המלחמה על השבת - מתארגנת קבוצה למסיבת ענק ביום שבת ברחובות בני ברק

 |  (151)
מסיבת רחוב, צילום: יח"צ
דחיית העבודות ברכבת ישראל מצד נתניהו בשבת האחרונה בשל כניעתו ללחץ שהפעילו החרדים וכוונתו של שר הפנים דרעי לקדם סגירה של עסקים בת"א בשבת, נראה שמציתים מאבק שעשוי להגיע לרחובות. ברקע לתגובות החריפות של ח"כים בעיקר מהשמאל (ח"כ זנדברג: "הכרזת דרעי היא נסיון אלים להשתלט על המרחב הציבורי"), בימים אלה מתארגן אירוע בפייסבוק בניסיון להוביל מהלך נוסף, מסיבת רחוב ביום שבת כאשר המיקום הנבחר הוא לא אחר מאשר העיר בני ברק החרדית.
נכון להיום בדף האירוע  מתכוונים להגיע 1,800 אנשים ו-3,400 הביעו עניין.  
כך בהסבר האירוע: "הגיע הזמן להפשיל שרוולים ולהילחם על החופש לחיות. אי אפשר לשתוק יותר להפרת הסטוס קוו .אי אפשר להגביל את תנועת האנשים בשבת וגם ביום חול בגלל גחמות פוליטיות חרדיות. זהו קול השעה לשפויים שעוד נותרו פה, למי שלא רוצה לראות את משמרות המהפכה של החרדים בת"א. שירתנו בצבא, עושים מילואים , משלמים מיסים עובדים כמו חמורים. הגיע הזמן להבהיר שמיעוט קיצוני לא ישלוט בנו! אנחנו שמניעים את המדינה הזאת נהיה בה חופשיים, או נילחם עד שנהיה כאלה! אני קורא לכם לבוא לבני ברק (כתובת מדויקת בהמשך) בשבת הבאה, עם מוזיקה, מגאפונים והרבה מצב רוח כדי להוכיח לכולם שהציבור החילוני לא פראייר ולא שקט. עברתם את הגבול ועכשיו שומרי הגבול יגיעו אליכם".
נציין כי קשה מאוד להניח שמסיבת רחוב שכזו בבני ברק תקבל את ברכת הדרך של המשטרה לקיום האירוע. ואולי זה תלוי בלחץ הציבורי סביב הנושא.
תגובות לכתבה(151):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 82.
    לכאורה, הפגנה לא חוקית, התססה והתגרות, הטרדה (ל"ת)
    חזיר בר 14/09/2016 00:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 81.
    את מנוחת החרדים. ומצופה מהם להתייחס בכבוד לאופן שבו
    אין מקום להטריד 10/09/2016 20:40
    הגב לתגובה זו
    1 1
    החילונים רוצים לנהל את חייהם וכל אדם באמונתו יחיה. במקום שיש רוב חילוני החרדים לא צריכים להתערב ברמת מילוי המצוות ולכפות את רצונם ולהיפך. ואהבת לרעך כמוך ומצווה בין אדם לחברו זה בדיוק הדבר החשוב. כי שמירת השבת היא חלקית למצוות ואהבת לרעך . אהבת אלהים היא כל השבוע.
    סגור
  • 80.
    צריך לסגור את כל המדינה בשבת (ל"ת)
    איציק100 09/09/2016 23:01
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 79.
    המשטרה לא תסכים לאירוע שכזה כי יפגעו הרבה אנשים וחבל על (ל"ת)
    זיו 09/09/2016 17:22
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 78.
    תנסו לבוא ואז תיראו מה השם יעשה לכם באותו הרגע
    זיו 09/09/2016 17:20
    הגב לתגובה זו
    6 7
    וכול אחד שינסה להפריע לשבת קודש יקבל התקפת לב אמןןןן
    סגור
  • 77.
    הכתובת למחאה - ממשלת ישראל ולא דתיי ישראל
    שלום 09/09/2016 14:37
    הגב לתגובה זו
    1 2
    זה טבעי שדתי ירצה שמירת שבת וחילוני חופש מוחלט ולכול אחד יש זכות להיאבק על דעותיו. מי שמחליט בסוף זה לא הדתי / חרדי / חילוני אלא הממשלה. מיותר לזרוע שנאת חינם
    סגור
  • 76.
    כל הכבוד על היוזמה, נמאס מהכפייה הדתית! (ל"ת)
    אור 09/09/2016 09:49
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 75.
    אני אוהב דתיים. מותר להם הכל אבל אסור לעשות להם כלום
    אני תל אביב 09/09/2016 08:56
    הגב לתגובה זו
    5 5
    מותר להם לגנוב לשקר לקחת כסף מאחרים לא לעבוד ולחיות מהמיסים שלי ולגרום לי כל שבת לסבול. אבל אותם צריך ״לכבד״ ״כבד״ אותי כבד כבוד לכבד אותם. אבל הם? לכבד אותך? פחחחחח אתה הרי גוי נחות עם הארץ שלא פתח את עיניו וראה את האור, אתה חי בביוב של עצמך, בגלל ששבת ושכחת להשאיר אור בשירותים.
    סגור
  • 74.
    ההחלטה שהתקבלה: השפויים משני הצדדים נשארים בבית. חסרי
    לאה 09/09/2016 00:12
    הגב לתגובה זו
    10 2
    הדעת החיים משני עברי המתרס, שיריבו (אם אין להם משהו טוב יותר לעשות עם הזמן שלהם) בבקשה. אנחנו מוכנים לעזור לחבוש פצעים, אם העניינים יצאו מכלל שליטה, בהצלחה למטורפים משני הצדדים. הרב השפוי נשאר בבית.
    סגור
  • 73.
    הגזמתם בגדול (ל"ת)
    רפי 08/09/2016 18:37
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • טען עוד
  • 72.
    למערכת ביזפורטל.
    David 08/09/2016 17:59
    הגב לתגובה זו
    10 6
    60%מהקוראים של ביז פורטל הם חרדים, (האפליקציה הכלכלית היחידה שמותרת בציבור החרדי)נא ממכם לא להביע שמחתכם על דמינו שנשפך
    סגור
  • זה מסביר למה יש כל כך הרבה תגובות עילגות באתר הזה. (ל"ת)
    אייל 10/09/2016 03:26
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • צודק חבל עליהם שהם מנסים לפגוע בנו (ל"ת)
    זיו 09/09/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • צודק
    מנחם 09/09/2016 00:45
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צודק
    סגור
  • 71.
    בושה! העם היהודי מסר עצמו למען השבת!
    דוד אבוחצירא 08/09/2016 17:56
    הגב לתגובה זו
    8 5
    כל המלחמות שעברנו בכל ההיסטוריה כפו עלינו לחלל השבת ואבותינו נהרגו למען השבת.ועכשיו כשהדגל בידנו מפקירים אותו!התעוררות!!!
    סגור
  • אתה מתכוון לעם היהודי בגולה
    יהודה 08/09/2016 20:40
    הגב לתגובה זו
    3 6
    מעניין למה הוא היה בגולה , אולי יש לך פתרונות עם הדת שלך למה עם ישראל הנבחר הוגלה מארצו למשך 2000 שנה ?
    סגור
  • 70.
    ראש השנה ויום כיפור בפתח
    מבולבלים? כנסו! 08/09/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    7 5
    גם אחינו החילונים מכירים ביום שבתון ואפילו באים לבית כנסת רגלית להתחנן על נפשם למחילת עוונות (חילול שבת) לשנה טובה של חיים והצלחה.אל תבואו בכיפור ואל תסיתו נגד השבת!!!ושנה טובה בגיהנם!
    סגור
  • צריך להתפלל על כל עם ישראל שנזכה לחזור בתשובה שלמה!
    איפה אהבת ישראל 09/09/2016 09:46
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ונכתב ונחתם לחיים טובים ולשלום אמן!
    סגור
  • 69.
    הרכיבו קואליציה ימנית ועלה להם השתן לראש! (ל"ת)
    אחד העם 08/09/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    4 6
    סגור
  • השטן עלה לך לראש כי אתה אדם ששונא דתיים שהם יהודים ואחך (ל"ת)
    זיו 09/09/2016 17:26
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 68.
    בושה וחרפה- למה להקניט ולעשות דוקא? אין מקום לזה ולא למ
    אבי 08/09/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    10 10
    צעד גאווה בירושליים. מה הקשר שעשו צבא וכד'? מותר גם לכבד את הדת ולא להקניט ציבור דתי במחוזותיו. לא מוצדק!!!
    סגור
  • 67.
    להצטייד בקונדומים לחלוקה למשפחות הברוכות !!!
    גד 08/09/2016 15:49
    הגב לתגובה זו
    7 16
    לנפח ולפזר.
    סגור
  • 66.
    אין עוד מלבדו!!!! (ל"ת)
    אין עוד מלבדו!!!!! 08/09/2016 15:48
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • 65.
    צריך לעשות עגל זהב בתל אביב (ל"ת)
    חילוני מאוד 08/09/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    7 7
    סגור
  • אתה מהערב רב אתה בטוח לא יהודי (ל"ת)
    זיו 09/09/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    6 2
    סגור
  • 64.
    הגזמתם
    יהודי חילוני 08/09/2016 15:14
    הגב לתגובה זו
    13 6
    משוגעים רדו מהגג ותרגיעו, מה אתם רוצים? מלחמה
    סגור
  • מלחמה איתם תתרחש בכל מקרה. עדיף עכשיו
    יוסי 10/09/2016 08:15
    הגב לתגובה זו
    1 3
    ולא כאשר הם יהיו רוב. מי שלא יודע, יש היום, יותר ממחצית הילדים בגנים ובבתי ספר, ילדים חרדים וערבים. החילונים היהודים שמתפעלים את המדינה על הגב שלהם, צריכים לבצע סדר כבר היום לבסס השלטון החילוני בחוקים. מה שאםשרי היום לא יהיה אפשרי בעוד דור אחד או שניים.
    סגור
  • 63.
    ביבי, אלוף העולם בליבוי שינאה בין קבוצות. מחכך ידיו
    ehudhl 08/09/2016 14:57
    הגב לתגובה זו
    10 8
    בהנאה צרופה. סכסך ומשול, עורר פחדים ושנאה ושלוט. זו גדולתו
    סגור
  • 62.
    מידה כנגד מידה (ל"ת)
    כל הכבוד 08/09/2016 14:43
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סגור
  • 61.
    ביזפורטל זה לא אתר של חדשות.רוצה רק לשמוע כלכלה (ל"ת)
    Ynet 08/09/2016 14:38
    הגב לתגובה זו
    7 3
    סגור
  • 60.
    גם בקיסריה
    אהרון 08/09/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    7 6
    להפגין גם בקיסריה ליד ביתו של ביבי האיש שמשתמש בשבת למלחמה פנימית בליכוד
    סגור
  • 59.
    השבת וביבי.
    דב בירן 08/09/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    5 7
    תתעוררו תושבים יקרים הליכוד והראשים שלהם פוגעים במדינה תראו שחיתויות,אפילו בינם לבין עצמם ראו ערך ביבי,כץ,ועוד.כל מי שיהיה בשלטון עדיף על השלטון הנוכחי תודה.
    סגור
  • 58.
    קומץ שמאלנים קיצונים רוצים חורבן לעם (ל"ת)
    יעקב 08/09/2016 14:11
    הגב לתגובה זו
    18 12
    סגור
  • אני ימני ושונא כפייה דתית (ל"ת)
    ימני חופשי 08/09/2016 15:16
    הגב לתגובה זו
    6 10
    סגור
  • מה קשור שמאל לעניין יא חמור דפוק ונחות?!
    יוסי 08/09/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    10 10
    אני ימני ממש לא מתון ואני מגיע לשם עם אמצעי הגנה עצמית
    סגור
  • קומץ מהימין, מטומטמים מנסים לשלוט על החילונים. (ל"ת)
    אלי 08/09/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    4 12
    סגור
  • כל הזמן הם היו והם ישארו ככה היה בכל הדורות
    אזרח 08/09/2016 14:21
    הגב לתגובה זו
    5 4
    הם רק בעצמם מאמינים
    סגור
  • 57.
    חילוני מתל אביב
    צחי 08/09/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    18 15
    אשמח מאוד אם ייסגרו את החנויות בשבת. כל אדם צריך חופש. המעסיקים רוצים רק כסף על חשבון אנשים שעובדים בשבת.-המעסיק בתאילנד והעובדים שלו קורעים את עצמם בעבודה בשבת. כאחד שנולד וגר בתל אביב כל חייו אני אשמח לשקט בשבת. ואני גם יהודי ,ישראל היא מדינת היהודים וקצת שמירת השבת לא תזיק לאף אחד. מה ייקרה אם בשבת העסקים יהיו סגורים? קצת שקט ושלווה לכולם. להפסיק לרדוף אחריי הכסף שלא מוביל לשום מקום!!! כתושב תל אביב כל חייו אני דורש סגירת עסקים בשבת.
    סגור
  • 58-יעקב
    דב 08/09/2016 14:48
    הגב לתגובה זו
    4 3
    צדיק בסדום. שינוי דרמטי של תדמית "מדינת תל-אביב"
    סגור
  • גם אני כמוך, הם מאמינים בעצמם ושונאים את עצמם
    תל אביבי שנולד פה 08/09/2016 14:35
    הגב לתגובה זו
    2 4
    נקוה שיהיה להם טוב, למה אם לא אנחנו נסבול מהם
    סגור
  • כשכתוב חילוני כנראה המגיב הוא חרדי והפוך
    חרדי 08/09/2016 14:31
    הגב לתגובה זו
    10 2
    חחחחח
    סגור
  • תתפלא אני חילוני
    חילוני 08/09/2016 15:19
    הגב לתגובה זו
    6 3
    ואני לעומת רובכם יודע בוודאות שיש בורא לעולם. עברתי מוות קליני וראיתי הכל! אומנם אני לא שומר מצוות ורק עכשיו מתחיל לעכל את מה שעברתי. אבל לראות את כל החמורים האלה צועקים נגד שמירת השבת זה בעיה שלהם. אבל טובת הכלל ..שכולם יהיו בחופש לא מעניין אותם! הרסו לי את העיר החלאות האלה .רוצים שקט בשבת ..כולם!!!
    סגור
  • אדם הזוי וטיפש ..אלללק מוות קליני לך חפש מי ינענע אותך (ל"ת)
    חחחחחחחחח 08/09/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    3 7
    סגור
  • 56.
    אני חילוני וומתבייש בהם, פשוט רע לנו אז מחפשים לעשות
    חילומי 08/09/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    15 6
    רע
    סגור
  • 55.
    ומה יעשו החילונים אם החרדים יחטפו מפגין אחד?
    היום שאחרי 08/09/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אם מגיעה קבוצה של חרדים וחוטפת חילוני בודד היא יכולה להסתיר אותו בקלות בבני ברק. ומה יעשו אז? יפציצו את בני ברק מהאוויר? תחשבו קצת. אידיוטים.
    סגור
  • אין בעייה לעבור מבית לבית ולטהר את בני ברק מחיידקים (ל"ת)
    יוסי 08/09/2016 15:02
    הגב לתגובה זו
    6 11
    סגור
  • יוסילה
    חי 08/09/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    9 2
    אדון יוסי, אתה מבין מה אתה אומר? זה על גבול ההסתה לרצח
    סגור
  • הצילו! אני התאום הזהה של יוסל'ה שוחמכר, אני חטוף
    יוסל'ה שוחמכר 15/09/2016 21:01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אצל החרדים עד היום הזה!!!
    סגור
  • אהבתי, קרעת אותי צחוק (ל"ת)
    יעקב 08/09/2016 14:09
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 54.
    רמת גנים - קומו ותתעוררו!
    רמת גן 08/09/2016 13:56
    הגב לתגובה זו
    7 11
    אם החרדים ילכו ויתחזקו אז זה רק שאלה של זמן עד שתתחיל הפלישה החרדית לרמת גן. חצי רמת גן צריכה לבוא למסיבה הגדולה בחוצות בני ברק, כדי להבהיר עד כאן. אסור לפגוע בת"א, עיר החילוניות של ישראל, ועל הדרך גם בעיר הלוויין שלה ר"ג. יש כבר התחלה של זליגה של חרדים לדרום מזרח ר"ג.
    סגור
  • 54
    דב 08/09/2016 14:50
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אך לא איכפת לך מה קורה עם כרמיאל, ועפולה, ובאר שבע, למשל, עם "הפלישה החרדית" (הערבית). החרדים הם האויב. בושה וחרפה.
    סגור
  • 53.
    הליכוד בראשות ביבי הביא לפילוג בעם שנאת אחים ושחיתות לל
    ליכודניק לשעבר 08/09/2016 13:54
    הגב לתגובה זו
    8 7
    ללא גבולות פערים חברתיים ויוקר בלתי נסבל יש לסלקו מהשלטון לאלתר
    סגור
  • 52.
    אביזרים חשובים להפגנה
    מפגין 08/09/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    4 17
    לא לשכוח להביא רימוני עשן , חזיזים , וצבע בפחיות קטנות . כמו כן חשוב להביא רעשנים , משרוקיות , מצנפות לכיסוי הפנים ותופי הקשה . תחבושת אישית למי שחושש .
    סגור
  • מרים תרומה להפגנה
    צבי מהפילהרמונית 08/09/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    2 2
    שמח לתרום מערכת תופים מקצועית (6) האם יהיו פלטפורמות להצבת הכלים? או תוקפים ברגל מכמה כיוונים? בהצלחה בכל מקרה.
    סגור
  • 51.
    אני חילוני מובהק, אך נראה לי שהשמאל מחפש שכיכות דמים.
    אבי 08/09/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    16 4
    השמאל הקיצוני בהובלת מרץ ובעיקר חה"כ זנדברג מחפשים לחזור לכותרות בכל מחיר, גם במחיר של שפיכות דמים. השמאל שמוכן לכל וויתור לפלשתינים, הבין שזה לא מה שיחזיר אותו לתודעה הציבורית ולכן הוא מנסה להוביל למלחמת אחים. אל תשלו את עצמכם, כל מי שהיה מקים קואליציה עם החרדים היה חייב להתחשב ברצונם ושינאת השמאל לנתניהו מעבירה אותו על דעתו. אל תאמרו שהכתובת לא היתה על הקיר.
    סגור
  • 51
    דב 08/09/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    14 3
    צודק הינך. אנטישמים יהודים רוצים בכוח לחסל את המדינה היהודית-ציונית. וכל יום הם פותחים חזית חדשה.
    סגור
  • 50.
    אבזרים להפגנה
    מפגין 08/09/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 14
    לא לשכוח להביא רימוני עשן , חזיזים וצבע בפחיות . כמו כן רעשנים משרוקיות מצנפות לכיסוי הפנים ותופי הקשה .
    סגור
  • לא לשכוח להביא את מוחמד ובשר חזיר (ל"ת)
    מוסטפה 08/09/2016 17:43
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 49.
    לפרסם את המקום רק לאחר כניסת השבת (ל"ת)
    רונן 08/09/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    10 5
    סגור
  • 48.
    ביבי יצר מלחמת דת בישראל ושנאת חינם במלחמת אחים
    ישראל ישראלי 08/09/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    9 11
    ביבי הרס את הסטטוס קוו
    סגור
  • 47.
    שבת
    בני קח 08/09/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מזל שבית המקדש לא בנוי עדיין אחרת ימצאו סיבה נוספת לחורבן הבית ואוי לנו לא רחוק היום שהזעם יתפרץ
    סגור
  • 46.
    חילוניים תיתבישו איזה ערכים יש לכם ,פרזיטים מזמן הפסדם.
    בני ברק 08/09/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    18 14
    אבותיכם מתו למען השבת, מתו למען קדושת ארץ ישראל הדבר הכי סוציאלי זה השבת. הפכו אתכם לריקים ,שטיפת מוח טלויזיונית כל היום האח הגדול האח הקטן לא מסוגחים להפעיל את המוח הרקוב לחשוב מה טוב לכם באמת.
    סגור
  • אני בונה בשבילך תאי גזים. נחנוק אותכם! (ל"ת)
    יוסי 08/09/2016 15:03
    הגב לתגובה זו
    3 13
    סגור
  • אתה צריך להתבייש על הכפיה דתית . כנס
    אמממממ...עוד חחד 08/09/2016 13:51
    הגב לתגובה זו
    6 5
    אתה אדם נבער וטיפש . דת וקיום מצוות .ושמירת שבת . והלכה ועוד... נובע מדבר אחד .והוא . נכונות האדם היהודי לקבל עליו עול מצוות התורה (ושמירת שבת בתוכה ) מתוך בחירה אישית שלו בלבד !!!! ולא מתוך כפיה שכן זו לא חוכמה לכפות דבר שאיש לא מעוניין בו . צבוע אחד גדול אתה . הרי אנשים יסגרו את העסקים בשבת ויאכלו לארוחת צהריים בביתם בשבת דווקא מיני טריפות ושקצים מהים . אז מה התועלת בכפיה ? וכמובן יילכו לים שכן גם את הים צריך לסגור . .... וייסעו בכבישי הארץ שגם אותם צריך לסגור... תחכים אדם לא חכם
    סגור
  • אתה עוד פלצן שחושב שהוא חכם תענה ענינית ואל תפליץ
    חולוני 08/09/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    3 4
    שטויות, מי שכופה את עצמו על מי זה החולניות שלך ושל אנשים כמוך. ארץ הובטחה לעם ישראל בתורה ולא במגילת העצמאות ולא בשום חרטה אחרת. אתה נשמע כמו עוד שמאלני שחושב שהוא חכם,חבל רואים שהבערות המחשבתית נוטפת ממך עונה לי תשובות של טלויזיה או של חוזרים בשאלה. אם לא התורה אין לך שום זכות קיום בארץ אז יאאאלללההה תחפףףף.
    סגור
  • חולוני ...חפש מי שינענע אותך טיפש ...בלי לבלבל את השכל (ל"ת)
    אורח עושה עליך סיבוב 08/09/2016 22:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שבת
    מיואש 08/09/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    5 5
    לא עובדים בשבת רוב תושבי ישראל.רק חיוני או מציל חיים. המלחמה כאן היא לא על עבודה אלא על אורח חיים.זה שאתה חי בגטו שלך עם מצוות שחלקם הזויות הופכת אותך לבעל ערכים ואת השני לפסול?. מי אתה שתקבע( או הרבנים) מי יותר יהודי ומי פחות? מי שם אתכם "בעל בית" על הדת. רק לחרדים יש רגשות?. רובכם הרי אינו מכיר כלל במדינה. די מספיק.
    סגור
  • אתם מדברים על פרזיטים?
    R 08/09/2016 13:35
    הגב לתגובה זו
    9 10
    תורתכם בטלנותכם
    סגור
  • תענה ענינית במה אתה יהודי ?
    בני ברק 08/09/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    17 1
    ואל תקשקש לי על הצבא.
    סגור
  • אתה סתם אחד דפוק ...בני ברק שתוק ! אין לך זכות קיום (ל"ת)
    צבאעי עיעיעי 08/09/2016 22:27
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 45.
    כל מלחמת הדת הזו יוצרים אותה אנשים עם אינטרסים
    אר 08/09/2016 12:52
    הגב לתגובה זו
    6 6
    אפלים שמסיתים אותנו איש ברעהו כדי שלא נראה את כל השחיתויות את יוקר המחייה את חוסר איכות החיים במדינה הזו את הבעייה של השבת ניתן לפתור רק בהפרדת הדת מהמדינה או בשינוי שיטת הבחירות ומה שלא יהיה הגיע הזמן שתהייה חוקה במדינה הזו
    סגור
  • 44.
    אם אכן תתקים המסיבה הזו, החטא ירשם על הנהגת החרדים.
    דרעי ויום כיפור 08/09/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    3 7
    הגורם לחלל השבת ביידע כאילו חלל את השבת בעצמו. זה בכתוב.
    סגור
  • איפה
    געגע 08/09/2016 12:58
    הגב לתגובה זו
    1 5
    איפה ירשם אצל החבר הדימיוני שלך
    סגור
  • 43.
    מחאה כן התגרות לא !לא מכובד לעשות זאת (ל"ת)
    חיים 08/09/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    23 2
    סגור
  • 42.
    אני חילוני.תאשימו את בוג'י ולפיד שלא נכנסו לקואליציה. מ
    רן 08/09/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    14 4
    מה אתם באים בטענות לחרדים או לנתניהו? לחרדים בקואליציה יש מצע והם רוצים לממש אותו. מעבר לזה: ההפרה היא נגד החרדים. יש 250000 איש מחללי שבת באישור כולל משטרה ועוד וכן 250000 איש מחללי שבת בלי אישור. כלומר חצי מיליון איש. אם אתם רוצים להפגין תפגינו בתל אביב נגד החילוניים. ואני דווקא חילוני.
    סגור
  • אתה חילוני טיפש - אולי מתחזה דתי חרדי חולני . (ל"ת)
    עוד אחד..... 08/09/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 11
    סגור
  • 41.
    לא יודע איך להעיף את ביבי
    השמאל 08/09/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    6 1
    גם ביבי וממשלתו נמאסו וגם השמאל נמאס בזכות השמאל שממש דואג לעם ישראל יש פה המון מיסים גם שישנסקי זה בגללם. גם פגיעה בשכר הבכירים בבנקים זה למענם שמא הם יצאו שוב לרחובות. מספרים לנו אגדות ששכר הבכירים בבנקים זאת הישועה שלנו. ומצד שני מפרידים את חברות האשראי לחברים של כחלון ונשלם המון על אשראי מרדימים את הצבור הטיפש. מיסי נדלן מיותרים מיסים על הבורסה והבעיה היא שאם השלטון יוחלף אז הרצוג ישב עם החרדים וינהל כלכלה בולשביקית שתיטיב עם החרדים יותר כלום לא ישתנה פה.
    סגור
  • 40.
    ממש מיותר... את הזעם יש להפנות כלפי ההנהגה
    רון 08/09/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    5 7
    לא כלפי אזרחים שלווים... תפגינו מתחת לבתים של השרים הרלוונטים
    סגור
  • 39.
    שלום בית בלי כפייה הדדית
    חיפאי 08/09/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    6 0
    בחיפה סוגרים את רחוב הרצל בקטע של בית הכנסת הגדול והשכונה שצמודה אליו שמאוכלסת בדתיים וכל התחבורה מופנית לנתיבים חלופיים . ההסדר הזה קיים עשרות שנים . בחיפה יש תחבורה ציבורית בשבת וגם עסקים פתוחים ברישיון בלי שהדתיים בעיר יעשו מזה עניין . ההסדר הזה צריך להיות מיושם בכל הארץ . הדתיים הקיצונים צריכים להבין שאם ינסו כל הזמן "לכבוש משלטים חדשים " בסוף הציבור החילוני יעלה עליהם בגדול ותפרוץ מלחמת אחים . המנהיגות הדתית המתונה חייבת למתן את הקיצונים . ההפגנה בבני ברק זה רק הפרומו לקראת הבאות . אני חושש מדברים הרבה יותר קשים אם העימות בין חרדים וחילונים יימשך .
    סגור
  • "לכבוש משלטים חדשים"
    אברהם 14/09/2016 21:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תבדוק באמת על אילו משלטים חדשים משתלטים החרדים. המצב האמיתי הוא כרסום מתמיד בסטטוס קוו (של בן גוריון), לכיוון מתירנות והפקרות. החרדים בקושי מצליחים לשמר אותו.
    סגור
  • החרדים מתחילים לזלוג לר"ג
    רמת גן 08/09/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    1 7
    דרום מזרח ר"ג עלולה להפוך לדתית ואז להסתפח לבני ברק. אם רמת גנים חילונים לא יתעוררו שכונות שלמות בעיר יהפכו לדתיות.
    סגור
  • 38.
    אתה חכם חלם שמחזק את השליטה הדתית
    ל 8 08/09/2016 12:19
    הגב לתגובה זו
    2 5
    להביא פועלים סינים רק לשבת זה גוי של שבת . מזכיר לי שהייתי ילדה השכנה הדתיה היתה קוראת לי לסגור לה את האור בבית בימי שישי או להדליק לה אור חרא אנשים חרא מדינה . כלום לא ישתנה פה .
    סגור
  • 37.
    השבת
    שסניק 08/09/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אפו אתם הימניים תיראו איך השמולאנים סוחפים אותכם כאילו בנושא משותף לכלל הציבור שקר זה הכל פוליטי ואתם התמימים מתלהבים אחריהם כאשר החרדים כל השנים מחזקים את הימין
    סגור
  • תלמד לכתוב עברית לפני שתגיב (ל"ת)
    אופיר 08/09/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • 36.
    לא עבר עדיין שום חוק . אבל גדעון סער סגר את תל אביב
    מיותר 08/09/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    4 8
    בשבת עם החלטה שלו כשר הפנים. וכעת מדברים על חזרתו לפוליטיקה יחד עם כחלון. זה אומר שאף אחד לא למד לקח שני אנשים שרק מכים בנו וישארו בממשלה זה יותר גרוע מהכל
    סגור
  • 35.
    מה עשו לכם תושבי בני ברק?
    מאיר 08/09/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    9 7
    אנשי מרצ פועלים במרץ כאשר מדובר בפעילות אנטי. הם לא יוצאים לרחובות על כי מעבירים מלט לביטון מנהרות בעזה. הם לא יוצאים לרחובות בגלל שהאבטלה נמוכה. הם לאט יוצאים לרחובות כדי שעיריית ת"א תעביר לפחות 50% מהמסתננים לרמת אביב. המיפלגה הכי אנטי בעולם.
    סגור
  • 34.
    הגיעה הזמן שהחילונים יתאגדו וילחמו
    LO 08/09/2016 12:02
    הגב לתגובה זו
    7 15
    נמאס שהדוסים שולטים באנו - אבל ככה זה עובד, יום אחד נמאס לאיכרים והם מגיעים לעיר עם קילשונים
    סגור
  • "הגיע הזמן שהחילונים התאגדו להלחם נגד המשתמטים מבינם" (ל"ת)
    דתי לוחם 08/09/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    6 3
    סגור
  • 33.
    חסר אלימות ומדון?
    אופניק 08/09/2016 11:59
    הגב לתגובה זו
    7 3
    למה להפגין שם. בואו נעשה מסיבת ים של מיליון בתל אביב. או בכיכר בבוקר. למה להתגרות סתם. כי דרעי אמר?
    סגור
  • 32.
    להכין הפתעה לחרדים
    יעלי 08/09/2016 11:52
    הגב לתגובה זו
    4 10
    חשוב לא לציין באיזה רחוב המסיבה תתקיים כדי שנפתיע את החרדים ושלא יחכו לנו...
    סגור
  • 32
    דב 08/09/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    10 3
    אוי, יעלי, כמה שאת חכמה!!! ומבריקה!!! ומדהימה!!!. תמשיכי לשחק ב"נדמה לי", יא בלטה. מלחמות מר"ץ ואופוזיציה מתוסכלת את נלחמת. על שכמותך התייחס לנין: idiot fools
    סגור
  • 31.
    יישר כוח
    רתוש 08/09/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    8 28
    הגיע הזמן שהציבור יתעורר. ישראל צועדת לכיוון גרסה גרועה יותר מאיראן.הקנאים הדתיים גרמו לחורבן בית שני, ואם המצב ימשך ההיסטוריה תחזור חלילה על עצמה...
    סגור
  • סטטוס קוו
    אברהם 14/09/2016 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יותר מששמרו ישראל את השבת - שמרה השבת עליהם. זה ציטוט של "אחד העם" ולא של חרדי מבני ברק. ואולי אתה בעצם לא יודע מי זה אחד העם?
    סגור
  • 30.
    כנסו ותיקראו
    יוסי 08/09/2016 11:42
    הגב לתגובה זו
    7 7
    דבר לא פחות חשוב זה לשנות את שיטת הבחירות .כלמר משהו דומה לאמריקה שככה החרדים לא יכלו לסחוט את האף אחד .למה שאם השיטה המטומטמת הזו תימשך הם יסחטו כל מפלגה .ומכאן חייבים לשנות את השיטה הזו .זו שיטה שכל אחד מה 120 חכי"ם דואג רק לכיסא שלו ולא למדינה כולל ביבי החמור הגדול
    סגור
  • 30-יוסי
    דב 08/09/2016 12:27
    הגב לתגובה זו
    12 5
    טמבל, לך תלמד שיטות בחירות לפני שאתה כותב מה שכתבת. כשתמצא פוליטיקאי, לאורך כל ההיסטוריה שלא דואג רק לכסאו, תקבל פרס נובל. הכל נעשה דרך הפריזמה של האישיות. תמיד. וכשאתה מדבר על סחטנים, אתן לך רשימה גדולה הרבה יותר של סחטנים, קבוצות לחץ ואינטרס, שמקבלות הרבה יותר מיליארדים. ובנוסף, תתחיל לברר כמה ערבי ישראל מקבלים, ומה הם "תורמים." אנטישמים יהודים - נמאסתם.
    סגור
  • קמרון
    אנגלי 08/09/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 2
    על רמה"ש הבריטי קמרון שמעת? אולי גם על יצחק רבין גם אולי שמעת? אצל היהודים זה כך;" אלוהים בחרנו לשילטון" ואצל הליכוד זה מוקצן: "רק הליכוד יכול".
    סגור
  • אנגלי
    דב 08/09/2016 14:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אם אתחיל לתת לך דוגמאות שקמרון פעל בהתאם לפריזמה האישית שלו, כולל גרירת בריטניה למערכות בחירות מיותרות, תקצר היריעה. כנ"ל באשר לרבין, אם כי, בהסתייגות, רבין לא היה בדיוק הפוליטקאי המצוי.
    סגור
  • לדב
    אנגלי 08/09/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה כתבת על פוליטיקאי ששומר על כסאו. לא על אחד שעושה את בו הוא מאמין. כל קמרון "עשו פוטש" אנשי מפלגתו( כמו החשד התמידי של ביבי) והוא הלך לבחירות כדי ;או לזכות באמון העם או ללכת הביתה האיש לא נאחז בכסאו והתלונן על "פוטש " נגדו. הפסיד, עזב והלך הביתה. (ממש כמו פוליטיקאים שלנו......)ורבין היה פוליטיקאי נזזן אחר.אהל עדיין פוליטיקאי
    סגור
  • 29.
    יותר משהשבת שמרה על החרדים היא שמרה על הכסף שלהם
    אלון כהן 08/09/2016 11:39
    הגב לתגובה זו
    11 9
    הכל מלחמות על עוד כספים לציבור החרדי, שלא מתגייס לא עובד ורוצה את הכסף של החילונים
    סגור
  • 28.
    עבודות בשבת
    יובל 08/09/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כל החמורים שבחרו בביבי החמור הגדול תסבלו מטומטמים . מכירים את השיר . הציבור מטומטם ןלכן הציבור משלם .................... אז יופי חמורים להבא לא לבחור את החמור ביבי
    סגור
  • 27.
    חזירים נמאסתם! (ל"ת)
    סובלימציה 08/09/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    5 3
    סגור
  • 26.
    לקנות חזרזירים קטנים ולפזר אותם ברחבי בני ברק
    למה לא? 08/09/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    9 23
    בני ברק מאה שערים בית שמש שום מקום לא ישאר טהור
    סגור
  • 26
    דב 08/09/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    5 7
    לקנות זבל פרות ועופות ולפזר אותם ברחבי מקומות המגורים של מפגרים כמוך. מה דעתך, אנטישמי שכמוך?
    סגור
  • 25.
    החרדים סכנה לקיום ישראל (ל"ת)
    יוני 08/09/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    4 12
    סגור
  • 24.
    ה' ילחם לכם ואתם תחרישון
    יסר 08/09/2016 11:25
    הגב לתגובה זו
    13 3
    אש גופרית ותמרות עשן
    סגור
  • 23.
    הגיע הזמן ללמד לקח את החרדים להצליף על עכוזם ! החשוף .. (ל"ת)
    חרדיניו..יו..יו... 08/09/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    8 22
    סגור
  • 23
    דב 08/09/2016 12:36
    הגב לתגובה זו
    16 4
    נראה אותך אומר זאת לערבים, שכמובן תורמים הרבה יותר מהחרדים... אתה זן פשיסטי-אנטישמי קטן.
    סגור
  • דב אתה לא ברור מה הקשר לערבים ? 23 צודק ב100 אחוז (ל"ת)
    עברתי במקרה כאן 08/09/2016 13:23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • חחחחחחחחחחחח בדיוק כך . לא שמעו על תחתון נורמלי (ל"ת)
    נור אשמס 08/09/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 22.
    בשביל מה ?
    nized 08/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    17 4
    מי צריך את ההפגנה ? כשיהיו נפגעים יאשימו את המשטרה שלא התכוננה כראוי . ארץ אוכלת יושביה !!! מה תושבי בני ברק אשמים ? למה צריך להתגרות בהם ? דיי ! קצת שפיות ומחשבה תחילה לא תזיק לאף אחד . שבת שלום
    סגור
  • 21.
    סוף סוף
    יצחק 08/09/2016 11:20
    הגב לתגובה זו
    2 6
    ישתבח שמו- הגיע הזמן
    סגור
  • 20.
    כל הכבוד
    אבי 08/09/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    5 10
    ביבי ראש ממשלת החרדיםאת הליכוד החילוני לא מעניין
    סגור
  • 19.
    כל הבלות האלה לא עובדים לא מתגייסים אבל חיים על חשבוננו
    דפנה 08/09/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    5 17
    חבל שאני לא מאזור המרכז הייתי מצטרפת בכיף
    סגור
  • 18.
    מקום מומלץ למסיבה
    ירבעם 08/09/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    20 3
    אחינו החילונים. יותר משמח להזמינכם למסיבה אדירה במתחם גיא בן הינום. אוכל + שתיה חופשי כיד המלך. הזדרזו להגיע כדי שתספיקו לרעידת האדמה וירידה לשאול...
    סגור
  • 17.
    לא יכנסו לחיים שלנו, לא ניכנס לשלהם. שירדו מהכפייה והכל
    אייל 08/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    4 13
    יהיה טוב
    סגור
  • 17-אייל
    דב 08/09/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    14 4
    דבריך הם הוכחה מובהקת כיצד יוצרים מיתוסים- ומאמינים להם. סע לאירופה בימי ראשון ותראה שכל בתי העסק סגורים. יש בישראל יותר חירויות מהסוג שאתה מתלונן מאשר בכל אירופה המערבית. אך יהודים דרכם להלין ולבכות על מר גורלם. צעולם לא נכנסו לחייך כה מעט ומעולם לא היית לה לך רווחה וחירויות כמו כעת. אינך מבין כי הפוליטיקאים, מר"ץ=שרץ ואולי חברים מתוסכלים של האופוזיצייה משתמשים בך להשגת מטרות פוליטיות נלוזות על חשבון הזעם שלך. עת להתפכח ולחשוב.
    סגור
  • 16.
    השבת
    אש 08/09/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    18 3
    יותר משישראל שמרו את השבת. שמרה השבת על ישראל .לא ככל הגויים ישראל שבת שלום ומבוך לכל בית ישראל
    סגור
  • 15.
    מספיק עם ליבוי היצרים והגברת השנאה (ל"ת)
    די למחלוקת 08/09/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    21 5
    סגור
  • 14.
    הנה זה בא, ישחקו הנערים בפנינו
    אש 08/09/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    14 3
    עוד בימי קדם, ה"גדולים" אכלו, שתו ונהנו. ה"קטנים" נאבקו ודיממו, להנאת הנ"ל. מה השתנה?
    סגור
  • 13.
    קלאמפאדי
    גלעד 08/09/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    10 5
    הכל דיבורים אין לכם ביצים היעד שקשוקה
    סגור
  • 12.
    השבת שומרת עלינו יותר מאשר אנו שומרים אותה (ל"ת)
    שבת 08/09/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    20 13
    סגור
  • 11.
    תבואו בהמוניכם. ויזמינו אתכם לתפילה וסעודת שבת. (ל"ת)
    חרדי 08/09/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    22 3
    סגור
  • 10.
    אולי כדאי לעשות טקס ענק של שריפת התנך ולהחלי
    יהודי 08/09/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    16 12
    הזכות על הארץ רק מכח התנך ואם אתם רוצים להילחם בשבת שכתובה בתחנת לכו לאוגנדה ולשמואלנים שבתוכם רוצו לעזה שם מקומכם
    סגור
  • אתה מפחד הא... זה מגיע החילונים התעוררו (ל"ת)
    rr 08/09/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    4 8
    סגור
  • עברנו את פרעה ואת סטאלין נעבור גם את השמאולנים
    יהודי 08/09/2016 17:50
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מיעוט קטן שנכחד
    סגור
  • 9.
    הניסיון מלמד שמחאות פייסבוק נשארות בפייסבוק...
    אף אחד לא יגיע 08/09/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    26 3
    מי אוהב את השבת? אמא ואבא מי אוהב את השבת? סבא וסבתא מי אוהב את השבת? אני אתה ואת כל העולם, כמעט.. חוץ מהשמאלנים העלובים שונאי ישראל
    סגור
  • 8.
    מסיבה
    דב 08/09/2016 10:50
    הגב לתגובה זו
    21 5
    פשיסטים אנטישמים, הפועלים כאילו בשם החירויות של החילוניות. אינכם מבינים כי בכך אתם רק תחזקו את הדתיים, שידברו על "מסירות נפש" ו"הצלת השבת"? זה יהיה בדיוק הפוך ממה שאתם רוצים. הבעיה היא פוליטית, והיא כלל לא נמצאת במימד הדתי. השנאה שלכם לדת היהודית היא מזוויעה. הסובלנות שלכם היא כלפי ערבים ויתר שונאי ישראל. אך כלפי יהודים השונים מכם, כל האנטישמיות צפה ועולה. בושה לכם. גם בסוגיית הרכבת ועבודות בשבת בכלל יש פתרון פשוט: העסקת חברת תעסוקה חיצונית, סינית למשל. אך אתם מחרחרי מדון וריב. והתקשורת רק קופצת על המדוכה ומעצימה אותה.
    סגור
  • 7.
    שמירת השבת
    izak 08/09/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    14 5
    אנה מיקם אחים יקרים עם ישראל שרד מאוד שנים בזכות קיום המצוות שנאת חינם יביא לחורבן אנה אפשר בהידברות ולא בהפגנות לא לענות לקריאה הזאת
    סגור
  • אתה קורא כ"כ הרבה בספרי קודש, אבל עברית לא למדת (ל"ת)
    מאיר 08/09/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 6.
    כניראה מצעד הגאווה בשבת, מי אם לא הם
    הומו גאה 08/09/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    8 13
    כל הכבוד
    סגור
  • במה יש לך להיות גאה בדיוק
    רמי 08/09/2016 15:23
    הגב לתגובה זו
    15 0
    אפילו לפי המדענים האבולוציה לא הייתה מרשה שההומואיות תתקים ! הייתה מכחידה אתכם חיש מהר. כי זה לא עוזר להתפתחות שלה. מבחינתי כאדם מאמין אבולוציה לא הייתה מעולם אלא בדיחה אחת גדולה . אז גם לפי התורה הקדושה וגם לפי האבולוציה אתה במצב רע! אל תהיה גאה ,אין לך במה להיות. אתה יכול לצווח ולצעוק מהיום עד מחר אבל האמת קשה ...תתמודד איתה
    סגור
  • 5.
    אין מצב שזה התקיים הכל דיבורים משטרה
    יוס 08/09/2016 10:47
    הגב לתגובה זו
    9 11
    הודיעה כבר שלא תיתן.
    סגור
  • 4.
    בתור חילוני אני מעדיף שייסגרו חנויות בתל אביב בשבת
    ערן 08/09/2016 10:45
    הגב לתגובה זו
    28 17
    הכל בתל אביב רק רעש ,צלצולים וכסף. כל מה שמעניין אתכם זה חומר. קצת חופש לאדם.גם לאלה שלא מאמינים מבינכם.
    סגור
  • אתה הזוי או מתחזה ממשמרות המהפכה (ל"ת)
    אתה הזוי 08/09/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    3 10
    סגור
  • 3.
    למה?למה?למה?
    דניאל 08/09/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    12 10
    מחזיק אצבעות ומקווה מאוד !!! שההתרסה תיכשל !!! ובגדול!!!!!
    סגור
  • החילונים חייבים להתגבש ולהתאחד
    ימני 08/09/2016 11:07
    הגב לתגובה זו
    6 17
    דעותיי ימניות, אך אני חילוני מסורתי- לדתיים הקיצוניים כח הנובע מגיבושם וכך אט אט מפרים את הסטטוס קווה שהיה. אכן, הדבר עלול להביא למלחמת אחים אך אם נשתוק הדבר עלול להביא לשיתוק המדינה לחלוטין בשבת...
    סגור
  • מי מפר את ה"סטטוס קוו"
    אברהם 14/09/2016 21:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מבין למה אתה כותב שהחרדים מפרים את הסטטוס קוו. הסטטוס קוו הולך ומתכרסם מתקופה לתקופה דווקא על ידי אלו שאינם חרדים. תבדוק את ההיסטוריה
    סגור
  • 2.
    סעו לברלין מי צריך אותכם.
    בני ברק 08/09/2016 10:43
    הגב לתגובה זו
    20 20
    יהודי זה מי ששומר שבת ולא מי שעשה צבא
    סגור
  • חשבתי שמי שאמא שלו יהודיה ומה לעשות גם טפילים כמוך (ל"ת)
    אלי 08/09/2016 14:05
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור
  • סע לאחים שלך בברוקלין . (ל"ת)
    אין שם צבא. 08/09/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • אתם חיים בגטו
    R 08/09/2016 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 7
    על חשבוננו
    סגור
  • אולי תפסיק להיות כל כך פרימיטיבי ...
    חיימון 08/09/2016 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 7
    לא הגיע הזמן שתתבגר כבר ותתחיל לתרום במקום לגרבצ כל היום
    סגור
  • ישראלי זה מי שעשה צבא
    אלבטרוס 08/09/2016 12:12
    הגב לתגובה זו
    5 12
    אז אם אתם לא ישראלים .למה אתם כאן? מי אתם שתקבעו איך לשמור את השבת?
    סגור
  • יהודי
    מוש 09/09/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהודי זה מי ששומר שבת ומקיים תרייג מצוות, לא מי שעושה צבא, לא שאני מזלזל בצבא, צבא זה חשוב אבל לא מעל הדת
    סגור
  • יהודי
    מוש 09/09/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יהודי זה מי ששומר שבת ומקיים תרייג מצוות, לא מי שעושה צבא, לא שאני מזלזל בצבא, צבא זה חשוב אבל לא מעל הדת
    סגור
  • אתה צודק במאה אחוז (ל"ת)
    יוס 08/09/2016 11:16
    הגב לתגובה זו
    3 12
    סגור
  • סע אתה לברלין גם ככה אתה לא מועיל
    ttt 08/09/2016 10:59
    הגב לתגובה זו
    7 16
    גם ככה אתה מגרבץ כל היום וחי על חשבוננו, בחול חרדים יכולים לעבוד גם מסתבר..רק פה בארץ מגרבצים כל היום
    סגור
  • 1.
    מלחמת אחים?
    רפי 08/09/2016 10:41
    הגב לתגובה זו
    28 11
    נגד כפייה דתית. אבל האם השמאל הבין שאין לו אפשרות להפיל את הימין(כנראה נכשלו בבגרות בשאלה: מהי דמוקרטיה..) אז עכשיו מנסים להתחיל מלחמת אחיםjQuery20301081284994725138_1473320153986?אתם לא מייצגים אף אחד אלא רק את עצמכם(עשיתי שירות קרבי, עושה מיל',משלם מיסים וכו') .
    סגור
  • לא רוצים מלחמה, אל תציתו מלחמה, אל תכפו את השיט שלכם
    אייל 08/09/2016 11:11
    הגב לתגובה זו
    7 8
    תיכנסו לנו לחיים, ניכנס לשלכם
    סגור
  • אני ימני חילוני! נמאס מהפרימיטביות שהשתלטה פה
    אייל 08/09/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    7 13
    אני שם!
    סגור
  • לא אחים שלי (ל"ת)
    rr 08/09/2016 11:08
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור