כחלון לנתניהו: "הפסק את הקפאת הבנייה בירושלים, אנחנו מקפיאים - והם רוצחים"

בנימין נתניהו משה כחלון, צילום: לע"מ; תמיר ברגיג
שר האוצר משה כחלון הוציא היום הודעה אחרי גל הטרור הקשה האחרון ולפיה הוא דורש מראש הממשלה נתניהו להפסיק את הקפאת הבניה בירושלים. "רצח ילדה בשנתה וירי על רכבים חולפים מטרתם אחת - לזרוע טרור ופחד ולגרום לאנשים לעזוב את בתיהם. חשוב להבהיר לרוצחים - עתיד ההתיישבות ביהודה ושומרון יקבע במו"מ ולא באלימות. דווקא עכשיו חשוב להבהיר לצד השני באופן חד וברור - הטרור לא יעקור. ואסור לנו להסתפק רק במילים. אין לנו ברירה אחרת – אלא לבנות עכשיו ולבנות הרבה".
עוד נכתב בהודע כך: "בסוף השבוע פניתי לראש הממשלה ותבעתי ממנו להפסיק את הקפאת הבנייה בירושלים. צריך להגיד את האמת - ירושלים סובלת בשנים האחרונות מ"הקפאה שקטה". ההקפאה הזאת גורמת לבריחת זוגות צעירים מהעיר, לשינויים דמוגרפיים לא רצויים והיא מהווה חלק בלתי נפרד ממשבר הדיור. העיר ירושלים נפלה שבי בתיאוריה שהקפאת בניה תואמת את  האינטרסים הישראלים - זו תיאוריה שגויה. אנחנו מקפיאים והם מסיתים.  אנחנו מקפיאים והם רוצחים".
תגובות לכתבה(37):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    הפסק את ההתנחלות והתחל לעשות שלום. שנמיליונרים בזוויים. (ל"ת)
    צביצ 10/07/2016 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 20.
    כחלון מתחיל לעלות על נתניהו בספינים . נכשל בתפקידו (ל"ת)
    מומחה לספינים 08/07/2016 22:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 19.
    כחלון כרגע אתה כישלון צורב. מחירי הדיור בשמים (ל"ת)
    קשקשן בלי קבלות 08/07/2016 08:10
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 18.
    תתעסק בהורדת יווקר מחיה,תוריד מיסים
    עושה שכל 06/07/2016 20:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה לך לפוליטיקה גבוה?תקיים משהו ממה שהבטחת!
    סגור
  • 17.
    " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 11:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס
    סגור
  • 16.
    זה לא רק הטרור והדם שנשפך
    אחד 05/07/2016 04:27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מאז הפסקת הבנייה, גם מכבי ת"א הפסיקה לנצח באירופה. לבנות מיד והרבה.
    סגור
  • 15.
    יופי כחלון. קוששת עוד 17 קולות.... (ל"ת)
    עלובי החיים 05/07/2016 04:24
    הגב לתגובה זו
    4 3
    סגור
  • כיאה לאחד מלהקת פודליקוס של ביבי-שרה-שאפו?
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 11:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אם זה לא מזוייף???
    סגור
  • 14.
    כל הכבוד לכחלון, ח"כ רציני שדאג להוריד את יוקר המחיה!! (ל"ת)
    ח"כ עם קבלות 04/07/2016 23:23
    הגב לתגובה זו
    9 4
    סגור
  • כבדהו וחשדהו.את ווסאל של קובי מיימונה...פודל נשאר פודל?
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 11:55
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כך הצביע משה כחלון המיני-טייקון בהצבעות בכנסת... נגד...העלת קצבת זקנה (לא אני -הצהיר היום כחלון-זה לפיד ימח שמו!). נגד...כפל קצבאות זקנה וגם נכות בוזמנית ( נראה אותו כשיהפוך לנכה פיזי). נגד...זכוי במס הכנסה על הוצאות טיפול בילדים( ראו את אשכנזים-ילד או שניים...) נגד...פטור מע"מ על מים וביוב(אתם תחיו בביוב ותאגידים כסף כמו מים יהיה...). נגד...הלוואות מסובסדות לחילים משוחררים (שיוכלו חרה כמו כולם...).
    סגור
  • טען עוד
  • 13.
    עד עכשיו הוכחת שאתה טמבל בעניני כלכלה. כעת מסתבר שגם במ
    פיני 04/07/2016 22:30
    הגב לתגובה זו
    1 3
    כחלון, חתיכת אפס פופוליסט
    סגור
  • זו דעתו של מאמן פודלים-ביבי... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 11:56
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 12.
    הוא מקווה שזה יציל אותו מחרון אפו של נתניהו
    לימבו 04/07/2016 22:20
    הגב לתגובה זו
    0 2
    נתניהו רץ לאפרחקה בשביל לחפש שווקים ליצוא המתדרדר.
    סגור
  • ביבי (BABA BUBA) א ו ה ב טיפ...שים(שיט) סביבו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 11:58
    הגב לתגובה זו
    3 1
    מדוע פרש כחלון?? גדעון סער ?? פוטר והועף... דני דנון?? לפיד ?? ציפי?הגיע תורו של סטיבי?גם בנט על הכוונת וכחלון גם..עכשיו סרנדה של ביבי תחת חלונו של סירנה?......כי הסקיוריטתה של ביבי, שלא כדין אסף עליהם ראיות.בראש ממשלה שמפעיל סקיוריטתה כנגד מתנגדיו הפוליטים על מנת לבצר את שלטונו
    סגור
  • 11.
    אם יבנו בירושלים הרוב לחרדים,ו מיעות לאחרים ביבי לא יבנ
    יצחקי 04/07/2016 21:06
    הגב לתגובה זו
    1 2
    יבנה בגלל הפחד מי התגובות בעולם........
    סגור
  • 10.
    כחלון - קרא החלטת 1948 על החלוקה - גם לך צריך להזכיר?
    ציון 04/07/2016 18:32
    הגב לתגובה זו
    3 3
    ההחלטה ב1948 היא בסיס המדינה היהודית בארץ ישראל , בבסיס ההחלטה חלוקת הטריטוריה לשני עמים כניראה גם אתה שכחת מה הבסיס? זה יותר מתאים לבנט ליברמן וביבי לשכוח
    סגור
  • אמר מ-ו-ח-מ-ד: ירושלים ליהודים-מכה ומדינה ואין להן תחלי
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 12:01
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סורה 7 פסוק 132: ארץ ישראל על שתי גדותיה שייכת לעם ישראל. ידיעת פלסטינאים בקוראן סלקטיבית כמו של מנהיגי ישראל ד' היום
    סגור
  • ציון מ10 על שום מה קראו את שמך ציון ?
    ברל 04/07/2016 20:06
    הגב לתגובה זו
    6 0
    לא הסבירו לך מהי ציון מהי ציונות ? תכנית החלוקה של 1948 הייתה הצעה ולא החלטה היהודים קיבלו אותה והערבים סירבו לקבלה ופתחו במלחמה. אני מניח שציון לא הקשיב בשיעורי ההיסטוריה ובטח היה חולה שלמדו גם על הצהרת בלפור. הוא שהוא די צעיר ולמד את תכניות הלימוד החדשות מבית המדרש של ההיסטוריונים החדשים ושרת החינוך לשעבר יולי תמיר
    סגור
  • 9.
    אם יבנו יפסיקו לרצוח יהודים. קוראים לזה הגיון בריא
    איזה גאון 04/07/2016 18:23
    הגב לתגובה זו
    4 3
    או פופוליסט טיפש
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 12:16
    הגב לתגובה זו
    3 1
    גאוואלט!!!!!!!!! 1996- ביבי:פרס יחלק ירושלים..ןבפועל? אנו לא שכחנו את ביבי ב96 אומר בבחירות אני נגד אוסלו!!!! ולמחרת כשניצח הכריז אני בעד אוסלו ונפגש עם עראפת ונתן לו חלקים מחברון עיר האבות במקום לבטל את ההסכם ולהעיף את עראפת לטוניס " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "...דרש ביבי משריו...
    סגור
  • 8.
    כחלון - עוד גאון קטן! (ל"ת)
    אורי 04/07/2016 18:19
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 7.
    מפנטז על ראשות הממשלה. ומתחנף למתנחלים
    כחלון 04/07/2016 17:14
    הגב לתגובה זו
    7 3
    כחלון = בלון= נזקים לעם ישראל= בלוף אחד גדול תתפטר אתה כשלון תפרוש כבר בשיא
    סגור
  • הטלפון בין ביבי ובין עורך "ישראל היום" עמוס רגב ...ואדל
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 12:15
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בהיסטוריה היו די הרבה מקרים של מנהיגים שהתחרפנו ואיבדו את הקשר עם המציאות (לדוגמא: קליגולה, צ`אוצסקו ואידי אמין בעבר, ארדואן ונתניהו בהווה). ביבי ושרה צמד הקמצנים
    סגור
  • 6.
    צריך להקפיא את כחלון מהכנסת ומהנזקים שלו
    הקפאה עמוקה 04/07/2016 17:13
    הגב לתגובה זו
    5 3
    שילך כבר ויבנה לו וילה בשטחים וירד מאיתנו עם הנזקים שלו
    סגור
  • 5.
    תגרום לחרם על ישראל ועוד רציחות .
    הבניה בירושלים 04/07/2016 17:11
    הגב לתגובה זו
    6 3
    לעולם נמאס כבר מישראל מ 65 שנות מלחמות. ולנו נמאס מכחלון הטיפש
    סגור
  • השיטה הפלסטינית (חמאס או אש"פ) פשוטה: נקח את מה שאפשר ע
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 12:11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    בהיסטוריה היו די הרבה מקרים של מנהיגים שהתחרפנו ואיבדו את הקשר עם המציאות (לדוגמא: קליגולה, צ`אוצסקו ואידי אמין בעבר, ארדואן ונתניהו בהווה). ביבי ושרה צמד הקמצנים
    סגור
  • תפסיקו להיות אטומים
    אבירם 05/07/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    2 3
    ולנו נמאס מטיפשים שמאלנים כמוך שחושבים שהרחבת ההתיישבות של יהודים בארץ היהודים היא גורמת למחבלים לרצוח.מחבלים רוצחים בגלל חוסר הבנה של הדת שלהם
    סגור
  • " תהיו גברים,תתקפו את התקשורת "דרש ביבי משריו...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 12:09
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ? לפי מוחמד התנאי לגאולה ותחיית המתים הוא...השמדת היהודים (מובא באמנת החמאס סעיף-6 ) העניין הפלשתיני אינו יהלום כתר ערבי...בני זונות מצנזרים...
    סגור
  • 4.
    פופוליסט ולא חכם במיוחד. רק אתמול פורסם שהוא חתם על
    קחלון 04/07/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    תקנה לחניות כלומר בניה ללא חניה בסמוך לאמצעי תחבורה כדי להכריח את התושבים לנסוע ברכבת השדים שלו. מעניין איך האזרח יגיע לתחנות שכוחות אל . מספיק לראות את תחנת רכבת סגולה בפ"ת חור נידח ללא אוטובוס שיגיע וצריך מכונית עכשיו הוא בונה בירושלים . השאלה אם הוא בונה עם חניה או בלי חניה. מתי יעוף השנוא הזה?
    סגור
  • אמרת כחלון אמרת ישראל כ"ץ ו300 הרוגי כ"ץ לשנה...
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 12:07
    הגב לתגובה זו
    4 1
    אלה שני אדריכלי צימצום דמוגרפי מתוכנן...
    סגור
  • 3.
    ממאוכזבי כחלון, חשיבה רדודה ואי הבנה של החומר
    אור לגויים 04/07/2016 17:10
    הגב לתגובה זו
    5 3
    הצבעתי לכחלון כי חשבתי שהוא קצת יותר חכם. הלך הקול לאיבוד, חבל.................
    סגור
  • כחלון -חידלון...פודל של ביבי הראשון... (ל"ת)
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 12:05
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 2.
    "בבונים" ביבי שרף היום על חשבונכם 28 מיליון ש"ח באפריקה (ל"ת)
    אלי 04/07/2016 17:07
    הגב לתגובה זו
    5 10
    סגור
  • כסף קטן חביבי !!בפנמה ואיי בתולה יש לו 150 מיליון בלי מ
    ראיס-פוטין-טיל 400S 05/07/2016 12:03
    הגב לתגובה זו
    3 1
    תיק פרשת ביביטורס - כפי שחשפנו כאן, תיק זה מיועד לסגירה, תיק מעונות ראש הממשלה - כפי שחשפנו כאן, גם תיק זה מיועד לגניזה. פרשת נתניהו-מימרן - היועמ"ש מנדלבליט שוקד על התישנות...
    סגור
  • 1.
    כחלון וביבי קורצו מאותו זבל. (ל"ת)
    אלי 04/07/2016 17:00
    הגב לתגובה זו
    8 4
    סגור
  • עמ
    עמ 05/07/2016 09:12
    הגב לתגובה זו
    2 2
    לא יפה מיסטר זבל
    סגור
  • איזו השוואה עלובה (ל"ת)
    ליכודניק לשעבר 04/07/2016 17:28
    הגב לתגובה זו
    1 8
    סגור