19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה מטפסת 11% >>

17:52 נתון חיובי: תביעות ראשוניות לדמי אבטלה ירדו ב-22 אלף, הרמה הנמוכה ב... >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

12:13 מניית סודהסטרים יורדת 2.5% ומשלימה ירידה של כ-5% בחודש האחרון

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ד"ר גיא בכור: "ההלוויה של פרס הייתה הלוויית פרידה מהזיות"

המזרחן התראיין לרדיו 101.5FM ושם הבהיר שלאירופה בטח שלא אכפת מאיתנו, ושהחלומות לשלום הלכו לעולמם יחד עם שמעון פרס
 |  72
חסר תקווה
Share
הד"ר גיא בכור התראיין אתמול לתכניתו של אמנון סופר ברדיו 101.5FM, שם הביע את דעתו על הבעיות במזרח התיכון, ובעיקר ציין שעל אף שישנה מחשבה שישראל תמיד במרכז - לאירופים לא חסרות בעיות, בעיקר של פליטים, אז מה שקורה במדינת ישראל ממש לא משנה שם. עוד התייחס ד"ר בכור להלווייתו של שמעון פרס, שהלך לעולמו בשבוע שעבר. על חלומותיו של הנשיא ה-9 של מדינת ישראל על שלום, הגיב "עם מי בדיוק תעשה שלום? עם אבו מאזן שאין לו לגיטימציה אפילו לשלוט ברשות שלו?".


עוד אמר: "ההלוויה של שמעון פרס הייתה הלווית פרידה להזיות כי גם האירופים נמצאים עמוק בביצה של המזרח התיכון. שלשום הגיעו לאירופה 6200 מהגרים. כלומר, אנחנו מדברים פה על מעל מיליון וחצי בשנה, מה אתה חושב שאירופה מעניין אותה השטויות שלנו? אנחנו חושבים שאנחנו מרכז הבריאה, כבר שנים לא. כל אחד עסוק בצרות הקיומיות שלו, האיחוד האירופי הולך להתפרק ב-2017. עם מי בדיוק תעשה שלום? עם אבו מאזן שאין לו לגיטימציה אפילו לשלוט ברשות שלו? על מה מדברים פה בכלל?"

האזינו לראיון באדיבות 101.5 FM (הקטע הרלוונטי החל מדקה 1:50):
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

72 תגובות ב-47 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
47 איחוד ארופי 10/10/2016 00:13 מאיפה הבאת את המשפט שהאיחוד הארופי מתפרק? (ל"ת)
46 עוד אחד מהזויי הימין 08/10/2016 16:56 המטיף למדינה דו לאומית
שתסכן את קיומנו הגדול והרבה יותר מכל הסדר שלום ובטחון שיפסיק את שפיכת הכסף הענק להתנחלויות
אבי צרפתי 08/10/2016 18:24 ולתזמורת הפילהרמונית
ולתיאטרון הקמרי והבימה ואל-מיידן!
אמן כן יהי רצון 09/10/2016 02:10 שהתקציב להתנחלויות יהיה כמו
לפילהרמונית
45 טאלב 08/10/2016 13:59 צודק
יקח כמה שנים טובות ואולי אז יבינו בני עמי בפלסטין איזה הזדמנות היתה בתקופת פרס.....
44 רז 08/10/2016 10:31 צודק.התום לאשליות. (ל"ת)
43 אבי 08/10/2016 06:54 גיא
כל מילה בסלע
42 אחד 07/10/2016 20:10 עוד אחד מאלוהי האספסוף (ל"ת)
41 יאיר 07/10/2016 19:47 אם הדיבורים היו כסף בכור היה מילארדר
גם הרצל הזה את המדינה? גיא בכור אנשים קוראים לזה חזון. הדיבורים שלך מכוערים. תואר ד"ר לא מוכיח חכמה
40 וידלה 07/10/2016 09:52 אני זוכר את נאום פרס בכנסת בזמן שצחקו עליו על מזרח תיכו
הוא רתח מזעם ואמר "כן כן עזה תהיה ה"הונג קונג "של המזרח התיכון "הסינגפור" של המזרח התיכון כל העולם יבואו להשקיע שם.זה עזה שעד אתמול ממשיכים לשלוח טילים.
39 קובי 07/10/2016 03:33 ד"ר בכור בדומה לכל מיני יועצים אין כל אחריות על כתפיו .
אז אמר . בשיטת הסיפוח הזוחל לא ירחק היום שבו המאזן הדמוגרפי בין יהודים לערבים בין הים התיכון לירדן יטה לטובת הערבים . אבל אז ד"ר בכור יהיה כבר בעולם שכולו טוב ולא יראה בחורבנה של מדינת ישראל .
38 אור לגויים 07/10/2016 00:16 תזכירו לי מי זה הגיא בכור הזה?? (ל"ת)
בוני 10/10/2016 19:54 אולי אור לחמאס..?? ..נראה שנדבקת באלדס היימר...טיפש!! (ל"ת)
רונית 08/10/2016 16:26 אתה מוזמן להיכנס לאתר שלו (ל"ת)
37 יואל 06/10/2016 22:26 המזרחן היחידי שלאורך שנים צודק בתחזית
חבל שערוסי הטלויזיה שלנו לא נותנים לא את הבמה הראויה
36 טל 06/10/2016 21:00 מר ארמגדון בשקל
הספקולנט של תחזיות האימה עושה מזה כסף בהרצאות ודרך האתר שלו. מה איכפת לו להנפיץ כל מיני תיאוריות על קץ האנושות בעוד 15 שנה, כשחשבון הבנק דופק בהווה
וידלה 07/10/2016 09:36 בשקל? מצויין כי גם פרס וגם רבין ביחד היו בחצי שקל (ל"ת)
35 אזרח שפוי 06/10/2016 19:50 הסכם הזוי שלא היה שווה את הדיו שעליו. (ל"ת)
34 בא 06/10/2016 19:49 שלדון אדלסון הוא ציוני אמיתי .ביבי הוא
אוטיסט לוחם שלפעמים מכניס גול עצמי .ועכשיו אתם יודעים גם למה . תספור ביבי כמה חברים יש לך חוץ ממני .ותראה שזה מספר עגול. אני מתכוון למחירי הדירות ולכול מוצר אחר בישראל.
33 בא 06/10/2016 18:45 הלוויה לחלום עכשיו. (ל"ת)
32 מיכאל דייצ'ב 06/10/2016 18:11 קבורת הבכמי אוסלו -- הבא בתור
אחרי ש-3 חתני פרס מובל של שלום (מדונה) - רבין, פרס ןערפאת הלעו לעולמם - היגע זמן לטקס קבורה של ההסכמי אוסלו האומללים וכמו כן לפירוקה של הסיסמה סתמית ושקרית - "2 מדינות ל-2 עמים
31 חיל אויר 06/10/2016 14:19 תחזית של דר בכור בהרצאה ב2010 בחיל אויר
מובארך ממליך את הבן שלו. קדאפי ממליך את הבן שלו. אסד הבן ממשיך שילטון יציב. המזרח התיכון הולך לקראת שלווה. (אפשר לצמצם את תקציב הביטחון) האיש הז סומך על זיכרון חלש של האנשים (כמו האנליסטים) אז דר... אין לך מושג בכלום.
ראובן 07/10/2016 10:45 כנראה שישנת אז כפי שאתה ישן היום
כנס לאתר שלו קרא את מה שכתב ב 2010 , ואת ההבלים שכתבו אז כל ה"מומחים לביטחון" ותראה מי צדק? הטענה העיקרית שלו היתה ונשארה - אין גבולות מדיניים . הכל שיבטי ודתי . ומה שכתב על סוריה ? שאסור להחזיר את הגולן כי בסוריה שולט מיעוט חסר תקווה. אבל כל הגנרלים דלה שמטה רצו לרוץ לזרועות אסד
עולם כמנהגו נוהג 06/10/2016 14:46 זה רק מוכיח את מה שהוא אומר: במזה"ת אסור לחזות ולהזות
אני לא יודע אם מה שאתה אומר לגבי ההרצאה נכון, אף אחד גם לא יכול לבדוק את זה, אבל הטעות היחידה שלו היתה זה שהוא לא ידע מי זה אובמה. עם כל נשיא אמריקני אחר, התחזית שלו היתה מתממשת. ברגע שעלה נשיא אמריקני שלא מוכן להכניס לפיו את המושג איסלם קיצוני, ומשך את ידו מכל המזרח התיכון, כל המזרח התיכון השתנה.
serlich 06/10/2016 14:37 למה שלא תלך לשנת 2000? או 1900?
ראה תחזיות שלו החל משנת 2011 ואילך, עם פרוץ "האביב הערבי". כאשר כל הפרשנים היפים אצלנו ובעולם היללו את "האביב" הזה הוא, כבר אז!, נבא את מלחמת האזרחים בסוריה והתפוררות המרחב שלנו. הוא היה היחיד אז שניבא את זה! הראה לי איזה פרשן אחר שניבא לפני 5 שנים את מה שעומד לקרות כאן...
30 רגלים בקרקע 06/10/2016 14:13 מי שמפסיד בכל בחירות ושואל: אני לוזר? הוא הזוי בהגדרה
החזון והחלומות של פרס היו במקומם כשהם היו תלויים ביהודים. הכור בדימונה, ההיטק, אנטבה. ברגע שבחלומות שלו השתתפו ערבים, הוא המשיך לחלום, והכניס את כולנו לחלום בלהות.
בא 06/10/2016 18:52 מה לחפור.השמאל מבצע את המדיניות
של הדמוקרטים האמריקאים. ולכן המיליונרים באמריקה סגרו עם ביבי ושלחו את טלנסקי.כול הכבוד לבעלים של ישראל היום.לביבי פחות בגלל שהוא דפק את כול האוכלוסיה עם מחירי דירות. אבל זה עדיף ממדינה פלסטינית.
בא 06/10/2016 18:40 חלום עכשיו (ל"ת)
29 אלי 06/10/2016 13:47 השלום היחיד שהפלשתינים מעוניינים בו הוא נפנוף לשלום
כשנעזוב את ארץ ישראל.
28 יוסף 06/10/2016 13:34 רק שמואלנים באלוסינציות רואים שלום באופק ..... (ל"ת)
רות 06/10/2016 16:22 אין יותר חלומות יש מציאות שאיתה צריך להתמודד
(-;
27 יעקב 06/10/2016 13:07 גיא בכור צודק: הגענו לקץ של אשליות.
הגענו לקץ של אשליות. אם פרס שניסה להתניע תהליכי שלום, זוכה לקיתונות של שנאה מערבי ישראל, אז מה אפשר להגיד יותר ?
26 GG 06/10/2016 12:43 מה שהוא חוזה לעתיד נמצא בעצם כבר כאן רק לפתוח העיניים
מי שרוצה להמשיך לחיות בחלום שהשכן שלו מת עליו אינו חי בהזיות כי השכן אמת "מת עליו" וזה בדיוק מה שהשכן רוצה ועושה יופ יום מפיץ את תרבות המוות שנקראת אצלו גיהד לכו ללמוד היסטוריה ואז תבינו כמה אתם טיפשים
25 ד 06/10/2016 12:40 איש הזוי לא פלא זוכה לתמיכת ההמון הנבער פה (ל"ת)
אזרח 08/10/2016 22:20 אפילו כינוי אין לך יא מטומטם
סמאל הזוי קיצוני מטורף ושונא יהודים. כנראה אתה ישראלי ערבי . אחמד? מומד?
תשובה למתנשא הדפוק 07/10/2016 14:38 אם אין לך משהו חכם להגיד כדאי שתשתוק טמבל
אם אנחנו המון נבער אז מה האספסוף הערבי החביב עליך? הד"ר איש הזוי? לא כי אתה איינשטיין. כולי התפעלות
24 אבי 06/10/2016 12:32 צודק 100%. מותר גם לומר את האמת.
לשמעון פרס היה חזון הזוי והוא ידע את האמת, פרס אהב רק את עצמו ומצא את הדרך שהעולם והתקשורת יאהבו אותו ולכן פימפם כל הזמן את אותה מנטרה "מזרח תיכון חדש, מדינה פלשתינית, וכו'", הסכם אוסלו שחתום על שמו, גרם למאות הרוגים ישראלים בפיגועי טרור ונתן ועדיין נותן לפלשתינים את התחושה שאוטוטו אנחנו נשברים והם מצליחים להעיף אותנו מכאן.
23 מאיר 06/10/2016 12:08 ד"ר גיא בכור אחד מאלו שרואים את העתיד בצורה מפוכחת
הניתוחים של ד"ר בכור הם מהטובים ביותר. אינם מוטים ימינה או שמאלה. שאתה מנתח מציאות ערבית אתה חייב לראות את העבר כחלק מהעתיד שלהם. ישמעאל "בורך" בבירכת על חרבך תחיה וככה זה היה,הווה ויהיה לעולם ועד.
22 מירי 06/10/2016 11:59 הזוי .....זה היסטוריון שרואה רק מה שרוצה
ד"ר בכור הוא הכל יכול .. מזכיר מאד את איש המכירות הדגול עם אגו טריפ נתניהו אף פעם לא טועים . תמיד צודק. יודע הכל . אבל לא מחובר למציאות תמיד התמונה שחורה משחור . אין סיכוי . הכל אבוד . סוג של קורבנות
ישראל 06/10/2016 12:16 מירי
שכחת כדורים?
21 את הבולשביקים 06/10/2016 11:38 קומוניסטים
סטליניסטים יש למגר מהמדינה התקשורת השמאלית השלטת כאן בושה למדינה שזוהי התקשורת שלה
20 צפוני 06/10/2016 11:25 מה אומרים על המתים ?
ביהדות מקובל לומר על המתים דברים טובים או לא לדבר כלל , אבל אם הבן אדם הזה פוליטקאי אז מותר ועוד איך. בשבילי שמעון פרס זה 1994-1996 השנים הכי כואבות בהיסטוריה של המדינה כאשר כל יום פוצצו לנו אוטובוסים ונשרפו בעודם בחייםן ילדים , נשים , זקנים ובדרך כלל לא אליטה הלבנה שתמכה באוסלו. ובמה היו עסוקים רבין ופרס ? ביחצנות על מנת לקבל פרס נובל יחד עם הרוצח של ילדינו , נשותינו וזקנינו יאסר ארפעת ימח שמו וזכרו. לכן לא מסוגל אני להצטרף לכל הקירקס הזה ולהוזיל דמעות , כי מבחינתי זו הייתה פרידה מהזיית "מזרח התיכון החדש" של איש אשר התאים את עצמו לציפיות של הוזים בכל העולם והצליח ביחצנות גם הפעם ולא יותר...
בא 06/10/2016 20:26 פרס ורבין ביצעו את מדיניות המפלגה
הדמוקרטית באמריקה .למה לחפס את המפתח מתחת לפנס הלא נכון . והתקשורת בארץ שיתפה פעולה בשימחה. שם יש פרופסורים שלמדו בפקולטה לספרות ותקשורת.
לביא 11/10/2016 21:50 לחפש..... (ל"ת)
19 מר בכור 06/10/2016 11:23 מה יהיה בעוד 10-15 שנה היו דברים מעולם.
אתה מכיר את ההיסטוריה האירופאית המלחמות והשנאות וזה הסתדר ברמה נסבלת. לדבריך אין תקווה .לא הגיוני שזה ישאל ואתה מדבר היסטוריה שזה טווחים ארוכים יותר.
18 כותבי תרחישים 06/10/2016 10:48 לדר בכור: מדוע ביבי פיטר את השר יעלון והכניס את ליברמן
הדברים היו רגע לפני שינוי הבעיה היתה שהנשיא אובמה לא עמד בלחצים של פוטין נב האם היתה " ניסיון הפיכה" נגד ארדואן ה---- לשאול את ארדואן ???? מדוע ישראל הכירה בכורדים כמדינה ?! מדוע ארדואן מחסל כורדים------ בסוריה?!
17 כותבי תרחישים 06/10/2016 10:44 לד"ר:בתוכנית:הפלת אסעד עי סעודיה ישראל מורדים סונים
לדר בכור =יש תוכניות בגו ,,,,,= מדוע ??= !!!!!! הנשיאים פוטין ואובמה הגיעו לישראל ?!! מדוע -אנואר אשקי הרמטכל הסעודי ביקר בישראל?! מדוע -סעודיה הורידה מחירהנפט ל 27 $ ?!! מדוע -נציג רוסי ביקר בסעודיה ואצל סיסי המצרי ??!! האם מיכליות כורדיות מובילות נפט לישראל?!! מדוע הנש ראובן ריבלין וש פרס שלחו תנחומים למות מלך סעוד
16 סמילנסקי 06/10/2016 10:29 ארץ קומוניסטית
על ד"ר גאי בכור שהוא בעל מקצוע מבריק בתחומו הטילה התקשורת חרם יזום מלמעלה והוא לא מוזמן יותר לתוכניות וראיונות כמו בעבר . אפשר להסכים עם דעותיו ואפשר לשלול אותן אבל לשמוע צריך , ואת זה מנסה המאפיה ששולטת בארץ למנוע . לד"ר גאי בכור יש אתר מעניין ביותר באינטרנט . מומלץ
ranr 06/10/2016 13:44 מאפיה שמאלנית שולטת בתקשורת, חה חה חה חה חה
ביבי ומירי גרב מפטמים אתכם בשקרים ואתם אוכלים, ובמרץ. משנת 1977, כלומר כ 39 שנים, רוב הממשלות הן ממשלות ימניות. העיתונות היום חוששת לבקר את הממשלה ועדיין יש תלונות על "שליטת התקשורת השמאלנית" ? זה מזכיר לי את הפרוטוקולים של זקני ציון שמאשימים את היהודים בכל רעה חולה בעולם הזה. אז זה לא המצב. קחו אחריות על ההצלחות וגם על הכשלונות בלי לנסות להטיל את האשם או האחריות על אחרים. כמעט 40 שנה הליכוד אחראי למה שקורה כאן לטוב ולרע.
אלי 07/03/2017 04:39 תתייחס עיניינית
זה שד"ר בכור מבריק וידען על זה אין ויכוח נכון? אפשר להסכים או לא עם מה שהוא אומר אבל זה שהוא לו מוזמן לתכניות גם אין ויכוח. האח הגדול שומר.
15 כולם אותו החרא 06/10/2016 10:27 ממתי לפוליטיקאים איכפת מהעם?
גם ביבי ובנט היו מוכרים את התחת שלהם בשביל תיק טוב
14 יששכר 06/10/2016 10:19 או קי , אבל על מה רוצה מר בכור שנחלום :
אולי על מדינה דו לאומית שבעוד דור ראש הממשלה יהיה בן לרוב ערבי או על מדינת אפרטהייד. מה הצעתך ד"ר בכור?
ראובן 07/10/2016 10:47 אל תחלום . תחייה . עדיף על חלומות כשאתה מת. (ל"ת)
אבי 06/10/2016 12:38 זה בדיוק העניין, פרס סיפק לך רק חלומות.
רבים כבר התעוררו מזמן מהחלום והבינו ששמעון פרס עובד עליהם. לא הגיע הזמן שגם אתה תתעורר??
יששכר 06/10/2016 12:08 יששכר חמור גרם. (ל"ת)
זה מה שהוא רוצה 06/10/2016 11:22 שתפסיק לחלום - ותראה את המציאות (ל"ת)
שי 06/10/2016 10:48 חלום בלהות
על מה חלמת קודם ?
ראובן 06/10/2016 10:37 ישנה מציאות
זה לא התפקיד שלו לספק חלומות לאנשים . האחריות שלו כבעל מקצוע מבריק בתחומו היא , לדאוג להגיד את האמת שמנסים להסתיר מהציבור , על מנת שאשליות הזיות וחלומות באספמיה לא יחלישו את עמידתנו באתגרים המסוכנים שמסביבנו . בייחוד הוא צודק שאף אחד בעולם לא דואג ולא ידאג מה יקרה למדינת ישראל !!! זה לא פעם ראשונה ולא אחרונה .
13 ארגון שוחרי שלום אשש 06/10/2016 10:19 לרענן את הבקבוק
בצער רב אנו נאלצים להצטרף לדעותיו של ד"ר גאי בכור . זה המצב לאשורו ! לא שוויתרנו על השלום , נחכה בסבלנות להזדמנות הבאה אולי בעוד 400 500 שנה . לנער לנער לנער ! בינתיים יש להתמקד בבניין קיומנו ולהקים את התשתית לשלום שתהיה גדולה ורחבה מאי פעם תחת הסיסמה : אם אין אנו לנו , אף אחד לא לנו ! את התרומות נקבל בחפץ לב לכתובת : אש"ש , רח' המחתרות 12 נווה ברקן מזרח , מיקוד 99999
12 יעקב 06/10/2016 10:18 שעל נעליך,מי אתה ?כולך קשקשן (ל"ת)
11 צודק לחלוטין!!!!! 06/10/2016 10:13 שאפו על האומץ לאמר את האמת!!! (ל"ת)
10 רפי 06/10/2016 10:02 הבנאדם גאון ואומר את האמת
אשליות של מזרח תיכון חדש נמוגו מזמן זו האמת... האומה הערבית זו אומה שאולי בעוד 100 שנה יישרו קו גם זה בספק.. ואולי גדול
9 w 06/10/2016 10:00 מדינה של נאו נאצים (ל"ת)
Z 15/10/2016 11:47 ואתה החמור שגר כאן אם כך אתה חושב (ל"ת)
8 דר בכור 06/10/2016 09:59 אומר את האמת
המציאות
7 אבי 06/10/2016 09:54 גיא בכור
צודק בכל מילה
6 אורן 06/10/2016 09:52 מדהים הגדרה מדויקת (ל"ת)
5 חיים 06/10/2016 09:52 כל מילה בסלע.דרוש אומץ להגיד שהמלך הוא עירום. (ל"ת)
4 רן 06/10/2016 09:51 חלומות פרס לשלום הן חלומות באספמיה שלא יתגשמו עד שיבטלו
את האמנה הפליסטינית ואמנת החמאס שיעדן להשמיד את מדינת ישראל ולבנות במקומה את פליסטין. האמנות לעולם לא יבוטלו. מי שינסה לבטלן ירצח.מי שינסה להפר אותן ירצח. חסידי פרס המדברים על שלום הוזים ומנותקים מהמציאות.
3 חיים 06/10/2016 09:46 תותח על האומץ פשוט להגיד את האמת (ל"ת)
2 אאאא 06/10/2016 09:26 אאוץ העלבה, עיתונאי ?! מזרחן מוכשר מאוד ! (ל"ת)
1 שי 06/10/2016 09:20 צודק (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש