14:45 השופטים בערעור אזריה: "עשו את הדבר הנכון - פנו לגישור" >>

13:23 מניית הענק שצוללת כעת בת"א ומשלימה רצף ירידות - מה חושבים האנליסטים? >>

13:10 תושבי עמונה על הקמת היישוב החדש: "מדובר בתהליך בירוקרטי ארוך"

12:16 מחיר הדלק בתחנות יעודכן מטה בחודש יוני ל-5.99 שקלים >>

12:02 ביהמ"ש הכריע: הנאשם בעריפת ראש גרושתו זוכה בשל אי שפיות

11:26 לאחר תקלת מחשוב עולמית: "בריטיש איירווייז" חוזרת לפעילות מלאה

10:38 ח"כ ניסן סלומינסקי נחקר כעת במשטרה בחשד להטרדה מינית >>

09:42 סרי לנקה: מניין ההרוגים בשיטפונות עלה ל-126; עשרות מוגדרים כנעדרים

09:38 משפט אזריה: החל הדיון האחרון בערעור על הרשעת החייל בהריגה

08:26 מינוי חדש: רה"מ החליט למנות את איוב קרא לשר התקשורת

08:21 דוח נציב תלונות הציבור: הפרקליטות הסתירה מידע מהותי מהנאשמים

08:16 עפולה: 4 פצועים קל בקריסת פיגומים באתר בנייה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות
קרב גרסאות

צפו: בעל מסעדת אבו גוש מציג תמונות מהארוחה ל-8 סינים שעלתה 16,500 שקל

בעל המסעדה, ג'וואדאת איברהים, טוען שהמסעדה נסגרה עבור האירוע. יוסי פתאל מציג עובדות אחרות
 |  74
קרב גרסאות
Share
הרשתות החברתיות געשו אתמול סביב כותרות על חשבונית על סך 16.5 אלף שקלים שהוגשה ל-8 סועדים סינים במסעדת אבו גוש, כולל טיפ בסך 1,500 שקלים למרות שבתחתית החשבונית כתוב - "לא כולל שירות". התגובות הרבות דיברו על ניצול נוראי, הפקעת מחירים ובעיקר עקיצה מהסרטים, אלא שהיום פרסם ג'וואדאת איברהים, בעל המסעדה, פוסט בפייסבוק שבו הוא מסביר ומציג תמונות. 


וכך כותב היום ג'וואדאת איברהים: "24 השעות האחרונות לימדו אותי פרק בחיים. הן לימדו אותי כמה קל להכפיש, כמה קל לקבל מסקנות מוטעות מרסיס מידע ועד כמה המדינה שלנו מלאה באנשים טובים, שחוקרים, בודקים, מטילים ספק ונכונים להגן על שמה הטוב של המסעדה שהם כל כך אוהבים. מר יוסי פתאל, במקום להרים טלפון ולשאול, בחרת לפרסם פוסט חד צדדי, מכפיש, נמוך במטרה לפגוע ולגרום נזק למסעדה שלי, למסעדת אבו גוש. סיפרת סיפור על 8 סינים שנכנסו למסעדה ויצאו עם חשבון של 16,500 אלף ש"ח. סיפרת סיפור על תיירים שנעקצו ושכחת לספר על הזמנה מיוחדת, על ארוחת גורמה שנמשכה 8 שעות, על קינוחים מיוחדים, אלכוהול שהוזמן על פי דרישה ואמנים שעיצבו את המקום שנסגר במיוחד עבורם. לא עניין אותך שהעלות שלנו הייתה 14 אלף ש"ח, לא אכפת לך שהחשבון היה 15 אלף ש"ח ושהם התעקשו לשלם טיפ של 10%. אנחנו במסעדת אבו גוש יודעים לארח, אנחנו יודעים לעשות זאת בארוחה עסקית בעלות של 59 ש"ח לסועד וגם בארוחת גורמה מיוחדת. אנחנו מזמינים את כולם, גם אותך. שתפו כדי שכולם ידעו את האמת".

 

הדברים באו בהמשך לפוסט שפרסם אתמול ג'וואדאת בו כתב בין היתר כי "לפני כחודשיים קיבלתי פנייה ממדריך תיירים לארח משלחת סינית במסעדת אבו גוש. הבקשה היתה לא פשוטה: לסגור עבורם את המסעדה ביום שישי, שהוא אחד הימים העמוסים של השבוע, להכין עבורם סעודה מהסרטים ולהגיש להם אלכוהול כמה שירצו. תראו, יש לנו תפריט עסקי ב-59 שקל אבל הם רצו הרבה יותר. סגרנו את המסעדה במיוחד עבורם ל-8 שעות, הכנו 30 קילו כבש ממולא, תפריט דלוקס, סידורי פרחים, שולחן מקושט, בופה קינוחים ומלצרים עמדו בשורה כדי לספק כל מה שהם רצו. אפילו נסעתי במיוחד לאיירפורט סיטי כדי לקנות את האלכוהול שהם רוצים. המשימה הצליחה. הסינים היו מרוצים, הם קיבלו אירוח כמו מלכים. אבל מסתבר שאדם אחד, שאין לו מושג על מה מדובר ועד כמה השקענו כדי לעמוד בבקשות שקיבלנו החליט שהוא יודע הכל ובלי לשאול שאלות הוא פרסם מידע חלקי, במטרה לפגוע במסעדת אבו גוש. אני לא יודע מה מכעיס אותי יותר, העובדה שמישהו ניסה לפגוע בנו או חוסר המחשבה לפרסם דבר כזה בלי לשאול. ראוי שמי שהעלה את הפוסט הזה יתנצל, יפרסם פוסט התנצלות ויסיר את הפרסום המכפיש כי הוא כתם על הכבוד שלנו, על השם הטוב שלנו ועל המחוייבות שלנו לפעול למען התיירות כאזרחים של המדינה. אנחנו לא יודעים לענות בפייסבוק, אנחנו במסעדת אבו גוש יודעים לעשות אוכל טוב ולתת שירות מהלב. זאת השליחות שלנו, זאת האהבה שלנו ואם לא מבקשים מאיתנו לסגור את המסעדה ל-8 שעות ולתת פינוק מהסרטים, יש לנו גם תפריט עסקי ב-59 שקלים".בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל שיוסי פתאל עומד בראשה הגיבו: "בעקבות בירור נוסף שעשתה הלשכה למארגני תיירות נכנסת לישראל עם הסוכן והמדריך, להלן כמה פרטים ועובדות נוספות היכולות להאיר את תגובת בעל המסעדה באור שונה. שמונת התיירים הסינים הגיעו למסעדה לאחר השעה 7 בערב. המסעדה לא נסגרה במיוחד עבורם אלא קיבלו חדר פרטי בלבד. באותו הזמן היו סועדים נוספים בחלקי המסעדה האחרים. האלכוהול שהוגש בארוחה לא הוזמן מראש ובמיוחד לאורחים, והיה מונח על השולחנות טרם הגעת הקבוצה. לא היו דרישות מעבר למה שהיה. מעדות המדריך לא היו 30 ק"ג בשר כנטען. הקבוצה שהתה כ-4 שעות במסעדה. הלשכה בחרה להעלות את המקרה לידיעת הציבור בכדי להאיר את החשיבות ביחס הוגן ואדיב לתיירים המגיעים לישראל ומהווים נדבך חשוב בכלכלת המדינה. התיירות הנכנסת לישראל מהווה כ-15 אחוז מסך כל יצוא השירותים של מדינת ישראל ומהווה מחולל תעסוקה חשוב בפריפריה".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

74 תגובות ב-66 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
66 עומר 11/09/2016 15:24 איך בכלל סינים מגיעים למקום מסריח כמו המסעדה הזאת ? (ל"ת)
65 רני 06/09/2016 22:37 קל להכפיש? זאת גניבה לאור היום,בזיון,ואני לא מגיע יותר (ל"ת)
64 גח 06/09/2016 21:19 אימון
למה יש לי נטייה שלא לקבל את דברי פתאל?
63 שלהבת 06/09/2016 17:25 למה התמונות מראות שולחן שירות ל-20 איש?!?
או שאין פה 8 סינים אלא 20 או שהתמונות מאירוע אחר...
62 20 כסאות ל 8 אנשים 06/09/2016 09:02 שמו אוכל יין וצלחות ל20 איש בשביל 8 סינים (ל"ת)
61 אדי 06/09/2016 07:42 מסעדה של חוצפנים
השכרת חדר פרטי במסעדה? נו, באמת. מה זה בית מלון? משלמים על אוכל ולא על השכרת מקום. ממליץ למס הכנסה להכנס לשם. הם רושמים חשבוניות לא דרך הקופה. גונבים הרבה כסף.
60 אזרח 06/09/2016 07:42 כנסו- תלמדו לכייף
בוקר, אני אישתי והילדים באים לקופיקס בקריה אצלנו בוגרים אותה לשעתיים אוכלים ושותים מה שבא לנו כל החשבון יוצא לכולם אחרי שהיתפנקנו היתפנקנו 135 ש״ח, כיף כיף כיף
59 דוד 06/09/2016 02:12 די לעשות חשבונות של אחרים
אין לכם מושג על מה מדובר ואם שילמו מחיר כזה כנראה שקיבלו בתמורה ואף אחד לא פראייר לשלם ולא לקבל אתם לא אנשי עסקים ותבינו שיש הכנסות יש גם הוצאות ותורידו עלות פוד קוסט למי שיודע מה זה עלות מזון ותורידו עלות עובדים ועלות תחזוקה של המסעדה ותורידו מעמ ומס הכנסה וביטוח לאומי ותשלומי עלות מעביד ותעשו חשבון כמה נשאר נטו אז די לקשקש מה שאתם לא מבינים ותבדקו גם בחול כמה תשלמו על ארוחת גורמה ואם אתם מתפלאים אז אל תצאו למסעדות ותמשיכו לבשל בבית , זה הכי טעים והכי זול ואולי גם תרצו להיכנס שותף עם בעל הבית לכו תציעו את הסכומים שהוא השקיע במסעדה ותשפיעו את השעות והימים והלילות שהוא עובד כמו חמור ואז נראה אתכם מתלוננים , תשאלו את המדינה למה הם לוקחים מיליונים על הקרקעות , תשאלו את המדינה למה הם גובים מיסים יקרים , מעמ וכל ההוצאות של העצמאים כמובן מס הכנסה , מי שכתב תגובה שלילית הוא בטח לא עצמאי ולא עובד 15 שעות ביום ולא אכל מימיו במסעדה יוקרתית , תפסיקו לשפוט , תפרגנו ולסינים האלה כנראה שהייתה אפשרות כלכלית להתפנק לדרוש ולקבל , תדעו לסין ותראו איך הם עומדים בתור בחנויות יוקרה לקנות תיק בעשרות אלפי שקלים , אז תחרימו גם את המ
אדי 06/09/2016 10:25 על ראש הגנב בוער הקובע
תגיד. אתה שותף בכיר במסעדת "אבו גוש"?
58 אלי 05/09/2016 23:49 8 סינים עם חשבון גדול
ישבו באבו גוש וקיבלו צינור גדול. 8 סינים עם חשבון גדול.
57 עופר שמר 05/09/2016 23:42 צריך לעשות אליהם חרם (ל"ת)
56 שי 05/09/2016 23:25 לא שילם מעמ
תבדקו בתאריך הזה אם הוא רשם בקופה תסכום הזה. הוא העלים את זה. אולי עכשיו הוא יוציא חשבונית ידנית. אבל באותו זמן בקופה בדוק שהוא לא רשם והעלים מעמ
55 אבי 05/09/2016 23:24 גחי גחי
ממש כמו המשל "יורקים עלינו ואומרים שזה גשם" אתה אומן בלומר חצאי אמיתות, בחיים לא אדרוך אצלך במסעדה
54 מושיק 05/09/2016 23:19 כולם פה מתנפחים-בשבת המסעדה תהיה מפוצצת באנשים
בוכים, צועקים , אבל לא עושים כלום.לא יודע מי צודק זה כנראה איפשהו באמצע אבל לכל אחד יש משהו להגיד.עדיף לשתוק- אם אתה חושב שהמסעדה רימתה, אל תלך לשם יותר, אם אתה לא חושב אז תתעלם אבל בחייאת תפסיקו עם ההכפשות והאשמות.לילה טוב
53 אודי 05/09/2016 22:48 ואיפה היה מורה הדרך שלקח אותם למסעדת העוקץ? (ל"ת)
52 ב.ג 05/09/2016 22:44 בא לי להקיא מהארוחה שהאכילו את הסינים ! בושה ! (ל"ת)
51 א.נ 05/09/2016 22:43 עקיצה זו מילה קטנה על "האירוח "של הסינים המסכנים !
משרד התיירות חייב להתערב לשלוח 8 אנשים שישבו ויקבלו את אותה ארוחה שהאכילו בה את הסינים . ואז לבדוק את מחיר העקיצה . אם יתברר שיש עקיצה ונראה שכן .ולחייב את בעלי המסעדה להשיב את כספי העוקץ לסינים .
50 יעל 05/09/2016 22:19 סינים
הסינים לא קטנים במיוחד איך 8 סינים קטנים אוכלים 30 ק״ג כבש ועוד ממולא
49 nobody 05/09/2016 22:13 אברהים גאוודאת
הבנאדם זכה בעשרות מליוני דולרים בלוטו האמריקאי.הוא לא כזה שילכלך את עצמו בשביל פרוטותאני דווקא נוטה לצידו
48 שישקו 05/09/2016 22:04 אני אכלתי בזמנו במסעדת נעורה גם פואד היה שם ממש מחיר ס
המחיר היה סביר .והאוכל שיפודים וסלטים כמו שרוב המסעדות המזרחיות היה טוב כולל הסלטים ומרק העדשים .
47 שישקו 05/09/2016 21:59 לא מבין אנשי עסקים מסין לא שואלים לפני עלויות?
זה אנשי עסקים לא סתם תיירים לא בקשו לפני מחירים? זה מתבקש....נראה לי שהיה ניפוח מכיוון שחשב שאלו מליארדרים שלא משנה להם החשבון...אבל טעה לדעתי החשבון היה אמור להיות 4-5 במצב רגיל.
46 כבש 05/09/2016 21:28 30 קג ל 8 סינים. למה לא 300
היה יכול לבקש 165,000 שח
45 המהמר 05/09/2016 21:28 אבו גוש..
שמונה סינים עם כינור גדול אכלו באבו גוש וקיבלו צינור גדול..
44 גילי 05/09/2016 21:19 30 קילו כבש ל8 אנשים?
פיסיקלית זה לא אפשרי
43 אנונימי 05/09/2016 20:57 30 קילו בשר ל 8 אנשים זה כמעט 4 קילו לאדם
האם אתם מכירים מישהו שיכול לאכול רבע מזה? ועוד סיני?
42 אלי 05/09/2016 20:23 הסינים עצמם לא התלוננו אז מה אכפת לנו (ל"ת)
שלהבת 06/09/2016 17:29 כי 1.5 מיליארד חברים שלהם לא ידרכו פה יותר! (ל"ת)
41 דוד 05/09/2016 20:01 .....אם עובדים עליכם ומפקיעים מחירים ...
תפרסמו באתרים ותלשינו למס הכנסה ואל תדרכו יותר שם.
40 יוגלי 05/09/2016 19:41 מסעדת אבו גוש
הבעלים ע"פ התאור בתשובתו ממש צודק ההוצאות בארוחה שנמשכה 8 שעות היא חריגה ולן עולה כסף רב מה גם שסגרו את המסעדה עבורם
39 ירון 05/09/2016 19:34 "ארוחת גורמה" במסעדה של שקל וחצי
איזו ארוחת גורמה הוא יכול היה לתת להם,כבש בשיפוד? ממש גניבה לאור יום.
38 30 קילו ל 8 05/09/2016 18:58 כמה אוכל סיני זעטוט חחח (ל"ת)
37 צ'רצ'יל 05/09/2016 18:38 30:8
כמה זה? 30 ק"ג כבש ל-8 סינים? אולי היו יפנים? סומו? ג'וואדאת איברהים אתה חושב שאנחנו מטומטמים? מי שיבוא למסעדה הזו פרייר
36 כמה היה עולה 05/09/2016 18:35 שכונת התיקווה
כמה עולה קג בשר כבש אני שואלללל? ועוד ממשחטה כשרה משרד הבריאות ??
35 כמה היה עולה 05/09/2016 18:33 בשכונת התיקווה
מקסימום 900 שח . כמה עולה קג בשר כבש? אל תשכחו הבשר כבש שכונת התיקווה ממשחטות כשרות משרד הבריאות מאיין אבו גוש קנה בשר?
34 רוני 05/09/2016 18:31 השאלה-האם ידעו מה מחיר כל המנות? פה מונחת השאלה! (ל"ת)
שלהבת 06/09/2016 17:30 בטח... ידעו שכל מנה עולה 1500 ש"ח... (ל"ת)
33 סיני עם כינור 05/09/2016 18:31 סיפור על סינים
8 סינים קיבלו כינור גדול...
רביד 05/09/2016 19:15 ...
זה לא כינור זה צינור....
32 בא 05/09/2016 18:25 יורים כאן בזוגות צעירים בלי דירה בתת מקלע ,ובעיתון
כותבים על עקיצות של תיירים , מחיר דירה צריך להיות רבע מהמחיר היום .
עוקצים צעיריםבמליון 06/09/2016 09:04 תגובה חכמה. כל הכבוד! (ל"ת)
31 דידי 05/09/2016 18:24 מי המליץ לסינים ומי הביט אותם לשוד?
זה ממש פשע. שמשרד התיירות ורשות הפיקוח על המחירים יכנסו לעובי הקורה ויבדקו את זה. אסור למדינה לעבור על סדר היום בפגיעה בשמה. קצת כבוד עצמי לא יזיק לנו. ומציע להשאיר את איברהים לבד שילמד את הלקח. לא להגיע לשם עד להשבת הכסף לסינים והתנצלות בפניהם באופן אישי.
30 בושה! 05/09/2016 18:09 זאת כותרת לאתר כלכלי? (ל"ת)
29 צדוק 05/09/2016 17:53 מס הכנסה צריך לבדוק
מציע שמס הכנסה יבדוק את הקבלה המוזרה הזאת ללא תאריך ובכלל את כל העסקים באבו-גוש
28 ערבי מאבו גוש 05/09/2016 17:25 שכחו להגיד שגם נתנו כמה דברים בחינם
נתנו להם גם 2 ליטר של שתן בחומוס שלהם , והם אמרו שזה טעים מאוד. הם הפתיחו לחזור מחר יחד עם כל היהודים שטמיד אוהבים לקבל אצלנו שתן בחומוס ותמיד חוזרים. ערבי פלסתינאי גאה (באמת עליז) מאבו גוש.
27 צדק 05/09/2016 17:10 אני מצטער יא איברהים יצאת שודד...
אם אילו התעריפים שלכם .אז עקפתם את כל השוק אפילו את התל אביבים שמתם בכיס הקטן .אז כל הסיפורים על סגירת חדר בשבילם קינוחים כבש ואלכוהול לא אמורים לעלות 2000 לראש. מי אתם ? אפילו באמריקה ארוחה ליחיד לא עולה 500$ וחוץ מזה אם לקוח מקיא כזה סכום הוא לא מקבל הנחת תייר "כבש" ?
26 JHHO 05/09/2016 16:51 אני מחרים את אבו גוש (ל"ת)
25 משלמים מס jQuery20306130814814469954_1473083237477 05/09/2016 16:51 איפה מס הכנסה ? במגזר הם חלשים (ל"ת)
24 משלמים מס jQuery20306130814814469954_1473083237477 05/09/2016 16:50 איפה מס הכנסה ? במגזר הם חלשים (ל"ת)
23 משלמים מס jQuery20306130814814469954_1473083237477 05/09/2016 16:49 איפה מס הכנסה ? במגזר הם חלשים (ל"ת)
22 משלמים מס jQuery20306130814814469954_1473083237477 05/09/2016 16:49 איפה מס הכנסה ? במגזר הם חלשים (ל"ת)
21 ע.א 05/09/2016 16:49 8 סינים
8 סינים עם כינור גדול אכלו ושתו במסעדת אבו גוש בא הבעל בית ונתן להם חשבון חור גדול בכיס נשאר וזה הכל ( לשיר לפי הפזמון שניים סינים עם כינור גדול)
20 גיא 05/09/2016 16:48 2000 ש"ח לאדם!!! WTF
פאקינג חומוסיה שגם לא מי יודע מה טעים שם, ותמיד אותו סיפור של גנבים שתפסו אותם.. תירוצים + תירוצים + תירוצים = חארטה!
19 מבקר 05/09/2016 16:45 מבקר
בעל המסעדה בן אדם דוחה!כף רגלי לא תדרך שם
18 יש ר א לי 05/09/2016 16:44 לפי התמונות זה לא עלה לו 1,500 ש"ח,לא מאמין לבעל המסעדה (ל"ת)
17 לימבו 05/09/2016 16:42 היה ראוי לתת הצעת מחיר מראש. (ל"ת)
16 בא 05/09/2016 16:35 וזה שדירה עולה כאן פי 4 מערכה האמיתי לא מפריע לאף אחד
הממשלה כאן הרבה יותר גרועה ובעל המסעדה הזה .
מיקלוש 05/09/2016 16:44 אבלנה
מה עניין מחט לתחת
15 צדקיהו 05/09/2016 16:32 להחרים את אבו גוש - רמאים פוגעים בתירות לסגור את המסעדה
פוגעים פעמים במדינה מוציאים שם רע ומקטינים את התיירות מסין שזה פוטנציאל ענק עובדים בשחור ולכן משלמים פחות מיסים חייבים לסגור את המסעדה הזאת איפה שר התירות ישן???
14 בא 05/09/2016 16:31 מעניין מה היה קורה אם היו עושים את זה לבדואים . (ל"ת)
13 sdsd 05/09/2016 16:27 פשוט בושה
מסתבר שההשתוללות נמצאת בכל פינה אצלנו. מלון MARRIOT לא עולה 4000 ש"ח לכל הלילה.!!!!!
12 בא 05/09/2016 16:27 שאלה,צריך להזמין מקום מראש או שאפשר פשוט לבוא ? (ל"ת)
11 רק אדיוט 05/09/2016 16:26 מגיע כתייר לישראל. אפילו האזרחים מתים לברוח מפה (ל"ת)
שושיקו 06/09/2016 07:04 עוף מפה
אז למה אתה לא בורח? תסתלק. נסתדר בלידיך.
10 הערבים 05/09/2016 16:23 למדו להיות יהודים אצלם הכל יקר והם לא נותנים קבלות
תוקעים מחירים גבוהים על עבודות הרימו ראש.
9 פיני 05/09/2016 16:19 מסעדת אבו גוש.
אני לא מאמין לבעלי המיסעדה שקרנים.זה בגנים של הערבים לשקר ולישנורר.לא אכנס יותר אליהם.רמאים.
8 מיכה 05/09/2016 16:18 אני אוכל במסעדה הזו במשך שנים רבות. האוכל מצויין, המחיר (ל"ת)
7 שי 05/09/2016 16:18 בעל המסעדה הזה זכה בעבר 30מיליון דולר בלוטו ארהב
אין בושה צריך להחרים את כל המסעדות באבו גוש שלוקחות מחיר מופקע על הכל רק ככה יחזרו למחירים נורמלים
6 אור 05/09/2016 16:18 ....לא לדרוך שם
ללמד לקח
5 שועלי 05/09/2016 16:16 על מי הוא עובד בעיניים?
מביא צילום של שולחן ל 20 איש, מדובר על 8 סינים בלבד. גם התקרובת המתוקה בתמונה גג 300 ש"ח. חושב שכולם אוכלים את הסיפור שלו..
ילד טוב 05/09/2016 16:48 וגבה על הקינוחים desert 13000
ומה שמוצג זו לא חשבונית אלא הזמנה.... איפה החשבונית????
4 סו צ׳ו נישטו 05/09/2016 16:16 עבדו על 8 סינים. סוף.
אבו גוש. מה הפלא? אדיבות לחוד וחשבון לחוד. צריך לשאול ״כמה זה יעלה לי״ מידי פעם.
3 איל 05/09/2016 16:13 בעל מסעדת אבו גוש צודק
המסעדה מצוינת ובנוסף כאשר עורכים מסיבת ארוחת גורמה לוקחים בחשבון את המאמץ שמושקע בהם
2 פשמ 05/09/2016 16:11 ממש פי 10 (ל"ת)
1 אכלו אותה חבל על הזמ 05/09/2016 16:10 חייכו אכלתם אותה
ארוחה שלא ישכחו אותה בחיים ???????????? מה שנקרא אכלו אותה בגדול!
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש