ברוכים הבאים לאתר החדש של
רצינו להראות לכם מה חדש
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תוכלו להירשם לאתר, לנהלאזור אישי
ולהגדיר ניירות למעקב
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו את כל המדורים בתחום
שוק ההוןבמקום אחד
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את כל הנתונים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
כל הנתונים והכתבות
במדורהמטבעות הדיגיטליים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
בואו לצפות
בתוכניות החדשות שלנו
להמשך הדרכה מעבר לאתר
נתוני אג“ח
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גרפים אינטראקטיביים
להמשך הדרכה מעבר לאתר
תצוגת נתוני מט“ח חדשה
להמשך הדרכה מעבר לאתר
מניות ארביטראז‘
להמשך הדרכה מעבר לאתר
ריכזנו עבורכם את הקרנות
להמשך הדרכה מעבר לאתר
גלישה נעימה
מערכת
להמשך הדרכה מעבר לאתר

צפו: בעל מסעדת אבו גוש מציג תמונות מהארוחה ל-8 סינים שעלתה 16,500 שקל

בעל המסעדה, ג'וואדאת איברהים, טוען שהמסעדה נסגרה עבור האירוע. יוסי פתאל מציג עובדות אחרות
החשבונית מהמסעדה, צילום: עמוד הפייסבוק של ‎לשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל‎
הרשתות החברתיות געשו אתמול סביב כותרות על חשבונית על סך 16.5 אלף שקלים שהוגשה ל-8 סועדים סינים במסעדת אבו גוש, כולל טיפ בסך 1,500 שקלים למרות שבתחתית החשבונית כתוב - "לא כולל שירות". התגובות הרבות דיברו על ניצול נוראי, הפקעת מחירים ובעיקר עקיצה מהסרטים, אלא שהיום פרסם ג'וואדאת איברהים, בעל המסעדה, פוסט בפייסבוק שבו הוא מסביר ומציג תמונות. 
וכך כותב היום ג'וואדאת איברהים: "24 השעות האחרונות לימדו אותי פרק בחיים. הן לימדו אותי כמה קל להכפיש, כמה קל לקבל מסקנות מוטעות מרסיס מידע ועד כמה המדינה שלנו מלאה באנשים טובים, שחוקרים, בודקים, מטילים ספק ונכונים להגן על שמה הטוב של המסעדה שהם כל כך אוהבים. מר יוסי פתאל, במקום להרים טלפון ולשאול, בחרת לפרסם פוסט חד צדדי, מכפיש, נמוך במטרה לפגוע ולגרום נזק למסעדה שלי, למסעדת אבו גוש. סיפרת סיפור על 8 סינים שנכנסו למסעדה ויצאו עם חשבון של 16,500 אלף ש"ח. סיפרת סיפור על תיירים שנעקצו ושכחת לספר על הזמנה מיוחדת, על ארוחת גורמה שנמשכה 8 שעות, על קינוחים מיוחדים, אלכוהול שהוזמן על פי דרישה ואמנים שעיצבו את המקום שנסגר במיוחד עבורם. לא עניין אותך שהעלות שלנו הייתה 14 אלף ש"ח, לא אכפת לך שהחשבון היה 15 אלף ש"ח ושהם התעקשו לשלם טיפ של 10%. אנחנו במסעדת אבו גוש יודעים לארח, אנחנו יודעים לעשות זאת בארוחה עסקית בעלות של 59 ש"ח לסועד וגם בארוחת גורמה מיוחדת. אנחנו מזמינים את כולם, גם אותך. שתפו כדי שכולם ידעו את האמת".
 
הדברים באו בהמשך לפוסט שפרסם אתמול ג'וואדאת בו כתב בין היתר כי "לפני כחודשיים קיבלתי פנייה ממדריך תיירים לארח משלחת סינית במסעדת אבו גוש. הבקשה היתה לא פשוטה: לסגור עבורם את המסעדה ביום שישי, שהוא אחד הימים העמוסים של השבוע, להכין עבורם סעודה מהסרטים ולהגיש להם אלכוהול כמה שירצו. תראו, יש לנו תפריט עסקי ב-59 שקל אבל הם רצו הרבה יותר. סגרנו את המסעדה במיוחד עבורם ל-8 שעות, הכנו 30 קילו כבש ממולא, תפריט דלוקס, סידורי פרחים, שולחן מקושט, בופה קינוחים ומלצרים עמדו בשורה כדי לספק כל מה שהם רצו. אפילו נסעתי במיוחד לאיירפורט סיטי כדי לקנות את האלכוהול שהם רוצים. המשימה הצליחה. הסינים היו מרוצים, הם קיבלו אירוח כמו מלכים. אבל מסתבר שאדם אחד, שאין לו מושג על מה מדובר ועד כמה השקענו כדי לעמוד בבקשות שקיבלנו החליט שהוא יודע הכל ובלי לשאול שאלות הוא פרסם מידע חלקי, במטרה לפגוע במסעדת אבו גוש. אני לא יודע מה מכעיס אותי יותר, העובדה שמישהו ניסה לפגוע בנו או חוסר המחשבה לפרסם דבר כזה בלי לשאול. ראוי שמי שהעלה את הפוסט הזה יתנצל, יפרסם פוסט התנצלות ויסיר את הפרסום המכפיש כי הוא כתם על הכבוד שלנו, על השם הטוב שלנו ועל המחוייבות שלנו לפעול למען התיירות כאזרחים של המדינה. אנחנו לא יודעים לענות בפייסבוק, אנחנו במסעדת אבו גוש יודעים לעשות אוכל טוב ולתת שירות מהלב. זאת השליחות שלנו, זאת האהבה שלנו ואם לא מבקשים מאיתנו לסגור את המסעדה ל-8 שעות ולתת פינוק מהסרטים, יש לנו גם תפריט עסקי ב-59 שקלים".
בלשכת מארגני תיירות נכנסת לישראל שיוסי פתאל עומד בראשה הגיבו: "בעקבות בירור נוסף שעשתה הלשכה למארגני תיירות נכנסת לישראל עם הסוכן והמדריך, להלן כמה פרטים ועובדות נוספות היכולות להאיר את תגובת בעל המסעדה באור שונה. שמונת התיירים הסינים הגיעו למסעדה לאחר השעה 7 בערב. המסעדה לא נסגרה במיוחד עבורם אלא קיבלו חדר פרטי בלבד. באותו הזמן היו סועדים נוספים בחלקי המסעדה האחרים. האלכוהול שהוגש בארוחה לא הוזמן מראש ובמיוחד לאורחים, והיה מונח על השולחנות טרם הגעת הקבוצה. לא היו דרישות מעבר למה שהיה. מעדות המדריך לא היו 30 ק"ג בשר כנטען. הקבוצה שהתה כ-4 שעות במסעדה. הלשכה בחרה להעלות את המקרה לידיעת הציבור בכדי להאיר את החשיבות ביחס הוגן ואדיב לתיירים המגיעים לישראל ומהווים נדבך חשוב בכלכלת המדינה. התיירות הנכנסת לישראל מהווה כ-15 אחוז מסך כל יצוא השירותים של מדינת ישראל ומהווה מחולל תעסוקה חשוב בפריפריה".
תגובות לכתבה(74):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 66.
    איך בכלל סינים מגיעים למקום מסריח כמו המסעדה הזאת ? (ל"ת)
    עומר 11/09/2016 15:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 65.
    קל להכפיש? זאת גניבה לאור היום,בזיון,ואני לא מגיע יותר (ל"ת)
    רני 06/09/2016 22:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    אימון
    גח 06/09/2016 21:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה יש לי נטייה שלא לקבל את דברי פתאל?
    סגור
  • 63.
    למה התמונות מראות שולחן שירות ל-20 איש?!?
    שלהבת 06/09/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    או שאין פה 8 סינים אלא 20 או שהתמונות מאירוע אחר...
    סגור
  • 62.
    שמו אוכל יין וצלחות ל20 איש בשביל 8 סינים (ל"ת)
    20 כסאות ל 8 אנשים 06/09/2016 09:02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 61.
    מסעדה של חוצפנים
    אדי 06/09/2016 07:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    השכרת חדר פרטי במסעדה? נו, באמת. מה זה בית מלון? משלמים על אוכל ולא על השכרת מקום. ממליץ למס הכנסה להכנס לשם. הם רושמים חשבוניות לא דרך הקופה. גונבים הרבה כסף.
    סגור
  • 60.
    כנסו- תלמדו לכייף
    אזרח 06/09/2016 07:42
    הגב לתגובה זו
    2 0
    בוקר, אני אישתי והילדים באים לקופיקס בקריה אצלנו בוגרים אותה לשעתיים אוכלים ושותים מה שבא לנו כל החשבון יוצא לכולם אחרי שהיתפנקנו היתפנקנו 135 ש״ח, כיף כיף כיף
    סגור
  • 59.
    די לעשות חשבונות של אחרים
    דוד 06/09/2016 02:12
    הגב לתגובה זו
    2 8
    אין לכם מושג על מה מדובר ואם שילמו מחיר כזה כנראה שקיבלו בתמורה ואף אחד לא פראייר לשלם ולא לקבל אתם לא אנשי עסקים ותבינו שיש הכנסות יש גם הוצאות ותורידו עלות פוד קוסט למי שיודע מה זה עלות מזון ותורידו עלות עובדים ועלות תחזוקה של המסעדה ותורידו מעמ ומס הכנסה וביטוח לאומי ותשלומי עלות מעביד ותעשו חשבון כמה נשאר נטו אז די לקשקש מה שאתם לא מבינים ותבדקו גם בחול כמה תשלמו על ארוחת גורמה ואם אתם מתפלאים אז אל תצאו למסעדות ותמשיכו לבשל בבית , זה הכי טעים והכי זול ואולי גם תרצו להיכנס שותף עם בעל הבית לכו תציעו את הסכומים שהוא השקיע במסעדה ותשפיעו את השעות והימים והלילות שהוא עובד כמו חמור ואז נראה אתכם מתלוננים , תשאלו את המדינה למה הם לוקחים מיליונים על הקרקעות , תשאלו את המדינה למה הם גובים מיסים יקרים , מעמ וכל ההוצאות של העצמאים כמובן מס הכנסה , מי שכתב תגובה שלילית הוא בטח לא עצמאי ולא עובד 15 שעות ביום ולא אכל מימיו במסעדה יוקרתית , תפסיקו לשפוט , תפרגנו ולסינים האלה כנראה שהייתה אפשרות כלכלית להתפנק לדרוש ולקבל , תדעו לסין ותראו איך הם עומדים בתור בחנויות יוקרה לקנות תיק בעשרות אלפי שקלים , אז תחרימו גם את המ
    סגור
  • על ראש הגנב בוער הקובע
    אדי 06/09/2016 10:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    תגיד. אתה שותף בכיר במסעדת "אבו גוש"?
    סגור
  • 58.
    8 סינים עם חשבון גדול
    אלי 05/09/2016 23:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ישבו באבו גוש וקיבלו צינור גדול. 8 סינים עם חשבון גדול.
    סגור
  • טען עוד
  • 57.
    צריך לעשות אליהם חרם (ל"ת)
    עופר שמר 05/09/2016 23:42
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 56.
    לא שילם מעמ
    שי 05/09/2016 23:25
    הגב לתגובה זו
    8 1
    תבדקו בתאריך הזה אם הוא רשם בקופה תסכום הזה. הוא העלים את זה. אולי עכשיו הוא יוציא חשבונית ידנית. אבל באותו זמן בקופה בדוק שהוא לא רשם והעלים מעמ
    סגור
  • 55.
    גחי גחי
    אבי 05/09/2016 23:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש כמו המשל "יורקים עלינו ואומרים שזה גשם" אתה אומן בלומר חצאי אמיתות, בחיים לא אדרוך אצלך במסעדה
    סגור
  • 54.
    כולם פה מתנפחים-בשבת המסעדה תהיה מפוצצת באנשים
    מושיק 05/09/2016 23:19
    הגב לתגובה זו
    0 3
    בוכים, צועקים , אבל לא עושים כלום.לא יודע מי צודק זה כנראה איפשהו באמצע אבל לכל אחד יש משהו להגיד.עדיף לשתוק- אם אתה חושב שהמסעדה רימתה, אל תלך לשם יותר, אם אתה לא חושב אז תתעלם אבל בחייאת תפסיקו עם ההכפשות והאשמות.לילה טוב
    סגור
  • 53.
    ואיפה היה מורה הדרך שלקח אותם למסעדת העוקץ? (ל"ת)
    אודי 05/09/2016 22:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 52.
    בא לי להקיא מהארוחה שהאכילו את הסינים ! בושה ! (ל"ת)
    ב.ג 05/09/2016 22:44
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 51.
    עקיצה זו מילה קטנה על "האירוח "של הסינים המסכנים !
    א.נ 05/09/2016 22:43
    הגב לתגובה זו
    4 0
    משרד התיירות חייב להתערב לשלוח 8 אנשים שישבו ויקבלו את אותה ארוחה שהאכילו בה את הסינים . ואז לבדוק את מחיר העקיצה . אם יתברר שיש עקיצה ונראה שכן .ולחייב את בעלי המסעדה להשיב את כספי העוקץ לסינים .
    סגור
  • 50.
    סינים
    יעל 05/09/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הסינים לא קטנים במיוחד איך 8 סינים קטנים אוכלים 30 ק״ג כבש ועוד ממולא
    סגור
  • 49.
    אברהים גאוודאת
    nobody 05/09/2016 22:13
    הגב לתגובה זו
    1 3
    הבנאדם זכה בעשרות מליוני דולרים בלוטו האמריקאי.הוא לא כזה שילכלך את עצמו בשביל פרוטותאני דווקא נוטה לצידו
    סגור
  • 48.
    אני אכלתי בזמנו במסעדת נעורה גם פואד היה שם ממש מחיר ס
    שישקו 05/09/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    המחיר היה סביר .והאוכל שיפודים וסלטים כמו שרוב המסעדות המזרחיות היה טוב כולל הסלטים ומרק העדשים .
    סגור
  • 47.
    לא מבין אנשי עסקים מסין לא שואלים לפני עלויות?
    שישקו 05/09/2016 21:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה אנשי עסקים לא סתם תיירים לא בקשו לפני מחירים? זה מתבקש....נראה לי שהיה ניפוח מכיוון שחשב שאלו מליארדרים שלא משנה להם החשבון...אבל טעה לדעתי החשבון היה אמור להיות 4-5 במצב רגיל.
    סגור
  • 46.
    30 קג ל 8 סינים. למה לא 300
    כבש 05/09/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    היה יכול לבקש 165,000 שח
    סגור
  • 45.
    אבו גוש..
    המהמר 05/09/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שמונה סינים עם כינור גדול אכלו באבו גוש וקיבלו צינור גדול..
    סגור
  • 44.
    30 קילו כבש ל8 אנשים?
    גילי 05/09/2016 21:19
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פיסיקלית זה לא אפשרי
    סגור
  • 43.
    30 קילו בשר ל 8 אנשים זה כמעט 4 קילו לאדם
    אנונימי 05/09/2016 20:57
    הגב לתגובה זו
    0 1
    האם אתם מכירים מישהו שיכול לאכול רבע מזה? ועוד סיני?
    סגור
  • 42.
    הסינים עצמם לא התלוננו אז מה אכפת לנו (ל"ת)
    אלי 05/09/2016 20:23
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • כי 1.5 מיליארד חברים שלהם לא ידרכו פה יותר! (ל"ת)
    שלהבת 06/09/2016 17:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 41.
    .....אם עובדים עליכם ומפקיעים מחירים ...
    דוד 05/09/2016 20:01
    הגב לתגובה זו
    9 1
    תפרסמו באתרים ותלשינו למס הכנסה ואל תדרכו יותר שם.
    סגור
  • 40.
    מסעדת אבו גוש
    יוגלי 05/09/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    4 5
    הבעלים ע"פ התאור בתשובתו ממש צודק ההוצאות בארוחה שנמשכה 8 שעות היא חריגה ולן עולה כסף רב מה גם שסגרו את המסעדה עבורם
    סגור
  • 39.
    "ארוחת גורמה" במסעדה של שקל וחצי
    ירון 05/09/2016 19:34
    הגב לתגובה זו
    9 0
    איזו ארוחת גורמה הוא יכול היה לתת להם,כבש בשיפוד? ממש גניבה לאור יום.
    סגור
  • 38.
    כמה אוכל סיני זעטוט חחח (ל"ת)
    30 קילו ל 8 05/09/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 37.
    30:8
    צ'רצ'יל 05/09/2016 18:38
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כמה זה? 30 ק"ג כבש ל-8 סינים? אולי היו יפנים? סומו? ג'וואדאת איברהים אתה חושב שאנחנו מטומטמים? מי שיבוא למסעדה הזו פרייר
    סגור
  • 36.
    שכונת התיקווה
    כמה היה עולה 05/09/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    1 2
    כמה עולה קג בשר כבש אני שואלללל? ועוד ממשחטה כשרה משרד הבריאות ??
    סגור
  • 35.
    בשכונת התיקווה
    כמה היה עולה 05/09/2016 18:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מקסימום 900 שח . כמה עולה קג בשר כבש? אל תשכחו הבשר כבש שכונת התיקווה ממשחטות כשרות משרד הבריאות מאיין אבו גוש קנה בשר?
    סגור
  • 34.
    השאלה-האם ידעו מה מחיר כל המנות? פה מונחת השאלה! (ל"ת)
    רוני 05/09/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • בטח... ידעו שכל מנה עולה 1500 ש"ח... (ל"ת)
    שלהבת 06/09/2016 17:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 33.
    סיפור על סינים
    סיני עם כינור 05/09/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    8 סינים קיבלו כינור גדול...
    סגור
  • ...
    רביד 05/09/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה לא כינור זה צינור....
    סגור
  • 32.
    יורים כאן בזוגות צעירים בלי דירה בתת מקלע ,ובעיתון
    בא 05/09/2016 18:25
    הגב לתגובה זו
    4 0
    כותבים על עקיצות של תיירים , מחיר דירה צריך להיות רבע מהמחיר היום .
    סגור
  • תגובה חכמה. כל הכבוד! (ל"ת)
    עוקצים צעיריםבמליון 06/09/2016 09:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 31.
    מי המליץ לסינים ומי הביט אותם לשוד?
    דידי 05/09/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה ממש פשע. שמשרד התיירות ורשות הפיקוח על המחירים יכנסו לעובי הקורה ויבדקו את זה. אסור למדינה לעבור על סדר היום בפגיעה בשמה. קצת כבוד עצמי לא יזיק לנו. ומציע להשאיר את איברהים לבד שילמד את הלקח. לא להגיע לשם עד להשבת הכסף לסינים והתנצלות בפניהם באופן אישי.
    סגור
  • 30.
    זאת כותרת לאתר כלכלי? (ל"ת)
    בושה! 05/09/2016 18:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 29.
    מס הכנסה צריך לבדוק
    צדוק 05/09/2016 17:53
    הגב לתגובה זו
    8 0
    מציע שמס הכנסה יבדוק את הקבלה המוזרה הזאת ללא תאריך ובכלל את כל העסקים באבו-גוש
    סגור
  • 28.
    שכחו להגיד שגם נתנו כמה דברים בחינם
    ערבי מאבו גוש 05/09/2016 17:25
    הגב לתגובה זו
    9 1
    נתנו להם גם 2 ליטר של שתן בחומוס שלהם , והם אמרו שזה טעים מאוד. הם הפתיחו לחזור מחר יחד עם כל היהודים שטמיד אוהבים לקבל אצלנו שתן בחומוס ותמיד חוזרים. ערבי פלסתינאי גאה (באמת עליז) מאבו גוש.
    סגור
  • 27.
    אני מצטער יא איברהים יצאת שודד...
    צדק 05/09/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אם אילו התעריפים שלכם .אז עקפתם את כל השוק אפילו את התל אביבים שמתם בכיס הקטן .אז כל הסיפורים על סגירת חדר בשבילם קינוחים כבש ואלכוהול לא אמורים לעלות 2000 לראש. מי אתם ? אפילו באמריקה ארוחה ליחיד לא עולה 500$ וחוץ מזה אם לקוח מקיא כזה סכום הוא לא מקבל הנחת תייר "כבש" ?
    סגור
  • 26.
    אני מחרים את אבו גוש (ל"ת)
    JHHO 05/09/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • 25.
    איפה מס הכנסה ? במגזר הם חלשים (ל"ת)
    משלמים מס jQuery20306130814814469954_1473083237477 05/09/2016 16:51
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 24.
    איפה מס הכנסה ? במגזר הם חלשים (ל"ת)
    משלמים מס jQuery20306130814814469954_1473083237477 05/09/2016 16:50
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 23.
    איפה מס הכנסה ? במגזר הם חלשים (ל"ת)
    משלמים מס jQuery20306130814814469954_1473083237477 05/09/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 22.
    איפה מס הכנסה ? במגזר הם חלשים (ל"ת)
    משלמים מס jQuery20306130814814469954_1473083237477 05/09/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 21.
    8 סינים
    ע.א 05/09/2016 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    8 סינים עם כינור גדול אכלו ושתו במסעדת אבו גוש בא הבעל בית ונתן להם חשבון חור גדול בכיס נשאר וזה הכל ( לשיר לפי הפזמון שניים סינים עם כינור גדול)
    סגור
  • 20.
    2000 ש"ח לאדם!!! WTF
    גיא 05/09/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    8 0
    פאקינג חומוסיה שגם לא מי יודע מה טעים שם, ותמיד אותו סיפור של גנבים שתפסו אותם.. תירוצים + תירוצים + תירוצים = חארטה!
    סגור
  • 19.
    מבקר
    מבקר 05/09/2016 16:45
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בעל המסעדה בן אדם דוחה!כף רגלי לא תדרך שם
    סגור
  • 18.
    לפי התמונות זה לא עלה לו 1,500 ש"ח,לא מאמין לבעל המסעדה (ל"ת)
    יש ר א לי 05/09/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 17.
    היה ראוי לתת הצעת מחיר מראש. (ל"ת)
    לימבו 05/09/2016 16:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 16.
    וזה שדירה עולה כאן פי 4 מערכה האמיתי לא מפריע לאף אחד
    בא 05/09/2016 16:35
    הגב לתגובה זו
    9 2
    הממשלה כאן הרבה יותר גרועה ובעל המסעדה הזה .
    סגור
  • אבלנה
    מיקלוש 05/09/2016 16:44
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מה עניין מחט לתחת
    סגור
  • 15.
    להחרים את אבו גוש - רמאים פוגעים בתירות לסגור את המסעדה
    צדקיהו 05/09/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    8 1
    פוגעים פעמים במדינה מוציאים שם רע ומקטינים את התיירות מסין שזה פוטנציאל ענק עובדים בשחור ולכן משלמים פחות מיסים חייבים לסגור את המסעדה הזאת איפה שר התירות ישן???
    סגור
  • 14.
    מעניין מה היה קורה אם היו עושים את זה לבדואים . (ל"ת)
    בא 05/09/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    פשוט בושה
    sdsd 05/09/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    7 1
    מסתבר שההשתוללות נמצאת בכל פינה אצלנו. מלון MARRIOT לא עולה 4000 ש"ח לכל הלילה.!!!!!
    סגור
  • 12.
    שאלה,צריך להזמין מקום מראש או שאפשר פשוט לבוא ? (ל"ת)
    בא 05/09/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    מגיע כתייר לישראל. אפילו האזרחים מתים לברוח מפה (ל"ת)
    רק אדיוט 05/09/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • עוף מפה
    שושיקו 06/09/2016 07:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז למה אתה לא בורח? תסתלק. נסתדר בלידיך.
    סגור
  • 10.
    למדו להיות יהודים אצלם הכל יקר והם לא נותנים קבלות
    הערבים 05/09/2016 16:23
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תוקעים מחירים גבוהים על עבודות הרימו ראש.
    סגור
  • 9.
    מסעדת אבו גוש.
    פיני 05/09/2016 16:19
    הגב לתגובה זו
    11 4
    אני לא מאמין לבעלי המיסעדה שקרנים.זה בגנים של הערבים לשקר ולישנורר.לא אכנס יותר אליהם.רמאים.
    סגור
  • 8.
    אני אוכל במסעדה הזו במשך שנים רבות. האוכל מצויין, המחיר (ל"ת)
    מיכה 05/09/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 9
    סגור
  • 7.
    בעל המסעדה הזה זכה בעבר 30מיליון דולר בלוטו ארהב
    שי 05/09/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    12 1
    אין בושה צריך להחרים את כל המסעדות באבו גוש שלוקחות מחיר מופקע על הכל רק ככה יחזרו למחירים נורמלים
    סגור
  • 6.
    ....לא לדרוך שם
    אור 05/09/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    17 1
    ללמד לקח
    סגור
  • 5.
    על מי הוא עובד בעיניים?
    שועלי 05/09/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    10 1
    מביא צילום של שולחן ל 20 איש, מדובר על 8 סינים בלבד. גם התקרובת המתוקה בתמונה גג 300 ש"ח. חושב שכולם אוכלים את הסיפור שלו..
    סגור
  • וגבה על הקינוחים desert 13000
    ילד טוב 05/09/2016 16:48
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ומה שמוצג זו לא חשבונית אלא הזמנה.... איפה החשבונית????
    סגור
  • 4.
    עבדו על 8 סינים. סוף.
    סו צ׳ו נישטו 05/09/2016 16:16
    הגב לתגובה זו
    7 0
    אבו גוש. מה הפלא? אדיבות לחוד וחשבון לחוד. צריך לשאול ״כמה זה יעלה לי״ מידי פעם.
    סגור
  • 3.
    בעל מסעדת אבו גוש צודק
    איל 05/09/2016 16:13
    הגב לתגובה זו
    3 10
    המסעדה מצוינת ובנוסף כאשר עורכים מסיבת ארוחת גורמה לוקחים בחשבון את המאמץ שמושקע בהם
    סגור
  • 2.
    ממש פי 10 (ל"ת)
    פשמ 05/09/2016 16:11
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 1.
    חייכו אכלתם אותה
    אכלו אותה חבל על הזמ 05/09/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    8 0
    ארוחה שלא ישכחו אותה בחיים ???????????? מה שנקרא אכלו אותה בגדול!
    סגור