21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

במרכז הפרשה: ראש עיריית נתניה מרים פיירברג נעצרה בחשד לשוחד ומרמה

החשד: קידמה פרויקטים תמורת קבלת כספים. המשטרה תבקש להאריך את מעצרה ב-10 ימים
 |  29
העלילה מסתבכת
Share
המשטרה עצרה כעת את ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג, זאת לאחר שהבוקר נודע כי היא נחקרה ביחידת להב 433. המעצר הינו בעקבות חשד לקשר של פיירברג לפרשת השחיתות לכאורה שפרטיה נחשפו ביום שני האחרון, אז דווח כי בתום חקירה סמויה נמצא חשד לשוחד ומרמה הנוגעים לפרויקטים בתחום הנדל״ן בעיריית נתניה. כמו כן, בנה של פיירברג עצור גם כן בפרשה ומעצרו הוארך עד ליום ראשון. כעת המשטרה תבקש מבית המשפט להאריך את מעצרה ב-10 ימים. 


לפי החשד העולה מהחקירה המשותפת של המשטרה ורשות המסים, בכירים בעיריית נתניה ומקורבים להם, ביניהם צפריר פיינברג בנה של מרים) קידמו את ענייניהם של קבלנים ויזמים בעיר בתמורה לשוחד וטובות הנאה, וזאת תוך פעולה בניגוד עניינים ומבלי לדווח על כך. לכאורה, כלל המעורבים ביצעו שורת עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ומס. ביום שני חוקרי להב 433 פשטו על משרדי בית העירייה ותפסו מסמכים וחומרים לצרכי חקירה. הבוקר חוקרי המשטרה ורשות המסים עיכבו ארבעה חשודים נוספים, בהם גם בכיר בעיריית נתניה ושני קבלנים.

בעת הפשיטה על משרדי העירייה נעצרו שלושה, ואתמול הותר לפרסום שאחד מהם הוא אברהם תשובה, אחיו של יצחק תשובה, שמעצרו הוארך עד ליום חמישי, והשני הוא כאמור בנה של פיירברג שנחשד כי קיבל טובות הנאה בהקשר לפרויקטים בתחום הנדל"ן בעיר.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

29 תגובות ב-17 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
17 איציק100 09/09/2016 23:03 היא צדיקה אתם כולכם טועים !
לקחת קצת כסף בתפקיד זאת לא בושה
16 רק ביב 07/09/2016 23:13 דווקא ביבי ...ולא אחמד טיבי (ל"ת)
15 תום 07/09/2016 22:37 יושבים בתפקידים שלהם שנים על שנים בלי שום פיקוח עליון (ל"ת)
14 תום 07/09/2016 22:37 כמו בכנסת חברי כנסת שרים ראשי ממשלה וראשי ערים מושחתים (ל"ת)
13 בוקרשתה 07/09/2016 21:21 למשטרה עדיין חסר מידע רב
מדוע המשטרה לא חוקרת ת הקבלן שבנה את הבניין הכי גבוה בעיר ברחוב דוד המלך למה המשטרה לא חקרה את איש עסקים שמשכיר אלפי מטרים לעירייה עבור שכירת המשרדים ללא מכרז אם המשטרה תעמיק אם תלמד על היחסים הקרובים בין איש העסקים עובד עירייה לשעבר לבין פיירברג והחבר המשותף אברהם גוגיג טרם השכרת המבנים הקבלן עמד על סף פשיטת רגל כי המבנים נותרו ריקים ללא אכלוס
12 ןןן 07/09/2016 17:01 וביבי מתי ניפתר ממנו (ל"ת)
מיכל 08/09/2016 06:50 בחיים לא בבחירות גילו התערבות שמאלניקים
ביבי פה לנצח עד לגאולה תתמודדו שמאל כושל
דב 07/09/2016 17:30 12-טמבל
תלמד קודם עברית לפני שתיפטר ממישהו.
11 אלון כהן 07/09/2016 15:47 היא חברת מרכז הליכוד- מעוז הפשע
מרכז הליכוז זה הבסיס של השחיתות במדינה.
10 עורך דין 07/09/2016 15:24 מעלים את מחיר הדירות ויש מאיפה לתת שוחד (ל"ת)
9 רפי שטרן רמת פולג 07/09/2016 15:21 לא מבין איך היא עוד צוחקת????
יש מולה אשמה שכנראה יושיב אותה בבית הסוהר והיא צוחקת על כולם.. תתביישי לך!!!!
ברבוט 08/09/2016 00:42 חוש הומור יש לה... צוחקת על כולם בפרצוף שלנו. (ל"ת)
בא 07/09/2016 16:06 רפי ,אתה לא שרלוק הולמס זה בטוח ,היא צולמה מיזמן ביום
שקיבלה מעטפה גדולה , ובתוך המעטפה היתה ,נגיד , שנה טובה .
אריאל 07/09/2016 18:34 אתה לא טיפש קטן אבל גם לא חכם גדול -:מעטפת ראש השנה אלק
לך תוריד את עצמך באסלה טיפשים כמוך יש בערימותאין ראש עיר שלא טומן ידיו בצלחתאיןכולם נהנים מטובות הנאה ומימידע פנים.הקבלנים מרפדים אותם בטובות הנאה וזה ברור.בתפקיד של ראש עיר - צריך להיות מלאך כדי לא להתפטות
8 וצדק לכל 07/09/2016 15:19 השחיתות הורגת.
שחיתות תמיד גורמת בסופו של דבר למוות ! אל תשכחו את זה. בכל פעם שמישהו מושחת משלם כסף או מקבל כסף ועוצם עיניים ומחליק ביקורת או בדיקה ולא עומד באיכות כלשהיא, הוא גוזר גזר דין מוות על מישהו אחר. מוות שיתרחש בתוך כעשר שנים. תמיד. שחיתות הורגת. ולא משנה באיזה תחום זה מתרחש. זה יכול להיות בתשתיות, או בבית ספר שבו הילדים או הנכדים שלכם לומדים או בפרקליטות ובמשטרה שם משחררים עברייני תנועה או רוצחים או ברשות המיסים שם מוותרים לפושעים שמתעשרים ומתחזקים ועושים פיגועים שאזרחים חפים מפשע נהרגים. השחיתות תמיד גוררת מוות. הוא רק מתרחש כעבור זמן ולא תמיד מבינים את הקשר של המוות לשחיתות.
7 בא 07/09/2016 15:18 זאת אישה פסיכופטית ,אחת מעשר היא כזאת , הם פשוט
מושחתים מלידה , ואם תיסתכלו טוב אז רשום לה גיהנום על המצח . זה לא משנה אם הם כאלה מלידה או לא , מי שמושחת הולך למטה .
6 בא 07/09/2016 15:14 ישראל זאת אחת המדינות היחידות בעולם ששופטים פוליטיקאים
ברצינות ,כול הכבוד ללהב 433 , אל תפסיקו . יש מדינות שהפסידו במלחמה בשחיתות , ראה עולם שלישי .
בא 07/09/2016 16:53 לדב, אני כתבתי שישראל היא ההיפך ממדינה מושחתת ,בגלל
שכאן שופטים פוליטיקאים ברצינות , ואתה מקבל 0 בהבנת הניקרא . אתה לא מבין כלום , אתה סוג של אוטומט .
עידן 07/09/2016 16:10 הבעיה היא העונש...
בשביל שנה שנתיים בכלא, שווה לפעמים לקבל מיליונים. צריך לחלוט להם נכסים בגובה השוחד והנזק שגרמו לציבור.
דב 07/09/2016 15:46 6-בא
רק בעולם השלישי? מה עם הילארי קלינטון שמהווה דוגמא טהורה של שחיתות ברמה הגבוהה ביותר? ומה עם הפיטורים ההמוניים שאובמה ביצע כלפי גנרלים בצבא שלא הסכימו למדיניותו הכושלת? ומה עם הצארים השונים שהוא מינה בכפייה? מציע לך, כמו כן לבדוק את המציאות באיטליה, צרפת, ספרד, ועוד ועוד מדינות דמוקרטיות רבות. ואחר כך, טיפשים זבי חוטם בישראל אומרים שאנחנו מדינה מושחתת. אין להם מושג ירוק על מה מדברים. מדינה שהכניבה נשיא וראש ממשלה לכלא, ועוד רבים וטובים, היא האחרונה להיות מושחתת. אנשים תמיד מושחתים. אך ישראל היא אות ומופת למדינה חזקה הנלחמת בשחיתות באופן אפקטיבי. כעת, תעביר זאת לתקשורת המתועבת שמרוויחה דמי זנות ומרמה, עקב האשמות השווא את ישראל: "מדינה מושחתת"; מדינה ענייה בכל הדמוקרטיות", ועוד דברי הבל ורעות רוח כאלה.
ישראל 07/09/2016 16:29 דב, כמה שאתה צודק !!
סוף סוף קם אדם שמבין נכון את הדברים ומגיב לעניין. המשך כך ידידי.
5 למה היא צוחקת? 07/09/2016 15:02 במקומה הייתי בוכה (ל"ת)
4 משה החדרתי 07/09/2016 14:58 נתניה - בירת הספורט
נראה שראשת עירית נתניה התבלבלה מעט. אמור מעתה: נתניה - בירת הספור את הכסף...
3 כנסו 07/09/2016 14:57 נתניה ידועה בשחיתויות הנדלן
יצחק תשובה עשה את הונו באמצעות שוחד אדיר וחיבור עם ראש העירייה הקודם אלרואי,כמו בחיפה מפלצות על הים בניגוד לחוק ועם שוחד אדיר.ואיפה מבקר המדינה?
2 יצר הרע 07/09/2016 14:16 למה הנגידים לא מושחתים? כסף משחית הכל (ל"ת)
1 מזור 07/09/2016 11:13 הקבלן בשם בריגה
נא לבדוק מדוע הוא בונה בעיר ימים בנין גבוה מאוד מאוד החורג מהיוק ויתרה מזאות אותו אותם בניינים הנבנים על ידי בריגה נבנים למעשה בשטח בו אמורים להבנות אך ורק בתי קפה ובתי מלון עד שמונה קומות בקיצור בניה בגובה נמוך יחסית כדי שזה לא יסתיר את הנוף "הים " לכל הדיירים ששלמו יקר מאוד כדי לראות ים לתשומת לבכם בריגה לא מתחשב באיש ובעצם זו הפקרות
ב 07/09/2016 11:29 אתה באמת חושב שמשהוא קורא את הטוקבק
הזה וירוץ לעשות משהו? שלח תלונה למבקר המדינה, ואם אתה פוחד להזדהות זו בעיה, והיום גם משרד מבקר המדינה לא עושה כלום, אולי עתונאי אם תספר לו סיפור יותר מלא
מכאל 07/09/2016 14:19 יש לך עיתונאי מומלץ שבאמת מחפש שחיתויות?
אדה לך אם תמליץ
די להלשין 07/09/2016 15:13 די להלשין כל היום, ימלשינים (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש