21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

יחימוביץ': "משבר השבת הומצא במוחו של נתניהו במזיד - מבחינת החרדים לא היה מדובר בביג דיל"

 |  43
עולה להתקפה
Share
משבר השבת עם הפסקת עבודות הרכבת הביא העלה בדרגה נוספת את המתח הפוליטי במפלגת הליכוד כאשר נכון לעכשיו ירדה האפשרות לפיטוריו של שר התחבורה ישראל כץ על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו שמואשם כמי שמנסה לגלגל את האחריות לסאגה לפתח כץ שמתחזק על חשבונו בליכוד. 

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' יצאה בחירופת נגד נתניהו: "משבר השבת הומצא במוחו של נתניהו ולובה על ידו במזיד כדי להסלים את המשבר הפוליטי הפנימי מול השר כץ. הוא הזמין את הלחץ הזה מהחרדים כדי להצית משבר פיקטיבי. התרשמתי מהחרדים שלא היה מדובר בביג דיל בכלל, הדבר הזה לא התריע אותם, הם קיבלו הזמנה ועידוד מנתניהו כדי לעודד את המשבר. הכל קשור לסכסוך פוליטי בין נתניהו לכץ. הטרגדיה היא שאזרחי ישראל הם פיונים במשחק פוליטי ציני, שהוא חלק משיכרון הכוח שנתניהו לוקה בו בשבועות האחרונים".
מוקדם יותר היום בפתח ישיבת הממשלה השבועית עקץ נתניהו את כץ כאשר אמר: "שרים מתמנים למנוע משברים, לא כדי ליצור אותם".
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

43 תגובות ב-26 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
26 db500 05/09/2016 13:48 בוחנת כליות ולב.
יש לשלי כנראה כניסה חופשית לגופו של נתניהו וראות את כל מה שמתרחש שם , כולל מחשבות ומאוים.
25 כמו קוף 05/09/2016 09:35 מפלצת קומוניסטית מכוערת
לכי לכל הרוחות סחבה קומוניסטית מחליאה
אלי 05/09/2016 13:45 לא סתם כמוף בבון למהדרין (ל"ת)
24 שמטוב 05/09/2016 07:26 צודקת.אבל החסידים השוטים של ביבי יצעקו: שמאלנים שמאלנים
כמה קל "להבין" את מה שקורה כאשר הגולגולת מלאה קש.
23 אלי 05/09/2016 07:02 את צודקת, ביבי הוא חלאת האנושות. (ל"ת)
22 שמוליק 05/09/2016 01:08 לא נעים להגיד אבל שלי צודקת. ביבי חלש ונואש (ל"ת)
21 שמוליק 05/09/2016 01:08 לא נעים להגיד אבל שלי צודקת. ביבי חלש ונואש (ל"ת)
20 חכם 04/09/2016 21:04 השמאל זה מחלת נפש
השמאל הישראלי זו לא דעה. זו פשוט מחלת נפש. בוזי. שלי. מיכאלי. ושות.
19 ריטה 04/09/2016 20:36 כיוון ,שביבי הוא "סוכן מס' 2804 של CFR"-עליו לבצע פקודו
סוכי CFR: אולמרט-שרנסקי-ביבי-סטרשנוב ובעבר עיזר וויצמן ויצחק שמיר -למען בטחונם האישי-כל פקודה תבוצע בשלמותה.סוכנים של CFR כמו גדפי-דיאם-מובארק-אסד-מאלקי-נענשו ...
18 אשכנזיות 04/09/2016 19:58 דפיקות
בעבודה וואחדה מדרובה שנייה מחלועאה שלישית דפוקה ירדו 20 מנדטים ימחקו ביחד בוזי .
17 היחימוביץ 04/09/2016 19:47 מדרבות
הזאת הפילה את הראבוטה לקרשים בקושי 10 מנדטים היא והלבני הדפוקות
16 טלי קורה מבין עינייך 04/09/2016 18:57 הנזק שאת עשית לאזרחים הוא פי מליון מהנזק של כץ ביבי
והחרדים. מלחמה בגז. מלחמה בכיל והסתה של האזרחים הטיפשים זה מה שאיפשר את המשך הגזירות על העם . פגיעה בשכר הבכירים בבנק זה פופוליזים ואפליה במגזר ואת בכית משמחה. כאילו הכסף של ציון קינן מחר אצלי בחשבון. גם מס על דירה שלישית שאין לי הוא המשך טבעי למה שאת נתת אור ירוק וזה ימשיך לעוד מיסים. זאת האג'נדה שלך. העיקר שסגרת את המשכנתא ותהיה לך פנסיה מכמה מקומות לא משתלם לך לפרוש בגיל המתאים כי את שוחה בכסף שלנו. והרצוג חושב שאת נכס למחנה הבזיוני אז לא את ולא שפיר ולא טרכטנברג יגרמו לאנשים להצביע עבור המפלגה. הנזק שאת עשית למדינה בכך שמנעת מהרצוג לעשות ממשלת איחוד . זאת התוצאה לכי תקימי מפלגה הזויה עם כל הקומוניסטים וקחי איתך את לפיד הפתאטי ואת קחלון ה"חברתי" נמאסת
15 כצל'ה 04/09/2016 18:54 כצתי בכולם
בחרדים , בנתניהו , במירי ובשירי . ישראל כץ לרשות הממשלה וחיים כץ סגנו . רק הכצים ישימו כץ לשלטון החרדים וביבי .
14 ימינה ואחר כל ימינה 04/09/2016 18:42 אני ימני ומת על שלי. חכמה וישרה (ל"ת)
13 גבר 04/09/2016 18:36 כמה שהיא יפה זה מדהים (ל"ת)
12 חילוני 04/09/2016 18:36 הרי זה ברור כל מי שנגד השבת מפסיד. ואין ברכה בכסף
של שבת. אז למה כל הדיבורים ?
11 בא 04/09/2016 17:40 אוכלים מחרבנים ולא עובדים ורק תופסים כותרות ,על מי
מדובר שלי?!
10 avis 210 04/09/2016 17:38 אם תגידו את זה מספיק פעמים ...
טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, בסוף גם אתם תאמינו בזה...
9 יחימוביץ 04/09/2016 17:32 שנאתה קודמת לחכמתה. (ל"ת)
8 אזרח 04/09/2016 17:28 מגיבים 1-4 , הלוואי שתתיקעו בפקקים שגרם הביבי שלכם
אתם חבורת תומכי ליכוד שיעשו הכל בשביל שראש הממשלה הכי עלוב ומושחת בתולדות המגינה ימשיך לשלוט וללקק לכם את התחת הא ?
7 חרדי 04/09/2016 17:21 מה זה המילה התרשמתי.זה שקר.אין שום ויתור בנושא השבת.ק (ל"ת)
6 בא 04/09/2016 17:13 זאת אישה יפה וחכמה , הלוואי שהיו עוד כאילו יפיפיות
חכמות נוספות בפוליטיקה ,ותראו כמה דברים היא עשתה עד עכשיו , ירידה של 40 אחוז במחירי הדירות זה היא , הורדת יוקר המחיה ב50 אחוז זה ..עוד פעם היא . הכול היא .
5 דורון 04/09/2016 17:10 אשה נאה ונבונה. אין נשים כאלה! (ל"ת)
4 יוסי 04/09/2016 16:28 מתי יעיפו את האישה הזו לכל הרוחות
כמה אנטי יכול להיות באישה אחת. יש משהו שהיא בעדו ? תמיד נגד ונגד כל דבר , יגידו לבן תגיד שחור , יגידו יפה תגיד מכוער , כמו כל השמאלנים , תמיד יהיו בכיינים ונגד כל דבר טוב במדינה הזו.
ריטה 05/09/2016 09:59 כל כך אנטיפטית-מתנשאת כמו גל שרון וגל הירש או ברק. (ל"ת)
משה ראשל"צ 05/09/2016 07:18 שלא יעיפו ככה נראת המפלגה האבודה בדרך לאבדון - מנותקת (ל"ת)
סיון 04/09/2016 20:56 אם אתה אוהב את ביבי,אל תעזור ל-לא שלי יחי-סמוטריץ' להתק
את פרץ משקפת היא הפכה לאימפוטנט פוליטי? את בוז'ון ל-CASTRATO עם קול של נער מקהלה בוותיקן? את ביבי היא עלולה להפוך למשהוא עכשיו: עבד של חוזה חמורבי עם שרה.קראו את החוזה-מדהים!!!!
בא 04/09/2016 17:40 מה אתה מתרגש ,היא תופסת כותרות , וזה כול מה שהיא עושה (ל"ת)
הרסתם ת'מדינה 04/09/2016 17:38 מתי יעיפו אותך ואת הביבי-נזק שלך לכל הרוחות ??? (ל"ת)
3 ירון 04/09/2016 16:21 מנותקת לחלוטין מהמציאות
סובלת מהזיות וצריכה טיפול תרופתי. בהפגנה שאורגנה על ידי מפלגות וגופי השמאל, בה נחכו בערך 100 איש, השתתפה גם ח"כ ציפי לבני מהמחנה הציוני, אליו הגברת יחימוביץ משתייכת. דהיינו, היא והשותפים שלה לאופוזיציה היו אלה שליבו את הסיפור וניסו לעשות ממנו מהומת אלוהים. ככה, אחרי שהם הכפישו, ניסו (והצליחו) ללבות את הרוחות והגיעו למסקנה שבתכל'ס לא יוצא להם מזה כלום, היא מאשימה את ביבי על מה שבעצם הם גרמו לו.... למטורללת כזו אפילו לא הייתי נותן למכור את הרכב המשומש שלי.
אלי 05/09/2016 13:43 לבבון המצוי כמובן שאסמול אשם
רק הביבון צח כשלג
ריטה 05/09/2016 09:59 די סבל העולם מטאצ'ריזם,סיבוניזם,קייסרות שרה-שנוי רוצים (ל"ת)
עמי 05/09/2016 00:10 אני שונא את יחימוביץ, אבל טמבל, היא אשמה במשבר?
או שביבי האידיוט אשם?
סיון 04/09/2016 20:52 לא שלי יחי-סמוטריץ' מאחר והצליחה להפוך את פרץ משקפת
לאימפוטנט פוליטי-התלבשה על בוז'ון-הנער והפכה אותו ל-CASTRATO(סריס).ביבי לא מודע,שבוז'ון CASTRATO לכן מתחנן אליו -בגלל נטיות מיניות שלו...להכניס את בוז'ון לממשלה?אבל SURPRICE...כיצד CASTRATO בלי לא שלי?
2 שמוליק 04/09/2016 16:18 את כלום ושומדבר. לכי לישון על האף
ראינו מה עשית בתור יור האופוזיציה חוץ מלנבוח כל היום. שתולת הוועדים הגדולים במפלגה.
ריטה 05/09/2016 09:57 נבחרת של CASTRATO בוז'ון (ל"ת)
מלאה - חצ׳קוצים 05/09/2016 07:32 לא מתאים לעורר את המתים נובחת לא יכולה לנשוך (ל"ת)
gideon 05/09/2016 02:09 שוב unforgiven בהתקפה, מחלה כזותי (ל"ת)
ריטה 04/09/2016 20:44 לא שלי יחי-סמוטריץ' -סוג של נקווה השנואה בעולם-טצ'ריזם
זוכרים אותה מתמזמזת עם פרץ משקפת,שהביא אותה אל בית בושת הזה? לאחר אוגזמה עם פרץ משקפת זרקה אותו לכלבים משוטטים במזבלה ב-"דודאים".הפכה את פרץ לאימפוטנט פוליטי.
1 David 04/09/2016 16:15 פתאום על הסמולנים אוהבים
את כץ ומעריכים את עבודתו רק בגלל שהוא מתנגח בנתניהו.צבועים הביתה!!!
ריטה 05/09/2016 09:56 הסקיוריטתה-שטזי של ביבי
ביבי סוכן מס. 2804 ב-CFR ונחשו מיהו חבר מס. 2894 –ניחשתם נכון-אולמרט -,CFR -Council of Foreign Relations – מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ?? פוטר והועף... דני דנון?? לפיד ?? ציפי?הגיע תורו של סטיבי?גם בנט על הכוונת... וכחלון גם..ומי בתור?כ"ץ ישראל(עזר לביבי להעיף את גדעון סער-אבן)כ"ץ הטרוריסט...של 350 מהרוגי ם בכישים לשנה??? ...והלייצן -סרסור חזן??עכשיו סרנדה של ביבי תחת חלונו של סירנה-?(שגילה כיצד שרה העיפה את ביבי בכביש 1 בלילה)......כי הסקיוריטתה-שטזי של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות. ראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו..גם יעלון ואבי גבאי על כוונת????.נסה לדובב את אחד מעוזריו שמתפטרים כל מספר חודשים ותשמע את כל האמת.
מגחך על 05/09/2016 02:11 הטוקבקיסטים בתשלום של ביבי (ל"ת)
ריטה 04/09/2016 20:39 השמולני הנאמן ביותר בליכוד הוא רק ביבי:חצי חברון? ביבי
שתי מדינות בבר-אילן-ביבי.עצירת בניה ממושכת בשטחים משוחררים של המולדת-ביבי.ביבי הוא עמוד התווך של מר"ץ למרות ,שהוא פוזל אל נער בוז'ון(אולי עניין של העדפה מינית).
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש