09:59 בולטות בת"א: מזור רובוטיקה מוסיפה 1.3%, כיל מאבדת 1%

09:49 תל אביב: נעצרו 4 חשודים בזיוף כרטיסי אשראי בכספומטים בעיר >>

08:41 תושב כפר קאסם נפצע בינוני מירי; נסיבות האירוע נחקרות

08:33 ירושלים: צעיר בן 23 נעצר בחשד לפריצה לסניף בנק

08:20 כוחות הבטחון פשטו במבצע לילי על 8 כלי תקשורת פלסטיניים >>

08:16 אסיה: שנחאי עולה 0.3%, סנסקס יורד 0.35%

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

הפוסט של גיא לרר בעניין רביב דרוקר ששורף כעת את הרשת

 |  162
מכה גלים
Share
אמנם בתקופה האחרונה, בה עיתונאים מוצאים עצמים מותקפים על בסיס אישי מצד גורמים בממשלה, זה לא מחזה נדיר לראות עיתונאים שיוצאים האחד להגנתו של השני, אבל פוסט שכתב היום מגיש צינור לילה גיא לרר הלך צעד אחד (אמיץ יש שיגידו) קדימה, ומכה גלים ברשת. לרר פרסם היום פוסט על הקולגה שלו בערוץ 10 רביב דרוקר שחשף את 'פרשת הצוללות'.


וכך כותב לרר: "לטעמי רביב דרוקר הוא גדול עיתונאי ישראל בכל הזמנים. למעטים, אם בכלל, יש שילוב כזה של דיוק, בקיאות, חריצות, יושרה מטורפת, מסירות וכמובן ידענות וסמכות. אם אני מחפש למה להשוות -אולי לאדמו"ר. ובאמת, חדר העבודה שלו מזכיר סמכות תורנית של פעם. קטן, אפלולי, עמוס תיקים וניירות. ומכיוון שהעבודה שלו קדושה, אפשר בזהירות לומר שמבין ערימות הנייר מבצבצת שכינה של אמת. בדמותו הטלוויזיונית לעומת זאת, אולי משתקפת טיפה דמות העיתונאי שאוהבים לשנוא. טיפוס קצת מניאק, גל"צניק רכלן. אחד כזה שישרוף אותך בלי למצמץ וירכל עליך מאחורי הגב. אז זהו, שחשוב לי להגיד שהוא גם ההיפך הגמור מזה. את שנותיי הראשונות בערוץ עשיתי תחתיו ומהשניה הראשונה היה ברור שמדובר לא רק במורה אלא גם בחבר. אעצור כאן כי בשלב הזה אמורה להגיע הפואנטה. הטוויסט בפוסט. זהו שאין. לצד הסיפור הענק שהביא והמחמאות התדירות שהוא מקבל אני מניח שעוברים עליו ימים לא קלים. מנסים לערער את אמינותו ואני בטוח שגם לנסות להפיל אותו. יהיה להם קשה בגלל כל הסיבות שצוינו לעיל. אני רוצה להאמין שהתיוג שלי הוא לא כאוטו-איש תקשורת. דעותיי לא מתעצבות על פי שום מחנה ושום עדר. ברגעים מסוימים חשבתי שהתקשורת הישראלית מוטה וקטנונית מדי. ברגעים אחרים חשבתי שהיא לא מספיק אגרסיבית עם השלטון. ולטובת אלו שטרחו להעמיד את המחמאה הזו בפניי, דעו רק זאת: רביב דרוקר מביא היום את הדוגמה הכי קולעת לסיפור הכי משמעותי לישראל. כך גונבים כאן מעטים - את מה ששייך לכולם"

תוך 3 שעות עמד הפוסט על מעל 2,000 לייקים, 200 שיתופים ולא מעט תגובות, חלקן אגב לא ממש אוהדות. כך לדוגמה, אחד כתב - "כתבים ופרשנים שאמורים להגיש חדשות באופן אובייקטיבי מייצרים חדשות שלא לומר ממציאים חדשות שמתאימות להשגת רייטינג ויהי מה", אחר כתב - "ביום שרביב דרוקר יעשה תחקירים ויפשפש בכיסיהם של המושחתים מהשמאל הוא יהיה לגיטימי".מה אתם אומרים?
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

162 תגובות ב-107 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
107 גמלאי 06/12/2016 14:33 כול מילה בסלע (ל"ת)
106 מק 04/12/2016 10:36 כל מלה חצובה בסלע הדמוקרטיה (ל"ת)
105 עזור 30/11/2016 17:29 לרר ודרעק
אתם תקבלו הכל לפרצוף הערבי שלכם...בבחירות...לכו לקבל טיפול מנייאקים
104 שחר 28/11/2016 11:13 ביביהו 1
ללא נוני מוזס דרוקר היה מובטל כמו אחיו - מאמן הכדוסל הכושל
אנונימי 28/11/2016 18:05 רביב דרקר נוני ישתמש ויזרוק אותך דרק......
חורש מזימות -לא עתונאי הדרק........
103 יוסי 27/11/2016 20:45 אכן דרוקר תותח.הוא עושה סכ"ה את עבודתו אבל באמת טוב (ל"ת)
102 שייקה זקס 27/11/2016 16:06 רביב דרוקר
רביב כותב ומדבר בסמכותיות מלאה ומביא סיפורים והאשמות למכביר על ביבי - אך בינתיים לא הוכחה אף האשמה נגד ביבי עצמו. עירית לינור (אישה חכמה ואמיצה) אמרה דבר מאוד נכון בתכנית בגל"צ : מי שמספר לנו סיפורים על בקבוקים למחזור ועל גלידת פיסטק חלבי ואח"כ מספר לנו על צוללות - אזי הצוללות הופכות לעוד האשמה בסדר גודל של בקבוקי מחזור. אם רביב היה מתמקד בנושאים גדולים והאשמות כבדות ואמיתיות היינו מתייחסים אליו הרבה יותר ברצינות. למרות זאת אני מאוד בעד חקירה אמיתית ויסודית בנושא רכישת הצוללותת אם תוכח אשמה כלשהי יש לדון את הסורחים במלוא החומרה.
101 רוני 26/11/2016 17:23 חצי מהתגובות ממונות על ידי הימין (ל"ת)
אורנה 27/11/2016 08:17 כמה שאתה עלוב ומסכן ומעורר רחמים ודחיה כאחד (ל"ת)
100 רות 26/11/2016 10:38 האם אילה חסון סילקה מהפאנל של ערוץ 10 את כספית ודרוקר ?
היום קראתי בעיתונות שנתניהו לחץ למנות שלושה - ארבעה עיתונאים לאחראים על החדשות בתאגיד החדש, ביניהם גם את אילה חסון, (מיקי מירו ועוד שני מתקרנפים לא זוכרת את שמותיהם) . מוכרחה להודות שמאז מעברה של חסון לערוץ 10 טענתי - כך לדעתי- חסון היא סוס טרויאני של נתניהו שם, זה מביש , זה רע ונכתב בעיתונות כי בעלה של חסון עובד עם נתניהו, האם זה כך ? אינני יודעת, אני רק יודעת שביום שישי עברנו לערוצים אחרים בעת יומן השבוע בגלל השיעמום.
99 שמאלנים מגעילים 26/11/2016 07:35 לרר, אם אתה כבר מתחנף
אז כדאי שתתחנף גם לקרן החדשה להשמדת ישראל ולא רק לדרעקר, אולי גם לך הם יזרקו איזה עצם כמו שהם זורקים לדרעקר ולשאר הזבלים הבוגדניים מהשמאל ההזוי והאובדני.
98 עיתונאי קטן ומושחת 25/11/2016 19:21 עיתונאים דאעש
שני חולי סרטן עם אבולה שטופי ארס נטולי אבר מין מי רואה אותם אחד מכוער כמו הנגב דרק אר והשני נקרא לאררר יש לו הרבה ר כמו שרק אר דרק לרר
97 דרוקר 25/11/2016 08:18 כתב קטן,חסר אחריות ומצפון אתה
לרר סתם חרגול שקופץ להציל את את רייטינג
96 מוטי 24/11/2016 17:52 דרוקר את לרר,שפו!
לרר, מסכים עמך. דרוקר, שפו! ושאיש לא יצליח לכופף אותך!
אורנה 27/11/2016 08:19 שאפו לשני הדרקים העלובים. צריך פעם אחת
להתבונן בתכנית של דרוקר לדעת שהאיש מתוכנת וממומן
95 יוסי 24/11/2016 13:44 לרר ...האיש שלך שרוף מבחינת האינטגריטי שלו !!
לרר !! 1000 כבאים לא יצליחו לכבות את אש האיבה החולנית שאחזה באיש,שלך, כלפי האיש היקר ביותר שיש לנו לעת הזאת, ראש ממשלת ישראל.....אני אומר לך... לא יצליחו !! ....מה גם שהם עסוקים בימים אלה בכיבוי שריפות אחרות ברחבי המדינה......
94 אליעז 24/11/2016 13:29 אתם שואלים , מה אני אומר לגבי הפוסט החנפני המתרפס..??
אני יכול לומר לכם חד וחלק.... מדובר באיש קטן עלוב שנדבק בוירוס פסיכוסומטי שרק אלוהים או טיפול קליני במחלקה לבריאות הנפש, על פי בחירתו, עשויים לשחרר אותו מהאיבה החולנית שפיתח כנגד ראש הממשלה !!
93 נתי 24/11/2016 12:42 אחוות קולגות או: יד רוחצת יד? (ל"ת)
92 אבי המטיף 24/11/2016 10:59 לרר בעד דרוקר .....
ברור שדרוקר מוציא את מקבלי ההחלטות מדעתם .... כאשר לקיסר הממלכה עיתון המדברר אותו 24/7 ועוסק בחריצות יתר להשתיק גופי תקשורת ..... חובה שישמעו קולות ודעות אשר אינם מתחנפים ...... יאללה כפיים ....
91 דב בירן 24/11/2016 10:18 רביב עיתונאי מצוין !
רביב עיתונאי מעולה תמשיך בעבודתך כל הכבוד לך,עוקבים אחרי עבודתך בלי קשר לימין ושמאל תהיה חזק.ולנו העם הלא חכם השילטון הזה מושחת ואיבד את דרכו הגיעה הזמן להחליפו.כל מטאטא חדש טוב יותר מקודמו עם יקר.
90 שמאלנים רמאים עלובים 24/11/2016 09:52 מעניין כמה כסף שילם דרוקר ללרר כדי שיחמיא לו (ל"ת)
89 עושה שכל 24/11/2016 09:12 אם גם הפעם יתגלה כי אין כתב אישום-דרוקר צריך להתפטר!
חבל על בילבול מוח! זו לא תקשורת חוקרת זו רדיפה חולנית!!!
88 מביט מהצד 24/11/2016 08:07 אם אין אני לי - מי יחמיא לי (ל"ת)
87 alef 24/11/2016 05:19 חבורת מושחתים גונבת את העם
הבעיה היא כל ההמונים התמימים שהלכו לקלפי ושמו פתק. שמפלגת העבודה תשים פיגורה וביבי יעוף לנו מהפרצוף . די נמאסת!!! מושחת ומשחית.
86 ימינאים בוגדים 24/11/2016 02:08 רוצים כתבות על שחיתות השמאל? תכתבו בעצמכם
אם אין כתבות על שחיתות השמאל זה או בגלל שאין או בגלל שבימין אין עיתונאי מספיק חרוץ וישר כדי למצוא או בגלל ששחיתות לא ממש מזיזה לעיתונאים מהימין
קובי 24/11/2016 08:35 מדוע אין בימין עיתונאי בעל רמה?
לצערנו, מצביעי הימין הם אספסוף מוסת ברובם חסרי השכלה, בעלי מנטליות של שכננו הערבים.
ll0305 28/11/2016 18:17 העיתונאים בימין אינם מתעסקים ברכילות זולה......... (ל"ת)
kiparesha 26/11/2016 08:00 החוק נגד התבטאויות גזעניות חל גם על התגובה הזו. (ל"ת)
85 ירון 24/11/2016 00:37 שדרוקר יגלה מי משלם לו
הקרון החדשה ועוד קרנות מחול משלמות לו על הכפשת המדינה
84 אוזו 24/11/2016 00:35 הרבה הרבה אנשים קטנים וטיפשים
נחרד כשאני רואה תגובות שיטחיות שמהללות כתב בגרוש כגדול ועילוי אם הוא עילוי אז אתם קטנים ואם הוא לא עילוי אז אתם סתם טיפשים
83 בנצי 23/11/2016 19:25 המוהיקני האחרון
ישר כח אל תירא אתא נותן תקוה הם מדברים בטלפון בלי סוף
82 content://media/exte 23/11/2016 17:44 פרויק
מידע אישי...הוא כנראה מספיק חכם החפיף דרקער הזה שהצליח לסבן גם את גיא לרר. חבללללל. אינטרנסט חבר של מיקימאוס רוזנטל ושניהם חברים של רונאל פישר. זה צריך לבד להבהב נורית. אזהרה אדומה בוהקת
81 עמוס 23/11/2016 17:26 עוד שמאלני
תגיד איזה עבודה קדושה .אתם שונאי ישראל . תמשיכו כך אנו הימין ממשיכים להיתחזק .תגיד למה אתם לא מדברים על גרבוז בנאי ועוד מס זבלים .רק לפני מס ימים הרצוג אמר על המינחלים וירוס מישהו שמע על זה
ימין/ שמאל , ישראלים 23/11/2016 19:09 תפקחו עיניים!! יש לנו דיקטטור פה שעושה מה שבא לו! (ל"ת)
יופיטר 23/11/2016 21:32 תפקחו עינים? טיפש! אנחנו לא יודעים עם מי יש
לנו עסק בצד השמאלי של המפה? אהוד ברק? הצדיק! ודרוקר עצמו, או דרקר יותר נכון, איזו רמה עלובה וירודה! הכל פסבדו, פסבדו תחקיר, פסבדו, עובדות, הכל מוטה, הכל מגמתי, המכל משומן על ידי הקרן החדשה להשמדת ישראל ודומיה. בעל כורחך תמשיך לסבול מראש ממשלה נתניהו, עוד שנים רבות, אמן כן יהי רצון.
80 אביב 23/11/2016 16:35 צדק מי שכתב שדרוקר יעשה כתבות לא רק נגד נתניהו, זה מריח (ל"ת)
79 אביב 23/11/2016 16:32 דרוקר נשוי לבכירה בפרקליטות ? (ל"ת)
kiparesha 26/11/2016 08:01 הוא נשוי לענת גורן... טמבל (ל"ת)
78 מיכה הכהן 23/11/2016 15:23 דרוקר
"עיתונאי"???סתם איש עלוב ורכילות עלובה
77 עורך תוכן 23/11/2016 15:06 לרר מצטרף לכבשים הפועות
לרר בפוסט מלקק מהזן הנחות ביותר "תומך" בחברו לתלוש המשכורת רביב דרוקר... תגידו מה אתם אמיתיים? לרר בסך הכל רוצה להדגיש את נאמנותו למקום עבודתו ההולך ומצטמצם וזוכה לאי אמון הציבור. לרר בוא נהיה ברורים רגע : אתה עיתונאי רכילות כן, אתה יודע חתול מנגן בפסנתר, גשם של שטרות נופלים השמים, או אם יש לך מזל אתה מתלבש על איזה סיפור או אייטם שגולש ייצר בעצמו. בחייך אל תטיף לנו מוסר על צדק ויושר ויושרה, מוטב תסתכל טוב טוב פנימה לתוך הערוץ שלך. אתה שומע את המנגינה הזאת באוזן? זו המנגינה של השמאל המנותק הסגור בעצמו העשיר ואליטיסתי. אתה בסך הכל פיון קטן שרוקד את צלילי המנגינה. לא הדי ג'י, לא החלילן מהמלין - רק עכברון קטן שרוקד עם הקצב בכדי שהמנגינה (קרי המשכורת והסלבריטאות שלך) לא תיפסק. עצה : תנוח, תשתה מים ותחפש לך איזה שני פילים מתנשקים ברחבי הרשת כדי שיהיה לך מה לשדר בערב.
אורן 24/11/2016 00:27 גדול!!! (ל"ת)
משה ראשל"צ 23/11/2016 18:15 77 אתה גדול תגובה מעולה כה לחיי - לרר עיתונאי צהוב (ל"ת)
76 יוסי 23/11/2016 14:56 כשמחפשים דוגמה ליושרה
מסתבר שהדוגמה ליושרה קיצונית טוהר מידות סמכות וידע מקיף צריכים לחזור לדמות הרב האדמו"ר. מעניין!
75 ניסן 23/11/2016 14:41 אביב דרוקר
איש אמיץ ולא פוחד. הגבר שלא נותן למים להטביע את הספינה על יושביה.
יופיטר 23/11/2016 21:33 אמיץ? משומן היטב, יודע באיזו צד מרוחה החמאה. זה הכל!
עליבות ורדידות
יוסי 23/11/2016 15:05 רביב לא אביב (ל"ת)
74 אנונימי 23/11/2016 13:35 זהירות
בזהירות !!! המקורבים בדרך...
73 הצופה 23/11/2016 13:35 פעם הערכתי את רביב דרוקר כעיתונאי אמין ורציני...עד ש...
הערכתי פעם את דרוקר כעיתונאי אמין ורציני... עד שיום אחד קראתי כתבה שלו על פרשת תאיר ראדה, ופשוט הזדעזעתי מההשתלחות הברוטלית שלו כנגד רומן זדורוב חסר הישע, שלכולם ברור שהוא חף מפשע. ואז הבנתי כתוצאה מכך שדרוקר איננו כתב עצמאי, אלא כתבלב המשרת את אדוניו - בעלי ערוץ 10. ותשאלו מדוע ערוץ 10 כל כך נגד רומן זדורוב? כי הם סגרו אחלה דיל עם הפרקליטות שמעבירה להם סקופים, בתמורה לטיהור הפרקליטות בפרשת זדורוב, והפרקליטות מצדה תעשה הכל על מנת לטהר את המחדל שלה בפרשת זדורוב. ותשאלו איך נוצר הדיל? כתב ערוץ 10 נשוי לבכירה בפרקליטות. (אודה לאנשי קבוצת "כל האמת על רצח תאיר ראדה" להשלים את שמותיהם) על רקע זה, אינני מאמין לאף מילה של אדון דרוקר, כוונותיו אינן טהורות, הוא כתבלב בשירות האינטרסים האפלים של אדוניו, בעלי ערוץ 10 שלו אג'נדה מושחתת משלו.
kiparesha 26/11/2016 08:02 אבל הוא נשוי לעיתונאית ענת גורן..... (ל"ת)
לצופה העיוור 23/11/2016 23:55 אם ככה אז להפך- עכשיו אני מעריץ אותו
זדורוב רוצח ואת או אתה מהווים חלק מציבור דפוק שמגן על רוצח ילדה אתה עיוור לאמת.. כל האמת על ראדה
72 לא לפרסום 23/11/2016 13:32 משווה לאדמו"ר ???
איזה בורות. לאדמו"ר מגיעים אחרי עשרות שנות לימוד בלתי פוסק. פשוט הבן אדם רודף אחרי ביבי , מדמיין ביבי , ישן ומתעורר ביבי בצורה חולנית.
71 מירי 23/11/2016 13:07 רביב ישר כוח!!!!
אם לא היה לנו את רביב ....המצב היה עגום עוד יותר. אבל מסתבר שלא מזיז כלום לאלה שיושבים חזק למעלה. תאוות בצע ...יהירות ואני ואפסי עוד ... יש הרבה אנשים חשוכים.... רביב המשך יקירי ואל תסוג. מזל שיש אנשים כמוך. שיהיה לך כוח - אומץ יש לך ורק תלך ותתחזק אמן!!!!
70 אודי 23/11/2016 12:51 הפוך גוטה הפוך
דרוקר הוא ה...אבי רצון של שנות ה 90 כפי שהנ״ל התנגח בזמנו במאמן הלאומי כך דרוקר מתנגח במנהיג הלאומי אין לו יושרה אין לו כבוד ואין לו אמינות. שמאלן עם עט
kiparesha 26/11/2016 08:05 חחח פרשן ספורט עילג מליגה ז לעומת עיתונאי מספר 1.
רק מאיר איינשטין יותר עילג ובור ממנו...
יש לך ראש כדורגל! 23/11/2016 18:55 מלא באוויר (ל"ת)
69 פרס ישראל 23/11/2016 12:42 לדרוקר מגיע פרס ישראל על חשיפת שחיתות הגדולה
ביותר בתולדות המדינה.
יופיטר 23/11/2016 21:41 שמעת על מסירת הגז מול חופי עזה שנמצא על ידי חברות
ישראלית לבריטיש גז ולערבים? שמעת על אהוד ברח? על מימן שמעת? על הגז המצרי שמעת?
kiparesha 26/11/2016 08:07 התגובות בתשלום של ביבי עובדות כאן שעות נוספות . אגב
אל תתפלא אם הצ'ק לא יגיע. מי שלא בודק את מוסר התשלומים של המעסיק שלו יכול לאכול אותה בגדול...
68 האמת 23/11/2016 12:34 מתי השמאל דרוקר ואילנה דיין יעשו תחקיר על השמאל (ל"ת)
שכחת מי בשלטון? 23/11/2016 16:41 מ-1977 (כמעט ברציפות) הליכוד בשלטון..חוגג ללא הפסק!!! (ל"ת)
דורון מחולון 24/11/2016 16:29 תשכח מזה.בגין היה ליכוד.שמיר פחות.ביבי? אל-קאפונה מקומו
ב-SING-SING או ALCATRAS
67 רמי 23/11/2016 12:28 דרוקר קבלן חפירות נגד הימין. מתי יפעל נגד השמאל? (ל"ת)
לרמי 23/11/2016 18:58 אתה עדיין ימין /שמאל?
מדובר כאן בפרשת שחיטות לאומית לכאורה, תפסיק עם ימין /שמאל בבקשה
דורון מחולון 24/11/2016 16:36 הם מ פ ח ד י ם" אמר האפס בשוק הכרמל
אקדמית. BECAUSE THEY ARE ASSHOLES--כי הם חארות "הם מ פ ח ד י ם" אמר האפס בשוק הכרמל....והרגיש עילוי ליד המלפפונים והדלעות שמסביבו.. "יש פה שמאלנים ?? " שאל ובחיוך אווילי אופייני, מלווה בקריאות קרב של מיני בבונים, הוריד האפוד.. ... "הם שכחו להיות יהודים"..........לחש באוזני הרב.BABA-BUBAהחרש..... עמד על מרפסת- בכיכר ציון כשותף לפשע נתניהו מאיים לתבוע אזרח ששיתף פוסט המבקר אותו בפייסבוק
66 אתר בגידות 23/11/2016 12:18 מעניין מה מחזיקה שרה על ביבי לאחר שבגד בה עם אחרת
בטח יש לה תיק שרצים שאם הוא לא יהיה הפודל שלה היא תשחרר.
65 קורמורן 23/11/2016 12:09 אכן כבוד לרביב דרור עיתונאי ישר ואמיץ
ההשוואה לאמור קצת מפליגה אבל לרבנים גדולים הומצאו כינויים, אז גם לדרור אפשר להצמיד כינוי, למשל הבבצ"פ, לאמור הבעל ביצי פלדה. יהיה מאד מדאיג ומטריד אם רביב ועיתונאים נוספים כמותו, יודחו מהעיתונות המשודרת.
משה ראשל"צ 23/11/2016 18:18 ל-65 יש לך שכל של קורמורן פפפחחחח - דביל (ל"ת)
64 אדיר 23/11/2016 12:09 עיתונות חופשית... מה עם יושרה והגינות?
חבל שעיתונאים טובים יורדים לשפל ובלבד שיקבלו רייטינג. הכפשת ראש הממשלה ובני משפחתו בראש מעינם, מצב זה נימאס עלי אישית . מסיבה זו לא אקרא ידיעות אחרונות והארץ ואשתדל להתרחק מערוץ 10. אין דבר אחד טוב שביבי עשה או עושה למען ארצנו - מדינתנו? בבקשה הראו גם דברים טובים והם עשרות מונים יותר מבקבוקים של אשתו וכל מיני שטויות... זיכרו העם זה לא אתם והוא יקבע בקלפי - דמוקרטית. אני מבקש כתבות אנחנו לא רואים מחליף מתאים , אם יהייה כזה אצביע בעדו
63 מוטי442 23/11/2016 12:08 דרוקר הוא עיתונאי מבריק חוסף שחיתויות. כה לחי. (ל"ת)
62 מודאגי 23/11/2016 12:01 דרוקר מאוים ?
בשידורים האחרונים דרוקר נראה אפור לחוץ ומודאג. האם הוא עומד בפני איומים על נפשו?
61 האזרח הרותח 23/11/2016 11:34 מסכים לכל מילה
ראש הממשלה שלנו,הוא של כולנו. אבל הרוח הרעה שנושבת בעם היא נוראה. תחושה לא טובה של מלחמת אחים במובן השלילי ביותר.אין מנוס מלהחליף ראש ממשלה כזה שגם אם הוא יעיל הוא מזיק. התחושה הציבורית חייבת להשתפר.
60 בי 23/11/2016 11:24 דרוקר = או-ביבי-ססיבי
האובסיסיות של דרוקר לנתניהו שתבע אותו היא מטורפת
לבי 23/11/2016 19:00 מדובר בפרשת שחיטות! לא אובססיביות! (ל"ת)
59 גיל 23/11/2016 10:52 ביום שבו נתניהו לא יהייה בשלטון לדרוקר לא תהייה עבודה .
כנראה שיעבוד עוד כעשור. מה זה ההמצאות חדשות לבקרים?! די נמאס כבר - זה מצחיק שרק לפני שבוע הואשם(שוב) ברצח רבין) .. כל חודש יש פרשייה חדשה. הכותרות צועקות ואז דוהות ..
לגיל 23/11/2016 19:02 הבעיה לא דרוקר אלא ביבי
מה לעשות שהדיקטטור ביבי מרשה לעצמו לעשות ככל שעולה על דעתו ?
יופיטר 23/11/2016 21:43 בשבילך, נתניהו. הבנת? אויל (ל"ת)
58 קרן 23/11/2016 10:46 שאפו לרביב ולגיא
בתקופת ציד המכשפות בה אנו חיים יש לעודד גילויים של אומץ ויושרה כגון אלה של רביב מחד ושל חברו המפרגן, גיא. יישר כוחם!!!!!!
57 לילי 23/11/2016 10:42 דרוקר עיתונאי ענק כי כל השאר גמדים פחדנים מללקי ליחה (ל"ת)
יופיטר 23/11/2016 21:43 דרוקר, דרק ענק (ל"ת)
56 קובי 23/11/2016 10:22 ביבי כבר קבע: השמאלנים אינם יהודים
כל הימנים המתלהמים העומדים בטור הבהמות של הליכוד ויורקים אש ושנאה אנו לא יהודים!, אנו אויבים , מה פתאום אתם מצפים לסימפתיה ואהבה? תחזרו לנשק מזוזות ולעבודת האלילים הקדושה!. אתם באמת סבורים כי לביבי יש אלוהים?
אדם 23/11/2016 14:30 האמת קשה?אהה? (ל"ת)
55 רון 23/11/2016 10:12 אביב
לא ינום ולא ירגע עד אשר יפיל את ביבי אין לו חיים חוץ מביבי ביבי ביבי
לרון 23/11/2016 19:04 מה לעשות? הבעיה היא ביבי הדקטטור
דומה מאד לארדואן וצאוצסקו שסופו ידוע!
54 הם מפחדים 23/11/2016 09:34 השמואלנים יודעים שאין להם סיכוי בקלפי ומנסים להפיל דרל (ל"ת)
לא מפחדים!! 23/11/2016 19:06 הבעיה היא בעם שלי שלא מבין שביבי דיקטטור
שמרגיש שיכול לעשות כרצונו והעם שלי מסרב לפתוח עיניים.
שלמה לוין 23/11/2016 11:11 היידעת את ההבדל בין הדיוט לאדיוט?
אין צורך שתדע אבל כדאי שתדע שאני ימני קיצוני עוד לפני שהוריך נולדו! אתם המזרחים נעלבים מכל שטות ממש כמו הערבים ולכן אתם משוייכים להם כולל הצבע באם לא היו כמה אשכנזים במשפחה שלכם. לעולם לא תהיו נבונים לעובדה שהליכוד דופק רק אותכם בכל צורה שהיא ואתם בוחרים בסופו של דבר ברב אשכנזי ויש לכם כמות קטנה מאד של נציגים שרק נובחים לכאורה ומתחלפים כל כנסת ובראש מי אשכנזי -ביבי. נפולת של מטומטמים! תעשו חשבון כמה מזרחים היו שרים/סגנים וכו' לכו התפללו למניין- תרתי משמע! ארצה! שבו בשקט ותמשיכו לנבוח כי כלב נובח אינו נושך
ריקי 30/11/2016 15:06 בן אהרון אחרי המהפך ב-1977
בן אהרון, מי שהיה מזכיר ההסתדרות, לאחר המהפך ב-1977 הצהיר שחייבים להחליף את העם. אז אולי תנסו?? המון אשכנזים מצביעים לימין, ולא יעזור לכם להכניס תריז בינם לבין יוצאי ארצות המזרח. הם הגיעו בחוסר כל וכיום מאיישים המון תפקידים חשובים, עד שיגיעו גם לראש ממשלה. קצת סבלנות לא תזיק.
מזרחים -אשכנזים ??? 23/11/2016 15:16 נשארת במאה הקודמת - לכן אתה נשמע נרגן (ל"ת)
53 יוסי 23/11/2016 09:33 מכה גלים בים ה0מול המתייבש והעכור בשנאה עצמית חולנית (ל"ת)
52 אמיר 23/11/2016 07:40 דרוקר הוא המלך (ל"ת)
51 משה ראשל"צ 23/11/2016 06:52 מעניין מאיפה הדרעק הזה מגיע מערוץ שלא עמד במחוייבות שלו (ל"ת)
50 ציניקן 23/11/2016 05:42 החשיפות של דרוקר עוזרות ליבש את ביצת השחיתות (ל"ת)
49 יד הנפץ 23/11/2016 01:16 להשוות את דרוקר לאדמו"ר אנטי ציוני?למה, במה חטא? (ל"ת)
יוסי 23/11/2016 15:00 השוו רק את היושרה טוהר המידות והסמכותיות.
ובאלו מה לעשות מצטיינים הרבנים...
48 שאול 23/11/2016 01:09 אוי אוי אוי גיא לרר מפרגן לרביב דרעקר
ועל זה נאמר: "זונות מפרכסות זו את זו..." (תלמוד בבלי, מסכת שבת, דף ל"ד).
47 מאיר פ 22/11/2016 23:20 מה באמת !!!
רביב דרוקר רוצה , חולם , מפנטז על קבלת תואר ״ העיתונאי אשר יפיל את ראש ממשלת ישראל נתניהו , ישפיל את אשת ראש הממשלה וילדיה ״ כן אין ספק שבעיני גאי לרר רביב דרוקר גיבור, מה מבין גאי לרר במשפחה .. טוב אם לא הולך בקלפי מנסים בטלויזיה...
מירי 24/11/2016 16:39 ביבי -זה לא משפחה.יש חוזה ואם ביבי מפר-חצי-חצי וביי משר
אז נחתם הסכם שלום-הבית הסודי: לשרה יש סמכות וטו במינוי מזכירות, יועצים ומקורבים. ביבי חייב לתת לשרה ללוות אותו לכל מקום, בארץ ובחו"ל. לוח הזמנים של ביבי יהיה גלוי תמיד בפני שרה. ביבי יחזור הביתה בשעות סבירות ויבלה יותר זמן עם משפחתו. ביבי חייב לתת כבוד לשרה ולהזכיר אותה באירועים פומביים. אם הזוג מתגרש, שרה מקבלת חצי מהרכוש.
46 שלומי 22/11/2016 22:43 הדרעקר הזה לא ישן בלילה
ביבי מטריד את מנוחתו אבללא יעזור לאף עיתונאי קטן, כך לא תחליפו אותו אלא רק תחזקוהו.
משה ראשל"צ 23/11/2016 06:53 גיא לרר פיון עלוב ותוכנית עלובה של צינור לילה פפפחחחח (ל"ת)
45 גני אביב לוד 22/11/2016 22:43 הלך הזרזיר אצל העורב ? אם אין הוכחות התחקיר שווה לת.... (ל"ת)
בני רגב 26/11/2016 08:13 חחח טוב שהזכרת את הקומבינה הליכודניקית גני אביב
בגלל זה אני יושב עכשיו בכלא ועוד פעיל ליכוד אחר חבר של דרעי קיבל גם כמה שנים על הקומבינה הזו. אבל לא נורא נמשיך לקמבן ולגזור קופונים מעסקאות מושחתות .כי אנחנו בשלטון לא??
44 חיימון 22/11/2016 22:26 לשכנע את המשוכנעים
עזוב אותך שתוקרר אתה מנסה לשכנע משוכנעים שלא יעזבו את הביבי השמאל זה מיעוט כמה שיורדים עליו זה רק מחזק אותו עוד לא הבנתם את זה כנראה
43 אא 22/11/2016 22:15 רביב השרוט
לא יעזור לכם, עד מתי תרדפו את ביבי
מירי 24/11/2016 16:41 ביבי רדוף רוחות רעים ולא רק מרביב או אילנה....
אז יש לנו ראש ממשלה שנתפס עם "המכנסיים מופשלים" ורץ לטלויזיה להתוודות השמועה על הרומן הסודי בין ביבי רורות בר
בטעות 23/11/2016 04:17 קיבלת ממני לייק (ל"ת)
42 אבי 22/11/2016 22:13 תרבות החושך
חבל שהתקשורת לא עוסקת בפן היפה של העם הנפלא ושל מנהיגיו אתם אלה שמחשיכים את המרקע עליכם
41 אבי 22/11/2016 22:05 הכל שקרים
אדון לרר הנכבד הגיע הזמן להתייצב מול האמת לקחת אחריות ולהפסיק את הרדיפה לא יעזור לכם להסתתר אחר שטינקרים שהחוק מגן עליכם לא לחשפם ואתם עושים שימוש ציני בחוק זה לא יעזור לכם בנימין נתניהו עדיין מוביל בסקרים וככל שתרדפוהו כן ירבו תומכיו
40 חברים של לפיד 22/11/2016 21:55 יש כאן ניגוד ענינים? הם חברים... (ל"ת)
משה ראשל"צ 23/11/2016 06:50 זה חלאה וזה נבלה פפפחחחחח (ל"ת)
39 שמשון 22/11/2016 21:42 "דרק" ודרוקר
הלך הזרזיר אצל העורב. מי המורה ומי תלמידו.מקבלים המון כסף כדי לנסות ולהפיל ראש ממשלה נבחר.צריך לחקור ולחשוף מי בן העולה שמשלם להם.יכולים להתפוצץ מקנאה ושנאה תהומית שתעלה להם בבריאות. אמן !!!
מירי 24/11/2016 16:43 נכתב ע"י נגוע נגיף "זיקה" מזן סיבוני. (ל"ת)
38 אחד 22/11/2016 21:37 ולמה ביזפורטל מפרסם את זה?!
עיתונאי כתב פוסט בפייסבוק וקיבל 2000 לייקים. פששש... ידיעה מרעישה...
יוסי 23/11/2016 15:01 אולי בגלל שיש לכתבה כבר כמעט 100 תגובות? (ל"ת)
37 המתחזה 22/11/2016 21:30 לא סובל את גיא לרר (ל"ת)
36 ישראל מרמת גן 22/11/2016 21:24 שני מנוולים צמאי דם ונוטפי ארס (ל"ת)
מירי 24/11/2016 16:45 רק אחד -ביבי עם סיקוריטטה-שטאזי שלו ורצחים פוליטיים. (ל"ת)
35 צבי בן משה 22/11/2016 21:04 תלמדו לקבל ביקורת
לא משנה מי ברגע שהביקורת כלפי מישהו מהממשלה,ראש הממשלה או אישתו אפילו אם הוא ימני קיצוני,הוא מייד מצטייר כשמאלני.על ממשלת השמאל לא הייתה ביקורת?
קותי 23/11/2016 08:59 נכון, על ממשלת השמאל היתה ביקורת אבל לא רדיפה (ל"ת)
קותי מעוות את ההיסטו 23/11/2016 09:25 רדיפת הימין את השמאל הסתיימה ברצח רבין (ל"ת)
34 אור לגויים 22/11/2016 20:54 מה לעשות רוב המושחתים הם מהימין ומהדתיים
יש גם גנבים בשמאל וגם היו, אבל בשחיתות באה ברובה מהימין מהחרדים והדתיים בכלל. ככה זה ואין טעם לנסות לנבור כי השמאל הוא יותר מוסרי ויותר מקפיד על צניעות ושמירת חוק !!!
מירי 24/11/2016 16:51 אבל ימין בזרקורי השילטון.שמאל בר-מינן. (ל"ת)
יוסי 23/11/2016 15:03 נכון מפא"י ההיסטורית תוכיח
אור תפסיק לכתוב שטויות, השלטון והכח מייצרים שחיתות ומה לעשות שרוב העם מעדיף את הימין. (דרל אגב אני לא).
33 אלי 22/11/2016 20:53 מי זה גיא לרר?
ברור לכם שמדובר בעוד אחד, כמו רבים אחרים, שנכנס לתקשורת בזכות קומבינות. האדם פשוט לא עובר מסך, נראה כמו הדמות המצוירת של הרשע מהסדרה "היה היה". מגיש תוכנית חסרת מעוף המלקטת סרטוני יו טיוב ומציגה לצופים שטויות. עכשיו בעניין הקעקר. אם דרוקר הוא גדול עיתונאי ישראל אז אשכנזי הוא גדול רמטכלי ישראל וריבלין הוא גדול נשיאי ישראל ולבני היא גדולת הדי ג'יי של ישראל והרצוג הוא גדול הבובות ל ישראל. בקיצור - קשקוש בלבוש. אין דבר כזה גדול עיתונאי ישראל...ודרך אגב - והפעם ברצינות - תגידו לקעקר שנתניהו הוא גדול ראשי הממשלה של ישראל!
לימבו 30/11/2016 17:17 "בכל הזמנים", אני בטוח שאינו יודע שמות של 5 עיתונאים
מכל הזמנים, פרט לאלו שעובד איתם.
32 צפ 22/11/2016 20:44 מה בדיוק חיפש לרר ב...... של דורקר
תמשיכו לכתוב ותמשיכו לחפש .וגם תמשיכו לאכול את לבכם. הימין ישאר עם ישראל .ואתם משתפים.
31 יעקב 22/11/2016 20:36 דרוקר סובל מאובססיה בכל הקשור לביבי (ל"ת)
30 מיכה הכהן 22/11/2016 20:36 שני "עיתונאים" עלובים
מה מיוחד בזה? הרמה הזדונית והנמוכה??
29 אני זוכר עוד הרבה 22/11/2016 20:35 תחקירים אמיצים שנגמרו בכלום... (ל"ת)
28 רוקי 22/11/2016 20:09 השמאלנים העלובים יוצא לכם ריר מהפה אההה??? (ל"ת)
27 אורי 22/11/2016 20:01 דרוקר עיתונאי רציני ואמין
הלוואי שירבו כמוהו.
26 יונתן 22/11/2016 19:58 לא הבנתי מה "אמיץ" בפוסט של גיא לרר
מדובר בסך הכל בפוסט תמיכה בפוליטבירו, יישור קו עם שאר העדר. ובקשר לרביב דרוקר: הוא לא נרדף. הוא היה מת להיות נרדף, אבל לצערו אף אחד לא רודף אחריו. בסך הכל יש אנשים שאומרים לו שהוא איבד את האמון שפעם ניתן לו בגלל שהתחקירים שהוא מביא הם לחלוטין מונחי אג'נדה ואין בהם שום ערך.
אבי 22/11/2016 22:32 מסכים עם כל מילה (ל"ת)
25 ישראל היום 22/11/2016 19:55 לא הצליח להשפיע עלי. העתון ישר לפח . כדי שהמסכן
שמחלק אותו ישתחרר מהר מהערימה שלו. שום עיתונאי לא ישפיע עלי. אני רואה לבד מה קורה פה. ישראל מגעילה אותי
24 הסחת דעת 22/11/2016 19:51 במקום להתרכז בעיקר מתרכזים בפוסטים של העיתונאים
תתרכזו במס 3 דירות שזה פשע נגד האזרחים. כאשר כחלון גאון מתימטי אצלו שליש דירה זה דירה אחת. ולכן מטרת החוק של כחלון היא הטלת מס רכוש ומס ירושה על הצבור הבעיה הכי גרועה שזה נעשה ברמאות נבזית מתאימה לממשלות אפילות בעבר ההיסטורי של עם ישראל גם שם רימו אותם והובילו אותם למשרפות . פה מרמים ומשחילים לכם מס ירושה . ובנוסף מדרדרים זקנים לקו העוני ומזרזים את סופם. לצעירים זה לא יתן כלום להפך . תורם גם יגיע והם ישארו קרחים מכאן ומכאן. כחלון אסון לאומי
23 שושו 22/11/2016 19:43 צדיק בסדום
דרוקר אחד הכתבים המקצועיים הבודדים במערכת, ישר הגון ועניני, צריך לשמש דוגמא לכל הכתבים והפולטיקאים מלככי הפנכה , מחזק את ידיך עם עוד כמה כתבים כאלה יש סיכוי שנצליח לטייב את המערכת והכניס הוגנות שקיפות ויוש במערכת.
22 יאיר 22/11/2016 19:41 יושרה מטורפת? אדמו"ר? צריך לאשפז את גיא לרר !!!
עד היום הערכתי את גיא לרר. אני כבר לא יודע מי מהם יותר: פוליטי, מנוול ואין לו אלוהים.
21 שני 22/11/2016 19:37 לא מבינה בכלל מה 'שורף' כאן
עיתונאי משבח את חבירו ללא גבולות. מישהו יכול להסביר לי מה מתרגשים מזה? שהוא ילך נגדו? הוא בא מאותם השקפות?
20 אורי 22/11/2016 19:28 כתב אחד מחמיא לרעהו וההיפך (ל"ת)
19 אברהם לנדאו 22/11/2016 19:28 ביקורת עושים קודם כל על השלטון
כל מה שנעשה במדינה נעשה ע"י הממשלה ולאופוזיציה אין כל תפקיד, למעט הבעת דעתה בכנסת ובתקשורת. "כל ממשלה" ולכן תפקיד העיתונות להדגיש את הנושאים שלךא זכו לטיפול הממשלה והתהליכים הלא תקינים במעשיה. הדגשת הישגי הממשלה נעשית ע"י דובריה המוסמכים.
18 האמת 22/11/2016 19:23 גיא לרר ודרוקר 2 אנשים קטנים רודפי פרסום
עם אגו נפוח!!!פשוט גועליים
17 שאול 22/11/2016 19:18 הימנים אוהבי השחיתחות ישר קופצים-תרגעו (ל"ת)
16 הלקקן 22/11/2016 19:05 מה יותר מתוק ?
כנראה שהישבן של ב. נתניהו מתוק יותר מזה של רוב העיתונאים ולכן רוב המגיבים לפוסטים הללו, כועסים, כי מפריעים להם לדחוף את הלשון עמוק יותר....זהירות ! בקצה המחילה שוכן תנין בדמות של ש נתניהו
15 רביב דרוקר גאון 22/11/2016 19:00 רביב דרוקר גאון
רביב דרוקר כל הכבוד לך
14 אנונימי 22/11/2016 18:54 מי זה גיא לרר? (ל"ת)
13 אוביקטיבי 22/11/2016 18:54 פוסט רדוד
פוסט רדוד כזה, לרר, מזמן לא קראתי. וזה ללא קשר לאיכותו של רביב דרוקר כעיתונאי. אם הפוסט הזה שורף את הרשת אז כנראה שהרשת עשויה מחומרים דליקים במיוחד...
גאוני 22/11/2016 22:18 חזק ביותר, היטבת להגדיר (ל"ת)
12 KOKATRIS 22/11/2016 18:49 נופלים רק על שחיתות
מפא"י הלכו הביתה על שחיתות צריך להגיע מצב ברמה של קטסטרופה כדי שהליכוד יפול ואת זה ניתן לעשות רק באמצעות הכלכלה הצולעת והחזירית בשלטון הליכוד
11 monka 22/11/2016 18:46 שאפו אדון לרר
צריך היום אומץ לב רב לצאת בתמיכה ברביב דרוקר המושמץ על ידי מקורבים למינהם בעלי עניין ומתלהמים, שאפו לרר.
10 אנונימי 22/11/2016 18:45 כל הכבוד לאביבי צודק את שלא יוכח אחרת
שיבואו מלככי הפינכה של ביבי ויתעמתו עם השאלות הכל הפתוח
9 נמאסתם 22/11/2016 18:38 קודם תחזירו לנו את הכספים שאיבדנו בגללכם ואחכ
נדון מי צודק לרר או ביבי
8 חבורת הזבל 22/11/2016 18:37 עדיין לא התאוששנו ממכת העיתונאים בכנסת ומכל
הנזקים שהם עשו לכספי הצבור. שום דבר טוב לא צמח לצבור מהעיתונאים האלה. להפך.
ביביהו 22/11/2016 19:07 אוי למדינה שאין בה עיתונות חופשית
ביבי רוצה רק את ישראל היום עם עיתונאים חנפנים שיאדירו את שמו יואפשרו לו לעבוד על כולנו ללא בקורת .ביבי בטוח שהוא מנהל פה משטר מלוכני הוא ובני ביתו
7 שמואל ברגר 22/11/2016 18:37 כל הכבוד לגיא לרר
יש אנשים הגונים דיים בתקשורת כדי לתמוך במתחריהם
6 אורן 22/11/2016 18:29 הלך העורב אצל הזרזער בכותרות ענק (ל"ת)
5 מוחמד 22/11/2016 18:29 כשהשמול יהיה בשילטון אז יבקרו גם אותו
ובחריפות רק שפה כנראה לא יהיה מנהיג שחושב שמנסים להפיל אותו בגלל כל פוסט שמשהו מפרסם
אחד העם 23/11/2016 00:21 מוחמד, אתה כל עך צודק. (ל"ת)
4 מספיק מגעילים 22/11/2016 18:21 שהעיתונאים הם השנואים ביותר בעם.בגללם אנחנו ניראים ככה
כל מה שהם יכתבו.יעשו להם הפוך.הם השינאה של עמנו.אין שם גבר אחד עם מילה .זה כותב ככה .והשני כותב ככה.למי להאמין?אתם תחליטו
3 בהלם 22/11/2016 18:20 וואו, עיתונאי מגן על חברו העיתונאי
ממש "שורף את הרשת"!רובם התחנכו במגמת תקשורת באקדמיה על אותו מארקס, פוסט-קולוניאליזם ושנאה לכל מה שמרחרח כימין.תמשיכו ללקק לעצמכם, ואחר כך תתפלאו למה הציבור מתעב אתכם.
2 מנתח חירורגי 22/11/2016 18:19 מקווה בשביל לרר שהניתוח להוצאת הלשון מהתחת של רבבי יצלי
מקולם עוד לא היה ליקוק עמוק כל כך בחור קטן כל כך כמו שלרר עשהמקווה שהניתוח יצליח. עוד אנשים מחכים בתור.
ערן 22/11/2016 19:58 מקווה שתלמד לאיית נכון (ל"ת)
דב 22/11/2016 19:44 אני מקוה שהניתוח להוצאת הלשון שלך מהתחת של ביבי יצליח (ל"ת)
1 העם היהודי 22/11/2016 18:16 בסך הכל מחבל תקשורתי בזוי ומצוי (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש