אילנה דיין 'מחזירה' לנתניהו - ושימו לב לתגובות

 |  (80)
אילנה דיין (צילום: יח"צ), צילום: יח"צ
התחקיר של אילנה דיין על סביבת נתניהו (יש שיגידו על שרה נתניהו) ממשיך לעורר גלים כאשר נראה כי תגובת ראש הממשלה נתניהו מצליחה להסיר מעל סדר היום את נושאי התחקיר עצמו. אילנה דיין הגיבה לתגובה של נתניהו לתחקיר שלה בתכנית הבוקר של ניב רסקין בגל"צ. 
אילנה דיין: "נתניהו הוא ראש הממשלה שלי הוא לא היריב שלי ואני רוצה וחייבת לסקר אותו. ישבו אנשים מול המצלמה, ורד סוויד שסיפרה מה היא חוותה, עוזי ארד, אחד האנשים הכי מרשימים שהלכו עם נתניהו הרבה שנים, הוא יושב מול המצלמה ומספר מה שהוא ראה חווה ושמע על קבלת ההחלטות בסביבת ראש הממשלה. אז זה מחייב תגובה עניינית. היה לנו ברור שאת התגובה של נתניהו אנו צריכים לשדר במלואה".
"מצד אחד אני עדיין מצליחה להיעלב ועדין לא חסינה מביקורת. אני מכירה את נתניהו 25 שנה, לא יכול להיות שאתה (נתניהו) פוחד ממני. אני צריכה להגיד לעצמי אחרי כל זה, 'נתניהו הוא לא האויב שלך אלא ראש הממשלה שלך'. אני חייבת להמשיך להתעסק רק במה שחייב לעניין אותי כעיתונאית. זה היה ברור לכולנו שהדיון יהיה על תגובת נתניהו אך כמה רציתי שהדיון יהיה על נושא התחקיר".
"איך הפכתי בלילה לאשת שמאל קיצונית? רק בגלל שהעזתי לעשות כתבה ביקורתית על הנעשה בסביבת ראש הממשלה. אני מתביישת לומר שקל להעליב אותי אבל זה לא המקרה. כל כך הרבה דברים שידענו ושבררנו ותחקרנו נשארו בסוף מחוץ לכתבה, תחשוב היכן מוצא אותי המכתב הזה (תגובת של ראש הממשלה), במצב של ללכת ולברר את העובדות אז תחשוב איפה המכתב הזה תופס אותי. מצד שני בחיים שלי לא הוצפתי בתגובות של כל כך הרבה אנשים שהבינו את המסר".
ואלו חלק מהתגובות ברשת:  
תגובות לכתבה(80):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 55.
    אילנה את ירודה ולא עושה רושם עלינו,תמיכה מלפיד ומרגלית
    reuven.hus 21/11/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינם חזות הכל,מזמן אבדת אמון הצופים
    סגור
  • 54.
    just look at her face (ל"ת)
    wtf 20/11/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 53.
    תגובות של חדלי האישים האלה ??? מלקקים לתיקשורת
    רמבו 17/11/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    2 4
    כל חבורת "המנהיגים" הנלוזה הזו חדלי האישים רק מלקקים לתיקשורת .איינני בעד ביבי. אך החנפנות הבוטה הזו של חבורת ההזויים למעךה שרק חפצים שילטון הם בדיוק כמו ביבי.מגעילים !!!
    סגור
  • 52.
    כל המגיבים מתחת לכתבה ברק וכד' הם בבחינת הלך הזרזיר אצל
    משה 15/11/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    4 2
    העורב והעורב אצלהדוכיפת והדוכיפת אצל הפשוש..כך נכתב כדימוי במקורותינו. תגובות אלה ממויינות בקפידה נגד נתניהו. ללמדך עד כמה מגמתית אילנה ועד כמה לא הוגנת. נתניהו לא חייב לענות למי שעויינת אותו. הציבור חוץ ממדינת ת"א איבד אימון בתקשורת מזמן. לכן לא מעניין מה את שואלת ומה את כותבת.
    סגור
  • 51.
    אילנה שחררי אותנו מההזיות שלך יאללה חזרה למטבח (ל"ת)
    חיים 14/11/2016 23:40
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • שחרר אותנו מהמוגבלות שלך (ל"ת)
    ייאי 16/11/2016 00:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 50.
    ההתמקדות בתגובה ? אילנה טעית, ההקראה רק לאחר שבוע
    אלעזר 14/11/2016 18:15
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בכדי לא להתמקד בתגובת ביבי ארדואן (ראו שיטת תורכיה) היית צריכה להקריא תגובת הסולטן הקטן לאחר שבוע בתוכניתך הבאה אך לציין בגמר כתבתך שישנה לך התגובה והיא מעניינת בפני עצמה אך ברצונך שהצופים יתמקדו בנושי כתבתך. חבל חבל שזה הסיט הנושאים שהעלת לכן להבא....לפעמים צריך להמתין. המשיכי בפועלך המבורך!!!!!!
    סגור
  • 49.
    ביבי
    טליק 14/11/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    5 5
    עצם התגובה מראה על לחץ אדיר בו שרוי מר נתניהו זה הזמן לשלוף מועמד ראוי שיעיף אותו מהכיסא שאליו הוא דבוק כל כך הרבה זמן לא ברק לא לפיד לא הרצוג
    סגור
  • 48.
    קראתי אך ורק את תגובת ראש הממשלה, בעיני אחלה תגובה!!!
    אילן 14/11/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    11 8
    אילנה היקרה, שמאל לא שמאל, יהודים אנחנו ואחים, היינו צרכים להתנהל באווירה אחרת אך זה לא המצב. את לא ממש שמאל לפי תגובתך, אז רק אשאל אותך, מדוע אלה שכל כך מצדדים בך ונזעקו כאן ל"הגן" עלייך הם ראשי השמאל בישראל, לא חס וחלילה אנשים רעים, אלא שמאל!!! יש לי עצה הכי אמיצה בשבילך ונראה לי שזה יהיה האתגר העיתונאי הכי גדול שתוכלי לייצר ואני מוכר לך אותו בחינם כאן, עשי תחקיר הכיצד הגענו למצב שהתקשורת משכתבת את האמת לפי קוו האמונה שלה ולא לפי המציאות. מה שקרה לאחרונה בארה"ב עם הסקרים על טראמפ והתייצבות מערכת שלימה בתקשורת בצורה שהיינו כולם עדים לה, קרה גם בישראל לפני שנתיים ובצורה מובהקת. הגיע הזמן שיהיה עיתונאי אמיץ שיקרקף את המושג עיתונאות אמינה או תקשורת אמינה המושג הזה לצערנו ובגלל זה קיבל ובצד רב את תגובת ראש הממשלה, שמבין כנראה הרבה יותר מרובנו משהו על תקשורת. הוא ידע ואמר עשרות פעמים עד כמה התקשורת לא הוגנת בסיקורה ולכולם נראה כאילו הוא זורה דמיונות, אך האמת לנגד עינינו שהתקשורת משקרת לנו האזרחים ובושה רבה על תקשורת כזאת ולא פלא נוכח זה על התגובה המאוד יפה בעיני של משרד ראש הממשלה!!!
    סגור
  • 47.
    תתביש ראש הממשלה שלי
    Snhlomo 13/11/2016 01:41
    הגב לתגובה זו
    14 9
    חשבתי שאתה ברמה גבוהה כראש ממשלה, אך טעיתי, לא התייחסת לכתבה ירדת אישית על גב' דיין, איפה הכבוד שלך "ראש המשלה" אתה מתייחס לכתבת ולא לכתבה, מה אזרח יחשוב? כנראה אין לאר הממשלה מה להגיד על הכתבה אז הוא יורד על הכתבת. נכון, כבוד ראש הממשלה? אם כן תתביש............
    סגור
  • טען עוד
  • 46.
    הבושה מתה זחיחות הדעת עלתה מדרגה
    אהרון 11/11/2016 11:17
    הגב לתגובה זו
    11 3
    תגובת ראש הממשלה מוכיחה שביבי מרגיש כמלך ואולי אחד מקיסרי רומי .שלטון יחיד ללא תגובת השרים ששתיקתם מוכיחה את אפסותם ופחדנותם .
    סגור
  • 45.
    כמה חבל שאין מנהיג חדש באופק
    רון 11/11/2016 09:51
    הגב לתגובה זו
    6 6
    נתניהו יותר מידי זמן בתפקיד ועוד לא קם האיש שיכול להחליפו זה הכי טוב שיש היום ואין ברירה.
    סגור
  • right
    wtf 20/11/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 1
    netanyahu is the only true leader at the moment, not like the crap you see around you, and hopefully he will lead this stupid country for long time to come. because without him we are lost
    סגור
  • 44.
    קרית ים
    ימיני גאה 10/11/2016 22:15
    הגב לתגובה זו
    3 5
    טראמפ ניצח בניגוד לתחזיות כי יושבים שמאלנים ואנשי תקשורת כמו אילנה דיין ויונית לוי שחושבים הכומניקיות האלה שהמדינה שלהם הימין לנצח ינצח כל עוד תרימו את האף העקום שלכם שאין בו מה להתגאות העם מקיא אותכם תפנימו חזק
    סגור
  • אולי כוונתך לימני גאה? אני ימני גאה,רויזיוניסט -ואני חש
    ייאי 15/11/2016 23:58
    הגב לתגובה זו
    7 2
    בושה עמוקה שבראש המפלגה שלי,של בגין,של ז'בוטינסקי _עומד הנרקסיסט והנהנתן נתניהו שמבזה בהתנהלותו את מוסד ראש הממשלה ואת מדינת ישראל.במקום ההדר של בית"ר יש את הדרדר נתניהו ומרעיו.
    סגור
  • 43.
    הקריות
    עמוס 10/11/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אילנה אשה מרושעת על אפך וחמתך ביבי ימשיך להיות והשמאל כהרגלו לוזר כמוך
    סגור
  • 42.
    הקריות
    עמוס 10/11/2016 20:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אילנה על אפך וחמתך הימין לעולם ישלוט אלף עובדות לא יעזרו לך את אשה ודמות לא חביבה בלשון המעטה שבי בצד
    סגור
  • 41.
    תגובתו של הגולה המזוקן מבוסטון לא אחרה לבוא...
    אליעז 10/11/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    3 5
    ...והוא מצטרף לחבורת המיואשים שאת שלא הצליחו להשיג באמצעות הפתק בקלפי הם מנסים באמצעות תמיכה בתחקירים הזויים ומרושעים כנגד ראש ממשלה שמצליח לשמור על כברת הארץ היחידה שאלוהים הוריש לנו בזכות ולא בחסד....לכן הם מטפסים על קירות חלקים ויורדים לתחתית תהום הנשייה כדי לקחת את רסן השלטון שאלוהים הפקיד בידי האיש הגדול והיחידי שמסוגל לנהל בנחישות ובנחרצות...תתביש לך איש עלוב......
    סגור
  • 40.
    בחרתי בביבי ולא בשרה
    משה 09/11/2016 18:54
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אדוני ראש הממשלה העם לא טיפש אין אש בלי עשן אתה מפחד כן אתה מפחד מ שרה זה לא בושה בושה זה שכל אלה שעובדים ועבדו חייבים לעשות לפי רצונה של שרה אני לא ידעתי שאני בוחר אותך מקבל את שרה בבחירות הבא שרה לא תבחר שוב
    סגור
  • ביבי פלוס שרה
    לרה 10/11/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    בחרת בביבי ןקיבלת את שרה
    סגור
  • 39.
    4-5 סיפורים נקודתיים, לא יכולים להיות תמונה נכונה.
    שמעון 09/11/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    7 4
    עם כל הכבוד לעיתונות בכלל, ולאילנה דיין, זה ממש לא מדוייק להקיש ממספר מקרים, על הליך קבלת החלטות במשרד ראש הממשלה, שבו מתקבלות מאות ואולי אלפי החלטות. העיתונות מציגה לא אחת, זוית צרה, שתואמת אג'נדה מסויימת, ומבקשת להעביר תמונה כאילו כוללת. יש בזה זלזול בצופים ובצרכני התקשורת, וניסיון לסלף ולהטות, תוך הצגת תמונה מטעה ובכוונת מכוון... חבל שגם אנשי תקשורת ופוליטיקאים נגררים אחרי ההתלהמות, במקום לקרוא לשינוי בגישה העיתונאית הקלוקלת הזו....
    סגור
  • 38.
    מתי ביבי קיים מסיבת עתונאים?!
    קובי 09/11/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    8 4
    זה שנים שביבי פונה את אזרחי המדינה דרך פוסטים!, נמנע מלענות לשאלות, והעיקר מגן בחרוף נפש על מיס פיגי הסבורה כי נבחרה ע"י אזרחי המדינה למלא אחר גחמותיה.
    סגור
  • 37.
    ימניים-חישבו קצת (מימני יותר מנתניהו)
    אריה 09/11/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    6 6
    במקום להגן אוטומטית על נתניהו (שסופג הרבה תקשורת שלילית שלא מגיעה לו) חישבו על מה שאמר עוזי ארד שהיה לצידו הרבה שנים ומה שאמר ראש המוסד המאד מהולל על שרה ולא רק להתגולל על אילנה דיין (עיתונאית משכמה ומעלה). ממי שעד גיל 66 מצביע רק ימין ולא דתי (שמואל תמיר וצומת-רפול ליברמן וכדומה).וכעת גם אני אספוג עלבונות מילדים שלא למדו כלום?
    סגור
  • 36.
    בושה לעם שזה המנהיג שלו
    אלי 09/11/2016 01:23
    הגב לתגובה זו
    14 7
    פסיכופת עם תעודות תקראו בויקיפדיה את ההגדרה אחד לאחד
    סגור
  • 35.
    צודק מאוד ראש הממשלה
    שלמה 08/11/2016 22:54
    הגב לתגובה זו
    6 5
    קיימת מנטרה קבועה של התקשורת להכפיש ולהמאיס את ראש הממשלה כדילהפיל אותואבל תוכניות כאלה עושות את ההיפך מחזקות אותו , מציע שישדרו את התוכנית והתגובה שבוע לפני הבחירות הבאות
    סגור
  • 34.
    היא אמיתית שראש הממשלה צריך לענות לה
    על 32 שאלות??????? 08/11/2016 20:51
    הגב לתגובה זו
    2 13
    שתלך לעזאזל!!
    סגור
  • כן הוא חייב, זה מה שנקרא: עקרופיקוח ובקרה על ראש הממשלה (ל"ת)
    מירי כהן 08/11/2016 21:58
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 33.
    ..סתם ראש ממשלה שנבחר בליית ברירה / ברירת מחדל
    ירון 08/11/2016 20:43
    הגב לתגובה זו
    12 7
    ברירת מחדל ככה נבחר הקוסם בקרקס הליכוד שחקנים ראשיים- רגב שחקן משנה - אורן חזן ויש עוד קבוצת לקקנים
    סגור
  • 32.
    שאילנה תתרגל לסימטריה
    ביבי צודק 08/11/2016 19:56
    הגב לתגובה זו
    12 8
    גם עליה מותר להעביר ביקורת
    סגור
  • 31.
    בחרנו ר"מ לנהל מדינה לא שיענה עינינית "לתחקירי" התשקורת (ל"ת)
    נועה 08/11/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    6 9
    סגור
  • בחרתם ראש ממשלה ולא ראשת ממשלה שדוחפת ת'אף שלה
    אז 08/11/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    6 2
    לא עניין וחור
    סגור
  • ביבי בלי שרה היה ביבי אחר , מסכים איתי?
    רונן 10/11/2016 04:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אי אפשר להתעלם מההשפעה של אשה, בא לא נפריד את זה , זה פשוט לא מציאותי.
    סגור
  • 30.
    מישהו צריך ללמד את העיתונאים לקח.
    עזרא 08/11/2016 15:55
    הגב לתגובה זו
    13 10
    הם חיים על חשבון הציבור והם נגד הציבור.
    סגור
  • הפוך גוטה
    DHT 08/11/2016 19:13
    הגב לתגובה זו
    6 6
    נתניהו חי על חשבון הציבור
    סגור
  • אבל גם העיתונאים... (ל"ת)
    גם גם... 08/11/2016 22:53
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 29.
    "נתניהו הוא ראש הממשלה שלי הוא לא היריב שלי" ??? (ל"ת)
    כך נראה מהכתבה? 08/11/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 28.
    לא ניתן להתיחס עינינית ל"תחקירי" התשקורת
    יוסי 08/11/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    3 8
    כמו שלא ניתן להתיחס עינינית לטענות האנטישמים על היהודים
    סגור
  • 27.
    המדינה זה אני..
    ייאי 08/11/2016 14:34
    הגב לתגובה זו
    6 4
    יש המגדירים אותי כ"ימני" וואני אומר שאני רויזיוניסט:אילנה,לעולם לא תלכי לבד.במקום שבו ראש ממשלה נעדר כל ממלכתיות הטוב והחשוב שאת הולכת בדרך שהיא חובתה של עיתונאות חופשית - חשיפת האמת.חיילי אמת של האמת לעולם אינם מתים,המורשת שלהם מנצחת כל טיראניה וכל דיקטטורה.כשאין אמת אז אין אמון ואין אמונה ואין סובלנות ואין אמפטיה ואין חירות ויש אך חשדנות ושינאה וקינאה ומדון ומלחמה ושפיכות דמים ושיעבוד.אין שלום ואין חיים בלא האמת - "וְהָאֱמֶת וְהַשָלוֹם אֱהָבוּ." אני ישראלי הגאה בכך שיש לנו עיתונאית שכמותך.ולכלל הישראלים אני אומר:היום שמעתי וקראתי שאנשים,מימין ומשמאל,המבטאים יאוש בסיגנון:'המדינה התחרפנה לגמרי אם זה ראש הממשלה.אנחנו חיים בדקטטורה'.אני אומר:אל תתנו לאיש להתמלך עליכם ולהנהיגכם בהשתררות "המדינה זה אני"- וכולל ביבי – המדינה זה אנחנו,כל אחד מאיתנו ובאשר נבחר כך יהיה & והעיקר לא להתייאש ולא לפחד כלל! "וגם נצח ישראל לא ישקר ולא יינחם, כי לא אדם הוא להינחם!"
    סגור
  • 26.
    חייבים לאשפז אותה - את שרה (ל"ת)
    מחלת נפש מתקדמת 08/11/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    10 6
    סגור
  • 25.
    אילנה דיין
    משה 08/11/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    9 7
    אשה רשעית שעושה כתבות כדי לדרוך על גויות בדביל מה עשית כתבה 15 שנה אחרי מותו של גנדי זו רשעות כי האיש לא יכול להגן על עצמו . חשפת פרשה מלפני 10 שנים על ציון קינן כל דבר אצלך ריטי ג לא איכפת לך מאנשים שאת הורסת
    סגור
  • משה יקירי, משהו לקוי בהבנתך!!
    אבי 08/11/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    10 7
    אתה תוקף את המבקר במקום לבקש תשובות מהמבוקר, אתה כמו כל הרובוטים שנמחק להם השכל ובמקום לחשוב קצת , יורה בזה המבקש להגן עליך ועל מדינתך.
    סגור
  • 24.
    ביבי צדק
    גבי 08/11/2016 13:26
    הגב לתגובה זו
    15 18
    עוד לא הבנתי מה לא בסדר במה שביבי כתב.כל מה שהוא כתב היה נכון ובדיוק כמו שמותר לו להיעלב מהכתבה גם לך מותר אילנה מי שישן עם כלבים שלא יתפלא שקם עם קרציות צריך גם לשמוע ביקורת לא רק לבקר
    סגור
  • במקום לענות על הביקורת מעדיף לתקוף בשקרים,
    אבי 08/11/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    12 6
    זה ראש הממשלה שלנו? כמו סטלין ארדואן ודיקטטורים אחרים מבקש פולחן אישיות? עוד מעט יורה על הצבת תמונתו ותמונת אשתו בכיכרות!!!
    סגור
  • הוא ראש ממשלה של מדינה
    הזוי 08/11/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    10 6
    מצפים ממנו שיתנהג כמו מנהיג של מדינה.
    סגור
  • 23.
    למה אני עדיין לא מאמין לתקשורת?
    אלכס 08/11/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    13 12
    איפה כל התחקירים על שמעון פרס ? בואו נעזוב את פשע אוסלו... מאיפה עשרות מיליונים שהיו לו ? איך הוא החזיר לכל התורמים שלו? איך נוצו כספים של קרנות שהוא ניהל? למה אף פעם לא חקרו את קשריו עם כל מיני דמויות אפורות? ויש עוד הרבה שאלות לגבי הרבה פוליטיכאים ועסקנים במחנה שלכם (שמאל). תבינו , כאשר הסיקור הוא חד צדדי אין שום סיכוי שנאמין לכוונות אמיתיות של אילנה, רביב ואחרים.
    סגור
  • יפה מאד. נדברים כדורבנות. סוף סוף תגובה חכמה ועניינית (ל"ת)
    גג 10/11/2016 07:27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 22.
    חייבים לאלץ את משרד ראש הממשלה לענות עניינית לשאלות
    ravehome 08/11/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    14 9
    חייבים לאלץ את משרד ראש הממשלה בכל אמצעי דמוקרטי ומשפטי לענות באופן ענייני ומנומק על כל השאלות שהופנו אליהם, אחרת יש כאן משום פגיעה גסה בחופש העיתונות בישראל והשפלה לכלל אזרחיה.
    סגור
  • 21.
    אילנה
    tאיה 08/11/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    15 10
    את אילנה אישה חכמה ואמיצה וחשוב מאוד לחשוף את הנעשה במקורבי נתניהו.התגובה הלא עניינית שלו מעידה כמאה עדים על הבעיתיות של מנהיג המדינה.ולא סתם נאמר"ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה
    סגור
  • 20.
    נתניהו
    אפי 08/11/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    11 9
    הוא מ פ ח ד מה נשאר לו חוץ מהקיצונים הפך להיות חולה במחלת הרדיפה השתן נוזל לו מהאוזניים לכן יש להגביל כהונה לשנתיים הזמן עושה את שלו חבל הוא צעיר
    סגור
  • 19.
    יישר כוח אילנה ושמאלני הוא גם ישראלי/יהודי/ערבי טוב.
    יוסי 08/11/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    16 12
    בפי ביבי וחייליו זה הפך לקללה וזו ההסתה !
    סגור
  • 18.
    אילנה ערוותך שודרה
    אזרח מפוכח 08/11/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    15 12
    הקראת את תגובת הצד של נושא התחקיר שלך כמחוייב ממך כעיתונאית, עבור זה את מקבלת את שכרך (אגבף אחת ולתמיד כמה כסף מדובר?). את עיתונאית, טוה ומקצועית אבל עיתונאית. הדעה הפוליטית שלך גרמה לך התקרנפות רבה במהלך הקריירה, דעותייך ניסו להכתיב את סגר היום הציבורי וכשלו פעם אחר פעם נוכח דעת העם. מצד שני שתיקתך על המרחש בתאגיד ותמיכתך הלא מסוייגת בחונטה מעולם לא הוטלה בספק. מאסנו בך, מאסנו בכם, החונטה לא תכתיב לנו יותר איך לחשוב. תתמודדי.
    סגור
  • הכותרת איכסססס! !היא מלח הארץ, היא הטוב שבעם ישראל! (ל"ת)
    אוריאל 08/11/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • 17.
    אילנה דיין-נתניהו
    חגי 08/11/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    7 12
    מר הרצוג איך אתה נותן "לו" לגיטמציה ומכנה אותו בתואר "מנהיג". הוא אינו מנהיג !!.הוא מסית וידרדר את המדינה לתהומות .
    סגור
  • 16.
    שימו לב שהתגובה הופיעה בגל"צ - תחנת רדיו של הצבא
    סוקרטס 08/11/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    18 1
    ממתי לצבא יש תחנת רדיו ממתי צבא מבקר מתחקר בודק את הרשות המחוקקת והעובד בראשו ? באיזה מדינה דמוקרטית חיילים עושים כתבות תחקיר על ראשי ממשלה. כל המלינים על ביבי וביניהם יוסי פינק מביזפורטל - תסביר בבקשה איך יתכן שחיילים או רדיו צהלי עסוק בביקורת ותחקירים על הרשות המחוקקת ועל ראש ממשלה- . זה לא מקרה שמהתחנה הזו יוצאים כלכך הרבה אנשי שמאל וזה לא מקרה שהתחנה הזו לא נסגרת לאורך כל השנים והביקורת ואולי על זה רצוי שאילנה דיין הדמוקרטית הנאורה תעשה תחקיר
    סגור
  • 15.
    יפה כתב יאיר לפיד-אז למה לא הצליח לו?
    חני 08/11/2016 11:33
    הגב לתגובה זו
    13 2
    יפה כתב יאיר לפיד-אז למה הוא לא מצליח להשיג קולות כמו ביבי? איך זה שכולם יודעים ששרה שולטת בביבי ובכל זאת מצביעים ליכוד? למה לא מציביעים ליאיר לפיד??-אני הצבעתי ליאיר לפיד ויאיר לפיד העביר עבורי חוקים? עזר לתקן תקנות חדשות?? הא-יאיר לפיד-היכן העשיה שלך היכן??? ואני הצבעתי עבורך!
    סגור
  • 14.
    נמאס מכל הכתבים השמאלנים שמנסים לשנות את שלטון הימין (ל"ת)
    יאיר 08/11/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    19 14
    סגור
  • 13.
    מה נזעקתם כל כך... עושים הפוך לימין כל יום ואין פוצה פה (ל"ת)
    יוני 08/11/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    13 4
    סגור
  • 12.
    כן אילנה דיין
    יואב 08/11/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    27 17
    אני הייתי לידך בליל הבחירות ושמעתי את התגובה שלך לאחר הניצחון ........נתניהו צודק תגובתו במאה אחוז......הייתי רק מוסיף שאת אפס מאופס ואם רצינו אולי להחליף את השלטון מידי פעם קלקלת עכשו לגמרי......מתי תבינו שאתם רק מעוררים את הבוחרים לרוץ לקלפיות ולבחור לליכוד.......רק תביני שימי הפנקס האדום ובן גוריון הסתיימו מזמן.......
    סגור
  • 11.
    כשישנים עם כלבים שלא יתפלא שקם עם פשפשים...מי שישן עם מ
    מירי כהן 08/11/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    15 11
    כשישנים עם כלבים שלא יתפלא שקם עם פשפשים...מי שישן עם מטורפת שלא יתפלא שינהג כמוהה
    סגור
  • זה מה שקרה לרבין
    אלי 08/11/2016 20:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה בדיוק מה שקרה לרבין-ישן עם המכשפה לאה ותראה לאן הוא הגיע המסכן
    סגור
  • 10.
    ביבי- שרה
    מאיר 08/11/2016 10:20
    הגב לתגובה זו
    13 15
    השליטה של שרה בביבי לגעתי יכולה להתקיים רק בתנאי אחד,והוא שרה יודעת משהו מאוד מאוד חשוב על ביבי שבאמצעותו היא יכולה לתפוס אותו " בביצים" וללחוץ כאשר היא רוצה.
    סגור
  • או שהוא חלשלוש. חסר עמוד שדרה שמחפש שישלטו בו (ל"ת)
    פוחד מאישתו 08/11/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 9.
    לא ראינו ש"החזרתם" לראשי ממשלה אדומים (ל"ת)
    אלי 08/11/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    11 6
    סגור
  • 8.
    מעולם לא הרגשתי רע כל כך שהצבעתי לו
    דוד 08/11/2016 10:14
    הגב לתגובה זו
    18 20
    אנשי הליכוד אתם חייבים להבין שאם לא תחליפו אותו תאבדו את השליש היותר שפוי של מצביעכם. תנו לבוגי להוביל את המחנה, לא לעולם חוסן. ואני אחד שהצביע ליכוד מגיל 18 במשך 30 שנה !!! לא אצביע שוב לליכוד אם ביבי יעמוד בראש המפלגה.
    סגור
  • מתחזה (ל"ת)
    אזרח 21/11/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • כן שמענו עליך
    יונתן 13/11/2016 22:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    רק רובוט ללא שכל הצביע לביבי בבחירות. ואני לא שמאלני ,ממש לא ,אבל בחיים לא אצביע לחלאה המסיתה ששמו ביבי
    סגור
  • 7.
    ביבי
    רון 08/11/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    11 8
    יצחק רבין איש ניפלא שלאה ניהלה אותו ..... בן גוריון מנהיג הדור שפולה ניהלה אותו ומידרה אנשים ממנו ועוד ועוד מנהיגים גדולים וטובים בעולם ריגיין נשיא ארצות הברית
    סגור
  • 7-7
    דב 08/11/2016 12:31
    הגב לתגובה זו
    5 3
    זה הרבה יותר. זה אשכול עם מרים, וזו גולדה עם לו קדר. מה שעשו לאה לרבין, ופולה לבן גוריון, ואשתו שלרייגן, כלל לא מתקרב לזה הנוכחי. אך התקשורת המנוולת היא חד-צדדית, חד-ממדית, בלתי הגונה בעליל, ומשתפת פעולה, מרצון או לא, בכוונה או לא, עם כל שונאי ישראל. לאנשי התקשורת אין היום אין שמץ של ממלכתיות. הכל שנאה ועוינות - לצד אחד. מה שעשה פרס הנהנתן לתקציב המדינה בבזבוזיו אין לו אח ורע. אך מכולת ובקבוק חלב, אם בכלל, של ביבי, המדינה רועדת ואמות הספים נשרפות. ראה גם את מי מראיינים במקרה זה - ותבין. ויש עוד הערות רבות. ביום שהתקשורת תהיה הוגנת והגונה הכל ישתנה. בינתיים היא מנוונת ומנוולת.
    סגור
  • אבל כולן היו שפויות
    מנחם 08/11/2016 13:15
    הגב לתגובה זו
    4 2
    ולבעליהן היו ביצים מברזל
    סגור
  • כולל ראש הממשלה הנוכחי. (ל"ת)
    אזרח 21/11/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ביבי מבזה את עצמו
    אלעד 08/11/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    19 13
    ביבי מבזה את עצמו ואת מוסד ראשות הממשלה. הוא מגיב כמו ילד קטן בשכונה ללא שום בקרה עצמית . זה ראש ממשלה?? זה מישהו שברור שהוא לא יציב נפשית . העיתונות היא נשמת אפה של הדמוקרטיה . ביבי רואה בכל מי שחולק עליו בוגד וזה מחלחל למטה!! ממש ביזיון של ביבי!!
    סגור
  • 5.
    ביבי אמר את האמת ולפעמים היא כואבת!!! (ל"ת)
    אמיר 08/11/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    21 15
    סגור
  • הוא עיתונאי או ראש ממשלה?
    איזה אמת? 08/11/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    4 6
    חובתו כמשרת ציבור שנבחר ע"י הציבור לענות על שאלות. ואתם בוחריו לא דורשים ממנו תשובות. מעריצים עיורים. "גם אם יאנוס את ביתכם תבחרו בו"?
    סגור
  • 4.
    ביבי לא מסוגל לענות לגופו של עניין .
    אזרח 08/11/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    22 16
    בתחקיר עלו טענות ענייניות של עובדים , שהעידו מול המצלמה על התערבות גסה של שרה נתניהו בעניינים לא לה. מדוע ראש הממשלה לא הגיב לגופו של עניין ? כל מה שהוא יודע זה לעשות ספינים
    סגור
  • כלפי שנאה ושטויות לא עונים עינינית (ל"ת)
    יונה 08/11/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 3.
    ארדואן קטן
    איתן אבא של נועם 08/11/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    22 16
    הבעיה שצומח פה ארדואן קטן שעשוי לגדול ולהעמיד בצל את ארדואן המקורי
    סגור
  • 2.
    תסבירו לי מה לא נכון במה שביבי אמר?????
    שמעון א 08/11/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    28 20
    בתחקיר לעומת זאת אני יכול למצוא עשרות אי דיוקים ומניפולציות
    סגור
  • טמבל. חחח
    עוד בוחר 08/11/2016 13:52
    הגב לתגובה זו
    9 5
    אז עכשיו תפקידו לעשות תחקירים על עיתונאים או לנהל מדינה? אהבל
    סגור
  • 1.
    ביבי יצא גבר מול כל השמואלנים בתקשורת (ל"ת)
    הם מפחדים 08/11/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    32 24
    סגור
  • הקץ לעובדה