחוזים לקניית 5 הצוללות הראשונות. מגרמניה לישראל. ב-2009 הוא הודח באופן מפתיע לטובת אותו מיקי גנור, שדוד שימרון מייצג. הרבה גבות הורמו אז ומאז על ההחלטה הגרמנית המפתיעה הזאת. גנור התעסק עד אז בעיקר בנדל"ן והרקע שלו בחיל הים הרבה פחות הירואי מזה של ברקת. ברקת בן ה 82 מסרב לדבר בתקשורת, אבל לראשונה היום אנחנו מפרסמים את מה שסיפר למקורביו. גרסתו הגיעה גם אלינו וגם לעיתונאי בן כספית."

"הנה גרסת ברקת, כפי שסופרה למקורביו. ברקת סיפר כך: "ב-2009 הגיע מפקד חיל הים צ'ייני לביקור בגרמניה ותואמה לו ארוחת ערב עם מנכ"ל המספנה. הוא הגיע בשעה איחור וכבר בהליכה לקראתנו הוא לפתע אומר "שוב ברקת? מה הוא עושה כאן?". המנכ"ל אמר לו שאני האיש שלהם, בדיעבד הסתבר לי שזה היה האיתות הראשון. באזור מאי -יוני 2009 הגיע אותו מנכ"ל לביקור בישראל. תואמה לנו פגישה עם מפקד חיל הים. אנחנו עומדים להיכנס לפגישה - המנכ"ל, פקיד בכיר במשרד הביטחון ואני אבל לפתע בא אלינו אבריאל בר יוסף, תא"ל לשעבר בחיל הים ואומר לנו - מפקד חיל הים לא יקיים את הפגישה אם ברקת יעלה. היינו בהלם. הפקיד הבכיר אמר - מה זה השטויות האלה? בוא נעלה? המנכ"ל הגרמני אמר שבלעדיי הוא לא עולה אבל אני ויתרתי ועזבתי את המקום"

"אחרי הפגישה המנכ"ל התקשר אליי נסער, היינו מאוד קרובים והוא סיפר לי מה היה. בפגישה היו מפקד חיל הים ואבריאל בר יוסף. צייני אמר לו שאם ברקת ימשיך להיות הנציג של המספנה הגרמנית אז לא יוזמנו יותר צוללות ממנה. אני אזמין מהצרפתים. צ'ייני הוסיף שהנציג של המספנה צריך להיות מיקי גנור. מהפגישה אצל מפקד חיל הים המנכ"ל נלקח ישירות לירושלים לפגישה אצל שר האוצר החדש, יובל שטייניץ. המנכ"ל סיפר לי אחרי הפגישה שבפגישה אצל שטייניץ ישבו גם אבריאל בר יוסף ומיקי גנור, "האיש הזה מטורף", אמר לי המנכ"ל. "אתה יודע מה אמר לי האיש של צ'ייני? שהוא רוצה 5%". המנכ"ל התייחס למיקי גנור. אני בכלל לא הכרתי את מיקי גנור, באותו ערב בארוחת ערב במלון שרתון לכבוד המנכ"ל ישב לידי אדם שלא הכרתי. שאלתי אותו מיהו והוא אמר שהוא מיקי גנור.
בלילה פגשתי שוב את המנכ"ל הגרמני והוא הגיע חיוור ואמר שמפקד חיל הים שוב הבהיר לו שאם גנור לא יחליף את ברקת, לא יוזמנו יותר צוללות מהמספנה הגרמנית. אני אמרתי למנכ"ל שהוא צעיר ויש לו קריירה שלמה לפניו ואני מוכן לוותר."

בפוסט, מביא דרוקר את התגובות הבאות:תגובת מפקד חיל הים לשעבר, אלי מרום (צ'ייני): התנגדתי נחרצות לרכישת צוללת שישית בעת שמיקי גנור היה נציג המספנות ואף שלחתי מכתב שמתנגד לרכש זה למקבלי ההחלטות העוסקים בנושא. במהלך כל שירותי לא קיבלתי אף החלטה לרכש מהמספנה אותה ייצג מיקי גנור ההפך הוא הנכון . כל שאר הטענות הן מכלול של השמצות בעוד שהשיקול הבטחוני הוא היחיד שעמד ועומד לנגד עיניי.תגובת השר יובל שטייניץ: לא זכורה הפגישה המדוברת. אדגיש, כי מעולם לא ידעתי על תפקידיהם של ברקת או גנור כמתווכים בעסקאות רכש מול מערכת הביטחון, דבר שאליו נחשפתי לראשונה רק עם הפרסומים בכלי התקשורת בימים האחרונים. תמיכתי החד משמעית בהתעצמות חיל הים בספינות ובצוללות ידועה מזה כעשרים שנה.

תגובת אבריאל בר יוסף, באמצעות עורך דינו: ״למר בר יוסף לא זכור כלל שהשתתף אי פעם בפגישה אצל מפקד חיל הים עם מר פרייטאג. בכל מקרה, אין שחר לטענה שדרש שמר ברקת לא ישתתף בפגישה. בשום פגישה אחרת גם לא דרש ולא שמע מישהו אחר דורש את החלפת הנציג הישראלי".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

50 תגובות ב-31 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
31 אובססיה אמרנו??? 01/12/2016 23:24 דרוקר חולה במחלת ביבימניה...מחלה חשוכת מרפא (ל"ת)
30 זומבי 27/11/2016 20:10 דרוקר ,לרר וחבורתו
מר לרר חיית מחמד,איזה כיף להיות "אחד מהחברה",איזו "שנינות"איזו "חוכמה".בעיקר איזו חנופה!
29 ian 27/11/2016 12:18 דרוקר החוקר שממציא את עצמו
דרוקור לך על ה"אייטם" הבא : ביבי רכש טייסת כיבוי שלא הוכיחה את עצמה וגרף מילירדים.... חחחחחחח
28 אזרח 26/11/2016 22:50 דרוקר- שפו
דרוקר עיתונאי בחסד, העם השפוי מודה לך על עבודת הקוש שאתה עושה. חזק ואמץ. מאחל למדינה שלנו עוד הרבה דרוקרים, אז תהיה לנו מדינה לתארת. די לשחיתות, ביבי אתה מדרדר את המדינה אל פי שאול, לא אכפת לך, רק לשמור על הכסא ועל השלמונים. כל כך שקוף , גם בפרשת הצוללות וגם בפרשת הגז, האנטרס הכל כך שקוף שלך לשלמונים.אבל מה לעשות שהעם טיפש ואתה מנצל זאת בציניות.
בא 29/11/2016 13:47 זאת הקדנציה האחרונה של ביבי . (ל"ת)
27 משה 25/11/2016 21:43 כל הכבוד לחשיפה של דרוקר-תמשיך להכות את הימין המושחת (ל"ת)
26 אמא רוסיה המושחתת 25/11/2016 14:38 כל השמאל הזה מושחת בדיוק כמו אמא רוסיה (ל"ת)
25 ברגמן 25/11/2016 12:39 מצוקה
אנשים כמו דרוקר מחזקים את הימין.
24 אלי 25/11/2016 10:08 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
23 אלי 25/11/2016 10:08 לכל תומכי ביבי, רק שמאלני מחזיר 1200 רוצחים עם דם על (ל"ת)
מתוניס -אוסלו הארור 25/11/2016 13:25 רק שיכור מביא רוצחים
שגבה מחיר של אלפי נרצחים ופצועים יהודים !
אחד 25/11/2016 13:25 טעות. רק ימני מוריד את מכנסיו...... (ל"ת)
22 אלי 25/11/2016 10:08 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
21 פינקל 25/11/2016 08:53 אתר עלוב, המגבה כל הזמן כתב דרק ועלוב (ל"ת)
20 א.מ 25/11/2016 08:45 לא מבין מה לבזפורטל ולציטוט יומיומי מהפוסטים של דרוקר
ההוא מצינור לילה לרר, שמגן עליו .גם ככה האתר הזה כבד ומלא באינפורמציה מיותרת .
19 ד"ר ויקס 25/11/2016 08:40 ביזפורטאל שמאלנים יקרים
מה יש לכם מביבי? לא הפנמתם שהיו בחירות? שהעם אמר את דברו?אין לכם מה לעשות חוץ מלהציק לביבי ו"להזדזע" מהתגובה שלו לאילנה דיין?הלוואי ואת הערבים הייתם שונאים רבע ממה שאתם שונאים את ביבי, אז מצבנו היה יותר טוב.
18 אזרח 25/11/2016 08:28 מוזר שנפגעי "עסקת שליט"עוד לא תבעו אותו ואת ערוץ 10
איש הקטן חסר שכל, גימד הרג יהודים ולעג לקורבנות מידי מחבלים משוחררים ב"עסקה",...רק הפגיעה במעמדו של אבו מזן מדאיגה אותו,איזה איש עלוב!
יעקב 25/11/2016 13:11 אולי תשאל למה ביבי וגנור ושומרון לא תבעו את "האיש הקטן"
כנראה שה"איש הקטן " דובר אמת
17 סדום ועמורה 25/11/2016 07:36 הגם האלוף צ'ייני בין המושחתים? (ל"ת)
א.מ 25/11/2016 08:46 אולי הפוך?אולי צ'יני לא רצה צוללות בניגוד לברקת והמנכ"ל (ל"ת)
16 בניקו 25/11/2016 01:05 כמה יחסי ציבור אפשר לעשות לדרוקר?
פעמיים ביום כתבות על הכתב הכל יכול של ערוץ 10.
15 שמשון 25/11/2016 00:54 דרוקר. אל תעצור .תחשוף את כולם (ל"ת)
א.מ 25/11/2016 08:48 ומי יחשוף את התקשורת במערומיה?איך ערוץ 10 מעסיק זוגות
זוגות ,כמו בת זוגו של דרוקר שמגינים אחד על השני?
14 משקיע 25/11/2016 00:36 פשוט איש רע
תן לבן אדם לעבוד. לראות אותך שם מלח על הפצעים כל יום עוד קצת לפי תוכנית סדורה של חלוקה של כל החומר טיפין טיפין לכל יום. יש לך משהו להגיד תגיד הכל בפעם אחת ותפסיק לשגע את המוח לכל העם בגלל שאתה רוצה פרסום או שאתה פשוט מתוגמל ע"י שונאיו
13 שתיין 24/11/2016 23:21 שתיין
כולם יודעים שהוא שתיין כרוני בושה
12 חיים 24/11/2016 22:59 שקוף הון ושילטון (ל"ת)
11 אני במקום ביבי 24/11/2016 22:33 מטפל בגוש קקי הדרוקר הזה
העם אמר את דברו!!!!מתי תפנימו?!
10 שימו תמונה 24/11/2016 21:58 של גנור מה עניין
ביבי?
9 מזבח אוסלו 24/11/2016 21:53 דרוקר או קקר ?
המדינה בוערת אבל ודרוקר מנפח את האגו שלו
ערן 24/11/2016 22:12 מה קשור מחט לתחת?
שהכבאים יכבו ושהפושעים ישפטו. אתה גם מפסיק לרדוף אחרי רוצחים וסוחרי סמים בגלל השריפה?
8 ביביכס 24/11/2016 21:43 הצלחת לכבות את שריפת פרשת הצוללות.
ביבי מאיפה הצלחת לשלוף שוב את הסופר טנקר הזה? אתה גאון. הצלחת לכבות את שריפת פרשת הצוללות. אתה לא סתם מלך!! ולא סתם אתה מלך!!
יא קקר פשיסטי 25/11/2016 07:45 ומי שרף את המדינה כספין לכתבה אם לא זיביהו (ל"ת)
7 כ.ד 24/11/2016 21:01 איפה ביבי ? (ל"ת)
מריוס 25/11/2016 09:29 נתניהו בשבילך, ראש ממשלת ישראל, הבנת? טמבל! (ל"ת)
השפן מתחבא עם 24/11/2016 23:40 אשתו בבית
אם נתנה לו להיכנס הביתה היום...
6 אזרח 24/11/2016 20:48 מי השקרן ?
שאלו נא את הנציג הגרמני הנזכר כאן. או אז נראה אם גרסת בר-יוסף שקר אם לאו.
5 אהרון 24/11/2016 20:47 השאלה שצריכה להישאל
האם בר יוסף וגנור חתכו קופון עד היום אם כן הכול ברור . שאלה נוספת האם האדונים גנור ובר יוסף קשורים לעסקת הספינות אם כן הכול יותר ברור האם האדונים גנור ובר יוסף קשורים לעסקת הצוללות הכול אבל ברור .
4 יהודי 24/11/2016 20:44 דרוקר -כתב עלוב,חסר מוסר, עם מחשבות סוטות!
תתבייש לך !
יעקב 25/11/2016 13:09 אוליי תכתוב למה דרוקר כתב עלוב
נראה לי שמי שעלוב פה זה אתה, למה להשמיץ אנשים ללא הוכחה (ועוד קורה לעצמו יהודי ובטח עם כיפה על הראש)
אחד 25/11/2016 00:24 יופי,כלב טוב,שרה גאה בך טמבל (ל"ת)
הוא מביא עובדות 24/11/2016 23:42 מעניין למה אתה מגן על הפושע בחירוף נפש
גם אתה מקבל חלק מהשוחד??? או שאתה מזרחי עלוב??
מריוס 25/11/2016 09:30 מעניין למה אתה מצטרף לדרקר במסע ההסתה
מספיק לראות את הדרקר פעם אחת להבין שיש לך עסק עם זבל חסר רמה
דב 24/11/2016 22:17 שתיקה שווה זהב
עדיף שתישתוק כי אתה מחור עם יש עיתונאי ישר ובלי פחד זה דרוקר ושאתה מזכיר את שמו תעבור לדום
3 אלי תל אביב 24/11/2016 19:59 חקירה משטרתית מקיפה ומיידית!
חובה על המשטרה לחקור ומהר לפני תיאום גירסאות, על פניו יש פה שוחד בקנה מידה מדהים!
2 חיפה 24/11/2016 19:47 הליכוד לקח שוחד במקום להשקיע בכבאיות
ביבי לך קיבינימט הרסת את העיר שלנו
יעקב 24/11/2016 22:49 יש לכם ראש עיר שמאלן אוהב ערבים זו הבעיה שלכם (ל"ת)
1 אזרח 24/11/2016 19:43 דרוקר תחפש מי מצית.יא האבל (ל"ת)
מי שבחרת בו מסית 24/11/2016 23:43 את האש ממנו .... (ל"ת)
דב 24/11/2016 22:19 טיפש
הראש ריק לגמרי אצלך סוף סוף יש משהוא שאומר אמת בלי פחד אז אתה מדבר בצורה כזו
מריוס 25/11/2016 09:31 אמת? בלי פחד? שברק נחשד בשוחד תמורת הגז מול עזה
איפה היה האומץ של הדרקר?
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש