יחימוביץ': "משבר השבת הומצא במוחו של נתניהו במזיד - מבחינת החרדים לא היה מדובר בביג דיל"

שלי יחימוביץ', צילום: Getty images Israel
משבר השבת עם הפסקת עבודות הרכבת הביא העלה בדרגה נוספת את המתח הפוליטי במפלגת הליכוד כאשר נכון לעכשיו ירדה האפשרות לפיטוריו של שר התחבורה ישראל כץ על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו שמואשם כמי שמנסה לגלגל את האחריות לסאגה לפתח כץ שמתחזק על חשבונו בליכוד. 
חברת הכנסת שלי יחימוביץ' יצאה בחירופת נגד נתניהו: "משבר השבת הומצא במוחו של נתניהו ולובה על ידו במזיד כדי להסלים את המשבר הפוליטי הפנימי מול השר כץ. הוא הזמין את הלחץ הזה מהחרדים כדי להצית משבר פיקטיבי. התרשמתי מהחרדים שלא היה מדובר בביג דיל בכלל, הדבר הזה לא התריע אותם, הם קיבלו הזמנה ועידוד מנתניהו כדי לעודד את המשבר. הכל קשור לסכסוך פוליטי בין נתניהו לכץ. הטרגדיה היא שאזרחי ישראל הם פיונים במשחק פוליטי ציני, שהוא חלק משיכרון הכוח שנתניהו לוקה בו בשבועות האחרונים".
מוקדם יותר היום בפתח ישיבת הממשלה השבועית עקץ נתניהו את כץ כאשר אמר: "שרים מתמנים למנוע משברים, לא כדי ליצור אותם".
תגובות לכתבה(43):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 26.
    בוחנת כליות ולב.
    db500 05/09/2016 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לשלי כנראה כניסה חופשית לגופו של נתניהו וראות את כל מה שמתרחש שם , כולל מחשבות ומאוים.
    סגור
  • 25.
    מפלצת קומוניסטית מכוערת
    כמו קוף 05/09/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לכי לכל הרוחות סחבה קומוניסטית מחליאה
    סגור
  • לא סתם כמוף בבון למהדרין (ל"ת)
    אלי 05/09/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 24.
    צודקת.אבל החסידים השוטים של ביבי יצעקו: שמאלנים שמאלנים
    שמטוב 05/09/2016 07:26
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כמה קל "להבין" את מה שקורה כאשר הגולגולת מלאה קש.
    סגור
  • 23.
    את צודקת, ביבי הוא חלאת האנושות. (ל"ת)
    אלי 05/09/2016 07:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 22.
    לא נעים להגיד אבל שלי צודקת. ביבי חלש ונואש (ל"ת)
    שמוליק 05/09/2016 01:08
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 21.
    לא נעים להגיד אבל שלי צודקת. ביבי חלש ונואש (ל"ת)
    שמוליק 05/09/2016 01:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 20.
    השמאל זה מחלת נפש
    חכם 04/09/2016 21:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השמאל הישראלי זו לא דעה. זו פשוט מחלת נפש. בוזי. שלי. מיכאלי. ושות.
    סגור
  • 19.
    כיוון ,שביבי הוא "סוכן מס' 2804 של CFR"-עליו לבצע פקודו
    ריטה 04/09/2016 20:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סוכי CFR: אולמרט-שרנסקי-ביבי-סטרשנוב ובעבר עיזר וויצמן ויצחק שמיר -למען בטחונם האישי-כל פקודה תבוצע בשלמותה.סוכנים של CFR כמו גדפי-דיאם-מובארק-אסד-מאלקי-נענשו ...
    סגור
  • 18.
    דפיקות
    אשכנזיות 04/09/2016 19:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בעבודה וואחדה מדרובה שנייה מחלועאה שלישית דפוקה ירדו 20 מנדטים ימחקו ביחד בוזי .
    סגור
  • טען עוד
  • 17.
    מדרבות
    היחימוביץ 04/09/2016 19:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הזאת הפילה את הראבוטה לקרשים בקושי 10 מנדטים היא והלבני הדפוקות
    סגור
  • 16.
    הנזק שאת עשית לאזרחים הוא פי מליון מהנזק של כץ ביבי
    טלי קורה מבין עינייך 04/09/2016 18:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    והחרדים. מלחמה בגז. מלחמה בכיל והסתה של האזרחים הטיפשים זה מה שאיפשר את המשך הגזירות על העם . פגיעה בשכר הבכירים בבנק זה פופוליזים ואפליה במגזר ואת בכית משמחה. כאילו הכסף של ציון קינן מחר אצלי בחשבון. גם מס על דירה שלישית שאין לי הוא המשך טבעי למה שאת נתת אור ירוק וזה ימשיך לעוד מיסים. זאת האג'נדה שלך. העיקר שסגרת את המשכנתא ותהיה לך פנסיה מכמה מקומות לא משתלם לך לפרוש בגיל המתאים כי את שוחה בכסף שלנו. והרצוג חושב שאת נכס למחנה הבזיוני אז לא את ולא שפיר ולא טרכטנברג יגרמו לאנשים להצביע עבור המפלגה. הנזק שאת עשית למדינה בכך שמנעת מהרצוג לעשות ממשלת איחוד . זאת התוצאה לכי תקימי מפלגה הזויה עם כל הקומוניסטים וקחי איתך את לפיד הפתאטי ואת קחלון ה"חברתי" נמאסת
    סגור
  • 15.
    כצתי בכולם
    כצל'ה 04/09/2016 18:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחרדים , בנתניהו , במירי ובשירי . ישראל כץ לרשות הממשלה וחיים כץ סגנו . רק הכצים ישימו כץ לשלטון החרדים וביבי .
    סגור
  • 14.
    אני ימני ומת על שלי. חכמה וישרה (ל"ת)
    ימינה ואחר כל ימינה 04/09/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    כמה שהיא יפה זה מדהים (ל"ת)
    גבר 04/09/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    הרי זה ברור כל מי שנגד השבת מפסיד. ואין ברכה בכסף
    חילוני 04/09/2016 18:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    של שבת. אז למה כל הדיבורים ?
    סגור
  • 11.
    אוכלים מחרבנים ולא עובדים ורק תופסים כותרות ,על מי
    בא 04/09/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מדובר שלי?!
    סגור
  • 10.
    אם תגידו את זה מספיק פעמים ...
    avis 210 04/09/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, טוב בישראל, בסוף גם אתם תאמינו בזה...
    סגור
  • 9.
    שנאתה קודמת לחכמתה. (ל"ת)
    יחימוביץ 04/09/2016 17:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 8.
    מגיבים 1-4 , הלוואי שתתיקעו בפקקים שגרם הביבי שלכם
    אזרח 04/09/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אתם חבורת תומכי ליכוד שיעשו הכל בשביל שראש הממשלה הכי עלוב ומושחת בתולדות המגינה ימשיך לשלוט וללקק לכם את התחת הא ?
    סגור
  • 7.
    מה זה המילה התרשמתי.זה שקר.אין שום ויתור בנושא השבת.ק (ל"ת)
    חרדי 04/09/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    זאת אישה יפה וחכמה , הלוואי שהיו עוד כאילו יפיפיות
    בא 04/09/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חכמות נוספות בפוליטיקה ,ותראו כמה דברים היא עשתה עד עכשיו , ירידה של 40 אחוז במחירי הדירות זה היא , הורדת יוקר המחיה ב50 אחוז זה ..עוד פעם היא . הכול היא .
    סגור
  • 5.
    אשה נאה ונבונה. אין נשים כאלה! (ל"ת)
    דורון 04/09/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    מתי יעיפו את האישה הזו לכל הרוחות
    יוסי 04/09/2016 16:28
    הגב לתגובה זו
    6 15
    כמה אנטי יכול להיות באישה אחת. יש משהו שהיא בעדו ? תמיד נגד ונגד כל דבר , יגידו לבן תגיד שחור , יגידו יפה תגיד מכוער , כמו כל השמאלנים , תמיד יהיו בכיינים ונגד כל דבר טוב במדינה הזו.
    סגור
  • כל כך אנטיפטית-מתנשאת כמו גל שרון וגל הירש או ברק. (ל"ת)
    ריטה 05/09/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שלא יעיפו ככה נראת המפלגה האבודה בדרך לאבדון - מנותקת (ל"ת)
    משה ראשל"צ 05/09/2016 07:18
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אם אתה אוהב את ביבי,אל תעזור ל-לא שלי יחי-סמוטריץ' להתק
    סיון 04/09/2016 20:56
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את פרץ משקפת היא הפכה לאימפוטנט פוליטי? את בוז'ון ל-CASTRATO עם קול של נער מקהלה בוותיקן? את ביבי היא עלולה להפוך למשהוא עכשיו: עבד של חוזה חמורבי עם שרה.קראו את החוזה-מדהים!!!!
    סגור
  • מה אתה מתרגש ,היא תופסת כותרות , וזה כול מה שהיא עושה (ל"ת)
    בא 04/09/2016 17:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מתי יעיפו אותך ואת הביבי-נזק שלך לכל הרוחות ??? (ל"ת)
    הרסתם ת'מדינה 04/09/2016 17:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מנותקת לחלוטין מהמציאות
    ירון 04/09/2016 16:21
    הגב לתגובה זו
    8 17
    סובלת מהזיות וצריכה טיפול תרופתי. בהפגנה שאורגנה על ידי מפלגות וגופי השמאל, בה נחכו בערך 100 איש, השתתפה גם ח"כ ציפי לבני מהמחנה הציוני, אליו הגברת יחימוביץ משתייכת. דהיינו, היא והשותפים שלה לאופוזיציה היו אלה שליבו את הסיפור וניסו לעשות ממנו מהומת אלוהים. ככה, אחרי שהם הכפישו, ניסו (והצליחו) ללבות את הרוחות והגיעו למסקנה שבתכל'ס לא יוצא להם מזה כלום, היא מאשימה את ביבי על מה שבעצם הם גרמו לו.... למטורללת כזו אפילו לא הייתי נותן למכור את הרכב המשומש שלי.
    סגור
  • לבבון המצוי כמובן שאסמול אשם
    אלי 05/09/2016 13:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    רק הביבון צח כשלג
    סגור
  • די סבל העולם מטאצ'ריזם,סיבוניזם,קייסרות שרה-שנוי רוצים (ל"ת)
    ריטה 05/09/2016 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אני שונא את יחימוביץ, אבל טמבל, היא אשמה במשבר?
    עמי 05/09/2016 00:10
    הגב לתגובה זו
    2 1
    או שביבי האידיוט אשם?
    סגור
  • לא שלי יחי-סמוטריץ' מאחר והצליחה להפוך את פרץ משקפת
    סיון 04/09/2016 20:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לאימפוטנט פוליטי-התלבשה על בוז'ון-הנער והפכה אותו ל-CASTRATO(סריס).ביבי לא מודע,שבוז'ון CASTRATO לכן מתחנן אליו -בגלל נטיות מיניות שלו...להכניס את בוז'ון לממשלה?אבל SURPRICE...כיצד CASTRATO בלי לא שלי?
    סגור
  • 2.
    את כלום ושומדבר. לכי לישון על האף
    שמוליק 04/09/2016 16:18
    הגב לתגובה זו
    12 16
    ראינו מה עשית בתור יור האופוזיציה חוץ מלנבוח כל היום. שתולת הוועדים הגדולים במפלגה.
    סגור
  • נבחרת של CASTRATO בוז'ון (ל"ת)
    ריטה 05/09/2016 09:57
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לא מתאים לעורר את המתים נובחת לא יכולה לנשוך (ל"ת)
    מלאה - חצ׳קוצים 05/09/2016 07:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שוב unforgiven בהתקפה, מחלה כזותי (ל"ת)
    gideon 05/09/2016 02:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • לא שלי יחי-סמוטריץ' -סוג של נקווה השנואה בעולם-טצ'ריזם
    ריטה 04/09/2016 20:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זוכרים אותה מתמזמזת עם פרץ משקפת,שהביא אותה אל בית בושת הזה? לאחר אוגזמה עם פרץ משקפת זרקה אותו לכלבים משוטטים במזבלה ב-"דודאים".הפכה את פרץ לאימפוטנט פוליטי.
    סגור
  • 1.
    פתאום על הסמולנים אוהבים
    David 04/09/2016 16:15
    הגב לתגובה זו
    10 10
    את כץ ומעריכים את עבודתו רק בגלל שהוא מתנגח בנתניהו.צבועים הביתה!!!
    סגור
  • הסקיוריטתה-שטזי של ביבי
    ריטה 05/09/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ביבי סוכן מס. 2804 ב-CFR ונחשו מיהו חבר מס. 2894 –ניחשתם נכון-אולמרט -,CFR -Council of Foreign Relations – מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ?? פוטר והועף... דני דנון?? לפיד ?? ציפי?הגיע תורו של סטיבי?גם בנט על הכוונת... וכחלון גם..ומי בתור?כ"ץ ישראל(עזר לביבי להעיף את גדעון סער-אבן)כ"ץ הטרוריסט...של 350 מהרוגי ם בכישים לשנה??? ...והלייצן -סרסור חזן??עכשיו סרנדה של ביבי תחת חלונו של סירנה-?(שגילה כיצד שרה העיפה את ביבי בכביש 1 בלילה)......כי הסקיוריטתה-שטזי של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות. ראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו..גם יעלון ואבי גבאי על כוונת????.נסה לדובב את אחד מעוזריו שמתפטרים כל מספר חודשים ותשמע את כל האמת.
    סגור
  • הטוקבקיסטים בתשלום של ביבי (ל"ת)
    מגחך על 05/09/2016 02:11
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • השמולני הנאמן ביותר בליכוד הוא רק ביבי:חצי חברון? ביבי
    ריטה 04/09/2016 20:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתי מדינות בבר-אילן-ביבי.עצירת בניה ממושכת בשטחים משוחררים של המולדת-ביבי.ביבי הוא עמוד התווך של מר"ץ למרות ,שהוא פוזל אל נער בוז'ון(אולי עניין של העדפה מינית).
    סגור