22:09 הירידות בוול סטריט מתמתנות: הנאסד"ק מאבד 0.4% בלבד, אפל מאבדת 2.7% >>

21:09 הסיבות שהביאו לתנודה החדה הבוקר בשווקים, האם יש סיבה לדאגה? >>

19:09 אדובי: הכנסות של 8.7 מיליארד דולר לשנת 2018, מניית החברה מטפסת 11% >>

16:16 הדולר היציג נקבע על 3.50 שקלים, האירו על 4.14 שקלים

15:34 ירושלים: חרדים מפגינים בכיכר השבת וחוסמים את תנועת הרכבת הקלה

14:36 בולטות בת"א: כיל יורדת 2.2%, דלק קבוצה יורדת 1.5%

12:52 רשות ני"ע הגישה לביהמ"ש בקשה להארכת ההגבלות על פילבר >>

12:16 מניית פרוטרום עולה 0.8% ומשלימה עלייה של 40% מתחילת השנה

ישיא קית Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
שלום, אורח התחבר
התיק שלך ריק.
להוספת ניירות לחץ כאן
בוא להיות משקיע מיומן!
קבל שיעור ראשון
בחינם
תודה על פנייתך, נציגינו ייצור איתך קשר בהקדם
לש םירטלזוינה Bizportal
הניוזלטרים של Bizportal
BizTV
BizTV
יללכ רודמ

מדור כללי

מדור כללי

תויגתב יכה
הכי בתגיות

גידי אורשר מנסה להנמיך את גובה הלהבות - פרסם פוסט נוסף

 |  64
יודח?
Share
מבקר הקולנוע של גל"צ שעמד במרכז סערה ענקית אתמול ברקע לפוסט שהעלה ובו תקף את "היללנים המקצועיים מן המזרח", מנסה כעת להוריד את גובה הלהבות. כבר אתמול נודע כי אורשר הושעה מעבודתו בתחנה עד קיום הליך בדיקה עימו. בין המגיבים לדבריו היו נתניהו, מירי רגב, ישראל כ"ץ והרשימה עוד ארוכה. 


בפוסט חדש שפרסם היום הוא כותב כך: "שלום חברים ! בפוסט שפרסמתי אתמול והכה גלים, לא התנגחתי כלל בישראלים ממוצא מזרחי. איני חושב כך ואיני מתכוון להתחיל בקו זה, בגילי המתקדם. הפוסט הפך לכלי בידי פוליטיקאים וקבוצות כוח רעשניות, שניצלו אותו לשימושים הפופוליסטיים שלהם. הוא כלל לא היה מכוון נגד המזרחיים, אלא נגד אלה הניזונים מהכאב והקושי של רבים בחברה הישראלית. נגד אלה התופסים עליהם טרמפ ומשתמשים בהם כדי להמשיך ולשמר את הפירוד בעם ולקדם את האג'נדות הפוליטיות שלהם. מי שאכן יקרא את הפוסט, יבין שהוא נכתב מתוך דאגה לחברה כולה. מתוך הבנה והערכה לכלל הציבור, לחברה ישראלית מאוחדת, שאינה מבדילה עוד בין זהות מזרחית לזהות אשכנזית, כפי שדואגים לעשות כמה בעלי שררה צעקניים. צר לי אם פגעתי במישהו ואני מתנצל בפני כל אלה שהבינו אותו אחרת ממה שהתכוונתי אליו. אני מאמין בכל ליבי בחברה האחוזה זה בזה, סומכת על עצמה, פלורליסטית, פתוחה ומוסרית". 

כבר אתמול הייתה זו שרת התרבות מירי רגב שבפוסט בפייסבוק שלה כתבה כך בין היתר: "פניתי למפקד גלי צה"ל ודרשתי ממנו לפטר לאלתר את גידי אורשר, מבקר הקולנוע של התחנה, לאחר שהתבטא באופן גזעני להחריד נגד עדות המזרח, נגד הדת והמסורת היהודית ונגד ציבור שלם שהוא אינו נמנה עליו אבל סבור כי הוא יכול לבוז לו."נתניהו אף הוא הגיב כבר אתמול בעמוד הפייסבוק: "הדברים החמורים שפורסמו בסוף השבוע האחרון על ידי מבקר הקולנוע של גלי צה"ל ובהם הכפשות בוטות ובזויות נגד בני עדות המזרח ראויים לכל גינוי. לאדם בעל דעות חשוכות וגזעניות מסוג זה אין שום מקום בשידור הציבורי בישראל. כנגד הקולות המנסים לזרוע פירוד בינינו, עלינו לפעול יחד לאחדות בעם ישראל. שבוע טוב."ח"כ שלי יחימוביץ' ראשית כתבה כי "כל הגזענים, מוזמנים לצאת מהחורים הטחובים שלכם, ולבצע את מופע ההתבזות העתיק שלכם ביחד. אין לנו כוח אליכם אחד אחד. שבוע טוב". לאחר מכן הגיבה לתגובתו של נתניהו וכתבה כך: "באמת, ראש הממשלה הערבים-נוהרים-בהמוניהם-לקלפיות-באוטובוסים-של-השמאל? באמת, פטרונו ומגנו בחרוף נפש של המתגזען על מזרחים רמי סדן (שמינית ליו"ר דירקטוריון חדשות ערוץ 10!)? באמת, מר פרוד פחד ומדון בעם? מי שגר בבית זכוכית שלא יזרוק אבנים".

עוד קודם לפרסום הפוסט השני, התראיין אורשר לניב רסקין בגל"צ, הנה קטע:
 
מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו ונתקן.
תודה עבור פנייתך, היא תיבדק ותטופל בהקדם שלח
הבתכל בגה

הגב לכתבה

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

שלח
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה

64 תגובות ב-53 דיונים

מיין תגובות לפי: מהחדש לישן מהישן לחדש הרחב תגובות צמצם תגובות
53 דוד 20/07/2016 13:51 כל הכבוד
מר אורשר עכשיו אני יודע את שמך, כל הכבוד הצלחת, קודם לא ידעתי מי אתה
52 אילן חממי 19/07/2016 09:04 פוסט חדש?!
אני מזרחי והאמת מעולם לא השתמשתי בתיוג הזה, נולדתי בת"א חייתי עם אשכנזים ואוהב אותם מכל הבחינות. נתקלתי בחיי בבורות מהסוג הזה של אורשר, לא ברור לי איך אדם עם כזה ניתוק מהמקום של הבנת היופי בתרבות של האחר יכול להיות בכלל מבין משהו בולנוע, הרי קולנוע הוא סיפור על חוויית האחר וכניסה לעולמו, אפשר והבן אדם נשאר תקוע באיזו אטימות רגשית וכל הניתוח הפלפולי שלו בענייני קולנוע שלא "זכיתי" להכירו נשאר ברמה השכלית ואז אפשר שזה ההסבר לתהייתי. הבן אדם אפילו לא מבין את טעותו. גידי אורשר, כתוב בתורתנו הקדושה ע"י חכמי ישראל זכרונם לברכה, שאתה מזלזל בהם לא מתוך שבאמץ יש סיבה, אלא כי כמוך רבים בחברה הישראלית לא אוהבים את עצמם. קבל עצתי מתוך אהבת חינם,למד משהו מחז"ל שאמרו מודה ועוזב ירוחם. תודה שטעית ותתנצל על דבריך וחפש דרר לתקן אבל אל תוסיף חטא על פשע. הפוליטקאים לא קפצו על העגלה בהגנם על המזרחיסטים. אתה מקבל במה מרשות ציבורית. הפוליטקאים האלה סוף סוף עושים באמת את תפקידם ומעמידים אנשים כמוך על מקומם.
51 שובר שיוויון 16/07/2016 11:29 מה אתם רוצים ממנו?
קודם כל צריך לאמוד את משקלו של גידי אורשר בציבוריות הישראלית. הוא בסך הכל מבקר סרטים והפוסט שלו היה במסגרת פרטית לחלוטין. אז אסור לבן אדם להביע את דעתו? ולעצם העניין, הוא אמר דברים נכונים שהרבה מאיתנו חושבים כך אך מטעמי צביעות לא מבטאים אותם. דבריו תדלקו כמה פוליטיקאים מחרחרי מלחמה ומסיתי שנאה כגון מירי רגב שתמיד רוקדת על הגויות. רדו ממנו.
50 דני 14/07/2016 12:09 יש גרעין של אמת בדבריו. וההתנפלות עליו פתולוגית ממש.
כל העם הזה ירד מהפסים. לפני דור אחד או שניים הישראלים היו עדיין קצת יותר רגועים, אפשר היה להשמיע דברי ביקורת (אפילו פוגעניים וחריפים) ולצאת בחיים. כיום העם משתולל כחיה פצועה על כל "פיפס" ומיד דורשים להתיז את ראשו של אויב-העם התורן. והכול כמובן בניצוחם של הפוליטיקאים הציניים, שאינם חדלים מחישובי-המנדטים שיזכו להם בבחירות הבאות...
49 pwsbp 14/07/2016 10:24 לדעתי, אורשר עבר אירוע מוחי סמוי. לא כל אירוע מתגלה מיד (ל"ת)
HEIDI אייזן-HAUER 19/07/2016 00:33 יש הרבה "גידי " בארץ ישראל .
והציונות היא בקרב הצבור המזרחי מאשר בקרב אנשי גידי .
48 OFER 13/07/2016 16:56 לא ידעתי שהוא עדיין חי, לא נראה מאז ימי זהו-זה העליזים! (ל"ת)
47 דודו 13/07/2016 08:56 שפן
אורשן אתה שפן. תהיה גבר ותעמוד מאחורי דבריך הנכונים.
46 לא הבנתי 12/07/2016 22:56 למה בכלל יש מבקר קולנוע בגלצ ?? בשביל מה זה טוב? (ל"ת)
45 צביקה 12/07/2016 14:04 כמה מכם קראו את דבריו והקשיבו לתגובתו?
הרי כולכם ניזונים מהתקשורת, שכל מטרתה היא לייצר פרובוקציות שכאלה. הבנאדם בסך הכול כתב שהוא בז לאותם האנשים שמקדשים קמעות ועליה לקברים ובזים בעצמם לטכנולוגיה שבאמצעותה ואך ורק באמצעותה הם חיים. ותגידו מה שתגידו - אבל אותם אנשים הם בדרך כלל יוצאי עדות המזרח שגדלו על מסורות אלו. במדינות אשכנז לא הלכו להשתטח על קברים, לא סיגלו לעצמם מנהגים ערביים של אמונות תפלות כאלה ואחרות וכו'. נכון, היום יש שוויון כלשהו במשרות הנחשקות (אולי למעט רופאים) בין אשכנזים לספרדים, אבל מה לעשות, בינתיים, אשכנזים פותחים בפור על פני הספרדים, ובצדק. אני לא גזען, אני מציאותי. מי שחי עדיין בתבניות של פעם - הוא המטומטם, לא אני.
44 אני 11/07/2016 15:48 אוי ואבוי אם לא תובעים ממנו פיצויים (ל"ת)
גועל 12/07/2016 07:45 הגזענות היא המיליטנטיות ושנאת האשכנזים (ל"ת)
43 אורן 11/07/2016 15:40 לפ..........טר (ל"ת)
42 אנונימי 11/07/2016 10:56 מה קרה? הכיס מתחיל לכאוב? הביתה!!!! (ל"ת)
41 דור 11/07/2016 09:57 קודם כל ברור שהוא ממש טיפש, ומכאן יש מסקנות (ל"ת)
40 לפיד וכחלון מתונים 11/07/2016 09:44 רגב וזועבי זה אותה מנטליות של דרמות (ל"ת)
39 להקיע מהלהבות 11/07/2016 09:41 רגב כמו זועבי דרמטיזציה מזרח תיכונית (ל"ת)
38 מנטליות מזרחית 11/07/2016 09:40 רגב כמו זועבי ערבייה דרמטית (ל"ת)
37 אברהם 11/07/2016 09:34 תקראו שוב את התגובות. כמה שנאה יש בהן
כמה שנאה לאחר לשמאל, לימין, לאשכנזים, למזרחיים. כמה "צעקנות" יש כאן. האמת הרבה יותר גרוע מגידי אורשר.
36 אברום 11/07/2016 09:01 רק לנתניהו מותר להעלות פוסטים...מישהו יתבלבל לו.
די, לתגובות המטופשות מכל העולם ואישתו. ארדן אמר שצוקרברג אשם במצב, רגב משפריצה סיסמאות. צריך וחייבים לתקן תיקונים אך במעשים ולא בסיסמאות. מישהו שכח שזו דמוקרטיה!והבעת דעה היא חלק מזה, די להיתלעמות, תנו לחיות בכבוד וברוגע. אחרי 68 שנה זה מגיע לעם שיושב בישראל.
35 גדעון 11/07/2016 08:52 שקרן
שקרן גדול
34 רק לרחם עליו 11/07/2016 08:36 גידי אורשר - מוטציה מזרח אירופאית עלובה (ל"ת)
33 נ.ברוך 11/07/2016 06:46 אורשר/ א ו ר ב ו כ ה
אתה פשוט אדם אומלל. כל החינוך של אבותיך קבלת לשווא.
32 רוב הגזענים 10/07/2016 22:07 מהשמאל
גרבוז והחושך שר ועוד יש אחד סדן אהל אינני שמעתי אותו הכל מדברי אנשים גרבוז בפומבי החושך כותב זה ההבדל. יחימוביץ צבועה סגן מפי אנשי ערוץ 10 סדן מכחיש פה אנשים שאמרו מול כולם זה. הבדל
31 גד 10/07/2016 20:39 גידי במילה אחת אתה "עלוב", חבל לבזבז עליך מילה נוספת
עלוב, וההתנצלות רק מגבירה את העליבות.
30 זלמן 10/07/2016 20:34 הבן אדם חי בסרט הכל הצגה ודמיון למה לשלם לו על זה (ל"ת)
29 אריה רפפורט 10/07/2016 18:11 הצועקים והזועקים
לא מסובך לאתר מי הם הצועקים כנגד אורשר, כולם פוליטקאים מחפשי שערוריות . לפי ההמצב במדינת ישראל מקור המתח התרבותי הוא לא מזרח מערב - ברוך השם בורים ואטומים יש מספיק מכל הצדדים אלא הכל נובע קודם כל מהנושא המתח הדתי - חילוני לעומת חרדי . קשה לקבל במדינה מודרנית עם אספירציות להיות מדינה תרבותית ועם קבלת החלטות רציונלית -להתכופף ולקבל כל מיני התנהלויות כמו צמידים , קברי צדיקים ותפילות כפתרון לכל בעיה . הגיע הזמן שכל אדם יוכל לחיות על פי דרכו , בלי שום כפיה וללא הכפשה וניגוח של כל מי שהכח בידו. אנשים טוענים כנגד אורשר - האם ליברמן הקדוש ונתניהו עדין הנפש - הקשיבו ולו לדקה לפש המצחין וההתבטאויות הנאציות שמרעיף עלינו עוד שפטל . לוחם חירות דמאניוק.
דור 11/07/2016 10:01 קרא את הטקסט שכתבת ותראה איך אתה סותר את עצמך (ל"ת)
28 isaac.b 10/07/2016 18:10 גידי אורשר, חזיר שמן ונפוח, טינופת שלא ברא השטן!!!
חבל שאלוהים בורא יצורים שפלים ומגעילים כמוך. תתבונן במראה ותראה כמה אתה דוחה!!!
HEIDI אייזן-HAUER 19/07/2016 00:46 הבעייה שלי שהוא לא מודע למה שאמר
וזה מסוכן מאוד. כש השנאה היא שנאת חינם ללא מודעות. זה מסוכן. זו שנאה שלא דועכת. וישנם הרבה " גידי" בתוך העם.
27 רן 10/07/2016 17:17 אמת ויציב
"... התבטא באופן גזעני להחריד ... ונגד ציבור שלם שהוא אינו נמנה עליו אבל סבור כי הוא יכול לבוז לו", - אם הוא רוצה לבוז לציבור הוא צריך קדם כל להמנות עליו, - ראשית שישנה את דעותיו, ושיהיה ספרדי ולא אשכנזי. שיעבור ניתוח אם צריך, אם יש לנו טרנסג'נדרים אז גם זה צריך להיות אפשרי. זה יותר פשוט. ולפני זה שלא יבוז לאף אחד, חוץ ממירי רגב, כי היא באמת כ"כ טפשה שזה קשה שלא. פשוט, לא?
26 YL 10/07/2016 17:11 גידי גם אמיל זולה ירדו ל חייו לפעמים האמת כואבת
לכל הפחדנים שעולים לשידור בתקשורת ומפחדים ל הגיד גידי אנו מבינים בדיוק למה ו על מי אתה זורק את החץ אבל לזכות מירי רגב וחבורת הלקקנים יאמר ***בדיוק כמו נאומו ההיסטורי של בגין זל שידע להפוך מוץ לזהב כך קרה גם אכשיו בהבדל קטן אחד הפעם זה זהב של שוטים שלא מחזיק מים
יריב 13/07/2016 16:40 הה שימו לב מרוקאי שמגיב שלילי הוא לא יודע מי זה זולה
וזה למרות ש אמיל זולה היה סופר צרפתי
25 שרק 10/07/2016 16:27 חסר רק ששוטרים "לבנים" יתחילו להרוג "מזרחיים" ותקבלו...
רק מלהסתכל בממשלה ולראות רק "לבנים" מאיישים את רוב התפקידים כאילו המזרחיים אזרחים סוג ז .בסופו של דבר זה יגיע להכרה שזה המצב והשינוי יצטרך להגיע ו"האזרחים" סוג ז ירצו גם הם להחזיק ברסן השלטון והמדינה לא נבנתה רק ע"י הלבנים הנאורים ...
24 אשכנזי לגמרי. 10/07/2016 16:13 אכן , השינאה למירי רכב מוציאה מהחורים את כל הגזענים .
בכל ענפי התקשורת והתרבות ישנם גזענים שונאים את מי ששונה מהם , בשנה האחרונה אותם גזענים לא מצליחים להתאפק כשהם רואים את מירי רגב ויוצאים מהארון, הגיע הזמן להעיף את הגיזענים האלה אחד אחד ולנקות את האורוות . אני יכול כבר לנחש מי יהיו הבאים בתור........
23 צדק 10/07/2016 15:35 רק מלהסתכל על פרצופו נזכרים בחזיר מדושן...
כמו שאמרתי. לפעמים אני מאשים את אילו הממנים אנשים מהסוג הזה לתפקיד אם חשיפה לציבור. אותם אנשים שצריכים לשמור על לשונם ומה שיש להם לומר שיגידו לאשה בלבד .אך אורשר כנראה נתן ביטוי לדברים בין חבריו הקרובים .לפי דעתי הם עודדו אותו והוא ברוב כסילותו נפל בפתח .על זה נאמר אמור לי מי הם חבריך...ואני אומר :שמור אותי מאוהבי...
22 סימונה 10/07/2016 15:29 מה זה גזענות? סגירת פה זה גזענות. מכל הצדדים.
תנו לנו לדבר, לריב, לקלל. אחרת זה יגמר עם דם.מי שנתנו את הבמה למזרחיים הם דווקה האשכנזים. מי נתן לגב׳ רגב להיות שרת התרבות אם לא האשכנזי ביבי?מי משמיע את השירים המזרחים ? גלי צהל. מי גלי צהל? האשכנזים. אז? טמבלים כולכם. כלל אני.
21 אזרח 10/07/2016 15:03 פוליטיקאים עלובים מירי רקב ושקרניהו-מושחתיהו
לא מפספסים שום הזדמנות בסדר יומם ה"עמוס" כדי לנצל אמירה כזו או אחרת לרווח פוליטי והסטה בין קבוצות בעם. הם בונים את הקריירה שלהם על הסתה. אבל את שלהם הם יקבלו, כבר מתחילה לצוץ פרשיית השחיתות הגדולה של נתניהו ששברור זו היתה רק שאלה של זמן עד שיתגלה שהוא קיבל כספים ממליונרים פה ושם , ומירי רקב הפה הגדול שלה עוד יסבך אותה מתישהו , זו גם רק שאלה של זמן השאלה איזו בושות היא תעשה למדינה עד אז.
צביקה 12/07/2016 13:56 חתיכת חרא למה אתה לא מסית? (ל"ת)
20 משה 10/07/2016 14:20 למטומטם
לידע אותך שזה קל מאוד להוציא סטיגמה שלילית או חיובית על ציבור שלם או עם שלם או עידה שלמה במיוחד אם אתה שולט בתיקשורת את זה ראינו מאנשי מיפלגת העבודה במשך עשרות שנים עד שהגענו למצב שהתחלנו אפילו להאמין להם שיש לנו בעיה בנושא ורק האיתנים בדיעותיהם ובנפשם הצליחו לעמוד בזה לכן הגיע הזמן לראות בך ובכמוך כמבצעים רצח אופי ולשפוט אותכם כרוצחים לכל דבר
19 יעקב 10/07/2016 14:19 הבן אדם גזען עמוק פנימה בדי אן איי (ל"ת)
18 צביצ 10/07/2016 14:15 יהדות מחוללת גזענות כי מהותה היבדלות (ל"ת)
17 מזרחי 10/07/2016 14:15 אורשר,
בפוסט השני שלך רק הוכחת שבינתך סרה ממך, שהרי רק חזקת את הגזענות שאתה טבוע בה ואתה גם חושב שהכל חסרי בינה, אשכנזים ומזרחים. בדוק אם לא קרה אירוע בקופסה שמעל צווארך.
16 משה 10/07/2016 13:57 איזו מניפולציה תקשורתית עשו מהאמירה הבאנלית של נתניהו!
לכן צריך מהפך בתקשורת! ודחוף!! זה התיחסדות וצביעות
צביצ 10/07/2016 14:16 נתניהו אם אמה של הזענות ימח שמו
הבןשל ביבי יוצא רק עם גויות לבנות
יאלהה 10/07/2016 15:40 חתיכת מטומטם
מה הקשר לביבי
15 על חשבון הציבור!! 10/07/2016 13:55 זקן אשמאי!! הגיע הזמן שיפסיק לחיות (ל"ת)
14 יעקב 10/07/2016 13:54 הרמת "להנחתה"
ונתת אות לחגיגה חוזרת ונשנית של פולטיקאים נמוכי צוואר. צר לי עליך ולא פחות על המדינה ששוקעת במסלול אובדני.
13 שאול 10/07/2016 13:40 יש לסגור את תחנת הרדיו של החמאס שמשום מה נקראת גל"צ
אחת הסיבות שיש לסגור את התחנה העלובה הזאת היא שגזענים נאלחים מסוגו של אורשר יעופו הביתה וילכו לגרבץ. שום מדינה נורמלית בעולם לא מממנת תחנת רדיו שמפנה את חיצי הרעל והשינאה שלה כלפי המדינה שמממנת אותה. הגיע הזמן שהפארסה הזאת תסתיים!
12 סוף מעשה במחשבה תחיל 10/07/2016 13:35 הוא מזכיר לי עבריין שמשנה קו הגנה לאחר שגישה עם ע"ד (ל"ת)
11 אמיר 10/07/2016 13:28 גזען נקודה. ההתנצלות מבזה אותו, וזה בסדר
קבל עצה שכדאי להתנצל וטוב שכך. נתן הסבר שלא משכנע. בפוסט המקורי, אמר את שבליבו ובראשו, הזלזול והעלבון שפרץ ממנו ראוי לכל גינוי. אהבתי את התגובה של שלי יחימוביץ "שכל הגזענים יפצחו יחד במשנתם, כי אין לנו כח לכל אחד ואחד". באמת חשבת אורשר שמזרחי חולה, לא נעזר בתרופות קונבנציונליות, ושמזרחי מתגונן, לא בונה על כיפת ברזל? הכללה זאת גזענות, ואתה גזען בזוי וכנראה גם לא העפרון המחודד בקלמר.
10 יוני 10/07/2016 13:22 And what else is new שכחת באיזו מדינה אתה חי? (ל"ת)
9 ספרדי מבטן ולידה 10/07/2016 13:13 מהרסיך ומחריביך...ממך יצאו
לכל זורעי הפילוג והשינאה בתוך העם היהודי. חבל!חבל!חבל!...בני עם אחד אנחנו...ולא משנה צבע עורנו ובטח לא מקום לידתנו...משנה מאוד דתנו! לצערי האיש תקף גם את האמונה....מתפלל אני שיזכה לטעום את טעמה.לכל אחי בני ספרד ואשכנז...זו העת להתגבש...ולא להתבייש.
צביקה 12/07/2016 13:54 חלאס שתוק כבר
חי בסרט
8 אבל לימין אסור לגנות 10/07/2016 13:12 לשלי מותר לגנות כי ברק בקש סליחה בשם המפלגה לדורותיה (ל"ת)
7 חושב שמאמינים לך???! 10/07/2016 13:10 מה קרה? ייעצו לך "להתנצל" כדי לשמור על מקום העבודה??? (ל"ת)
6 יורים ובוכים... 10/07/2016 13:08 תגדל ביצים לשאת בתוצאות מעשיך ולא להאשים אחרים (ל"ת)
אז...???!!! 10/07/2016 13:18 כמו חלק מהאשכנזים...כמו בכל דת, גזע, או מין? (ל"ת)
5 מזרחים 10/07/2016 13:05 מה שלא יהיה חלק מהמזרחים פרימטיבים (ל"ת)
מאיר 10/07/2016 15:43 גזענות מדבריך?
הרי רוב רובם של יהדות אשכנז הם עטורי זקן וחובשי כיפות,נטורי קרתא,הלובביצים,סטאמר ועוד רבים.
4 חופש הביטוי 10/07/2016 13:03 אורשר ולפיד קשקשו ושיקשקו אחר כך
אמיר חצרוני נלחם על הזכות שלו להגיד הכל פה אסור לדבר בכלל
3 אורן 10/07/2016 12:51 גידי זה שם שפוסל במומו פוסל. זהו שיצליח
אבל יהיה לו מאוד קשה מעכשיו
2 bentol20 10/07/2016 12:42 כן כן
האשכנזים עדיין לא נגמלו מגילוי הגזענות שלהם 68 שנים מאז קום המדינה. הם הפגינו גזענות כלפי המזרחיים מאז ועד היום , לאחר מכן היה התור של הרוסים , ועכשיו התור של האתיופים. כל ההתנצליות הללו לא עושות רושם , כשהייתי בצבא היחידים שהיו גזעניים כלפיי היו האשכנזיים. מאוד מפליא שאלה שדווקא חשו את בגזענות על בשרם באירופה , ירשו את אותה הגזענות והביאו אותה לפה...