ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ח"כ באסל גטאס: "שמעון פרס הוא רודן אכזרי שמכוסה בדמנו מכף רגלו ועד הראש"

 |  155
בלי רחמים
Share
נשיא המדינה לשעבר, שמעון פרס, מאושפז כידוע בבי"ח שיבא בעקבות דימום מוחי משמעותי, כשהוא מורדם, מונשם ומוגדר במצב קשה מאוד. כל זה לא מונע מח"כ באסל גטאס (הרשימה המשותפת ולשעבר בל"ד) לפרסם בדף הפייסבוק שלו פוסט משתלח וחריף שבין היתר מכנה את פרס כ"אכזרי מכולם", "רודן" ו"פושע מלחמה".

בפוסט שלו, שנכתב בשפה הערבית, תמה גטאס "האם הגיע קצו של האיש בעל שבע הנשמות", ואז טען שעל אף "פסטיבל העצב" - יש לזכור שפרס היה הקיצוני ביותר, האכזר ביותר "ובגלל שהאריך ימים יותר מכולם,  הזיק הכי הרבה לעם הפלסטיני ולעמים הערביים". עוד כתב גטאס שדווקא במותו צריך לזכור את מהותו כרודן שאחראי בישירות לפשעי מלחמה שבוצעו נגדנו: "הוא מכוסה בדמנו מכף רגל ועד הראש, ולכן לא נשתתף בפסטיבל האבל והאובדן הקולקטיבי".

ח"כ איציק שמולי הגיב לפוסט וכינה את גטאס "איש קטן ועלוב שכל תרומתו לפוליטיקה מסתכמת בזריעת שנאה ומדון בין אנשים, תמיכה בטרור ופרובוקציות זולות לקידום עצמי. הוא לא ראוי בכלל להוציא את שמו של פרס מהפה".

שר התיירות, יריב לוין, הגיב גם הוא בעת ראיון ליעל דן בגל"צ, ואמר כי "גטאס מעורר פרובוקציות. לאנשים מסוג זה אין מקום בכנסת ישראל". גם בתו של פרס שוחחה עם דן ונשאלה על דבריו של גאטס, ולכך הגיבה כי "לא שמעתי את הדברים המכוערים. שעה קשה, יש אנשים שמתקשים להכיל את רגשותיהם".

 
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

155 תגובות ב-77 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
77 יחזקאל 17/09/2016 22:51 גם לנו היהודים יש פה ג:ורה
גם לנו היהודים יש פה ג:ורה. והערבים בארץ למדו מאיתנו
76 אורי 17/09/2016 21:24 זה רק מראה איזו דמוקרטיה המדינה האהובה שלנו
ח"כ ערבי יכול לכתוב דברי בלע כאלה כשמדינאי חשוב שלנו על ערס דוואי ולא ניתן לעשות נגדו כלום. היש מדינה אחרת בעולם כולל ארה"ב שהייתה מרשה דברים כאלה על אחד מגדוליה?
75 גוני 17/09/2016 21:19 באסל מחבל
רוצח שפל עם דם על הידיים משומד מחרחר ריב ומדון שונא את עצמו גנב רשע מרושע.אנחנו היהודים מטומטמים שנותנים לנבלה שפל כזה לשבת בממשלתינו במקום אחר היו תולים אותך על עץ גבוה והיו יורים בך כיתת ירי אל תדאג הקבה רואה הכל וגם אנחנו עוד נגיע אליך ותיהיה בשר טחון מעורב עם חזיר
74 פרימיטיבי 17/09/2016 09:43 למי שישב בארץ לפני בוא האנגלים וברח אחרי שהתחיל במלחמה
הוא קורא עם פלסטיני. אספסוף פרימיטיבי שחי בהזנחה ולא פיתח שום דבר והתפתח כתוצאה מהפיתוח שהביאו היהודים לכאן.גאטס נשאר פרימיטיבי ורק בגלל שהמדינה דמוקרטית הוא ניצל ניצול ציני את הדמוקרטיה לצבור כבוד מפוקפק באמצעות התססה של פרימיטיבים.
73 שימי 17/09/2016 06:31 חכ ערבי
רק חכ כמו גאטס מוכיח שוב ושוב שהנזק האמיתי לעם הערבי בישראל בא מנציג עלוב שכמותו. 95 אחוז מערביי ישראל סולדים מדבריו והם הם הנפגעים. זה הזבל שבזבלים ובת זוגו היא החיבור הכי מתאים לרמתו ורמתה הלוא היא חנין זועבי..
72 שוק נחלת בינימין 16/09/2016 23:40 שירו שיר לשלום ולמה שנשאר ממנו (ל"ת)
71 עזור 15/09/2016 17:12 באסל ערבי
זו בעצם תשובה לכל השמאל העלוב ...שמאל שיורקים בפניו ..והתשובה שלו ..לא נורא זה גשם...אין לכם כבוד
אוראור 25/05/2017 10:07 דייי - באמת הוא ערבי? לא ידענו.
אתה ממש גילית לנו את אמריקה - תכף תזכיר לנו שהוא גם אנטי ישראלי - קולומבוס שכמוך.
70 אום אל פחם לרשות !!! 15/09/2016 16:36 מה קורה עם הרעיון של ליברמן לחילופי שטחים בוודי ערה ???
הערבים הם אויבי המדינה ובלי לפגוע להם חלילה באדמות להעביר את השילטון עליהם לאבו מאזן . שיגיע את מה שהוא אמר לראשי החמס בעתיד כשישלטו על אום אל פאחם וישובי האויב בואדי ערה.
69 זיוה רוחם 15/09/2016 16:02 למרות שהם מהווים כ:20% מאוכלוסיית המדינה, הם זוכים ל-
למרות שהם מהווים כ:20% מאוכלוסיית המדינה, הם זוכים ל- 50% מתגמולי הביטוח הלאומי. גביית המיסים במגזר הערבי היא מגוחכת. מילא כשמדובר במיסי המדינה כמו מס הכנסה ומע''מ, אבל הם גם לא משלמים מיסים עירוניים ובנוסף מצפים מהממשלה לכסות את הגירעונות שהם יוצרים. הם כל כך "מקופחים", עד שברשויות המקומיות שלהם הם מעסיקים את כל החמולה, וכל שתי דקות דורשים ומקבלים מענקים מהממשלה כדי שהרשויות לא יקרסו, ואם מענק כזה מתעכב אפילו ביום, זאת כמובן "ההוכחה" לכך שישראל היא גזענית. הם כל כך "מופלים", עד שכל המגזר הזה חי בוילות צמודי קרקע. אותן וילות נמצאות תמיד בשלבי סיום (בלי טיח וצבע ולפעמים עדיין בשלב השלד) כיוון שלא רוצים טופס 4 לאכלוס כדי שלא ישלמו מיסים. מאות אלפי בתים במגזר הערבי נבנו שלא כחוק, ואל תספרו לי ש''אין להם תוכניות מתאר'', שהרי ועדת התכנון המקומית היא זו המאשרת תוכניות מתאר מקומיות, וזו האחריות של הרשויות המקומיות הערביות לדאוג לאנשיהם, אבל הרבה יותר קל לבנות בניגוד לחוק בישראל, הרי בין כה וכה- אף אחד לא מעז להרוס בית של ערבי! זאת בעוד שאם אני רק אתקין פרגולה או אסגור מרפסת, יעמידו אותי מיד ל
68 z 15/09/2016 15:59 אם ערביי ישראל ישארו בישראל לכשמדינת פלסטין תקום, אז
יוצא שזה מדינה וחצי להם וחצי לנו. מה קרה לשתי מדינות לשני עמים?
חיים 16/09/2016 22:13 יש להם מנגנון השמדה עצמי.ישועת ה כהרף עין
הם יעלמו כמו מגפה
67 משה 15/09/2016 11:49 ככה מתנהג ערבי .בגלל זה אין מדינה ערבית אחת!נורמלית
הדבר הכי טוב שקרה לערביי ישראל שהם במדינה יהודית . רק חבל שהרבה יהודים מסיתים אותם נגד המדינה.
66 יגאל 15/09/2016 09:03 תגובתי לדבריו המגעילים של בסל רטאס
בושה מי שבחר בך . אדם שהשנאה מעוורת אותך ומוליכה אותך למקומות אפלים.תתפטר ולך לאחיך ברשות .צריך להקיא אותך מכנסת ישראל .עלוב נפש.
65 מוטטי 15/09/2016 08:59 ראטס יא מג'נון
נוצרי שמנסה למצוא חן בעיני המוסלמים. תסתכל סביבך במדינות ערב,אתם הראשונים שתשלמו בחייכם עם המוסלמים ישלטו
64 מיקי 15/09/2016 04:12 מס גולגולת
כערבי נוצרי המזדהה עם שילטון מוסלמי בארץ.. כדאי שתכין כבר מס גולגולת אותו חייבים לשלם לא יהודים החיים על אדמת ההקדש המוסלמי. לחילופין.. מומלץ לך להתאסלם ע'מ שתוכל גם לחסוך כסף וגם להצתרף לדעאש..
63 חלאה אמיתית! 15/09/2016 00:29 אני ממש לא תומך בגטאס, אבל פרס הוא (ל"ת)
62 שורה 14/09/2016 23:19 הסמאל המטורף מנשק לערבים את פי הטבעת. יאמי!
כל הכסף ששופכים על הערבים נזרק לפח השנאה והשקרים של המרצחים הערבים. וכל הסמאל המטורף שמאוהב בישבני הערבים לא יסתיר זאת
סיון 15/09/2016 13:19 הכל לפי הטעם האישי.ביבי למשללא רק רות בר ואיילת.
ואתה? מה הן העדפות מיניות שלך?ANALI-ORALI-6-9-בחירה בידיך...
61 אבי 14/09/2016 20:27 יונת (ל"ת)
60 ranr 14/09/2016 19:37 תרגיל קלאסי להסטת הדיון הציבורי. מאד מטופש.
לפי באסל גטאס, אולי פרס יזם את מלחמת אירן עירק, את המלחמה של מצרים בתימן, את מסעות הרצח של דעא"ש וגרורותיה ואת מסע הרצח של בשאר אסד בסוריה. באסל הנ"ל למד את משנתו של יוזף גבלס ימ"ש, שאם תחזור על שקר מספיק פעמים, לבסוף יאמינו לך. אולי כדאי להניח את האמת פעם נוספת על השולחן. מעשי ההרג הנרחבים ביותר שאירעו למוסלמים בעת החדשה, בוצעו ומבוצעים בידי מוסלמים אחרים.
סיון 15/09/2016 13:17 מזה 150 ארגון רצח בינלאומי CFR הממומן ע"י יהודים
בוחש בכל המלחמות(גם עולמית ראשונה ושניה) ומכך מתעצם וגורף מיליארדים(ראש היהודי של משפחת רוטשילד-ברומפמן-רוקנפיילר)...כעת אובמה יו"ר זמני של CFR.ראו סוריה,ראו דאע"ש.הכל פרי עשיה של CFR.קראו על כך ב-GOOGLE"סוכן מס' 2804 של CFR" -(אחד מתוך 3600 סוכנים ברשימה עולמית גם ב-GOOGLE).
ריטה 14/09/2016 20:50 למקרה שפרסקי יתעורר,כדאי להיות זהירים-איש מסוכן גם ב...
חוליו....ראו מקרה של רבין או דודו טופז...על אחרים נוותר...
59 אוהב שלום 14/09/2016 19:35 נרדמתם שמאלנים תתעוררו
איך אתם רוצים שיסבירו לכם את זה עם הודעה באופן קבוע ? פעם בשבוע ? או בלי הודעה פעם בחודש ?
58 איש 14/09/2016 18:19 זו ההוכחה שהשמאל לא "אוהב ערבים" ורק מושמץ תעמולתית
מי שרצה הוכחה שהשמאל היהודי זהה לימין היהודי בא גאטאס וחתם סופית ( לא שקודם הם הסכימו לעודפים -אפילו לא עם מרצ)
57 דן ארבל 14/09/2016 17:39 מה ההתרגשות, יש חדש?
אלמלא היהודים, לא היה "עם פלסטינאי", אלא תושבי "דרום סוריה". על ה- 400,000 הרוגים בסוריה היו נוספים עוד 200,000 תושבי דרום סוריה. בסאל היה מתחבא מתחת לאדמה רעב עד מוות, או היה משרתו של המשטר.
ריטה 14/09/2016 20:51 עוד אידיוט או נביא -ולמי ניתנה נבואה???? (ל"ת)
56 בר 14/09/2016 17:31 האויב שבפנים (ל"ת)
ריטה 14/09/2016 20:52 רק דגל של סיבוני נישא בתחת. (ל"ת)
55 ערבי זה יטבח אל יהוד 14/09/2016 17:13 כל הערבים שונאים את כל היהודים ללא הבדל דת, גזע ומין (ל"ת)
ריטה 14/09/2016 20:54 ויהודים אל יהודים - קניבלים מצואים בשפע ועזרת ביבי
השמאל(לחש ביבי לBABA-BUBA החרש)הם שכחו מה זה להיות יהודי...ולהזמין חשמלאי(שלא שילם אגרה) לתקן חשמל במלונה של קאיה
54 מחמוד 14/09/2016 17:09 באסל הוא אנטישמי ידוע
אני מקיר אותו. הוא לא שמי כמו רוב ערביי ישראל שהם כן שמים. הוא נוצרי ממוצא יווני ואנטישמי ידוע ושונא מוסלמים. הוא פוגע בציבור הערבי שגאה להיות ערבי ישראלי ודוחק אותנו להיות נחותים.
סיון 15/09/2016 13:11 ואתה? שיימינג אסלי? (ל"ת)
Gטוח 15/09/2016 08:13 מתעקש להוכיח שהערבים הם גייס חמישי מ,ו (ל"ת)
סיון 15/09/2016 13:10 ומי הראשון? "סוכן מס' 2804 של CFR"? עיין ב-GOOGLE (ל"ת)
ריטה 14/09/2016 20:55 זו לא עלילת דם שפלה-זה פאשקפיל של "ישראל היום" ולנצח נצ (ל"ת)
53 יויו 14/09/2016 16:58 שמעון יתעורר ובעסל ישכב במקומו (ל"ת)
ריטה 14/09/2016 20:56 אם שימלה יתאורר,יהיה כאן בלאגן-שחיטה לא כשרה... (ל"ת)
52 גד 14/09/2016 16:55 שמאלנים תתעוררו,גטס הנציג המתון של הפלסטנים.חבריו עוד פ (ל"ת)
51 מצביע קבוע לשמאל 14/09/2016 16:50 בסם הערבי
חתיכת זבל ערביאתה לא מבין שבאמירות כאלה שלךהליכוד תמיד ינצחואולי ליברמן צודק אין שום סיכוי עד שהציבור הערבי הדפוק יבין ושצריך להחליף את ההנהגה שלו
סיון 15/09/2016 13:08 ליברמן היום הצהיר :יש לפנות את אמונה,מגרון,בתי אולפנה
וכיוון שליברמן הים CHAZIAINׁ(בעל הבית של שטחים)הוא יפנה את אמונה,אולפנה,מגרון.למה? כי כך ציווה ולדימיר ולדימירוביץ' פוטין... .נערת הגומי ליברמן אני מתגלגל מצחוק. אני שומע בעיניי רוחי את הטקסטים שלו לו לא היה בממשלה. עוד דוגמה למה לא להאמין לפוליטיקאים. חוסר האחריות שלו כשלא היה בממשלה להסית ולהתסיס את העם, לפתע צ'יוואווה מעודן. פשוט מעורר בחילה. " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
ריטה 14/09/2016 21:01 ביבי כשמאל קיצוני,אכן מתאים להנהיג ערביי ישראל יחד עם..
שרה שלו...."ביבי הוא ראש המסיתים. האיש המסוכן במדינה, לכולנו".....גרמניה: "נתניהו מנצל אותנו, לשקול היחסים עם ישראל"...זהירות ! פלואוריד במי השתיה כתוסף למי השתיה נתגלה דווקא במחנות ההשמדה של הנאצים. ובקיצור מה שהם גילו: שהוספת פלואוריד למי השתיה גורמת לאסירים להיות נטולי רצונות, נטולי יצר הישרדות ובקיצור זומבים מהלכים חסרי יכולת להתנגד (מי לא ראה את התמונות של אנשים עומדים בתור לתאי הגזים? עכשיו אתם יודעים למה
50 דוד 14/09/2016 16:39 שילך לחברים שלו בעזה
כך נראית הנאמנות שלו למדינת ישראל וכך הוא יורק לבאר שממנו שותה הוא ומשפחתו .יש צורך שנתעורר מחופש הביטוי לחופש הריסת המדינה.
מירי 14/09/2016 21:02 מי שגוייס לחסל אותנו הוא "סוכן מס' 2804 של CFR"-
לאמת? ב-GOOGLE
49 איש רע 14/09/2016 16:32 כולירע גאטס
זבל כמוהו, בגלל ערבים כמוהו אין שלום
מירי 14/09/2016 21:04 ובגלל BABA-BUBAיהיה שלום פירוס? (ל"ת)
48 אורן 14/09/2016 16:24 מה עם 1500 קרבנות יהודים של השלום ההזוי? (ל"ת)
מירי 14/09/2016 21:06 נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפ
גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס...פרשת דרעי-בר-און-חברון...הפרודיוסר -ביבי.
47 הצדיק מסדום 14/09/2016 16:00 במדינת ישראל משתלם להיות ערבי רק מקבל ומחרבן על כולם
המצב הזה בקרוב עומד להשתנות.
מירי 14/09/2016 21:07 מחרבן על כולם-פזמון מוכר מבית נתניהו-חשבון עלינו... (ל"ת)
46 המומחה 14/09/2016 15:56 אני לא כועס על באסל, בסה"כ באסל מוכיח לשמאל שהם טועים
שמאל יקר תראו מה חושבים עליכם, האנשים שאתם כל כך אוהבים, מתי תתעוררו ? באסל לא משקר הוא מצטט את דוד המלך בדיוק מה שכתוב בתנ"ך , שוש המלך אמר, אני אדבר שלום והמה למלחמה. ואתם תמשיכו להיות נחמדים איתם.
מירי 14/09/2016 21:09 כל מילה מיותרת...דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם!
ערביי ישראל אוגרים נשק שמבייש את ארסנל הנשק הנמצא בידי חיזבאללה!כיום ליהודי בארץ נשקפת סכנה בדרכים! ערביי ישראל אוגרים נשק שמבייש את ארסנל הנשק הנמצא בידי חיזבאללה! 700,000 ערבים בגליל מחזיקים יותר נשק מאשר נמצא כיום בידי חיזבאללה!... גם נשק נגד מטוסים! מלאי נשק אדיר שממתין לפקודה שתבוא מהחמאס: לתקוף את ישראל מתוך הארץ! אבו מאזן מכחיש השואה: מכין ליהודים בארץ שואה!
45 אור לגויים 14/09/2016 15:54 דמיון מזרחי מפותח - ללא קשר למציאות
באסל יה חביבי, הדימיון שלך כבר חרג מגבול הדימיון המזרחי המפותח. הערבים כולם פתחו במלחמה מול היהודים במטרה לגרשם, אבל ברוך השם לא הצלחתם להשמידנו. המלחמה גבת קורבנות וגם המלחמות שכפיתם עלינו בהמשך הדרך רבים נהרגו רובם בצד הערבי, אבל זה לא מסיר ממך באסל ומחבריך הפלשתינאים והערבים את האחריות לדם הרב שנשפך ובפרט לדם שנשפך בצד שלכם. אתם אחראים וכל עוד לא תבין זאת ותחפש אשמים המצב לא ישתנה וילדיכם, כמו ילדינו, ימשיכו לההירג
יעל 14/09/2016 21:11 נאום חביב והצליל ערב.נשמע כמו סימפוניית ה-RECTUM (ל"ת)
44 ציון 14/09/2016 15:53 מדינה מתוקנת זורקת את הכלב הזה לסוריה וסאלאמת! (ל"ת)
שירה 14/09/2016 21:12 ואנחנו מדינה מתוקנת?
עם ישראל = עם חולה נפש שרוצה: להתאבד! לא צריך חבלים! במשך 5 שבועות נפצעו 100 חיילים ואזרחים מפיגועים של ערבים: בקבוקי תבערה, אבנים וכו'! כולל פצועים במצב לא קל!! אבל התקשורת: מסתירה זאת!
43 יהושע הנגבי 14/09/2016 15:44 באסל דביל
מה אתם מבקשים שיגיד אידיוט ? דברי חוכמה ? . תן לו להיות שהיד והכל יהיה בסדר.
סיון 15/09/2016 13:00 יש הדיוט ויש אידיוט-תבחר לעצמך.מומלץ אידיוט... (ל"ת)
42 דב 14/09/2016 15:36 באסל, אתה רחוק מלהיות כלב!
את הכלב שלי אני אוהב ולדעתי רמת המשכל שלו גבוהה משלך. אולי , אבל באמת אולי, אתה ראוי לתואר כלב שוטה
יעל 15/09/2016 12:59 לא אמרתה שאת הכלב שלך אתה אוהב יותר מאישתך וילדך? (ל"ת)
41 מיכאל 14/09/2016 15:32 מדוע אחרי עידן אולוס ממשיכים לסתום פיות לימין? (ל"ת)
יעל 15/09/2016 12:58 כושר ביטוי של ימין נפגע כש סיבוני הביאה "זיקה" מריו... (ל"ת)
שירה 14/09/2016 21:16 מי שסותם פיות לימין משה,זה פקקים נצחיים של כ"ץ הטרוריסט
שהוא במקרה הפודל של ביבי עם רצועה של קאיה.כך היה במזכירות וכך היה כשביבי באופן לא חוקי(על דעת אחיטופל שלו מנדל-שפריץ)עצר עבודות של רקפת ישרא-בלוף בשבת.זהבה עם שבעת דובים -עשתה לו לביבי-נו! נו! ילד רע ,אספר לשרה והיא תעמיד אותך בפינה.
40 מיכאל 14/09/2016 15:26 סוף עידן של פרס צריך להיות סוף עידן טעויות קטלניות אוסל (ל"ת)
שירה 14/09/2016 21:21 "צ ל " של פרסקי נמשך אל הלא ידוע לאורך התקופה
ספוגה בדמים וחתרנות בלתי נדלית...עם " צ ל " של רבין ודודו טופז......JORAM RUBIN
מיכאל 14/09/2016 15:34 אוסל -"חמור" ברוסית (ל"ת)
39 שמוליק 14/09/2016 15:25 באסל גטאס
נבל בן בליעל.צריך להעיף אותך ואת כל הבריך לפרלמנט האיראני או הסורי.נראה אותך מגיב כך.פה בישראל אתה נהנה מהדמוקרטיה אז אתה מרשה לעצמך.ארור שכמוך
שירה 14/09/2016 21:24 איזה פטריות ואיזה אינטלקטואל,מרגליות מפיו-מוצרט אמיתי..
אבל הוא חלק מ-עם ישראל = עם חולה נפש שרוצה: להתאבד! לא צריך חבלים!.............דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם!
38 יהודה 14/09/2016 15:18 הוא לא מכוסה מספיק
היה צריך לעשות יותר , חבל שלא הספיק . מתי גטאס יבין שהפסיד במלחמה והמדינה הזו כבר לא שלו מזמן .
שירה 14/09/2016 21:25 ביבי אמור בכנות-מדינת ישראל שלנו או...שלך ושל שרה וקאיה (ל"ת)
37 יובל 14/09/2016 15:15 פרס
לא הרשימה המשותפת של המפלגה הערבית אשמה ממש לא ! זו המדינה המטומטמת הזו אשמה המחוקקים שנותנים ללהם בכלל אוויר לנשום ! אני רוצה לראות מי יכול לקום בנסט האמרקאי ולקלל אחד מהחיים של ארה"ב . אני רוצה לראות למי יש אומץ ! רק כאן במדינה המטומטמת הזו נותנים לרשימה המשותפת פתחון פה . בארה"ב . היו מזמן מוצאים אותם להורג . גועל נפש על נמדינה הזו שנותנים להם בכלל במה ! ! בושה וחרפה !!
יעל 15/09/2016 12:55 ואמריקאים גאים במדינה דמוקרטית היהודית והיחידה
במזרח התיכון.הם לא שמעו על סיקוריטטה-שטאזי של ביבי?לא? שהוא העיף את סטיבי וונדרס של ג'ורה ג'ודי? את לפידוס?את דני דיונון?את בוגי מפוגי?את ציפציפי?את גדעון סער-אבן?ועוד רבים.כניסה רק לפודלים של קאיה...
שירה 14/09/2016 21:27 רוצה?בבקשה...ביבי בקונגרס על 6-6-6- אובמה קפה לבוקר... (ל"ת)
אהרון 14/09/2016 15:28 כל מילה זהב
אסור להם להיכנס לכנסת
יעל 15/09/2016 12:51 למה אסור? למה אסור להם לצאת מהכנסת? (ל"ת)
שירה 14/09/2016 21:28 אסור? ומי בעל בנעלי הבית בכנסת? אתה? אני?קאיה בעלת בית (ל"ת)
36 רן 14/09/2016 15:04 הסרטן המוסלמי מתעקש להכות בעולם
בכל החזיתות....
יעל 15/09/2016 12:50 ומה עם סרטן בנוסח סיבוני-זה זן אחר? (ל"ת)
שירה 14/09/2016 21:31 מכה ויכה עד אחרון מטומטמים,גם באורופה וגם ב-USA
אולי רק טרמפ יעיף את המורסה המוסלמית יחד עם פד המשומש של יילן W KIBINI MAT...אורופה מוסלמית...מצלצל מוכר...ב1522 סולטאן סוליימאן המפואר כבש רוב חלקי אורופה,כי מלכי נצרות היו מאוננים בפוטנציה.וזה חוזר.מי אמר-היסטוריה לא חוזרת על עצמה?
מחמוד 14/09/2016 20:04 באסל הוא נוצרי כופור. כופור. כופור.
הוא לא מוסלמי.
יעל 15/09/2016 12:49 ברוך השם בשם ישו הקדוש... (ל"ת)
35 יוסף 14/09/2016 14:54 אני ימני ואני לא הסכמתי בחיים עם הדרך של פרס ........
אבל אני כבדתי אותו הוא גם תרם הרבה למדינת ישראל רק חרה כמו באסה ורק בישראל יכול זבל באוכל מכספי המסים שלנו להתבטא בצורה כזו זה אומר דרשני פרס הוא היחיד שעזר לכם באסה יחלאת המין האנושי לך לסוריה שדאש יוריד לך את הראש
יעל 15/09/2016 12:49 ולך אסור לומר מה אתה חושב או מרגיש,פן יסקילו אותך באבני (ל"ת)
34 יסר 14/09/2016 14:51 כלי התקשורת
של ה"סמול הנאור" לא ידווחו ולא יבליטו את החכ שגורם להם למבוכה
יעל 15/09/2016 12:44 שמאל מת מזמן.היחידי ששרד בשמאל-נתניהו בנג'מין.
הוא רצה להחזיר גולן,אבל רק הצליח להחזיר חצי חברון לערפאת אהוב נפשו.ומישהו אומר אחרת-יבוסם לו.
33 מסך 14/09/2016 14:49 פרס
עם כבוש שנגזלו ממנו אדמותיו בצדק או שלא בגלל טעיות שנעשו או שלא ... מה אתם ההיתם עושים במקומם אני בטוח שחלקכם הגדול היה נלחם על החופש וההכרה שגם אתם סבורים שמגיעה לכם כאן בעולמנו . קשה לי לחשוב על פרידה מפרס אך אין ספק שהאיש לא היה המלאך המגן של מי שנחשבים אויבנו
אוראור 25/05/2017 10:13 אני לא אכנס עכשיו לשאלה האם אתה צודק או לא [ כשברור
לחלוטין שאתה לא רק טועה - אלא גם משקר ] - אבל נראה לי ששכחת שפרס תמיד היה ב ע ד הערבים ולא נגדם - אדרבא: הוא זה ששיכנע את רבין לחתום על הסכם אוסלו הידוע לשמצה והוא אפילו הלך פעם להתפלל במסגד. נראה לי שאתם והערבים שוכחים להכיר טובה למי שתמיד היה בעיקר בצד שלכם.
יעל 15/09/2016 12:42 נרקיסיסט בעל מאוזולאום בדונולו ב' של דג'אני בגבעת עליה. (ל"ת)
32 רוני 14/09/2016 14:47 שלום עכשיו
עכשיו אתם מבינים עם מי יש לנו עסק. הם לא רוצים ימניים וגם שמאלנים ובכלל יהודים. אז למה אתם נותנים להם את הלחי השנים. מדינת חלם
יעל 15/09/2016 12:38 מדינת חלם כמשל ואולי יותר גרועה לפי אליהו הנביא
דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם! כיום ליהודי בארץ נשקפת סכנה בדרכים! ערביי ישראל אוגרים נשק שמבייש את ארסנל הנשק הנמצא בידי חיזבאללה! 700,000 ערבים בגליל מחזיקים יותר נשק מאשר נמצא כיום בידי חיזבאללה!... גם נשק נגד מטוסים! מלאי נשק אדיר שממתין לפקודה שתבוא מהחמאס: לתקוף את ישראל מתוך הארץ! אבו מאזן מכחיש השואה: מכין ליהודים בארץ שואה! בינתיים התקשורת, השלטון, בתי המשפט, המשטרה, השב"כ והמוסד: משתיקים את הריגת ופציעת היהודים בידי טרוריסטים ערבים!
31 ישראלי גאה 14/09/2016 14:47 באסל גאטס זה לא שם של במבה או ביסלי (ל"ת)
יעל 15/09/2016 12:34 זה שם של אזרח בישראל,שנגיף " ז י ק ה "עדיין לא
צירף אותו ל-30% מנגועי נגיף "ז י ק ה "מזן סיבוני.
30 אורי 14/09/2016 14:46 כך הם אומרים תודה על כל שהוא עשה בשבילם.....
מסכנה מתבקשת .... עסור לתת להם כלום !!!
יעל 15/09/2016 12:33 לאסור על הערבים בישראל להביע דעה-אפשרי(שב"כ,מוסד)... (ל"ת)
29 איך איך במלחמה לא 14/09/2016 14:43 בגלל זה אני כועס על בן גוריון (ל"ת)
יעל 15/09/2016 12:32 לך ותטיל מימך(שתן) עליו... (ל"ת)
28 אחמד 14/09/2016 14:43 באסל יזלאמה כוס אומק (ל"ת)
יעל 15/09/2016 12:29 שפה פיוטית של ישראלי מצוי-כנראה כתוצאה מהתחבקות עם
סיבוני לאחר ביקורה בריו ,שם "אימצה" נגיף "ז י ק ה ".
27 אין אמונה בהם 14/09/2016 14:42 הם רגילים לדיקטטורה..עוד לא בשלים
לדמוקרטיהה...ברגע שהמצב הכלכלי בארץ יחמיר תראו את פרצופם האמיתי.... ומי שלא טוב לו פה שילך יש את עזה יש את הגדה ירדן ועוד ועוד לא חסר....
יעל 15/09/2016 12:27 750000 ישראלים-צברים ב-USA-למה? תשאל את ביבי מ1996 (ל"ת)
26 דוד 14/09/2016 14:38 מרכז
אדון באסל הקטן איזה דם יש לך כאשר אין לך שיזרים דם אז סתום את הפח שלך
יעל 15/09/2016 12:26 סקוריטטה-שטזי של ביבי סתם פיות רבים,אז תורך יגיע. (ל"ת)
25 אמיר 14/09/2016 14:35 איש חזון
זה התודה שמר פרס מקבל מאנשים שפעל לטובתם יותר מכל איש ציבור אחר . כל העולם ידע להעריך מאבקו לקירוב בין שני עמים , חוץ מאלה שהוא עשה למענם , אולי עם הרבה נאיביות , אך עם לב שלם ורצון טוב .
יעל 15/09/2016 12:25 היפוקריז מצוי-נותן כבוד לפינושה ישראלי? (ל"ת)
24 דני 14/09/2016 14:33 חצוף
אוי לכנסת ישראל שמאפשרת לאנשים כאלו להיות חבר בה. נראה אם הוא נמצא בעזה גם יכול ככה לחגוג! בכל אופן מקומם של אנשים אלו בעזה ולא בכנסת ישראל. עם ישראל עובד קשה כדאי לממן אנשים נחותים כאלו!
יעל 15/09/2016 12:24 119 חברי כנסת אינם ישרים.מה עשו לקצבת זיקנה-כלום!
ואחד דובר מה ,שחושב-שומושמיים !!!!!אחד מול 119 שפלים כלומניקים?40000 בחודש,חופשות עד הודעה החדשה אל מול מיליון ילדים רעבים,קשישים נוברים בפחי אשפה...נבלותמבור ספיגה.
23 ע.פ. 14/09/2016 14:31 פשוט מפגרים
אנחנו מדינה של מפגרים שנותנים לאדם בזוי וקטן כזה מקום בכנסת ישראל ועוד משלמים לו על כך
22 אזרח תמים 14/09/2016 14:29 היכן הגינוי ההמוני של ערביי ישראל האזרחים השפויים ???? (ל"ת)
אמיר אין גינוי 14/09/2016 15:02 גם אם אני אזרח ערבי אנחנו בחרנו אותו והוא הנציג שלנו (ל"ת)
21 חזי 14/09/2016 14:27 והשמאלנים עדיין לא רוצים להבין
הפלשתינאים שונאים את כולנו באשר אנו - שמאלנים, ימניים, אשכנזים, ספרדים, רוסים, אתיופים. הגיע הזמן שתבינו שהם צוחקים עליכם מאחורי הגב - בפנים שמחים שאתם עוזרים להם אך מאחורי הגב בזים לכם. טמבלים תתעוררווווו !!!!
20 יוסי 14/09/2016 14:27 ובאסל הוא יהודי מומור שצריך להכנס לקרון בקר ומשם....
קח את אחיך המוסלמים כנס לקרון בקר. אני אהיה נהג הקטר שיוביל אתכם עם הסמרטוטים השחורים שעליכם למקום הראוי לכם. פרימיטיבי חדוכים
19 יויו 14/09/2016 14:26 ששמעון יתעורר ויגיד שאתה מסיט בלתי נסבל (ל"ת)
אור 14/09/2016 14:42 מסית, יא עילג (ל"ת)
18 רוני 14/09/2016 14:25 באסם
חיים בתוכנו נהנים ממנעמי מדינתנו יש עוד הרבה ערבים שחושבים כמוהו פשוט חארות מסריחים צאו לסוריה לעירק שישחטו אותכם שם ....
17 דני 14/09/2016 14:23 לאחר בירור מעמיק
לאחר בירור מעמיק יאמר חבר הכנסת הזה שבכלל פרצו לו לחשבון הפייסבוק וכתבו את זה בשמו. בכלל זה שליחים של ביבי שעשו את זה וכתבו במקומו. כבר יומיים שלא נפלו על ביבי, מוזר. חחחחח
מירי 15/09/2016 12:17 אמר אמת ובשביל אמת במדינת שקריהו צריך לשלם בעריפת ראש
בנוסח דאע"ש ,שביבי הוא הפטרון שלו עם אובמה היקר...לא-לא שמעון היקר...
16 פרס רודף שלום 14/09/2016 14:22 איך נותנים לאחד כזה במה? (ל"ת)
15 ציון 14/09/2016 14:22 בוקר טוב לשמאל הישראלי !.....נו ?
אז מה היה לנו?..שמעון פרס,אביר מחנה השלום הישראלי! כל כך האמין בשלום עם הפלסטינאים..מה לא היה מוכן לעשות למענם? ..והנה סטירת הלחי שמעניקים לו בחזרה ! מחנה השלום והשמאל בישראל- תתעוררו !
מירי 15/09/2016 12:15 בגמרה כתוב:בשני מקרים מותר לשקר
כשאתה רואה כלה בחתונה והיא נראת כמו ג' יפית-תומר יפה-יפה כשבלוויה תנאם על הנפטר כמו בן-אליעזר-תומר-התגלמות היושר והכבוד.כך מלמדים בגמרה-בלי מטמטיקה ואנגלית.
14 פרובוקטור 14/09/2016 14:21 מה עושה בכנסת חוץ מלקבל משכורת שמנה? (ל"ת)
מירי 15/09/2016 12:12 לוחש- לא לעשות גלים-הרי זה בור ספיגה,לא כן? (ל"ת)
13 יורם פודגור 14/09/2016 14:20 איש קטן ומזיק
רק במדינה דמוקרטית כמו ישראל מרשים לאיש עלוב ומסית להתבטא בצורה כזאת ועוד לשלם לו על כך משכורת שמנה כחבר כנסת. הגיע הזמן איש עלוב שתקח את חברתך העלובה כמוך זועבי ותתאדו לכם למקום אחר מה דעתכם על עזה למשל שם תוכלו להתבטא חופשי על חבריכם הטובים וכנראה הם לא ממש יאהבו את זה. דרך צלחה שלום ולא להתראות.
12 יסר 14/09/2016 14:20 מגיע לנו!!!!!
זהו פרי הביאושים של השמאל ורודפי המלך נתניהו ורעיתו למיניהם
מירי 15/09/2016 12:11 ביבי זה התגשמות השמאל קיצוני.חצי חברון בדרעי-בר-און חבר (ל"ת)
11 משה 14/09/2016 14:19 יום עשל יום באסל
זאת התגובה של המחבל באסל מהרשימה של החמאס אחרי שפרס הקים את מרכז פרס לשלום והעביר מליוני כספים לרשות הפלסטינית ודאג להם בוחר באסל לכנות את שמעון פרס כפי שהוא פירסם למותר לציין כי יום עסאל ויום באסל בחר בפירסום שמו והרשימה המשותפת אותה הוא מייצג מצד אחד הוא עם מפלגת העבודה ומצד שני הוא תוקע להם סכין מעניין מה זהבה ותמר ממרצ יגיבו על זה זה מעניין מאוד לצד מי הם ילכו עד עכשיו יש שתיקה מצידם מעניין למה
10 בושה לאנשים 14/09/2016 14:19 כמוהו להיות בכנסת ביבי תתעורר תיראה רק רוצחים יש
לך בכנסת בושה....
שינשין 14/09/2016 20:44 ערבים באוטובוסים,ערבים בכנסת-עוד מעט יהיו הרוב-ביבי... (ל"ת)
9 אוקסימורון 14/09/2016 14:19 פשוט, הערבים נרתעים מדם, הכל אצלם בנועם
קודם דוקרים ושוחטים אחר כך שואלים שאלות
שינשין 14/09/2016 20:43 הם לא שואלים למה לדקור-ביבי ביקש ,ביבי קיבל... (ל"ת)
8 צח 14/09/2016 14:18 איזה אפס. חבל שאין לפלסטינאים מנהיגים ראויים
ועוד יותר חבל שחברי כנסת ערביים רק זורעים פילוג ושנאה כדי להעצים את כוחם הפוליטי.
שינשין 14/09/2016 20:42 נן הם עוזרים במקצת לביבי,הלא כן?
אוטובוסים מלאים בערבושים-גילוי נאות? הם(שמלנים) שכחו מה זה להיות יהודי....ומזמין חשמלאי ביום כפור לתקן חשמל במלונה של קאיה(לא מכונית)...
7 אבי 14/09/2016 14:17 והוא עוד נחשב מתון (ל"ת)
שינשין 14/09/2016 20:39 מתון מסמוטריץ',מתון מסיבוני-זיקה או שק(ר)ד... (ל"ת)
6 דודי 14/09/2016 14:17 אנחנו מגדלים מחבלים בבית המחוקקים
מצב כזה שחבר בכנסת י ש ר א ל כותב דברי נאצה על נשיא המדינה לשעבר ייתכן אך ורק במדינת המטומטמים הלו היא מדינת ישראל.מקומו בערימת זבל ולא בכנסתי י ש ר א ל .
שינשין 14/09/2016 20:39 בל נשכח שהוא התנדב להמצא בבור ספיגה ושמו במקרה -כנסת. (ל"ת)
5 באסם או גאטם 14/09/2016 14:17 אתה טועה בגדול ולדעתי אני יהודי גאה אבל פרס עזר לערבים
הוא עזר לפלסטינים יותר מכולם תמיד יותר משרון יותר משמיר יותר מבגין
שינשין 14/09/2016 20:38 כוונה בהקמת סבסטיה?
לפרס נובל בין רבין לערפד הוא לא היה ברשימה-הוא הפך עולמות לקבל את הפרס עם אהוב ליבו -רבין(ילקוט השירות-חתרן בלתי נדלה).אני לוזר?!!!!!אני כתבתי עלי כל זאת?!...
דודידו או 55 14/09/2016 20:28 נו?ביג דיל !!! אמו מברברים של שקופים מספסופה... (ל"ת)
דב 14/09/2016 14:41 5
עדיין לא הבנת דבר. הטיפשות והנבערות הן אם כל חטאת. אנחנו (לא אתה) יודעים מיהם ומהם הערבים ומהי תרבותם. אנחנו (לא אתה) רואים את המציאות הערבית כל יום במזרח התיכון. אנחנו (לא אתה) יודעים מהי ההיסטוריה האסלאמית והשחיטה ההמונית של מאות מיליונים (כן, 270 מיליון! מלבד המיליונים בעשרות השנים האחרונות). אנחנו (לא אתה) יודעים מי ביצע ג'ינוסייד, טיהור אתני ומעשי רצח ללא תקדים בהיסטוריה. אנחנו (לא אתה), יודעים מה הם יעשו לך ולכל יהודי , נוצרי וכופר אחר, אם רק יתאפשר הדבר בידם. אנחנו (לא אתה) יודעים שהשמאלנים ביותר מקרב היהודים יישחטו ראשונים, כאות ומופת לשת"פ פורה. אנחנו (לא אתה) יודעים מה יקרה לישראל אם לא תהיה חזקה. ולבסוף, אנחנו (לא אתה) יודעים שהאשמה היא בנו, בבג"ץ , שהכשירו את התופעה הזאת.לעשוק אותנו לבכות.
שינשין 14/09/2016 20:34 שאלו אנשי דאעש מדוע לא תקפו את ישראל בזמן מבצע צוק איתן
התשובה הייתה שלפי הקוראן, אללה לא מצווה את המוסלמים להילחם בישראל או ביהודים אלא לאחר המלחמה בכופרים ובצבועים. בתשובה לשאלה למה דאעש הורג מוסלמים בעירק ובסוריה ולא נלחם בישראל, התשובה הייתה שברוב המקרים הקוראן מדבר על המלחמה באויב הקרוב כחשובה יותר, משום שאויב קרוב מהווה סכנה גדולה יותר
4 רונן 14/09/2016 14:16 איש קטן ולא ראוי (ל"ת)
דודידו או 55 14/09/2016 20:27 יותר ראוי ,כי לא כמוכם-תולעים. (ל"ת)
3 יוסי 14/09/2016 14:15 תולעת
עד לאן נמוך אפשר לרדת ממש תולעת ביבים
דודידו או 55 14/09/2016 20:26 עד בור ספיגה מגבעת רם-כנסת... (ל"ת)
2 דניאל תורגמן 14/09/2016 14:09 באסל הכלב...
שאלוהים יקח אותך באסל הכלב שחי על חשבוננו...
דודידו או 55 14/09/2016 20:25 אתם? ...ארצה...!!! (ל"ת)
חזיר 14/09/2016 17:02 אתה מעליב את הכלבים
אתה מעליב את הכלבים
דודידו או 55 14/09/2016 20:24 למשל מה עשתה לך כלבה קאיה של מג'נון? (ל"ת)
1 תמי 14/09/2016 14:09 באסל גטאס -חזיר מוסלמי
ככה נראה ונשמע חזיר שאתאסלם
דודידו או 55 14/09/2016 20:21 כשאתה רק בגאטקס מותר לך לתקוע נאדות.מקורב לישראל היום..
דודו טופז הסטרא "התאבד" בשרותים בגובה נמוך, אבל הוא אינו גמד שכך "יתאבד". לא ממש חקרו את סיבת מותו. האמת היא שיצאה פקודת חיסול מהבולשביק שמעון פרס: להרוג את טופז!....בשנת 1981 דודו טופז מנע את נצחונו של פרס בבחירות מול מנחם בגין, כאשר הזכיר בנאום "צ'חצ'חים" לגבי תומכי בגין... הכף נטתה לטובת בגין... שמעון פרס אמר אז: אני עוד אחסל אותו (את טופז)... בשעה שעל ראשו של פרס יש את דמם של אלפי הרוגים מפשע אוסלו, גם עשרות אלפי נכים ופצועים! .
רפי 14/09/2016 14:18 נוצרי ולא מוסלמי
הוא נוצרי ...רק לידיעתך ... ואני כמוסלמי אומר לך שהוא וזועבי מביישים מגזר שלם ופועלם נגד האינטרס שלהם
דודידו או 55 14/09/2016 20:22 עוד אחד מ"ישראל היום"...ולג'ירפה לשון באורך 20 ס"מ... (ל"ת)
דב 14/09/2016 14:42 רפי
טמבל - אתה. תמים מוחלט ונבער - אתה. אך הם בונים על שכמוך.
דודידו או 55 14/09/2016 20:23 נו לפעמים בונים ,בדרך כלל הורסים... (ל"ת)
יפה 14/09/2016 14:15 יפה אמרת (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש