12:38 מניית אל על יורדת 2.8% ומשלימה ירידה של 19% מתחילת השנה

12:36 מניית שטראוס עולה 1.3% ומשלימה 4 ימי עליות רצופים

12:02 אפגניסטן: לפחות 12 הרוגים בפיגוע במתקן משטרתי בדרום המדינה

10:10 בולטות בת"א: תמר פטרוליום יורדת 2.2%, מגדל ביטוח יורדת 1.3%

10:09 בולטות בת"א: איידיאו עולה 2%, נייס עולה 1%

09:18 צוות אבטחה של חברת החשמל חילץ הלילה אנשי ספינה שוקעת בלב ים

08:54 הדולר מוסיף הבוקר 0.2% לרמה של 3.503 שקלים

08:33 דיווח: לוחמי מיליציה שיעית השתלטו על העיירה סינג'אר בעיראק

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

"עמירם לוין מבולבל - פרס יזם את אנטבה ונפגש עם נתניהו"

 |  40
מחלוקת אחרי מות
Share
מפקד סיירת מטכ"ל לשעבר, האלוף במילואים, עמירם לוין, עורר סערה בסוף השבוע האחרון בתכנית של איילה חסון ב'ערוץ 10' כאשר ביטל את מעורבותו של הנשיא לשעבר המנוח שמעון פרס במבצע אנטבה. בשורה התחתונה, לוין, שהיה האחראי לתכנונים המבצעיים של סיירת מטכ"ל בזמן מבצע אנטבה, אמר דברים קשים על מי שמזוהה עם ביטחון ישראל בעיקר מאחורי הקלעים: "פרס נוכל ושקרן, אין לו חלק במבצע אנטבה".


מנגד, מי שחקר את מבצע אנטבה, הפרופסור מיכאל בר זוהר, חברו של פרס והביוגרף שלו, שלל את דבריו של לוין בראיון הבוקר (א') לגלית אלטשטיין בגל"צ: "יש תיעוד היסטורי ופרוטוקולים, עם כל הכבוד לעמירם לוין - לא היו לו מושג לגבי הדיונים הקודמים. אם עמירם לווין היה בשיחה הדרמטית בממשלה, אז הוא לא היה במבצע. איזה מן סיפורים אלה?".

האזינו לקטע:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

40 תגובות ב-32 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
32 חיים 21/10/2016 17:01 מדוע לוין אמין יותר ממחול השקרנים? (ל"ת)
31 מועדון התיאטרון 20/10/2016 19:25 איך...איך
איך הפשפש עלה למעלה ? זה לא מובן .. זה לא מובן !
30 אחד שיודע 20/10/2016 15:09 פרסקי קרא לעצמו פרס=עוף דורס אוכל נבלות. ומעניין למה. (ל"ת)
29 אילן 14/10/2016 15:23 לוין???
כל אלה שכל כך מאמינים ללוין..... זה קודם כל בא מהשנאה לפרס.
28 זיגו 14/10/2016 14:15 דעה
עד עכשיו ,לא ידעתי שיש כל כך הרבה אנשים שיודעים הכל , אפילו אם לא ראו, לו נוכחו, לא קראו. אין להם מושג ,אבל כותבים בנחרצות שטויות. אולי תחשבו רגע לפני .......
27 גליק אבינעם 13/10/2016 15:15 פרס והאטום
מדען פיזיקאי ממכון ויצמן ישב בצרפת מספר שנים קיבל מהצרפתים את הטכנולוגיה הגרעינית היה אחראי על בנית הכור בדימונה וגם היה היזם של מדיניות העמימות הגרעינית פרס ז"ל דאג להצניע את פועלו הבין אפס באטום
26 חניבעל 11/10/2016 20:40 התבלבלתם, פרס יזם את שואת אוסלו, ונפגש עם ערפאת.
זה לא היה מבצע אנטבה, זה היה שואת אוסלו, זה לא היה יוני נתניהו, זה היה הארכי מחבל ערפאת.
25 חיים 10/10/2016 08:14 בר זוהר שותף לתעשיית ההונאה והשקר של פרס (ל"ת)
24 אזרח 09/10/2016 17:30 מה עם הכור בעיראק? (ל"ת)
חניבעל 11/10/2016 20:42 פרס בנה את הכור בעירק, פרס חפר את תעלת סואץ,
פרס חפר את תעלת פנמה, פרס חפר את תעלת למאנש, זאת הסיבה שרבין כינה אותו "חפרן בלתי נילאה".
23 אודי 09/10/2016 14:01 סגנון עלוב
גם אם העובדות נכונות, והן לא, זהו סגנון התבטאות עלוב שלא מתאים לאלוף בצ.ה.ל גם לא לשעבר. עד מתי נמשיך להטיל רפש ?
22 מוטי 09/10/2016 13:50 עמירם לוין
כפי שכבר כתבתי בעבר ישנם גנרלים מוצלחים שכאשר פושטים את מדיהם רואים את ערוותם.
21 רונית 09/10/2016 13:33 זה ידוע שפרס שקרן מגלומן
המפליא הוא שאנשים מעיזים לומר את זה. היום זה סכנת מוות לומר את האמת. הציבור מעדיף להלל ולפאר ולעבוד אלילים ולייצר תדמיות
20 לביא 09/10/2016 12:40 קישקוש של איש צבא
מהיכן יודע רב סרן בשנות העשרים על כל הדיונים וההחלטות . מה פשר ההשתלחות הזאת באדם שבשל קשריו עם הצרפתים הביא להתעצמות צהל (שהיה צבא די חלש). ומה בקשר לכך ששמעון הציל את המשק מאבדון. מתאים לאיש צבא לעסוק בקטנות (האם הכיר את יוני או לא*). תבין שכל מה שהליכוד הצליח להרוס בתחום הכלכלי הצליחו פרס, אלי הורביץ ההסתדרות בסיוע כלכלנים בכירים להציל ולבנות כלכלה מודרנית שיכולה לספק משאבים לאנשים קטנים דוגמת לוין.
כלכלן 09/10/2016 13:57 לביא אתה ...טיפש גמור ! (ל"ת)
משה ראשל"צ 19/10/2016 14:08 רק מטומטם מבין מטומטם - לביא אתה טפש גמור פרס=הרס (ל"ת)
19 דני 09/10/2016 12:08 חברו של פרס פסול לעדות (ל"ת)
18 אלפא99 09/10/2016 11:58 אפו היו כל "הנמושות" כאשר פרס היה בחיים. אנשים קטנים !! (ל"ת)
משה ראשל"צ 19/10/2016 14:09 טפש מי היה מפרסם משהו שלילי על פרס אהוב התשקורת (ל"ת)
17 noamro 09/10/2016 11:42 באמת - למי להאמין? לאיש צבא או לפוליטיקאי?
בוודאי שלאיש צבא.
16 רוני 09/10/2016 11:39 עמירם אחלה גבר!! פרס עסק בהאדרה עצמית חולנית (ל"ת)
15 שפוי 09/10/2016 11:00 כולכם לא שפויים
כל מי שמתעסק בפרשה הזו כולל הטוקבקיסטים פשוט לא שפויים....איזה עם מזוכיסטי אנחנו...עומדים על קבר רענן ומשתינים...לוקחים פצע ומחטטים עד זוב דם......מה עכשיו?חסרוים שסעים בעם??עכשיו השסע החדש הוא מי בעד עמירם לוין ומי נגד..מי בעד פרס ומי נגד......אכן מחרבייך ומהרסייך ממך ייצאו....איך אמר המשורר???ראיתי אתכם בעליבותכם....בימים של סליחות לכו וכירעו על חופי הסליחה...בקשו סליחה מהעם המדמם הזה..תנו לו קצת שקט...אם לא 40 שנה נתפשר על 40 יום
14 007 09/10/2016 10:54 התגובה של הביוגרף וחבר צפויה, מה שהיה בפועל וודאי מתועד
בתקווה שהביוגרף לא שיכתב את ההיסטוריה
13 אאאאאא 09/10/2016 10:51 עמירם אלוף קישקשת
איפה התחבא קישקשת עד עכשו
12 יעקב 09/10/2016 10:34 פרס ניסה לדחוף את ברק למבצע ויוני התנגד (ל"ת)
11 co007 09/10/2016 10:34 אפשר לראות את הפרוטוקולים
של ישיבות הממשל שקדמו למבצע. מי אמר מה ובאיזה ה קשר. אחרי תקופה ארוכה של 40 שנה, כמעט הכול גלוי. פשוט אפשר להוציא ספר עם מראה מקום לכל כל דף ,כמו בעבודות אקדמיות.
10 שחרזדה 09/10/2016 10:19 את מי זה מעניין עכשיו ???? (ל"ת)
9 ranr 09/10/2016 10:16 סתם לבחוש בגועל נפש. כל זה בהחלט מיותר.
אינני רואה מה ראה לעצמו עמירם לווין לצאת בהצהרות הללו כעת, לאחר מות פרס ולא בחייו, כאשר היה יכול להגיב על הדברים. אלו היו פשוט התבטאויות מכוערות ואינני רוצה בכלל להתייחס למידת אמינותן. פוליטיקאים מנכסים לעצמם הצלחות ואירועים כעניין שבשגרה. כמו ההשתתפות כביכול של אריק שרון בקרב המיתלה או ביבי שזוכר את החיילים הבריטיים מתקופת המנדט וכו'. אני מתפלא גם על ערוץ 10 שראה לנכון לשדר את הדברים גם ביום שישי וגם במוצ"ש. למצער היה צריך להביא לשידור גם עמדה נגדית. זה היה פשוט שידור מכוער שלא במקומו.
שמואל 13/10/2016 09:30 גנדי - פרס
אינני רואה מה ראתה לעצמה אילנה דיין לצאת בתוכנית "עובדה" כעת, לאחר מות רחבעם זאבי גנדי ולא בחייו, כאשר היה יכול להגיב על הדברים. אלו היו פשוט התבטאויות מכוערות ואינני רוצה בכלל להתייחס למידת אמינותן.
8 הנרי 09/10/2016 10:12 אני חושב שפרס באמת חשב שאנטבה רעיון שלו
כמו שאר הפסיכופטים שאינם יודעים להבחין בין אמת לשקר
7 מורפי 09/10/2016 10:05 הערה והארה
מר לוין היה באותה תקופה רב סרן אז עם כל הכבוד לאיש להתקדמותו ותרומתו הרי שבזמן המבצע הוא לא היה יותר מקצין ביצווע שידיעותין הכלליות היו מוגבלות.
היחידה 09/10/2016 10:28 מורפי תקרא
לוין היתייחס להכרות לאורך שנים עם פרס זל... היה אלוף בצהל ומשנה לראש המוסד כך שהיו לו הרבה מימשקים עם פרס זל...
סתם תוהה 10/10/2016 09:39 מה קשור הממשקים למבצע? יש פרוטוקולים אין בעיה לקרוא (ל"ת)
6 דן שומרון 09/10/2016 10:04 דן שומרון
דן שומרון .פיקד על המבצע. פרס היה בתמונת התכנון והאישור . עמירם לוין קשקשן.
נבו 09/10/2016 12:52 התגובה הכי נורמלית כאן
זה כנראה מה שהיה וכל השאר סתם שטויות
5 יורם 09/10/2016 09:54 ממליץ ל כ ו ל ם
לקרוא פרוטוקולים מישיבות הממשלה המתפרסמות באינטרנט
4 חיים 09/10/2016 09:54 אני מאמין לעמירם
זוכר את מילשטיין - האוטוגרף של שרון... חרטטן בלתי נילאה, אותו דבר עם בר זוהר
3 טלטל 09/10/2016 09:43 מה הבעיה?יש פרוטוכולים של הישיבות.אפשר לחשוף אותם
שלא לומר הקלטות.תשאלו היום את רוב אזרחי המדינה מי היה מפקד המבצע באנטבה תראו תשובה שיוני נתניהו היה המפקד.אז זהוא שלא!!!!משפחת נתניהו השכילה לנטוע במוחות האזרחים את התובנה הזו.אבל בכח השתתפו עוד כמה כוחות חוץ מסיירת מטכל.יוני היה מפקד כח מטכל אבל מפקד המבצע היה דן שומרון למי שלא יודע!!!!!!!!!!!!
2 לוין צודק 09/10/2016 09:30 פרס תמיד לקח קרדיט מאחרים (ל"ת)
1 מאמין ללוין 09/10/2016 09:29 זוהר הוא מהפודלים של פרס
ללוין אין אינטרס לשקר. לא מרוויח מזה דבר
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש