16:59 ראש ממשלת יפן: מתחייב לפעול בתקיפות מול צפון קוריאה

16:59 כסף קטן - מחזור המסחר בת"א הסתכם היום ב-478 מיליון שקל בלבד.

15:49 חברון: נעצרה נערה פלסטינית שהצהירה על כוונתה לבצע פיגוע >>

15:07 תתכוננו לחושך ביציאה מהעבודה - תוך מספר ימים עוברים לשעון חורף >>

12:43 סוריה: הקואליציה כבשה מידי דאע"ש מאגר נפט מהגדולים במדינה

11:39 בזק תקנס ב-11 מיליון שקלים לאחר שהפרה את הוראות השוק הסיטונאי >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

ועדת השחרורים - קצב לא ישוחרר מוקדם מהכלא

 |  22
נשאר בכלא
Share
ועדת השחרורים דנה היום בשחרור הנשיא לשעבר משה קצב שנאשם באונס ובעבירות מין והכריעה כי הוא יישאר בכלא. "מן הראוי שהאסיר ימשיך בהליך טיפולי תוך כדי מאסרו ואם יעשה כן, יוכל להתייצב בפני הוועדה בתוך שישה חודשים מהיום, מבלי צורך להגיש בקשה לקיום דיון חוזר", נכתב בהחלטת הוועדה.


קצב התייצב היום בפני ועדת השחרורים לאחר שהרשות לשיקום האסיר הציגה חוות דעת חיובית כי ניתן לשקמו מחוץ לכותלי בית הסוהר - וזה השינוי המשמעותי מאז בקשתו האחרונה של קצב להשתחרר מוקדם - אז הרשות לא האמינה שאפשרי לשקמו למרות שאינו מודה במעשיו או מביע חרטה עליהם.

נציין כי לקראת ההתכנסות של ועדת השחרורים התראיין עו"ד של קצב יהושוע רזניק לאמנון סופר ברדיו FM101.5: "הרשות הפעם אמרה שיש אפשרות לטפל בו מחוץ לבית הכלא. היא בנתה תכנית שיקומית, היא בנתה תכנית טיפול, בעוד שהוועדה הקודמת של הרשות לשיקום האסיר סברה שנוכח אי ההודעה ואי קבלת האחריות אי אפשר לתת לו טיפול. (...). גם המטפלים השיקומיים סברו שיש תכנית, טיפול שיקומי, גם לאחרים מכחישים, בבתי כלא מסוימים זה קיים. (...). זה כבר היה צריך להיות מזמן הטיפול בהכחשה כי הוא היה יכול לצאת ב-30 אלף קנס ומאסר על תנאי, אבל הוא עומד על שלו."בחודש אפריל האחרון דחתה כאמור ועדת השחרורים את בקשתו של קצב להפחית שליש מתקופת מאסרו. הוועדה קבעה שם בין היתר כי עמדת הפרקליטות על כך שקצב לא קיבל אחריות על מעשיו ולא השתתף בתכנית שיקומית ו/או התנצל בפני הקורבנות. בתחילה אמר קצב כי לא יערער על ההחלטה ולבסוף הגיש ערעור וכן בקשת חנינה לנשיא המדינה ראובן ריבלין. גם הערעור וגם בקשתו מהנשיא נדחו.נזכיר כי קצב נמצא אשם בדצמבר 2011 ונדון ל-7 שנות מאסר בכלא מעשיהו בביצוע עבירות אונס, מעשה מגונה בכוח והטרדה מינית בשלוש נשים שהיו כפופות למרותו בעת שכיהן כשר התיירות וכנשיא המדינה, הוא אף הואשם בשיבוש מהלכי המשפט בעניינו.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

22 תגובות ב-14 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
14 ט 09/08/2016 23:26 רשעים גדולים בהרבה כן קיבלו קיצור והוא לא נבלות הגזימו (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400 10/08/2016 10:46 ביבי אנס כמעט מיליון ילדים וקשישים לעוני...
תוכנית של ביבי "פתרון סופי-טבעי" בניצולי השואה...הצלחה כבירה-40 מתים כל חודש...רק ביבי יכול !!!!!!!!!!!!!!
13 סיכום 07/08/2016 16:39 בית שמאי או בית הילל ?
כפי שפורסם היו מחלוקות רבות בין חברי וועדת השחרורים מבלי שנמסרו לציבור פרטים . זה לבד אומר דרשני ואי לכך הוועדה הייתה חייבת להכריע לקולה ולא לחומרה כי קצב נענש כבר קשות מכל היבט !
ראיס-פוטין-טיל 400 10/08/2016 10:44 פרסי-אנס הוא גם נקמן כמו אייטולות..זוכרים פעילותו
האינטנסיבית נגד א' רביבו? השמצות-איומים...הוא בלבוש כבש ולמעשה זאב...קראו סיפורי אנדרסן-כפה האדומה-זה קצב המסוכן...
12 זרובבלה 07/08/2016 15:49 טוב מאד ,ולזרוק את המפתחות לים
שישאר בכלא ויביא עוד 20 עו"ד לזמר את מצוקותיו בשכר מליונים
11 פאר 07/08/2016 12:23 את השודדת
מבנק למסחר שהעבירה 250 מיליון לפשע המאורגן שחררו. עכשיו היא תצחק כל הדרך לבנק בחו"ל .
ראיס-פוטין-טיל 400 10/08/2016 10:41 תאמינו לי ממקור ראשון-ממשלה כמפיה קיבלה את חלקה... (ל"ת)
10 אפגני 07/08/2016 09:13 זה בגלל המוצא
קצב הוא ממוצא אירני ומתנקמים בו בגלל האייטולות והגרעין האירני . שום סיבה אחרת לא קיימת .
9 משוא פנים 07/08/2016 09:05 אטימות ורשעות
תולדות המשפט בישראל מלאים במקרים שאנשים הואשמו ונענשו על לא עוול בכפם ואחרי שנים התברר שהם חפים מפשע על קצה המזלג אזכיר את מקרי הרצח של רחל הלר , רצח הילד דני בכרמל , רצח הילדה ראדה בגולן וגם בחלק ממעשי האונס שאירעו במדינה . בכל המקרים הללו ואחרים עשתה המערכת המשפטית ככל יכולתה למנוע את חשיפת האמת לאחר מתן גזר הדין ואם התהפכו היוצרות הרי זה בזכות כמה צדיקים שהתעקשו להגיע לאמת ! קצב לא זוכה , הוא נענש ובזאת שילם את חובו המעשים שעשה ראויים לגינוי שלא פוסק וזה לגיטימי , כמו כן נפל מאיגרה רמה לבירה עמיקתא . זכותו על פי החוק לקיצור שליש ממאסרו . הארכת מאסרו תוך דרישה שיודה באשמה הוא מעשה פלילי של מערכת מרושעת ואטומה קל וחומר על רקע חפויות של נידונים שהתגלו בדיעבד כמוזכר ואנשים שסבלו לחינם , יש לקחת זאת בחשבון . האמת פנים רבות לה .
8 בוריס 06/08/2016 21:55 בורים ותמימים
את פסק הדין וגזר הדין קובע רק בית המשפט לאחר ששמע את הצדדים , ולא אוהדים או מתנגדים , ארגוני הנשים , הנאנסות והאספסוף עם הבוהן למטה למעלה כמו בימי רומא העליזים . בחוק ורק בחוק יש לכל אסיר הזכות לניכוי שליש בתנאי שעמד בקריטריונים של התנהגות טובה וקצב עמד בזה . וועדת השחרורים העמידה תנאי לשחרורו שיודה בעבירה שאותה הכחיש בבית המשפט ובזאת חרגה מסמכויותיה תוך הפרת החוק . מי שצריך להחזיר את הוועדה למסלול שיועד לה זאת מערכת המשפט עצמה שטוענת שהיא מבוססת על אשיות של צדק .
7 אבסורד 05/08/2016 15:45 מדינת סטאלין
וועדת השחרורים תפסה את מקום בית המשפט ???????? נמצא אשם , נענש , נדון , ריצה , היה בסדר ......שחררו אותו תלמידי סטאלין ואידי אמין . באיזה רשות וסמכות אתם מעוותים את הדין ? עלוקות מוצצי דם מגעילות .
6 אשכנזי נאוטרלי 05/08/2016 11:56 אין דין ואין דיין
קצב ריצה את מלוא העונש שנגזר עליו על ידי בית המשפט . אם רצו יכלו לקצוב לו גם 15 שנה ולא עשו כך . קצב התנהג בכלא למופת והוא זכאי על פי החוק לניכוי שליש ממעצרו . וועדת השחרורים זאת מאפיה שמקבלת הוראות מלמעלה מבחוץ . עכשיו פשוט מתעללים בו ובמשפחתו בגלל דברים אחרים שכלל לא קשורים לעבירה שעבר והמבין יבין . עכשיו דורשים ממנו להודות במעשים שעשה כתנאי לשחרורו . זאת דרישה שמנוגדת לחוק הוא נשפט ונענש כבר ולא חייב , הוא רשאי להמשיך לטעון שהוא זכאי , עד אחרית ימיו גם מחוץ לכתלי בית הסוהר . הדרישה העקשנית והמחוצפת הזאת של וועדת השחרורים רק מעידה שיכול להיות שעשו לו זובור גדול ומי שהוא מפחד שהעניין ייחשף . אין מנוס מהתחושה הזאת .
ראיס-פוטין-טיל 400S 05/08/2016 16:44 הוא סירב להלביש בגדי אסיר, הוא מסרב להודות בפשעיו,הוא
גם לא עבר מערך התנזרות -מלהיות חולי מין אובססיבי...ראשו מלא בתוכניות ל-VENDETA A LA KORLEONE...רביבו-כש הוא ישתחרר תצדיידי בשומר ראש או גז פילפל...איש אכזרי בלי עקבות...
5 אלי 04/08/2016 22:54 הוא טוען שלא היה אונס וגם העובדות מרמזות
הבעיה שהתבייש להודות ביחסים שהיו לו עם המתלוננות ושוב בגלל הבושה דחה הצעת פשרה חנינה ומכאן העניינים התגלגלו לרעתו בעיקר בגלל הצרמוניה של השמאל. מעשיו בהחלט אינם ראויים לנשיא אבל להתעלק עליו עד הסוף זו אובססיה.
רועי 05/08/2016 11:26 מניח שזה כואב...
להיות כל כך טיפש
4 משה לא האנס 04/08/2016 18:45 אנס מתועב משה קצב לא צריך להיות משוחרר
מקומו בכלא. והעורך דין ציון אמיר שנכשל בכל פרמטר. ששיקר שכולם רוצים שמשה האנס ישוחרר, שסיפר סיפורים. הולך הביתה ומאשים חברות כנסת. לא את האנס המזוויע.
ראיס-פוטין-טיל 400S 05/08/2016 16:39 סכנה ממשית למתלוננות...רק CASTRATO לפני השיחרור אסיר בר
קראו בספרה הנהדר של אודליה כרמון על מעלליו של מנער כל בוקר בפניה את POLUSשלו...רביבו(א') תצטרך שומר-האיש נקמן-פרסי-קמצן-מסוכן לציבור גם כשישתחרר. זהירות-רק CASTRATO!!!
פרופורציה 05/08/2016 15:35 דין אחד לכולם
הוא נשפט ונענש חאלס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ריצה את עונשו לפי מה שקצב לו בית המשפט , היה אסיר למופת חאלס !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! מגיע לו על פי החוק ניכיון שליש ממאסרו אז שיעשו את זה ולא יתעללו בו ובמשפחתו כמו בגרועות במדינות העולם . מה זה כאן ? גוואנטנמו ?
3 ועדת המשקשקים 04/08/2016 16:10 מה שבטוח שההחלטה מונעת מהצורך להימנע מהפגנות
נגד הוועדה. נימוקי הועדה פשוט אדיוטים ולא אמינים בעיניי
ראיס-פוטין-טיל 400S 05/08/2016 16:35 חולי המין הזה מסוכן לציבור-מפיונר...
קראו את ספרה של אודליה כרמון-מזכירתו של קצב-אנס במשרד התחבורה...כל בוקר ניפנוף עם ה-POLUS...איומים והשמצות נגד רביבו(א')...קצב פרסי קמצן נאלח...מקימים בקריית מלאכי אנדרטה לכבודו...
2 HAKY1 04/08/2016 14:58 בושה לדמוקרטיה הישראלית החונטה השלטת (ל"ת)
1 י. 04/08/2016 14:40 מה בסך הכל עשה הנבל
אדם עם ערכים נפשעים. איך העיזו לבחור בו לנשיא ? כולם ידעו מי האיש ובכל זאת בפוליטיקה שלאחר בחירות מצפצפים על הציבור. שיטת המימשל שלנו זקוקה למערכת חוקים אחרת ולמעורבות של הציבור הלא פוליטי בחלק מקבלת ההחלטות. אחוז הפוליטיקאים שסרחו גדול מאוד מאוד.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש