21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

דיון ב'אולפן שישי' בהשתתפות אחמד טיבי ורוני דניאל יצא משליטה באופן קיצוני - צפו בקטע

 |  100
במהלך החדשות
Share
עימות עצבני במיוחד התרחש הערב במהלך שידור 'אולפן שישי' בערוץ 2 בין ח"כ אחמד טיבי לפרשן הערוץ רוני דניאל. טיבי שהוזמן לתכנית לצורך השתתפות בדיון על מעמדו של הר הבית ומצבו של המו"מ המדיני, התייחס בסיום הדיון גם לעניין אי הגעת חברי הכנסת של 'הרשימה המשותפת' ללוויה של שמעון פרס - ומשם העניינים לחלוטין יצאו משליטה עד שהמגיש דני קושמרו נאלץ ממש לקום מכיסאו וללכת לכיוונו של טיבי כדי להרגיעו. לבסוף קושמרו פשוט עבר לאייטם הבא תוך צעקות רמות שנשמעו באולפן. בקטע שמצורף פה דילגו על אותו מעבר.


הנה הדברים:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

100 תגובות ב-80 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
80 תראו את פני טיבי 28/10/2016 16:08 את השינאה הבוערת, את הרשע, הגסות והבוטות של האיש הזה
איש צבוע, שמתהדר שהוא "רופא" ומאז שהיה רופא לפני שנים הפך לשונא ישראל ולאוהב מחבלים וטרור
79 גדעון 28/10/2016 09:19 תרבות הדיון טעונה שיפור אצל כולנו
יש לכבד את הזולת ולנסות להבין את רחשי ליבו ואת שורשם
78 גדעון 28/10/2016 09:16 טיבי נציג ציבור בוחריו
לא נכון לאמר שטיבי מייצג את הציבור הערבי כי בהחלט יתכן שגם יהודים ואחרים הצביעו למפלגתו כמו שלא יהודים מצביעים למפלגות אחרות,
77 גדעון 28/10/2016 09:09 כולנו בני אדם יש טובים ויש רעים
טיבי צודק קיימת נימה של התנשאות , הוא הצליח להסיט את הדיון ולא הסביר מדוע נעדר מההלוויה, לכן העיתונאים נכשלו כי לא קבלו תשובה,
76 rui 27/10/2016 08:53 מרכז
איך אנחנו אזרחי המדינה משלמים משכורת לשונא ישראל כאחמד טיבי, אני מציע לו שיעבור לרוצעת עזה ויחיה שם אלי יבחר שם לכנסת של היני.
75 יובל 17/10/2016 10:10 טיבי הכלב
כלב היתה וכמו כלב תחיה זבל שבזבלים אתה וכל הערבושים .אם אתה כל כך דואג לפלסתינאים לך לחיות בעזה או בשכם או בטול כרם .כלב אתה וכל מי שתומך בפלסתינאים
74 שני עלובי נפש 17/10/2016 07:55 טיבי מטופטם וקל לסתור אותו, דניאל חסר ממלכתיות (ל"ת)
73 חיים 17/10/2016 07:50 רוני דניאל עלוב לא היה מוכן לקוות לזיכויו של אלאור
עזריה.לגבי העימות עם טיבי היה פרווה אם היה מתעמת עם גורם בימין היה תוקפני ואגרסיבי יותר.צריך את האחד שירמוס את המוסלמי החזיר של אחמד טיבי יקיר השמאל המסריח והבןגדני
72 נחמיאס ברוך 16/10/2016 21:10 המפלגה הערבית
המפלגה המאוחדת הערבית אינה ראויה לייצוג בכנסת משתי סיבות. 1. אינה משרתת את המיעוט הערבי. 2.אינה עושה מאמצים להשתלב כאזרחים של מדינת ישראל. ולכן יש להחרים את המפלגה הערבית ולא את המיעוט הערבי.
71 זהר 16/10/2016 17:55 נמאס מטיבי
נמאס מהפה הגדול של אחמד טיבי... פעם הוא אמר שחברי הכנסת הערביים הם גשר להידברות בין העמים..איך אומרים בערבית??כאלאם פאדי.....כלומר -הכל דיבורים....קשקוש באלאבוש.. הם לא גשר ולא בטיח..להיפך הם מבוני החומה ההולכת וגדלה בין העמים..מצידו של חללק השפתיים הזה שישראל תטבע בים..אבל שלא תשכח לשלם לו מדי חודש משכורת........הוא אומר שהוא מייצג מיגזר ששלח אותו....שוב קשקוש...הוא לא מיצג אותם הוא מייצג את הפלשתינים מרמאללה ועזה...הוא רוצה הוכחה??שיקרא את תוצאות הסקר שעשו במידגם האם חברי הכנסת הערבים היו אמורים לבא להלווית פרס- שבעים אחוז אמרו שכן.....אז..טיבי..תעשה טובה ולך תכה על חטא
70 נמאס 16/10/2016 13:04 מגיב 62 צודק ב 100%. עד מתי ישעבדו את משלמי המיסים??
לתשלומי שכר ופנסיות תקציביות מופרכות למערכת הביטחון ?
69 שמואל 16/10/2016 11:23 טיבי 3
משפחתו של טיבי תופסת דפים רבים בדפי הזהב של דמשק, ואם היה מר טיבי נותן לאצבעותיו ללכת במקומו היה מוצא ומגלה כי במקום לסנוט ביהודים ולגלות ערוותו כמהגר מוטב שיפתח דפי זהב ויגלה כי בדמשק מתרכזים אלפים רבים מבני משפחתו והם סובלים משלטון העריצות, מדוע אינו נוסע להזדהות איתם? אז אחמד, כנראה שהאובססיה שלך למהגרים נובעת מהיות עצמך מהגר ואם כובע המהגר בוער על ראשך אנא ממך עזוב אותנו היהודים המהגרים (אבינו אברהם היגר לכאן מכורדיסטאן לפני 4000 שנה) ולנו אין ארץ אחרת, לך יש את כל דמשק, קח אותה, זקוקים לך שם יש שם הרבה צרות אסד הורג את בני משפחתך. ואולי המורדים צריכים רופאים טובים, רק מה תשמור שם על הפה הגדול שלך שם לא אוהבים טעויות.
68 שמואל 16/10/2016 11:22 טיבי 2
ואכן מתברר כי טיבי או אל טיבי (שם ריבוי בערבית שפירושו הטובים) היא משפחה גדולה מאוד מדמשק. משפחת אחמד טיבי הם מהגרים מדמשק. לאחמד טיבי קרובת משפחה, שדי דומה לו, שמה לינה טיבי עיתונאית וסופרת ידועה. הוכחה די טובה להיותו של טיבי מהגר סורי הוא אתר שמות המשפחה הסורים משפחות דמשק מקפידות להיקרא בשמותיהם המקוריים מאות שנים. ואכן טיבי הוא בן למשפחה מדמשק עתיקה ושורשית שבן המשפחה נבחר להיות מנהל אונר"א בדמשק ובן משפחה אחר היה אף שר הבריאות של סוריה. ואיך הגיע לכאן? ואיך קורה שבעירו טייבה הוא עצמו לובש כובע של מהגר? סבו, הגיע לכאן עם אחת הכנופיות שבאו להילחם ביהודים ב- 47-48 כנראה עם כנופית קאוקג'י, אחד מקציניו של קאוקג'י נקרא באדר אל טיבי. סבו של אחמד. עם מפלתו של קאוקג'י נשאר "אל טיבי" בטייבה שהייתה אז תחת שלטון האשמי עד חילופי השטחים בשנות החמישים. אם כך, צריך לערוך למהגר טיבי סיור שורשים וירטואלי קצר במקורותיו.
67 שמואל 16/10/2016 11:21 טיבי 1
אחמד טיבי נוהג כמעט תמיד לסנוט בבני שיחו היהודים כי הנו בעל הבית המכובד ואילו היהודי שמולו אינו אלא מהגר עלוב, ולכן זכויותיו של אחמד טיבי עולות לעין ערוך על זכויות היהודי שמולו. ובכן, מהיכן הגיע לכאן אחמד טיבי? מה מקור משפחתו? בעירו טייבה, שתי משפחות מייסדות דומיננטיות שהגיעו מסעודיה וממצריים במרוצת המאה התשע עשרה. המשפחה הראשונה היא משפחת חאג' יחיה, שהגיע מסעודיה. לפי מקורות מבני המשפחה, הם ברחו מאימתה של נקמת דם והתיישבו באזור טייבה היא עפרה המקראית, מאחר שהשם עופרה תרגומו בערבית שד, שינו את השם "עופרה" ל- "טייבה" כלומה ה- "טובה". המשפחה השנייה הגיעה במחצית השנייה של המאה ה- 19 עם אברהים פחה ממצריים ושמה מעיד על מקורה, מצראווה. בטייבה משפחות נוספות כגון עבד אל קאדר, ממוצא בדואי. כששואלים בטייבה על משפחת טיבי, אמרים כי משפחת אל טיבי היא משפחה קטנה מאד וכמעט איננה מוכרת בכפר טייבה והם "עולים חדשים". בתחילה נדמה כי מקור השם אל טיבי קשור לשם טייבה אולם מאחר והמשפחה קטנה ביותר, כמה עשרות אנשים, ולא הפכה עם השנים להיות חמולה.
66 מאזין לרשת ב' 16/10/2016 07:48 שמעתם שהודלפו מסמכים שטיבי היה מושתל כסוכן קג"ב
האם שמעתם שהוא לא רק צבוע אלא לכו תדעו מה באמת המטרה שלו, הוא סורי במקור ובמסמכים שהודלפו התגלה שהוא היה בקג"ב הרוסי והועבר למזרח התיכון לחקור עבור רוסיה.
65 חלם 16/10/2016 07:48 טיבי -הדבר הכי גרוע שקרה לערבים
חכ טיבי אינו מפספס אף הזדמנות כדי להציג לכולנו גם לשמאלנים שביננו מדוע לעולם לא יתקיים דו קיום בין העמים.מידת השנאה שהוא מפיץ פשוט מגעילה.האיש הוא אדם דוחה במיוחד שאיניני מבין איך בוחריו אינם מאלצים אותו לשתוק,הוא גורם רק לנזקים ושנאה.דרך אגב את מי הוא מיצג בכלל את ערביי ישראל או את ערביי השטחים ?.ערביי ישראל כבר הראו שהם דוחים אותו על ידי ביקור תנחומים בבית משפחת פרס ,כל הכבוד זוהי מנהיגות וצורת התנהגות אנושית ומכבדת.טיבי לך לעזה תרתי משמע ותיבחר שם לפרלמנט זה הרבה יותר מתאים לך.ותפתור אותנו כבר מלראות את פרצופף הדוחה
64 אנונימי 16/10/2016 07:41 מעריץ את רוני דניאל!! טיבי רק צועק כמו חמור (ל"ת)
63 שמעון 16/10/2016 07:06 וזה נחשב לחביבם של הרבה ישראליים , בושה וחרפה (ל"ת)
62 משקיף צפוני 15/10/2016 22:53 רוני דניאל - הביתה
ללא קשר לדיון הנוכחי, רוני דניאל מגן על הפאראזיטים של מ.הבטחון,מקבלי משכורות עתק שאנו נצטרך לשלם בעתיד את הפנסיות עתירות ממון שלהם.בעבור כמה כיבודים ,מוכר את נשמתו למולך "הבטחוני." שודדי הקופה הציבורית.
61 אני 15/10/2016 22:42 אחמד טיבי בושה וחרפה מקבל משכורת מהמיסים שאנחנו מדלמים
מדינה משוגעת. פשוט להעיף אותו מכאן. כמה שנאה יש לו אלינו
60 אחד 15/10/2016 22:39 אני,רק כמה מילים
קראתי את כל התגובות. מאחל לכל המגיבים שתהה להם את החכמה של ד"ר טיבי. שיהיה להם את הביטחון ועמוד השדרה של ד"ר אחמד טיבי. ושתהה להם את העברית (בכתב ובע"פ) של אחמד טיבי. שבוע טוב.
חושב 16/10/2016 15:54 טיבי
או.קיימקובל שהאיש חכם, חד לשון וכו'אבל בסוף אחרי כל זה.מה התועלת לציבור הערבי, הרי זה לא תכנית פופוליטיקה
קליפ 16/10/2016 11:57 הנאצים מספרו את היהודים. אחד אחד
אצל הנאצים בקרון הרכבת הייתה סתם "אחד" יש נאצים חכמים. אז זה מצדיק השמדת יהודים? ובנוסף,כשתוציא את לשונך ונחירך מפי טבעתו של דוקטור הטיבי תגלה שהוא שונא גם סמולאנים צבועים
59 טיבי שתול 15/10/2016 22:15 טיבי שתול של המוסד
אחלה הופעות הוא נותן, מוקיון קורע מצחוק
58 חיים 15/10/2016 22:05 צביעות
טיבי כל הזמן מתחמק מתשובות ועונה על דברים שלא נשאל. מדובר באדם ובמפלגה צבועה. לא שמעתי אחד מהם מגנה את הטבח בסוריה. איפה זועבי המתחסדת וטיבי "הרופא" וחבריהם מהמפלגה המאוחדת??!. כולם צבועים ועלובי נפש.
57 יוני 15/10/2016 20:48 אחמד טיזי (ל"ת)
56 דורון 15/10/2016 20:39 חחחח כמה שטיבי מטומטם כנראה את התעודות שלו הוציא בשוחד (ל"ת)
55 לשמאל המטומטם.... 15/10/2016 19:50 דעו גם המשכילים אצלם בהמות .... ושונאי ישראל (ל"ת)
54 יפתח מר חום 15/10/2016 18:21 עוכרי ישראל,אם הייתי ראש ממשלה,הייתי מעלה אתכם על גרדום (ל"ת)
53 את מי זה מעניין.. 15/10/2016 17:42 מה הקישקושים האלה מועילים באתר כלכלי???? (ל"ת)
52 בוזי 15/10/2016 15:58 עם המוסלמי הזה היה אזרח אירני והיה אומר על אירן מה שאמר
המוסלמי הזה מקשקש חופשי נגד ישראל המאפשרת לו להבחר לכנסת ולאפשר לו לעבוד ולחיות טוב בה. אבל אילו הוא היה אזרח אירני או עירקי או תורקי או עזתי או כל מדינ מוסלמית אחרת,והיה אומר על המדינה המוסלמית מה שאמר נגד ישראל ואזרחיה,כי אז במקום יורים בו למוות
אילן 15/10/2016 20:12 עם בהמות פרימיטיביות כמוך
אנחנו באמת נראים כמו אירןגזעוהעלוב נפש
51 אביגדור 15/10/2016 13:27 לחשוף את פרצופו של האנטישמי הצבוע טיבי תומך המחבלים
אחד האנשים הכי צבועים בכנסת הוא אחמד טיבי, עיזבו את העובדה שהאיש מתחזה עדיין כ"רופא" מציל חיים, כך טען בויכוח עם רוני דניאל, למרות שכבר מעל 20 שנה הוא פוליטיקאי וסוכן אישי של רב המחבלים ערפאת וכתה של הרשות. אבל כמה דברים כדאי ללמוד עליו: א. הוא לעולם לא יגנה טרור פלסטיני - ובצעקות ינזוף במי שמצפה ממנו לגנות את הטרור ש"הוא לא עובד אצלו, או לא מקבל ממנו הוראות או..או" 2. האיש הצבוע הזה מבכה כל פגיעה בפלסטיני גם הוא מחבל, בעוד כלפי הנרצחים הישראלים במקרה הטוב תשמעו ממנו שזה "הכיבוש" 3. בעברו תמצאו את ליקוק התחת שלו לאסד רוצח העם הסורי, לקדאפי אונס הילדות, 4. לא הכיבוש מעניין אותו כי עובדה שמעולם לא תשמעו ממנו גינוי לחיסבאללה - למרות שבלבנון אין כיבוש וחיסבאללה כאירגון הטרור האירני שם לו למטרה לחסל את מדינת ישראל, כמו הנאצים בזמנו. טיבי אדם צבוע תומך טרור שמנהל מונולוג אלים על מנת למצוא חן בעיני ערבים קיצוניים שרוצים שיויון רק בזכויות בניגוד לערבים ויהודים שדוגלים בשיויון אמיתי ובדו קיום.
50 ירון 15/10/2016 13:11 על ארד ניר וצביעות
ארד ניר טוען בדיון שאין משמעות לעבר היהודי על הר הבית, אבל מצד שני מגלה רגישות והבנה לקשר של המוסלמים להר הבית. ארד אם אין משמעות לדת למה אתה מקבל את טענות הערבים לקשר להר הבית? תגנה אותם על אמונות חסרות שחר. אם אין משמעות ליהדות אז בטוח אין משמעות לאסלם, תהייה עקבי.
אזרח מתון 15/10/2016 18:08 ארד ניר מייצג סמאל מטורף וכמעט "רצחני"
זו הסיבה שהאדון הנכבד, ארד ניר, שולט בתשקורת ובתנועות סמאל רדיקלי מהפכני קיצוני הזוי ומטורף. רק דעות שבזות למגזר היהודי מקבלות במה במערכת ביז (מוסלמים הא?) ובתשקורת הניאו...צית
emanuelm 15/10/2016 23:01 ארד ניר גרוע מטיבי, אבל מרוני לא ניוושע
טיבי, ברוב חוצפתו , לא ענה כלל לשאלה שנשאל אבל הוא לא מדאיג. הוא ערבי טיפוסי שחי ב-1000 לילה ולילה. אבל, למרות שקושמרו מצויין את ארד ניר צריך להחליף , היות ואינו אמין ודוחף את תזת הנסיגה שלו כמעט בכל משפט. לצערי , גם רוני לא מספק את הסחורה. הוא "פולש" לתחום המדיני , והיורידי, ובשטח זה אינו מבין כלל. טוב יעשה קושמרו וההנהלה אם יצעירו את הצוות. שמעתי בגלגל"צ כמה צעירים וצעירות שמבינים את החומר . אלה יוכלו לרסק ערבי כמו טיבי גם ללא צעקות...
49 בקצרה 15/10/2016 13:10 אחמד טיבי הוכיח בשידור חי מה הוא באמת - איש שינאה (ל"ת)
48 חיים 15/10/2016 12:59 טיבי אחמד
תסתכל איזה עם אתם רק תראה במדינה של היהודים כמה יש רציחות בין מוסלמים במיוחד באזור שלך אל תטיף מוסר ייאחמד
47 דובי 15/10/2016 12:54 ערד ניר?!
טוב , טיבי!?אבל ערד ניר?ערוץ 2? ערוץ ישראלי?
ערד ניר 16/10/2016 12:52 ערוץ 2
יפה נפש מתחסד
46 משה 15/10/2016 12:02 מחבל עם אזרחות ישראלית משתפ
בשביל מה אתם מביאים אותו לתת לפסיכי טיבי במה של חמאס למה בכלל להתיחס אליו הרי כל התגובות שלו לא ישתנו
45 עוד לא אבדה תקוותנו 15/10/2016 11:48 הוא בא במטרה לנבוח ,נבח והלך (איש מיותר)
הוא כביכול הערבי "הטוב" . אז זהו שאין דבר כזה ולעולם לא יהיה.
44 שמעון 15/10/2016 11:47 ב 3 דקות טיבי הסביר לעם ישראל את מה שהימין מנסה להסביר
חבל שפרס לא נמצא כאן לראות ולשמוע כמה שהוא היה נאיבי
43 אחמד 15/10/2016 11:43 לשנות בחוכמה
את המנהיגים הערביים להזמין אותם לדיונים רק מול ערביים ישראליים מתונים שיודעים להעריך את הטוב שיש לערבים בישראל כי רק ערבי יכול לערבי , ואז אולי המנהיגים הערביים יבינו שהם לא מיצגים את ערבייה ישראל המעוניינים לחיות בשלום
קליפ 15/10/2016 16:20 מיליוני ערביי ישראל בוחרים בטיבי
טיבי מייצג את הערבי המוסלמי הקיצוני והרצחני בייקום. ערביי ישראל בוחרים בו. ערביי ישראל ברגע שיוכלו ישמידו את הסמאל המלקק ההזוי והמטורף ואת היהודים
42 בית משוגעים 15/10/2016 11:43 מוות לערבים,חרדים,שמאלנים ,מיזרחיים
מגינה פסיפופתית כולם מסיתים נגד כולם .הכל אשם ביבי ימש
41 DG 15/10/2016 11:42 דניאל מבזבז תחמושת ויהיר.
איזה כתב יגיד למרואיין: אולי תשתוק, אל תקשקש, ומטיף מוסר כמו מאמאלה: הגיע זמן שתתנהגו כמו בני אדם.ושדניאל יראה איזה חוק מחייב ח״כ להשתתף בלוויה.יש מקום להאשים את טיבי בנושאים מהותיים כמו עידוד מפורש להצטרף לשאהידים, אבל דניאל מכה אגרופים באוויר
40 טלטל 15/10/2016 11:29 כמתבונן מהצד אני רואה את פניה של החברה הישראלית.אולי
עדיף לשנות סדרי בראשית ולהוציא חוק שמי שבריא בגופו ובנפשו חייב לשרת בצבא ו-או בשרות אזרחי ולתרום למדינה.מי שנמנע יש לשלול ממנו את הזכות לבחור ולהבחר.כך הערבים שאינם תומכים במדינה יעלמו מהנוף הפוליטי.אין מניעה שצעיר ערבי יעשה שרות של 3 שנים כמו היהודי אם בבתי חולים בתשתיות.עבודה בקהילה ועוד כל מני עבודות שלא יפגעו במוסלמים ובטח שלא יפגעו במדינה.אין היגיו שצעיר ערבי שסיים תיכון ילך ללמוד באוניברסיטה ויסיים לימודיו כאשר מקבילו היהודי רק משתחרר מהצבא.די לזכויות היתר שהערבים מקבלים!!!!!
39 איכס 15/10/2016 11:27 למה לעזעזל נותנים לו במה ?? למה אני צריך לשמוע
אותו בערב שבת בערוץ 2 ?? ישר מעביר לערוץ אחר , נתתם לו במה , קיבלתם את זה בפרצוף ......תתעלמו מהם כל החברי כנסת הערבים האלה , אל תזמינו אותם להתראיין , תייבשו אותם....
קליפ 15/10/2016 16:25 העברתי מיד לערוף סמאל קיצוני אחר
מלקקים לטיבי ברדיו? עובר למוסיקה. הסמאל ההזוי טוחב את מראיניו עמוק לתוך פי טבעתו של כל מחבל ערבי. ובתגובה? הערבי "מחרבן" על הסמאל המטורף. אפילו יש "סטנאפיסט" ערבי שמשעש ונהפך למלך הסמאל והתשקורת. כל "הבדיחות "שלו מסתירות את שנאת המחבלים הערבים המוסלמים. עובדים על הסמאל ההזוי התמים והמטורף
38 JJJJJJ 15/10/2016 11:27 שרון
דר טיבי אני רוצה טאז גדול עליך זה שאתה רופא הפתגם אומר הכלבים נובחים והשיירה עוברת
37 בונו 15/10/2016 11:19 ערד ניר כשערבי רוצח הוא לא מבחין בין ימני לשמאלני כמוך. (ל"ת)
36 בונו 15/10/2016 11:17 מעניין עם יהודי במדינה ערבים,יכול לדבר ככה...
כן אחמד טיבי,גם ממך היו עושים קציצות בכל מדינה אחרת. חופש הביטוי עלה לך למוח.כלבלב של משעל.
35 נגרוו 15/10/2016 11:13 רופא אלק...
מעניין מתי פעם אחרונה עסק ברפואה.יותר עסוק בהסתה. צדיק הדור אלק
34 קורל 15/10/2016 11:13 טיבי לאברבנל! זה רופא זה?! פויה! (ל"ת)
33 שמאלן מאוכזב 15/10/2016 11:08 אני השתכנעתי שאין שום סיכוי לשלום עד שנת 2500 (ל"ת)
32 איציק האדום 15/10/2016 11:06 רוני התותח לא פראייר של אף אחד (ל"ת)
31 צחי 15/10/2016 11:01 זה נקרא בילוי של ערב שבת במדינת ישראל.חדשות מעצבנות
של שעה וחצי שעתיים ,פעם זה היה 50 דקות ,כך לא צריך לשבור את הראש ולהשקיע בתוכניות בידור.למה לצפות בזבל הזה?יש סרטים יש ספורט יש אישה לילדים .
30 קליפ 15/10/2016 11:00 הטיבי נבחר ע"י ערבים לייצג רצח יהודים
ערביי ישראל המוסלמים והפרועים סוגדים לטיבים שמביא להם כסף. זכויות ואפס חובות. מצער אבל טיבי מלך הערבים
29 ע.פ. 15/10/2016 10:59 טיבי לפלסטין
חברי הכנסת הערבים מייצגים את תושבי השטחים ולא את ערביי ישראל. הגיע הזמן שמישהו יראה להם הדרך החוצה מישראל. ערביי ישראל מוזמנים להיות חלק מתושבי ישרטל, אבל זה לא יקרה כל זמן שהם מגדירים עצמם פלסטינים ולא ישראלים.
28 אזרח מתון 15/10/2016 10:54 אחמד טיבי מלך הסמאל קיצוני והמטורף
ארגוני סמאל מטורפים הזויים ושונאי יהודים מלקקים בראוותנות וצמאון ישבנו של כל ערבי מוסלמי שתוקף יהודים. הסמאל מזמן שכח שהנאצים והערבים מחסלים גם לקקנים הזויים ובזויים.
27 קשאני שרון 15/10/2016 10:08 בושה לחדשות 2 שמזמינים את טיבי (ל"ת)
יצחק 15/10/2016 12:59 טיבי
צריך להחרים את הפלסטינים וגם חדשות 2.
א.מ 15/10/2016 11:04 חחח טיבי נפוח כמו חזיר (ל"ת)
א.מ 15/10/2016 10:57 למה צפית?תחרים!אני לא מכניס אלי לסלון חולי נפש ! (ל"ת)
26 Avi 15/10/2016 10:02 אם יש ספק עם מי יש לנו עסק דיינו (ל"ת)
25 נגמרו לכם הכתבות? 15/10/2016 09:59 מי צריך את הקישקושים האלה באתר כלכלי? למה זה טוב? (ל"ת)
24 חאלד 15/10/2016 09:57 אחמד טיבי וחבריו מייצגים את הפלסטינים לא אותי
שילכו קיבינימאט
מדינת עולם שלישי 15/10/2016 11:07 ואתה כמו חמור תמשיך להצביע להם (ל"ת)
ג מ 15/10/2016 10:54 המניגים הערבים רוצחים
אחמד טיבי וכול המסיטים הם רוצחים הם רוצחים את הילדים שעושים להם שטיפת מוח לקום ולעשות פיגועים שהם יודעים שלא יחזירו בשלוםבשם הר הבית הם משקרים שהיהודים כובשים את הר הבית ושולחים אותם למות בגיל אפס
23 דניאל 15/10/2016 09:55 אכן מדויק וכואב. הם פשוט לא בני אדם
המיעוט הערבי בישראל מצא כעת בתקופת פריחה ושגשוג. המון זכויות כמעט אפס מחויבויות. אין סקטור שבו הערבים לא מעורים באחוזים גבוהים. כמעט כל הרוקחים ערבים. כמעט כל הרופאים ערבים , כמעט כל האחיות ערביות , כמעט כל נהגי המטרונית בחיפה ערבים , כל מנהלי האתר בבניין ערבים , כל הקבלנים ערבים , בכל אטרקציית בילוי 50-60 אחוזים ערבים , פשוט תקופת פריחה והרבה ממנו בזכות המדיניות שהוביל פרס שהופנמה ויושמה על ידי ממשלות ישראל. בנוסף , לפחות בשליש האחרון של חייו פרס הקדיש לפתרון הבעיה הפלשתינית . בסוף באים החיות הללו שידעו לקחת את הטוב שפרס נתן ולהחרים את הלווייתו. לכו להלוויות של הגיבורים רוצחי הילדה בשנתה או הרוצחים שרצחו את אבא ואמא של ילדים באוטו אל מול עיניהם ותעמדו דום לזכרם. דניאל פשוט צדק. לא בני אדם אמרנו פשוט לא בני אדם.
22 רוקי 15/10/2016 09:52 זאת התוצעה שערוץ בוגד בעמו מלקק למחבלים ונותן להם במה ח (ל"ת)
21 רפי 15/10/2016 09:09 השתן עלה לערבי המסריח אחמד טיבי לראש (ל"ת)
20 רפי 15/10/2016 09:08 תראו את ערד ניר - הוא בולע פיו מים - עיתונאי עאלק (ל"ת)
19 יותם 15/10/2016 09:02 חבריי הכנסת הערביים יביאו נכבה שנייה על ערביי ישראל. (ל"ת)
18 ישראלי 15/10/2016 09:01 טיבי רופא כשם שמנגלה היה רופא (ל"ת)
17 בהלא! 15/10/2016 08:53 מקומו של טיבי אינו באותפן או בכנסת , אלא
לידיעתכם: אחמד טיבי שרק לאחרונה , הפסיק להתחזות לגיניקולוג, עף ממהתמחות. בגלל תקיפת איש בטחון בהדסה הר הצופים.אבל זה היה לפני שנים רבות, מאז הוא גרונ בהרבה, בדיוק כ ו חבריו, זועבי ובשארה המרגל.
16 אלי 15/10/2016 08:40 דיון
אין זכות לשדרן טלויזיה להגיד תהיו בני אדם
15 אלי 15/10/2016 08:36 דיון
אין זכות לשדרן להניד תהיו בני אדם
14 הימן חודה 15/10/2016 08:31 טיבי פרובוקטור חסר חוט שדרה וטיפש כמו עז (ל"ת)
13 יובל 15/10/2016 07:51 אולפן שישי
רק במדינה מטומטמת שכזו נותנים במה לאחמד טיבי או לחנין זועבי .יושבים בכנסת שלנו ומקללים את חיילי צה"ל שלנו .בושה וחרפה למדינה דפוקה שכזו ! ! אנחנו עם מטומטם ! אני רוצה לראות למי יש אומץ לקלל את חיליי ארה"ב בממשל האמריקאי ? .אני רוצה לראות ! מוצאים אותו להורג אחרי חמש דקות ! ! גועל נפש למדינה מטומטמת שלנו שנותנים במה לשונאי המדינה .צריכים לשלול להם את כל הזכיות ולגרש אותם לעזה .במיוחד את חנין ואת טיבי וכל המפלגה הזבלות האלה ! נבלות ! כלבים !המקום שלכם בעזה ואחרי שיגרשו אותכם לעזה שמטוסיי חייל האוויר יפציץ אתכם שם כלבים !
12 אפי 15/10/2016 07:26 ערוץ שתיים
צודק אחמד טיבי בערוץ שתיים יושבים עורכים מטומטמים שנותנים במה למחבלים ולאנשים כדוגמת אחמד טיבי עודה זועבי היגיע הזמן שתפסיקו לתת במה לחבורה מחבלים
11 שולה סגל 15/10/2016 06:25 אחמד טיבי
הוא נציגם של המוסלמים שעושים פיגועים ברחבי העולם, מחריבים אותו, שונאים אותו ונוהרים אליו. נציגם של אלה שטוענים לירושלים, כאשר בקוראן לא מוזכרת ולו פעם אחת המילה ירושלים. אלא רק גידופים וחרפות עסיסיים כלפי היהודים , שמוחמד שנא, כי הם לא רצו לשתף ו פעולה, כמו עם הנוצרים של היום. עובדה שמוחמד לקח לו רעיונות רבים להקמת הדת החדשה, שבשמה מאמיניו מתים להחריב את העולם. ולהרוג את המוסלמים עצמם שאינם סונים, שיעים, עלווים, וכן הלאה....אחמד טיבי הוא נציגם... שאלת תם : אחמד טיבי שיעי או סוני ? או עלווי? או חותי? וכו וכו....
10 יהודי 15/10/2016 06:21 ישראל החלשה ממשיכה לתת לאויביה להרים עליה את האף
הדמוקרטיה המוגזמת ורפיון הידיים יביאו לחיסולה של המדינה.
9 שירלי 15/10/2016 05:47 אחמד טיבי תוצר של תרבות השקר הערבית (ל"ת)
8 חיים גת 15/10/2016 05:28 מדינה מזוכיסטית יהודית . (ל"ת)
7 אחמד 15/10/2016 05:25 לא שייך
אחמד טיבי לא מייצג את הערבים שיכניסו אותו לכלא
6 המתחזה 15/10/2016 04:54 הגיע הזמן שהמדינה תעשה ניקוי ערוות (ל"ת)
5 אזרח 15/10/2016 04:33 ערבי שמייצר ויכוחים
רופא שנמאס לא לעבוד במקצוע עם לשון חלקלקה ומיקרוגל לא קטן מייצר משכורת טובה על חשבון היהודים מפה בית שימוש. אז מי חכם חחחחחח
4 פועד נסרלה 15/10/2016 01:21 אחמד טיבי עשה צחוק מידניאל הדוחה הזה (ל"ת)
ברוך גולדשטיין 15/10/2016 10:05 ההפך הנכון. אחמד טיבי יצא טמבל דוחה ועדיין לא בן אדם (ל"ת)
עצמך? 15/10/2016 08:49 אתה קרוב של הרוצח חסן? או רוצח בזכות (ל"ת)
דביר 15/10/2016 08:20 טיבי
צריכים לשלול לכם את כל הזכיות במדינה הזו נקודה !
מוטי 15/10/2016 02:18 אפשר לשפוט לפי התנהגות
התנהגות של אחמד זה התנהגות של אחד ש יחזור לכפר ויספר עד כמה הוא גיבור אבל אין לו את את הדבר הבסיסי שהוא חינוך!!!
3 מוקי 15/10/2016 01:18 רוני דניאל קרע אותי מצחוק. איזה מלך. (ל"ת)
אלברט 15/10/2016 09:38 אחמד טיבי
למה התקשורת השמאלנית מטרה את הערבי טיבי יותר מאשר את דניאל
2 חסאן 15/10/2016 00:20 אחמד טיבי ואיימו עודה
לא מייצגים את רוב המגזר להם אני שייך. לדעתי צריך לכבד את מנהיגי ישראל כי הם גם המנהיגים שלנו. הם היו צריכים לכבד את מר פרס וללכת ללוויה.
משה 15/10/2016 14:37 לא מדובר רק בלוויה חסאן זה הרבה יותר מזה
אתם הערבים פשוט "שכחתם" מי הבעל בית פה בארץ.תגידו תודה בכלל שאתם מקבלים פה תנאי לוקסוס שבאף מדינה ערבית אחרת לא הייתם מקבלים ותורידו את הראש ותשתקו.אתם פשוט חיות אדם.וצר לי כי יש הרבה יפי נפש יהודים שטומנים את פניהם בחול. אבל זה יתפוצץ בסוף. תמיד זה מתפוצץ. נקווה כי היהודים השמאלנים ההזויים יתעוררו ויפה שעה אחת קודם. מהערבים אני לא מצפה הרבה כאמור חיות נשארות חיות ותו לא.
יואב 15/10/2016 14:13 אהלן חסאן, שאלה:
אם אחמד טיבי ואיימן עודה לא מייצגים את רוב המגזר - איך זה לפי הנתונים של הבחירות האחרונות לכנסת כ-96% מערביי ישראל הצביעו לרשימה המשותפת? (טיבי ועודה מנהיגי הרשימה המשותפת). נ.ב יכול להיות שאני טועה ו-4% גדול יותר מ-96%. כמו שאין קשר בין היהודים לירושלים...