21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יפתח רון טל: "בנות כלוחמות בטנק?! זה טירוף מערכות, הצעה מטורללת של ארגוני שמאל - שנועדה להחליש את צה"ל"

ח"כ מרב מיכאלי בתגובה: "הוא יורק בפרצוף של המשרתות בצה"ל". האזינו לראיון רון טל 
 |  81
הצית סערה
Share
האלוף במיל' יפתח רון טל, יו"ר דירקטוריון חברת החשמל כיום, עורר סערה לאחר שהתבטא בצורה שנויה במחלקות באשר להצעה לשלב נשים בחיל השיריון. רון טל התייחס להצעה בראיון שפורסם באתר 'כיפה' וכן הבוקר (א'), בראיון לקלמן ליבסקינד ברדיו גלי ישראל. רון טל טען כי ההצעה לשלב בנות כלוחמות בחיל השיריון היא שערורייתית ואף ניסיון להחליש את צה"ל. בין היתר, אמר שזה מכיוון ש"שילוב נשים יפגע ביכולת של החייל הדתי לשמור על האמונות והערכים שלו. להכניס בנים ובנות יחד לתוך טנק זה טירוף מערכות קולוסאלי, ואין לי ביטוי יותר עדין מזה". 

שערוריה, שיגעון וגורם לחרדה - כך תיאר רון טל את האפשרות שנשים ישתלבו בחיל השיריון. "להכניס לתוך טנק בפעילות מבצעית טנקיסטיות, זו איננה רק טעות בהקשר של השילוב הראוי אלא זה סיכון בריאותן של הנשים והחלשה מאוד משמעותית של אחד מהחילות המשמעותיים ביותר ליכולת מבצעית של צה"ל", אמר רון טל בראיון, כאשר זה ההסבר שלו לכך: "במסגרת עבודת המטה שנעשתה ב-2004, שבסיומה אושרה פקודת השילוב הראוי, הובלתי יחד עם הצבא האמריקאי מחקר פיזיולוגי שהוכיח למעלה מכל ספק, שהפיזיולוגיה של האישה איננה מאפשרת לה לעמוד במאמצים הנדרשים מטנקיסט בשדה הקרב. כמות שברי המאמץ והפגיעות הגופניות עלולות לסכן לא רק את בריאותה, אלא גם את חייה".

הראיון המלא בגלי ישראל:


רון טל התייחס בראיון ב'כיפה' לשילוב הנשים בחיל השיריון ואמר כי הוא "יהווה מדרון חלקלק שיאפשר גיוס נשים לתפקידי לחימה בחטיבות החי"ר. מה אנחנו השתגענו?". עוד אמר בראיון כי הוא חרד מהאפשרות שהרצון לשלב נשים בשריון אינו קשור לשיוויון בין גברים לנשים אלא נובע מרצון להחליש את צה"ל - "אני חושש שמדובר בכוחות נוספים שמעמדה של האישה זה אחד הדברים האחרונים שמעניינים אותם", וקינח בכך ש"יש מספיק תפקידים שכבר נפתחו עבור נשים כולל תפקידים מבצעיים ביחידות הכי מאתגרות שיש היום בצבא. ולא נכון לפתוח את שני המערכים הגדולים האלה חיר"מ ושיריון לנשים".

בתגובה ח"כ מרב מיכאלי כתבה בחשבון הטוויטר שלה כי על טל להיות מפוטר מתפקידו:
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

81 תגובות ב-60 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
60 יעקב 23/11/2016 10:19 תגיד אתה אידיוט?
מה הקשר לארגוני שמאל מה נהיית ביביאו שאתה צריך משהו מביבי הצבא החליט ואףאחד לא חייב אותו להחליט
59 אבי קול 22/11/2016 13:33 רמטכ"ל הנוכחי-יצא מכיוון ! - ושר הביטחון אפסנאי לשעבר !
עם כל הכבוד לרוח הנשית - אבל אישה בטנק...זו הפקרות קודם כל כלפי האישה...וזו גם הדרך לעצור כנראה חובשי כיפה לוחמים לשרת בצה"ל...הגיע הזמן שהרמטכ"ל יעצור ... רגע... ויחשוב... האם הפרטיות של האישה היא נחלת כל צוות הטנק...זו רוח הנשית שמרחפת היום...בושה וחרפה!!!
58 רן 22/11/2016 11:57 גלדה מאיר= מלחמת יום כפור
אשה ראש ממשלה= 3000 הרוגים
יעקב 23/11/2016 10:21 מבצע בעזה ביבי ראש ממשלה
70הרוגים ו 30 ימי מצור על הדרום ולא השיגו כלום נו אז מה זה אומר שביבי נקבה?
שני 24/11/2016 20:01 זה אומר שיש הבדל בין 3000 ל70
מצחיק שכמותך
57 צודק 22/11/2016 00:20 הוא צודק ב100% (ל"ת)
56 גדי 21/11/2016 17:35 מה אכפת למיכאלי? היא קראה לאמהות לא לשלוח ילדים לצה"ל (ל"ת)
55 חם אש 21/11/2016 15:47 עשית את זה פעם בטנק? (ל"ת)
54 רן 21/11/2016 11:13 חלקו צודק ובחלקו מוזר מאד
אני מאמין שנשים לא צריכות לשרת כלוחמות בחילות המסתערים הן בגלל היבטים פיסיולוגיים אבל בעיקר עקב סיכון של נפילת חיילת כזו בשבי. עם ישראל מתקשה לעכל מצב בו האוייב מחזיק בשבוי גבר או אף גופות, על אחת כמה, אם יחזיק בשבי חיילת. אנו עלולים להגיע למצב בו נחליף חיילת כזו בכמות וסוג שבויים שהדעת איננה סובלת. מאידך, הטיעונים בדבר ה"חייל הדתי שלא יוכל לקיים אמונתו עקב נוכחות חיילת בטנק" מיועדים אולי למצוא חן בעיני הדתיים אבל למעשה מזלזלים זלזול מדהים בחוסן האמונה של אותם חיילים. אלמנט נוסף, הזוי, הוא הרעיון שיש כאן כמה מגיבים שגם "קנו" אותו. מזימה כביכול של ארגוני ה"שמאל" להחליש את צה"ל. זו כבר אמירה שהיא בגדר הסתה. היא נאמרת כביכול בזהירות אבל ללא שום ביסוס. "יש מחקר" הוא אומר. זה מצלצל לי כמו הפרוטוקולים
53 uzak 21/11/2016 10:13 ליפול בשבי
אני לא מקנא באותה לוחמת שתיפול בשבי או חטיפת לוחמת בידי האויבים המושבעים שלנו מה יקרה להן ראו הוזהרתן הורים התנגדו לבנות שלכם להתגיס כלוחמת יש מספיק תפקידים שחילות יכולות לבצע
שני 24/11/2016 20:02 מסכימה איתך לגמרי (ל"ת)
52 אתם תלושים מהמציאות! 21/11/2016 10:11 שמאלנים - האם אתם חיים על כדור הארץ או בעולם מקביל? (ל"ת)
51 מדריך קרקל 21/11/2016 09:55 רון טל צודק זה מאוד בעייתי.
צריך למצוא איזון נכון.חיילות מדווחות על בעיות במארבים בינוניים ומעלה...
50 דודי 21/11/2016 09:50 אני שמאלני וחושב שהוא צודק ב 100% שיתחילו עם שירותים ומ (ל"ת)
49 שמש 21/11/2016 09:42 למה לא להתחיל בהשוואת גיל הפרישה לנשים וגברים? (ל"ת)
כי 21/11/2016 11:42 זה לא מתאים לפמניסטיות (ל"ת)
48 לוחם לשעבר 21/11/2016 07:13 צה"ל חייב להפוך לצבא מקצועי בתנאי קבע
פעם חייל התאמן 3 חודשים ונשלח לקרב ... כיום חייל בצה"ל מתאמן ומאמן כשנתייים ומספק קן פחות משנה אחת ... יש להפוך את צה"ל לצבא מקצועי, לתקופה של 18 חודש, המשובחים יוחתמו על חוזה ל- 60 חודשי שרות ... חייל משוחרר יקבל מענק של 1,000,000 שקל נטו ביד + אדמה לבניית בית בנגב או בגליל + מילגת לימודים ... הכוונה שצה"ל יהפוך לצבא מקצועי דרג מסתער, וכל הדרגים ותומכי הלחימה יהיו אזרחים חייל משוחרר יהיה זמין שנתיים לקריאה לזמן חרום בלבד ...
גיוס חובה לכולם. 21/11/2016 10:48 לא לצבא שכירים, כן להטבות לחייל משוחרר. (ל"ת)
47 גיורא 21/11/2016 06:41 השמאל המאוס
צריך להכניס את השמאל המאוס לטנק. הם גם ככה לא עושים צבא
בני 21/11/2016 13:08 השמאל משלם מיסים ולוחם בכל יחידות צהל שלא כמו
הפרזיטים חובשי הכיפה נתיני החבר הדמיוני. מי יתן וישרפו אנשי האל והאלוהים שלהם, פרימאטים ארורים.
פנסיונר ששרת 21/11/2016 11:02 משתמטים עלובים
אתה ומרעיך חיים בשקר תוך הסתה פרועה והפצת שקרים בכוונה תחילה . ביחידות הלוחמות של צהל בסדיר ובמלואים משרתים קרוב ל 80 אחוז מהשמאל ומהמרכז הפוליטיים , קרוב ל 10 אחוז מהימין הפוליטי בעיקר דתיים חובשי הכיפות הסרוגות והיתר אפוליטיים . להוציא את המשרתים עם הכיפות הסרוגות שמספרם עלה בשנים האחרונות , היחס לרעת הימין רק גדל ובעיקר אצל לדתיים חובשי הכיפות השחורות שאחוז המשרתים מהם שואף לאפס . יתרה מכך , הציבור השחור על רבניו גם עושים צרות למעטים מהם שבחרו בכל זאת להתגייס . על רקע העובדות הללו ולאור העובדה שתקציב הישיבות השנה חרג מכל פרופורציה בדרישות לעוד ועוד דמים תרתי משמע , אתה והסקטור שלך צריכים להתנצל בפני המשרתים בצהל וכלל אזרחי מדינת ישראל כי אתם העלוקות האמתיות שגורמות להחלשת המדינה בכל התחומים ולחורבנה בסוף אם יתנו לכם . לפחות תתנצל על ההסתה השקרית שלך לפני הקדוש ברוך הוא שאתה מאמין בו ובמשיח מטעמו , יותר מאשר במוסדות המדינה ובמתכונת החוקית האזרחית שלה כולל בשרות החובה בצהל שאתה משתמט ממנו , ואת לפי תגובתך הבורה השטחית והמגעילה !
קורמורן 21/11/2016 10:52 אתה בעצמך מאוס. מה אתה מבין על ה"שמאל" ? (ל"ת)
46 אחד מהשמאל 21/11/2016 06:22 וויכוח לגיטימי שגלש
האלוף רון טל עשה טעות כשעירב את הפן הפוליטי בטענותיו המקצועיות שרובן צודקות . חבל שהפמיניסטיות הקיצוניות קפצו מיד על העניין כמוצאות שלל רב וגורמות לסערה בכוס מים שלא לעניין בכלל . הרוב המוחלט של הציבור בלי קשר לדעותיו הפוליטיות מתנגד נמרצות לאפשרות לחוות בחורות נשרפות בזעקות אימים בטנק בוער שנפגע בקרב . הבנות היקרות לכולנו משרתות כיום בכל החילות הקרביים כלוחמות במקצועות קרביים שונים ולא צריך לגרור את העניין ואת גורלן לקיצוניות . באשר לקללות של הימין , חסידי ארץ ישראל השלמה עם כיפות ובלעדיהן , שידאגו קודם לכל שיותר זכרים ונקבות מתוך ציבור המשתמטים הגדול שלהם , ישרתו בצהל ובפרנסה בכלל ויקלו בכך על כל עם ישראל ועל גורלו . מי שהחזיר את סיני למצרים והפך את יהודה ושומרון לאוטונומיה ערבית , זה הימין עם בגין בראשו ולא השמאל ומוטב שיסתמו את פיותיהם זבי המוגלה !
גדי 21/11/2016 17:38 אוטונומיה ערבית ביהודה ושומרון זה אוסלו של השמאל.
אין מה להשוות את סיני שהוא לא בתוך הגבולות של ארץ ישראל ליהודה ושומרון שהם כן.
45 חיים 21/11/2016 01:42 צודק מאוד חסר דוגמאות ממה שקורה סביבנו
לא על כל דבר את אמורה ליקפוץ חתיכת אנטי שכמותך מיכאלי
44 השמאל יחסל את המדינה 20/11/2016 23:58 שמאלנים הזויים - צה"ל אינו הצבא השוייצרי! (ל"ת)
בני 21/11/2016 13:09 ומה לגבי הצבא האמריקאי, פרימאט בור וטיפש?! (ל"ת)
חתיכת קוף טיפש 21/11/2016 14:04 איך טמבל כמוך ששירת 3 שנים כעובד רס"ר מתמצא בצבא ארה"ב? (ל"ת)
בני 22/11/2016 06:41 מתמצא עקה היותי חילוני משכיל ונאור שלא מברך אחרי כל
חירבון
43 מ. 20/11/2016 23:35 צודק לגמרי. כשנחטוף במלחמה הבאה זה יהיה מאוחר מדי. (ל"ת)
42 סופסוף מישהו שבאמת 20/11/2016 22:08 אכפת לו מנשים ולא משתמש בהם
לצורכי קידומו הפוליטי
41 כושר מוגבל 20/11/2016 21:46 צודק, איך חיילת תטעין פגזים, איך תשתין בבקבוק בטנק??? (ל"ת)
לוחם לשעבר 21/11/2016 07:18 יש לצמצם את מצבת הטנקים של צה"ל בכ- 50%
בגלל גיוס חובה שכאילו עלות חייל היא בחינם, בצה"ל יש אלפי חיילים מיותרים בקיריה, אלפי חיילים מיותרים במתקני האימון, עודף בלוחמים, ועודף של טנקים ... יש לצמצם את צה"ל ולהתאימו לאיומים העדכניים
40 דודו 20/11/2016 21:15 צודק
סוף סוף קם אדם ואומר את מה שכולם חושבים.בנות לא יכולות להיות בשריון
39 יניר 20/11/2016 20:57 איזה גבר נורמלי ירצה לשרת עם פמיניסטית ? (ל"ת)
38 מטכל חילוני בלבד 20/11/2016 19:34 הפתרון לעצירת דתיים בצהל, נשים בטנקים. (ל"ת)
37 דן 20/11/2016 19:12 יפתח לא יודע שהכורדים והאיראנים משתמשים בלוחמות חי"ר
ניתן לבנות מחלקות נפרדות לנשים בלבד שבאמת רוצות ומתאימות לתפקיד. הגברים ישארו רוב רובו של הכח הלוחם בצה"ל .
36 הפתרון שלי 20/11/2016 18:41 הסבה הסבה והסבה. יהפכו בנות לבנים ויחייבו את יחימוביץ
לחיות בטנק שנה
35 אבי 20/11/2016 18:29 עכשו אני מבין למה השמאלנים לא יחזרו לעולם
לעולם לשלוט אחת כזו מקומה בגנון לא בכנסת לא מבינה כלום כמו יאיר לפיד ושות
34 המיץ של הזבל=מירב 20/11/2016 17:39 מירב מיכאלי לכי להמשיך לשדר ברדיו, חצופה!! (ל"ת)
33 אנונימי 20/11/2016 17:39 נמאס מהפוליטקלי קורקט...הוא פשוט צודק,השתגענו !! (ל"ת)
32 ישראלי 20/11/2016 17:34 מירב מיכאלי - עוד אחת שהתהפכה והשתן עלה לה...
אלוף רון טל. אלוף קרבי בצהל. איך מעיזה המירב מיכאלי הזו לדבר אליו ככה???
31 פיזיולוג 20/11/2016 17:24 עם כל הכבוד ליכולות של הנשים
מה לעשות שהטבע ברה את הנשים יפות יותר מכוחן הפיזי. לאשה יהי קשה מאוד להתמודד עם כול המטלות הפיזיות כגון טעינת פגזים ומשיכת חוטר לקנה הטנק. (גברים ממאדים ונשים מנוגה ) מניסיון אישי בעבודה עם חיילות בטייסת. קל וחומר בשיריון לח"כ מיכאלי נא להיות מציאותי
30 חנטריש 20/11/2016 17:23 נשים זה שמאל? (ל"ת)
29 ypalmor 20/11/2016 17:17 סמולנים מינו את רון-טל לחב' חשמל כדי להחליש את המדינה! (ל"ת)
28 י. 20/11/2016 16:48 אני סומך על יפתח רון-טל
יש במדינה הרבה מופרעים הן בציבור והן בכנסת.. מאחר ויש חופש דיבור יש אמירות או הצעות פסיכופטיות לחלוטין כגון ההצעה הנ"ל. ישראל איננה במלחמת עולם ואין בעיית כ"א ולכן רצוי מאוד שבעלי הצעות כאלה יתיעצו עם צהל לגבי הרלוונטיות ולא יציגו כלפי חוץ שלא חסרים מטומטמים מדינה.
בני 21/11/2016 13:11 כלכך סומך שהחברה שהוא עומד בראשה בגירעון של מדינה שלמה! (ל"ת)
27 אזרח דתי 20/11/2016 16:47 נשים יכולות לקדם את צהל בתפקידי חשיבה
נשים יכולות לתרום ואפילו לקדםמאת הרמה בצהל במגוון תפקידים בעיקר תפקידים שבהם נדרשת חשיבה דיוק בפרטים ויציאה מחוץ לקופסת החשיבה הגברית המוגבלת . יחד עם זאת לא נכון להכניסן לתפקידים שבהם נדרשת בעיקר יכולת גופנית והסתגלות לתנאים סביבתיים לא נוחים - במיוחד כאשר הן יכולות לתרום לצבא ולעצמן הרבה יותר בתפקידים אחרים
26 עמי 20/11/2016 16:41 חשוך ומתרפס, שיצא לפנסיה עתידו מאחוריו (ל"ת)
25 ייאי 20/11/2016 16:25 שתי סוגיות עיקריות..
יש כאן שתי סוגיות עיקריות:האחת היא הפיזית - האם לנשים יש את הכח הפיסי לעמוד במטלות השוטפות ובמשימות של צוות טנק.השניה - היא הפסיכולוגית והיא נוגעת בכל תפקידי הלחימה - האם הציבור מסוגל לעכל את האפשרות שנשים תפולנה שבויות בידי אוייב? אבל לטעון "הצעה מטורללת של ארגוני שמאל - שנועדה להחליש את צה"ל" ? יפתח,הגזמתה בכל מובן!
24 מיכאלי הזוייה מוטרפת 20/11/2016 16:14 יש גבול לטירוף המערכות, שיויון בסדר אבל התאבדות? (ל"ת)
23 החלפנו דבר בכולרה 20/11/2016 16:05 הנה היורש של ביבי... (ל"ת)
22 פיני טנקיסט מיום כפו 20/11/2016 15:59 צודק האלוף בכל מילה
אין מצב שבת תשרוד בטנק בתנאי הלכלוך והקשיים הפיסיים ועוד יחד עם שלושה אנשי צוות שחיים בטנק אוכלים בו צפופים בו , משתינים דרך פתח הריצפה כשאין ברירה ,מפליצים ביחד , מה מירב מיכאלי האדיוטית הזאת מבלבלת במח , יש גבול לכל שטות.
21 נעמי 20/11/2016 15:56 ...הצעד הבא של שילוב בנות בצבא- שירותים משותפים ???? (ל"ת)
20 רון 20/11/2016 15:51 האיש צודק
אין מה לעשות .האיש צודק ושמירב מיכאלי החסודה תיכנס לטנק למשך 24 שעות ואז תבין.הפמניזם שלה ושל כמותה כבר יוצאת מהאוזניים
19 אנונימי 20/11/2016 15:50 צודק. איך חיילת תשתין בבקבוק בטנק בלחימה או מארב ? (ל"ת)
18 צריך 20/11/2016 15:47 להכניס את מירב מיכאלי לטנק עם שלושה טנקיסטים שאכלו
פסוליה ואז לשאול אותה שנית אם תישאר בהכרה
17 מי סותם למי את הפה? 20/11/2016 15:44 סתימת פיות? מירב מיכאלי?
את רצינית שצריך לפטר אותו מכל תפקיד רק כי לדעתו אם משלבים בנות בטנק זה רע? איפה חופש הביטוי גברת מיכאלי? את יכולה לענות לו, את יכולה להגיד שדעתו לא מקובלת עלייך, אבל לפטר אותו כי הוא חושד כמו חצי עם ישראל לפחות?
16 ד״ש 20/11/2016 15:41 הדבר השנוי במחלוקת היא ההוראה ההזויה של הרמטכ״ל (ל"ת)
15 הליקופטר 20/11/2016 15:34 בדחפור היא כבר נסעה?
מה מבינה החכים בשריון? הדחפור שעובד בכביש היא כבר נסעה? יש הבדל עצום בעומס הגופני במטוס ובבנק! מה שרואים מעורבת החכ לא רואים מעורבת המטק
14 גיל 20/11/2016 15:20 צודק.. כל פעולה מאזנת לכאורה, חייבת להתרחש..
במידה הראוייה ובבחינה לגופה של הצורך בכך.. כמו שאישה ממוצעת לא תוכל להרים משאות כמו גבר ממוצע, כך גם תפקידי לחמיה בתוך טנק עלול לא להתאים לנשים... זה המצב וטוב שכך.. רק תחשבו מה יקרה לנערה שתיתפס עי ערבים בשדה הקרב.. כל צבא או ארגון ערבי... תתעשתו ומהר!
13 אבי 20/11/2016 15:14 מה ההבדל בין F16 למרכבה?
לנשים יש את היכולת לפקד על טנק ואפילו תותחן. חלאס עם דעות לפני 80 שנה.. האדם הלבן מפחד על שמקומו זז
רון 20/11/2016 15:53 אין לך מושג במה מדובר (ל"ת)
תייר 20/11/2016 15:37 חשבת קצת לעומק?
חשבת איך ילדה - כי זה מה שהיא - תתנהג, תחיה, תשרוד בטנק סגור במשך שבוע ימים בגבול רצועת עזה? או בתוך שטח אוייב? ללא יכלת לצאת מהטנק לשרותים/ מקלחת וכו? נראה לך הגיוני הדבר הזה? ועוד עם 3 בנים בקופסת שימורים סגורה
meir 20/11/2016 15:30 ההבדל ,בטנק לידיעתך
4 אנשי צוות דחוסים עד התחת,ומטוס אתה סולו לבד.
12 צודק 20/11/2016 15:06 צודק ב -100 אחוז
נשים הם נשים וגברים הם גברים , כל אחד צריך לדעת את מקומו ולא לנסות להפוך לאחר. רק חסר לנו שהגברים יהפכו לנשים והנ שים לגברים , בעצם זה כבר קורה בת"א .....
11 שטייטל 20/11/2016 14:53 תגידו. בחורי ישיבה בתוך טנק זה רעיון יותר סביר?
בחור ישיבה, אחרי אימון מתאים יוכל להרים פגז של 52 קילו. בחורה, כמה שתתאמן לא תוכל. בחור יכול לשבת שלושה ימים בתוך הטנק ברציפות בזמן מלחמה או פעילות מבצעית. ומה תעשה בחורה בתוך הטנק כשיהיה לה מחזור? תגידו התחרפנתם לגמרי? עם כל הכבוד לשיוויון בין המינים (ואני בעצמי פמיניסט) , אשתי אומרת שעדיין ישנם הבדלים בין המינים. וטוב שכך. מה לעשות שישנם דברים שאשה פשוט לא יכולה לבצע?
שטייטל 20/11/2016 15:28 יצא לך להיות בתוך טנק בזמן נסיעה במדבר סיני למשל
חוטף מכות מכל הכיוונים,על הראש בגב בידיים כתפיים,ויוצא חבול,להתחכך בחברים לצוות,ועוד יש את הצורך להרים פגזים לקנה,להרכיב זחל בזמן קרב,לגרז,לפתוח מכסה מנוע, כנראה השתגעתם.
10 קורמורן 20/11/2016 14:45 טירוף המערכות הוא כנראה בראשו של הדובר.
הנושא של שילוב נשים ביחידות לוחמות, ביניהן בשריון, דון בצה"ל וב 17.5.15 התפרסם ברבים כי הוחלט שלא לצרף לוחמות לשריון. לא ברור מה ראה מר רון טל לתקוף כעת בשצף קצף נושא שזה מכבר התקבלה בו החלטה שתואמת את דעתו. מה שהזוי בטיעוניו של רון טל הוא צירוף ה"שמאל" לדיון, בתוספת חוות דעת שהמטרה להחליש את צה"ל וכן הבעיה שתהיה לשריונר הדתי ש"יתקשה לשמור על האמונות והערכים שלו". לדעתי, הטיעונים האחרונים כה הזויים ומעידים על חרדה לא רציונלית מדיון רגוע בעניינים אלו ואחרים. ההתייחסות הנסערת של מר רון טל מעלה את השאלה אם הוא כשיר לדון בצורה רגועה ורציונלית בענייניה של חברת החשמל שכולנו תלויים בה בדרך כלשהי.
9 meir 20/11/2016 14:42 צודק בהחלט
אין מקום לנשים בשום כלי מלחמתי,וכל מי שלא היה פעם בתוך טנק או תומת",אין זכות דעה כלל.
8 משה 20/11/2016 14:41 יש טייסים וטייסות דתים . מה הבעיה בשיריון ?
מאז שרונטל מונה לחברת חשמל בידי אנשי הליכוד הסתובב לו בורג קטן בכל הקשור לחשיבה עצמאית יש נשים בכל תפקידי הלחימה בצבא ראוי שמר רונטל יתרכז בחברה המתפוררת שהוא מטפח במטרה לסגרה ולשרת את מדיניות הליכוד . מי שמינה אותו לתפקיד
יעקב 20/11/2016 19:55 גם בטיס יש סרגל מאמצים שונה מטיס לטיסת (ל"ת)
יוסי 20/11/2016 15:20 זה ממש לא אותו דבר (ל"ת)
7 מלחמה זה לא צחוק!!! 20/11/2016 14:35 סוף סוף גבר אחד שאומר את האמת הכל כך פשוטה הזאת!!! (ל"ת)
6 אורי כהן 20/11/2016 14:24 שיתעסק במחיר החשמל והגז
זה הבנאדם שאחראי למחירי הגז המופקעים ולכן מחירי החשמל הגבוהים. הוא עשה בלחץ ביבי את העסקה עם נובל ותשובה
5 אמיר 20/11/2016 14:19 צודק בכל מילה!
חיילים יתעסקו בחיילות במקום להתעסק בקרב, ארגוני שמאל מטריפים פה את המדינה והכל בשם השיוויון.
4 טל 20/11/2016 14:19 צודק ב-100% (ל"ת)
3 רון טל בדרך ללשכה 20/11/2016 14:18 רון טל בדרך ללשכת האבטלה
כואב לו שיבינו שכל אדם ו/או בת אדם, יכולים לעשות מה שהוא עשה בצבא ושהוא לא סופרמן... סה"כ אדם שחושב שהשמש זורחת לו מה_ _ _ אשה יכולה לבצע כל תפקיד בשדה הקרב...
יעקב 20/11/2016 19:56 גם ביחידת האיסוף יש סרגל מאמצים שונה
לחיילת ולחייל, בטנק זה בלתי אפשרי
2 נשים 20/11/2016 14:14 שלא יתגייסו לצה"ל בזבוז זמן ושנים על שום דבר וכלום (ל"ת)
1 בנות מתגייסות 20/11/2016 14:13 כשצהל מוותר לבחורי ישיבה ונטפל לכמה בחורות
שמצהירות שהם דתיןת או שהם רזות מטבען מחכה שהם ישמינו הצבא עומד על כתפיהן כשסמרטוטים בישיבות לוחמים על התור לחלה ביום שבת במאפיה. מי שיכול שיעזוב פה
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש