12:40 מניית תמר פטרוליום צוללת ומשלימה נפילה שבועית של מעל 6%

12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

12:02 אפגניסטן: לפחות 12 הרוגים בפיגוע במתקן משטרתי בדרום המדינה

10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

08:54 הדולר מוסיף הבוקר 0.2% לרמה של 3.503 שקלים

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

אהוד ברק על שתיקת נתניהו בנוגע לתקיפת אברמוביץ': "מתייצב לצד 'החייל היורה' במקום לגבות לוחמים"

 |  81
לא חוסך במלים
Share
אהוד ברק, ראש הממשלה, הרמטכ"ל ושר הביטחון לשעבר יצא היום כנגד שתיקתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לגבי שלל נושאים בוערים, ובהם תקיפת כתב חדשות 2 אמנון אברמוביץ' במסגרת התחקיר שערך בין היתר בנושא פרשת "החייל היורה". בתכנית הבוקר של אריה גולן ברשת ב', ברק לא חסך במלים ואמר כי "נתניהו מתנהג כאדם חלש, רדוף שמפחד כל היום מחקירות והיחשפות הכישלונות שלו".


אהוד ברק: "ראש הממשלה לא מבין את תפקידו כמנהיג לאומי. מנהיגות לאומית קשורה בשידור ערכים והתייחסות לאופייה הדמוקרטי של המדינה. הדברים האלה לא נראים אצל ראש הממשלה. כאשר אספסוף או שולי החברה ישראלית תוקפים אדם כמו אמנון אברמוביץ' שהוא גיבור צה"ל שנפצע תוך כדי קרב באירועים קשים מאד, וזכה לצל"ש הרמטכ"ל, כאשר איש כזה נתקע בצורה שכולנו שראינו שם ולראש הממשלה אין  לו אף מילה לומר, פירושו שחל פה שיבוש ערכי, זה בנאדם ששכח מה זה להיות לוחם, לאיזה גיבוי אנשים שלוחמים וילחמו מצפים. במקום זה יש את התייצבותו מאחורי החיל היורה ויש את השקט המוחלט כאשר מתגלה פרשיה כמו אורן חזן.. נתניהו פועל בצורה מופקרת, בין אם במודע או לא מודע, עם אלמנטים חסרי אחריות בשוליים של החברה הישראלית".

האזינו לקטע (החל מדקה 4:40):
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

81 תגובות ב-57 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
57 האמת 30/10/2016 13:26 ברק העם לא שכח שהפקרת לוחמים בשטח פצועים (ל"ת)
האמת 30/10/2016 19:25 ברק העם לא שכח שאתה גדול גיבורינו.
בזכותך ועוד שכמוך אנו חיים בכבוד ובטחון בפיסת עולם קטנה שלנו. נכון שהיו מעט פשלות..אבל גם הרבי מלובביץ' לא היה מושלם שלא לדבר על כל הרבנים הנואפים ומועלים שנמצאים בין סורגים.
56 ניר 30/10/2016 00:21 ברק עוד ביוסטון ומקשקש שטויות
ברק איש משועמם , חושב ששכחנו שמדובר באיש כושל. לא מאמין שיש טמבל אחד המתחשב בדעתו.
55 אורן 29/10/2016 15:29 אוי אוי אוי אברמוביץ המסכן, קיללו אותו, אוי אוי אוי (ל"ת)
54 רוקי 29/10/2016 14:05 אהוד ברח שכח מזה להיות לוחם בצבא אפס אחד!! (ל"ת)
53 יואב 28/10/2016 17:46 חברים, לא הכל בחיים זה שמאל-ימין-אשכנזים-מזרחיים...
כשבנאדם(?) מדבר ככה למי שנתן את גופו ונפשו כדי שהוא יוכל ללכת בנעלי גומי להתפלל בבית הכנסת ביום הכיפורים - אין לו מקום ביננו.
52 במבו 28/10/2016 16:18 מגיע (ל"ת)
51 אורן 28/10/2016 16:02 ברק מתוסכל ,מי שברח מכל מקום שישב בשקט (ל"ת)
אכפת לי 28/10/2016 18:48 אולי אורן חזן?
אולי אתה אורן חזן במקרה. אזי ברורה תגובתך הטיפשית העניין אעינו ברק אלא אותו זבלה שהתייחס כך לאברמוביץ בדוק את עצמך שגם אתה אינך כמוהו
מוקי 28/10/2016 17:31 נסה להיזכר בשניים או עשר או 3 מליון
דברים שהוא עבר ועשה למענך וכל עם ישקאל.
50 אחד שמחפש הגינות 28/10/2016 12:52 אהוד ברח - צהלים ב'
הרמטכ"ל אהוד ברק. בפרסום תחקיר "ידיעות אחרונות" ב-1995 שקבע שברק נטש את שטח התאונה מיד לאחר שהתרחשה. אז מר אהוד ממורמר נא אמור לנו מי לא מגבה לוחמים.
מוקי 28/10/2016 17:30 היכן שירתת בצבא ילד טמבל? (ל"ת)
49 רוקי 28/10/2016 10:14 אברמוביץ הוא לוחם של השמאל הקיצוני הראדיקאלי פאשיסטי (ל"ת)
מוקי 28/10/2016 17:29 לרוקי
אתה לוחם של הסחי והטומעה.
רוקי 29/10/2016 14:08 עוד סמרטוט ריצפה כמוהו! יש אותכם בכמות אשפתית אני רואה (ל"ת)
48 דודי 28/10/2016 07:58 "החייל היורה" - הוא לא לוחם ??
ברק מחפש כותרות ומתבלבל במילים ! עדיף שישב בשקט ,
47 מני 28/10/2016 06:41 נסיונות שוא של ברק
אני מדמה את ברק לכלבלב רעב שמיד מתנפל כאשר זורקים לו עצם , כך ברק יושב ואורב ומיד מסתער על כל אירוע שיש בו כדי להכפיש את נתניהו . ברק הנכבד הציבור לא קונה את הגחמות שלך .
46 ערן 28/10/2016 01:40 עשו לי טובה על כל קללה ביבי צריך לגנות (ל"ת)
45 לא נראה לי שמי שמגבה 27/10/2016 23:01 את אברמוביץ יהיה רה"מ....
מריח כמו פאשלה של יועצי ברקלטיפולך אהוד!
44 ע 27/10/2016 18:59 ביבי יצא נקניק שלא נתן גיבוי לחייל ונתן למשטרה להשפילו (ל"ת)
43 צודק 27/10/2016 18:53 צודק 1000% ביבי מזמן היה צריך לתת גיבוי לחייל ולשחררו (ל"ת)
42 אלי 27/10/2016 17:39 ביבי לא חלש
איך חלש? השמאל מתפוצץ ולא מצליח לעשות כלום. ביבי לא צריך להגיב על כל גיבוב שמישהו אומר, ובמיוחד לכתבים שהם לא בדיוק חסרי ישע, יש להם במה ענקית.
41 תתבשמו חבריםֱ! 27/10/2016 16:10 למי שלא מבין - משפחת אורן חזן - זו משפחת הליכוד (ל"ת)
40 ביבי-לא מנהיג! 27/10/2016 16:07 אני לא מחסידי ברק אבל הפעם הוא צודק ב100%!
ביבי - אדם חלש ורדוף אובססיה להיות הצאר היהודי הראשון בארץ ישראל. לכן , הוא טס לפוטין כל הזמן. ללמוד ממנו...
39 יהודה 27/10/2016 16:01 המדינה נהרסה ואין דרך חזרה והאשם הוא בן גוריון
מדינה של ערסים אלימים ומושחתים. והם הרוב היום תודות לחוק הילודה של בן גוריון שהביא את הצפון אפריקאים לעשות ולגדל עשרה ילדים בחדר תמורת שכר חודשי שמן במקום ללכת לעבודה. אנחנו קוצרים היום את פרי הבואשים שזרע בן גוריון. החומר האנושי הרע הזה שלא שייך לעם היהודי התרבה והשתלט על מדינת היהודים. הערבים הכריעו את הציונות דרך הרחם הערביה.
א.ב.ג 29/10/2016 19:14 למה להיסחף? יש משפח ברכות ילדים לתפארת
ויש עיתונאי שמאל קיצוני מסוכן ושונאע יהודים כגון ארי שביט האנס האכזר.עדעון לוי זמייחל לנצחון הערבים....ועוד אלפי עיונאי סמאל מסוכן ואכזר ליהודים.כולם בנים יחידים
38 אורן 27/10/2016 15:04 השמאל במצוקה
על דגל ישראל מותר לחרבן בלי תגובה ועל קללה לאברמוביץ השמאל רועד וצווח
37 מזרחי .ש. 27/10/2016 15:00 מזלנו שיש אברמוביץ בתקשורת -
אברמוביץ . השפויים בעם מצדיעים לך על אומץ לב מול המצרים ומול הבבונים בימין. תמשיך לדבר ולכתוב . אתה נכס לאומי ועוד שנים יגידו -נכון אברמוביץ צדק. גם ביבי ושרה מעריכים אותך את זה אתה יודע , רק מה, ביבי רוצה מה ששרה רוצה ושניהם רוצים את בלפור ואתה חוטף מחבורת מטורפים שהשתלטו על הליכוד .
עמית סגל 28/10/2016 10:37 אברמוביץ הפרשן הכי בוטה וקיצוני נגד נתניהו
הוא עוסק בעורמה בעיצוב דעת קהל ומצליח בזה הוא לא יקבל גיבוי מאף אדם שפוי והוא מכתים את חדשות 2 בשמאלנות קיצונית
36 שלום 27/10/2016 14:38 רק להבהיר שאני משתייך לשמאל / מרכז
אדון ברק איך אתה מדבר היום ? מה קרה ? פעם היית שר הביטחון עם ביבי ראש ממשלה הלכת איתו יד ביד לתקוף באירן ובעיניים עצומות עכשיו אתה נזכר שהוא כזה ?? אני ועוד הרבה יודעים כל הזמן שביבי כזה סמרטוטו אני לא משנה את דעתי וגם ביבי לא משתנה ... הוא אותו ביבי שהיה. אתה רק מזיק למחנה השמאל / מרכז בכל התבטאות שלך כי אתה לא פחות גרוע מביבי הליצן שדואג רק להישרדותו הפוליטית כך גם אתה. כל שאמרת הוא נכון במאה אחוז אבל לא אחד כמוך צריך להגיד את זה. תודה
עמי 28/10/2016 20:27 תיקראו רוטר על ברק הכוכב ואז תיגבו
תיקראו על בן עמי ובניהו תיקראו פשוט אין מילים ואחכ תיגבו בקשר לאמנון מגנה את הקללות אך הוא הביא את זה על עצמו מאז שהוא פירסם על שמפניה ונתניהו ראמש הוא מת מהלך לא סולח לעצמו זו האמת
בא 27/10/2016 17:23 תיקון, דיברו על ליתקוף באירן . (ל"ת)
35 גידי 27/10/2016 14:31 מציע שברק ישתוק -הוא לא רלוונטי לכלום (ל"ת)
34 בא 27/10/2016 14:31 ביבי קודם כול בצד של ביבי!!!!!! (ל"ת)
33 mand14644 27/10/2016 14:30 הקשקשן המזוקן
שוב מקשקש עצמו לדעת מעניין איפה הוא היה בלויה של פרס?
32 שימי 27/10/2016 14:30 ברק יה מיץ של המיץ הנינים שלך מסודרים מהשוחד
יה חתיכת ראש ממשלה לשעבר כושל שבכושלים.כמה שוחד לקחת על עיסקות נשק הבני נינים שלך מסודרים ואתה פותח פה על ביבי כל אחד שיקלל ברחוב אז ביבי צריך להגיב לו .יה חתיכת מושחת מי אתה שתתיף מוסרלאנשים
לשימי 28/10/2016 14:14 אתה כלומניק (ל"ת)
31 שלום 27/10/2016 14:25 לא חוסך במילים
אהוד פורץ המנעולים מדבר.עוד כמה דירות שעולות מליונים תקנה עבור היפיפיה שלך .אשתך השניה האהובה מימי נעורך.חלק ארי מכספך אתה אמור להעביר לשקמיות צהליות כי גזלת אותו בעזרת הדרגות המנופחות שקבלת ופנסיה שמקבל טייקון אזרחי תרד מהחייל אמנון לא היה לבד החבר הנחמד שלו סגל היה מעורב
30 levi ovad 27/10/2016 14:24 שחרר אותנו ברק מהרעיונות שלך (ל"ת)
29 מוטי 27/10/2016 14:17 כואב הלב על אדם במעמדו שהופך ליהיות תגרן בשוק
אני מתביש שזה היה שר ביטחון וראש ממשלה מאכזב
28 ברק צודק 27/10/2016 14:13 ביבי חלש והשמאל מנצל את זה להשיג את כל מה שהוא חולם
השמאל יודע שביבי משקשק כשיש לו הפגנות ולכן כל שבוע הם אירגנו לו הפגנות בככר נגד הגז. שנתיים ישבו באוהלים בסוף ביבי מנהל כלכלה הרסנית בחסות השמאל שששש שקט לא להעיר את מנוחת הלוחם .
27 אברמוביץ 27/10/2016 14:09 גיבור ישראל וכולם מעריכים אותו . . חוליגן אחד שהתפרע
לא ראוי ליחס . אברמוביץ ספג בשקט ולא ענה לטמבל המתלהם הוא יצא גיבור פעם שניה.
26 אורן חזן 27/10/2016 14:06 בית המשפט אמר את דברו וכל אחד יודע לקרוא
ראש הממשלה לא צריך להתערב. בתביעה על אורן חזן שזכה בבית המשפט ולא הורשע . וזאת עובדה
25 מאזין 27/10/2016 13:49 קשקשן בלתי נלאה
אהוד ברק מדבר עצמו לדעת. אבל למה לא, אם מפנים אליו כל מקרופון, ואחר כך דואגים גם לפמפם את הידיעה, כאילו מדובר בדברי אלוהים חיים.
24 אין גבול לשרלטן 27/10/2016 13:43 האיש שברח במסוק בצאלים והפקיר לוחמים מעז לפצות פה
אהוד ברדק זה שרלטן.. לך תקים שוב את מפלגת עצמאות ואז תפקיר את חבריך שעברו איתך למפלגה הזו.. כמו שהפקרת בצאלים
23 אזרח 27/10/2016 13:39 ברק אתה משועמם עזוב אותנו בחיית רבאק... (ל"ת)
22 JOUCA 27/10/2016 13:30 הגנה על לוחמים
האם ראש ממשלה חייב לגבות כל לוחם בעבר, למרות שהוא כיום מיצג את השמאל המאוס בישראל?. והחייל היורה הוא לא לוחם למען עם ישראל?.
הוא מעז לפצות פה 27/10/2016 13:46 ברק הפקיר את מדחת יוסף לדמם למוות בקבר יוסף.. ובצאלים.. (ל"ת)
21 אליעז 27/10/2016 13:25 עוד חודש עבר והגולה המזוקן בבוסטון, חזר לצייץ נגד ביבי.
ברק חזר שוב אל המיקרופונים כאן לכסות על ערוותו לגבי כשלונותיו הצורמים מעברו הפוליטי והצבאי...הפרסונה המוזר מוצא פורקן למחדליו בהתעמרות מילולית בנתניהו ...תוך שהוא מתלבט, בתוכנית הבוקר, מול אריה גולן ...האם לחזור לפוליטיקה אם לאו ? האיש נשמע כל כך נלעג עלוב ומסכן עד שבא לבכות לגבי אחריתו....הוא ממש זקוק לשיקום סיעודי..
20 ברק צודק 27/10/2016 13:15 ברק מפקדו של ביבי ומכירו היטב כמעט 50 שנה (ל"ת)
רובין 27/10/2016 19:11 המפקד ברק זקן מביבי בכ-10 שנים וזה לא יתרון........
.......עובדה היא, שלימים המפקד ברק מכהן כשר בטחון בממשלתו של הפקוד נתניהו, מכאן שהיתרון של ביבי הצעיר על מפקדו המזדקן גורמת לראשון לתסכול ומפח נפש......
כדאי להקשיב לברק 28/10/2016 07:59 ידע שנצבר במשך 50 שנים לא מתבטל בגלל שיקולי קואליציה (ל"ת)
19 רן 27/10/2016 13:10 מתגעגע למנהיג אמיתי
ברק את הקול שלי יש לך תחזור !!!
פרופ' ותא"ל מיל. 28/10/2016 14:12 גם שלי ושל כל חברי. (ל"ת)
18 ציניקן 27/10/2016 13:09 ביבי מפחד מהימין, לא מתקשר לחייל הלוחם אברמוביץ
רק לחייל הרוצח
17 פליקס 27/10/2016 13:09 אברמוביץ הוא נכס לאומי לעיתונות בישראל. (ל"ת)
16 אחד העם 27/10/2016 13:05 אמנון אברמוביץ הוא לא לוחם
הוא היה בעברו לוחם כמו רבים אחרים, שחלקם התגלגלו לכלא בגלל עבירות שעברו לאחר שחרורם. כיום אברומוביץ הוא כתב המתחזה למשפטן מוסמך ומטיף לפגיעה ביכולתו של צה,ל להתמודד עם איוביו. אלאור עזריה הוא לוחם, שעשה מעשה שכרגע נידון בהליכים משפטיים. כל מי שתקף את אלאור בטרם המשפט כולל שר הבטחון לשעבר הרמטכל ואף ראש הממשלה בזמנו חטא בחטא חמור הנוגד את עקרונות הדמוקרטיה.לצערנו גם מפקדיו של אלאור מהמ"פ דרך המג"ד ועד למח"ט הפקירו אותו וכדי שלא לפכוע בקידומם העידו כנגדו, המ"פ לפחות יכול לטעון שכך הוא ראה את הדברים בשטח, אבל בודאי שהמג"ד והמח"ט לא היו צריכים להעיד על הארוע בשטח , אלא רק על הנהלים והפקודות שהם נתנו לכוחות בשטח.
בעלה של אשתו 27/10/2016 13:49 טמבל, אברמוביץ ועוד איך היה לוחם וקיבל על זה צל"ש ב-73
http://www.gvura.org/c1013-%D7%A6%D7%9C-%D7%A9-%D7%94%D7%A8%D7%9E%D7%98%D7%9B-%D7%9C?page=5 תגלול למטה ותקרא
15 חרד 27/10/2016 13:03 vghi@wall.com
החייל, היורה לוחם,ואתה לא שופט,ויש גיבוי, מקצינים,שמצדיקים..
14 חן 27/10/2016 13:01 אהבל
הייתם מאמינים שהאיש הזה היה פעם רמטכ"ל שר ביטחון וראש ממשלה כאשר נחשף במערומיו הבריון של השכונה החוטף מקרופונים, איש אחר כינה "אהבל" ועכשיו מוכיח זאת זאת הלכה למעשה שהאיש טעון אשפוז נפשי באלף הפרצופים שמחליף מעת לעת מברק שברח עד ברק "האהבל"
פרופ' ותא"ל מיל. 28/10/2016 14:10 לחן
בזכות אהוד ברק ועוד כמותו המדינה(עדיין)קיימת. גם לאדם מושלם יש פשלות וטעויות..אך כאן מדובר על אחד הגיבורים והחכמים של עם ישראל מאז ומעולם.(אני ממש לא איש שמאל..וגם לא ימין)
וגם 28/10/2016 17:28 לא מכיר את אברמוביץ' ולעיתים קרובות מסכים איתו
לעיתים קצת פחות ומעט מאד לא מסכים. אבל אם לא נכבד את גיבורינו(אברמוביץ)ואף לא נהיה זמינים להקשיב לדעתם..אין לנו זכות כעם בארצו..
13 אלקובי יצחק 27/10/2016 13:00 ראש הממשלה אינו מגן על אברמוביץ
אדון ברק לעם נמאס מהגיחות שלך לפוליטיקה זמנך עבר תמשיך לעשות כסף לביתך ותמשיך לאגור בתים ונכסים אתה אחרון שיכול להטיף מוסר למישהו במדינה הזאת
12 דון קישוט 27/10/2016 12:49 מי זה הליכוד?
חזן רגב ביבי= דיכאוןמתי האם יתעורר ויצביע אחרת?
11 אהוד ברח 27/10/2016 12:46 ברק יורה על ישראל מחו"ל וגורם נזקים כמו אברמוביץ (ל"ת)
10 אסד 27/10/2016 12:41 עד היום ברק שותק בעניין עמותות ברק וגם בוזי (ל"ת)
9 אפי 27/10/2016 12:39 שתיקת הכבשים
תקיפת אברמוביץ אינה זוכה לתגובה מצד ראשי המדינה הרשעת ח״כ חזן אינה זוכה לתגובה בממשלה ווהכנסת 120 כלומניקים שיש להם לו אר כמעט בכול נושא אבל לא בדברים שרשורים בהתנהגות של יקיריהם
8 אם אהוד נגד אני בעד 27/10/2016 12:37 רק נתניהו!!! (ל"ת)
7 עמרם 27/10/2016 12:36 ברק הוציא אותנו מהביצה של לבנון.
מנהיג אמיתי ,מתווה דרך ויש לו אומץ לבצע.כך מדינת ישראל קמה. בן גוריון הכריז והקים .
אתה עיוור 27/10/2016 13:45 ברק יצר את חזבלאסטן החמושה ואת לבנון 2 בבריחה החד צדדית (ל"ת)
קורמורן 27/10/2016 19:14 ברק הוציא את צהל מהביצה הלבנונית. חיזבאללה היה שם גם קו
היציאה מלבנון אולי לא היתה סימפטית אבל השהיה שם היתה הרבה פחות סימפטית. הרבה חיילים הרוגים ואפס תועלת. חיזבאללה הוקם בגלל בעיות לבנוניות פנימיות, לא היתה ואין לנו אפשרות מעשית לחסל אותו אלא אם כן סוריה תהפוך להיות מחסום בין אירן ללבנון, מה שלא מסתמן.
6 ד"ר משה פרץ 27/10/2016 12:29 אהוד ברח! לא נשאר לעזור, לא נשאר ושתק!
אכן, נתניהו איבד את המשילות, אולם ברק הוא האחרון שיכול להעביר בקורת על נתניהו. בפרשת הרפז השמידו במשרדו מסמכים. כיהן במשך תקופה קצרה ביותר כראש ממשלה, והספיק לעשות הרבה נזק. עכשין משתדל להזיק מבחוץ.
מישהו 27/10/2016 12:35 גם שעון עומד מצביע על השעה הנוכנה פעמיים ביום (ל"ת)
מה הקשר 28/10/2016 16:55 יא בוק? (ל"ת)
5 יואל 27/10/2016 12:26 הבעיה שכרגע אין לו תחליף - והוא אכן מדרדר אותנו בכל יום
מזמן העם היה צריך לאמר דברו הערכי.. אבל אהוד - א.אין כזה עם ב. ביבי חוגג על העדרות זמנית של הנהגה אלטרנטיבית ברור שלא מענינת אותו פני המדינה וערכיה מענין אותו הישרדותו בכל מחיר זה מה יש , אין אפילו למי לתת בוקס בפנים
4 כל הפוסל במומו פוסל 27/10/2016 12:22 זה לא אותו אהוד ברק שהפקיר את מדחת יוסוף לדמם למוות? (ל"ת)
שרתת בצבא? 28/10/2016 14:05 זיבלון? (ל"ת)
3 asafkr 27/10/2016 12:14 אז פתאום חופש הביטוי לא חשוב
רק לפרשן מותר לשפוך ארס בשידור למיליוני אנשים אבל אם מישהו מדבר אליו אז זה ישר תקיפה ופגיעה בדמוקרטיה. איזו צביעות.
קורמורן 27/10/2016 19:15 יש הבדל בין בקורת חריפה לבין קללות ואיחולי מוות.
המישהו לא דיבר, הוא קילל קללות מגעילות. זה לא חופש ביטוי, זו התבהמות, שתסלחנה לי הבהמות.
2 בבון מצוי 27/10/2016 12:08 נתניהו חושב בליבו כמו השוליים הימנים -הידה ביבי (ל"ת)
1 מיקי 27/10/2016 12:07 ברק צודק. ביבי חלש ועלוב
ביבי חסר עמוד שידרה. חלש מנטלית ועלוב ערכית. יש לנו ראש ממשלה שמטרתו היחידה לדאוג לעצמו ולפטרונו שלדון אדלסון
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש