ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

Ynet: חנין זועבי נתפסה מדברת בטלפון בעת הנהיגה - בעודה בפסילת רישיון

 |  33
מסתבכת
Share
לפי דיווח של אתר ynet, חברת הכנסת חנין זועבי נתפסה אתמול (ב') ע"י שוטרי תנועה שהבחינו בה משתמשת בטלפון הנייד בעת הנהיגה. בעוד אלה ביקשו לבדוק את רישיון הנהיגה שלה, התברר כי הוא נפסל ועליה להימנע מנהיגה. 
 
לדברי הדובר של ח"כ זועבי רשיונה כלל לא בפסילה: "רשיונה בתוקף עד מאי 2017, אך היא חייבת קורס נהיגה לכן הרישיון שלה בהתליה". לעניין העבירה הראשונית לפיה שוחחה בטלפון הנייד בעת הנהיגה הגיב כי "היא לא דיברה בטלפון, היא רק הכניסה את הטלפון למטען. אבל השוטר לא קיבל את הטענה הזו ונתן לה דו"ח על שימוש בטלפון".




מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

33 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 דודי 21/09/2016 20:25 חבל שהעירו לה, עדיף שתמשיך לנהוג ולדבר בטלפון
אולי יצא מזה משהו טוב בסוף
27 במורל הלאומי 21/09/2016 09:40 מזל שתמונות עירום שלה לא מסטובבות ברשת. זה היה פוגע
ומעורר את המפכ"ל
רמאדאן 21/09/2016 10:41 זה כנראה מפני שהתמונות מגעילות ו/או לא מעניינות (ל"ת)
26 אורן 20/09/2016 23:43 80 גברים מחכים לה בכלא, איך לא תהיה עברינית? (ל"ת)
25 גוני 20/09/2016 22:06 חננה זובי
מחבלת עם דם על הידיים!!! מדינה של מטומטמים בעיקר מי שיודב בבגץ שגם הם עם דם של חיילינו על ידיהם הם חושבים שהם יחליטו מה טוב בשביל כולם הם לא מבינים שזה לא תפקידם בגללם כנחנו סובלים בגלל שהם מלקרים לערבים.... את סובי מזמן היה צריך לשים בצינוק שתרקב שם עד המוות
24 אין חסינות 20/09/2016 20:49 להשליך את העבריינית הזאת מייד לכלא (ל"ת)
23 רוקי 20/09/2016 20:46 ימ"ש מחבלת אחד!! זה הזמן לסכל אותה באבנים בכיכר (ל"ת)
22 מריו 20/09/2016 16:31 סועבי
אתם גזעניים די כבר לרדוף אחריה.
סןפר מריו 20/09/2016 22:11 זובי חחחחח
אתה חמור ולא די לרכב עליך כי אתה חמור
21 משטרה 20/09/2016 15:35 מקווה שזובי תשב בכלא נמאס ממנה (ל"ת)
20 יוספה 20/09/2016 15:16 מדהים איך אתם בynet ממהרים לתת צידוק ותשובות כשמדובר בע (ל"ת)
שעבאן 21/09/2016 10:39 מסתבר שבעורקי המו"ל ב- ynet זורם דם ערבי !!
לכן ....הם ממהרים לתמוך ולגונן על הנוצריה/מוסלמית עבריינית התנועה......
19 יוספה 20/09/2016 15:16 עכשיו נראה שישללו לה את הרישיון ל-3 שנים וגם לכלא!!!! (ל"ת)
18 לגלח למפכל את השפם 20/09/2016 15:04 המשטרה ישנה
מתי שצריך להפעיל כוח ולהכניס למעצר המשטרה לא מפעילה , לאתיופים נטפלים סתם , ולעבריינים קשים לא עושים כלום .
17 דב 20/09/2016 14:55 לא להתלהם
היא ערביה שונאת ישראל אבל ענין הנהיגה הוא פעוט ולא להתפס לזה. עדיף לפעול נגדה רק באופן ישיר וכחוק
דור 20/09/2016 17:37 לא להתלהם? מה לדעתך מקבל כל נהג על נהיגה בפסילה? (ל"ת)
16 ארנון 20/09/2016 14:26 צריך להכניס לה עד הסוף
גם היא תצעק לשמיים מכאב, להכניס לה מכל כוון אפשרי.
15 gAL 20/09/2016 14:06 שרמוטה (ל"ת)
לקיש 20/09/2016 14:30 תנין זובי,מגעילה.
מרה וחרה כמו המרמרה.
14 תנועה חמורות או קלות 20/09/2016 13:34 למה לא עצרו אותה? אין חסינות על עבירות (ל"ת)
13 אברי 20/09/2016 13:32 משטרה וממשל של חסרי אחריות
מה היה קורה אם היתה פוגעת/הורגת אדם תוך כדי נסיעתה, ובאין לה רשיון היא גם נוסעת ללא ביטוח. מי היה דואג/ממן את הנזק לאדם הנפגע? ובכלל באיזה זכות מטפלים בה בכפפות משי?
12 זו בי התמימה 20/09/2016 13:31 גם על המרמרה לא ה תה (ל"ת)
11 המקובח 20/09/2016 13:27 עדיין מרוויחה 34000 שח לחודש
ממש מזיז לה קנס
10 יאיר 20/09/2016 12:21 תרחמו עליה -זה בגלל אכיבוש. (ל"ת)
9 lilo 20/09/2016 12:11 Burn the bitch (ל"ת)
8 למה לא נעצרה??? 20/09/2016 11:56 על נהיגה בפסילה היום עוצרים כל אזרח!!!! (ל"ת)
7 היא ערביה 20/09/2016 11:34 היא לא מבינה (ל"ת)
6 חנין זיבי 20/09/2016 11:31 כרגיל רק שקרים יוצאים לה מהלוע (ל"ת)
5 מסתבכת? 20/09/2016 11:30 מצפצפת על כולם (ל"ת)
4 אלכס 20/09/2016 11:22 להתאים תנאי סביבה ל-DNA
אנחנו גורמים לה הבל ולכל מי שהיא מייצגת . ככה הם חיים , ככה הם חיו וככה הם יחיו ולא אנחנו נשנה אותם. אין דין ואין דיין , אין אחריות על המעשים ואין התחשבות בסביבה. מכאן השאלה האם נועדנו זה לזה ?
3 שומר החוק 20/09/2016 10:48 לטפל ביד קשה
נוהגת כאשר הרשיון לא בתוקף עקב עבירות קודמות שבגינם לא עשתה קורס נהיגה - קרי - רישיון פסול עד למעבר קורס נהיגה - לכלא ומיד!!!!
2 אלפא99 20/09/2016 10:43 לא הרישיון צריך להיות "בהתלייה" (ל"ת)
1 הציבור לא מטומטם 20/09/2016 10:42 רישיון בהתליה הוא רישיון לא בתוקף
נהיגה בפסילה היא עבירה שמצדיקה עונש מאסר
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש