21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

הפוסט של בנט בעניין אלאור אזריה מצית את הרשת

 |  98
רגע לפני ההכרעה
Share
כאשר משפטו של החייל היורה מחברון אלאור אזריה מתקרב להכרעה, מבהיר הערב (ש') שר החינוך נפתלי בנט ויו"ר מפלגת 'הבית היהודי' את עמדתו. וכך כותב בנט בחשבון הפייסבוק שלו: "צריך להעניק חנינה לאלאור אזריה מבלי שיישב יום אחד בכלא, אם הוא יורשע". בפוסט שתוך פחות משעה הגיע ל-5,000 לייקים ומעל 320 שיתופים, מסביר בנט כי הוא הגיע למסקנה זו מהסיבות הבאות:


1. "תהליך החקירה זוהם באופן חמור כאשר רה"מ ושרהב"ט דאז חרצו את גורלו בטרם משפט. הצבא גם פרסם תחקיר צבאי תוך כדי חקירת מצ"ח, בניגוד לחוק השיפוט הצבאי דבר, מה שגם זיהם את התהליכים. "

2. "אזריה ומשפחתו שלמו כבר מחיר כבד מנשוא."3. "מסר ללוחמים: אין חייל שלא מבין כבר שאסור לירות במחבל מנוטרל, מצד שני הכרחי לתת גב ללוחמים שלנו שנמצאים בשטח, ומסכנים את חייהם אל מול גל טרור רצחני. יש לזכור: לא מדובר באיש חף מפשע. מדובר במחבל שמטרתו היתה לרצוח יהודים. "4. "מקרה אזריה הוא קל לאין ערוך מפרשת קו-300 שם הוענקו חנינות עוד בטרם משפט."

לסיום כותב בנט כי "זה הדבר הנכון לעשות. הגיע הזמן שאלאור יחזור הביתה".

מה אתם אומרים?
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

98 תגובות ב-72 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
72 x 12/10/2016 10:11 xxx
כאן במזרח התיכון רוצחים כל יום מאות!!! כן, מאות אנשים ,בסוריה בעיראק אפגניסטאן סעודיה תימן וגם באפריקה: סודאן ועוד ועוד.... ואף אחד לא קם ומצפצף עזריה אולי לא גיבור גדול אבל הוא ירה במחבל שבא לרצוח את חיילי צה''ל ולא משנה אם הוא שכב ,ישב ,רץ או קפץ, טוב שחיסל אותו ושלום על ישראל ואל תשגעו אותנו עם משפטים ועו''ד ופרקליטים ושופטים שחררו אותו מייד ותנו לו ולמשפחתו פיצויים, די כבר!
71 לימבו 11/10/2016 23:36 התעלמת מדו"ח היס שמצא שהמחבל נפטר טרם הגעתו של אזריה
יוצא מכך שאזריה ירה בגוויה.
70 מסכים עם בנט 09/10/2016 22:33 רוב מכריע של היהודים (ל"ת)
69 צבי 09/10/2016 18:46 אלאור עזריה
אם חס וחלילה עזריה יצא אשם וצהל לא יגבה אותו, חיילים רבים בצבא, יראו בכך סימן שעדיף להיות בכל מצב "ראש קטן" ולא להיות יוזם בשום סיטואציה. וזה הדבר הגרוע מכל.
68 ךלללל 09/10/2016 14:52 חחחחח
בהחלט שר החינוך צודק
67 מעסיק בשבת 09/10/2016 13:33 יש לתת חנינה לכל יהודי העומד לדין, באשמה הפחותה מקו 300 (ל"ת)
66 רמי 09/10/2016 12:59 5..
כל חייל מבין מהפוסט שאפשר לירות במחבל מנוטרל ונדאג לו לחנינה
65 המלש 09/10/2016 12:03 טעית במסקנתך
שר החינוךוךוךוך . אוי לדרך החינוך שלך. עוד לא הרשיעו את אזריה ואתה כבר מוצא אותו אשם. מה קרה? האשמתם את כולם שכביכול כבר חרצו דין עם החייל. ועכשיו אתה כבר יודע שירשיעו אותו. ממש נביא. אוי לנו איתך ומפלגתך.
64 אזרח 09/10/2016 11:10 בנט מזהם באופן חמור את המדינה (ל"ת)
63 אביב 09/10/2016 10:52 אני אשכנזי ואני אומר
אני אשכנזי ואני אומר שאם שם משפחתו היה "רובינשטיין", "בודנהיימר" וכו' - בכלל לא היה מגיע למשפט!
קובי 10/10/2016 08:40 אז מה אם אתה אשכנזי?
יש גם לא מעט אשכנזים מפגרים, אפילו ישנם אשכנזים בין חברי לה-פמיליה אוהדי ביתר ירושלים!
62 דניאל 09/10/2016 10:47 גיבור ישראל
תחזקנה ידיך. תבורך. הייתי מוסיף ואומר שיש להעניק לאלאור אזריה צל"ש על הצלת חיים של חיילים ואזרחים
יש ר א לי 09/10/2016 16:20 גיבור?הוא פושע!איזה גבורה הוא גילה כשירה על מחבל מנוטרל (ל"ת)
ranr 09/10/2016 14:49 ממש גבורה עילאית לירות באדם שכבר נוטרל.
איזה הצלת חיים בדמיון שלך.
61 גיל 09/10/2016 10:09 בעיה
נראה שרוב הליכי המשפט מאחורינו ובקרוב יוגשו הסיכומים. כבר כתבתי בעבר שבניגוד למשפט פלילי רגיל שבו נקבע אם הנאשם חייב או זכאי במשפט זה – כבמשפט אזרחי – יש שני צדדים כאשר צד אחד נמצא חייב הצד השני יוצא זכאי וההיפך. מצד אחד הנאשם אלאור עזריה ומן הצד השני ראשי מערכת הביטחון (שר הביטחון דאז, הרמטכל, המחט, המגד והמפ). התביעה הבינה זאת וגייסה למשפט זה פרקליט על שעושה כל מאמץ כדי להרשיע את הנאשם. ומסיבה זאת גם מובנת התנגדותו לכל הצעת גישור. כל פסיקה של בית משפט שאינה הרשעה בהריגה תהווה כאמור האשמת ראשי מערכת הביטחון. לאחר קריאת הדיווחים על העדויות, נראה שגם הדיוט משפטי כמוני יכול לחשוב שהנאשם עשוי לצאת זכאי באשר לא ניתן לקבוע את אשמתו מעבר לכל ספק סביר. לפיכך הדילמה של בית המשפט אינה משפטית. הדילמה של בית המשפט היא איזו פסיקה תינתן כך שראשי מערכת הביטחון לא יפגעו. כאמור, הבעיה אינה משפטית אלא שייכת לדיסציפלינה אחרת אולי לתורת המשחקים.
60 אלי 09/10/2016 10:02 צודק
צודק ללא ספק
59 שושיקו 09/10/2016 09:36 לשחרר
המתח בו מצוי חייל בן 19 20 בסיטואציות חריגות כמו שהיו לחייל האמיץ שחרף נפשו להיכנס למקום שעל פניו מסוכן, גורם לתגובות שהצבא צריך לקחת בחשבון. המסר הועבר. העונש כבר ניתן. חאלס.
58 רמי 09/10/2016 09:27 גם אני מסכים שצריך לשחרר (ל"ת)
57 ישראל 09/10/2016 08:55 צודק ב 100 אחוז !!
ביזפורטל זה אתר שמאלני. ראו הוזהרתם. עם ישראל חי וקיים לעד.
56 יהודי 09/10/2016 08:44 אוי ואבוי אם יורשע
יש לשדר מסר ללוחמים שהמדינה מגבה אותם, מה גם שהוא חיסל מחבל ומגיע לו פרס על כך !
55 השמאל 09/10/2016 08:43 הקיצוני
מתחבר עם אויבנו למגר
54 השמאל 09/10/2016 08:42 שונא עם ישראל
מתחבר לאויבנו שונא צהל ומלשין שוברים שתיקה כבר אמרנו
53 אבוי לנו 09/10/2016 08:40 רוב מצביעי הימין
אם תשאלו אותם, לא רוצים מדינה דו לאומית אבל השמאל בעיניהם הוא האוב האמיתי. יום אחד תתעוררו למדינה שהרוב בה ערבי. וגם אז תמשיכו להאשים את השמאל. ההמון פאנאטי ומוסת ע"י מנהיגים שמשקרים לו
52 כאשר 09/10/2016 08:31 יעלון שמעלון
עשה מעשה נבלה ושפט אותו מייד לתת לו חנינה .
51 אזרח 09/10/2016 08:30 לשחרר את החייל
זה משפט ראווה כדי להשתחוות בפני אירופאים ויתר שונינו.
50 י 09/10/2016 08:29 אתר ביזפורטל הפך להיות אתר פוליטיקאי שמאלני (ל"ת)
49 שבו אתם מאכילים את ה 09/10/2016 08:18 אחמד חזור להשתין בחומוס
שמאל וערב רב = מחלת רוח חשוכת מרפא !
48 תגובה ל 36 משמעון 09/10/2016 07:29 אתה אדם שלא מזדהה בשמך אפילו המתים יש עליהם שם
אם אתה גבר תזדהה לדעתי אן זבל יותר משריח ממך אתה לא רק מפגר גם שרוט חזק ואתה קוגלגר
47 אבי 09/10/2016 07:06 צודק השר בנט, צריך לזכות החייל מיד.
לעזאזל, במי הוא ירה? במחבל, מחבל שבא להרוג יהודים.
46 אחד העם 09/10/2016 02:30 זבל ממפלגה מחור-בנט, מה כבר יכול לומר?...
כמה צפוי. מה השתוללותם? אדם מסוכן. היה ונשאר. ויהיה בסוף ראה״מ. לא עלינו...
45 יעקב 09/10/2016 01:54 צודק מאה אחוז
פוליטיקה ישראלית מסריחה לא שפויה תחשבו מה היה קורה אם אותו מצב היה אצל הערבים הם היו נותנים לו אות כבוד פוליטקאים שפלים ומסריחים
44 צדוק 09/10/2016 00:59 צודק!! (ל"ת)
43 יאיר 09/10/2016 00:48 השוטה על הגיבעה (ל"ת)
42 לא מצביע בית יהודי 08/10/2016 23:48 כול המגדפים מצביעים לשמאל ולגאים החולי נפש (ל"ת)
41 שגיא 08/10/2016 23:34 צודק
בנט צודק ב - 100 אחוז ! מספיק עוול נגרם לחייל ולמשפחתו .
40 עזי 08/10/2016 23:17 בושה
אנחנו לא מדינה אנחנו חברה דפוקה אם אלה מנהיגיה חברה לא מוסרית ולא חברתית שבטית נראית כמו ועד עובדים בנט תתביש אומנם עשית כסף באיטיק אבל אתה איש קטן ומגעיל
39 בנט צודק 08/10/2016 23:16 גם אם עזריה טעה - צריך לגבות אותו ולא להרתיע לוחמים (ל"ת)
38 תמיד אמרתי שבנט טיפש 08/10/2016 22:48 והפוסט הזה הוא עוד הוכחה
למה לחשוב שאזריה אשםjQuery20308879101765342057_1475955605743?
37 דוד חנן 08/10/2016 22:28 אלאור עזריה
אסור שישב יום אחד בכלא
עמך 09/10/2016 00:15 אסור שיצא חייב בדין (ל"ת)
36 הזבלים של עמונה לוחצ 08/10/2016 22:28 סתם פוליטיקאי שפל וציניקן
בנט פוליטיקאי קטן ועלוב,הוא מבין שהפסיכים מההתנחלויות שוב יצביעו ביבי אז הוא מתחרפן,לא צריך להתיחס
אבי 09/10/2016 07:02 השנאה אוכלת אותך (ל"ת)
גדי 09/10/2016 01:06 חזור ללימודי האזרחות ולמד את הזכות להליך משפטי הוגן (ל"ת)
35 יהודי 08/10/2016 22:25 הבא להורגך השכם להורגו עם ישראל עם אלאור (ל"ת)
34 איתמר הראל 08/10/2016 22:23 צודק
צודק ב100 % הגזימו
33 מק 08/10/2016 22:23 חוצפן (ל"ת)
32 שמעון 08/10/2016 22:16 צודק בהחלט
סיבכו את החייל סיבכו את הצבא הצבא נגד החייל כדי להוכיח כביכול שיש צדקאת הצדק עשה החייל בזה שהוא ירה בו כדי שאחרים יבינו שדם חיילינו אינו הפקרוזה מסר שהצבא צריך להעביר למפגעים הטרוריסטיםאין ספק צריך לשחרר אותו לאלתריש לשפוט את אבו מאזן ואת חבורתו ואת החמסניקים
31 מבחן בוזגלו 08/10/2016 22:11 ראש השבכ לא נענש בקו 300
אם בקו 300 אף אחד לא ישב בכלא אז אסור שבמקרה הזה ישב ה ש.ג.
30 מייק ורומן 08/10/2016 22:07 בנט מסוכן ומזוהם בעצמו - זאב בלבוש כבש
האיש מסוכן! תתעוררו! הוא פנאט! הוא קיצוני! הוא אנטי דמוקרט! הוא קנאי! כולם כאחד מאיתנו תומנים ראש בחול! עושה דברו של רוה"מ שתאריך "פג תוקף" חלף לפני עשור, יד ביד עם שרת המשפטים אשר מסווה את כוונותיה האמיתיות בשיח חכם וכאילו נעים!
אורי 09/10/2016 07:10 בנט, שר עם אחריות לבנים שנמצאים במלחמה. (ל"ת)
29 דודו 08/10/2016 22:03 בנט טועה כהרגלו . בנט צריך ללכת הביתה
בנט פשוט מוטרף מהמשיכיות אותה הוא וחבריו מנסים להוביל . מקומו בבית ולא בממשלה כל שכן כשר .
28 רןקי 08/10/2016 22:01 הגיע זמן שבנט פותח את פיו בעניין החייל (ל"ת)
27 יאיר 08/10/2016 21:57 הבית הלא יהודי
בנט מייצג את ההקצנה והטירוף שאחז ברוב העם - טירוף שגורם לחיילים חמושים להרוג ילדה שמנופפת במספריים, טירוף שגורם לחיילים לירות בילדים שנוסעים לתומם במונית מבלי לנקוט בנוהל עצירת חשוד, טירוף שגורם לקיצוניים לשרוף משפחה בשנתה, טירוף שגורם לאנשים לחלום על דם הקורבנות הניגר על מזבח בית המקדש במחשבה שאלוהים ירד מהשמיימה ויחבק אותם בחיבוק אבהי....יהודים תתעוררו לפני שתהפכו ליהודונאצים
אבנר 09/10/2016 01:38 תן לי לנחש
תן לי לנחש.. אתה בטח ערבי..
יעקב 09/10/2016 00:49 הטירוף של מזרח תיכון חדש חירפן אותך אה ? (ל"ת)
26 צודק 08/10/2016 21:57 יש לשחררו לאלתר. את ההרתעה וההענישה כבר קיבלנו. (ל"ת)
25 קליפ 08/10/2016 21:56 החבל הרוצח כמעט פוצץ חגורת נפץ אכזרית!!
לפעמים חייל נאלץ לנטרל מחבל במהלך הגנה על חבריו הלוחמים. מאז קום המדינה צה"ל חתר למגע וחיסל מחבלים רצחניים. צבוע מי שמזדעזע....
24 צדוק 08/10/2016 21:54 תלמד לכתוב
מספר 15 קבל עצה, תלמד לכתוב עבריתואז תגיב .ולבנט, אתה שוב חוזר ומוכיח שמקומם של המשיחיסטים הוא מחוץ להנהגה
23 מונקה 08/10/2016 21:51 אם יש אלוהים
אם יש אלוהים האדמה צריכה לפעור את פיה ולבלוע את בנט, שקד וכל עדתם בבית היהודי, כמו שבלעה את קורח ועדתו.
יש ר א לי 09/10/2016 16:16 1. אין אלוהים. 2.צריך להדיח את בנט וחבורתו. (ל"ת)
יואב 09/10/2016 01:08 אני מקווה
שהאדמה תבלע אותך לאחר שתעבור ייסורים קשים
עמך 09/10/2016 00:10 מאפוא השנאה הזאת? (ל"ת)
22 איציק 08/10/2016 21:50 צודק ויפה שעת אחת קודם. (ל"ת)
21 קורל מנדלוביץ 08/10/2016 21:49 החלטת בנט ראויה ונכונה . די לקרקס ! (ל"ת)
20 מיכאל 08/10/2016 21:45 מיכאל
ברור שהוא זכאי.מדינה מגעילה כמה טוב שהילדים שלי לא עשו צבא .גועל נפש של מערכת .המדינה הזאת לא שווה את הציפורן של אף חייל או אזרח שחי פה ולרוב בלית בריירה.
יש ר א לי 09/10/2016 09:49 אתה ושכמוך הכי גרועים, ימין קיצוני שכלל לא שירת בצה"ל.
חבורת לה פמיליה ודומיהם, כמו נערי הגביות, פושעים במסווה של אידיאולוגים. עליהם בנט מגן. הרס מדינת החוק הדמוקרטית.
19 קארין 08/10/2016 21:43 גם את בינלאדן הרגו ללא משפט. מישהו גינה את אובמה? (ל"ת)
18 זיו 08/10/2016 21:41 בנט צודק. מה לעשות שהאמת כואבת מאוד
ולכול אלה שחושבים אחרת מקומכם עם הערב רב בנט ראש ממשלה הבא זה בדוק
17 אהרון 08/10/2016 21:38 מה יכול להיות יותר מובן מאליו , מה החידוש באמירת אמת (ל"ת)
16 תומר 08/10/2016 21:37 כל הכבוד בנט!! (ל"ת)
15 יצחקי 08/10/2016 21:32 אלאור זכאי סיבחו אותו בחינם,מחבל הורגים לפני שהוא אהרוג (ל"ת)
14 המסר הנכון 08/10/2016 21:31 שכל אחד לא יעשה דין לעצמו ויזהר במעשיו (ל"ת)
קליפ 08/10/2016 22:05 הסמאל מעדיף חגורת נפץ ורצח מאות חיילים יהודים
ובלבד שהמחבל הרוצח יחזור למאורת הרצח בריא ומוכן לרצח נוסף. הסמאל ההזוי מטורף? או סתם קיצוני שונא יהודים???
13 מפוכח 08/10/2016 21:31 בנט אינו יו"ר המחנה הציוני, ורדיפת הלייקים הזאת מגוחכת (ל"ת)
12 אלעד 08/10/2016 21:30 בנט מתערב במשפט
בנט הפוליטיקאי מתערב בתהליך של משפט וקובע לבית המשפט מה לעשות. פשיזם במלוא עוצמתו. השחב הבא יהיה איומים על התביעה ועל השופטים אם לא ישמעו בקולו של בנט. מחפיר!!!
גדי 09/10/2016 01:08 הרגת אותי מצחוק. מה לא ברור במה שהוא אמר? חזור ללימודי
האזרחות וקרא על הזכות להליך משפטי הוגן
זיו 08/10/2016 21:39 תסתום שמואלן לך לבצלם שם מקומך (ל"ת)
11 בנט 08/10/2016 21:29 והחברה שלו שקד- הביתה יד ביד . קיצוניים מסוכנים
יביאו עלינו חורבן וחרם
קליפ 08/10/2016 21:58 הסמאל הקיצוני מסונוור באהבתו לערבים
ציפורה ויחיבוויץ ובוגי ערמומים ומאוהבים בערבים. אומנם רק אהבה מביאה ילדים אבל לא מתחתנים עם אויבים....
זיו 08/10/2016 21:43 תתביישו לכם, בנט ושקד צודקים והם ינהיגו את הממשלה הבאה (ל"ת)
10 אני 08/10/2016 21:27 לא ידעתי שבנט יו"ר המחנה הציוני (ל"ת)
9 אוהב ציון 08/10/2016 21:26 בנט חושב רק פוליטיקה. (ל"ת)
8 לב 08/10/2016 21:26 משפט דריפוס לחייל צהל.
די להגן על מחבלים טרוריסטים שיש להורגם ללא רחם גם בשל כונותהם ולא רק בגלל מעשיהם. הבא להורגך השכם קום והרגהו בלי לחשוב פעמים . חייל שלא עושה את תפקידו להרוג מחבלים אין מקומו בצבא אלה בין אנשי התקשורת ובין הניירת של הפקידות.
7 מיואש 08/10/2016 21:23 מדינת הפקר
ככה זה במדינת ההפקר שלנו. היום יורים בערבים ויהיה חנינה... מחר הם יירו בשמאלנים הבוגדים וגם יהיה חנינה ואחר כך הם יירו במי שבא להם וכן נחשתם...
קליפ 08/10/2016 22:02 השאלה למה הסמאל המטורף והקיצוני בוגד ביהודים???
הסמאל שכח (או מעולם לא היה) להיות יהודים רחמנים. אם תתן הכל לערבים מה תעשה ליהודים? הסמאל מפחיד בפתרון שהוא זומם לעשות ליהודים. נותן לערבים נשק. מעודד אותם להתער ולרצוח יהודים.מחרים ליהודים אפשרות להגנה עצמית. למה אתם בוגדים ביהודים???
ranr 09/10/2016 14:57 קליפ, מדוע אתה בוגד בשכל הישר ???? (ל"ת)
יפה 09/10/2016 00:28 סמאל
למה התכוונת?לשמאל או לסמאלה? תלמד לכתוב ללא שגיאות אח''כ תביע דעות.
6 דברים שרואים משם 08/10/2016 21:21 אולי אזריה ירה במחבל כי הבין שיש "פקודה" סמויה להרוג-ב
גם פרשן "הארץ" עמוס הראל ב 10.04.16 נאלץ לשבח את מותם של ילדים מחבלים: כשהסביר את דעיכת גל הטרור מנה, בין יתר הסבות, גם "פעילות ...של הרשות ... כדי לשכנע תלמידים לא לצאת לפיגועים שסביר כי יסתיימו במותם". | אלאור יכול היה להגיע לאותה מסקנה גם מספורים שהוא שמע (נכונים או שקריים, אולי באמצעות "שוברים שתיקה") על תקדימים רבים של הרג מחבל שנוטרל, שהמערכת נתנה להם הסכמה שבשתיקה, לכאורה. "כמה מקרים של יד קלה על ההדק בגל הטרור האחרון, מתוך מחשבה שתוקף הרוג כבר לא ישוחרר בעוד כמה שנים" (- עמוס הראל ב"הארץ" 01.07.16 ). "מח"ש סוגרת תלונות על ירי פסול של שוטרים במחבלים - בלי לחקור" (- כתבה מאת שרון פולבר ויותם ברגר "הארץ" 05.08.16) | אלאור יכול היה להסיק זאת גם בקל וחומר מההתיחסות של קציני צה"ל בכירים לחייהם של חילי צה"ל שבידי האויב,
ranr 09/10/2016 15:02 לאלו המהרהרים באפשרות של "פקודה סמויה"
פסק דין וגזר דין בסיום המשפט, יבהירו אחת ולתמיד אני מקווה, אם היה צריך לציית לפקודות הברורות שנאמרו שוב ושוב או לאיזו פקודה סמויה שריחפה אי שם באוויר.
5 סלוק 08/10/2016 21:20 בנט קצין מצויין אבל פוליטיקאי רדוד ביותר
מה ההנחה בזו שעזריה אשם?ושהשופטים יאשימו אותן?! רק איש טיפש נותן אור ירוק מראש לקביעה כזו.
4 דברים שרואים משם 08/10/2016 21:20 אולי אזריה ירה במחבל כי הבין שיש "פקודה" סמויה להרוג-א
אפשר שאלאור אזריה הבין שהפקודה הגלויה שקבל נתנה כמס שפתים עקב כניעה לדעת הקהל העולמית (גם של משקיעים פוטנציאליים זרים שכלכלת המדינה תלויה בהם), בי.די.ס., אדוני הארץ שבבית הלבן, בי"ד בינ"ל לא אוביקטיבי וכיו"ב. אפשר שאלאור הבין שמאחורי הפקודה המוצהרת ישנה כעין פקודה אחרת, סמויה, אשר מיצגת את דעתם האמתית של המטכ"ל ושל הממשלה הנבחרת, והיא להרוג את המחבל. | למסקנה זאת יכול היה החיל אלאור להגיע באופן עצמאי. ** כלומר, הוא ראה דגל שחור של אי חוקיות מתנפנף מעל גרימה עקיפה של הרג יהודים ** ע"י עדוד רוצחי יהודים ותגבורם באמצעות הותרת המחבל בחיים לעסקת גלעד שליט מס' 2. | הרי אפילו גלעד ארדן, השר הממונה על מג"ב ומשטרת ישראל, אמר כי "כל מחבל צריך לדעת שהוא לא ישרוד את הפיגוע שהוא עומד לבצע", וניצב משה אדרי, מפקד משטרת מחוז ירושלים, אמר: "כל מי שדוקר יהודים או פוגע בחפים מפשע - דינו להיהרג". הצהרות דומות הצהירו גם אביגדור ליברמן ויאיר לפיד. גם פרשן "הארץ" עמוס הראל ב 10.04.16 נאלץ לשבח את מותם של ילדים מחבלים: כשהסביר את דעיכת גל
זיו 08/10/2016 21:45 כמה שאתה צודק (ל"ת)
3 חיים 08/10/2016 21:18 מזמן היו צריכים לשחררו.
הוא ירה במחבל,לא באזרח תמים ,חייבים לשחררו,כדי למנוע נזק בלתי הפיך,שהחיילים שלנו יפחדו לקבל החלטות.
2 ניר 08/10/2016 21:10 עוד דוגמא ש-בנט מנהיג של מפלגת מפד"ל קטנה (ל"ת)
1 דוב 08/10/2016 21:08 צןדק במאה אחוז
בכל מדינה איורפאית אחרת זה מה שהיה קורה מזמן
אמיר 08/10/2016 21:59 בדם ואש נפדה את פלסטין. לא יעזור לכם. כולכם לים!!!! (ל"ת)
ranr 09/10/2016 15:04 כבר פדיתם, כבר זרקתם אותנו לים כמה וכמה פעמים
ובסופו של דבר אתם תקועים בזבל שבישלו המנהיגים המוכשרים שלכם. או שתשלימו עם המצב או שתמשיכו לאכול קש.
האמת 09/10/2016 09:45 צודק רוב העם בדעה לשחרר את אלאור, (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש