הפוסט של בנט בעניין אלאור אזריה מצית את הרשת

נפתלי בנט, צילום: דור נבו
כאשר משפטו של החייל היורה מחברון אלאור אזריה מתקרב להכרעה, מבהיר הערב (ש') שר החינוך נפתלי בנט ויו"ר מפלגת 'הבית היהודי' את עמדתו. וכך כותב בנט בחשבון הפייסבוק שלו: "צריך להעניק חנינה לאלאור אזריה מבלי שיישב יום אחד בכלא, אם הוא יורשע". בפוסט שתוך פחות משעה הגיע ל-5,000 לייקים ומעל 320 שיתופים, מסביר בנט כי הוא הגיע למסקנה זו מהסיבות הבאות:
1. "תהליך החקירה זוהם באופן חמור כאשר רה"מ ושרהב"ט דאז חרצו את גורלו בטרם משפט. הצבא גם פרסם תחקיר צבאי תוך כדי חקירת מצ"ח, בניגוד לחוק השיפוט הצבאי דבר, מה שגם זיהם את התהליכים. "
2. "אזריה ומשפחתו שלמו כבר מחיר כבד מנשוא."
3. "מסר ללוחמים: אין חייל שלא מבין כבר שאסור לירות במחבל מנוטרל, מצד שני הכרחי לתת גב ללוחמים שלנו שנמצאים בשטח, ומסכנים את חייהם אל מול גל טרור רצחני. יש לזכור: לא מדובר באיש חף מפשע. מדובר במחבל שמטרתו היתה לרצוח יהודים. "
4. "מקרה אזריה הוא קל לאין ערוך מפרשת קו-300 שם הוענקו חנינות עוד בטרם משפט."
לסיום כותב בנט כי "זה הדבר הנכון לעשות. הגיע הזמן שאלאור יחזור הביתה".
מה אתם אומרים?
תגובות לכתבה(98):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 72.
    xxx
    x 12/10/2016 10:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאן במזרח התיכון רוצחים כל יום מאות!!! כן, מאות אנשים ,בסוריה בעיראק אפגניסטאן סעודיה תימן וגם באפריקה: סודאן ועוד ועוד.... ואף אחד לא קם ומצפצף עזריה אולי לא גיבור גדול אבל הוא ירה במחבל שבא לרצוח את חיילי צה''ל ולא משנה אם הוא שכב ,ישב ,רץ או קפץ, טוב שחיסל אותו ושלום על ישראל ואל תשגעו אותנו עם משפטים ועו''ד ופרקליטים ושופטים שחררו אותו מייד ותנו לו ולמשפחתו פיצויים, די כבר!
    סגור
  • 71.
    התעלמת מדו"ח היס שמצא שהמחבל נפטר טרם הגעתו של אזריה
    לימבו 11/10/2016 23:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוצא מכך שאזריה ירה בגוויה.
    סגור
  • 70.
    רוב מכריע של היהודים (ל"ת)
    מסכים עם בנט 09/10/2016 22:33
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 69.
    אלאור עזריה
    צבי 09/10/2016 18:46
    הגב לתגובה זו
    0 2
    אם חס וחלילה עזריה יצא אשם וצהל לא יגבה אותו, חיילים רבים בצבא, יראו בכך סימן שעדיף להיות בכל מצב "ראש קטן" ולא להיות יוזם בשום סיטואציה. וזה הדבר הגרוע מכל.
    סגור
  • 68.
    חחחחח
    ךלללל 09/10/2016 14:52
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בהחלט שר החינוך צודק
    סגור
  • 67.
    יש לתת חנינה לכל יהודי העומד לדין, באשמה הפחותה מקו 300 (ל"ת)
    מעסיק בשבת 09/10/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 66.
    5..
    רמי 09/10/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל חייל מבין מהפוסט שאפשר לירות במחבל מנוטרל ונדאג לו לחנינה
    סגור
  • 65.
    טעית במסקנתך
    המלש 09/10/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שר החינוךוךוךוך . אוי לדרך החינוך שלך. עוד לא הרשיעו את אזריה ואתה כבר מוצא אותו אשם. מה קרה? האשמתם את כולם שכביכול כבר חרצו דין עם החייל. ועכשיו אתה כבר יודע שירשיעו אותו. ממש נביא. אוי לנו איתך ומפלגתך.
    סגור
  • 64.
    בנט מזהם באופן חמור את המדינה (ל"ת)
    אזרח 09/10/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 63.
    אני אשכנזי ואני אומר
    אביב 09/10/2016 10:52
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אני אשכנזי ואני אומר שאם שם משפחתו היה "רובינשטיין", "בודנהיימר" וכו' - בכלל לא היה מגיע למשפט!
    סגור
  • טען עוד
  • אז מה אם אתה אשכנזי?
    קובי 10/10/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יש גם לא מעט אשכנזים מפגרים, אפילו ישנם אשכנזים בין חברי לה-פמיליה אוהדי ביתר ירושלים!
    סגור
  • 62.
    גיבור ישראל
    דניאל 09/10/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תחזקנה ידיך. תבורך. הייתי מוסיף ואומר שיש להעניק לאלאור אזריה צל"ש על הצלת חיים של חיילים ואזרחים
    סגור
  • גיבור?הוא פושע!איזה גבורה הוא גילה כשירה על מחבל מנוטרל (ל"ת)
    יש ר א לי 09/10/2016 16:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • ממש גבורה עילאית לירות באדם שכבר נוטרל.
    ranr 09/10/2016 14:49
    הגב לתגובה זו
    3 1
    איזה הצלת חיים בדמיון שלך.
    סגור
  • 61.
    בעיה
    גיל 09/10/2016 10:09
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נראה שרוב הליכי המשפט מאחורינו ובקרוב יוגשו הסיכומים. כבר כתבתי בעבר שבניגוד למשפט פלילי רגיל שבו נקבע אם הנאשם חייב או זכאי במשפט זה – כבמשפט אזרחי – יש שני צדדים כאשר צד אחד נמצא חייב הצד השני יוצא זכאי וההיפך. מצד אחד הנאשם אלאור עזריה ומן הצד השני ראשי מערכת הביטחון (שר הביטחון דאז, הרמטכל, המחט, המגד והמפ). התביעה הבינה זאת וגייסה למשפט זה פרקליט על שעושה כל מאמץ כדי להרשיע את הנאשם. ומסיבה זאת גם מובנת התנגדותו לכל הצעת גישור. כל פסיקה של בית משפט שאינה הרשעה בהריגה תהווה כאמור האשמת ראשי מערכת הביטחון. לאחר קריאת הדיווחים על העדויות, נראה שגם הדיוט משפטי כמוני יכול לחשוב שהנאשם עשוי לצאת זכאי באשר לא ניתן לקבוע את אשמתו מעבר לכל ספק סביר. לפיכך הדילמה של בית המשפט אינה משפטית. הדילמה של בית המשפט היא איזו פסיקה תינתן כך שראשי מערכת הביטחון לא יפגעו. כאמור, הבעיה אינה משפטית אלא שייכת לדיסציפלינה אחרת אולי לתורת המשחקים.
    סגור
  • 60.
    צודק
    אלי 09/10/2016 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 2
    צודק ללא ספק
    סגור
  • 59.
    לשחרר
    שושיקו 09/10/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    3 2
    המתח בו מצוי חייל בן 19 20 בסיטואציות חריגות כמו שהיו לחייל האמיץ שחרף נפשו להיכנס למקום שעל פניו מסוכן, גורם לתגובות שהצבא צריך לקחת בחשבון. המסר הועבר. העונש כבר ניתן. חאלס.
    סגור
  • 58.
    גם אני מסכים שצריך לשחרר (ל"ת)
    רמי 09/10/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 57.
    צודק ב 100 אחוז !!
    ישראל 09/10/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    2 4
    ביזפורטל זה אתר שמאלני. ראו הוזהרתם. עם ישראל חי וקיים לעד.
    סגור
  • 56.
    אוי ואבוי אם יורשע
    יהודי 09/10/2016 08:44
    הגב לתגובה זו
    2 4
    יש לשדר מסר ללוחמים שהמדינה מגבה אותם, מה גם שהוא חיסל מחבל ומגיע לו פרס על כך !
    סגור
  • 55.
    הקיצוני
    השמאל 09/10/2016 08:43
    הגב לתגובה זו
    2 3
    מתחבר עם אויבנו למגר
    סגור
  • 54.
    שונא עם ישראל
    השמאל 09/10/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    מתחבר לאויבנו שונא צהל ומלשין שוברים שתיקה כבר אמרנו
    סגור
  • 53.
    רוב מצביעי הימין
    אבוי לנו 09/10/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם תשאלו אותם, לא רוצים מדינה דו לאומית אבל השמאל בעיניהם הוא האוב האמיתי. יום אחד תתעוררו למדינה שהרוב בה ערבי. וגם אז תמשיכו להאשים את השמאל. ההמון פאנאטי ומוסת ע"י מנהיגים שמשקרים לו
    סגור
  • 52.
    יעלון שמעלון
    כאשר 09/10/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    2 5
    עשה מעשה נבלה ושפט אותו מייד לתת לו חנינה .
    סגור
  • 51.
    לשחרר את החייל
    אזרח 09/10/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    4 4
    זה משפט ראווה כדי להשתחוות בפני אירופאים ויתר שונינו.
    סגור
  • 50.
    אתר ביזפורטל הפך להיות אתר פוליטיקאי שמאלני (ל"ת)
    י 09/10/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 49.
    אחמד חזור להשתין בחומוס
    שבו אתם מאכילים את ה 09/10/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שמאל וערב רב = מחלת רוח חשוכת מרפא !
    סגור
  • 48.
    אתה אדם שלא מזדהה בשמך אפילו המתים יש עליהם שם
    תגובה ל 36 משמעון 09/10/2016 07:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אם אתה גבר תזדהה לדעתי אן זבל יותר משריח ממך אתה לא רק מפגר גם שרוט חזק ואתה קוגלגר
    סגור
  • 47.
    צודק השר בנט, צריך לזכות החייל מיד.
    אבי 09/10/2016 07:06
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לעזאזל, במי הוא ירה? במחבל, מחבל שבא להרוג יהודים.
    סגור
  • 46.
    זבל ממפלגה מחור-בנט, מה כבר יכול לומר?...
    אחד העם 09/10/2016 02:30
    הגב לתגובה זו
    5 4
    כמה צפוי. מה השתוללותם? אדם מסוכן. היה ונשאר. ויהיה בסוף ראה״מ. לא עלינו...
    סגור
  • 45.
    צודק מאה אחוז
    יעקב 09/10/2016 01:54
    הגב לתגובה זו
    1 4
    פוליטיקה ישראלית מסריחה לא שפויה תחשבו מה היה קורה אם אותו מצב היה אצל הערבים הם היו נותנים לו אות כבוד פוליטקאים שפלים ומסריחים
    סגור
  • 44.
    צודק!! (ל"ת)
    צדוק 09/10/2016 00:59
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • 43.
    השוטה על הגיבעה (ל"ת)
    יאיר 09/10/2016 00:48
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 42.
    כול המגדפים מצביעים לשמאל ולגאים החולי נפש (ל"ת)
    לא מצביע בית יהודי 08/10/2016 23:48
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 41.
    צודק
    שגיא 08/10/2016 23:34
    הגב לתגובה זו
    2 5
    בנט צודק ב - 100 אחוז ! מספיק עוול נגרם לחייל ולמשפחתו .
    סגור
  • 40.
    בושה
    עזי 08/10/2016 23:17
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אנחנו לא מדינה אנחנו חברה דפוקה אם אלה מנהיגיה חברה לא מוסרית ולא חברתית שבטית נראית כמו ועד עובדים בנט תתביש אומנם עשית כסף באיטיק אבל אתה איש קטן ומגעיל
    סגור
  • 39.
    גם אם עזריה טעה - צריך לגבות אותו ולא להרתיע לוחמים (ל"ת)
    בנט צודק 08/10/2016 23:16
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 38.
    והפוסט הזה הוא עוד הוכחה
    תמיד אמרתי שבנט טיפש 08/10/2016 22:48
    הגב לתגובה זו
    4 2
    למה לחשוב שאזריה אשםjQuery20308879101765342057_1475955605743?
    סגור
  • 37.
    אלאור עזריה
    דוד חנן 08/10/2016 22:28
    הגב לתגובה זו
    8 9
    אסור שישב יום אחד בכלא
    סגור
  • אסור שיצא חייב בדין (ל"ת)
    עמך 09/10/2016 00:15
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 36.
    סתם פוליטיקאי שפל וציניקן
    הזבלים של עמונה לוחצ 08/10/2016 22:28
    הגב לתגובה זו
    10 6
    בנט פוליטיקאי קטן ועלוב,הוא מבין שהפסיכים מההתנחלויות שוב יצביעו ביבי אז הוא מתחרפן,לא צריך להתיחס
    סגור
  • השנאה אוכלת אותך (ל"ת)
    אבי 09/10/2016 07:02
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • חזור ללימודי האזרחות ולמד את הזכות להליך משפטי הוגן (ל"ת)
    גדי 09/10/2016 01:06
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 35.
    הבא להורגך השכם להורגו עם ישראל עם אלאור (ל"ת)
    יהודי 08/10/2016 22:25
    הגב לתגובה זו
    14 7
    סגור
  • 34.
    צודק
    איתמר הראל 08/10/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    11 8
    צודק ב100 % הגזימו
    סגור
  • 33.
    חוצפן (ל"ת)
    מק 08/10/2016 22:23
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 32.
    צודק בהחלט
    שמעון 08/10/2016 22:16
    הגב לתגובה זו
    5 7
    סיבכו את החייל סיבכו את הצבא הצבא נגד החייל כדי להוכיח כביכול שיש צדקאת הצדק עשה החייל בזה שהוא ירה בו כדי שאחרים יבינו שדם חיילינו אינו הפקרוזה מסר שהצבא צריך להעביר למפגעים הטרוריסטיםאין ספק צריך לשחרר אותו לאלתריש לשפוט את אבו מאזן ואת חבורתו ואת החמסניקים
    סגור
  • 31.
    ראש השבכ לא נענש בקו 300
    מבחן בוזגלו 08/10/2016 22:11
    הגב לתגובה זו
    7 5
    אם בקו 300 אף אחד לא ישב בכלא אז אסור שבמקרה הזה ישב ה ש.ג.
    סגור
  • 30.
    בנט מסוכן ומזוהם בעצמו - זאב בלבוש כבש
    מייק ורומן 08/10/2016 22:07
    הגב לתגובה זו
    8 7
    האיש מסוכן! תתעוררו! הוא פנאט! הוא קיצוני! הוא אנטי דמוקרט! הוא קנאי! כולם כאחד מאיתנו תומנים ראש בחול! עושה דברו של רוה"מ שתאריך "פג תוקף" חלף לפני עשור, יד ביד עם שרת המשפטים אשר מסווה את כוונותיה האמיתיות בשיח חכם וכאילו נעים!
    סגור
  • בנט, שר עם אחריות לבנים שנמצאים במלחמה. (ל"ת)
    אורי 09/10/2016 07:10
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 29.
    בנט טועה כהרגלו . בנט צריך ללכת הביתה
    דודו 08/10/2016 22:03
    הגב לתגובה זו
    8 8
    בנט פשוט מוטרף מהמשיכיות אותה הוא וחבריו מנסים להוביל . מקומו בבית ולא בממשלה כל שכן כשר .
    סגור
  • 28.
    הגיע זמן שבנט פותח את פיו בעניין החייל (ל"ת)
    רןקי 08/10/2016 22:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 27.
    הבית הלא יהודי
    יאיר 08/10/2016 21:57
    הגב לתגובה זו
    6 7
    בנט מייצג את ההקצנה והטירוף שאחז ברוב העם - טירוף שגורם לחיילים חמושים להרוג ילדה שמנופפת במספריים, טירוף שגורם לחיילים לירות בילדים שנוסעים לתומם במונית מבלי לנקוט בנוהל עצירת חשוד, טירוף שגורם לקיצוניים לשרוף משפחה בשנתה, טירוף שגורם לאנשים לחלום על דם הקורבנות הניגר על מזבח בית המקדש במחשבה שאלוהים ירד מהשמיימה ויחבק אותם בחיבוק אבהי....יהודים תתעוררו לפני שתהפכו ליהודונאצים
    סגור
  • תן לי לנחש
    אבנר 09/10/2016 01:38
    הגב לתגובה זו
    3 4
    תן לי לנחש.. אתה בטח ערבי..
    סגור
  • הטירוף של מזרח תיכון חדש חירפן אותך אה ? (ל"ת)
    יעקב 09/10/2016 00:49
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 26.
    יש לשחררו לאלתר. את ההרתעה וההענישה כבר קיבלנו. (ל"ת)
    צודק 08/10/2016 21:57
    הגב לתגובה זו
    9 5
    סגור
  • 25.
    החבל הרוצח כמעט פוצץ חגורת נפץ אכזרית!!
    קליפ 08/10/2016 21:56
    הגב לתגובה זו
    5 6
    לפעמים חייל נאלץ לנטרל מחבל במהלך הגנה על חבריו הלוחמים. מאז קום המדינה צה"ל חתר למגע וחיסל מחבלים רצחניים. צבוע מי שמזדעזע....
    סגור
  • 24.
    תלמד לכתוב
    צדוק 08/10/2016 21:54
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מספר 15 קבל עצה, תלמד לכתוב עבריתואז תגיב .ולבנט, אתה שוב חוזר ומוכיח שמקומם של המשיחיסטים הוא מחוץ להנהגה
    סגור
  • 23.
    אם יש אלוהים
    מונקה 08/10/2016 21:51
    הגב לתגובה זו
    5 10
    אם יש אלוהים האדמה צריכה לפעור את פיה ולבלוע את בנט, שקד וכל עדתם בבית היהודי, כמו שבלעה את קורח ועדתו.
    סגור
  • 1. אין אלוהים. 2.צריך להדיח את בנט וחבורתו. (ל"ת)
    יש ר א לי 09/10/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אני מקווה
    יואב 09/10/2016 01:08
    הגב לתגובה זו
    2 3
    שהאדמה תבלע אותך לאחר שתעבור ייסורים קשים
    סגור
  • מאפוא השנאה הזאת? (ל"ת)
    עמך 09/10/2016 00:10
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 22.
    צודק ויפה שעת אחת קודם. (ל"ת)
    איציק 08/10/2016 21:50
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 21.
    החלטת בנט ראויה ונכונה . די לקרקס ! (ל"ת)
    קורל מנדלוביץ 08/10/2016 21:49
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 20.
    מיכאל
    מיכאל 08/10/2016 21:45
    הגב לתגובה זו
    4 6
    ברור שהוא זכאי.מדינה מגעילה כמה טוב שהילדים שלי לא עשו צבא .גועל נפש של מערכת .המדינה הזאת לא שווה את הציפורן של אף חייל או אזרח שחי פה ולרוב בלית בריירה.
    סגור
  • אתה ושכמוך הכי גרועים, ימין קיצוני שכלל לא שירת בצה"ל.
    יש ר א לי 09/10/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    חבורת לה פמיליה ודומיהם, כמו נערי הגביות, פושעים במסווה של אידיאולוגים. עליהם בנט מגן. הרס מדינת החוק הדמוקרטית.
    סגור
  • 19.
    גם את בינלאדן הרגו ללא משפט. מישהו גינה את אובמה? (ל"ת)
    קארין 08/10/2016 21:43
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 18.
    בנט צודק. מה לעשות שהאמת כואבת מאוד
    זיו 08/10/2016 21:41
    הגב לתגובה זו
    7 7
    ולכול אלה שחושבים אחרת מקומכם עם הערב רב בנט ראש ממשלה הבא זה בדוק
    סגור
  • 17.
    מה יכול להיות יותר מובן מאליו , מה החידוש באמירת אמת (ל"ת)
    אהרון 08/10/2016 21:38
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 16.
    כל הכבוד בנט!! (ל"ת)
    תומר 08/10/2016 21:37
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • 15.
    אלאור זכאי סיבחו אותו בחינם,מחבל הורגים לפני שהוא אהרוג (ל"ת)
    יצחקי 08/10/2016 21:32
    הגב לתגובה זו
    11 7
    סגור
  • 14.
    שכל אחד לא יעשה דין לעצמו ויזהר במעשיו (ל"ת)
    המסר הנכון 08/10/2016 21:31
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • הסמאל מעדיף חגורת נפץ ורצח מאות חיילים יהודים
    קליפ 08/10/2016 22:05
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ובלבד שהמחבל הרוצח יחזור למאורת הרצח בריא ומוכן לרצח נוסף. הסמאל ההזוי מטורף? או סתם קיצוני שונא יהודים???
    סגור
  • 13.
    בנט אינו יו"ר המחנה הציוני, ורדיפת הלייקים הזאת מגוחכת (ל"ת)
    מפוכח 08/10/2016 21:31
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 12.
    בנט מתערב במשפט
    אלעד 08/10/2016 21:30
    הגב לתגובה זו
    11 11
    בנט הפוליטיקאי מתערב בתהליך של משפט וקובע לבית המשפט מה לעשות. פשיזם במלוא עוצמתו. השחב הבא יהיה איומים על התביעה ועל השופטים אם לא ישמעו בקולו של בנט. מחפיר!!!
    סגור
  • הרגת אותי מצחוק. מה לא ברור במה שהוא אמר? חזור ללימודי
    גדי 09/10/2016 01:08
    הגב לתגובה זו
    3 3
    האזרחות וקרא על הזכות להליך משפטי הוגן
    סגור
  • תסתום שמואלן לך לבצלם שם מקומך (ל"ת)
    זיו 08/10/2016 21:39
    הגב לתגובה זו
    6 7
    סגור
  • 11.
    והחברה שלו שקד- הביתה יד ביד . קיצוניים מסוכנים
    בנט 08/10/2016 21:29
    הגב לתגובה זו
    12 12
    יביאו עלינו חורבן וחרם
    סגור
  • הסמאל הקיצוני מסונוור באהבתו לערבים
    קליפ 08/10/2016 21:58
    הגב לתגובה זו
    5 8
    ציפורה ויחיבוויץ ובוגי ערמומים ומאוהבים בערבים. אומנם רק אהבה מביאה ילדים אבל לא מתחתנים עם אויבים....
    סגור
  • תתביישו לכם, בנט ושקד צודקים והם ינהיגו את הממשלה הבאה (ל"ת)
    זיו 08/10/2016 21:43
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • 10.
    לא ידעתי שבנט יו"ר המחנה הציוני (ל"ת)
    אני 08/10/2016 21:27
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • 9.
    בנט חושב רק פוליטיקה. (ל"ת)
    אוהב ציון 08/10/2016 21:26
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • 8.
    משפט דריפוס לחייל צהל.
    לב 08/10/2016 21:26
    הגב לתגובה זו
    8 9
    די להגן על מחבלים טרוריסטים שיש להורגם ללא רחם גם בשל כונותהם ולא רק בגלל מעשיהם. הבא להורגך השכם קום והרגהו בלי לחשוב פעמים . חייל שלא עושה את תפקידו להרוג מחבלים אין מקומו בצבא אלה בין אנשי התקשורת ובין הניירת של הפקידות.
    סגור
  • 7.
    מדינת הפקר
    מיואש 08/10/2016 21:23
    הגב לתגובה זו
    10 8
    ככה זה במדינת ההפקר שלנו. היום יורים בערבים ויהיה חנינה... מחר הם יירו בשמאלנים הבוגדים וגם יהיה חנינה ואחר כך הם יירו במי שבא להם וכן נחשתם...
    סגור
  • השאלה למה הסמאל המטורף והקיצוני בוגד ביהודים???
    קליפ 08/10/2016 22:02
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הסמאל שכח (או מעולם לא היה) להיות יהודים רחמנים. אם תתן הכל לערבים מה תעשה ליהודים? הסמאל מפחיד בפתרון שהוא זומם לעשות ליהודים. נותן לערבים נשק. מעודד אותם להתער ולרצוח יהודים.מחרים ליהודים אפשרות להגנה עצמית. למה אתם בוגדים ביהודים???
    סגור
  • קליפ, מדוע אתה בוגד בשכל הישר ???? (ל"ת)
    ranr 09/10/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • סמאל
    יפה 09/10/2016 00:28
    הגב לתגובה זו
    3 1
    למה התכוונת?לשמאל או לסמאלה? תלמד לכתוב ללא שגיאות אח''כ תביע דעות.
    סגור
  • 6.
    אולי אזריה ירה במחבל כי הבין שיש "פקודה" סמויה להרוג-ב
    דברים שרואים משם 08/10/2016 21:21
    הגב לתגובה זו
    5 6
    גם פרשן "הארץ" עמוס הראל ב 10.04.16 נאלץ לשבח את מותם של ילדים מחבלים: כשהסביר את דעיכת גל הטרור מנה, בין יתר הסבות, גם "פעילות ...של הרשות ... כדי לשכנע תלמידים לא לצאת לפיגועים שסביר כי יסתיימו במותם". | אלאור יכול היה להגיע לאותה מסקנה גם מספורים שהוא שמע (נכונים או שקריים, אולי באמצעות "שוברים שתיקה") על תקדימים רבים של הרג מחבל שנוטרל, שהמערכת נתנה להם הסכמה שבשתיקה, לכאורה. "כמה מקרים של יד קלה על ההדק בגל הטרור האחרון, מתוך מחשבה שתוקף הרוג כבר לא ישוחרר בעוד כמה שנים" (- עמוס הראל ב"הארץ" 01.07.16 ). "מח"ש סוגרת תלונות על ירי פסול של שוטרים במחבלים - בלי לחקור" (- כתבה מאת שרון פולבר ויותם ברגר "הארץ" 05.08.16) | אלאור יכול היה להסיק זאת גם בקל וחומר מההתיחסות של קציני צה"ל בכירים לחייהם של חילי צה"ל שבידי האויב,
    סגור
  • לאלו המהרהרים באפשרות של "פקודה סמויה"
    ranr 09/10/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פסק דין וגזר דין בסיום המשפט, יבהירו אחת ולתמיד אני מקווה, אם היה צריך לציית לפקודות הברורות שנאמרו שוב ושוב או לאיזו פקודה סמויה שריחפה אי שם באוויר.
    סגור
  • 5.
    בנט קצין מצויין אבל פוליטיקאי רדוד ביותר
    סלוק 08/10/2016 21:20
    הגב לתגובה זו
    9 5
    מה ההנחה בזו שעזריה אשם?ושהשופטים יאשימו אותן?! רק איש טיפש נותן אור ירוק מראש לקביעה כזו.
    סגור
  • 4.
    אולי אזריה ירה במחבל כי הבין שיש "פקודה" סמויה להרוג-א
    דברים שרואים משם 08/10/2016 21:20
    הגב לתגובה זו
    2 5
    אפשר שאלאור אזריה הבין שהפקודה הגלויה שקבל נתנה כמס שפתים עקב כניעה לדעת הקהל העולמית (גם של משקיעים פוטנציאליים זרים שכלכלת המדינה תלויה בהם), בי.די.ס., אדוני הארץ שבבית הלבן, בי"ד בינ"ל לא אוביקטיבי וכיו"ב. אפשר שאלאור הבין שמאחורי הפקודה המוצהרת ישנה כעין פקודה אחרת, סמויה, אשר מיצגת את דעתם האמתית של המטכ"ל ושל הממשלה הנבחרת, והיא להרוג את המחבל. | למסקנה זאת יכול היה החיל אלאור להגיע באופן עצמאי. ** כלומר, הוא ראה דגל שחור של אי חוקיות מתנפנף מעל גרימה עקיפה של הרג יהודים ** ע"י עדוד רוצחי יהודים ותגבורם באמצעות הותרת המחבל בחיים לעסקת גלעד שליט מס' 2. | הרי אפילו גלעד ארדן, השר הממונה על מג"ב ומשטרת ישראל, אמר כי "כל מחבל צריך לדעת שהוא לא ישרוד את הפיגוע שהוא עומד לבצע", וניצב משה אדרי, מפקד משטרת מחוז ירושלים, אמר: "כל מי שדוקר יהודים או פוגע בחפים מפשע - דינו להיהרג". הצהרות דומות הצהירו גם אביגדור ליברמן ויאיר לפיד. גם פרשן "הארץ" עמוס הראל ב 10.04.16 נאלץ לשבח את מותם של ילדים מחבלים: כשהסביר את דעיכת גל
    סגור
  • כמה שאתה צודק (ל"ת)
    זיו 08/10/2016 21:45
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 3.
    מזמן היו צריכים לשחררו.
    חיים 08/10/2016 21:18
    הגב לתגובה זו
    15 9
    הוא ירה במחבל,לא באזרח תמים ,חייבים לשחררו,כדי למנוע נזק בלתי הפיך,שהחיילים שלנו יפחדו לקבל החלטות.
    סגור
  • 2.
    עוד דוגמא ש-בנט מנהיג של מפלגת מפד"ל קטנה (ל"ת)
    ניר 08/10/2016 21:10
    הגב לתגובה זו
    8 8
    סגור
  • 1.
    צןדק במאה אחוז
    דוב 08/10/2016 21:08
    הגב לתגובה זו
    13 12
    בכל מדינה איורפאית אחרת זה מה שהיה קורה מזמן
    סגור
  • בדם ואש נפדה את פלסטין. לא יעזור לכם. כולכם לים!!!! (ל"ת)
    אמיר 08/10/2016 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 11
    סגור
  • כבר פדיתם, כבר זרקתם אותנו לים כמה וכמה פעמים
    ranr 09/10/2016 15:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ובסופו של דבר אתם תקועים בזבל שבישלו המנהיגים המוכשרים שלכם. או שתשלימו עם המצב או שתמשיכו לאכול קש.
    סגור
  • צודק רוב העם בדעה לשחרר את אלאור, (ל"ת)
    האמת 09/10/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור