פוסט של לפיד עורר אתמול סערה ענקית בפייסבוק, הבוקר הוא כותב - "טעיתי"

הרשת החברתית געשה אתמול סביב פוסט שפרסם יו"ר יש עתיד, הבוקר הוא לוקח צעד אחורה
 |  (138)
יאיר לפיד, צילום: Getty images Israel
פוסט שפרסם היום ח"כ יאיר לפיד בעמוד הפייסבוק שלו עורר סערה ענקית. בפוסט כותב כך: "שני עדכונים לגבי המאבק שלנו "בשוברים שתיקה". אחד טוב, אחד הרבה פחות: 1. שנה אחרי שהתחלנו לטפל בנושא התנועה הקיבוצית החליטה לעשות את המעשה הנכון, לחזור לשורשיה הציונים הבריאים ולא להזמין לרפסודיה את נציגי "שוברים שתיקה". 2. נעה לנדאו, שותפתו לחיים ולדרך של אבנר גבריהו, המשמיץ הקולני והקיצוני ביותר של ישראל מבין אנשי "שוברים שתיקה", מונתה לעורכת המהדורה האנגלית של "הארץ". המהדורה האנגלית כבר דיווחה בעבר למנוייה בעולם ביניהם הבית הלבן, הקונגרס האמריקאי והאיחוד האירופי - שרוב אזרחי ישראל תומכים באפרטהייד וחיילי צה"ל טובחים בילדים פלשתינים. יש יסוד להניח שעכשיו זה עוד יחמיר. עוד הוכחה (לא שהיינו צריכים) שבניגוד לכל טענותיהם אנשי "שוברים שתיקה" לא באמת מעוניינים להשפיע על החברה הישראלית פה בבית, הם מעדיפים בהרבה להכפיש אותנו בחו"ל."
כאמור, הפוסט עורר סערה ענקית בשל העובדה כי לפיד יוצא כנגד מינויה של לנדאו לתפקיד, בגלל בן זוגה. זמן קצר אחרי העלאת הפוסט ובשל תגובות שקיבל בעניין זה, תיקן לפיד את הפוסט כך שכעת כתוב "נעה לנדאו, שותפתו לדרך של אבנר גבריהו". אבל זרם התגובות נמשך (כפי ניתן לראות מטה), ובשבת לפנות בוקר לפיד העלה פוסט נוסף - טעיתי". וכך הוא כותב בפוסט - "טעיתי. ההתקפה על נועה לנדאו לקחה את הדיון על "שוברים שתיקה" ועל עתון "הארץ" למקום אישי, תוך אזכור הקשר שלה ושל בן זוגה. אני לא חוזר בי ממילה אחת על "שוברים שתיקה". גם לא על "הארץ". האחד הוא ארגון מסוכן, השני עתון שאיבד את יושרתו. שניהם כל אחד לשיטתו עוסקים בבקורת כל הזמן. כמעט מגוחך לראות כמה רע הם מגיבים כשמישהו מעז לבקר אותם. אני מתכונן להמשיך להיאבק בהם בכל פעם שהם יגרמו נזק למדינת ישראל. אלא שהדרך להיאבק בהם היא לא להיות כמוהם, אלא ללכת למקום המאחד, המחבר, הלא פוגעני. נועה לנדאו אינה המשך של בן זוגה. היא עומדת בזכות עצמה. השמאל הקיצוני תקף לא מעט את ליהיא בשנים האחרונות בגלל דברים שעשיתי. זה לא היה הוגן וכמי שמאמין בשיוויון האשה אני לא רוצה להיות במקום הזה."
טרם פרסום הפוסט השני ("טעיתי"), הנה מבחר מהתגובות שקיבל:
ח"כ ציפי לבני עקצה עם ציוץ בטוויטר: "לא הסתכלתי בטוויטר כמה שעות. מישהו יכול לעדכן מה בעלה של ליהיא אמר?"
ניר גונטז' , עיתונאי מהארץ הלך רחוק יותר בפוסט בפייסבוק, שם כתב כך: "תראו תראו את האפס הזה. פעם, בטעות, הוא כונה עיתונאי ואפילו החשיב את עצמו לכזה, למרות שכל מה שעשה זה להריץ עצמו לפוליטיקה על גבי דפיו של ידיעות אחרונות בתמורה לעשרות אלפי שקלים בחודש, וגם שימש כדוגמגיש של אולפן שישי ששימש אותו גם כן כמקפצה לפוליטיקה. אז האיש הקטן והמסוכן הזה משמיץ עכשיו את אחת מהעיתונאיות הטובות ביותר בארץ וב"הארץ", Noa Landau. עכשיו הוא מסמן עיתונאית כאויבת העם. יאיר לפיד הוא פוליטיקאי מסוכן, חסר אג'נדה ותפיסת עולם שיעשה כל מה שיורו לו יועציו הזרים כדי להשתחל למשרד ראש הממשלה. לפיד ידע שהוא יעורר מהומה. מבחינת יועציו, כל מהומה שתחזק את דימויו הלאומני, אפילו על אם זה על הגב של עיתונאית מעולה - זה הדבר הנכון מבחינת השאיפות הפוליטיות שלו. בנט, ונתניהו, וליברמן ואפילו הרצוג עדיפים עליו בכל מובן. התחושה במחנהו החלול, שאוטוטו זה קורה והבובה המדברת הזו נכנסת ללשכה, היא שמקיימת ומחייה את השתיקה של עבדיו לסיעת יש עתיד. עופר שלח, יעל גרמן, הבוס שלכם סימן עיתונאית כאויבת, *רק* משום שהיא בזוגיות עם בחור משוברים שתיקה, ואתם שותקים? אפסים".
נעה לנדאו עצמה נראית בעמוד הפייסבוק שלה די משועשעת מהעניין, וכך בין היתר היא כתבה: "עזבו, זה הכל כי לא הפרשתי חלה עם ליהיא". ועוד היא כתבה: "תגיד, לא התקדמנו מהתקופה בה נשים נשפטו לפי בני הזוג שלהן? יש לי המון דעות משלי וזה בהחלט משפר את חיי המין שלנו. תודה".
העיתונאי עמית סגל כתב כך בטוויטר: "עדכון: לפיד ערך החוצה את הייחוס המשפחתי בסטטוס וטוב שכך. הטיעון על שוברים שתיקה והארץ באנגלית נכון דיו גם בלי לערב קרובים מדרגה ראשונה", והוסיף, "עוד לא היה כלי תקשורת שסייע לתוכנית המיתוג מחדש של פוליטיקאי כמו לפיד והארץ. כל פעם מחדש נופלים למלכודת. מעזרה לנתניהו עברו לעזרה ללפיד".
ח"כ עומר בר לב מהמחנה הציוני כתב בטוויטר: "ממש בדומה לאח הגדול שלו נתניהו, גם לפיד הבין שכשאין אג'נדה אבל בכל זאת מוכרחים לבלבל את המח, אין כמו לתקוף עיתונאים באופן אישי".
העיתונאי אסף ליברמן, מגיש יומן הבוקר בגל"צ, כתב כך: "גילוי נאות: נעה לנדאו היא אחת מחברותיי הטובות. גאה בה על המינוי, על העבודה העיתונאית ועל ההישגים. נבוך מאוד בשביל יאיר לפיד, מקווה שגם הוא".
ח"כ שלי יחימוביץ' כתבה הבוקר בטוויטר שלה: "ארבע לפנות בוקר יאיר לא נרדמת? או שזו שעה נוחה לפוסטים שיועדו להישלח אל תהום הנשייה. ההתנצלות המביכה והמרשיעה ever".
התגובות שאחרי ה"טעיתי"
העיתונאית דפנה ליאל מחדשות 2 כתבה הבוקר: "לפיד חטף הפעם גם מבית. ח כים הבהירו לו שהם מתנגדים למתקפה על עיתונאית ולא יוכלו לסנגר עליו בתקשורת."
היועץ הפוליטי לשעבר אלדד יניב כתב כך בטוויטר: "זה לא העיקר לנצח את BB. העיקר זה להחליף את הרוח הרעה של השנאה וההסתה אחד נגד השנייה שהוא מתדלק כאן שנים. ואם יאיר ממשיך מאותו דבר זה לא שווה".
מגיש אולפן ynet אטילה שומפלבי כתב כך בטוויטר: "ככל שהפיד מתמלא באנשי שמאל שחובטים וחובטים וחובטים ביאיר לפיד על התבטאות אומללה שלו, אתה מבין עד כמה הם מפחדים ממנו. ריח של פאניקה. משהו זז".
תגובות לכתבה(138):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 110.
    הצצה נדירה לנבכי המאפיה השמאלנית,ככה זה עובד (ל"ת)
    רונן 13/07/2016 00:18
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 109.
    מחזור של 4000 שקל ביום דוח למס הכנסה (ל"ת)
    לפיד רק נזק 11/07/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 108.
    הפמינאציות וה-יודואנטישמיים הורסים את המדינה (ל"ת)
    אדוניצדק 11/07/2016 09:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 107.
    פוליטיקאי הגון מתון ואחלה לא כמו רגב/זועבי המתלהמות (ל"ת)
    צריך כמותו 11/07/2016 09:42
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 106.
    לפיד פצצהפשוט אנשים חשוכים פאנטים פה פינגווינים (ל"ת)
    חינוך רע לפאנטיזם 11/07/2016 09:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 105.
    עיתון הארץ הוא העיתון הטוב ביותר בארץ
    איש 11/07/2016 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 8
    תמיד טוב לראות דברים מזוויות שונות ועיתון הארץ עושה זאת כל פעם מחדש ואין טוב מזה כדי לגבש דעה. לגבי ח"כ לפיד - מלחמתו בעיתון הארץ נועדה לגרוף קולות מהימין וכלל לא בטוח שהוא אכן חושב את מה שהוא אומר או כותב, בפוליטיקה הרי תמיד הכל מותר.
    סגור
  • 104.
    ראש הממשלה הבאה
    קיפוד 11/07/2016 08:48
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אהבתי מה שרשמת לא טעית ולא בטיח תמשיך למשוך ימינה ותהייה בעזרת השם ראש הממשלה הבא
    סגור
  • 103.
    צודק הארץ עיתון אנטישמי
    רומן דורון 11/07/2016 00:15
    הגב לתגובה זו
    6 0
    אני קורא להחרים חברות המפרסמות בכיתון הארץ
    סגור
  • 102.
    מס שבח ודוח שנתי במחזור של 800 שקל של לפיד (ל"ת)
    גרם רק נזק 10/07/2016 21:20
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 101.
    דברי טעם והתנהגות אצילית - כל הכבוד לך יאיר לפיד !!! (ל"ת)
    דרור 10/07/2016 19:18
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • טען עוד
  • 100.
    גם במלחמה תשנה את התכניות כי כתבו עליך בפייס? עלק מנהיג (ל"ת)
    סמרטוט אמיתי 10/07/2016 19:03
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • הוא לא סמרטוט אתה פשוט פאנט שלא משנה כיוון (ל"ת)
    מתון סובלני 11/07/2016 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • ואתה משרד פרסום סוג ג שיכתוב כל דבר עבור כסף (ל"ת)
    סמרטוט מייצג סמרטוט 11/07/2016 19:42
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 99.
    יאיר לפיד הוא פשוט כישלון מוחלט.
    ישראל 10/07/2016 16:46
    הגב לתגובה זו
    5 3
    לפיד נכשל כשר אוצר. וזכה בתואר המכובד של שר האוצר הגרוע ביותר מקום המדינה. לפיד הוא נוכל מדופלם. הוא מבטיח דברים שהוא יודע שלא יוכל לקיימם. מי בכלל מקשיב לאדם הזה ?!
    סגור
  • אתה כותב כמו אדם ממש טיפש הוא היה שר נהדר (ל"ת)
    סיים את אגרת הטלוויז 11/07/2016 09:03
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 98.
    עיתון הארץ באנגלית
    אבי 10/07/2016 13:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    צודק יאיר ב-100% לגבי עיתון הארץ באנגלית,השמצות שאין להן שחר על מדינת ישראל וחיילי צהל בעולם
    סגור
  • 97.
    צודק מאה אחוז לא מבין למה ההתנצלות בכלל !!
    העוסקים בשטויות 10/07/2016 12:48
    הגב לתגובה זו
    10 2
    וברור שהיא מושפעת מבעלה !! כי כל אחד מושפע מהבן זוג שלו שטויות והיתממות שמאפיינים את השמאל....כשלא מתאים להם משהו . ימים יוכיחו שהוא צודק ....
    סגור
  • 96.
    אוכלים מחרבנים כותבים פוסטים ולא עובדים . (ל"ת)
    בא 10/07/2016 12:40
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 95.
    לפיד מייצג שפיות וסובלנות במדינה קיצונית רודפת כבוד (ל"ת)
    לא מירי רגב 10/07/2016 11:49
    הגב לתגובה זו
    7 5
    סגור
  • 94.
    דברי לפיד נכונים תומך בו 100%. הארץ = בטאון מחבלים (ל"ת)
    צודק!! 10/07/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    8 1
    סגור
  • 93.
    פוטין-אין מקום לתקשורת אצלי...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 10/07/2016 11:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום..."אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...גם לפיד?
    סגור
  • 92.
    לפעמים גם קיצוניים כניר גונטז' אומרים דברי טעם
    מיכל 10/07/2016 11:38
    הגב לתגובה זו
    0 2
    ורציתי לשאול את ניר היקר מדוע רולניק חטף כ"כ חזק משוקן? עצוב מאוד מה שקרה לדה מרקר.
    סגור
  • 91.
    למה ?
    מאיר פ 10/07/2016 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה עיתון הארץ ושוברים שתיקה מוקעים את מדינת ישראל ?... הרי הם מיעוט בעם... אמר ..שנאת רבים כמוהו כטירוף מחלחל ... אשפוז בכפיה לא יתקן.. לעג מר עוטף את ביתם... כי נפלו הם מגדולתם.. בתי החולים לחולי נפש מלאים בכמותם... לפיד על דאגה אנחנו יודעים להפריד בין חולי נפש לאוהבי ארץ ישראל אנחנו ( עם ישראל ) אוהבים אותך
    סגור
  • 90.
    הזוג הארסי
    איריס 10/07/2016 10:46
    הגב לתגובה זו
    4 1
    לפיד צודק. גם אם ההדגש הזוגי היה מיותר, עדיין המהות נכונה ואמיתית. וכן, גם לזוגות כאלו יש מנגנון הזנה משלהם. הארץ וגבריהו אחראים אישית לשורה ארוכה של עלילות דם והסתה ארסית נגד ישראל, צה"ל וכל מי שלאומיות וישראל יקרים ללבו. מותר לחשוב שהזוג - לא ימתן את שקריו ועלילותיו בהנתן לו במה מרכזית שכזו - אלא להיפך.
    סגור
  • 89.
    כמה שהאיש הוא לא לפיד החוכמה. (ל"ת)
    מיכל 10/07/2016 10:33
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 88.
    אתייחס לתגובה של ניר גוטז' - איש פטתי
    דניאל - אזרח 10/07/2016 10:31
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבקש להתייחס לנקודה אחת התגובתו של ניר גוטז', אותו איני מכיר אך תגובתו מבהירה לי איזה אדם הוא. : "תראו תראו את האפס הזה. פעם, בטעות, הוא כונה עיתונאי ואפילו החשיב את עצמו לכזה, למרות שכל מה שעשה זה להריץ עצמו לפוליטיקה על גבי דפיו של ידיעות אחרונות בתמורה לעשרות אלפי שקלים בחודש..." כן הקנאה פורצת לו מכל הנקבוביות, על כך שמשכורתו דלה יותר מכיוון שככל הנראה אנשים לא מעוניינים לשלם עבור הכתיבה שלו. אין עם זה בעיה כל עוד אתה לא בוחש כאחרון הקומוניסטים בתלוש המשכורת של חברך. תגובה עלובה של איש קטן.
    סגור
  • 87.
    אחלה יכול להתנצל בניגוד לרגב (ל"ת)
    אחלה מנהיג 10/07/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 86.
    התנצלות מיותרת
    מאוכזב מלפיד 10/07/2016 10:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אם לפיד לא טעה בעובדות אז למה הוא התנצל. הוא לא היה צריך להתקפל ולהתנצל. המילה "לחיים" זהו פרט מעניין והוא רק ציין ולא הרחיב. לפיד אתה צריך להתנצל על שהתקפלת והתנצלת
    סגור
  • 85.
    לפיד מלך בלי אגו מתנצלים (ל"ת)
    מתאים לראשות הממשלה 10/07/2016 10:10
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 84.
    גייס חמישי יש להוקיע ולא להתנצל
    יוא 10/07/2016 09:52
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אם בטעות יש מעבר לפסים אישיים הרי הם גייס חמישי כל דרך לחסלם עדיפה על להתנצל בפניהם
    סגור
  • 83.
    החשש מ"שוברים שתקה"- חשש מפרסום מציאות שאיננה מחמיאה. (ל"ת)
    אחד 10/07/2016 02:49
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • שוברים שתיקה זה טרור של הקרן החדשה, לא מציאות כלל (ל"ת)
    תגובה פאטתית שלך 10/07/2016 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    מי מסוכן
    izak 09/07/2016 23:09
    הגב לתגובה זו
    0 2
    לפיד לא משנה מה מה הוא אבל אפילו שנימצא באופוזיציה הוא נילחם למען ארץ ישראל אתה קורה לו מסוכן תרים את הראש שלך מהכתיבה לעיתון ןתיסתכל מי מסוכן למדינת ישראל אם לא שוברים שתיקה אם היה ביכותי הייתי עוצר אותם כמו שעצרו את וענונו
    סגור
  • 81.
    הה
    מאיר 09/07/2016 22:57
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שירקבו המשמיצים , מקומם לא כאן, לא עשו כלום , ולא יעשו כלום, מי שחורש את אדמתו לר היה כותב דברי השמצה והבל , ילכו להם למקום אחר, וישאירו אותנו כאן להלחם ולבנות, להקים ולחנך לאהבת הארץ וקיומה .
    סגור
  • 80.
    כל הכבוד ללפיד שחושף את הקשר של כל שונאי ישראל
    משה ראשל"צ 09/07/2016 22:20
    הגב לתגובה זו
    4 2
    סוף סוף לפיד עושה משהו חיובי וכל הקריירה הפוליטית הדלה
    סגור
  • צודק (ל"ת)
    קול השפיות 12/07/2016 15:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 79.
    שוברים שתיקה=הארץ= אל ארד = שונאי ישראל = גיס חמישי (ל"ת)
    משה ראשל"צ 09/07/2016 22:18
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 78.
    חוק של לפיד מס שבח לא מוכרים דירות (ל"ת)
    לפיד וכחלון רק נזק 09/07/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    יאיר לפיד חזק ואמץ
    אריאל 09/07/2016 22:04
    הגב לתגובה זו
    3 2
    גדול כן ירבו כמוך בכנסת ישראל
    סגור
  • 76.
    מחזור של 800 אלף שקל דוח למס הכנסה
    לפיד רק נזק 09/07/2016 21:45
    הגב לתגובה זו
    3 0
    חוק של לפיד מס שבח לא מוכרים דירות
    סגור
  • 75.
    הלאה הגייס
    האספסוף 09/07/2016 21:28
    הגב לתגובה זו
    2 0
    החמישי ערב רב אספסוף לא יהודי
    סגור
  • 74.
    השמאלני
    האספסוף 09/07/2016 21:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שונא עם ישראל ביחד עם שונאי ישראל בעולם האנטישמיים
    סגור
  • 73.
    טועה בהערכה העצמית שלו ..
    "טעיתי " 09/07/2016 21:14
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מתעסק בשטויות , פולט שטויות ומתנצל . .לא רציני ולא ראוי לשאיפות שלו ....
    סגור
  • 72.
    לפיד
    מני 09/07/2016 21:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין עד כמה השמאל שטוף שנאה תאומית כל התבטאות של מאן דהו במדינה חייבים לערב את נתניהו .השמאל לא מצליח בקלפי אז הוא בועט כמו סוס .עצתי ללפיד לחבור לנתניהו וכך תהוו ראש חץ כנגד כל עוכרי ישראל ששנאתם העמוקה למדינה הפכה למחלה שאין אפשרות לרפא אותה .
    סגור
  • 71.
    חבל שחזר בו!
    אור 09/07/2016 20:05
    הגב לתגובה זו
    8 2
    הבוחרים של יאיר לפיד תומכים באמירה המקורית שלו נמאס מהשמאל הקיצוני שמייצג מתי מעט ופוגע במדינת ישראל
    סגור
  • 70.
    פעם הבאה מצביע לפיד ולא "אמת" כי הם חבורה אבודה (ל"ת)
    אורן 09/07/2016 19:54
    הגב לתגובה זו
    2 6
    סגור
  • 69.
    הגורו של כל השמאלנים המודרניים לרוב הייטקסטים, שונאי דת
    רוסי 09/07/2016 19:46
    הגב לתגובה זו
    3 0
    יאיר אתה אפס מאופס בעל אגו של אפס נפוח. ורצוי שתפנים את זה. כי יש הרבה חכמולוגים שמאלנים מטומטמים שחושבים שאתה דוגמה ראויה לחכמולוגיה של אגו
    סגור
  • 68.
    כל הכבוד על חשיפת האמת שלא כולם יודעים אותה
    שלמה 09/07/2016 19:35
    הגב לתגובה זו
    2 3
    עיתון הארץ הוא אנטי ציוני שיוצר המון נזק למדינה עם השקרים שהוא מפיץ במהדורה באנגלית לפיד חזק ואמץ
    סגור
  • 67.
    אין מקום לאנשי השמאל הקיצוני האנטי יהודי בארץ שלנו (ל"ת)
    שיעברו לחול שם מקומם 09/07/2016 19:28
    הגב לתגובה זו
    5 2
    סגור
  • 66.
    שלחת 1500 איש הביתה , לא נשכח לא נסלח (ל"ת)
    דנה-רשות השידור 09/07/2016 19:10
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • עליתם לנו הון- את זה גם אל תשכחו! (ל"ת)
    tzvika91 09/07/2016 23:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • דנה שלום
    אריאל 09/07/2016 22:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני מקווה שראית בערוץ 10 את תוכנית המקור עם ישראל לא ישכח ולא יסלח מקומכם בבית
    סגור
  • 65.
    הארץ- שופר לשונאי ישראל
    אהרון 09/07/2016 18:54
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ממזמן העיתון מייצג במסגרת הליברליות שלו דעות כמו של דעאש כנגד הימין
    סגור
  • 64.
    כן ירבו אנשים חושבים כמוך
    רפאל 09/07/2016 17:24
    הגב לתגובה זו
    5 7
    צודק צודק צודק צודק צודק על מילה חקוקה בסלע כל מילה שלו נכונה ואמיתית. עוד כמה חברה כנסת כמו לפיד והיושר חוזר למדינתנו . כל הכבוד לפיד-המשך כך אני איתך וכל חברי.
    סגור
  • 63.
    הבעיה אינה לפיד ולא פמיניזם אלא ישראלים ששונאים את ארצם (ל"ת)
    דור 09/07/2016 17:21
    הגב לתגובה זו
    9 2
    סגור
  • 62.
    אני תמה לאן נעלמו חברי סיעתו (אהממ..הקיקיונית) של הח"ק
    אזרח שובר שתיקה 09/07/2016 16:55
    הגב לתגובה זו
    3 1
    (אהממ, ח"ק, למי שלא שירת ביחידה לוחמת, כמו יהיר לפיד, הם ר"ת של כדור חסר קליע, כלומר, חסר תועלת. כמו, אהמממ...יהיר'קה שלנו)?
    סגור
  • 61.
    סליחה, טעיתי. הייתי צריך לכתוב 'אזרח'. זה מה שיצא לי..
    אזרח שובר שתיקה 09/07/2016 16:04
    הגב לתגובה זו
    2 3
    יהיר.
    סגור
  • 60.
    יהיר, מאמי, תגיד את האמת, אביך (טוב נו, ז"ל) לא גרם לנו
    אזרל שובר שתיקה 09/07/2016 16:03
    הגב לתגובה זו
    3 5
    מספיק נזק, יא טמבל?
    סגור
  • 59.
    לא מאמין שהארץ עוד קיים, פרט לקומץ של מתוסכלים שונאי בי
    roy 09/07/2016 15:56
    הגב לתגובה זו
    6 3
    שונאי ביתם מי יקנה את העיתון רפש פח הזה? לשוברים שתיקה צריך פשוט לשבור את העמצות זה מה שהם רוצים גם ככה כולם שםילדי כפות...
    סגור
  • 58.
    אוכלים מחרבנים וכותבים פוסטים . ואנחנו משלמים להם
    פפפ 09/07/2016 14:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    משכורת .
    סגור
  • 57.
    לפיד מסובב בכחש
    לימבו 09/07/2016 14:41
    הגב לתגובה זו
    4 6
    אצל הקורא נוצר הרושם שזהו מכתב לראש אונרא, לא! לא נשלח. זה הופך אצלו לסימפטום: כמו סיפורי ה BDS שלו בלונדון, בארץ סיפר שנפגש עם אנשי ציבור, בדל אין שריד לפגישות כאילו.
    סגור
  • 56.
    מרוב ישראלים חכמים הם פונים האחד נגד השני במקום ...
    י. 09/07/2016 13:41
    הגב לתגובה זו
    2 0
    העולם מתרשם מהאיסלם הקיצוני יותר מכל התעמולה הישראלית. יש פשוט לציין תאריכון של כל פעילות טרוריסטית של הפלשתינאים. כל שעה ביממה ואם יש צורך כל דקה. יש להדגיש במיוחד את ה"חינוך לשנאה ואלימות"במסגרות "החינוכיות" שלהם. זה חומר שהמדינות התורמות חייבות לדעת לפרטיו.
    סגור
  • 55.
    zz
    z 09/07/2016 13:33
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לידיעת המעוניינים: עיתון הארץ כבר מזמן לא שייך (ברובו הגדוול) למשפחת שוקן הוא נרכש ע''י גופים אירופאים שונאי ישראל התומכים בצורה עיוורת במה שנקרא פרלסטינים. לידיעתכם.
    סגור
  • 54.
    הלאה השמאל
    מנש 09/07/2016 13:32
    הגב לתגובה זו
    3 3
    עיתון הארץ וידיעות חושבים שעל ידי הכתבות שלהם יורידו את לפיד וביבי הם טועים כך לא תעלו לשלטון ' זה 40 שנה את מצליחים
    סגור
  • 53.
    הלאה השמאל
    מנש 09/07/2016 13:27
    הגב לתגובה זו
    8 3
    ככל שמסיתים נגד לפיד וביבי הם עולים בסקרים ,עיתון הארץ ועיתון ידיעות ,עוזרי למגמה זו
    סגור
  • 52.
    הלאה השמאל
    מנש 09/07/2016 13:25
    הגב לתגובה זו
    5 4
    מי בכלל קורה את עיתון הארץ? הרוב ימניים בדרך זו של הסתה העיתון יפשוט רגל
    סגור
  • 51.
    הלאה השמאל
    מנש 09/07/2016 13:21
    הגב לתגובה זו
    5 4
    ככל שתוקפים את לפיד הוא עולה בסקרים ,כך גם את ביבי, השמאל לא מבין כך לא תעלו לשלטון
    סגור
  • 50.
    כמות העיתונאים המגיבים מראות עד כמה השתרש השמאל המסוכן
    השתלטות טוטאלית 09/07/2016 12:54
    הגב לתגובה זו
    7 3
    בכל כלי תקשורת לאורך כל שדרת הפיקוד הם שורצים. סוכני האיחוד והרפובליקה האיסלאמית של טהרן
    סגור
  • 49.
    לספור עד 10...עצה ישנה וטובה! (ל"ת)
    השפוי 09/07/2016 12:39
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 48.
    לפיד המתנצל הקבוע הוא לעולם לא יהיה מנהיג רק זורק ומתנצ
    לפיד המתנצל הקבוע 09/07/2016 11:57
    הגב לתגובה זו
    4 7
    ל כל שני וחמישי הוא מתנצל על משהו אחר מנהיגים לא מתנצלים מנהיגים נלחמים באויב בלי התנצלויות לגבי שוברים שתיקה ודומיהים אני עד להרבה מדינות עם קונפקליקטים אבל אין ביניהם ארגונים שהם כמו שוברים שתיקה הרי הארגון הזה הוא ארגון מודרני לאותם היהודים אשר סייעו לנאצים אין ביניהם שום הבדל ולגבי עיתון הארץ מיותר להוסיף כל מילה מעבר לעיתון פח
    סגור
  • 47.
    חמור קופץ בראש .
    קפצן 09/07/2016 11:13
    הגב לתגובה זו
    4 2
    זו לא הפעם הראשונה . גם ב"הברקה"של מע"מ 0 קפץ לפני שבדק . נראה שהוא לא יכול בלי הקפיצות האלו .
    סגור
  • 46.
    האם יש צדיק בישראל
    חרדה למדינתנו 09/07/2016 11:03
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ישראל מהרסייך יבואו ממך .
    סגור
  • 45.
    יהיר לפיד : אפס מע"מ אפס בנאדם. (ל"ת)
    אזרח שובר שתיקה 09/07/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    6 6
    סגור
  • 44.
    הח"ק (ולמי ששירת כלוחם קרבי בצבא- בניגוד לח"ק יהיר, אין
    אזרח שובר שתיקה 09/07/2016 11:01
    הגב לתגובה זו
    4 5
    צורך להסביר מהו צירוף האותיות הזה) יהיר לפיד התגלה כאן במלוא מערומיו המאצ'ואיסטים. אז מה שיש לי לומר עליך, ח"ק (טוב נו, אסביר לך, יאירקה: ח"ק הוא ראשי תיבות של כדור חסר קליע, כלומר כדור חסר תועלת, כמוך) שבנוסף להיותך אדם דוחה ברמות שאין דברים כאלה,, אתה גם מאצ'ואיסט חסר תקנה..
    סגור
  • 43.
    חחחח איזה פחדן! צדקת מקודם אבל אין לך אומץ לעמוד על דעת (ל"ת)
    מנהיג? שפן 09/07/2016 10:55
    הגב לתגובה זו
    7 4
    סגור
  • "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוק
    ראיס-פוטין-טיל 400S 10/07/2016 12:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
    סגור
  • 42.
    העיזה הזאת רוצה להיות ראש ממשלה
    עיזה פזיזה 09/07/2016 10:51
    הגב לתגובה זו
    6 7
    כשנבחר מיד הצהיר היהיר על רצונו. כשיהיה ראש ממשלה הוא יפתח במלחמה ולמחרת יגיד סליחה טעיתי? זאת לא הטעות הראשונה של עיזה פזיזה. מספיק לראות איך הוא ברגל גסה הפר הסכם עם כיל שאם תשלם את קציר המלח לא יועלו התמלוגים. הוא גם סירב למכור את כיל כאילו זה עסק של אבא שלו . בלי דיון רציני ובלי שום דבר רק כי הוא יכול ויש לנו ראש ממשלה בובת מריונטה שרוצה לשרוד ויהי מה. כדאי לעיזה פזיזה לפרוש בשיא כי נמאס ממנו לפחות אם יחזור לטלויזיה נוכל להעביר ערוץ. ואל תשכחו שהוא שבר שיא בהיעדרות מישיבות בכנסת. עוד נהנתן יהיר מר נזק כלכלי. הוא וכחלון צמד חמד של לוזרים
    סגור
  • 41.
    העיזה הזאת רוצה להיות ראש ממשלה
    עיזה פזיזה 09/07/2016 10:44
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כשנבחר מיד הצהיר היהיר על רצונו. כשיהיה ראש ממשלה הוא יפתח במלחמה ולמחרת יגיד סליחה טעיתי? זאת לא הטעות הראשונה של עיזה פזיזה. מספיק לראות איך הוא ברגל גסה הפר הסכם עם כיל שאם תשלם את קציר המלח לא יועלו התמלוגים. הוא גם סירב למכור את כיל כאילו זה עסק של אבא שלו . בלי דיון רציני ובלי שום דבר רק כי הוא יכול ויש לנו ראש ממשלה בובת מריונטה שרוצה לשרוד ויהי מה. כדאי לעיזה פזיזה לפרוש בשיא כי נמאס ממנו לפחות אם יחזור לטלויזיה נוכל להעביר ערוץ. ואל תשכחו שהוא שבר שיא בהיעדרות מישיבות בכנסת. עוד נהנתן יהיר מר נזק כלכלי. הוא וכחלון צמד חמד של לוזרים
    סגור
  • 40.
    הרצליה
    שרה 09/07/2016 10:42
    הגב לתגובה זו
    4 2
    לפיד, מה אכפת לך מהם זו נבלה וההוא טרפה. כנאמר, מי שהולך לישון עם כלב קם עם פשפשים!!!
    סגור
  • 39.
    נוגע בנושאים הכואבים באמת - המשך בדרך לעתיד שפוי במדינה (ל"ת)
    כל הכבוד 09/07/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    12 4
    סגור
  • 38.
    נאד נפוח
    קצלה 09/07/2016 10:34
    הגב לתגובה זו
    12 13
    הפווסטר בוי נפוח מחשיבות עצמית אבל מסתבר שגם אדם ריקני ועלוב נפש יכול לסחוף אחריו מצביעים המוניפולציות של טראמפ מתגמדות ליד הנאד הנפוח
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש בלפידסקו. (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 10/07/2016 12:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 37.
    שוברים שתיקה אלה אנשים חולים ........
    1 09/07/2016 10:21
    הגב לתגובה זו
    12 5
    בתסמונת שטוקהולם (הזדהות עם התוקפן ) חבורה של חידקי MRSA
    סגור
  • 36.
    מוקיון.
    תייר פנים 09/07/2016 10:12
    הגב לתגובה זו
    11 9
    היה ונשאר, אבל מסוכן. ( ולו רק בגלל האפסים שהולכים אחריו ).
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 10/07/2016 12:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
    סגור
  • 35.
    משפחה שכזאת
    לפיד זה לא עתיד 09/07/2016 10:04
    הגב לתגובה זו
    11 12
    מר לפיד - בדומה לאביו , דמגוג ריק . טומי עשה חייל על ביקורתו נגד דתיים , שיתנשק אימם בסופו של דבר . יאירקה עשה חייל על מאבקו למען שכבות ביניים, ובסופו של דבר רק הכביד עליהם . עכשיו הוא מנסה לרכוב על הסוס יותר גבוה - שמירת אינטרסים ממלכתים של ישראל .
    סגור
  • לימד אותו לאחז את עיני הבריות
    הרב של התלמיד יאיר 09/07/2016 10:17
    הגב לתגובה זו
    5 3
    והתלמיד יאיר למד מהר. במילה אחת חנטריש
    סגור
  • ביבי ו/או טומי (ל"ת)
    מי הרב 09/07/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    איזה איש מגעיל ודוחה איכסססס
    יואב 09/07/2016 10:03
    הגב לתגובה זו
    10 13
    כלומניק בהגדרה אפס קטן שעלה לגדולהאיזה עולם עלוב
    סגור
  • 33.
    חכם
    איציק 09/07/2016 09:53
    הגב לתגובה זו
    10 7
    יאיר לפיד ,אני לא הצבעתי עבורו , אך הוא היחידי חכם מבין כל הפוליטקאים באופוזציה , בזמן שהם עסוקים בתפירת תיקים ואישומים שתופסים כותרות בעיתונות וערוצי הטלויזיה , שכעבור שבוע שבועים מתבררים כסיפורי פוגי , הוא לפיד עובד בשטח , וחורש את המדינה,ו8בחו"ל עושה הסברה חיובים למען המדינה ,להבדיל מאנשי האופוזיציה שעושים ההיפך , התוצאה , כוחו של לפיד הוכפל בסקרים , התופעה תלך ותתחזק, מפלגת המחנה הציוני תתפרק,אנשי המרכז בראשם מרגלית יקיאו את הגרורה השמאלנית ,מהמפלגה,בכל מקרה ,בבחירות הבאות התוצאות בסקרים שהם זוכים לתוצאה חד ספרתית, ביבי צריך לשים לב ללפיד , המחנה הציוני זה סוס מת
    סגור
  • 32.
    כול הכבוד מר לפיד
    שלמה גרינברג 09/07/2016 08:58
    הגב לתגובה זו
    14 8
    תמשיך כך ואני אצביע בשבילך בבחירות הבאות
    סגור
  • 31.
    השמאל חולה
    יצק 09/07/2016 07:43
    הגב לתגובה זו
    6 6
    השמאל בארץ חולה אין שום קשר להגדרת המיצוב שמאל ..ימין . זו בוגדנות לשמה
    סגור
  • 30.
    השמאל חולה
    יצק 09/07/2016 07:43
    הגב לתגובה זו
    3 6
    השמאל בארץ חולה אין שום קשר להגדרת המיצוב שמאל ..ימין . זו בוגדנות לשמה
    סגור
  • 29.
    לפיד הוא ימני ממש
    עינת 09/07/2016 07:14
    הגב לתגובה זו
    5 6
    הדעות שלו ימניות והוא היא יכול להחליף את ביבי כראש הליכוד כי לדעתי הוא יותר ימני מביבי אז שלא יקח קולות מהשמאל .
    סגור
  • לפיד ימני כשיש רוב לימין בעם- האיש הוא דעה להשכיר (ל"ת)
    יהיה כל דבר שתרצה 10/07/2016 19:09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • לפיד ימני קפיסטליט שהתחפש לבולשביק רדוד
    נכון מאוד 09/07/2016 10:49
    הגב לתגובה זו
    3 2
    כדי לצבור קולות. בתקופה הקצרה שהוא היה שר הבולשיט הוא הצליח לפגוע קשות במעמד הביניים. בילדים , במ"עמ, במס שבר על דירה שניה (מעמד הביניים ) חובת הגשת דוח מחזור (פגיעה בבורסה והברחת משקיעים) אי מכירת כיל (הפסד מס למדינה) שישנסקי (פיטורי עובדים בכיל ) הרס הדרום חבל שביבי עצר אותו עם מע"מ 0. תוך חודשיים כל העשירים היו קונים דירה מקבלנים במחיר זול והמחירים היו עולים ואז העם עצמו היה מגרש אותו מהכנסת
    סגור
  • 28.
    הארץ עיתון פרו ערבי בבעלות יהודית!!!!! (ל"ת)
    ציוני 09/07/2016 07:05
    הגב לתגובה זו
    17 5
    סגור
  • הארץ
    דב אדן 09/07/2016 14:47
    הגב לתגובה זו
    6 1
    אני מבין שהביביתון הוא העיתון הציוני הגדול מכולם מי שלא מבין כלום מוטב שישתוק
    סגור
  • דב חנין אתה עומד בראש מפלגה ערבית ולא יהודית (ל"ת)
    האינטרס שלך ברור 09/07/2016 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 27.
    ולפיד שניהם עושים נזק לישראל
    שוברים שתיקה 09/07/2016 06:32
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אבל מה שמטאטאים מתחת לשטיח ולא מוציאים החוצה עדיין קיים זה שזה מתפרסם רק מוציא דיבה רעה לישראל . גם ככה שונאים את היהודים וישראל נתפשת כמקור צרות לעולם . אבל מה שלפיד עשה לישראלים זה נזק כלכלי עצום כולל תרומתו להרס הבורסה עם חובת הגשת דו"ח מפגר על מחזור של 811 אלף שח. עוד בירוקרטיה מיותרת כי בלאו הכי משלמים מס במקור. הבורסה התייבשה לא רק בגלל המס אלא בגלל הדו"ח המעצבן והמיותר שגורם עוד הוצאה כספית למעמד הביניים ובכלל אין כמו לפיד לפגוע במעמד הביניים ביבי פיטר אותו אחרת היה מפליא את מכותיו בעוד ועוד המצאות. הוא פוזל לראשות הממשלה הוא ימני מתנחל ואל תטעו בו. פרצופו יתגלה . מי שמשקר ומתחפש לשמלאן בולשביק כדי להיות חבר כנסת לא ראוי לאמון הצבור שיכתוב מה שבא לו הנייר סובל הכל אבל אין חובה לעם ישראל לסבול שחצן יהיר ושקרן כמוהו
    סגור
  • 26.
    כחלון ולפיד = שני קונילמל.= נזקים לעם ישראל (ל"ת)
    מה אנחנו אומרים? 09/07/2016 06:24
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 25.
    עיתון הארץ הולך בדרכו של " העולם הזה" (ל"ת)
    וסופו יהיה זהה.... 09/07/2016 01:01
    הגב לתגובה זו
    5 4
    סגור
  • 24.
    שוברים שתיקה הם חלאות ונבלות
    רחל 09/07/2016 00:10
    הגב לתגובה זו
    11 3
    יאיר לפיד צודק עתון הארץ ושוברים שתיקה צכיכים להעלם מהמפה ולהמחק ארגון שוברים שתיקה הם אנטישמים הם יותר גרועים מד','ש מחיזבללה ומחמס הם מחפשים תשומת לב יתרה על המידה מכל הפלשתינים ומכל המוסלמים לכו נבלות טינופת תתאסלמו ותעזבו אותנו בשקט ייצורים מסוגכם לא רצויים בעם היהודי חובה להקיא אותכם אני מאחלת לכם מחלות ללא מרפא עברון שיתוק ושהקדוש ברוך הוא ישמיד אותכם אמן אמן
    סגור
  • יכול להיות, אם לא התרכזת רק בתמונות השבועון,
    סדומאי 09/07/2016 11:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דע, העולם הזה היה אחראי לחשיפות חשובות רבות, אלמלא עשה כך כן היו אלו נעלמות מידיעת הציבור ותהליכי בקרה ותיקון (כנהוג במערכות שלטון דמוקרטיות מתוקנות) לא היה מתבצע. נ.ב. פרוודה היה כבר אז העיתון בברה"מ
    סגור
  • פוגעים בחילי צה"ל תתבישו לכם!!! (ל"ת)
    סדומאי או מוחמד? 09/07/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 23.
    הלך העורב אצל הזרזיר. אז איך נועה הזאת קושרת את
    בסהכ לפיד התכוון ל 09/07/2016 00:04
    הגב לתגובה זו
    7 1
    חיי המין שלה לדעות שלה. אולי היא יכולה לרשום פטנט כחול.
    סגור
  • 22.
    להפסיק לפרסם בארץ לאיזה ארץ בדיוק מתכוונים?
    אורן 08/07/2016 23:41
    הגב לתגובה זו
    5 4
    רק חברה מקולקלת יכולה להוציא מקרבה שונאים כאלו
    סגור
  • 21.
    צריך לשחרר את הארץ מכיבוש
    אנחל 08/07/2016 23:33
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לפיד אני בדרך! הנכונה. יישר כח.
    סגור
  • 20.
    מתעסקים בשולי ולא בעיקר- הארץ עיתון שהתמקם בשולי השמאל (ל"ת)
    מינוי שמעיד על הארץ 08/07/2016 23:20
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 19.
    האם "העיתונאים: בהארץ הם חלק מתנועה ניאו קיצונית?
    חושב 08/07/2016 22:47
    הגב לתגובה זו
    7 4
    שוברים שתיקה,בחסות ההסתה בתקשורת היהודית,יעשו הכל כדי להביא לחיסולם של היהודים בארץ ישראל. בקרב סייף אולימפי "דוקרים" אך מוסלמי ששוחט באכזריות גרונו של מתנחל מכונה בבת צחוק "פיגוע דקירה עדין של איזה ישראלי" (ישראלי ערבי?) מסתירים את זהותו של הנרצח היהודי.
    סגור
  • 18.
    הגזמתם: אף אחת מהדמויות והמוסדות המוזכרים לא משמעותי
    יאל 08/07/2016 22:19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שוברים שתיקה- לא סייג לחכמה.
    סגור
  • 17.
    מי העתונעים
    צפ 08/07/2016 22:09
    הגב לתגובה זו
    4 2
    אני מבין שלפיד כתב על עיתונאי דאעש .כמו כל עיתון הארץ
    סגור
  • הארץ מזיק לנו הרבה יותר מדאעש - לידיעתך (ל"ת)
    אבי 08/07/2016 23:41
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • 16.
    מקרה קלאסי שגם לפיד צודק וגם העתונאי מהארץ (ל"ת)
    רני 08/07/2016 22:02
    הגב לתגובה זו
    2 4
    סגור
  • 15.
    אום אל פאחם
    שלומי 08/07/2016 21:46
    הגב לתגובה זו
    6 6
    עיתון הארץ הוא עיתון של דאעש חיזבלאה חמאס מאחל לכל העתונאים בעיתון האנטישמי שונה ישראך כל המחלות הכי קשות שיוצרים סבל מגיע להם שכל הדוקרים החברים שלהם שידגרו אותם שיתפוצצו עליהם יהודים זבל צריך להקיא עליהם כל יום מפלצות שמתחתנים ומייצרים מפלצות שלא יגיעו לגיל של פנסיה רק סבל ועשר מכות של כל המחלות אמן שכך יהיה עמית סגל חולה רוח
    סגור
  • הכל בסדר בבמוסד הסגור? אם כן איך ברחת (ל"ת)
    ממנו? 09/07/2016 01:03
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 14.
    לא הבנתי
    דדי 08/07/2016 21:16
    הגב לתגובה זו
    7 3
    אז מה ?היא לא אשתו של ההוא משוברים שתיקה, אז מה? היא לא סמולנית צמרת? אז מה ? היא לא מכפישה את המדינה בחו'ל ובאנגלית? כשאי אפשר לתקוף את העובדות ,תוקפים את מגלה העובדות. אם כל מה שכתבתם על לפיד נכון, נניח שהוא קקה קטן ,שתפס עיתון ,ועשה קקה של דרך .ונניח שהוא טיפש נעל, ונניח שהוא עיתונאי זבל, למרות שאני מתפלל כל יום שריבון עולם יעניק לי קמצוץ מכושר הכתיבה שלו, מה זה משנה?הדיווח נכון או לא?שוברים שתיקה זו אנרכיה, וכך יש לטפל בה, למרות שיש לה עיתון.
    סגור
  • 13.
    צודק במיליון אחוז. אנשי שוברים שתיקה רוצים לפגוע בישראל
    רועי 08/07/2016 21:13
    הגב לתגובה זו
    14 3
    הם לא מחפשים צדק .. הם רואים רק את הצד הפלסטיני והם בעיקר רוצים לפגוע במעמד ישראל בעולם. זה לא אירגון זכויות אדם . חבורה של שונאי ישראל וזהו..
    סגור
  • 12.
    לנעהלה יש המון דעות
    מלכה 08/07/2016 21:03
    הגב לתגובה זו
    5 2
    רק העברית שלה - שאני מקווה שפחות טובה מהאנגלית שלה - מצביעה על הרמה המחשבתית שלה. לא נעה, לא הפרשת חלה עם ליהיא, אבל הפרשת טמטום סביבך.
    סגור
  • 11.
    יאיר לפיד כל הכבוד הגיע הזמן לחשוף את הארץ ושוברים שתיק (ל"ת)
    אורי 08/07/2016 20:59
    הגב לתגובה זו
    13 6
    סגור
  • 10.
    השמאלנים הם בעצם ימניים
    ג 08/07/2016 20:32
    הגב לתגובה זו
    4 6
    רק במקום מיזרחיים הם רוצים שלבנים יתרגמו להם את האג'נדה ימנית. פשוט לא מתחברים למזרחיים. למרות שמזרחיים הוכיחו את עצמם כאנשים הכי טובים שיש.
    סגור
  • 9.
    כל מילה בסלע!
    גיורא 08/07/2016 20:17
    הגב לתגובה זו
    13 4
    איזו סערה? בברנז'ה התל אביבית?צודק בכל מילה. שונאי העם=שוברים שתיקה!
    סגור
  • 8.
    פח זיתים ריק שקוראים לו לפיד, מתופפים ויש רעש (ל"ת)
    ציניקן 08/07/2016 20:16
    הגב לתגובה זו
    7 10
    סגור
  • 7.
    סערה בכוס מים
    גבי גבריאל 08/07/2016 20:10
    הגב לתגובה זו
    11 3
    לפיד צודק הסערה היא רק בתוך הבועה השמאל ההזוי
    סגור
  • 6.
    מעורר סערה אולי בבועה התל אביבית שלכם
    אלי 08/07/2016 19:43
    הגב לתגובה זו
    19 5
    אצל רובו המוחץ של העם מדובר בדבר המובן מאליו."שוברים שתיקה" והארץ באנגלית הם שני גופים אנטי ישראליים שכל עניינם הוא הוצאת דיבתה של ישראל רעה.אתם מה זה חמודים כשאתם משוכנעים שהעולם כולו סובב סביב הבועה שלכם.
    סגור
  • תגיד, אתה כותב בספונסר ביוזר unforgiven??
    אליהו הלא נביא 08/07/2016 20:32
    הגב לתגובה זו
    2 0
    המנגינה שלך מוכרת לי מזמן
    סגור
  • 5.
    תראו איך כולם יורדים עליו אבל כשלפיד עשה נזקים
    לפיד 08/07/2016 19:42
    הגב לתגובה זו
    12 13
    כלכליים אף אחד לא פתח פה. לפיד הפופוליסט גרם נזקים לעם ישראל באי מכירת כיל. הפסד הכנסות ממס, ופיטורי עובדים בכיל. תרם רבות להרס הדרום. שיהנה מהתמלוגים של כיל
    סגור
  • 4.
    איזה סערה
    שרון ב 08/07/2016 19:41
    הגב לתגובה זו
    12 3
    ביזפורטל של זהבהל'ה מעורר סערות. לפיד היום הוא האופוזיציה האמיתית. לא הצבעתי עבורו, וספק רב אם אצביע, אך בניגוד ל"מחנה (הלא) ציוני" לפיד הוא אופוזיציה ציונית רצינית. הוא עובד נכון, ו"שוברים שתיקה" הם רק גוף אחד מתוך העשרות האנטישמים, שונאי ישראל, ומחפשי רעתה
    סגור
  • לפיד כמו אביו טומי-גאן הודיו-לא היה JUDEN ZEIF
    ראיס-פוטין-טיל 400S 10/07/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני אישית התרחצתי בעזרת סבון-JUDEN ZEIF כשנה,עד שהובהר לי ,שזה עשוי משומן יהודים...אז טומי-גאן מתיל ספק?ובנו?
    סגור
  • 3.
    לפיד ראש הממשלה הבא
    כלכלן 08/07/2016 19:32
    הגב לתגובה זו
    14 18
    ולא יעזור לגזעתון בארץ (פלסטין)
    סגור
  • אבל אם תשנה דעתך הוא יבקש סליחה ויתפטר (ל"ת)
    הוא אלוף בלהתחרט על 10/07/2016 19:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש לפידסקו משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 10/07/2016 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אנשים עקומים לעיתים עושים מעשה ישר. ניצן = משבש חקירות סדרתי. מח"ש = כחש. פרקליטות = ארגון פשע. משרד ה"צדק" = משרד ההונאה ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום... "אנחנו אירופאים עדינים,לא אוכלים כל כך הרבה כמוכם,המרוקאים "...שרה... גלגלי הצדק אבדו מזמן, שיניהם רקב ועששת, ממראה כה בוהק לא נותר כל סימן, רק זיהום ודלקת בואשת. הסבל גדול והריח נורא, והלחץ גובר בינתיים כשהחיידק מכרסם הכאב מתפשט מן השורש עד קצות השיניים. אך אין רופא ואין מגיד, והצדק זועק למזור, את הזיהום המצחין חייבים להשמיד, את השיניים כולן לעקור. טולסטוי . הרב כדורי... "הם לא יהודים לחש ביבי לאוזנו החרשת של
    סגור
  • לא מתאים. אין לו מושג קלוש במטריה,
    Gardiner 08/07/2016 21:58
    הגב לתגובה זו
    11 5
    הוא פוזה ופוליטיקה. מקושש קולות בימין
    סגור
  • 2.
    סערת לפיד
    יניב 08/07/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    20 11
    לפיד צודק במאה אחוז.
    סגור
  • והרי לפיד אחד מלהקת פודליקוס של...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 10/07/2016 11:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו-זה מאפשר לו יותר בקלות לשמור על כסא(מעור צבי...) בלי לעשות כלום...
    סגור
  • 1.
    סערת לפיד
    יניב 08/07/2016 19:31
    הגב לתגובה זו
    20 8
    לפיד צודק במאה אחוז.
    סגור
  • איזה לפיד? זה שכתב או זה שמחק כי אין לו אומץ לעמוד על ד (ל"ת)
    בסוף לא כתב כלום 10/07/2016 19:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...