12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

12:13 מניית סודהסטרים יורדת 2.5% ומשלימה ירידה של כ-5% בחודש האחרון

12:06 מניית אינרום עולה 0.5% ומשלימה 3 ימי עליות רצופים

10:48 אפגניסטן: 43 חיילים נהרגו בפשיטת טליבאן על בסיס בדרום המדינה

10:29 בולטות בת"א: חברה לישראל יורדת 3%, מיילן יורדת 2%

09:33 הדולר מאבד 0.3% ונסחר סביב 3.502 שקלים

08:32 נתוני הצמיחה בסין עמדו בתחזיות - 6.8% ברבעון

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
תויגתב יכה
הכי בתגיות

רק ביבי? תראו את מי טראמפ האשים הלילה בנאום שלו - "הם שקרנים, מגעילים - אנשים דוחים"

בנאומו הלילה בפלורידה, טראמפ נראה שאיבד את הברקסים ומאשים את העיתונות בצורה בוטה שוודאי לא תתרום לו בהמשך הקמפיין
 |  34
אצבע מאשימה
Share
המלחמה בין טראמפ לתקשורת עולה מדרגה כשהראשון ממשיך לשפוך דלק על המדורה. התקשורת המומה מהנאום שלו הלילה בפלורידה שבה הוא טען  בפה מלא "המכשול המרכזי שלנו הוא העיתונות" והוסיף "הם כל כך לא ישרים".


הקהל הגיב בבוז קולני כנגד התקשורת ונראה שזה סיפק לטראמפ רוח גבית והוא החל להטיח עלבונות "לחלוטין לא ישרים. ואני לא מדבר רק על CNN - הם כולם גרועים. בכנות, כולם גרועים. אני לא יודע מה זה, האם זה רגשי נחיתות... הם כ"כ גרועים."

טראמפ שסבל רבות מהתקשורת במיוחד בשבוע האחרון, ממשיך בהאשמות משולחות רסן: "עם הייצוג המעוות והאיום שהם נותנים לי, בתקשורת, למשל הניו יורק טיים הם מגעילים. החדשות הטובות הן שזה פייר - הם יפשטו את הרגל בתוך 3 שנים, אלו החדשות הטובות." הקהל מריע בתגובה."אם אני הייתי קורא את הכיסוי התקשורתי שלי, המזויף... הכתבים השקרנים" פה טראמפ ממש מצביע לכיוון שורת העיתונאים בקהל וממשיך "האנשים הדוחים שעובדים בתקשורת. אם אני הייתי קורא את זה, אני אומר לכם... כמה אנשים - יש לנו 60,000 אנשים פה כרגע ועוד אלפים בחוץ. אם אני הייתי קורא את הכיסוי התקשורתי שלי, יודעים מה הייתי אומר? הייתי אומר שיש כאן 40-50 אנשים. אני באמת מתכוון לזה."
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

34 תגובות ב-28 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
28 חוני המעגל 05/08/2016 12:08 הסוף כבר ידוע
שלאף אחד לא תהיינה אשליות ודאגות . טראמפ עומד להפסיד בגדול , אולי ההפסד הגדול ביותר בתולדות הבחירות באמריקה יש גבול גם למה שהאספסוף באמריקה מוכן לשמוע ולעכל . דרך אגב , הוא לא מגיע לקרסוליים של ביבי . לאחר שיפסיד יחזור טראמפ לעסקי ההימורים ומלכות היופי שלו ואולי אפילו לבית הסוהר לאור התביעות הרבות שעומדות נגדו עכשיו בערכאות המשפט בארצות הברית .
27 קלקלן 04/08/2016 15:33 זה שטראמפ אידיוט לא הופך את העיתונות לישרה
ראו למשל כותרות של ביזפורטל...
26 אמיר 04/08/2016 15:33 למה לא ?
אם טראמף דומה לביבי וביבי כבר 10 שנה רה״מ , אז למה טראמף לא תהיה נשיא ? לשניהם יש אותו מזל - לא ששניהם טובים , אלא שיריביהם יותר גרועים מהם .
25 h 04/08/2016 15:27 השילוש הקדוש מחפש צלע רביעית
ארדורן פוטיו וביבי מחפשים יד נוספת כדי שיוכלו לשחק פוקר על גורל העולם
24 יויו 04/08/2016 14:56 הפוך
העיתונאים עם ביבי שהם כותבים רעים על ביבי כל העמך תומך בו הפוך על הפוך
23 טומי 04/08/2016 14:02 ביבי בהחלט צודק,רוב התקשורת נוטה בבירור שמאלה.הגיע הזמן
להפסיק זאת.ודאוג לתקשורת מאוזנת.
22 גם הברקזיט בא בהפתעה 04/08/2016 13:57 הוא צודק !!!! התקשורת שקרנית ואינטרסנטית !!
העיתונות מזמן איבדה את ערכיה ! משקרים בשביל סקופים ! לציבור נמאס מזה ....ובמקום לשנות תקליט , אתם ממשיכים ! תבינו שלא לעולם חוסן ! ולכל אחד יש תחליף !
21 תקשורת מוטה 04/08/2016 13:41 מה קשור ביבי?
וחוץ מזה- מי מניח שלתקוף את העיתונות יזיק לו בבחירות? אולי יתברר שכמו בארץ - כשהעיתונות ואתה נלחמים אתה רק מרוויח מזה? ואולי כבר עם השנאת ביבי הזו שלא קשורה לכלום ונדחפת לכל מקום, שרק מוכיחה את הטענות נגד התקשורת המוטה בישראל..
20 יעקב 04/08/2016 13:04 שוב ביבי ? חבורת עיתונאים עלובי נפש (ל"ת)
19 hux; 04/08/2016 12:55 tkh2480@walla.co.il
הוא צודק חברים. מה הקשר לבבי?
18 גל 04/08/2016 12:34 בהמה
בדיוק כמו כל תומכיו!!! אנשים בורים שתמיד מאשימים את כולם ,כעס ושינאה זוהי מנת חלקם.כל כך רע להם שהם רוצים שגם לאחרים יהיה רע!!! בהמות מלחכי קש
17 לא פוליטקלי קורקט 04/08/2016 11:45 הבן אדם מעז להגיד את האמת עליכם וזה כואב (ל"ת)
16 משה 04/08/2016 11:44 הוא יבחר כשיצמחו לי שערות על כף היד
טענתי מזמן שהוא רוצה פשוט שיפסלו אותו מלהביחר וסיבותיו עימו..או שהוא לא שפוי או שניהם יחד..
15 ע.א 04/08/2016 11:32 טראמפולינה
נראה שטרמפ מאבד את העשתונות שלו ויורה לכל הכיוונים . זה כמובן משרת את את הילארי קלינטון . כל שעליה לעשות הוא לשבת בשקט טראמפ כבר יעשה לה את העבודה .
14 מאיר 04/08/2016 11:12 לא כל כך הבנתי מה לביבי ולנאום טראמפ?
וכי בוזי הרצוג לא מאשים את חבריו? וכי זועבי לא צווחת על זולתה? עדי ברזילי? נו מילא
13 משה 04/08/2016 11:10 אתם מתממים ומתחסדים. רוב הציבור לא סובל את התקשורת..
השמאלנית. מה שיעשה נתניהו או טראמפ אתם תמיד נגד. מדוע? כי הם לא מתאימים לאג'נדה השמאלנית שלכם. הם יבחרו תמיד על אפכם וחמתכם.
דב 06/08/2016 11:57 גם לאנסובלים את הימניים (ל"ת)
12 משה 04/08/2016 11:02 השיח נגד התקשורת משרת את שניהם
הם מפזרים ענן ערפל סביב החסרונות שלהם .במיקרה של ביבי אפילו סביב המעשים. הרג בדרכים. חקירה במשטרה וכו
11 יעקב 04/08/2016 11:00 עיתונאים זה הזבל של האנושות מיד אחרי עורכי הדין (ל"ת)
s 06/08/2016 11:55 אתה זבל של האנושות (ל"ת)
רפי 04/08/2016 11:22 יעקב, אתה המיץ של הזבל (ל"ת)
אבי 04/08/2016 11:14 צריך לשרוף אותם בבכיכר העיר ... ולישבור את כל המראות
ואולי גם להרוג את השליח...
10 יוסי 04/08/2016 10:58 ההתלהמות הפחה למקצוע.
בושה שמנהיג דמוקרטי מנסה ליצור אנרכיה.
9 כמו ביבי 04/08/2016 10:56 בהחלט
Its my way or no way
8 אזרח 04/08/2016 10:35 פוגעים בבטן הרכה של העיתוניים הם ממש צדיקים. (ל"ת)
7 יסר 04/08/2016 10:00 ה א מ ת
כל הכבוד
6 עמי 04/08/2016 09:52 ממש תואם ביבי. שני מטורפים (ל"ת)
5 הצלף 04/08/2016 09:29 מפעם לפעם אני אוהב אותך יותר נימאס מהצביעות שלהם !!! (ל"ת)
4 נוחי 04/08/2016 09:23 יש משהו בדברים שלו, תראו את התמונות בעמוד הזה (ל"ת)
3 יהודי 04/08/2016 09:21 אחלה גבר כל מלה בסלע
התקשורת מלאה חלאות שמדווחות בצורה מוטה. גם אצלנו לא חסר וצריך לסגור איתם את החשבון.
יהודי יהודי 04/08/2016 10:19 יאכיל את הישראלים הרבה קש וחצץ. (ל"ת)
מיקי 04/08/2016 11:28 אל תפחיד מה קיבלנו מאובמה אנו יודעים (ל"ת)
2 מעניין 04/08/2016 09:18 מה היה אומר אם היה מכיר את יחימוביץ רוזנטל לפיד
ושפיר .
1 רק טראמפ 04/08/2016 09:10 מי שתוקף את העיתונאים בטוח ינצח, 95 אחוז מהציבור
נגד העיתונאים
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש