21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

זהבה גלאון לנתניהו - "כמה עוד ימותו על מזבח 'ניהול הסכסוך'?"

 |  69
אחרי הפיגוע
Share
פיגוע קשה מאוד התרחש היום בירושלים במהלכו נרצחו תושבת העיר בת 60 ולוחם יס"מ ובנוסף נפצעו עוד ארבעה. השר לביטחון פנים גלעד ארדן הפנה (שוב) אצבע מאשימה לפייסבוק ואמר כי הרשת החברתית "אחראית ישירה להסתה" והוסיף כי "היא פותחת מחדש דפים של חמאס בעקבות לחץ פלסטיני. זו שערורייה". מנגד, יו"ר מרץ זהבה גלאון בחרה לתקוף את המדיניות של נתניהו וכך כתבה בפוסט שהעלתה: "ב-96 האשים נתניהו את פרס בגל הטרור. "מר פרס, אתה הבאת את מצב הביטחון שלנו לשפל חסר תקדים וזו תוצאה ישירה מהמדיניות האומללה שלך," הוא אמר. מאז נתניהו הספיק לקחת אחריות על הירידה הזמנית בהיקף הפיגועים באפריל, אבל הוא טרם לקח אחריות לגל טרור שכולם הזהירו מפניו ושכולם ידעו שעומד לבוא. כמה עוד ימותו על מזבח "ניהול הסכסוך"? עד מתי?".


נציין כי בראשית הפוסט כתבה גלאון כך "איך בכלל מנחמים את קרוביה של האישה בת השישים שנרצחה היום על ידי מחבל בירושלים? איך מנחמים את קרוביו של השוטר שנרצח? את האנשים שרגע אחד הלכו לעשות סידורים וברגע הבא מוצאים את עצמם בבתי חולים, מתכוננים לשיקום ארוך? אני לא יודעת. לא בטוחה שאפשר."
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

69 תגובות ב-56 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
56 יעקב 12/10/2016 00:34 ניהול סכסוך ?
את המושג "קורבנות השלום" למדנו מרבין, אחרי אשליית אוסלו. בגילך, כבר אלצהיימר ?
55 עובד 10/10/2016 14:43 געגועים לאוטובוסים מתפוצצים
זהבה'לה מתגעגעת לימים של מלון פארק,הפלנטריום,אוטובוסים מתפוצצים ועוד הרבה מהימים הטובים שהביא לנו הסכם אוסלו על כל 1700 הנרצחים. גאה עם הפלסטינים שבתקופת שלטון השמאל הצליחו לרצוח מאות ואילו בשלטון הימין בקושי כמה עשרות.
54 אליעז 10/10/2016 13:47 תשובה פשוטה לפרסונה נון גרטה....
....אנשים ימשיכו כאן למות על מזבח ארצנו האהובה ,כל עוד פוליטיקאים חסרי מעוף כמוך ימשיכו לתמוך במרצחים טרוריסטים נתעבים צמאי הדם אלה !! ומן הסתם אלה ימשיכו להאמין ולסמוך על תמיכתכם בהם...וככל שאמונתם ותמיכתכם תלך ותגבר כך תגבר גם המוטיבציה אצלם לחסל עוד ועוד יהודים כולל אותך בבוא העת חלילה... לכן התמימות שלכם לפיה אפשר לעשות שלום עם העם הרצחני הזה מיאשת ומתסכלת אותכם....ומכאן גם השאלה המיתממת שלך גב' גלאון....
53 האמת 10/10/2016 09:09 זהבה הסכם אוסלו הביא לנו את הטרור ,את וחברייך הבאתם (ל"ת)
52 רוקי 10/10/2016 09:08 מתי שאתם השמאלנים הראדיקאלים תהיו נאמנים למדינה! (ל"ת)
51 שמאלני אבל שפוי 10/10/2016 08:54 זהבה, את לא שונה מבובי! הוא מביא לנכות ולמוות הגוף
ואת מעודדת למשכב זכר עם זכר, ואישה עם אישה, שמביאים לנכות נפשית ולבסוף למוות רוחני. את מתחסדת וגרועה מבובי. עדיף מוות פיזי על מוות רוחני. גוף ללא רוח הוא רובוט. את רובוט חלול ומתחסד!
50 עידו קורן 10/10/2016 08:34 זהבה, השאלה היא כמה מתו בגלל פנטזיית השלום של אוסלו שלך (ל"ת)
49 אריק 10/10/2016 08:18 זהבה גלון צריכה לשלם בחייה על שת"פ עם האויב (ל"ת)
48 אמנון 10/10/2016 07:45 הימין הביא להתבהמות המדינה. (ל"ת)
יעקב 10/10/2016 08:44 השמאלנים זה הזבל האמיתי...מלאים ברוע מתחזים לכבשים (ל"ת)
עידו קורן 10/10/2016 08:34 ההתבהמות מגיעה דווקא מהשמאל הגזען, מתנשא ושונא עמו.. (ל"ת)
47 אמיר 10/10/2016 07:38 אין פיתרון
כשמטרה סופית של צד אחד חיסול של צד שני ואי רצון של קיום משותף אין פיתרון לסכסוך הזה . פיתרון יכול להגיע אם לפלסטינים יירד אסימון שאפשר להיות ביחד ויש מישהו שחושב שזה יקרה jQuery20300076921493746340275_1476073569912?
46 מיליונים 600 10/10/2016 07:00 המחנה הציוני וגלאון היו מספיק שנים בשלטון ושום שלום לא
הגיע.. דיבורים כמו חול כרגיל
45 לפי דעתי 09/10/2016 22:12 מתו יותר על מזבח הסכם אוסלו (ל"ת)
44 עוד לא אבדה תקוותנו 09/10/2016 22:08 ביבי תתפטר - נכשלת בכל התחומים
"מר בטחון " נכשל גם בבטחון , החזיר את חברון ויחזיר גם הייתר
43 צפ 09/10/2016 21:52 תשובה לגלאון
כל הסכסוך הקשה יותר התחיל אחרי הסכמי אוסלו. שבעזרתך החותמים [הבוגדים] הביאו לפה את הרוצחים ונתנו להם נשק. ולכן אני מקווה שבסוף ביבי ישלח אותך ואת כל הרשימה המשותפת יחד אם כל מצביעי הרשימה .לשתות את המים של עזה .מה שערפת רצה לעשות לנו מקווה לזכות לראות את זה
42 אזרח מתון 09/10/2016 21:32 למה הסמאל המטורף מסית נגד יהודים???
עד מתי סמאל הזוי קיצוני ומטורף יסית נגד יהודים? הסמאל שכח מה זה להיות יהודים רחמנים
41 מישהו 09/10/2016 21:28 הלנה ראפ, זוכרים?
רבין, 92, אוסלו. וואו, יש לי דה ז'ה וו.
40 צפוני 09/10/2016 21:16 את והזיות שלך
מה קרה זהבה? הלך האב הרוחני שלכם עם החלוימס על מזרח התיכון החדש שהקריב אלפי גופות של ילדים ונשים באוטובוסים שרופים.וכל זה בתהליך השלום יחד עם רמתכ"ל האגדי ... אתם השמאל עוד חמישים שנים תהיו מנודים בגלל הבדידה ופשעים נגד העם.
39 דינה 09/10/2016 21:16 תגובה
מה בדיוק את רוצה גברת נמושה להעניש את החיילים שפגעו במחבל
38 פוסטמה 09/10/2016 21:00 את מאשימה את ראש הממשלה בפיגוע ? סתומה !!! (ל"ת)
37 רפי 09/10/2016 20:18 שמאל הזוי עוכרת ישראל שחיה באופוריה (ל"ת)
36 אילן 09/10/2016 18:58 אני רק יודע עם היתה היום ממשלה מרכז שמאל
כמה אלפי אנשים היו יוצאים לככרות והלהקה עם הגגלים היתה צורחת מוות ..ביבי הלו הבטחתה שתמגר הא הטרור.. הכל בללה לנד..
35 שלמה 09/10/2016 18:27 השמאל הישראלי זו מחלת נפש.
צריך להעמיד לדין את החיילים שחיסלו את המחבל. היה צריך לקנות לו גלידה
34 י. 09/10/2016 17:24 מה הצעתך נראה איך יגיב העם שנלחם כל יום על המדינה
האם יש לך הצעה ? האם העם מסכים להצעתך ? האם האוייב מסכים להצעתך ? האם יש לך שכל מדיני ? האם יש לך אומץ ומוכנות ללכת לחמאס לנהל מו"מ ? האם כשתחזרי , אם תחזרי, בידיים ריקות תסיקי את המסקנות ?
33 אזרח שפוי 09/10/2016 16:51 כמה עוד תקבלי מיסים ממני ותמשיכי להקיא שטויות??? (ל"ת)
32 סכסכן 09/10/2016 16:35 גב' זהבה, כמה מתו עוד לפני ,סיבת הסכסוך?
בתרפ"ט הייתה סיבה לסכסוך?
עמוס תמם 09/10/2016 18:41 רוקדת על הדם
הייתה מגעילה ונישארה מגעילה צורחת בהיסטריה על כל דבר. היא עדיין לא הבינה שהקמת הדם אצל בני הדודים שלנו היא בנשמתם ולא יעזור גנה יקבלו איתם לא יהיה אך פעם שלום זהבה מתנהגת בדיוק כמוהם בהיסטריה ובשינאה
31 רוקי 09/10/2016 16:20 עדיף שתשתקי עוכרת ישראל מכוערת אחת (ל"ת)
30 דב 09/10/2016 16:17 ביזפורטל
כמה ימים שביזפורטל התאפק ולא להביא ציטוט מהימור האנטישמי הזה, וכן מחברתה למפלגה. ביזפורטל עושה זאת בכוונה: להרגיז, להכעיס, לעורר מדנים. ועוד לפני יום הכיפורים. פשוט לא להתייחס. להתעלם. אולי לעזוב את העיתון הזה עם האג'נדה המופרעת. מן הסתם דבריי לא יתפרסמו, ואתם לצערי תמשיכו להתקוטט.
29 noamro 09/10/2016 16:10 עד שלא נהרוג את המחבלים ובני משפחותיהם לא נדע שקט (ל"ת)
28 co007 09/10/2016 16:07 כמה ימותו בזמן התהליך המדיני ?
בזמן התהליך המדיני כפי שהניסיון מלמד אותנו, ירצחו מאו אנשים. אנחנו נחרוק שיניים . העיקר שיש תהליך מדיני . הפוליטיקאים יתארחו בבריות אירופה וארה"ב , יברברו בשכל . יעשו חיים משוגעים .יסבירו לנו העיקר שיש תהליך מדיני .כמה אוהבים אותנו........
עובד 09/10/2016 23:09 קורבנות השלום.
אוטובוסים מתפוצצים,מסעדות מלון פארק ודולפינריום אחד ובסך הכל קרוב ל-1600 קורבנות השלום לא נספרים אצל האישה הצעקנית ההזויה הזו ורובם היו כשמרץ היתה בממשלה. מה קרה לאישה הזועתית הזו? יש לה זיכרון של ציפור? לא אשכח לעולם את עשרות ומאות ההלוויות של קורבנות השלום אע"פ שרובם היו בממשלות השמאל. לא נשכח את האינטיפאדה בזמנו של אהוד ברח ואת השתתפות הערבים בארץ בהתפרעויות שגם הם היו קורבנות ההתפרעויות.
27 משה 09/10/2016 15:59 פשוט שרמותה (ל"ת)
26 מזבח אוסלו 09/10/2016 15:58 קורבנות השלום
השלום כמובן לא בא ולא יבוא אם ניתן לאוייבים את חלקי ארצנו .. הקורבנות באו גם באו ועדיין באים יחד עם האוייבים שבאו על פי הזמנת אוסלו גם החוצפה של גלאון ושות' באה וגם ניצבה
25 חכמי חלם 09/10/2016 15:57 בהסכם אוסלו הבאנו לכאן מחבלים ונתנו להם נשק ותקווה לגרש
אותנו מכאן עכשיו השאר לתת להם את ת"א וכצעד בונה אמון גם את ר"ג
24 אור לגויים 09/10/2016 15:51 מר בטחון,נתניהו עושה במכנסיים
מר בטחון מפחד מהצל של עצמו. מנהיג דמיקולו, מובל במקום להוביל שכל חרדתו הוא לכסא עליו הוא יושב. איפה הימים של שרון, של רבין, של פרס, של בגין ?? על תקופת נתניהו יאמר: " ובימים ההם אין מנהיג בישראל". השלום יפתור את כל בעיותיה של ישראל, הוא יבוא רק תמורת השטחים, אולי לא כולם, אבל רובם !!!!
משתף של הגויים 09/10/2016 16:00 תבין שמאלן נאלח המדינה שייכת לעם הנבחר
מתי כל השמאלנים יבינו שהם רוצים אותנו בים
דור 09/10/2016 19:00 חבל על הזמן
מתי יבינו ההזויים האלה שהסכסוך הוא לא על גבולות 67 גם לא 48 .
23 בנ 09/10/2016 15:39 הרבה פחות ימות מאשר בתהליך שלום !
קורבנות השלום הם באלפים !!
22 דוד מירושלים 09/10/2016 15:38 אוי זהבה
מה יהיה הסוף איתך? כבר אין טעם להעיר לך. תמשיכי לחיות בחלומות שלך או אולי תעברי לרמאללה או לרצועת עזה ותחיי בין אוהביך הצדיקים הנעימים והצודקים
21 גד 09/10/2016 15:34 זהבה חווה מבית היוצר של יריחו
פותחת רגליים לערבים כל הזמן זה התפקיד שלה
20 דוד 09/10/2016 15:29 המלשינה של המדינה עוכרת ישראל
אף פעם לא יהיה שלום איתם תביני עוכרת על חרבנו כל הזמן נגד מרצחים נתעבים
19 מיקו 09/10/2016 15:29 כמה מתו על אוסלו !!! הינו ניסינו
זהבלה כבר ניסינו ב95 הרבה דם של קורבנות שלום !
עמוס תנם 09/10/2016 18:47 הסתה
כמה עוד ימותו בגלל הרוח הגבית שהם מקבלים מזהבה גלון(קלון)חבריה למפלגה וחבריה לאופוזיציה די עם שלהוב היצרים שלכם
18 אשת שוטר 09/10/2016 15:22 הגופות עוד לא הובאו לקבורה .... בושה!!!!
גברת גלאון הקורבנות עדיין לא כוסו בתכריכים ואת מסיתה הסתה פוליטית שתביא לעוד פיגועים ורצח.... תתביישי מבחינתי את עם דם על הידיים.... במקום ללכת ערב כיפור לנחם את המשפחות את נותנת לגיטימיות לרצח מתועב אנחנו בימי סליחות איך אפשר לסלוח לך על התבטאויות שכאלה. אני מציעה לך לכי תתאסלמי ותצטרפי לזועבי ויפה שעה אחת קודם
17 יצק 09/10/2016 15:11 איך
אפשר כל כך הרבה צביעות כל כך הרבה רשעות כלבת השעשועים של הפלשתינים
16 יהודי 09/10/2016 15:11 זהבה, את יכולה לחזור לאוקראינה. הם יקבלו אותך !! (ל"ת)
15 יורם 09/10/2016 15:10 בצרפת וגרמניה לא ידוע לי על סכסוך
אבל כן ידוע לי על ערבים מוסלמיים נאלחים שהם רוצחים. את מוזמנת לייצג אותם בכנסת
14 אני 09/10/2016 15:08 פעם אחר
פעם שומע את דר גיא בכור .המציאות חזקה
13 המושג 09/10/2016 15:04 אויאויוי
כמה אפשר להיות צבועים? "תהליך השלום" האומלל הזה הוא פרי הבאושים של השמאל ומביא להרג אלפי יהודים עזה יוש ירושלים
12 המושג 09/10/2016 15:01 קורבנות
השלום" מושג שאתם הגדרתם כן כן אלו קורבנות השלום אוי אוי לנו
11 איציק 09/10/2016 15:01 חצופה. מה שטיפש אחד קלקל יקשה על עשרה חכמים לתקן
.
10 חטיבת כפיר 09/10/2016 14:59 לגברת זהבה
כמה הודים נהרגו על מזבח ניהול הסיכסוך ב-1910 ב-1920. ב-1930 . ב-1940 ? בכל עשור עד היום כמה נהרגו ????? תבדקי ותמצאי שבשנות שלטון נתניהו נהרגו מס יהודים הקטן ביותר על "מזבח הסיכסוך " מקווים שמרצ לא תיכנס לכנסת בבחירות הבאות -קבלי הבטחה אחת וודאית אף לוחם מכפיר לא שם פתק של מרצ !!!!!!
9 מתפוצצים - שהמיטו על 09/10/2016 14:58 לא שכחנו מחבלים ואוטובובים
מטורפי השמאל !
8 זו האישה 09/10/2016 14:57 גלאון
מורידה דמעות תנין השמאל הזה שהביא אלפי מחבלים כנופיית עאראפת מדברים . עד להיכן הגענו ? איזה צביעות הדמעות דמעות תנין
7 זו האישה 09/10/2016 14:54 אנשים
שהביאו את כנופיית עאראפת רב המרצחים מדברים??
6 אזרח מודאג 09/10/2016 14:53 כמה מתו על מזבח פיתרון הסיכסוך "קורבנות השלום" ?? (ל"ת)
5 זו האישה 09/10/2016 14:53 חברת שוברים שתיקה
המלשינים על חיילי צהל בחול כן כן הם מלשינים
4 לא יאמן 09/10/2016 14:53 פשוט אישה טיפשה חסרת רגישות! (ל"ת)
משה ראשל"צ 09/10/2016 15:28 ועוד יותר טיפשים מי שמצביע עבורה וגם מי שמשמיע אותה כאן
ביזפורטל הוא אתר כלכלי למה הם משמיעים שוליים פוליטיים זניחים זה אומר דרשני
3 יעל 09/10/2016 14:52 זהבה את יכולה רק להתבייש . (ל"ת)
ערבי 10/10/2016 08:42 לא זהבה זבלה (ל"ת)
2 זו האישה 09/10/2016 14:51 שמדברת
מי הביא את המחבלים ? מי הביא את המצב שחאמאס שולט בעזה ? צבועה שמאלנית
1 זו האישה 09/10/2016 14:50 ושות
אחראים לאוסלו שהביא למותם ולפציעתם של אלפי ישראלים
אור לגויים 09/10/2016 15:57 קשקשן, לפני אוסלו, לא הייתה אינתיפדה ונהרגו יהודים??
את השטויות שלך אתה יכול לספר לילדים בגן. ישראל רצה לאוסלו כי אי אפשר היה לחיות כאן יות ר הבאינתיפדה הראשונה, ולראות את רצח היהודים בגדה וברצועת עזה. אז תפסיק לקשקש. אוסלו המהלך הנכון ביותר, מאז עלה הימין הפחדן לשלטון, שמלעיט אותנו בתאוריות הבל על היכולת שלנו להכיל כל כך הרבה ערבים במדינה, אבל זה לא מחזיק מים !!
רציחות 09/10/2016 17:56 כמו שבאירופה
ארהב טורקיה ועוד יש טרור איסלמי אנו באותו סיר טרור עולמי לא שטחים ולא השטויות של השמאל
כפיר 09/10/2016 17:18 אתה בן של ערביה אני מכיר אותך זבל (ל"ת)
משה ראשל"צ 09/10/2016 15:29 פושעי אוסלו לדין (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש