16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

צפו במתן חודורוב מותקף על ידי עובד בחברת נדל"ן - בעקבות תחקיר שביצע

 |  33
לא נרתע
Share
מתן חודורוב, הכתב הכלכלי של ערוץ 10, הותקף על ידי עובד של יזם הנדל"ן גיא מונסונגו בזמן שהגיע למשרדי החברה כחלק מתחקיר שערך וישודר הערב (א') בערוץ 10. לטענת חודורוב, התחקיר חושף שורה של כשלים בהתנהלות היזם. 


חודורוב התייחס לאירוע בחשבון הפייסבוק שלו: "בוקר טוב ותודה על הדאגה! לכל מי ששאל והתעניין, שלומי בסדר. היומיים שמאז התקיפה כאן בסרטון עברו עליי בעבודה קשה סביב התחקיר שנשדר ב"אנליסט" הערב, על האיש שעבורו עובד לירן (הבריון האלים שאתם רואים כאן). שמו של היזם המתוחכם מאחורי הקלעים הוא גיא מונסונגו - וכן, מול עיתונאי שמגיע לבקש תשובות ביריד המכירות של החברה, יש לו הרבה מה להסתיר: למשל את העובדה שבפרויקטים שכבר משווקים לקהל הרחב, למשל ברמת גן, אין אפילו תכניות בנייה וממילא הן לא הוגשו לוועדות הרלוונטיות. או את העובדה שבאתרים אחרים, למשל בבת ים, מונסונגו סיים לשווק דירות מבלי שרכש את זכויות הבנייה (!) מהבעלים החוקי שלהן - ובמסגרת הזו כבר גבה עמלות שיווק שלא יוחזרו ללקוחות כשהפרויקט ייכשל, כפי שכבר קרה בעבר. אם זה לא מספיק, לקוחות התבקשו לרשום המחאות בסכומי עתק עבור חברות בשליטת מונסונגו, במקום לחשבונות נאמנות המנוהלים בידי עורך דין כמקובל בענף הנדל"ן. תחת שמות שונים ומשונים של חברות מתחלפות, בלי לעמוד רשמית בפרונט, פושט הרגל מונסונגו ממשיך לעשות עסקים שפוגעים ברוכשים תמימים - לא פחות מהאלימות הפיזית שעיניכם רואות כאן. זו הסיבה שנאלצנו להגיע ללא התראה למשרדו, ולהתמודד עם הבריון חמום המוח - אבל גם הוא לא יעצור את דניאל אלעזר, אבי סדרינה ואותי בדרך לשידור הכתבה הערב".
 הסרטון באדיבות 'אנליסט' עם מתן חודרוב וחדשות 10
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 יוסי 07/11/2016 11:34 יזמי הנדלן הם מאפיונרים לכל דבר
יישר כח מתן כל הכבוד על עבודת העיתונאים הפנטסטית. הזהרו מעיסקאות הנדלן המפוקפקות האלה.
27 דויד 07/11/2016 08:33 כולנו מותקפים על ידי חברות נדל"ן! (ל"ת)
26 אלון 07/11/2016 07:56 מתי כבר תבינו
אין מתנות חינם אין ולא יהיה שהמחיר זול משמעותית יש לרוב קאץ או סיכון גדול ואזרח שבוחר להתעלם מזה בסופו של יום ירדוף אחרי הכסף שנתן.
25 אחד העם 06/11/2016 21:28 יישר כח מתן חבל שהרשויות לא פועלות
במדינה שישנם תחקירנים די טובים:מתן,חיים הכט ועוד רבים וטובים. טוב היה עם רשויות החוק היו לוקחים את המושכות לכיוון ענישה ומניעה של פשעים כלכליים מוסריים ופליליים כלפי אזרחים. לצערנו זה מתחיל ונגמר בתוכנית טלויזיה וכולם חוזרים לשיגרה.....הנהגה ???
24 ורד 06/11/2016 20:49 למה היזם לא בכלא ?
איך נותנים לו להמשיך להפיל אנשים בפח ?
23 יואב 06/11/2016 20:43 המשך כך מתן בעבודת הקודש
חברים אתם חייבים להתעורר. הרבה אנשים הולכים שולל אחרי הבטחות וחלומות ונשארים בלא כלום. מעטים העיתונאים שעושים עבודת תחקיר רצינית למרות האיומים והלחצים המופעלים עליהם. מתן חודורות יישר כח. לאבריינים כולי תפילה שתרקבו בכלא!!!
22 נמאסססססס 06/11/2016 19:49 מדינה בקריסה כלכלית מכל הבחינות די (ל"ת)
21 אלירז יצחק 06/11/2016 18:51 בכי ארץ אהובה
אנחנו מתקרבים למצב בו לא יהיה לעיתונאי אפשרות לעבוד. הולכים ודומים לטורקיה של ארדואן.
20 נתי 06/11/2016 18:22 לפעמים אני לא בטוח מי הביריון האמיתי (ל"ת)
19 יניב 06/11/2016 16:52 להחליף את כל השופטים בארץ. את כולם
אין ענישה. זה התוצאה. אנחנו מדינה של גנבים ,רמאים ,בהמות. הלוואי וייפול פה פצצה על כולם.
18 א׳ 06/11/2016 16:42 פריירים לא מתים. כל הכבוד מתן, מופת לעיתונאים (ל"ת)
17 ההגון 06/11/2016 16:38 בסיו היה מושלך ל - 20 שנים...
אתם יודעים מה?? גם בארה"ב מצבו לא היה יותר טוב.....א למה לחכות? שיפיל עוד אנשים מסכנים??
16 אור 06/11/2016 16:03 יווו איזה מטומטם הוא יצא הלירן הזה (ל"ת)
15 רואה חשבון 06/11/2016 15:47 כנראה שזו אכסיומה חזקה ובלתי ניתנת לשינוי...
האכסיומה או אקסיומה היא: פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים לאורך השנים תמיד יהיו בנמצא פראיירים שניתן לעבוד עליהם
14 אבי 06/11/2016 15:15 אלימות קשה??? (ל"ת)
ss 06/11/2016 15:50 חנק אותו (ל"ת)
13 1 06/11/2016 15:11 להכניס את הבריון לכלא . אני מקווה שערוץ 10 הגיש תלונה . (ל"ת)
12 חחחח 06/11/2016 15:04 גם אצלו ניתן לרכוש "דירה רעיונית" ? (ל"ת)
11 איש 06/11/2016 14:52 אוי איזה אנשים מטוטמטמים, לא למדתם כלום ממקרה ענבל אור?
לא פלא שאנחנו חממה לנוכלים, אנשים פה פשוט אדיוטים. לא לומדים. רק לאחרונה היה את כל סיפור הנוכלות של ענבל אור, אין אחד שלא שמע על זה. והנה צץ לו נוכל נדלן חדש ואנשים ממשיכים ליפול אצלו ושכמותו. בחיי אנשים סתומים במדינה הזו.
10 כל הכבוד למתן 06/11/2016 14:51 חזק ואמץ (ל"ת)
9 טל 06/11/2016 14:50 ניסן תעזור לו חחחחחח
מדינת הפרחות והערסים מי שקונה מערסים זב"שלו
8 זוג צעיר שרצה לרכוש 06/11/2016 14:32 יש אלוהים
היינו אמורים להגיע ליריד לרכוש גירה, הקטנה חטפה אבעבועות ולא הלכנו..וש אלוהים...ניצלנו מרמאים. מציע שיעבור בפייס לכולם כדי שלא יגיעו אליהם אנשים ויפסידו את כל עמלם לשווא. אנחנו כבר העברנו את הסרט בין כל עובדי הבנק שלנו. שיזהרו.
יש אלוהים, אין שכל 06/11/2016 15:06 אולי להבא כדאי לא רק לסמוך על אלוהים
כי יש במדינתנו הרבה נוכלים, המזל לא תמיד ישחק לכם ואם לא תסיקו מסקנות אתם תאכלו אותה מהנוכל הבא.
זוג צעיר בלי שכל 06/11/2016 14:59 לא ראיתם שמדובר ב"ענבל אור 2"? לא בודקים? לא חושדים? (ל"ת)
7 אפי 06/11/2016 14:31 למתן חודורוב.תמשיך בעבודתך
המדהימה למען אזרחי ישראל.אתה עושה שירות מעולה למעננו.כן ירבו כמוך.אל תירא ואל תפחד.
6 1 06/11/2016 14:27 חודורוב טיפוס מחליא שהשתן עלה לו לראש
לא שאני מצדיק אלימות חס וחלילה אבל חודורוב צריך לחזור לחור שהוא בא ממנו מפני שגם בכלכלה הוא לא מבין
eby 06/11/2016 14:42 מה הקשר.מחליא או לא.התמונות מדברות די מענבל אור נוספת. (ל"ת)
5 ישראלי 06/11/2016 14:24 מתן חודורוב ירד לביבים כדי להשיג רייטינג. כמו אברמוביץ' (ל"ת)
4 גבי 06/11/2016 14:18 עברייני החברה לכלא (ל"ת)
3 יצק 06/11/2016 14:16 למרות
שאינני סובל את חודורוב ואת הדרך בה הוא מתחקר את הנשאלים בתחקיריו ובלי קשר את הקבלן הרמאי ואת בריוניו חייבים להעניש בכל חומרת הדין
2 גור 06/11/2016 14:16 יתא לכם אחלה יח"צ להערב (ל"ת)
1 סתם אזרח זקן 06/11/2016 14:14 כנראה שניצלתי -
לפני מספר ימים נעניתי להצעת מכירה של תוספות תמא ברמת גן. לא רצו למסור פרטים רבים רק שאבוא ליום מכירות בהול- הכל יחטף כמובן שלא באתי - לאחר מספר ימים חזרו אלי מה בנוגע? - אמרתי ירד מהפרק. אני אוהב לקבל פרטים מדוייקים ללא לחץ . יתכן שניצלתי ממעשה מירמה. לאחרים אומר למדו ממני - אל תתפתו להצעות "זולות" - להשקעה בטוחה של חסכונותיכם לכו על בטוח ודרשו ערבויות.
שחר 06/11/2016 15:06 אתה לא סתם אזרח זקן
אתה אזרח חכם.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש