זהבה גלאון לנתניהו - "כמה עוד ימותו על מזבח 'ניהול הסכסוך'?"

זהבה גלאון, צילום: BizTv
פיגוע קשה מאוד התרחש היום בירושלים במהלכו נרצחו תושבת העיר בת 60 ולוחם יס"מ ובנוסף נפצעו עוד ארבעה. השר לביטחון פנים גלעד ארדן הפנה (שוב) אצבע מאשימה לפייסבוק ואמר כי הרשת החברתית "אחראית ישירה להסתה" והוסיף כי "היא פותחת מחדש דפים של חמאס בעקבות לחץ פלסטיני. זו שערורייה". מנגד, יו"ר מרץ זהבה גלאון בחרה לתקוף את המדיניות של נתניהו וכך כתבה בפוסט שהעלתה: "ב-96 האשים נתניהו את פרס בגל הטרור. "מר פרס, אתה הבאת את מצב הביטחון שלנו לשפל חסר תקדים וזו תוצאה ישירה מהמדיניות האומללה שלך," הוא אמר. מאז נתניהו הספיק לקחת אחריות על הירידה הזמנית בהיקף הפיגועים באפריל, אבל הוא טרם לקח אחריות לגל טרור שכולם הזהירו מפניו ושכולם ידעו שעומד לבוא. כמה עוד ימותו על מזבח "ניהול הסכסוך"? עד מתי?".
נציין כי בראשית הפוסט כתבה גלאון כך "איך בכלל מנחמים את קרוביה של האישה בת השישים שנרצחה היום על ידי מחבל בירושלים? איך מנחמים את קרוביו של השוטר שנרצח? את האנשים שרגע אחד הלכו לעשות סידורים וברגע הבא מוצאים את עצמם בבתי חולים, מתכוננים לשיקום ארוך? אני לא יודעת. לא בטוחה שאפשר."
תגובות לכתבה(69):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 56.
    ניהול סכסוך ?
    יעקב 12/10/2016 00:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את המושג "קורבנות השלום" למדנו מרבין, אחרי אשליית אוסלו. בגילך, כבר אלצהיימר ?
    סגור
  • 55.
    געגועים לאוטובוסים מתפוצצים
    עובד 10/10/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זהבה'לה מתגעגעת לימים של מלון פארק,הפלנטריום,אוטובוסים מתפוצצים ועוד הרבה מהימים הטובים שהביא לנו הסכם אוסלו על כל 1700 הנרצחים. גאה עם הפלסטינים שבתקופת שלטון השמאל הצליחו לרצוח מאות ואילו בשלטון הימין בקושי כמה עשרות.
    סגור
  • 54.
    תשובה פשוטה לפרסונה נון גרטה....
    אליעז 10/10/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 1
    ....אנשים ימשיכו כאן למות על מזבח ארצנו האהובה ,כל עוד פוליטיקאים חסרי מעוף כמוך ימשיכו לתמוך במרצחים טרוריסטים נתעבים צמאי הדם אלה !! ומן הסתם אלה ימשיכו להאמין ולסמוך על תמיכתכם בהם...וככל שאמונתם ותמיכתכם תלך ותגבר כך תגבר גם המוטיבציה אצלם לחסל עוד ועוד יהודים כולל אותך בבוא העת חלילה... לכן התמימות שלכם לפיה אפשר לעשות שלום עם העם הרצחני הזה מיאשת ומתסכלת אותכם....ומכאן גם השאלה המיתממת שלך גב' גלאון....
    סגור
  • 53.
    זהבה הסכם אוסלו הביא לנו את הטרור ,את וחברייך הבאתם (ל"ת)
    האמת 10/10/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 52.
    מתי שאתם השמאלנים הראדיקאלים תהיו נאמנים למדינה! (ל"ת)
    רוקי 10/10/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 51.
    זהבה, את לא שונה מבובי! הוא מביא לנכות ולמוות הגוף
    שמאלני אבל שפוי 10/10/2016 08:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואת מעודדת למשכב זכר עם זכר, ואישה עם אישה, שמביאים לנכות נפשית ולבסוף למוות רוחני. את מתחסדת וגרועה מבובי. עדיף מוות פיזי על מוות רוחני. גוף ללא רוח הוא רובוט. את רובוט חלול ומתחסד!
    סגור
  • 50.
    זהבה, השאלה היא כמה מתו בגלל פנטזיית השלום של אוסלו שלך (ל"ת)
    עידו קורן 10/10/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 49.
    זהבה גלון צריכה לשלם בחייה על שת"פ עם האויב (ל"ת)
    אריק 10/10/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 48.
    הימין הביא להתבהמות המדינה. (ל"ת)
    אמנון 10/10/2016 07:45
    הגב לתגובה זו
    4 11
    סגור
  • השמאלנים זה הזבל האמיתי...מלאים ברוע מתחזים לכבשים (ל"ת)
    יעקב 10/10/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • טען עוד
  • ההתבהמות מגיעה דווקא מהשמאל הגזען, מתנשא ושונא עמו.. (ל"ת)
    עידו קורן 10/10/2016 08:34
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 47.
    אין פיתרון
    אמיר 10/10/2016 07:38
    הגב לתגובה זו
    2 1
    כשמטרה סופית של צד אחד חיסול של צד שני ואי רצון של קיום משותף אין פיתרון לסכסוך הזה . פיתרון יכול להגיע אם לפלסטינים יירד אסימון שאפשר להיות ביחד ויש מישהו שחושב שזה יקרה jQuery20300076921493746340275_1476073569912?
    סגור
  • 46.
    המחנה הציוני וגלאון היו מספיק שנים בשלטון ושום שלום לא
    מיליונים 600 10/10/2016 07:00
    הגב לתגובה זו
    7 4
    הגיע.. דיבורים כמו חול כרגיל
    סגור
  • 45.
    מתו יותר על מזבח הסכם אוסלו (ל"ת)
    לפי דעתי 09/10/2016 22:12
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • 44.
    ביבי תתפטר - נכשלת בכל התחומים
    עוד לא אבדה תקוותנו 09/10/2016 22:08
    הגב לתגובה זו
    4 10
    "מר בטחון " נכשל גם בבטחון , החזיר את חברון ויחזיר גם הייתר
    סגור
  • 43.
    תשובה לגלאון
    צפ 09/10/2016 21:52
    הגב לתגובה זו
    9 2
    כל הסכסוך הקשה יותר התחיל אחרי הסכמי אוסלו. שבעזרתך החותמים [הבוגדים] הביאו לפה את הרוצחים ונתנו להם נשק. ולכן אני מקווה שבסוף ביבי ישלח אותך ואת כל הרשימה המשותפת יחד אם כל מצביעי הרשימה .לשתות את המים של עזה .מה שערפת רצה לעשות לנו מקווה לזכות לראות את זה
    סגור
  • 42.
    למה הסמאל המטורף מסית נגד יהודים???
    אזרח מתון 09/10/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    8 3
    עד מתי סמאל הזוי קיצוני ומטורף יסית נגד יהודים? הסמאל שכח מה זה להיות יהודים רחמנים
    סגור
  • 41.
    הלנה ראפ, זוכרים?
    מישהו 09/10/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    4 1
    רבין, 92, אוסלו. וואו, יש לי דה ז'ה וו.
    סגור
  • 40.
    את והזיות שלך
    צפוני 09/10/2016 21:16
    הגב לתגובה זו
    6 4
    מה קרה זהבה? הלך האב הרוחני שלכם עם החלוימס על מזרח התיכון החדש שהקריב אלפי גופות של ילדים ונשים באוטובוסים שרופים.וכל זה בתהליך השלום יחד עם רמתכ"ל האגדי ... אתם השמאל עוד חמישים שנים תהיו מנודים בגלל הבדידה ופשעים נגד העם.
    סגור
  • 39.
    תגובה
    דינה 09/10/2016 21:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מה בדיוק את רוצה גברת נמושה להעניש את החיילים שפגעו במחבל
    סגור
  • 38.
    את מאשימה את ראש הממשלה בפיגוע ? סתומה !!! (ל"ת)
    פוסטמה 09/10/2016 21:00
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 37.
    שמאל הזוי עוכרת ישראל שחיה באופוריה (ל"ת)
    רפי 09/10/2016 20:18
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 36.
    אני רק יודע עם היתה היום ממשלה מרכז שמאל
    אילן 09/10/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    3 6
    כמה אלפי אנשים היו יוצאים לככרות והלהקה עם הגגלים היתה צורחת מוות ..ביבי הלו הבטחתה שתמגר הא הטרור.. הכל בללה לנד..
    סגור
  • 35.
    השמאל הישראלי זו מחלת נפש.
    שלמה 09/10/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    7 2
    צריך להעמיד לדין את החיילים שחיסלו את המחבל. היה צריך לקנות לו גלידה
    סגור
  • 34.
    מה הצעתך נראה איך יגיב העם שנלחם כל יום על המדינה
    י. 09/10/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    4 1
    האם יש לך הצעה ? האם העם מסכים להצעתך ? האם האוייב מסכים להצעתך ? האם יש לך שכל מדיני ? האם יש לך אומץ ומוכנות ללכת לחמאס לנהל מו"מ ? האם כשתחזרי , אם תחזרי, בידיים ריקות תסיקי את המסקנות ?
    סגור
  • 33.
    כמה עוד תקבלי מיסים ממני ותמשיכי להקיא שטויות??? (ל"ת)
    אזרח שפוי 09/10/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 32.
    גב' זהבה, כמה מתו עוד לפני ,סיבת הסכסוך?
    סכסכן 09/10/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    11 3
    בתרפ"ט הייתה סיבה לסכסוך?
    סגור
  • רוקדת על הדם
    עמוס תמם 09/10/2016 18:41
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הייתה מגעילה ונישארה מגעילה צורחת בהיסטריה על כל דבר. היא עדיין לא הבינה שהקמת הדם אצל בני הדודים שלנו היא בנשמתם ולא יעזור גנה יקבלו איתם לא יהיה אך פעם שלום זהבה מתנהגת בדיוק כמוהם בהיסטריה ובשינאה
    סגור
  • 31.
    עדיף שתשתקי עוכרת ישראל מכוערת אחת (ל"ת)
    רוקי 09/10/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    14 6
    סגור
  • 30.
    ביזפורטל
    דב 09/10/2016 16:17
    הגב לתגובה זו
    7 2
    כמה ימים שביזפורטל התאפק ולא להביא ציטוט מהימור האנטישמי הזה, וכן מחברתה למפלגה. ביזפורטל עושה זאת בכוונה: להרגיז, להכעיס, לעורר מדנים. ועוד לפני יום הכיפורים. פשוט לא להתייחס. להתעלם. אולי לעזוב את העיתון הזה עם האג'נדה המופרעת. מן הסתם דבריי לא יתפרסמו, ואתם לצערי תמשיכו להתקוטט.
    סגור
  • 29.
    עד שלא נהרוג את המחבלים ובני משפחותיהם לא נדע שקט (ל"ת)
    noamro 09/10/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 28.
    כמה ימותו בזמן התהליך המדיני ?
    co007 09/10/2016 16:07
    הגב לתגובה זו
    10 3
    בזמן התהליך המדיני כפי שהניסיון מלמד אותנו, ירצחו מאו אנשים. אנחנו נחרוק שיניים . העיקר שיש תהליך מדיני . הפוליטיקאים יתארחו בבריות אירופה וארה"ב , יברברו בשכל . יעשו חיים משוגעים .יסבירו לנו העיקר שיש תהליך מדיני .כמה אוהבים אותנו........
    סגור
  • קורבנות השלום.
    עובד 09/10/2016 23:09
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אוטובוסים מתפוצצים,מסעדות מלון פארק ודולפינריום אחד ובסך הכל קרוב ל-1600 קורבנות השלום לא נספרים אצל האישה הצעקנית ההזויה הזו ורובם היו כשמרץ היתה בממשלה. מה קרה לאישה הזועתית הזו? יש לה זיכרון של ציפור? לא אשכח לעולם את עשרות ומאות ההלוויות של קורבנות השלום אע"פ שרובם היו בממשלות השמאל. לא נשכח את האינטיפאדה בזמנו של אהוד ברח ואת השתתפות הערבים בארץ בהתפרעויות שגם הם היו קורבנות ההתפרעויות.
    סגור
  • 27.
    פשוט שרמותה (ל"ת)
    משה 09/10/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    16 5
    סגור
  • 26.
    קורבנות השלום
    מזבח אוסלו 09/10/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    13 4
    השלום כמובן לא בא ולא יבוא אם ניתן לאוייבים את חלקי ארצנו .. הקורבנות באו גם באו ועדיין באים יחד עם האוייבים שבאו על פי הזמנת אוסלו גם החוצפה של גלאון ושות' באה וגם ניצבה
    סגור
  • 25.
    בהסכם אוסלו הבאנו לכאן מחבלים ונתנו להם נשק ותקווה לגרש
    חכמי חלם 09/10/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    12 5
    אותנו מכאן עכשיו השאר לתת להם את ת"א וכצעד בונה אמון גם את ר"ג
    סגור
  • 24.
    מר בטחון,נתניהו עושה במכנסיים
    אור לגויים 09/10/2016 15:51
    הגב לתגובה זו
    7 13
    מר בטחון מפחד מהצל של עצמו. מנהיג דמיקולו, מובל במקום להוביל שכל חרדתו הוא לכסא עליו הוא יושב. איפה הימים של שרון, של רבין, של פרס, של בגין ?? על תקופת נתניהו יאמר: " ובימים ההם אין מנהיג בישראל". השלום יפתור את כל בעיותיה של ישראל, הוא יבוא רק תמורת השטחים, אולי לא כולם, אבל רובם !!!!
    סגור
  • תבין שמאלן נאלח המדינה שייכת לעם הנבחר
    משתף של הגויים 09/10/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    15 10
    מתי כל השמאלנים יבינו שהם רוצים אותנו בים
    סגור
  • חבל על הזמן
    דור 09/10/2016 19:00
    הגב לתגובה זו
    5 0
    מתי יבינו ההזויים האלה שהסכסוך הוא לא על גבולות 67 גם לא 48 .
    סגור
  • 23.
    הרבה פחות ימות מאשר בתהליך שלום !
    בנ 09/10/2016 15:39
    הגב לתגובה זו
    14 3
    קורבנות השלום הם באלפים !!
    סגור
  • 22.
    אוי זהבה
    דוד מירושלים 09/10/2016 15:38
    הגב לתגובה זו
    21 5
    מה יהיה הסוף איתך? כבר אין טעם להעיר לך. תמשיכי לחיות בחלומות שלך או אולי תעברי לרמאללה או לרצועת עזה ותחיי בין אוהביך הצדיקים הנעימים והצודקים
    סגור
  • 21.
    זהבה חווה מבית היוצר של יריחו
    גד 09/10/2016 15:34
    הגב לתגובה זו
    10 3
    פותחת רגליים לערבים כל הזמן זה התפקיד שלה
    סגור
  • 20.
    המלשינה של המדינה עוכרת ישראל
    דוד 09/10/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    16 5
    אף פעם לא יהיה שלום איתם תביני עוכרת על חרבנו כל הזמן נגד מרצחים נתעבים
    סגור
  • 19.
    כמה מתו על אוסלו !!! הינו ניסינו
    מיקו 09/10/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    13 3
    זהבלה כבר ניסינו ב95 הרבה דם של קורבנות שלום !
    סגור
  • הסתה
    עמוס תנם 09/10/2016 18:47
    הגב לתגובה זו
    4 1
    כמה עוד ימותו בגלל הרוח הגבית שהם מקבלים מזהבה גלון(קלון)חבריה למפלגה וחבריה לאופוזיציה די עם שלהוב היצרים שלכם
    סגור
  • 18.
    הגופות עוד לא הובאו לקבורה .... בושה!!!!
    אשת שוטר 09/10/2016 15:22
    הגב לתגובה זו
    13 4
    גברת גלאון הקורבנות עדיין לא כוסו בתכריכים ואת מסיתה הסתה פוליטית שתביא לעוד פיגועים ורצח.... תתביישי מבחינתי את עם דם על הידיים.... במקום ללכת ערב כיפור לנחם את המשפחות את נותנת לגיטימיות לרצח מתועב אנחנו בימי סליחות איך אפשר לסלוח לך על התבטאויות שכאלה. אני מציעה לך לכי תתאסלמי ותצטרפי לזועבי ויפה שעה אחת קודם
    סגור
  • 17.
    איך
    יצק 09/10/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    14 2
    אפשר כל כך הרבה צביעות כל כך הרבה רשעות כלבת השעשועים של הפלשתינים
    סגור
  • 16.
    זהבה, את יכולה לחזור לאוקראינה. הם יקבלו אותך !! (ל"ת)
    יהודי 09/10/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    14 4
    סגור
  • 15.
    בצרפת וגרמניה לא ידוע לי על סכסוך
    יורם 09/10/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    16 1
    אבל כן ידוע לי על ערבים מוסלמיים נאלחים שהם רוצחים. את מוזמנת לייצג אותם בכנסת
    סגור
  • 14.
    פעם אחר
    אני 09/10/2016 15:08
    הגב לתגובה זו
    8 1
    פעם שומע את דר גיא בכור .המציאות חזקה
    סגור
  • 13.
    אויאויוי
    המושג 09/10/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    16 2
    כמה אפשר להיות צבועים? "תהליך השלום" האומלל הזה הוא פרי הבאושים של השמאל ומביא להרג אלפי יהודים עזה יוש ירושלים
    סגור
  • 12.
    קורבנות
    המושג 09/10/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    13 0
    השלום" מושג שאתם הגדרתם כן כן אלו קורבנות השלום אוי אוי לנו
    סגור
  • 11.
    חצופה. מה שטיפש אחד קלקל יקשה על עשרה חכמים לתקן
    איציק 09/10/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
    16 4
    .
    סגור
  • 10.
    לגברת זהבה
    חטיבת כפיר 09/10/2016 14:59
    הגב לתגובה זו
    20 2
    כמה הודים נהרגו על מזבח ניהול הסיכסוך ב-1910 ב-1920. ב-1930 . ב-1940 ? בכל עשור עד היום כמה נהרגו ????? תבדקי ותמצאי שבשנות שלטון נתניהו נהרגו מס יהודים הקטן ביותר על "מזבח הסיכסוך " מקווים שמרצ לא תיכנס לכנסת בבחירות הבאות -קבלי הבטחה אחת וודאית אף לוחם מכפיר לא שם פתק של מרצ !!!!!!
    סגור
  • 9.
    לא שכחנו מחבלים ואוטובובים
    מתפוצצים - שהמיטו על 09/10/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    18 0
    מטורפי השמאל !
    סגור
  • 8.
    גלאון
    זו האישה 09/10/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    14 2
    מורידה דמעות תנין השמאל הזה שהביא אלפי מחבלים כנופיית עאראפת מדברים . עד להיכן הגענו ? איזה צביעות הדמעות דמעות תנין
    סגור
  • 7.
    אנשים
    זו האישה 09/10/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    14 1
    שהביאו את כנופיית עאראפת רב המרצחים מדברים??
    סגור
  • 6.
    כמה מתו על מזבח פיתרון הסיכסוך "קורבנות השלום" ?? (ל"ת)
    אזרח מודאג 09/10/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    15 3
    סגור
  • 5.
    חברת שוברים שתיקה
    זו האישה 09/10/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    14 2
    המלשינים על חיילי צהל בחול כן כן הם מלשינים
    סגור
  • 4.
    פשוט אישה טיפשה חסרת רגישות! (ל"ת)
    לא יאמן 09/10/2016 14:53
    הגב לתגובה זו
    20 3
    סגור
  • ועוד יותר טיפשים מי שמצביע עבורה וגם מי שמשמיע אותה כאן
    משה ראשל"צ 09/10/2016 15:28
    הגב לתגובה זו
    10 3
    ביזפורטל הוא אתר כלכלי למה הם משמיעים שוליים פוליטיים זניחים זה אומר דרשני
    סגור
  • 3.
    זהבה את יכולה רק להתבייש . (ל"ת)
    יעל 09/10/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    19 3
    סגור
  • לא זהבה זבלה (ל"ת)
    ערבי 10/10/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 2.
    שמדברת
    זו האישה 09/10/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    19 2
    מי הביא את המחבלים ? מי הביא את המצב שחאמאס שולט בעזה ? צבועה שמאלנית
    סגור
  • 1.
    ושות
    זו האישה 09/10/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    20 4
    אחראים לאוסלו שהביא למותם ולפציעתם של אלפי ישראלים
    סגור
  • קשקשן, לפני אוסלו, לא הייתה אינתיפדה ונהרגו יהודים??
    אור לגויים 09/10/2016 15:57
    הגב לתגובה זו
    2 15
    את השטויות שלך אתה יכול לספר לילדים בגן. ישראל רצה לאוסלו כי אי אפשר היה לחיות כאן יות ר הבאינתיפדה הראשונה, ולראות את רצח היהודים בגדה וברצועת עזה. אז תפסיק לקשקש. אוסלו המהלך הנכון ביותר, מאז עלה הימין הפחדן לשלטון, שמלעיט אותנו בתאוריות הבל על היכולת שלנו להכיל כל כך הרבה ערבים במדינה, אבל זה לא מחזיק מים !!
    סגור
  • כמו שבאירופה
    רציחות 09/10/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ארהב טורקיה ועוד יש טרור איסלמי אנו באותו סיר טרור עולמי לא שטחים ולא השטויות של השמאל
    סגור
  • אתה בן של ערביה אני מכיר אותך זבל (ל"ת)
    כפיר 09/10/2016 17:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • פושעי אוסלו לדין (ל"ת)
    משה ראשל"צ 09/10/2016 15:29
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור