21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

בערוץ 1 הביאו את יוסי ביילין להספיד את פואד, ואז הלסתות של כולם נשמטו - הנה הקטע

 |  345
אין לתאר
Share
בנימין (פואד) בן אליעזר הלך אתמול לעולמו ובאולפני החדשות הזדרזו להביא מרואיינים שיספידו את האיש וידברו על פועלו הרב. והנה בערוץ הראשון הביאו את איש השמאל יוסי ביילין, והמגיש יעקב איילון פנה אליו בשאלה - "היית לידו במשך שנים ארוכות, מה היה פואד בשבילך?" לתשובה של ביילין איילון ממש לא ציפה. הנה הקטע:




בין התגובות על הופעתו של ביילין נציין את זו של פרשן ערוץ 2 עמית סגל שבחשבון הפייסבוק שלו כתב כך: "לא שיש לי בעיה עם ישירות, וגם כל ה"אחרי מות קדושים אמור" מגוחך בעיניי, אבל על רוצח ההמונים יאסר ערפאת יוסי ביילין לא אמר מילה רעה אחרי מותו, בעוד על פואד פתח הערב ג'ורה". נציין גם את תגובתו של הקומיקאי נדב אבוקסיס שבחשבון הטוויטר שלו כתב: "מצטער, להוריד את ביילין משידור, רק כי לא הסכים להיות צבוע ולומר מילים טובות בכוח, זו לא עיתונות".יוסי ביילין עצמו הגיב לסערה בעקבות דבריו בראיון הבוקר לגל"צ: "אני אמרתי לתחקירנים בערוץ הראשון שאני מתכוון להגיד דברי ביקורת קשים והם לא אמרו דבר. שמעתי אתמול פוליטיקאים שבחייו אמרו עליו דברים נוראיים, פשוט נוראיים - והנה אתמול פתאום דיברו עליו דברי הלל. חשבתי לעצמי עליהם - תגידו, איך אתם לא מתביישים?!. הוא נחשב לפוליטיקאי המכוער, שכל כולו בעסקאות ובמעאכריות. הוא היה כוחני ודורסני ואני חושב שהוא פגע פגיעה קשה במחנה השלום". כאשר דחק בו המראיין אפי טריגר בעניין התיזמון של דבריו, האם לא היה נכון לחכות שהגופה תתקרר, אמר ביילין - "אז אולי נימוסין והליכות זה הצד החלש שלי". בעניין ההשוואה לתגובתו אחרי מותו של עראפאת, אמר ביילין - "מה זה קשור בכלל".  הנה הקטע המלא בגל"צ:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

345 תגובות ב-146 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
146 מנשה 02/05/2017 15:51 כל הכבוד לביילין - שאמר את האמת על פואד המושחת (ל"ת)
145 בבילון 08/09/2016 11:59 הפודל לא שונה מבעליו
פודל שתוק! ירדת לזבל, למה לא נשארת שם? התשובה גם הפח לא סובל אותך.
144 זומבה 05/09/2016 11:53 מעריץ לשעבר
הערצתי פעם את יוסי ביילין כאדם ישר , מוכשר , שקול בקיצור , פוליטיקאי מזן אחר . נדהמתי מההתקפה שלו על פואד ז"ל שאני רחוק מלהיות מחסידיו בעוד גופתו עדיין חמה , שחשפה את ביילין כאדם קטנוני , נקמן וכזה שלא יכול להתגבר על יצריו . כל ההסברים שלו בדיעבד רק החמירו את תווי פרצופו האמתי מאוד שלא לשאת "הספד" כזה כמו על פואד !
143 משיח 31/08/2016 16:59 הרצחת וגם ירשת
לאחר שביילין היה בהלוויה של הנפטר וזכה לצילומים של התקשורת זוהי התנהגות של " הרצחת וגם ירשת"
142 גזען חשוך שונא מזרחי 31/08/2016 14:20 ביילין הוא הסיבה שהשמאל בארץ קרס
בגלל הגישה הפטרונית המתנשאת והאטומה ביבי לצערנו עדיין ראש ממשלה והשמאל בקריסה טוטלית ביילין "הנאור" במופע גזענות חשוך אטום וחסר אינטיליגנציה רגשית
141 יוני כהן 31/08/2016 14:15 יוסי בילין תתבייש
יוסי ביילין למרות שהיית מרצה שלי באוניברסיטה אני מרגיש ממש שאט נפש כלפיך. יכולת להגיד לערוץ 1 שאין לך מילים טובות על פואד ואתה מבקש לא להופיע בערוץ 1. אבל ביום מותו או יום לאחר מכן של אדם לבוא ולזרוק את כל האשפה שלך זה ממש נורא. צר לי להגיד לך אתה ואחיך בנפש ערפאת הם בושה ובחילה לפוליטקה תתביש.
140 נחצ'ה 31/08/2016 10:26 מישהו סיפר לי שלפואד קראו "30%" . מה פרוש? למה לא 50% א
אם היה כל כך מוצלח? או 60% ? אנא הסבירו לי
139 אחד העם 31/08/2016 10:22 מישהו יכול לספר לי על פואד? מי היה פואד? (ל"ת)
138 קאסם 31/08/2016 00:45 אני משתין עליך חתיחת אפס יוסי בילין (ל"ת)
יש פתגם אמור לי מי 31/08/2016 11:24 חבריך ואומר לך מי אתה
אם החברים של פואד הם אנשים כמוך שמנבלים את הפה אז אפשר להבין. והמבין יבין.
137 אנונימי 30/08/2016 22:21 יוסי ביילים הוא הפרצוף האמיתי של השמאל הישראלי (ל"ת)
136 ערן 30/08/2016 18:26 ביילין אף פעם לא הבין מה זה דמוקרטיה, גם אוסלו היה מחטף
וגם עכשיו הוא מטנף על פואד. ולא, זה לא כי פואד היה מושחת (יש רבים כאלה), אלא כי ביילין לא מסוגל לסבול את העובדה שהעם "מטומטם" ובוחר טיפוס כמו פואד, בעוד מד"ר ביילין הציבור סולד. ביילין, כמו חברו אהרון ברק, חושבים שהציבור טומטם וצריך לחנך אותו ולתרבת אותו, והם עוד נחשבים לאבירי הליברליזם והדמוקרטיה. מגוחך!
אז אתה מצדד 31/08/2016 11:22 במושחתים ובחוסר תרבות
ומתעב את המשכילים שהם אלה שהצעידו את המדינה קדימה.וגרמו לך לחיות ברווחה. ללא קשר לדר ביילין.הלא מחונכים חיים בתרבות הג'ונגל שם אין דמוקרטיה.החזק שולט על החלשים. זה עולם שלישי.גם אני חושבת שחלק מהציבור ללא נקיבת מספרים צריך חינוך. חינוך וחוקים זה היינו הך.
135 דני 30/08/2016 16:21 מורגש שאתה מנותק ממסורת אבותיך, לפיה לא משמיצים אדם...
מת ביחוד לפני קבורתו. קדמונינו אמרו עליך "סייג לחוכמה שתיקה"
ישראל - מדינת ערב רב 31/08/2016 10:30 אבותיך? חחח... אבותיו היו כוזרים! זו כבר לא ארץ היהודים (ל"ת)
יש גם אימרה 30/08/2016 22:23 אחריי המבול.
קדמוננו אמרו הרבה דברים.
שמטוב 30/08/2016 17:10 בעשרת הדיברות כתוב "לא תיגנוב" ופואד היה גנב. (ל"ת)
134 עמצעצ 30/08/2016 15:59 ביילין
אם היתי רוצה לבזות את הזבל הייתי אומר על יוסי ביילין זבל. לא טרח אפילו לענות למה על עראפאת לא היתה לו ביקורת. שונא את עצמו ועמו. נחכה להספד עליו
133 חיים מי 30/08/2016 11:31 איש תמים בדורותיו ,הביא אותו להספיד את פואד , טוב שלא
הביא כלב להספיד חתול ,מה חשב שיגיד ?כולי תקווה שיספידו אותו בדיוק כמו שעשה לפואד.
132 דין 30/08/2016 11:12 מי אלה שממשיכים להשמיץ אדם שעזב את העולם הזה
אלה אנשים - שלא מאמינים ביהדות - יהודי אמיתי לא משמיץ אדם שנפטר - המסקנה - צריך לבקש מהרבנות לבדוק את ביילין ותומכיו - אם יש להם גנים של יהודים - או גנים של אירופאים גויים - או של כוזרים מומרים
אתה לא מאמין בעולם 30/08/2016 22:39 הבא. יש רצף לא? (ל"ת)
ריטה 30/08/2016 21:11 זיהום אויר כזיהום אדמה משחיתות לעד יגונה ע"י כל נביאי י
נביאי ישראל. כך היה עם איזבל ואישה-אליהו אליו השלום מגנה אותם וקללה על ראשם בכל הדורות עד עולמים.
שמטוב 30/08/2016 17:17 עוד יהודים כמוך ואבדנו. פואד היה גנב ולא צריך לכבד אותו
"בפרוח רשעים כמו עשב, ויציצו כל פועלי אוון, להשמדם עדי עד" פואד הוא עשבים שוטים שצריך לבער מקירבנו לעולמי עד.
אמירת אמת אינה השמצה 30/08/2016 13:23 יהודי אמיתי לוקח כסף מתחת לשולחן ושותק (ל"ת)
131 לימור 30/08/2016 09:33 קללה מבילין הרשע זו ברכה
בילין שונא היהודים ותאב המחבלים שהיה מתחנף לרוצח המונים ולא נרגע מקלל את מי שלא היה ממחנה השלום כלומר התנגד לרצח יהודים קללתו היא ברכה האמת שבילים פשוט מתוסכל מזה שעדין מדינת היהודים עוד קיימת
השלום זה אינטרס של 31/08/2016 11:35 מדינת היהודים ושל כל העולם ולכל אחד יש דרך אחרת
להשיג אותו זה לא אומר שאת צריכה לקלל מי שחושב אחרת ממך. הוא לא יהודי פחות טוב יש לו רק הגיון אחר ולכן דרך אחרת וזה לא אומר שהוא צודק או טועה. גם אם אני לא מסכימה עם ההגיון שלו רק ההיסטוריה שופטת.
130 ליאור תגל 30/08/2016 08:25 כל הכבוד לביילין! אדם עם עקרונות שלא יכסה על לכלוך (ל"ת)
129 Agranat 30/08/2016 07:32 למה שתקת עד היום
מי היה שומע מביילין אילו לא דיבר בסיגנון הזה זכה בכמה דקות שידור
ריטה 30/08/2016 21:08 פועד למד מידידו בעל זרוע חזקה ומבט ממית-ש....
ליברמן העלים אנשים שיכלו להעיד נגדו: שלח לחסלם! אולי הם "התאבדו" כמו שביבי והמוסד גרמו לזיגייר מאוסטרליה "להתאבד" פושעי הפרקליטות קיבלו צ'קים שמנים מליברמן, שהבוס שלו הוא: פוטין! ליברמן שיחד גם את השופטים והשופטות: הוא בקשר עם אוליגרכים מרוסיה שחיים בארץ, בקשר עם העולם התחתון הרוסי!
128 יעקב 29/08/2016 23:55 ביילין צודק הפעם בלי קשר לדעותיו
התקפה נגדו מיותרת הפעם
127 בילין זה שמאל סהרורי 29/08/2016 23:34 משבחים את המרים שבאויבנו, ובזים למזרחי מלח הארץ
מחריבייך ומהרסייך ממך יצאו
התכוונת ל"מלך" הארץ 30/08/2016 22:43 במקרה הזה ביילין דווקא בונה עולם יותר טוב ושיזהרו
הרמאים והמהרסים המושחתים
אני מזרחי ישר ! 30/08/2016 10:37 וגם בזים לנחות ועילג כמוך.......... (ל"ת)
126 בושה וחרפה ביילין 29/08/2016 23:28 במקום לתת כבוד ללוחם אמיץ שתרם רבות למדינה
בחלום הלילה הייתה עוזב את ארץ מולדתך ומשפחתך ועולה לארץ ישראל בגיל 14 ! תלמד מה זו ציונות ואהבת הארץ, זה לעשות דברים מהלב ובשביל המדינה, ולא כמוך קודח במוח דברי הבל, טיפש !
125 אני רואה את ביילין 29/08/2016 23:16 בלופ. הספד מצויין ולעמית סגל.אבא שלך מחבל,ידעת? (ל"ת)
124 אני רואה את ביילין 29/08/2016 23:15 בלופ. הספד מצויין ולעמית סגל.אבא שלך מחבל,ידעת? (ל"ת)
123 מחכה להפד של ביילין 29/08/2016 23:12 על מירי רגב, ביבי, ליברמן , צחי הנגבי וקצב חח
בשיבה טובה כמובן
122 בובלה 29/08/2016 21:53 בילין שתהיה כפרה לחרה של פואד לך תחפש מי שינעננה אות
היית זבל ונישארתה זבל ביום מותך נישתה שמפניה
לא ידעתי שיש ח.. 30/08/2016 22:58 למי שעבר מן העולם. נופת צופים כזו מהפה שלך. אתה
בטח קיבלת תואר רק מהאוניברסיטה של החיים. אם תמשיך כך אל תתמרמר בעתיד שלא הגעת לכלום בחיים.
121 חכם 29/08/2016 20:04 אילה הפנים של השמאל הישראלי
מרוב טמטום חושבים שהם יודעים הכל. גם את השלום הם עושים עם עצמם.
120 יוסי 29/08/2016 19:14 ביילין עזב את מפלגת העבודה
כאשר פואד נבחר למזכיר המפלגה. ביילין בז לפואד בין היתר גם בגלל היותו מזרחי. בקיצור, אהבה לא הייתה בין השניים ואני מתפלא על יעקב אילון שלא ידע, או עשה עצמו כלא יודע את העובדות לאשורן. ובנוסף, ביילין עצמו אינו שייה תמימה אז מה כאן הפליאה?
119 בא 29/08/2016 17:53 הסכמי אוסלו, הדמוקרטים האמריקאים רצו להתגרש מאיתנו
ועדיין רוצים , אז מצאו כמה שמאלנים ,מעניין איך, שהיו שפוטים שלהם ,בגלל ההסכמים מתו כ2000 ישראלים וניפצעו כ10000 , אז אפשר להגיד שזו שחיתות חמורה . אנחנו צריכים כאן מדינה פלסטינית כמו שאדם צריך סרטן .
ריטה 30/08/2016 21:03 גם הוא תרם-סוכן מס' 2804 של CFR
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
118 נעמה 29/08/2016 17:27 איש רע הוא יוסי בילין מזלנו שעזב הפוליטקה כהנה של השמאל (ל"ת)
117 שאול 29/08/2016 15:57 ביילין הוא פרצופו האמיתי של השמאל העלוב
גופתו של פואד לא הספיקה להתקרר וביילין העלוב כבר רץ ומשמיץ. אני מקווה שכשיגיע יומו של ביילין, "חבריו" מהשמאל ההזוי והסהרורי ינהגו כך כלפיו ויספרו לנו מה היה בהסכם אוסלו הנפשע.
מה זה שמאל עלוב 30/08/2016 23:12 אתה חי בזמן הזה?
אין היום שמאל וימין. יש פנטים מכל המינים, יש בטחוניסטים מכמה סוגים ויש פופוליסטים .
פואד 29/08/2016 16:26 גם פואד היה שמאל, היה מושחת אבל גם תרם למדינה רבות
ביילין סתם זבל לא קשור לשמאל או ימין
ריטה 30/08/2016 21:01 גם דיין תרם-לילודה באונס,גם גנדי תרם -כשודד בקר בצפון
גם קצב תרם-פירסם אותנו מדינה ננסית-בכל העולם.גם שר הבדיחטון פרץ-שפמנון עם משקפת תרם למדינה כסטנדפיסט.
116 להבין איזה זבל היה 29/08/2016 15:49 כל הכבוד לביילין. אין כמו היחס של בן אליעזר לבנו יובל
לא מבין את כל ההתיפייפות הזאת עם מותו. הבן אדם קיבל שוחד של מיליונים! ועכשיו אולי לא יהיה ניתן לקחת כלום.
115 השילוש המוגזם 29/08/2016 15:43 גם תחמן, לקח שוחד ורצה נשיאות
אילו הסתפק המנוח בתחמנות-דיינו אילו הסתפק המנוח רק בלקיחת שוחד ושלמונים-דיינו אבל הוא שאף גם לכבוד ולכס שלא הגיע לו- די דיינו!!!
שמטוב 29/08/2016 16:40 אולי פואד רצה להיות נשיא כדי שלא יתבעו אותו למשפט
ויעשו איתו הסדר מחוץ לכותלי בית המשפט. כמו הסיפור של עזר וייצמן.
ריטה 30/08/2016 20:58 רעיון מתקבל על הדעת.עזר וויצמן כמו יזירצקי(יצחק שמיר)
שנייהם היו סוכנים של CFR(כמו אולמרט-ביבי-שרנסקי-סטרשנוב היום).עזר מסר סודות ביטחוניים לאמריקאים ימח שמם וזכרם בגלל פולרד.שמיר(מתנדף לוורמכט של 1943-שנדחה ע"י היטלר)כסוכן אמריקאי הכניס אותנו לסטגנציה של מלחמת המפרץ הראשונה של שנת 1991...סוכנים-בוגדים בקירבינו.
114 ירון 29/08/2016 15:24 הסיבה שהשמאל נראה כפי שנראה הוא יוסי ביילין ודומיו
פשוט אדם דפוק שחושב שאלוהים נגע בו , יכול להיות שכן אבל אם כן אז לרעה גורם נזק ענק למחנה השמאל אבל לו ממש לא אכפת בעיקר שהוא יהיה מפורסם
ריטה 30/08/2016 20:54 אם אלוהים יבחר אותך לקברן של הנ"ל תהיה זהיר פן תחליק אל
קברו העתידי לעד...דע הוזהרתה.
113 אבי 29/08/2016 15:19 מחכה להספד על ביילין
עליו גם אם ממש יתאמצו לא יצליחו להגיד דבר אחד טוב..
ריטה 30/08/2016 20:53 לפחות ינוח במשכבו ליד הבוס האגדי במאוזולאום ב-דונולוב'
ביפו-בבוא העת...ועל מצבתו יכתב.היה פודל נאמן לאדונו פרסקי הנח כאן בשלווה אלוהית.שנת פטירה של פרסקי 2080לפי קריאה בקפה ברזילאי.
בא 29/08/2016 17:55 בפוליטיקה המון נשמות אבודות ,קשה למצוא שם אדם שהולך
לגן עדן ולא למרתף ,ראה יוטיוב מוות קליני , ככה שהם יפגשו .
112 יריב 29/08/2016 15:14 יכל לחקות קצת,,אבל ביילין עושה רושם כאדם ישר ולא פוליט (ל"ת)
111 בא 29/08/2016 14:57 מה שאסור שיקרה לאדם בחיים הוא שיהיה
מושחת! כול המיצוות הדתיות מיועדות לכך!אתם לא מבינים כמה זה חשוב!
110 שמש 29/08/2016 14:57 ביילין גמד תוסכל וטיפש
גם זו דרכם של אנשים קטנים ועלובים לבלוט אין גבול לחוצפה ולרוע
בא 29/08/2016 15:17 זה נכון ,ככה הוא תופס כותרות ,וגם הוא מושחת .ראה הסכמי
אוסלו , כול היצורים מטפסים לפוליטיקה ,ככה הם יכולים ליגנוב מהצלחת הציבורית .
שמטוב 29/08/2016 16:46 במה בילין מושחת ? אפשר לאמר שאוסלו הוא כשלון אבל לא
מעשה שחיתות. מה הקישקוש הזה של "תופס כותרות". ביילין סיים את הקריירה הפוליטית שלו, עכשיו הוא מתחשבן בלי שצפויה לו תמורה פוליטית. יש לך מידע שהוא ירוויח הון בגלל העמדות שלו ? מקסימום בילון הוא יקבל משכורת כעובד בכיר באיזו עמותה שמאלנית, ומה הוא ירוויח מהשמצת פואד ? לא יקבל כלום מעל למה שיקבל ממילא.
ריטה 30/08/2016 20:49 כל עוד חוזר הפזמון הישן...והעולם כמנהגו נוהג.הכל לשם שמ
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
בא 29/08/2016 17:49 אז ככה שמטוב,בילין קיבל כספים רבים מאויבי ישראל כראש
עמותות שהיה בראשם , ובקשר להסכמי אוסלו ,הם היו שפוטים של הדמוקרטים האמריקאים , וזה מסתכם בבגידה במדינה שזאת שחיתות חמורה , מתו כ2000 ישראלים בגלל ההסכמים האלה וניפצעו 10000 , וכול זה בגלל שהדמוקרטים האמריקאים רצו ,ועדיין מאוד רוצים להתגרש מאיתנו !!!
109 מקסים 29/08/2016 14:37 תודה ליוסי בילין
תודה על האמת!
למקסים 29/08/2016 15:01 עוד אחד בלי נשמה!!! אנשים בלי נשמה, שכחו מה זה (ל"ת)
מה בלי נשמה 30/08/2016 23:36 מי שפיו וליבו שווים הוא בלי נשמה ומי שאחד בלב ואחד בפה
הוא אולי בעל נשמה אבל צבועה.
108 דני מחיפה 29/08/2016 14:23 ביילין, היה יכול לספור עד 10
גם אם הדברים שלו נכונים, היה אפשר לחכות עם זה כמה ימים, ואז להגיד,צריך לזכור שיש כאן משפחה שמתאבלת
ריטה 30/08/2016 20:47 הכל עניין של אפקט תקשורתי.תכה בברזל כל עוד הוא חם. (ל"ת)
שמטוב 29/08/2016 16:47 לא יכול לחכות כי התחיל פסטיבל לטיהור פואד מכל חטאיו.
ביילין פיצץ את הפסטיבל להאדרת פואד.
107 איתי 29/08/2016 14:16 למה לא דיבר כך על רבין
מה שרבין וביילין עשו באוסלו כולם סובלים ,מכרו אותנו /הוליכו אותנו שולל התוצא :הרג ,רצח ,טרור
מה אתה משווה בכלל 30/08/2016 23:38 יש הבדל גדול באישיות (ל"ת)
ריטה 30/08/2016 20:44 אל המקורות ומעיין מים מורעלים חפץ להביא בהמות אלה
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
ליאור תגל 30/08/2016 08:27 מה קשור שחיתות והחלטות פוליטיות שלא לטעמך? (ל"ת)
אחמד.נצרת 29/08/2016 14:39 ומה עם נזק כלכלי של כל חודש 140 מליון לטרור פרס (ל"ת)
106 כל הכבוד לביילין 29/08/2016 14:05 ואני לא מחסידי משנתו (ל"ת)
105 co007 29/08/2016 13:22 חבל שהדברים נאמרו מאוחר
ביילין פשוט אמר את האמת על פואד. ................
ריטה 30/08/2016 20:42 ונזכיר שפני סלע בכנסת וממשלה על מעשיו של קצב-אנס.
כולם ידעו על מנער קצב,וכולם בשתיקה רועמת בהסכמה חברתית.לא היה גינוי.גינו ואימו על רביבו-א',אימו על כרמון אודליה.קצב יצא צדיק-אנס...
104 שוברים שתיקה 29/08/2016 13:21 המוות אינו מכשיר טיהור. המושחתים הורסים את המדינה, הם
עושים יותר נזק מאשר כל המחבלים לדורותיהם!!!
ריטה 30/08/2016 20:39 כי DNA השיתות כמו "זיקה" מזן סיבוני פשטה בארץ הקודש. (ל"ת)
אחמד.נצרת 29/08/2016 14:40 אתה מדבר גם על רביון ליצני אוסלו ? (ל"ת)
103 בא 29/08/2016 13:16 מלחמה בשחיתות ובמושחתים היא שליחות ,בין אם הם חיים
או מתים . מדינה שמפסידה במלחמה הזאת עוברת לעולם השלישי , במצרים לדוגמה הפסידו במלחמה בשחיתות .גם באוקראינה ,שם כבר מוכרים את האדמה ,3 מטרים עליונים , למדינות אירופה .
ריטה 30/08/2016 20:38 דברי נואם דיברתה-כתבתה ומקומך בפנטאון ישרים לעד. (ל"ת)
102 יהודי 29/08/2016 13:12 לביילין אין אף צד חזק.!!! (ל"ת)
101 הזו ביום מותו מיותרת 29/08/2016 13:08 מחזיק מביילין הישר אבל יש מקום ועת לכל דבר וההשתלחות
ומביכה. לא מתאים. צריך גם להיות בנאדם. אפשר היה לבקר אותו בעודו בחיים ובנסיבות קיצוניות גם אחרי לכתו כמו במקרה זאבי אבל ככה זה סתם מכוער.
בא 29/08/2016 14:11 אסור לבקר אדם ישר! למושחת אין זכויות
בעיקר אם הוא פסיכופט! או מנהל !
100 יאיר 29/08/2016 13:06 ביילין
עוכר ישראל לך תגור אצל סוהא ערפת יכלב
דין 30/08/2016 20:35 אוצר מילים דל-כיאה לדבילוס פרזיטוס.
NEANDERTALUS SIMPEL -RECTUM PERFIDIUM
99 אנונימי 29/08/2016 13:00 זה הפרצוף של השמאל הישראלי (ל"ת)
דין 30/08/2016 20:34 השמאל של העבר-לא קיים.בהווה-שמאל מיוצג ע"י ביבי
התשובה! אם האמריקאים רוצים: הם מצניחים את ביבי, וביבי בעזרתם משתלט על הליכוד!! שאלה: מדוע האמריקאים לא כועסים על הקונצים שעושה להם ביבי?! תשובה: כי ביבי מפנה את מגרון... ביבי מפנה את בתי האולפנה... ביבי מקפיא את הבניה... ביבי פינה את חברון... ביבי תקף בעזה אבל נעצר ולא נכנס לשטח ממש, כאילו "נתן עוד הזדמנות"... בכל מקום תוכלו לבדוק: ביבי טוב לאמריקאים!
98 אלון 29/08/2016 12:57 ביילין אומר את האמת.
מציע לכולם לעיין בתקשורת הכתובה,ימים לאחר שהואשם בשחיטות.להזכירכם..מה מצאו בביתו.צפו בתחקירים בטלויזיה עליו.שיהיה זכרו ברוך.
דין 30/08/2016 20:33 לא מצטרף לברכות במקרה הנ"ל. (ל"ת)
97 ירון 29/08/2016 12:35 בביילין על פואד
אם אמר עליו במותו לא יותר ממה שאמר עליו בחייו, אז אין כאן שום צביעות. רק אם אמר עליו את מה שלא העז לומר בחיי פואד, כי אז הוא צבוע. מי שקובע עמדה, שיבדוק את כל התבטאויותיו.
דין 30/08/2016 20:32 יפה הגדרתה את העניין-שתי צדדים לאותו מטבע,אבל
כדוגמה מעשית:ליברמן העלים אנשים שיכלו להעיד נגדו: שלח לחסלם! אולי הם "התאבדו" כמו שביבי והמוסד גרמו לזיגייר מאוסטרליה "להתאבד"
שמטוב 29/08/2016 12:55 ביילין אמר אתץ האמת על פואד המושחת כי התישקורת
התחילה לעשות הספד וחגיגות לרב גנב פואד. אם התישקורת לא הייתה ממהרת לפאר את השרץ פואד ביילין יכול היה לשתוק. את פואד צריך לקבור מהר ולא לפאר אותו.
טיפש מניין לך כל זה. 29/08/2016 13:19 פואד היה מפקד בצבא
לחם במלחמות ישראל בחזית חירף נפשו סיכן נפשו למען עם ישראל. מה יוסלה הנושך כריות עשה בשביל מדינת ישראל ? הביא לה את אוסלו ונתן נשק לערבים ומאז הם רוצחים בנו בלי הפסקה.
שמטוב 29/08/2016 16:03 לא קשור לאוסלו ולבא. פואד מושחת ומשחית הורס את המדינה
האם אתה יודע שזכיון חיפוש של גז בישראל היא קנוניה מושחתת בין יצחק תשובה לבין פואד שניסגרה בחדרי חדרים ? ירון זליכה דרש שהדיוניןם של פואד עם יצחק תשובה יעשו בנוכחות נציד של זליכה (בתפקידו כחשב כללי). פואד סירב לדרישה זליכה. אף אחד לא היה עד לדיונים של הנבל פואד, כל הדיונים נעשו בסודיות גמורה. אנו משלמים מיליארדים ונשלם מיליארדים כל שנה בגלל הליכלוך של פואד. עכשיו אנו סובלים מההסדר המושחת (חברת חשמל מיבאת עכשיו גז נוזלי יקר כי השודד תשובה סגר את השיבר של הגז כדי לסחוט כסף מהמדינה. חפש בגוגל מה שירון זליכה סיפר בעניין.
לשמטוב 30/08/2016 14:20 על ועדת שישנסקי שמעת ?
על שקל הכנסה שיפיקו מהגז תשובה וחבריו ישלמו מס בשיעור 40%. אז זליכה עד פקיד שתפס צד נגד פואד. אז זה אומר שפואד מושחת ? זליכה כנראה נפגע שפואד לא ספר אותו אז שהוא סיים את התפקיד של החשב הכללי הוא מחזיר לו בהשמצות שקריות לאמת. דרך אגב אני לא תומך של פואד. אני ימיני בדעותיי. אבל מה שיוסלה נושך כריות אמר עליו ועוד אחרי מותו צרם מאוד לליבי. מה עוד שהכל שקר וכזב.
לימבו 30/08/2016 02:05 ולחשוב שהמחאה היתה על שקל קוטג'.
הצעירים של היום מ-נ-ו-ת-ק-י-ם
96 ייאי 29/08/2016 12:29 עיניינית ביחס לפואד:ביילין צודק לחלוטין.עיניינית ביחס
עיניינית ביחס לפואד:ביילין צודק לחלוטין.עיניינית ביחס לעראפאת:ביילין מילא פיו שתיקה אז כדי להשאר "בן שיח מקובל" על הפלסתינים ועתה הוא מורח אותנו.אם אתה מחזיק מעצמך ישר וישיר - זה יכול להתקבל אך ורק כשאתה עקבי - ולא כך נהגתה _ נהגתה בפתלתלות.
אל תשכח שאנשים 29/08/2016 14:16 מתבגרים. יכול להיות שאז גם לא היה אומר על פואד.
זה לא מקטין מהיושר שלו. ויושר תמיד מתקבל בברכה.
95 ועל זה נאמר 29/08/2016 12:20 ״ביזפורטל סוחרי התהילה״ (ל"ת)
94 למה המנהיג לא הולך א 29/08/2016 12:19 לבקר ולברכו למעלה??? (ל"ת)
93 אלפא99 29/08/2016 12:11 יוסי אתה יותר גרוע כי, ראתה הכל ולא אמרת כלום. שוטף!!! (ל"ת)
דין 30/08/2016 20:29 היו כאלה שזעקו בשם כבוד האדם והם אינם-קולם נדם כמו של
* וינשטיין העקרב + ליברמן הנחש!...ליברמן העלים אנשים שיכלו להעיד נגדו: שלח לחסלם! אולי הם "התאבדו" כמו שביבי והמוסד גרמו לזיגייר מאוסטרליה "להתאבד"
92 הידעתם ? 29/08/2016 11:49 שביילין נושך כריות.
בושה רק נושך כריות יכול לדבר כך על אדם שנפטר ועדיין לא נקבר. איזה צבוע ושונא יהודים. פואד היה בצבא וסיכן את חייו עשרות פעמים במבצעים שונים שאפשר לבדוק את זה. השתחרר מהצבא בדרגת סגן אלוף. האם הנושך כריות היה בצבא בכלל ? האם סיכן את חייו למען מדינת ישראל ? יש לו רק דברי בלע ורכלנות ושקרים נלוזים. ועוד רב המרצחים יאסר עראפת ימח שמו היה הפייבוריט שלו. הויי למדינה שיש בה אנשים כאלה שונאיי ישראל ואוהבי ערבים.
אתה טיפש ונלעג . 29/08/2016 12:12 אינך יודע אפילו באיזה דרגה השתחרר. ומדבר שטויות (ל"ת)
SM 29/08/2016 14:29 מה זה משנה באיזה דרגה הוא השתחרר?
האם העבר הצבאי שלו מאפשר לו להיות מושחת לכל חייו?!
זה מה שחשוב לך ? 29/08/2016 12:37 אם דייקתי או לא באיזה דרגה השתחרר ?
זה מראה כמה אתה בעצמך עוכר ישראל, שאתה מגן על אדם נלוז כזה כמו יוסי בייליין ימח שמו.
עברתי כאן במקרה 29/08/2016 13:09 אתה הוא עוכר ישראל בגישתך המטופשת .כ...
אנשים מגנים על היושר - תלמד להיות ענייני וישר במקום לכתוב גיבו של שטויות שמביישות אותך . אתה מלא שנאה !! ואתה מעז להטיף מוסר ? חצוף
אנשים מגנים על היושר 29/08/2016 13:29 הצחקת אותי ועוד במקרה
אתה יודע מה זה יושר בכלל ? טיפש מטופש זה מה שאתה. ולעצם העניין יוסלה בסך הכל יריב פוליטי קנאי, איך ניתן להאמין בכלל ? כל דבריו הם דברי בלע ושקר. פואד לחם במלחמות ישראל איש אמיץ מאוד. ןדע לך שאני מלא אהבה לעם ישראל ומלא שינאה לעוכרי ישראל שאתה ויוסלה נמנים עליהם.
91 אני מזרחי !!! 29/08/2016 11:42 לכל המתלהמים- על האמת ועל ביילין כנסו...
מה לא ברור ? כאן. בנימין בן אליעזר היה מושחת מהיסוד . ואינו מתאים להיות דמות ציבורית ולא פוליטיקאי . התרומה שלו בפוליטיקה ובכנסת היתה אפס 0 אחד גדול - היא הטיבה אתו וסידרה לו הרבה כסף בשחיתות וקומבינות . בראינות בעניינים מדיניים ופוליטים דעתו וראיונות איתו משעממים פחד ולא הכי מעניינים ומבריקים . תמיד היה על הגבול סחור סחור ולא מובן בכדי להעביר את זמן הראיון בשלום .שלט חלילה ייכשל ויפול . הוא מחושב ואינטרסנט ממדרגה ראשונה . הוא מושחת ! נקודה . יוסי ביילין היה עדין מאוד לתאר אותו . ייאמר לזכותו . בן אליעזר נהנה מההפקר ומהציבור יותר מתרומתו האפסית . אגב בכל תפקידיו כשר כזה או אחר התרומה שלו 0 . רצה הגורל ומשמיים קראו לו (בגילו 80 ) להחזיר את נשמתו לבורא לאחר מחלה וזה עניין אחר כבר - ואם לא היה כך היה מבלה את שארית ימיו בבית סוהר לשנים רבות !!!! ועוד האיש חשב שהוא מתאים לכהן כנשיא המדינה לא פחות ולא יותר . הגיש מועמדות ליושב ראש הכנסת עם חתימות . לעג לאזרחים שפויים . (ותענוג למתלהמים נחותים ) האיש עשה צחוק מהמדינה ומהאזרחים . בושה ואות קלון למפלגתו מפלגת העבודה .
אורי 29/08/2016 11:58 תודה לך רק לחשוב שיש עוד
והוזי היקר רצה שיהיה נשיא לא שהנשיא עכשיו הוא נפלא זו המצאות לצערי תנצבה
דין 30/08/2016 20:25 אז מה עדיף? אל-קאפונה נשיא או.....לייצן הכנסת במקום זה? (ל"ת)
90 ביילין 29/08/2016 11:38 זה לא ההוא שעזב את אשתו למען צעירה חדשה?
עליו אפשר לסמוך?
למען 29/08/2016 12:04 צעיר חדש - ביילין נושך כריות. (ל"ת)
חח 29/08/2016 11:59 לא אשתו עזבה אותו הלכה לבוס שלה עוד במשרד (ל"ת)
89 רועי 29/08/2016 11:35 ביילין הוא איש שמאל מהדוחים שיש ..אבל הוא צודק
פואד מייצג את התרבות הרעה שיש בפוליטיקה שלנו , כל השוחד והקומבינות שהוא עשה ויודעים עליהם במשך שנים. זה שהוא נפטר לא אומר שצריך עכשיו רק להלל אותו. בלי קשר לספרדי או אשכנזי ימין או שמאל.
דין 30/08/2016 20:23 מה זה תרבות סיבונית ד' היום.30% מתרבות הקיימת ד' היום. (ל"ת)
88 איציק 29/08/2016 11:29 ביילין הקטן...
איש רע...רק היה חסר ....העירקי הזה......לנשיאות.....וזה הכוכב שייזם עם שקמותו....את ביזיון... אוסלו....שפואד נילחם....נגד התוצאות......מעניין מה אמר על עזר ויצמן......מתאים לו מרצ ...והרשימה הערבית.......
87 כספת מלאה בדולרים. 29/08/2016 11:23 משפחת בן אליעזר תשרוד את הביקורת , השאיר להם המון כסף. (ל"ת)
דין 30/08/2016 20:21 רוב הכסף שוכן ליד כספו ללא מס של ביבי בפנמה-איי בתולה
וגם איי ג'רבי. פעם היו מטמינים בוודוז או ליכטנשטיין.היו זמנים. לפי בקשת רשעות המס,שונה המיקום.רפי רותם -אנצקלופדיה מהלכת על שחיתות ברשעות המס לדורות ובעתיד הנראה.
86 פואד -פוליטיקאי דוחה 29/08/2016 11:23 ומושחת וגנב ונוכל וטוב שאיננו איתנו להרעיל
גנב מקומו בכלא יצור כוחני ודוחה
דין 30/08/2016 20:18 דברים כדורבנות-חד וחלק. (ל"ת)
85 לובסטר 29/08/2016 11:20 ערוץ 1
בערוץ 1 ידעו מה הוא הולך להגיד. ביילין שימש להם ככלי לרייטינג.
84 הרואה 29/08/2016 11:17 ביילין הבהמה
הרי בעצמו אמר שאינו יודע נימוסין והליכות. ואני אוסיף - אינו יודע דרך ארץ ברמתה הבסיסית ביותר ולכן מקומו עם הבהמה!
83 ישראלי 29/08/2016 11:15 ביילין - כמה שנאה לאישיות "ספרדית" יש לו. ממש מזעזע.
אין לי ספק שיוסי ביילין לא היה אומר דברי גנאי לאישיות "אשכנזית". ממש מגעיל אותי האיש הזה.
דין 30/08/2016 20:17 יש איש ספרדי,יש איש אשכנזי-אבל יש נבל ספרדי ונבל אשכנזי
אל תומר זה כמו מגנטהנבל אשכנזי ימשך אל איש אשכנזי...ולהפך.איש ישר אל איש ישר וביבי אל בני מינו.
מכלוף מדימונה 29/08/2016 12:16 אתה מבייש את המזרחים בטיפשותך - איש נלעג (ל"ת)
ישראלי 31/08/2016 15:03 אתה בוודאי מתכוון לביילין הבהמה. הוא אשר אמרתי. (ל"ת)
אני 29/08/2016 11:46 נמאס לשמוע כבר את הפרנואידיות הספרדית!!! (ל"ת)
82 י. 29/08/2016 11:05 לביילין עומדת חזקת האמת
לצערנו לפואד לא עומדת חזקת החפות. הלוואי והכל ישפט עפ"י האמת. כל הנוכלים השקרנים והרמאים שיוציאו עצמם מהשרות הציבורי.
81 מחכים שתמות יוסי 29/08/2016 11:02 עלייך יפתחו וואחד ג'ורה חבל"ז
הילדים שלך יתביישו שנים אחרי שתמות על ההספד שתקבל, מחכים לגופה שלך בפינה....
דין 30/08/2016 20:15 חיים זה משחק פינג-פונג.והקללה חוזרת כמו פזמון בשיר ידוע (ל"ת)
80 שמאלני 29/08/2016 10:59 כמעריץ של ביילין - אני מתבייש (ל"ת)
79 מוטי 29/08/2016 10:59 פואד
אמרו הרבה לפנינו ארץ אוכלת יושביה אין אפילו רגע דל קצת איפוק וכבוד אף פעם לא הזיקו ואת זה לא נמצא במחוזותנו ארץ נהדרת מדינה לא משהו
78 גל 29/08/2016 10:50 השמאל היה ונשאר צודק אבל טיפש מאד מאד
כמה טפש אתה צריך לבוא ביום שאדם נפטר ולהגיד עליו דברים , שהם כמובן נכונים מאד. כמה טפשים יש בשמאל, וחבל
ריטה 29/08/2016 12:05 בגמרה כתוב:בחתונה והלוויה-תמיד תשקר.
כשכלה יפה כמו ג' יפית-אמור:היא יותר יפה מבר רפאלי...... כשפועד מגששים"חתונת הדמים" "הלך"-תשבח את הנפט..הוא כיסח כל מי שעמד בדרכו.תשאלו את מיצנה...
דין 30/08/2016 20:13 מיץ -נא... (ל"ת)
צביקה 29/08/2016 12:58 זה לא כתוב ב"גמרה", אולי בגמרא
אבל גם שם זה לא כתוב.. ואני לא יודע מי זה "מיצנה"... אולי התכוונת לעמרם מצנע לא יודע... מזל שאת השם שלך את עוד כותבת כמו שצריך..
דין 30/08/2016 20:12 בל יתעלל חוגד בפיסח לעד.מיץ-נא בהתאם לאופיו כמנהיג
מפלגת מפולגת..והמבין יבין
77 דור 29/08/2016 10:32 כמה מטומטם לבוא אחרי מות אדם ולדבר בגנותו. פשוט להמנע. (ל"ת)
ריטה 29/08/2016 12:06 גם עם פועד המחבל הרוויח זאת באמת. (ל"ת)
דין 30/08/2016 20:11 אדולף גם זכה ליחס דומה מאומות העולם בשנת 1971 יום מותו (ל"ת)
76 מוטי 29/08/2016 10:29 בימים בהם השחיתות
משתלטת על כל חלקה טובה, דברי אמת כואבת, עדיפים על דברי הספד צבועים שהרי מדובר באיש ציבור ולא אדם פרטי
דין 30/08/2016 20:09 מת ויציב-איש יקר דובר בתבונה. (ל"ת)
ריטה 29/08/2016 12:07 מה אמר על פועד מובארק,אחרי שהפסיק לתת לו 25000 דולר לחו (ל"ת)
75 שי 29/08/2016 10:26 אדם אפילו עוד לא נקבר ואתה מלכלך עליו? תתבייש לך.. (ל"ת)
74 יהודים ? 29/08/2016 10:25 אשכנזים מסריחים כך היה גם באירופה בזמנו לקח לא למדו (ל"ת)
דין 30/08/2016 20:08 האשכנזים אלה,שאתה סולד מהם כמו ממגפת חולירה
המה צאצאיי לויים המועבר מדור לדור.אותם לויים,שבפרשת עגל הזהב "נאלצו" לשחות 27000 מיהודי בית ישראל(שבט ישראל).פרדו(איש מוסד-לא אברבנאל)אמר היום.הכונו למלחמת אזרחים בארץ. שוב לוויים מול כת עגל הזהב?
73 חני 29/08/2016 10:25 ביילין-אתה בושה לשמאל הישראלי
אם דעתך לא נוחה על פואד-מדוע באת לטלויזיה לדבר? ואם לא היית מגיע-מה היה חסר??? אתה בושה. ככה יהודי נורמלי לא מתנהג. אין דבר חיובי לומר-אל תעשה זאת בפרהסיה! אתה בושה גדולה לנו!
דין 30/08/2016 20:05 דובר אמת בגהנום ישרף-כי כבר אליהו דיבר על איזבל הנוכריה
ואחאב הנבל ,שחלקת השכן חמד.כך פועד הטרוריסט מקבילו של טרוריסט אחר-ביבי.שם עינו ברכוש של אחר-חמד-חמד ולא פחד.יהיה מקום בגהנום מובטח לעד.
ריטה 29/08/2016 12:11 בושה לנו? האם באמת כיים שמאל בישראל?ביבי זה שמאל.
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
72 עוזי 29/08/2016 10:16 הפטרת השבוע שהייתה.......
מהרסייך ומחרבייך "מימך" יצאו.....
גוגו 29/08/2016 13:28 נו, ולמי כוונתך, שומר הביית ? (ל"ת)
ישע 29/08/2016 10:39 כל הכבוד ליוסי ביילין (ל"ת)
שירה 29/08/2016 12:15 כל הצבועים כולל ביבי ופודלים שלו-שיבחו את פועד הטרוריסט
בגמרה כתוב-בחתונה והלוויה-תשקר.לשקר(שקר לבן)לא היה צריך להזיל דמעות תנין ביבי.נכון ,שביבי הוא שמאל מתון-אבל כאלה סופרלטיבים על פועד?בושה!!!
את 29/08/2016 13:04 הצבועה הכי גדולה מכולם.
מה לך ולגמרא ? ואם עסקינן בגמרא אז היא אומרת שעל פי שני עדים יקום דבר. וגם עד כשר אסור לו לשחק בקוביה. וזה שנתן עדות כאן (יוסי) הוא בעל משכב זכר שזוהי עברה של כרת ולכן עדותו לא קבילה מעיקרה. עכשיו לעניינך מניין את יודעת מה מרגיש ביבי לפואד שאת אומרת דבר כזה. יש הרבה יריבים פוליטיים שהם חברים טובים בזמנם הפנוי מצלמי הטלביזיה. ואל לך לפצות פה מבלי לדעת בוודאות אם אמת יש בדברייך.
דין 30/08/2016 20:01 מדובר בגוונים.לא הכל שחור של שקופים מספסופה
יש עוד גוונים,כמו פרשנויות בגמרה.החיים זה טרמפולינה והקופץ יזה באם יש מים בבריכה.בעזרת השם.
71 ביילין-צבוע חסר יושר 29/08/2016 10:12 אדריכל נרצחי אוסלו.כמו דבריו על עראפת רבמרצחים (ל"ת)
דין 30/08/2016 19:55 תקשורת מפלה את ביבי -הפטריוט של אמריקה...
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
שירה 29/08/2016 12:17 אדריכל 1000 הנרצחים לאחר אוסלו?
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש ביבי משריו...
את שירה או רטיה ? 29/08/2016 13:06 תחליטי מי את או שפשוט עשית העתק הדבק מריטה
את שמאלנית במסווה של ימנית ?
דין 30/08/2016 19:58 עובדת במחלקת התברואה-נסלקת את הזבל אותו ביבי הצניח בעזר
CFR-CFR-CFR-CFR...עבודה קשה ,בסירחון נורא-בשכר מינימום הנהוג בארץ.
70 משה 29/08/2016 10:10 פעם ראשונה שאני מסכים עם ביילין
רק לאנשי השמאל יש עניים בראש . חידוש בשבילי
שירה 29/08/2016 12:19 שמאל אמיתי זה ביבי.שמאל ארכאי כבר מזמן לא קיים
פרס-פרץ-רמון היו קברניה של יישות שמאלית ז"ל בישראל. תפנימו -ביבי הוא שמאל בפועל:גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש ביבי משריו...
עכשיו נפל האסימון 29/08/2016 13:09 את בסך הכול דתייה חילונית מהבית היהודי
שמתרעמת על ביבי מצד אחד ומזכירה את הגמרא מצד שני.
69 לוט הסדומאי 29/08/2016 10:02 רוב הציבור (עדיין) מקווה לחיים במדינה מסודרת והוגנת
שבה מובטח אושרו, עתידו ועתיד ילדיו. השחיתות, היא אוייב מס. 1 של כל זה. לאורך כל ההיסטורי, אימפריות ומדינות שקעו ונעלמו כתוצאה מהיותן מושחתות ומסואבות.
דין 30/08/2016 19:54 עם סילוקה של פסולת רדיו-אקטיבית ע"י סיירת הירוקה ל"דודא (ל"ת)
שירה 29/08/2016 12:28 יש תנאי והוא מצותת מטולסטוי של "מלחמה ושלום"
גלגלי הצדק אבדו מזמן, שיניהם רקב ועששת, ממראה כה בוהק לא נותר כל סימן, רק זיהום ודלקת בואשת. הסבל גדול והריח נורא, והלחץ גובר בינתיים כשהחיידק מכרסם הכאב מתפשט מן השורש עד קצות השיניים. אך אין רופא ואין מגיד, והצדק זועק למזור, את הזיהום המצחין חייבים להשמיד, את השיניים כולן לעקור. טולסטוי " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
68 דוד הדייג 29/08/2016 09:59 מסכן הביילין רוצה לקבל עבודה בישראל היום.מי סופר את הלק
הלקרדה הזה, שכל חייו עברו ברמת אביב. נימוסין והליכות לא היה הצד החזק שלך יא מעפן ? הרי התהדרת בנימוסין כל חייך . פואד לא היה טלית שכולה תכלת, אבל אתה סחבה מולו.
דין 30/08/2016 19:53 ב- "ישראל היום" של עמוס רגב(כפיל של מירי סיבוני)
יש סטנדרטים בקבלה לעבודה: לשון באורך 20 ס"מ כמו לשון של ג'ירפה בג'יפה...."ישראל היום"? נייר טואלט לבעלי טחורים בלבד.
שירה 29/08/2016 12:29 "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוק
"אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
67 ימני 29/08/2016 09:56 לשמאל אין כבוד ליהודים רק לערבים שפלים
אם מישהו מהימין היה מדבר על רבין ככה ישר אחרי מותו..היו אומרים שהוא שפל וגס רוח ובהמה..אבל אסור לשכוח מה שמותר לשמאל אסור לימין..לא נשכח שרבין נתן רוח גבית לטרור שבתקופתו הגיעה לממדים אדירים..אבל רבין היה קדוש בעייני השמאל וזבל מבחינת הימין..עד היום 20 שנה אחרי מותו אסור לדבר עליו רע..אחחח כמה שאתם נאצים מגעילים..לכו לאלף עזאזל..
שירה 29/08/2016 12:32 רבין לא מת סתם ככה.רבין מת בגלל העומדים על המרפסת
והם בכו מאושר לאחר שרצחו אותו בעזרת פרס-יורם רובין ושב"כ המהולל....דמעות תנין-מושחתים?למעלה לא יקבלו זאת,גם אם שימכם כהן צדיק...כ"ץ...
66 tt 29/08/2016 09:54 מהכרות של המעורבים הוא צודק כל הכבוד
מספיק להיות יפיי נפש
שירה 29/08/2016 12:35 האם ארץ שלנו מזוהמת ברבים של אחד בפה ואחר בלב?
הספד של ביבי היה מבריק! נו,ביבי הוא משמאל,מה לא הבנתם?
65 ציקי 29/08/2016 09:54 עמית סגל יורד מהפסים. (ל"ת)
64 רון 29/08/2016 09:48 ככה יעשה לשמאל, גם אחרי המוות ירדפו אתכם, חברים שלכם !
מעולה, וטוב מאוד, מעניין מי יבקר את ביילין אחרי מות ...
שירה 29/08/2016 12:36 כיון ,שיוסי הוא פודל של פרס ולפרס כבר מאוזולאום-נחש בעצ (ל"ת)
63 hary 29/08/2016 09:40 צביעות וגועל נפש-כיאה לביילין והשמאל-ברוך שפטרנו (ל"ת)
שירה 29/08/2016 12:37 זו רמה של שפלים שקופים.הם לעולם לא יודו על שפלותם-תולעי (ל"ת)
62 זו האמת . 29/08/2016 09:40 די לפסטיבל הצביעות. פואד היה מושחת ! וקשקשן
יווסי ביילין אמר את האמת לאמיתה . בן אליעזר לא היה כזה מוכשר עם תרומה לפוליטיקה ולחברה - הוא היה כשלון אחד גדול איש חמקמק ללא עמוד שדרה ותמיד דיבר סחור סחור בכל מיני עניינים להתחמק ולהעביר זמן שאלות "בניוטרל " האיש היה כל הזמן בניוטרל דורך במקום לשרוד נוסיף לזה את פרשת השחיתות !!!!! אז מה לא ברור ? כאן
שירה 29/08/2016 12:40 הלנצח ניתן זכות קדימה לשקר לעצמנו ולסובבים אותנו?
קצב-לפרסים כך פועד לערקים.להתבייש ולהוקיע בעדה.אפילו מובארק בזכרונותיו כתב,שלפועד כל חודש "תרם" 25000 דולר,בגלל עיניים היפות של פועד.ומצנע? יזכר בקניבל -פועד?
אני 29/08/2016 11:48 נכון, אבל יכול היה לחכות שגופתו תתקרר (ל"ת)
61 אשר 29/08/2016 09:35 כל הכבוד ליוסי ביילין
תמיד ישיר ואומר את האמת
שירה 29/08/2016 12:42 ביבי הזדעזע מדברי יוסי בליסימו...הכל שקר-אמר.
בלי בן-אליעזר ליכוד היה באופוזיציה עד היום.אכן יש חוקי גמרה ויש צוו החיים ביושר.
60 ענת 29/08/2016 09:32 סוף סוף מישהו לא פוחד לאמר את האמת (ל"ת)
שירה 29/08/2016 12:43 אתה מתכוון לביבי? נו מה הפלא?הוא משמאל. (ל"ת)
59 רוקי 29/08/2016 09:23 עוד זבל אחד מהשמאל הרדיקאלי (ל"ת)
58 ח 29/08/2016 09:22 כל הכבוד ליוסי
אמר את האמת. לפי התגובות ניתן לחשוב שמדובר בקדוש מעונה. האדם השחית וגנב,למה להסתיר. מדינה נפלאה עם מיעוט שמשחית והורס כל חלקה טובה. התגובה מאוד עדינה
טיפש 29/08/2016 14:53 איזה אמת ? של אדם שקרן עוכר ישראל ממהנדסי אוסלו.
יוסלה מוליך שולל את כל האשכשמולאנים. האם יש לך איזה ראייה שפואד מושחת ? האם הוא הורשע בדין ? מנגד יש מלא ראיות שהוא היה גיבור ישראל בצבא. חירף נפשו וסיכן נפשו למען עם ישראל.
שירה 29/08/2016 12:46 אלה מןכנים להקים אנדרטאות ל-קצב-אולמרט-הירשזון-פועד
ואפילו לביבי.הם מוכרים כעולה רגל לקבר כל מושחת ועבריין בפוטנציה...בתקווה,שהם המיעוט ולא מזהמים את הקישון יתר על המידה.
נכון 29/08/2016 14:59 הם יהודים ששילמו את חובם לחברה. להוציא את פואד
שהוא לא הורשע ולכן הוא זכאי בעניי. ואת רק משליכה את רסן לשונך מבלי שיש לך הוכחות וראיות. את מסתמכת על אלך הרוח של ההמון האשכנזי באיך שהוא טופס את מנהיגיו. הזכרת את הגמרא שם למעלה אז אני מניח שאת שומרת תורה ומצוות ובטח את יודעת שלא חורצים דינו של אדם עד ששני עדים שאינם זוממים מעידים שעשה מעשה פלוני ,עד אז הוא חף מפשע. ויוסלה הוא עד זומם מהיותו בעל משכב זכר....
57 יוני 29/08/2016 09:16 אם לכלכו שקרים על גנדי למה שלא יאמרו האמת על פואד (ל"ת)
שירה 29/08/2016 12:49 קראו את אורי מילשטיין-גנדי היה שודד פשוט בגליל העליון
היה גונב עופות ממשקים.לא עבר טרנספורמציה.פשוט חד-עין(קיקלוף דין)היה צריך עבריינים לרשות הצבא.כך הגיע לדרגת אלוף.קראו ותחקימו איזה "גבור" היה גנדי הזה...סטנדר מצפוני.
56 יוסי 29/08/2016 09:16 טעם רע
אפילו אם הדברים נכונים, איזה טעם רע וחוסר רגישות ואנושיות משווע!!!
אנה 29/08/2016 12:52 אפילו? אשליות של סרוסי? שיר יפה (ל"ת)
55 ישראלי 29/08/2016 09:11 ביליין בושה לישראל
גם חוצפן וגם נתן אדמות מדינה וגרם למוות של אלפיים..
54 מיכה כהן 29/08/2016 09:03 הספד פואד ע"י ביילין
עם כל הלימודים שלמד ,נותר עם הארץ -חמור גרם שאינו מבין מה זה הספד..אין לך לב לומר דברים נעימים לנחם המשפחה סתום פיך ואל תוציא דיבה על מי שבעולם הזה לא יכול להשיב לך.. אך אל תדאג....על זה נאמר : על ד אטפת אטפוך ...וסוף מטפייך יטופון
אנה 29/08/2016 12:55 הספד לפי גמרה? פועד היה אביר עולם התחתון-הספד יפה?
רמתו אינטלקטואלית(קם מאשפתות)הייתה של ילד בן 6. הערצת סוג מסויים של ייצורי אנוש-מובנת.הם חושבים-נו,יש יותר גרועים ממני...
53 כשערפאת מת 29/08/2016 09:02 הוא שבח אותו אמר עליו מילים ומשפטים ממש גבור עולם לא יא
מן
52 גדעון 29/08/2016 09:01 לא בוכן להשתתף בחגיגית הצביעות
אפשר ליתקוף את ביליין מכל כיוון.דבר אחד אי אפשר לקחת ממנו וזה יושר ואומץ לומר דברים שהוא חושב גם שזה לא מתישב עם דעת הרוב. הזמינו את יוסי לדבר בערוץ 2 . יכל היה כמו כל הצבועים האחרים להלל ולשבח את פואד למרות שהם יודעים את האמת.יוסי בחר להציג את האמת שלו ושל רבים אחרים החושבים כמותו. חסרים לי היום אנשי ציבור שאומרים אמת ולא את מב שרוצים לשמוע מהם. יוסי המשך בדרכך ואל תפחד מטוקבקיסטים צבועים.
51 משה 29/08/2016 09:00 ביילין ודומיו שונאים יהודים. נקודה . אנטישמיים..וזהו!
על ערבי בנסיבות דומות הוא היה מתבטא כך? ודאי שלא.
דין 30/08/2016 19:45 יש יהודים ויש יהודו-סמרטוטים...זה לא כמו מגנט... (ל"ת)
אנה 29/08/2016 12:59 אהבת עם בציון אצל עוקר מגוש קטיב? או נותן מתנה 1/2חברון
Passport, Money Laundering Via Panama Account קטע שמתפשט ברשת: זה מה שהבטיח נתניהו למצלמה ב--1996 שקרניהו---- "אצלי זה חקוק בסלע"; "ביקשתי להכניס סעיף בחוק לבחירה ישירה שאומר שראש ממשלה לא יכול לכהן יותר מ-2 קדנציות, אחרי זה הוא צריך ללכת הביתה". צפו בקטע מראיון שהעניק רה"מ נתניהו לדן שילון ב- 1996 "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
50 דנה 29/08/2016 09:00 אם העזו לדבר על גנדי למה שלא ידברו על פואד ? (ל"ת)
49 ח 29/08/2016 08:57 למה לא אמרת את זה כשהוא עוד היה חי והיה יכול לענות לך (ל"ת)
דין 30/08/2016 19:42 שאלת מנוול כמובן.הוא הכיר את אל-קאפונה פועד. (ל"ת)
אנה 29/08/2016 13:00 כי פועד היה גנגסטאר פעיל ואמר:כל מי שיפתח פה-יגמור באדמ (ל"ת)
דין 30/08/2016 19:41 אבל לא היה שכל של ליברמן-זה חיסל כל העדים לנצח
ואל תציב זאת כרצח...
48 אזרח 29/08/2016 08:56 ביילין גיבור גדול. אומר דברים בפרצוף.
מקווה שיסלחו לו על זה.לדעתי עדיף שתתחבא מעכשיו גועל של בן אדם
דין 30/08/2016 19:39 איפה הן עם קוקו והסרפאן.בושה להיות ישר והומני
משבחים רק הומנים לחמאס ומעלים אותם אל פיסדה.במקום על המוקד(מספיק מוקד משטרע,שלעולם לא עונה)..
אנה 29/08/2016 13:01 אדמת ציון מזהמים טיפוסים צבועים ושפלים,אמת מסכנת אותם (ל"ת)
אזרח 2 29/08/2016 09:49 בפרצוף של אדם מת ?
איזהו גיבור ? הכובש את יצרו ...
מירי 29/08/2016 13:02 גבור ,שמשקר לכל-שפן סלאיים-נולד שפל וימות שפל. (ל"ת)
משה+ 29/08/2016 09:42 כן יירבו
כן ירבו אנשים כמוך ביילין בלעדייך עוד היינו מתבוססים בדם חיילנו ואזרחנו בבוץ העזתי ופלסטינאיי מה שלא ברור לי, למה אנשי ימין שנמצאים בשלטון מאז רצח רבין, לא מחזירים את גלגלי אוסלו בחזרה, אם אומנם זה היה כזה אסון כביכול? ימניים אפסיים שרק מדברים בלי כל טיפת שכל מאחוריו דבריהם
מירי 29/08/2016 13:05 דברי אמת -לגיבורים.דברי ביביהו-לשפלים-צבועים לנצח.
למרות דברי גמרה: בחתונה אמור דברי שבח וגם בהלוויה כנ"ל.דוגמית? בחתונה הכלה בדמות ג' יפית?אמור היא יפה כמו בר רפאלי לפני שאביה נכנס למעצר....ובהלויה? תאלטר משהו על פועד.
47 אוהד959 29/08/2016 08:52 האיש שהביא את אוסלו במירמה
הפודל של פרס הפוליטיקאי המכוער שמאחורי גבו של רבין המדינה והצבא בישל את אוסלו וגרם לאינתפאדה שפואד נלחם ומיגר בהיותו שר ביטחון . השפן הקטן שפחד לאמר לפואד בחייו את שחשב עליו . הגזען שלא דיבר כך על פוליטיקאים אשכנזים מושחתים .
דין 30/08/2016 19:36 רק על ביבי לשיר ידעתי-המושחת בבני ייצור כזה...
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
מירי 29/08/2016 13:08 פועד היה שר הביטחון תחת שרביטו של אריאל שרון-רק כאילו.
מי ,שפעל בשטח היה שרון בעצמו.ולגבי אוסלו.צדק חלקי בדבריך:נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת
46 איכס 29/08/2016 08:42 פשוט מגעיל היה ומגעיל נשאר,!!!! (ל"ת)
45 בושה 29/08/2016 08:37 ככה בדיוק ניראים האנשים של השמאל !!!!!!!!
בלי ערכים ובלי מידות טובות, ורק רכלנים וחושבים על עצמם
דין 30/08/2016 19:35 אכן -אולי-מה פתאום.ימין קל יותר-כולם סיבונים עם "זיקה"-
נולדו עם קיבויות הגולגולת לפי מידת כוס חלב...
משה+ 29/08/2016 09:33 אמיתי ולא מזויף
לא דו פרצופי כמו אנשי ימין ובראשם ביבי
חלי 29/08/2016 12:04 חפש מי ינענע אותך מה קשור ביבי מה (ל"ת)
44 אמיר 29/08/2016 08:34 המסכנה
פוליטיקה - זה לא לאנשים ישרים ! גם אם אדם ישר נכנס לזה יש לו שתי אפשרוית - או לשנות עצמו כדי להשתוות עם השאר עוסקים בענין , או פשוט להסתלק . , וזה בפרט במדינות שדוגלות על אידאולוגיות כלשהן .
מירי 29/08/2016 14:55 הבדל בין פוליטיקאי תלוי בקולות מצביעים למדינאי כמו
דיזראלי,כמו צ'רצ'יל.אז ביבי הוא לא מדינאי.הוא תלוי בבוחריו-מזל שלו,שלא על החבל.
43 יוסי הקטן 29/08/2016 08:34 אם יוסי היה מת לא היו מזכירים לו את בגידתו במדינה והנסי
למנוע מהימין להגיע להסדר מדיני מבלי לתת להם מדינה!!
דין 30/08/2016 19:33 יוסי! ילד שלי מוצלח-לפלף...
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
42 ביילין לא אדם 29/08/2016 08:29 ביילין כמו אהוד ברק פשוט חסר רגישות ולא מבין בבני אדם.
אם ביילין היה מת לא היו מזכירים לו שהוא חבר לאויבי ישראל כדי למנוע מהימין להגיע להסדר מדיני עם הפלסטינים מבלי לתת להם מדינה!!!
מירי 29/08/2016 14:57 אבל BABA-BUBA זה משהו אחר?
" תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש ביבי משריו...
41 גד 29/08/2016 08:25 ביילין הביא עלינו את אסון אוסלו,כדאי שישב בבית ולא יצא. (ל"ת)
דין 30/08/2016 19:31 הביא עלינו אסון ועוד ידו נטויה ומוחו קודח
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
40 קורל מנדלוביץ 29/08/2016 08:25 בילין ורוסס פואד עלו את הרייטינג של ערוץ 1!
למה ציפיתם? אף קומוניסט לא יגיד מילה טובה על קפיטליסט מת.
דין 30/08/2016 19:30 העלו את רף החרה בערוץ 20 ,בערוץ 9,בערוץ 7 וב"ישראל היום
נייר טואלט לבעלי טחורים בלבד...
39 עירית 29/08/2016 08:24 כל הכבוד ביילין. אדם ישר שלא מצטרף לצביעות הציבורית (ל"ת)
משה+ 29/08/2016 09:35 נכס אדיר
נכס אדיר שמפלגת אבודה יכולה לנצל
38 אינספקטור 29/08/2016 08:22 מעניין שעל רבין ...
מי שאמר מילה אמיתית שהוא שתיין שרבין אמר על נרצחי עראפאת קורבנות השלום לא העיז להיות ישר וכנה והספיד רק במילים גבוהות. צביעות במיטבה
מירי 29/08/2016 15:01 טול קורה מעל עינך. (ל"ת)
37 סתם אזרח 29/08/2016 08:18 ביילין היית חלאה בפוליטיקה ונשארת כזה גם כשאתה לא
למזלו של העם הזה הפוליטיקה והעם הקיאו אותך. למרות שאתה אוהב לצייר את זה כאילו אתה זה שפרשת. צעירותך ובחרותך חד הם - גועל נפש.
מירי 29/08/2016 15:03 פודל של פרס-כך קרא לו ליוסי ביילינסון רבין של שבירת עצמ
נכון,שפודל של פרס לא יכול להיות פחות רדיואקטיבי מהבוס שלו.
36 אלי 29/08/2016 08:09 כל הכבוד ליוסי ביילין שלא עשה חשבון לאף אחד
אינני מחסידיו של יוסי ביילין אך באשר לבנימין בן אליעזר הוא צודק במאת האחוזים. זקנתו ביישה את בחרותו. בן אליעזר היה מושחת בדרגה של אול מרט וצריך לומר את האמת גם אחרי המוות. זה כמובן לא גורע מהשנים הרבות שתרם למען בטחון המדינה.
דין 30/08/2016 19:27 כל הכבוד לאחד כמוך.בעל מחשבה עצמאית.לא פודל של ביבי (ל"ת)
איציק 29/08/2016 08:22 נכון!ויעידו על כך 1500 הרוגי אסון אוסלו וראש ממשלה נסחט
אחד ז"ל
35 פנתר 29/08/2016 08:07 כל הכבוד
כל הכבוד!!!כל מילה בסלע!!!בסוף הוסיף כי פואד היה אחד המושחתים לכאורה.חבל שלא המשיך לפרט
מירי 29/08/2016 15:06 בלי להיות נשיא בפשע הגיע לשיא.פועד אמר: "הם מפחדים ממני
והם יודעים למה...רחמים ?לא אצלי...וזימזם"איך קרה,שהפישפש עלה למעלה?"...
34 יוסי 29/08/2016 08:06 פואד
כולם ידעו בפוליטיקה שפואד היה חבר הכנסת המושחת ביותר מאז ומעולם. אולמרט לידו הוא האפיפיור
מירי 29/08/2016 15:07 פועד היה בדרך להיות אפיפיור-כליות דפקו אותו. (ל"ת)
33 שי 29/08/2016 08:05 הלכתי לבוזי ...זה נשמע שידע ושיתף פעולה! (ל"ת)
מירי 29/08/2016 15:08 בוז'ון זה אלף פועדיסטים.פודל של ברק.עבריין עם דיפלומה. (ל"ת)
32 שגיא 29/08/2016 08:00 מתפלא על יעקב אילון בנאדם היה סמל של שחיתות ולקח שוחד
רק מחלתו הצילה אותו משנים ארוכות בכלא ועוד רצה להשתין מהמקפצה ולהיות נשיא הוא בבועה של אולמרט הירשנזון והבנים של שרון כול החרא שיש בפולטיקה הוא ייצג.
31 אבי 29/08/2016 08:00 בייחין הזוי ואומלל. אימלל גם אותנו (ל"ת)
30 אבי 29/08/2016 08:00 אין מילים פשוט ........................................ (ל"ת)
29 וזה יתרונו.... 29/08/2016 07:52 כפוליטיקאי ביילין כשלון, כאדם הוא ישר וישיר
מכל הדוברים , הוא היחיד שהעז לאמר את האמת! פואד היה קצין לא רע( כן היו טובים ומוכשרים ממנו: דיין,רפול,שרון)כאדם וכפוליטיקאי הואהיה חלאת המין האנושי, גנב , מושחת, שקרן פתולוגי...והחשוב ביותר, מעולם לא שכח לילל "אכלו לי שתו לי" כמו הדוחה ביותר בעדות המזרח....אז תסבירו לי למה צריך לשקר אחרי שמת ולדבר עליו דברים טובים?
מירי 29/08/2016 15:10 תן כבוד לביילינסון-פודל של פרסקי. (ל"ת)
28 מתמטיקאי-1 29/08/2016 07:50 כל הכבוד על האומץ לומר את האמת !!! (ל"ת)
מירי 29/08/2016 15:11 כולם מושחתים,אז נותנים כבוד לפחות מושחת. (ל"ת)
27 עור 29/08/2016 07:31 בילין וחבריו למשפט על הסכם אוסלו
היום על עבירת תנועה מעמידים לדין, ועל אחריות לרצח ימאות יהודים מראיינים בטלויזיה וביילין מופיע כאחרון הצדיקים, אז דע לך ביילין דמם של אלפי יהודים זועק עליך
דין 30/08/2016 19:22 אף אחד לא קם?
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
מירי 29/08/2016 15:11 ובספסל ראשון?
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש ביבי משריו...
דין 30/08/2016 19:23 מסית לאומי-סוכן מס'2804 של CFR
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
אלי 29/08/2016 08:10 מה הקשר בין מחט לתחת. (ל"ת)
הכל קשור 29/08/2016 12:30 בסך הכל מראים לך כמה מפוקפק הביילין הזה.
ואיך הוא מעיז לדבר על גיבור ישראל אחרי כל הדברים הרעים שעשה בעצמו בזמן שהיה חבר כנסת ושר בממשלה. ביילין תתבייש לך.
מאסר עולם.... 29/08/2016 07:55 אילו פואד נשפט משפט צדק, היה מקבל (ל"ת)
מירי 29/08/2016 15:14 כריסת מערכות וטיפול מסור באיכילוב,כי
איכילוב ,זה כרטיס בכוון אחד.אבי נכנס לאיכילוב בריקודים ושירה ויצא...בארון על מריצה....זיהום בחדר ניתוחים קטלני...
26 אני 29/08/2016 07:31 ביילין בזיון
יוסי ביילין,תתבייש לך. אני מאחלת לך שככה יספידו אותך. כנראה שכחת מי אתה? כולם יודעים מי אתה....
דין 30/08/2016 19:21 סליחה הוא לא הלך לזונה,אני כן ולא היית במשמרת? (ל"ת)
אלי 29/08/2016 08:12 על מה הוא צריך להתבייש?? על האמת שבדבריו
חבריו הטובים ביותר במפלגה ידעו שהוא מושחת ושתקו. מזל שלא נבחר לנשיא המדינה.
איזה אמת ינושך כריות 29/08/2016 12:27 אתה מדבר כאילו הייתה שם.
בסך הכל את נסמך על דברים שאמר יריב פוליטי קנאי ולא יוצלח,שלא עשה שום דבר למען מדינת ישראל אלא רק הזיק לה בזמן שהיה בכנסת.
יוסי 29/08/2016 07:56 למה? האמת על פואד הפושע כואבת לך? (ל"ת)
25 יעקב 29/08/2016 07:29 פעם קאשונה שמעריץ אותך (ל"ת)
לפני 29/08/2016 12:24 שאתה מעריץ עוכר ישראל כמו ביילין
תלמד לכתוב קודם כול.
דין 30/08/2016 19:20 עוקר אתה מחפש מתחת לפנס?
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
24 אורן 29/08/2016 07:27 כשביילין משמיץ....
המחמאה הגדולה ביותר שאדם יכול לקבל בחיו ובמותו שביילין ישמיץ אותו,
אמר את האמת! 29/08/2016 07:57 אבל הוא לא השמיץ את פואד הפושע, הוא (ל"ת)
23 משה ראשל"צ 29/08/2016 07:04 ביילין צודק ככה נראים כל חברי המפלגה האבודה (ל"ת)
דין 30/08/2016 19:18 אם העובדות קשה להתווכח.מפלגת האימפוטנציה-שם חולם. (ל"ת)
22 אחמד גיבריל 29/08/2016 07:01 מפדח אך הכל נכון. המנוח היה גדול המושחתים
לא פחות מאולמרט וכנראה הרבה יותר
21 מעניין 29/08/2016 06:53 מה יגידו על ביילין אחרי מות קדושים. אם פואד היה
אשכנזי הוא לא היה אומר שטויות שנובעות מקנאה על פואד אחרי ששמעתי את ביילין הבנתי כמה פואד היה פוליטיקאי גדול
דין 30/08/2016 19:17 מי מכיר את האיש שבקיר? מכה בקיר עם ראש? מיותר. (ל"ת)
מירי 29/08/2016 15:16 הערצת פושעים ביטחוניים(משכורת חודשית ממובארק-25000$
מצביע על רצון להדמות לפושע הנערץ.
אלי 29/08/2016 08:13 לא יעזור לכם פואד היה פוליטיקאי מושחת חסר עכבות (ל"ת)
מניין לך 29/08/2016 12:22 יש לך הוכחות ? אתה רק מסתמך על דברי הבלע
של העוכר ישראל הזה ביילין הנושך כריות.
דין 30/08/2016 19:15 הוכחה הכי אמיתית זה הקלטות של פועד עצמו
"מי שנקלע בדרכי-סופו אם לא היום אז מחר"...."עוצמת ידי יודעים שם למעלה ,עם פועד לא משחקים משחקים..."...."פועד זה לא רק מייצר חמוצים...העומד בדרכי יהפוך לחמוצים"..."איך הגעתי ללאן ,שהגעתי?".
להיות נשיא? 29/08/2016 08:00 לא הבנתי, לפרענק מותר לגנוב , לשקר ועוד (ל"ת)
20 השד העדתי 29/08/2016 06:32 השד העדתי עדיין פה!!! (ל"ת)
אבל לא מת איתו.... 29/08/2016 07:53 אצל פואד הוא כיכב תמיד, בין גניבה לשוחד (ל"ת)
19 דב 29/08/2016 06:27 יוסי ביילין.
בן אליעזר היה מושחת ורקוב, כמו מפלגת העבודה, וכמן יורשתה היום. אך הוא מת. יוסי ביילין הוא הפושע הראשי של אוסלו, האסון הגדול ביותר שנפל על העם היהודי לאחר מלחמת העולם השנייה. יוסי ביילין לא מושחת אך על מצפונו אלפי יהודים שנרצחו ונטבחו על-ידי הפלסטינים. יוסי ביילין הוא המנצח הראשי בהבאת הארכי-טרוריסט ערפאת וחבר מרעיו והכנסתם לתוך ישראל. על יוסי ביילין כתב פעם מישהו מאמר תחת הכותרת: "המכה ה-11" על ישראל, לאחר עשר המכות שהטיל אלוהים על מצרים. וליוסי ביילין יש עדיין את החוצפה, את עזות המצח הנוראית להופיע בפומבי. אין בכלל מה להשוות בין השחיתות של בן אליעזר לבין הנוראיות הפושעת והנזקים שיוסי ביילין גרם לעם ישראל ולמדינת ישראל.
דין 30/08/2016 19:11 מחפשים פושעים? מתחת לפנס?
נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
לימבו 30/08/2016 02:03 אוסלו הוא הסכם נכון אלא שאת הביצוע של החלק האזרחי,
מסרו לצה"ל, במקום להשאיר בידי גופים אזרחיים. בצה"ל כל שנה - שנתיים מתחלף קצין וכל אחד מגיע עם שמועות וחפיפה של שעתיים
דין 30/08/2016 19:09 אוסלו-זה בייבי של ביבי המתסיס.מקומו ב-SODA STREAM
" תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... נתניהו הפיץ סרטון-" הערבים מגיעים בכמויות אדירות אל קלפי" גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
אלי 29/08/2016 08:14 מה ענין אוסלו לפואד המושחת (ל"ת)
זאב 29/08/2016 09:27 כנרה שגם הבנה אין לכם (ל"ת)
דב 29/08/2016 09:13 אלי
מאחר ואתה מגיב לכולם, אומר לך: זה לא המוספד. זה המספיד. על פואד כתבתי מספיק: הוא היה משוחת ורקוב כמו מפלגתו. אך הוא מת. נקודה. וכדאי שתפנים. אתה מגן על פושע שבכל מדינה מתוקנת היה נכנס לכלא לכל ימי חייו עם עבודת פרך. היצור הזה אחראי למותם של אלפי יהודים, ועוד רבים בדרך לצערי. אז תתבייש לך ועל כל תגובותיך כאן. אוסלו זה הפשע הגדול ביותר נגד העם היהודי, ורק בחסות התקשורת יצורים כמוהו לא בכלא. ועליך נאמר: "לא לחינם הלך הזרזיר אל העורב..."
18 אזרח 29/08/2016 05:39 לא להתפלא
כאשר פואד נבר ליו"ר העבודה אמר ביילין על בחירתו:: לא לגיטימי.
17 מזרחי 29/08/2016 05:35 זה יעזור למפלגת העבודה
זה בטוח יעזור למפלגת העבודה לקרב אליה מצביעים
דין 30/08/2016 19:06 יש מזרחים ויש מזרחיים... (ל"ת)
16 אייל 29/08/2016 05:31 אוהב ערבים יותר מהמיזרחיים (ל"ת)
דין 30/08/2016 19:05 יש בעיה עם שקופים מספסופה- (ל"ת)
15 אורן 29/08/2016 05:24 תנוח על משכבך בשלום .מסכים עם יוסי שהיית רב נוכלים (ל"ת)
14 בוזגלו 29/08/2016 05:14 יוסי ביילין אתה נבל לא אמיץ
כן. נבל. היית ונותרת סוג של הולך על ארבע. כפי שכינה אותך יצחק רבין. פודל. ועל אדם מת נדמית בעיניך לאריה.ואתה רק פודל. פואד בשבילך ובשביל כל ראשי המפלגה ובכיריה יצחק רבין, אהוד ברק, היה רק קבלן קולות. אבוי לו שהגיע לשר. את משרד הבטחון ניהל שרון ככה אמרת (שזה כאילו בסדר. אריק שרון הכי נקי ולא מוחשד. מגוחך) לך. לשימון פרס שאתה מנעריו. זה שקיבל שעון יוקרה מבלס. זה שיצא בעור שיניו מהעמדה לדין על קבלת 300,000$ שלא כדין, זה שהאופורטוניזם שלו נודעה לשמצה. הפסיד פריימריס לראשות המפלגה לעמיר פרץ ואז ערק לקדימה. נכון. נגד פואד הוגש כתב אישום על עבירות קשות. משלא קבע בית המשפט ולא יכול לקבוע שהוא אשם, נותר רק השדה הציבורי. וזה אינו שונה מהמקרה של שימון פרס, ואריק שרון, ועייזר ויצמן הנשיא שהתפוטר משנתגלה שקיבל באופן קבוע כספים בהיותו מכהן בתפקיד שר מהמליונר סרוסי. גם את עייזר וייצמן הספדת ככה?! גם את שימון תספיד ככה?! הפכת את פואד ללא אידיאולוג. כאילו שהמורה הרוחני שלך שימון פרס שונה ממנו. הרי הוא אבי אבות האופוטוניזם בפוליטיקה הישראלית. זו הסיבה שמפלגת האבודה הלבנה לעולם לא תחזור לשלטון.
דין 30/08/2016 19:04 בוזגלו ויודע כתוב וקרוא? (ל"ת)
אלי 29/08/2016 08:16 קשה לשמוע דברי אמת על פוליטיקאי מושחת
גם לאחר המוות מותר לומר את האמת.
13 דין 29/08/2016 03:50 ביילין
ביילין הכוזרי - זה שאתה יודע לדבר עברית זה לא אומר שאתה יהודי - לפי שם המשפחה שלך הייתי אומר שאתה חצי פולני גוי
דין 30/08/2016 19:03 בן-גוריון חלם על מדינה נורמלית ,בה אפילו יש זונות.על
טמבלים לא חשב.
כוזרי גאה 29/08/2016 08:39 דין לך ללמוד קצת
אתה באמת יודע מיהם הכוזרים? אתה באמת חושב שאתה חכם? כמו הילד הקטן שלי שמשתמש במילים למרות שאינו יודע מה הן אומרות, אמרו פעם : גם אוויל מחריש לחכם יחשב. תפנים
דין 30/08/2016 09:25 לא שיש מה שהוא נגד אשכנזים
אבל אחד המקורות של יהדות אשכנז בא מהתגיירות הממלכה הכוזרית שישבה בין נהר הוולגה לים הכספי - לכן אשכנזים הם בעיקר כוזרים מומרים ליהדות: אגב חלק מהאשכנזים הם אזרים וגרוזינים במקור שנדדו לארצות מזרח אירופה
דין 29/08/2016 12:18 תיקון - חצי כוזרי +חצי פולני גוי
האבא היה כנראה איכר פולני גוי או אולי השם ביילין כן מופיע בתנך - ואני טועה מי שלא נראה כמו יהודי ים תיכוני - הוא כנראה תערובת של זני גויים מאזרביגאן - עם הכוזרים שחי על גדות ים הכוזרים - ועוד מקל ערבוב לקוקטייל
דין 30/08/2016 19:01 עוד בילדות כולם קראו לי"טמבל".ויש גם שיר כזה עלי
יהודה הלוי-הכוזרים....720-1235.עם ספר תנ"ך לחמו בגבורה בנוצרים בצפון ומוסלמים בדרום.
12 רוני 29/08/2016 03:42 מסתבר שהיושר (של יוסי ביילין) לא מתוגמל מספיק
ואילו פואד ואולמרט תוגמלו מעל ומעבר. האחד אפילו היה ראש ממשלה, וכנראה אחד הטובים, והשני כמעט והיה לנשיא.
11 guycohn947 29/08/2016 02:32 גועל נפש
קודם כל דרך ארץ. למה להכפיש אדם שנפטר? איך תרגיש משפחתו?
מירי 29/08/2016 15:22 אהה.לפי גמרה-תן כבוד לנפטר?אדולף היטלר גם נפטר???
מגיע לו גם כבוד?לא-זה רק ליהודים? נו? אדולף היטלר היה יהודי-ספרדי...מה תשיב?
אלי 29/08/2016 08:17 זאת לא הכפשה. חבריו למפלגה ידעו שהוא מושחת (ל"ת)
מירי 29/08/2016 15:23 ידע ושיתפו פעולה עם טרוריסט פועד. (ל"ת)
חוי 29/08/2016 08:16 למה לא להכפיש
כל מילה נכונה...
10 יאיר 29/08/2016 02:17 יוסי
יש כאלה שנולדים עים כפית זהב בפה ויש את פואד שמגיל 14 היה במעברה עים כפית ריקה והיה לבולדוזר כוחני לפי תיאורך וסלל את דרכו בפוליטיקה בלי חליפות אלא במדים מפקד סיירת ולא עיתונאי הכי קל לדבר על אדם שניפטר בושה
מירי 29/08/2016 15:24 הוא -פועד אמר-טיפסתי על גוויות מעלה...תן כבוד לוומפיר? (ל"ת)
אלי 29/08/2016 08:18 זה לא סותר את זה שהוא היה ארכי מושחת (ל"ת)
ניר 29/08/2016 11:21 מה אתה אומר
ארכי מושחת? תגיד אתה באמת חושב שפוליטקאים הם צדיקים תמימים והגזמת כאילו קל לדבר מחוץ למערכת
ריטה 29/08/2016 15:25 אבל בפסטיבל מושחתים פועד קיבל ציון 12-גבוהה ביותר (ל"ת)
9 צביקה 29/08/2016 01:56 יוסי
היית רוצה בחלום שלך להגיע לאן שפואד הגיע מעניין אים היית מדבר כך שהוא היה חי לא יפה
ריטה 29/08/2016 15:27 כולם דיברו-כולם ידעו-ופועד התפאר בזה.למה צריך לקחת לו (ל"ת)
8 יואב 29/08/2016 01:36 חרפה לבזות את המת כך, גם אם היה רשע גמור, ופואד בוודאי
שלא היה רשע, אבל ביילין הוא איש גס רוח, מתנהג כמו אחרון הבהמות, ועט על המת לפני שנקבר אפילו. חרפה במקום להספיד, עדיף לשתוק. תתבייש לך. תת רמה!
ריטה 29/08/2016 15:28 יש מת ויש מת.לבגין את Zה לא עשו והוא היה כל החיים סכיזו
סכיזופרן: לבנון1-מניה................אני לא יכול יותר-דפרסיה...
אלי 29/08/2016 08:18 מה שיש לביילין בבוהן לך אין בראש (ל"ת)
7 יוסי המלך 29/08/2016 01:22 כל הכבוד ליוסי
ביצים של שור
6 ישראלי 29/08/2016 00:40 לא לשכוח לחלט את דירת השופוני ביפו
אסור לתת לעבריין להוריש את דירת השופוני לילדיו. יש לחלט את הדירה ולצרף אותה למאגר הדיור הציבורי. אפשר לחלק אותה ל 4 דירות וכך לאפשר דיור ל 4 משפחות עניות.
ריטה 29/08/2016 15:30 ביבי יודע,שרוב דולרים של פועד הם בשכנות ביבי סבפנמה-
איי בתולה-איי ג'רבי....הבן כבר עשה "סידורים"...
5 אני נפעם 29/08/2016 00:36 בושה וחרפה
אדם שנפטר מהעולם עליו אמרו חז"ל שיש ללמד עליו זכות מאחר והוא קיבל עליו את הדין. ואין אדם שאין לו זכויות בפרט אדם ששירת כל כך הרבה שנים את עם ישראל בביטחון. ובא הרשע הזה ועושה בדיוק להיפך. כמה רוע יכול להיות באדם שנראה כמו שה תמים אבל מדובר בזאב מסוכן.
יעל 29/08/2016 15:32 לפי גמרה פועד היה גבור של התקופה בהיסטוריה של ציונות
כמו ,שאל-קאפונה או ביבי או ליברמן עשו היסטריה בזמנים ההם למען התעשרות מהירה בעזרת שותפים לפשע...
שיקר וגנב! ביילין 29/08/2016 07:45 פואד לא קיבל שום דין, התחמק ממשפט ,
היה צנוע מדי....
נכון פואד לא קיבל 29/08/2016 12:14 שום דין כיוון שלא עשה דבר שהוא בניגוד לחוק. (ל"ת)
שירה 30/08/2016 18:50 המפיונר-אל-קאפונה בעצמו הצהיר-מיצנא יתלא על העץ. (ל"ת)
4 דן 29/08/2016 00:35 כל הכבוד ליוסי ביילין
לא בצד הפוליטי שלו - אבל מוריד בפניו את הכובע
3 דנה 29/08/2016 00:25 מר ביילין הגופה הגופה עוד חמה (ל"ת)
שירה 30/08/2016 18:49 של אלפרון או אברג'יל או מולנר?או פועד? (ל"ת)
מחמת מצב בריאותו! 29/08/2016 07:46 נו אז מה? גופה של פושע, שלאמת בכלא רק (ל"ת)
איזה אמת 29/08/2016 12:11 זו רק דיעה של אדם נלוז ונושך כריות.
אין כאן שום אמת. האמת היחידה שפואד לא הורשע. ןביילין דיבר רק דברי שקר ובלע כיוון שהוא שונא יהודים באשר הם יהודים. ואוהב ערבים באשר הם ערבים.
2 חיים 29/08/2016 00:22 צריך אומץ ויושרה להגיד את האמת. (ל"ת)
שירה 30/08/2016 18:47 במדינה בהשקר ושחיתות פרי יצירתו של ביבי הממריד הלאומי. (ל"ת)
1 אביתר 29/08/2016 00:22 ביילין
לא בצד הפןליטי שלו.וכל הכבוד על היכולת לומר את האמת שמגובה בידיעה על מעללו.גם נגד הזרם.
איזה אמת 29/08/2016 12:08 זו ראייה סובייקטיבית בלבד של אדם נלוז ונושך כריות
האם פואד הורשע ? אולמרט הורשע. פואד לא הורשע.
jo 30/08/2016 14:27 כולם יודעים שפואד היה מושחת
זה שהוא מת לא משנה את זה. זה שאתה קורא לביילין נושך קריות (הוא לא) מעיד יותר על העיניין שלך בתחום מאשר עליו...
שירה 30/08/2016 18:46 אפילו גששים ב"חתונת הדמים" רומזים על פשע בבת-ים של
לחיאני ופודל שלו,שהודח.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש