צפו במתן חודורוב מותקף על ידי עובד בחברת נדל"ן - בעקבות תחקיר שביצע

 |  (33)
מתן חודורוב, צילום: 'האנליסט' עם מתן חודורוב וחדשות 10
מתן חודורוב, הכתב הכלכלי של ערוץ 10, הותקף על ידי עובד של יזם הנדל"ן גיא מונסונגו בזמן שהגיע למשרדי החברה כחלק מתחקיר שערך וישודר הערב (א') בערוץ 10. לטענת חודורוב, התחקיר חושף שורה של כשלים בהתנהלות היזם. 

חודורוב התייחס לאירוע בחשבון הפייסבוק שלו: "בוקר טוב ותודה על הדאגה! לכל מי ששאל והתעניין, שלומי בסדר. היומיים שמאז התקיפה כאן בסרטון עברו עליי בעבודה קשה סביב התחקיר שנשדר ב"אנליסט" הערב, על האיש שעבורו עובד לירן (הבריון האלים שאתם רואים כאן). שמו של היזם המתוחכם מאחורי הקלעים הוא גיא מונסונגו - וכן, מול עיתונאי שמגיע לבקש תשובות ביריד המכירות של החברה, יש לו הרבה מה להסתיר: למשל את העובדה שבפרויקטים שכבר משווקים לקהל הרחב, למשל ברמת גן, אין אפילו תכניות בנייה וממילא הן לא הוגשו לוועדות הרלוונטיות. או את העובדה שבאתרים אחרים, למשל בבת ים, מונסונגו סיים לשווק דירות מבלי שרכש את זכויות הבנייה (!) מהבעלים החוקי שלהן - ובמסגרת הזו כבר גבה עמלות שיווק שלא יוחזרו ללקוחות כשהפרויקט ייכשל, כפי שכבר קרה בעבר. אם זה לא מספיק, לקוחות התבקשו לרשום המחאות בסכומי עתק עבור חברות בשליטת מונסונגו, במקום לחשבונות נאמנות המנוהלים בידי עורך דין כמקובל בענף הנדל"ן. תחת שמות שונים ומשונים של חברות מתחלפות, בלי לעמוד רשמית בפרונט, פושט הרגל מונסונגו ממשיך לעשות עסקים שפוגעים ברוכשים תמימים - לא פחות מהאלימות הפיזית שעיניכם רואות כאן. זו הסיבה שנאלצנו להגיע ללא התראה למשרדו, ולהתמודד עם הבריון חמום המוח - אבל גם הוא לא יעצור את דניאל אלעזר, אבי סדרינה ואותי בדרך לשידור הכתבה הערב".
 הסרטון באדיבות 'אנליסט' עם מתן חודרוב וחדשות 10
תגובות לכתבה(33):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    יזמי הנדלן הם מאפיונרים לכל דבר
    יוסי 07/11/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יישר כח מתן כל הכבוד על עבודת העיתונאים הפנטסטית. הזהרו מעיסקאות הנדלן המפוקפקות האלה.
    סגור
  • 27.
    כולנו מותקפים על ידי חברות נדל"ן! (ל"ת)
    דויד 07/11/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 26.
    מתי כבר תבינו
    אלון 07/11/2016 07:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מתנות חינם אין ולא יהיה שהמחיר זול משמעותית יש לרוב קאץ או סיכון גדול ואזרח שבוחר להתעלם מזה בסופו של יום ירדוף אחרי הכסף שנתן.
    סגור
  • 25.
    יישר כח מתן חבל שהרשויות לא פועלות
    אחד העם 06/11/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    4 0
    במדינה שישנם תחקירנים די טובים:מתן,חיים הכט ועוד רבים וטובים. טוב היה עם רשויות החוק היו לוקחים את המושכות לכיוון ענישה ומניעה של פשעים כלכליים מוסריים ופליליים כלפי אזרחים. לצערנו זה מתחיל ונגמר בתוכנית טלויזיה וכולם חוזרים לשיגרה.....הנהגה ???
    סגור
  • 24.
    למה היזם לא בכלא ?
    ורד 06/11/2016 20:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    איך נותנים לו להמשיך להפיל אנשים בפח ?
    סגור
  • 23.
    המשך כך מתן בעבודת הקודש
    יואב 06/11/2016 20:43
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חברים אתם חייבים להתעורר. הרבה אנשים הולכים שולל אחרי הבטחות וחלומות ונשארים בלא כלום. מעטים העיתונאים שעושים עבודת תחקיר רצינית למרות האיומים והלחצים המופעלים עליהם. מתן חודורות יישר כח. לאבריינים כולי תפילה שתרקבו בכלא!!!
    סגור
  • 22.
    מדינה בקריסה כלכלית מכל הבחינות די (ל"ת)
    נמאסססססס 06/11/2016 19:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 21.
    בכי ארץ אהובה
    אלירז יצחק 06/11/2016 18:51
    הגב לתגובה זו
    7 2
    אנחנו מתקרבים למצב בו לא יהיה לעיתונאי אפשרות לעבוד. הולכים ודומים לטורקיה של ארדואן.
    סגור
  • 20.
    לפעמים אני לא בטוח מי הביריון האמיתי (ל"ת)
    נתי 06/11/2016 18:22
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • 19.
    להחליף את כל השופטים בארץ. את כולם
    יניב 06/11/2016 16:52
    הגב לתגובה זו
    10 2
    אין ענישה. זה התוצאה. אנחנו מדינה של גנבים ,רמאים ,בהמות. הלוואי וייפול פה פצצה על כולם.
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    פריירים לא מתים. כל הכבוד מתן, מופת לעיתונאים (ל"ת)
    א׳ 06/11/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    13 2
    סגור
  • 17.
    בסיו היה מושלך ל - 20 שנים...
    ההגון 06/11/2016 16:38
    הגב לתגובה זו
    10 0
    אתם יודעים מה?? גם בארה"ב מצבו לא היה יותר טוב.....א למה לחכות? שיפיל עוד אנשים מסכנים??
    סגור
  • 16.
    יווו איזה מטומטם הוא יצא הלירן הזה (ל"ת)
    אור 06/11/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 15.
    כנראה שזו אכסיומה חזקה ובלתי ניתנת לשינוי...
    רואה חשבון 06/11/2016 15:47
    הגב לתגובה זו
    6 1
    האכסיומה או אקסיומה היא: פראיירים לא מתים הם רק מתחלפים לאורך השנים תמיד יהיו בנמצא פראיירים שניתן לעבוד עליהם
    סגור
  • 14.
    אלימות קשה??? (ל"ת)
    אבי 06/11/2016 15:15
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • חנק אותו (ל"ת)
    ss 06/11/2016 15:50
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 13.
    להכניס את הבריון לכלא . אני מקווה שערוץ 10 הגיש תלונה . (ל"ת)
    1 06/11/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    14 2
    סגור
  • 12.
    גם אצלו ניתן לרכוש "דירה רעיונית" ? (ל"ת)
    חחחח 06/11/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סגור
  • 11.
    אוי איזה אנשים מטוטמטמים, לא למדתם כלום ממקרה ענבל אור?
    איש 06/11/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    17 1
    לא פלא שאנחנו חממה לנוכלים, אנשים פה פשוט אדיוטים. לא לומדים. רק לאחרונה היה את כל סיפור הנוכלות של ענבל אור, אין אחד שלא שמע על זה. והנה צץ לו נוכל נדלן חדש ואנשים ממשיכים ליפול אצלו ושכמותו. בחיי אנשים סתומים במדינה הזו.
    סגור
  • 10.
    חזק ואמץ (ל"ת)
    כל הכבוד למתן 06/11/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    10 4
    סגור
  • 9.
    ניסן תעזור לו חחחחחח
    טל 06/11/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    11 2
    מדינת הפרחות והערסים מי שקונה מערסים זב"שלו
    סגור
  • 8.
    יש אלוהים
    זוג צעיר שרצה לרכוש 06/11/2016 14:32
    הגב לתגובה זו
    19 1
    היינו אמורים להגיע ליריד לרכוש גירה, הקטנה חטפה אבעבועות ולא הלכנו..וש אלוהים...ניצלנו מרמאים. מציע שיעבור בפייס לכולם כדי שלא יגיעו אליהם אנשים ויפסידו את כל עמלם לשווא. אנחנו כבר העברנו את הסרט בין כל עובדי הבנק שלנו. שיזהרו.
    סגור
  • אולי להבא כדאי לא רק לסמוך על אלוהים
    יש אלוהים, אין שכל 06/11/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    12 2
    כי יש במדינתנו הרבה נוכלים, המזל לא תמיד ישחק לכם ואם לא תסיקו מסקנות אתם תאכלו אותה מהנוכל הבא.
    סגור
  • לא ראיתם שמדובר ב"ענבל אור 2"? לא בודקים? לא חושדים? (ל"ת)
    זוג צעיר בלי שכל 06/11/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 7.
    למתן חודורוב.תמשיך בעבודתך
    אפי 06/11/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    28 11
    המדהימה למען אזרחי ישראל.אתה עושה שירות מעולה למעננו.כן ירבו כמוך.אל תירא ואל תפחד.
    סגור
  • 6.
    חודורוב טיפוס מחליא שהשתן עלה לו לראש
    1 06/11/2016 14:27
    הגב לתגובה זו
    8 42
    לא שאני מצדיק אלימות חס וחלילה אבל חודורוב צריך לחזור לחור שהוא בא ממנו מפני שגם בכלכלה הוא לא מבין
    סגור
  • מה הקשר.מחליא או לא.התמונות מדברות די מענבל אור נוספת. (ל"ת)
    eby 06/11/2016 14:42
    הגב לתגובה זו
    15 2
    סגור
  • 5.
    מתן חודורוב ירד לביבים כדי להשיג רייטינג. כמו אברמוביץ' (ל"ת)
    ישראלי 06/11/2016 14:24
    הגב לתגובה זו
    7 40
    סגור
  • 4.
    עברייני החברה לכלא (ל"ת)
    גבי 06/11/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    21 3
    סגור
  • 3.
    למרות
    יצק 06/11/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    22 0
    שאינני סובל את חודורוב ואת הדרך בה הוא מתחקר את הנשאלים בתחקיריו ובלי קשר את הקבלן הרמאי ואת בריוניו חייבים להעניש בכל חומרת הדין
    סגור
  • 2.
    יתא לכם אחלה יח"צ להערב (ל"ת)
    גור 06/11/2016 14:16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 1.
    כנראה שניצלתי -
    סתם אזרח זקן 06/11/2016 14:14
    הגב לתגובה זו
    30 0
    לפני מספר ימים נעניתי להצעת מכירה של תוספות תמא ברמת גן. לא רצו למסור פרטים רבים רק שאבוא ליום מכירות בהול- הכל יחטף כמובן שלא באתי - לאחר מספר ימים חזרו אלי מה בנוגע? - אמרתי ירד מהפרק. אני אוהב לקבל פרטים מדוייקים ללא לחץ . יתכן שניצלתי ממעשה מירמה. לאחרים אומר למדו ממני - אל תתפתו להצעות "זולות" - להשקעה בטוחה של חסכונותיכם לכו על בטוח ודרשו ערבויות.
    סגור
  • אתה לא סתם אזרח זקן
    שחר 06/11/2016 15:06
    הגב לתגובה זו
    21 0
    אתה אזרח חכם.
    סגור