10:28 בולטות בת"א: גילת יורדת 1.2%, הראל השקעות עולה 1.3%

09:45 הדולר מוסיף 0.1% ונסחר סביב 3.49 שקלים

09:12 דיווח: נבדק חשד לפלילים נגד יו"ר הקואליציה דוד ביטן >>

08:27 אסיה: הניקיי עולה 0.25%, סיגפור יורדת 0.45%

08:26 מרים נאור לקראת פרישה: "לא ניתן לאיים על בית המשפט"

08:24 חיפה: אזעקה תישמע בשעה 10:05 במסגרת תרגיל צבאי

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הרשת מזועזעת מתגובת נתניהו שהקריאה הערב אילנה דיין בסיום תכנית עובדה

 |  301
אירוע שלא יאמן
Share
אילנה דיין פתחה הערב את העונה החדשה של 'עובדה' עם תחקיר תחת הכותרת - "כך פועלת לשכת ראש הממשלה, הצצה אל תוך החדרים הסגורים". בסיום התכנית סיפרה דיין כי מערכת עובדה שלחה ללשכת ראש הממשלה 32 שאלת שנוגעות לכתבה בניסיון לקבל התייחסות למסמכים ולטענות, אבל שום תשובה לא נתקבלה, מלבד מכתב שראש הממשלה דרש שיוקרא במלואו. ודיין אכן הקריאה את המכתב, במשך 6 דקות ארוכות הקריאה דיין שורה של הכפשות, השפלות והטלת דופי באילנה דיין עצמה מפיו של ראש הממשלה נתניהו, והכל בניסיון להציג אותה כעיתונאית חסרת יושרה, בזויה וככזו שרק רוצה להביא להחלפת שלטון הימין בישראל. אנחנו נגיד כי זה היה הרגעים הקשים ביותר לצפייה בראש ממשלה בישראל. זה היה רגע טלוויזיוני שלא ישכח במהרה. נתניהו למעשה העביר פה מסר, כך יעשה לעיתונאי שיתעסק איתו. מביש. הנה הקטע:




תגובת נתניהו אמש מפיה של אילנה דיין - הטקטיקה ברורה | פרשנותוהנה מבין התגובות: דן מרגלית בטוויטר: "מכתב האימים של ביבי נגד אילנה דיין יותר נורא מכל הדברים הקשים ששידרה עליו בכתבתה בעובדה".

לוסי אהריש בטוויטר: "אילנה דיין את, את האורים והתומים למילה עיתונאית במדינת ישראל. תודה לך."
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

301 תגובות ב-189 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
189 מיכאל 14/11/2016 13:23 אילנה דיין
היסטוריה עתיקה תתקדמו
188 יצחק 10/11/2016 20:15 פתח תקוה
כל מילה של ראש הממשלה נכונה. ממש חקוק בסלע.
187 אליעז 10/11/2016 13:20 הבטלנים...!!!
.....זו לא היתה כתבת תחקיר עיתונאית , אלא נבירה רכילאית זדונית ומרושעת כנגד ראש ממשלה מכהן ,מצד צוות לא קטן של בטלנים, שבמקום ללכת לאוניברסיטה ללמוד את תורת התעשיה הייצור והטכנולגיה הם בחרו דווקא במסלול לימוד פשוט ביותר שאפשר להשיג בנקל וללא מאמץ מיוחד..... באקדמיה לתקשורת.
186 מני נפתלי 10/11/2016 08:44 כשאתה בוחר בביבי אתה למעשה בוחר בשרה (ל"ת)
185 יוגב 10/11/2016 08:43 ביבי יעוף בסוף בגלל שרה - הם מגעילים אותי (ל"ת)
184 פרידמן 10/11/2016 08:42 ראש הממשלה והיועץ המשפטי אנשים מושטים (ל"ת)
183 אריאל שרון 10/11/2016 08:42 ביבי=צ'אושסקו
שני המנהיגים היו מנותקים מהעםשני נשות המנהיגים חיו בנהנתנות אינסופית ורדו בעם.שני המנהיגים אכלו שתו ונהנו כשעהם שלהם קורס מהנטל.ושני המנהיגים יהיה גורלם זהה - לעוף מהשלטון בבושת פנים
182 טראמפ 09/11/2016 23:36 נתגלתה ערוות התקשורת בא לי להקיא
אף שאיני תומך כלל בתגובת נתניהו ואני נהנה מאוד מתוכניותיה של דיין אבל.... בסיקור מערכת הבחירות האמריקאית התגלתה ערוות התקשורת איך היא מטה את הבחירות ומציגה מצג שוא בגלל אגנדה אישית אגואיסטית והכל אבל הכל בתוך עטיפת הצדק וחופש העיתונות הרי ברור שתוקפים את משפחת נתניהו בגלל הצדק וחופש העיתונות וברור שגם לכן שתקפו את טראמפ נותר לי משפט אחדלומרקאט דה בולשיט
181 אלי 09/11/2016 22:53 הרשת לא מזועזעת מהתגובה של נתניהו
אני מזועזע מהתוקפנות כלפי נתניהו ואישתו, אנשים קטנים מאוד תוקפים אדם גדול. ונכון הוא גם פולטיקאי מחונן.
אחד 10/11/2016 00:42 גולם ! (ל"ת)
180 מממממממממ 08/11/2016 23:05 לא מאמינה
זה עוד השמצה לראש הממשלה,התנכלות!!
179 לאחד תגובה 138 08/11/2016 20:09 לפחות דב יודע לצטט פתגמים אתה גם זה לא יודע ....
דבר ראשון אומרים אויל מחריש ולא משריש דבר שני מה הקשר לציטוט שלך למה שדב טוען אויל מחריש פרוש שהוא לא מדבר ונחשב חכם ועליך נאמר זה "ראתה איש כחם בעיניו ותקווה לכסיל ממנו " אילנה דין היא אישה המגעילה ביותר בתבל ואני לא חסיד של ביבי
178 יוסף 08/11/2016 19:49 ושלבשה כפיה כדאי לראיין את אחמד יסין בושה (ל"ת)
1 08/11/2016 20:10 וגם נשקה לו את היד מגעילה (ל"ת)
177 אור 08/11/2016 19:46 עוד עיתונאית מושחתת....
העיתונאים הם המושחטים מס' 1 בארץ, אתם אלה שכבר נמאס מהם. וביבי צודק בכל מילה, עוד אחת שמנסה להכפיש את ביבי, לא יעזור לך כלום מותק, אמנם ביבי לא מושלם אבל אין לו תחליף ראוי, והוא הכי מנוסה וותיק מכל הבחינות אז לכי את ושאר החברים השקרנים והמושחתים שלך נמאסתם כבר, ונמאס כבר לראות אתכם אכלתם לנו את המוח.
176 יוסף 08/11/2016 19:26 אני לא חסיד של ביבי אבל הוא צודק .............
אילנה דיין צבוע פרו חמאס
175 יצחק בן חיים 08/11/2016 18:10 תגובת ראש הממשלה
אני מעריך את אומץ הלב של אילנה בהביאה את תגובת ביבי.יחד עם זאת כל הנאמר בתגובת משרד ראש הממשלה אמת ויציב וכך מרגישים בקרב עם ישראל.אילנה דיין נתנה משנה תוקף בכתבתבתה למונח "עיתונאי קטן".עצם ירידתה מגדולתה מביאה אותה לכתיבת ועריכת תחקירים מגמתיים לטובת אויביה המרים ביותר של מדינת ישראל.ומתערבת בכל מה ש"מריח"מאפשרות ניגוח של ראש הממשלה "שנוא נפשה"והצד הימני של המפה .בתקוה שזה יוביל לנפילת ממשלת הימין ברת הקיימא.
174 אזרחית 08/11/2016 16:36 ביבי תתבייש
אילו ביבי היה מתנהג בצורה שפויה- לא היה מגיב. בכתבה לא היה שום דבר חדש שלא פורסם בעבר. ולא היתה שום הסתה- רק ציטוטי עובדות מפי אנשים שסיפרו על מה שקרה להם.
173 אוהב את ביבי 08/11/2016 16:10 לא יעזור לאילנה דיין-ביבי צודק
מזמן התקשורת כבר לא נייטרלית, וזה ברור כשמש, זה התחיל לפני הבחירות שניסו להשפיע על הבוחרים וכל הזמן שידרו שבעצם ביבי יפסיד בגדול, ואחר כך לא קיבלו את הבחירה של העם ולא מפסיקים להשמיץ לאורך כל הדרך. אז כן אילנה, גם את ושכמותך הגיע הזמן שתבינו שאתם טועים בדרך שלכם, ההשתלחות הזו נגד רוה"מ רק מחזקת אותו יותר ואת כל אלה שחשבו לא לבחור בו והתמהמהו בבחירות האחרונות פשוט יבחרו בו עכשיו. ושוב הוא יבחר. אוליי בפעם הבאה תבינו שאין מחליף לביבי
172 יניב 08/11/2016 15:53 ה0מול לא יכול לסבול אמת (ל"ת)
אריאל 10/11/2016 08:31 אחי אתה אנאלפבתי - תלמד לכתוב לפני שאתה מגיב (ל"ת)
171 דן 08/11/2016 15:31 ביזפורטל אתם פשוט בזויים
כותרת דמגוגית ושיקרית.ניתן לחשוב ממנה שרוב העם לא מסכים לתגובת רה"מ. אז תפנימו, רוב העם מצפה לתגובות כאלה כלפיכם העיתונאים הכל כל לא אובייקטיבים,אלה שמנסים בכל פעם לפרסם ביקורת כלפי ממשלה שמייצגת את רוב העם.
כמה שילמו לך ? 08/11/2016 15:45 אתה בזוי ומטופש - אכן רוב העם לא מרוצה מביבי ההזוי ..כ
כמה משלמים לך ? לטקבק תגובות כל היום למען ביבי . את פשוט אידיוט עלוב נפש
170 מכל התגובות פה נראה 08/11/2016 15:30 שביבי יהיה עוד הרבה זמן רה"מ
פשוט כי לעם נמאס מסתם צהובנראה מתי התקשורת תקלוט זאת
169 דב בירן 08/11/2016 14:11 אילנה דיין
אילנה כל הכבוד על הכתבה ישר כח. פוליטיקאים צריכים לדעת לקבל ביקורת,אבל ביבי הפסיק להיות ראש ממשלה שלנו,מתעסק בקומבינות ותככנות לשמה.
168 משה 08/11/2016 14:11 הזעזוע הוא של השמאל קיבל נוק אאוט
נתניהו הכתיב כללי משחק חדשים בתקשורת. מה שלא יפרסמו בצמוד לעלילות הדם-יפורסם ממילא בתהודה גדולה במקום אחר-ולכן לא היתה לדיין שום ברירה אלא לתלות את עצמה למעשה בשידור חי
167 רשת מזועזעת? 08/11/2016 13:59 כשאילנה ראיינה את אבו מאזן על אזריה התחלחלתי (ל"ת)
166 ישראלי 08/11/2016 13:46 הימחן שוב מאיים
הימין וראש הממשלה בראשם יחד עם שרוש מפחדים מהצל שלהם ןהדך היחידה שלהם זה ךעשות שריריםבכדי להפחיד עדר כזה לא קם נתיהו המלך של העדר אמא כי רק מדינה חזקה עושה שלום מכוון שאינו עושה שלום אז כנראב דעתו שישראל חלשה ואין בכוחה לעשות שלום וחלקו בהחלשת המדינה היא מכריה וגדולה והמון האלום שאינו מבין כי המעט הטוב בעינים יתהפח עליהם ויהי חרה כמו המלח שלהם
165 אזרח 08/11/2016 13:39 זה נראה כמו מכתב ששרה כתבה (ל"ת)
164 י. 08/11/2016 13:30 מה אמת ומה לא
אף אחד איננו נמצא מעל לאמת. במדה ווהעתונאית אמרה או כתבה אמת יש להעריך אותה ולגנות את משמיציה. במדה ורוה"מ צודק יש לגנות את העתונאית. במדה וכל אחד מדבר על דברים אחרים וצודק בהם יש לפרט כדי לקבל את התמונה הנכונה. הבעיה שכל אחד איננו מתייחס לאותם דברים בדיוק כדי לפזר עשן על מה שברצונו להסתיר.
163 מחוץ למדינת תל-אביב 08/11/2016 13:24 ביבי! לא יעזור להם, אנחנו מאחוריך!!! (ל"ת)
162 בנצי 08/11/2016 13:14 אילנה גועל!!!!!!!!
אני פשוט נגעל מתקשורת עד כמה נמוך ממחזור העבר עוד יכולים לרדת!!! ואילנה דיין הגיע הזמן שתעשי תקשורת טובה ולא רכלנות נמוכה!!! איכסססססססססססססססס.............
161 תום 08/11/2016 13:10 מאמין לדגן ז׳ל שביבי מרשה לאישתו לראות דברים מסווגים (ל"ת)
דגן הצבוע? 08/11/2016 14:00 בזכות ביבי הוא חי עוד כמה שנים (ל"ת)
160 תום 08/11/2016 13:09 זה שלא ענה על שום דבר מראה שעל ראש הגנב בוער הכובע (ל"ת)
159 אוליאל 08/11/2016 13:00 גדשכג
ראש ממשלה שמוביל את העם לחורבן בית שלישי
158 אורבך אלי 08/11/2016 12:45 צביעות
האם ספרת כמה פעמים עשית תוכניות על עזרא נאווי ודומיו, וכמה תוכניות על נתניהו ודומיו ?
אזרח 08/11/2016 13:23 אל תברח מהאמת
מדובר על מדינה שיש לנהל . רק התגובה שלו פוסלת אותו . הוא לימד אתכם לשנוא ולקיתם בעוורון
157 כנסו כנסו כעת 08/11/2016 12:38 ביבי מעודד את תומכיו לתמוך בחיסול עיתונות, כשכל בוגר
תיכון - (לא חובה להיות אקדמאי, מספיק תיכון עם בגרות) - יודע היטבבבבבב כי חופש העיתונות הוא עמוד המחזיק את הדמוקרטיה איתנה, ולא מתמוטטת. ימניים, יודעים כמה העיתונות קרקסה את ממשלת המערך בשנות השבעים????? תחפשו על זה חומר. אתם לא מבינים, כנראה, שהמזחמה של ראש הממשלה שלנו, היא ערמומית, ונועדה להשקיט כל ביקורת שהיא, כדי לשלוט בכם כאחד הרודנים העריצים ביותר
156 יוגו 08/11/2016 12:36 העם בחר בפסיכולוגית ילדים
תגובה ככ מרירה וכמובן לא לענין בכוונה תחילה ייתכן ומצא תרופה אצל פסיכולוגיית ילדים אצילית כל משיבי הימין ביבי הוא ממש לא מה שאתם סוגדים לו והלוואי והיה
155 DDD324 08/11/2016 12:23 ביבי אני מתבייש בך !!! בחרתי בך ואני מצטער (ל"ת)
154 אלון 08/11/2016 12:15 אילנה שימרי על עצמך. ראש ממשלה אחד כבר נרצח אחרי הסטה
ההסטה של ביבי הביאה לרצח ראש ממשלה. ההסטה נגד עיתונאים לא פחות מסוכנת.
דב 08/11/2016 12:33 154
למד עברית. הסתה ולא הסטה. ואתה הוא המסית והמדיח וגם מסיט את הנושא. כרגיל. "טובל ושרץ בידו."
153 אלי 08/11/2016 12:01 לכל תומכי ביבי, אולי תסבירו לי מה עשה הדיקטטור במשך 10
שנים בשלטון חוץ מהרס האזרח הפשוט.
152 יוסי 08/11/2016 11:55 מה קרה? אסור לענות לגוש השמאל
מה לא בסדר בתגובה. אני שייך ללפיד לא מצביע לאף אחד מהגושים ולא מבין מה לא בסדר. להיפך אני מבין שהתנהלותה של גב דיין היא מאוד בעייתית ולא ראויה. אולי הבעיה היא שגוש השמאל יוצא מדעתו
151 משה 08/11/2016 11:53 כל הזמן "משפדת" אנשים. גועל נפש של פרנסה (ל"ת)
150 אלי 08/11/2016 11:52 לכל תומכי ביבי, רק שמאלני מחזיר 1200 רוצחים עם דם על
הידיים. מתי תבינו שביבי פחדן ועלוב נפש.
149 eliya 08/11/2016 11:48 עם כפוי טובה !!!!
אין היום מישהוא שעומד בסדר גודל של ביבי !! תתחילו להסתכל על חצי הכוס המלאה !!יש לנו ארץ נהדרת שאנשים רעים מקלקלים אותה ,,וחבל
ימנית מאוכזבת 08/11/2016 14:16 כפוי טובה? מה הוא עשה בשבילנו?~
תמנה לי מספר דברים יודע מה? תן לי משהו אחד! - אין! פשוט אין! חוץ ממשחקים על הכיסא הבן אדם לא עשה כלום בשבילנו מלבד שנאה וקרע בינינו. גם עד שהחזיר את גלעד שליט ואמרנו נחמה - זה היה כדי להסיט את כולם מהבלגן של "צדק חברתי". העם דיבר ברגליו, מיליונים יצאו לרחובות, הוא עשה משהו? כלום. לא פעם ולא פעמים ראינו שוב ושוב איך הוא חי חיים ראוותניים וניתוק מוחלט מהעם שלו לגבי מה שנעשה כאן. מדברים על אחוז אבטלה נמוך ומנגד אנו עדים לעוד ועוד עובדי קבלן ו50% מהעם מקבל משכורת 6 אלף נטו! המשכורת בקושי עלתה. בקושי. אותו אחד שלמד בהרווארד כלכלה עשוי להיות מאוד מועיל לעמו במקרים קיצוניים אלה. אבל לא. אותו אדם בוחר פעם אחר פעם לבחור בקולגות שהתמודדו מולו, לשים אותם במקום הכי קשה לניהול - משרד האוצר. כן, לפיד ועכשיו כחלון. וזה לאור בור ללא תחתית שהשאירו להם הם בעיות יוקר מחיה. ובכל זאת הוא עדיין מנהל אותם כמו בובות על חוט ונהנה לראות איך הם נופלים אחד אחד. ולהזכיר לך את המקרים עם שאול מופז, בוגי יעלון, בוז'י, ציפי לבני ועוד. כשראש הממשלה מתנהג כבריון, איך רוב העם יתנהג לדעתך? צריך להבין את הרא
eliya 08/11/2016 16:14 כפוי טובה !!
אני נולדתי בארץ_הורי בארץ מזמן הבריטים -שירתתי כ 25 שנה בצבא ראיתי זמנים קשים בארץ- יש לנו ארץ נהדרת-מי עשה כל זאת ??
ימנית מאוכזבת 08/11/2016 21:50 ארץ נהדרת, ביבי גרם לזה שזה יראה כך?
מבינה אותך לחלוטין, מדינה צעירה וראה לאן הגענו, אולם לא לזה הכוונה. צעירים שהולכים לעשות צבא, שירות מלא, הולכים ללמוד לאחר מכן ולבסוף לא מוצאים עבודה טובה או שמתפשרים תמורת שכר של כ-6 אלף ש"ח בשעות מטורפות. כוח הכסף שחוק לאור יוקר המחיה וכאשר הציבור נהר לכיוון הרחובות כדי להביע את דעתם מר בנימין נתניהו לא התייחס כלל וכלל לכל הנושא ויתרה מזה החליט שזה הזמן לשחרר את גלעד שליט. מעניין. אותי מכעיס שמנהיג צריך להוות דוגמה, במקום זה הוא עוסק בתככים ומזימות לנגד הקולגות שמולו, תעבור בשנים האחרונות ותראה למי הוא חבר ואת מי הפיל. הכל אסטרטגיה. עם זאת, האם הוא עשה משהו למען המדינה? ואני רצינית עם השאלה, הוא עשה משהו? היו פה מספר מלחמות תחת פיקודו וגם אז הוא נעלם.. כל מי שאומר דבר הוא סותם את פיו, גם לתקשורת. מתלונן כמו ילד קטן שהתקשורת סוקרת אותו. אולי כי הוא ראש הממשלה? אז את מי יסקרו? נהיה כאן שליט ואנשים פשוט לא שמים לב.
אלי 08/11/2016 12:04 ל 149
תגידי את באמת חיה בישראל, לזבל הזה את מכנה מנהיג.
ימנית מאוכזבת 08/11/2016 14:52 עזוב, מלבד כפתור האנלייק אין להם מה לומר ואיך להגיב
מובן לחלוטין שמדובר פה בעדר עיוור שהולך לאבדון.
עודד 08/11/2016 12:00 ואת/ה בצד של המקלקלים (ל"ת)
148 עינבל פינטו 08/11/2016 11:48 צודק ביבי!!
ביבי אמיתי ישר וצודק!!!! את באמת עיתונאית בעד השמאל. וממתי להגיד אמת זה בושה??? ביבי העם איתך!!!!ולא יעזור לשמאלנים עוכרי ישראל.
147 דון קישוט 08/11/2016 11:48 אין עשן בלי אש
אילנה כול הכבוד על הכתבה המרתקת . התגובה של מר ביבי,מרה ! הגיע הזמן שהפסיכולוגית תלך לפסיכולוג .
146 אלי 08/11/2016 11:46 ביבי הביתה, נמאסת. (ל"ת)
145 אלי 08/11/2016 11:46 זהו ראש ממשלה טמבל עם דיפלומה. (ל"ת)
אחד 10/11/2016 00:43 הוא לא טמבל. הוא פחדן עלוב (ל"ת)
לאלי 08/11/2016 14:04 לך יש דיפלומה של טיפש גדול (ל"ת)
144 מאנדה 08/11/2016 11:45 צריך ? עובדה
טוב שיש 'עובדהי וטוב שיש תחקירים של אילנה דיין , כולל האחרון. תבורכי שהקראת במלואה את תגובת (אנשי) נתניהו. מוכרחים להגיד שהרבה מטענותיהם כלפייך מוצדקות, למשל התשבחות על פעילותה של הקרן החדשה, שחלקן מבורכות אבל חלקן פועלות לא רק נגד מדיניותה של הממשלה הנוכחית, אלא מערערות על עצם קיומה של ישראל, מסייעות לגופים שמממנים ומסיתים לטרור ואנטישמיות. הקרן הזאת נתמכת בעצמה ע"י ארגונים אנטישמיים מכל הסוגים.
143 דן 08/11/2016 11:40 סימון המבקרים כאוייב מבית, השמאל הקיצוני, פאשיזם במיטבו (ל"ת)
142 אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:26 אולי נקים קבוצת תמיכה באילנה "המסכנה"?(רמז-לא ממש)
אילנה דיין במשך שנים צולה על אש קטנה כל מי שלא מוצא חן בעיניה ונראה לי שהיה כבר אחד שאמר עליה שהיא -"אישה רעה" אכן אין מתאים ממנה לביטוי זה עכשיו אין צורך לרחם עליה,אם יעיפו אותה מהתקשורת ותפסיק לבלבל לנו בשכל -כולנו יצאנו מורווחים
141 דבי 08/11/2016 11:23 נתניהו עומד שוב בבלקון על דם !!! ואני ימנית שרואה פשיסט
בפעולה .......
משה 08/11/2016 14:14 את הפאשיסטית כאן
תגובה לעלילות דם שהיא זכות יסוד בכל דמוקרטיה-אבל לא אצל פאשיסטים מהשמאל-שם רק לכם מותר לשקר לגדף ולהעליל ואפילו את זכות התגובה אסור לתת לימין או לראש ממשלה. בורה ומטומטמת.
אחד 08/11/2016 14:31 הוא הגיב לכתבה בטיפשות בטימטום וברשעות. אז על מה אתה
מתלונן? חושם !!!
140 מאיר 08/11/2016 11:13 תגובת ביבי נכונה ומתורבתת
אבל בגלל שזו דעתי, המערכת לא תפרסם אותה
אלי 09/11/2016 07:19 זו גם דעתי
זה שתוקפים אותו על כל דבר זה לא מתורבת, וזה שתוקפים את אישתו זה כבר מראה על חוסר אונים, יש לה תוכנית שהיא יכולה לרתק אנשים למסך והיא בוחרת לפצות את החברים שלה על הכתבה על נאווי
139 רתוש 08/11/2016 10:56 ביבי
הוא ביב שופכין המאיים להטביע את הציבור.הוא וחבריו הימניים/ דתיים, ובעיקר שקד השוקדת לקעקע את הדמוקרטיה, יובילו לחורבן נוסף. היהודים בעלי הנטיות הלאומניות והדתיות לעולם לא לומדים לקח.האלוהים היכה בהם שוב ושוב לאורך ההיסטוריה, אך ללא הועיל. ממשיכים לנהוג ביהירות ובשנאה כלפי אחיהם השקולים ובבוז וזילזול כלפי כל העמים.
דב 08/11/2016 11:25 139
תביט במראה ותמצא את ביב השופכין הנכון, האמיתי והמוחלט. אתם והתקשורת המנוולת תמיד תצליחו להחזיר אותנו הביתה. אנחנו זועמים עליו. אך כאשר אנו נתקלים בשכמותכם, אנו בבית בשמחה. תמשיכו כך.
138 ראובן 08/11/2016 10:55 אילנה דיין עיתונאית מס׳ 1 במדינה
אוי לה למדינה שזה הוא המנהיג מס׳ 1 שלה, טוב לה שזו היא העיתונאית מס׳ 1 שלה. אישה אמיצה מול גבר חלש!
אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:26 והמושמצת ביותר-כנראה שבצדק (ל"ת)
דב 08/11/2016 11:26 138
ועל זה נאמר: "לא לחינם הלך הזרזיר אל העורב." התקשורת בישראל הגיעה לרמת מיצוי הזבל.
אחד 08/11/2016 14:37 ועל זה נאמר "גם אויל משריש חכם יחשב" .
זה שאתה יודע לצטט כמה פתגמים לא הופך אותך לחכם. מה הקשר?? אילנה דיין עיתונאית מעולה ! ביבי חתם על תגובה אומללה עלובה ומעליבה ובמיוחד אותו. תרגיע
137 אילנה דיין,יעל דיין 08/11/2016 10:42 אוהבים להכריע דרך בתי המשפט והתקשורת.
בכל אופן למרות שאינה כוס התה שלי ודעותיה קצת מזכירות לפעמים את השמאל הרדיקלי נראה שהיא עושה עבודה טובה מאוד בתחקירים.... רק חבל שבמקום למגר את הגבעונים והגלאונים מתמקדים בביבי והרצוג וכו'
קורמורן 08/11/2016 12:37 מה זאת אומרת למגר ? זה נשמע רע
חשוב להתמקד במי שיש לו השפעה רבה על חיינו. זה הקריטריון הנכון את מי יש לבחון תחת זכוכית מגדלת.
136 צחי 08/11/2016 10:40 ממתי לומר את האמת זה ביזיון ואם לא אמת שתתבע אותו בה.די (ל"ת)
135 יש לי ארץ אחרת 08/11/2016 10:37 המושחת (לכאורה) - בובי, הוא לא הבעיה
הבעיה היא מילויוני האזרחים ממוצא ערבי-מרוקאי שמצבעים פעם אחר פעם לאותו פסיכי (לכאורה) שמשתין עליהם פעם אחר פעם . צריך להקים עיר יהודית ישראלית בארה"ב או קנדה .
ימנית 08/11/2016 15:04 פה הגזמנו קצת עם הדעות האלה
קצת סטית מהנושא, לא כל המזרחים ימנים כמו שלא כל האשכנזים שמאלנים. מכירה הרבה שהם כאלה והרבה שכאלה. העניין הוא לא ימין ושמאל! העניין הוא שיש מישהו שרוצה להיות שליט ואיכפת לו רק מעצמו ולא מהעם שלו והעם נוהר ואומר אמן על כל מה שהוא אומר. זה מה שלא מובן.
ל 135 08/11/2016 14:07 גזען ברמות על לך לארץ מוצאך (ל"ת)
עובד 08/11/2016 12:58 עדיפות
אני מעדיף אזרחים ממוצא ערבי-מרוקאי מאשר אירופאי אשכנאזי-נאצי גזען ששכח את ששת המליונים היהודים שהושמדו באירופה המתורבתת ולא במרוקו.
דב 08/11/2016 11:29 135
הגיע הזמן שתממש את שאיפותיך. אל תאיים. בצע. ועל שכמותך נאמר "הליכה בלא חזרה." הבעיה שנותנים פתחון פה לגזענים מתועבים שכמוך.
134 אלעד 08/11/2016 10:35 ביבי הסיט את הדיון
ביבי השיג את מה שרצה.במקום לדבר על מהות הוא רצה שידברו על צורת התגובה שלו. אין לו כוונה להתייחס לטענות עצמן. בקרוב תהיה תגובה של שרה ואז בכלל הדיון יהיה על הצורה ולא התוכן. זה בדיוק מה שביבי רצה להשיג.
133 johndo12345678901 08/11/2016 10:34 לא צפיתי בתחקירי עובדה שטרם באו לעולם אודות: #אודי דיין
לא צפיתי בתחקירי עובדה שטרם באו לעולם אודות: #אודי דיין #משה דיין והחיילות המסכנות (בעיני) #עזר ויצמן ויתר בני משפחתה המעניינים במיוחד איך אמרה לאזני בשנה ב' משפטים (קיבלה ציון שבעיניה היה נמוך) ? "#אילנה#דיין 'ליכלכה אותה'"; איזו התנשאות זו היתה בעיני. יורם יהודה, התקבל ביום 30.11.1990 כחבר מס` 14215 ללשכת עוה"ד בישראל, בעל היתר לאמן שני מתמחים בו זמנית (במקביל), התמחה, בין היתר, גם בביהמ"ש העליון, בוגר השתלמות עו"ד מועמדים למשרת שיפוט, בוגר במשפטים (.LL.B) של אוניברסיטת תל-אביב, מסלול יום I, אב נטען ל - .LL.B "טרי", עו"ד שמעון יהודה, מ. ר. 63708; טלפון: 052-678-34-87
132 ללמוד 08/11/2016 10:30 התחקיר של נתניהו על אילנה דיין משכנע,סוף סוף תחקיר הוגן (ל"ת)
אזרח 08/11/2016 11:27 כל מילה סלע של ביבי (ל"ת)
131 רון 08/11/2016 10:07 ביבי
תניחו לו לנהל את המדינה ותגידו לו תודה על כל יום שהוא מתנדב להיות כאן ..... לא בחרתי ביבי
130 hagbi 08/11/2016 10:00 שמאלנית
צריך יושרה של עתונאים ולא זיבולי שכל
129 לא מזועזע 08/11/2016 09:52 אני מאחל לכם שתמשיכו להיות מזועזעים..מי אתם בכלל? מישהו
בחר בכם? אתם מייצגים את העם? אתם בועה תל אביבית שלא מעניינת אותנו. אז יופי הזדעזעתם..אז מה בכך..
ימנית לא תל אביבית 08/11/2016 15:06 אני מזועזעת מהאדישות שלך.
אנשים רגילים להידפק ואז להגיד תודה.. מן תסמונת כזאת..
128 כהן 08/11/2016 09:39 אילנה דיין
האזנתי למכתב מלשכת ראש הממשלה נגד אילה דיין. כמו שאומרים אין עשן בלימאש, כך יכול להיות שיש משהו במכתב הדובר אימת נגד אילנה דיין, הכל יתכן.
127 פיצח את השיטה!!! 08/11/2016 09:37 הרשת לא מזועזעת, רק התקשורת מזועזעת שביבי (ל"ת)
126 שוטר 08/11/2016 09:34 ביבי לכלא ביחד עם טראמפ (ל"ת)
125 עידו 08/11/2016 09:26 אילנה אובמאזן דיין (ל"ת)
124 תעשו רגע חושבים. 08/11/2016 09:24 לא שייך לכתבה של אילנה ודעותיה ..כך לא צריך להגיב ..כנס
נניח כרגע . לכתבה של אילנה דיין על תפקוד משרד ראש הממשלה . התגובה של ביבי כראש ממשלה במכתב ארוך מאוד 6 דקות להקריא דהיינו כ20 עמודים ! ומצווה להקריא אותו מילה ומילה בתוכניתה של אילנה דיין - ובכן זו תעודת עניות לראש הממשלה ובושה וחרפה . המילים גסות ונמוכות מתאימות לשפת רחוב . ראש ממשלה במקום לטפל( בבטחון . דיור . כלכלה . חברה . מדינית . ) מתקוטט עם עתונאים ותקשורת ומתקיף עתונאית שכן זה תפקידה תהיינה דעותי אשר תהיינה . עליו להתמודד עם השאלות שכן לא יעלה על הדעת ראש ממשלה ביבי לא מתראיין לשום גוף בתקשורת ואינו עונה לשאלות על ענייני היום במדינה . בשום מדינה מתוקנת לא קיים כזה דבר . זה פסול ומסוכן לחברה ולמדינה הרי המדינה זה לא הרכוש הפרטי שלו . ומשרד ראש הממשלה זה לא העסק הפרטי שלו . הוא מחרים את כל התקשורת על סוגיה .את"ישראל היום " שמזוהה ועתון של ביבי נתניהו אף אחד לא מנדה ולא תוקף !! למרות שהוא ימני ומגמתי . ביבי נתניהו בחר להשתלח באילנה דיין . שלא בצדק. שכן לא פעם הביאה כתבה נוקבת על השמאל . אם לשפוט לגופו של עניין תגובתו של ראש הממשלה . ביבי נתניה עלוב ומסכן !!!!!!!
לכל מגיבי ביבי בשכר 08/11/2016 13:18 תאכלס...ביבי נתניהו גרוע וטיפש ! דיקטטור מסוכן נקודה . (ל"ת)
אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:28 קרעת אותי מצחוק-טמטמום זו לא מילה גסה- זו ההגדרה לאילנה (ל"ת)
שרית (ליכוד במקרה ) 08/11/2016 10:56 נכון . ובטוחה שגם בתוך הימנים (ליכוד) זה צורם ולא תקין (ל"ת)
123 כלכלן 08/11/2016 09:22 כל הכבוד לביבי. חוץ מבתל אביב כולם מסכימים איתו (ל"ת)
122 אוהד959 08/11/2016 09:22 הידד לחשיפת פרצופה של אילנה דיין
היה ממש תענוג לשמוע את אילנה דיין קוראת תגובה ההולמת את פרצופה האמיתי . מה שלא עשתה לאחר שעשתה עלי כתבה שיקרית עלי מבלי לבקש תגובתי ולאחר שקיבלה ראיות לכך סירבה לפרסמן
121 ל 111 08/11/2016 09:20 אתה טיפש גמור (ל"ת)
120 עוז 08/11/2016 09:18 ביבי אתה לא המלך .
ראש ממשלה יקר. הבטחתה שלא תרוץ מעבר לשני קדניציות . עוד שקר מבית היוצר של נתניהו .עד מתי ? עד מתי אנחנו האזרחים מרגישים שהמלכנו מלך ולא כך הדבר . יש לך מספיק כסף בבנק .אז תעזוב אותנו אני באופן אישי לא יכול לסבול אותך .
דב 08/11/2016 11:32 120
זו הרמה שלך. למד דקדוק ועברית לפני שאתה כותב. מתאים לשכמותך.
119 יצחק הרצוג 08/11/2016 09:09 רק נתניהו מבין את השפה שלהם כל הכבוד ביבי (ל"ת)
118 יונתן 08/11/2016 09:07 הבעיה היא אחרת...
מדוע ביז פורטל שאמור להיות אתר כלכלי עסקי (שאני צורך דרך האתר של בנק אגוד) בכלל צריך להביע את דעותיו (השמאלניות לרוב) על נושאים שלא קשורים לעסקים וכלכלה (וגם לעשות זאת תמיד באופן כה דעתני וחד-צדדי שזה מעורר גיחוך... ראה דוגמא הכותרת כאן שמציגה דיעה כעובדה... "עובדה" אגב שלפי רוב התגובות כאן מתגלית במערומיה)
דב 08/11/2016 11:35 יונתן
אתה מפתיע. לא שמת לב? כל דבר זבל של גולדה גלאון וחברתה למפלגה, אשר בחלקה כבר מחוץ לציונות, מצוטטות בקול תרועה גדולה כאן. וכמובן תמיד בצרוף המלים "סערה" "דרמה" וכולי. זו רמת התקשורת שלנו ועמדותיה.
117 איש ימין 08/11/2016 09:06 המדינה מזועזעת מהרדיפה וציד המכשפות שעושים למשפחת נתניה
עד מתי שמאלנים עלובים תשלטו לנו על התקשורת????
116 אליהו 08/11/2016 09:04 תל אביב
היא רוצה להיות חברת כנסת
115 למד מטראמפ 08/11/2016 09:04 לא לדפוק חשבון, העם אוהב צחוקים
הבין מדוקטור טראמפ טוב טוב מה הציבור מחפשבדמוקרטיה חכם וטיפש שווים אותו דבר, יש יותר טיפשים והרוב קובע, ושהאל ישמור את כולנו. ראלי שמח!
114 א. ב. 08/11/2016 09:01 אינני מתומכי ביבי
אבל בפעם הזאת, כל מילה במכתבו של ראש הממשלה היא אמת צרופה!
113 בעז 08/11/2016 08:55 כל מילה בתגובת נתנ יהו אמת !! כל הכבוד (ל"ת)
112 מאוד צפוי ! 08/11/2016 08:54 צפוי ואופייני לאופי של המגיב לא ? (ל"ת)
111 שכחו ששקרים נחשפים 08/11/2016 08:52 מגיבים שביבי שילם להם השתלטו על התגובות (ל"ת)
שמאלני בהכחשה 08/11/2016 18:17 נכון! הם גם השתלטו על יום הבחירות!
השמאל ההזוי עדיין לא הפנים ולא מבין שרוב העם התפכח משטיפת המוח של התשקורת השמאלנית
דב 08/11/2016 11:37 111
טמבל. ואולי זה הפוך? קשה לכם להפנים שאתם מיעוט בטל בששים בעם, אך לצערי יש לכם רוב גדול בכל הרוע, כמו בתקשורת. גם לזה יגיע סוף. אנחנו נתפכח בסוף.
110 אזרח 08/11/2016 08:51 מלכחי פינכה
תגובתו של ראש הממשלה מדברת בעד עצמה היא הייתה לא ראויה והיא לבדה מעוררת מחשבות מטרידות. בזה עוסק ראש הממשלה??? ברור שאם הוא היה מקיף עצמו באנשים שאינם רק עושי דברו היה מישהו שהיה מאיר את עיניו .תגובה כזו מטרידה מאד בלשון המעטה אנחנו לא רפובליקת בננות וגם לא מלוכה לואי ה-16 אמר "המדינה זה אני ". אבל היום אנחנו במאה ה-21 והמדינה היא שלנו וראש הממשלה אמור לשרת את כולנו בחיל וברעדה מפאת כובד האחריות.
109 קובי 08/11/2016 08:48 גם ליהודים מגיע ארדואן משלנו (ל"ת)
108 ג ו זוננה 08/11/2016 08:47 התכניות מהסוג הזה רק מוכיחות לי כמה נכון להישאר בבית
היידה ביבי
107 אלי 08/11/2016 08:43 לכל תומכי הדיקטטור. אתם טמבלים מתי האסימון ירד לכם ??? (ל"ת)
106 לא ליכודניק ולא ימני 08/11/2016 08:39 מה לא נכון ופסול בתגובת נתניהו?
תתמודדו בבקשה עם מה שאמר ולא מי שאמר.
Avi Levin 10/11/2016 20:09 אבל לא ביבי כתב,זה ביטון ,שנעזר בסיבוני וחזן...כך נשמע. (ל"ת)
אזרח 08/11/2016 12:05 מה לא נכון????
מה לא נכון ??? הכל לא נכון . זו לא תגובה אלא התקפה. ביבי לא הגיב לכתבה אלא תקף והשמיץ וניסה להפחיד את אילנה דיין. זו אינה תגובה ענינית וראויה ועל אחת כמה וכמה לראש ממשלה.
Avi Levin 10/11/2016 20:11 זו רמתו של מוכר רהיטים.3 נשים היו לVULGARUM SIMPEL (ל"ת)
אזרח 08/11/2016 12:04 מה לא נכון????
מה לא נכון ??? הכל לא נכון . זו לא תגובה אלא התקפה. ביבי לא הגיב לכתבה אלא תקף והשמיץ וניסה להפחיד את אילנה דיין. זו אינה תגובה ענינית וראויה ועל אחת כמה וכמה לראש ממשלה.
אני 08/11/2016 10:36 ועוד איך ליכודניק וימני (ל"ת)
מתוקי 08/11/2016 08:55 ענית לעצמך מתוקי
"תתמודדו בבקשה עם מה שאמר ולא מי שאמר." זה מה שכל בן אדם צריך לעשות שמעבירים עליו ביקורת. להתמודד עם הביקורת, להגיב עינייני ולא לתקוף את מעביר הביקורת
eby 08/11/2016 10:11 חמודי.הבעיה שלא ניתן טכנית.כי יש אלפי חארות כמו דיין בת (ל"ת)
יעקובו 08/11/2016 10:47 "לא ניתן טכנית"... "יש אלפי חארות"
כל המבקרים חארות אה? ציטוט מסרט טוב" "The first time someone calls you a horse you punch him on the nose, the second time someone calls you a horse you call him a jerk but the third time someone calls you a horse, well then perhaps it's time to go shopping for a saddle."
אילן 08/11/2016 09:33 ביבי היה צריך לענות לגופו של עניין ולא לגופו של אדם! (ל"ת)
מור 08/11/2016 09:25 זה א חדש לכן אין להגיב עניינית (ל"ת)
105 אלי 08/11/2016 08:36 ביבי,אתה זבל . (ל"ת)
Avi Levin 10/11/2016 20:07 מילים כדורבנות.זה מן הלב... (ל"ת)
הבנת את זה אלי 08/11/2016 13:38 הפוסל,במומו פוסל (ל"ת)
לאלי 08/11/2016 09:22 אדם שמכנה ראש ממשלה זבל לא ראוי שיישאר בארץ הזו (ל"ת)
Avi Levin 10/11/2016 20:08 רוב ממיליון הילדים הרעבים?מה הם אומרים? ובעלי קצבת זיקנ (ל"ת)
104 חה חה חה 08/11/2016 08:34 אילנה אל תצפי שביבי יתייעץ איתך (ל"ת)
Avi Levin 10/11/2016 20:06 טמבל מול איטלקטואלית? מוכר רהיטים מול ליידי? (ל"ת)
103 מתי תבינו את זה? 08/11/2016 08:32 לכל השמאל, כמה שתלכו נגד ביבי , כן יעצם כוחו הפוליטי (ל"ת)
Avi Levin 10/11/2016 20:05 אמר יועץ לענייני יהודים-ערבים
ביבי הוא לחיץ, יריב לוין וזאב אלקין,)פודליקוס של ביבי) ‏שמכירים זה מקרוב את לחיצות הביבי, ניווטו אותו לשם: זה לא שביבי העדיף את הרצוג, פשוט ‏אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. אביגדור ליברמן לחץ יותר חזק. כשנפתלי בנט הבחין כי ביבי לחיץ ונכנע ‏ללחצים מצד ברק אובמה, גו' ביידן וג'ון קרי, ומסיג את צה"ל מערים בגדה
102 יעקב 08/11/2016 08:30 ביז שמאלנים כמו השאר וממציאים כותרות על זעזועים וקשקושי (ל"ת)
101 יעקב 08/11/2016 08:29 ביז תקראו את התגובות ותבינו ממי מזועזעים (ל"ת)
100 ( ימני בדעותיי ) 08/11/2016 08:29 בושה וחרפה - ראש ממשלה עלוב ! ביבי כמו אספסוף .... (ל"ת)
ל 100 08/11/2016 14:17 אתה בטח לא יודע מה פירוש אספסוף . זה השם שלך (ל"ת)
99 מ.ג. 08/11/2016 08:27 מה הפלא שצועקים לאמנון אברמוביץ בוגד כשיש ראש ממשלה כזה (ל"ת)
אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:29 אין לי מושג-אבל עיתונאי בימינו הוא בחזקת בוגד עד שיוכח
ההפך
98 אילן 08/11/2016 08:27 השיטה של נתניהו פסולה ולא קשורה לעניין
פסולה השיטה לפגוע לגופו של אדם ולא לגופו של עניין. שיואיל לענות על מה שעלה בכתבה .
דב 08/11/2016 11:40 98
תגובה מדהימה. זה מה שעושים לנתניהו? רק לגופו של עניין? אף לא לגופו של אדם? טול קורה מבין עיניך, טמבל.
97 יש יסוד של אמת 08/11/2016 08:26 אילנה דיין עיתונאית עתירת זכויות אבל בהחלט מוטה שמאלה (ל"ת)
דב 08/11/2016 11:42 97
מרתק. מה שהיא עשתה לסרן רשרש ייזכר לדיראון עולם של עיתונאות מזוהמת, מתועבת, שקרנית, ופושעת. זאת הדגם שלך לעיתונאית? בושה וחרפה!
96 מתלבשים שוב על שרה 08/11/2016 08:26 הוצאת שם רע
עוד כתבה שבאה להכתים את אשת ראש ממשלה.מנסים לחפור למצוא ולא מוצאים כלום.ישר כוח לשרה על כל פועלה.כפי שהוזכרו במכתב של ביבי
95 נוק 08/11/2016 08:24 אילנה דיין.
לפטר אותה ומיד.
94 אמיר 08/11/2016 08:22 כל מה שביבי אמר זה עובדות אז איפה הבעיה?
כל מה שהוא אמר בתגובה שלו זה עובדות שאילנה דיין עשתה אז איפה הבעיה? מנסים לחפש את ביבי בכל מצב די זה נמאס!!!
93 צריך לטפל בתיקשורת!! 08/11/2016 08:21 העם אמר את דברו!!להעלות את דיין למשפט!!! (ל"ת)
92 השמאל הולך ונעלם... 08/11/2016 08:20 נתניהו כול הכבוד!!!!!!!!! (ל"ת)
91 לילי 08/11/2016 08:18 יחי המלך ביבינהו הראשון -בקרוב יבנה בית המקדש (ל"ת)
90 שלומי 08/11/2016 08:18 בואי שרלה הולכים
כל הכבוד לאילנה דיין - עיתונאית עם ביצים
דב 08/11/2016 11:43 90
בינתיים רק אתה וחבריך לדעה הולכים - לאבדון. תפנימו השמאל זו תופעה מתמעטת ונעלמת. ולא יעזור לכם - הציונות תנצח.
89 השפוי 08/11/2016 08:16 תגובה מוחצת .הפעם אני איתך ביבי . (ל"ת)
88 השפוי 08/11/2016 08:15 שמאלנית מגעילה (אילנה דיין) (ל"ת)
87 מזועזעת ממה/ממי?!! 08/11/2016 08:13 הכותרת מבטאת את האמת מהתגובות
רוב התגובות דווקא מזועזעות מאילנה דיין על התנהגותה ואי-הגינותה כלפי ראש הממשלה ובכלל כלפי הימין ומצד שני מוכיחה עד כמה היא תומכת ומרימה קרן לשמאל ולשמאל הקיצוני. אז אנא מכם תתאימו את הכותרת לתגובות.
86 Moshegur51 08/11/2016 08:08 רק ביבי
ככל שתלכלכו ותרדפו אותם יותר אנחנו מתחזקים יותר מאחריו. אני עברתי לערוץ 20 ואני ממליץ לכם לעבור גם.
אילנה איבדה את הראש 08/11/2016 11:30 או טיבי -כי באמת ביבי לא גליק (ל"ת)
רפי 08/11/2016 10:38 עוד עיוור שמנותב כמריונטה (ל"ת)
דב 08/11/2016 11:45 רפי
ואתה עוד טמבל, מריונטה של השמאל העיוור והמכפיש והאנטי ציוני.
85 DURD 08/11/2016 08:07 אילנה דיין
ראש ממשלה אחוז פחדים, עלוב שמוביל לדיקטטורה ולאיבדון
84 אזרח מתון 08/11/2016 08:06 הפינק משתולל מזעם. סמאל קיצוני ומסוכן
פקידוני ביז מחרחרי שנאה ומילחמה ביהודים תמימים וצדיקים. התשקורת ארגון שמחפש השמדת מדינת היהודחם.ככה פשוט. עכשיו בוכים ששחררו 1200 רוצחים (בתנאי שרצחו יהודים) עבור השליט שלהם. סמאל זה ערבים???
83 התקשורת 08/11/2016 08:05 שרבים מהם הגיעו לכנסת .פעלו רבות להחלפת השלטון
וזה על גב האזרחים!!! ההפגנות נגד הגז כל מוצאי שבת בג"ץ וכל השאר זה מלחמה נגד ביבי . ומי ששילם תרתי משמע זה מושקעי הגז. כנ"ל עם כיל. הפגנות של פוליטיקאים נגד כיל לפני הבחירות היו נגד ביבי ועל חשבון המשקיעים כנ"ל החלטה של לפיד הכושל והחשבת הלא ישרה מיכל עבבדי שסירבו למכור את כיל על חשבון הצבור . ביבי נכנע כי לא רצה מהומ
82 noamro 08/11/2016 08:04 ביבי צודק. "אמת לשעתה" מעולם לא חשפה בצורה כזאת את
פרצופה מכוער. אילנה הורידה את כל הכפפות ועשתה כתבה צהובה במטרה אחת ויחידה להוריד את ביבי ולהמליך כל שרץ שמאלני שיפרק את המדינה וימסור את השטחים לערבים .
81 א.נ 08/11/2016 08:03 מי שמזועזע אלו עתונאי השמאל הרשת מאוד רגועה !
נו .. נו ..עיתונאים יקרים.. בישלתם במשך שנים שנאה כלפי נתניהו אז מה אתם מלינים כשחוטפים התקפת נגד . ? נתניהו חייב לקבל בקורת עיתונאית הוגנת כי חייבים עיתונות חופשית ללא פחד ומורא מהשלטון. אבל נתניהו מותקף על רקע אישי באופן לא הוגן . גם לי יש בקורת נוקבת על מעשיו עם החרדים וההתנהלות הראוותנית שלו ושל שרה . אבל הדרך שבה העיתונאים משתלחים בו . מוגזמת ולא הוגנת . אז עכשיו תאכלו את מה שבשלתם הרשת רגועה ולא גועשת . מי שגועש אלו העיתונאים ולא האנשים שמבינים שיש התגייסות לא הוגנת של העיתונאים נגד נתניהו !
80 הם מפחדים 08/11/2016 07:57 סוף סוף ראש ממשלה שאומר את האמת על העיתונאים השמואלנים (ל"ת)
79 סוסו 08/11/2016 07:57 אילנה דיין !
הבלוף הכי גדול שקיים בתקשורת. כל התכניות שלה שקרים ומצוצים מהאצבע.
78 איל 08/11/2016 07:56 אין על ביבי בעולם!
כל הכבוד לביבי! באמת תקשורת שמאלנית ראיתי את הבושה של אילנה איך היא מתביישת על הכתבה הזאת
77 חזק סמולה 08/11/2016 07:41 הרשת מזועזעת מכתבת ביזפורטל (ל"ת)
76 הנשחט 08/11/2016 07:36 תגובה של אחרון העבריינים, אורן חזן: תלמד (ל"ת)
75 אבי 08/11/2016 07:36 ישר כוח אדוני ראש הממשלה. כל מילה בסלע
דבריו של ראש הממשלה אמת לחלוטין וחשוב שיאמרו.
74 ישי 08/11/2016 07:25 אילנה ושרה צאו לנו מהחיים (ל"ת)
73 אורן 08/11/2016 07:24 מממממזמן הפסקתי להסתכל על הכתבות של כתבת החמאס
כאשר התגוננה שטעתה כשהאשימה קצין מהל בירי על ילד קטן בכוונה מול תביעת דיבה שהגיש הפכה לנמושה המסמכת על טעויות ויוסר ידע ורק בזכות חבריה לדרך ולדעה יצאה בנזק קטן
72 שלום 08/11/2016 07:15 העם עם ביבי והשמאלנים עם בוגדים ואויבים (ל"ת)
71 עמי 08/11/2016 07:12 תגובתו העצימה את עליבותו, בושה למדינה, שאפו לאילנה (ל"ת)
70 מיכה הכהן 08/11/2016 07:07 אילנה
ממזמן אינך עיתונאית אלא מסיתה באיצטלה עיתונאית . המכתב של נתניהו אמיתי ואת צריכה לנתבייש . אמת נכתבה.
69 עובדה?!? 08/11/2016 07:07 תוכנית עובדה אמש היתה רכילות, רק רכילות. (ל"ת)
68 איזן מדינה 08/11/2016 07:06 ביבי מושחת והיא מטורפת (ל"ת)
67 קובי 08/11/2016 06:58 אין מה לומר, מיס פיגי במלוא הדרה!
רוב הציבור מכיר את הדברים, אולם התזכורת של דיין חשובה לציבור כולו לראות כיצד ביבי בונה צעד אחר צעד את השלטון הפשיסטי במקום האחרון במזרח התיכון.
66 אלי 08/11/2016 06:52 תמיד סלדתי מביבי.מעכשיו אצביע לו תודה אילנה. (ל"ת)
65 צריך לטפל בתיקשורת!! 08/11/2016 06:37 ביבי העם אתך!!! (ל"ת)
Avi Levin 10/11/2016 18:35 התמונה ההיא עם ארנו מימרן -נבדק מידע חשאי על נתניהו
מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולר-ארנו מימרן ז'אק מימרן, האב המוזכר כחשוד.. .בני בנימין, ... בַּיָּמִים הָהֵם אֵין מֶלֶךְ בְּיִשְׂרָאֵל אִישׁ הַיָּשָׁר בְּעֵינָיו יַעֲשֶׂה" (שופטים כא כה) "כִּסְדֹם הָיִינוּ, לַעֲמֹרָה דָּמִינוּ" (ישעיהו א ט). וְהִנֵּה אַנְשֵׁי הָעִיר אַנְשֵׁי בְנֵי בנימין-בְלִיַּעַל נָסַבּוּ אֶת-הַבַּיִת... כל השנאה לנתניהו נרכשה על ידו באישיותו החמדנית והביזארית לכסף...
64 עמוס 08/11/2016 06:30 רק ביבי יכול על השמאלנים
לא יעזור לכם שום דבר כל התיקשורת עליו ועל הימין ומה לעשות אתם קומץ שונא ישראל .בבחירות העם קובע
Avi Levin 10/11/2016 18:30 ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו
אשל-שביבי נקלט במצלמה בצורה החדה ביותר: האופי הפגום, האטימות לערכים בסיסיים... מה הוא? נוכל? סוטה? נבל ?... המצלמה הונחה מתחת לחצאית אחרת. וזה כנראה עושה את כל ההבדל עבור נתניהו... וא אדם מגעיל, איש פסול, לא ראוי. לא רק בלתי ראוי ללשכת ראש הממשלה, הוא אינו ראוי לחברת בני אדם בכלל. ואז בא רה"מ ואומר לא. בעיניי הוא כן ראוי... ברור: צלם תחתוני אישה ירכיב את הממשלה שלנו. זה מה שרה"מ רצה...
63 אלעד 08/11/2016 06:25 ביבי בזיון למדינה
תכובת ראש הממשלה והסגנון מעידים כי הוא אדם מסוכן למדינה. הוא רודן ברוטלי אשר עודה מה שבא לו ומוביל את כולנו למצב של אבדן החירות החופש והמדינה כולה. הגיעה שעתו ללכת הבייתה. הוא הורס את הגמוקאטיה ומוביל אותנו לימים חשוכים
Avi Levin 10/11/2016 18:29 "אנחנו אירופאים ,לא אוכלים כל כך הרבה כמו,המרוקאים-שרה
בנוגע לנסיעה ללונדון, שמומנה בהיקף של 8,568 ליש"ט ע"י איש עסקים (כולל שרה נתניהו ובנם), הפעיל בקרב ארגונים יהודיים בלונדון, ושיש לו מיזמים בארץ בתחומי הנדל"ן והתיירות (הערכות: מדובר בפויו זבלדוביץ בנוגע למימון הנסיעה לארה"ב במימון מלכ"ר השואף להנחיל בישראל את עקרונות השוק החופשי (העלות: 11,920 דולר... עלות ביקור נתניהו בניו יורק למשלם המסים הישראלי: 6.7 מיליוני שקלים 1,600 דולר עבור עיצוב שיער, מאפרת ב-1,750 דולר ויין ב-64 דולר ?מי ביקור נתניהו בעצרת האו"ם בסוף ספטמבר ותחילת אוקטובר אשתקד - ביקור שעלה לקופת המדינה יותר מ-6.5 מיליוני שקלים, מהם כ-625 אלף בחמישה-שישה ימים בניו יורק. עלות הטיסה היתה מיליון וחצי דולר . ביקור ראש הממשלה והנלווים אליו" בין 29 בספטמבר ו-4 באוקטובר 2015. פינוי ריהוט מהחדרים במלון, כנראה להתאמתו לצורכי האורחים, עלה לישראל כמעט 20 אלף דולר - 3,500 לפינוי וכ-16 אלף ל"חדרי אחסון לריהוט שפונה". נדרשה גם "עמלת ניקיון מיוחד", 6,900 דולר לפי דרישת שרה... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...הקשר המיני הזנותי שרה תפסה את ה
דב 08/11/2016 11:48 63
אתה צודק. קלעת במליך. רק שהכל הפוך. התקשורת המנוולת והשמאל האנטישמי הם הסימפטומים המצוינים בדבריך.
62 התקשורת 08/11/2016 06:21 שרבים מהם הגיעו לכנסת .פעלו רבות להחלפת השלטון
וזה על גב האזרחים!!! ההפגנות נגד הגז כל מוצאי שבת בג"ץ וכל השאר זה מלחמה נגד ביבי . ומי ששילם תרתי משמע זה מושקעי הגז. כנ"ל עם כיל. הפגנות של פוליטיקאים נגד כיל לפני הבחירות היו נגד ביבי ועל חשבון המשקיעים כנ"ל החלטה של לפיד הכושל והחשבת הלא ישרה מיכל עבבדי שסירבו למכור את כיל על חשבון הצבור . ביבי נכנע כי לא רצה מהומות ובחר להשתיק אותם. התקשורת פועלת להחליף את השלטון על גב האזרחים וכספם. ואני לא הצבעתי לביבי מעולם
61 ציניקן 08/11/2016 06:20 עוד הוכחה שביבי הורס את מדינת ישראל
ביבי הפך להיות טרוריסט. אם פלסתינאים ״מפעילים טרור מדיני״ ביבי מפעיל טרור כנגד חופש העיתונות, חופש הביטוי, ומדינת ישראל
דב 08/11/2016 11:50 61
במדינה מתוקנת היית עומד לדין על לשון הרע. אך לא לחכות: אתה הטרוריסט. אתה והעיתונות רוצחים את החירויות שלנו.
60 כלכלן 08/11/2016 06:08 עם ישראל שונא את התקשורת שלו (ל"ת)
59 דב 08/11/2016 05:59 ביזפורטל
לא שייך לידיעות אחרונות? או אולי לעיתון ההוא שאסור להזכיר אפילו בשם?
58 דיין -מקצוענית 08/11/2016 05:34 אוי לו לעם הבוחל באמת ומתעלם מהבעייה עם נתניהו (ל"ת)
eby 08/11/2016 10:24 אוי לעם היחיד בעולם ש"הסוציאליסטים" מחזיקים ברוב הונה. (ל"ת)
57 נתניהו הכי חכם 08/11/2016 05:29 אילנה יצאה טיפשה גמורה
רק אדיוט צפה בתוכנית החוצפנית שקוראת לעצמה עובדה. העובדה היחידה היא שאני ועוד הרבה רק קראנו באינטרנט את תגובת נתניהו צודק ולא מחדש שום דבר
56 יוסי ח 08/11/2016 05:27 ביזפורטל במקום להתעסק
בפוליטיקה זולה ולרדת לרמה נמוכה של אתר,למה אתם לא עורכים כתבה על גבעות עולם שמפיקה נפט ממגד 6 כ1250 ח"ל? למה כי יש לכם ולשאר התקשורת עין צרה....
55 קול העם 08/11/2016 05:26 התגובות ביחס ישר לתוצאות הבחירות
הגיע הזמן שאנשי התקשורת יביעו את דעותיהם הפוליטיות רק בקלפי
54 רחלי 08/11/2016 02:59 ביבי צודק יש אובססיה נגדו (ל"ת)
ד. 11/11/2016 23:39 צריך לתלות את הפסיכי הזה (ל"ת)
53 האנילסט 08/11/2016 02:42 מדהים שלפי התגובות
יש עדיין רוב לנתניהו, לא חשוב מה הוא יעשה או יגיד תמיד יצדדו בו וזאת מכיוון שהוא מייצג את הימין ה"שאוהב היהודים" לעומת השמאל"אוהב הערבים" הגיע זמן שהציבור יבין שגם השמאל וגם הימין אוהב את המדינה רק יש מחלוקת האם זה נכון לשלוט על מיליוני ערבים כן או לא. והכי חשוב תפסיקו להסיט.(
דב 08/11/2016 11:54 53
כותבים אנליסט, ולא אנילסט. וכותבים להסית ולא להסיט. ומעבר לך, אתה הוא המסית את הנושא וגם מסיט נגד הרוב. אישה שהמילה עיתונאית גדולה עליה אלף אלפי מונים עושה תחקיר זבל, כמו שעשתה בזמנו נגד סרן רשרש. אך שום דבר לא יסיט אותה מהשנאה והעוינות וההסתה לכל דבר יהודי וציוני.
eby 08/11/2016 10:27 מה אתה נער?לא הבנת שרוב הימין מצביע במחאה ומתוך שנאה? (ל"ת)
מי מסיט!?? 08/11/2016 08:17 לא שמת לב, אבל באמירות שלך אתה המסיט... (ל"ת)
52 ביביהו נאלח 08/11/2016 01:50 סוחר רהיטי נאלח אתה ראוי לשרה, יש לך מזל שבוחריך
מצביעים גם היום כאילו ליכוד זה מזרחיים ומערך אשכנזים כשבעצם הליכוד זה בבסיסה מפלגה של בעלי ההון שדופקת את החלשים, לייבור.
דב 08/11/2016 11:56 52
כדבריך: אתה נאלח, וגם -כל יתר דברי הטיפשות שכתבת.
51 אחד 08/11/2016 01:48 לא הבנתי למה דיין לא הגיבה. שהרי נאמרו עליה המון דברים
נכונים. ואם הם לא נכונים, אז תכחישי ותתבעי את ביבי בהוצאת דיבה ושקר. כלומר, אם את לא מכחישה שאת שמאלנית, אוהבת אולמרט ושונאת ימניים, אזי כנראה ביבי צודק.
eby 08/11/2016 10:29 פשוט:נתנה לחברים שלה ל"זעזע את הרשת" שממש ממש לא זעה. (ל"ת)
50 מישה 08/11/2016 01:47 רה"מ שיחק אותה כאן בגדול!
מול קומץ אנשים שמשליטים את דעותיהם על התקשורת בלי למצמץ, חייבים להילחם אישית, לא צריך להגיב על כל רכילות רדודה שה"עיתונאים" מעלים בדבקות פנאטית, אלא פשוט להסיר את המסיכה מעל פניהם הצבועות והמתחסדות.
49 יהודי 08/11/2016 01:46 נמאס מהתשקורת השמאלנית
מסכים עם התגובה של רה"מ. אנחנו נעיף את השמאל מהמושכות של התשקורת. חוץ מזה, מה לזה ולאתר כלכלי ? עפ"י כותרת הכתבה נראה שביזפורטל תפסה צד. הרשת לא מזועזעת ולא בטיח. אנחנו יודעים שרוב התשקורת שמאלנית והגיע הזמן להפריט אותה. גם את התחנות הצבאיות צריך לסגור. תפקיד הצבא הוא להלחם בשדה הקרב !
48 יד לפה 08/11/2016 01:24 הדמוקרטייה כשלה שלטון נשיאותי בדרך
הגיע הזמן לומר את האמת מישהוא צריך לעצור ולהסביר שאי אפשר לומר הכל בלי חשבון
47 מויז 08/11/2016 00:47 הכלבלב של שרה, (ל"ת)
46 yossipilo 08/11/2016 00:46 עברת את הגבול!
כאזרח שצופה ברוב התוכניות שלך,מזה זמן רב שאת חופרת כדי להכפיש את משפחת נתניהו והיום העלית את הסיאה.את מציגה דברים של אנשים עם מניעים אשיים הרוצים להכפיש ולהפיל את נתניהו.כעתונאית בכירה נכשלת.
דב 08/11/2016 11:58 46
זו בדיוק הבעיה. שאתה צופה בשכמותה, ונותן לה רייטינג, ובכך היא יכולה להמשיך בדברי הבלע שלה. ראה מה עשתה לסרן רשרש.
דניאל 08/11/2016 07:18 ראש ממשלה בריון ומושחת...
לכל אוהדי נתניהו... אתם פנאטים אבל הילדים שלכם יסבלו מראש ממשלה בריון ומושחת...הרס כל חלקה טובה במדינה.ואני לא שמלאני אלה מרכז ימין אבל פשוט בעיניים פקוחות.
דב 08/11/2016 12:01 דניאל
תמשיך לבכות. אתה וחבריך הם הפנאטים והמשיחיים. ואתם הביריונים המושחתים. עיניכם הן העצומות. ואתם הולכים כעיוורים אחר שונאי ישראל ואלה הפועלים לחיסולה.
אדם 08/11/2016 06:48 תביט,
המלך עירום.
45 אזרח מואג 08/11/2016 00:46 כל הכבוד לשרה באמת
באמת צריך לעשות עליה תוכנית, הוא פשוט עושה מה שבא לו תכף יהיה כמו פוטין, עם מטומטם תפתחו עיניים כבר כמה אפשר עם הדיקטטורה הזאת
44 איציק 08/11/2016 00:44 עיתונאית שמביאה כבוד למקצוע. הטובה ביותר !!!
ההשתלחות של ביבי - עוד ילמדו אותה כפרק הנמוך והשפל בהיסטוריה של המדינה בצעירה שלנו.
43 דורית 08/11/2016 00:33 מתי תתעוררו מתי?
מתי תבינו שאתם מונהגים על ידי מטורף, פרנואיד ולצערי סופר אינטליגנט שחי עם אשה מטורפת ושתלטנית? עושים ממכם מטומטמים ואתם נענים.....
עידו קורן 08/11/2016 18:24 מתי תבין שאתה שטוף מוח של תשקורת שמאלנית קיצונית?
עוד שמלני שחצן ומתנשא שחושב שהוא יותר חכם מרוב העם. הבדיחה היא עליך! אנחנו התפקחנו מהתשקורת שמפיצה שינאה נגד כל מי שלא מוכן להתאבד בהחזרת שטחים לפנטים קיצוניים.
דב 08/11/2016 12:02 43
ואת עדיין מצפה לתגובה. כל שכתבת הוא פרצופך ופרצוך חברייך לדעה, צובעיקר פרצופה של התקשורת שלנו.
נגד ביבי 08/11/2016 06:24 אני למשל הבנתי שעם המחנה הציוני יהיה לי יותר גרוע
מה שביבי לא לקח עד עכשיו המחנה הציוני ילאים לי כלכלה שיתופית שבה אני לא אקבל כלום בינתיים בגלל פרצופי החרא של כחלון לפיד יחימוביץ ורוזנטל והאופורטונסיטית החדשה שפיר . כספי נגזל ממני
42 שי 08/11/2016 00:28 אולי ביבי יצא מדעתו?
בונקר פראנויה כמו צפון קוראה
ציניקן 08/11/2016 06:21 לא אולי. בטוח (ל"ת)
41 אותי נתניהו שיכנע 08/11/2016 00:24 התחקיר של נתניהו על אילנה דיין היה נכון ומדויק. (ל"ת)
40 לא מבין את הבעיה 08/11/2016 00:21 בתגובת רה"מ...
סתם כצופה-פתיחת עונה לא משהו בכלל..
39 איילה שקד 08/11/2016 00:19 מאמר מבורך בעת קשה לעם ישראל
מדובר בתוכנית עובדה ובעיתונאים המוערכת ביותר בישראל!!! כשהיה תחקיר על השמאל, לא חסכה דיין בהלקאתתופעות לא ראויות. מן הראוי שראש הממשלה ייצא בהתנצלות
38 יעל 08/11/2016 00:17 בושה שיש "עיתונאים" כאלה כמו דיין ואהריש!!!!!!!!!!!!!! (ל"ת)
בושה 08/11/2016 06:51 שהעזו להסתכל במלך בכדי לבחון את התנהלותו
ולהטיל בה דופי. קינג ביבי גנב לנו את המדינה.
37 אליהו 08/11/2016 00:16 תודה ליוסי פינק ולביזפורטל על הוגנות!!!! (ל"ת)
36 אר 08/11/2016 00:11 זאת בדיוק שיטת המראה של פרוייד לחוליי הרוח התשובה של נת
נתשרה
35 ג׳וזף 08/11/2016 00:09 מילים כדורבנות ובמקרה הזה הנחתום כן מעיד על עיסתו
הרצינות התהומית של גברת דיין כמו יצירת הרושם שהיא סוג של קורבן נרדף הינה פתטית עד מגוחכת, ביבי כתב מילים מלוטשות ומדויקות כדרכו הדיפלומטית, דבריו נכתבו בלשון המעטה ובסלחנות יתירה כלפי הגברת, ביבי כאיש סיירת לא רק מדבר, ביבי עושה והגיע הזמן... ולא יעזור הפעם שום עלה תאנה ושום אינטלקטואליות יומרנית של איזו מיסס שואו כזו או אחרת
אופיר מורד 08/11/2016 02:31 כל הכבוד
כתבת מדוייק
שרה 08/11/2016 01:54 היידה שרה היידה (ל"ת)
34 אחד העם 08/11/2016 00:01 זה שנעלבתם בשבילה לא אומר שהעובדות שבמכתב לא נכונות .
מציע לה להתבייש
33 דובי 08/11/2016 00:00 מסתבר שגם ביזפורטל ירד לשפל המדרגה (ל"ת)
דב 08/11/2016 12:04 33
מתי הוא היה מעל לשפל? בכל פעם שהוא קופץ ומביא לידיעתנו את דברי גלאון וחברתה למפלגה שבדרך מחוץ לציונות?
32 avi 08/11/2016 00:00 מתי תבינו ?
אני תמהה הכיצד עיתונאי השמאל הקיצוני שהינם ברוב המשרות בתקשורת עדין לא קלטו שרוב העם לא אתם..שהמאזנים מאסו בהטיה הקיצונית לשמאל וההתקפה שלוחת הרסן בימין.היכן העיתונאים שדיווחו והציגו לצופים חדשות ותחקירים מבלי לנקוט בעמדה קיצונית כזו או אחרת..האם כלי התקשורת זה שופר תעמולה פרטי שלכם ? אתם מזמינים את השנאה שחש הציבור כלפיכם. השנאה שלכם כלפי נתניהו ושלטון הליכוד גרמה לכם לנקוט עמדה חד צדדית קיצונית כלפיהם בלי בושה בלי נקיפות מצפון על הפרה בוטה של אובקטיביות עיתונאית. אתם מזמינים את הפגיעה בתקשורת בכללותה.ישראל מותקפת בתקשורת העולמית האנטישמית ברובה מידי יום ביומו. שכנינו מודיעים מעל כל במה על הרצון להשמיד אותנו.ואתם חבורה שפשוט חייה בתוך הבועה שלה ושום דבר לא חודר לשם.. מתי תבינו שאתם מיצגים מיעוט הזוי של שמאל קיצוני? מתי תבינו שאתם גורמים נזק בל ישוער למדינה והאויבים שלנו משתמשים בהם לטפח את התעמולה האנטישמית נגדיינו בעולם. תתעוררו !!!
הצבור 08/11/2016 06:25 משלם בכספו על השלטת המדיניות הכלכלית על ביבי (ל"ת)
ציניקן 08/11/2016 06:23 עוד חסיד תמים של שמש העמים (ל"ת)
31 נתניהו 07/11/2016 23:56 שני הצדדים הגזימו
יש לי המון הערכה לאילנה דין ואני חושב שנתניהו הגזים אבל התקשורת עברה כל גבול כמה אפשר להשתלח בבן אדם הלוווו הוא אדם ולא שק איגרוף והבנו שיש על שרה ביקורת אבל יש גבול ולכך הוא כתב תגובה בדם ליבו ואל אף שהגזים אנשי התקשורת שהותר להם הכל הגזימו אף הם
30 רופא נפש 07/11/2016 23:56 מה שמדאיג זו התגובה ההיסטרית פרנואידית
של ביבי. ומה שמדאיג בנוסף שביבי שרה ונתן אשל שולטים בגורלנו והרבה הזויים שמגיבים כאן טרם הבינו מה שאמר מאיר דגן כמה שביבי מסוכן למדינה
29 יוני 07/11/2016 23:55 רוב העם איבד אמון מזמן בתקשורת
טוב שיש מי שאומר את זה בקול
יוני 08/11/2016 18:48 רוב העם זה כל מי שהצביע בעבור הימין בבחירות . (ל"ת)
קובי 08/11/2016 08:00 "רוב העם" זה אתה ובני משפחתך??? (ל"ת)
שי 08/11/2016 00:33 אז תקנו תקשורת בכסף
לא על חשבוננו
28 אזרח 07/11/2016 23:52 לפי הכותרת ביזפורטל לקח צד ברור בכתבה.(חזק שמאלה), (ל"ת)
27 יונתן 07/11/2016 23:51 התענגתי על כל מילה
אדם אחד שצריך להילחם מול מערכת שלמה וסוף סוף עושה את זה כמו שצריך. אין עלייך בנימין נתניהו
26 עשירון עליון 07/11/2016 23:49 כל הכבוד לנתניה עשה לה בית ספר (ל"ת)
25 טלטל 07/11/2016 23:47 אם זה ראש הממשלה אז אוי ואבוי למדינת ישראל
נתניהו מתפלש בביבים יחד עם אשתו בתגובה צינית ולא ראויה לאילנה דיין.לא שאילנה חפה מטעויות אבל התנהלות ראש הממשלה אשתו והסובבים אותו זה לעג לרש .רק הליכוד יכול להמליך מלך אירום.
eby 08/11/2016 01:26 חחחח.שמאלן כותב בשגיאות?הליכוד יכול להמליך מלך ערמומי. (ל"ת)
24 יוסקה 07/11/2016 23:46 פסיכופטים שולטים עלינו
מדינת ישראל בסכנה!!!
23 עופר 07/11/2016 23:46 ביבי פראנואיד היסטרי שצריך לעוף אל דפי ההיסטוריה
ראש הממשלה הזה בושה לישראל אפילו יותר ממשה קצב
22 עידן רון 07/11/2016 23:46 תתביישי לך אובמה דיין
משתפת פעולה עם העוכרים
21 רונן 07/11/2016 23:45 בושה של ראש ממשלה בעצם דיקטטור בחסות הדמוקרטיה
שונא את ארדואן אבל מעתיק ממנו את כל שיטות הפעולה
20 מאיר ל. 07/11/2016 23:45 פאשיזם כאן..עובדה
פשוט מחפיר. הדוצה במיטבו
19 אריה כרמי חיפה 07/11/2016 23:44 לא היתה לו ברירה.מאחר והכל נכון ואין לו תשובה
עניינית הדרך היחידה היא תגובה לא עיניינית לעובדות האמיתיות.הדיקטור הצפון קוריאני ב״גדולתו״.
eby 08/11/2016 01:28 אתה טועה.לה לא הייתה ברירה.הוא היה מפרסם את זה ברשת. (ל"ת)
18 אקי 07/11/2016 23:43 מערכת ביזפורטל-אכזבתם...
כאתר כלכלי לא מתאים שתתפסו צד בויכוח בין ראש ממשלה לעיתונאית. אחרי שהיא לכלכה עליו שעה וחצי, זכותו לגולל עליה 6 דקות את כל רוע מעלליה , על מנת לתת פן אחר ל"תוכנית התחקיר". האמת היא שאני מעריך אותה שהיא עדיין מנסה ולא מתייאשת כמו חבריה האחרים בשמאל להחליף השלטון, אבל באמת שכבר די נמאס....
17 ישראל מרמת גן 07/11/2016 23:42 כתבים מנוולים מוצצי דם ומלאי ארס (ל"ת)
16 ביבי 07/11/2016 23:38 מסוכן לדמוקרטיה ולמדינת ישראל (ל"ת)
15 הכריש 07/11/2016 23:37 מיחזור !
צפיתי בכתבה ולא היה בה שום חידוש עיתונאי,הכתבה מלאה במיחזור של דברי הסתה של מאוכזביו או נפגעי נתניהו ,מה ציפו שהם יגידו?כל כך הרבה פרומו ללא כל עבודה עיתונאית וללא כל חידוש!בקיצור כתבה של לקט מפוטרי נתניהו.
14 עמי 07/11/2016 23:36 כל הכבוד מרה"מ שלא מעניין אותו מה התשקורת אומרת (ל"ת)
13 מצביע לשעבר 07/11/2016 23:34 הסתה פרועה של רה"מ
21 שנה אחרי רצח רבין והתכחשות להסתה - אז אולי הייתה רק שתיקה אבל כעת זו ממש הסתה פרועה של רה"מ והשתלחות חסרת רסן. בושה וחרפה שזה ראש ממשלתנו.
12 עידן, חיפה 07/11/2016 23:31 נתניהו פשוט אדם קטן ומטורף
אני ממש רוצה להאמין שזה לא ביבי שכתב את המכתב.
עידן רון 07/11/2016 23:47 זה היועצים שלו
אבל זה לא משנה את העובדה שאילנה מחוברת לקרן החדשה, גם כלכלית
11 אהרון 07/11/2016 23:29 גם אם 20 אחוז אמת
ביב מתנהג כאחרון הדיקטטורים שליט בחברה דמוקרטית שתיקת הכבשים ויסמנים עלובים חסרי עמוד שדרה מלחחי פנכה כול התוארים האלה ואחרים מתאימים לשרי הממשלה ולחברי הקואליציה
10 איציק 07/11/2016 23:26 רוה"מ פשוט צודק בכל מילה!!!
ביבי פשוט צודק! אילנה הוא הביא רק עובדות כולל תאריכים! חושבת שהוא טועה? תחכימי אותנו תשללי את מה שהוא אומר. את לא יכולה ואת יודעת זאת
ריטה 10/11/2016 13:53 מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולר מלמטה...
כן יניב ומה הוא עשה ??????????? נכון כלום מכלום, איפה הסופרטאנקר שהוא הבטיח לנו??????? מילים מילים,אך ללא מיסים!! אההההההההה נכון הוא "קנה" (נראה לכם?? ) הוא קיבל 5 דירות,ככה אנחנו נראים,ואתם תומכיו אל תשכחו לשפץ לו את הבית של יאיר את הבית של אבנר את בית הנפופש בקיסריה (לא צריך קבלות-הכל בוואסטה). זהו פרצופה של המדינה - עאלק מנהיג,בושה וכלימה
9 ע.פ. 07/11/2016 23:24 נתניהו החוצה
הגיע הזמן להוציא את כל משפחת נתניהו לפנסיה. לעם הזה מגיע יותר (קצת) מממה ששרה נתניהו יודעת לתת והרי היא זאת שבאמת קובעת. בדרום קוריאה על מצב דומה הכניסו את הנשיא(ה) לכלא.
דודידו 10/11/2016 13:47 עורך הדין יעקב נאמן, בהוראת שרה, היה אמור להגיש תביעת ג
אז נחתם הסכם שלום-הבית הסודי: לשרה יש סמכות וטו במינוי מזכירות, יועצים ומקורבים. ביבי חייב לתת לשרה ללוות אותו לכל מקום, בארץ ובחו"ל. לוח הזמנים של ביבי יהיה גלוי תמיד בפני שרה. ביבי יחזור הביתה בשעות סבירות ויבלה יותר זמן עם משפחתו. ביבי חייב לתת כבוד לשרה ולהזכיר אותה באירועים פומביים. אם הזוג מתגרש, שרה מקבלת חצי מהרכוש.
יש לך איזו הצעה 08/11/2016 00:16 למחליף ראוי???? (ל"ת)
דודידו 10/11/2016 13:47 ביבי מנסה להביא אותה לאשפוז כפוי.
זה המפכ"ל שלו, המבקר שלו, היועמש שלו. ורכי הדין שלה שמערערים ומביאים להשפלות נוספות מקבלים הוראות ממנו. הוא מעוניין להפטר ממנה בלי לאבד רכוש! הוא הרי תחמן...
קובי 08/11/2016 01:08 כן , אידיוט. כל אחד טוב ממנו (ל"ת)
דודידו 10/11/2016 13:48 ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה
" תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו...
אפשר שמות בבקשה 08/11/2016 15:25 כי שלי/בוז'י/לפיד לא נראה כ"כ... (ל"ת)
דודידו 10/11/2016 13:50 כל אחד כשר יותר-למשל אורן חזן או מירי סיבוני,עולים עליו
קטע שמתפשט ברשת: זה מה שהבטיח נתניהו למצלמה ב--1996 שקרניהו---- "אצלי זה חקוק בסלע"; "ביקשתי להכניס סעיף בחוק לבחירה ישירה שאומר שראש ממשלה לא יכול לכהן יותר מ-2 קדנציות, אחרי זה הוא צריך ללכת הביתה". צפו בקטע מראיון שהעניק רה"מ נתניהו לדן שילון ב- 1996
8 פושקה 07/11/2016 23:23 כל מילה ( של נתניהו) - אמת ולעניין. (ל"ת)
דודידו 10/11/2016 13:44 סוכנים אמריקאים בוגדנים-סוכן מס' 2804 של CFR
לנתניהו בנימין נתניהו חבר ב- CFR-ארגון ארה''ב ליחסי חוץ - CFR ביבי הוא סוכן מס. 2804 CFRב- . Council of Foreign Relations -CFR ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
7 תנחום 07/11/2016 23:23 בושה שזה ראש הממשלה
זה האיש שמופקד על חיי ילדנו . הפקרות לשלול לא את הזכות להרוג את ילדינו .
Avi Levin 10/11/2016 13:43 סוכנים אמריקאים בוגדנים-סוכן מס 2804 של CFR ו2894-אולמר
התחיל עם זה שביבי הרס וממשיך להרוס לנו את קופות הגמל, השתלמות והפנסיה. בועת נדל"ן,שהבריחה מיטב נוער ומוחות יצירתיים לברלין וקנדה.טרוריסט-נשטר טרוריסט.
6 באר שבעי 07/11/2016 23:23 אני לא מחסידי נתניהו אבל אילנה דיין שמאלנית
מטונפת שונאת יהודים ואוהבת טרוריסטים ומחבלים!!!
Avi Levin 10/11/2016 13:38 רוריסט יכול להיות ביבי בלבד ועוד טרוריסט לחיץ.
אדוני ראש הממשלה, על איזה ביטחון אתה מדבר כשאתה מעביר את רוב הביטחון האנרגטי של המדינה - לידיים ז ר ו ת ????
מלכודת דבש 07/11/2016 23:32 אז מה! (ל"ת)
5 מיואש 07/11/2016 23:23 ביבי ושרה
הלו ... זה לא שמאל או ימין או פוליטיקה. זה אתה ביבי ורעיתך. בכול מדינה מערבית (לא ערבית) כבר היית נעלם מהנוף הפוליטי.
Avi Levin 10/11/2016 13:37 האם בוגד בשלוש רעיות יכול לבגוד בעם ישראל?סוכן 2804 CFR
מיקי סילקה אותו באופן מיידי מן הבית בבוסטון, חזרה לישראל עם בתם המשותפת, נועה, והתגרשה ממנו. אשתו השנייה (מ-1981), פלייר קייטס, לא יכלה להביא ילדים לעולם. היא עברה טיפולי פוריות קשים, שלא עזרו
4 צופה 07/11/2016 23:21 התוכנית השפילה את דיין יותר מהתגובה של רוה"מ
אחרי כל הפרומואים והבילד-אפ שעשתה דיין לפרק פתיחת העונה, נוצרה ציפיה לגילויים מרעישים וממוסמכים. בסוף נשארנו באמת רק עם שני סיפורים שספרה סווייד על שרה נתניהו; סיפורים, שגם אם ניקח אותם כעובדה מדויקת, הרי ששמענו כבר קשים יותר על שרה, ובוודאי שאינם נוגעים ישירות לנתניהו. על זה לעשות פרק, ועוד של פתיחת העונה, עם כל הפרומואים? אילנה דיין נחלשת...
Avi Levin 10/11/2016 13:35 נתניהו הוא בוגד סדרתי. מצאתי את הקטע המצורף. הוא שופך א
אשתו הראשונה, מיקי וייסמן (כיום מיקי הרן), היתה נאמנה לו שנים, עד שיום אחד נתניהו בגד בה בארה"ב עם פלייר קייטס, סטודנטית בריטית לא יהודיה. הרומן הסודי התרחש בזמן שמיקי היתה בהריון:
3 צבי 07/11/2016 23:21 יש הרבה מהצדק בדבריו !השמאל השתלט על התקשורת ! (ל"ת)
Avi Levin 10/11/2016 13:33 אם יוכח כי הבן סמוך על שולחנו של נתניהו, נעשתה הפרה של
אם נתניהו לא דיווח על מתנות אלה כנדרש בחוק, נעברה עבירה, ונתניהו יצטרך לשלם לאוצר קנס בסכום של פי שלושה מסכום המתנה
2 ערן 07/11/2016 23:18 נתניה צודק בכל מילה
תעזבו כבר את ראש הממשלה
Avi Levin 10/11/2016 13:32 ארי הרו גייס כספים מתומכי הליכוד בארה"ב;
הרו נתן הכספים כמתנות לבנו של נתניהו, בהנחה שחוק המתנות לא חל עליו, אם הבן אינו סמוך על שולחנו של נתניהו
1 שמול 07/11/2016 23:15 יוסי מי מזועזע חוץ ממך הכל שטויות לא מ
מענין בכלל
קרלוס 08/11/2016 18:18 כתבה של אילנה דיין
אילנה דיין הייתה רכה ומאופקת בשאילותה. לא מכוונת ולא מעמיקה וחופרת . אלא מנסה לקבל ולקליט את האמת מהמרואיינים. מקומם שרה"מ לא מצא לנכון לענות לאף אחת מהשאלות שהתבקשו ומחריד לחשוב שבן אדם כזה מנוהל על ידי גורמים שהם עלבון לאינטליגנציה והתרבות. אם יש אמת במה שדווח בכתבה יש לאדוני ראש הממשלה דרך אחת בלבד , להתפטר לאלתר.
Avi Levin 10/11/2016 10:01 איך ביבי צנח כל כך מהר לצמרת הליכוד?!
ערביי ישראל אוגרים נשק שמבייש את ארסנל הנשק הנמצא בידי חיזבאללה! במעטפות כסף השתיק גדעון סער פרשיות אונס שביצע: סוטה המין! מדוע העם המטומטם בארץ לא קם להפיל את השלטון הרקוב?!
קרלוס 08/11/2016 18:01 כתבה של אילנה דיין
אילנה דיין הייתה רכה ומאופקת בשאילותה. לא מכוונת ולא מעמיקה וחופרת . אלא מנסה לקבל ולקליט את האמת מהמרואיינים. מקומם שרה"מ לא מצא לנכון לענות לאף אחת מהשאלות שהתבקשו ומחריד לחשוב שבן אדם כזה מנוהל על ידי גורמים שהם עלבון לאינטליגנציה והתרבות. אם יש אמת במה שדווח בכתבה יש לאדוני ראש הממשלה דרך אחת בלבד , להתפטר לאלתר.
Avi Levin 10/11/2016 10:00 מדוע חוסל זיגייר בכלא?!... ביבי נתן הוראה לחסלו
ביבי נתן הוראה לחסלו כי זיגייר גם ידע שביבי מעביר סודות בטחוניים של ישראל לאמריקה!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש