21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

"לך, בוגד, חבל שהטנק לא שרף אותך למוות", הסרטון שמזעזע כעת את הרשת

 |  160
לשם הגענו
Share
הסרט התיעודי "אחד בשביל כולם" של עמית סגל ואמנון אברמוביץ' שעוסק בפרשת החייל היורה מחברון אלאור עזריה והשלכותיה משודר כעת בערוץ 2. פרומו מהסרט שעלה מוקדם יותר הצליח לזעזע את הרשת וגרר תגובות קשות.
 


האיש בסרטון שצועק על פרשן ערוץ 2 אברמוביץ' שבמלחת יום הכיפורים זכה לצל"ש הרמטכ"ל על פעילותו בקרב בהיותו לוחם שריון הוא עופר גולן. שרון גל שבעמוד הפייסבוק שלו כתב כי "תהום פעורה ביני לבין אמנון אברמוביץ , ת-ה-ו-ם, אבל מחליא לראות יהודי אומר ליהודי חבל שרק נפצעת בטנק במלחמת יום כיפור ולא נהרגת . אין לזה מקום, לא ראוי", זכה לתגובות זועמות והשמצות. בתכנית ה'צינור' הפגישו בין השניים:



באחת התגובות לפוסט של שרון גל היה זה עופר גולן עצמו שכתב כך: "שרון גל אתה לא איש ימין. אתה אתה לקקן לתקשורת. אמנון אברמוביץ הוא מסוג השמאלנים הכי קיצוניים שיש לנו פה בארץ. כעיתונאי וכפרשן הוא מטיף את תורתו השמאלנית הקיצונית לציבור שרואה אותו בחדשות... זה שאדם נשרף בטנק לא נותן לו שום זכות להטיף ולהסית נגד צה"ל. הגיע הזמן לומר להם את האמת בפרצוף ולא להיות חנפן כמו שאתה מנסה להיות. ארץ ישראל שייכת לעם היהודי על כל חלקיה ואתה הראתה את פרצופך שמגן על שמאלנים קיצוניים... ".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

160 תגובות ב-102 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
102 אני 06/11/2016 20:59 אברמוביץ' - מהמנוולים הגדולים שידעה הטלויזיה.
אני מחזק את עופר גולן. הכעס שלו הוא אמיתי ואנושי. גם אני כועס על אברמוביץ' בלשון המעטה. מדובר בשקרן פתולוגי, שמתחבא אחרי מסך הטלויזיה. העבר שלו לא עושה אותו צודק.
מישהו 08/11/2016 02:04 מה עם דרך ארץ?
לא קשור לשמאל/ימין בכלל - לא תוקפים ככה בנאדם, נקודה. בעיניי הוא יותר גרוע מאחמד טיבי וזועבי. זו התבהמות מגעילה ששום דבר לא מצדיק אותה.
101 רמי 02/11/2016 08:19 זה בסדר לצעוק על אמנון,אבל לקלל שחבל שלא נשרף!!!
זה ממש גועל נפש וברבריות!
100 XX 31/10/2016 10:02 מסכן שמישהו יביא לו בננה או שוקולד (ל"ת)
99 אנטי אמנון 30/10/2016 07:59 על מה המהומה , בסה"כ נאמרה האמת
אמנון בוגד
98 משקיף צפוני 29/10/2016 22:06 מה היתה התגובה אילו היו אומרים על
ביבי, שחבל שלא היה במקום בו נהרג אחיו ? איזה רווח היה לאזרחי ישראל ?
97 איציק 29/10/2016 14:35 כמות חולי הנפש עולה פה מיום ליום
בהשראת הימין החולני כמות חולי הנפש עולה פה מיום ליום. נראה מה הם יהיו שווים, אם יתגשם ה"חזון" שלהם וכל הסמולנים (אם אכתוב שמאלנים הם לא יבינו), יברחו מפה. מעניין אותי גם עם הקדוש ברוך הוא ישמור על כל החרדים המסרבים להכיר במדינה (ובהזדמנות חגיגית זו גם מסרבים ומצליחים להשתמט מחובותיהם).
96 אלמוני 29/10/2016 13:35 להפסיק עם ההתלאמות
עם כל הכבוד לימניים כאן ושם אתם איבדתם את הצפון!!! אנחנו מדינה דמוקרטית ולכל אחד יש זכות לומר את דברו מימין ומשמאל. אבל יש גם גבולות אותם בעיקר הימין הקיצוני עובר ואני אומר זאת כימני גאה. להגיד לאברמוביץ תשרף טנק זו הסלמה שמובילה לפלוג בעם. גם אם טמנון חושב שאלאור טעה וצריך לשלם מחיר כרי לשבת בכלא אין זה אומר שאתם יכולים לשפוך את דמו. אתם מאבדים צלם אנוש וחבל. נ.ב כאחד שירת בשטחים ועושה פעילות במילואים היה עדיף לאלאור שאתם לא הייתם צגיבים וכך המשפט היה מסתיים ככה"נ בקול ענות חלשה. מקסימום עם ענישה קלילה. בסוף היה כאן עניין של שיקול דעת מוטעה ככה"נ וגם זה לא בטוח.
פלמוני 31/10/2016 06:36 "אנחנו" זה הרוב, דהיינו, מחנה הימין
כאשר שמאלן קיצוני מדבר על ה-"ימניים" ו-"אנחנו", הוא מעוות את המציאות. כיוון שהרוב זה "אנחנו" אנשי המחנה הלאומי מצד ימין של המפה הפוליטי, ו-"אתם" השמאל נמצאים במיעוט במדינת ישראל.
ימני 04/11/2016 18:01 בוקר טוב 0מאלנים (נכתב עם 0 מתוך לעג שתבינו)
תתחיל להתרגל לזה.. זאת המציאות..
95 אזרח 29/10/2016 12:18 עופר גולן איזה שטויות יוצאות לך מהפה (ל"ת)
94 דני 29/10/2016 11:36 משחק מכור
איזה שאלה זו היכן שירתתה בצבא? מה זה משנה ולא מוכיח דבר זו שאלה שנשאלה כדי לעזור לשרון גל מנחה התוכנית ירד בשאלה זו לתחתית האשפה מעניין איפה שירתו רוב חברי הכנסת במיוחד הדתיים שבהם שישאל אותם שאלה כזו ממש זבל של מנחה תוכנית
93 אחד העם 28/10/2016 18:38 ביבי, אני מאשים אותך בהרס העם היהודי. תראה כמה שנאה
ופילוג בתגובות לכתבה. אכן הצלחת להמאיס חלק מהעם על החלק השני ולהיפך. אתה תיזכר לדיראון עולם כראש הממשלה שהביא לנפילת בית המקדש השלישי.
92 פרופ' ותא"ל מיל 28/10/2016 17:35 אמנון חזק ואמץ. אתה מטובי בנינו
מכל הבחינות כולל היכולת להסתכל בלבן של עיינינו ולהגיד את האמת הפנימית שלך למרות שהיא לפעמים מקוממת.(אותי מעט מאד)
91 צ'חצ'ח מצוי 27/10/2016 14:11 סביר להניח שלא שירת בצבא .....איכס ,איכס (ל"ת)
90 dudus 27/10/2016 13:09 עופר גולן, צ'חצ'ח אולטימטיבי, זבל של אדם, בושה למדינה (ל"ת)
89 dudus 27/10/2016 13:00 מדובר בצ'חצ'ח מבית מדרשם של מירי רגב ודו ביטן (ל"ת)
עמוס 03/11/2016 09:20 ל89.
חתיכת אשכנזי גזען כל חייך אתה איש נאלח
88 ורד 27/10/2016 10:43 דמוקרטיה
כל הדפוקים ורפי השכל מתאחדים תמיד תחת תורות קיצוניות מתלהמים כבבונים ואין להם מחשבה עצמאית . אתה יכול להיות ימני או שמאלני אבל תקשיב לדעתו של האחר זו דרכה ויופיה של הדמוקרטיה
87 בבון 27/10/2016 00:46 פעם אכלנו בוטנים ובננות היום אוכלים בשר חי
אני בבון ימני שבמשך שנים אכלתי רק בוטנים ובננות . עכשיו משום מה התחלנו לאכול בשר חי. אתם כנראה לא ראיתם את הסרט בו הבבונים טורפים בני אדם . אז אם אתם רוצים לראות להמתין לפסק הדין של הבבון שירה לערבי בראש , אנחנו בבונים שנכבוש את הארץ הזאת , כי לנו היא..
86 דר' גידי צפורי 26/10/2016 21:22 הוי ארצי מולדתי את הולכת פייפן
כשנותנים במה לבבונים (בלבוש אדם עם חבילת סגריות ביד) הם מוכיחים לנו שאכן מוצא האדם מהקוף ואין לקופים (האמיתיים) אלא להתבייש בזה
85 א. מרק 26/10/2016 18:20 עופר גולן ??? עם כאלה נאבד לנצח
ימין ??? שמאל ??? מה זה משנה ?! כשטיפוס עלוב כמו עופר גולן פותח תגור'ה על לוחם שנפצע קשה על הגנת המדינה - ראוי שנצדיע לו כולנו בלי שום קשר לדעותיו, זה תחילת הסוף שלנו.
84 אי 26/10/2016 17:54 שני הדוברים
הם המיץ של ()עם ישראל, כאשר לא תיהיה להם מדינה הם לא יוכלו לקלל את אברמוביץ , "צדיקים" בפה, שפנים באופי ובגוף, בושה למדינה שיש כאלה
83 השמאל תומך בטרור 26/10/2016 17:20 אברמוביץ' הוא בבון שמאלני מצוי נחות ובוגדני (ל"ת)
82 מאיר 26/10/2016 17:11 באיזה מחלמות לחמו כל המשמיצים את אמנון? באף אחת.
מלחמתם היחידה היא ע"י מילים וקללות המופנות אל השפויים כמו אמנון אברמוביץ. בושו והיכלמו נמושות שכמוכם. בקללות אתם גיבורים. מה עשיתם בשביל המדינה? כלום. כלומניקים כמוכם.
81 השמאל תומך בטרור 26/10/2016 17:10 כל הכבוד לעופר גולן - אברמוביץ הוא הישראלי הבוגדני ... (ל"ת)
80 דודו 26/10/2016 16:24 המשותף לכל המצדיקים את עופר גולן
גוב'ניקים שנלחמים עד טיפת דמם של אחרים
אחד העם 28/10/2016 15:11 המשותף להם הוא אכילת בננות! (ל"ת)
79 אבי 26/10/2016 16:18 לבדוק מה עופר גולן עשה בצבא-שיקר כשאמר שנקרע לו שריר..? (ל"ת)
78 יוסף 26/10/2016 14:46 אברומוביץ הוא בוגד צודק בכל מילה ....
שאמר על היצור המחליאה הזה
צודק 26/10/2016 16:26 עם הגולן
האמת נאמרת בפנים כמו בארהב כל התקשורת מושחתת שמאלנית ובעלת אינטרס כח-כסף-שליטה ובעיקר מזיקה לאינטרס הבסיסי של המדינה עצמה
77 כ 26/10/2016 14:41 איזה זבל העופר גולן הזה
גובניק דפוק שעוד מעז לצעוק על אחרים
76 ארז 26/10/2016 14:06 שרון גל
כל הכבוד לשרון גל שעמד מול היצור הזה
75 חייל 26/10/2016 14:03 עוכר ישראל מובהק (ל"ת)
74 שומרוני 26/10/2016 13:39 בושה
עופר גולן נבזה . קרוב לוודאי שבעת מלחמת יום הכיפורים היה ילד/נער שלא הבין מה זה לשמור על המדינה. הוא מסוג אלה שדיבר עליהם דודו טופז.
73 גולני 26/10/2016 13:36 עופר גולן
האפס הזה, עופר גולן מנובל, אך הוא תוצר של שלטון מושחת וחסר אונים שלצורך שמירה על השלטון ,שולח מסרים של פלגנות בעם. הממשלה ובראשה ראש הממשלה הנוכחימעונינים לפלג את העם ולהקצין את התנהגות ההמונים. רק ככה הם חושבים שימשיכו לשלוט.
חן 30/10/2016 14:23 עופר גולן יהודי שאכפת לו מעם ישראל. (ל"ת)
קליפ 26/10/2016 20:15 תוצר של סמאל ערמומי הזוי מפלצתי ושקרן
הסמאל המטורף מייצר עשבים שוטים. הסמאל מסגיר יהודים לרשות. מתי הסמאל איבד את יהדותו?עם כל הכבוד זה הסמאל האכזרי שכבש באכזריות את הערבים ועשיו מיילל. מאוחר מידי. שטח משוחרר לא מוחזר!!!!
שלמה 26/10/2016 16:39 נכון ועוד איך (ל"ת)
72 יהודי 26/10/2016 12:24 אברמוביץ' עוכר ישראל אמיתי. שקרן במצח נחושה. שנוא ומאוס (ל"ת)
משקיף צפוני 29/10/2016 22:19 אז מה ביבי לעומתו?
ביבי הוא ארכי שקרן ,שאוהב רק מתנחלים וטייקונים ולא איכפת לו מאזרחי מדינת ישראל. ראו את שקריו במתווה הגז,ראו את הנזק שהביא לאזרחים עם העברת קופות הפנסיה לידי חברות הביטוח. הוא עמד על המרפסת עם מסיתי הליכוד שגרמו לרצח ראש ממשלה,והוא פותח את הדרך ביחד עם מסיתי" ישראל היום" לרצח איש נוסף. .
יא אפס 28/10/2016 15:37 אתה עוכר ישראל האמיתי
ואיתך גם עופר גולן ודומיכם.
יהודי מנוול 26/10/2016 16:02 יהודי מנוול בחסות תורת ישראל הקדושה
של נעליך לפני שאתה מעז להעליב את מי שנתן את גופו להגנה על מולדת היהודים !!! ברור לגמרי שאתה יציר של החינוך הדתי הבהמי והכסיל !!
יובל 28/10/2016 01:58 מדוע החינוך הדתי הוא בהמי וכסיל?
עוכר ישראל לא קשור לדת
71 ישראלי 26/10/2016 12:15 אברמוביץ' קנה את השנאה אליו בצדק. אני מחזק את עופר גולן
אברמוביץ' שנוא על העם. מטיף שקרים כנגד העם ומדינת ישראל. סוף סוף ישנו אמיץ שאומר לו את האמת בפרצוף. עופר גולן אמיץ לב. אני איתו ומחזק אותו.
קורמורן 26/10/2016 16:33 איזה עם ? אתה ועופר גולן מייצגים איזה עם כאן ???
ומה בדיוק הגבורה הגדולה לרוץ אחרי אדם שקיבל צל"ש הרמטכ"ל על גבורה בקרב (אמיתי) ולקרוא אחריו קריאות בזויות ? זה בדיוק כמו הגבורה של עזריה לירות בראשו של מחבל מנוטרל. ממש גבורת על. אתה והעופר הזה, ועזריה ותומכיו אתם האסון האמיתי כאן.
השמאל תומך בטרור 26/10/2016 17:13 ומה אתה מייצג שמאלן עלוב נפש ? בוגדנות עד אין קץ ? (ל"ת)
צודק 26/10/2016 16:25 אכן כן
האמת נאמרת בפנים כמו בארהב כל התקשורת מושחתת שמאלנית ובעלת אינטרס כח-כסף-שליטה ובעיקר מזיקה לאינטרס הבסיסי של המדינה עצמה
70 מרו 26/10/2016 12:05 עופר גולן, נבל
עופר גולן, הוא אפס אפסים, שמחפש חשיפה וכותרות. אין לו שום זכות לנבל את הפה, על איש, לא כל שכן על איש שזכה בצל"ש הרמטכ"ל. מסטר גולן לא מגיע לקרסוליים של אברמוביץ. "הבן אדם" הנו איש ריב ומדון ויש לגנות אותו ולנסות להרחיקו מהחברה. וזאת למרות שמסר זה נכתב ע"י בעל דעות ימניות, אך לא קיצוניות. "ואהבת את רעיך כמוך".
69 David 26/10/2016 11:30 Boged
אין קשר בין השורות בצבא לבגידה גדולי הבוגדים במדינת ישראל היו אנשי צבא שתרמו ככל יכולתם לגרימת נזק למדינה ובזה אברמוביץ מצטיין כמו בארוע הגבורה שנבע מתוך אינסטינקט. בעוד שכאן הינו מזיק שכלתנית
68 ימני 26/10/2016 11:24 אני ימני. אבל הפנטיות והבורות בימין מפחידה.
לכו תצעקו, ואחר כך תתחננו בפני ארה"ב שתביא לנו מטוסים. עם מה ננצח את איראן? עם גידופים? עם קללות? עם פתקים בכותל? או השתוללות בקברי צדיקים? לא. עם מהנדסים ומדענים וטכנולוגיה. אני ימני, אבל נמאס לי מהבורות.
67 דור 26/10/2016 11:10 הדוחפים אותנו למדינה דו לאומית יביאו לאובדנה אם תתממש (ל"ת)
66 קאטו 26/10/2016 11:02 המדיה השקיעה מאמצים רבים בשביל ליצור טלטלה
אין חדש בכך שחייל יורה בערבי ובצדק. אבל התקשורת חייבת לנפח את הסיפור למימדים אדירים מכיוון שזוהי האג׳נדה היומית שלה. לתפוס את היהודי במעשה לא תקין ולפרסם זאת.
שלמה 26/10/2016 16:42 בלי ששמת לב אישרת את עמדתך שהמעשה של אליאור לא תקין.
כל המשך מיותר
חן 30/10/2016 14:26 המעשה של אלאור תקין "הבא להורגך השכם להורגו"
וגם מצווה להורגו. יש לנו תורה .
קליפ 26/10/2016 20:18 גם להתנפל על יהודי בסכין זה מעשה מעט אכזרי. הלוא כן?
כל החיילים הם הילדים שלנו
65 סבא אליעזר 26/10/2016 10:54 מקווה שזכרון העם ישאר עד לבחירות
תמיד שחורים....תמיד נבובים חלאות...איך העיז לקלל ככה? פשוט בא לי לענות לו חבל שאתה ושכמותך לא החליפו חלק מהשישה מיליון כי אז לפחות היו לנו בני תרבות במדינה.
64 עידו קורן 26/10/2016 10:46 אברמוביץ מפיץ שינאה נגד הימין, מתנחלים ודתיים!!! (ל"ת)
משקיף צפוני 29/10/2016 22:26 גם אני
המתנחלים הם עלוקות המוצצים את תקציבינו ,מקדשים אדמה על פני החיים, והימין הינו עדר בהמות ההולך אחרי נביאי השקר הקוראים לעצמם מנהיגים.
משקיף צפוני 29/10/2016 22:23 גם אני
משום שהמתנחלים הם עלוקות המוצצים את לשדנו ואת תקציבינו והימין הם אוסף של בהמות ההולכות ללא הבחנה אחרי מנהיגי שקר.
63 קובי 26/10/2016 10:41 האיש פאראזיט, אפילו ש"ג לא מתאים לו. (ל"ת)
62 סיגל 26/10/2016 10:12 נשרף בטנק כדי להגן על המולדת ו-חוליגנים
מה רץ בראש של אדם שאומר לאחר חבל שלא נשרפת בטנק ? מי בוגד במי ? ובכלל .. מאיפה העוז להשתמש במילה בוגד ?
יוסף 26/10/2016 14:50 אברמוביץ נשרף בטנק בשביל ולהיות חאמסניק ......
שונא ישראל גם המוח שלו כנראה התעוות שם יש לו את סינדרום השמאלני הידוע של הזדהות עם התוקפן (וסינדרום שטוקהולם)
61 בן 26/10/2016 10:05 זבל ימני
זה פרצופו האמיתי של קהל בוחרי ביבי. זבל
60 לחמנייה 26/10/2016 09:16 מי ייתן והקרע יהיה בעורק הצוואר (ל"ת)
59 ישראל השלישית 26/10/2016 09:15 המיץ של החרה
זבל כסה צריך לוודא הריגה איתו
יוסף 26/10/2016 14:51 נכון אבורמוביץ באמת דורש את זה יחד איתך (ל"ת)
58 קובי 26/10/2016 09:14 עוד חבר לפמיליה של משפחת הליכוד וביתר ירושלים (ל"ת)
57 רועי 26/10/2016 09:04 אל תדאגו לוחמי צהל עופר אלון ישלח אתכם למות עבור ישראל
הוא לא יוותר על אף גרגר אדמה, איזה אדם, איזו דוגמה אישית...
56 אזרח 26/10/2016 08:50 שאלה למפכ"ל. מדוע שוטריך לא הדפו את החלאה הזה אחורה???
הדרעק הזה גולן נמצא מרחק שתי אצבעות מאחורי ראשי השוטרים, נובח , מאיים ממש בתוך האוזניים שלהם והם לא עושים כלום . נכון שמשטרה פועלת לפי חוק, אבל מקרה זה הוא בברור הפרעה לסדר הציבורי ואף חמור מכך איום, עובד ששוטרים נאלצו ללוות את מר אברמוביץ בגלל האיומים של המיץ זבל הזה גולן. בהחלט היה מקום לעצור אותו על שני הסעיפים הללו.
יוסף 26/10/2016 19:23 בדיוק כמו שהם לא הודפים מחבלים כמוך וכמו זובבי ..
וכל המחבלים בכנסת שונאי ישראל שרק תן להם הזדמנות והם ישחטו אותנו כמו כבשים . זה לא יעניין אותם במיוחד עם אתה שמאלני פגום או ימני חכם
55 חימוב 26/10/2016 08:49 קרע בברכיים יותר נכון קרע בשכל...גובניק בקריה
לא יפה הוא גם נשרף פעם מהכוס קפה , גיבור ישראל!!!
54 ציניקן 26/10/2016 08:29 ביבי גידל שנאה בגן, עופר גולן צמח בגן (ל"ת)
53 חני 26/10/2016 08:20 סתם טפש שנובח-אבל מה הוא תרם למדינה???
אמנון אברמוביץ' הוא איש שאכן תרם למדינה ותורם בדרכו היא. האדם שדבר עליו כפי שדבר-הוא חלאת אדם ולא ישראלי-הוא אדם חסר חינוך בסיסי. יהודי??? ככה יהודי לא מדבר על יהודי. כשאין חינוך לערכים כלשהם-האדם כמו צמר בר, ואילו התוצאות. אמנון אברמוביץ-אל תתייחס למה שכל אדם שכזה מדבר. לא ראוי להתייחס לכך.
איתן 26/10/2016 10:02 זה לא סתם טיפש
כמות החוליגנים היחסית הולכת ודגלה ומהווה משקל כמותי בטור הבהמות המשתרכות אחרי המסית נתניהו!
52 יובל 26/10/2016 08:13 אברמוביץ' גיבור ישראל
נפצע קשה מאוד בהצילו במלחמת יום כיפור עם עוד אחרים את המדינה ואזרחיה , ביניהם חלאות כמו עופר גולן ומרעיו , שרוצים כמו דעאש לערוף את הראשים של כל המתנגדים לארץ ישראל השלמה מהים עד הירדן וגירוש בשיטות נאציות את כל הערבים מיהודה ושומרון . הקללות של עופר גולן מזכירים את הרימון שנזרק בהפגנה למען השלום שרצח את אמיל גרינצוויג ז"ל שגם הוא היה חיל קרבי שנלחם בכל מלחמות ישראל . אברמוביץ/ ואחרים בתקשורת מנסים לעזור לעם ישראל לשמור על השפיות של צהל וטוהר הנשק שלו , שלא יהיה דומה לצבא הנאצי בזמנו , וזאת בנסיבות קשות מאוד של שמירה על בטחון ישראל בתוך אוכלוסיה ערבית גדולה ועוינת . הדברים המוקצים מחמת מיאוס של עופר גולן ומעשיהם האיומים של מרעיו בגדה כולל הירי של החיל עזריה , רק שופכים שמן על מדורת השנאה הנוראית בין שני העמים ורק עוזרים לקיצונים הערבים ואירגוני החבלה שלהם להמשיך במעשיהם האיומים , ובזאת הוכח בעצם שהבוגדים האמתיים בקיומה של מדינת ישראל הם עופר גולן ומרעיו !!!
יוסף 26/10/2016 19:24 אברמוביץ גיבור החמאס שמולני הזוי ומסוכן (ל"ת)
השמאל תומך בטרור 26/10/2016 17:15 יובל השקרן -הבוגד אברמוביץ' הוא נהג טנק שברח משדה הקרב (ל"ת)
שלמה 26/10/2016 16:46 כל הכבוד. מילים כדורבנות. כל מילה נכונה (ל"ת)
51 טוני 26/10/2016 08:11 בטח האפס גולן הזה לא עשה צבא בכלל זבל (ל"ת)
50 שלומי 26/10/2016 08:04 לך תבקש סליחה מחללי צה"ל ולוחמיו .חתיכת זבל (ל"ת)
49 שלומי 26/10/2016 08:01 חוליגן מצוי שראה טנק רק בסרט
מדינתינו התברכה באנשים כמו אמנון אברמוביץ' . לא תמיד מסכים איתו אבל מכבד . את החוליגן הזה צריך לשים בטנק רק כמה דקות אולי יבין. בעצם לא אין סיכוי שיבין
48 קורמורן 26/10/2016 07:57 עדיין לא למדנו מההיסטוריה שלנו כלום.
בית המקדש נחרב בגלל קנאים יהודים. לא בגלל הרומאים. יהודים רצחו יהודים, כולל נשים וטף בגלל קנאות שגלשה לשנאה וזה מה שאנחנו רואים כאן כעת. קבוצות אחדות באוכלוסיה, שונאות את הקבוצות האחרות בגלל סיבות שונות ומשונות וכבר נאמר "מהרסייך ומחריבייך ממך יצאו". לא אנשים כאמנון אברמוביץ, לוחם השריון הנחוש והפובליציסט האמיץ, מסכן את ישראל. מסכנים אותה אותם מתלהמים רחבי לוע וצרי מוח שאינם מבינים את מהות הדמוקרטיה.
יובל 26/10/2016 10:56 אמנון
למה אתה הולך 2000 שנה ויותר אחורה ? למה בשואה לא היו קאפו ? ומה זה קאפו ? יש הוכחות בסך הכל לפני 75 שנה בשואה שיהודים הורסים יהודים .לא צריך ללכת 3000 שנה אחורה
47 יובל 26/10/2016 07:46 לשם הגענו
בושה וחרפה ! גועל נפש ! להגיד דבר שכזה ללוחם במלחמת יום כיפור ! בזכותו אתה נושם חמור ! יהודי שיקלל יהודי ועוד ככה . בושה ! ועוד מה שרון גל בכלל הזמין אותו לראיון . למה? מה אתה נותן לו במה בכלל . זה כמו ששרון גל נתן במה לחזן הנרקומן לפני ששרון גל קרא בכלל את פסק הדין של חזן .
יוסף 26/10/2016 19:26 הוא ברח מהקרב וקיבל עוד מדליה בושה לתת ...
למחבלים כמהו בכלל מדליה
תגובה ליוסף 28/10/2016 15:44 מקילומטרים אפשר לראות שהיית ג'ובניק
*אם בכלל עשית צבא
46 וק 26/10/2016 06:51 אמנון אברמוביץ.
את ערוץ 2 לא צריך .
45 אריאל שרון 26/10/2016 06:46 עוד מנחה דביל ששאל שאלה לא קשורה (ל"ת)
44 במי 26/10/2016 06:40 הערסים מחריבים כל חלקה טובה! (ל"ת)
43 סוף הציונות 26/10/2016 05:48 המפכל תתביש 4 בוקים עם מדים לא עצרו הבריון ופחדו ממנו (ל"ת)
יוסף 26/10/2016 19:27 בדיוק כמו שלא עוצרים מחבלים כמוך וכמו זוהבבי (ל"ת)
42 סוף הציונות 26/10/2016 05:42 ביביהו נפתלי ליברמן מרים סיבוני זה פרי האושים שלכם סוף (ל"ת)
41 אזרח 26/10/2016 05:10 הבהמה שצורח היתחזה לנכה. ברח והשתמט מצה"ל
עופר גולן מגמגם כתינוק בכיין נכה כשנשאל למה בחר להיות ג'ובניק נכה. בוכה על ברכיים רקרובות. אבל לעמוד ולהתבהם מול לוחם סמאל קיצוני יודע! לדעתי עופר גולן פחדן שברח מקרבי. לא עושה מילואים. טיפוס טפיל ומיותר
40 רום אמנון 26/10/2016 01:43 לאחר הסליחות
ממתי הטלוויזיה הישראלית מתעדת תגובות בתוך מזדרונות בתי החולים לבריאות הנפש? כנראה שהמסכן לא בלע את התרופות בזמן!!!!!!
39 כ 26/10/2016 00:35 https://www.youtube.com/watch?v=25srO58Xnos (ל"ת)
38 י 26/10/2016 00:32 אמרו לאמנון את האמת ואז
המיעוט השמאלניי המטומטם קפצו להגן
1 26/10/2016 09:50 נכון אמנון הוא באמת בוגד רשע (ל"ת)
סדומאי 26/10/2016 11:20 הבט במראה, הרשע זה אתה וכמוך יש רבים מדי (ל"ת)
יוסף 26/10/2016 19:29 אמנון הוא בוגד שפל ורשע כנראה גם אתה ...
הראה לי את חברך ואדע מי אתה שמאלני שפל ובוגד חיידק
37 YL 26/10/2016 00:23 ממש כמו ב רצח רבין הזבל של הימין משתולל כ אחרון החלאות (ל"ת)
36 אילן 26/10/2016 00:00 כלב נובח לא נושך
סתם פרחח חבל להשקיע בו אפילו שנייה בטלויזיה לא עשה צבא ולא עשה שום דבר בשביל במדינה
קורמורן 26/10/2016 07:58 ה"סלחנות" הזו הביאה בגרמניה את הנאצים לשלטון. (ל"ת)
35 חגית 25/10/2016 23:43 כתבה
בושה לאן הידרדרנו- כמו שכתוב החורבן והשנאה של העם יבוא מתוכנו ואפילו לא משנה מי האשם-בושה לאלו שמדברים בכזו שנאה
34 יעקב 25/10/2016 23:36 לא מפתיע בכלל
מדהים אותי כל פעם מחדש שאנשים נדהמים מהמראות הללו הרי לא נרצח ראש ממשלה בידי בן עוולה ואין גזענות בחברה הישראלית כלפי אתיופים ומה שקורה כיום לצערי בחלק מהציבור המזרחי זה בגדר ויקום המלפפון ויכה את הגנן. הדיכוי והאפליה שהיתה ונגמרה יצרו אנשים מתוסכלים ורעים כמו החוליגן הזה ולצערי כמוהו יש עוד אלפים רבים בקרבנו. אני מקווה שרשויות האכיפה ובתי המשפט יתעוררו ויענישו בחומרה חוליגנים כאלו בכדי למנוע מלחמת אחים.
מלחמת אחים 26/10/2016 07:04 מלחמת אחים היתה פה מאז קום המדינה
הודות לבן גוריון הגזעני. המזרחים סבלו קיפוח מתמשך גם אם הם היו תלמידים טובים הם לא קיבלו ציונים טובים לא קיבלו תפקידים בבית ספר. שמו אותם בהקבצות נמוכות גם אם לא מגיע להם. .... הדיכוי ממשיך מאז
נפז 26/10/2016 09:06 עוד לא הייתה מדנה וראש ממשלה כמו בן גוריון שעשו הכול
כדי להציל יהודים מציפורני הערבים, לעשות מאמצים אדירים כדי להקנות להם השכלה נאותה לתת להם העדפה במילגות ובכניסה למוסדות השכלה גבוהה, להוציא אותם מהמעברות שהיו אז כורח השעה, להפנות את בני הנוער שלהם לקיבוצים ועוד ועוד, ומה חלק מאלו נותנים בתמורה? שינאה, דתיות קיצונית והילוך אימים על מערכת המשפט וצה"ל. אה כן צה"ל - הגורם העיקרי שמאפשר לחלקם הראוי לעלות בסולם הדרגות ולהשתלב בו ובמדינה ולתרום להם מכישרונם.
לא מפתיע 26/10/2016 07:02 אבל האתיופים חוצפנים עצלנים וגם רעים. הם מתוסכלים
ומתנהגים לא יפה. וזאת עובדה. זה מעגל שנאה .הם גם לא יהודים בכלל. טבלו במים ונהפכו יהודים. שמו כיפה ונהיו יהודים כדי לחיות פה במקום אתיופיה. חבל שהביאו אותם לפה .
h 26/10/2016 00:22 תפסיק לקשקש (ל"ת)
33 אהרון 25/10/2016 23:35 אני נכה צהל ממלחמת יום הכיפורים לוחם גולני אני מצטער שה
נכי צהל הגנו בגופם על כל אותם כותבים שתמכו באדם שלא תרם מאום למדינה אתם גיבורים בפה אבל שצריכים להגן על המדינה אתם מתחמקים אבל הדעות ה"ימיניות" שלכם לא מנקה את הפחדנו שלכם .
32 אור לגויים 25/10/2016 23:14 איך השוטרים לא עצרו את הדרק הזה??
איזה מין משטרה, עמדו שם 4 שוטרים כסילים של משטרת ישראל ולא עצרו אותו על העלבה ואיומים?? איזה עם מחורבן. ככה מדברים למי שמשלם בגופו על הגנת המולדת, המפק"ל האם זאת המשטרה שאתה "מגדל"??? בושה וכלימה, ליכודניקים כלומניקים אווילים ומטומטמים "הפטריוטים" מעמדות האפסנאי, השק"ם והש"ג !!!
אחד 26/10/2016 08:12 אכן שוטרים כסילים, עמדו שם כמו מלפפונים ולא עשו כלום
בעוד הדרעק הזה עופר גולן נובח כמו כלב אחוז כלבת .
יוסף 26/10/2016 19:30 נכון מלםםונים שלא עוצרים אותך ואת החברה שלך זוהבי (ל"ת)
31 יאיר 25/10/2016 23:05 זבלי הליכוד
אלה בני התשפוכת הזיבליים שהעלו את ביבי לשילטון, את לה פמיליה למגיני ביתר ירושליים ואת רועה הזונות המסומם אורן חזן לסגן יושב ראש הכנסת
יהיר 26/10/2016 07:07 תיזהר שחזן לא יתבע אותך.
להגיד שהוא מסומם זה הוצאת דיבה בית משפט קבע שהוא השתמש בסמים אך הוא לא מסומם . מסומם זה נרקומן שכל הזמן לוקח סמים וחוץ מזה מה יש לך נגד ביבי? ביבי כל כך רוצה להשאר בשלטון עד כדי כך שהוא עושה כל מה שהשמאל רוצה אין הבדל בין השמאל לביבי.
נפז 26/10/2016 09:08 מי שמשתמש בסמים הוא מסומם - לידיעתך! וגם מטומטם (ל"ת)
דין 26/10/2016 00:51 יאיר יקירי
אין לי ספק שאתה ממוצא כוזרי או אזרי
30 101 25/10/2016 23:00 את מי זה מעניין בכלל? מה זה קשור לכלכלה (ל"ת)
29 צבי 25/10/2016 22:57 תגובה
מוזרים יש בכל מקום לא צריך להתייחס לכל שטות שכל אחד אומר.
28 בחרתי פעם ביבי 25/10/2016 22:51 דאש יהודי כחלק מהשילטון בארץ ישראל.?
כמה כאלו יש באמת במדינתנו?
27 יוסקה 25/10/2016 22:33 של רגליך מעל נעליך,המקום שאתה עומד קדוש הןא
אמנון היקר.כשריונר לשריונך ולא בהכרח בדעותיך .אתה וחבריך הצלתם את המדינה..ובשביל מה?.בשביל טינופת מצחינה שבכל מדינה מתוקנת היה המגיב ניכנס לבית סוהר לשנים רבות ושם היו קורעים לו את התחת.
דני 25/10/2016 23:20 אוי לאותה בושה ..כל השריונרים ממלחמת יום כיפור
בגופכם עצרתם את הצוררים שבאו להשמידנו.95% ממפקדי הטנקים נהרגו או נפצעו .אתם גיבורי התהילה .אוי לנשמתו של המשמיץ והפוגע בכם.מכת ברק תפגע בו !
26 אלכס 25/10/2016 22:29 למה אני לא מגנה את עופר גולן
אמנון וכל המשאל הקיצוני שברו את קוד שלא מוסרים את בני המשפחה לזרים , ברגע שהמשאל בחר להלחם על העיקרונותיו לא בבמה הפנימית שם הוא מפסיד בקביעות אלה אצל שונאינו הגדולים הוא הכניס כללים חדשים למשחק ובכללים אלו דבריו של עופר אולי לא לטעמי אך אני לא מזדעזע...
25 לא פלא 25/10/2016 22:27 ששונאים את הישראלים בכל מקום בעולם
גם כשהם משכילים . עובדי אינטל הייטקיסטים הם מגעילים יש כאלה שחושבים שבוחרים את עובדי אינטל לפי הנשים המגעילות שלהם. הישראלים שנואים מאוד אגרסיבים קולניים הכל מגיע להם ועוד בחינם . עם מגעיל רק לברוח מפה
נפז 26/10/2016 09:10 כנראה נפלת על הראש, לך להיבדק! (ל"ת)
אזרח יהודי 25/10/2016 23:00 כערבי ישראלי אתה לא חייב להישאר אצלנו!
גם אותכם המוסלמים שונאים. למה אסד טובח את האחים שלך? בכל מקום שיש ערבים מוסלמים יש טרור. אין לך במה להתגאות במוסלמיות הפאנטית שלך!!
לאזרח היהודי חחח 26/10/2016 07:08 צדק חצרוני בכל מה שכתב על שכמותכם. כל הכבוד לחצרוני (ל"ת)
לאזרח היהודי חחח 26/10/2016 06:59 צדק חצרוני בכל מה שכתב על שכמותכם. כל הכבוד לחצרוני (ל"ת)
בלה בלה 26/10/2016 06:58 עוד גזען שחושב שרק מוסלמים שונאים את הישראלים
בכל העולם שונאים את הערסים ברברבים חסרי התרבות אבל גם כשהם משכילים הם ברובם אותו דבר רק במקום צעקות ולשבור ולהרוס הם מפיצים את השנאה והקנאה שלהם כלפי מושא קנאתם .אתה אזרח יהודי עלוב נפש שאף מדינה לא תקח.
24 יואב 25/10/2016 22:24 למי איכפת, זה הכל שטויות במיץ. (ל"ת)
23 אמנון אברמוביץ 25/10/2016 22:24 ראיתי את הסרטון המזעזע.
בושה לעם ישראל שזה מה שיצא ממנו
22 עופר 25/10/2016 22:24 אווי לבורות שנפלה עלינו. הבהמיות הזאת תחריב אותנו (ל"ת)
21 נועם 25/10/2016 22:01 נציזם לא יעבור! (ל"ת)
20 דני 25/10/2016 22:00 אלו הערסים המזרחיים שהורסים את המדינה (ל"ת)
דין 26/10/2016 00:53 מזרחי זה יהודי
כוזרי זה מומר
19 מתבייש בך 25/10/2016 21:59 ברבריות מזעזעת - הוא ושכמותו לא מייצגים את הימין (ל"ת)
18 דוד 25/10/2016 21:58 נמאס כבר מכל בהמות הימין הקיצוני האלה
תפסיקו לתת להם במה ודקות שידור כל הזמן. הם מטנפים את המרחב הציבורי בכל הזדמנות וזורעים יאוש בכל מקום. ישנה תחושה כללית כאילו אין תקווה לחיים נורמליים כאן.
17 1 25/10/2016 21:58 הוא באמת בוגד רשע (ל"ת)
16 קליפ 25/10/2016 21:53 פקידוני ביז צמאים לדם יהודים. שתו לרוויה!!!
להוציא משפט בודד,שנאמר בסערת רגשות ( מיותרת!!!) כדי ליצור כותרת של שנאת יהודים. בוז ליהודים ודה לגיטימציה למגזר היהודי צריך להיות ניאו שונא יהודים. עצוב פקידון קטן. (שכחתם לכתוב צפו בגרף! זה מטורף!! בלתי ניתפס!!!)
15 אורי 25/10/2016 21:50 אדון ניצן יש גבול לכל תעלול
זה שהוא מת על נתינהו ידוע זה שעד יום מותו לא ישכח שסיפר על השמפניה זוכר ובגלל זה נתינהו נהיה ראמש מכאן לקלל וכו לא מתאים זו לא רק דעתי ירית לעצמך ברגל תתנצל
14 יהודית ירושלמי-טריס 25/10/2016 21:46 ללא חת וללא מורא
לאמנון אברמוביץ אל תיכנע למתלהמים. עשה עבודתך נאמנה כפי שמצופה מעתונאי הנאמן לתפקידו /מקצועו. לעמית סגל תמשיך בעבודתך הטובה והמהימנה להציג לנו הציבור את המציאות כפי שהיא.
13 ימין אמיתי 25/10/2016 21:41 האיש הינו מוטציה גנטית מהחיבור מירי רגב+בנימין נתניהו,
הביביזם במיטבו,
12 ff 25/10/2016 21:38 נותנים במה לזבל (ל"ת)
11 רתוש 25/10/2016 21:38 יהודי ליהודי
ולא אדם לאדם...מכאן נובעת בעיית היהודים ומכאן נובעת שנאת היהודים. גם "הטובים" והשפויים שבויים בתפיסה הגזענית של הדת...
10 רתוש 25/10/2016 21:38 יהודי ליהודי
ולא אדם לאדם...מכאן נובעת בעיית היהודים ומכאן נובעת שנאת היהודים. גם "הטובים" והשפויים שבויים בתפיסה הגזענית של הדת...
9 יוסל 25/10/2016 21:37 זה חוקי ?
זה נראה כמו משהו שהמשטרה ובתי המשפט צריכים לתת את דעתם. בריוני ובסוי.
8 שמומה 25/10/2016 21:36 אל התהוםם
בושה וחרפה תכתסה פנינו. היהודים צועדים אל התהום בדיוק כמו לפני חורבן בית שני - הדת והלאומנות יובילו את העם הזה לשאול.רק במדינת היהודים כ- 50 אחוז מהציבור שונאים את אבות הציונות - אלו שגאלו אותם מאלפיים שנות גלות, וטוענים שהם ב"כף הקלע" של הגיהנום. כפיות טובה שכזו לא תמצא בעלובה שבאומות.
אבות הציונות 26/10/2016 07:16 לא עשו טובה שגאלו את העם מאלפיים שנות גלות
את יהדות עירק הכריחו לבוא לכאן. מי שהגיע ורצה לעזוב לא נתנו לו דרכון. ילדי העולים משנות ה 50 סבלו מאפליה בבתי ספר, ובכל מקום. יהורים לילדים אשכנזים אסרו על ילדיהם לשחק עם ילדים מזרחיים . המורים בבתי ספר הפלו אותם לרעה. . בבתי הקולנוע הוצגו משפחות כמו כץ וקרסו סלאח שבתי, שמונה בעקבות אחד. האשכנזי והמזרחי עובדים בשדה האשכנזי פתאום בורח מהעבודה וקורא ספר לא מתאים לו עבודה חקלאית. המזרחי בתפקיד מתרגם לערבית, לא עשיתם לנו טובה . אנגליה היתה עדיפה על פרצופי החרא שלכם ושל הציונות שדכאה את המזרחים כדברי הסופר סמי מיכאל שאמר שהוא לא ציוני ואם היה צעיר היה עוזב פה . כנ"ל רובנו השפוי המדוכא שהציונית גרמה לנו להיות פה סוג ב' והפריעה לנו בחיים לכו לעזאזל אתם לא יותר טובים
7 גד 25/10/2016 21:32 מה שאמרו לו הכל בגבול חופש הביטוי שהשמאל מתהדר בו
מותר.הכל חופש הביטוי .שהשמאל מתחבה בזה כל הזמן אין מצב שאפילו יזמינו אותו למשטרה .כי הוא לא עשה כלום הכל בגדר חופש הביטוי
6 שימי 25/10/2016 21:29 הוא באמת בוגד הוא חרץ את הדין שלו בפאנל בערוץ 2
ערב רב שעלה ממצרים שמאלן שונא מתנחלים דתאים ורבנים שונא את עצמו .
5 דן 25/10/2016 21:27 מדינת הבבונים
תת רמה
4 אורן 25/10/2016 21:27 שונא ישראל מתוסכל על מראהו ומנסה לפגוע במדינה (ל"ת)
3 יוסי 25/10/2016 21:27 את מי מעניין העופר הזה? למה בכלל לפרסם מה שהוא אומר?
נניח שאיזה פסיכי חושב שהאיש חמור הסבר הזה אברמוביץ' הוא "בוגד". נו אז מה? את מי התמהוני הזה מעניין? יש גם 7 מיליון אזרחים אחרים בארץ שלא חושבים ככה, מישהו מראיין אותם?
קורמורן 26/10/2016 08:02 התחיל במגרשי הכדורגל ומתפשט לרחובות.
ההתנהגות הבזויה הזו התחילה במגרשים בקריאות "מוות לערבים" וממשיכה ברחובות בקריאות "מוות לשמאלנים" זו מחלה מסוכנת שיש לעצור לפני שבאמת יתחיל להשפך כאן דם.
יורם 26/10/2016 06:55 ממש לא תמהוני לצערי, תיכנס לרשתות החברתיות ותראה
הסתה בלתי פוסקת, גזענות ומה לא
2 רוני 25/10/2016 21:26 באמת חבל
אתה וכל החברים השמאלנים שלך
1 אלמוני 25/10/2016 21:16 אמנון עוכר ישראל
לא מזעזע שום דבר הוט טיפוס מגעיל ממורמר
ממי 26/10/2016 08:07 תסתכל במראה ותראה כמה אתה אידיוט (ל"ת)
שלמה פתח תקוה 26/10/2016 07:53 למה אלמוני?
תהא גבר. תציג את עצמך בשם מלא. יש לך דעה, תחת שם, ולא שתוק....
מוטי מרחובות 26/10/2016 09:54 אמנון עוכר ישראל בקשתה קבלתה (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש