20:49 אמאזון קיבלה יותר מ-200 הצעות ממקומות המעוניינים לארח את בניית המטה... >>

19:02 בולטות בוול סטריט: סיגייט קופצת 12%, אמאזון מאבדת 1.2%

17:22 הנסיך הסעודי, בן טאלאל: "בועת הביטקוין תתפוצץ, זה האנרון הבא" >>

16:19 הדולר היציג נקבע על 3.49 שקלים, האירו על 4.10 שקלים

15:27 תמר פטרוליום יורדת 2% ומשלימה ירידה של 13% מתחילת החודש

16:05 השר בנט מסמן יעד למושב החורף: נשיב את הכוח לממשלה >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

אילנה דיין 'מחזירה' לנתניהו - ושימו לב לתגובות

 |  80
סערת נתניהו
Share
התחקיר של אילנה דיין על סביבת נתניהו (יש שיגידו על שרה נתניהו) ממשיך לעורר גלים כאשר נראה כי תגובת ראש הממשלה נתניהו מצליחה להסיר מעל סדר היום את נושאי התחקיר עצמו. אילנה דיין הגיבה לתגובה של נתניהו לתחקיר שלה בתכנית הבוקר של ניב רסקין בגל"צ. 

אילנה דיין: "נתניהו הוא ראש הממשלה שלי הוא לא היריב שלי ואני רוצה וחייבת לסקר אותו. ישבו אנשים מול המצלמה, ורד סוויד שסיפרה מה היא חוותה, עוזי ארד, אחד האנשים הכי מרשימים שהלכו עם נתניהו הרבה שנים, הוא יושב מול המצלמה ומספר מה שהוא ראה חווה ושמע על קבלת ההחלטות בסביבת ראש הממשלה. אז זה מחייב תגובה עניינית. היה לנו ברור שאת התגובה של נתניהו אנו צריכים לשדר במלואה".

"מצד אחד אני עדיין מצליחה להיעלב ועדין לא חסינה מביקורת. אני מכירה את נתניהו 25 שנה, לא יכול להיות שאתה (נתניהו) פוחד ממני. אני צריכה להגיד לעצמי אחרי כל זה, 'נתניהו הוא לא האויב שלך אלא ראש הממשלה שלך'. אני חייבת להמשיך להתעסק רק במה שחייב לעניין אותי כעיתונאית. זה היה ברור לכולנו שהדיון יהיה על תגובת נתניהו אך כמה רציתי שהדיון יהיה על נושא התחקיר".

"איך הפכתי בלילה לאשת שמאל קיצונית? רק בגלל שהעזתי לעשות כתבה ביקורתית על הנעשה בסביבת ראש הממשלה. אני מתביישת לומר שקל להעליב אותי אבל זה לא המקרה. כל כך הרבה דברים שידענו ושבררנו ותחקרנו נשארו בסוף מחוץ לכתבה, תחשוב היכן מוצא אותי המכתב הזה (תגובת של ראש הממשלה), במצב של ללכת ולברר את העובדות אז תחשוב איפה המכתב הזה תופס אותי. מצד שני בחיים שלי לא הוצפתי בתגובות של כל כך הרבה אנשים שהבינו את המסר".



ואלו חלק מהתגובות ברשת:  
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

80 תגובות ב-55 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
55 reuven.hus 21/11/2016 14:27 אילנה את ירודה ולא עושה רושם עלינו,תמיכה מלפיד ומרגלית
אינם חזות הכל,מזמן אבדת אמון הצופים
54 wtf 20/11/2016 10:34 just look at her face (ל"ת)
53 רמבו 17/11/2016 11:28 תגובות של חדלי האישים האלה ??? מלקקים לתיקשורת
כל חבורת "המנהיגים" הנלוזה הזו חדלי האישים רק מלקקים לתיקשורת .איינני בעד ביבי. אך החנפנות הבוטה הזו של חבורת ההזויים למעךה שרק חפצים שילטון הם בדיוק כמו ביבי.מגעילים !!!
52 משה 15/11/2016 10:37 כל המגיבים מתחת לכתבה ברק וכד' הם בבחינת הלך הזרזיר אצל
העורב והעורב אצלהדוכיפת והדוכיפת אצל הפשוש..כך נכתב כדימוי במקורותינו. תגובות אלה ממויינות בקפידה נגד נתניהו. ללמדך עד כמה מגמתית אילנה ועד כמה לא הוגנת. נתניהו לא חייב לענות למי שעויינת אותו. הציבור חוץ ממדינת ת"א איבד אימון בתקשורת מזמן. לכן לא מעניין מה את שואלת ומה את כותבת.
51 חיים 14/11/2016 23:40 אילנה שחררי אותנו מההזיות שלך יאללה חזרה למטבח (ל"ת)
ייאי 16/11/2016 00:13 שחרר אותנו מהמוגבלות שלך (ל"ת)
50 אלעזר 14/11/2016 18:15 ההתמקדות בתגובה ? אילנה טעית, ההקראה רק לאחר שבוע
בכדי לא להתמקד בתגובת ביבי ארדואן (ראו שיטת תורכיה) היית צריכה להקריא תגובת הסולטן הקטן לאחר שבוע בתוכניתך הבאה אך לציין בגמר כתבתך שישנה לך התגובה והיא מעניינת בפני עצמה אך ברצונך שהצופים יתמקדו בנושי כתבתך. חבל חבל שזה הסיט הנושאים שהעלת לכן להבא....לפעמים צריך להמתין. המשיכי בפועלך המבורך!!!!!!
49 טליק 14/11/2016 11:43 ביבי
עצם התגובה מראה על לחץ אדיר בו שרוי מר נתניהו זה הזמן לשלוף מועמד ראוי שיעיף אותו מהכיסא שאליו הוא דבוק כל כך הרבה זמן לא ברק לא לפיד לא הרצוג
48 אילן 14/11/2016 08:44 קראתי אך ורק את תגובת ראש הממשלה, בעיני אחלה תגובה!!!
אילנה היקרה, שמאל לא שמאל, יהודים אנחנו ואחים, היינו צרכים להתנהל באווירה אחרת אך זה לא המצב. את לא ממש שמאל לפי תגובתך, אז רק אשאל אותך, מדוע אלה שכל כך מצדדים בך ונזעקו כאן ל"הגן" עלייך הם ראשי השמאל בישראל, לא חס וחלילה אנשים רעים, אלא שמאל!!! יש לי עצה הכי אמיצה בשבילך ונראה לי שזה יהיה האתגר העיתונאי הכי גדול שתוכלי לייצר ואני מוכר לך אותו בחינם כאן, עשי תחקיר הכיצד הגענו למצב שהתקשורת משכתבת את האמת לפי קוו האמונה שלה ולא לפי המציאות. מה שקרה לאחרונה בארה"ב עם הסקרים על טראמפ והתייצבות מערכת שלימה בתקשורת בצורה שהיינו כולם עדים לה, קרה גם בישראל לפני שנתיים ובצורה מובהקת. הגיע הזמן שיהיה עיתונאי אמיץ שיקרקף את המושג עיתונאות אמינה או תקשורת אמינה המושג הזה לצערנו ובגלל זה קיבל ובצד רב את תגובת ראש הממשלה, שמבין כנראה הרבה יותר מרובנו משהו על תקשורת. הוא ידע ואמר עשרות פעמים עד כמה התקשורת לא הוגנת בסיקורה ולכולם נראה כאילו הוא זורה דמיונות, אך האמת לנגד עינינו שהתקשורת משקרת לנו האזרחים ובושה רבה על תקשורת כזאת ולא פלא נוכח זה על התגובה המאוד יפה בעיני של משרד ראש הממשלה!!!
47 Snhlomo 13/11/2016 01:41 תתביש ראש הממשלה שלי
חשבתי שאתה ברמה גבוהה כראש ממשלה, אך טעיתי, לא התייחסת לכתבה ירדת אישית על גב' דיין, איפה הכבוד שלך "ראש המשלה" אתה מתייחס לכתבת ולא לכתבה, מה אזרח יחשוב? כנראה אין לאר הממשלה מה להגיד על הכתבה אז הוא יורד על הכתבת. נכון, כבוד ראש הממשלה? אם כן תתביש............
46 אהרון 11/11/2016 11:17 הבושה מתה זחיחות הדעת עלתה מדרגה
תגובת ראש הממשלה מוכיחה שביבי מרגיש כמלך ואולי אחד מקיסרי רומי .שלטון יחיד ללא תגובת השרים ששתיקתם מוכיחה את אפסותם ופחדנותם .
45 רון 11/11/2016 09:51 כמה חבל שאין מנהיג חדש באופק
נתניהו יותר מידי זמן בתפקיד ועוד לא קם האיש שיכול להחליפו זה הכי טוב שיש היום ואין ברירה.
wtf 20/11/2016 10:37 right
netanyahu is the only true leader at the moment, not like the crap you see around you, and hopefully he will lead this stupid country for long time to come. because without him we are lost
44 ימיני גאה 10/11/2016 22:15 קרית ים
טראמפ ניצח בניגוד לתחזיות כי יושבים שמאלנים ואנשי תקשורת כמו אילנה דיין ויונית לוי שחושבים הכומניקיות האלה שהמדינה שלהם הימין לנצח ינצח כל עוד תרימו את האף העקום שלכם שאין בו מה להתגאות העם מקיא אותכם תפנימו חזק
ייאי 15/11/2016 23:58 אולי כוונתך לימני גאה? אני ימני גאה,רויזיוניסט -ואני חש
בושה עמוקה שבראש המפלגה שלי,של בגין,של ז'בוטינסקי _עומד הנרקסיסט והנהנתן נתניהו שמבזה בהתנהלותו את מוסד ראש הממשלה ואת מדינת ישראל.במקום ההדר של בית"ר יש את הדרדר נתניהו ומרעיו.
43 עמוס 10/11/2016 22:04 הקריות
אילנה אשה מרושעת על אפך וחמתך ביבי ימשיך להיות והשמאל כהרגלו לוזר כמוך
42 עמוס 10/11/2016 20:27 הקריות
אילנה על אפך וחמתך הימין לעולם ישלוט אלף עובדות לא יעזרו לך את אשה ודמות לא חביבה בלשון המעטה שבי בצד
41 אליעז 10/11/2016 13:36 תגובתו של הגולה המזוקן מבוסטון לא אחרה לבוא...
...והוא מצטרף לחבורת המיואשים שאת שלא הצליחו להשיג באמצעות הפתק בקלפי הם מנסים באמצעות תמיכה בתחקירים הזויים ומרושעים כנגד ראש ממשלה שמצליח לשמור על כברת הארץ היחידה שאלוהים הוריש לנו בזכות ולא בחסד....לכן הם מטפסים על קירות חלקים ויורדים לתחתית תהום הנשייה כדי לקחת את רסן השלטון שאלוהים הפקיד בידי האיש הגדול והיחידי שמסוגל לנהל בנחישות ובנחרצות...תתביש לך איש עלוב......
40 משה 09/11/2016 18:54 בחרתי בביבי ולא בשרה
אדוני ראש הממשלה העם לא טיפש אין אש בלי עשן אתה מפחד כן אתה מפחד מ שרה זה לא בושה בושה זה שכל אלה שעובדים ועבדו חייבים לעשות לפי רצונה של שרה אני לא ידעתי שאני בוחר אותך מקבל את שרה בבחירות הבא שרה לא תבחר שוב
לרה 10/11/2016 08:54 ביבי פלוס שרה
בחרת בביבי ןקיבלת את שרה
39 שמעון 09/11/2016 12:39 4-5 סיפורים נקודתיים, לא יכולים להיות תמונה נכונה.
עם כל הכבוד לעיתונות בכלל, ולאילנה דיין, זה ממש לא מדוייק להקיש ממספר מקרים, על הליך קבלת החלטות במשרד ראש הממשלה, שבו מתקבלות מאות ואולי אלפי החלטות. העיתונות מציגה לא אחת, זוית צרה, שתואמת אג'נדה מסויימת, ומבקשת להעביר תמונה כאילו כוללת. יש בזה זלזול בצופים ובצרכני התקשורת, וניסיון לסלף ולהטות, תוך הצגת תמונה מטעה ובכוונת מכוון... חבל שגם אנשי תקשורת ופוליטיקאים נגררים אחרי ההתלהמות, במקום לקרוא לשינוי בגישה העיתונאית הקלוקלת הזו....
38 קובי 09/11/2016 11:34 מתי ביבי קיים מסיבת עתונאים?!
זה שנים שביבי פונה את אזרחי המדינה דרך פוסטים!, נמנע מלענות לשאלות, והעיקר מגן בחרוף נפש על מיס פיגי הסבורה כי נבחרה ע"י אזרחי המדינה למלא אחר גחמותיה.
37 אריה 09/11/2016 08:09 ימניים-חישבו קצת (מימני יותר מנתניהו)
במקום להגן אוטומטית על נתניהו (שסופג הרבה תקשורת שלילית שלא מגיעה לו) חישבו על מה שאמר עוזי ארד שהיה לצידו הרבה שנים ומה שאמר ראש המוסד המאד מהולל על שרה ולא רק להתגולל על אילנה דיין (עיתונאית משכמה ומעלה). ממי שעד גיל 66 מצביע רק ימין ולא דתי (שמואל תמיר וצומת-רפול ליברמן וכדומה).וכעת גם אני אספוג עלבונות מילדים שלא למדו כלום?
36 אלי 09/11/2016 01:23 בושה לעם שזה המנהיג שלו
פסיכופת עם תעודות תקראו בויקיפדיה את ההגדרה אחד לאחד
35 שלמה 08/11/2016 22:54 צודק מאוד ראש הממשלה
קיימת מנטרה קבועה של התקשורת להכפיש ולהמאיס את ראש הממשלה כדילהפיל אותואבל תוכניות כאלה עושות את ההיפך מחזקות אותו , מציע שישדרו את התוכנית והתגובה שבוע לפני הבחירות הבאות
34 על 32 שאלות??????? 08/11/2016 20:51 היא אמיתית שראש הממשלה צריך לענות לה
שתלך לעזאזל!!
מירי כהן 08/11/2016 21:58 כן הוא חייב, זה מה שנקרא: עקרופיקוח ובקרה על ראש הממשלה (ל"ת)
33 ירון 08/11/2016 20:43 ..סתם ראש ממשלה שנבחר בליית ברירה / ברירת מחדל
ברירת מחדל ככה נבחר הקוסם בקרקס הליכוד שחקנים ראשיים- רגב שחקן משנה - אורן חזן ויש עוד קבוצת לקקנים
32 ביבי צודק 08/11/2016 19:56 שאילנה תתרגל לסימטריה
גם עליה מותר להעביר ביקורת
31 נועה 08/11/2016 16:04 בחרנו ר"מ לנהל מדינה לא שיענה עינינית "לתחקירי" התשקורת (ל"ת)
אז 08/11/2016 23:24 בחרתם ראש ממשלה ולא ראשת ממשלה שדוחפת ת'אף שלה
לא עניין וחור
רונן 10/11/2016 04:56 ביבי בלי שרה היה ביבי אחר , מסכים איתי?
אי אפשר להתעלם מההשפעה של אשה, בא לא נפריד את זה , זה פשוט לא מציאותי.
30 עזרא 08/11/2016 15:55 מישהו צריך ללמד את העיתונאים לקח.
הם חיים על חשבון הציבור והם נגד הציבור.
DHT 08/11/2016 19:13 הפוך גוטה
נתניהו חי על חשבון הציבור
גם גם... 08/11/2016 22:53 אבל גם העיתונאים... (ל"ת)
29 כך נראה מהכתבה? 08/11/2016 15:01 "נתניהו הוא ראש הממשלה שלי הוא לא היריב שלי" ??? (ל"ת)
28 יוסי 08/11/2016 14:37 לא ניתן להתיחס עינינית ל"תחקירי" התשקורת
כמו שלא ניתן להתיחס עינינית לטענות האנטישמים על היהודים
27 ייאי 08/11/2016 14:34 המדינה זה אני..
יש המגדירים אותי כ"ימני" וואני אומר שאני רויזיוניסט:אילנה,לעולם לא תלכי לבד.במקום שבו ראש ממשלה נעדר כל ממלכתיות הטוב והחשוב שאת הולכת בדרך שהיא חובתה של עיתונאות חופשית - חשיפת האמת.חיילי אמת של האמת לעולם אינם מתים,המורשת שלהם מנצחת כל טיראניה וכל דיקטטורה.כשאין אמת אז אין אמון ואין אמונה ואין סובלנות ואין אמפטיה ואין חירות ויש אך חשדנות ושינאה וקינאה ומדון ומלחמה ושפיכות דמים ושיעבוד.אין שלום ואין חיים בלא האמת - "וְהָאֱמֶת וְהַשָלוֹם אֱהָבוּ." אני ישראלי הגאה בכך שיש לנו עיתונאית שכמותך.ולכלל הישראלים אני אומר:היום שמעתי וקראתי שאנשים,מימין ומשמאל,המבטאים יאוש בסיגנון:'המדינה התחרפנה לגמרי אם זה ראש הממשלה.אנחנו חיים בדקטטורה'.אני אומר:אל תתנו לאיש להתמלך עליכם ולהנהיגכם בהשתררות "המדינה זה אני"- וכולל ביבי – המדינה זה אנחנו,כל אחד מאיתנו ובאשר נבחר כך יהיה & והעיקר לא להתייאש ולא לפחד כלל! "וגם נצח ישראל לא ישקר ולא יינחם, כי לא אדם הוא להינחם!"
26 מחלת נפש מתקדמת 08/11/2016 14:17 חייבים לאשפז אותה - את שרה (ל"ת)
25 משה 08/11/2016 13:52 אילנה דיין
אשה רשעית שעושה כתבות כדי לדרוך על גויות בדביל מה עשית כתבה 15 שנה אחרי מותו של גנדי זו רשעות כי האיש לא יכול להגן על עצמו . חשפת פרשה מלפני 10 שנים על ציון קינן כל דבר אצלך ריטי ג לא איכפת לך מאנשים שאת הורסת
אבי 08/11/2016 14:56 משה יקירי, משהו לקוי בהבנתך!!
אתה תוקף את המבקר במקום לבקש תשובות מהמבוקר, אתה כמו כל הרובוטים שנמחק להם השכל ובמקום לחשוב קצת , יורה בזה המבקש להגן עליך ועל מדינתך.
24 גבי 08/11/2016 13:26 ביבי צדק
עוד לא הבנתי מה לא בסדר במה שביבי כתב.כל מה שהוא כתב היה נכון ובדיוק כמו שמותר לו להיעלב מהכתבה גם לך מותר אילנה מי שישן עם כלבים שלא יתפלא שקם עם קרציות צריך גם לשמוע ביקורת לא רק לבקר
אבי 08/11/2016 15:01 במקום לענות על הביקורת מעדיף לתקוף בשקרים,
זה ראש הממשלה שלנו? כמו סטלין ארדואן ודיקטטורים אחרים מבקש פולחן אישיות? עוד מעט יורה על הצבת תמונתו ותמונת אשתו בכיכרות!!!
הזוי 08/11/2016 13:42 הוא ראש ממשלה של מדינה
מצפים ממנו שיתנהג כמו מנהיג של מדינה.
23 אלכס 08/11/2016 13:09 למה אני עדיין לא מאמין לתקשורת?
איפה כל התחקירים על שמעון פרס ? בואו נעזוב את פשע אוסלו... מאיפה עשרות מיליונים שהיו לו ? איך הוא החזיר לכל התורמים שלו? איך נוצו כספים של קרנות שהוא ניהל? למה אף פעם לא חקרו את קשריו עם כל מיני דמויות אפורות? ויש עוד הרבה שאלות לגבי הרבה פוליטיכאים ועסקנים במחנה שלכם (שמאל). תבינו , כאשר הסיקור הוא חד צדדי אין שום סיכוי שנאמין לכוונות אמיתיות של אילנה, רביב ואחרים.
גג 10/11/2016 07:27 יפה מאד. נדברים כדורבנות. סוף סוף תגובה חכמה ועניינית (ל"ת)
22 ravehome 08/11/2016 12:37 חייבים לאלץ את משרד ראש הממשלה לענות עניינית לשאלות
חייבים לאלץ את משרד ראש הממשלה בכל אמצעי דמוקרטי ומשפטי לענות באופן ענייני ומנומק על כל השאלות שהופנו אליהם, אחרת יש כאן משום פגיעה גסה בחופש העיתונות בישראל והשפלה לכלל אזרחיה.
21 tאיה 08/11/2016 12:34 אילנה
את אילנה אישה חכמה ואמיצה וחשוב מאוד לחשוף את הנעשה במקורבי נתניהו.התגובה הלא עניינית שלו מעידה כמאה עדים על הבעיתיות של מנהיג המדינה.ולא סתם נאמר"ההגנה הטובה ביותר היא ההתקפה
20 אפי 08/11/2016 12:19 נתניהו
הוא מ פ ח ד מה נשאר לו חוץ מהקיצונים הפך להיות חולה במחלת הרדיפה השתן נוזל לו מהאוזניים לכן יש להגביל כהונה לשנתיים הזמן עושה את שלו חבל הוא צעיר
19 יוסי 08/11/2016 12:11 יישר כוח אילנה ושמאלני הוא גם ישראלי/יהודי/ערבי טוב.
בפי ביבי וחייליו זה הפך לקללה וזו ההסתה !
18 אזרח מפוכח 08/11/2016 12:04 אילנה ערוותך שודרה
הקראת את תגובת הצד של נושא התחקיר שלך כמחוייב ממך כעיתונאית, עבור זה את מקבלת את שכרך (אגבף אחת ולתמיד כמה כסף מדובר?). את עיתונאית, טוה ומקצועית אבל עיתונאית. הדעה הפוליטית שלך גרמה לך התקרנפות רבה במהלך הקריירה, דעותייך ניסו להכתיב את סגר היום הציבורי וכשלו פעם אחר פעם נוכח דעת העם. מצד שני שתיקתך על המרחש בתאגיד ותמיכתך הלא מסוייגת בחונטה מעולם לא הוטלה בספק. מאסנו בך, מאסנו בכם, החונטה לא תכתיב לנו יותר איך לחשוב. תתמודדי.
אוריאל 08/11/2016 12:48 הכותרת איכסססס! !היא מלח הארץ, היא הטוב שבעם ישראל! (ל"ת)
17 חגי 08/11/2016 12:04 אילנה דיין-נתניהו
מר הרצוג איך אתה נותן "לו" לגיטמציה ומכנה אותו בתואר "מנהיג". הוא אינו מנהיג !!.הוא מסית וידרדר את המדינה לתהומות .
16 סוקרטס 08/11/2016 11:43 שימו לב שהתגובה הופיעה בגל"צ - תחנת רדיו של הצבא
ממתי לצבא יש תחנת רדיו ממתי צבא מבקר מתחקר בודק את הרשות המחוקקת והעובד בראשו ? באיזה מדינה דמוקרטית חיילים עושים כתבות תחקיר על ראשי ממשלה. כל המלינים על ביבי וביניהם יוסי פינק מביזפורטל - תסביר בבקשה איך יתכן שחיילים או רדיו צהלי עסוק בביקורת ותחקירים על הרשות המחוקקת ועל ראש ממשלה- . זה לא מקרה שמהתחנה הזו יוצאים כלכך הרבה אנשי שמאל וזה לא מקרה שהתחנה הזו לא נסגרת לאורך כל השנים והביקורת ואולי על זה רצוי שאילנה דיין הדמוקרטית הנאורה תעשה תחקיר
15 חני 08/11/2016 11:33 יפה כתב יאיר לפיד-אז למה לא הצליח לו?
יפה כתב יאיר לפיד-אז למה הוא לא מצליח להשיג קולות כמו ביבי? איך זה שכולם יודעים ששרה שולטת בביבי ובכל זאת מצביעים ליכוד? למה לא מציביעים ליאיר לפיד??-אני הצבעתי ליאיר לפיד ויאיר לפיד העביר עבורי חוקים? עזר לתקן תקנות חדשות?? הא-יאיר לפיד-היכן העשיה שלך היכן??? ואני הצבעתי עבורך!
14 יאיר 08/11/2016 11:22 נמאס מכל הכתבים השמאלנים שמנסים לשנות את שלטון הימין (ל"ת)
13 יוני 08/11/2016 10:49 מה נזעקתם כל כך... עושים הפוך לימין כל יום ואין פוצה פה (ל"ת)
12 יואב 08/11/2016 10:36 כן אילנה דיין
אני הייתי לידך בליל הבחירות ושמעתי את התגובה שלך לאחר הניצחון ........נתניהו צודק תגובתו במאה אחוז......הייתי רק מוסיף שאת אפס מאופס ואם רצינו אולי להחליף את השלטון מידי פעם קלקלת עכשו לגמרי......מתי תבינו שאתם רק מעוררים את הבוחרים לרוץ לקלפיות ולבחור לליכוד.......רק תביני שימי הפנקס האדום ובן גוריון הסתיימו מזמן.......
11 מירי כהן 08/11/2016 10:29 כשישנים עם כלבים שלא יתפלא שקם עם פשפשים...מי שישן עם מ
כשישנים עם כלבים שלא יתפלא שקם עם פשפשים...מי שישן עם מטורפת שלא יתפלא שינהג כמוהה
אלי 08/11/2016 20:57 זה מה שקרה לרבין
זה בדיוק מה שקרה לרבין-ישן עם המכשפה לאה ותראה לאן הוא הגיע המסכן
10 מאיר 08/11/2016 10:20 ביבי- שרה
השליטה של שרה בביבי לגעתי יכולה להתקיים רק בתנאי אחד,והוא שרה יודעת משהו מאוד מאוד חשוב על ביבי שבאמצעותו היא יכולה לתפוס אותו " בביצים" וללחוץ כאשר היא רוצה.
פוחד מאישתו 08/11/2016 13:46 או שהוא חלשלוש. חסר עמוד שדרה שמחפש שישלטו בו (ל"ת)
9 אלי 08/11/2016 10:17 לא ראינו ש"החזרתם" לראשי ממשלה אדומים (ל"ת)
8 דוד 08/11/2016 10:14 מעולם לא הרגשתי רע כל כך שהצבעתי לו
אנשי הליכוד אתם חייבים להבין שאם לא תחליפו אותו תאבדו את השליש היותר שפוי של מצביעכם. תנו לבוגי להוביל את המחנה, לא לעולם חוסן. ואני אחד שהצביע ליכוד מגיל 18 במשך 30 שנה !!! לא אצביע שוב לליכוד אם ביבי יעמוד בראש המפלגה.
אזרח 21/11/2016 10:47 מתחזה (ל"ת)
יונתן 13/11/2016 22:03 כן שמענו עליך
רק רובוט ללא שכל הצביע לביבי בבחירות. ואני לא שמאלני ,ממש לא ,אבל בחיים לא אצביע לחלאה המסיתה ששמו ביבי
7 רון 08/11/2016 10:03 ביבי
יצחק רבין איש ניפלא שלאה ניהלה אותו ..... בן גוריון מנהיג הדור שפולה ניהלה אותו ומידרה אנשים ממנו ועוד ועוד מנהיגים גדולים וטובים בעולם ריגיין נשיא ארצות הברית
דב 08/11/2016 12:31 7-7
זה הרבה יותר. זה אשכול עם מרים, וזו גולדה עם לו קדר. מה שעשו לאה לרבין, ופולה לבן גוריון, ואשתו שלרייגן, כלל לא מתקרב לזה הנוכחי. אך התקשורת המנוולת היא חד-צדדית, חד-ממדית, בלתי הגונה בעליל, ומשתפת פעולה, מרצון או לא, בכוונה או לא, עם כל שונאי ישראל. לאנשי התקשורת אין היום אין שמץ של ממלכתיות. הכל שנאה ועוינות - לצד אחד. מה שעשה פרס הנהנתן לתקציב המדינה בבזבוזיו אין לו אח ורע. אך מכולת ובקבוק חלב, אם בכלל, של ביבי, המדינה רועדת ואמות הספים נשרפות. ראה גם את מי מראיינים במקרה זה - ותבין. ויש עוד הערות רבות. ביום שהתקשורת תהיה הוגנת והגונה הכל ישתנה. בינתיים היא מנוונת ומנוולת.
מנחם 08/11/2016 13:15 אבל כולן היו שפויות
ולבעליהן היו ביצים מברזל
אזרח 21/11/2016 10:45 כולל ראש הממשלה הנוכחי. (ל"ת)
6 אלעד 08/11/2016 10:03 ביבי מבזה את עצמו
ביבי מבזה את עצמו ואת מוסד ראשות הממשלה. הוא מגיב כמו ילד קטן בשכונה ללא שום בקרה עצמית . זה ראש ממשלה?? זה מישהו שברור שהוא לא יציב נפשית . העיתונות היא נשמת אפה של הדמוקרטיה . ביבי רואה בכל מי שחולק עליו בוגד וזה מחלחל למטה!! ממש ביזיון של ביבי!!
5 אמיר 08/11/2016 10:01 ביבי אמר את האמת ולפעמים היא כואבת!!! (ל"ת)
איזה אמת? 08/11/2016 13:51 הוא עיתונאי או ראש ממשלה?
חובתו כמשרת ציבור שנבחר ע"י הציבור לענות על שאלות. ואתם בוחריו לא דורשים ממנו תשובות. מעריצים עיורים. "גם אם יאנוס את ביתכם תבחרו בו"?
4 אזרח 08/11/2016 09:53 ביבי לא מסוגל לענות לגופו של עניין .
בתחקיר עלו טענות ענייניות של עובדים , שהעידו מול המצלמה על התערבות גסה של שרה נתניהו בעניינים לא לה. מדוע ראש הממשלה לא הגיב לגופו של עניין ? כל מה שהוא יודע זה לעשות ספינים
יונה 08/11/2016 15:49 כלפי שנאה ושטויות לא עונים עינינית (ל"ת)
3 איתן אבא של נועם 08/11/2016 09:46 ארדואן קטן
הבעיה שצומח פה ארדואן קטן שעשוי לגדול ולהעמיד בצל את ארדואן המקורי
2 שמעון א 08/11/2016 09:41 תסבירו לי מה לא נכון במה שביבי אמר?????
בתחקיר לעומת זאת אני יכול למצוא עשרות אי דיוקים ומניפולציות
עוד בוחר 08/11/2016 13:52 טמבל. חחח
אז עכשיו תפקידו לעשות תחקירים על עיתונאים או לנהל מדינה? אהבל
1 הם מפחדים 08/11/2016 09:22 ביבי יצא גבר מול כל השמואלנים בתקשורת (ל"ת)
ארי רבבין 09/11/2016 17:20 הקץ לעובדה
עובדה שנמאסת עובדה שאין על ביבי
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש