14:07 גוש עציון: מחבל חמוש בסכין ניסה לפגוע בכוח צה"ל - ונורה

13:07 רשות המיסים פשטה על בתים של שחקני הפוקר בחשד להעלמת הכנסה >>

11:35 נסגרה עסקת הענק: נוירודם תימכר למיצובישי טנאבה >>

10:55 עליות באירופה: הדאקס עולה 0.2%, הפוטסי עולה 0.3% >>

09:59 בולטות בת"א: מזור רובוטיקה מוסיפה 1.3%, כיל מאבדת 1%

09:49 תל אביב: נעצרו 4 חשודים בזיוף כרטיסי אשראי בכספומטים בעיר >>

08:41 תושב כפר קאסם נפצע בינוני מירי; נסיבות האירוע נחקרות

08:33 ירושלים: צעיר בן 23 נעצר בחשד לפריצה לסניף בנק

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

נתניהו שוב העביר תגובה קיצונית ומכפישה, ולערוץ 10 נמאס - הנה ההתייחסות של תמר איש שלום

 |  143
עליית מדרגה
Share
המלחמה בין נתניהו לתקשורת עלתה הערב מדרגה. כתב ערוץ 10 עקיבא נוביק פרסם הערב ידיעה כי לפי שרים בכירים מאחורי חוק המואזין עומד יאיר נתניהו. גם הפעם העביר נתניהו תגובה חריפה באופן קיצוני וללא קשר לידיעה עצמה, אך הפעם בערוץ 10 החליטו שלא לשתף פעולה עם התרגיל החדש של ראש הממשלה - ובחרו שלא להקריא את תגובתו. הנה הקטע:




רגע אחרי סיום המהדורה, אנשי נתניהו פרסמו את הפוסט הבא בחשבון הפייסבוק של ראש הממשלה: "ערוץ 10 שהפגין על סתימת פיות כאשר עמד בפני סגירה על פי חוק כשלא שילם את חובותיו למדינה בסך מיליונים על חשבון הציבור, עתר בבקשה להוריד מהמסך את ערוץ 20. כיום הם הפגינו את אותה מידה של צביעות כאשר סתמו לנו את הפה וצינזרו את תגובתנו"והנה התגובה של נתניהו שלא שודרה: "ערוץ 10 כבר לא מנסים להעמיד פנים שהם כלי תקשורת אובייקטיבי ולא כלי תעמולה. טפטוף הרעל היום יומי כנגד ראש הממשלה ומשפחתו נועד לעשות שטיפת מוח לציבור באופן השקוף ביותר. שידורי 2 כתבות ההכפשה על בנו של ראש הממשלה במהדורה אחת מדברות בעד עצמן. אין כמעט אזרח בישראל שלוקח ברצינות את שידורי התעמולה שלכם ואולי זה מסביר את הרייטינג".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

143 תגובות ב-91 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
91 אלי 28/11/2016 15:28 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
90 אלי 28/11/2016 15:28 לכל תומכי ביבי, רק שמאלני מחזיר 1200 רוצחים עם דם על (ל"ת)
89 משוגע 22/11/2016 16:36 משוגעים
שלושה משוגעים יצאו לחצר להפסקה. הציע יוסי: "בואו נשחק משחק", שאל איציק: "איזה משחק?", הציע משה: "בואו נשחק כדורגל". שאל איציק: "איך נשחק כדורגל? צריך להתחלק לשתי קבוצות ואנחנו שלושה אנשים". ענה משה: "אני אהיה קבוצה, איציק יהיה קבוצה, ויוסי יהיה קהל של 50 אלף איש". מתחילים לשחק ויוסי מעודד: "יאללה איציק". אחרי דקה הוא צועק: "יאללה משה". תוך כדי משחק נהיה לו משעמם אז הוא לוקח פחית וזורק על איציק. איציק בא אליו ואומר לו: "בוא הנה, משוגע, מה אתה זורק עלי פחית?", יוסי עונה לו: "מה קרה לך? יש פה 50 אלף איש ואתה נטפל דווקא אלי?".
88 דרומי 22/11/2016 15:02 לא רואה 10 וגם 22 מזמן
מפני ששם אין שום דבר חיובי על כלום הכל שלילי ונותן כל הזמן הרגשה גרושה ומוריד את מצב הרוח, עדיף בכלל לא לראות חדשות. שימו לב אנשים משעה 1630 עד חצות יש רק חדשות חדשות חדשות ואקטואליה של מדינת תל אביב
87 האיום הקיומי כבר כאן 21/11/2016 06:05 האיש מטורף. ה צ י ל ו !!!! (ל"ת)
86 erez65 20/11/2016 14:38 קוראן
לכל השמאלנים הגזענים שרוצים להיפטר מהערבים ושיקבלו עוד 3-5 מיליון ערבים על הגדר ב"הסכם שלום " תקראו קצת בקוראן ורק בפרק הראשון ' סורה 1 ' ותבינו כבר עם מי יש לנו עסק
85 אזרח 20/11/2016 14:33 למה ביבי באמת לא עונה לטענות העיתונאים אלא תוקף אותם? (ל"ת)
84 ישראל 20/11/2016 14:30 ביבי מנותק מהמציאות! חולה פרנויה!
חולה במחלת הדיקטטורים" המדינה זה אני" הולך ומאבד קשר עם הציבור וצרכי המדינה, העיקר זה"אני" , "המדינה זה אני" והוי למי שלא מתיישר איתי, מסביבו לקקנים שכל האינטרס שלהם זה הרווח האישי שלהם!
83 erez65 20/11/2016 14:28 ביבי העם איתך
כל העולם הולך ימינה וערוצי התקשורת 10 ו 2 מזדהמים שמאלה יותר ויותר . כאילו נכנסו למרתף ללא חלונות ומשם שולחים מרכולתם . עמונה לא תפונה בע"ה ואם כן זאת תהיה הטעות השנייה אחרי גוש קטיף והתוצאה עידוד לחמאס ולדרכו המוצהרת להפוך את תל אביב למוסול
82 רסר לשעבר 20/11/2016 13:57 להפריט את הצבא
רק מפה זה יתחיל
81 ישראלי 20/11/2016 13:06 ביבי צודק !!
התשקורת מעלילה שקרים. שלא יעבדו עליכם. ביבי צודק.
יעקב 20/11/2016 14:17 אנשים חסרי מח, עבורם ביבי תמיד צודק!
גם אם יחזיר לערבים את יפו וחיפה הוא יישאר צודק, למה? כי הם חסרי מח וחשיבה עצמית וכעדר כבשים ירצו לתאום!
80 דוד 20/11/2016 10:47 הזוי
מישהו יכול להסביר לי למה אוהבים את ביבי?
79 הרווחתם את זה ביושר 19/11/2016 11:20 נפגע כבוד הוד מעלתם כתבי העיתונים והחדשות הצהובים (ל"ת)
78 ערוץ 10 צדקן צבוע 18/11/2016 18:10 לא הבנתי מה לא לגטימי בתגובה של ביבי
תגובה לגטימית לגמרי
77 אלון 18/11/2016 08:48 לנוו נמאס מערוץ 10-להחרים הערוץ (ל"ת)
76 ערוץ 10 17/11/2016 17:24 מוצץ את הדם של משלם המיסים ומוטה מאוד (ל"ת)
ss 18/11/2016 09:57 גם היהודים מוטים נגד הנאצים (ל"ת)
75 TK 17/11/2016 16:40 כדאי שערוץ 10 יאמץ זהות משלו,נמאס מהנגד כל הזמן . (ל"ת)
74 יהודי 17/11/2016 15:30 ערוץ 10 שמאלני
עכשיו אתם מבינים למה העם לא צריך לממן ערוץ תקשורת כושל ? ערוץ 10 צריך לשלם את חובותיו ואם לא דינו להסגר !
73 חרא של דיקטטור 17/11/2016 15:17 נמאס כבר מהביבי- אם היה לו כבוד היה מתפטר...
כאשר השחיתות חוגגת אף סרח לא יתפטר..!!!
erez65 20/11/2016 14:30 ביבי מעולה
הוא ייזכר לדורי דורות כמנהיג חכם
72 עינת 17/11/2016 15:00 1. גם עוסקים בשטויות וגם מצנזרים תגובות.
2.. חוק טוב שיעבור. 3. הרבה חכים מביאים חוקים מחיי היומיום של בני משפחתם - בעד !!!!!
71 מישה 17/11/2016 14:59 אז הפכתם לאתר פוליטי? (ל"ת)
70 אזרח 17/11/2016 14:56 ערוץ 10 לא מקצועי ולא אתי
ביקשתם תגובה - קיבלתם. אתם מעדיפים לא לפרסם את תגובת ראש הממשלה!!! תתביישו! בחרתי בו ולא בכם. לא בתמר איש שלום ולא בעקיבא נובק. זכותכם כמובן לראיין כרצונכם וזכותו לענות את תגובתו!! מה שקרה אתמול הוא צעד חסר תקדים בעולם הטלוויזיה, נשללה זכות התגובה של ראש ממשלה בישראל ע"י קומץ אנשי תקשורת שהחליטו שתגובתו אינה עולה בקנה אחד עם דעותיהם... בושה של ערוץ. בושה של עיתונאות. ביבי אתה צודק אדוני ראש הממשלה. התקשורת בישראל איבדה את מקומה. הזנב התחיל לקשקש בכלב... העם מאחוריך רק שאין לנו גוף תקשורת שמייצג אותנו. לא ערוץ 10, בטח ובטח לא אנשי התאגיד (שוב אשאל, מי אלו בכלל? מי שמם להחליט מה דעותיי?) וגם לא תמיד ערוץ 2. ביבי, שחרר אותנו מעולם של אלו...
69 אחד 17/11/2016 14:46 ביבי גומר לאספסוף על הפנים והם חושבים שזה סחלב (ל"ת)
68 אחד 17/11/2016 14:40 לכבוד הגולש בנימין נתניהו
א. אף לא ערוץ טלויזיה אחד עוסק בשטיפת מוח לציבור. מי שמנסה לשטוף מוחות במדינה - זה אתה והנקניק שכותב את התגובות האומללות שלך. ב. "אין כמעט אזרח שלוקח ברצינות את שידורי התעמולה ? טעות !!! יש הרבה ישראלים שלוקחים את השידורים בשיא הרצינות. נכון,אנחנו הרבה פחות ממחצית העם אך אנו מאות אלפים מבעלי זכות הבחירה....
דב 17/11/2016 16:02 68
ועדיין אתם מיעוט בטל בשישים. הגיע הזמן שתבינו: הטרור התקשורתי יסתיים. נמאס מכם.
67 Elephant65 17/11/2016 13:44 כשבורח ביבי צריך להחליף.. (ל"ת)
66 אלוהים יעזור 17/11/2016 13:23 בלחץ מהעיתונאים איזה לחץ יפגין נגד
אירן.
65 תום 17/11/2016 12:38 אין עשן בלי אש כל כך הרבה פרשות פשוט מושחתים שהורסים את (ל"ת)
בלי כתב אישום אחד 17/11/2016 21:59 קצת קשה לקרוא לזה פרשות....
זה נראה יותר כמו רדיפה/בי"ד שדה/ צהובון
64 ארי 17/11/2016 12:27 ודברי ערוץ 10 הן לא"קיצוניות ולא מכפישות" ?
מענין שכאשר הדברים באים מהתקשורת (ערוץ 10) אלה מילים יפות ומרגיעות ופתאום תגובות באותה עברית הן "קיצוניות ומכפישות" ממש מענין
63 יעקב 17/11/2016 12:18 נתניהו,פרנואיד! וסובל מבעית גדלות (ל"ת)
62 אבי קול 17/11/2016 12:07 להגיע עד הילדים זו דרך נפשעת-לסגור את ערוץ 10
מדוע לסגור את ערוץ 10? שואב את כספי הציבור משכורת עתק...אנטי שגבול בשנאה חולנית של חלק מכתבי הערוץ לראש הממשלה ולמשפחתו. בגללכם והתנהגותכם - אני אצביע - ביבי אם תרצו או לא!!!
יעקב 20/11/2016 14:24 לך תתאבד! אבל למה להרוג את כולנו! (ל"ת)
אחד 17/11/2016 14:43 "ילד"?.....האמנם ?
"הילד" איננו ילד יותר. הוא בנו של הביבי. אם הוא יכול להתערב במוסדות השלטון - ילד,הוא לא. (אולי בשביל ביבי ושרה הוא "ילד". לא בשבילי...... כמו גם הרוצח מחברון. הוא הכל מלבד "ילד".
דב 17/11/2016 16:04 אותו אחד
בדקת חקרת, האשמת ושפטת. מדהים אין כמוך. מלבד הזבל העיתונאי - אתה בכלל יודע משהו? התקשורת עשתה לך יופי שטיפת מוח, או שאתה אחד מהבראנז'ה העלובה.
רוני 17/11/2016 12:54 מסכים ורצוי מאוד. ערוץ פולטי מאוד שנוטה לצד אחד בלבד. (ל"ת)
כמעט שפוי 17/11/2016 12:41 מזל שיש מפגרים כמוך
אחרת איך ביבי ומשפחתו ששמים עליך ** באופן אישי...יוכלו להתעשר על חשבוננו?
61 יצק 17/11/2016 11:52 תקשורת
מעוותת ונתונה בפרנוייה זה ממש כבר כל כך שקוף ...לפעמים צופים בערוץ כדי לצחוק הציבור תומך בנתניהו באופן חד משמעי
60 ישראלי 17/11/2016 11:46 נתניהו - חזק ואמץ. אוהבים אותך ראש ממשלתנו היקר.
ולכל עוכרי ישראל בראשם ערוץ 10 והשמאלנים הקיצונים, שיאכלו את עצמם לדעת. נתניהו ימשיך להיות ראש ממשלתנו לעוד הרבה שנים טובות.
59 אלי 17/11/2016 11:00 לכל תומכי ביבי, רק שמאלני מחזיר 1200 רוצחים עם דם על (ל"ת)
58 אלי 17/11/2016 11:00 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
עם של מזוכיסטים 17/11/2016 12:30 בחיים לא. הם טמבלים ללא תקנה ולכן הדיקטטורה נמשכת (ל"ת)
57 אלי 17/11/2016 10:55 ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
אבי קול 17/11/2016 12:10 זו התוצאה של שנאה חולנית של הערוץ-אתה אזרח חסר שכל!
רק זבל מדבר על זבל
אלי 17/11/2016 13:42 ואתה הבבון של ביבי הטמבל. (ל"ת)
רוני 17/11/2016 12:55 אני חושב שהיה זה ביבי שהציל את הערוץ מסגירה (ל"ת)
דב 17/11/2016 16:05 רוני
אכן. וזו בדיוק הבעיה. הם פוחדים מלעשות את הצעד האחד הנכון: לסגור את ערוצי הזבל האלה.
56 שרה 17/11/2016 10:36 אל האתר,
היה נחמד באם הייתם מפרסמים גם תגובות לא כל כך אוהדות לערוץ 10. יש עוד דעות בעם הזה באם אינכם יודעים.
55 שרה 17/11/2016 10:33 ערוץ 10
אתם כל כך טיפשים לא מבינים שכל כתבה נגד נתניהו נותנת לו עוד מנדט. כמובן, מה אכפת לתמר איש שלום המשעממת ולבעלה המשכורות האדירות ממשיכות לזרום אז אפשר להמשיך ולקשקש. לסיכום כדברי חכמים "הכלבים נובחים והשיירה עוברת"
54 דקטטור מסריח.. 17/11/2016 10:22 צריך לאמץ את השיטה שראש ממשלה יכהן שתי קדנציות.
אחרי שתי קדנציות הראש מסריח.. ומושחת. בכול מוסד זו הדרך ...לשמור על טוהר המידות .. אחרי שתי קדנציות גם נמאס לראות אתו אדם.. הנסיון היחדי שהוא משיג זה אך לתחמן את המערכת, וזה מה שקורה לביבי..
אזרח 19/11/2016 12:09 נכון גם לגבי רופאים בבתי חולים,
כך שעם הזמן לא יראו את החולים כמו תפוזים שעוברים בפס וקובעים את גורלם מי מצילים ומי לא, גם כאן הרופאים צריכים התחדשות ולתת את ה-100% להצלת החולים ולא לראות אותם לעט זקנה כתפוז שנרקב ולא שווה כלכלית להצילם.
53 rubi 17/11/2016 10:19 צא מהחיים שלנו
קח את שרה ועוף לנו מהחיים , איש רע ודיקטטור
אמנון 17/11/2016 13:26 אולי תצא אתה מהחיים שלנו
אולי תצא אתה מהחיים שלנו מי אתה בכלל 0 מאופס האיש היחיד שנותן ביטחון כלכלי זה מר נתניהו את מי תביא את לפיד חחח את בוזי חחחח מי....
52 ron 17/11/2016 10:14 פשוט מאוד הערוץ מנסה לפגוע בנתניהו
זה שווה הרבה כסף, אם היו משלמים לי מספיק גם אני הייתי עושה כך
51 אלי 17/11/2016 10:12 נתניהו למד סוף סוף לעבוד
עם עיקש תתפתל, סוף סוף הוא מחזיר להם בשפה שלהם ולפי התגובות ההיסטריות שלהם זה עובד, טוב ביבי
50 אבי 17/11/2016 10:05 נתניהו ראש הממשלה הבא. רק האהבה תנצח.
הפעם האחרונה שמחנה השמאל ניצח בבחירות היה עם יצחק רבין ז"ל מפני שהעם אהב את רבין ולא מפני ששנא את המתמודדים מולו. השיטה של "רק לא נתניהו" מתוך שנאה אליו לא עבדה, ולא תעבוד בעתיד. למחנה השמאל אין מועמד שהעם יכול לאהוב אותו ולהתחבר אליו ולכן כל עוד לא יהיה כזה, נתניהו ימשיך לנצח כי חלק גדול מהעם אוהב אותו. פשוט מאוד רק האהבה תנצח. ערוץ 10 וערוצים נוספים מנהלים רדיפה פוליטית של ראש הממשלה ומשפחתו ובעצם מנהלים רדיפה אחרי לפחות חצי מהעם שתומך בו ובוחר בו ויבחר בו שוב.
כמעט שפוי 17/11/2016 12:44 גם אתה מפגר?
ביבי הוא לא ראש הממשלה הבא...הוא ראש הממשלה הנוכחי וזה שנמצא כבר 674569 שנים בתפקיד...הוא לא ימין והוא לא שמאל...הוא בוזז כספי ציבור משלמי מיסים ונותן לנו רק מלחמות בתמורה כל פעם שמעלים את זה...כשערוץ 10 או גוף אחר באמת יתקרב להכאיב לו...כולנו נגוייס למילואים
49 מרגיה 17/11/2016 09:58 ערוץ 10 הטוב ביותר (ל"ת)
48 מגיבים בשקל 17/11/2016 09:53 לפי התגובות פה רואים את מכונת העמולה של ביבי במלוא הכוח (ל"ת)
דב 17/11/2016 12:19 48
או הפוך. אז מי צודק?
47 אזרח 17/11/2016 09:41 טוב עשה ערוץ 10, נמאס כבר מתשובות התעמולה של ביבי/שרה
במקום לענות עניינית לטענות, ראש ממשלת פייסבוק בוחר להגיב בהשמצות של כלי התקשורת. כנראה גם שרה-מרי-אנטואנט בוחשת ואחראית לתגובות המגוכחות האלה.
46 אלכס 17/11/2016 09:37 פשוט לא אמינים...
כלי תקשורת שאימץ לעצצמו סדר יום זה דבר נפלא. הבעיה שהוא לא מכריז על כך וממישך להגדיר את עצמו כעיתון של המדינה או ערוץ חדשני ואביקטיבי.
45 משה 17/11/2016 09:22 ערוץ 10, מי אתם בכלל? מישהו בחר בכם? התעצבנתם? את מי
זה מעניין?
ss 17/11/2016 09:37 ערוץ פרטי - הם יכולים להגיד ולעשות מה שבא להם (ל"ת)
דב 17/11/2016 12:20 SS זה נורא. תחליף
הם לא ערוץ פרטי. הם חייבים מאות מיליוני ש"ח למשלם המסים בישראל. מזמן היה צריך לסגור אותם. רק הטרור התקשורתי, שהוא הגרוע מכל, ממשיך להחזיק אותם - על חשבוננו.
44 מייק 17/11/2016 09:20 להעיף את ערוץ 10 קיבינימאט
ערוץ דפוק יותר משנה לא צפיתי בו ככל שיכפישו יותר את ביבי כוחו יגדל.....אנשי ימין מזמן לא צופים בערוץ זה כך שהוא נטול השפעה
43 רוקי 17/11/2016 09:19 כל הכבוד ביבי! הגיע זמן לעשות סדר באל-ג'זירה הזה (ל"ת)
42 אחד 17/11/2016 09:19 בושה של ראש ממשלה-במקום לעסוק בבעיות האמיתיות
כמו מצוקת הדיור הוא מנהל מלחמות קטנוניות על כלי תקשורת. במקום לדאוג שתהיה מערכת בריאות ראויה הוא קונה 3 צוללות (שצהל אמר שאין בהן צורך). את הנזקים שביבי גורם למדינה כולנו נרגיש עוד הרבה הרבה זמן.
דב 17/11/2016 12:21 42-אחד
זאת בדיוק הבעיה: התקשורת לא נותנת לו יום מנוחה מהזבל שהיא מעלה. אדרבא. שיתנו לו לעסוק במה שהוא צריך לעשות.
קורמורן 17/11/2016 15:39 בטח. התקשורת אשמה, השמאל אשם, רוכבי האופניים אשמים.
כמה טוב שיש את מי להאשים בכל דבר ועניין, מה שמאפשר להסיט את הבקורת לערוצים לא ענייניים ע"י השמצות חסרות בסיס. התקשורת כאן לא בשביל לעשות לו נעים בגב (פרט לישראל היום ולכמה אנשי תקשורת ימניים קיצוניים). תפקיד התקשורת זה בעיקר לבקר את הממשלה ואת הרשויות המקומיות ואת התאגידים הציבוריים שחוגגים על חשבוננו.
דב 17/11/2016 16:07 קורמורן
אתה באמת קורמורן. צא מהמים.
41 דני 17/11/2016 09:18 כל הכבוד לנתניהו. הכרזתם מלחמה עליו? כולנו יודעים
שערוץ 10 נגד נתניהו כי הערוץ הוא שמאלני קיצוני.
כמעט שפוי 17/11/2016 12:48 שכחת לכתוב שהוא גם עויין ומעוניין להפיל את השלטון
רק שכחת שבדמוקרטיה (מה שאנחנו באופן רשמי) אין "הפלות שלטון" יש החלפות שלטון וזה על ידי בחירות. ואין לך מה לדאוג..כל עוד יספיק שהרבע הכי מטומטם בעם יחליט שביבי הוא ראש הממשלה...כולנו נמשיך לשלם את המחיר...כן כן גם אתה שלא מקבל ממנו כלום ונותן הרבה למדינה
יהויכין 17/11/2016 15:10 הרבע המטומטם?
כלומר כל מי שחושב אחרת ממך הוא מטומטם? או קי גם אם התנועה הערבית המאוד מאוחדת והתנועה הרדיקלית המאוחדת גילון גלאון והחברה יחברו את התנועה הפוסט ציונית והמנהיג הענק יהיה מי שיהי בוזי ציפ פרץ מחמוד מוחמד או זוהיר לא תגיעו לכלום . לא נפל לך האסימון גאון????
40 אחד 17/11/2016 09:15 ישר כוח ערוץ10,הגיע הזמן שכך ינהגו בראש ממשלת הפייסבוק (ל"ת)
39 משטרת מחשבות שמאלנית 17/11/2016 09:02 איו לתקשורת שום זכות לצנזר לציבור את תגובת ראש הממשלה!!
הציבור מספיק אינטיליגנט כדי לשפוט בעצמו!! גם תגובה נגד הטייתו הפוליטית של ערוץ 10 הא לגיטימית!!
ss 17/11/2016 09:37 הם יכולים לעשות מה שהם רוצים זה ערוץ פרטי (ל"ת)
דב 17/11/2016 12:22 ***
אותה תגובה לתגובתך ב-45: טמבל
אבי קול 17/11/2016 12:13 ערוץ 10 פרטי שמדי פעם אתה ממן אותו מכיסך-הדיוט (ל"ת)
38 רוני 17/11/2016 08:57 ביבי כנס בהם !!!
הם לא אובייקטים בכלל
דוד 17/11/2016 10:27 עוד בבון מבית היוצר של לשכת ביבי (ל"ת)
דב 17/11/2016 12:23 דוד
ןאתה מה? מבית איזה יוצר?
37 להראות להם את הדרך 17/11/2016 08:53 הגיע הזמן להראות לביבי ולשרה הקיסרים בעיני עצמם את הדרך
ראש ממשלת ישראל ואישתו נראים יותר ויותר כמו ארודאון, או צאוצסקו, במשך זמן רב חשבתי שרק שרהלה זקוקה לאישפוז, והיא הבעייתית מבין השנים, עתה לאחר שמתגלים עוד ועוד פרטים מתברר כי שני האנשים האלו זקוקים "למנוחה" ובעיקר זקוק עם ישראל למנוחה מהם. התגובות לתקשורת שאף לא פיסקה מהן מתייחסת לטענות ולממצאים מלמדת אמנם על "שיטה חדשה" של יועצי התקשורת לממצאים, שרובם חמורים, כמו הניסיון להשפיע על היועצת למעמד האישה לתמוך בניסיון להעליל על מני נפתלי עלילת אונס, על מנת לטרפד את תלונתו (המוצדקת במלואה) כנגד אחת מנשי ראש הממשלה הכי בעלות ההתנהגות שאפשר לקרוא לה מטורפת, או לפחות חולנית. ולא ביבי אני לא שמאלני, ולא תצליח בשימוש במילה השחוקה הזו לכסות על כל מחדליך והשערוריות הרבות שנקשרות לרעייתך הבעייתית שמתערבת בניהול המדינה וכן בהכנסת יד לקופה הציבורית באופן בוטה. נכון נראה שאין אלטרנטיבה לביבי, בעיקר משום שמפלגת העבודה הולכת שמאלה, אבל יגיע הזמן שגם הליכוד יגורש בבושת פנים מעם ישראל, כמו שגורשה מפא"י כי היא הפכה למפלגת מושחתים שדואגת לתחת של הפחדנים שיושבים בכנסת ובממשלה. פני הדור כפני דוד ביטן
36 ד״ש 17/11/2016 08:49 נתניהו צודק נמאס מהשקרים ועזבו את הילדים שלו!
נתניהו
כמעט שפוי 17/11/2016 12:49 שיעזוב את הילדים שלנו ויפסיק לשלוח אותם להילחם ולמות
סתם כי זה מתאים לצרכים הפוליטיים שלו כרגע
יהויכין 17/11/2016 15:13 שיעזוב את הילדים שלנו ??????
ממש כמעט שפוי מה אמרת להיא שולמית אלווני על הילדים המוצלחים שלה או לאולמרט על הילדים שלו ? (זוכר שלא עשו צבא הרי זו מדינה דמוקרטית ואיש הישר כעיניו יעשה .) שולח להלחם ????? באמת השפיות ממך והלאה גם הזכרון .
35 אזרח נשלט 17/11/2016 08:38 וואי וואי, עצבנתם את המלכה שרה, הלך עליכם (ל"ת)
34 האמת קשה לביב 17/11/2016 08:35 הביב אסון למדינת ישראל-חדשות 10 המשיכו לחשוף את סטיותיו (ל"ת)
33 דנה 17/11/2016 08:34 ביבי הוא זה שהשאיר את ערוץ 10
ביבי בעצמו שמאלן
32 עוד מעט 17/11/2016 08:16 יסגר הערוץ
אין כסף שודדי הכספים משכורות עתק הביתה לכו שקרנים .אין כסף ביתה קישטא החוצה
31 ביזפורטאל 17/11/2016 08:13 אל תלמדו
מהתקשורת השמאלנית השקרית תהיו נייטראליים עדיף . העיתונאים מקבלים שלמונים מושחתים העם בז להם חבורת עלובים
ss 17/11/2016 09:38 אפרופו שלמונים כמה קיבל על עסקת הצוללות? (ל"ת)
יהויכין 17/11/2016 15:14 עסקת צוללות???????????
כמה רדוד ? אין גבול לרדידות זזזזמזם???????????
דב 17/11/2016 12:23 ****
טמבל. לך למד את הנושא ומי קיבל החלטות. תתחיל לחשוב לבד.
30 דיקטטור 17/11/2016 08:11 הבושה של ראש הממשלה עוברת כול גבול..
די לניצול מעמדו בהשתלחות בעם.. בזה הוא רוצה להסיט אותנו ממשטר רקוב ומושחת..
דלי גופמן 17/11/2016 10:00 מטומטם
הוא מגן על ילדיו.... הליכלוך של ערוץ 10 עובר כל גבול אני מבטיחה לך אם ישלמו לך הרבה כסף גם אתה תצהיר שביבי חובר לשטן.....
29 Gershon 17/11/2016 08:10 לערוץ 10 נמאס...
התשקורת עלתה מדרגה... להכפיש להסית נגד ראש הממשלה זה בסדר! תגובת המוכפש - רק בתנאי שהיא מוצאת חן בעינ המכפיש! ו"ביזפורטל" מצדד במכפישים - "לערוץ 10 נמאס..."
28 הם מפחדים 17/11/2016 08:08 חבל שלא סגרו את ערוץ 10 השמואלנים כשלא עמדו בהתחייבויות (ל"ת)
27 בא 17/11/2016 08:06 איזה תגובות מהירות יש לביבי.אבל בועת נדלן
שצמחה שנים הוא לא הגיב וזה בגלל שזאת המדיניות שלו .למה לא למכור דירות במחירים פי 4 וככה להכניס מליונים לאוצר המדינה על חשבון העם.
א. 19/11/2016 03:59 הסופר טנקר התרסק בהמראה ואנחנו משלמים על השברים
קפטן שמוביל אותנו לאבדון
26 עדי 17/11/2016 07:59 אשתו של נדב איל הידוע (ל"ת)
25 יעקב 17/11/2016 07:45 תקשורת מגמתית וחולנית.
תקשורת הופכת את עצמה ללא רלבנטית.
24 אחד 17/11/2016 07:43 ערוץ 10, תתכוננו לסגירה, לא תקבלו גיבוי מאיתנו. (ל"ת)
23 נדב 17/11/2016 07:40 נתניהו צודק!
שימשיכו לתקוף אותו, זה רק יעלה לו את מספר התומכים בבחירות הבאות...
22 אלי 17/11/2016 07:06 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
אבי קול 17/11/2016 12:16 ומי אתה אזרח קטן וטמבל! (ל"ת)
21 טוני 17/11/2016 07:05 ביבי האפס במקום לענות להאשמות תוקף סתם (ל"ת)
20 אבי 17/11/2016 06:59 ביזפורטל התדרדר
ממצי אתר עסקי עוסק בהפלת השלטון? תרגיעו
19 דלי גופמן 17/11/2016 06:47 רועה הנגזרת מטימטום
לתמר איש שלום וחבריה מערוץ 10 אין גבולות בטימטום וברועה הנובע ממנה. אפשר להבין מהתחקירים שליהם כי "בנו של ראש הממשלה ואישתו מנהלים את המדינה". איפה הגבול לטימטום ורוע לב. השמאל שלא הצליח להדיח את נתניהו משלטון מנסה לעשות שטיפת מוח לעם באמצעות המצאה וניפוח כתבות. מאיפה הם מבאיים את ההוכחות, כנראה משלמים לאנשים הרבה כסף על מנת שיעידו נגד ראש הממשלה ובני משפחתו......ההכפשות הפכו מכוערות ומלוכלכות ביותר........לא הצליחו לפגוע בנתניהו עצמו, אז מנסים לפגוע בו באמצעות משפחתו...........איפה הגבול ..........שמאלנים מזוכיסטים ורעי לב...........מתי הטימטום שלכם יגמר.........או אף פעם כדברי איינשטיין שאמר "לטימטום אין גבולות"............ במקרה כזה אני מקווה שעם ישראל לא יקשיב לכם אלא ינדה אתכם משורותיו......... הכותבת (אני) ציונית הבאה ממשפחה ציונית שעלתה מרוסיה (תוך סכנת נפשות) בשנת 1971. אני לא מהתומכות בנתניהו....אבל לדעתי מוגזם מה שעןשים בתיקשורת בהצטלה של חופש ביטוי..........זה גובל בפשע מצד התקשורת המסיתה....יש לנו בית אחד - ישראל, אנו צריכם להיות מאוחדים בדעתנו נגד אייבנו ולא מפולגים.
18 אזרח 17/11/2016 06:34 מאוד הוגן להסתתר אחרי שרים בכירים ללא שם. (ל"ת)
17 אלי 17/11/2016 06:17 ביבי הביתה, נמאסת. (ל"ת)
16 אלי 17/11/2016 06:17 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
דלי גופמן 17/11/2016 09:58 טיפש
יש לך מועמד אחר.... יתחק הרצוג ניסה למכור את המדינה לאבו מאזן עוד לפני שנבחר....ראה הסקנדל שפורסם בכל ערותי התקשורת יאיר לפיד הרס את הדיור עם הצעות אחיטופל שלו (לא מבין כלום בכלכלה) יחיאמוביץ שמאלנית מזוכיסטית שלא מבינה כלום בעיקר לא בכלכלה תקע טריז במכירת הגז ןבפיתוח הגז. חמור מבין יותר מימנה בכלכלה כחלון מזגזג בעיניין הדיור והמיסים כדי למצוא חן בעיני הציבור ולא באמת נותן פיתרונות אמיתיים = תופר את החליפה ומכין כיסא להתמודדות על ראשות הממשלה גם אם נתניהו לא מוצא חן בעיניך אל תיפגע במשפחתו ובילידו הם לא אשמים.....
רפי 17/11/2016 11:06 מתחזה
אתה ממומן ע״י ר/ממשלה לחולה זה שקוף וברור
אלי 17/11/2016 10:59 אחותך תחליף את הטמבל עם הדיפלומה. (ל"ת)
15 העיתונאים 17/11/2016 05:49 תרמו תרומה גדולה להרס תיק הפנסיה של כל אחד ואחד
ממכם. באמתלה שכספי התמלוגים יגיעו לצבור . תקעו את הגז עשו מלחמה נגד ביבי על חשבון הצבור. הצבור משלם תרתי משמע מרבית הצבור כבר קלט מי הם אבל זה כבר מאוחר מידי הם לא השיגו מה שהם רצו . אבל פגעו בכיס של האזרח הקטן עיתונאי קטן שלי
דב 17/11/2016 09:38 15
זה ממש הרבה, אבל הרבה יותר, לו רק הבנת את גודל והיקף ועוצמת התקשורת במציאות הישראלית (כעת למדת מהבחירות בארה"ב) - היית מזדעזע. היא מציגה אמת וירטואלית השונה לחלוטין מהמציאות; אמת חד-צדדית, מזוייפת, מתועבת, ומנוולת, בשם אינטרסים השונים לחלוטין מהמציאות הציונית. קרא את התגובות של קוראים כאן, ותבין עד כמה היא מצליחה להחדיר עמדות ודעות, מבלי שאלה יבדקו ויחקרו את הנושאים.
14 משה ראשל"צ 17/11/2016 04:57 ביבי מלך ישראל ושהקנאים ימותו פפפחחחחח (ל"ת)
ss 17/11/2016 09:38 מלך הקופים ממרוקו אולי (ל"ת)
אבי קול 17/11/2016 12:20 אתה מתגלה-גזען ונולדת גזען...!!!
אם אתה בשמאל ועוד גזען - שלום לא יהיה לכם עם הערבים, אתם צבועים, את האחים שלכם אתם שונאים - כך קרה בעבר ההיסטורי של כל האנרכיסטים שהובילו רק לאסון על העם היהודי - בושה וחרפה
13 משה ראשל"צ 17/11/2016 04:56 דווקא ערוץ 10 העבריין שלא שילם את חובותיו הוא
זה שהפך להיות מגן הצדיקים ערוץ 10 גנב את כספי הציבור שנים רבות איזה זכות יש להם לבקר מישהו אחר ערוץ ערוץ של נוכלים
דב 17/11/2016 09:40 13-משה
לו רק ידעת את מאות המיליונים שהם חייבים מכספי משלם המסים, ומוותרים להם שוב ושוב. אתה היית מזמן בכלא עם חובות כאלה. אך הם מאיימים ב"פרסומים" ומצליחים, בסחטנות בוטה, להמשיך ולעשוק ולהשמיץ.
12 מנשה 17/11/2016 04:17 ביבי
לא מאמינים לך יותר... דייי
דב 17/11/2016 09:42 12
זו הבעיה הקריטית שלך, ושל כמותך, שאתה עדיין מאמין לתקשורת ואינך מבין את האג'נדה המנוכרת והעוינת שלה.
11 אזרח 17/11/2016 02:05 כל הכבוד לנתניהו, תקשורת שמאלנית דורסנית (ל"ת)
10 נמאס מהתקשורת 17/11/2016 01:59 ערוץ 10 איך זה מבאס כשאומרים לכם את האמת בפנים (ל"ת)
9 אזרח 17/11/2016 01:22 ואם יאיר נתניהו מאחורי החוק?? אז מה ? כל היהודים נגד ה
החוק הזה! מערכת קריזה באמצע הלילה זה חוקי ???
8 צוללת צהובה 17/11/2016 01:09 ביבי למעשיהו
הגיע הזמן ,מעניין מה תגובתו לרכש הצוללות
אבי קול 17/11/2016 12:22 זו השיטה שלך כאיש שמאל - פשיסט לחסל ללא משפט וחוק (ל"ת)
דב 17/11/2016 09:43 8
כדאי שתלמד את הנושא לפני שאתה מגיב. התקשורת רוצה טמבליך כמוך - שמאמינים לעלילות שלה, שלא לומדים ולא חוקרים, ומגיבים כמו פאבלוב לכל עיוות וסטייה.
7 דניאל 17/11/2016 01:02 ראש ממשלה אסון...
אדוני ראש הממשלה...הציבור לוקח מאוד ברצינות את הכתבות בתקשורת וכולם מבינים איזה אסון מהלך אתה.לא היה מעולם ראש ממשלה שכל כך הרבה פרשיות מפוקפקות נגעו בו... והייתי מציע לתקשורת פשוט להתעלם מהאיש שאמור לדאוג לעם אבל במקום זה עושק אותו ומוריד את המדינה ביגון שאולה.
6 רונן פתח תקווה 17/11/2016 00:20 הפתרון הנכון = התעלמות מוחלטת מביבי
פשוט לא לכתוב לא לסקר ולא שום דבר אחר.... שייפוג לאיטו
5 כרומוזום BB 17/11/2016 00:01 השאלה למי דומה יאיר? לאימא או לאבא
או לשניהם ואז יש להניח שזה שילוב קטלני
4 בקרוב תפוטרו 17/11/2016 00:01 עיתונאים עלובים
ערוץ 10 סובל מגירעונות כספיים גדולים, ורק בזכות הסיוע שהוא מקבל מהמדינה הוא עדיין משדר. אממה, כשערוץ 10 יגדיש את הסאה - הוא ייסגר! ואז כל העיתונאים הקטנים והעלובים שיכורי הכוח שעובדים בקן הצרעות השמאלני הזה יסתובבו ברחובות, ימרטו את שיער ראשם וייללו על מר גורלם. דבר אחד בטוח. אני לא ארחם עליהם.
3 שני 16/11/2016 23:53 מה רע בתגובת ראש הממשלה
מותר לו להפוך שולחן על כל תחקיר. הם נודניקים והוא צריך להתייחס אליהם בהתאם.
2 eby 16/11/2016 23:49 עצוב לראות את תמר בהלם מתוך כפיה.
שדרנית נערצת על שדרות העם וגם בעלה נדב אייל העושים מאמצים עילאיים שלא לצדד בצד כל שהוא .נאלצת כאן למלא אחר הבוסים שלה ולשמור על פרנסתה.ערוץ 10 ניכס לו מדינה שלמה למרות שהוא חיי על חשבונה.
דב 17/11/2016 09:44 2
באמת? נדב אייל? אנא קרא ולמד מעט לפני שאתה מוציא דברי הבל.
1 אסון 16/11/2016 23:43 ראש ממשלה חולה רוח. (ל"ת)
אבי קול 17/11/2016 12:24 מעניין מי אתה? זו תגובתך היא של חולה רוח! (ל"ת)
ישראלי 17/11/2016 11:48 איך אתה מעז להתבטא כך על ראש ממשלה נבחר? (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש