ח"כ מהליכוד שיצא היום להגנת אילנה דיין, "לא מבין את ראש הממשלה" - צפו בקטע

אילנה דיין מקריאה ב'עובדה' את תגובת ראש הממשלה נגדה, צילום: מסך
סערת תגובתו של ראש הממשלה נתניהו בסיום תכנית פתיחת העונה אמש של עובדה הכתה גלים היום. ובעוד חברי הכנסת מהצד הימני של המפה העדיפו שלא להתערב, ח"כ יהודה גליק מהליכוד הפתיע (שוב) ומעל דוכן הכנסת נאם היום להגנתה של אילנה דיין.

"אתמול בערב רה"מ הוציא הודעה כנגד כתבת בכירה בטלוויזיה, אילנה דיין. היא ראיינה אותי באופן הוגן בעבר. אולי לא הסכמתי עם כל דבר, אבל עשתה לי ראיון הוגן ואני מוצא לנכון להגן על שמה הטוב כאן בכנסת ישראל. אני מאוד מעריך ומאוד מכבד את רה"מ ושמח שאני חי במדינה דמוקרטית בה מותר לי גם להגיד את תחושותי האישיות". הנה הקטע:



בניגוד לגליק, שרת התרבות מירי רגב הוציאה מוקדם יותר היום את ההודעה הבאה: "ראש הממשלה הגדיר אתמול מחדש את כללי המשחק מול עיתונאים הפועלים ממניעים פוליטיים ואישיים. בתחילת דבריי אני מבקשת לחזק את רעיית ראש הממשלה על פועלה האישי והציבורי למען החברה הישראלית למרות מסע ההכפשות המכוער שהיא עוברת. במהלך השנים הכרתי את הגברת נתניהו כאישה חכמה, רגישה, המסורה למשפחתה ולעבודתה כפסיכולוגית ילדים. טוב עשה ראש הממשלה שהגדיר אתמול מחדש את כללי המשחק. הרמת המסך וחשיפת הפנים האמיתיות של חלק מהתקשורת, חיונית לדמוקרטיה ולשיח הציבורי בישראל. לצערי, חלקים בתקשורת מונעים מחשבונות פוליטיים ואישיים, ורותמים את עבודתם העתונאית לדבר אחד - הפלת שלטון הימין. לא יעזור להם. הציבור אינו טיפש ולכן נתניהו הוא ראש ממשלה הזוכה לאמון הציבור פעם אחר פעם. וזאת נוכח תפקודו המצויין כראש הממשלה ולמרות ההתגייסות העיתונאית למפלגת רק לא ביבי"
תגובות לכתבה(25):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    עם כל הכבוד לאשת תקשורת שמתעמתת עם
    סאמו 12/11/2016 00:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מתים כדוגמת גנדי שאינו יכול להגיב זו בעצם אשת תקשורת נקרופילית היה לנו אחד מהתקשורת בשם עימנואל רוזן שהאשימו אותו בכל מיני שטיקים איך זה נגמר? גורנישט היה אחד שרון גל גם איתו גורנישט כאן הם חיים ויכלו להגיב גנדי לא יכול להגיב אילנה דיין מייצרת אתיקה תקשורתית חדשה מבחינתי מבחילה ומגעילה. בקשר לאשת ראש הממשלה הייתי מעדיף לשמוע את הכתבה מכתבת אחרת אני פשוט לא מסוגל יותר לשמוע את הנקרופילית הזו
    סגור
  • 17.
    הקריות
    עמוס 10/11/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכבוד למירי רגב סותמת לכל השמאלנים החוזרים את הפה
    סגור
  • 16.
    הכבוד ליהודה גליק, איש ישר, דובר אמת !!! (ל"ת)
    שרית 08/11/2016 23:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 15.
    אין שיפור מימי מלחמת לבנון
    צוקו 08/11/2016 23:35
    הגב לתגובה זו
    3 1
    השרה הצנזורית ממשיכה את התנהלותה מימי דוברות צהל. ראו גם התיחסותו של פרופ' גבי וימן דאז: לדעת רבים כשלה בתפקיד, לא רק בגלל מגבלות אישיות אלא בעיקר כי נתפשה כ"יחצ"נית של הצבא ושל הרמטכ"ל". ואכן גם במחקרי וגם במחקרו של לבל עוררו הופעותיה של דוברת צה"ל ביקורת ואף אנטגוניזם רב: יכולתה התקשורתית דורגה לרוב כבינונית והיו שטענו שהיא מעוררת אנטגוניזם.
    סגור
  • 14.
    הליכוד איבד את הראש נתרחק ממנהיגים
    בושה !!! 08/11/2016 23:20
    הגב לתגובה זו
    5 1
    כמו בגין שרון שמיר ואפילו אלומרט והולך בעקבות ראש ממשלה הזוי
    סגור
  • 13.
    מירי רגב "הבינה" מצוין את הכתבה
    רועי 08/11/2016 22:10
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רוצה להגיע רחוק? תהיי נחמדה לנתניהואים..
    סגור
  • 12.
    כבוד לח"כ גליק.
    אחד 08/11/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    7 1
    לפני הכל - תהייה בן אדם !! וזה בדיוק חה"כ גליק. (אגב: אני מתעב ליכוד אבל האמת חייבת להאמר)
    סגור
  • 11.
    יש צדיק אחד במפלגת סדום ועמורה (ל"ת)
    יהודה גליק 08/11/2016 21:08
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • טעות
    אחד 08/11/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הוא לא צדיק והליכוד זה לא סדום. הוא אדם הגון ושפוי במפלגה שכולה סניטריום.
    סגור
  • 10.
    התרגום שלך לא נכון
    ל 6 08/11/2016 20:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אחד שישכול את השני זה התרגום
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    הזוי, אבל קרן אור בחשיכה
    יעקב ק. 08/11/2016 20:15
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ח"כ גליק, יש בך אנושיות והגינות שקשה למצוא במקומות שאתה מסתובב בהן. מלוא הערכה אליך.
    סגור
  • ח"כ גליק מתחנף
    אשר 08/11/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    0 5
    לכוחניות של התשקורת הישראלית שהוא רוצה שתתמוך בו
    סגור
  • 8.
    פסיכולוגייה
    יוגב 08/11/2016 20:04
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מירי ושרה ניראות מאותו מין פסיכוטי מפחיד מי מוביל את המדינה [ מי שלומד פסיכולוגיה זה תמיד ממניע עצמי ללמוד מה הבעיות שלו -- אם עוד לא ידעת]
    סגור
  • 7.
    רקב
    שמומה 08/11/2016 19:27
    הגב לתגובה זו
    4 5
    מרים, צריך להחזיר אותך למצרים. לפי ההתבטאויות שלך (בהתאם לתפיסה הפונדמנטליסטית) צריך לזרוק אותך ליאור. אולי מירי תהפוך למרים ביאור - הגיע הזמן שגם על נשים יספרו סיפורי ניסים.
    סגור
  • מירי
    שמומה 08/11/2016 20:40
    הגב לתגובה זו
    3 2
    צריך להחזיר אותך לבור חרא שיצאת ממנה
    סגור
  • 6.
    ברכה ידידותית
    עירקי 08/11/2016 19:22
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בעירקית יהודית אומרים ואחד טאקל אילח אחד יותר מחורבן מהשני מצטער רגב את ביבי
    סגור
  • ואחד ת'אקל אילאך, מירי וביבי סווה. (ל"ת)
    אמן 08/11/2016 21:07
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 5.
    ביבי ושרה (מיס פיגי) מזכירים לי א צ'אושסקו ואשתו
    אריאל שרון 08/11/2016 19:14
    הגב לתגובה זו
    6 4
    בסוף הם יעופו מהשלטון.הסירחון שלהם כבר הרבה זמן מגיע למרחקים.ושרה נתניהו היא התחתית של התחתית. אני מרחם על ביבי שהוא צריך לסבול את היצור הדוחה הזה.היא אחת המרשעות הכי גדולות.יכולה ללהק בקלות מכשפות
    סגור
  • 4.
    גליק זה משהו הזוי ולא מובן שנואם בכנסת (ל"ת)
    הר הבית בידנו? 08/11/2016 19:07
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 3.
    מירי רגב הגדירה היום מחדש משהוא פודל (ל"ת)
    ציניקן 08/11/2016 18:59
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • מירי רגב
    ישראל 09/11/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    2 1
    פני מירי רגב כפני הקיסר והקיסרית
    סגור
  • 2.
    שאפו
    adm7722 08/11/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אין לי עמדות משותפות עם יהודה גליק, אבל כל הכבוד לך ,אדם הוגן וישר.. צדיק אחד בסדום ,,של חבורת הפחדנים ומלחכי הפינכה שמקיפים את ראש הממשלה ובראשם מירי רגב..
    סגור
  • 1.
    לא יודע איזה עונש גדול יותר, מירי רקב או נתניהו (ל"ת)
    זו נבלה וזו טרפה 08/11/2016 18:44
    הגב לתגובה זו
    10 8
    סגור
  • 1
    דב 08/11/2016 19:34
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אולי אתה גם וגם?
    סגור
  • מה שכתבת מעיד עלייך (ל"ת)
    אורי 08/11/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור