21:17 מטבע הביטקוין נסחר לראשונה מעל 6,000 דולר ליחידה

20:46 התאגיד ששואף להשקיע 880! מיליארד דולר בעשור הקרוב בסקטור הטכנולוגיה >>

18:44 סגירה יציבה בבורסות אירופה: הדאקס קרוב לרמת ה-13 אלף הנק'

08:53 שוק המט"ח: הדולר מתחזק 0.6% מול היין לרמה של 113 יין לדולר

08:07 בורסות אסיה: מדד האנג סאנג מטפס 1%

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

מכתב פתוח לשרה מירי רגב - שחובה לקרוא

 |  286
ברקע לסערה
Share
השרה מירי רגב עוררה בתחילת השבוע סערה בפייסבוק לאחר שהעלתה סרטון בו היא מקדמת את חזרת התכנית "אייל גולן קורא לך". יום לאחר מכן ולאחר ששמעה את הביקורת (שנגעה בעיקר ברמתו המוסרית של גולן, הנה דוגמה) העלתה פוסט וכתבה כך: "שמעתי שאני 'פרזנטורית של קשת' אחרי שבירכתי על עונה חדשה של התכנית "אייל גולן קורא לך" אבל האמת היא שאני מרבה לברך על יצירות ישראליות המביאות לידי ביטוי תפישת עולם חברתית ורב תרבותית...", ועוד כתבה באותו הפוסט כי "התכנית "אייל גולן קורא לך" היא הפקה ישראלית חשובה המביאה לקדמת הבמה את הזמר הישראלי הים תיכוני ואני מאחלת לכולנו שאוכל לברך גם בעתיד על תכניות נוספות מסוג זו, במיוחד בימים אלו בהם הגזענות כלפי עדות המזרח עולה על גדותיה".


את תשומת הלב שלנו תפס המשפט "במיוחד בימים אלו בהם הגזענות כלפי עדות המזרח עולה על גדותיה", שככל הנראה קשור לפוסט שהעלה אחד גידי אורשר בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו, אדם שאף אחד לא הכיר עד השבוע ובטח לא מייצג אף אחד. אבל יכול להיות שלא רק אותנו המשפט הזה זעזע.

במהלך שיטוט ברשת הפייסבוק נתקלנו במכתב פתוח לשרה מירי שנכתב אמש ע"י אדם בשם הרצל אביב. מצאנו לנכון להביאו כלשונו:"מכתב למירי רגב - את מי את מייצגת?
אינני איש פוליטי, אני אזרח מודאג, בן 66 אב לשלוש בנות ולשמונה נכדים. הוריי יוצאי לוב, וסיפורם בהמשך.החלטתי לכתוב לך, בכאב רב, על הקרע והפילוג בעם, אותם את מנסה להרחיב ולהדגיש, כאילו חיכינו לך כולנו להיות המושיע שלנו. ובכן, לא, את לא המושיע שלנו. את גורם מפלג, צעקני, ארוגנטי, רברבן ציני, חסר אחריות. את שנולדת בשנת 1965, לא תלמדי אותנו, מהי ציונות, אהבת מולדת, גאווה בדגל ישראל, אהבת האחר, צניעות ודרך ארץ.

אני זועק בשם השפויים בעם. הניחי לנו. אנחנו לא נמצאים במקום בו את מנסה לשייך אותנו. הקמנו מדינה, התקדמנו, פנינו לעתיד ולא לעבר. אל תנסי להחזיר אותנו חמשים ושישים שנה לאחור.

אנחנו יודעים קיפוח מהו, ולא התעלמנו ממנו, לא הכל היה יפה, אך למרות הקשיים והפערים, הצלחנו להקים מדינה לתפארת. כולנו מנסים ללמוד מן העבר, ולתקן את המעוות, וברוב הדברים הצלחנו, ומה שלא הצלחנו ניתן לתקן ברוח טובה, אהבת מולדת וכבוד האדם.

את, כמו מפלגת ש"ס, חיים מן הפילוג. מרוב דאגתכם ליוצאי עדות המזרח, תקעתם את אלה שמאמינים בכם, גרמתם להם להאמין שהם מקופחים, ויישארו כאלה. ולכן החינוך שלהם הוא חלקי, ולכן לא יקדמו הלאה. זהו מטה לחמכם, לצמוח מתוך צרותיהם של אחרים, ולדאוג שיישארו שם. טוב לכם עם זה, זה משרת אותכם, בכל בחירות מחדש.

יש מה לתקן במדינתנו, כולנו יודעים זאת. אך יש דרכים לתקן את המעוות. אפשר, וצריך לעשות שינויים. עשי זאת, בלי לעשות רעש, מבלי להעליב, להפריד ולפגוע באחר, ללא צעקות "כפיים כפיים" וקולולולו, ללא Cut the bullshit, הנפת דגל המדינה (זו זילות הדגל) תוך נפנוף ידיים וזלזול באחר. היי צנועה.

ראי מה עוללת לעם הנפלא הזה. כל יום עולה נושא השד העדתי, ומוציא את הרע שבתוכנו, וגורם לפילוג ולשנאת האחר. את תיכנסי לדפי ההסטוריה של עם ישראל, כמי שהוציאה את השד העדתי, למען קידום אינטרסים אישיים.

כולנו גדלנו על שושנה דמארי ויפה ירקוני, הגבעתרון, הגשש החיוור, אריק איינשטיין ומיקי גבריאלוב, וזוהר ארגוב ובועז שרעבי, חווה אלברשטיין ושלמה ארצי ושלומי שבת, ועוד רבים וטובים. מי שיצר מוסיקה ויצירה טובה הצליח, ומי שנכשל נכשל, לא חשוב מהו מוצאו ושם משפחתו, כמו בחיים, בכל תחום אחר.

שפר מזלי, וזכיתי לחברים רבים וטובים, החל מבית הספר היסודי, התיכון ועד השירות הצבאי, ובמהלך החיים העסקיים שלי. כולם אוהבי הארץ הזו. אנשי ימין, מרכז ושמאל. דתיים וחילונים.

האם את חושבת שאי פעם בחרתי את חבריי על רקע עדתי, או מפלגתי? את חושבת שמוצאו של החבר הוא שהוביל או הנחה אותי או אותם? חבריי נבחנים בזכות הרעות, אהבת האדם, העזרה ההדדית, השמחה בשמחתם וההזדהות עם כאבם, כולנו אחים. יש לי חברים רבים, שאוכל להתקשר אליהם באמצע הלילה, כמו שהם יכולים להתקשר אליי, אם אנו זקוקים למשהו דחוף. זוהי ארץ ישראל האמיתית, ואין בילתה. כולנו שכלנו חברים או בני משפחה, וכוחנו באחדותנו. זוהי ארץ ישראל האמיתית.

אני מציע לך לעבור בבתי הקברות הצבאיים, ולקרוא את שמות ההרוגים, שהקריבו עצמם למען המלדת, ללא הבדל בין מזרחי לאשכנזי או דרוזי או צ'רקסי. את מחללת את שמם במה שאת עושה.

לא ניתן לאנשים כמוך, להרוס את מה שבנינו בדם, יזע ודמעות. ההתלהמות, ההתבהמות והשימוש בהפחדת העם, נמאסו עלינו. הגדשת את הסאה.
זכרי, מירי רגב, שאת ממלאת תפקיד שר, ושככזאת תפקידך לייצג, לאחד, ולכבד את כל העם היושב בציון, ומה שאת עושה כאחרון הפוליטיקאים, אין בו יותר מאשר לפלג, ולהרחיב את השסע בעם ישראל.

יותר מכל, את פוגעת במורשת הוריי ומשפחתי, ועל זה איני סולח לך ולאחרים שכמותך."

לפוסט המלא:


מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

286 תגובות ב-140 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
140 דני 15/09/2017 10:50 מזכיר שירי מונת לשרה אחרי דברי גרבוז
מבין את אשר על ליבו ומסכים שיש לאחד ולא לפלג הבעיה הינה שיש צדקנות מסויימת במכתב שהרי מי שהתחיל היו גרבוז וחבורתו (זאת חבורה של גזענים לא קטנה בבוהמה שלא מנודה ואפילו מוערכת), וכל זה לפני שמירי רגב מונתה לשר, (טוב שאין לי דימנציה בזיכרון עדיין). ראוי להוקיע אותם לא פחות!
139 דינה בר 16/08/2016 13:57 מירי רגב ועדות המזרח
הדבר האחרון שניתן לומר על מירי רגב שהיא מתנהגת בצורה תרבותית. הבכיינות והמסכנות של עדות המזרח הפכו אצלה מגיבנת לקריירה. זכרי מירי, בית המקדש נחרב בשל שנאת חינם.
138 מאיר מזרחי 04/08/2016 07:28 המרוקאים הכי גזענים מכולם !!1
הגזענות כיום היא נגד אתיופים רוסים ואשכנזים ולא נגד מזרחיים . והעדה הכי גזענית הם המרוקאים שלא אוהבים טריפלטאים ולובים ותמנים ואשכנזים ומה עוד... כשאני רואה מישהו גזען נגד יהודי אחר בא לי להקיא עליו . אלה אנשים קטנים ועלובים חסרי ביטחון שיודעים רק לבכות על כמה הם מסכנים וכמה דפקו אותם . אם הגזענים העלובים היו נלחמים להצליח אז הם היו מצליחים אבל העלובים מעדיפים להתסכיין ולהאשים אחרים בכשלונם .
137 משה נוי 31/07/2016 09:17 אני מזרחי
מעולה. אי אפשר לכתוב יותר טוב
136 מי שמותף מחזיר 20/07/2016 09:42 המשפט האחרון שלו מסגיר את נטייתו הפוליטית... (ל"ת)
135 ליכודניק לשעבר 19/07/2016 09:29 והיא תאל ב צהל בושה (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:29 השרה סיבוני)-פרובינציילית...משתמשת בשפת רחוב
מירי רגב נולדה וגדלה (בשם מרים סיבוני) בקריית גת להורים יוצאי מרוקו...הסלידה של התקשורת רק מעצימה אותה...כשלה בתפקיד...בעיקר כי נתפשה כ"יחצ"נית של הצבא ושל הרמטכ"ל"...החשוכים". הקלטת הלוהטת של מירי רגב: איך להסביר העברת 2.5 מיליון ש' למשרד יהושע TBWA
134 צביצ 18/07/2016 20:33 רגבלס שקרנית כמו ביבי אבל פחות אמינה ממנו (ל"ת)
133 יליד הארץ 18/07/2016 10:34 רגשי נחיתות פתלוגים
נמאס לנו מרגשי הנחיתות הנמשכים של חלק קטן מהמזרחיים . מירי רגב מביישת את תפקידה הקודם כדוברת צהל . כל הכבוד למכתב התגובה של הרצל אביב . יש הרבה דברים שיש לתקן במדינה שלנו אבל לא בדרך שעושה זאת בכוחנות מגעילה ובצעקנות רבה מירי רגב . עניין האפלייה של המזרחיים כבר מת מזמן מה שבוער עכשיו ובעבר ולא תוקן עד היום זה השתלטות הדתיים על המדינה ומוסדותיה , קביעת סדר היום הפוליטי גם ביחסי החוץ של ישראל ומציצת המשאבים של המדינה על ידי הדתיים כמו עלוקות , שזה אחד הגורמים העקרים למצב הכלכלי הירוד של המוני בית ישראל . יש להפריד את הדת מן המדינה בהקדם . למה מירי רגב לא מתייחסת לכך בכלל?
ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:31 ו-30% בהנהגת סיבוני?כולם עם זיקה לנגיף קטלני "ז י ק ה " (ל"ת)
פרענק 24/07/2016 12:18 אתה הוא הנחות בעצם כולכם נחותים (ל"ת)
132 י. מזרחי 18/07/2016 08:09 קראתי וגם את התגובות והרגשתי צורך לומר...
גם אני מזרחי וגדלתי בפתח תקווה. והיום לאחר 36 שנים אני חייב לומר שגם אני גדלתי במשפחה מזרחית והיש לי חברי ילדות אשכנזים, מרוקאים וכל מה שרק תבחרו... תמיד קיבלתי תמיכה וחשתי שווה בין שווים. לא חשתי שום קיפוח והחינוך בתקופתי היה הרבה יותר מוסרי בבית הספר לשיוויון על ידי המורים והמחנכים מאשר היום. אז אל תדברי בשמי כבוד השרה.
ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:32 איך ניצלת מלהידבק בזאן קטלני של "זיקה" של 30% סיבוני? (ל"ת)
פרענק 24/07/2016 12:20 אתה מזרחי שקרן חנפן (ל"ת)
131 דב 17/07/2016 16:40 מכתב למירי רגב
מילים כדורבנות.
130 עפרה 17/07/2016 15:11 כתבת כ"כ יפה ונכון נתת ביטוי לדעתם של רבים בציבור (ל"ת)
129 מאיר ביטן 17/07/2016 14:58 עליתי ממרוקו, נשוי עם אישה נהדרת ילידת פולין
אני, אשתי, ילדי ונכדיי לא מרגישים שום קיפוח. אנו נישואים 42 שנה. שנינו אקאדמאים, גם ילדינו. אנו מבקשים מהשרה רגב לא להזכיר את הנושא העדתי כי הוא לא קיים אצלנו. הבעייה הרצינית היא שלא שומעים את ראש הממשלה שאמור להיות הטון המוביל והמחנך, כפי שהיו ראשי ממשלה אחרים כמו מנחם בגין, רבין, שרון...רבין היה אומר "אפשר להתפוצץ" והיה קורא את השרה לסדר באופן פומבי.
צביצ 18/07/2016 20:34 רגבלס למדה לשקר לשקר ולא לסגת מהשקר (ל"ת)
128 נורית שני 17/07/2016 11:32 אמת צרופה
מזדהה עם כל מילה
127 יורם 17/07/2016 09:30 הרצל היקר
התרגשתי לקרוא את הפוסט שהעלת, קשה שלא להזדהות עם כל מילה ומילה שכתבת ,מילותיך מחזירות את השפיות וגורמות לכולם לעצור ולחשוב מעט , ישר כח ידידי
126 לחמי ירמי 17/07/2016 08:07 יישר כוח
כתבתו של אביב הרצל מייצגת נאמנה את תחושתם של כל השפויים מכל חלקי הקשת בעם. כל הכבוד הרצל אוהבים אותך וישר כח על כושר ההתנסחות
125 צרת התרבות 16/07/2016 22:49 פרימיטיבית , תקועה עדיין בשנות השישים (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:36 פרימיטיבית אבל שייכת ללהקה טרוריסטית של ביבוש...
שיחת ועידה של שרת התרבות מירי רגב עם יועציה - בה היא מגבשת יחד איתם גרסה שתסביר, מדוע ואיך משרדה העביר תקציב פרסום לידיו של הפרסומאי רמי יהושע ומשרד הפרסום יהושע TBWA ללא מכרז. על כך עונה השרה רגב: "לא, לא, לא, לא טוב! לא טוב...גברת נלדה, גדלה והייה עד היום בשוק. כך היא עובדת וכך תשמיך לעבוד....רגב מרתיעה כל אדם נורמלי לברוח מהליכוד! בושה וחרפה שהיא הפרצוף של הליכוד של אורן חזן
124 אנונימי 16/07/2016 22:18 רגב חזקי ואמצי
אתה טריפולטאי יפה נפש יש לזעוק את זעקתנו. כנראה שעיניים אין לך ואתה בוהה בחושך. לא הזכרת ולו במילה אחת את את הצד השני. בושה וחרפה... ואנו נלחם את מלחמתנו הצודקת והצועקת.
ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:38 רגב מרתיעה כל אדם נורמלי לברוח מהליכוד! בושה וחרפה שהי
נאבקה נגד ביטול הפטור ממע"מ על פירות וירקות...מאד מסקרן להבין מי מפעיל אותה בתחום הגז? מי הפעיל אותה נגד המחאה החברתית? ...חברה של דנקנר לבדוק -כמה כסף קיבלה רגב מהחברות בקבוצה של אי די בי -דנקנר כמה כסף קיבלה רגב - תשובה -גז גברת רגב -
123 אלי 16/07/2016 14:46 מילים כדורבנות (ל"ת)
122 גולדה מאיר 16/07/2016 11:48 מירי רגב, פרחערסית בממשלה. צעקנית,וולגרית,אגרסיווית. (ל"ת)
121 ??? 16/07/2016 08:19 הרצל ... את מי בדיוק אתה מייצג
אני ישמח מאוד מאוד אם לא תדבר בשם העם....אתה לאאאא מייצג אותי....דבר בשם עצמך...חרטתן בגרוש
ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:39 הרצל -תתבייש לך--אתה לא מייצג 30% של בעלי "ז י ק ה "!! (ל"ת)
?????? 18/07/2016 07:01 אשמח....חרטטן בחצי גרוש. (ל"ת)
120 איציק 15/07/2016 19:37 רגב הפרד ומשול
כל האנרגיות מופנות לפילוג והסתה של אנשים תמימים שנשבים ביציאותיה הצעקניות, כל מטרתה לשמר את הקיפוח המזויף שלכאורה קיים. את כל הקריירה העלובה שלה בנתה על הדגל המזרחי, אני בוש ונכלם ביומרתם לייצג אותי כבן עדות המזרח, איני זקוק לפטרונות המזויפת שלה.
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:42 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
"אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account
119 ציון 15/07/2016 18:29 הדרת אשכנזים - אני חיי את זה מ1975
אז השלמתי אם זה שאני לא זכאי והמיזרחיים זכאים אבל חשבתי ששכתי את זה עד שבאה מירי בסולם המיזרח להזכיר לי ולכונו שחייבים להמשיך עם ההטבות למיזרחיים חלפו כבר 40 שנה של הטבות לא הספיקו 40 שנה של הטבות... הכל אמת ואין מי שיצעק את זה אולי יקום איזה יורם ( מרים בהפוך ) ויצעק לזכותנו
118 צרנוחה 15/07/2016 17:54 שמתם לב הבהמה מצטלמת כברקע דגל ישראל
עלאק חושבת שהיא ראש ממשלה או נשיא המדינה .....נראה לי שתגמור כמו קצב אבל בלי להיות נשיא המדינה .....
ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:42 מירי סיבוני- מי מריץ אותך? ומי ניצל את תמימותך המזהירה
אין ספק שהיא משרתת את האינטרסים של הטייקונים - תשובה, דנקנר והיד נטויה אשה דוחה-בעלת הרגלים וולגרים בהמיים-Doha-mulierem faciens et bestialibus habitibus היתה נגד ביטול מעמ לפירות וירקות חברה של נוחי דנקנר שנים.... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו...
עמוס 16/07/2016 21:40 118
אתה אשכנזי גזעני אל תשתמשבכינוי צרנוחה
117 טל 15/07/2016 16:05 רגב עושה הון פוליטי
על ידי כך שהיא משפילה את האשכנזים וגורמת לעצמה ולאנשים כמוה להרגיש עליונות. ההפך הגמור ממנה היה יצחק נבון.אדם שקידם את תרבות ספרד בחן ובעונג. חבל שאין בפוליטיקה אנשים כמוהו היום
116 מזרחי עייף 15/07/2016 12:04 כל מילה בסלע. יישר כח.
הרצל, הטבת לבטא את מה שמזרחיים רבים מרגישים. כעת נותר רק להעיף את הרגב הזו מחיינו. היא צריכה לדעת שהספינים שלה לא יעבדו יותר, כי המזרחיים לא יקנו אותם.
115 יהודית 14/07/2016 18:50 תודה הרצל... (ל"ת)
114 טיטו 14/07/2016 16:53 וואו מילים חזקות! ישר כח אדון הרצל (ל"ת)
113 צברית מזרחית גאה 14/07/2016 16:10 שרת "התרבות"
תודה שקול ברמה נשמע וכמוני חושבים אזרחים רבים נוספים. אל ניתן למחרחרי שנאה שמטרתם לפלג את העם ולהאשים אחרים בכישלונם, הכל השגנו בעזרתם של הורינו ולא דרך הפרדה הפחדה ופוליטיקה זולה. די להתייחס לשרה המפלגת
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:46 " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו.
"אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account
ראיס-פוטין-טיל 400S 15/07/2016 10:06 כיוון שהיא אחת מלהקת פודלים של ביבי-מלך הסכסכן פרפידאי. (ל"ת)
112 אלי 14/07/2016 16:00 היא כבר מזמן לא השרה שלי אני מתגעגע ל
ללימוד לבנת כל הכבוד לך לאביב ששלח מכתב לרגב וכאילו אני כתבתי תבורך אביב.????????????
ראיס-פוטין-טיל 400S 15/07/2016 10:07 גם לימור לבנת-לבנת חבלה...פטריוטית בגרוש והימנון חובה ב (ל"ת)
111 מוטי פז 14/07/2016 14:30 שפתיים יישקו
כל מילה וכל תג בכתבה משקלם בזהב. אם אשכנזי היה כותב זאת היו מוטחים נגדו דברי ביקורת והסתה. אולם כאשר דברים נחרצים אלה נאמרים ע"י עולה ותיק מארצות המזרח, לא יסולאו בפז משקלן. עכשיו אני יכול גם להתבטא בחופשיות ולהגדיר את מירי רגב כבהמה גסה
110 אזרח שאכפת לו 14/07/2016 13:16 שרת התרבות
אתה צודק לחלוטין, אך היא לא אשמה, האשם היחיד הוא זה שמינה אותה לשרת התרבות משיקולים פוליטיים צרים
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:49 וטןלמרט מינה את פרץ לסיר מלחמה עם משקפת...
והמלחמה התנהלה באופן אקסכיביוצניסטי-הרבה הרוגים בלי עזרה 9 שעות,בלי מים ואוכל,בלי טנקים מוגנים-כמו ברווזים במטווח...אבל פרץ וחלוץ-נו? מה יש להגיד עליהם?איפה הם בדפי ההיסזטוריה?
109 דוד 14/07/2016 11:51 כל כך נוקב ונכון! (ל"ת)
108 אייק 14/07/2016 08:13 תרבות חסרה
לא ברור למה חותרת שרת התרבות לפלוג נוםף בעם להנצחת הבערות במה את דוגלת בצעקות ובסקנדלים נקדם תרבות רוצה לשאול אותך מה הביאו לארץ בני עתדך המרוקאים ומה את מתלוננת הרי אתם בשלטון למעלה מ30 שנה ומה רע בתרבות המערבית מציע לך לחנך על ערכים ולא צעקות וסקנדלים ואל תדברי בשם כל עולי ארצות האסלאם עיראקי גאה
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:51 "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוק
ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
107 איזה גורן 13/07/2016 19:48 שפתיים ישק
כאשר נזכרים בשרי החינוך אמנון רובינשטיין ויוסי שריד ובתוצאות ההשכלה וההישגים שתלמידים וסטודנטים השיגו בימיהם וכאשר משווים את התרבות דאז ל"חרבות" דהיום תחת רגבי הבוץ של הפרה הגסה לא נותר אלא לבכות ולקונן. ולחרוד מפני שר הביטוחן ושרת המשפטים, ושר החקלאות ושר החינוך ומעל הכל שר השרים המתועב. אזרחי ותושבי ישראל, ראו הוזהרתם, או שהכנופיה האיומה הזו תלך או שהמדינה תלך. וושביהוא היום המר והנמהר,אל תגידו לא ידענו.
106 yud 13/07/2016 19:15 קצת הגינות
1.מי הכותב כאן - כך מערכת ביזפורטל? 2.גידי אורשר שאף אחד לא מכיר-איפה אתם חיים? או אולי זה בא כדי להקטין את תגובתה ולהעצים את תגובתכם 3.גם אתם וגם 90% מהמגיבים שלכם ,לא טוענים את טיעוניכם מתוך דאגה למישהו.אלא כביטוי קל לאג'נדה שלכם 4.המכתב של האדון שכנראה מדבר מדם משמש אתכם להפצת האג'נדה שלכם.ואל תצטיירו כמגיני תרבות או כמאחדי העם 5.הכותבים שלכם - כולם .מעולם לא הצטיינו בכתיבה עיתונאית טהורה.לא בתחום הכלכלי לא במדיני ולא בחברתי (ממתי אתם מתמחים בזה) 6.אני לא מעריץ של מירי רגב
105 דון קישוט 13/07/2016 19:06 מירי רגב = אורן חזן
שניהם אותה ליגה ( ליגה של תת רמה )
104 בוזגלו 13/07/2016 18:40 הבן של ההיסטוריון
ביבי לא יכול לשתוק יותר וצריך להשתיק את הצרה הזאת שניקראת מירי המפלגת ומסכסכת ..
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:53 "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוק
ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
103 אופיר 13/07/2016 18:39 להוריד את הרגב המכוערת הזאת מסדר היום
חנין זועבי,אלון חזן.אלון חסן,מירי רגב יש להם מכנה משותף -מעצבנים ומטרידים את שלוותי אנשים בזויים צעקנים
102 אבי קול 13/07/2016 18:19 נמאס מכולכם! צאו ללמוד...לעבוד ותפסיקו לבכות!!!
זה נאמר לכל המגזרים, העדות, ולכל המינים - תעצרו!!! את ההידרדרות...איך שכל אחד יעשה את תפקידו מעל 100% וצאו ללמוד...לעבוד ותפסיקו לבכות!!! ולמה...החיים קצרים...בגלל ההידרדרות אימפריות...נעלמו וגם מדינות...ובעיקר בגלל מלחמת אזרחים...שנאת האחר...שנאה עצמית...וגם קנאה באחר.
101 משה 13/07/2016 17:42 דבריו של אביב אמירה האמיצה
הרצל אביב , כל הכבוד לך שבשפה ברורה ואמירה אמיתי הבעת את האמת של התנהגות והאמירה הגסה , המגבירה את הפילוג בעם
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:55 ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו...
ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account
100 אורן 13/07/2016 16:54 העיקר להכפיש את רגב - סיסמת השמאל (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:12 השרה מירי רגב יוצאת מגדה וחוגגת את הזיכוי האחרון של גפס
קלטת הלוהטת של מירי רגב: איך להסביר העברת 2.5 מיליון ש' למשרד יהושע TBWA...שיחת ועידה של שרת התרבות מירי רגב עם יועציה:: "לא, לא, לא, לא טוב! לא טוב! תשובה רעה, רעה, רעה! למה רמי יהושע?Doha-mulierem faciens et bestialibus habitibus
99 אביבה בנאי 13/07/2016 16:43 די נמאסתם
כל הטוקבוקיסטים ששופכים בוץ ומקללים את מירי רגב וקוראים לה כינויי גנאי רק מעצימים את העובדה שהחברה הישראלית שסועה ויש קבוצה שמחרחרת ריב ומרעילה בארות שקוראל לעצמה אליטה אשכנזית שמשום מה חשבת שיש לה מונופול על החכמה ויודעת יור טוב ממני ויותר טוב ממך מה טוב בשבילי מה טוב בשבילך- ופתאום כואב להם שאיזה ילד קטן צועק שהמלך הוא ערום...שמקלקל להם את ההצגה....למה ליאור שליין המתנשא יכול לעבור מסך עם תוכניתו-סכין בגב האומה ואייל גולן לא? די נמאסתם
ללא 17/07/2016 13:10 שליין ואייל גולן
לשאלתך , אולי כי שליין לא נתפס כמנצל קטינות ? איזו "תרבות" הוא מייצג אייל גולן? ולמה אף אחד לא מגנה כך את אביהו מדינה? כי הוא אשכנזי???
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:13 Doha-mulierem faciens et bestialibus habitibus
הכי מפחיד שברנשית כזו הגיעה לדרגת תת-אלוף. איך אדם ברמה אינטלקטואלית כה נמוכה הופקד על דו"צ? ...על מוסדות התרבות להתחייב להופיע בכל מקום שאליו יוזמנו, עם דגשים לגליל, לנגב וליהודה ושומרון. השלטון, כפי שטוענים, בצדק, שומרי הסף של הדמוקרטיה, אינו יכול להכתיב לשום מוסד היכן להציג, לנגן או לרקוד...
פן אחר 14/07/2016 16:26 שיקולים זרים
השאלה שלך במקומה, אלא שיתכן שהכישורים שקידמו אותה ה ם בתחומים אחרים.
98 מנחם משגב 13/07/2016 16:40 תבורך אביב על שהעזת להניף חרב על זו שכביכול יצאה להגן ע
כל מילה בסלע. תבורך אביב על שהעזת להניף חרב על זו שכביכול יצאה להגן על המזרחיים כנגד עוכריהם האשכנזים האליטיסטים. המדינה היקרה שלנו כבר קיימת 68 שנים ובתקופה זו הספקנו להתערות אחד בשני, אשכנזים בספרדים ולהפך. אין כמעט משפחה בישראל שאין בה תערובת עדתית מכל גלויות ישראל. כך צריך להיות. זהו התהליך הבריא שאנו עוברים מאז חוליי השנים הראשונות, ואילו השרה רגב ומפלגות כגון ש"ס קיימים רק כדי להחיות את החוליים עליהם התגברנו והמשכנו הלאה. ולוואי שתכשלי במזימתך וייכון העם על גווניו השונים והמעניינים גם למרות היותך במפלגת השלטון.
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:17 מירי רגב שרה של הימין הישראלי אבל בתרבות לא מבינה כלום.
עמוסה בריגשי נחיתות...מנסה לרפא את ריגשות הנחיתות מילדות בדרך פסולה ומזלזלת באנשים שהתרבות חשובה להם. אינה פועלת בדרך מאוזנת כי אינה יודעת איזון מהו...היא פשוט טיפשה. עוד סיבה לא להצביע לליכוד...
97 י"ע 13/07/2016 16:36 בסה"כ היא מחקה את המורה שלה -ביבי (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:20 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו
מדינת ישראל מובלת על ידי פירומנים ומונהגת על ידי אגו-מניאק אל חורבנה"...בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוגרפיה המזעזעים שמתרחשים בחצרו של קליגולה ביבי ולכן הוא מודאג, מזועזע ולא סומך על ביבי גם לא על אהוד ברק!...לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו
96 בא 13/07/2016 16:32 אני מקווה שהוא עם ניקוד . (ל"ת)
95 ענת ארבל 13/07/2016 16:31 טעות בנמען
את המכתב הזה היה צריך להפנות הכותב לא למירי רגב אלא לגרבוז-דטנר-אורשר והגאון התורן האחרון- רוטנברג(?).....אלה מרעילי הבארות..אלה הקוראים למזרחיים נחותים..איפה יהורם גאון הס"ט הירושלמי שיבא ויזכיר לכולם שבמאה שעברה בירושליים העיליתא היתה קהילת ספרד המפוארת?...בנו של אליעזר בן יהודה-איתמר בן אב"י-כמעט התאבד כדי לזכות באהבתה של לאה הספרדייה עד שנענתה לו.......אז מירי רגב רוצה להחזיר קצת עטרה ליושנה ולאמר לגזענים שביננו שקוראים למזרחיים נחותים-שלו נעליכם מעליכם וכירעו על חוף הסליחה.....אז הי המחרחרת ריב???? הגיע הזמן להפסיק להיות בת יענה
קורא 14/07/2016 13:50 כן , היא מחרחרת כי ככה תמשיכי להצביע למפלגתה (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:21 לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח:
"בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
94 צליקר 13/07/2016 16:29 קשקוש גדול כי מירי צודקת ב 100% עד היום מרצות ממזרח
0.05% באוניברסיטאות וככה הכל בשליטה שלהם
מרצה? אולי בעזה.... 16/07/2016 14:41 מה רצית ? שאנאלפאביתית כמו רגב תהיה (ל"ת)
טיטו 14/07/2016 16:53 מה אתה עשית בשביל להתקבל לאוניברסיטה? הא? יחתיכת כלומני
ק
93 קנדלר מוני בן- 68 13/07/2016 16:27 מכתב פתוח לשרה מירי רגב
כל מילה שלך כאילו יצאה מליבי
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:59 " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו...
ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
92 נילי 13/07/2016 16:24 רגב
גם אני כמוך סבורה ששרת התרבות(תרבות?רגב?) מוציאה שד עדתי רדום מהמגירה לתועלתה האישית ועל מנת שתופיע בכותרות.צעקנית וולגרית גועלית-זוהי שרת התרבות שלנו.אבוי לנו
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:24 ראית פעם חיה עם דגל ישראל בכנסת או בבגאז'?
היא ואמנון לוי-דוגמית של עווט ב-DNA...מגעילים בפוטנציה...
91 עמוס 13/07/2016 16:10 אמיתי ומרגש
אמיתי מרגש צודק חכם מאד...!!! מעמוס ה"אשכנזי" שילדיו חצי מרוקאים ונכדיו ברבע אשכהזים רבע מרוקו וחצי תימן. ישר כח
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:27 זה קיבוץ גלויות ולא חזירה עם דגל פסאודו פטריוטי
היא התנגדה להורדת מע"מ על ירקות ופירות...ובזמן ארוע חברתי של 2011 הפגינה התנגדות פעילה-אנטי חברתית"אני חברת הכנסת" יללה...אחת מבור ספיגה ויש עוד כאלה שם...
90 אור לגויים 13/07/2016 15:58 מירי רגב תיזכר כבהמה פוליטית כסילה
מירי רגב שמחה על התוכנית של אייל גולן שמביאה לידי ביטוי את המורשת שלו. איזה מורשת בדיוק מביא אייל גולן? התכנית הזו של ארבעה מיזרחיים עילגיים ושוביניסטים, עם מחשבה מטופשת ורדודה היא המורשת המזרחית? שלא לדבר על הבעיתיות בהתנהלות של אייל גולן משפחתו והסובבים אותו. מה בדיוק יש לקחת משם ??
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:29 אולי זה הזכיר לה שגולן וקובי עברייני מס? שאותה עוד לא א
לא אנס,כי היא לא בת 14-16...כי היא כבר זקנה...
89 יעקב ק. 13/07/2016 14:36 לא יכול להיות כנה ויפה יותר מזה! תודה לך. (ל"ת)
88 חיים עמיר 13/07/2016 14:12 מוצא תימני
את מירי מגעילה אותי. גורמת לשסע בעם. ברגע שאת מופיעה על המסך אני עובר לערוץ אחר. על השנאה שאת גורמת נבוא אתך חשבון. בוז
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:31 כתם שחור משחור על עדות המזרח...
" תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
87 תני 13/07/2016 14:03 רגב השלו של החברה
מעניין מה היה שם משפחתה לפני רגב . למי רצית לדמות בצהל ? מה יקרה אם אחד מילדייך יחבור לאשכנזי . את זקוקה !
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:35 הערסים השתלטו על המדינה. מה ההבדל בינה ובין רוכל בשוק
מירי רגב נולדה וגדלה (בשם מרים סיבוני) בקריית גת להורים יוצאי מרוקו. ..לא אהיה כספומט", אמרה רגב...הקלטת הלוהטת של מירי רגב: איך להסביר העברת 2.5 מיליון ש' למשרד יהושע TBWA,,,
אור לגויים 13/07/2016 15:59 שמה היה סיבוני (ל"ת)
אאא 13/07/2016 15:46 תרגע, ילדיה חצי פולנים (ל"ת)
86 דני 13/07/2016 13:47 מילים כדורבנות
תקותי שמה שיצא מהלב של הכותב יכנס לראשם של מנהיגי ומובילי הפרוד בעם על רקע עדתי.
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:42 ביבי המסית האוניבסלי:ערבים ואוטובוסים...שמאל -לא יהודים
ז'אק מימרן ובנו ו-400 אלף יורו עבור הלבנת 25 מיליון יורו באילת...ומירי כמו כפפה ליד-כי ביבי "מת" על טיפשים...להקת פודלים עם שטייניץ בראשה-חלום כל פסיכיאטר מחוזי...
85 גולן 13/07/2016 13:40 אתם אתר כלכלי ?
מדוע אתם מביאים כתבות כאלו ? מה זה קשור לכלכלה ? ולמה זה מוטה שמאלה ?
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:03 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
" תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו..." תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account בחקירה יש יאיר נתניהו, ביבי,
יוסף פותר החלמות 13/07/2016 15:10 מכוון שהשמואל כבש את התקשורת ...........
ואלג'זירה קנה את עיתון הארץ והוא בדרך לקנות גם את ביזפורטל
shafik 13/07/2016 13:59 זה כבר מזמן ברור האתר הזה הוא כמו הארץ בדיוק (ל"ת)
84 עופר 13/07/2016 13:39 ממשלת חלם... שר הבטחון מוחלף באפסנאי במיל' רב"ט ל...
שרת התרבות מונתה בהמה חסרת תרבות, מישהו יכול להמליץ על אנאלפבית שיהיה שר החינוך?
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:45 אביה אלף...תיק ליברמן:כתב האישום שלא הוגש-פרנצ'סקה פול
אביה אלף...תיק ליברמן:כתב האישום שלא הוגש-פרנצ'סקה פוליטיקה-את...את....את... מי שחושב שפאני קירשנבאום הייתה מעבירה מיליוני שקלים ללא אישור של הצאר ליברמן ??, הוא תמים או הדיוט...אי הגשת כתב האישום היא טעות קשה בהיסטוריה של שלטון החוק בישראל. על פי חומרי הראיות שהכרתי ככף ידי, שמדובר באחת מפרשות השחיתות הציבורית היותר חמורות שהיו אי פעם בישראל...
83 זיקו 13/07/2016 13:19 יאללה כפיים! (ל"ת)
82 דדי 13/07/2016 13:14 הרצל אביב
תבורך כל מילה בסלע לא אוסיף מילה. תודה.
81 צבי 13/07/2016 12:59 שנאת חינם
הגיע הזמן להפסיק להשתמש במושגים מזרחים - מערבים , אשכנזים - ספרדים .רק איש /אישה נחותים עם אגו מנופח וחושב רק על עצמו . היום יש ליבוי שנאה במדינה בכל נושא וזה הכנה הקיומית של המדינה חבל
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:48 כפי שאמרה סיבוני- יש שהם סרטן בגוף האומה...סיבוני... (ל"ת)
ליבוי שנאה 13/07/2016 13:50 גם נגד עשירים ואוי למי שיתנגד ליחימוביץ .
ולא משנה מה קרה לכספים שלנו. מדינה של קופים לא חשוב אשכנזים או מזרחיים. מקובעים מחשבתית לוזרים
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:56 רגב נולדה וגדלה ( מרים סיבוני) בקריית גת להורים מרוקאי
נפסו העבריין מנצרת עלית-רגב עשתה משפט שדה למודיעה על פשעיו של נפסו...הסיפור עם "יומן הג'ובים"? ראש המטה של רגב, איתן כהן, ניהל רשימה של תפקידים שאולי ניתן להעניק לאנשי ליכוד- מינויים בשירות ציבורי...גברת נלדה, גדלה והייה עד היום בשוק. כך היא עובדת וכך תשמיך לעבוד.
80 יעקב 13/07/2016 12:44 את ביז לא מעניין התגובות שתומכות ברגב...עלובים (ל"ת)
79 גרב 13/07/2016 12:43 היא צריכה בולבול חזק שיוציא ממנה את כל העצבים (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:49 הפגם בה בראש ושם שום בול-בול לא מסוגל להגיע... (ל"ת)
היא צריכה 13/07/2016 13:47 ללכת לעו"ד טוב ולתבוע אותך . יא דוחה (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:58 היא פשוט בושה למדינת ישראל. היא מייצגת את הפנים המבישו
בושה וחרפה שהיא הפרצוף של הליכוד של אורן חזן...מירי רגב הייתה דוברת צ.ה.ל עלובה ומגוחכת ביותר ...מאד מסקרן להבין מי מפעיל אותה בתחום הגז? מי הפעיל אותה נגד המחאה החברתית?
78 מרגלית 13/07/2016 12:24 כל הכבוד
כל הכבוד, כל מלה בסלע. הלואי, שהמילים יחדרו ללב ולנשמה
77 דני 13/07/2016 12:14 הרצל אביב, אתה בטוח שאתה לא איש פוליטי? הצחקת אותי.... (ל"ת)
76 יוסי המרוקאי 13/07/2016 12:13 אתם לא מבינים מרוקאים- היא שלוחית. כאן הבעיה
היא לא מרוקאית. את זה אתם לא מבינים. היא שלוחית מהברבר ילדת כאפות שחטפה על הראש כל חייה ועכשיו מנסה להתרומם מהאשפה. אם היתה מרוקאית היא הייתה מתובתת. זאת ברברית שלוחית פשוטה ונבערת.
75 שלום 13/07/2016 12:13 מכתב למירי רגב
מה אתה יודע על קיפוח ילד שצנורות מים המיוצרים ממתכת על כתפו משקה דונמים של כותנה. שהמורה שלו היא חיילת יום לימודים בשבוע .שיושב מדי פעם בבאר -שבע לקבל חמישים לירות בכל הלילה שאם זה היום היה בנך שר החינוך היה מכיר אותך. אתה מאוד שמן לא שבלתה מחוסר .למירי רגב בהצלחה
74 משה 13/07/2016 12:10 כל הקשור לימין מעורר סערה אצל השמאל. די שמאלנים נמאסתם
יש לכם הרבה כסף לעורר סערות. זה מרגיז אותכם לדווח על תרומות מחו"ל?
קובי 13/07/2016 15:09 מה הקשר לשמאלנים?
אני גם ימני וגם מרוקאי! הגברת גרב לא מייצגת אותי אלא את תרבות הפרחות. ביום כיפור לחמנו אשכנזים ומזרחים כאחים, וזו באה לגרום לשנאה בין העדות מבית המדרש של ביבי.
73 החוקר 13/07/2016 11:58 יפה להביא פעיל פוליטי שמאלני כדוגמה !
בדקתם בכלל את הרקע של הבן אדם לפי שהעליתם פוסט ! כי אני יכול להראות לכם פוסטים ישנים שלו וזה ממש לא נחמד מה זה מי זה הבריו הזה ליברמן ? ביזיון לעם ישראל שאלו מנהיגיו ככה התבטא מר הרצל אביב על שר הביטחון ליברמן בתאריך 23/01/2009 ! אז עם כל הכבוד למכתב שלו הוא ממש לא שווה פרסום
72 AMIR 13/07/2016 11:50 האפס והכישלון=תמיד ייאשים את המוצלח והכישרוני.
לעולם היה,ולעולם יהיה,אין מה לעשות. זה לא קיפוח,לא צבע,ולא עדה,זה פשוט אין תרבות,אין חינוך,אין כלום
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:02 הערסים השתלטו על המדינה. מה ההבדל בינה ובין רוכל בשוק
רגב לאמנים: "אנחנו לא חייבים לממן אתכם- כך סיבוני...הממשלה לא חייבת לממן את התרבות"....אנו 30% נגועי " ז י ק ה " ואתם רק 20% ...20% של מה ?שואל קוטלר...
71 רן 13/07/2016 11:45 היו בחירות ורגב נבחרה בבחירות דמוקרטיות. תכבדו את
תוצאות הבחירות ותפסיקו ליילל.
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:04 הממשלה לא חייבת לממן את התרבות".
רגב לאמנים: "אנחנו לא חייבים לממן אתכם- סיבוני"...היתה נגד ביטול מעמ לפירות וירקות חברה של נוחי דנקנר שנים.... טוב היא מקבלת פנסיה מהצבא ושכר בכנסת..,.במקום לעזור לחלשים...היא נגד בושה שאחת כמו מירי רגב מגיעה לכנסת ומייצגת את תשובה ונוחי הנוכל...הרבה כסף לפריימריז זרם אליה...
70 יאיר 13/07/2016 11:45 שפוי ואמיתי
אפשר להתווכח ואפשר לא להסכים אבל מה שכתב הרצל אביב זו המציאות .כל ראיה אחרת היא זריית חול בעיניים. אילולא הפוליטיקאים הקטנים וחסרי התבונה המנצלים כל דבר לקטוף עוד כמה קולות במחנה שלהם-אילולא הם ,הבעיה הייתה קטנה יותר,פתירה יותר ותרבותית יותר.
69 אחת שמבינה א 13/07/2016 11:40 אם אתם כריזמטיים שנראים טוב, חרוצים ומשכילים
אתם תצליחו בחיים וזה לא משנה אם אתם אשכנזים או מזרחיים ותפסיקו כבר להתבכיין. וחוץ מזה בשנים האחרונות נשואי תערובת הולכים ומתרבים וזו רק הוכחה שהגזענות כלפי עדות המזרח הולכת ונעלמת.
68 אני 13/07/2016 11:34 גם אם מירי רגב טועה בדרך אין ספק שהיא צודקת בעובדות
אתה תמים ואולי ?"שפר מזלך"? בלהקים עסק משפחתי בעבודת כפיים שהרוויח כסף טוב ואתה באופוריה שאין העלייה וגזענות או "שאפשר לתקן ברוח טובה" .אתה ואורנה בנאי ושכמותכם "ביישנים " בלשון המעטה וגורמים לגזע הארי" לבצע את זמנו בנחת.עד שלא תרגיש על אחד מבני משפחתך את ההבדלה הנוראית הזאת כנראה שלא תבין כלום.אתה ביזיון ואני מתבייש בבישנים מהסוג שלך אתם מאטים את הגעת הצדק.תמשיך לחיות בלעג כל חייך.מירי רק ככה נוכל לנצח את השד תמשיכי בשיא הכח
67 משה ג. 13/07/2016 11:34 מעודדת פילוג גזעני, תומך במלחמה בשונאי ישראל.
מירי רגב התחילה טוב כשהפסיקה הסיוע לארגונים הנלחמים להרוס את המדינה ,לתמוך במחבלים ורוצחים ולהחרים ההתישבות החדשה בגדה. כאשר החלה במסע הפילוג בין אשכנזים לספרדים המבוסס על רגשי נחיתות ושנאה גזענית היא עושה שגיאה שתתנקם בה.
66 אלי 13/07/2016 11:27 ההפליה נגד עדות המזרח קיימת מקום המדינה עד היום
מי שטוען שזה כבר לא קיים פשוט טומן את ראשו בחול.
65 אלי פלג 13/07/2016 11:22 חד חריף ומשקף אמת יישר כוח
יישר כוח
64 לדעתי מירי רגב 13/07/2016 11:18 לא ראויה להיות שרת תרבות
ולהערכתי היא מצטיירת כמי שאין לה את הכישורים להיות שרה כלשהי. היא מנסה לבדל אוכלוסייה ספציפית הנמנית על בני עדתה ועושה לה יותר עוול וגורמת להעמקת רגשות הקיפוח שלהם על ידי הנצחתם. היום כולם מתערבבים. אפילו אייל גולן. מה היא חושבת שהיא חיה עוד בתקופה שהיא קודמה בצבא ..... אם היא חושבת שהתקציבים שהיא אמונה עליהם הם בשליטתה הבלעדית ולא של הציבור ששילם אותם אז יש לה טעות.
63 דודו 13/07/2016 11:15 הרצל אביב - אתה יקיר ישראל מגיע לך להדליק משואה לתפארת (ל"ת)
62 לצערי 13/07/2016 11:14 לא ייעזור!..השד העדתי הוא מחלה,ללא מרפא.
השנאה כ"כ גדולה..ולמה?...כי טבע האדם הוא :טיפש כברירת מחדל,העולם ניזון מרוב כסיל וטיפש,והחכם והאינטילגנט,נחבא אל הכלים כי לא נעים לו אל דאגה:שנאה היתה.נמצאת,ותהיה לעד,כי זה טבע האדם השפל
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:24 כמו נגיף "ז י ק ה "-30% לפי סולם קוטלר?
היה עדיף כבר עליהם 30% של נגיף HIV-למה? כי יש קוקטייל ל-HIV...ולבעלי זיקה לנגיף "ז י ק ה " יש להמתין...
61 יעל 13/07/2016 11:06 מילה בסלע
סוף סוף קם אדם ומביע את האמת-אל תפלגו את העם למען קידומכם האישי. לא חיכנו לך ולא זקוקים .טוב לנו .הרפי כבוד השרה..........................
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:15 ביביאנסקה פוליטיקה את קורטיזנה לא קטנה
פותחת רגליים ללא הבחנה...אומרת מתה על שלום ועושה מלחמה..אין מה לומר-גם באתיופיה עשית חגיגה...מצרים על ברכיים עם סי-סי בראש ביקשו הצילינו מסכר אתיופי וקח מתנה...פרנצ'סקה פוליטיקה (פזמון חוזר)...
60 לירן 13/07/2016 10:54 מתוך 10000000 מכתבים תפסו אחד (ל"ת)
59 יוסי 13/07/2016 10:53 יישר כוח לאדם נבון שכל מילה שלו בסלע ...
בוודאי לגביי גם אני בן גילו עליתי ממרוקו כילד , נשוי לצברית מבית אשכנזי כל חיי ברחתי מהבכיינים על קיפוח וכו' וסולד ,ממש סולד מהתנהגות השרה רגב , אינך מייצגת אותי ושכמותי ואנו מתביישים בך.....
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:19 כסף קיבלה רגב מהחברות בקבוצה של אי די בי - תשובה -גז /
אין ספק שהיא משרתת את האינטרסים של הטייקונים - תשובה, דנקנר והיד נטויה...פרמנטציה שלה משרתת את ביבי הסכסכן יעיל...ערבים באים באוטובוסים...שמאל הם לא יהודים...אירן-אירן-אירן ולקינוח בועת נדלן נוסח ביבי עם IQ 180
חשבורון 13/07/2016 11:04 עוד !!
משתכנז יפה נפש שמתכחש למורשתו המפוארת !!!
אתם הבעיה 13/07/2016 12:50 אתם הבעיה
הוא לא משתכנז לצערי חלק מעדתי בכיינים גדולים,קנאים ולא מפרגנים ,וזה בגנים שלנו,וזה כבר התחיל בתקופת הפנתרים השחורים,ואני לא מבין למה רק אנחנו מכל עדות המזרח מיצגים את הקיפוח??
וגמלים, זו מסורת? 13/07/2016 11:26 בכיינות ועליה לרגל לקברים של חמורים (ל"ת)
יעקב 13/07/2016 12:42 תשתדל לחשוב למה אתה בכלל חי כאן דביל קטן (ל"ת)
יעקב 13/07/2016 12:35 ואשכנזים לא עולים לרגל לאומן וכאלה אה ? (ל"ת)
לת 13/07/2016 14:54 לאומן עולים מזרחיים שאין להם קשר לאומן- השקופים של דרעי (ל"ת)
כן עולים 13/07/2016 13:46 ועוזבים את הנשים בראש השנה ועושים חיים עם פרוצות (ל"ת)
58 אנונימי 13/07/2016 10:48 כשיהיה ראש ממשלה מעדות המזרח תקבל לייק גדול
אם שוויון אז שוויון עד הסוף.
עמיר 13/07/2016 12:23 כשהיתה בחירה בין עמיר פרץ לביבי, במי בחרת?
מי שריסקו את עמיר פרץ היו הפריפריות, והמליכו עלינו את נתניהו הפיאודל. אז די לצביעות
בן 13/07/2016 11:14 בינתיים מי שבוחר בביבי האשכנזי זה דווקא המזרחיים... (ל"ת)
לא נכון 13/07/2016 13:45 המתנחלים האשכנזים בוחרים ביבי (ל"ת)
אלי 13/07/2016 13:40 לא מאהבת מורדכי אלא משנאת ה.......... (ל"ת)
יוספוס 13/07/2016 11:14 היה לנו שר ביטחון, רמטכ"ל ושרים הכי בכירים
אז לא היה ראש ממשלה "מזרחי" - אגב ביבי מזרחי ספרדי , לא? בכל התפקידים הבכירים האחרים כמעט בכולם היו שרים "מזרחיים" - מופז הוא לא אשכנזי, דוד לוי ועוד רבים שכיהנו כשרים ומנכ"לים
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:31 ביבי הוא במנטליות מזרחי-אנדרוגנוס כמו חלזון...
זוכרים ב"צוק איתן" החלטות הומניטריות כלפי חמאס?אין כאלה כלפי עוטף עזה. לא מספיק? מי אמר-פרס יחלק ירושלים ולמעשה דאג לחלוקה פיזית בירושלים ע"י הזנחת רובע ארמנ-מוסלמי-נוצרי?מי החזיר לערפאת חצי חברון ב1996 פרס? או ביביהו הראשון...מי התחנן להחזיר גולן ורק התעקשותו של אסד האב להשתכשך במי כנרת,נגמר לרעת ביבי...סוכן מס' 2804 של CFR...ומי יו"ר? אובמה חוסיין בארק הבוס של סוכן מס' 2804 של CFR...
57 בני 13/07/2016 10:44 מצפה לפתרונות יותר יצירתיים
אני יוצא עדות המזרח ומודה שאני אכן גזען וכן גזען כלפי עדות המזרח שלא משתנים שנשארים מקובעים 3 דורות בארץ ולא מתקדמים וכמובן עוסקים בפשע. אני מציע לגברת רגב וגם לשס במקום לשבץ מקורבים מושחתים במשרדי הממשלה למינהם עדיף לשבץ אותם אזרחים מקופחים מעדות המזרח בכדי לתת להם תנאי מחייה ראויים ורמת חיים שאינם מצליחים להשיג ובכך תהנה מקהל תןמכים וגם מצמצום הפערים שקיימים אצל אלו שאינם רוצים לעזור לעצמם שס טובלת בכסף משנת 77 אך לא הקימה מוסד רוחני אחד לתפארת ושולחים את ילדיהם למןסדות אשכנזים מדוע ? הם אינם מאמינים בעצמם ובחינוכם
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:21 מסימה בלתי ניתנת לביצוע...נפוטיזם ונרקיסיזם בכיפה שולט (ל"ת)
56 גיא 13/07/2016 10:36 תרבות
שרת התרבות של העם היהודי?!!!
55 שרת התרבות 13/07/2016 10:10 ככל שתנגחו אותה יותר היא תחזיר ותתנקם יותר
איזה אדם יסכים שיעלבו בו והוא ישתוק? הויכוח פה לא רק בין עדות זה גם פוליטי שמאל וימין .יש פה כבר דור שלישי של ילדים שהם מעורבים מזרח ומערב. וכבר לא ברור אם הם מזרחים או אשכנזים. שלשה בחורים נפגשו פולני, מרוקאי ותימני. הפולני אמר כל אמא פולניה רוצה חתן פולני כמוני. המרוקאי אמר כל אמא רוצה חתן מרוקאי כי אנחנו ידועים בסלטים שלנו והתימני אמר אנחנו הכי מבוקשים איך שנולדנו חטפו אותנו.... יום טוב לכולם ושתרויחו היום המון כסף
54 כותב 13/07/2016 10:08 תתבגרו המציאות היא לא שחור לבן ורגב תהפוך להסטוריה.
יש פה תהליך של תגובת נגד למה שהיה כל עוד זה למען החיים זה בסדר,אם את כבוד השרה זה לא מעניין מהר מאד זה יהפוך להיות הבעייה שלה.
53 אלי עבו 13/07/2016 09:56 פריחה פוליטית
הבעיה שרוב האנשים שפונים לפוליטיקה הם אפסים מאופסים
גיל גמש 13/07/2016 10:24 מהי פריחה ?
אולי לא ידעת, אבל פריחה משמעה פרגית ופרגית היא תרנגולת צעירה. אכן, מירי רגב היא פרגית בפוליטיקה הישראלית אך אל חשש היא עוד תיהיה תרנגולת גדולה ותנקר לכם בראש הרבה יותר חזק. חיים טובים.
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:33 מירי רגב מיצגת בצורה מופתית את מצביעי הליכוד :
כפוליטיקאית מתנהגת כפרחה , אין לכך כל קשר להיותה סיבוני, היא החליטה לברוח מהשם המקורי ...נאבקה נגד ביטול הפטור ממע"מ על פירות וירקות זה הפרצוף של הליכוד- בהמתיות...רגב מרתיעה כל אדם נורמלי לברוח מהליכוד!
מקומה לא בכנסת..... 13/07/2016 11:29 לא רוצה לכתוב מה היא מירי רגב באמת,אך (ל"ת)
אהרון 13/07/2016 10:54 פרחה
בא מהמילה פרח פרחיה
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:35 היא פשוט בושה למדינת ישראל. היא מייצגת את הפנים המבישו
יואילו נא העיתונאים ויספרו לעם בציון מי נותן כסף לגברת פה גדול מירי חברי הליכוד ! מי נגד הורדת המעמ -רגב המושחתת ! חברה של דנקנר לבדוק -כמה כסף קיבלה רגב מהחברות בקבוצה של אי די בי -דנקנר כמה כסף קיבלה רגב - תשובה -גז גברת רגב
52 עופק 13/07/2016 09:54 היא תבין?
קטע רהוט ראוי נוקב כאשכנזי הנשוי למזרחית מסכים לכל מילה...אבל מי יסביר לשרה את הנאמר?
51 דניאל 13/07/2016 09:45 נדהם !!!!
מכל המתלהמים והנלוזים עם חוסר הכבוד לזולת !!! וחושבים שבתגובה וביקורת מותר להם להקיא את כל הרפש המצחין מהפה המצחין שלהם !! ומתנהגים בדיוק ואפילו גרוע יותר מזו שהם מבקרים אותה !!!! דדדדדדיייייייי !!!!!!!!
כל מצחין בישראל..... 13/07/2016 09:55 ואתה כמלך המצחינים כמובן מכיר אישית (ל"ת)
דניאל 13/07/2016 11:10 אם
הגבת כך אני מרוצה !! וכנראה שגם צודק !!!!על אפך ומצחינותך!!
יעקב 13/07/2016 12:41 הסירחון שלך עובר דרך המסך ואתה מעיר על מצחינים....חחח (ל"ת)
דניאל 14/07/2016 12:38 חחחחח???
בבקשה לסגור את האסלה הריח עדיין נודףףףףף !! )( - : {-
50 shmupi11 13/07/2016 09:41 כל הכבוד סוף סוף שומעים את הקול השפוי של העם (ל"ת)
49 רון 13/07/2016 09:41 נכון, רהוט ונוגע ללב
נכון, רהוט ונוגע ללב לצערי התחושה שהשרה לא יכולה להבין דברי טעם כאלה.
48 מירי 13/07/2016 09:39 אני מזדהה עם מרבית הכתוב בכתבה, רגב אינה מתאימה לכהן במ (ל"ת)
47 shir.halel 13/07/2016 09:36 כל הכבוד קול שפוי רוב העם (ל"ת)
46 אנונימי 13/07/2016 09:33 תתרכזו בכלכלה
אם כולכם מזדהים עם המכתב אז אל תשכחו שאתם מזדהים גם עם הטענה שמי שנולד אחרי 1964 לא רשאי ללמד מה זה ציונות. אז כל מזדהה עם המכתב שצעיר מ-53 שישתוק כפי שרשום.
45 כהן עמוס 13/07/2016 09:29 הבעיה זה המרוקאים
כל הכבוד על התגובה בא נקרא לילד בשמו מי שנושא את דגל הגזענות זה לא עדות המזרח בכללותם רק פלג מתוך זה שהם המרוקאים הם רעשניים בכיינים אני טונסאי גהה בחיים לא הרגשתי קיפוח ונכון כמו שנכתב. עברנו המון קשיים ומעולם לא באנו בטענות מי שיצר את המפלצת הזו זה הפוליטיקאים. כמו המימונה שאוי לו לפולטיקאי שלא יראה את נוכחותו. ראה מקרה דוד לוי הנעלב הסידרתי ראה מקרה אורי אור שחיסלו לו את הקידום שלו וקצרה היריעה מלהביא עוד דוגמאות
צרנוחה 15/07/2016 18:03 תוניסאים זו העדה הכי מגעילה מעדות המזרח
קמצנים רעים חורשי מזימות וקנאים ברמות על
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:50 מה קרה? לא רואים את המרוקאים ברחוב?לחיאני של דנציגר?
נפסו של סיבוני? אהה צדיק של שקופים מספסופה נראה בכנסת בתחפושת שר הקלקלה(כלכלה) והופ! פתאום שר הפנים...עם הצהרת הון של 15 מיליון ועשרה בתים הוא מתאים להיות מנהיג שקופי ספסופה...אבל בניזרי-פנחסי-חוגי-זמיר פרץ-מלכה-1/2 הנגבי-קצב...הבנתי ...חצי בכלא רמון וחצי בדרך כראשי ערים לשעבר...נשמע מאוד גזעני-עובדה...
44 יריב 13/07/2016 09:18 קולם של האנשים הפשוטים כמו הרצל חייב להשמע
מירי רגב שמתיימרת להשמיע את קולם של האנשים הפשוטים "המקופחים" כאשר היא רק מחפשת הון פוליטי חייבת להבלם ע"י קולם של אנשים כמו הרצל ורבים מן הכותבים כאן
איפיק 13/07/2016 09:56 למה הרצל איש פשוט? סבוני מירים פשוטה (ל"ת)
האיש הפשוט 13/07/2016 09:41 עד כדי כך פשוט שמסוגל להתעלם מרגשות של אחרים?
אם אחרי 60 שנה עדיין יש על זה ויכוח אז כנראה שמשהו פה לא עובד טוב. אי אפשר להטיל ספק ברגשות של אחרים ולסתום להם את הפה. זה לא עבד אף פעם ולא יעבוד אף פעם. אי אפשר לדכא את נפש האדם. מי שרוצה להגיד שהכל פה טוב ואין בעיה אז יבושם לו.
ורגב אינם פתרון! 13/07/2016 09:48 לא הכל טוב , לא כאן ולא בארה'ב אבל ש'ס
בכיינות ועדתיות רק מנציחים בעיות במקום לפתור אותן....
ש"ס 13/07/2016 10:13 מי שמעודד את ש"ס זה ביבי . תמורת התפטרות דרעי
נתן לו ביבי כסף לטיפוח קברות צדיקים וסלילת כבישים ודרעי אמר שזה יתמוך בכלכלה. להאשים את ש"ס בלבד זאת לא חוכמה . יש כנראה מי שמרויח מהמצב הזה
גם בליכוד (רגב) 13/07/2016 11:31 ברור, לרגע לא אמרתי שכל הזבל בש'ס , יש (ל"ת)
43 שלומי 13/07/2016 09:13 הרגב של חיפושיט הזבל
מירי רגב חייבת זבל כדי לחיות,
42 חזי 13/07/2016 09:11 רגב=הזבל שהמדינה
שיורים על חייל ישראלי לא שואלים אם הוא אשכנזי דרוזי מזרחי או מוצא אחר. רגב מבטאת את הזבל של המדינה שחבל שבא לידי ביטוי. תתביישי לך .
41 אין מחילה למפלגים 13/07/2016 09:08 אין מחילה למפלגים את העם- רגב ודומיה (ל"ת)
40 ביזפורטל-כלכליjQuery20302704433270264417_146838724 13/07/2016 09:07 חובה לקרוא? היה ברור שרק שלילי ונגד השרה
תתעסקו בחדשות כלכליות...
לפאשיסט לסתום פיות! 13/07/2016 09:45 א) ביזפורטל לא אשם שהיא "שרה".ב)אפייני
בגרמניה של שנות השלושים היית גם שורף ספרים....ואולי גם ממשיך בשריפת בני אדם....
39 דבורה א 13/07/2016 09:06 תודה
נגעת בליבי.מסכימה עם כל מילה שלך.גם לי כואב הניצול הציני של פוליטיקאים רבים של כאב אמיתי או מדומה של מישהו בלי בעצם לעזור באמת. תודה רבה לך דבורה
38 יעקב 13/07/2016 08:55 רגב,את לא דוברת שלי,!!!
את מבישת את עדות המזרח,מי נתן לך את הקרדיט לדבר בשם כולם? את מיצגת רק את לה פמיליה,ודומיהם
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:57 זה המוקש שהתמין ביבי עבור עדה מרוקאית-צבע אותם בצבע שחו
סכסכן לא קטן-עם IQ180...מסכסך נגד הערבים,שורף כפר נחום -נגד נוצרים,לוש לאוזנו החרשת של בבא סלים-"שמולנים אינם יהודים"...ועכשיו במאמץ להכניס את שרה למוסד סגור ולהתפטר מחוזה,שחתם עבורה תחת לחץ קובל...
37 יעל העירקית 13/07/2016 08:41 אני מזרחית ולא מרגישה קיפוח
כל בן אדם צריך להשקיע בעצמו להיות חיובי להשיג דברים בזכות עצמו בחיים ואז לא יהיה מקופח
בדיחה 13/07/2016 09:09 מזרחי לא יכול לברוח מהסטיגמות שמושרשות פה
זה לא מספיק להיות כל השטיות שכתבת. היום לא מספיק שאיפות השכלה וכישורים צריך רק קשרים כדי להידחף ולהצליח פה הסטטיסטיקה מראה גם כיום שהמזרחים לא מצליחים במיוחד זה טוב לחיות באשליות תמשיכי לחלום
36 מוטי442 13/07/2016 08:40 כל הכבוד. מיכתב רציני, מסוגנן יפה מאוד, וקולע למציאות. (ל"ת)
35 יישר כח 13/07/2016 08:39 כל מילה בסלע (ל"ת)
34 עמי 13/07/2016 08:36 סכנה לעם ישראל
כל מילה בסלע,והיא מספר אחת במפלגת השלטון
33 מיכל 13/07/2016 08:33 מירי יישר כח ותמשיכי בדרכך (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:59 מזכירה לי את המחזה "הדיבוק"...מאשיגנה וואיב מיט פלאג
אין טוכאס...
בורות? 13/07/2016 09:01 איזו דרך? דרך של פילוג , שנאה והערצת
היו מפלגות באירופה בשנות השלושים שהלכו בדרך זו, בראש אחת מהם עמד משופם, אידיוט שצעק כמו רגב, אבל בשפה אחרת.....
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 20:00 אבל היא מגלחת את השפם לפני ,שהיא תופשת את הדגל... (ל"ת)
מה הוא צעק? 13/07/2016 09:10 כנראה שלא הבנת כלום (ל"ת)
32 יקי 13/07/2016 08:31 מירי רגב
תקשבי לאדם רציני הפנימי את אשר רשם מה שאת גורמת זה להתנהגות של עולם שלילי עם כל ההתלהמות שלך . את מציגה את עדות המזרח כנחותים תתביישי לך זה מאד מתאים לאנשי הליכוד לזרוע שנאה ופחד בקרב האזרחים.
הליכוד 13/07/2016 09:12 עד כמה שידוע לי דווקא המזרחים נתפשים כבוחרי ליכוד
לעומת האשכנזים הנעלים בוחרי יחימוביץ . תמוה שהיא מציגה את המזרחים כנחותיים בשעה שמתראיינים פה אורשר וחברו שמצדיק אותו ומבזה את המזרחים. כמה קיבלת בהבנת הנקרא בבית ספר?
31 אבוי לנו עם מירי רקב 13/07/2016 08:31 בושה של שרת תרבות
עושה פרסומת לתכנית של מי שנחשד בעבירות מין כלפי קטינות , ונחלץ רק בשן ועין כי אביו לקח את כל האשמה. את זה שרת התרבות שלנו מקדמת. היא בטח גם חושבת שהוא צריך להדליק משואה ביון העצמאות .
ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 20:02 היא גם עבריינית של גירוש מגוש קטיב...דוברת ווסלית... (ל"ת)
ל 31 13/07/2016 09:16 בינתיים גולן נחשד ולא הורשע. אם יש לך איזה טענה כדאי
לך לפנות לבית המשפט . אדם נחשב חף מפשע עד שלא הורשע. אתה לא חייב לראות את התוכנית של גולן . עדיף לך לשמוע את שיריו של שלמה ארצי תרקוד היא אמרה לי תרקוד .... איזה עומק של שירים איזה מילים מופלאות ועוד זמר ספק מדבר ספק שר.
נו יופי לך 13/07/2016 09:37 אגב, אלילך גולן כבר היה בבית המשפט
הוא הודה בהעלמת מס . ולגבי החשדות האחרות, הייתי מצפה משר בממשלת ישראל להתרחק מאדם ששמו נקשר בעבירות כאלה, במיוחד שמדובר בקטיונות ,גם אם לא הורשע. ואגב הוא לא הכחיש את קשריו שהיו לו עם קטינות . בושה שמירי רגב תומכת באדם שכזה. אינני חסיד של שירי שלמה ארצי , זה עדיין לא סותר את העובדה ששירי אייל גולן זה זבלה, ואם הפרודיה של "מתוקה מהחיים" לא גרמה לך להבין את זה, תלך לעוד הופעה של אייל ותצעק כפיים.
גולן 13/07/2016 10:19 הוא לא היחיד שחשוד בהעלמת מס . עובדה שראש ממשלה
יושב בכלא והוא לא. מי אתה שתקבע ששירי אייל גולן הם זבלה אולי שיריו של ביאליק הם זבלה עם צנח לו זלזל ? עם היא יושבה לחלון וסורקה שיערה וכו. והוא משורר לאומי. לא הייתי בהופעה של גולן וגם לא אהיה . וגם לא אצעק כפיים. הנה, הסטיגמה כבר מדברת מגרונך . ממש איש נעלה
30 דני 13/07/2016 08:26 יישר כח
כל הכבוד. ממש מזדהה עם כל הכתוב.
29 יש לכם עוד מכתב 13/07/2016 08:26 יש לכם עוד
מכתב של אנונימי שנכנס ברגב? הזויים לגמרי
28 אזרח 13/07/2016 08:25 כל מילה בסלע. שניפטר ממירי רגב במהרה בימינו
מירי רגב היא קוריוז שתחלוף מהעולם. נקווה רק שזה יהיה כמה שיותר מהר לפני שבאמת נחזור 50 שנה אחורה בגללה ובגלל שכמותה (כולל פטרונה הארכי-סכסכן נתניהו)
עדיף רגב על יחימוביץ 13/07/2016 09:43 יחימוביץ הורסת את הכלכלה בתעמולה שלה נגד הטייקונים
פופוליזים הרסני יותר מרגב.
65 שנה 13/07/2016 09:19 אי אפשר לחזור 60 שנה אחורה
כי כלום לא השתנה מאז. רק לא מדברים על זה . ממש הספרדים לא מרגישים קיפוח גם כעת. באמת חוצפנים התימנים שמעלים את פרשת ילדי תימן. שהרי זה לא קרה כי אין ביקוש לילדים שחורים הם מתו . והממיסד דאז קבר אותם בכבוד והדר בקבר אחים . הם אפילו לא היו ראויים שיבכו עליהם הוריהם שהרי הם נחותים וחסרי רגשות .
27 כל הכבוד 13/07/2016 08:18 אדם רציני! השקיע במקום פשוט להגיד סתם פרחה מטומטמת (ל"ת)
26 רן 13/07/2016 08:12 והיום בתכנית-מכתב של אף אחד אבל העיקר שהוא נכנס קצת בלי
אתם פתאטים
את האמת לרגב? 13/07/2016 08:24 מה קרה? יש סוף סוף מישהו שמנסה להגיד
לטעמי הוא היה עדין מדי, אני הייתי אולי גם רומז, לגבי הדרך שבה הגיעה להיות דוברת צה'ל ושרה בליכוד....
כן תרמוז 13/07/2016 09:20 הלוואי שהיא תתבע אותך על לשון הרע (ל"ת)
25 נפתלי 13/07/2016 08:10 די
חברה בו נוריד את מפלס השנאה בין ימין לשמאל בין אשכנזים לספרדים בין כל מיני מגזרים נחיה חיים של אהבת הזולת עזרה לזולת ונפסיק את כל מחול השדים הזה.
24 צ.ל 13/07/2016 08:08 ישר כח
סוף סוף תגובה נאותה למעשיה והתבטאותה של פוליטיקאית רדודה הרוכבת על גל שהיה מזמן אמור להיעלם דרעי וחבריו פתחו את השיטה וצרת "התרבות " רק מאדירה
23 אבי 13/07/2016 07:53 תודה לך הרצל אביב
תודה לך הרצל אביב ! מילים כדורבנות.
22 רק אהבה 13/07/2016 07:36 באמצעותך רואים שהשפיות קיימת
הרצל , תודה . שבאמצעותך רואים שהשפיות קיימת , רק נחבאת מבושה . יש לנו המון מהמשותף בהרגשה וההקדשה . התופעה והצרחנות המתרחשת כאן תחלוף אני מקווה . הקשיים שעברה המדינה חישלו אותנו ואף תגרן לא יתגבר על כך . שוב תודה לך והרבה שמחת חיים . משה .
שטויות במיץ 13/07/2016 07:54 איזה שפיות יש לו? הוא בכח רוצה להיות משלהם
תקרא את ספר הילדים "דרקון אין דבר כזה" באמת אם הרצל אביב המשתכנז כתב שאין בעיה אז באמת אין בעיה .
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:18 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
" תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולרארנו מימרן, הנאשם בפרשת העוקץ של המאה בצרפת, העיד בחקירתו הראשונה כי העביר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, 200 אלף דולר וכי היה מעורב במערכת הבחירות של שנת 2009...ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
זול עבורך בעזה! 13/07/2016 08:27 "משלהם" ? מה אתה ערבי? אם כן יש דיור (ל"ת)
לא ערבי 13/07/2016 09:50 אבל ראית את העיר המפוארת שהערבים בנו רוואבי?
איפה הם ואיפה אנחנו . עוד 50 שנה כשלא יהיו פה כנראה מזרחים המערביים יצליחו לבנות עיר כמו רוואבי. תמשיך לזלזל בערבים בינתיים אירן משיגה את ישראל במדעים ומתימטיקה ובמדע. בישראל המדענים מחפשים עבודה בחו"ל . העיקר אין כבר בעיה בין מזרחים ואשכנזים ואין גזענות בכלל מה זה בכלל הערבים הם לא קיימים אפילו מבחינתך נחותים שגרים בעזה. אתה הוכחה שמירי רגב צודקת רק שאתה חושב שאתה נאור שמפנה את הגזענות שלך לשעיר לעזאזל הערבים.
21 למפרט יפה 13/07/2016 07:34 מכתב למירי רגב
לא הייתי יכולה לנסח זאת יותר טוב, שפו לך הרצל על מכתבך זה -כל מילה בסלע.ולא אני לא ממוצא אשכנזי ,הורי מעירק וסוריה שם משפחתי הוא מנישואים לבעל נהדר ממוצא אשכנזי.מה יגידו ילדי לאן לשייך אותם ?
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:20 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
20 פוסט מתרפס 13/07/2016 07:27 הכותב שינה את שמו להשתכנז הוא פתאם הרצל אביב
עכשיו הוא משלהם במיוחד אם יש לו חברים מכל הגוונים החברתיים שמעריצים אותו מאחורי גבו ובוודאי חולמים על שידוך עם צאצאיו. אם הכל וורוד איך זה שאשת ראש הממשלה אומרת שהיא אירופאית אוכלת מעט לעומת המרוקאים שאוכלים המון . ובגלל שהיא אוכלת מעט היא דוגמנית שדופה אירופאית ואפילו חוסכת כסף לחמצן את שערותיה . איך זה שהאתיופים מרגישים פה מופלים לרעה ולא מכירים ביהדותם ובעתיד הם יהיו כמו השחורים בארה"ב. נראה מתי יהיה פה ראש ממשלה אתיופי והכותב כנראה לי גדל על סרטי הבורקס כמו סלאח שבתי וכץ וקרסו ועוד סרטים שבהם המזרחי הוא עני ונחות ומשתדרג ע"י נשואין לאשכנזיה עשירה לבנה בלונדינית בניגוד לדעת הוריה. השרה רגב אשמה בהכל!!!!!
יפה 13/07/2016 09:23 מירי רגב גם רוצה להשתכנז
הכנסת לעצמך גול עצמי,לא שמעתי אף פעם על שם משפחה רגב אצל המזרחים,איפה הגאווה שלה?מה גם היא רצתה להשתכנז?
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:47 מירי רגב שופכת את התינוק עם המים. אכן שנויה במחלוקת.
רומסת ברגל גסה תרבות אחת כדי להאדיר תרבות אחרת. זו לא הדרך של מי שממלא תפקיד של שרת תרבות!!!!!. עמוסה בריגשי נחיתות. מנסה לרפא את ריגשות הנחיתות מילדות בדרך פסולה ומזלזלת באנשים שהתרבות חשובה להם. אינה פועלת בדרך מאוזנת כי אינה יודעת איזון מהו.
אכן כן 13/07/2016 09:53 גם היא רוצה להשתכנז . (ל"ת)
זבל כמירי רגב! 13/07/2016 08:29 בזכות זבל ,מלא רגשי נחיתות כמוך יש שרת (ל"ת)
בזכות צדיקים כמוך 13/07/2016 09:44 יש לנו כחלון, לפיד שפיר ורוזנטל
ואין לנו כסף לראות את ההצגות בקמארי של שרת התרבות כל כרטיס 150 שח. נגמר הכסף
בודני 13/07/2016 08:25 אביב שם אשכנזי?באירופה אין שם משפחה אביב (ל"ת)
אבל יש שוורץ 13/07/2016 09:47 ממש אשכנזי (ל"ת)
19 משה ראשל"צ 13/07/2016 07:27 למערכת ביזפורטל- אתם אתר כלכלי אל תגעו בנושאים כאלה
אתם מגזימים לנושאים שלא קשורים אליכם נקודה אל תיהיו כמו דה מרקר עיתון שמאלן במסווה של עתון כלכלי תמשיכו להיות האתר כלכלי הטוב בישראל
ה"מזרחיים"? 13/07/2016 08:30 מה קרה ? העיזו להגיד את האמת על יללות (ל"ת)
18 איציק 13/07/2016 07:17 מירי רגב
כל הכבוד תמשיכי כך צריך להגיד את הדברים על השולחן .עם מקבלים שרה בצעקות לא נותנים לה לדבר .זה אומר שאת אומרת דברים נכונים ..
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:44 כמה עוד אפשר לסבול את הטיפשות שלה. דונם פה ודונם שם, רג
רומסת ברגל גסה תרבות אחת כדי להאדיר תרבות אחרת. זו לא הדרך של מי שממלא תפקיד של שרת תרבות!!!!!. עמוסה בריגשי נחיתות. מנסה לרפא את ריגשות הנחיתות מילדות בדרך פסולה ומזלזלת באנשים שהתרבות חשובה להם. אינה פועלת בדרך מאוזנת כי אינה יודעת איזון מהו.
נכון 13/07/2016 07:57 היא אומרת את האמת (ל"ת)
של גולדה. 13/07/2016 08:46 "אמת " כמו של רגב, אפילו גרועה מהמערך (ל"ת)
17 יעקב ארבל 13/07/2016 07:17 כל כך נכון
מסכים לחלוטין
16 כל מילה בסלע!!!! 13/07/2016 07:16 יפה מאוד!!! אחד הפוסטים האמיתיים שקראתי אי פעם. (ל"ת)
15 דניאל 13/07/2016 07:05 ברכה לבטלה
אנשים מסוגם של רגב וביבי לא מושפעים ממילים..השפה המוכרת להם היו שפת הכח...
שפת הכח 13/07/2016 07:51 מה אתה רוצה בכוח ? שהיא לא תגיד מה שהיא חושבת
ומרגישה? ומה יש לך נגד ביבי הוא הצהיר שהוא בדק אילן יוחסין והוא ספרדי שחי עם פולניה
ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 19:48 אמור:היא קתם ובושה של כל עדות המזרח
משיגנה ארופ פון גאג מיט דאם פלאג...
14 פוסט מקושקש 13/07/2016 07:02 60 שנה עברו וכלום לא השתנה.
הכותב חושב שאם לא ידברו על כך ויטאטאו הכל מתחת לשטיח אז הלכלוך לא קיים. לפעמים השטיח זז והלכלוך נחשף. עדות המזרח מתוייגים ומסומנים עם סטיגמות ודעות קדומות . כאילו כולם מנשקי קמעות ומורחים מים של הבאבא סאלי. אוכלים בידיים. כולם פרחות וערסים. איך זה שלמרות שעברו 60 שנה עדיין רבים וטובים מרגישים את זה באויר במבטים וביחס. איך זה שסופר הומניסט כמו סמי מיכאל אומר שישראל המדינה הכי גזענית במערב ואם היה צערי היה עוזב. אם השרה מדברת על זה היא לא יוצרת את הבעיה היא פשוט חושפת אותה. ולסכום כדברי שייקספיר האין למזרחי עיניים אף ופה? אם תדקרו אותו הוא לא יזוב דם? אם תעליבו אותו ליבו לא ישבר בקרבו? אם תבחלו בו רק בגלל הצבע הוא לא יבכה? (קצת שיניתי ...) ואם לא נראה לכם תמיד תוכלו לחזור למיין קאמפ הוא למכירה עכשיו .
גם רואה עצמו כערבי! 13/07/2016 08:42 א) מיין קאמפף דווקא מתאים לך.ב) מיכאל
אז לפני שאתה מעלה את רגשי הנחיתות שלךעל הכתב..תחשוב קצת וצא מן המנטליות של המעברה (שבה היה רוב אשכנזי).
עוד תגובה מתנשאת 13/07/2016 09:25 להגיד את האמת זה לא רגשי נחיתות
להגיד רגשי נחיתות זה לדבר לא עניינית ולסתום פיות כי אין לך מה להגיד. חוץ מהתנשאות ורגשי בעלות לשלוט גם על מחשבות ורגשות של אחרים. חוץ מזה לבשתי את מיין קאמפף וזה לא התאים לי
13 עמי 13/07/2016 06:45 עוד צבוע כן נפלא לך לביראות
הורי זל ואחרים היו מספרים לך אך אתה יודע איך ללקק בקשר למירי של נעליך הייתה תת אלוף בצהל אה סה לא מעניין מיום הראשון קראו לה בהמה אה זה בסדר תתבייש
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:39 Doha-mulierem faciens et bestialibus habitibus
הכי מפחיד שברנשית כזו הגיעה לדרגת תת-אלוף. איך אדם ברמה אינטלקטואלית כה נמוכה הופקד על דו"צ? המערכה לדה-לגיטימציה של ישראל אינה המצאה של מירי רגב
ירח 13/07/2016 08:45 אכלו לי שתו לי
בקטע שלך רואים את הבעיה שלך : במקום לנסות וללמוד ואף לכתוב עברית נכון, אתה עסוק בלטפח את ההרגשה של קיפוח.כך לא תגיע לשום מקום.תמשיך לחיות בעליבותך.
חושך 13/07/2016 09:27 איך הוא מטפח את ריגשות הקיפוח לא הבנתי
אכן בגלל הקיפוח הוא לא יגיע לשום מקום. אתה עלוב בעצמך
יבין... 13/07/2016 08:43 אכן היתה ראויה לכינוי "תת אלוף" והמבין (ל"ת)
הבנו 13/07/2016 09:27 לאיזה דרגה מופלאה אתה הגעת בצבא? (ל"ת)
12 דניאל 13/07/2016 06:36 מדוייק להפליא
כל מילה בסלע
11 עובדיה 13/07/2016 06:33 תודה לך איש יקר שהטבת לנסח מה שאני ורבים בחברתי חושבים
ומרגישים.
10 ויק 13/07/2016 06:26 אני מרוקאית ומרגישה אותו דבר. מירי לא מייצגת אותי ולא ד (ל"ת)
לויקי 13/07/2016 07:58 שכחת לכתוב אני מרוקאית גאה!!!
ועצם המילה גאה מראה שמירי רגב צודקת . גאוות יחידה ?
עשית בצבא? קפה? 13/07/2016 09:15 א) את השתמשת במילה גאה! ב) מה בדיוק (ל"ת)
צבא? קפה? 13/07/2016 09:29 אז את לא גאה במוצא? אז למה את עדיין חוגגת את המימונה (ל"ת)
ויק 13/07/2016 14:51 מירי, עושה שימוש לא חוקי במאגרי מידע של הצבא? מענין?
לא את ולא דרעי מייצגים הרבה מזרחיים - אתם בושה לעדה. פסטיבל דרום לסרטים היית? מענין למה את צריכה תקציב לקולנוע בדרום?
9 אא 13/07/2016 06:23 עברה את הגבול (ל"ת)
8 HAKY1 13/07/2016 06:00 מערכת יקרה חבל שאתם לא מכירים את גידי אורשר (ל"ת)
7 דני 13/07/2016 05:57 נשמע שהאיש שורשי ואכפת לו באמת (ל"ת)
6 יוסי לוי 13/07/2016 05:34 לבהמה לא כותבים מכתב כ"כ אינטלגנטי ויפה (ל"ת)
וואו 13/07/2016 08:00 ממש התרשמתי מהאינטילגנציה של אביב הרצל
היה לו כנראה מספיק שכל להחליף את הבוזגלו שלו באביב אביב תקופה נפלאה לא חם ולא קר . השמש יוצאת מהעננים השקדיה פורחת. ומי לא יתבלבל אם האביב הוא מצאצאי המזרח או המערב?
לך פרנסה ואושר.... 13/07/2016 08:55 לך לקברי הצדיקים: הם יוזילו לך דיור, יביאו
הם יעזאה לא?מה לא? אז אולי ביבי ורגב....מה גם לא? אז ש'ס....מה גם לא? אז אין ברירה , צריך לעבוד במקום ליללולכתוב שטויות ושקרים....
פרנסה ואושר 13/07/2016 09:31 לא הבנתי כלום מהתגובה ערבבת צדיקים, דיור, ביבי
רגב ש"ס ומה לא . תכף אני אצא לעבוד כמוך
5 גילוי נאות 13/07/2016 04:55 שכחת לציין שרגב בורה וראשה חלול. ואינה ראויה
לנהל מכולת, לבטח לא לכהן כשרת תרבות. האשה הזאת מתגאה בבורותה. היא מדבר על אליטות, אך אין לה מושג קל שבקלים אודות תרבות, אומנות וכו'. היא מבזבזת מליונים מכספי ציבור כדי שיעשו עליה כתבה על שהיא מסתובבת לה בפסטיבל קאן. גם פה וגם קאן האשה הזאת היא קריקטורה חסרת כל כישורים.
משה ראשל"צ 13/07/2016 15:25 רק ראש חלול שלך לא מצליח להבין - קצינה דוברת צהל בשבילך (ל"ת)
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:34 השרה רגב אמרה כי "באחריותו של משרד התרבות לפקח על מוסדו
אהיה כספומט", אמרה רגב, "יש לי אחריות לכסף הציבורי ...הקלטת הלוהטת של מירי רגב: איך להסביר העברת 2.5 מיליון ש' למשרד יהושע TBWA...שיחת ועידה של שרת התרבות מירי רגב עם יועציה - בה היא מגבשת יחד איתם גרסה שתסביר, מדוע ואיך משרדה העביר תקציב פרסום לידיו של הפרסומאי רמי יהושע ומשרד הפרסום יהושע TBWA ללא מכרז. על כך עונה השרה רגב: "לא, לא, לא, לא טוב! לא טוב! תשובה רעה, רעה, רעה! למה רמי יהושע?
ל 5 החכם 13/07/2016 08:05 כמה שאתה צודק! השרה הזאת בורה ועוד מעזה להתגאות
בבורותה. מעניין שבורותה הביאה אותה להיות תת אלוף בצהל דוברת בצה"ל ושרת תרבות . ממש בושה . תאר לעצמך אם היא היתה נולדת לעדה הנכונה ומקבלת השכלה מתאימה כיאה לעדה השלטת לאן היא היתה מגיעה!!! ואם לדבריך היא בורה והגיעה למעמד הזה מה זה אומר עליך ועל כל המקטרגים עליה? הלוואי עלי בורה כמוה
"דוברת צהל"... 13/07/2016 08:38 אולי דברים אחרים הביאו אותה להיות (ל"ת)
מכל הבנות בצבא 13/07/2016 09:35 יפות, חכמות, משכילות, בלונדיניות כחולות עיניים
דווקא היא הצליחה להיות דוברת צה"ל לעומת האחרות מה הסוד שלה? אולי שהיא דווקא כן חכמה???
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:31 ). מירי רגב נולדה וגדלה (בשם מרים סיבוני) בקריית גת להו
כיהנה כצנזורית הצבאית הראשית וכדוברת צה"ל בדרגת תת-אלוף(בתקופת ההתנתקות ומלחמת לבנון השנייה...רגב הייתה דוברת צה"ל בזמן יישום תוכנית ההתנתקות...לדעת רבים כשלה בתפקיד, לא רק בגלל מגבלות אישיות אלא בעיקר כי נתפשה כ"יחצ"נית של הצבא ושל הרמטכ"ל". ואכן גם במחקרי וגם במחקרו של לבל עוררו הופעותיה של דוברת צה"ל ביקורת ואף אנטגוניזם רב: יכולתה התקשורתית דורגה לרוב כבינונית והיו שטענו שהיא מעוררת אנטגוניזם.
איזה דברים? 13/07/2016 09:32 לא הבנתי איך היא הצליחה אולי זה מים של הבאבא סאלי? (ל"ת)
4 דניאל 13/07/2016 02:15 כל מילה בסלע...
מירי רגב לא יותר מבהמה גסה,ברברית חסרת חינוך.לא מבין איך החזיקו אחת כזאת בצבא??? אבל העיקר שיש לה משם פנסיה מכובדת ועוד משכורת עתק מאיתנו האזרחים.ובנוסף רצה לקדם את אייל גולן שהוא רחוק מלהיות טלית שכולה תכלת וזה בלשון המעטה...בושה שיש לנו שרים כאלה .
לדניאל 13/07/2016 07:48 ואף על פי כן היא מצליחה
אתה מכנה אותה בשמות גנאי ואפילו לא מבין איך החזיקו אחת כזאת בצבא . כואב לך הכסף שיש לה .אין יותר גזעני מתגובתך
ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:22 " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False P
התקדמה בצבא... 13/07/2016 08:36 הבעיה שהוא היה עדין ולא ציין איך מירי רגב (ל"ת)
3 רני 13/07/2016 01:40 נו באמת,אף אחד לא מכיר את אורשר?
הנ"ל חזירון מפאיניק מפוטם מכסף ציבורי מזה עשרות שנים ומשדר בגלי צה"ל. לא בדיוק תחנה אלמונית. ובאשר לאותו כותב מכתב ממוצא לובי - אני בן השבט הלבן ותאמין לי שהגזענות של השבט הלבן כלפי המזרחיים לא רק שלא נעלמה אלא רק הולכת וגדלה ככל שיוצאי עדות המזרח מזוהים עם הימין.
שקרן .... 13/07/2016 08:35 אתה לא סתם זבל מזרחי מתבכיין, אלא גם (ל"ת)
רני 13/07/2016 10:58 אם אתה לא יודע מה זה השבט הלבן כדאי שתשתוק (ל"ת)
2 משה יוגב 13/07/2016 01:33 תגובה למכתבו של הרצל אביב
תודה לך הרצל אני ורבים אחרים מזדהים עם כל מילה שכתבת מדם לבך.
1 ערן 13/07/2016 00:53 עוד שמאלני !! יאללה הביתה! קשקשן (ל"ת)
יכול להצטיין כנאצי.. 13/07/2016 08:34 חבל שלא חיית בגרמניה בשנות ה30 , היית
הם דווקא קיבלו ערבים....
כללי
מדורים
שווקים
שירותים
טאבו ישיר
תמיד מעודכנים לאתר טוויטר לאתר פייסבוק RSS Mail Red mail
חפש