ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ינון מגל תוקף את יחימוביץ' בפייסבוק ומשווה בין הטרדה מינית לבין בגידה

האם אפשר להשוות בגידה להטרדה מינית? ינון מגל חושב שכן, והוא תוקף את שלי יחימוביץ'
 |  34
מתחת לחגורה
Share
עיתונאי 'הארץ' ארי שביט הודיע על התפטרותו היום (א'), וזאת לאחר שדווח על מתלוננת שניה שמעידה כי שביט הטריד אותה מינית, וזאת לאחר תלונתה של העיתונאית דניאל ברין, התנצלותו של שביט, והודעה של ברין כי אינה מקבלת את ההתנצלות. 

לא מעט פוליטיקאים, עיתונאים ואנשי רשת גינו את מעשיו של שביט, ובהם גם שלי יחימוביץ' (המחנ"צ) שבדומה לברין הצהירה כי גם היא - "לא מקבלת את התנצלותו". חברת הכנסת פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט ארוך שמסביר בדיוק למה אינה מקבלת את התנצלותו, ובאחד הסעיפים כתבה: "מה שהוא עשה חמור יותר ממה (שפורסם לפחות) שעשה ינון מגל - לא כוס התה שלי אבל ח"כ מבטיח עם אופק פוליטי – ששילם מחיר כבד ופרש מרצונו מהכנסת". ינון מגל לא פספס הזדמנות לתקוף בחזרה, תוך שנעלמה מילה מאוד חשובה מהלקסיקון שלו, "הסכמה":



בעוד שהפוסט של מגל צבר מספר אלפי לייקים ושיתופים, מגיע המקום לשאול - האם הטרדה מינית בוטה ועל סף האלימות (וזאת לפי דבריה של דניאל ברין, שאותם לא הכחיש שביט אלא רק כינה אותם "יסודות של חיזור") היא שוות ערך לרומן שניהלו שני אנשים מבוגרים? האם בחירה של שני אנשים היא שוות ערך לכפייה של אדם אחד על האחר? נראה שמגל טרם התעשת ומחק את הפוסט, ובינתיים אלו התגובות ברשת:

ראשית, תגובתה של רחלי רוטנר, מי שהעלתה את הטענות כנגד ינון מגל:
 
והתגובה (הפחות מנומסת) של אריאל ויסמן, כותב ב'גב האומה' ובעלה של רוטנר:
 

וכן תגובות נוספות, חלקן מדויקות עד כאב, חלקן מצחיקות עד דמעות, כשהראשונה שבהן היא של עמית אשל, עורכת בדסק החדשות של וואלה!, אותו מקום שמגל עזב, ובמסיבת הפרידה הטריד מינית לכאורה:
    
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 יש ר א לי 31/10/2016 15:14 ינון מגל, אתה דפוק אמיתי. אם אשתך היתה עוזבת אותך
אתה היית מפרק המשפחות. נעשה סדר: ינון מגל הטריד מינית. עשה זאת בהיותו נשוי עם ילדים. אשתו לא עזבה אותו ולכן לשיטתו הוא לא מפרק משפחות. אז ינון מגל- התחרפנת לגמרי? באיזה חומר השתמשת לפני שכתבת את השטות שלך?
מירי 31/10/2016 21:55 ינון חרמן חולני-מסוכן לכל נקווה:של פילה,סוסה,כלבה. (ל"ת)
Jhonson & Jhonson 31/10/2016 21:27 KY (ל"ת)
ניר 31/10/2016 21:58 חזק!! (ל"ת)
16 מתי 31/10/2016 11:44 יחימוביץ אינה טלית תכלת
בשם המוסריות המזוייפת שלה היא מנפנפת שוב ושוב כאשר היא עצמה היתה בבריכה הזו. נהנתה ומצליפה
מירי 31/10/2016 21:54 איך מרוז הבריז לה? בטח השאירה אותו ללא אשכים?
נו ווילנאית-מה המצב עם הבחור של לא שלי לשעבר?
15 מרדים 31/10/2016 09:53 ינון פשוט חיפש הזדמנות
ינון פשוט רצה לפרסם ששלי ניהלה רומן עם גבר נשוי, אין לזה שום קשר להטרדה מינית, הוא הדביק את זה רק כתירוץ והמבין יבין
14 יובל 31/10/2016 06:06 סאגט אורי שביט
חברים יקרים שלי . אין בכלל מה להשוות בין הטרדה מינית לבין זוג נשוי שמנהל רומן אהבים .הטרדה מינית זה הגבר קופה על האישה דבר שלא מרצונה נקודה .ורומן זה שניי אנשים נשואים בוגרים גדולים שמבינים טוב מאוד מה הם עושים .ומה עוד שהם עושים את זה באהבה ! ! ואף אחד לא מכריח אף אחד להיות בקשר הזה .
מירי 31/10/2016 21:52 מאחלת לך,שאשתך תעשה אותו תרגיל.ואז נראה...
מה תכתוב- איש מזוייף.
13 חי 31/10/2016 05:47 עוד לא הפנמת דבר
מתי תבין שאתה הטרדת מינית ואינך ראוי להיות חבר בכנסת ישראל?
מירי 31/10/2016 21:50 מטריד מין סדרתי ובר מזל ביחס לקצב. (ל"ת)
12 דודו 30/10/2016 21:41 ישר כח ינון
שלי תעזרי אומץ ולכי הביתה יחד עם הרוטנרים
11 הטרדה מינית בהחלט 30/10/2016 21:15 יחימוביץ כפתה את עצמה על אשתו של הבוגד
וזה כלל החלפת נוזלי גוף ללא הסכמת הנבגדת!
10 עוד לא אבדה תקוותנו 30/10/2016 19:13 ינון -איך זה שגולן לא הזמין אותך להתבהמות השבועית בימין
ינון לא שונה מגולן של הימין הקיצוני חסיד ההתבהמות
9 כולכם צבועים 30/10/2016 19:02 בהסכמה??
מעניין אם הנבגדת הסכימה ששלי תשכב עם בעלה?! הרי הם באו בברית הנישואים!!!בן-אדם שרק הטריד ולא עשה מעשה חוטף קיטונות של בוז על מעשיו! את עשית מעשה ודפקת גבר של אשה אחרת מעניין אם הנבגדת הוטרדה ממעשה המין של שלי
ירחמיאל 31/10/2016 17:27 דפקה?
היא לא דפקה! דפקו אותה!!! זה התהליך...
שינשין 31/10/2016 21:47 היא -לא שלי המזוייפת דפקה את משפחה לפירוד אפשרי.
היא פירומניאקית.ושביט חרמן בלתי נדלא כמו זה ,שקדם לו-פרסקי וגברת שגרירה...
8 Alex 30/10/2016 19:02 אי אפשר להשוות... בגידה זה חוסר מוסריות, הטרדה זה כבר
אלימות... זה נכון אבל ששלי לא צריכה להיות ההיא שפותחת את הפה בנידון אם מה שינון מגל מספר עליה אכן נכון, יש בזה טעם לפגם שהיא נותנת פה מוסר
שינשין 31/10/2016 21:45 לפי ינון לא שלי מזייפת מבחינה מוסרית.איפה ואיפה? (ל"ת)
7 יפה 30/10/2016 18:19 ינון טיפשון
גם במתמטיקה צריך להפריד בין נעלמים זהים. מה שעשית כאן ערבת מין שאינו מינו,בגידה היא לא הטרדה מינית. שלי ניהלה רומן,בן זוגה החליט שמתאים לו לנהל רומן למרות שהוא נשוי עם כל ההשלכות שמסביב,היא לא כפתה עצמה עליו. ולכן אינך יכל לכמת.
שינשין 31/10/2016 21:40 למפרקת משפחות נוסך שרה בן-ארצי אין זכות מוסרית.
להטיף למוסר? בהיותך לא מוסרית בעליל?
6 ישי 30/10/2016 17:55 באמת יש מישהו כל כך נואש שמוכן לצאת עם שלי??? (ל"ת)
שינשין 31/10/2016 21:36 עם פה כמו שלה? למציצה? (ל"ת)
5 רומניה 30/10/2016 17:03 לנהל רומן עם נשוי זה יותר מוסרי כי הם בוגרים
או שלהטריד מישהי זה פחות מוסרי
שינשין 31/10/2016 21:36 זה בשפה נקיה "להזדיין מן הצד..." (ל"ת)
4 דינה 30/10/2016 16:51 יחימוביץ חושבת עצמה לשיא הצדק והמוסר,מתברר שהיא בעצם לא (ל"ת)
שינשין 31/10/2016 21:35 סתם פרחה-זוכרים אותה נמרחת על פרץ?
וזורקת אותו לכלבים?
3 זה האזרחים 30/10/2016 16:40 היי עיתונאים מפגרים ומשועממים
לכו תזדיינו עם עצמכם ותפסיקו ל"נסות" לזיין לנו את השכל כי אתם ומעללכם מעניינים לנו את הציפורן של הזרת . עכשיו לכו תחפשו מי ינענע אותכם
מירי 31/10/2016 21:31 ינון(מאונן) ,ארי שביט,שלי המזדיינת מן הצד(פרודריה)... (ל"ת)
2 הצדקנים 30/10/2016 16:14 עכשיו הם עושים הבדלה בין רומן בין שני בוגרים
לבין הטרדה מינית . יחי ההבדל הקטן.
1 ינון החמוד 30/10/2016 16:13 מה שיותר חשוב זה מה תאגידי המים מוסיפים לכם למים
עד כדי כך שאתם מאבדים שליטה ומוסר. כל הכבוד לביבי על המצאת המאה תאגידי המים..... מגיע להם מע"מ כפול על הצלחה (ולא צריך יותר ויאגרה)
מירי 31/10/2016 21:29 לפי צוו של ביבי על פלוריזציה ובעזרתו של לייצ(מ)ן-רצח עם
זהירות ! פלואוריד במי השתיה כתוסף למי השתיה נתגלה דווקא במחנות ההשמדה של הנאצים. ובקיצור מה שהם גילו: שהוספת פלואוריד למי השתיה גורמת לאסירים להיות נטולי רצונות, נטולי יצר הישרדות ובקיצור זומבים מהלכים חסרי יכולת להתנגד (מי לא ראה את התמונות של אנשים עומדים בתור לתאי הגזים? עכשיו אתם יודעים למה ). לפלואוריד יש שלל של תופעות והשלכות חמורות על בריאות האדם ולהלן: -התאבנות של בלוטת האיצטרובל, הידועה גם כעין השלישית. הבלוטה אחראית על הראיה הרוחנית של האדם, ועל תפיסות על טבעיות, ובכן גם היא נחשבת למשכן הנשמה והרוח. -הקשיית עצמות. חוזקן של העצמות נובע מהאופי הגמיש של הסיבים מהן הן בנויות. הפלואוריד נספג בעצמות ומקשה אותן באופן ששיניים ועצמות פתאום יכולים להישבר. (בדיוק ההפך מטענת הממשל
תאגיד השידור 30/10/2016 23:27 מי נגד תאגיד המים ירים את ידו.....חחחחח (ל"ת)
מירי 31/10/2016 21:27 תאגיד המים והביוב-זה בור ספיגה ושוד אנשים תמימים
תחילתו בסטיבי שלום וסיומו ב"סוכן מס' 2804 של CFR" בוגד המקבל הוראות מאמריקה...
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש