21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

כחלון: "צריך דחוף להוציא את הממשלה הזו לחופש לפני אשפוז, את כל הממשלה"

רינו צרור פתח הבוקר את תכניתו בגל"צ כאשר הוא מספר על שיחה שהייתה לו הבוקר עם כחלון - הנה ההקלטה
 |  37
הוציא עצבים
Share
רינו צרור פתח הבוקר את תכניתו בגל"צ בשעה 12:00 כאשר הוא מבשר על כך ששר האוצר כחלון אמר לו הבוקר כך: "צריך להוציא את הממשלה הזו לחופש. להוציא אותם דחוף מאוד לחופש, לפני אשפוז. את כל הממשלה". צרור הוסיף כי הוא חושב שכחלון צודק, אבל לא בטוח שזה יעזור. צרור לא ציין באיזה הקשר נאמרו הדברים אך ציין כי הדיון על תאגיד השידור הציבור לקח שעה, ואילו הדיון על הרפורמה בבנקים שהיא מיליארדים על מיליארדים לקח 7 דקות.  


להקלטת דבריו של  רינו צרור בעניין כחלון לחץ כאן (דקה 3:38).

יש לציין שדבריו הגיעו לאחר שהשרה מירי רגב (הליכוד) עוררה הדים בדבריה בעניין התאגיד: "מה שווה התאגיד אם אנו לא שולטים בו?", אמרה ועוררה סערה גדולה.
 לינוי בר גפן העלתה פוסט בו לא חסכה במילים או בגינויים:

אפשר לסכם את כלל פרשת התאגיד והשלכותיו בכך - על ערוץ 11 צוחקים אינסוף על כך שהוא מנומנם, מיושן ומשמים. אם זו רק הכניסה של התאגיד לתודעה שלנו - משעמם לא יהיה.
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

37 תגובות ב-27 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
27 meir.mm94 04/08/2016 14:08 כחלון שיעמוד בהבטחתו להוזיל הדירות וצרור ימשיך לקו 301 (ל"ת)
26 עובד שכיר 02/08/2016 17:15 פתרון
זה יעלה הרבה כסף ציבורי . מה יעלו מסים ? לאשפז את הממשלה על חשבון הקיבוצים !
25 מזרחי 02/08/2016 16:28 הבלוף
מירי רגב היא אשכנזייה שהתחפשה למרוקאית בשביל לדפוק את המזרחיים מבפנים . כל מעשיה הם הגזמות פראיות בכוונה תחילה כדי לעורר בציבור התנגדות לכל מהלך אובייקטיבי תקין . המזרחיים ותדמיתם הם הנפגעים העקריים ממעשיה
24 ריאליסט 02/08/2016 15:58 היסטריקה באופק
להקים מייד "תאגיד אישפוז"
23 עראק 02/08/2016 14:50 תיקון
שבוחרי הימין יאכלו את הדייסה הזאת שכולה החארות שבחרו .
22 מופלטה 02/08/2016 14:46 דייסה ישראלית
שבוחרי הימין יאכלו את החארות שבחרו .
21 יעקב גלר 01/08/2016 19:15 כחלון- אישפוז הממשל
קשה להמנע מתגובה לדבריו של השר כחלון, אולם כאשר דבריו מאמתים את רחשי הלב, שאלתי - מדוע אינך מתפטר.
20 לעאזאזל 01/08/2016 18:40 גלי צהל
גלי אשף
קליפ 06/08/2016 20:01 עד מתי תימשך ההסתה בתקשורת היהודית???
רק חובבי מוסלמים רשאים לשדר בגלי צ"בא פלסתין"
19 לעאזאזל 01/08/2016 18:40 שמאל
בולשביקים לייבשם מייד
18 מירי רגב 01/08/2016 16:22 נכון נפלתי בלשוני. עדיין הדיקטטורה הקיימת היא
של השמאל בערוצים 10 ו 2.
17 אור לגויים 01/08/2016 15:47 מירי רגגב סכנה, להוציא אותה עם זועבי מהכנסת
שרה כל כך טיפשה..................... אז יאללה כפיים, קולולולולולו.................................
כחלון 01/08/2016 17:32 17
אתה חושך לגויים. אתה פשיסט-גזען אנטישמי. ההשתוללות של התקשורת, האנטי המטורף שלה נגד כל דבר יהודי וציוני - זה בסדר, כאשר מנסים לאזן, ולתת גם לאחרים פתחון פה קטן - מיד קופצים פשיסטים אנשי חושך כמוך. הבט במראה וראה גזען.
אייפון 01/08/2016 20:19 כמה תורה עוד תקרא עד שתבין אותה
חשוך בעצמך אתה וכמותך הרסתם את המדינה לא לי חמוד לעצמך ולילדיך!!! תראה מדינות ערב עכשיו תסתכל פה כל זה(הסחלה) בזכותכם!!
16 יצחקי 01/08/2016 15:30 מירי רגב מפזרת את כספי ציבור בלי פיקוח של האוצר מסוכנת (ל"ת)
15 הלוואי עלינו 01/08/2016 15:08 שמירי רגב תגיע במהרה לפח האשפה של הפוליטיקה
כי זהו המקום היחיד הראוי לה. זכרונה יהיה כמו כתם שלא יורד על המפלגה שבחרה בה ונתנה לה פתחון פה.
כחלון 01/08/2016 17:32 16
ואתה תגיע לפח האשפה של החברה האנושית.
14 חי 01/08/2016 15:04 רוני צרור חולה על נתינהו אל תשיכחו זאת
בבחירות רסמי הלך נגד נתינהו ככה שזה לא חדש והוא משחק אותה עיתונאי הגון בגדול כל התקשורת מנהלת מלחמה נגד נתינהו לא נשמע כדבר הזה
13 ציניקן 01/08/2016 14:46 "דברי רגב על גבול הפאשיזים" (ל"ת)
12 חולה בביבי פוביה 01/08/2016 14:40 תשמעו את רינון צרור ותגידו אם היא לא צודקת (ל"ת)
11 כמו שעשו לשרה נתניהו 01/08/2016 14:38 שמים תמונות הכי לא מוצלחות של מירי רגב כדי להעביר מסר (ל"ת)
כחלון 01/08/2016 14:48 11
מפתיע אותך? הרי התקשורת קובעת את סדר היום הפוליטי-כלכלי-חברתי. היא מעלה למעלה (ראה כחלון) והיא משפילה מטה (ראה רגב). ומרבית הציבור מקבל את המסרים, מושפע מהם, ומבטא אותם בכל דיון כאילו היה אמת לאמיתה - ללא בדיקה וללא חקירה. התקשורת היא המראה המכוערת דרכה הציבור רואה מציאות מדומיינת לחלוטין, רחוקה מהאמת כרחוק מזרח ממערב. וכך ישראל גם נשפטת בדעת הקהל העולמית.
10 כחלון 01/08/2016 14:20 כחלון
אם דברים אלה נאמרו, וכמובן, תמיד תלוי בקונטקסט, כי כחלון מוכיח שהוא הרבה יותר פופוליסט מאשר היותו פופוליסט. תמיד הוא היה בפנים אך הרגיש בחוץ. והתקשורת המפנקת גורמת לו לסבור כי מה שיעשה הוא יצליח. התקשורת מוכרת לציבור מצליחן-ידען, ובפועל יש לנו מכשילן-כשלן. כדאי שיידע כי אור הזרקאורים לא רק מסנוור לפעמים, אלא גם שורף. הציבור זקוק לאדם עובד ולא לאדם מסכה שהתקשורת בונה ומתמסרת באהבה. תחליט: אתה בפנים או בחוץ? נראה אותך בחוץ. לא תקבל אז את הדחיפה של התקשורת. היא אוהבת אותך, רק משום שאתה בפנים מזיק. עם מי אתה משוחח? רינו צרור? בושה וחרפה. הוא מתאים לגלי... בתעמולה האשפיסטית. מטרה אחת להם.
9 משה 01/08/2016 13:59 מירי רגב צודקת. ממשלה נבחרה כדי למשול ולנהל את המדינה. (ל"ת)
ירים גרב 01/08/2016 14:27 מלכת הלבבות
תצטרף יחד עם מירי לארדואן
8 משה 01/08/2016 13:54 מירי רגב צודקת. ממשלה נבחרה כדי למשול ולנהל את המדינה. (ל"ת)
אורי 01/08/2016 16:12 ממשלה שלא מסוגלת לבצע החלטות שלה
או פועלת בניגוד להמלצות ועדות שהיא מינתה
ללא 01/08/2016 15:23 צודק! למה שלא נשליט כאן דיקטטורה???? (ל"ת)
7 פיסטוק 01/08/2016 13:53 צודק כחלון... הכל רקוב.... (ל"ת)
6 שי 01/08/2016 13:51 כחלון, תפסיק לבלבל את המוח, תתחיל לעבוד! (ל"ת)
5 קובי 01/08/2016 13:08 בושה
מירי רגב ואני מאותה תפוצה ומאותה גלות. במשך השנים היו רבים מתפוצה זו שלבי כאב עליהם וכעסתי על הממשלות השונות שלא עשו די לקליטה נכונה. במקביל היו אחרים שהרגשתי גאווה גדולה בזכותם, ביניהם פוליטיקאים, מדענים ואנשי רוח, משוררים, מוזיקאים, שחקנים, ספורטאים, וכן גם דוגמניות יפות. מירי רגב שייכת לקטגוריה חדשה, אני מתבייש ונכלם בגינה!!!
4 יעקב 01/08/2016 13:08 לך תמכור צמיגים (ל"ת)
3 קחלון 01/08/2016 12:56 רק הוא כנראה כבר אחרי האשפוז. (ל"ת)
2 קחלון 01/08/2016 12:55 כל יום מוכיח מחדש שהוא לא ראוי
פה גדול מפיק מרגליות של שוק . פשוט תת רמה הוא חושש מאוד כי בקרוב הוא יחזור למקום הראוי לו מחוץ לממשלה ומחוץ לכנסת. סוף סוף הצבור מגלה את פרצופו של מר דובוש השודד.
1 מפזר סיסמאות והבטחות 01/08/2016 12:54 לכולם ברור שכחלון כבר ב"מוד בחירות מרץ 2017"
הוא התחיל בכלכלת בחירות, ברגע ששמעתי על תוכנית "חסכון לכל ילד" ההזויה - אמרתי שזה רק עניין של זמן עד שהוא מפרק את הממשלה והולך לבחירות
אסף 01/08/2016 13:53 וואו, מה זה מורגש שהתגובות פה אותנטיות וממש לא מוזמנות
כמה משלמים למגיבים היום לשעה?
כחלון 01/08/2016 14:22 הכל אצלך
קונספירציה? תתפכח, ילד. העולם יותר מורכב, ואפילו מעניין.
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש