הרשת מזועזעת מתגובת נתניהו שהקריאה הערב אילנה דיין בסיום תכנית עובדה

שינוי בגזרת עורך המשנה. אילנה דיין (צילום: יח"צ), צילום: יח"צ
אילנה דיין פתחה הערב את העונה החדשה של 'עובדה' עם תחקיר תחת הכותרת - "כך פועלת לשכת ראש הממשלה, הצצה אל תוך החדרים הסגורים". בסיום התכנית סיפרה דיין כי מערכת עובדה שלחה ללשכת ראש הממשלה 32 שאלת שנוגעות לכתבה בניסיון לקבל התייחסות למסמכים ולטענות, אבל שום תשובה לא נתקבלה, מלבד מכתב שראש הממשלה דרש שיוקרא במלואו. ודיין אכן הקריאה את המכתב, במשך 6 דקות ארוכות הקריאה דיין שורה של הכפשות, השפלות והטלת דופי באילנה דיין עצמה מפיו של ראש הממשלה נתניהו, והכל בניסיון להציג אותה כעיתונאית חסרת יושרה, בזויה וככזו שרק רוצה להביא להחלפת שלטון הימין בישראל. אנחנו נגיד כי זה היה הרגעים הקשים ביותר לצפייה בראש ממשלה בישראל. זה היה רגע טלוויזיוני שלא ישכח במהרה. נתניהו למעשה העביר פה מסר, כך יעשה לעיתונאי שיתעסק איתו. מביש. הנה הקטע:
והנה מבין התגובות:
דן מרגלית בטוויטר: "מכתב האימים של ביבי נגד אילנה דיין יותר נורא מכל הדברים הקשים ששידרה עליו בכתבתה בעובדה".
לוסי אהריש בטוויטר: "אילנה דיין את, את האורים והתומים למילה עיתונאית במדינת ישראל. תודה לך."
תגובות לכתבה(301):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 189.
    אילנה דיין
    מיכאל 14/11/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היסטוריה עתיקה תתקדמו
    סגור
  • 188.
    פתח תקוה
    יצחק 10/11/2016 20:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    כל מילה של ראש הממשלה נכונה. ממש חקוק בסלע.
    סגור
  • 187.
    הבטלנים...!!!
    אליעז 10/11/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    .....זו לא היתה כתבת תחקיר עיתונאית , אלא נבירה רכילאית זדונית ומרושעת כנגד ראש ממשלה מכהן ,מצד צוות לא קטן של בטלנים, שבמקום ללכת לאוניברסיטה ללמוד את תורת התעשיה הייצור והטכנולגיה הם בחרו דווקא במסלול לימוד פשוט ביותר שאפשר להשיג בנקל וללא מאמץ מיוחד..... באקדמיה לתקשורת.
    סגור
  • 186.
    כשאתה בוחר בביבי אתה למעשה בוחר בשרה (ל"ת)
    מני נפתלי 10/11/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 185.
    ביבי יעוף בסוף בגלל שרה - הם מגעילים אותי (ל"ת)
    יוגב 10/11/2016 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 184.
    ראש הממשלה והיועץ המשפטי אנשים מושטים (ל"ת)
    פרידמן 10/11/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 183.
    ביבי=צ'אושסקו
    אריאל שרון 10/11/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שני המנהיגים היו מנותקים מהעםשני נשות המנהיגים חיו בנהנתנות אינסופית ורדו בעם.שני המנהיגים אכלו שתו ונהנו כשעהם שלהם קורס מהנטל.ושני המנהיגים יהיה גורלם זהה - לעוף מהשלטון בבושת פנים
    סגור
  • 182.
    נתגלתה ערוות התקשורת בא לי להקיא
    טראמפ 09/11/2016 23:36
    הגב לתגובה זו
    2 2
    אף שאיני תומך כלל בתגובת נתניהו ואני נהנה מאוד מתוכניותיה של דיין אבל.... בסיקור מערכת הבחירות האמריקאית התגלתה ערוות התקשורת איך היא מטה את הבחירות ומציגה מצג שוא בגלל אגנדה אישית אגואיסטית והכל אבל הכל בתוך עטיפת הצדק וחופש העיתונות הרי ברור שתוקפים את משפחת נתניהו בגלל הצדק וחופש העיתונות וברור שגם לכן שתקפו את טראמפ נותר לי משפט אחדלומרקאט דה בולשיט
    סגור
  • 181.
    הרשת לא מזועזעת מהתגובה של נתניהו
    אלי 09/11/2016 22:53
    הגב לתגובה זו
    6 3
    אני מזועזע מהתוקפנות כלפי נתניהו ואישתו, אנשים קטנים מאוד תוקפים אדם גדול. ונכון הוא גם פולטיקאי מחונן.
    סגור
  • גולם ! (ל"ת)
    אחד 10/11/2016 00:42
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • טען עוד
  • 180.
    לא מאמינה
    מממממממממ 08/11/2016 23:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה עוד השמצה לראש הממשלה,התנכלות!!
    סגור
  • 179.
    לפחות דב יודע לצטט פתגמים אתה גם זה לא יודע ....
    לאחד תגובה 138 08/11/2016 20:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    דבר ראשון אומרים אויל מחריש ולא משריש דבר שני מה הקשר לציטוט שלך למה שדב טוען אויל מחריש פרוש שהוא לא מדבר ונחשב חכם ועליך נאמר זה "ראתה איש כחם בעיניו ותקווה לכסיל ממנו " אילנה דין היא אישה המגעילה ביותר בתבל ואני לא חסיד של ביבי
    סגור
  • 178.
    ושלבשה כפיה כדאי לראיין את אחמד יסין בושה (ל"ת)
    יוסף 08/11/2016 19:49
    הגב לתגובה זו
    12 0
    סגור
  • וגם נשקה לו את היד מגעילה (ל"ת)
    1 08/11/2016 20:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 177.
    עוד עיתונאית מושחתת....
    אור 08/11/2016 19:46
    הגב לתגובה זו
    13 2
    העיתונאים הם המושחטים מס' 1 בארץ, אתם אלה שכבר נמאס מהם. וביבי צודק בכל מילה, עוד אחת שמנסה להכפיש את ביבי, לא יעזור לך כלום מותק, אמנם ביבי לא מושלם אבל אין לו תחליף ראוי, והוא הכי מנוסה וותיק מכל הבחינות אז לכי את ושאר החברים השקרנים והמושחתים שלך נמאסתם כבר, ונמאס כבר לראות אתכם אכלתם לנו את המוח.
    סגור
  • 176.
    אני לא חסיד של ביבי אבל הוא צודק .............
    יוסף 08/11/2016 19:26
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אילנה דיין צבוע פרו חמאס
    סגור
  • 175.
    תגובת ראש הממשלה
    יצחק בן חיים 08/11/2016 18:10
    הגב לתגובה זו
    5 1
    אני מעריך את אומץ הלב של אילנה בהביאה את תגובת ביבי.יחד עם זאת כל הנאמר בתגובת משרד ראש הממשלה אמת ויציב וכך מרגישים בקרב עם ישראל.אילנה דיין נתנה משנה תוקף בכתבתבתה למונח "עיתונאי קטן".עצם ירידתה מגדולתה מביאה אותה לכתיבת ועריכת תחקירים מגמתיים לטובת אויביה המרים ביותר של מדינת ישראל.ומתערבת בכל מה ש"מריח"מאפשרות ניגוח של ראש הממשלה "שנוא נפשה"והצד הימני של המפה .בתקוה שזה יוביל לנפילת ממשלת הימין ברת הקיימא.
    סגור
  • 174.
    ביבי תתבייש
    אזרחית 08/11/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    4 10
    אילו ביבי היה מתנהג בצורה שפויה- לא היה מגיב. בכתבה לא היה שום דבר חדש שלא פורסם בעבר. ולא היתה שום הסתה- רק ציטוטי עובדות מפי אנשים שסיפרו על מה שקרה להם.
    סגור
  • 173.
    לא יעזור לאילנה דיין-ביבי צודק
    אוהב את ביבי 08/11/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    15 3
    מזמן התקשורת כבר לא נייטרלית, וזה ברור כשמש, זה התחיל לפני הבחירות שניסו להשפיע על הבוחרים וכל הזמן שידרו שבעצם ביבי יפסיד בגדול, ואחר כך לא קיבלו את הבחירה של העם ולא מפסיקים להשמיץ לאורך כל הדרך. אז כן אילנה, גם את ושכמותך הגיע הזמן שתבינו שאתם טועים בדרך שלכם, ההשתלחות הזו נגד רוה"מ רק מחזקת אותו יותר ואת כל אלה שחשבו לא לבחור בו והתמהמהו בבחירות האחרונות פשוט יבחרו בו עכשיו. ושוב הוא יבחר. אוליי בפעם הבאה תבינו שאין מחליף לביבי
    סגור
  • 172.
    ה0מול לא יכול לסבול אמת (ל"ת)
    יניב 08/11/2016 15:53
    הגב לתגובה זו
    12 3
    סגור
  • אחי אתה אנאלפבתי - תלמד לכתוב לפני שאתה מגיב (ל"ת)
    אריאל 10/11/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 171.
    ביזפורטל אתם פשוט בזויים
    דן 08/11/2016 15:31
    הגב לתגובה זו
    11 5
    כותרת דמגוגית ושיקרית.ניתן לחשוב ממנה שרוב העם לא מסכים לתגובת רה"מ. אז תפנימו, רוב העם מצפה לתגובות כאלה כלפיכם העיתונאים הכל כל לא אובייקטיבים,אלה שמנסים בכל פעם לפרסם ביקורת כלפי ממשלה שמייצגת את רוב העם.
    סגור
  • אתה בזוי ומטופש - אכן רוב העם לא מרוצה מביבי ההזוי ..כ
    כמה שילמו לך ? 08/11/2016 15:45
    הגב לתגובה זו
    5 11
    כמה משלמים לך ? לטקבק תגובות כל היום למען ביבי . את פשוט אידיוט עלוב נפש
    סגור
  • 170.
    שביבי יהיה עוד הרבה זמן רה"מ
    מכל התגובות פה נראה 08/11/2016 15:30
    הגב לתגובה זו
    12 7
    פשוט כי לעם נמאס מסתם צהובנראה מתי התקשורת תקלוט זאת
    סגור
  • 169.
    אילנה דיין
    דב בירן 08/11/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    5 11
    אילנה כל הכבוד על הכתבה ישר כח. פוליטיקאים צריכים לדעת לקבל ביקורת,אבל ביבי הפסיק להיות ראש ממשלה שלנו,מתעסק בקומבינות ותככנות לשמה.
    סגור
  • 168.
    הזעזוע הוא של השמאל קיבל נוק אאוט
    משה 08/11/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    16 3
    נתניהו הכתיב כללי משחק חדשים בתקשורת. מה שלא יפרסמו בצמוד לעלילות הדם-יפורסם ממילא בתהודה גדולה במקום אחר-ולכן לא היתה לדיין שום ברירה אלא לתלות את עצמה למעשה בשידור חי
    סגור
  • 167.
    כשאילנה ראיינה את אבו מאזן על אזריה התחלחלתי (ל"ת)
    רשת מזועזעת? 08/11/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 166.
    הימחן שוב מאיים
    ישראלי 08/11/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    0 10
    הימין וראש הממשלה בראשם יחד עם שרוש מפחדים מהצל שלהם ןהדך היחידה שלהם זה ךעשות שריריםבכדי להפחיד עדר כזה לא קם נתיהו המלך של העדר אמא כי רק מדינה חזקה עושה שלום מכוון שאינו עושה שלום אז כנראב דעתו שישראל חלשה ואין בכוחה לעשות שלום וחלקו בהחלשת המדינה היא מכריה וגדולה והמון האלום שאינו מבין כי המעט הטוב בעינים יתהפח עליהם ויהי חרה כמו המלח שלהם
    סגור
  • 165.
    זה נראה כמו מכתב ששרה כתבה (ל"ת)
    אזרח 08/11/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    4 10
    סגור
  • 164.
    מה אמת ומה לא
    י. 08/11/2016 13:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אף אחד איננו נמצא מעל לאמת. במדה ווהעתונאית אמרה או כתבה אמת יש להעריך אותה ולגנות את משמיציה. במדה ורוה"מ צודק יש לגנות את העתונאית. במדה וכל אחד מדבר על דברים אחרים וצודק בהם יש לפרט כדי לקבל את התמונה הנכונה. הבעיה שכל אחד איננו מתייחס לאותם דברים בדיוק כדי לפזר עשן על מה שברצונו להסתיר.
    סגור
  • 163.
    ביבי! לא יעזור להם, אנחנו מאחוריך!!! (ל"ת)
    מחוץ למדינת תל-אביב 08/11/2016 13:24
    הגב לתגובה זו
    12 7
    סגור
  • 162.
    אילנה גועל!!!!!!!!
    בנצי 08/11/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    17 11
    אני פשוט נגעל מתקשורת עד כמה נמוך ממחזור העבר עוד יכולים לרדת!!! ואילנה דיין הגיע הזמן שתעשי תקשורת טובה ולא רכלנות נמוכה!!! איכסססססססססססססססס.............
    סגור
  • 161.
    מאמין לדגן ז׳ל שביבי מרשה לאישתו לראות דברים מסווגים (ל"ת)
    תום 08/11/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • בזכות ביבי הוא חי עוד כמה שנים (ל"ת)
    דגן הצבוע? 08/11/2016 14:00
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 160.
    זה שלא ענה על שום דבר מראה שעל ראש הגנב בוער הכובע (ל"ת)
    תום 08/11/2016 13:09
    הגב לתגובה זו
    7 8
    סגור
  • 159.
    גדשכג
    אוליאל 08/11/2016 13:00
    הגב לתגובה זו
    0 6
    ראש ממשלה שמוביל את העם לחורבן בית שלישי
    סגור
  • 158.
    צביעות
    אורבך אלי 08/11/2016 12:45
    הגב לתגובה זו
    9 2
    האם ספרת כמה פעמים עשית תוכניות על עזרא נאווי ודומיו, וכמה תוכניות על נתניהו ודומיו ?
    סגור
  • אל תברח מהאמת
    אזרח 08/11/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    2 9
    מדובר על מדינה שיש לנהל . רק התגובה שלו פוסלת אותו . הוא לימד אתכם לשנוא ולקיתם בעוורון
    סגור
  • 157.
    ביבי מעודד את תומכיו לתמוך בחיסול עיתונות, כשכל בוגר
    כנסו כנסו כעת 08/11/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    3 10
    תיכון - (לא חובה להיות אקדמאי, מספיק תיכון עם בגרות) - יודע היטבבבבבב כי חופש העיתונות הוא עמוד המחזיק את הדמוקרטיה איתנה, ולא מתמוטטת. ימניים, יודעים כמה העיתונות קרקסה את ממשלת המערך בשנות השבעים????? תחפשו על זה חומר. אתם לא מבינים, כנראה, שהמזחמה של ראש הממשלה שלנו, היא ערמומית, ונועדה להשקיט כל ביקורת שהיא, כדי לשלוט בכם כאחד הרודנים העריצים ביותר
    סגור
  • 156.
    העם בחר בפסיכולוגית ילדים
    יוגו 08/11/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    3 5
    תגובה ככ מרירה וכמובן לא לענין בכוונה תחילה ייתכן ומצא תרופה אצל פסיכולוגיית ילדים אצילית כל משיבי הימין ביבי הוא ממש לא מה שאתם סוגדים לו והלוואי והיה
    סגור
  • 155.
    ביבי אני מתבייש בך !!! בחרתי בך ואני מצטער (ל"ת)
    DDD324 08/11/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    14 17
    סגור
  • 154.
    אילנה שימרי על עצמך. ראש ממשלה אחד כבר נרצח אחרי הסטה
    אלון 08/11/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 11
    ההסטה של ביבי הביאה לרצח ראש ממשלה. ההסטה נגד עיתונאים לא פחות מסוכנת.
    סגור
  • 154
    דב 08/11/2016 12:33
    הגב לתגובה זו
    6 3
    למד עברית. הסתה ולא הסטה. ואתה הוא המסית והמדיח וגם מסיט את הנושא. כרגיל. "טובל ושרץ בידו."
    סגור
  • 153.
    לכל תומכי ביבי, אולי תסבירו לי מה עשה הדיקטטור במשך 10
    אלי 08/11/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    15 11
    שנים בשלטון חוץ מהרס האזרח הפשוט.
    סגור
  • 152.
    מה קרה? אסור לענות לגוש השמאל
    יוסי 08/11/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    17 9
    מה לא בסדר בתגובה. אני שייך ללפיד לא מצביע לאף אחד מהגושים ולא מבין מה לא בסדר. להיפך אני מבין שהתנהלותה של גב דיין היא מאוד בעייתית ולא ראויה. אולי הבעיה היא שגוש השמאל יוצא מדעתו
    סגור
  • 151.
    כל הזמן "משפדת" אנשים. גועל נפש של פרנסה (ל"ת)
    משה 08/11/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    11 9
    סגור
  • 150.
    לכל תומכי ביבי, רק שמאלני מחזיר 1200 רוצחים עם דם על
    אלי 08/11/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    8 10
    הידיים. מתי תבינו שביבי פחדן ועלוב נפש.
    סגור
  • 149.
    עם כפוי טובה !!!!
    eliya 08/11/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    13 9
    אין היום מישהוא שעומד בסדר גודל של ביבי !! תתחילו להסתכל על חצי הכוס המלאה !!יש לנו ארץ נהדרת שאנשים רעים מקלקלים אותה ,,וחבל
    סגור
  • כפוי טובה? מה הוא עשה בשבילנו?~
    ימנית מאוכזבת 08/11/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    6 6
    תמנה לי מספר דברים יודע מה? תן לי משהו אחד! - אין! פשוט אין! חוץ ממשחקים על הכיסא הבן אדם לא עשה כלום בשבילנו מלבד שנאה וקרע בינינו. גם עד שהחזיר את גלעד שליט ואמרנו נחמה - זה היה כדי להסיט את כולם מהבלגן של "צדק חברתי". העם דיבר ברגליו, מיליונים יצאו לרחובות, הוא עשה משהו? כלום. לא פעם ולא פעמים ראינו שוב ושוב איך הוא חי חיים ראוותניים וניתוק מוחלט מהעם שלו לגבי מה שנעשה כאן. מדברים על אחוז אבטלה נמוך ומנגד אנו עדים לעוד ועוד עובדי קבלן ו50% מהעם מקבל משכורת 6 אלף נטו! המשכורת בקושי עלתה. בקושי. אותו אחד שלמד בהרווארד כלכלה עשוי להיות מאוד מועיל לעמו במקרים קיצוניים אלה. אבל לא. אותו אדם בוחר פעם אחר פעם לבחור בקולגות שהתמודדו מולו, לשים אותם במקום הכי קשה לניהול - משרד האוצר. כן, לפיד ועכשיו כחלון. וזה לאור בור ללא תחתית שהשאירו להם הם בעיות יוקר מחיה. ובכל זאת הוא עדיין מנהל אותם כמו בובות על חוט ונהנה לראות איך הם נופלים אחד אחד. ולהזכיר לך את המקרים עם שאול מופז, בוגי יעלון, בוז'י, ציפי לבני ועוד. כשראש הממשלה מתנהג כבריון, איך רוב העם יתנהג לדעתך? צריך להבין את הרא
    סגור
  • כפוי טובה !!
    eliya 08/11/2016 16:14
    הגב לתגובה זו
    1 3
    אני נולדתי בארץ_הורי בארץ מזמן הבריטים -שירתתי כ 25 שנה בצבא ראיתי זמנים קשים בארץ- יש לנו ארץ נהדרת-מי עשה כל זאת ??
    סגור
  • ארץ נהדרת, ביבי גרם לזה שזה יראה כך?
    ימנית מאוכזבת 08/11/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מבינה אותך לחלוטין, מדינה צעירה וראה לאן הגענו, אולם לא לזה הכוונה. צעירים שהולכים לעשות צבא, שירות מלא, הולכים ללמוד לאחר מכן ולבסוף לא מוצאים עבודה טובה או שמתפשרים תמורת שכר של כ-6 אלף ש"ח בשעות מטורפות. כוח הכסף שחוק לאור יוקר המחיה וכאשר הציבור נהר לכיוון הרחובות כדי להביע את דעתם מר בנימין נתניהו לא התייחס כלל וכלל לכל הנושא ויתרה מזה החליט שזה הזמן לשחרר את גלעד שליט. מעניין. אותי מכעיס שמנהיג צריך להוות דוגמה, במקום זה הוא עוסק בתככים ומזימות לנגד הקולגות שמולו, תעבור בשנים האחרונות ותראה למי הוא חבר ואת מי הפיל. הכל אסטרטגיה. עם זאת, האם הוא עשה משהו למען המדינה? ואני רצינית עם השאלה, הוא עשה משהו? היו פה מספר מלחמות תחת פיקודו וגם אז הוא נעלם.. כל מי שאומר דבר הוא סותם את פיו, גם לתקשורת. מתלונן כמו ילד קטן שהתקשורת סוקרת אותו. אולי כי הוא ראש הממשלה? אז את מי יסקרו? נהיה כאן שליט ואנשים פשוט לא שמים לב.
    סגור
  • ל 149
    אלי 08/11/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    8 12
    תגידי את באמת חיה בישראל, לזבל הזה את מכנה מנהיג.
    סגור
  • עזוב, מלבד כפתור האנלייק אין להם מה לומר ואיך להגיב
    ימנית מאוכזבת 08/11/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    4 2
    מובן לחלוטין שמדובר פה בעדר עיוור שהולך לאבדון.
    סגור
  • ואת/ה בצד של המקלקלים (ל"ת)
    עודד 08/11/2016 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 148.
    צודק ביבי!!
    עינבל פינטו 08/11/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    13 7
    ביבי אמיתי ישר וצודק!!!! את באמת עיתונאית בעד השמאל. וממתי להגיד אמת זה בושה??? ביבי העם איתך!!!!ולא יעזור לשמאלנים עוכרי ישראל.
    סגור
  • 147.
    אין עשן בלי אש
    דון קישוט 08/11/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    8 4
    אילנה כול הכבוד על הכתבה המרתקת . התגובה של מר ביבי,מרה ! הגיע הזמן שהפסיכולוגית תלך לפסיכולוג .
    סגור
  • 146.
    ביבי הביתה, נמאסת. (ל"ת)
    אלי 08/11/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    14 10
    סגור
  • 145.
    זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
    אלי 08/11/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סגור
  • הוא לא טמבל. הוא פחדן עלוב (ל"ת)
    אחד 10/11/2016 00:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • לך יש דיפלומה של טיפש גדול (ל"ת)
    לאלי 08/11/2016 14:04
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 144.
    צריך ? עובדה
    מאנדה 08/11/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    7 4
    טוב שיש 'עובדהי וטוב שיש תחקירים של אילנה דיין , כולל האחרון. תבורכי שהקראת במלואה את תגובת (אנשי) נתניהו. מוכרחים להגיד שהרבה מטענותיהם כלפייך מוצדקות, למשל התשבחות על פעילותה של הקרן החדשה, שחלקן מבורכות אבל חלקן פועלות לא רק נגד מדיניותה של הממשלה הנוכחית, אלא מערערות על עצם קיומה של ישראל, מסייעות לגופים שמממנים ומסיתים לטרור ואנטישמיות. הקרן הזאת נתמכת בעצמה ע"י ארגונים אנטישמיים מכל הסוגים.
    סגור
  • 143.
    סימון המבקרים כאוייב מבית, השמאל הקיצוני, פאשיזם במיטבו (ל"ת)
    דן 08/11/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • 142.
    אולי נקים קבוצת תמיכה באילנה "המסכנה"?(רמז-לא ממש)
    אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    14 7
    אילנה דיין במשך שנים צולה על אש קטנה כל מי שלא מוצא חן בעיניה ונראה לי שהיה כבר אחד שאמר עליה שהיא -"אישה רעה" אכן אין מתאים ממנה לביטוי זה עכשיו אין צורך לרחם עליה,אם יעיפו אותה מהתקשורת ותפסיק לבלבל לנו בשכל -כולנו יצאנו מורווחים
    סגור
  • 141.
    נתניהו עומד שוב בבלקון על דם !!! ואני ימנית שרואה פשיסט
    דבי 08/11/2016 11:23
    הגב לתגובה זו
    20 7
    בפעולה .......
    סגור
  • את הפאשיסטית כאן
    משה 08/11/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    4 4
    תגובה לעלילות דם שהיא זכות יסוד בכל דמוקרטיה-אבל לא אצל פאשיסטים מהשמאל-שם רק לכם מותר לשקר לגדף ולהעליל ואפילו את זכות התגובה אסור לתת לימין או לראש ממשלה. בורה ומטומטמת.
    סגור
  • הוא הגיב לכתבה בטיפשות בטימטום וברשעות. אז על מה אתה
    אחד 08/11/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    3 2
    מתלונן? חושם !!!
    סגור
  • 140.
    תגובת ביבי נכונה ומתורבתת
    מאיר 08/11/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    24 18
    אבל בגלל שזו דעתי, המערכת לא תפרסם אותה
    סגור
  • זו גם דעתי
    אלי 09/11/2016 07:19
    הגב לתגובה זו
    2 1
    זה שתוקפים אותו על כל דבר זה לא מתורבת, וזה שתוקפים את אישתו זה כבר מראה על חוסר אונים, יש לה תוכנית שהיא יכולה לרתק אנשים למסך והיא בוחרת לפצות את החברים שלה על הכתבה על נאווי
    סגור
  • 139.
    ביבי
    רתוש 08/11/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    7 11
    הוא ביב שופכין המאיים להטביע את הציבור.הוא וחבריו הימניים/ דתיים, ובעיקר שקד השוקדת לקעקע את הדמוקרטיה, יובילו לחורבן נוסף. היהודים בעלי הנטיות הלאומניות והדתיות לעולם לא לומדים לקח.האלוהים היכה בהם שוב ושוב לאורך ההיסטוריה, אך ללא הועיל. ממשיכים לנהוג ביהירות ובשנאה כלפי אחיהם השקולים ובבוז וזילזול כלפי כל העמים.
    סגור
  • 139
    דב 08/11/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    6 5
    תביט במראה ותמצא את ביב השופכין הנכון, האמיתי והמוחלט. אתם והתקשורת המנוולת תמיד תצליחו להחזיר אותנו הביתה. אנחנו זועמים עליו. אך כאשר אנו נתקלים בשכמותכם, אנו בבית בשמחה. תמשיכו כך.
    סגור
  • 138.
    אילנה דיין עיתונאית מס׳ 1 במדינה
    ראובן 08/11/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    14 21
    אוי לה למדינה שזה הוא המנהיג מס׳ 1 שלה, טוב לה שזו היא העיתונאית מס׳ 1 שלה. אישה אמיצה מול גבר חלש!
    סגור
  • והמושמצת ביותר-כנראה שבצדק (ל"ת)
    אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    9 10
    סגור
  • 138
    דב 08/11/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    4 3
    ועל זה נאמר: "לא לחינם הלך הזרזיר אל העורב." התקשורת בישראל הגיעה לרמת מיצוי הזבל.
    סגור
  • ועל זה נאמר "גם אויל משריש חכם יחשב" .
    אחד 08/11/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זה שאתה יודע לצטט כמה פתגמים לא הופך אותך לחכם. מה הקשר?? אילנה דיין עיתונאית מעולה ! ביבי חתם על תגובה אומללה עלובה ומעליבה ובמיוחד אותו. תרגיע
    סגור
  • 137.
    אוהבים להכריע דרך בתי המשפט והתקשורת.
    אילנה דיין,יעל דיין 08/11/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    3 4
    בכל אופן למרות שאינה כוס התה שלי ודעותיה קצת מזכירות לפעמים את השמאל הרדיקלי נראה שהיא עושה עבודה טובה מאוד בתחקירים.... רק חבל שבמקום למגר את הגבעונים והגלאונים מתמקדים בביבי והרצוג וכו'
    סגור
  • מה זאת אומרת למגר ? זה נשמע רע
    קורמורן 08/11/2016 12:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חשוב להתמקד במי שיש לו השפעה רבה על חיינו. זה הקריטריון הנכון את מי יש לבחון תחת זכוכית מגדלת.
    סגור
  • 136.
    ממתי לומר את האמת זה ביזיון ואם לא אמת שתתבע אותו בה.די (ל"ת)
    צחי 08/11/2016 10:40
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 135.
    המושחת (לכאורה) - בובי, הוא לא הבעיה
    יש לי ארץ אחרת 08/11/2016 10:37
    הגב לתגובה זו
    4 8
    הבעיה היא מילויוני האזרחים ממוצא ערבי-מרוקאי שמצבעים פעם אחר פעם לאותו פסיכי (לכאורה) שמשתין עליהם פעם אחר פעם . צריך להקים עיר יהודית ישראלית בארה"ב או קנדה .
    סגור
  • פה הגזמנו קצת עם הדעות האלה
    ימנית 08/11/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת סטית מהנושא, לא כל המזרחים ימנים כמו שלא כל האשכנזים שמאלנים. מכירה הרבה שהם כאלה והרבה שכאלה. העניין הוא לא ימין ושמאל! העניין הוא שיש מישהו שרוצה להיות שליט ואיכפת לו רק מעצמו ולא מהעם שלו והעם נוהר ואומר אמן על כל מה שהוא אומר. זה מה שלא מובן.
    סגור
  • גזען ברמות על לך לארץ מוצאך (ל"ת)
    ל 135 08/11/2016 14:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • עדיפות
    עובד 08/11/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אני מעדיף אזרחים ממוצא ערבי-מרוקאי מאשר אירופאי אשכנאזי-נאצי גזען ששכח את ששת המליונים היהודים שהושמדו באירופה המתורבתת ולא במרוקו.
    סגור
  • 135
    דב 08/11/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    הגיע הזמן שתממש את שאיפותיך. אל תאיים. בצע. ועל שכמותך נאמר "הליכה בלא חזרה." הבעיה שנותנים פתחון פה לגזענים מתועבים שכמוך.
    סגור
  • 134.
    ביבי הסיט את הדיון
    אלעד 08/11/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ביבי השיג את מה שרצה.במקום לדבר על מהות הוא רצה שידברו על צורת התגובה שלו. אין לו כוונה להתייחס לטענות עצמן. בקרוב תהיה תגובה של שרה ואז בכלל הדיון יהיה על הצורה ולא התוכן. זה בדיוק מה שביבי רצה להשיג.
    סגור
  • 133.
    לא צפיתי בתחקירי עובדה שטרם באו לעולם אודות: #אודי דיין
    johndo12345678901 08/11/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא צפיתי בתחקירי עובדה שטרם באו לעולם אודות: #אודי דיין #משה דיין והחיילות המסכנות (בעיני) #עזר ויצמן ויתר בני משפחתה המעניינים במיוחד איך אמרה לאזני בשנה ב' משפטים (קיבלה ציון שבעיניה היה נמוך) ? "#אילנה#דיין 'ליכלכה אותה'"; איזו התנשאות זו היתה בעיני. יורם יהודה, התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס` 14215 ללשכת עוה"ד בישראל, בעל היתר לאמן שני מתמחים בו זמנית (במקביל), התמחה, בין היתר, גם בביהמ"ש העליון, בוגר השתלמות עו"ד מועמדים למשרת שיפוט, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I, אב נטען ל - .LL.B "טרי", עו"ד שמעון יהודה, מ. ר. 63708; טלפון: 052-678-34-87
    סגור
  • 132.
    התחקיר של נתניהו על אילנה דיין משכנע,סוף סוף תחקיר הוגן (ל"ת)
    ללמוד 08/11/2016 10:30
    הגב לתגובה זו
    17 7
    סגור
  • כל מילה סלע של ביבי (ל"ת)
    אזרח 08/11/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 131.
    ביבי
    רון 08/11/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    17 3
    תניחו לו לנהל את המדינה ותגידו לו תודה על כל יום שהוא מתנדב להיות כאן ..... לא בחרתי ביבי
    סגור
  • 130.
    שמאלנית
    hagbi 08/11/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    17 3
    צריך יושרה של עתונאים ולא זיבולי שכל
    סגור
  • 129.
    אני מאחל לכם שתמשיכו להיות מזועזעים..מי אתם בכלל? מישהו
    לא מזועזע 08/11/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    35 5
    בחר בכם? אתם מייצגים את העם? אתם בועה תל אביבית שלא מעניינת אותנו. אז יופי הזדעזעתם..אז מה בכך..
    סגור
  • אני מזועזעת מהאדישות שלך.
    ימנית לא תל אביבית 08/11/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אנשים רגילים להידפק ואז להגיד תודה.. מן תסמונת כזאת..
    סגור
  • 128.
    אילנה דיין
    כהן 08/11/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    16 2
    האזנתי למכתב מלשכת ראש הממשלה נגד אילה דיין. כמו שאומרים אין עשן בלימאש, כך יכול להיות שיש משהו במכתב הדובר אימת נגד אילנה דיין, הכל יתכן.
    סגור
  • 127.
    הרשת לא מזועזעת, רק התקשורת מזועזעת שביבי (ל"ת)
    פיצח את השיטה!!! 08/11/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    23 5
    סגור
  • 126.
    ביבי לכלא ביחד עם טראמפ (ל"ת)
    שוטר 08/11/2016 09:34
    הגב לתגובה זו
    6 14
    סגור
  • 125.
    אילנה אובמאזן דיין (ל"ת)
    עידו 08/11/2016 09:26
    הגב לתגובה זו
    21 6
    סגור
  • 124.
    לא שייך לכתבה של אילנה ודעותיה ..כך לא צריך להגיב ..כנס
    תעשו רגע חושבים. 08/11/2016 09:24
    הגב לתגובה זו
    6 13
    נניח כרגע . לכתבה של אילנה דיין על תפקוד משרד ראש הממשלה . התגובה של ביבי כראש ממשלה במכתב ארוך מאוד 6 דקות להקריא דהיינו כ20 עמודים ! ומצווה להקריא אותו מילה ומילה בתוכניתה של אילנה דיין - ובכן זו תעודת עניות לראש הממשלה ובושה וחרפה . המילים גסות ונמוכות מתאימות לשפת רחוב . ראש ממשלה במקום לטפל( בבטחון . דיור . כלכלה . חברה . מדינית . ) מתקוטט עם עתונאים ותקשורת ומתקיף עתונאית שכן זה תפקידה תהיינה דעותי אשר תהיינה . עליו להתמודד עם השאלות שכן לא יעלה על הדעת ראש ממשלה ביבי לא מתראיין לשום גוף בתקשורת ואינו עונה לשאלות על ענייני היום במדינה . בשום מדינה מתוקנת לא קיים כזה דבר . זה פסול ומסוכן לחברה ולמדינה הרי המדינה זה לא הרכוש הפרטי שלו . ומשרד ראש הממשלה זה לא העסק הפרטי שלו . הוא מחרים את כל התקשורת על סוגיה .את"ישראל היום " שמזוהה ועתון של ביבי נתניהו אף אחד לא מנדה ולא תוקף !! למרות שהוא ימני ומגמתי . ביבי נתניהו בחר להשתלח באילנה דיין . שלא בצדק. שכן לא פעם הביאה כתבה נוקבת על השמאל . אם לשפוט לגופו של עניין תגובתו של ראש הממשלה . ביבי נתניה עלוב ומסכן !!!!!!!
    סגור
  • תאכלס...ביבי נתניהו גרוע וטיפש ! דיקטטור מסוכן נקודה . (ל"ת)
    לכל מגיבי ביבי בשכר 08/11/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • קרעת אותי מצחוק-טמטמום זו לא מילה גסה- זו ההגדרה לאילנה (ל"ת)
    אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • נכון . ובטוחה שגם בתוך הימנים (ליכוד) זה צורם ולא תקין (ל"ת)
    שרית (ליכוד במקרה ) 08/11/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • 123.
    כל הכבוד לביבי. חוץ מבתל אביב כולם מסכימים איתו (ל"ת)
    כלכלן 08/11/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    30 11
    סגור
  • 122.
    הידד לחשיפת פרצופה של אילנה דיין
    אוהד959 08/11/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    30 11
    היה ממש תענוג לשמוע את אילנה דיין קוראת תגובה ההולמת את פרצופה האמיתי . מה שלא עשתה לאחר שעשתה עלי כתבה שיקרית עלי מבלי לבקש תגובתי ולאחר שקיבלה ראיות לכך סירבה לפרסמן
    סגור
  • 121.
    אתה טיפש גמור (ל"ת)
    ל 111 08/11/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 120.
    ביבי אתה לא המלך .
    עוז 08/11/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    7 16
    ראש ממשלה יקר. הבטחתה שלא תרוץ מעבר לשני קדניציות . עוד שקר מבית היוצר של נתניהו .עד מתי ? עד מתי אנחנו האזרחים מרגישים שהמלכנו מלך ולא כך הדבר . יש לך מספיק כסף בבנק .אז תעזוב אותנו אני באופן אישי לא יכול לסבול אותך .
    סגור
  • 120
    דב 08/11/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    זו הרמה שלך. למד דקדוק ועברית לפני שאתה כותב. מתאים לשכמותך.
    סגור
  • 119.
    רק נתניהו מבין את השפה שלהם כל הכבוד ביבי (ל"ת)
    יצחק הרצוג 08/11/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    30 7
    סגור
  • 118.
    הבעיה היא אחרת...
    יונתן 08/11/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    27 2
    מדוע ביז פורטל שאמור להיות אתר כלכלי עסקי (שאני צורך דרך האתר של בנק אגוד) בכלל צריך להביע את דעותיו (השמאלניות לרוב) על נושאים שלא קשורים לעסקים וכלכלה (וגם לעשות זאת תמיד באופן כה דעתני וחד-צדדי שזה מעורר גיחוך... ראה דוגמא הכותרת כאן שמציגה דיעה כעובדה... "עובדה" אגב שלפי רוב התגובות כאן מתגלית במערומיה)
    סגור
  • יונתן
    דב 08/11/2016 11:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה מפתיע. לא שמת לב? כל דבר זבל של גולדה גלאון וחברתה למפלגה, אשר בחלקה כבר מחוץ לציונות, מצוטטות בקול תרועה גדולה כאן. וכמובן תמיד בצרוף המלים "סערה" "דרמה" וכולי. זו רמת התקשורת שלנו ועמדותיה.
    סגור
  • 117.
    המדינה מזועזעת מהרדיפה וציד המכשפות שעושים למשפחת נתניה
    איש ימין 08/11/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    41 9
    עד מתי שמאלנים עלובים תשלטו לנו על התקשורת????
    סגור
  • 116.
    תל אביב
    אליהו 08/11/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    12 1
    היא רוצה להיות חברת כנסת
    סגור
  • 115.
    לא לדפוק חשבון, העם אוהב צחוקים
    למד מטראמפ 08/11/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    5 2
    הבין מדוקטור טראמפ טוב טוב מה הציבור מחפשבדמוקרטיה חכם וטיפש שווים אותו דבר, יש יותר טיפשים והרוב קובע, ושהאל ישמור את כולנו. ראלי שמח!
    סגור
  • 114.
    אינני מתומכי ביבי
    א. ב. 08/11/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    27 4
    אבל בפעם הזאת, כל מילה במכתבו של ראש הממשלה היא אמת צרופה!
    סגור
  • 113.
    כל מילה בתגובת נתנ יהו אמת !! כל הכבוד (ל"ת)
    בעז 08/11/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    24 8
    סגור
  • 112.
    צפוי ואופייני לאופי של המגיב לא ? (ל"ת)
    מאוד צפוי ! 08/11/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 111.
    מגיבים שביבי שילם להם השתלטו על התגובות (ל"ת)
    שכחו ששקרים נחשפים 08/11/2016 08:52
    הגב לתגובה זו
    5 20
    סגור
  • נכון! הם גם השתלטו על יום הבחירות!
    שמאלני בהכחשה 08/11/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    השמאל ההזוי עדיין לא הפנים ולא מבין שרוב העם התפכח משטיפת המוח של התשקורת השמאלנית
    סגור
  • 111
    דב 08/11/2016 11:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טמבל. ואולי זה הפוך? קשה לכם להפנים שאתם מיעוט בטל בששים בעם, אך לצערי יש לכם רוב גדול בכל הרוע, כמו בתקשורת. גם לזה יגיע סוף. אנחנו נתפכח בסוף.
    סגור
  • 110.
    מלכחי פינכה
    אזרח 08/11/2016 08:51
    הגב לתגובה זו
    3 10
    תגובתו של ראש הממשלה מדברת בעד עצמה היא הייתה לא ראויה והיא לבדה מעוררת מחשבות מטרידות. בזה עוסק ראש הממשלה??? ברור שאם הוא היה מקיף עצמו באנשים שאינם רק עושי דברו היה מישהו שהיה מאיר את עיניו .תגובה כזו מטרידה מאד בלשון המעטה אנחנו לא רפובליקת בננות וגם לא מלוכה לואי ה-16 אמר "המדינה זה אני ". אבל היום אנחנו במאה ה-21 והמדינה היא שלנו וראש הממשלה אמור לשרת את כולנו בחיל וברעדה מפאת כובד האחריות.
    סגור
  • 109.
    גם ליהודים מגיע ארדואן משלנו (ל"ת)
    קובי 08/11/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    5 13
    סגור
  • 108.
    התכניות מהסוג הזה רק מוכיחות לי כמה נכון להישאר בבית
    ג ו זוננה 08/11/2016 08:47
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היידה ביבי
    סגור
  • 107.
    לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
    אלי 08/11/2016 08:43
    הגב לתגובה זו
    5 18
    סגור
  • 106.
    מה לא נכון ופסול בתגובת נתניהו?
    לא ליכודניק ולא ימני 08/11/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    34 7
    תתמודדו בבקשה עם מה שאמר ולא מי שאמר.
    סגור
  • אבל לא ביבי כתב,זה ביטון ,שנעזר בסיבוני וחזן...כך נשמע. (ל"ת)
    Avi Levin 10/11/2016 20:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה לא נכון????
    אזרח 08/11/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מה לא נכון ??? הכל לא נכון . זו לא תגובה אלא התקפה. ביבי לא הגיב לכתבה אלא תקף והשמיץ וניסה להפחיד את אילנה דיין. זו אינה תגובה ענינית וראויה ועל אחת כמה וכמה לראש ממשלה.
    סגור
  • זו רמתו של מוכר רהיטים.3 נשים היו לVULGARUM SIMPEL (ל"ת)
    Avi Levin 10/11/2016 20:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה לא נכון????
    אזרח 08/11/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לא נכון ??? הכל לא נכון . זו לא תגובה אלא התקפה. ביבי לא הגיב לכתבה אלא תקף והשמיץ וניסה להפחיד את אילנה דיין. זו אינה תגובה ענינית וראויה ועל אחת כמה וכמה לראש ממשלה.
    סגור
  • ועוד איך ליכודניק וימני (ל"ת)
    אני 08/11/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    1 6
    סגור
  • ענית לעצמך מתוקי
    מתוקי 08/11/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    6 2
    "תתמודדו בבקשה עם מה שאמר ולא מי שאמר." זה מה שכל בן אדם צריך לעשות שמעבירים עליו ביקורת. להתמודד עם הביקורת, להגיב עינייני ולא לתקוף את מעביר הביקורת
    סגור
  • חמודי.הבעיה שלא ניתן טכנית.כי יש אלפי חארות כמו דיין בת (ל"ת)
    eby 08/11/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • "לא ניתן טכנית"... "יש אלפי חארות"
    יעקובו 08/11/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל המבקרים חארות אה? ציטוט מסרט טוב" "The first time someone calls you a horse you punch him on the nose, the second time someone calls you a horse you call him a jerk but the third time someone calls you a horse, well then perhaps it's time to go shopping for a saddle."
    סגור
  • ביבי היה צריך לענות לגופו של עניין ולא לגופו של אדם! (ל"ת)
    אילן 08/11/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • זה א חדש לכן אין להגיב עניינית (ל"ת)
    מור 08/11/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 105.
    ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
    אלי 08/11/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    9 28
    סגור
  • מילים כדורבנות.זה מן הלב... (ל"ת)
    Avi Levin 10/11/2016 20:07
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • הפוסל,במומו פוסל (ל"ת)
    הבנת את זה אלי 08/11/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • אדם שמכנה ראש ממשלה זבל לא ראוי שיישאר בארץ הזו (ל"ת)
    לאלי 08/11/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    18 2
    סגור
  • רוב ממיליון הילדים הרעבים?מה הם אומרים? ובעלי קצבת זיקנ (ל"ת)
    Avi Levin 10/11/2016 20:08
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 104.
    אילנה אל תצפי שביבי יתייעץ איתך (ל"ת)
    חה חה חה 08/11/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • טמבל מול איטלקטואלית? מוכר רהיטים מול ליידי? (ל"ת)
    Avi Levin 10/11/2016 20:06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 103.
    לכל השמאל, כמה שתלכו נגד ביבי , כן יעצם כוחו הפוליטי (ל"ת)
    מתי תבינו את זה? 08/11/2016 08:32
    הגב לתגובה זו
    24 7
    סגור
  • אמר יועץ לענייני יהודים-ערבים
    Avi Levin 10/11/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי הוא לחיץ, יריב לוין וזאב אלקין,)פודליקוס של ביבי) ‏שמכירים זה מקרוב את לחיצות הביבי, ניווטו אותו לשם: זה לא שביבי העדיף את הרצוג, פשוט ‏אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. כשנפתלי בנט הבחין כי ביבי לחיץ ונכנע ‏ללחצים מצד ברק אובמה, גו' ביידן וג'ון קרי, ומסיג את צה"ל מערים בגדה
    סגור
  • 102.
    ביז שמאלנים כמו השאר וממציאים כותרות על זעזועים וקשקושי (ל"ת)
    יעקב 08/11/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 101.
    ביז תקראו את התגובות ותבינו ממי מזועזעים (ל"ת)
    יעקב 08/11/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    21 2
    סגור
  • 100.
    בושה וחרפה - ראש ממשלה עלוב ! ביבי כמו אספסוף .... (ל"ת)
    ( ימני בדעותיי ) 08/11/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    8 25
    סגור
  • אתה בטח לא יודע מה פירוש אספסוף . זה השם שלך (ל"ת)
    ל 100 08/11/2016 14:17
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 99.
    מה הפלא שצועקים לאמנון אברמוביץ בוגד כשיש ראש ממשלה כזה (ל"ת)
    מ.ג. 08/11/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    12 14
    סגור
  • אין לי מושג-אבל עיתונאי בימינו הוא בחזקת בוגד עד שיוכח
    אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ההפך
    סגור
  • 98.
    השיטה של נתניהו פסולה ולא קשורה לעניין
    אילן 08/11/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    12 18
    פסולה השיטה לפגוע לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. שיואיל לענות על מה שעלה בכתבה .
    סגור
  • 98
    דב 08/11/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    תגובה מדהימה. זה מה שעושים לנתניהו? רק לגופו של עניין? אף לא לגופו של אדם? טול קורה מבין עיניך, טמבל.
    סגור
  • 97.
    אילנה דיין עיתונאית עתירת זכויות אבל בהחלט מוטה שמאלה (ל"ת)
    יש יסוד של אמת 08/11/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    14 12
    סגור
  • 97
    דב 08/11/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מרתק. מה שהיא עשתה לסרן רשרש ייזכר לדיראון עולם של עיתונאות מזוהמת, מתועבת, שקרנית, ופושעת. זאת הדגם שלך לעיתונאית? בושה וחרפה!
    סגור
  • 96.
    הוצאת שם רע
    מתלבשים שוב על שרה 08/11/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    21 9
    עוד כתבה שבאה להכתים את אשת ראש ממשלה.מנסים לחפור למצוא ולא מוצאים כלום.ישר כוח לשרה על כל פועלה.כפי שהוזכרו במכתב של ביבי
    סגור
  • 95.
    אילנה דיין.
    נוק 08/11/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    14 6
    לפטר אותה ומיד.
    סגור
  • 94.
    כל מה שביבי אמר זה עובדות אז איפה הבעיה?
    אמיר 08/11/2016 08:22
    הגב לתגובה זו
    31 7
    כל מה שהוא אמר בתגובה שלו זה עובדות שאילנה דיין עשתה אז איפה הבעיה? מנסים לחפש את ביבי בכל מצב די זה נמאס!!!
    סגור
  • 93.
    העם אמר את דברו!!להעלות את דיין למשפט!!! (ל"ת)
    צריך לטפל בתיקשורת!! 08/11/2016 08:21
    הגב לתגובה זו
    14 7
    סגור
  • 92.
    נתניהו כול הכבוד!!!!!!!!! (ל"ת)
    השמאל הולך ונעלם... 08/11/2016 08:20
    הגב לתגובה זו
    26 6
    סגור
  • 91.
    יחי המלך ביבינהו הראשון -בקרוב יבנה בית המקדש (ל"ת)
    לילי 08/11/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 90.
    בואי שרלה הולכים
    שלומי 08/11/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    6 7
    כל הכבוד לאילנה דיין - עיתונאית עם ביצים
    סגור
  • 90
    דב 08/11/2016 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בינתיים רק אתה וחבריך לדעה הולכים - לאבדון. תפנימו השמאל זו תופעה מתמעטת ונעלמת. ולא יעזור לכם - הציונות תנצח.
    סגור
  • 89.
    תגובה מוחצת .הפעם אני איתך ביבי . (ל"ת)
    השפוי 08/11/2016 08:16
    הגב לתגובה זו
    26 9
    סגור
  • 88.
    שמאלנית מגעילה (אילנה דיין) (ל"ת)
    השפוי 08/11/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    22 7
    סגור
  • 87.
    הכותרת מבטאת את האמת מהתגובות
    מזועזעת ממה/ממי?!! 08/11/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    18 4
    רוב התגובות דווקא מזועזעות מאילנה דיין על התנהגותה ואי-הגינותה כלפי ראש הממשלה ובכלל כלפי הימין ומצד שני מוכיחה עד כמה היא תומכת ומרימה קרן לשמאל ולשמאל הקיצוני. אז אנא מכם תתאימו את הכותרת לתגובות.
    סגור
  • 86.
    רק ביבי
    Moshegur51 08/11/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    17 6
    ככל שתלכלכו ותרדפו אותם יותר אנחנו מתחזקים יותר מאחריו. אני עברתי לערוץ 20 ואני ממליץ לכם לעבור גם.
    סגור
  • או טיבי -כי באמת ביבי לא גליק (ל"ת)
    אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • עוד עיוור שמנותב כמריונטה (ל"ת)
    רפי 08/11/2016 10:38
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • רפי
    דב 08/11/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואתה עוד טמבל, מריונטה של השמאל העיוור והמכפיש והאנטי ציוני.
    סגור
  • 85.
    אילנה דיין
    DURD 08/11/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    4 14
    ראש ממשלה אחוז פחדים, עלוב שמוביל לדיקטטורה ולאיבדון
    סגור
  • 84.
    הפינק משתולל מזעם. סמאל קיצוני ומסוכן
    אזרח מתון 08/11/2016 08:06
    הגב לתגובה זו
    8 5
    פקידוני ביז מחרחרי שנאה ומילחמה ביהודים תמימים וצדיקים. התשקורת ארגון שמחפש השמדת מדינת היהודחם.ככה פשוט. עכשיו בוכים ששחררו 1200 רוצחים (בתנאי שרצחו יהודים) עבור השליט שלהם. סמאל זה ערבים???
    סגור
  • 83.
    שרבים מהם הגיעו לכנסת .פעלו רבות להחלפת השלטון
    התקשורת 08/11/2016 08:05
    הגב לתגובה זו
    9 1
    וזה על גב האזרחים!!! ההפגנות נגד הגז כל מוצאי שבת בג"ץ וכל השאר זה מלחמה נגד ביבי . ומי ששילם תרתי משמע זה מושקעי הגז. כנ"ל עם כיל. הפגנות של פוליטיקאים נגד כיל לפני הבחירות היו נגד ביבי ועל חשבון המשקיעים כנ"ל החלטה של לפיד הכושל והחשבת הלא ישרה מיכל עבבדי שסירבו למכור את כיל על חשבון הצבור . ביבי נכנע כי לא רצה מהומ
    סגור
  • 82.
    ביבי צודק. "אמת לשעתה" מעולם לא חשפה בצורה כזאת את
    noamro 08/11/2016 08:04
    הגב לתגובה זו
    18 5
    פרצופה מכוער. אילנה הורידה את כל הכפפות ועשתה כתבה צהובה במטרה אחת ויחידה להוריד את ביבי ולהמליך כל שרץ שמאלני שיפרק את המדינה וימסור את השטחים לערבים .
    סגור
  • 81.
    מי שמזועזע אלו עתונאי השמאל הרשת מאוד רגועה !
    א.נ 08/11/2016 08:03
    הגב לתגובה זו
    18 5
    נו .. נו ..עיתונאים יקרים.. בישלתם במשך שנים שנאה כלפי נתניהו אז מה אתם מלינים כשחוטפים התקפת נגד . ? נתניהו חייב לקבל בקורת עיתונאית הוגנת כי חייבים עיתונות חופשית ללא פחד ומורא מהשלטון. אבל נתניהו מותקף על רקע אישי באופן לא הוגן . גם לי יש בקורת נוקבת על מעשיו עם החרדים וההתנהלות הראוותנית שלו ושל שרה . אבל הדרך שבה העיתונאים משתלחים בו . מוגזמת ולא הוגנת . אז עכשיו תאכלו את מה שבשלתם הרשת רגועה ולא גועשת . מי שגועש אלו העיתונאים ולא האנשים שמבינים שיש התגייסות לא הוגנת של העיתונאים נגד נתניהו !
    סגור
  • 80.
    סוף סוף ראש ממשלה שאומר את האמת על העיתונאים השמואלנים (ל"ת)
    הם מפחדים 08/11/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    28 9
    סגור
  • 79.
    אילנה דיין !
    סוסו 08/11/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    19 4
    הבלוף הכי גדול שקיים בתקשורת. כל התכניות שלה שקרים ומצוצים מהאצבע.
    סגור
  • 78.
    אין על ביבי בעולם!
    איל 08/11/2016 07:56
    הגב לתגובה זו
    20 8
    כל הכבוד לביבי! באמת תקשורת שמאלנית ראיתי את הבושה של אילנה איך היא מתביישת על הכתבה הזאת
    סגור
  • 77.
    הרשת מזועזעת מכתבת ביזפורטל (ל"ת)
    חזק סמולה 08/11/2016 07:41
    הגב לתגובה זו
    22 3
    סגור
  • 76.
    תגובה של אחרון העבריינים, אורן חזן: תלמד (ל"ת)
    הנשחט 08/11/2016 07:36
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • 75.
    ישר כוח אדוני ראש הממשלה. כל מילה בסלע
    אבי 08/11/2016 07:36
    הגב לתגובה זו
    27 7
    דבריו של ראש הממשלה אמת לחלוטין וחשוב שיאמרו.
    סגור
  • 74.
    אילנה ושרה צאו לנו מהחיים (ל"ת)
    ישי 08/11/2016 07:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 73.
    מממממזמן הפסקתי להסתכל על הכתבות של כתבת החמאס
    אורן 08/11/2016 07:24
    הגב לתגובה זו
    18 4
    כאשר התגוננה שטעתה כשהאשימה קצין מהל בירי על ילד קטן בכוונה מול תביעת דיבה שהגיש הפכה לנמושה המסמכת על טעויות ויוסר ידע ורק בזכות חבריה לדרך ולדעה יצאה בנזק קטן
    סגור
  • 72.
    העם עם ביבי והשמאלנים עם בוגדים ואויבים (ל"ת)
    שלום 08/11/2016 07:15
    הגב לתגובה זו
    19 6
    סגור
  • 71.
    תגובתו העצימה את עליבותו, בושה למדינה, שאפו לאילנה (ל"ת)
    עמי 08/11/2016 07:12
    הגב לתגובה זו
    7 26
    סגור
  • 70.
    אילנה
    מיכה הכהן 08/11/2016 07:07
    הגב לתגובה זו
    17 3
    ממזמן אינך עיתונאית אלא מסיתה באיצטלה עיתונאית . המכתב של נתניהו אמיתי ואת צריכה לנתבייש . אמת נכתבה.
    סגור
  • 69.
    תוכנית עובדה אמש היתה רכילות, רק רכילות. (ל"ת)
    עובדה?!? 08/11/2016 07:07
    הגב לתגובה זו
    17 4
    סגור
  • 68.
    ביבי מושחת והיא מטורפת (ל"ת)
    איזן מדינה 08/11/2016 07:06
    הגב לתגובה זו
    6 5
    סגור
  • 67.
    אין מה לומר, מיס פיגי במלוא הדרה!
    קובי 08/11/2016 06:58
    הגב לתגובה זו
    12 12
    רוב הציבור מכיר את הדברים, אולם התזכורת של דיין חשובה לציבור כולו לראות כיצד ביבי בונה צעד אחר צעד את השלטון הפשיסטי במקום האחרון במזרח התיכון.
    סגור
  • 66.
    תמיד סלדתי מביבי.מעכשיו אצביע לו תודה אילנה. (ל"ת)
    אלי 08/11/2016 06:52
    הגב לתגובה זו
    18 9
    סגור
  • 65.
    ביבי העם אתך!!! (ל"ת)
    צריך לטפל בתיקשורת!! 08/11/2016 06:37
    הגב לתגובה זו
    20 8
    סגור
  • התמונה ההיא עם ארנו מימרן -נבדק מידע חשאי על נתניהו
    Avi Levin 10/11/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולר-ארנו מימרן ז'אק מימרן, האב המוזכר כחשוד.. .בני בנימין, ... בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה" (שופטים כא כה) "כִּסְדֹם הָיִינוּ, לַעֲמֹרָה דָּמִינוּ" (ישעיהו א ט). וְהִנֵּה אַנְשֵׁי הָעִיר אַנְשֵׁי בְנֵי בנימין-בְלִיַּעַל נָסַבּוּ אֶת-הַבַּיִת... כל השנאה לנתניהו נרכשה על ידו באישיותו החמדנית והביזארית לכסף...
    סגור
  • 64.
    רק ביבי יכול על השמאלנים
    עמוס 08/11/2016 06:30
    הגב לתגובה זו
    20 8
    לא יעזור לכם שום דבר כל התיקשורת עליו ועל הימין ומה לעשות אתם קומץ שונא ישראל .בבחירות העם קובע
    סגור
  • ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו
    Avi Levin 10/11/2016 18:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשל-שביבי נקלט במצלמה בצורה החדה ביותר: האופי הפגום, האטימות לערכים בסיסיים... מה הוא? נוכל? סוטה? נבל ?... המצלמה הונחה מתחת לחצאית אחרת. וזה כנראה עושה את כל ההבדל עבור נתניהו... וא אדם מגעיל, איש פסול, לא ראוי. לא רק בלתי ראוי ללשכת ראש הממשלה, הוא אינו ראוי לחברת בני אדם בכלל. ואז בא רה"מ ואומר לא. בעיניי הוא כן ראוי... ברור: צלם תחתוני אישה ירכיב את הממשלה שלנו. זה מה שרה"מ רצה...
    סגור
  • 63.
    ביבי בזיון למדינה
    אלעד 08/11/2016 06:25
    הגב לתגובה זו
    8 18
    תכובת ראש הממשלה והסגנון מעידים כי הוא אדם מסוכן למדינה. הוא רודן ברוטלי אשר עודה מה שבא לו ומוביל את כולנו למצב של אבדן החירות החופש והמדינה כולה. הגיעה שעתו ללכת הבייתה. הוא הורס את הגמוקאטיה ומוביל אותנו לימים חשוכים
    סגור
  • "אנחנו אירופאים ,לא אוכלים כל כך הרבה כמו,המרוקאים-שרה
    Avi Levin 10/11/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בנוגע לנסיעה ללונדון, שמומנה בהיקף של 8,568 ליש"ט ע"י איש עסקים (כולל שרה נתניהו ובנם), הפעיל בקרב ארגונים יהודיים בלונדון, ושיש לו מיזמים בארץ בתחומי הנדל"ן והתיירות (הערכות: מדובר בפויו זבלדוביץ בנוגע למימון הנסיעה לארה"ב במימון מלכ"ר השואף להנחיל בישראל את עקרונות השוק החופשי (העלות: 11,920 דולר... עלות ביקור נתניהו בניו יורק למשלם המסים הישראלי: 6.7 מיליוני שקלים 1,600 דולר עבור עיצוב שיער, מאפרת ב-1,750 דולר ויין ב-64 דולר ?מי ביקור נתניהו בעצרת האו"ם בסוף ספטמבר ותחילת אוקטובר אשתקד - ביקור שעלה לקופת המדינה יותר מ-6.5 מיליוני שקלים, מהם כ-625 אלף בחמישה-שישה ימים בניו יורק. עלות הטיסה היתה מיליון וחצי דולר . ביקור ראש הממשלה והנלווים אליו" בין 29 בספטמבר ו-4 באוקטובר 2015. פינוי ריהוט מהחדרים במלון, כנראה להתאמתו לצורכי האורחים, עלה לישראל כמעט 20 אלף דולר - 3,500 לפינוי וכ-16 אלף ל"חדרי אחסון לריהוט שפונה". נדרשה גם "עמלת ניקיון מיוחד", 6,900 דולר לפי דרישת שרה... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...הקשר המיני הזנותי שרה תפסה את ה
    סגור
  • 63
    דב 08/11/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתה צודק. קלעת במליך. רק שהכל הפוך. התקשורת המנוולת והשמאל האנטישמי הם הסימפטומים המצוינים בדבריך.
    סגור
  • 62.
    שרבים מהם הגיעו לכנסת .פעלו רבות להחלפת השלטון
    התקשורת 08/11/2016 06:21
    הגב לתגובה זו
    10 1
    וזה על גב האזרחים!!! ההפגנות נגד הגז כל מוצאי שבת בג"ץ וכל השאר זה מלחמה נגד ביבי . ומי ששילם תרתי משמע זה מושקעי הגז. כנ"ל עם כיל. הפגנות של פוליטיקאים נגד כיל לפני הבחירות היו נגד ביבי ועל חשבון המשקיעים כנ"ל החלטה של לפיד הכושל והחשבת הלא ישרה מיכל עבבדי שסירבו למכור את כיל על חשבון הצבור . ביבי נכנע כי לא רצה מהומות ובחר להשתיק אותם. התקשורת פועלת להחליף את השלטון על גב האזרחים וכספם. ואני לא הצבעתי לביבי מעולם
    סגור
  • 61.
    עוד הוכחה שביבי הורס את מדינת ישראל
    ציניקן 08/11/2016 06:20
    הגב לתגובה זו
    7 10
    ביבי הפך להיות טרוריסט. אם פלסתינאים ״מפעילים טרור מדיני״ ביבי מפעיל טרור כנגד חופש העיתונות, חופש הביטוי, ומדינת ישראל
    סגור
  • 61
    דב 08/11/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    במדינה מתוקנת היית עומד לדין על לשון הרע. אך לא לחכות: אתה הטרוריסט. אתה והעיתונות רוצחים את החירויות שלנו.
    סגור
  • 60.
    עם ישראל שונא את התקשורת שלו (ל"ת)
    כלכלן 08/11/2016 06:08
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 59.
    ביזפורטל
    דב 08/11/2016 05:59
    הגב לתגובה זו
    12 1
    לא שייך לידיעות אחרונות? או אולי לעיתון ההוא שאסור להזכיר אפילו בשם?
    סגור
  • 58.
    אוי לו לעם הבוחל באמת ומתעלם מהבעייה עם נתניהו (ל"ת)
    דיין -מקצוענית 08/11/2016 05:34
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • אוי לעם היחיד בעולם ש"הסוציאליסטים" מחזיקים ברוב הונה. (ל"ת)
    eby 08/11/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 57.
    אילנה יצאה טיפשה גמורה
    נתניהו הכי חכם 08/11/2016 05:29
    הגב לתגובה זו
    15 5
    רק אדיוט צפה בתוכנית החוצפנית שקוראת לעצמה עובדה. העובדה היחידה היא שאני ועוד הרבה רק קראנו באינטרנט את תגובת נתניהו צודק ולא מחדש שום דבר
    סגור
  • 56.
    ביזפורטל במקום להתעסק
    יוסי ח 08/11/2016 05:27
    הגב לתגובה זו
    15 2
    בפוליטיקה זולה ולרדת לרמה נמוכה של אתר,למה אתם לא עורכים כתבה על גבעות עולם שמפיקה נפט ממגד 6 כ1250 ח"ל? למה כי יש לכם ולשאר התקשורת עין צרה....
    סגור
  • 55.
    התגובות ביחס ישר לתוצאות הבחירות
    קול העם 08/11/2016 05:26
    הגב לתגובה זו
    12 0
    הגיע הזמן שאנשי התקשורת יביעו את דעותיהם הפוליטיות רק בקלפי
    סגור
  • 54.
    ביבי צודק יש אובססיה נגדו (ל"ת)
    רחלי 08/11/2016 02:59
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • צריך לתלות את הפסיכי הזה (ל"ת)
    ד. 11/11/2016 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 53.
    מדהים שלפי התגובות
    האנילסט 08/11/2016 02:42
    הגב לתגובה זו
    6 8
    יש עדיין רוב לנתניהו, לא חשוב מה הוא יעשה או יגיד תמיד יצדדו בו וזאת מכיוון שהוא מייצג את הימין ה"שאוהב היהודים" לעומת השמאל"אוהב הערבים" הגיע זמן שהציבור יבין שגם השמאל וגם הימין אוהב את המדינה רק יש מחלוקת האם זה נכון לשלוט על מיליוני ערבים כן או לא. והכי חשוב תפסיקו להסיט.(
    סגור
  • 53
    דב 08/11/2016 11:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כותבים אנליסט, ולא אנילסט. וכותבים להסית ולא להסיט. ומעבר לך, אתה הוא המסית את הנושא וגם מסיט נגד הרוב. אישה שהמילה עיתונאית גדולה עליה אלף אלפי מונים עושה תחקיר זבל, כמו שעשתה בזמנו נגד סרן רשרש. אך שום דבר לא יסיט אותה מהשנאה והעוינות וההסתה לכל דבר יהודי וציוני.
    סגור
  • מה אתה נער?לא הבנת שרוב הימין מצביע במחאה ומתוך שנאה? (ל"ת)
    eby 08/11/2016 10:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא שמת לב, אבל באמירות שלך אתה המסיט... (ל"ת)
    מי מסיט!?? 08/11/2016 08:17
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 52.
    סוחר רהיטי נאלח אתה ראוי לשרה, יש לך מזל שבוחריך
    ביביהו נאלח 08/11/2016 01:50
    הגב לתגובה זו
    2 8
    מצביעים גם היום כאילו ליכוד זה מזרחיים ומערך אשכנזים כשבעצם הליכוד זה בבסיסה מפלגה של בעלי ההון שדופקת את החלשים, לייבור.
    סגור
  • 52
    דב 08/11/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כדבריך: אתה נאלח, וגם -כל יתר דברי הטיפשות שכתבת.
    סגור
  • 51.
    לא הבנתי למה דיין לא הגיבה. שהרי נאמרו עליה המון דברים
    אחד 08/11/2016 01:48
    הגב לתגובה זו
    13 1
    נכונים. ואם הם לא נכונים, אז תכחישי ותתבעי את ביבי בהוצאת דיבה ושקר. כלומר, אם את לא מכחישה שאת שמאלנית, אוהבת אולמרט ושונאת ימניים, אזי כנראה ביבי צודק.
    סגור
  • פשוט:נתנה לחברים שלה ל"זעזע את הרשת" שממש ממש לא זעה. (ל"ת)
    eby 08/11/2016 10:29
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 50.
    רה"מ שיחק אותה כאן בגדול!
    מישה 08/11/2016 01:47
    הגב לתגובה זו
    13 3
    מול קומץ אנשים שמשליטים את דעותיהם על התקשורת בלי למצמץ, חייבים להילחם אישית, לא צריך להגיב על כל רכילות רדודה שה"עיתונאים" מעלים בדבקות פנאטית, אלא פשוט להסיר את המסיכה מעל פניהם הצבועות והמתחסדות.
    סגור
  • 49.
    נמאס מהתשקורת השמאלנית
    יהודי 08/11/2016 01:46
    הגב לתגובה זו
    12 3
    מסכים עם התגובה של רה"מ. אנחנו נעיף את השמאל מהמושכות של התשקורת. חוץ מזה, מה לזה ולאתר כלכלי ? עפ"י כותרת הכתבה נראה שביזפורטל תפסה צד. הרשת לא מזועזעת ולא בטיח. אנחנו יודעים שרוב התשקורת שמאלנית והגיע הזמן להפריט אותה. גם את התחנות הצבאיות צריך לסגור. תפקיד הצבא הוא להלחם בשדה הקרב !
    סגור
  • 48.
    הדמוקרטייה כשלה שלטון נשיאותי בדרך
    יד לפה 08/11/2016 01:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הגיע הזמן לומר את האמת מישהוא צריך לעצור ולהסביר שאי אפשר לומר הכל בלי חשבון
    סגור
  • 47.
    הכלבלב של שרה, (ל"ת)
    מויז 08/11/2016 00:47
    הגב לתגובה זו
    12 12
    סגור
  • 46.
    עברת את הגבול!
    yossipilo 08/11/2016 00:46
    הגב לתגובה זו
    36 22
    כאזרח שצופה ברוב התוכניות שלך,מזה זמן רב שאת חופרת כדי להכפיש את משפחת נתניהו והיום העלית את הסיאה.את מציגה דברים של אנשים עם מניעים אשיים הרוצים להכפיש ולהפיל את נתניהו.כעתונאית בכירה נכשלת.
    סגור
  • 46
    דב 08/11/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זו בדיוק הבעיה. שאתה צופה בשכמותה, ונותן לה רייטינג, ובכך היא יכולה להמשיך בדברי הבלע שלה. ראה מה עשתה לסרן רשרש.
    סגור
  • ראש ממשלה בריון ומושחת...
    דניאל 08/11/2016 07:18
    הגב לתגובה זו
    5 15
    לכל אוהדי נתניהו... אתם פנאטים אבל הילדים שלכם יסבלו מראש ממשלה בריון ומושחת...הרס כל חלקה טובה במדינה.ואני לא שמלאני אלה מרכז ימין אבל פשוט בעיניים פקוחות.
    סגור
  • דניאל
    דב 08/11/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תמשיך לבכות. אתה וחבריך הם הפנאטים והמשיחיים. ואתם הביריונים המושחתים. עיניכם הן העצומות. ואתם הולכים כעיוורים אחר שונאי ישראל ואלה הפועלים לחיסולה.
    סגור
  • תביט,
    אדם 08/11/2016 06:48
    הגב לתגובה זו
    1 4
    המלך עירום.
    סגור
  • 45.
    כל הכבוד לשרה באמת
    אזרח מואג 08/11/2016 00:46
    הגב לתגובה זו
    20 19
    באמת צריך לעשות עליה תוכנית, הוא פשוט עושה מה שבא לו תכף יהיה כמו פוטין, עם מטומטם תפתחו עיניים כבר כמה אפשר עם הדיקטטורה הזאת
    סגור
  • 44.
    עיתונאית שמביאה כבוד למקצוע. הטובה ביותר !!!
    איציק 08/11/2016 00:44
    הגב לתגובה זו
    19 41
    ההשתלחות של ביבי - עוד ילמדו אותה כפרק הנמוך והשפל בהיסטוריה של המדינה בצעירה שלנו.
    סגור
  • 43.
    מתי תתעוררו מתי?
    דורית 08/11/2016 00:33
    הגב לתגובה זו
    21 41
    מתי תבינו שאתם מונהגים על ידי מטורף, פרנואיד ולצערי סופר אינטליגנט שחי עם אשה מטורפת ושתלטנית? עושים ממכם מטומטמים ואתם נענים.....
    סגור
  • מתי תבין שאתה שטוף מוח של תשקורת שמאלנית קיצונית?
    עידו קורן 08/11/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עוד שמלני שחצן ומתנשא שחושב שהוא יותר חכם מרוב העם. הבדיחה היא עליך! אנחנו התפקחנו מהתשקורת שמפיצה שינאה נגד כל מי שלא מוכן להתאבד בהחזרת שטחים לפנטים קיצוניים.
    סגור
  • 43
    דב 08/11/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת עדיין מצפה לתגובה. כל שכתבת הוא פרצופך ופרצוך חברייך לדעה, צובעיקר פרצופה של התקשורת שלנו.
    סגור
  • אני למשל הבנתי שעם המחנה הציוני יהיה לי יותר גרוע
    נגד ביבי 08/11/2016 06:24
    הגב לתגובה זו
    4 4
    מה שביבי לא לקח עד עכשיו המחנה הציוני ילאים לי כלכלה שיתופית שבה אני לא אקבל כלום בינתיים בגלל פרצופי החרא של כחלון לפיד יחימוביץ ורוזנטל והאופורטונסיטית החדשה שפיר . כספי נגזל ממני
    סגור
  • 42.
    אולי ביבי יצא מדעתו?
    שי 08/11/2016 00:28
    הגב לתגובה זו
    25 36
    בונקר פראנויה כמו צפון קוראה
    סגור
  • לא אולי. בטוח (ל"ת)
    ציניקן 08/11/2016 06:21
    הגב לתגובה זו
    3 3
    סגור
  • 41.
    התחקיר של נתניהו על אילנה דיין היה נכון ומדויק. (ל"ת)
    אותי נתניהו שיכנע 08/11/2016 00:24
    הגב לתגובה זו
    53 20
    סגור
  • 40.
    בתגובת רה"מ...
    לא מבין את הבעיה 08/11/2016 00:21
    הגב לתגובה זו
    36 8
    סתם כצופה-פתיחת עונה לא משהו בכלל..
    סגור
  • 39.
    מאמר מבורך בעת קשה לעם ישראל
    איילה שקד 08/11/2016 00:19
    הגב לתגובה זו
    30 18
    מדובר בתוכנית עובדה ובעיתונאים המוערכת ביותר בישראל!!! כשהיה תחקיר על השמאל, לא חסכה דיין בהלקאתתופעות לא ראויות. מן הראוי שראש הממשלה ייצא בהתנצלות
    סגור
  • 38.
    בושה שיש "עיתונאים" כאלה כמו דיין ואהריש!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
    יעל 08/11/2016 00:17
    הגב לתגובה זו
    36 20
    סגור
  • שהעזו להסתכל במלך בכדי לבחון את התנהלותו
    בושה 08/11/2016 06:51
    הגב לתגובה זו
    2 2
    ולהטיל בה דופי. קינג ביבי גנב לנו את המדינה.
    סגור
  • 37.
    תודה ליוסי פינק ולביזפורטל על הוגנות!!!! (ל"ת)
    אליהו 08/11/2016 00:16
    הגב לתגובה זו
    7 6
    סגור
  • 36.
    זאת בדיוק שיטת המראה של פרוייד לחוליי הרוח התשובה של נת
    אר 08/11/2016 00:11
    הגב לתגובה זו
    7 4
    נתשרה
    סגור
  • 35.
    מילים כדורבנות ובמקרה הזה הנחתום כן מעיד על עיסתו
    ג׳וזף 08/11/2016 00:09
    הגב לתגובה זו
    32 8
    הרצינות התהומית של גברת דיין כמו יצירת הרושם שהיא סוג של קורבן נרדף הינה פתטית עד מגוחכת, ביבי כתב מילים מלוטשות ומדויקות כדרכו הדיפלומטית, דבריו נכתבו בלשון המעטה ובסלחנות יתירה כלפי הגברת, ביבי כאיש סיירת לא רק מדבר, ביבי עושה והגיע הזמן... ולא יעזור הפעם שום עלה תאנה ושום אינטלקטואליות יומרנית של איזו מיסס שואו כזו או אחרת
    סגור
  • כל הכבוד
    אופיר מורד 08/11/2016 02:31
    הגב לתגובה זו
    9 1
    כתבת מדוייק
    סגור
  • היידה שרה היידה (ל"ת)
    שרה 08/11/2016 01:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 34.
    זה שנעלבתם בשבילה לא אומר שהעובדות שבמכתב לא נכונות .
    אחד העם 08/11/2016 00:01
    הגב לתגובה זו
    45 22
    מציע לה להתבייש
    סגור
  • 33.
    מסתבר שגם ביזפורטל ירד לשפל המדרגה (ל"ת)
    דובי 08/11/2016 00:00
    הגב לתגובה זו
    30 17
    סגור
  • 33
    דב 08/11/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי הוא היה מעל לשפל? בכל פעם שהוא קופץ ומביא לידיעתנו את דברי גלאון וחברתה למפלגה שבדרך מחוץ לציונות?
    סגור
  • 32.
    מתי תבינו ?
    avi 08/11/2016 00:00
    הגב לתגובה זו
    38 21
    אני תמהה הכיצד עיתונאי השמאל הקיצוני שהינם ברוב המשרות בתקשורת עדין לא קלטו שרוב העם לא אתם..שהמאזנים מאסו בהטיה הקיצונית לשמאל וההתקפה שלוחת הרסן בימין.היכן העיתונאים שדיווחו והציגו לצופים חדשות ותחקירים מבלי לנקוט בעמדה קיצונית כזו או אחרת..האם כלי התקשורת זה שופר תעמולה פרטי שלכם ? אתם מזמינים את השנאה שחש הציבור כלפיכם. השנאה שלכם כלפי נתניהו ושלטון הליכוד גרמה לכם לנקוט עמדה חד צדדית קיצונית כלפיהם בלי בושה בלי נקיפות מצפון על הפרה בוטה של אובקטיביות עיתונאית. אתם מזמינים את הפגיעה בתקשורת בכללותה.ישראל מותקפת בתקשורת העולמית האנטישמית ברובה מידי יום ביומו. שכנינו מודיעים מעל כל במה על הרצון להשמיד אותנו.ואתם חבורה שפשוט חייה בתוך הבועה שלה ושום דבר לא חודר לשם.. מתי תבינו שאתם מיצגים מיעוט הזוי של שמאל קיצוני? מתי תבינו שאתם גורמים נזק בל ישוער למדינה והאויבים שלנו משתמשים בהם לטפח את התעמולה האנטישמית נגדיינו בעולם. תתעוררו !!!
    סגור
  • משלם בכספו על השלטת המדיניות הכלכלית על ביבי (ל"ת)
    הצבור 08/11/2016 06:25
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • עוד חסיד תמים של שמש העמים (ל"ת)
    ציניקן 08/11/2016 06:23
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 31.
    שני הצדדים הגזימו
    נתניהו 07/11/2016 23:56
    הגב לתגובה זו
    8 12
    יש לי המון הערכה לאילנה דין ואני חושב שנתניהו הגזים אבל התקשורת עברה כל גבול כמה אפשר להשתלח בבן אדם הלוווו הוא אדם ולא שק איגרוף והבנו שיש על שרה ביקורת אבל יש גבול ולכך הוא כתב תגובה בדם ליבו ואל אף שהגזים אנשי התקשורת שהותר להם הכל הגזימו אף הם
    סגור
  • 30.
    מה שמדאיג זו התגובה ההיסטרית פרנואידית
    רופא נפש 07/11/2016 23:56
    הגב לתגובה זו
    25 24
    של ביבי. ומה שמדאיג בנוסף שביבי שרה ונתן אשל שולטים בגורלנו והרבה הזויים שמגיבים כאן טרם הבינו מה שאמר מאיר דגן כמה שביבי מסוכן למדינה
    סגור
  • 29.
    רוב העם איבד אמון מזמן בתקשורת
    יוני 07/11/2016 23:55
    הגב לתגובה זו
    44 14
    טוב שיש מי שאומר את זה בקול
    סגור
  • רוב העם זה כל מי שהצביע בעבור הימין בבחירות . (ל"ת)
    יוני 08/11/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • "רוב העם" זה אתה ובני משפחתך??? (ל"ת)
    קובי 08/11/2016 08:00
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • אז תקנו תקשורת בכסף
    שי 08/11/2016 00:33
    הגב לתגובה זו
    7 5
    לא על חשבוננו
    סגור
  • 28.
    לפי הכותרת ביזפורטל לקח צד ברור בכתבה.(חזק שמאלה), (ל"ת)
    אזרח 07/11/2016 23:52
    הגב לתגובה זו
    31 9
    סגור
  • 27.
    התענגתי על כל מילה
    יונתן 07/11/2016 23:51
    הגב לתגובה זו
    43 13
    אדם אחד שצריך להילחם מול מערכת שלמה וסוף סוף עושה את זה כמו שצריך. אין עלייך בנימין נתניהו
    סגור
  • 26.
    כל הכבוד לנתניה עשה לה בית ספר (ל"ת)
    עשירון עליון 07/11/2016 23:49
    הגב לתגובה זו
    33 10
    סגור
  • 25.
    אם זה ראש הממשלה אז אוי ואבוי למדינת ישראל
    טלטל 07/11/2016 23:47
    הגב לתגובה זו
    22 43
    נתניהו מתפלש בביבים יחד עם אשתו בתגובה צינית ולא ראויה לאילנה דיין.לא שאילנה חפה מטעויות אבל התנהלות ראש הממשלה אשתו והסובבים אותו זה לעג לרש .רק הליכוד יכול להמליך מלך אירום.
    סגור
  • חחחח.שמאלן כותב בשגיאות?הליכוד יכול להמליך מלך ערמומי. (ל"ת)
    eby 08/11/2016 01:26
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 24.
    פסיכופטים שולטים עלינו
    יוסקה 07/11/2016 23:46
    הגב לתגובה זו
    19 29
    מדינת ישראל בסכנה!!!
    סגור
  • 23.
    ביבי פראנואיד היסטרי שצריך לעוף אל דפי ההיסטוריה
    עופר 07/11/2016 23:46
    הגב לתגובה זו
    26 32
    ראש הממשלה הזה בושה לישראל אפילו יותר ממשה קצב
    סגור
  • 22.
    תתביישי לך אובמה דיין
    עידן רון 07/11/2016 23:46
    הגב לתגובה זו
    39 17
    משתפת פעולה עם העוכרים
    סגור
  • 21.
    בושה של ראש ממשלה בעצם דיקטטור בחסות הדמוקרטיה
    רונן 07/11/2016 23:45
    הגב לתגובה זו
    17 33
    שונא את ארדואן אבל מעתיק ממנו את כל שיטות הפעולה
    סגור
  • 20.
    פאשיזם כאן..עובדה
    מאיר ל. 07/11/2016 23:45
    הגב לתגובה זו
    20 16
    פשוט מחפיר. הדוצה במיטבו
    סגור
  • 19.
    לא היתה לו ברירה.מאחר והכל נכון ואין לו תשובה
    אריה כרמי חיפה 07/11/2016 23:44
    הגב לתגובה זו
    15 19
    עניינית הדרך היחידה היא תגובה לא עיניינית לעובדות האמיתיות.הדיקטור הצפון קוריאני ב״גדולתו״.
    סגור
  • אתה טועה.לה לא הייתה ברירה.הוא היה מפרסם את זה ברשת. (ל"ת)
    eby 08/11/2016 01:28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 18.
    מערכת ביזפורטל-אכזבתם...
    אקי 07/11/2016 23:43
    הגב לתגובה זו
    36 8
    כאתר כלכלי לא מתאים שתתפסו צד בויכוח בין ראש ממשלה לעיתונאית. אחרי שהיא לכלכה עליו שעה וחצי, זכותו לגולל עליה 6 דקות את כל רוע מעלליה , על מנת לתת פן אחר ל"תוכנית התחקיר". האמת היא שאני מעריך אותה שהיא עדיין מנסה ולא מתייאשת כמו חבריה האחרים בשמאל להחליף השלטון, אבל באמת שכבר די נמאס....
    סגור
  • 17.
    כתבים מנוולים מוצצי דם ומלאי ארס (ל"ת)
    ישראל מרמת גן 07/11/2016 23:42
    הגב לתגובה זו
    18 9
    סגור
  • 16.
    מסוכן לדמוקרטיה ולמדינת ישראל (ל"ת)
    ביבי 07/11/2016 23:38
    הגב לתגובה זו
    16 16
    סגור
  • 15.
    מיחזור !
    הכריש 07/11/2016 23:37
    הגב לתגובה זו
    17 3
    צפיתי בכתבה ולא היה בה שום חידוש עיתונאי,הכתבה מלאה במיחזור של דברי הסתה של מאוכזביו או נפגעי נתניהו ,מה ציפו שהם יגידו?כל כך הרבה פרומו ללא כל עבודה עיתונאית וללא כל חידוש!בקיצור כתבה של לקט מפוטרי נתניהו.
    סגור
  • 14.
    כל הכבוד מרה"מ שלא מעניין אותו מה התשקורת אומרת (ל"ת)
    עמי 07/11/2016 23:36
    הגב לתגובה זו
    23 9
    סגור
  • 13.
    הסתה פרועה של רה"מ
    מצביע לשעבר 07/11/2016 23:34
    הגב לתגובה זו
    18 33
    21 שנה אחרי רצח רבין והתכחשות להסתה - אז אולי הייתה רק שתיקה אבל כעת זו ממש הסתה פרועה של רה"מ והשתלחות חסרת רסן. בושה וחרפה שזה ראש ממשלתנו.
    סגור
  • 12.
    נתניהו פשוט אדם קטן ומטורף
    עידן, חיפה 07/11/2016 23:31
    הגב לתגובה זו
    27 30
    אני ממש רוצה להאמין שזה לא ביבי שכתב את המכתב.
    סגור
  • זה היועצים שלו
    עידן רון 07/11/2016 23:47
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אבל זה לא משנה את העובדה שאילנה מחוברת לקרן החדשה, גם כלכלית
    סגור
  • 11.
    גם אם 20 אחוז אמת
    אהרון 07/11/2016 23:29
    הגב לתגובה זו
    13 18
    ביב מתנהג כאחרון הדיקטטורים שליט בחברה דמוקרטית שתיקת הכבשים ויסמנים עלובים חסרי עמוד שדרה מלחחי פנכה כול התוארים האלה ואחרים מתאימים לשרי הממשלה ולחברי הקואליציה
    סגור
  • 10.
    רוה"מ פשוט צודק בכל מילה!!!
    איציק 07/11/2016 23:26
    הגב לתגובה זו
    45 19
    ביבי פשוט צודק! אילנה הוא הביא רק עובדות כולל תאריכים! חושבת שהוא טועה? תחכימי אותנו תשללי את מה שהוא אומר. את לא יכולה ואת יודעת זאת
    סגור
  • מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולר מלמטה...
    ריטה 10/11/2016 13:53
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן יניב ומה הוא עשה ??????????? נכון כלום מכלום, איפה הסופרטאנקר שהוא הבטיח לנו??????? מילים מילים,אך ללא מיסים!! אההההההההה נכון הוא "קנה" (נראה לכם?? ) הוא קיבל 5 דירות,ככה אנחנו נראים,ואתם תומכיו אל תשכחו לשפץ לו את הבית של יאיר את הבית של אבנר את בית הנפופש בקיסריה (לא צריך קבלות-הכל בוואסטה). זהו פרצופה של המדינה - עאלק מנהיג,בושה וכלימה
    סגור
  • 9.
    נתניהו החוצה
    ע.פ. 07/11/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    20 37
    הגיע הזמן להוציא את כל משפחת נתניהו לפנסיה. לעם הזה מגיע יותר (קצת) מממה ששרה נתניהו יודעת לתת והרי היא זאת שבאמת קובעת. בדרום קוריאה על מצב דומה הכניסו את הנשיא(ה) לכלא.
    סגור
  • עורך הדין יעקב נאמן, בהוראת שרה, היה אמור להגיש תביעת ג
    דודידו 10/11/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז נחתם הסכם שלום-הבית הסודי: לשרה יש סמכות וטו במינוי מזכירות, יועצים ומקורבים. ביבי חייב לתת לשרה ללוות אותו לכל מקום, בארץ ובחו"ל. לוח הזמנים של ביבי יהיה גלוי תמיד בפני שרה. ביבי יחזור הביתה בשעות סבירות ויבלה יותר זמן עם משפחתו. ביבי חייב לתת כבוד לשרה ולהזכיר אותה באירועים פומביים. אם הזוג מתגרש, שרה מקבלת חצי מהרכוש.
    סגור
  • למחליף ראוי???? (ל"ת)
    יש לך איזו הצעה 08/11/2016 00:16
    הגב לתגובה זו
    15 1
    סגור
  • ביבי מנסה להביא אותה לאשפוז כפוי.
    דודידו 10/11/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה המפכ"ל שלו, המבקר שלו, היועמש שלו. ורכי הדין שלה שמערערים ומביאים להשפלות נוספות מקבלים הוראות ממנו. הוא מעוניין להפטר ממנה בלי לאבד רכוש! הוא הרי תחמן...
    סגור
  • כן , אידיוט. כל אחד טוב ממנו (ל"ת)
    קובי 08/11/2016 01:08
    הגב לתגובה זו
    10 22
    סגור
  • ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה
    דודידו 10/11/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו...
    סגור
  • כי שלי/בוז'י/לפיד לא נראה כ"כ... (ל"ת)
    אפשר שמות בבקשה 08/11/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • כל אחד כשר יותר-למשל אורן חזן או מירי סיבוני,עולים עליו
    דודידו 10/11/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קטע שמתפשט ברשת: זה מה שהבטיח נתניהו למצלמה ב--1996 שקרניהו---- "אצלי זה חקוק בסלע"; "ביקשתי להכניס סעיף בחוק לבחירה ישירה שאומר שראש ממשלה לא יכול לכהן יותר מ-2 קדנציות, אחרי זה הוא צריך ללכת הביתה". צפו בקטע מראיון שהעניק רה"מ נתניהו לדן שילון ב- 1996
    סגור
  • 8.
    כל מילה ( של נתניהו) - אמת ולעניין. (ל"ת)
    פושקה 07/11/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    44 21
    סגור
  • סוכנים אמריקאים בוגדנים-סוכן מס' 2804 של CFR
    דודידו 10/11/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לנתניהו בנימין נתניהו חבר ב- CFR-ארגון ארה''ב ליחסי חוץ - CFR ביבי הוא סוכן מס. 2804 CFRב- . Council of Foreign Relations -CFR ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
    סגור
  • 7.
    בושה שזה ראש הממשלה
    תנחום 07/11/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    19 37
    זה האיש שמופקד על חיי ילדנו . הפקרות לשלול לא את הזכות להרוג את ילדינו .
    סגור
  • סוכנים אמריקאים בוגדנים-סוכן מס 2804 של CFR ו2894-אולמר
    Avi Levin 10/11/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התחיל עם זה שביבי הרס וממשיך להרוס לנו את קופות הגמל, השתלמות והפנסיה. בועת נדל"ן,שהבריחה מיטב נוער ומוחות יצירתיים לברלין וקנדה.טרוריסט-נשטר טרוריסט.
    סגור
  • 6.
    אני לא מחסידי נתניהו אבל אילנה דיין שמאלנית
    באר שבעי 07/11/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    43 18
    מטונפת שונאת יהודים ואוהבת טרוריסטים ומחבלים!!!
    סגור
  • רוריסט יכול להיות ביבי בלבד ועוד טרוריסט לחיץ.
    Avi Levin 10/11/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אדוני ראש הממשלה, על איזה ביטחון אתה מדבר כשאתה מעביר את רוב הביטחון האנרגטי של המדינה - לידיים ז ר ו ת ????
    סגור
  • אז מה! (ל"ת)
    מלכודת דבש 07/11/2016 23:32
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • 5.
    ביבי ושרה
    מיואש 07/11/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    18 22
    הלו ... זה לא שמאל או ימין או פוליטיקה. זה אתה ביבי ורעיתך. בכול מדינה מערבית (לא ערבית) כבר היית נעלם מהנוף הפוליטי.
    סגור
  • האם בוגד בשלוש רעיות יכול לבגוד בעם ישראל?סוכן 2804 CFR
    Avi Levin 10/11/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיקי סילקה אותו באופן מיידי מן הבית בבוסטון, חזרה לישראל עם בתם המשותפת, נועה, והתגרשה ממנו. אשתו השנייה (מ-1981), פלייר קייטס, לא יכלה להביא ילדים לעולם. היא עברה טיפולי פוריות קשים, שלא עזרו
    סגור
  • 4.
    התוכנית השפילה את דיין יותר מהתגובה של רוה"מ
    צופה 07/11/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    38 13
    אחרי כל הפרומואים והבילד-אפ שעשתה דיין לפרק פתיחת העונה, נוצרה ציפיה לגילויים מרעישים וממוסמכים. בסוף נשארנו באמת רק עם שני סיפורים שספרה סווייד על שרה נתניהו; סיפורים, שגם אם ניקח אותם כעובדה מדויקת, הרי ששמענו כבר קשים יותר על שרה, ובוודאי שאינם נוגעים ישירות לנתניהו. על זה לעשות פרק, ועוד של פתיחת העונה, עם כל הפרומואים? אילנה דיין נחלשת...
    סגור
  • נתניהו הוא בוגד סדרתי. מצאתי את הקטע המצורף. הוא שופך א
    Avi Levin 10/11/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אשתו הראשונה, מיקי וייסמן (כיום מיקי הרן), היתה נאמנה לו שנים, עד שיום אחד נתניהו בגד בה בארה"ב עם פלייר קייטס, סטודנטית בריטית לא יהודיה. הרומן הסודי התרחש בזמן שמיקי היתה בהריון:
    סגור
  • 3.
    יש הרבה מהצדק בדבריו !השמאל השתלט על התקשורת ! (ל"ת)
    צבי 07/11/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    47 15
    סגור
  • אם יוכח כי הבן סמוך על שולחנו של נתניהו, נעשתה הפרה של
    Avi Levin 10/11/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם נתניהו לא דיווח על מתנות אלה כנדרש בחוק, נעברה עבירה, ונתניהו יצטרך לשלם לאוצר קנס בסכום של פי שלושה מסכום המתנה
    סגור
  • 2.
    נתניה צודק בכל מילה
    ערן 07/11/2016 23:18
    הגב לתגובה זו
    50 20
    תעזבו כבר את ראש הממשלה
    סגור
  • ארי הרו גייס כספים מתומכי הליכוד בארה"ב;
    Avi Levin 10/11/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרו נתן הכספים כמתנות לבנו של נתניהו, בהנחה שחוק המתנות לא חל עליו, אם הבן אינו סמוך על שולחנו של נתניהו
    סגור
  • 1.
    יוסי מי מזועזע חוץ ממך הכל שטויות לא מ
    שמול 07/11/2016 23:15
    הגב לתגובה זו
    37 7
    מענין בכלל
    סגור
  • כתבה של אילנה דיין
    קרלוס 08/11/2016 18:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אילנה דיין הייתה רכה ומאופקת בשאילותה. לא מכוונת ולא מעמיקה וחופרת . אלא מנסה לקבל ולקליט את האמת מהמרואיינים. מקומם שרה"מ לא מצא לנכון לענות לאף אחת מהשאלות שהתבקשו ומחריד לחשוב שבן אדם כזה מנוהל על ידי גורמים שהם עלבון לאינטליגנציה והתרבות. אם יש אמת במה שדווח בכתבה יש לאדוני ראש הממשלה דרך אחת בלבד , להתפטר לאלתר.
    סגור
  • איך ביבי צנח כל כך מהר לצמרת הליכוד?!
    Avi Levin 10/11/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ערביי ישראל אוגרים נשק שמבייש את ארסנל הנשק הנמצא בידי חיזבאללה! במעטפות כסף השתיק גדעון סער פרשיות אונס שביצע: סוטה המין! מדוע העם המטומטם בארץ לא קם להפיל את השלטון הרקוב?!
    סגור
  • כתבה של אילנה דיין
    קרלוס 08/11/2016 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אילנה דיין הייתה רכה ומאופקת בשאילותה. לא מכוונת ולא מעמיקה וחופרת . אלא מנסה לקבל ולקליט את האמת מהמרואיינים. מקומם שרה"מ לא מצא לנכון לענות לאף אחת מהשאלות שהתבקשו ומחריד לחשוב שבן אדם כזה מנוהל על ידי גורמים שהם עלבון לאינטליגנציה והתרבות. אם יש אמת במה שדווח בכתבה יש לאדוני ראש הממשלה דרך אחת בלבד , להתפטר לאלתר.
    סגור
  • מדוע חוסל זיגייר בכלא?!... ביבי נתן הוראה לחסלו
    Avi Levin 10/11/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי נתן הוראה לחסלו כי זיגייר גם ידע שביבי מעביר סודות בטחוניים של ישראל לאמריקה!
    סגור