21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

"הכרזת דרעי היא נסיון אלים להשתלט על המרחב הציבורי - ת"א תישאר פתוחה"

ח"כ זנדברג לא חוסכת במילים אחרי הכרזת דרעי כי לא ייפתחו עסקים בשבת, וקוראת לציבור שלא לשתוק
 |  75
מאבק חריף
Share
אחרי שמוקדם יותר היום (שלישי) דווח כי השר אריה דרעי פועל כנגד עסקים פתוחים בשבת בת"א, ח"כ תמר זנדברג (מרצ) הגיבה בחריפות כי "מדובר בנסיון אלים של הסיעות החרדיות להשתלט בשכרון כוח על המרחב הציבורי".

נזכיר כי דרעי הכריז כי הוא נגד עסקים שפתוחים בשבת - מלבד עסקים שנמצאים בנמל יפו, נמל תל אביב ומתחם התחנה, וכן חנויות נוחות הסמוכות לתחנות דלק. על כך הגיבה זנדברג כי "דרעי בוחר לעצום עין מול הישראבלוף של ״מתחמי הקניות״ ולסגור את העיר. המסר הוא שאפשר לנסוע באוטו הפרטי לעשות שופינג ברשתות התאגידיות אבל לא להנות מפנאי ותרבות וחנויות עירוניות בשבת".

ההמולה בעניין מגיעה לאחר שבסוף השבוע האחרון נעצרו עבודות התשתית ברכבת ישראל בעקבות לחץ הסיעות החרדיות, וזאת על אף שהתברר כי לרכבת ישראל קיים היתר עבודה בשבת וכי מתבצעות כ-17 עבודות כאלה מדי שבת במשך שנים, כך שדווקא עצירת העבודות היוותה שינוי סטטוס קוו.

בעניין זה הגיבה זנדברג כי "דרעי, ליצמן וסמוטריץ' יגלו בקרוב שהציבור החופשי לא שותק ואני מעריכה שהשינוי בסטטוס קוו יהיה דווקא לכיוון ההפוך: תל אביב תישאר פתוחה ותחבורה ציבורית תיסע בשבת".

תגובתה הרשמית של זנדברג הגיעה לאחר שהיא צייצה בעניין בטוויטר מוקדם יותר:
גם תנועת 'ישראל חופשית' לא שמרה על שקט אל מול דברי דרעי, והכריזה מלחמה בפייסבוק:

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

75 תגובות ב-44 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
44 סובלימציה 12/09/2016 19:19 בשלב ראשון הוא ירשה מתחם התחנה אחרי חודש גם שם יסגר (ל"ת)
43 rui 12/09/2016 19:16 דרוס כל דוס והשמד כל חראד (ל"ת)
42 דדוש 12/09/2016 19:09 זה ברור
כפיה דתית הורסת לנו את החיים
41 ביזפורטל 12/09/2016 17:57 ביזפורטל, מספיק להצית מלחמת אחים. דיי (ל"ת)
40 רונית 11/09/2016 09:51 שרואים את הקמוניסטית הזאת דרעי נראה שפוי
חבל שבמקום להביא כתבות של אנשים ברמה מביאים כל מיני קיצוניים כדי לעורר עניין.
39 רוקי 09/09/2016 22:35 ביזפורטל תורידו את התמונה של הבהמה האשפיסתית הזאת כבר (ל"ת)
38 משה 08/09/2016 18:22 למה ביזפורטל נותן במה למפלגה קיקיונית שכל הזמן
למה ביזפורטל נותן במה למפלגת מרץ ולדעותיה, שמזמן השתלטו בשכרון כוח על כל מאחזי התקשורת. מביזפורטל הייתי מצפה לתת אירוח כה אוהד גם לאנשים כמו גפני/דרעי/בנט וכו', ולפחות לאפשר להם להגיב ולתת משקל אוהד גם להם
37 אחד מהעם 08/09/2016 09:50 זה בדיוק הפוך! מר"ץ עם חמשת המנדטים שלה השתלטה על
המרחב הציבורי שלנו! אתה פותח טלוויזיה ושומע כל היום רק דעות של מר"ץ. בפרקליטות המדינה המצב דומה. אמנים שיש להם דעות אחרות פשוט מושתקים ומוחרמים. זה מדהים איך המפלגה הקטנה ביותר עם הדעות הקיצוניות שלה הצליחה להשתלט על מדינה שלמה!
36 שולה 08/09/2016 09:20 נצח ישראל
השבת שמרה על עם ישראל בגלות 2000 שנה ועם ישראל במולדתו הנצחית חייב לשמור על השבת . גם החילונים צריכים להבין זאת ולא להתעקש . אם אתם לא הולכים לבית הכנסת לפחות תבלו עם הילדים והאישה שלא רואים אתכם כל השבוע .
35 יוסיניו 08/09/2016 06:07 אני חילוני אתאיסט לחלוטין
ואומר לך גברת יקרה - תעבדי את בשבת ואז אני גם יעבוד ! אוכלת חינם ורוצה שנעבוד בשבת ולא נהיה עם המשפחה. אההה.......נכון .....שכחתי את בחו"ל...... סליחה - דברי איתי כשתחזרי - ולא בשבת בבקשה אני רוצה לנוח !
34 שטיגליץ 07/09/2016 20:49 לייהד את המדינה
המדינה מופקרת ומתפקרת כמו בימי המתייוונים . צריך להכניס למודי תורה גם לבתי ספר חילונים ווגם לשמור על השבת הקדושה בכל מקום לא רק ברכבת . שיהודים יתפללו ביום שבת ולא ייסעו לים עם כל הערומות שם , השם ישמור .
33 סיון 07/09/2016 20:26 גדעון סער-אבן(שאין לה הופכין) רצה לסגור 24/7
ואיפה הוא היום??????????????????? מנהיג שקופים של ספסופה שכח,ש3 ארוחות ביום חינם וסורגים-זה אפשרי בגלל 10 דירות ו15 מיליון מאי שם.....מאלוהים?
32 י. 07/09/2016 19:32 אדם מאוס המייצג תרבות מאוסה
פרשני האלוהים שלנו הם אנשים בזויים מאוסים והלוואי ויגורשו בקלון מהכנסת.
31 מוסלמי 07/09/2016 19:18 מדינה לא דת
אנחנו המוסלמים סובלים מאפליה במדינה גם מאלו הדתיים היהודים שבמשרדי המדינה. צריך שיהיה מדינה בלי דת בתוכו . שכל אחד יוכל להתבלל כמו שהוא מאמין .
דודידו 07/09/2016 21:03 חרדים מפעילים מוח והם כמפיה מאורגנת.מעטים וחזקים
הם בבני-ברק,הם במאה שערים.לא משרתים בצבא,לא מכירים במדינה רק.......כמו ששקספיר כתב ב-"סוכר מוונציה"...הכסף של אחרים ,הוא החמצן לנשמה שלהם....בשביל כסף התחת של ביבי ,זה דשא של משחקי פוליו.
30 קובי 07/09/2016 19:15 צריך לשמור על השבת??
בעשרת הדברות כתוב "לא תגנוב" האם אתה ויתר הבטלנים מקיימים את כל המצוות?
דודידו 07/09/2016 21:05 סלקטיבית-כן.בקריצה -לא...פוליטיקאים חרדים-חרא של בני אנ (ל"ת)
29 מסורתי, 07/09/2016 18:42 אולי את משתלטת על המרחב הציבורי. רוב הציבור בארץ הוא (ל"ת)
דודידו 07/09/2016 21:07 רוב בארץ הוא-עם ישראל אכן מעורער בנפשו! עם חולה נפש!
דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם! מתי תפילו את השלטון הרקוב שמארגן לכם "התאבדות" כפי שביבי הורה לשב"כ לרצוח את היהודי האוסטרלי זיגייר בכלא!
28 shafik 07/09/2016 08:31 ביזפורטל, מן הראוי לתת גם לדרעי להגיב ולא להיות שופר
של השמאל הקיצוני בישראל.
דודידו 07/09/2016 21:11 ביזפורטל זה לא "ישראל היום" של ביבי-אלוביץ' -אידלסון
גם ב-גלובס של פישמן,שחייב לנו 5 מיליארד דולר-מצנזרים בלי הבחנה כמו ב"PRAVDA" של ולדימיר-ולדימירוביץ' פוט-IN. ב"סמרטוט "של שוקן,אין על מה לדבר.ב"וווואאאאלללהה" של אלוביץ' לך חפש לך סמרטוטון אחר.נשאר ביזפורטל לכל.לא יתד נאמן-לא.
27 דתי מניו ירוק 06/09/2016 22:00 זה לא ייגמר
באמריקה יש את כל הקבוצות הדתיות של עם ישראל מהקנאים ביותר ועד הרפורמים ביותר . כולם חיים בשקט איש עם רעהו בשכונות שלהם וחס וחלילה אם ירימו קולם או יעשו מעשים נגד החילונים שסביבם וגם בתוכם בשכונות. צריך דחוף להפריד את הדת מהמדינה כמו באמריקה וזה יפתור את כל הבעיות ויבוא השקט על עם ישראל אמן !
דודידו 07/09/2016 21:14 יהודי USA לא מגיעים לכאן.מדינת ימי ביניים-חושך ולוונט.
הם יודעים מה מחכה להם בגהנום ושמה מדינת ישראל.יכול להיות אם היו עוזבים את לובאביצ'ים וסטמרים ועולים-היו משנים את המדינה.אבל זה רק חלום ליל קייץ ועכשיו כבר סתיו(לא סתיו שפיר שהתמכרה לעגל הזהב).
26 אלי ענבים 06/09/2016 21:35 ביבי הצליח בספין: סיכסך בין חילונים לחרדים וקוצר את
פרות השנאה. אלוף התעלולים. מלך הסכסכנות. אביר השנאה. השורד הגדול שקם אי פעם.
דודידו 07/09/2016 21:17 הכל טוב ויפה אבל ההשלחות?ערמונית חיסלו לו,טחורים מישיבה
בדרך...שרה החתימה אותו על חוזה חמוראי:אני ממנה שרים,שירים,פודלים שלך ואתה צמוד אלי עם אזיקים לטיסות לחו"ל,תמיד תשבח אותי בפני עדר שלך,מתקן על אשכים ופין(כמו חגורת הצניעות) והמפתח תמיד אצלי.כך חוזה של שרה.
25 תמר עובדת למען המסתנ 06/09/2016 20:21 המסתננים. תחפשו באינטרנט ותראו מה הם פעולותיה!! תחשפי א
את כל האמת!!!
דודידו 07/09/2016 21:19 הלט סיבוני צרחה-מסתננים הם סרטן על גוף הליכוד.
בדגל נגרש את כל המסתננים,שמספרם נעה ל-30% לפי סולם קאופמן וסולם קוטלר.
24 בעד שמירת שבת 06/09/2016 20:19 אני אזרח פשוט שלא מעוניין שיעבידו אותי 7 ימים בשבוע! (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 21:21 מדובר על זכויות ליום מנוחה.בלי כפיה דתית-חרדית (ל"ת)
23 אזרח יהודי 06/09/2016 20:18 אני יהודי בעד שמירת שבת במדינה היהודית ולא הצבעתי לדרעי (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 21:22 לא הצבעתה למנהיג של שקופים מספסופה? יש לך משהו נגד פושע
עם קלון? כמו צחי,מחךף?
22 עמי 06/09/2016 19:26 יש סטטוס קוו וזה מעוגן מאז קום המדינה...שכחת?
את מפלה עובדים שלא רוצים לעבוד בשבת ויש המון כאלה... אדרבה, אם תורידי את הכפפות את תעשי טובה גדולה לחרדים כי אז כולם יתעניינו מה זה שבת ובגללך המון יחזרו בתשובה. בגללך יהיה גל גדול של מתעניינים בדת, אז אולי כדאי לך להנמיך להבות. חוץ מזה, את באמת יודעת מה זה שבת? קראתי שזה אחד מהיסודות של עם ישראל מאז מתן תורה...
ריטה 07/09/2016 21:24 שבת לרוצים לחבד שבת.יום ראשון לנוצרים,שמעוניינים.שישי ל
למוסלמים-באם הם מעוניינים בכך.בלי כל כפיה...
21 דלד. 06/09/2016 19:06 תמר דנדברג שווה דיון. (ל"ת)
חנות סקס 06/09/2016 21:48 פתוח בשבת
אתה בטח דתי שמאונן מול תמונות של פלייבוי . אתה מוזמן אלינו יש לנו כמה אבזרים מעניינים בשבילך . לא רוצה בשבת אז תבוא באמצע השבוע . הכל כשר בחתימת הבד"ץ
20 אנונימי 06/09/2016 19:01 די...נמאס לנו מכל החרדים,דתיים האלו
הרי זה הכל לא נורמלי!!! לא הולכים לצבא, ועוד משלמים להם עבור זה שילמדו בישיבות, ותקציבי עתק הולכים לכוונם. מי הם בכלל?? ממש פרזיטים, ועוד מנסים לשבש לנו את החיים? למה אין תחבורה ציבורית בשבת? למה? כי הם לא רוצים? למה הכל סגור בשבת? כי הם לא רוצים? אם הם לא יכולים לחיות ולתת לאחרים לחיות אז שילכו מכאן. נראה מי ירצה אותם ומי ישלם להם.
19 לא חכמה 06/09/2016 17:18 רק צרות יש ממך את עוכרת ישראל (ל"ת)
18 שלטון,לא בערכים אלה 06/09/2016 16:59 שמאל רוצה עבדים בשבת. (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 21:30 שמאל של ביבי שמאלני קיצוני-בעד שבוע עבודה 24/7
כי צריך למלא את הקופה ב-פנמה-באיי בתןלה-באיי ג'רבי-ןמאיפה יבוא הדולר ועוד דולר ויצטבר ל-150 מיליון?כמובן מבלו על דלק,מהעלאת מחיר הרשיון לרכב ולנהג,מחיסכון בפקחים ל13000 מקומות בניה.ביבי זה שמאל קיצוני גם עם חצי חברון,גם עם אוטובוסים של ערבושים.מושלם!טרוריסט מושלם עם IQ 180 כמעט שגעון....
17 שאחרים יעבדו.. 06/09/2016 16:46 תמר, בוא נראה אותך ע-ו-ב-ד-ת בעבודה 7 ימים בשבוע (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 21:33 תעבוד 4 ימים-אבל תעבוד.פריון בOECD ?אנו בתחתית טבלה
החרדי בעל רכב כל השבוע עם ציציס וכפה. בשבת? מוריד כפה וציציס והייה שרה לים....
16 האם 06/09/2016 16:41 לא מגיע לילדיו של העובד בשבת,לראות אותו יום אחד בשבוע?? (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 21:34 מגיע לילדיו לראות אותו כל השבוע בתנאי,שלא מרביץ לילדיו (ל"ת)
15 יהודי 06/09/2016 16:37 זה מה שקורה לאחת שמודה שלקחה סמים!!!
והיא עוד ח"כ
ריטה 07/09/2016 21:38 וזה כותב אחד שסם חייו זה- הרוין.....או סם ממכר אחר-שחטה
ואמר יהודי החכם ושמו לנין-דת היא אופיום לעמים...אבוד לדת,חסרי דעת. אם הייתה לוקחת סם דת- היום הייתה מהלכת עם בורקה.
14 שמאלנית 06/09/2016 16:31 השמאל=שונאי יהודים שונאי מסורת (ואוהבים ערבים) (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 21:41 שמאל נורמלי שונאי דתים וחילונים מטומטמים-ולא חסר אצלנו
שמאל נורמלי שומר על מסורת בתודעה ולא בטימטום של כפיה. החוזר בשאלה נפתח לפניו עולם קסום של חופש מחשבה בלי דוגמטיקה וצרות מחשבתית.חרדים-זרמו עם הזמן ואל תשכחו-אתם עם נבחר ולא עם נו-חרא.
13 ביבי 06/09/2016 16:11 אני המלך של עובדי האלילים המזוקנים (ל"ת)
12 ביבי 06/09/2016 16:10 מציע דיל: שמירת שבת תמורת גיוס לצבא (ל"ת)
11 אורן חזן 06/09/2016 16:08 אחרי שקיבלו את הכסף מוצצי הדם מרימים ראש (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 21:42 איזה כסף?דמי כיס וזה רק מקדמה של 170 מיליון ראבא גאלט (ל"ת)
10 שוברים שתיקה 06/09/2016 16:07 הפושע מרים ראש (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 21:47 שוברי שתיקה של פדופילים בין החרדים?לגיטימי.
שוברי שתיקה לגורף מיליונים בפנמה,איי בתולה ואיי גרבי-לגיטימי שוברי שתיקה לפיירברג-לגיטימי.שוברי שתיקה לנפסו-חבר של סיבוני-לגיטימי. שובר שתיקה לדה-גנרלים אונסי ילדות בצבא-לגיטימי(בוכריס) שובר שתיקה לטרוריסטים של נרצחי כבישים 350 לשנה -לגיטימי. שוברי שתיקה לטרוריסטים של השבתת עבודות חיוניות בשבת ע"י ביבי-ובניגוד לחוק-לגיטימי
9 אריק 06/09/2016 16:04 ממש מלאך...
ח"כ זנדברג מקדמת חוקים ותקנות פמיניסטיות שהתוצאה היא זכויות יתר לאישה ורמיסת זכויות הגבר. יש מלא ילדים שמרחיקים להם את האבות בגללה ובגלל עוד כמה חברות כנסת ממרצ ומהעבודה. לא מאמינים? תשאלו חברים גרושים שלכם, מה קורה בבתי המשפט לענייני משפחה ואיך מפלגת מרצ תורמת לזה.
סיון 07/09/2016 20:59 אכן לא מופתעת אני-יש עוד אידיוטים ביננו,והחוק מגן עליהם
הסבר: יש "חוק עדנה ארבל" וזה לא מערבל בטון....הוא מדבר על אישה,שזייפה אונס,פגיעת סדום בתינוק בן שנה וחצי.שיקרה? התיק נסגר אוטומטי.והגברים?500 כבר התאבדו.1500 ניצלו ומתאגדים נגד "חוק עדנה ארבל".עדנה ארבל פנסיונרית מ-בג"ץ זייפה כל מסמך ,שבא לידיה.גם עבור בת שלה.יש שופטים בירושלים-אמר מנחם בגין.שופטי כדור-רגל.
אור 06/09/2016 16:11 חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הרגת אותי מצחוק, "רמיסת זכויות הגבר". ממש מסכנים. קחו את התוספת 30% למשכורת (על אותה משרה ועם אותו ותק) ולך לפסיכולוג שינגב לך הדמעות
8 לתמוך בזיינברג 06/09/2016 16:03 ביבי מכר את המדינה צריך להלחם בחרדים הפרזיטים - תתעוררו
אני רחוק מאוד ממרץ ובמיוחד מזיינברג, אבל הגיעו מים עד נפש. ביבי ושרה המעוררים גועל בכניעה המסריחה עד השמים לאלו שהרמב"מ אמר עליהם שהם ליסטים, ומכבה מאור הדת. אלו הם דרעי ליצמן וחבריהם אלילי הדת שהפכו את התורה קרדום לחפור בה. הפרזיטים שחיים על חשבון האדם העובד. לא רק את הרכוש שלנו גונבים פה, מדובר פה בניסיון לחסל את חופש המחשבה שלנו ואת חופש התנועה שלנו. ביבי יירשם לדיראון עולם כמי שהרס את המדינה אחרי שפגע קשות באובמה ובכך גרם נזקי עתק לישראל, הוא גם מוכר את הדת היהודית לאייתולות החרדיות שמובילות את המדינה להרס חברתי. ישראל תיפול לא כתוצאה מהחמס או ממדינות האוייב, אלא ממלחמת אחים, יותר נכון מלחמת כנופיות, הכנופיות החרדיות שרוצות להשתלט על חיינו כמו שהמשטרים הטוטליטריים השתלטו על חיי אזרחיהם, ממאו, סטלין, צאוצסקו ואחרים
סיון 07/09/2016 20:53 ביבי לא מחר את המדינה.הוא סוכן וממלא פקודות CFR
גם גדפי היה סוכן CFR ומה היטלרי עשתה לו? גם מובארק חבר של בן-אליעזר היה סוכן CFR ומה קרה לו ולבניו? גם מאלאקי מעיראק היה סוכן? גם בין-לאדן וסאדם חוסיין היו סוכני CFR.אסד?פוטין הציל אותו-זה לא סופי.וביבי?יגיע תורו.
אלפא99 06/09/2016 16:22 ביבי הצליח אתך, הוא רוצה מלחמת אחים, בהצלחה לך. (ל"ת)
ריטה 07/09/2016 20:50 ביבי זה שמאל חיצוני -זנבר זה שמאל פארווה-אימפוטנטי.
כל השנאה לנתניהו נרכשה על ידו באישיותו החמדנית והביזארית לכסף... החמדנות זה הטענה /אשמה הקלה,מול נזקיו להרס חברתי ועושק... מי צריך אויבים אם יש נתניהו. משחית כל חלקה טובה... הוא פועל מתוך יצר הרס ורצון לחבל... הצמיחה לנפש אפסית, רמת החיים עומדת במקום, הפריון קפוא והשכר לא זז.. ב-2010 הזהיר מומחה המנהרות יוסי לנגוצקי את ידידו הוותיק נתניהו מפני "המחדל המדהים שבהתעלמות מהאיום התת־קרקעי. התשובות שקיבל אז מעידות על אדישות רה"מ לנושא - עד שהיה מאוחר מדי. יאיר נתניהו, הלבין כספי תרומות פוליטיות עבור אביו. לשם כך, נעשה שימוש בדרכונים מזויפים, חברות קש בפנמה, ועו"ד של משפחת פשע
7 izak 06/09/2016 16:03 מידה כנגד מידה
גברת זנדברג לא מספיק לך האסון אתמול את רוצה אסונות גדולים מי זה הרי מה קרה יצאתם להפגנות בגלל פקקים שנוצרו ביום ראשון עקב הפסקת העבודות בשבת ומה קרה בזמן שקרס החניון היו פקקים זה רמז קטן מהשמיים אנחנו לא רוצים עוד רמזים גדולים וכואבים מזה אנה מימך תרדי מהסולם לטובת כולנו חפשי עץ אחר לעלות עליו
ריטה 07/09/2016 20:48 גב' זנבר לא חסר לנו בארץ אידיוטים-עם מובחרה....
כיום ליהודי בארץ נשקפת סכנה בדרכים! ערביי ישראל אוגרים נשק שמבייש את ארסנל הנשק הנמצא בידי חיזבאללה! 700,000 ערבים בגליל מחזיקים יותר נשק מאשר נמצא כיום בידי חיזבאללה!... גם נשק נגד מטוסים! מלאי נשק אדיר שממתין לפקודה שתבוא מהחמאס: לתקוף את ישראל מתוך הארץ! אבו מאזן מכחיש השואה: מכין ליהודים בארץ שואה! בינתיים התקשורת, השלטון, בתי המשפט, המשטרה, השב"כ והמוסד: משתיקים את הריגת ופציעת היהודים בידי טרוריסטים ערבים!
6 המלש 06/09/2016 16:01 דתיים מגעילים
ככה הדתיים משניאים את עצמם על החילוניים. המיעוט רוצה לשלוט בנו בכוח הפוליטי שלהם. אני מקווה שיהיו הפגנות ענק בנושא זה. הציבור החילוני צריך להגיד בקול רם . עד כאן.
ריטה 07/09/2016 20:46 אנו הרבה-אבל הם חכמים וקונסולידייטית...
בזמן שחרדים שולחים את זעטוט בן 3 לחיידר ללמוד ולפתח את המוח,אצל חילו-חוליגנים של ביבי כל שנה ב"חוקי הסדר" מסירים את ה"חינוך חינם".כי ביבי צריך פודלים-אידיוטים והרבה. ... יחס של העיתון למחאה היה "בוז מוחלט. התפיסה של רגב היא שדפני ליף צריכה ללכת למצוא עבודה במקום לבלבל את המוח". ... נתניהו קיים באותה תקופה עשרות פגישות עם עמוס רגב ונתן אשל (מתעד תחתוני נשים של ביבי)– שמונה לאחר מכן לסמנכ"ל "ישראל היום"....
5 אלפא99 06/09/2016 15:59 " קקה בלבן"
בכל המדינות המתוקנות בעולם מתעסקים עם פיתוח הארץ, פיתוח התושבים, אושר,שגשוג , פיתוח החינוך, תרבות, רווחת הקשישים, בריאות הציבור......... ורק אצלנו, מתעסקים באיך "לזמבר" האחד את השני, ואיך לשמור את העוגה לקבוצה שלי. "קקה בלבן" כבר אמרתי.
ריטה 07/09/2016 20:41 שאלה איפה יותר טוב ?אצלנו או בבנגלה-דש? אולי אצל פולפוט
כיוון שביבי הוא משמאל קיצוני(וזה ללא הגזמה) יש לצפות ממנו לעוד סנקציות.קראו בגוגל "סוכן מס' 2804 של CFR"-הכל יהיה ברור.הם לא יהודים(על שמאל).ערבושים דוהרים באוטובושים. אנו אורופאים אוכלים פחות ממכם -המרוקאים...גם גרמנים כועסים על ביבי.
4 ארבל 06/09/2016 15:44 ת"א חלק מהמדינה
מדוע ת"א מוחרגת?! מדוע ת"א לא וחיפה או באר שבע כן? שחררו את כל המדינה מכפייה דתית. הגיע הזמן להפריד דת ומדינה.
ריטה 07/09/2016 20:37 ממשלה בלי חרדים בשביל כל הממשלות כמו בשר בלי חרדל.
חרדל נותן טעם לבשר.(ממשלת BABA-BUBA)והם חכמים כמו גפני-לייצ(מ)ן-פורושינסקי-אייכלרוביץ'.מולם עומד גולם מחנות רהיטים RON.מה רציתם? ניסים?רק אצל אנדרסן בהאגדות.
3 יובל 06/09/2016 15:35 עבודות בשבת
לא ניתן לעשות את המדינה הזו מדינת הלכה .שילכו כל הדתיים וכל הדוסים לעזאזל .ראיינו מה קרה ביום ראשון האחרון איזה כאוס היה במדינה בגלל ביבי החמור הטיפש שנכנע לחרדים ובגלל שביבי החמור מפחד יותר על הכיסא שלו לאשר על המדינה .וכל מי שבחר בביבי החמור הבוחרים חמורים יותר גדולים מימנו
ריטה 07/09/2016 20:34 עם ישראל = עם חולה נפש שרוצה: להתאבד! לא צריך חבלים!
כיום ליהודי בארץ נשקפת סכנה בדרכים!...טרוריסט ביבי ופודל שלו טרוריסט כ"ץ ישרא-בלוף עושים הכל בשביל להגדיל מכסא של הרוגים בכבישי הארץ.מיקרים דלק עם בלו-ז,מיבאים 190000 רכבים חדשים.מקטינים מספר ניידות בטיחות.עובדים קשה ורק 350 הרוגי כבישים עד כה? ומה שקרה ב-צהלה ברח' נחושת?השג עצום של ביבי ופודלים שלו-שר העבודה חיים ושר הכלכלה -ביבי.
2 היא טפשה 06/09/2016 15:33 מנסה לדוג במים עכורים (ל"ת)
סיון 07/09/2016 20:30 מה אשה לא יכולה להיות בלי נגיף " ז י ק ה " מזן סיבוני?
דבר אליהו הנביא: עם נבל ומטומטם! מתי תפילו את השלטון הרקוב שמארגן לכם "התאבדות" עם ישראל = עם חולה נפש שרוצה: להתאבד! לא צריך חבלים!
1 מגיע לעם הזה 06/09/2016 15:32 הם שתקו תמיד וזה איפשר לממשלה לעשות ככל העולה על רוחה
שתקו כשהעלו מס על הבורסה, שתקו עם שישנסקי על הגז וכיל, שתקו עם התאגידים והטלת מע"מ על מים, שתקו עם ועדת בכר שתקו עם מס שבח על דירה שניה, שתקו על שכר הבכירים בבנקים. שותקים על הנסיון לייקר את האשראי באמצעות הפרדת כרטיסי האשראי כי ברור שהעניים ישלמו יותר או לא יקבלו בכלל אשראי ויצטרכו למכור כליה. שותקים על מס לדירה שלישית כאשר המטרה להבריח את המשקיעים כדי להקים קרנות ריט שיקנו דירות במס רכישה של 0.5% וישכירו למסכנים 3 חדרים בסכום צנוע של 4900 בלבד (כולל דמי ניהול) אז מה חשוב אם הרכבת לא תעבוד בשבת או בכלל והחנויות יהיו סגורות. חצי עם משועבד לדתיים ולמתנחלים למען הכסא של ביבי. אז זאת צרה קטנה . כי בעתיד כולם ילכו פה עם בורקות ויסתובב פה דעא"ש יהודי. היהודים עם דוחה. צדק חצרוני בכל מה שהוא אמר.
סיון 07/09/2016 20:27 פרשת ליברמן הוכיחה כי אין שוויון בפני החוק
פרשת ליברמן הוכיחה כי אין שוויון בפני החוק, וכי האכיפה בישראל אינה שוויונית כותבת אלף בספרה. פושעי הפרקליטות קיבלו צ'קים שמנים מליברמן, שהבוס שלו הוא: פוטין! ליברמן שיחד גם את השופטים והשופטות: הוא בקשר עם אוליגרכים מרוסיה שחיים בארץ, בקשר עם העולם התחתון הרוסי!
אחד מהעם 08/09/2016 09:35 ורק סיון לא קיבלה ממנו שום דבר! (ל"ת)
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש