12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

12:13 מניית סודהסטרים יורדת 2.5% ומשלימה ירידה של כ-5% בחודש האחרון

12:06 מניית אינרום עולה 0.5% ומשלימה 3 ימי עליות רצופים

10:48 אפגניסטן: 43 חיילים נהרגו בפשיטת טליבאן על בסיס בדרום המדינה

10:29 בולטות בת"א: חברה לישראל יורדת 3%, מיילן יורדת 2%

09:33 הדולר מאבד 0.3% ונסחר סביב 3.502 שקלים

08:32 נתוני הצמיחה בסין עמדו בתחזיות - 6.8% ברבעון

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

ח"כ גפני זועם על השר ישראל כץ בעניין עבודות הרכבת בשבת: "לא מתכוונים לעבור לסדר היום" - האזינו לראיון

 |  29
חילול השבת
Share
ממשיכה סערת עבודות תחת רכבת השלום בשבת: חברי סיעת יהדות התורה זועמים על שר התחבורה ישראל כץ בעקבות עבודות הרחבת תחנת רכבת השלום שהובילה לחסימת הדרכים במקום ועבודות אינטנסיביות במהלך השבת (מיום שישי בשעה 16:30 ועד שבת בשעה 19:30). במקביל טוענים חברי סיעת יהדות התורה, שמעבר לעבודות במהלך השבת גם פעל השר לסיקור והעלה רחפנים לאוויר: "השר ישראל כץ עשה מסיבת עיתונאים, רחפן והודעות לעיתונות בשבת - לא היה בכך שום צורך וזוהי מגמה פוליטית של השר", אמר ח"כ גפני לרזי ברקאי בראיון לגלצ. 


ח"כ גפני מספר בראיון שמחר יפגשו ראשי הקואליציה לדון בנושא "נפגש מחר, ביקשנו ישיבה עם ראשי הקואליציה. אנחנו את הפרשה הזו רוצים לשים על השולחן ולא מתכוונים לעבור לסדר היום". 

גפני מספר כי בפגישה שקיימו עם כץ בעבר הוא אמר להם כי יפעל שלא לחלל את השבת ואף נפגשו עם ראשי אגפים בנושא: "ראש הממשלה התערב ביום יומיים האחרונים וערבנו אותו כי השר ישראל כץ משקר אותנו. הוא (ישראל כץ) קרא לנו מיוזמתו לפגישה והביא את כל ראשי האגפים כולל אלה שאחראים על הרכבת, הנחה אותם בפנינו שלא לעבוד יותר בשבתות והכל יעשה ביום חול. הכול היה ביוזמתו ומאוד שמחנו שיצאנו מהפגישה". בהמשך הראיון אמר גפני כי הוא בעצמו תל אביב ולא ברור לו מדוע ניתן למען מצעד ניתן לסגור את הדרכים בחמישי אך כשמדובר בעבודות תשתית יהיה זה עניין של קיפוח נפש: "לגופו של עניין אני לא מבין את המערכת הזו. מדובר בעומס תנועה יותר קטן בשבת שמאפשר לסגור נתיבים בגוש דן או נתיב אחד במקרה הזה. אני תל אביבי, היו סוגרים חצי מגוש דן למצעד עם אלפי שוטרים וסוגרים חצי מגוש דן. פתאום בחמישי בלילה אי אפשר לעצור וזה הופך לקיפוח נפש. החשיבות של המצעד או התחרות או החשיבות של עצרת ולא חשוב איזו עצרת היא חשובה יותר משבת. גם כאן, אם היו סוגרים בחמישי בלילה היו עושים את אותה פעולה. רק שבת לא הייתה נרמסת כמו שנרמסה" אמר גפני בראיון.הראיון המלא של ח"כ גפני:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

29 תגובות ב-18 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
18 ורד 29/08/2016 09:53 מר גפני משתמש בבנזין ,סלולר וחשמל
את הבנזין שלו מזקקים בשבת. חברת הסלולר עובדות בשבת. את החשמל שלו מייצרים בשבת . זה כשר להמדרין. אבל אי אפשר לסחוט כסף. אז קדימה .
17 עדי 28/08/2016 23:19 די לשנאה
מזה שנתיים וחצי אני מעסיק מספר חרדים בעבודות שונות במפעל שרכשתי והם כבר עבדו בו ואני מוכרח לציין שהם שינו אצלי משהו בתודעה על החרדים. נכון שיש להם דברים שאיני יכול להסכים להם כי אני בא ממנטליות שונה לגמרי. אבל די לדקלם דיקלומים של שנאה כל הזמן ושרובם אינם נכונים. הם עובדים. אינטליגנטיים. אנושיים להפליא ובעלי מודעות לעזרה לזולת גם בחינם. נוח לתקשורת להראות את הצד השלילי כל הזמן וללבות שנאה. חבל
16 פילוס 28/08/2016 21:54 מדינה דפוקה, ציבור שאינו תורם כופה על הציבור ר שעובבד
הפרקים הנוראיים לא מעניינים את החרדים... הם מתנדנדים ומקבלים קצבאות, אתם תגיעו בפקק
15 יאיר 28/08/2016 21:02 אני צריך את עזרתכם
נתוני האמת שפורסמו לא מכבר מלמדים שהחרדים קרובים להשתוות לכלל הציבור בשיעור העובדים. אצל הגברים הפער 81-72 ואצל הנשים הפער כבר רק 70-74. אז בבקשה כדי שלא נאבד שוב מנדטים עיזרו לי לתחזק את השקר שאינם עובדים ושהם פרזיטים. וחזקה עליכם אזרחים תמימים שאתם קונים את זה ועושים את זה נהדר כתמיד - שלכם, יאיר
14 מוטי 28/08/2016 17:17 החרדים לא הולכים לעבוד!!
מה אכפת לחרדים הפרזיטים שיהיה פקקים ועומסי תנועה ומשק מושבת באמצע השבוע.ניראה אותם בורחים מהממשלה.
13 מנחם 28/08/2016 16:17 גם אני זועם ..למה כל כך הרבה חרדים חיים על חשבוני ?
אני עובד 14 שעות ביום עושה מילואים מעל חודש ימים וחצי בשנה משלם מס הכנסה מלא + ביטוח לאומי- מלא + מס בריאות - מלא + ארנונה - מלא + קופת חולים- מלא פלוס תשלומי חינוך - מלא פלוס אין לי תחבורה תיבורית בסוף שבוע מה עושים כל הבטלנים ש-מר גפני מייצג בכנסת ? התשובה- לומדים 14 שעות בישיבה לא משלמים כלום מקבלים קיצבאות מהישיבה מקבלים הבטחת הכנסה מביטוח לאומי לא משלמים ארונה לא עושים צבא לא תורמים אלא חיים על חשבוננו - אני זועם מר גפני
12 ביאליק 28/08/2016 16:11 לפרק...לפרק...לפרק... את הדתיים (ל"ת)
11 אור לגויים 28/08/2016 15:38 כל החרדים קומבינה אחת גדולה
החרדים שמעו שגפני וחבריו הגיעו עם ביבי לפשרה שבה עבודות הרכבת יתבצעו בשבת וחטפו את החלסטרה על גפני וחבריו. כדי להציל את עורם הנוכלים הקטנים רקחו קומבינה להפנות פניה נזעמת לראה"מ ולבקשו לפטר את השר ישראל כץ. הם לא ממש התכוונו לזה )הרי הכל קובינה) אבל כך הם מבקשים לנקות את שמם. בושה וכלימה .............................
10 אורן 28/08/2016 14:36 האדון בלי שם שמעיר לכולם
זה שהוא שרת בצבא לא נותן זכות לסחוט מיליארדים ולכפות על ציבור שלם את השבת. כל אחד יעשה לעצמו את החשבון. נראה אותו שולח את בוחריו לשרת !! בינתיים זו מדינה דמוקרטית ומי שלא מכבד את הדמוקרטיה אלו החרדים. אם החילונים סולדים מהדת זה בגלל אנשים כמו גפני ושולחיו שלקחו לעצמם קרדיט על היהדות!!
9 י. 28/08/2016 13:35 הדיבר ה-11 "לא תסחט"
כולנו יודעים את התורה. מה שהחרדים עושים הוא חילול השם. אין לאפשר להם לסחוט את הממשלה ואת הציבור החילוני. תלכו לבחירות שבהן יבוא לידי ביטוי הקונצנזוס של רוב עם ישראל. לבסוף תהיה הפרדת הדת מהמדינה כי זה התפרון הנכון ביותר.
8 ספינולוג 28/08/2016 13:23 הכל ספינים מבית מדרשו של מלכנו ומחכתנו
כמו הסלמונלה החייל היורה מאמנת ההתעמלות וכו וכו. הלשכה עובדת קשה רק שיעזבו את הבוס שלא יופרע בהאדרת הונו האישי ביצור שלטונו והעברתו לבנו
7 נוק 28/08/2016 12:59 ישראל כץ.
בקרוב ביבי ירמוס אותו ויזרוק אותו. עשה נזקים אדירים.
6 דתי 28/08/2016 12:22 חילול שבת
לכל חובשי הכיפות בכנסת.שום רב מקובל או דרשן יתיר בכל דרך חילול שבת.אנו מבקשים מכם תעזבו את הממשלה בשביל השבת.רק במהלך כזה יוכח שהכיפה אכן אמיתית.
5 ריטה 28/08/2016 11:58 "ליברמן בעל קו נוקשה עם מוניטין בינלאומי בעייתי מאוד"..
ישראל כ"ץ-כדי שיהיה לך יותר זמן לעשות דברים מועילים, כדאי להפסיק את הכישלון המהדהד שלך במשרד התחבורה ולשים במקומך מישהו שבאמת מבין בתחבורה. למשל, בני בגין שמכיר את האוטובוסים מבפנים ולא רק מניתוחים מקצועיים של פלצנים עם אוטו ליסינג מאובזר.
4 אנונימי 28/08/2016 11:36 ח"כ גפני. בבקשה מימך, עשו טובה, אל תעברו בשקט על
מה שהיה וכן תפרקו את הקואוליציה. אולי סוף סוף נוכל ללכת לבחירות ולקבל ממשלה חדשה וטובה, כמו שמגיע לנו.
ריטה 28/08/2016 12:00 ממשלה החדשה עם חזן ראש הממשלה,"צל" שר תצא בחוץ
סיבוני שרת החנטאריש,רגע-רגע-שכחתם את הטרוריסט הכי גדול בהיסטוריה של עמינו-פנסיה עבור ביבי-שרה.
3 יעקב 28/08/2016 11:21 לאוכלי חינם יש דרישות (ל"ת)
2 סרגיי 28/08/2016 11:14 לא אתא חיללת שבת אז תנוח ותרגע. חסכו פקקים למיליון איש
ששבת מעניינת אותם כמו התחת של סבתא שלך. חתיכת פרזיט.
בעל של סרגיי 28/08/2016 12:11 גם המצעד מעניין את התחת
רק של סבא ולא של סבתא
ריטה 28/08/2016 12:03 לא חסכו ולא נעליים-מ-1996 פקקי ביבי לדורות יום -יום.
רצו למנוע קטסטרופת הפקקים....טרוריסטים:ביבי כ"ץ ישראל?לא דאגתם ל350 מהרוגי ביבי-כ"ץ לשנה בכבישים? דאגתם לכסא מעור צבי שלכם.ל-RECTUM שלכם הלבן...
בושה לך סרגי 28/08/2016 11:22 חבל שיהודי כמוך צוחק על השבת.. (ל"ת)
דין 28/08/2016 13:15 ממתי סרגיי הוא יהודי
במקסימום הוא כוזרי או אזרי - אזרביגאן
1 אורן 28/08/2016 11:06 גם אנחנו יא זבל פרזיט עוכר ישראל יבוא יומך (ל"ת)
ריטה 28/08/2016 12:04 אוגני או כימי? (ל"ת)
שבת חשובה גם לי 28/08/2016 11:26 כמה רוע רוע אפשר לבלוע? אורן שטוף את פיך.. (ל"ת)
אורן 28/08/2016 14:37 שטפתי הבוקר חביבי אולי אתה תפקח עיניים ותראה מה קורה פה (ל"ת)
ריטה 28/08/2016 12:05 תראה מה עשתה לאורן "ז י ק ה " מזן סיבוני? (ל"ת)
עצוב כמה שנאה יש לך 28/08/2016 11:23 גפני שרת בצבא. אז במה אתה שונה ממנו? (ל"ת)
דין 28/08/2016 13:17 גפני היה שר המשקים בצבא
צא ולמד
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש