12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

10:25 ח"כ עזריה: הצעת החוק לאיסור חקירת ראש ממשלה - לגיטימציה לשחיתות >>

09:42 תיקון: ההסכם של לוויתן עם Heerema הינו מחודש אפריל

07:56 השנה האקדמית נפתחה - שביתת מרצים ב-17 מכללות

07:53 טראמפ: הבסנו את דאע"ש בעיר ראקה הסורית - נשמור על השלום באיזור

07:50 פעיל חמאס נעצר הלילה כשברכבו 70 אלף שקלים שיועדו למטרות טרור

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

"רדיפה אובססיבית וחולנית", התגובה הקשה של נתניהו לתחקיר שפרסם אתמול דרוקר בעניין בנו יאיר - צפו בקטע

 |  116
ראש בראש
Share
העיתונאי רביב דרוקר הציג אמש (ב') תחקיר בערוץ 10 שבו טען לקשר בעייתי בין משפחת נתניהו לבין איש העסקים המיליארדר האוסטרלי, ג'יימס פאקר. התגובה החריפה (בסגנון אילנה דיין) מצד בנימין נתניהו לא איחרה לבוא. 


בכתבה נטען כי בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שהה במשך כחודש בדירתו של פאקר במלון רויאל ביץ' בת"א. נוסף על כך, דרוקר טען כי עו"ד יעקב ויינרוט שמייצג את פאקר נפגש לפני מספר חודשים עם אריה דרעי, שר הפנים, וביקש בשמו של פאקר מעמד של תושבות קבע בישראל, וזאת על אף שאינו יהודי. ויינרוט, שמשמש כפרקליטו של בנימין נתניהו לעתים, טען כי רה"מ לא שוחח עמו בנושא, ולפי הכתבה - פאקר לא קיבל מעמד שכזה עדיין.

בעקבות הפרסום, משרד רה"מ מסר תגובה חריפה: "מזעזע לראות לאילו תהומות של שפל מוסרי הידרדר ה'עיתונאי'' רביב דרוקר. מרדיפה אובססיבית וחולנית אחר ראש הממשלה ורעייתו, דרוקר עובר כעת להשמיץ את בנם הסטודנט ובנם החייל הקרבי. אנו משערים שהסיבה לעלייה בדרגת הרפש של דרוקר נובעת מהפוסט בפייסבוק של ראש הממשלה, שהיפנה לכתבת תחקיר על דרוקר מאת משה איפרגן באתר 'מידה'. התחקיר חשף את בחישותיו של דרוקר במשרד מבקר המדינה, כולל לחץ ושיחות טלפון שלו עם המבקר באופן חסר תקדים, וכן מינוי חבר הילדות של דרוקר שהקים עמו את ה'תנועה לחופש המידע על נתניה' ליועץ המשפטי של משרד המבקר"."כן חשף התחקיר את המימון האדיר שקיבל גוף זה של דרוקר מהקרן החדשה לישראל ומן האיחוד האירופי. יאיר הוא סטודנט ואזרח פרטי ואינו חייב לִדרוקר דין וחשבון על שאלותיו, אך מכיוון שדרוקר הציג בפנינו כל כך הרבה עיוותים ושׁקרִים שנועדו ליצור מצג שווא, נציין לִפנִים מִשורת הדין: מר פאקר הוא חבר המשפחה. יאיר הוא סטודנט באוניברסיטה העברית וגר בירושלים. יש לו הזכות להתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מחוץ לעיר מעת לעת (ולא חודש ימים כפי שנטען באופן שקרי), בדיוק כפי שדרוקר מתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מעת לעת כאשר הוא מחוץ לתל אביב".הבוקר רביב דרוקר התראיין לניב רסקין בגלצ, שם התייחס לעניין ואמר כי בכוונתו לתבוע את ראש הממשלה תביעת דיבה אם לא יתקן את "הטעויות העובדתיות שפרסם ויתנצל עליהן". לטענת דרוקר היו שם טעויות שהוא תיקן פעם אחר פעם מול נתניהו, אך הוא התרגל לצורה שבה רה"מ מדבר אליו וכלפיו. "בפעם הראשונה הוא יכול היה לטעון שהוא לא ידע והתבסס על פרסום אחר, אך מאז העובדות תוקנו בפניו ונאמר לו שמבקר המדינה בכלל מחרים אותי ולא מדבר איתי, ובצדק - יש לי הרבה מאוד ביקורת ואני מותח אותה, והוא לא אוהב אותה. זכותו. אבל להגיד שאני ממנה את חבר הילדות שלי כיועץ של מבקר המדינה? אפילו ברמת הלך הרוח של נתניהו - זה חוצה גבולות".

אגב, פאקר בן ה-49 (שהתארס בתחילת השנה לזמרת האמריקנית מריה קרי) הוא בנו של איש העסקים (בתחום המדיה) קרי פאקר, שעד מותו ב-2005 היה האיש המשפיע והעשיר באוסטרליה. פאקר ירש את חברת ההחזקות המשפחתית כאשר לפי הערכות הונו מגיע לכ-5 מיליארד דולר. בחייו הפרטיים הוא מככב לא מעט בשערי הצהובונים, ומספיק לכתוב את שמו בגוגל כדי להבין במה מדובר (גוגל כבר ישלים לכם את שורת החיפוש). והיה גם את הקטע המאוד מאוד מביך הזה מ-2014.

הקטע הרלוונטי מאתמול, החל מדקה 8:18:
 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

116 תגובות ב-91 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
91 אזרח מודאג 28/11/2016 16:39 רדיפה חולנית? החולני הוא נתניהו ואשתו! (ל"ת)
90 קסיוס 27/11/2016 20:02 דרוקר אנטי נתניהו
דרוקר אתה פשוט עיתונאי קטן המנסה להתחזות לגדול,אבל מה לעשות אין לך כישורים מתאימים.לא יעזרו לך מטעני השנאה הרעל ,רגשי הנחיתות שלך ואפודי המגן המסופקים לך עי חבריך "המדוכאים" בקרב התקשורת ומשרדים ממשלתיים כנראה?!ראינו מי הם ספקי הממון שלך ומה ציפיותיהם ממוביל ,מסית אכול שנאה כלפי ראש הממשלה ובני משפחתו!אין להתנהגות כזו אח ורע בתולדות מדינת ישראל!!הכורה בור לחברו סופו ליפול בתוכו !עיצה מרופא לך לטפל בהפרעות אישיות מהם אתה סובל ויתכן מעבר לזה!!!
89 שרה 23/11/2016 17:38 מוזר ביותר
אני לא מצביעה לנתניהו אבל, לא מצליחה להבין מה או מי מריץ את דרוקר? באם זה קשור להחלפת שלטון זה לא יעזור, לא נראה לי שמי שירצה להצביע לנתניהו יקשיב לדרוקר. בינתיים גם לא קראתי שום דבר רציני ואמין והייתי שמחה לשמוע זאת.
88 אריה 23/11/2016 07:05 תודה שיש עדיין עיתונאים כמו רביב דרוקר.
התגובות של נתניהו כמו התגובות של אולמרט לפני המשפט. נתניהו מוקף תמיד באנשים "בעיתיים".
87 מנהל קזינו ובתי בושת 21/11/2016 06:03 ר"מ ישראל מתחבר לטראמפ-פאקר-שלדון-אורן חזן=מה המשותף??? (ל"ת)
86 ra 20/11/2016 11:47 אם זה לא נכון למה עד עכשיו לא תכע אף אחד על הוצאת דיבה! (ל"ת)
85 טלטל 20/11/2016 08:58 ביבי האדם הכי ישר במדינה.אבל גם דרוקר עושה את עבודתו
כמו גם אילנה דיין.לאור ניסיון העבר בהתנהלות ביבי לא שכחנו את פרשת עמדי המוביל ולא שכחנו את פרשת המתנות ולא שכחנו את פרשת המיים לברכה וריהוט הגן.תוסיפו את פחימה שעבד ביום כיפור בבית בקיסריה ופרשת הקלטת הלוהטת.אין שם כלוםםםםםםםםםם
84 אלקובי יצחק 19/11/2016 23:19 שוב תגובה של ראש הממשלה
יישר כוח לראש ממשלה שלא מוותר ומחזיר מנה אחת אפיים לתשקורת העויינת והמוסטת על ידי קבוצת שמאל שמוכנה להרוס מדינה ובלבד שהימין לא יהיה בשלטון זוכרים את סיסמת הבחירות של כל השמאל ביחד כמו מקהלה "רק לא ביבי" ומה הם קיבלו רק את ביבי ולעוד הרבה שנים נסיים בברכה המסורתית תאריכו ימים ותסבלו
83 אלון ע 18/11/2016 08:34 מה המניעים של דרוקר ???
המשטרה צריכה לבדוק את האובססיה של דרוקרמשהו חשוד מאד בהתנהגות של הבן אדם
82 עמוס תמם 17/11/2016 19:13 דרוקר נגד נתניהו
לא צריך להיות חכם כדי לראות את ה אובססיביות של דרוקר בראש הממשלה רני עוקב אחריו אין נושא שדרוקר לא משרבב בו את ראש הממשלה .ערוץ 10 נמאסתן תתחילו להיות אובייקטיביים יותר.רביב דרוקראי אפשר לראות יותר את הכתבות מלאות הקיר שלך שהרי ידוע מראש לאן אתה חותר ולכן ראוי שאתה לא תהיה עיתונאי,שהרי אתה מונע ממניעים אישים טהלוואי שצפותר ותמצא את עצמך מובטל להרבה זמן תתבייש לך
81 hagbi 17/11/2016 15:04 יצאתם לנו מהאף
אם אתם כתבים אמיתיים ולא בלפני מלים תמצאו נושא שיעניין את הצבור כי האמון שלנו בכם שואפת לאפס וחבל
80 אמיר 17/11/2016 02:32 אין במי לבחור
כולם לא ראויים
79 ביובי 16/11/2016 23:57 מי היה מאמין שהפרעו הבא דווקא יהיה ישראלי
ביבי עשה, ועושה, נזק לישראל יותר מכל הטרוריסטים יחדיו.
78 קריירה 16/11/2016 22:27 הקריירה של דרוקר מבוססת על רדיפת בנימין נתניהו ומשפחתו
אם מחר בנימין נתניהו עוזב את הפוליטיקה, דרוקר נשאר מובטל
77 מאיר עיניים 16/11/2016 18:19 ביבי! תפנים הציבור רוצה לדעת
במה אתה עוסק ומה מידת מעורבותה של רעייתך, אם בכלל, בניהול ענייני המדינה. כשליח ציבור אתה חייב להבין, למרות הקושי שיש לך, שאתה חשוף לביקורת ושהציבור זכאי לדעת עליך הכל, כדי שישפוט האם אתה ראוי לתפקידך הרם. הציבור האינטליגנטי רוצה לשפוט אותך גם לפי מידת ניקיון הכפיים שלך ולא רק לפי הכושר הרטורי שלך.
76 zeeviq 16/11/2016 16:12 שכרו של הכתבלב
נגיד ששכרו של הכתבלב הוא עשרת אלפים האם מישהו מעלה על דעתו שזה היה שכרו אלמלא התעלק על ראש הממשלה ? היחס בין נשוא ההתעלקות וגובה השכר מו יחס ישר כוון גבוה = שכר גבוה לכלך הרבה = קבל בונוס הכל רייטינג ותו לא וחבל שראש מממשלה , ע"י תגובותיו , מפמפם הרייטינג חבל
75 צריך לשנות את דגל 16/11/2016 15:32 ישראל לצהוב....
חחחחחחחחכנראה שביבי באמת נקי
74 יעקב בוצינסקי 16/11/2016 09:45 הצוללות
ומה עם הצוללותלא ראיתילא ידעתילא שמעתי
73 מיכאל גולדברג 16/11/2016 05:53 זאב זאב
האמת מרוב רדיפת ביבי גם אם יביא משהו אמיתי אף אחד לא יאמין לו ! שילך לאמן כדורסל עם אח שלו שרון
72 רביב 15/11/2016 22:14 דרוקר
רביב דרקר חולה נפש איש רע פנים רעות יש לו גם אישה בערוץ 10 רעה כמוהו גם הילדים שלו רעים חולה נפש שמלא בוירוסים רעים שמדביק את האנשים האיש נולד עם סרטן מקווה שלא יגיע לגיל של יובל מפסידן מכוער צריך לזרוק אותו לסוריה ופוטין כבר יגמור אותו כל העיתונאים והכתבים בערוץ 10 חולי סרטן עם אבולה מקווה שנפטר מהם מהעולם הזהבקיצור דרקר איש רע
ישראלי 16/11/2016 15:14 אתה חולה נפש! צריך אישוז דחוף במחלקה סגורה!!! (ל"ת)
71 ehudhl 15/11/2016 21:40 ביבי עושה במכנסיים מהעתונאים איך יסתדר עם ערבים
זה הגיבור שכל ססמאות הבחירות שלו היו עם המילה 'חזק'? עליו אנחנו צריכים לבנות?
70 עושה שכל 15/11/2016 19:38 דרוקר חייב חופשה,כל הסקופ יותר רדוד מקודמו,תביעות דיבה
בהרימות בבהמ"ש, רק מביא כאב ראש לכולם. אף סקופ לא הביא למשהו אמיתי חוץ מלשרת את שולחיו מהשמאל!. אז יוצא עובד תשקורת!
69 דייב 15/11/2016 16:20 נתניהו
מושחת עד היסוד כולל ילדיו !! ותבינו למה הוא רוצה לחסל את השידור הציבורי ..
68 ליאור 15/11/2016 15:26 צודק, באמת עיתונאי משועמם (ל"ת)
67 אלי 15/11/2016 15:12 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
66 קלמן 15/11/2016 15:09 מה עם פישר שגם כמו דרוקר כיכב בערוץ 10?
למה דרוקר לא עושה תחקירים על עו״ד פישר והפרקליטה רות דוד? אם יש ריקבון במערכת המשפטית ובערוץ 10 ודרוקר שותק אז איך נאמין לתחקירן דרוקר!? אני אישית נמצא באינטרנט במקום הטלוויזיה .
65 אלי 15/11/2016 15:05 ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
64 אלי 15/11/2016 15:03 ביבי הביתה, נמאסת. (ל"ת)
63 אלי 15/11/2016 15:02 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
62 אלי 15/11/2016 15:01 לכל תומכי ביבי, רק שמאלני מחזיר 1200 רוצחים עם דם על (ל"ת)
61 מישו 15/11/2016 14:52 ביבי חייב חופשה ארוכה דחוף. הוא לא עומד בלחץ (ל"ת)
60 אחד 15/11/2016 14:50 הלוואי
הלוואי והביבי היה מתפקד כראש ממשלה באותה הרמה בה רביב דרוקר מתפקד כעיתונאי.
59 אחד העם 15/11/2016 14:21 ביבי צריך להיבדק על ידי פסיכיאטור
ירד מהפסים, נקודה
58 מני 15/11/2016 14:18 צריך אישפוז דחוף.איך מעסיקים אחד כזה כעיתונאי? (ל"ת)
אחד 15/11/2016 14:49 הפוך גוטה,הפוך......
השאלה היא איך נבחר חולה רוח שכזה לתפקיד ראש הממשלה.
57 ליאור 15/11/2016 14:01 אהבתי את הכפתור פול סקרין
ממש אפשר לראות רק את הוידאו על המסך, רק חבל שלא על כל המסך (כמשמעות המילה פול)
56 אריק 15/11/2016 13:56 רביב דרוקר
מעניין לקרוא תגובתם של אנשי הימין .תמיד בגסות רוח .ככה זה שלא רוצים לעמוד מול האמת
ברגר 15/11/2016 14:13 האמת של הקרן להשמדת ישראל. בא נראה שדרוקר יכחיש
שהוא ממומן ומשומן על ידי שונאי ישראל. דרוקר מתפרנס משונאי ישראל והם משופעים בכסף זה נקרא למכור את נשמתך לשטן
55 בא 15/11/2016 13:40 איזו תגובה מהירה ,מחירי הדירות עולים 8 שנים ואין שום
תגובה מנתניהו ,אז זה מה שהוא רוצה . כול מי שיש לו ילדים לא צריך בועת נדלן .
54 לא מצביע ביבי 15/11/2016 13:31 דרוקר, אתה משועמם? אתה מגעיל ורכלן (ל"ת)
53 העם 15/11/2016 13:21 דרוקור כמו חבריו הרבים מונע משנאת חינם ואובססיה
מבחינתו , המטרה של הפלת השלטון מקדשת את האמצעיים . ואין לו קוים אדומים
52 קורמורן 15/11/2016 13:06 אם ביבי מאבחן "אובססיבית וחולנית" אין ספק. הוא מומחה בת
אין לי ספק שביבי מומחה רב נסיון בתחום האובססיבי חולני, גם אם כאוטודידק וראוי לרביב דרוקר שיאוץ ירוץ למומחה בתחום לקבלת חוות דעת נוספת. השאלה היא מדוע איננו מיישם את "עניי עירך קודמים".
51 איתן 15/11/2016 12:56 רביב הוא גאון. עושה בית ספר לפוליטיקאים שקרנים (ל"ת)
ברגר 15/11/2016 14:14 הגאונות להתפרנס מהקרן להשמדת ישראל החדשה?
זה נקרא למכור את נשמתך לשונאי ישראל
50 טליק 15/11/2016 12:45 בסופו של יום
בסופו של יום מה שיקבע זה.......... אם אחד מהתחקירים האלו יובילו להרשאה אז דרוקר יצא ענק ואם לא הוא יצא קטן זכותו ותפקידו של כל עיתונאי לערוך תחקירים חבל שראש הממשלה ניגרר לתגובות כל כך מטופשות במקום להתעלם וזאת הנקודה המעניינת אם הוא לא היה נגרר לתגובות המטופשות האלו הוא היה יוצא גדול מה שמטריד באמת הוא שהרוחות לא ירגעו עד שאיזה דפוק יקח את החוק לידיים ויתחילו לפגוע בעיתונאים ואז מה יגיד ראש הממשלה-הם היתחילו
49 עופר 15/11/2016 12:42 לפי התגובות לאחרונה של רוה"מ לפראנויה של ביבי כעת אפשר
להוסיף גם היסטריה. איזן מין ממשלה יש לנו בכלל? כמעט כל שר מסוכסך עם הנוגעים לתיק עליו הוא ממונה, נתניהו עם התקשורת, מירי רקב עם אנשי התרבות, הכחלון משתיק את השמאי הממשלתי... ועוד היד נטויה. מי מדבר על שפל מוסרי, האיש ש"מכר" את העם וריפד את המגזר החזירי במילארדים כדי לשמר את שלטונו
48 דודו 15/11/2016 12:38 דרוקר/ביבי
כולי תקווה שביבי ישיב לטיפוס הנאלח הזה פעם אחת מנה אחת אפיים ויעמיד אותו על מקומו כיוון שגם לחופש ולצורת הדיבור במדינה דמוקרטית , צריך שיהיה גבול , ודרוקר עבר אותו מזמן ואני תקווה שאכן הוא יתבע אותו ובסוף הוא יחטוף אותה חזק !!!
47 גועל נפש 15/11/2016 12:38 דרוקר ואילנה דיין גורמים לי בחילה
נכנסים לאנשים לתחתונים
ישראלי 16/11/2016 15:20 טיפוסים כמוך גורמים לבחילה ויןתרמזה! (ל"ת)
46 דרוקר ורביב 15/11/2016 12:32 שניהם מרוויחים מהעניין.
המממנים הקרן החדשה לישראל ומשלם המיסים....
45 דרוקר 15/11/2016 12:30 למה אתה מתעסק ברכילות כל הזמן? (ל"ת)
44 ישראלי 15/11/2016 12:22 רביב דרייק - רדוף ומלא ברוחות רעות. שנוא ומאוס בעם שלנו
צריך לחשוף את מקורות הממון של רביב דרייקר. או אז נבין כמה הוא מחליא ומאוס. אני לא מאזין לו בכלל. איך שאני רואה אותו, אני סוגר.
ישראלי 16/11/2016 15:22 רביב צודק בהחלט! הוציא לאור את האמת העצובה על ביבי!
אנשים טיפשים כמוך מאוסים ביותר!!
43 נדב 15/11/2016 11:52 הלוואי שדרוקר יצליח בתבעה
ר כך אפשר יהיה להשתלט על נתניהו המופרע.
מודרניסטי 15/11/2016 12:52 אין עילת תביעה. נתניהו ציטט תחקיר באתר 'מידה' (ל"ת)
42 אתנן מחו"ל/ישראל? 15/11/2016 11:43 האם דרוקר קיבל כסף וטובות הנאה מגורמים אופוזיציונים (ל"ת)
vv 15/11/2016 12:34 אחותך מצצה לו זה נחשב? (ל"ת)
41 דוד 15/11/2016 11:38 כל הכבוד לנתניהו, העיתונות שלנו שמאלנית (ל"ת)
Elephant65 15/11/2016 12:19 כסיל
ואם התקשורת שמאלנית זה אומר שלראש הממשלה מותר להיות מושחט?! הוא ראש הממשלה גם שלך אידיוט
דוד 17/11/2016 02:18 אני מסכים,ראש הממשלה הזה הוא של כולנו ורע במיעותו אבל
אין לו תחליף כרגע לשמירת על ישראל, ואם השמאל יעלה שאז הלך על המדינה הקטנה סובבת אוייבים מבחוץ ומבפנים. בוא ותן לי שם של מישהו שישמור טוב יותר על המדינה וגבולותיה מנתניהו משמאל וימין ואם תמצא אין כמוני שיודא לך על המציאה. חוף מזה אידיוט אני ממש לא
40 PASH 15/11/2016 11:37 אל תצא לשמש עם חמאה מרוחה על ראשך...!
תגובת ראש-הממשלה לכתבות א. דיין ור. דרוקר גובלות בפניקה, מה שמעלה תהיות לגבי תפקודו הכללי (מה שמזכיר את מ. בגין- במלחמת לבנון הראשונה..!.).
39 מני 15/11/2016 11:28 עד מתי רשעים יעלזו
רביב הרי אתה חי מנתינהו כבר אין מילים לתאר את הגועל נפש אני לפחות שמח שעכשיו כל הכנופיה שלכם נשרפת עם הביחרות בארהב
38 אלעד 15/11/2016 11:23 רביב דרוקר מביש, אנחנו מתדרדרים עוד ועוד
נגמרו הדיבורים על נייר הטואלט ובקבוקי המחזור וכעת ממשיכי לפשפש כי לא באמת יש על מה לתקוף את רה"מ. מאד עצוב שמנסים למרר לאיש את החיים. אגב, הייתי שמח אם מליארדר ירצה להתאזרח ולהשקיע בישראל!! התקשורת בישראל ממשיכה לבייש אותנו ולצור בוז בעולם לאנשים שכן רוצים לבוא ולהשקיע. התקשורת מנסה להשליט סדר משלהם, מספיק!
37 YL 15/11/2016 11:15 רביב התותח שוב שם לביבי בלי וזלין (ל"ת)
36 s72 15/11/2016 11:08 נראה שנתניהו לא עמד בלחץ התפקיד ואיבד שפיות
קיים חשד לא וודאי (שהרי אנו לא ברי סמכא לקבוע) שנתניהו לא כשיר - נפשית לכהן בתפקיד. המקורבים לו (בני משפחה, יועצים , שרי ממשלה, חברים, וכד') צריכים להראות אחריות לאומית! ואם לדעתם קיים חשד סביר שראש הממשלה אינו בקו הבריאות הנפשית והוא נבצר מלמלא את תפקידו כראש ממשלת ישראל – עליהם (ומחובתם) לדווח לגורמים המתאימים בכנסת ישראל.
שאול 15/11/2016 16:26 השמאלנים הם ברי סמכא לקבוע שמי שלא מסכים איתם אינו שפוי
זאת המוחיות שלהם, הם הרי דמוקרטים גדולים.
35 אזרח 15/11/2016 11:06 שרביב דרוקר יחפש לעצמו מקצוע אחר
אין לעיתונות מה לעשות אז מחפשים את הימין, הגיע הזמן שגם הימין יחפש את העיתונות השמאלנית.
34 דניאל חוזה 15/11/2016 10:57 אלעל בהזדמנות לדעתי
אין שום סכסוך, כלום לא יצא לפועל, המנייה במחיר מדהים ושווה הרבה יותר. השקעה חכמה ל2-3 חודשים, הדוחות הבאים שוברים תקרות.
33 גילה 15/11/2016 10:54 לרביב יקירי!
אולי פעם אחת במקום לתקוף בחזרה ולאיים בתביעת דיבה, תסביר לנו - אזרחי ישראל - את האובססיה שלך נגד נתניהו, אם היית יכול להצביע ולו על תחקיר אחד שלך שבסוף יצא מזה משהו פלילי או פחות מכך - לא הייתי שואלת את השאלה הזו, אבל הכל פשוט משנאה טהורה וחינמית, וכל פעם אחרי התחקירים הללו כמה ימים אחר כך אף אחד לא זוכר מזה כלום - כי פשוט אין כלום והכל הבלים, ואת מי בדיוק מעניין מי מוריד את הזבל בקיסריה או מנקה את החצר. די, אולי מספיק להיות ילדותי, תתחיל להביא חומר מעניין באמת ומועיל שיצא מזה משהו לא סתם השמצות.
32 רביבה 15/11/2016 10:53 רביב המשך ואל תפסיק!!
מזל שיש עתונאים כמוך!!! אחרת היינו כאן דיקטטורה מושלמת - לא שזה כל כך רחוק עם ביבי נהנתן שיש לו עור של פיל כפול 10.
31 אלקובי יצחק 15/11/2016 10:53 אביב דרוקר
מר דראק עבר זמנכם צבועים מסיטים שמאלנים חולנים עברו שנתיים מאז הבחירות הדמוקרטיות בארץ ואתם תקשורת שמאלנית מסיטה עדיין לא הפנמתם ולא מקבלים תוצאות בחירות של שישים אחוז מהעם כך רוצה נקווה שיסגרו את תאגיד השידור ולך לנו מהעיניים תחפש עבודה ברכילות זולה ומטעה יותר לא תעבדו על הציבור כל כתבה מגמתית תזכה למבול של תגובות יחי המלך נתניהו לעד
30 אורןאורן 15/11/2016 10:50 העורב
עדיף למר דרוקר לחשוף את הכספים והשילומים שמקבל מ״ מאגודות צדקה״ מחו״ל ומהקרן החדשה , כך שאפשר יהיה לסיים את המשפט לפני תחילתו
אלעד 15/11/2016 11:26 דרוקר הוא רפש מוחלט! אדם רע ושרלטן
חבל שבכלל נותנים לאיש הזה במה. הלוואי ומיליארדרים ימשיכו להתחבר עם משפחת ראש הממשלה הלוואי והם יבואו לכאן לישראל בכדי להשקיע במדינה הזו! התקשורת ממשיכה להבריח אנשי עסקים, עצוב
29 אלפא99 15/11/2016 10:45 שרה סוללת את הדרך הבטוחה "לקלאבוש" תתכונן בובו. (ל"ת)
28 בובו 15/11/2016 10:45 מעניין מה יעשה דרוקר אם נתניהו יתפטר
הרי הוא יהיה מובטל גמור !!! לא נראה לי שהוא יודע לכתוב על משהו אחר כבר
27 אחד 15/11/2016 10:39 איך?איך השתלטה עלינו המשפחה החולה הזאת? (ל"ת)
26 יעקב 15/11/2016 10:37 ל 13 לקחת לי המילים מהפה ישר כוח (ל"ת)
25 ד״ש 15/11/2016 10:35 ביבי צודק אבל משלם על כך שלא טיפל בהם כשהיה יכול. (ל"ת)
24 קורמורן 15/11/2016 10:27 אף אחד לא מבין למה מאבטחים בכלל את בני ראש הממשלה.
אין לאבטחה כזו תקדים ולא ברור הצורך, כולל אבטחה של יאיר בהיותו חייל, כולל שימוש ברכבי שרד זו אבטחה יקרה מדי. הבן נוסע לחו"ל מאובטח, מתאכסן במגורים יקרים שמחייבים את המאבטחים לשכור חדרים במלון וללוות אותו בכל אשר ילך. די ברור מהיכן הנוהל הזה נובע ומאידך תגובת לשכת רוה"מ ש"אנחנו לא קובעים בענייני אבטחה". שכחו רק לציין למי כפוף ישירות השב"כ שכן קובע.
23 שמשון 15/11/2016 10:19 "דרק" ודרוקר
אתם יודעים ש"דרק"זה חרה או זבל ודרוקר זה יצרן החרא או הזבל
ישראלי 15/11/2016 12:27 מסכים מאוד עם מה שכתבת. דרייק+דרייקר=דרוקר. (ל"ת)
22 בני 15/11/2016 10:09 סוף סוף
נתניהו מחזיר לעצמו את הכבוד מול עדר השונאים שלו.
21 מוטי 15/11/2016 10:07 מענין מה האינטרס של ערוץ 10 להחזיק בדרייקר (ל"ת)
20 משה 15/11/2016 10:06 נתניהו הוא הצרה הכי גדולה של מדינתנו השברירית והיחידה
רק רשימת החברים עתירי ההון המפוקפקים שלו לפי מידות מוסריותם ואורחות חייהם, מעידים המון על נניהו עצמו. כאש ממשלה, היה צריך להקפיד באלפי הזדמניות ש א ף א ח ד לא 'עוזר' לו או למשפחתו בטובות הנאה מכל סוג! הבנאדם שרוט עמוק בנפש עד העצם, והוא לכן מעוות במוסריותו ובשיקוליו, ולכן האידאולוגיות שלו והפעולות שלו, הן מסוכנות לעתיד המדינה, וניהולו את המדינה לוקה בחסר ענק. על כל צעד ושעל.
19 אני 15/11/2016 09:58 פראנואיד ברמות, הוא לא צריך פסיכולגית...
ילדים לצדו אלא צוות פסיכיאטרים שילוו אותו
18 שימי 15/11/2016 09:55 דרוקר נהיה איפוטנט לא עומד לו כבר מרוב שנאתו לביבי
מה יהיה איך תספק את גברת דרוקר ...בטח גם היא נרתמה למשימה חיסול ביבי ושרה..
17 שימי 15/11/2016 09:52 דרוקר בלילה שאתה עולה לישון האשה לא מעניינת
רק ביבי בראש של חולה נפש לך לטיפול דחוף ערוץ 10 אין להם כסף אנחנו נממן תפנים נתניהו לעד.. עד שבורא עולם יחליט אחרת
16 שימי 15/11/2016 09:43 דרוקר יה מיץ של המיץ ביבי לנצח יחי המלך נתניהו
עוד 4 שנים העם יחליט בזכות בורא עולם עוד פעה יחי המלך נתניהו ....מה תעשה דרקור אולי תתאבד
אני 15/11/2016 10:42 שימי מזלך שטפשות איננה מחלה כואבת אתה היית בגבס
כל חייך אפרופו זבל אתה מסריח יותר מזבל
משה 15/11/2016 10:05 תת תת תת רמה - מתאים לפרופיל הבוחר של.. (ל"ת)
15 לא מצביע של נתניהו 15/11/2016 09:40 בתכלס
דרוקר באמת קצת אובססיבי, חסר נפוטיזם, הפלייה ופרוטקיוניזם במשרדים,חברות ומכרזים ממשלתים????? איפוא האוניבירסטאות, הוועדים, בתי המשפט .... מה נהיה ממך ידרוקר?!?!
14 ע"ח ציבור-גזלנים 15/11/2016 09:31 בכתבה נחשפו עלויות אבטחת בניו של ביבי-ללא צורך (ל"ת)
13 דניאל 15/11/2016 09:28 מי שמדבר על מוסר חחח
אדון ביבי רביב דרוקר ואילנה דיין ועוד רבים וטובים יותר מוסריים ממך ואתה הוא שמדרדר את כל אזרחי המדינה לתהום עמוקה ואפלה.
אזרח 15/11/2016 11:10 עוד שמאלני
מה קרה? כואב קצת לחפש את השמאלנים, תזהר רק שהימנים לא יקחו את עבודת העיתונות השמאלנית.
או טיפש או תמים. 15/11/2016 10:03 שמים לך מראה ואתה אומר המראה עקומה (ל"ת)
12 יואב 15/11/2016 09:24 ראש ממשלה עלוב
ראש הממשלה העלוב בתולדות מדינת ישראל, ששם את השקר נר לרגליו, מוטב לו שישתוק וישאל את עצמו איך כל הסיפורים עליו ועל משפחתו נדבקים אליהם - הרי הוא לא ראש הממשלה הראשון שכיהן במדינת ישראל ומעולם לא דבקו בראי הממשלה הקודמים סיפורים כאלו. הרפש שקרוי ענבל אור הוא בעל אינספרציות לכהן כראש הממשלה. אם חושבים על כך לעומק, אפילו הזבל הזה עדיף על הזבל הקיים בראשות הממשלה של מדינת ישראל.
11 בא 15/11/2016 09:22 למכור דירות במחיר פי 4 מערך אמיתי זה..איך אמרת תהומות
שפל מוסרי ,וזה אומר שאתה בדרך לגיהנום ,יוציאו אותך משם ,ככה שלך יש תיקווה .אבל לא כול כך מהר ביבי .
10 ג 15/11/2016 09:15 חפיף דרוקר
רק בגללך הצבעתי ליכוד.
9 העיתונאים 15/11/2016 09:12 וכמה מחבריהם שהגיעו לפוליטיקה במקום להיות מובטלים
עשו רבות למען אזרחי ישראל דהיינו פגיעה בכספי הצבור אותם עיתונאים סיקרו וצילמו את ההפגנות השבועיות נגד הגז ואותם עיתונאים יחד עם כמה עיתונאי כנסת מהברנז'ה השתתפו בהפגנות נגד כיל . אין תקדים באף מדינה בעולם שחברי כנסת משתתפים בהפגנות בחברה פרטית . ואף אחד מכל צדיקי העתונאים לא אמר מילה כשלפיד סירב למכור את כיל מטעמים פופוליסטיים אף אחד לא אזר אומץ להגיד ללפיד שהוא אהבל יחד עם החשבת השקרנית האופוטרטונסיטית שמשום מה לא ראתה איך הכספים של משרד הבטחון הולכים לפנסיה מדושנת לאנשי הקבע. העתונאים האלה עיוורים לכל מצב וכל שגיאה של חבריהם . התוצאה הצבור מפסיד כספים מכל השקעותיו בבורסה וגם הפנסיה נפגעת. ולהם יש תרומה גדולה לכך. אף מילה לא שמעתי מהצדיקים הפופוליסטיים. שגורמים לאזרחים לשלם על כך שהם לא בשלטון.
8 שלמה 15/11/2016 09:12 כל הכבוד !!!
האמת צריכה להיאמר, ולא קשור לעיתונאי כזה או אחר, הרדיפה האובססיבית נגד כל מה שקשור לראש הממשלה היא מהמבישות ביותר בהיסטוריה, לא מתאים לכם שהוא נבחר - תעברו בין הבתים ותעשו נפשות נגדו, אבל מה לעזאזל חטאו אשתו וילדיו שצריכים לבדוק את הנייר טואלט לפני הניגוב מחשש שיתבעו אותם על שהם מלכלכים את הדובים שמצויירים עליהם.... קצת נסחפו החברה וטוב עושה ראש הממשלה שמינה דובר לנושא שיענה להם בשפתם. אני מסכים לכל הביקורת עליו ככל שהיא לגיטימית, גם אני רואה איך שהוא קובר ענין אחרי ענין בוועדות שכל מטרתם זה לסחוב ולקבור נושאים שלא מוצאים חן בעיניו, אבל מה הקשר למשפחה.
קורמורן 15/11/2016 10:51 אבטחה צמודה כולל שימוש ברכב מדינה איננו נייר טואלט
מדובר באבטחה חסרת תקדים של בני ראש ממשלה. גם בתקופה בה קראו לרצח רבין, לא הצמידו לבנו ובתו מאבטחים ולא הסיעו אותם ברכב ממשלתי.
אלברט 15/11/2016 10:01 כנראה את אדם תמים.או משוחד (ל"ת)
7 levi ovad 15/11/2016 09:10 מה עניינך בבן של נתניהו
לא לענין עיתונאי קטן כדברי השיר מישהו בודק מה עושים ילדך???
קורמורן 15/11/2016 10:52 ילדי דרוקר לא חיים על חשבון המדינה. (ל"ת)
ר 15/11/2016 13:35 אין עדיין חוק שאוסר שלראש משלה יהיו ילדים (ל"ת)
או טיפש או תמים. 15/11/2016 10:04 היות והאבטחה משולמת עח הציבור לכן זה מענין (ל"ת)
6 יובל 15/11/2016 09:09 ביבי
זה ממש לא בסדר איך שביבי מתנהג ! אני לא מבין אותו את אילנה דיין הוא תקף בחריפות את דרוקר הוא תקף בחריפות .זה משהו לא מובן אצלו .יש מצב שברק צדק ביבי בפניקה היסטרית ככה ברק אמר עליו אחרי שביבי תקף את אילנה דיין .זה משהו נוראי הביבי הזה .לא מוכן שיעבירו עליו ביקורת . מי אתה בכלל ביבי ? ולמה שלא יעבירו עליך ביקורת ? נראה לי שהוא חושב שהוא מלך ולא ראש ממשלה .תתחיל להרגע ומהר ! וכל העיתונים כל הכבוד תמשיכו להעביר על ביבי ועל כל מי שצריך להעביר עליו ביקורת . זו מדינה דמוקרטית .ואתה ביבי לא דמוקרט .כל מי שחושב ההפך מימך אתה נגדו ! בושה וחרפה ביבי !
עופר 15/11/2016 10:00 לכן שמו כעת פוטיניהו (ל"ת)
levi ovad 15/11/2016 09:52 תגובה לא עניינית
דרוקר תיחקר על הבן של נתניהו נראה לך בסדר!!!
5 ע.פ. 15/11/2016 09:08 מאמין לדרוקר
בין דרוקר לנתניהו, אני ללא ספק מאמין לדרוקר. נתניהו הוכיח שוב ושוב שאין הוא ראוי למשול. העם לא בחר בשרה נתניהו, וכל חשיפה שלה לנושאים רגישים היו צריכים להסתיים בהעמדתו של נתניהו לדין.
4 מוטי 15/11/2016 08:53 באמת חולני
אין לו עניינים אחרים? חי בשביל נתניהו, מקרה פסיכיאטרי לחלוטין.
3 דניאל 15/11/2016 08:50 נתניהו המושחת...
אין תחום שאדון נתניהו לא נוגע בו בקטע של שחיתות... איום ונורא מי מנהל את החיים שלנו. כמו סוף העולם.
2 r 15/11/2016 08:45 אתה האחרון שיכול לדבר על מוסר (ל"ת)
1 אבי 15/11/2016 08:40 צודק נתניהו. אכן, הגיע הזמן להשיב מלחמה.
אין כל איזון בתקשורת בין ימין לשמאל, זה פשוט מאוד, מי שמגלה שינאה ומסית נגד נתניהו זוכה לאהדה מצד חבריו לתקשורת השמאלנית. מי שחלילה יאמר דברים בזכות נתניהו והימין, יותקף על ידי חבריו ויוסת הצידה מייד. אין מנוס אלא לקיים מלחמת חורמה בתקשורת, לפרק אותה ולהרכיב מחדש. רוב העם אנשי ימין ומחכים לזה.
קורמורן 15/11/2016 11:02 אינך מבחין בין בקורת להסתה ? ההבדל גדול מאד.
תפקיד העיתונות במדינה דמוקרטית הוא לבקר את מוסדות השלטון. העיתונות היא כלב השמירה של הדמוקרטיה. לעומת זאת תפקיד העיתונות במדינה טוטליטרית היא להלל ולשבח את השלטון ואת הרודן. (ראה פראבדה הרוסי וישראל היום האמריקנו-ישראלי). בזבוז כספי ציבור, ראוי לבקורת. נקודה. הוא לא כתב שנתניהו ימני בוגד, נהנה מתקציבים ללא הגבלה של מיליארדר יהודי אמריקני שכך הוא מביא לכלל מימוש את האג'נדה שלו וכו'.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש