מכתב פתוח לשרה מירי רגב - שחובה לקרוא

מירי רגב, צילום: Bizportal
השרה מירי רגב עוררה בתחילת השבוע סערה בפייסבוק לאחר שהעלתה סרטון בו היא מקדמת את חזרת התכנית "אייל גולן קורא לך". יום לאחר מכן ולאחר ששמעה את הביקורת (שנגעה בעיקר ברמתו המוסרית של גולן, הנה דוגמה) העלתה פוסט וכתבה כך: "שמעתי שאני 'פרזנטורית של קשת' אחרי שבירכתי על עונה חדשה של התכנית "אייל גולן קורא לך" אבל האמת היא שאני מרבה לברך על יצירות ישראליות המביאות לידי ביטוי תפישת עולם חברתית ורב תרבותית...", ועוד כתבה באותו הפוסט כי "התכנית "אייל גולן קורא לך" היא הפקה ישראלית חשובה המביאה לקדמת הבמה את הזמר הישראלי הים תיכוני ואני מאחלת לכולנו שאוכל לברך גם בעתיד על תכניות נוספות מסוג זו, במיוחד בימים אלו בהם הגזענות כלפי עדות המזרח עולה על גדותיה".
את תשומת הלב שלנו תפס המשפט "במיוחד בימים אלו בהם הגזענות כלפי עדות המזרח עולה על גדותיה", שככל הנראה קשור לפוסט שהעלה אחד גידי אורשר בחשבון הפייסבוק הפרטי שלו, אדם שאף אחד לא הכיר עד השבוע ובטח לא מייצג אף אחד. אבל יכול להיות שלא רק אותנו המשפט הזה זעזע.
במהלך שיטוט ברשת הפייסבוק נתקלנו במכתב פתוח לשרה מירי שנכתב אמש ע"י אדם בשם הרצל אביב. מצאנו לנכון להביאו כלשונו:
"מכתב למירי רגב - את מי את מייצגת?
אינני איש פוליטי, אני אזרח מודאג, בן 66 אב לשלוש בנות ולשמונה נכדים. הוריי יוצאי לוב, וסיפורם בהמשך.
החלטתי לכתוב לך, בכאב רב, על הקרע והפילוג בעם, אותם את מנסה להרחיב ולהדגיש, כאילו חיכינו לך כולנו להיות המושיע שלנו. ובכן, לא, את לא המושיע שלנו. את גורם מפלג, צעקני, ארוגנטי, רברבן ציני, חסר אחריות. את שנולדת בשנת 1965, לא תלמדי אותנו, מהי ציונות, אהבת מולדת, גאווה בדגל ישראל, אהבת האחר, צניעות ודרך ארץ.
אני זועק בשם השפויים בעם. הניחי לנו. אנחנו לא נמצאים במקום בו את מנסה לשייך אותנו. הקמנו מדינה, התקדמנו, פנינו לעתיד ולא לעבר. אל תנסי להחזיר אותנו חמשים ושישים שנה לאחור.
אנחנו יודעים קיפוח מהו, ולא התעלמנו ממנו, לא הכל היה יפה, אך למרות הקשיים והפערים, הצלחנו להקים מדינה לתפארת. כולנו מנסים ללמוד מן העבר, ולתקן את המעוות, וברוב הדברים הצלחנו, ומה שלא הצלחנו ניתן לתקן ברוח טובה, אהבת מולדת וכבוד האדם.
את, כמו מפלגת ש"ס, חיים מן הפילוג. מרוב דאגתכם ליוצאי עדות המזרח, תקעתם את אלה שמאמינים בכם, גרמתם להם להאמין שהם מקופחים, ויישארו כאלה. ולכן החינוך שלהם הוא חלקי, ולכן לא יקדמו הלאה. זהו מטה לחמכם, לצמוח מתוך צרותיהם של אחרים, ולדאוג שיישארו שם. טוב לכם עם זה, זה משרת אותכם, בכל בחירות מחדש.
יש מה לתקן במדינתנו, כולנו יודעים זאת. אך יש דרכים לתקן את המעוות. אפשר, וצריך לעשות שינויים. עשי זאת, בלי לעשות רעש, מבלי להעליב, להפריד ולפגוע באחר, ללא צעקות "כפיים כפיים" וקולולולו, ללא Cut the bullshit, הנפת דגל המדינה (זו זילות הדגל) תוך נפנוף ידיים וזלזול באחר. היי צנועה.
ראי מה עוללת לעם הנפלא הזה. כל יום עולה נושא השד העדתי, ומוציא את הרע שבתוכנו, וגורם לפילוג ולשנאת האחר. את תיכנסי לדפי ההסטוריה של עם ישראל, כמי שהוציאה את השד העדתי, למען קידום אינטרסים אישיים.
כולנו גדלנו על שושנה דמארי ויפה ירקוני, הגבעתרון, הגשש החיוור, אריק איינשטיין ומיקי גבריאלוב, וזוהר ארגוב ובועז שרעבי, חווה אלברשטיין ושלמה ארצי ושלומי שבת, ועוד רבים וטובים. מי שיצר מוסיקה ויצירה טובה הצליח, ומי שנכשל נכשל, לא חשוב מהו מוצאו ושם משפחתו, כמו בחיים, בכל תחום אחר.
שפר מזלי, וזכיתי לחברים רבים וטובים, החל מבית הספר היסודי, התיכון ועד השירות הצבאי, ובמהלך החיים העסקיים שלי. כולם אוהבי הארץ הזו. אנשי ימין, מרכז ושמאל. דתיים וחילונים.
האם את חושבת שאי פעם בחרתי את חבריי על רקע עדתי, או מפלגתי? את חושבת שמוצאו של החבר הוא שהוביל או הנחה אותי או אותם? חבריי נבחנים בזכות הרעות, אהבת האדם, העזרה ההדדית, השמחה בשמחתם וההזדהות עם כאבם, כולנו אחים. יש לי חברים רבים, שאוכל להתקשר אליהם באמצע הלילה, כמו שהם יכולים להתקשר אליי, אם אנו זקוקים למשהו דחוף. זוהי ארץ ישראל האמיתית, ואין בילתה. כולנו שכלנו חברים או בני משפחה, וכוחנו באחדותנו. זוהי ארץ ישראל האמיתית.
אני מציע לך לעבור בבתי הקברות הצבאיים, ולקרוא את שמות ההרוגים, שהקריבו עצמם למען המלדת, ללא הבדל בין מזרחי לאשכנזי או דרוזי או צ'רקסי. את מחללת את שמם במה שאת עושה.
לא ניתן לאנשים כמוך, להרוס את מה שבנינו בדם, יזע ודמעות. ההתלהמות, ההתבהמות והשימוש בהפחדת העם, נמאסו עלינו. הגדשת את הסאה.
זכרי, מירי רגב, שאת ממלאת תפקיד שר, ושככזאת תפקידך לייצג, לאחד, ולכבד את כל העם היושב בציון, ומה שאת עושה כאחרון הפוליטיקאים, אין בו יותר מאשר לפלג, ולהרחיב את השסע בעם ישראל.
יותר מכל, את פוגעת במורשת הוריי ומשפחתי, ועל זה איני סולח לך ולאחרים שכמותך."
לפוסט המלא:

תגובות לכתבה(286):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 140.
    מזכיר שירי מונת לשרה אחרי דברי גרבוז
    דני 15/09/2017 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבין את אשר על ליבו ומסכים שיש לאחד ולא לפלג הבעיה הינה שיש צדקנות מסויימת במכתב שהרי מי שהתחיל היו גרבוז וחבורתו (זאת חבורה של גזענים לא קטנה בבוהמה שלא מנודה ואפילו מוערכת), וכל זה לפני שמירי רגב מונתה לשר, (טוב שאין לי דימנציה בזיכרון עדיין). ראוי להוקיע אותם לא פחות!
    סגור
  • 139.
    מירי רגב ועדות המזרח
    דינה בר 16/08/2016 13:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר האחרון שניתן לומר על מירי רגב שהיא מתנהגת בצורה תרבותית. הבכיינות והמסכנות של עדות המזרח הפכו אצלה מגיבנת לקריירה. זכרי מירי, בית המקדש נחרב בשל שנאת חינם.
    סגור
  • 138.
    המרוקאים הכי גזענים מכולם !!1
    מאיר מזרחי 04/08/2016 07:28
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הגזענות כיום היא נגד אתיופים רוסים ואשכנזים ולא נגד מזרחיים . והעדה הכי גזענית הם המרוקאים שלא אוהבים טריפלטאים ולובים ותמנים ואשכנזים ומה עוד... כשאני רואה מישהו גזען נגד יהודי אחר בא לי להקיא עליו . אלה אנשים קטנים ועלובים חסרי ביטחון שיודעים רק לבכות על כמה הם מסכנים וכמה דפקו אותם . אם הגזענים העלובים היו נלחמים להצליח אז הם היו מצליחים אבל העלובים מעדיפים להתסכיין ולהאשים אחרים בכשלונם .
    סגור
  • 137.
    אני מזרחי
    משה נוי 31/07/2016 09:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעולה. אי אפשר לכתוב יותר טוב
    סגור
  • 136.
    המשפט האחרון שלו מסגיר את נטייתו הפוליטית... (ל"ת)
    מי שמותף מחזיר 20/07/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 135.
    והיא תאל ב צהל בושה (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 19/07/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • השרה סיבוני)-פרובינציילית...משתמשת בשפת רחוב
    ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מירי רגב נולדה וגדלה (בשם מרים סיבוני) בקריית גת להורים יוצאי מרוקו...הסלידה של התקשורת רק מעצימה אותה...כשלה בתפקיד...בעיקר כי נתפשה כ"יחצ"נית של הצבא ושל הרמטכ"ל"...החשוכים". הקלטת הלוהטת של מירי רגב: איך להסביר העברת 2.5 מיליון ש' למשרד יהושע TBWA
    סגור
  • 134.
    רגבלס שקרנית כמו ביבי אבל פחות אמינה ממנו (ל"ת)
    צביצ 18/07/2016 20:33
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • 133.
    רגשי נחיתות פתלוגים
    יליד הארץ 18/07/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    10 2
    נמאס לנו מרגשי הנחיתות הנמשכים של חלק קטן מהמזרחיים . מירי רגב מביישת את תפקידה הקודם כדוברת צהל . כל הכבוד למכתב התגובה של הרצל אביב . יש הרבה דברים שיש לתקן במדינה שלנו אבל לא בדרך שעושה זאת בכוחנות מגעילה ובצעקנות רבה מירי רגב . עניין האפלייה של המזרחיים כבר מת מזמן מה שבוער עכשיו ובעבר ולא תוקן עד היום זה השתלטות הדתיים על המדינה ומוסדותיה , קביעת סדר היום הפוליטי גם ביחסי החוץ של ישראל ומציצת המשאבים של המדינה על ידי הדתיים כמו עלוקות , שזה אחד הגורמים העקרים למצב הכלכלי הירוד של המוני בית ישראל . יש להפריד את הדת מן המדינה בהקדם . למה מירי רגב לא מתייחסת לכך בכלל?
    סגור
  • ו-30% בהנהגת סיבוני?כולם עם זיקה לנגיף קטלני "ז י ק ה " (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • אתה הוא הנחות בעצם כולכם נחותים (ל"ת)
    פרענק 24/07/2016 12:18
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 132.
    קראתי וגם את התגובות והרגשתי צורך לומר...
    י. מזרחי 18/07/2016 08:09
    הגב לתגובה זו
    11 1
    גם אני מזרחי וגדלתי בפתח תקווה. והיום לאחר 36 שנים אני חייב לומר שגם אני גדלתי במשפחה מזרחית והיש לי חברי ילדות אשכנזים, מרוקאים וכל מה שרק תבחרו... תמיד קיבלתי תמיכה וחשתי שווה בין שווים. לא חשתי שום קיפוח והחינוך בתקופתי היה הרבה יותר מוסרי בבית הספר לשיוויון על ידי המורים והמחנכים מאשר היום. אז אל תדברי בשמי כבוד השרה.
    סגור
  • איך ניצלת מלהידבק בזאן קטלני של "זיקה" של 30% סיבוני? (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אתה מזרחי שקרן חנפן (ל"ת)
    פרענק 24/07/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 131.
    מכתב למירי רגב
    דב 17/07/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מילים כדורבנות.
    סגור
  • 130.
    כתבת כ"כ יפה ונכון נתת ביטוי לדעתם של רבים בציבור (ל"ת)
    עפרה 17/07/2016 15:11
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 129.
    עליתי ממרוקו, נשוי עם אישה נהדרת ילידת פולין
    מאיר ביטן 17/07/2016 14:58
    הגב לתגובה זו
    10 1
    אני, אשתי, ילדי ונכדיי לא מרגישים שום קיפוח. אנו נישואים 42 שנה. שנינו אקאדמאים, גם ילדינו. אנו מבקשים מהשרה רגב לא להזכיר את הנושא העדתי כי הוא לא קיים אצלנו. הבעייה הרצינית היא שלא שומעים את ראש הממשלה שאמור להיות הטון המוביל והמחנך, כפי שהיו ראשי ממשלה אחרים כמו מנחם בגין, רבין, שרון...רבין היה אומר "אפשר להתפוצץ" והיה קורא את השרה לסדר באופן פומבי.
    סגור
  • רגבלס למדה לשקר לשקר ולא לסגת מהשקר (ל"ת)
    צביצ 18/07/2016 20:34
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 128.
    אמת צרופה
    נורית שני 17/07/2016 11:32
    הגב לתגובה זו
    15 1
    מזדהה עם כל מילה
    סגור
  • 127.
    הרצל היקר
    יורם 17/07/2016 09:30
    הגב לתגובה זו
    16 1
    התרגשתי לקרוא את הפוסט שהעלת, קשה שלא להזדהות עם כל מילה ומילה שכתבת ,מילותיך מחזירות את השפיות וגורמות לכולם לעצור ולחשוב מעט , ישר כח ידידי
    סגור
  • 126.
    יישר כוח
    לחמי ירמי 17/07/2016 08:07
    הגב לתגובה זו
    6 1
    כתבתו של אביב הרצל מייצגת נאמנה את תחושתם של כל השפויים מכל חלקי הקשת בעם. כל הכבוד הרצל אוהבים אותך וישר כח על כושר ההתנסחות
    סגור
  • 125.
    פרימיטיבית , תקועה עדיין בשנות השישים (ל"ת)
    צרת התרבות 16/07/2016 22:49
    הגב לתגובה זו
    12 2
    סגור
  • פרימיטיבית אבל שייכת ללהקה טרוריסטית של ביבוש...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:36
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שיחת ועידה של שרת התרבות מירי רגב עם יועציה - בה היא מגבשת יחד איתם גרסה שתסביר, מדוע ואיך משרדה העביר תקציב פרסום לידיו של הפרסומאי רמי יהושע ומשרד הפרסום יהושע TBWA ללא מכרז. על כך עונה השרה רגב: "לא, לא, לא, לא טוב! לא טוב...גברת נלדה, גדלה והייה עד היום בשוק. כך היא עובדת וכך תשמיך לעבוד....רגב מרתיעה כל אדם נורמלי לברוח מהליכוד! בושה וחרפה שהיא הפרצוף של הליכוד של אורן חזן
    סגור
  • 124.
    רגב חזקי ואמצי
    אנונימי 16/07/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    2 11
    אתה טריפולטאי יפה נפש יש לזעוק את זעקתנו. כנראה שעיניים אין לך ואתה בוהה בחושך. לא הזכרת ולו במילה אחת את את הצד השני. בושה וחרפה... ואנו נלחם את מלחמתנו הצודקת והצועקת.
    סגור
  • רגב מרתיעה כל אדם נורמלי לברוח מהליכוד! בושה וחרפה שהי
    ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    נאבקה נגד ביטול הפטור ממע"מ על פירות וירקות...מאד מסקרן להבין מי מפעיל אותה בתחום הגז? מי הפעיל אותה נגד המחאה החברתית? ...חברה של דנקנר לבדוק -כמה כסף קיבלה רגב מהחברות בקבוצה של אי די בי -דנקנר כמה כסף קיבלה רגב - תשובה -גז גברת רגב -
    סגור
  • 123.
    מילים כדורבנות (ל"ת)
    אלי 16/07/2016 14:46
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 122.
    מירי רגב, פרחערסית בממשלה. צעקנית,וולגרית,אגרסיווית. (ל"ת)
    גולדה מאיר 16/07/2016 11:48
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 121.
    הרצל ... את מי בדיוק אתה מייצג
    ??? 16/07/2016 08:19
    הגב לתגובה זו
    5 12
    אני ישמח מאוד מאוד אם לא תדבר בשם העם....אתה לאאאא מייצג אותי....דבר בשם עצמך...חרטתן בגרוש
    סגור
  • הרצל -תתבייש לך--אתה לא מייצג 30% של בעלי "ז י ק ה "!! (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • אשמח....חרטטן בחצי גרוש. (ל"ת)
    ?????? 18/07/2016 07:01
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 120.
    רגב הפרד ומשול
    איציק 15/07/2016 19:37
    הגב לתגובה זו
    5 3
    כל האנרגיות מופנות לפילוג והסתה של אנשים תמימים שנשבים ביציאותיה הצעקניות, כל מטרתה לשמר את הקיפוח המזויף שלכאורה קיים. את כל הקריירה העלובה שלה בנתה על הדגל המזרחי, אני בוש ונכלם ביומרתם לייצג אותי כבן עדות המזרח, איני זקוק לפטרונות המזויפת שלה.
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account
    סגור
  • 119.
    הדרת אשכנזים - אני חיי את זה מ1975
    ציון 15/07/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    2 3
    אז השלמתי אם זה שאני לא זכאי והמיזרחיים זכאים אבל חשבתי ששכתי את זה עד שבאה מירי בסולם המיזרח להזכיר לי ולכונו שחייבים להמשיך עם ההטבות למיזרחיים חלפו כבר 40 שנה של הטבות לא הספיקו 40 שנה של הטבות... הכל אמת ואין מי שיצעק את זה אולי יקום איזה יורם ( מרים בהפוך ) ויצעק לזכותנו
    סגור
  • 118.
    שמתם לב הבהמה מצטלמת כברקע דגל ישראל
    צרנוחה 15/07/2016 17:54
    הגב לתגובה זו
    8 1
    עלאק חושבת שהיא ראש ממשלה או נשיא המדינה .....נראה לי שתגמור כמו קצב אבל בלי להיות נשיא המדינה .....
    סגור
  • מירי סיבוני- מי מריץ אותך? ומי ניצל את תמימותך המזהירה
    ראיס-פוטין-טיל 400S 25/07/2016 13:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין ספק שהיא משרתת את האינטרסים של הטייקונים - תשובה, דנקנר והיד נטויה אשה דוחה-בעלת הרגלים וולגרים בהמיים-Doha-mulierem faciens et bestialibus habitibus היתה נגד ביטול מעמ לפירות וירקות חברה של נוחי דנקנר שנים.... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו...
    סגור
  • 118
    עמוס 16/07/2016 21:40
    הגב לתגובה זו
    0 3
    אתה אשכנזי גזעני אל תשתמשבכינוי צרנוחה
    סגור
  • 117.
    רגב עושה הון פוליטי
    טל 15/07/2016 16:05
    הגב לתגובה זו
    7 1
    על ידי כך שהיא משפילה את האשכנזים וגורמת לעצמה ולאנשים כמוה להרגיש עליונות. ההפך הגמור ממנה היה יצחק נבון.אדם שקידם את תרבות ספרד בחן ובעונג. חבל שאין בפוליטיקה אנשים כמוהו היום
    סגור
  • 116.
    כל מילה בסלע. יישר כח.
    מזרחי עייף 15/07/2016 12:04
    הגב לתגובה זו
    9 1
    הרצל, הטבת לבטא את מה שמזרחיים רבים מרגישים. כעת נותר רק להעיף את הרגב הזו מחיינו. היא צריכה לדעת שהספינים שלה לא יעבדו יותר, כי המזרחיים לא יקנו אותם.
    סגור
  • 115.
    תודה הרצל... (ל"ת)
    יהודית 14/07/2016 18:50
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 114.
    וואו מילים חזקות! ישר כח אדון הרצל (ל"ת)
    טיטו 14/07/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    8 2
    סגור
  • 113.
    שרת "התרבות"
    צברית מזרחית גאה 14/07/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    6 3
    תודה שקול ברמה נשמע וכמוני חושבים אזרחים רבים נוספים. אל ניתן למחרחרי שנאה שמטרתם לפלג את העם ולהאשים אחרים בכישלונם, הכל השגנו בעזרתם של הורינו ולא דרך הפרדה הפחדה ופוליטיקה זולה. די להתייחס לשרה המפלגת
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו.
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account
    סגור
  • כיוון שהיא אחת מלהקת פודלים של ביבי-מלך הסכסכן פרפידאי. (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 15/07/2016 10:06
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 112.
    היא כבר מזמן לא השרה שלי אני מתגעגע ל
    אלי 14/07/2016 16:00
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ללימוד לבנת כל הכבוד לך לאביב ששלח מכתב לרגב וכאילו אני כתבתי תבורך אביב.????????????
    סגור
  • גם לימור לבנת-לבנת חבלה...פטריוטית בגרוש והימנון חובה ב (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 15/07/2016 10:07
    הגב לתגובה זו
    10 1
    סגור
  • 111.
    שפתיים יישקו
    מוטי פז 14/07/2016 14:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    כל מילה וכל תג בכתבה משקלם בזהב. אם אשכנזי היה כותב זאת היו מוטחים נגדו דברי ביקורת והסתה. אולם כאשר דברים נחרצים אלה נאמרים ע"י עולה ותיק מארצות המזרח, לא יסולאו בפז משקלן. עכשיו אני יכול גם להתבטא בחופשיות ולהגדיר את מירי רגב כבהמה גסה
    סגור
  • 110.
    שרת התרבות
    אזרח שאכפת לו 14/07/2016 13:16
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אתה צודק לחלוטין, אך היא לא אשמה, האשם היחיד הוא זה שמינה אותה לשרת התרבות משיקולים פוליטיים צרים
    סגור
  • וטןלמרט מינה את פרץ לסיר מלחמה עם משקפת...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:49
    הגב לתגובה זו
    3 0
    והמלחמה התנהלה באופן אקסכיביוצניסטי-הרבה הרוגים בלי עזרה 9 שעות,בלי מים ואוכל,בלי טנקים מוגנים-כמו ברווזים במטווח...אבל פרץ וחלוץ-נו? מה יש להגיד עליהם?איפה הם בדפי ההיסזטוריה?
    סגור
  • 109.
    כל כך נוקב ונכון! (ל"ת)
    דוד 14/07/2016 11:51
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 108.
    תרבות חסרה
    אייק 14/07/2016 08:13
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לא ברור למה חותרת שרת התרבות לפלוג נוםף בעם להנצחת הבערות במה את דוגלת בצעקות ובסקנדלים נקדם תרבות רוצה לשאול אותך מה הביאו לארץ בני עתדך המרוקאים ומה את מתלוננת הרי אתם בשלטון למעלה מ30 שנה ומה רע בתרבות המערבית מציע לך לחנך על ערכים ולא צעקות וסקנדלים ואל תדברי בשם כל עולי ארצות האסלאם עיראקי גאה
    סגור
  • "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוק
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:51
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
    סגור
  • 107.
    שפתיים ישק
    איזה גורן 13/07/2016 19:48
    הגב לתגובה זו
    6 5
    כאשר נזכרים בשרי החינוך אמנון רובינשטיין ויוסי שריד ובתוצאות ההשכלה וההישגים שתלמידים וסטודנטים השיגו בימיהם וכאשר משווים את התרבות דאז ל"חרבות" דהיום תחת רגבי הבוץ של הפרה הגסה לא נותר אלא לבכות ולקונן. ולחרוד מפני שר הביטוחן ושרת המשפטים, ושר החקלאות ושר החינוך ומעל הכל שר השרים המתועב. אזרחי ותושבי ישראל, ראו הוזהרתם, או שהכנופיה האיומה הזו תלך או שהמדינה תלך. וושביהוא היום המר והנמהר,אל תגידו לא ידענו.
    סגור
  • 106.
    קצת הגינות
    yud 13/07/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    7 10
    1.מי הכותב כאן - כך מערכת ביזפורטל? 2.גידי אורשר שאף אחד לא מכיר-איפה אתם חיים? או אולי זה בא כדי להקטין את תגובתה ולהעצים את תגובתכם 3.גם אתם וגם 90% מהמגיבים שלכם ,לא טוענים את טיעוניכם מתוך דאגה למישהו.אלא כביטוי קל לאג'נדה שלכם 4.המכתב של האדון שכנראה מדבר מדם משמש אתכם להפצת האג'נדה שלכם.ואל תצטיירו כמגיני תרבות או כמאחדי העם 5.הכותבים שלכם - כולם .מעולם לא הצטיינו בכתיבה עיתונאית טהורה.לא בתחום הכלכלי לא במדיני ולא בחברתי (ממתי אתם מתמחים בזה) 6.אני לא מעריץ של מירי רגב
    סגור
  • 105.
    מירי רגב = אורן חזן
    דון קישוט 13/07/2016 19:06
    הגב לתגובה זו
    11 6
    שניהם אותה ליגה ( ליגה של תת רמה )
    סגור
  • 104.
    הבן של ההיסטוריון
    בוזגלו 13/07/2016 18:40
    הגב לתגובה זו
    5 5
    ביבי לא יכול לשתוק יותר וצריך להשתיק את הצרה הזאת שניקראת מירי המפלגת ומסכסכת ..
    סגור
  • "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוק
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:53
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
    סגור
  • 103.
    להוריד את הרגב המכוערת הזאת מסדר היום
    אופיר 13/07/2016 18:39
    הגב לתגובה זו
    10 7
    חנין זועבי,אלון חזן.אלון חסן,מירי רגב יש להם מכנה משותף -מעצבנים ומטרידים את שלוותי אנשים בזויים צעקנים
    סגור
  • 102.
    נמאס מכולכם! צאו ללמוד...לעבוד ותפסיקו לבכות!!!
    אבי קול 13/07/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    9 1
    זה נאמר לכל המגזרים, העדות, ולכל המינים - תעצרו!!! את ההידרדרות...איך שכל אחד יעשה את תפקידו מעל 100% וצאו ללמוד...לעבוד ותפסיקו לבכות!!! ולמה...החיים קצרים...בגלל ההידרדרות אימפריות...נעלמו וגם מדינות...ובעיקר בגלל מלחמת אזרחים...שנאת האחר...שנאה עצמית...וגם קנאה באחר.
    סגור
  • 101.
    דבריו של אביב אמירה האמיצה
    משה 13/07/2016 17:42
    הגב לתגובה זו
    21 7
    הרצל אביב , כל הכבוד לך שבשפה ברורה ואמירה אמיתי הבעת את האמת של התנהגות והאמירה הגסה , המגבירה את הפילוג בעם
    סגור
  • ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account
    סגור
  • 100.
    העיקר להכפיש את רגב - סיסמת השמאל (ל"ת)
    אורן 13/07/2016 16:54
    הגב לתגובה זו
    8 21
    סגור
  • השרה מירי רגב יוצאת מגדה וחוגגת את הזיכוי האחרון של גפס
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:12
    הגב לתגובה זו
    12 0
    קלטת הלוהטת של מירי רגב: איך להסביר העברת 2.5 מיליון ש' למשרד יהושע TBWA...שיחת ועידה של שרת התרבות מירי רגב עם יועציה:: "לא, לא, לא, לא טוב! לא טוב! תשובה רעה, רעה, רעה! למה רמי יהושע?Doha-mulierem faciens et bestialibus habitibus
    סגור
  • 99.
    די נמאסתם
    אביבה בנאי 13/07/2016 16:43
    הגב לתגובה זו
    6 16
    כל הטוקבוקיסטים ששופכים בוץ ומקללים את מירי רגב וקוראים לה כינויי גנאי רק מעצימים את העובדה שהחברה הישראלית שסועה ויש קבוצה שמחרחרת ריב ומרעילה בארות שקוראל לעצמה אליטה אשכנזית שמשום מה חשבת שיש לה מונופול על החכמה ויודעת יור טוב ממני ויותר טוב ממך מה טוב בשבילי מה טוב בשבילך- ופתאום כואב להם שאיזה ילד קטן צועק שהמלך הוא ערום...שמקלקל להם את ההצגה....למה ליאור שליין המתנשא יכול לעבור מסך עם תוכניתו-סכין בגב האומה ואייל גולן לא? די נמאסתם
    סגור
  • שליין ואייל גולן
    ללא 17/07/2016 13:10
    הגב לתגובה זו
    4 0
    לשאלתך , אולי כי שליין לא נתפס כמנצל קטינות ? איזו "תרבות" הוא מייצג אייל גולן? ולמה אף אחד לא מגנה כך את אביהו מדינה? כי הוא אשכנזי???
    סגור
  • Doha-mulierem faciens et bestialibus habitibus
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:13
    הגב לתגובה זו
    11 0
    הכי מפחיד שברנשית כזו הגיעה לדרגת תת-אלוף. איך אדם ברמה אינטלקטואלית כה נמוכה הופקד על דו"צ? ...על מוסדות התרבות להתחייב להופיע בכל מקום שאליו יוזמנו, עם דגשים לגליל, לנגב וליהודה ושומרון. השלטון, כפי שטוענים, בצדק, שומרי הסף של הדמוקרטיה, אינו יכול להכתיב לשום מוסד היכן להציג, לנגן או לרקוד...
    סגור
  • שיקולים זרים
    פן אחר 14/07/2016 16:26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    השאלה שלך במקומה, אלא שיתכן שהכישורים שקידמו אותה ה ם בתחומים אחרים.
    סגור
  • 98.
    תבורך אביב על שהעזת להניף חרב על זו שכביכול יצאה להגן ע
    מנחם משגב 13/07/2016 16:40
    הגב לתגובה זו
    17 6
    כל מילה בסלע. תבורך אביב על שהעזת להניף חרב על זו שכביכול יצאה להגן על המזרחיים כנגד עוכריהם האשכנזים האליטיסטים. המדינה היקרה שלנו כבר קיימת 68 שנים ובתקופה זו הספקנו להתערות אחד בשני, אשכנזים בספרדים ולהפך. אין כמעט משפחה בישראל שאין בה תערובת עדתית מכל גלויות ישראל. כך צריך להיות. זהו התהליך הבריא שאנו עוברים מאז חוליי השנים הראשונות, ואילו השרה רגב ומפלגות כגון ש"ס קיימים רק כדי להחיות את החוליים עליהם התגברנו והמשכנו הלאה. ולוואי שתכשלי במזימתך וייכון העם על גווניו השונים והמעניינים גם למרות היותך במפלגת השלטון.
    סגור
  • מירי רגב שרה של הימין הישראלי אבל בתרבות לא מבינה כלום.
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:17
    הגב לתגובה זו
    14 3
    עמוסה בריגשי נחיתות...מנסה לרפא את ריגשות הנחיתות מילדות בדרך פסולה ומזלזלת באנשים שהתרבות חשובה להם. אינה פועלת בדרך מאוזנת כי אינה יודעת איזון מהו...היא פשוט טיפשה. עוד סיבה לא להצביע לליכוד...
    סגור
  • 97.
    בסה"כ היא מחקה את המורה שלה -ביבי (ל"ת)
    י"ע 13/07/2016 16:36
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:20
    הגב לתגובה זו
    12 1
    מדינת ישראל מובלת על ידי פירומנים ומונהגת על ידי אגו-מניאק אל חורבנה"...בתפקידו כראש שב"כ, יובל דיסקין יודע גם על ארועי הפורנוגרפיה המזעזעים שמתרחשים בחצרו של קליגולה ביבי ולכן הוא מודאג, מזועזע ולא סומך על ביבי גם לא על אהוד ברק!...לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח: "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו
    סגור
  • 96.
    אני מקווה שהוא עם ניקוד . (ל"ת)
    בא 13/07/2016 16:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 95.
    טעות בנמען
    ענת ארבל 13/07/2016 16:31
    הגב לתגובה זו
    6 13
    את המכתב הזה היה צריך להפנות הכותב לא למירי רגב אלא לגרבוז-דטנר-אורשר והגאון התורן האחרון- רוטנברג(?).....אלה מרעילי הבארות..אלה הקוראים למזרחיים נחותים..איפה יהורם גאון הס"ט הירושלמי שיבא ויזכיר לכולם שבמאה שעברה בירושליים העיליתא היתה קהילת ספרד המפוארת?...בנו של אליעזר בן יהודה-איתמר בן אב"י-כמעט התאבד כדי לזכות באהבתה של לאה הספרדייה עד שנענתה לו.......אז מירי רגב רוצה להחזיר קצת עטרה ליושנה ולאמר לגזענים שביננו שקוראים למזרחיים נחותים-שלו נעליכם מעליכם וכירעו על חוף הסליחה.....אז הי המחרחרת ריב???? הגיע הזמן להפסיק להיות בת יענה
    סגור
  • כן , היא מחרחרת כי ככה תמשיכי להצביע למפלגתה (ל"ת)
    קורא 14/07/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • לא במקרה נכתב בגמרא על השלטון ערב גילוי משיח:
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:21
    הגב לתגובה זו
    13 3
    "בית הועד יהיה לזנות"!... ביבי שדפק את רותי בר שנים עד שסילבאן הלשין עליו תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו... " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...
    סגור
  • 94.
    קשקוש גדול כי מירי צודקת ב 100% עד היום מרצות ממזרח
    צליקר 13/07/2016 16:29
    הגב לתגובה זו
    4 17
    0.05% באוניברסיטאות וככה הכל בשליטה שלהם
    סגור
  • מה רצית ? שאנאלפאביתית כמו רגב תהיה (ל"ת)
    מרצה? אולי בעזה.... 16/07/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מה אתה עשית בשביל להתקבל לאוניברסיטה? הא? יחתיכת כלומני
    טיטו 14/07/2016 16:53
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ק
    סגור
  • 93.
    מכתב פתוח לשרה מירי רגב
    קנדלר מוני בן- 68 13/07/2016 16:27
    הגב לתגובה זו
    18 5
    כל מילה שלך כאילו יצאה מליבי
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
    סגור
  • 92.
    רגב
    נילי 13/07/2016 16:24
    הגב לתגובה זו
    16 4
    גם אני כמוך סבורה ששרת התרבות(תרבות?רגב?) מוציאה שד עדתי רדום מהמגירה לתועלתה האישית ועל מנת שתופיע בכותרות.צעקנית וולגרית גועלית-זוהי שרת התרבות שלנו.אבוי לנו
    סגור
  • ראית פעם חיה עם דגל ישראל בכנסת או בבגאז'?
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:24
    הגב לתגובה זו
    14 1
    היא ואמנון לוי-דוגמית של עווט ב-DNA...מגעילים בפוטנציה...
    סגור
  • 91.
    אמיתי ומרגש
    עמוס 13/07/2016 16:10
    הגב לתגובה זו
    12 4
    אמיתי מרגש צודק חכם מאד...!!! מעמוס ה"אשכנזי" שילדיו חצי מרוקאים ונכדיו ברבע אשכהזים רבע מרוקו וחצי תימן. ישר כח
    סגור
  • זה קיבוץ גלויות ולא חזירה עם דגל פסאודו פטריוטי
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:27
    הגב לתגובה זו
    14 0
    היא התנגדה להורדת מע"מ על ירקות ופירות...ובזמן ארוע חברתי של 2011 הפגינה התנגדות פעילה-אנטי חברתית"אני חברת הכנסת" יללה...אחת מבור ספיגה ויש עוד כאלה שם...
    סגור
  • 90.
    מירי רגב תיזכר כבהמה פוליטית כסילה
    אור לגויים 13/07/2016 15:58
    הגב לתגובה זו
    28 6
    מירי רגב שמחה על התוכנית של אייל גולן שמביאה לידי ביטוי את המורשת שלו. איזה מורשת בדיוק מביא אייל גולן? התכנית הזו של ארבעה מיזרחיים עילגיים ושוביניסטים, עם מחשבה מטופשת ורדודה היא המורשת המזרחית? שלא לדבר על הבעיתיות בהתנהלות של אייל גולן משפחתו והסובבים אותו. מה בדיוק יש לקחת משם ??
    סגור
  • אולי זה הזכיר לה שגולן וקובי עברייני מס? שאותה עוד לא א
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:29
    הגב לתגובה זו
    12 0
    לא אנס,כי היא לא בת 14-16...כי היא כבר זקנה...
    סגור
  • 89.
    לא יכול להיות כנה ויפה יותר מזה! תודה לך. (ל"ת)
    יעקב ק. 13/07/2016 14:36
    הגב לתגובה זו
    20 6
    סגור
  • 88.
    מוצא תימני
    חיים עמיר 13/07/2016 14:12
    הגב לתגובה זו
    26 11
    את מירי מגעילה אותי. גורמת לשסע בעם. ברגע שאת מופיעה על המסך אני עובר לערוץ אחר. על השנאה שאת גורמת נבוא אתך חשבון. בוז
    סגור
  • כתם שחור משחור על עדות המזרח...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:31
    הגב לתגובה זו
    14 1
    " תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
    סגור
  • 87.
    רגב השלו של החברה
    תני 13/07/2016 14:03
    הגב לתגובה זו
    18 8
    מעניין מה היה שם משפחתה לפני רגב . למי רצית לדמות בצהל ? מה יקרה אם אחד מילדייך יחבור לאשכנזי . את זקוקה !
    סגור
  • הערסים השתלטו על המדינה. מה ההבדל בינה ובין רוכל בשוק
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:35
    הגב לתגובה זו
    20 2
    מירי רגב נולדה וגדלה (בשם מרים סיבוני) בקריית גת להורים יוצאי מרוקו. ..לא אהיה כספומט", אמרה רגב...הקלטת הלוהטת של מירי רגב: איך להסביר העברת 2.5 מיליון ש' למשרד יהושע TBWA,,,
    סגור
  • שמה היה סיבוני (ל"ת)
    אור לגויים 13/07/2016 15:59
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • תרגע, ילדיה חצי פולנים (ל"ת)
    אאא 13/07/2016 15:46
    הגב לתגובה זו
    0 5
    סגור
  • 86.
    מילים כדורבנות
    דני 13/07/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    25 5
    תקותי שמה שיצא מהלב של הכותב יכנס לראשם של מנהיגי ומובילי הפרוד בעם על רקע עדתי.
    סגור
  • ביבי המסית האוניבסלי:ערבים ואוטובוסים...שמאל -לא יהודים
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:42
    הגב לתגובה זו
    14 0
    ז'אק מימרן ובנו ו-400 אלף יורו עבור הלבנת 25 מיליון יורו באילת...ומירי כמו כפפה ליד-כי ביבי "מת" על טיפשים...להקת פודלים עם שטייניץ בראשה-חלום כל פסיכיאטר מחוזי...
    סגור
  • 85.
    אתם אתר כלכלי ?
    גולן 13/07/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    13 11
    מדוע אתם מביאים כתבות כאלו ? מה זה קשור לכלכלה ? ולמה זה מוטה שמאלה ?
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו..." תהיו גברים,תתקפו את רובי הלייצן "דרש ביבי משריו... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account בחקירה יש יאיר נתניהו, ביבי,
    סגור
  • מכוון שהשמואל כבש את התקשורת ...........
    יוסף פותר החלמות 13/07/2016 15:10
    הגב לתגובה זו
    7 10
    ואלג'זירה קנה את עיתון הארץ והוא בדרך לקנות גם את ביזפורטל
    סגור
  • זה כבר מזמן ברור האתר הזה הוא כמו הארץ בדיוק (ל"ת)
    shafik 13/07/2016 13:59
    הגב לתגובה זו
    8 13
    סגור
  • 84.
    ממשלת חלם... שר הבטחון מוחלף באפסנאי במיל' רב"ט ל...
    עופר 13/07/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    20 4
    שרת התרבות מונתה בהמה חסרת תרבות, מישהו יכול להמליץ על אנאלפבית שיהיה שר החינוך?
    סגור
  • אביה אלף...תיק ליברמן:כתב האישום שלא הוגש-פרנצ'סקה פול
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:45
    הגב לתגובה זו
    13 0
    אביה אלף...תיק ליברמן:כתב האישום שלא הוגש-פרנצ'סקה פוליטיקה-את...את....את... מי שחושב שפאני קירשנבאום הייתה מעבירה מיליוני שקלים ללא אישור של הצאר ליברמן ??, הוא תמים או הדיוט...אי הגשת כתב האישום היא טעות קשה בהיסטוריה של שלטון החוק בישראל. על פי חומרי הראיות שהכרתי ככף ידי, שמדובר באחת מפרשות השחיתות הציבורית היותר חמורות שהיו אי פעם בישראל...
    סגור
  • 83.
    יאללה כפיים! (ל"ת)
    זיקו 13/07/2016 13:19
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 82.
    הרצל אביב
    דדי 13/07/2016 13:14
    הגב לתגובה זו
    22 10
    תבורך כל מילה בסלע לא אוסיף מילה. תודה.
    סגור
  • 81.
    שנאת חינם
    צבי 13/07/2016 12:59
    הגב לתגובה זו
    22 3
    הגיע הזמן להפסיק להשתמש במושגים מזרחים - מערבים , אשכנזים - ספרדים .רק איש /אישה נחותים עם אגו מנופח וחושב רק על עצמו . היום יש ליבוי שנאה במדינה בכל נושא וזה הכנה הקיומית של המדינה חבל
    סגור
  • כפי שאמרה סיבוני- יש שהם סרטן בגוף האומה...סיבוני... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:48
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • גם נגד עשירים ואוי למי שיתנגד ליחימוביץ .
    ליבוי שנאה 13/07/2016 13:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ולא משנה מה קרה לכספים שלנו. מדינה של קופים לא חשוב אשכנזים או מזרחיים. מקובעים מחשבתית לוזרים
    סגור
  • רגב נולדה וגדלה ( מרים סיבוני) בקריית גת להורים מרוקאי
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:56
    הגב לתגובה זו
    15 1
    נפסו העבריין מנצרת עלית-רגב עשתה משפט שדה למודיעה על פשעיו של נפסו...הסיפור עם "יומן הג'ובים"? ראש המטה של רגב, איתן כהן, ניהל רשימה של תפקידים שאולי ניתן להעניק לאנשי ליכוד- מינויים בשירות ציבורי...גברת נלדה, גדלה והייה עד היום בשוק. כך היא עובדת וכך תשמיך לעבוד.
    סגור
  • 80.
    את ביז לא מעניין התגובות שתומכות ברגב...עלובים (ל"ת)
    יעקב 13/07/2016 12:44
    הגב לתגובה זו
    10 8
    סגור
  • 79.
    היא צריכה בולבול חזק שיוציא ממנה את כל העצבים (ל"ת)
    גרב 13/07/2016 12:43
    הגב לתגובה זו
    3 13
    סגור
  • הפגם בה בראש ושם שום בול-בול לא מסוגל להגיע... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:49
    הגב לתגובה זו
    11 5
    סגור
  • ללכת לעו"ד טוב ולתבוע אותך . יא דוחה (ל"ת)
    היא צריכה 13/07/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    11 6
    סגור
  • היא פשוט בושה למדינת ישראל. היא מייצגת את הפנים המבישו
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 18:58
    הגב לתגובה זו
    14 3
    בושה וחרפה שהיא הפרצוף של הליכוד של אורן חזן...מירי רגב הייתה דוברת צ.ה.ל עלובה ומגוחכת ביותר ...מאד מסקרן להבין מי מפעיל אותה בתחום הגז? מי הפעיל אותה נגד המחאה החברתית?
    סגור
  • 78.
    כל הכבוד
    מרגלית 13/07/2016 12:24
    הגב לתגובה זו
    21 7
    כל הכבוד, כל מלה בסלע. הלואי, שהמילים יחדרו ללב ולנשמה
    סגור
  • 77.
    הרצל אביב, אתה בטוח שאתה לא איש פוליטי? הצחקת אותי.... (ל"ת)
    דני 13/07/2016 12:14
    הגב לתגובה זו
    10 14
    סגור
  • 76.
    אתם לא מבינים מרוקאים- היא שלוחית. כאן הבעיה
    יוסי המרוקאי 13/07/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    10 10
    היא לא מרוקאית. את זה אתם לא מבינים. היא שלוחית מהברבר ילדת כאפות שחטפה על הראש כל חייה ועכשיו מנסה להתרומם מהאשפה. אם היתה מרוקאית היא הייתה מתובתת. זאת ברברית שלוחית פשוטה ונבערת.
    סגור
  • 75.
    מכתב למירי רגב
    שלום 13/07/2016 12:13
    הגב לתגובה זו
    6 12
    מה אתה יודע על קיפוח ילד שצנורות מים המיוצרים ממתכת על כתפו משקה דונמים של כותנה. שהמורה שלו היא חיילת יום לימודים בשבוע .שיושב מדי פעם בבאר -שבע לקבל חמישים לירות בכל הלילה שאם זה היום היה בנך שר החינוך היה מכיר אותך. אתה מאוד שמן לא שבלתה מחוסר .למירי רגב בהצלחה
    סגור
  • 74.
    כל הקשור לימין מעורר סערה אצל השמאל. די שמאלנים נמאסתם
    משה 13/07/2016 12:10
    הגב לתגובה זו
    13 12
    יש לכם הרבה כסף לעורר סערות. זה מרגיז אותכם לדווח על תרומות מחו"ל?
    סגור
  • מה הקשר לשמאלנים?
    קובי 13/07/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    12 3
    אני גם ימני וגם מרוקאי! הגברת גרב לא מייצגת אותי אלא את תרבות הפרחות. ביום כיפור לחמנו אשכנזים ומזרחים כאחים, וזו באה לגרום לשנאה בין העדות מבית המדרש של ביבי.
    סגור
  • 73.
    יפה להביא פעיל פוליטי שמאלני כדוגמה !
    החוקר 13/07/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    12 8
    בדקתם בכלל את הרקע של הבן אדם לפי שהעליתם פוסט ! כי אני יכול להראות לכם פוסטים ישנים שלו וזה ממש לא נחמד מה זה מי זה הבריו הזה ליברמן ? ביזיון לעם ישראל שאלו מנהיגיו ככה התבטא מר הרצל אביב על שר הביטחון ליברמן בתאריך 23/01/2009 ! אז עם כל הכבוד למכתב שלו הוא ממש לא שווה פרסום
    סגור
  • 72.
    האפס והכישלון=תמיד ייאשים את המוצלח והכישרוני.
    AMIR 13/07/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    4 4
    לעולם היה,ולעולם יהיה,אין מה לעשות. זה לא קיפוח,לא צבע,ולא עדה,זה פשוט אין תרבות,אין חינוך,אין כלום
    סגור
  • הערסים השתלטו על המדינה. מה ההבדל בינה ובין רוכל בשוק
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:02
    הגב לתגובה זו
    12 2
    רגב לאמנים: "אנחנו לא חייבים לממן אתכם- כך סיבוני...הממשלה לא חייבת לממן את התרבות"....אנו 30% נגועי " ז י ק ה " ואתם רק 20% ...20% של מה ?שואל קוטלר...
    סגור
  • 71.
    היו בחירות ורגב נבחרה בבחירות דמוקרטיות. תכבדו את
    רן 13/07/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    9 16
    תוצאות הבחירות ותפסיקו ליילל.
    סגור
  • הממשלה לא חייבת לממן את התרבות".
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:04
    הגב לתגובה זו
    12 2
    רגב לאמנים: "אנחנו לא חייבים לממן אתכם- סיבוני"...היתה נגד ביטול מעמ לפירות וירקות חברה של נוחי דנקנר שנים.... טוב היא מקבלת פנסיה מהצבא ושכר בכנסת..,.במקום לעזור לחלשים...היא נגד בושה שאחת כמו מירי רגב מגיעה לכנסת ומייצגת את תשובה ונוחי הנוכל...הרבה כסף לפריימריז זרם אליה...
    סגור
  • 70.
    שפוי ואמיתי
    יאיר 13/07/2016 11:45
    הגב לתגובה זו
    17 7
    אפשר להתווכח ואפשר לא להסכים אבל מה שכתב הרצל אביב זו המציאות .כל ראיה אחרת היא זריית חול בעיניים. אילולא הפוליטיקאים הקטנים וחסרי התבונה המנצלים כל דבר לקטוף עוד כמה קולות במחנה שלהם-אילולא הם ,הבעיה הייתה קטנה יותר,פתירה יותר ותרבותית יותר.
    סגור
  • 69.
    אם אתם כריזמטיים שנראים טוב, חרוצים ומשכילים
    אחת שמבינה א 13/07/2016 11:40
    הגב לתגובה זו
    9 6
    אתם תצליחו בחיים וזה לא משנה אם אתם אשכנזים או מזרחיים ותפסיקו כבר להתבכיין. וחוץ מזה בשנים האחרונות נשואי תערובת הולכים ומתרבים וזו רק הוכחה שהגזענות כלפי עדות המזרח הולכת ונעלמת.
    סגור
  • 68.
    גם אם מירי רגב טועה בדרך אין ספק שהיא צודקת בעובדות
    אני 13/07/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    6 10
    אתה תמים ואולי ?"שפר מזלך"? בלהקים עסק משפחתי בעבודת כפיים שהרוויח כסף טוב ואתה באופוריה שאין העלייה וגזענות או "שאפשר לתקן ברוח טובה" .אתה ואורנה בנאי ושכמותכם "ביישנים " בלשון המעטה וגורמים לגזע הארי" לבצע את זמנו בנחת.עד שלא תרגיש על אחד מבני משפחתך את ההבדלה הנוראית הזאת כנראה שלא תבין כלום.אתה ביזיון ואני מתבייש בבישנים מהסוג שלך אתם מאטים את הגעת הצדק.תמשיך לחיות בלעג כל חייך.מירי רק ככה נוכל לנצח את השד תמשיכי בשיא הכח
    סגור
  • 67.
    מעודדת פילוג גזעני, תומך במלחמה בשונאי ישראל.
    משה ג. 13/07/2016 11:34
    הגב לתגובה זו
    4 9
    מירי רגב התחילה טוב כשהפסיקה הסיוע לארגונים הנלחמים להרוס את המדינה ,לתמוך במחבלים ורוצחים ולהחרים ההתישבות החדשה בגדה. כאשר החלה במסע הפילוג בין אשכנזים לספרדים המבוסס על רגשי נחיתות ושנאה גזענית היא עושה שגיאה שתתנקם בה.
    סגור
  • 66.
    ההפליה נגד עדות המזרח קיימת מקום המדינה עד היום
    אלי 13/07/2016 11:27
    הגב לתגובה זו
    13 20
    מי שטוען שזה כבר לא קיים פשוט טומן את ראשו בחול.
    סגור
  • 65.
    חד חריף ומשקף אמת יישר כוח
    אלי פלג 13/07/2016 11:22
    הגב לתגובה זו
    17 9
    יישר כוח
    סגור
  • 64.
    לא ראויה להיות שרת תרבות
    לדעתי מירי רגב 13/07/2016 11:18
    הגב לתגובה זו
    18 14
    ולהערכתי היא מצטיירת כמי שאין לה את הכישורים להיות שרה כלשהי. היא מנסה לבדל אוכלוסייה ספציפית הנמנית על בני עדתה ועושה לה יותר עוול וגורמת להעמקת רגשות הקיפוח שלהם על ידי הנצחתם. היום כולם מתערבבים. אפילו אייל גולן. מה היא חושבת שהיא חיה עוד בתקופה שהיא קודמה בצבא ..... אם היא חושבת שהתקציבים שהיא אמונה עליהם הם בשליטתה הבלעדית ולא של הציבור ששילם אותם אז יש לה טעות.
    סגור
  • 63.
    הרצל אביב - אתה יקיר ישראל מגיע לך להדליק משואה לתפארת (ל"ת)
    דודו 13/07/2016 11:15
    הגב לתגובה זו
    12 14
    סגור
  • 62.
    לא ייעזור!..השד העדתי הוא מחלה,ללא מרפא.
    לצערי 13/07/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    14 4
    השנאה כ"כ גדולה..ולמה?...כי טבע האדם הוא :טיפש כברירת מחדל,העולם ניזון מרוב כסיל וטיפש,והחכם והאינטילגנט,נחבא אל הכלים כי לא נעים לו אל דאגה:שנאה היתה.נמצאת,ותהיה לעד,כי זה טבע האדם השפל
    סגור
  • כמו נגיף "ז י ק ה "-30% לפי סולם קוטלר?
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:24
    הגב לתגובה זו
    12 0
    היה עדיף כבר עליהם 30% של נגיף HIV-למה? כי יש קוקטייל ל-HIV...ולבעלי זיקה לנגיף "ז י ק ה " יש להמתין...
    סגור
  • 61.
    מילה בסלע
    יעל 13/07/2016 11:06
    הגב לתגובה זו
    9 8
    סוף סוף קם אדם ומביע את האמת-אל תפלגו את העם למען קידומכם האישי. לא חיכנו לך ולא זקוקים .טוב לנו .הרפי כבוד השרה..........................
    סגור
  • ביביאנסקה פוליטיקה את קורטיזנה לא קטנה
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:15
    הגב לתגובה זו
    11 1
    פותחת רגליים ללא הבחנה...אומרת מתה על שלום ועושה מלחמה..אין מה לומר-גם באתיופיה עשית חגיגה...מצרים על ברכיים עם סי-סי בראש ביקשו הצילינו מסכר אתיופי וקח מתנה...פרנצ'סקה פוליטיקה (פזמון חוזר)...
    סגור
  • 60.
    מתוך 10000000 מכתבים תפסו אחד (ל"ת)
    לירן 13/07/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    11 2
    סגור
  • 59.
    יישר כוח לאדם נבון שכל מילה שלו בסלע ...
    יוסי 13/07/2016 10:53
    הגב לתגובה זו
    22 16
    בוודאי לגביי גם אני בן גילו עליתי ממרוקו כילד , נשוי לצברית מבית אשכנזי כל חיי ברחתי מהבכיינים על קיפוח וכו' וסולד ,ממש סולד מהתנהגות השרה רגב , אינך מייצגת אותי ושכמותי ואנו מתביישים בך.....
    סגור
  • כסף קיבלה רגב מהחברות בקבוצה של אי די בי - תשובה -גז /
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:19
    הגב לתגובה זו
    13 1
    אין ספק שהיא משרתת את האינטרסים של הטייקונים - תשובה, דנקנר והיד נטויה...פרמנטציה שלה משרתת את ביבי הסכסכן יעיל...ערבים באים באוטובוסים...שמאל הם לא יהודים...אירן-אירן-אירן ולקינוח בועת נדלן נוסח ביבי עם IQ 180
    סגור
  • עוד !!
    חשבורון 13/07/2016 11:04
    הגב לתגובה זו
    13 12
    משתכנז יפה נפש שמתכחש למורשתו המפוארת !!!
    סגור
  • אתם הבעיה
    אתם הבעיה 13/07/2016 12:50
    הגב לתגובה זו
    4 6
    הוא לא משתכנז לצערי חלק מעדתי בכיינים גדולים,קנאים ולא מפרגנים ,וזה בגנים שלנו,וזה כבר התחיל בתקופת הפנתרים השחורים,ואני לא מבין למה רק אנחנו מכל עדות המזרח מיצגים את הקיפוח??
    סגור
  • בכיינות ועליה לרגל לקברים של חמורים (ל"ת)
    וגמלים, זו מסורת? 13/07/2016 11:26
    הגב לתגובה זו
    8 5
    סגור
  • תשתדל לחשוב למה אתה בכלל חי כאן דביל קטן (ל"ת)
    יעקב 13/07/2016 12:42
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • ואשכנזים לא עולים לרגל לאומן וכאלה אה ? (ל"ת)
    יעקב 13/07/2016 12:35
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • לאומן עולים מזרחיים שאין להם קשר לאומן- השקופים של דרעי (ל"ת)
    לת 13/07/2016 14:54
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • ועוזבים את הנשים בראש השנה ועושים חיים עם פרוצות (ל"ת)
    כן עולים 13/07/2016 13:46
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • 58.
    כשיהיה ראש ממשלה מעדות המזרח תקבל לייק גדול
    אנונימי 13/07/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    7 6
    אם שוויון אז שוויון עד הסוף.
    סגור
  • כשהיתה בחירה בין עמיר פרץ לביבי, במי בחרת?
    עמיר 13/07/2016 12:23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    מי שריסקו את עמיר פרץ היו הפריפריות, והמליכו עלינו את נתניהו הפיאודל. אז די לצביעות
    סגור
  • בינתיים מי שבוחר בביבי האשכנזי זה דווקא המזרחיים... (ל"ת)
    בן 13/07/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    6 1
    סגור
  • המתנחלים האשכנזים בוחרים ביבי (ל"ת)
    לא נכון 13/07/2016 13:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לא מאהבת מורדכי אלא משנאת ה.......... (ל"ת)
    אלי 13/07/2016 13:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היה לנו שר ביטחון, רמטכ"ל ושרים הכי בכירים
    יוספוס 13/07/2016 11:14
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אז לא היה ראש ממשלה "מזרחי" - אגב ביבי מזרחי ספרדי , לא? בכל התפקידים הבכירים האחרים כמעט בכולם היו שרים "מזרחיים" - מופז הוא לא אשכנזי, דוד לוי ועוד רבים שכיהנו כשרים ומנכ"לים
    סגור
  • ביבי הוא במנטליות מזרחי-אנדרוגנוס כמו חלזון...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    11 1
    זוכרים ב"צוק איתן" החלטות הומניטריות כלפי חמאס?אין כאלה כלפי עוטף עזה. לא מספיק? מי אמר-פרס יחלק ירושלים ולמעשה דאג לחלוקה פיזית בירושלים ע"י הזנחת רובע ארמנ-מוסלמי-נוצרי?מי החזיר לערפאת חצי חברון ב1996 פרס? או ביביהו הראשון...מי התחנן להחזיר גולן ורק התעקשותו של אסד האב להשתכשך במי כנרת,נגמר לרעת ביבי...סוכן מס' 2804 של CFR...ומי יו"ר? אובמה חוסיין בארק הבוס של סוכן מס' 2804 של CFR...
    סגור
  • 57.
    מצפה לפתרונות יותר יצירתיים
    בני 13/07/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    6 2
    אני יוצא עדות המזרח ומודה שאני אכן גזען וכן גזען כלפי עדות המזרח שלא משתנים שנשארים מקובעים 3 דורות בארץ ולא מתקדמים וכמובן עוסקים בפשע. אני מציע לגברת רגב וגם לשס במקום לשבץ מקורבים מושחתים במשרדי הממשלה למינהם עדיף לשבץ אותם אזרחים מקופחים מעדות המזרח בכדי לתת להם תנאי מחייה ראויים ורמת חיים שאינם מצליחים להשיג ובכך תהנה מקהל תןמכים וגם מצמצום הפערים שקיימים אצל אלו שאינם רוצים לעזור לעצמם שס טובלת בכסף משנת 77 אך לא הקימה מוסד רוחני אחד לתפארת ושולחים את ילדיהם למןסדות אשכנזים מדוע ? הם אינם מאמינים בעצמם ובחינוכם
    סגור
  • מסימה בלתי ניתנת לביצוע...נפוטיזם ונרקיסיזם בכיפה שולט (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:21
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 56.
    תרבות
    גיא 13/07/2016 10:36
    הגב לתגובה זו
    4 6
    שרת התרבות של העם היהודי?!!!
    סגור
  • 55.
    ככל שתנגחו אותה יותר היא תחזיר ותתנקם יותר
    שרת התרבות 13/07/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    8 4
    איזה אדם יסכים שיעלבו בו והוא ישתוק? הויכוח פה לא רק בין עדות זה גם פוליטי שמאל וימין .יש פה כבר דור שלישי של ילדים שהם מעורבים מזרח ומערב. וכבר לא ברור אם הם מזרחים או אשכנזים. שלשה בחורים נפגשו פולני, מרוקאי ותימני. הפולני אמר כל אמא פולניה רוצה חתן פולני כמוני. המרוקאי אמר כל אמא רוצה חתן מרוקאי כי אנחנו ידועים בסלטים שלנו והתימני אמר אנחנו הכי מבוקשים איך שנולדנו חטפו אותנו.... יום טוב לכולם ושתרויחו היום המון כסף
    סגור
  • 54.
    תתבגרו המציאות היא לא שחור לבן ורגב תהפוך להסטוריה.
    כותב 13/07/2016 10:08
    הגב לתגובה זו
    11 5
    יש פה תהליך של תגובת נגד למה שהיה כל עוד זה למען החיים זה בסדר,אם את כבוד השרה זה לא מעניין מהר מאד זה יהפוך להיות הבעייה שלה.
    סגור
  • 53.
    פריחה פוליטית
    אלי עבו 13/07/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    15 9
    הבעיה שרוב האנשים שפונים לפוליטיקה הם אפסים מאופסים
    סגור
  • מהי פריחה ?
    גיל גמש 13/07/2016 10:24
    הגב לתגובה זו
    7 6
    אולי לא ידעת, אבל פריחה משמעה פרגית ופרגית היא תרנגולת צעירה. אכן, מירי רגב היא פרגית בפוליטיקה הישראלית אך אל חשש היא עוד תיהיה תרנגולת גדולה ותנקר לכם בראש הרבה יותר חזק. חיים טובים.
    סגור
  • מירי רגב מיצגת בצורה מופתית את מצביעי הליכוד :
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:33
    הגב לתגובה זו
    13 1
    כפוליטיקאית מתנהגת כפרחה , אין לכך כל קשר להיותה סיבוני, היא החליטה לברוח מהשם המקורי ...נאבקה נגד ביטול הפטור ממע"מ על פירות וירקות זה הפרצוף של הליכוד- בהמתיות...רגב מרתיעה כל אדם נורמלי לברוח מהליכוד!
    סגור
  • לא רוצה לכתוב מה היא מירי רגב באמת,אך (ל"ת)
    מקומה לא בכנסת..... 13/07/2016 11:29
    הגב לתגובה זו
    10 7
    סגור
  • פרחה
    אהרון 13/07/2016 10:54
    הגב לתגובה זו
    5 4
    בא מהמילה פרח פרחיה
    סגור
  • היא פשוט בושה למדינת ישראל. היא מייצגת את הפנים המבישו
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    13 1
    יואילו נא העיתונאים ויספרו לעם בציון מי נותן כסף לגברת פה גדול מירי חברי הליכוד ! מי נגד הורדת המעמ -רגב המושחתת ! חברה של דנקנר לבדוק -כמה כסף קיבלה רגב מהחברות בקבוצה של אי די בי -דנקנר כמה כסף קיבלה רגב - תשובה -גז גברת רגב
    סגור
  • 52.
    היא תבין?
    עופק 13/07/2016 09:54
    הגב לתגובה זו
    9 9
    קטע רהוט ראוי נוקב כאשכנזי הנשוי למזרחית מסכים לכל מילה...אבל מי יסביר לשרה את הנאמר?
    סגור
  • 51.
    נדהם !!!!
    דניאל 13/07/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    13 6
    מכל המתלהמים והנלוזים עם חוסר הכבוד לזולת !!! וחושבים שבתגובה וביקורת מותר להם להקיא את כל הרפש המצחין מהפה המצחין שלהם !! ומתנהגים בדיוק ואפילו גרוע יותר מזו שהם מבקרים אותה !!!! דדדדדדיייייייי !!!!!!!!
    סגור
  • ואתה כמלך המצחינים כמובן מכיר אישית (ל"ת)
    כל מצחין בישראל..... 13/07/2016 09:55
    הגב לתגובה זו
    3 9
    סגור
  • אם
    דניאל 13/07/2016 11:10
    הגב לתגובה זו
    8 1
    הגבת כך אני מרוצה !! וכנראה שגם צודק !!!!על אפך ומצחינותך!!
    סגור
  • הסירחון שלך עובר דרך המסך ואתה מעיר על מצחינים....חחח (ל"ת)
    יעקב 13/07/2016 12:41
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • חחחחח???
    דניאל 14/07/2016 12:38
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בבקשה לסגור את האסלה הריח עדיין נודףףףףף !! )( - : {-
    סגור
  • 50.
    כל הכבוד סוף סוף שומעים את הקול השפוי של העם (ל"ת)
    shmupi11 13/07/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    19 11
    סגור
  • 49.
    נכון, רהוט ונוגע ללב
    רון 13/07/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    18 6
    נכון, רהוט ונוגע ללב לצערי התחושה שהשרה לא יכולה להבין דברי טעם כאלה.
    סגור
  • 48.
    אני מזדהה עם מרבית הכתוב בכתבה, רגב אינה מתאימה לכהן במ (ל"ת)
    מירי 13/07/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    18 6
    סגור
  • 47.
    כל הכבוד קול שפוי רוב העם (ל"ת)
    shir.halel 13/07/2016 09:36
    הגב לתגובה זו
    15 6
    סגור
  • 46.
    תתרכזו בכלכלה
    אנונימי 13/07/2016 09:33
    הגב לתגובה זו
    5 9
    אם כולכם מזדהים עם המכתב אז אל תשכחו שאתם מזדהים גם עם הטענה שמי שנולד אחרי 1964 לא רשאי ללמד מה זה ציונות. אז כל מזדהה עם המכתב שצעיר מ-53 שישתוק כפי שרשום.
    סגור
  • 45.
    הבעיה זה המרוקאים
    כהן עמוס 13/07/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    21 10
    כל הכבוד על התגובה בא נקרא לילד בשמו מי שנושא את דגל הגזענות זה לא עדות המזרח בכללותם רק פלג מתוך זה שהם המרוקאים הם רעשניים בכיינים אני טונסאי גהה בחיים לא הרגשתי קיפוח ונכון כמו שנכתב. עברנו המון קשיים ומעולם לא באנו בטענות מי שיצר את המפלצת הזו זה הפוליטיקאים. כמו המימונה שאוי לו לפולטיקאי שלא יראה את נוכחותו. ראה מקרה דוד לוי הנעלב הסידרתי ראה מקרה אורי אור שחיסלו לו את הקידום שלו וקצרה היריעה מלהביא עוד דוגמאות
    סגור
  • תוניסאים זו העדה הכי מגעילה מעדות המזרח
    צרנוחה 15/07/2016 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 1
    קמצנים רעים חורשי מזימות וקנאים ברמות על
    סגור
  • מה קרה? לא רואים את המרוקאים ברחוב?לחיאני של דנציגר?
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:50
    הגב לתגובה זו
    13 1
    נפסו של סיבוני? אהה צדיק של שקופים מספסופה נראה בכנסת בתחפושת שר הקלקלה(כלכלה) והופ! פתאום שר הפנים...עם הצהרת הון של 15 מיליון ועשרה בתים הוא מתאים להיות מנהיג שקופי ספסופה...אבל בניזרי-פנחסי-חוגי-זמיר פרץ-מלכה-1/2 הנגבי-קצב...הבנתי ...חצי בכלא רמון וחצי בדרך כראשי ערים לשעבר...נשמע מאוד גזעני-עובדה...
    סגור
  • 44.
    קולם של האנשים הפשוטים כמו הרצל חייב להשמע
    יריב 13/07/2016 09:18
    הגב לתגובה זו
    22 8
    מירי רגב שמתיימרת להשמיע את קולם של האנשים הפשוטים "המקופחים" כאשר היא רק מחפשת הון פוליטי חייבת להבלם ע"י קולם של אנשים כמו הרצל ורבים מן הכותבים כאן
    סגור
  • למה הרצל איש פשוט? סבוני מירים פשוטה (ל"ת)
    איפיק 13/07/2016 09:56
    הגב לתגובה זו
    5 8
    סגור
  • עד כדי כך פשוט שמסוגל להתעלם מרגשות של אחרים?
    האיש הפשוט 13/07/2016 09:41
    הגב לתגובה זו
    5 5
    אם אחרי 60 שנה עדיין יש על זה ויכוח אז כנראה שמשהו פה לא עובד טוב. אי אפשר להטיל ספק ברגשות של אחרים ולסתום להם את הפה. זה לא עבד אף פעם ולא יעבוד אף פעם. אי אפשר לדכא את נפש האדם. מי שרוצה להגיד שהכל פה טוב ואין בעיה אז יבושם לו.
    סגור
  • לא הכל טוב , לא כאן ולא בארה'ב אבל ש'ס
    ורגב אינם פתרון! 13/07/2016 09:48
    הגב לתגובה זו
    8 3
    בכיינות ועדתיות רק מנציחים בעיות במקום לפתור אותן....
    סגור
  • מי שמעודד את ש"ס זה ביבי . תמורת התפטרות דרעי
    ש"ס 13/07/2016 10:13
    הגב לתגובה זו
    5 2
    נתן לו ביבי כסף לטיפוח קברות צדיקים וסלילת כבישים ודרעי אמר שזה יתמוך בכלכלה. להאשים את ש"ס בלבד זאת לא חוכמה . יש כנראה מי שמרויח מהמצב הזה
    סגור
  • ברור, לרגע לא אמרתי שכל הזבל בש'ס , יש (ל"ת)
    גם בליכוד (רגב) 13/07/2016 11:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 43.
    הרגב של חיפושיט הזבל
    שלומי 13/07/2016 09:13
    הגב לתגובה זו
    9 8
    מירי רגב חייבת זבל כדי לחיות,
    סגור
  • 42.
    רגב=הזבל שהמדינה
    חזי 13/07/2016 09:11
    הגב לתגובה זו
    10 8
    שיורים על חייל ישראלי לא שואלים אם הוא אשכנזי דרוזי מזרחי או מוצא אחר. רגב מבטאת את הזבל של המדינה שחבל שבא לידי ביטוי. תתביישי לך .
    סגור
  • 41.
    אין מחילה למפלגים את העם- רגב ודומיה (ל"ת)
    אין מחילה למפלגים 13/07/2016 09:08
    הגב לתגובה זו
    14 8
    סגור
  • 40.
    חובה לקרוא? היה ברור שרק שלילי ונגד השרה
    ביזפורטל-כלכליjQuery20302704433270264417_146838724 13/07/2016 09:07
    הגב לתגובה זו
    10 10
    תתעסקו בחדשות כלכליות...
    סגור
  • א) ביזפורטל לא אשם שהיא "שרה".ב)אפייני
    לפאשיסט לסתום פיות! 13/07/2016 09:45
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בגרמניה של שנות השלושים היית גם שורף ספרים....ואולי גם ממשיך בשריפת בני אדם....
    סגור
  • 39.
    תודה
    דבורה א 13/07/2016 09:06
    הגב לתגובה זו
    11 9
    נגעת בליבי.מסכימה עם כל מילה שלך.גם לי כואב הניצול הציני של פוליטיקאים רבים של כאב אמיתי או מדומה של מישהו בלי בעצם לעזור באמת. תודה רבה לך דבורה
    סגור
  • 38.
    רגב,את לא דוברת שלי,!!!
    יעקב 13/07/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    22 8
    את מבישת את עדות המזרח,מי נתן לך את הקרדיט לדבר בשם כולם? את מיצגת רק את לה פמיליה,ודומיהם
    סגור
  • זה המוקש שהתמין ביבי עבור עדה מרוקאית-צבע אותם בצבע שחו
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:57
    הגב לתגובה זו
    16 1
    סכסכן לא קטן-עם IQ180...מסכסך נגד הערבים,שורף כפר נחום -נגד נוצרים,לוש לאוזנו החרשת של בבא סלים-"שמולנים אינם יהודים"...ועכשיו במאמץ להכניס את שרה למוסד סגור ולהתפטר מחוזה,שחתם עבורה תחת לחץ קובל...
    סגור
  • 37.
    אני מזרחית ולא מרגישה קיפוח
    יעל העירקית 13/07/2016 08:41
    הגב לתגובה זו
    21 7
    כל בן אדם צריך להשקיע בעצמו להיות חיובי להשיג דברים בזכות עצמו בחיים ואז לא יהיה מקופח
    סגור
  • מזרחי לא יכול לברוח מהסטיגמות שמושרשות פה
    בדיחה 13/07/2016 09:09
    הגב לתגובה זו
    3 17
    זה לא מספיק להיות כל השטיות שכתבת. היום לא מספיק שאיפות השכלה וכישורים צריך רק קשרים כדי להידחף ולהצליח פה הסטטיסטיקה מראה גם כיום שהמזרחים לא מצליחים במיוחד זה טוב לחיות באשליות תמשיכי לחלום
    סגור
  • 36.
    כל הכבוד. מיכתב רציני, מסוגנן יפה מאוד, וקולע למציאות. (ל"ת)
    מוטי442 13/07/2016 08:40
    הגב לתגובה זו
    22 7
    סגור
  • 35.
    כל מילה בסלע (ל"ת)
    יישר כח 13/07/2016 08:39
    הגב לתגובה זו
    17 8
    סגור
  • 34.
    סכנה לעם ישראל
    עמי 13/07/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    15 9
    כל מילה בסלע,והיא מספר אחת במפלגת השלטון
    סגור
  • 33.
    מירי יישר כח ותמשיכי בדרכך (ל"ת)
    מיכל 13/07/2016 08:33
    הגב לתגובה זו
    19 17
    סגור
  • מזכירה לי את המחזה "הדיבוק"...מאשיגנה וואיב מיט פלאג
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 19:59
    הגב לתגובה זו
    11 1
    אין טוכאס...
    סגור
  • איזו דרך? דרך של פילוג , שנאה והערצת
    בורות? 13/07/2016 09:01
    הגב לתגובה זו
    17 8
    היו מפלגות באירופה בשנות השלושים שהלכו בדרך זו, בראש אחת מהם עמד משופם, אידיוט שצעק כמו רגב, אבל בשפה אחרת.....
    סגור
  • אבל היא מגלחת את השפם לפני ,שהיא תופשת את הדגל... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 20:00
    הגב לתגובה זו
    13 1
    סגור
  • כנראה שלא הבנת כלום (ל"ת)
    מה הוא צעק? 13/07/2016 09:10
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • 32.
    מירי רגב
    יקי 13/07/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    14 13
    תקשבי לאדם רציני הפנימי את אשר רשם מה שאת גורמת זה להתנהגות של עולם שלילי עם כל ההתלהמות שלך . את מציגה את עדות המזרח כנחותים תתביישי לך זה מאד מתאים לאנשי הליכוד לזרוע שנאה ופחד בקרב האזרחים.
    סגור
  • עד כמה שידוע לי דווקא המזרחים נתפשים כבוחרי ליכוד
    הליכוד 13/07/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    2 7
    לעומת האשכנזים הנעלים בוחרי יחימוביץ . תמוה שהיא מציגה את המזרחים כנחותיים בשעה שמתראיינים פה אורשר וחברו שמצדיק אותו ומבזה את המזרחים. כמה קיבלת בהבנת הנקרא בבית ספר?
    סגור
  • 31.
    בושה של שרת תרבות
    אבוי לנו עם מירי רקב 13/07/2016 08:31
    הגב לתגובה זו
    16 16
    עושה פרסומת לתכנית של מי שנחשד בעבירות מין כלפי קטינות , ונחלץ רק בשן ועין כי אביו לקח את כל האשמה. את זה שרת התרבות שלנו מקדמת. היא בטח גם חושבת שהוא צריך להדליק משואה ביון העצמאות .
    סגור
  • היא גם עבריינית של גירוש מגוש קטיב...דוברת ווסלית... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 13/07/2016 20:02
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • בינתיים גולן נחשד ולא הורשע. אם יש לך איזה טענה כדאי
    ל 31 13/07/2016 09:16
    הגב לתגובה זו
    8 5
    לך לפנות לבית המשפט . אדם נחשב חף מפשע עד שלא הורשע. אתה לא חייב לראות את התוכנית של גולן . עדיף לך לשמוע את שיריו של שלמה ארצי תרקוד היא אמרה לי תרקוד .... איזה עומק של שירים איזה מילים מופלאות ועוד זמר ספק מדבר ספק שר.
    סגור
  • אגב, אלילך גולן כבר היה בבית המשפט
    נו יופי לך 13/07/2016 09:37
    הגב לתגובה זו
    8 5
    הוא הודה בהעלמת מס . ולגבי החשדות האחרות, הייתי מצפה משר בממשלת ישראל להתרחק מאדם ששמו נקשר בעבירות כאלה, במיוחד שמדובר בקטיונות ,גם אם לא הורשע. ואגב הוא לא הכחיש את קשריו שהיו לו עם קטינות . בושה שמירי רגב תומכת באדם שכזה. אינני חסיד של שירי שלמה ארצי , זה עדיין לא סותר את העובדה ששירי אייל גולן זה זבלה, ואם הפרודיה של "מתוקה מהחיים" לא גרמה לך להבין את זה, תלך לעוד הופעה של אייל ותצעק כפיים.
    סגור
  • הוא לא היחיד שחשוד בהעלמת מס . עובדה שראש ממשלה
    גולן 13/07/2016 10:19
    הגב לתגובה זו
    5 1
    יושב בכלא והוא לא. מי אתה שתקבע ששירי אייל גולן הם זבלה אולי שיריו של ביאליק הם זבלה עם צנח לו זלזל ? עם היא יושבה לחלון וסורקה שיערה וכו. והוא משורר לאומי. לא הייתי בהופעה של גולן וגם לא אהיה . וגם לא אצעק כפיים. הנה, הסטיגמה כבר מדברת מגרונך . ממש איש נעלה
    סגור
  • 30.
    יישר כח
    דני 13/07/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    9 8
    כל הכבוד. ממש מזדהה עם כל הכתוב.
    סגור
  • 29.
    יש לכם עוד
    יש לכם עוד מכתב 13/07/2016 08:26
    הגב לתגובה זו
    7 9
    מכתב של אנונימי שנכנס ברגב? הזויים לגמרי
    סגור
  • 28.
    כל מילה בסלע. שניפטר ממירי רגב במהרה בימינו
    אזרח 13/07/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
    12 8
    מירי רגב היא קוריוז שתחלוף מהעולם. נקווה רק שזה יהיה כמה שיותר מהר לפני שבאמת נחזור 50 שנה אחורה בגללה ובגלל שכמותה (כולל פטרונה הארכי-סכסכן נתניהו)
    סגור
  • יחימוביץ הורסת את הכלכלה בתעמולה שלה נגד הטייקונים
    עדיף רגב על יחימוביץ 13/07/2016 09:43
    הגב לתגובה זו
    6 1
    פופוליזים הרסני יותר מרגב.
    סגור
  • אי אפשר לחזור 60 שנה אחורה
    65 שנה 13/07/2016 09:19
    הגב לתגובה זו
    5 5
    כי כלום לא השתנה מאז. רק לא מדברים על זה . ממש הספרדים לא מרגישים קיפוח גם כעת. באמת חוצפנים התימנים שמעלים את פרשת ילדי תימן. שהרי זה לא קרה כי אין ביקוש לילדים שחורים הם מתו . והממיסד דאז קבר אותם בכבוד והדר בקבר אחים . הם אפילו לא היו ראויים שיבכו עליהם הוריהם שהרי הם נחותים וחסרי רגשות .
    סגור
  • 27.
    אדם רציני! השקיע במקום פשוט להגיד סתם פרחה מטומטמת (ל"ת)
    כל הכבוד 13/07/2016 08:18
    הגב לתגובה זו
    16 6
    סגור
  • 26.
    והיום בתכנית-מכתב של אף אחד אבל העיקר שהוא נכנס קצת בלי
    רן 13/07/2016 08:12
    הגב לתגובה זו
    5 8
    אתם פתאטים
    סגור
  • מה קרה? יש סוף סוף מישהו שמנסה להגיד
    את האמת לרגב? 13/07/2016 08:24
    הגב לתגובה זו
    8 7
    לטעמי הוא היה עדין מדי, אני הייתי אולי גם רומז, לגבי הדרך שבה הגיעה להיות דוברת צה'ל ושרה בליכוד....
    סגור
  • הלוואי שהיא תתבע אותך על לשון הרע (ל"ת)
    כן תרמוז 13/07/2016 09:20
    הגב לתגובה זו
    3 6
    סגור
  • 25.
    די
    נפתלי 13/07/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    13 2
    חברה בו נוריד את מפלס השנאה בין ימין לשמאל בין אשכנזים לספרדים בין כל מיני מגזרים נחיה חיים של אהבת הזולת עזרה לזולת ונפסיק את כל מחול השדים הזה.
    סגור
  • 24.
    ישר כח
    צ.ל 13/07/2016 08:08
    הגב לתגובה זו
    12 8
    סוף סוף תגובה נאותה למעשיה והתבטאותה של פוליטיקאית רדודה הרוכבת על גל שהיה מזמן אמור להיעלם דרעי וחבריו פתחו את השיטה וצרת "התרבות " רק מאדירה
    סגור
  • 23.
    תודה לך הרצל אביב
    אבי 13/07/2016 07:53
    הגב לתגובה זו
    17 8
    תודה לך הרצל אביב ! מילים כדורבנות.
    סגור
  • 22.
    באמצעותך רואים שהשפיות קיימת
    רק אהבה 13/07/2016 07:36
    הגב לתגובה זו
    19 8
    הרצל , תודה . שבאמצעותך רואים שהשפיות קיימת , רק נחבאת מבושה . יש לנו המון מהמשותף בהרגשה וההקדשה . התופעה והצרחנות המתרחשת כאן תחלוף אני מקווה . הקשיים שעברה המדינה חישלו אותנו ואף תגרן לא יתגבר על כך . שוב תודה לך והרבה שמחת חיים . משה .
    סגור
  • איזה שפיות יש לו? הוא בכח רוצה להיות משלהם
    שטויות במיץ 13/07/2016 07:54
    הגב לתגובה זו
    7 15
    תקרא את ספר הילדים "דרקון אין דבר כזה" באמת אם הרצל אביב המשתכנז כתב שאין בעיה אז באמת אין בעיה .
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    " תהיו גברים,תתקפו את... שופטי בג"ץ "...דרש ביבי משריו...מימרן בחקירה: נתניהו קיבל ממני 200 אלף דולרארנו מימרן, הנאשם בפרשת העוקץ של המאה בצרפת, העיד בחקירתו הראשונה כי העביר לראש הממשלה, בנימין נתניהו, 200 אלף דולר וכי היה מעורב במערכת הבחירות של שנת 2009...ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
    סגור
  • "משלהם" ? מה אתה ערבי? אם כן יש דיור (ל"ת)
    זול עבורך בעזה! 13/07/2016 08:27
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • אבל ראית את העיר המפוארת שהערבים בנו רוואבי?
    לא ערבי 13/07/2016 09:50
    הגב לתגובה זו
    4 1
    איפה הם ואיפה אנחנו . עוד 50 שנה כשלא יהיו פה כנראה מזרחים המערביים יצליחו לבנות עיר כמו רוואבי. תמשיך לזלזל בערבים בינתיים אירן משיגה את ישראל במדעים ומתימטיקה ובמדע. בישראל המדענים מחפשים עבודה בחו"ל . העיקר אין כבר בעיה בין מזרחים ואשכנזים ואין גזענות בכלל מה זה בכלל הערבים הם לא קיימים אפילו מבחינתך נחותים שגרים בעזה. אתה הוכחה שמירי רגב צודקת רק שאתה חושב שאתה נאור שמפנה את הגזענות שלך לשעיר לעזאזל הערבים.
    סגור
  • 21.
    מכתב למירי רגב
    למפרט יפה 13/07/2016 07:34
    הגב לתגובה זו
    20 10
    לא הייתי יכולה לנסח זאת יותר טוב, שפו לך הרצל על מכתבך זה -כל מילה בסלע.ולא אני לא ממוצא אשכנזי ,הורי מעירק וסוריה שם משפחתי הוא מנישואים לבעל נהדר ממוצא אשכנזי.מה יגידו ילדי לאן לשייך אותם ?
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:20
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False Passport, Money Laundering Via Panama Account "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה...
    סגור
  • 20.
    הכותב שינה את שמו להשתכנז הוא פתאם הרצל אביב
    פוסט מתרפס 13/07/2016 07:27
    הגב לתגובה זו
    12 19
    עכשיו הוא משלהם במיוחד אם יש לו חברים מכל הגוונים החברתיים שמעריצים אותו מאחורי גבו ובוודאי חולמים על שידוך עם צאצאיו. אם הכל וורוד איך זה שאשת ראש הממשלה אומרת שהיא אירופאית אוכלת מעט לעומת המרוקאים שאוכלים המון . ובגלל שהיא אוכלת מעט היא דוגמנית שדופה אירופאית ואפילו חוסכת כסף לחמצן את שערותיה . איך זה שהאתיופים מרגישים פה מופלים לרעה ולא מכירים ביהדותם ובעתיד הם יהיו כמו השחורים בארה"ב. נראה מתי יהיה פה ראש ממשלה אתיופי והכותב כנראה לי גדל על סרטי הבורקס כמו סלאח שבתי וכץ וקרסו ועוד סרטים שבהם המזרחי הוא עני ונחות ומשתדרג ע"י נשואין לאשכנזיה עשירה לבנה בלונדינית בניגוד לדעת הוריה. השרה רגב אשמה בהכל!!!!!
    סגור
  • מירי רגב גם רוצה להשתכנז
    יפה 13/07/2016 09:23
    הגב לתגובה זו
    7 4
    הכנסת לעצמך גול עצמי,לא שמעתי אף פעם על שם משפחה רגב אצל המזרחים,איפה הגאווה שלה?מה גם היא רצתה להשתכנז?
    סגור
  • מירי רגב שופכת את התינוק עם המים. אכן שנויה במחלוקת.
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רומסת ברגל גסה תרבות אחת כדי להאדיר תרבות אחרת. זו לא הדרך של מי שממלא תפקיד של שרת תרבות!!!!!. עמוסה בריגשי נחיתות. מנסה לרפא את ריגשות הנחיתות מילדות בדרך פסולה ומזלזלת באנשים שהתרבות חשובה להם. אינה פועלת בדרך מאוזנת כי אינה יודעת איזון מהו.
    סגור
  • גם היא רוצה להשתכנז . (ל"ת)
    אכן כן 13/07/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    4 5
    סגור
  • בזכות זבל ,מלא רגשי נחיתות כמוך יש שרת (ל"ת)
    זבל כמירי רגב! 13/07/2016 08:29
    הגב לתגובה זו
    3 5
    סגור
  • יש לנו כחלון, לפיד שפיר ורוזנטל
    בזכות צדיקים כמוך 13/07/2016 09:44
    הגב לתגובה זו
    5 1
    ואין לנו כסף לראות את ההצגות בקמארי של שרת התרבות כל כרטיס 150 שח. נגמר הכסף
    סגור
  • אביב שם אשכנזי?באירופה אין שם משפחה אביב (ל"ת)
    בודני 13/07/2016 08:25
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • ממש אשכנזי (ל"ת)
    אבל יש שוורץ 13/07/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 19.
    למערכת ביזפורטל- אתם אתר כלכלי אל תגעו בנושאים כאלה
    משה ראשל"צ 13/07/2016 07:27
    הגב לתגובה זו
    12 8
    אתם מגזימים לנושאים שלא קשורים אליכם נקודה אל תיהיו כמו דה מרקר עיתון שמאלן במסווה של עתון כלכלי תמשיכו להיות האתר כלכלי הטוב בישראל
    סגור
  • מה קרה ? העיזו להגיד את האמת על יללות (ל"ת)
    ה"מזרחיים"? 13/07/2016 08:30
    הגב לתגובה זו
    2 10
    סגור
  • 18.
    מירי רגב
    איציק 13/07/2016 07:17
    הגב לתגובה זו
    12 16
    כל הכבוד תמשיכי כך צריך להגיד את הדברים על השולחן .עם מקבלים שרה בצעקות לא נותנים לה לדבר .זה אומר שאת אומרת דברים נכונים ..
    סגור
  • כמה עוד אפשר לסבול את הטיפשות שלה. דונם פה ודונם שם, רג
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:44
    הגב לתגובה זו
    2 0
    רומסת ברגל גסה תרבות אחת כדי להאדיר תרבות אחרת. זו לא הדרך של מי שממלא תפקיד של שרת תרבות!!!!!. עמוסה בריגשי נחיתות. מנסה לרפא את ריגשות הנחיתות מילדות בדרך פסולה ומזלזלת באנשים שהתרבות חשובה להם. אינה פועלת בדרך מאוזנת כי אינה יודעת איזון מהו.
    סגור
  • היא אומרת את האמת (ל"ת)
    נכון 13/07/2016 07:57
    הגב לתגובה זו
    10 12
    סגור
  • "אמת " כמו של רגב, אפילו גרועה מהמערך (ל"ת)
    של גולדה. 13/07/2016 08:46
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 17.
    כל כך נכון
    יעקב ארבל 13/07/2016 07:17
    הגב לתגובה זו
    14 8
    מסכים לחלוטין
    סגור
  • 16.
    יפה מאוד!!! אחד הפוסטים האמיתיים שקראתי אי פעם. (ל"ת)
    כל מילה בסלע!!!! 13/07/2016 07:16
    הגב לתגובה זו
    20 8
    סגור
  • 15.
    ברכה לבטלה
    דניאל 13/07/2016 07:05
    הגב לתגובה זו
    11 7
    אנשים מסוגם של רגב וביבי לא מושפעים ממילים..השפה המוכרת להם היו שפת הכח...
    סגור
  • מה אתה רוצה בכוח ? שהיא לא תגיד מה שהיא חושבת
    שפת הכח 13/07/2016 07:51
    הגב לתגובה זו
    8 2
    ומרגישה? ומה יש לך נגד ביבי הוא הצהיר שהוא בדק אילן יוחסין והוא ספרדי שחי עם פולניה
    סגור
  • אמור:היא קתם ובושה של כל עדות המזרח
    ראיס-פוטין-טיל 400S 21/07/2016 19:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    משיגנה ארופ פון גאג מיט דאם פלאג...
    סגור
  • 14.
    60 שנה עברו וכלום לא השתנה.
    פוסט מקושקש 13/07/2016 07:02
    הגב לתגובה זו
    11 9
    הכותב חושב שאם לא ידברו על כך ויטאטאו הכל מתחת לשטיח אז הלכלוך לא קיים. לפעמים השטיח זז והלכלוך נחשף. עדות המזרח מתוייגים ומסומנים עם סטיגמות ודעות קדומות . כאילו כולם מנשקי קמעות ומורחים מים של הבאבא סאלי. אוכלים בידיים. כולם פרחות וערסים. איך זה שלמרות שעברו 60 שנה עדיין רבים וטובים מרגישים את זה באויר במבטים וביחס. איך זה שסופר הומניסט כמו סמי מיכאל אומר שישראל המדינה הכי גזענית במערב ואם היה צערי היה עוזב. אם השרה מדברת על זה היא לא יוצרת את הבעיה היא פשוט חושפת אותה. ולסכום כדברי שייקספיר האין למזרחי עיניים אף ופה? אם תדקרו אותו הוא לא יזוב דם? אם תעליבו אותו ליבו לא ישבר בקרבו? אם תבחלו בו רק בגלל הצבע הוא לא יבכה? (קצת שיניתי ...) ואם לא נראה לכם תמיד תוכלו לחזור למיין קאמפ הוא למכירה עכשיו .
    סגור
  • א) מיין קאמפף דווקא מתאים לך.ב) מיכאל
    גם רואה עצמו כערבי! 13/07/2016 08:42
    הגב לתגובה זו
    1 6
    אז לפני שאתה מעלה את רגשי הנחיתות שלךעל הכתב..תחשוב קצת וצא מן המנטליות של המעברה (שבה היה רוב אשכנזי).
    סגור
  • להגיד את האמת זה לא רגשי נחיתות
    עוד תגובה מתנשאת 13/07/2016 09:25
    הגב לתגובה זו
    5 2
    להגיד רגשי נחיתות זה לדבר לא עניינית ולסתום פיות כי אין לך מה להגיד. חוץ מהתנשאות ורגשי בעלות לשלוט גם על מחשבות ורגשות של אחרים. חוץ מזה לבשתי את מיין קאמפף וזה לא התאים לי
    סגור
  • 13.
    עוד צבוע כן נפלא לך לביראות
    עמי 13/07/2016 06:45
    הגב לתגובה זו
    8 11
    הורי זל ואחרים היו מספרים לך אך אתה יודע איך ללקק בקשר למירי של נעליך הייתה תת אלוף בצהל אה סה לא מעניין מיום הראשון קראו לה בהמה אה זה בסדר תתבייש
    סגור
  • Doha-mulierem faciens et bestialibus habitibus
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:39
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הכי מפחיד שברנשית כזו הגיעה לדרגת תת-אלוף. איך אדם ברמה אינטלקטואלית כה נמוכה הופקד על דו"צ? המערכה לדה-לגיטימציה של ישראל אינה המצאה של מירי רגב
    סגור
  • אכלו לי שתו לי
    ירח 13/07/2016 08:45
    הגב לתגובה זו
    6 4
    בקטע שלך רואים את הבעיה שלך : במקום לנסות וללמוד ואף לכתוב עברית נכון, אתה עסוק בלטפח את ההרגשה של קיפוח.כך לא תגיע לשום מקום.תמשיך לחיות בעליבותך.
    סגור
  • איך הוא מטפח את ריגשות הקיפוח לא הבנתי
    חושך 13/07/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אכן בגלל הקיפוח הוא לא יגיע לשום מקום. אתה עלוב בעצמך
    סגור
  • אכן היתה ראויה לכינוי "תת אלוף" והמבין (ל"ת)
    יבין... 13/07/2016 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • לאיזה דרגה מופלאה אתה הגעת בצבא? (ל"ת)
    הבנו 13/07/2016 09:27
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 12.
    מדוייק להפליא
    דניאל 13/07/2016 06:36
    הגב לתגובה זו
    13 10
    כל מילה בסלע
    סגור
  • 11.
    תודה לך איש יקר שהטבת לנסח מה שאני ורבים בחברתי חושבים
    עובדיה 13/07/2016 06:33
    הגב לתגובה זו
    20 10
    ומרגישים.
    סגור
  • 10.
    אני מרוקאית ומרגישה אותו דבר. מירי לא מייצגת אותי ולא ד (ל"ת)
    ויק 13/07/2016 06:26
    הגב לתגובה זו
    19 10
    סגור
  • שכחת לכתוב אני מרוקאית גאה!!!
    לויקי 13/07/2016 07:58
    הגב לתגובה זו
    6 9
    ועצם המילה גאה מראה שמירי רגב צודקת . גאוות יחידה ?
    סגור
  • א) את השתמשת במילה גאה! ב) מה בדיוק (ל"ת)
    עשית בצבא? קפה? 13/07/2016 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 4
    סגור
  • אז את לא גאה במוצא? אז למה את עדיין חוגגת את המימונה (ל"ת)
    צבא? קפה? 13/07/2016 09:29
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סגור
  • מירי, עושה שימוש לא חוקי במאגרי מידע של הצבא? מענין?
    ויק 13/07/2016 14:51
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא את ולא דרעי מייצגים הרבה מזרחיים - אתם בושה לעדה. פסטיבל דרום לסרטים היית? מענין למה את צריכה תקציב לקולנוע בדרום?
    סגור
  • 9.
    עברה את הגבול (ל"ת)
    אא 13/07/2016 06:23
    הגב לתגובה זו
    8 7
    סגור
  • 8.
    מערכת יקרה חבל שאתם לא מכירים את גידי אורשר (ל"ת)
    HAKY1 13/07/2016 06:00
    הגב לתגובה זו
    2 8
    סגור
  • 7.
    נשמע שהאיש שורשי ואכפת לו באמת (ל"ת)
    דני 13/07/2016 05:57
    הגב לתגובה זו
    10 8
    סגור
  • 6.
    לבהמה לא כותבים מכתב כ"כ אינטלגנטי ויפה (ל"ת)
    יוסי לוי 13/07/2016 05:34
    הגב לתגובה זו
    6 8
    סגור
  • ממש התרשמתי מהאינטילגנציה של אביב הרצל
    וואו 13/07/2016 08:00
    הגב לתגובה זו
    5 9
    היה לו כנראה מספיק שכל להחליף את הבוזגלו שלו באביב אביב תקופה נפלאה לא חם ולא קר . השמש יוצאת מהעננים השקדיה פורחת. ומי לא יתבלבל אם האביב הוא מצאצאי המזרח או המערב?
    סגור
  • לך לקברי הצדיקים: הם יוזילו לך דיור, יביאו
    לך פרנסה ואושר.... 13/07/2016 08:55
    הגב לתגובה זו
    3 6
    הם יעזאה לא?מה לא? אז אולי ביבי ורגב....מה גם לא? אז ש'ס....מה גם לא? אז אין ברירה , צריך לעבוד במקום ליללולכתוב שטויות ושקרים....
    סגור
  • לא הבנתי כלום מהתגובה ערבבת צדיקים, דיור, ביבי
    פרנסה ואושר 13/07/2016 09:31
    הגב לתגובה זו
    6 1
    רגב ש"ס ומה לא . תכף אני אצא לעבוד כמוך
    סגור
  • 5.
    שכחת לציין שרגב בורה וראשה חלול. ואינה ראויה
    גילוי נאות 13/07/2016 04:55
    הגב לתגובה זו
    9 9
    לנהל מכולת, לבטח לא לכהן כשרת תרבות. האשה הזאת מתגאה בבורותה. היא מדבר על אליטות, אך אין לה מושג קל שבקלים אודות תרבות, אומנות וכו'. היא מבזבזת מליונים מכספי ציבור כדי שיעשו עליה כתבה על שהיא מסתובבת לה בפסטיבל קאן. גם פה וגם קאן האשה הזאת היא קריקטורה חסרת כל כישורים.
    סגור
  • רק ראש חלול שלך לא מצליח להבין - קצינה דוברת צהל בשבילך (ל"ת)
    משה ראשל"צ 13/07/2016 15:25
    הגב לתגובה זו
    2 3
    סגור
  • השרה רגב אמרה כי "באחריותו של משרד התרבות לפקח על מוסדו
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:34
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אהיה כספומט", אמרה רגב, "יש לי אחריות לכסף הציבורי ...הקלטת הלוהטת של מירי רגב: איך להסביר העברת 2.5 מיליון ש' למשרד יהושע TBWA...שיחת ועידה של שרת התרבות מירי רגב עם יועציה - בה היא מגבשת יחד איתם גרסה שתסביר, מדוע ואיך משרדה העביר תקציב פרסום לידיו של הפרסומאי רמי יהושע ומשרד הפרסום יהושע TBWA ללא מכרז. על כך עונה השרה רגב: "לא, לא, לא, לא טוב! לא טוב! תשובה רעה, רעה, רעה! למה רמי יהושע?
    סגור
  • כמה שאתה צודק! השרה הזאת בורה ועוד מעזה להתגאות
    ל 5 החכם 13/07/2016 08:05
    הגב לתגובה זו
    8 7
    בבורותה. מעניין שבורותה הביאה אותה להיות תת אלוף בצהל דוברת בצה"ל ושרת תרבות . ממש בושה . תאר לעצמך אם היא היתה נולדת לעדה הנכונה ומקבלת השכלה מתאימה כיאה לעדה השלטת לאן היא היתה מגיעה!!! ואם לדבריך היא בורה והגיעה למעמד הזה מה זה אומר עליך ועל כל המקטרגים עליה? הלוואי עלי בורה כמוה
    סגור
  • אולי דברים אחרים הביאו אותה להיות (ל"ת)
    "דוברת צהל"... 13/07/2016 08:38
    הגב לתגובה זו
    2 5
    סגור
  • יפות, חכמות, משכילות, בלונדיניות כחולות עיניים
    מכל הבנות בצבא 13/07/2016 09:35
    הגב לתגובה זו
    6 4
    דווקא היא הצליחה להיות דוברת צה"ל לעומת האחרות מה הסוד שלה? אולי שהיא דווקא כן חכמה???
    סגור
  • ). מירי רגב נולדה וגדלה (בשם מרים סיבוני) בקריית גת להו
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כיהנה כצנזורית הצבאית הראשית וכדוברת צה"ל בדרגת תת-אלוף(בתקופת ההתנתקות ומלחמת לבנון השנייה...רגב הייתה דוברת צה"ל בזמן יישום תוכנית ההתנתקות...לדעת רבים כשלה בתפקיד, לא רק בגלל מגבלות אישיות אלא בעיקר כי נתפשה כ"יחצ"נית של הצבא ושל הרמטכ"ל". ואכן גם במחקרי וגם במחקרו של לבל עוררו הופעותיה של דוברת צה"ל ביקורת ואף אנטגוניזם רב: יכולתה התקשורתית דורגה לרוב כבינונית והיו שטענו שהיא מעוררת אנטגוניזם.
    סגור
  • לא הבנתי איך היא הצליחה אולי זה מים של הבאבא סאלי? (ל"ת)
    איזה דברים? 13/07/2016 09:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 4.
    כל מילה בסלע...
    דניאל 13/07/2016 02:15
    הגב לתגובה זו
    12 7
    מירי רגב לא יותר מבהמה גסה,ברברית חסרת חינוך.לא מבין איך החזיקו אחת כזאת בצבא??? אבל העיקר שיש לה משם פנסיה מכובדת ועוד משכורת עתק מאיתנו האזרחים.ובנוסף רצה לקדם את אייל גולן שהוא רחוק מלהיות טלית שכולה תכלת וזה בלשון המעטה...בושה שיש לנו שרים כאלה .
    סגור
  • ואף על פי כן היא מצליחה
    לדניאל 13/07/2016 07:48
    הגב לתגובה זו
    8 9
    אתה מכנה אותה בשמות גנאי ואפילו לא מבין איך החזיקו אחת כזאת בצבא . כואב לך הכסף שיש לה .אין יותר גזעני מתגובתך
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 24/07/2016 13:22
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ביב מינה את רגב לייצר מהומות ולהסית את הדעת מבעיות היום זה עובד מצויין ....ציון 100% לעבודת הסתה .. ושיסוי של איש את רעהו .... עלו והצליחו ביבי נבחר כל פעם מחדש ע'י הפרד ומשול,והסתה אחד בשני,ויש לו מוציאה לפועל,הרגב שלו...סיבוניירו של ביבי... Netanyahu and Son Investigated for Using False P
    סגור
  • הבעיה שהוא היה עדין ולא ציין איך מירי רגב (ל"ת)
    התקדמה בצבא... 13/07/2016 08:36
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 3.
    נו באמת,אף אחד לא מכיר את אורשר?
    רני 13/07/2016 01:40
    הגב לתגובה זו
    7 11
    הנ"ל חזירון מפאיניק מפוטם מכסף ציבורי מזה עשרות שנים ומשדר בגלי צה"ל. לא בדיוק תחנה אלמונית. ובאשר לאותו כותב מכתב ממוצא לובי - אני בן השבט הלבן ותאמין לי שהגזענות של השבט הלבן כלפי המזרחיים לא רק שלא נעלמה אלא רק הולכת וגדלה ככל שיוצאי עדות המזרח מזוהים עם הימין.
    סגור
  • אתה לא סתם זבל מזרחי מתבכיין, אלא גם (ל"ת)
    שקרן .... 13/07/2016 08:35
    הגב לתגובה זו
    4 4
    סגור
  • אם אתה לא יודע מה זה השבט הלבן כדאי שתשתוק (ל"ת)
    רני 13/07/2016 10:58
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 2.
    תגובה למכתבו של הרצל אביב
    משה יוגב 13/07/2016 01:33
    הגב לתגובה זו
    15 10
    תודה לך הרצל אני ורבים אחרים מזדהים עם כל מילה שכתבת מדם לבך.
    סגור
  • 1.
    עוד שמאלני !! יאללה הביתה! קשקשן (ל"ת)
    ערן 13/07/2016 00:53
    הגב לתגובה זו
    7 19
    סגור
  • חבל שלא חיית בגרמניה בשנות ה30 , היית