רק ביבי? תראו את מי טראמפ האשים הלילה בנאום שלו - "הם שקרנים, מגעילים - אנשים דוחים"

בנאומו הלילה בפלורידה, טראמפ נראה שאיבד את הברקסים ומאשים את העיתונות בצורה בוטה שוודאי לא תתרום לו בהמשך הקמפיין
דונלד טראמפ, צילום: Getty Images Israel
המלחמה בין טראמפ לתקשורת עולה מדרגה כשהראשון ממשיך לשפוך דלק על המדורה. התקשורת המומה מהנאום שלו הלילה בפלורידה שבה הוא טען  בפה מלא "המכשול המרכזי שלנו הוא העיתונות" והוסיף "הם כל כך לא ישרים".
הקהל הגיב בבוז קולני כנגד התקשורת ונראה שזה סיפק לטראמפ רוח גבית והוא החל להטיח עלבונות "לחלוטין לא ישרים. ואני לא מדבר רק על CNN - הם כולם גרועים. בכנות, כולם גרועים. אני לא יודע מה זה, האם זה רגשי נחיתות... הם כ"כ גרועים."
טראמפ שסבל רבות מהתקשורת במיוחד בשבוע האחרון, ממשיך בהאשמות משולחות רסן: "עם הייצוג המעוות והאיום שהם נותנים לי, בתקשורת, למשל הניו יורק טיים הם מגעילים. החדשות הטובות הן שזה פייר - הם יפשטו את הרגל בתוך 3 שנים, אלו החדשות הטובות." הקהל מריע בתגובה.
"אם אני הייתי קורא את הכיסוי התקשורתי שלי, המזויף... הכתבים השקרנים" פה טראמפ ממש מצביע לכיוון שורת העיתונאים בקהל וממשיך "האנשים הדוחים שעובדים בתקשורת. אם אני הייתי קורא את זה, אני אומר לכם... כמה אנשים - יש לנו 60,000 אנשים פה כרגע ועוד אלפים בחוץ. אם אני הייתי קורא את הכיסוי התקשורתי שלי, יודעים מה הייתי אומר? הייתי אומר שיש כאן 40-50 אנשים. אני באמת מתכוון לזה."
 
תגובות לכתבה(34):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 28.
    הסוף כבר ידוע
    חוני המעגל 05/08/2016 12:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שלאף אחד לא תהיינה אשליות ודאגות . טראמפ עומד להפסיד בגדול , אולי ההפסד הגדול ביותר בתולדות הבחירות באמריקה יש גבול גם למה שהאספסוף באמריקה מוכן לשמוע ולעכל . דרך אגב , הוא לא מגיע לקרסוליים של ביבי . לאחר שיפסיד יחזור טראמפ לעסקי ההימורים ומלכות היופי שלו ואולי אפילו לבית הסוהר לאור התביעות הרבות שעומדות נגדו עכשיו בערכאות המשפט בארצות הברית .
    סגור
  • 27.
    זה שטראמפ אידיוט לא הופך את העיתונות לישרה
    קלקלן 04/08/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ראו למשל כותרות של ביזפורטל...
    סגור
  • 26.
    למה לא ?
    אמיר 04/08/2016 15:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אם טראמף דומה לביבי וביבי כבר 10 שנה רה״מ , אז למה טראמף לא תהיה נשיא ? לשניהם יש אותו מזל - לא ששניהם טובים , אלא שיריביהם יותר גרועים מהם .
    סגור
  • 25.
    השילוש הקדוש מחפש צלע רביעית
    h 04/08/2016 15:27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ארדורן פוטיו וביבי מחפשים יד נוספת כדי שיוכלו לשחק פוקר על גורל העולם
    סגור
  • 24.
    הפוך
    יויו 04/08/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    4 0
    העיתונאים עם ביבי שהם כותבים רעים על ביבי כל העמך תומך בו הפוך על הפוך
    סגור
  • 23.
    ביבי בהחלט צודק,רוב התקשורת נוטה בבירור שמאלה.הגיע הזמן
    טומי 04/08/2016 14:02
    הגב לתגובה זו
    5 2
    להפסיק זאת.ודאוג לתקשורת מאוזנת.
    סגור
  • 22.
    הוא צודק !!!! התקשורת שקרנית ואינטרסנטית !!
    גם הברקזיט בא בהפתעה 04/08/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    5 1
    העיתונות מזמן איבדה את ערכיה ! משקרים בשביל סקופים ! לציבור נמאס מזה ....ובמקום לשנות תקליט , אתם ממשיכים ! תבינו שלא לעולם חוסן ! ולכל אחד יש תחליף !
    סגור
  • 21.
    מה קשור ביבי?
    תקשורת מוטה 04/08/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    7 2
    וחוץ מזה- מי מניח שלתקוף את העיתונות יזיק לו בבחירות? אולי יתברר שכמו בארץ - כשהעיתונות ואתה נלחמים אתה רק מרוויח מזה? ואולי כבר עם השנאת ביבי הזו שלא קשורה לכלום ונדחפת לכל מקום, שרק מוכיחה את הטענות נגד התקשורת המוטה בישראל..
    סגור
  • 20.
    שוב ביבי ? חבורת עיתונאים עלובי נפש (ל"ת)
    יעקב 04/08/2016 13:04
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 19.
    tkh2480@walla.co.il
    hux; 04/08/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    7 0
    הוא צודק חברים. מה הקשר לבבי?
    סגור
  • טען עוד
  • 18.
    בהמה
    גל 04/08/2016 12:34
    הגב לתגובה זו
    5 7
    בדיוק כמו כל תומכיו!!! אנשים בורים שתמיד מאשימים את כולם ,כעס ושינאה זוהי מנת חלקם.כל כך רע להם שהם רוצים שגם לאחרים יהיה רע!!! בהמות מלחכי קש
    סגור
  • 17.
    הבן אדם מעז להגיד את האמת עליכם וזה כואב (ל"ת)
    לא פוליטקלי קורקט 04/08/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 16.
    הוא יבחר כשיצמחו לי שערות על כף היד
    משה 04/08/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    2 9
    טענתי מזמן שהוא רוצה פשוט שיפסלו אותו מלהביחר וסיבותיו עימו..או שהוא לא שפוי או שניהם יחד..
    סגור
  • 15.
    טראמפולינה
    ע.א 04/08/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    3 4
    נראה שטרמפ מאבד את העשתונות שלו ויורה לכל הכיוונים . זה כמובן משרת את את הילארי קלינטון . כל שעליה לעשות הוא לשבת בשקט טראמפ כבר יעשה לה את העבודה .
    סגור
  • 14.
    לא כל כך הבנתי מה לביבי ולנאום טראמפ?
    מאיר 04/08/2016 11:12
    הגב לתגובה זו
    9 1
    וכי בוזי הרצוג לא מאשים את חבריו? וכי זועבי לא צווחת על זולתה? עדי ברזילי? נו מילא
    סגור
  • 13.
    אתם מתממים ומתחסדים. רוב הציבור לא סובל את התקשורת..
    משה 04/08/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    15 2
    השמאלנית. מה שיעשה נתניהו או טראמפ אתם תמיד נגד. מדוע? כי הם לא מתאימים לאג'נדה השמאלנית שלכם. הם יבחרו תמיד על אפכם וחמתכם.
    סגור
  • גם לאנסובלים את הימניים (ל"ת)
    דב 06/08/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    השיח נגד התקשורת משרת את שניהם
    משה 04/08/2016 11:02
    הגב לתגובה זו
    4 11
    הם מפזרים ענן ערפל סביב החסרונות שלהם .במיקרה של ביבי אפילו סביב המעשים. הרג בדרכים. חקירה במשטרה וכו
    סגור
  • 11.
    עיתונאים זה הזבל של האנושות מיד אחרי עורכי הדין (ל"ת)
    יעקב 04/08/2016 11:00
    הגב לתגובה זו
    16 3
    סגור
  • אתה זבל של האנושות (ל"ת)
    s 06/08/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • יעקב, אתה המיץ של הזבל (ל"ת)
    רפי 04/08/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • צריך לשרוף אותם בבכיכר העיר ... ולישבור את כל המראות
    אבי 04/08/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    0 3
    ואולי גם להרוג את השליח...
    סגור
  • 10.
    ההתלהמות הפחה למקצוע.
    יוסי 04/08/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    3 6
    בושה שמנהיג דמוקרטי מנסה ליצור אנרכיה.
    סגור
  • 9.
    בהחלט
    כמו ביבי 04/08/2016 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 7
    Its my way or no way
    סגור
  • 8.
    פוגעים בבטן הרכה של העיתוניים הם ממש צדיקים. (ל"ת)
    אזרח 04/08/2016 10:35
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • 7.
    ה א מ ת
    יסר 04/08/2016 10:00
    הגב לתגובה זו
    14 2
    כל הכבוד
    סגור
  • 6.
    ממש תואם ביבי. שני מטורפים (ל"ת)
    עמי 04/08/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    6 18
    סגור
  • 5.
    מפעם לפעם אני אוהב אותך יותר נימאס מהצביעות שלהם !!! (ל"ת)
    הצלף 04/08/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    17 1
    סגור
  • 4.
    יש משהו בדברים שלו, תראו את התמונות בעמוד הזה (ל"ת)
    נוחי 04/08/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    14 0
    סגור
  • 3.
    אחלה גבר כל מלה בסלע
    יהודי 04/08/2016 09:21
    הגב לתגובה זו
    20 4
    התקשורת מלאה חלאות שמדווחות בצורה מוטה. גם אצלנו לא חסר וצריך לסגור איתם את החשבון.
    סגור
  • יאכיל את הישראלים הרבה קש וחצץ. (ל"ת)
    יהודי יהודי 04/08/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    3 13
    סגור
  • אל תפחיד מה קיבלנו מאובמה אנו יודעים (ל"ת)
    מיקי 04/08/2016 11:28
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • 2.
    מה היה אומר אם היה מכיר את יחימוביץ רוזנטל לפיד